Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      13416


  2. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      12244


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/16/24 σε όλα

  1. Το σχόλιο "που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν" είναι παρόμοιου ύφους με σχόλια που γίνονται ανάμεσα σε φίλους τύπου "είχες και μάρσαλ στη στάνη σου;", τα οποία έχουμε διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα και μου έχωσε σήμερα ο γείτονάς μου που με είδε με ένα ασυνήθιστο για μένα τύπο αυτοκινήτου. Ναι, είναι χιούμορ. Η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα οφείλει να είναι ελαφρά (όπως λέμε ελαφρά μουσική) διότι το ίδιο το θέμα είναι ελαφρύ. Και εκεί που το χαζογελάγαμε, υπέστημεν έφοδο από ανθρώπους που αναρωτιούνται για τους φόρους τους, θέλουν να στείλουν τον Φακανά (εν' αγνοία του, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και ανέφεραν την Σαμίου (και όχι, αρχικώς το μυαλό μου δεν πήγε στη Δόμνα, αλλά στην άλλη), για να μη πω για τον npap που συνέχεια (με επίμονα και επίπονα bold) αναφέρεται στις προθέσεις της κοπέλας, ενώ με κάθε ευκαιρία διαβεβαιώνει ότι δεν κάνει ποτέ του δίκες προθέσεων. Ναι, αγαπητέ npap το πρόσεξα, όπως φυσικά (μια και ρώτησες) είχα προσέξει ποιες ώρες δουλεύεις, απλά νόμιζα ότι γινόταν εκτάκτως λόγω προσωρινού στριμώγματος. Ας το ξαναπούμε λοιπόν με άλλα λόγια. Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF, και 3-4 από εσάς έχουν σταματήσει την προβολή και αγορεύουν για την ζημιά που γίνεται στον οικιστικό χαρακτήρα της περιοχής, το πόσο απίθανο είναι το σενάριο, ότι δεν χρειαζόντουσαν τα ειδικά εφέ, ότι τα ροδάκινα τελικά πάνε με το μέλι κατά τη γνώμη τους και ότι πριν εγκριθεί η παραγωγή έπρεπε να έχει γίνει μίνι-δημοψήφισμα. Δεν θα έφτανα να πω ότι είστε εκτός θέματος (γιατί να μην είστε άλλωστε), αλλά είστε οπωσδήποτε σε λάθος ταινία. Άμα θέλετε, πάμε όλοι μαζί να δούμε Ταρκόφσκι και να φτάσουμε σε έκσταση αναλύοντας κινηματογραφικό ύφος και τεχνική. Ή, αν πρέπει να το διανθίσουμε και με ενόχληση για το που πάνε οι φόροι μας, ας βρούμε κανένα έλληνα σκηνοθέτη που να πήρε χρήματα από το ολοδιάφανο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Και εκεί θα δούμε ποιος έχει έστω τις γνώσεις για να συμμετέχει στη συζήτηση. Η Σάττι δεν προσφέρεται και ούτε καν ισχυρίζεται ότι προσφέρεται.
    3 βαθμοί
  2. Αν και ο κανιβαλισμός και η αντιποίηση επαγγέλματος δεν απαγορεύονται ρητά στους κανονισμούς, νομίζω ότι καλό θα ήταν να το σταματήσουμε εδώ..
    2 βαθμοί
  3. Για τίποτα δεν αξίζει , αν με ρωτάς, να κομπλεξαριζόμαστε ή να βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή.
