Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/10/24 σε Αναρτήσεις
-
ΚΑΙ στους στίχους κάνει σοβαρή δουλειά: ξεπερνάει το κλασσικό πρόβλημα της ελληνικής γλώσσας (τον πολυσυλλαβισμό), που έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη, χωρίς να το ρίξει στην αργκό. Πρώτη φορά βλέπω τραγούδι να έχει εμβόλιμες αγγλικές φράσεις ΧΩΡΙΣ αυτό να βγάζει μάτι. Δεν είναι τυχαίο: η θητεία της στην ερμηνεία παραδοσιακών ηπειρώτικων (το "Μαργούδι", π.χ.) μαθαίνει πολλά σε κάποιον που θέλει να γράψει σύγχρονο τραγούδι χωρίς να λέει συνέχεια μαλακίες.3 βαθμοί
-
Λογικό. Ένα ΠΣΚ να αναλύεις (εμου συμπεριλαμβανομένου) το ΤΙΠΟΤΑ είναι υπεραρκετό.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Πως γίνεται ένας άνθρωπος με ταλέντο να βγάζει τέτοια χολή για άλλη συνάδελφό του μουσικό. ? Πράγματι, υποκριτής είναι. Καλά τα λες. ?2 βαθμοί
-
Καλημέρα LK, δεν εννούσα εσένα, εννοούσα ακριβώς αυτά που διαβάζω στο Διαδίκτυο, από τυπικά αμόρφωτους έλληνες που τώρα χρησιμοποιούν τη λέξη "λόγιοι" σα να πρόκειται για βρισιά. Τιμή μας κύριοι (και κυρίες). Αλλά πέραν αυτού, ο Μαραθών έβαλε μία σελίδα που είχε και επαίνους για τη συμμετοχή και τον καταλαβαίνω που γράφει ότι του αρέσουν όλα τα σχόλια. Κατά τα άλλα, η δική σου αρνητική κριτική έρχεται από έναν άνθρωπο που λέει ότι ακούει μόνο Σινάτρα, ενώ του Καταρράκτη έρχεται από έναν άνθρωπο που πρότεινε να στείλουμε Φακανά - με όλο το σεβασμό και στους τέσσερις(4) :) (ήτοι Σινάτρα, Φακανά, LK, Καταρ) νομίζω ότι το οξύμωρον είναι προφανές. Αυτό που με πείραξε βέβαια είναι αυτή η ισοπεδωτική αντίληψη ότι όλοι είναι στις λάθος θέσεις, ότι δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι "εγώ" θα τα έκανα καλύτερα, γενικώς "άμα με κάνουν μία μέρα πρωθυπουργό θα λύσω όλα τα προβλήματα της χώρας". Αυτά είναι αυτονοήτως ανοησίες, όποιος και αν τις λέει. Ειλικρινής απορία: Ποιος είναι ο Μίτζελος;2 βαθμοί
-
Δεν ήξερα ότι ένα σόλο θα μπορούσε να εξελιχθεί τόσο ωραία. Απλά απίστευτο!2 βαθμοί
-
Η επιτομή της κακής ιδέας. Δεν είναι τυχαίο που πήγε άπατο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όλα μουσική είναι και η ελληνική και τα ινστρουμέταλ και τα πάντα, ανάλογα τη στιγμή και τη διάθεση του καθενός και στη τελική ακόμα και ''εμείς'' οι μουσικοί αυτοχαρακτηριζόμαστε απ τα ακούσματά μας, τη διάθεσή μας κλπ. Εκτός αν μαζεύεις ακούσματα και θες να τα κατηγοριοποιήσεις ανά είδος. Προσωπικά θεωρώ σημαντικότερο, το να δω κάτι -ανεξαρτήτως μουσικού είδους- που αποκαλύπτει μέρος της ψυχούλας αυτού που το βάζει + του ότι κάποια στιγμή μπορεί να ακούσω και κάτι καλό που δεν ξέρω1 βαθμός
-
Κι εγώ νόμιζα ο των Ημισκουμπρίων.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πήραμε τα καλύτερα κορίτσια, ΤΕΛΟΣ.1 βαθμός
-
