Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/24/24 σε όλα
-
Εγώ θα σας βάλω μια άσκηση.? Αν ήσασταν παιδιά-- έφηβοι τώρα, θα βάζατε πόστερ της Satti στον τοίχο του παιδικού δωματίου σας; ? Εγώ , με το χέρι στην καρδιά....όχι. ?2 βαθμοί
-
Θεωρώ πως με ένα παλιό Triton Studio μπορείς να κάνεις καλύτερες παραγωγές από αυτό. Αλλά και αυτό δεν μπορείς σε αυτά τα λεφτά να το πεις αδιάφορο για compact σύστημα.1 βαθμός
-
Φιλικά στο λέω.Δεν γίνεται να δηλώνει κάποιος επί 112 σελίδες τον αποτροπιασμό του. Προκύπτει θέμα αξιοπιστίας.1 βαθμός
-
Καλά. Όταν αγοράσω το ΝΟΙΖ (είναι θέμα εβδομάδων να αλλάξει χέρια και να έρθει στα δικά μου) εσένα δεν θα σε μπανιάρω, θα σε αφήσω άπλυτο,? για να δουν και οι υπόλοιποι ότι δέχομαι και τις αντίθετες απόψεις, όσο παλαβές κι αν είναι αυτές. Κατά βάθος είμαι πολύ δημοκρατικός και ανεκτικός τύπος, απλά παρεξηγημένος...?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το θέμα παρακαλώ είνσι για την αγαπημένη μου Σαττι και τη Eurovision. Να μείνουμε σε αυτό αλλιώς να αρχίσουν τα ban. Έχει καιρό να πεσει ban μου φαίνεται και χαλαρώνουμε ? Μόνο Σατι και Eurovision εδώ. Ευχαριστώ ?1 βαθμός
-
Btw, την αφίσα του DX7 την έχω ακόμα σε κάποιο συρτάρι. Χρόνια σκέφτομαι να την πάω να την κάνω κορνίζα με τζάμι μπροστά αλλά όλο το ξεχνάω. Είναι πολύ σπάνια.1 βαθμός
-
Έκανα μία καινοτομία, έβαλα έναν αστερίσκο σε ένα ποστ, και τη διευκρίνιση για τον αστερίσκο σε μεταγενέστερο ποστ. Οπότε το "αστειεύομαι" πάει στο "Λένιν". Όμως, ευχαριστώ για το σχόλιό σου, είμαι ακριβώς στον ίδιο παρανομαστή όσον αφορά μέλη της οικογένειας με τα οποία δεν προλάβαμε να συστηθούμε επαρκώς (έτσι το σκέπτομαι) και τώρα έχουν απομείνει σα σημάδια από ασήμι σε κάποιο φιλμ.1 βαθμός
-
Πολύ προσεγμένο στην λεπτομέρεια, και ειδικά στην αρμονία. Εξαιρετικός ο ήχος και η ενορχήστρωση. Ευγε Απόστολε!1 βαθμός
-
Οι Gretsch με οποιονδήποτε ενισχυτή με σοβαρό headroom παίζουν καλά,αλλά για κλασσικό ήχο τίποτα δεν συγκρίνεται με Fender blackface ή brownface ενισχυτές . Με Vox δεν μου άρεσαν ποτέ .1 βαθμός
-
Η περιγραφή σας ταιριαζει στον Αντώνη Βαρβούνη δε δειχνει να ειναι ενεργος εδώ και πολύ καιρό βαση Γκούγκλη1 βαθμός
-
Από τους καλύτερους ρόλους του ever IMHO.? Vegos ypologismoi dolaria-draxmes.mp41 βαθμός
-
Τα λόγια Που Ξεχάσαμε (Chorus 1) Στα μάτια μας πως σβησανε οι τόσες ανηφόρες, Σα λόγια που ξεχάσαμε πώς είπαμε εμείς. (Verse 1) Πες μου λόγια που μέσα μου θα μείνουν Δωσ'τους χρόνια να ακούω να ηχούν. (Chorus 2) Στη στράτα μας δεν έμειναν παλιές γλυκές αλήθειες. Συνέχεια προσπερνούσαμε κάθε μας "σ' αγαπώ". Η μοίρα τα κανόνισε, έθαψε την ελπίδα . Βράδια ανυπόμονα, την θες, μα δεν θα 'ρθει. (Verse2) Πάνε χρόνια που μέσα μου τα θάβω Δωσ' τους λόγο να βγουν να ακουστούν.0 βαθμοί