    2 βαθμοί
  4. Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα από τις περισσότερες τοποθετήσεις του νήματος είναι ότι εάν η Μαρίνα Σάττι θέλει να καθιερωθεί στο ακροατήριο των πενηντάρηδων και βάλε, θα δυσκολευτεί να το πετύχει.Στην πράξη δεν νομίζω να την πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας. Εδώ που τα λέμε αν κινείσαι στο χώρο της ποπ, μια γενική αποδοχή από τη γενιά των γονιών σου παίζει να είναι ένα από τα κλειδιά της αποτυχίας. Με αυτή την έννοια κατά τη γνώμη μου μια χαρά το πάει το κορίτσι. Εμείς μαζί με τον Πασχάλη, τον Αντρέα Μικρούτσικο και άλλους σπουδαίους είμαστε εντελώς αποκομμένοι από το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικά ενεργή σκηνή του είδους. Το θέμα είναι η αποκοπή αυτή να μη δημιουργεί κομπλεξ και να μην εκδηλώνεται με μισαλλοδοξία και απαξίωση. Είναι κάτι φυσικό και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει, απλώς για κάποιους ίσως είναι η πρώτη φορά που αντιλαμβάνοντα ότι είναι πια στην άλλη όχθη. Οι γονείς, οι θείοι και οι παπούδες του Πασχάλη ήταν περισσότερο έξω φρενών με την τότε νέα μουσική από ότι ο Πασχάλης και οι υπόλοιποι με τη Σάττι. Δεν είχαν βέβαια internet, forum, social media για να εκτεθούν δημοσίως. Για το συγκεκριμένο κομμάτι προσωπικά παραδέχτηκα από την αρχή ότι βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες γέφυρες, ιδέες κλπ αλλά δεν μπορώ να το προσεγγίσω αισθητικά ως σύνολο. Δεν μπορώ. Δεν φταίει το κομμάτι. Σχετικά με τις επίμαχες δηλώσεις με το ρέγκετον, είδα το σχετικό βιντεάκι και από τον τρόπο και μόνο που το λέει δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.
    2 βαθμοί
  5. @Superfunk Το επόμενο γκραν σουξέ των Twang Attack παρακαλώ να είναι Βούλα Πάλλα ? Ευχαριστώ... Συνεχίστε σε κόσμιο ύφος.
    2 βαθμοί
  6. Δεν βγάζει «καλυτερο», αλλά διαφορετικό, με αλλά χαρακτηριστικά. Το 8αρι δεν έχει χαμηλομεσαία και μπάσα, και έχει έντονα ψηλομεσαία και πρίμα. Επίσης, τα συνηθισμένα 8αρια που κυκλοφορούν σε combo, δεν έχουν ένταση και συνολική παρουσία ικανή να υποστηρίξει έναν ενισχυτή σε εντάσεις μπάντας. Και να την έχουν, στα πιο πολλά είδη μουσικής, θα ακούγεται χάλια.
    2 βαθμοί
  7. Τίποτα λιγότερο από τεράστιος.? Στα σχόλια γίνεται χαμός, με τον Frank Gambale να γράφει: «George is the greatest…total respect for the amazing man. No one has come close to him. I first saw him live at the State theater in Sydney in 1976, with his iconic Breezin’ band I was 17. I was so completely blown away I could not speak for several hours afterwards. Such a warm and gracious man too. First time I met was in Sydney. I was playing with my band at the Basement club. He called me out of the blue, I thought it was a prank by one of my band mates but it was him. He said “I heard your album Thinking Out Loud” and invited me to the Hilton downtown where he was playing the ballroom in a few nights time. We hung out for a few hours and he played my album and pointed out all the things he liked in real time. I’ll never forget that day. Then a day later he came early to my show and stayed for 2 full shows. I of course acknowledged his presence to the audience. He invited me to his show and somewhere in the middle of his show he acknowledged me to his audience. I was so surprised that he did that. He certainly didn’t have to. That just shows you the character of this kind and gracious man. I have seen him in concert many times over the years and always go backstage after to say “George, you are the greatest” because he is.» ?? ️️️️️️????? Frank G ️
    2 βαθμοί
  8. Κανά 100ρικο, πάντως εντυπωσιάζομαι πως ξέρουμε πως το μεγάφωνο είναι μούφα στο όλο σύνολο
    2 βαθμοί
  9. Ο θρύλος κιθαρίστας της Τζαζ, George Benson σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στον Rick Beato.
    1 βαθμός
  10. Ξέχασες και τις τελεκαστερ, οι σωστοί πρωτευουσιάνοι (εκτός ότι πάνε με τα πόδια) παίζουν μόνο τελεκαστερ
    1 βαθμός
  11. Το δεύτερο, πολύ ωραίο και πολύ δύσκολο (τεχνικά). Άξιος ο μάστορας.