Επιτέλους κάποιος το πρόσεξε. Είναι από μόνο του (αυτό το μέρος) απόδειξη ότι είναι χιουμοριστική η διάθεση. Έχει μπουζούκι, πιάνο αλα Μίμης Πλέσσας και (στο θεό που πιστεύεις) bass synth. Αλλά η μεγάλη πλάκα είναι άλλη: 90% των reactions που είδα από ανθρώπους στην αλλοδαπή, αρχικά τη βλέπουν ότι ΑΥΤΟ είναι το κομμάτι και αρχίζουν τα σχόλια, στο στυλ "Α, ωραία, όντως Ελλάδα" και "Κάπως συντηρητικά ξεκίνησε" και διάφορα τέτοια, μέχρι να αρχίσει το πραγματικό ΤΑ ΤΑ .. όπου τους βλέπεις να γουρλώνουν τα μάτια κλπ.1 βαθμός
-
για το βιντεο ειναι μονο και καλα εισαγωγη οπως στα βινΔεο της Αριανας της Γκραντε που σειχτηριζεις μεχρι να ξεκινησει το ασΘμα ? εμενα σαν τσαριοτς οφ φαιερ μου ακουγεται (και απορω που δεν εχει βγαλει ΑΦΡΟΥΣ ο @Waterfall-K που ΤΟΛΜΗΣΕ να το χρησιμοποιησει καποιος για οτιδηποτε αλλο πλην αποστολης διαστημοπλοιου στον Κρονο ως αποδειΧτηκο πραγματικου πολιτιΖΜου, μαζι με μια κασσετα των Deep Purple φυσικα)1 βαθμός
-
Παντου. Με μικρες διορθωσεις (στα πριμα κυριως), αναλογα την κιθαρα που θα χρησιμοποιησω. Εδω που εχω την PRS (διπλοι) , δινω λιγα 5Κ παραπανω για γυαλισει λιγο και να ζωντανεψει, χωρις να ξυριζει. .1 βαθμός
-
Είναι δύσκολο να δω τόσο μονοδιάστατο έναν άνθρωπο που είχε τόσες ευκαιρίες να την ψωνίσει και να ανήκει στην κουλτουροελίτ, από την υποτροφία στο Berklee, τη δημιουργία μιας μεγάλης χορωδίας από το πουθενά με τις Chores, το live στον KEXP (διάσημο κουλτουροalternative θεσμό), το Yenna με την αποδοχή που είχε... Το ότι επέμεινε στην περσόνα με το νύχι και την Αλβανοελληνική Τραπ, την αγάπη για οτιδήποτε Μενίδι κλπ, για μένα έχει βαθύτερες αναγνώσεις.1 βαθμός
-
Το ωραίο είναι ότι ο κ. Μιτζέλος αφήνει να εννοηθεί ότι εάν πάει καλά το τραγούδι θα είνα ιεπειδή η Ευρώπη θα χαρεί με τα χάλια μας. Ουσιαστικά κρατάει μια πισινή ώστε αν πάει καλά να βγει από πάνω, σε φάση "σας τα 'λεγα εγώ"1 βαθμός
-
Πολύ κακό για το τίποτα. Η Σάττι, αναμφίβολα μουσικό ταλέντο και με μια καταπληκτική φωνή, ακολούθησε έναν ακραία edgy/hipster δρόμο, μουσικά και στυλιστικά και έκανε κάτι που (μας αρέσει δε μας αρέσει) είναι πρωτοπόρο,τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα. Με λίγα λόγια, πήρε στοιχεία της υποκουλτούρας διαφόρων λούμπεν κοινωνικών ομάδων και τα διάνθησε με μουσικό ύφος που συνδυάζει ό,τι πιο δημοφιλές μουσικό τρεντ υπάρχει με παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία αλλά και ανατολή/Ασία. Στα βίντεο κλιπ της δε, φέρει τον εαυτό της λίγο σαν τη Dua Lipa των Βαλκανίων. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι απλά μια αρπαχτή/κόπια προγούμενων project της που ήταν σαφώς πιο ορίτζιναλ. Θα έχει καμιά τύχη στον διαγωνισμό; Η στατιστική λέει όχι γιατί η Γιουροβίζιον έχει παραδοσιακά χαντακώσει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) οποιαδήποτε προσπάθεια ξεφεύγει από το εμετικά easy listening. Αν τελικά πάρει θέση η Σάττι με αυτό το κομμάτι, θα είναι ουσιαστικά μια επανάσταση μέσα σε ένα τραγικά συντηρητικό μουσικά κατεστημένο.1 βαθμός