-
Βρε παιδια το καναμε ολοι νομιζω ολοι ξεκαθαρο οτι δεν συνισταται γενικα. Ακομα και να μην κινδυνευσουν τα ηχεια δεν βγαζει ιδιαιτερο νοημα.Αλλα αν σαν προσωρινη λυση θελει/χρειαζεται να το κανει καποιος για τον χ ψ λογο γινεται οπως ειπα και εγω και ο trolley. Τo rec out για το κασετοφωνο σκεψου βγαζει ενα επιπεδο σηματος παρομοιο με αυτο που βγαζει η line out εξοδος μιας καρτας ηχου. Αν το κανεις, ξεκινας την ενταση χαμηλα χαμηλα οπως ειπαμε και fingers crossed θα εισαι οκ. Την ενταση των αυτοενισχυομενων, να ξεκαθαρισουμε - η ενταση του ενισχυτη πιθανον να μην κανει τιποτα επι του tape rec out. Η αλλη επιλογη ειναι το headphone output, οπου εχεις ελεγχο εντασης ΚΑΙ απο τον hi fi ενισχυτη. Ειδικα αν τα αυτοενισχυομενα σου εχουν καποια δευτερευουσα AUX εισοδο το σημα που θα παρουν ειναι πανω κατω οκ.0 βαθμοί
-
Κοίτα να μην μείνεις στο τέλος χωρίς καθόλου ηχεία.? Δεν έχω ξανακούσει/δει στη ζωή μου κάποιον (παλαβό) να συνδέει active ηχεία σε ενισχυτή.0 βαθμοί
-
Αν καταφέρεις να μην τα κάψεις, θυμήσου να μας πεις πως ακούγονται. Δοκίμασε να πάρεις από το REC OUT του Tape 1 ή του Tape 2, και ξεκίνα από πολύ-πολύ χαμηλή ένταση.0 βαθμοί
-
Βασικα υπαρχει και το tape record out, που ειναι για να στειλεις σημα σε κασσετοφωνο για εγγραφη - δε ξερω τι σημα ακριβως βγαινει απο εκει (line level?) αλλα ισως επισης ειναι οκ για να οδηγησει αυτοενισχυομενα.0 βαθμοί
-
Το power amp direct ειναι εισοδος παιδια οχι εξοδος. Παρακαμπτει ολες τις προενισχυσεις phono, tape, κλπ και παει κατευθειαν τελικο.0 βαθμοί
-
Αν ειναι αυτοενισχυομενα τα ηχεια σου το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να χρησιμοποιησεις την εξοδο ακουστικων - παιρνεις δηλαδη line level σημα απο εκει και το δινεις ως aux input στα αυτοενισχυομενα. Βεβαια αυτο πρακτικα "παρακαμπτει" τον μισο ενισχυτη, οποτε δε βλεπω και πολλα σεναρια που να εχει ιδιαιτερο νοημα, αλλα μπορει να γινει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
H απόκλιση σε σχέση με το πραγματικό σε κάποια patch πολλές φορές συμβαίνει λόγω του velocity curve και του aftertouch curve του πραγματικού οργάνου σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιούμε ως controller του VST. Μόλις τελειώσει αυτή η Eurovision θα σας ανακοινώσω ένα πολύ σημαντικό γεγονός για εμένα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο το βίντεο, αλλά 55 λεπτά να πιω καφέ ρε φίλε; Πώς το κάνεις; Σε 5 λεπτά πιάνω πάτο ασούμε0 βαθμοί
-