    1 βαθμός
  12. Και οχι μονο Jazz/Soul/Funk/Pop Και Blues και Rock και Hard Rock και τα παντα.
    1 βαθμός
  13. Εγώ αν και ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ δεν αισθάνθηκα απειλή. Αλλά δεν Ιμε αντιπροσωπευτικό δείγμα της generation X ο γιος μου μου λέει ότι μάλλον προς gen A γέρνω .
    1 βαθμός
  14. Έχουν δοκιμαστεί διάφορα μικτά μοντέλλα για τη διαδικασία επιλογής. Προφανώς οι καλλιτεχνικές επιλογές (καλές ή κακές), δεν είναι το αποτέλεσμα δημοκρατικών διαδικασιών.
    1 βαθμός
  15. ΣΥΜΦΩΝαΩ θα το βαλω μαζι με αυτα τα ρεγκατονΙ σαν μπαινΜΙΞ
    1 βαθμός
  16. Να καταγραφεί στο Αρχείο Ελληνικής Μουσικής, το αρχείο του ΚΣΔΜΔΣ, και στον τομέα Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικης Ανθρωπολογίας του ΤΜΣ της φιλοσοφικής μαζι με το Ζάρι. Να τα διδασκουμε αργότερα να μαθαίνουν οι χωριάται να ξεστραβώνονται.
    1 βαθμός
  17. Και όχι μονο Jazz. Soul/Funk / Pop Π.χ. το album του 20/20 του 1985..... εμπορικό αριστούργημα.
    1 βαθμός
  18. Μεγάλο κεφάλαιο στη τζαζ αλλά και γενικότερα στη μοντέρνα μουσική ο Benson. Όποιος θέλει να μάθει τζαζ κιθάρα (και όχι μόνο κιθάρα εννοείται) από κάπου εδώ πρέπει να ξεκινήσει:
    1 βαθμός
  19. ναι εσεναΝΕ περιμενε η Σατι για να ακουσει Δομνα Σαμιου... ? (εξω απο την πλακα η Σατι εχει κανει οχι απλα deep dive στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη αλλα πληρη αποστολη τυπου Ζακ Ιβ Κουστω..)
    1 βαθμός
  20. Ανέφερα ανωτέρω πως είδα αρκετές συνεντεύξεις της με αφορμή αυτό το νήμα, και μου φάνηκε συμπαθητική και έξυπνη. Και εμένα οι τελευταίες δηλώσεις ήτοι "πάμε να τους δείξουμε πώς γίνεται' "και το είχατε και στο χωριό σας" , με κάνουν να αναθεωρώ...τουλάχιστον το "έξυπνη". Το "συμπαθητική" το κρατάω γιατί είναι το απώτατο σημείο που μπορεί να φτάσει. Παραπάνω δεν πάει (σε όλα τα επίπεδα) . Όπως είπα από την αρχή δεν αισθάνομαι ότι με εκπροσωπεί, οπότε μικρό το κακό. Αντιθέτως , αισθάνομαι ότι με αντιπροσωπεύει ο George Benson , που τρέχει σε άλλο νήμα, και θα πάω να δω τη συνέντευξή του.