-
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω: Από τη μία κάποιοι θεωρούν ότι η Eurovision είναι trash, από την άλλη θα ήθελαν να στείλουμε τους Van der Graff Generator και τους ενοχλεί ένα κομμάτι που την τρολάρει, τρίβοντας στη μούρη αυτού του διαγωνισμού την trashίλα του.1 βαθμός
-
Σημερα ακουσα το τραγουδι της Μαρινας Σάττι και πραγματικά νιωθω Περήφανος για τη φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision .Ειμαι σιγουρος οτι ή θα βγει πρώτο ή θα ειναι μεσα στα πρώτα 3 καλύτερα . Καλη επιτυχία Μαρίνα !!!!1 βαθμός
-
Αυτό έπρεπε να είχε γραφτεί στη σελίδα 1 και να έχει κλειδωθεί το θέμα.?1 βαθμός
-
Εγώ ανέφερα για "λογιους" και δεν υπονοησα κανέναν εδώ μεσα. Κάνε μια γύρα στα σοσιαλ και θα καταλάβεις. Έναν παρέθεσε και ο Μαραθον. Ξεκάθαρα πράγματα. Από εκεί και πέρα με γεια σου με χαρά σου να σου αρέσει το τραγούδι και το βίντεο. Εγώ για να κλείσω τη συμμετοχή μου στο παρόν νημα. Από την μία είμαι πολύ γέρος για να καταλάβω το μεγαλείο της τραγουδίστριας. Από την άλλη πολύ μικρός και επαρχιώτης για να καταλάβω το μεγαλείο των μανατζεραίων της ΕΡΤ. Μπορεί να ισχύουν και τα δύο. Αλλά όπως και να χει, το βίντεο και το τραγούδι....είναι μπούρδα. ?1 βαθμός
-
Για πες... είχες κάποια ανάμιξη στο παρελθόν;1 βαθμός
-
να προσυπογράψω μετά λόγου γνώσεως ότι ναι... έτσι κι αλλιώς το ίδιο κάνουν (και έκαναν κατά καιρούς)... από την άλλη μακριά από μένα η δίκη προθέσεων οπότε δεν ξέρω αν (οι καλλιτέχναι τουλάχιστον) θεωρούν ότι κάνουν τέχνη (ελπίζω όχι)... ξέρω όμως ότι κάποιοι (των επιτελείων ντε) όχι απλά χαμογελούν αλλά ξεκαρδίζονται στα γέλια με τους "λόγιους" υπερασπιστές τους... κι αυτό γιατί το έχουν κάνει μπροστά μου (οι ίδιοι) πάνω από μια φορές σε ανάλογες περιπτώσεις κατά το παρελθόν... κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε δεν περιγράφω άλλο μια και οσονούπω περνάμε το ψυχολογικό (μου) όριο των 50 σελίδων...??? -1 βαθμός
-
Εξω απο την πλακα εμενα αυτο που μου κανει τεραστια εντυπωση ειναι η παντελης έλειψη ΧΙΟΥΜΟΡ των...επικριτων του βιντεο που δεν καταλαβαινουν οτι η Σατι κανει ΠΛΑΚΑ με τα στερεοτυπα που εχουν οι..ασπροκαλτσομενοιμεσανδαλια κΣενοι για την Ελλαδα..και δεν τα προβαλει ως θετικα σημεια της χωρας για τα οποια καποιος αξιζει να την επισκεφτει... (ενταξει είμαστε Βαλκανιοι και ως εκ τουτου το χιουμορ δεν ειναι και το δυνατο μας σημειο αλλα οχι και ετσι ρε φιλωΟυζ)1 βαθμός
-