Παρε το Nautilus. Είναι πιο elegant. Ναυαρχίδα, σε τιμή κόστους. € 1850. Για σκληρό Rock0 βαθμοί
-
Και με πάρα πολύ καλή αίσθηση, χωρίς πλάκα. Χαίρεσαι να τα πατάς.?0 βαθμοί
-
Δεν έγινε κάποιο λάθος, το Reface DX δεν είναι μια μινιατούρα του DX7 ούτε κουβαλάει ανάλογη engine. Η engine του είναι 4-op. / 12-alg., οπότε είναι πιο κοντά στα 4-op. προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Τα μόνα σύγχρονα Yamaha synths που μπορούν να φορτώσουν ήχους του DX7 είναι τα Montage και MODX.0 βαθμοί
-
4 stereo έξοδοι μεταφράζονται σε 8 monitors. Που και γιατί θες να βάλεις τόσα monitors? EDIT: Ή μήπως εννοείς balanced εξόδους όταν γράφεις "στερεοφωνικές εξόδους"?0 βαθμοί
-
Το έριξε στους Suicide, υποθέτω. Είναι μερακλής ο άνθρωπος, άστονα να φχαριστηθεί.0 βαθμοί
-
Θα βάλω τον Τρόλεϊ να με μάθει να παίζω το ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
προτίμησα κι έφερα ζμπιτ ψες μια μινιατούρα dx, ανήλικη και απροστάτευτη δίπλα στις Τέλε VID_20240324_160535.mp40 βαθμοί
-
και ορθώς πράττεις, ειδικά αν το απολαμβάνεις... έτσι που το αναφέρεις ακούγεται σαν "μειονέκτημα", κάτι που φυσικά δεν ισχύει (τουλάχιστον στην δικιά μας παρέα)... όσοι τυχαίνει να γνωρίζουμε κάτι παραπάνω στο θέμα που σε απασχολεί είμαστε εδώ να βοηθήσουμε...0 βαθμοί
-
και για να χω περισσότερες ελπίδες να με ψηφίσετε (του χρόνου πια τώρα ότι έγινε έγινε) να και μια παραλλαγή στα ίδια 10 δευτερόλεπτα παραγωγής... Zari Ta Ta Ta (version 2) by AI άι άι άι μάνα μου0 βαθμοί
-
όχι πες μου τι παραπάνω έχει η Μαρίνα από μένα και το Ai των 10 δευτερολέπτων παραγωγής άσμα μου...? Zari Ta Ta Ta by AI άι άι άι μάνα μου0 βαθμοί
-
@kpeyosναι, θα ήθελα και εγώ να το κάνω αυτό αλλά δυστυχώς ο χώρος είναι περιορισμένος και δεν ξέρω πως θα τα χωρέσω γιατί σκέφτομαι να πάρω κάποια στιγμή turntable, dj μίκτη, preamp... Καταλαβαίνεις! Πάντως αν θες πρότεινε μου κάποια σχετικά οικονομική 8 ή 10κάναλη κονσόλα. @LKΔεν το επιχείρησα. Προσωπικά, προτιμώ τα 8 outputs γιατί μπορώ μετέπειτα να επεξεργαστώ στο pc το καθε ένα αντιθέτως με τα 2 του spdif. Άλλωστε αν ήθελα απλώς ένα stereo κανάλι θα μπορούσα να εξάγω ήχο από το stereo out.0 βαθμοί
-
@Mr. Es θα σου πρότεινα πάντως ως καλύτερη λύση και πολύ συχνή κάποια στιγμή να βρείς μια φθηνή κονσολίτσα 8κάναλη να δουλεύεις εκεί τα submixes σου και να στέλνεις ένα Stereo out στη Focusrite.0 βαθμοί
-