    1 βαθμός
  21. «Για όσους λένε πως το τραγούδι είναι ρεγκετόν, θα ήθελα να σας να προσκαλέσω να πάτε στο YouTube και να πατήσετε "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου, είναι μια μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνις και ουσιαστικά αυτός ο χορός στο "Ζάρι" είναι συρτός. Οπότε το "ρεγκετόν" για όσους είναι εκτός Ελλάδας, στην Ελλάδα το λέμε συρτό. Ας ακούσουμε τον συρτό» και στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν». Μαρίνα Σάττι πηγή εκ του καβαλήματος του καλαμιού και του ύφους της "παραμορφωμένης" κυράτσας που ανακαλύπτω στα τελευταία link που ανεβάζετε, αποσύρω την εγγενή μου ευγένεια και επίσημα την "συμπάθεια" που της είχα μη γνωρίζοντας σε όλο του το εύρος τι αντιπροσωπεύει και της απαντάω πλέον στα ίσα στο ανάλογο ύφος που εντέλει αξίζει στην περίπτωσή της - ίσα μαρή... νιε στου χουριό μ΄ δεν είχαμ' ρεγκετόνε... είχαμ' όμους ριγκατόνι και δικό μας συρτό... και δεν χρειαστηκιε καν να ξενιτευτούμε ίσα στα μπέρκλι, αλλά έφτανε να ροβολήσουμε στου πανηγύρ' του διπλανού χωριού ή να γκογλάρομεν την βίκι πίδια στο σμαρτφονι μας στην ρούγα του δικού μς για να μάθουμ' ότι ο "συρτός" είναι αρχαιοελληνικής προέλευσης έννοια (εκ του "σύρω" τον χορό) που τότε αντιστοιχούσε σε έναν χορό, αλλά στο πέρασμα των χρόνων έγινε προσδιορισμός διαφόρων (και μάλιστα διάφορων ρυμθικών αξιών) χορών σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και της Μικράς Ασίας... Μπάλο τον θετε; Καλαματιανό; Πωγωνίσιο; Ικαριώτικο; Χανιώτικο; και μεταξύ πολλών ακόμα διαλιέχτε... ο ρυθμός στο "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου που αναφέρεις εμβληματικά ως "μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνι" (και φαντάζομαι είναι το "είδωλό" σου για να την μνημονεύεις), είναι μια παραφθορά των νησιώτικων συρτών αχταρμά με ανατολίτικους maksum, που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια εν πολλοίς στα σκυλάδικα της εθνικής και τα λαϊκοδημοτικά υπόγεια πέριξ της Ομόνοιας... το όνομα του δε μεταξύ των μουσικών (ακόμα και σήμερα εφόσον γνωρίζω) "Ρούμπα" (ή Συρτορούμπα ή Γυφτορούμπα)... το κούνημα των νυχιών του δακτύλου που μας κάνεις για να μας βάλεις στη θέση μας εμάς τους "χωρικούς" και η αντιστοιχία με το κακομαθημένο στυλάκι καβαλημένης παιδούλας δείχνει απλά το "επίπεδό" σου (όπως το αντιλαμβάνεται ενδεχομένως ο καθείς μεν, αλλά στην σωστή του διάσταση δε) και για μια ακόμα φορά το ότι το εγγενές ταλέντο δεν συνάδει απαραίτητα με την ευφυΐα και την πνευματική καλλιέργεια πλέον της παπαγαλίας... πάρε τώρα και δυο χαρακτηριστικές αυθεντικές ηχογράφησεις συρτών από την τεράστια δασκάλα κυρία Δόμνα (που δεν είχα τύχει να γνωρίσω δια ζώσης αλλά το έργο που άφησε πίσω της ήταν φάρος για μένα και πηγή γνώσης σε πολλές ενασχολήσεις μου) να μαθαίνς και τίποτις από τα δικά μας τα "βλάχικα" ώστε να μην το ανοίγεις το απαίδευτο (παραπλεύρως της όποιας μόρφωσής σου) αλαζονικό στοματάκι επί παντός επιστητού... μείνε στην υπέρτατη τέχνη του ρεγκετον και του τραπ κι ασε μας εμάς... μη πέφτεις στο δικό μας επίπεδο... ? άλλο η ρυθμική αξία των χορών κι άλλο το όλον ύφος κι ότι αυτό αντιπροσωπεύει κάθε φορά στο είδος μιας μουσικής... τα "πονηρά" δάνεια τους δεν φέρνουν στο κάθε νέο συνονθύλευμα απριόρι και τις παραδοσιακές αρχές πίσω από αυτούς...
    1 βαθμός
  22. Οι διαφορές έιναι πολλές με τον dsl1. Ο dsl1 είναι εργαλείο για σπιτική χρήση, άντε και για λίγο ήρεμο τζαμάρισμα μαζί με άλλους, στο βρώμικο κανάλι (αλλά θα χρειαστεί μεγάλη καμπινα γι' αυτό). Ηχητικά είναι πολύ διαφορετικοί. Ο Dsl εχει μοντέρνο ήχο μάρσαλ, thin καθαρό κανάλι και εντονα distorted στο βρώμικο. Ο ΗΒ έχει έναν αρκετά παχύ καθαρό ήχο, που θυμίζει λίγο jcm800 σε λίγο πιο vintage εκδοχή, και μπορεί να φτάσει μέχρι 70s hard rock ήχο. Ειναι ολοκληρωμένος ενισχυτής, όπου βγάζεις άνετα ένα gig με ένα tube screamer μπροστά ή κάνα ωραίο fuzz. Το 1 του watt ειναι πολύ πιο δυνατό σε σχέση με το ένα του dsl1cr, στο καθαρό κανάλι. Επίσης, ο dsl1cr εχει 8άρι μεγάφωνο ενώ ο OP εχει δείξει την προτίμησή του σε 12άρι.
    1 βαθμός
  23. Αυτό συμβαίνει δεκαετίες τώρα και παρότι κινδυνεύω να γίνω κακός, ξέρω πως άλλο το μπλουζ, άλλο το rythm and blues, άλλο το rock n roll . Βασικά οι τύποι εδώ παίζουν δωδεκαμετράκι και μπορεί να το υπερτονίζει η παραγωγή στα τύμπανα και τη ρυθμική κιθάρα αλλά και να ήθελαν, δεν μπορούν να παίξουν αλλιώς. Το αλλιώς τους είναι κάτι δωδεκαμετράκια σε σλόου τέμπο που κλαίει μάνα τους στο μνήμα και οι κιθαρίστες ανεβοκατεβάζουν τη τοστιέρα χωρίς λόγο. Μαμπεμπεγοζγκόνιδες τους λέω εγώ και δυστυχώς, αυτό λέγεται Blues ή έστω σύγχρονο blues. Φυσικά για RnB-RnR ούτε κουβέντα δεν μπορεί να γίνει από τέτοιους τύπους. Βέβαια διασκευή κάνουν θα πεις...
    1 βαθμός
  24. ..... μονο μην το ακουσετε αναποδα η ευθυνη εκτοτε θα ειναι δικη σας
    0 βαθμοί
  25. Good point, η απάντηση είναι ότι αφείλεται σε κάποιο είδος ώσμωσης. Έχω ένα γείτονα που είναι 50 ετών και μιλάει επίσης έτσι, διότι (απ[ ότι κατάλαβα σε μία φάση που είχε κάνει ένα πάρτυ και μιλούσαν στο μπαλκόνι του) εργάζεται στο χώρο του ραδιοφώνου και όλοι οι φιλοι και συνάδελφοί του μιλούν έτσι. Το έχω εμπειραθεί και με παρέες γιατρών και (ασφαλώς) δικηγόρων, και ταξιτζήδων, μιμείται ο ένας τον άλλον σε ύφος και phrasing. Το βρίσκω πάντα διασκεδαστικό, αλλά σε καταλαβαίνω. Αν έκανε παρέα με σένα, σε μία εβδομάδα, θα μίλαγε αλλιώς.
    0 βαθμοί
  26. Ακολουθεί αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό από την εκούσια μετακίνηση του Καταρράκτη, μακρυά από την Αθήνα στην ηλικία των δύο εβδομάδων.
    0 βαθμοί
  27. Α proud Athenian? Proud όχι γιατί γεννήθηκα στην Αθήνα αλλά γιατί, αν και μόλις 2 βδομάδων μωρό, την εγκατέλειψα για πάντα.??
    0 βαθμοί
  28. Η Αθήνα είναι ωραία να πας να δεις κάνα live, να πας για κάνα ποτό και τέλος. Μετά επιστροφή στη βάση, εκτός Αθηνών. Μαύρη μαυρίλα λέμε, όποτε κατέβαινα με έπιανε ψυχοπλάκωμα με αυτά που έβλεπα στους δρόμους. ? ΠΩΣ ΖΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!?