https://reverb.com/en-gr/item/66326204-g-l-deluxe-tribute-asat-deluxe-blueburst Πάρε αυτήν. Η τιμή ειναι χαμηλότερη και από χώμα. Κάνει τα παντα που κάνει μια les paul, και κάνει και τα δικά της ως tele. Έχει και εξαιρετικό σπλιτ, που οι μαγνήτες ακούγονται σαν μονοί. Είναι πανάλαφρη (3 κιλά), πανάλαφρη, υπερβολικά ευκολόπαιχτη. Πολύ ποιοτική (οι μαγνήτες και οι γέφυρα είναι εκεινη του US μοντέλου), και πανέμορφη. Κανονικά κοστίζει περί τα 600-700 ευρώ. Μέχρι προτεινος την είχε και ο thommann, αλλά τωρα όχι. Τη δικια μου την αγόρασα από το reverb (στο προτείνω ανεπιφύλακτα, καθως μπορείς να την επιστρεψεις εάν δεν είναι αψογη). Και μια SHS στρατ θα σου κάνει δουλειά, επισης.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το Σ/Κ σας πιάνει; Πάλι για 'μένα θα λέτε; Τέλος πάντων, μεγάλη η Χάρη μου Σάμυ μου. Πάντως η δισκοθήκη του Ζήλου δεν χωράει σε κανένα μπαλκόνι, δεν ξέρω αν έχει αδελφό ο άνθρωπος και είναι περίπου 10-15 χρόνια μεγαλύτερός μου. Επί τη ευκαιρία, το έχεις ανάποδα. Δεν είναι μέσα σε τι χωράει ο ορθολογισμός, αλλά ότι όλα χωράνε μέσα του. :) :) :)0 βαθμοί
-
Είπαμε συνήθως. Μπορεί να είναι και αυτό που λες. Συνήθως πάντως τη διάγνωση για εμάς την κάνουν άλλοι.?0 βαθμοί
-
Μπούρδες. Είμαι πιο πλούσιος, όμορφος, έξυπνος από ποτέ. Έχω αράξει και όλα είναι στον αυτόματο. Πλήρως αποενοχοποιημένος από τα πάντα. Ίσως γι αυτό έχω χρόνο και διάθεση να μαζεύω ό,τι σαβούρα βρω?0 βαθμοί
-
και sound memories από αυτά για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η πρώτη G&L που αγόρασα, και τελικά επέστρεψα, είχε κάποια θέματα που μου δημιουργούσαν αρνητική στάση προς το όργανο και την φίρμα. Είχε ένα ράγισμα, το headstock έδειχνε (και ήταν) δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με το μανίκι, και ήταν αρκετά βαριά, παρότι ήταν thinline. Είχα απογοητευτεί, και δεν ειχα σκοπό να ξαναγοράσω αλλο μοντέλο της εν λόγω εταιρίας, μέχρι που είδα την ASAT TRIBUTE DELUXE. Την ερωτεύτηκα αμέσως, σε σημείο να ψάξω να την βρω από reverb (από ένα κατάστημα στο Βέλγιο), μιας και μόλις είχε εξαντληθεί η διαθεσιμότητα στο Thomann. Η τιμή της είναι περίπου 650 ευρώ. Εγώ τη βρήκα, ως εκθεσιακό προϊόν, στα 520. Εμφάνιση Αυτό που με κέρδισε, εξ’αρχής, ήταν η εμφάνιση. Πρόκειται για ένα όργανο, πανέμορφο, από άκρη σε άκρη. Το όμορφο μπλέ maple top με το λευκό binding, η βαρβάτη γέφυρα, το σκούρο της ταστιέρας, οι μοντέρνες γραμμές του σώματος ήταν καθοριστικά. Μάλιστα, δεν με ενόχλησε ούτε στο παραμικρό το μεγάλο headstock, καθώς το μαύρο χρώμα το κάνει να μοιάζει πολύ μικρότερο. Τα χειριστήρια είναι λιτά και μικρά σε όγκο, pickguard δεν υπάρχει, και μια αύρα φρέσκου σχεδιασμού έρχεται να ταράξει τα (δικά μου) νερά που έχουν συνηθίσει να πλέουν παραδοσιακού σχεδιασμού telecaster. Ποιότητα κατασκευής Σε γενικές γραμμές, το (made in Indonesia) όργανο είναι πολύ καλά κατασκευασμένο, σε γενικές γραμμές, και ποιοτικώς κοντά σε μια ΜΙΜ fender. Η διαφορά είναι ότι ενώ στην fender όλα τα μέρη του οργάνου είναι ίδιας ποιοτικής εμβέλειας, η G&L επιμένει να είναι λίγο...