    0 βαθμοί
  29. Τα γουρούνια, λόγο ανατομίας δεν δύνανται να σηκώσουν το κεφάλι τους για να δουν τον ουρανό, τον οποίο δεν βλέπουν ούτε οι Κυψελιώτες, αλλά όχι εξαιτίας ανατομικών λόγων
    0 βαθμοί
  30. Slash, Brian Johnson και Steven Tyler σε διασκευή Howlin' Wolf
    0 βαθμοί
  31. Εγώ αναμένω να δω και το ενδυματολογικό. Αν τυχόν δεν μου αρέσει και το γράψω, και ακούσω πάλι ως επιχείρημα ότι είμαι 50 άρης και δεν καταλαβαίνω , θα σκίσω όλες τα τεύχη της Vogue που έχω (κυρίως Italia) ?
    0 βαθμοί
  32. Τον καταλαβαίνω. Εγώ για να πάω από το σπίτι (που ειναι πάνω) στο γραφείο (που είναι κάτω), κάθε μέρα τραβάω τα πάνδεινα ?
    0 βαθμοί
  33. Το προηγούμενο σχόλιο μου είναι απάντηση στον OP o οποίος θεωρεί τον συγκεκριμένο ενισχυτή VFM επειδή έχει μέσα Celestion. Τoυ εξηγώ λοιπόν ότι αυτό το συγκεκριμένο μεγάφωνο είναι ένα φθηνό μεγάφωνο με μια ετικέτα Celestion, το οποίο μάλιστα παίζει μάλλον χειρότερα και από κάποια no-name μεγάφωνα που έχω ακούσει. Το Celestion 70/80 το έχω ακούσει και σε 1x12 modelling και 2x12 solid state και σε καμπίνα 4x12 με διάφορους λαμπάτους ενισχυτές και θεωρώ ότι το να πω ότι είναι κακό μεγάφωνο ξεπερνάει τα όρια της υποκειμενικότητας. Δεν είναι πχ σαν ένα Celestion G12 75 που εμένα δε μου αρέσει αλλά ένας old school μεταλλάς θα το λατρέψει ή σαν κάποιο Jensen που εμένα δε μου κάνει αλλά μπορεί να αρέσει σε κάποιον που παίζει αποκλειστικά Jefferson Airplane ας πούμε ?. Δεν κάνει τίποτα καλά?
    0 βαθμοί
  34. Το είπα σε περίπτωση που το βρίσκετε προσβλητικό Anyway συνεννοηθήκαμε Αυτό να μου πεις
    0 βαθμοί
  35. Αν ίσχυε εδώ, θα είχαν σβηστεί ούτως ή άλλως. Μίσος δεν είδα σε κανένα ποστ. Επίσης δεν ενοχλούν οι απόψεις.
    0 βαθμοί
  36. Περί δηλώσεις της όμορφης Μαρίνας περί συρτού και χωριόν,εγώ που είμαι μικρασιάτης στην καταγωγή και έν έχω χωριό,στεναχωρήθηκα λίγο,γιατί εν έχω που να πάω να πετάξω χαρταετό.? Καλή μου,το μόνο συρτό που υπάρχει σε αυτό το track,είναι το συρτό απο τα μαλλιά promotion που κάνετε σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και προσπαθείτε να πείσετε οτι έχετε μεγάλη απήχηση στο εξωτερικό. Το Reggaeton,που γράψατε είχε,έχει και θα έχει εφαρμογή μόνο σε "ζεστές" χώρες, όπως αυτές γύρω απο την γραμμή του ισημερινού,μεσογειάκες,λατινικές και γενικά όπου ντύνονται ελαφρά. Δέν δούλεψε ποτέ σε χώρες όπως π.χ όλες οι γερμανόφωνες,ολες οι σκανδιναβικές χώρες,η ιρλανδία,σκωτία,ισλανδία,το βέλγιο και αρκετές άλλες,κατατάσοντας το έτσι σε είδος περιορισμένης εφαρμογής. Για του λόγου το αληθές,δές τι παραγωγή κάνει η κάθε χώρα. Μπορείς να πείς το ίδιο για τo pop/rock/Metal?Nop Για το dance?Nop Για την mainstream Drum n Bass?Nop Ακόμη και το ξεπερασμένο Happy Hardcore ή το Dubstep έχουν μεγαλύτερη συμμετοχή φέτος στο διαγωνισμό που πάς να πάρεις μέρος,καθώς όπως και η DnB βολεύουν καλύτερα και είναι πιό εντυπωσιακό να μπερδευτούν με άλλα είδη,οπως πχ με το metal. Με άλλα λόγια,δέν εχουμε και στο χωριό μας Reggaeton και σε ευχαριστούμε για την σύσταση,αλλά και εσύ με αυτούς,που φόρτωσες υποθέτω σαν απλά παιδιά που είσαστε στην καρότσα του αγροτικού και ξεχυθήκατε στα στούντιος για να πρωτοτυπήσετε,με 2 ανάποδα χτυπήματα σε κάποιο μέρος του κομματιού και φέτες που γυρνάν γύρω γύρω,δέν νομίζω οτι θα είναι και ότι πιό εντυπωσιακό μπορούσαμε να στείλουμε. Με αγάπη πάντα.?