των άκρων. Ο διακόπτης και τα ποτενσιότετρα θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη αίσθηση, όπως και το φινίρισμα θα μπορούσε να ήταν τελειότερο σε κάποια σημεία. Η τρύπα του ενός ποτενσιομετρου δεν έχει κεντραριστεί εντός της κυκλικής έσοχής, με αποτέλεσμα να «βρίσκει» λίγο στο ξύλο την ώρα που το γυρνώ. Minor faults (για μένα) που λένε και οι Εγγλέζοι, αλλά αρκετά για να σπρώξουν κάποιους «παράξενους» αγοραστές να επιστρέψουν το προϊόν. Δεν έχει άδικα τη φήμη, περί ατελειών, η Αμερικάνη εταιρία. Στον αντίποδα, υπάρχουν τομείς που είναι σαφώς ανώτερη... του μέσου όρου της. Το μανίκι και η ταστιέρα είναι, απλά, φανταστικά. Τα medium jumbo ταστα είναι αρκετά καλοδουλεμένα, χωρίς κοφτερές άκρες. Το maple top δεν το βρίσκεις σε fender τέτοιας κατηγορίας τιμής. Η (top load) γέφυρα, που προέρχεται από την αμερικάνικη έκδοση, έρχεται για να δέσει το γλυκό. Πρόκειται για έναν βαρύ, μεταλλικό όγκο, ο οποίος δεν είναι απλά βιδωμένος στο σώμα, αλλά εσωτερικά του (σώματος) είναι γαντζωμένο. Πραγματικά στιβαρή γέφυρα, με πολύ ποιοτικά βαγονάκια, και με μια βιδούλα στο πλάι όπου (μόλις τελειώνει το σετάπ) πιέζει τα saddles, κλειδώνοντάς τα μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να γίνονται ένα σώμα.Ως εκ τούτου, οι δονήσεις μεταφέρονται απ’ όλη τη γέφυρα στο σώμα, με το sustain να είναι έντονο, ακόμα και ακουστικά. Τα κλειδιά κουρδίσματος δεν προβληματίζουν, στο κούρδισμα. Το nut, από την άλλη, ήθελε άνοιγμα σε όλα τα αυλάκια για να κινούνται ελευθερα οι χορδές στο εσωτερικό. Η κιθάρα έφθασε ασετάριστη, κάτι που δεν μου προξένησε και πολλή εντύπωση, είναι η αλήθεια. Μαγνητες Επίσης, κατευθείαν από το αμερικάνικο eργοστάσιο, έρχονται και οι μαγνήτες. Δυο διπλοί με δυνατότητα split. O neck είναι Alnico 5 (42 gauge, 5K turns) στα 7,9Κ ως διπλός και στα 4Κ ως μονός. Ο μαγνήτης στη γέφυρα είναι Αlnico 5 (43 gauge, 7K turns) στα 13,5Κ ως διπλός και 6,9Κ ως μονός. Είναι αρκετά hot, με μπολικο definition (ειδικά ο bridge), και ηχητικά πλησιάζουν μαγνήτες απο les paul, αλλά με brightness που θυμίζει telecaster. Τους αρέσουν τα βρώμικα, ενώ τα πάνε εξαιρετικά καλά και με τα καθαρά, προσφέροντας έναν πολυ παχύ, με λιγο twang feel, ήχο. Ισορροπημένο θα χαρακτήριζα το συχνοτικό φασμα τους, ιδανικό για κάθε είδος μουσικής. Εντύπωση μου προκάλεσε το πόσο καλά «καθαρίζουν» με το volume της κιθάρας. Τραβόντας το ποτενσιόμετρο του tone, έρχεται η αποκάλυψη. Συνήθως οι μαγνήτες