    0 βαθμοί
  37. Οκ επικοινωνω μαζι του, τον γνωριζω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ προσωπικα (τον ειχα δει μια φορα σε ενα καφενειο στην Νεα Υορκη ,καθονταν 8 μετρα απο εκει που καθομουναμενα εγω και νομιζω οτι για 2 δευτερολεπτα κοιταξε την ιδια ομορφη σερβιτορα που κοιταΚσα κι εγο ωποτε ειχαμε κονεκτιον) και θα του πω του χρονου να μας ΑΙΚΡΟΣΟΠΙΣΙ αφτος. Θα του πω δε οτι ΘΑ ΦΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΤ. κΑτσε μονο να βρω το τηλεφωνο της ομορφη σερβιτορας για να δω αν τισ ιχε δοσει ο Μπενσονας το δικο του τοτενες (προσφατα εγινε αυτη η φαση στο καφενειο, το 1984)
    0 βαθμοί
  38. Επίσης. Πώς προκύπτει ότι το 12άρι ηχείο βγάζει καλύτερο ήχο από το 8άρι. Δυνατότερο σίγουρα. Αλλά καλύτερο; Αν ο Dwayne Allman έγραφε με Fender Champ, ποιος είμαι εγώ να πω ότι έκανε λάθος;
    0 βαθμοί
  39. Μετά τον Πέτρο Κωστόπουλο, και η Satti βάλθηκε να μας ξεβλαχέψει...
    0 βαθμοί
  40. Και εγώ το πήρα το πατρικό και το άλλο το πατρικό,? και περιμένω και κάτι μητρικα να χωρίσω με την αδελφή μου και κάτι αλλα που από προίκα της γυναίκας μου που θα πάνε στο μοναχογιο μου ζωή να χει να τον βολέψω σε 6-7 χρόνια στο ΔΗΜΌΣΙΟ κάνω υπομονή (εκτός και αν έχει αυτοκτονικες τάσεις, δηλαδή θα θέλει να δουλέψει στον Ιδιωτικό Τομέα, να ανοίξει επιχείρηση ή να είναι ελεύθερος επαγγελματίας?) και μετά να φύγω στην επαρχία να ηρεμήσω. Μακριά από το πατρικό μου και από πόλη. Μακριά. Να μην ξαναπάω ποτέ πίσω πάρα μόνο αν χρειαστεί με ασθενοφορο για νοσηλεία ? Να φύγω από την πόλη που με τρώει κάθε μέρα από μέσα. Και διέξοδο να έχεις να φεύγεις αμα πρέπει να γυρνάς και να ζεις στην Αθήνα, αργοπεθαίνεις και δεν το καταλαβαίνεις. Πλέον πεθαίνεις αργά και βασανιστικά και σαν αυτό ακριβώς είναι. Είναι σαν τη δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα. Δεν την καταλαβαίνεις. Τα τα τα. ?
    0 βαθμοί
  41. Ένα σαφλάκι λίγο "πειραγμένο" για να περάσει η ώρα.
    0 βαθμοί
  42. Tέτοιες Λάμποργκίνι βρίσκεις πολλές, αυτή η κιθάρα όμως είναι μόνο μία. Το ένα είναι λεφτά στον κάδο και το άλλο επένδυση. Και σε 1,2 5,10 χρόνια μάντεψε ποιο απ' τα 2 θα έχει πάρει αύξηση στην τιμή.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...