σε split mode ακούγονται περισσότερο σαν μισός διπλός, παρά σαν ολόκληρος μονός. Σε αυτούς τους μαγνήτες δεν συμβαίνει αυτό. Όταν σπλιτάρουν, ο ήχος είναι γεμάτος και με χαρακτήρα. Δεν θυμίζει τόσο telecaster, όσο στρατοκαστερ στα αυτιά μου. Εξαιρετική επιλογή μαγνητών για το όργανο αυτό. Εάν ο neck είχε λίγο περισσότερο definition θα την χαρακτήριζα ως τέλεια επιλογή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι G&L δεν έχουν πολλές ηχητικές ομοιοτητες με κλασικές telecaster. Έχουν τον δικό τους, ξεχωριστό, ήχο που θυμίζει, αλλά δεν είναι, tele… Ανεση στο παίξιμο Η άνεση αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα της κιθάρας αυτής. 3272 γραμμαρια, μοιρασμένα απ’ άκρη σε άκρη της κιθάρας, το μαρτυρούν. Το μανίκι είναι ένα κλικ πιο βαρύ και με στιβαρή αίσθησh, σε σχεση με αντίστοιχο από fender/squier. To -από nato κατασκευασμένο- σώμα, επίσης, είναι αρκετά πιο λεπτό και ελαφρύ. Υπάρχει το μοντέρνο κόψιμο στο σωμα, ωστε να εφαρμοζει η κοιλιά του παίχτη, προσφέροντας υποδειγματική άνεση στο καθισμό παίξιμο. Επίσης, οι γωνίες περιμετρικά του σώματος είναι στρογγυλεμένες, αυξάνοντας ακόμα παραπάνω τα επίπεδα άνεσης, τα οποία ξεπερνούν εκείνα μιας στρατοκαστερ. Μέχρι και η γέφυρα έχει τέτοια σχεδίαση ώστε να μην ενοχλεί στο παραμικρό το «παρκαρισμένο», πάνω της, χέρι. Τα χειριστήρια είναι σε διαφορετικό σημείο, σε σχέση με μια κλασική tele, αλλα τουλάχιστον η πρόσβαση στο volume είναι πολύ ευκολότερη. Το classic C μανίκι, με 12άρι radius, είναι το κατι άλλο, μακράν το πιο άνετο σε σχέση με όποιας άλλης τελεκάστερ έχω πιάσει. Τα τάστα είναι ψηλά και πολύ φαρδιά, και ο συνδυαμός τους με την εξαιρετική αίσθηση της rosewood ταστίερας, κάνει τη διαφορά. Χαρακτηριστικά - CONSTRUCTION: bolt-on - SCALE: 25 1/2" - PICKUPS: Neck - G&L AS4255B, Bridge - G&L AW4470B - BODY WOOD: Premium Flame Maple top over Mahogany - NECK WOOD: Hard-Rock Maple with Maple or Caribbean Rosewood fingerboard - NECK PROFILE: G&L Modern Classic with 9 1/2" radius - NUT: 100% natural bone - FRETS: 22 medium jumbo, Jescar 57110 18% nickel silver - TUNING KEYS: 12:1 ratio, sealed-back - BRIDGE: Leo Fender-designed G&L Saddle-Lock™ with chrome-plated brass saddles - CONTROLS: 3-position pickup selector, volume, tone with push/pull coil split for both pickups Ήχοι Origin 20 και nobels ODR mini, στο οποίο σταδιακά ανεβάζω gain gl odr or20.mp3 Laney supertop με cleanish ήχο gl laney cleanish.mp3 Laney supertop με βρώμικο ήχο (από πετάλια) gl laney mid-high gain.mp3 Laney supertop με split gl laney split.mp30 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00