Το τραγούδι και το κλιπ τα σπάνε. Αυτοί που λένε για κιτς και μπολυγουντ φαντάζομαι δεν δέχονται ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να εχει και άποψη και συγχρόνως να μην παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η Σάττι δεν είναι τυχαία. Θεωρώ ότι τα πολλά dislikes που αναφέρονται στα βίντεο προέρχονται περισσότερο από ανθρώπους που ακούν περισσότερο Οικονομόπουλο και λιγότερο Μαχαβισνου ορκεστρα1 βαθμός
-
ζΟΥΡΝΑΣ αγορι μου ο βασιλεφσ....τι να κλασι το κλαρινο..τιποτισ δεν κΣινι το αΦτι οπως ο ζουρνας.. το τραγουδι μαμαει και δερνει btw για το ειδος (δεν το ειπα εγω μου το ειπε ο ανιΠσιος μου που ακουει ΜΟΝΟ τραπ και ρεγκετον και ειναι 17 ετων και ινΕ και LGBT οποτε κατι κσερι ), σιγουρα το πρωτο τραγουδι της εβροβιζιον που εχουμε στειλει και μου αρεσει (ή τελος παντων δεν με κανει να θελω να αΦτοχτονισο απο την βαρεμαρα και την υποκρισια ) . σουπερ παραγωγη, πανεξυπνη ενορχηστρωση και το βιντεο σκοτΩ.1 βαθμός
-
Πάντως στην ΕΡΤ είδα προχτές μια ερμηνεία του Νταλάρα στο ‘Αχ ο μπαγλαμάς στο μουσικό κουτί που ανατρίχιασα. Αρα κάτι καλό δείχνει.1 βαθμός
-
Στην ελληνική οργανοποιία συχνά μιλάμε για όργανα που στην τοπική γεωγραφικά μουσική συνηθίζονται. Και για αυτό μπουζούκια, μαντολίνα πιο παλιά, Λαούτα και λύρες όλων των ειδών και μερικά κρουστά έχουν την τιμητική τους και δίκαια. Το θέμα της κιθάρας αν και από την αρχή παρόν έχω την αίσθηση ότι ήταν πάντα κάπως πιο παραγκωνισμένο καθώς όλοι είχαν στο μυαλό τους το όργανο ως «συνοδευτικό». Από τον καιρό που κάποιοι σκέφτονταν την κιθάρα ως ακομπανιέρο στην μαντολινάτα ή το μπουζούκι και τράβαγε μέσα στα χρόνια χωρίς αναθεώρηση. Ωστόσο οι οργανοποιοί πάντα έφτιαχναν κιθάρες σε μικρότερους αριθμούς. Σχετικά με τους οργανοποιούς, εκτός από τον Μούρτζινο και τον Σταθόπουλο που δεν έχουμε και πολλά δείγματα δυστυχώς εχουμε Κ.Λ.Πεσπαζόγλου, και κυρίως τους Αρμένηδες αγαπημένους πολλών ασχολουμένων (Τερζιβασιάν, Απαρτιάν κλπ) που έφτιαξαν πολλές και όρισαν στυλιστικά το περίγραμμα της λαικής κιθάρας. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ οι Αθηναίοι Παναγήδες (Αφοι Παναγή). Με μακρά παράδοση και συμβολή στην ελληνική οργανοποιία. Ο πατέρας τους ήταν επίσης οργανοποιός (Πανηγύρης Παναγής) από τη Μάκρη της Μ.Ασίας (σημερινό Fethiye) όπου με την καταστροφή της Σμύρνης και την εκδίωξη των ελληνικών πληθυσμών της Μ.Ασιας περνάει αρχικά στη Ρόδο με τη γυναίκα και τα δυο παιδιά του και στη συνέχεια τον Πειραιά. Ο Πανηγύρης έστησε εργαστήριο στην Κρεμμυδαρού όπου κατασκεύαζε κυρίως δημοτικά όργανα (λύρες και ξακουστά για την ποιότητά τους λαούτα) αλλά και λίγα μπουζούκια, μαντολίνα και κιθάρες. Μεγαλώνοντας τα δύο του παιδιά, ο Βασίλης και Γιώργος έγιναν αρχικά βοηθοί στο εργαστήριο του πατέρα τους και στη συνέχεια έπαιρναν και δικές τους παραγγελίες. Ο μεγαλύτερος σε ηλικία Γιώργος Παναγής (1911-1995) το 1938 παντρεύεται και φεύγει για την Αθήνα όπου ανοίγει εργαστήριο κοντά στην πλατεία Καρύτση (Χαβρίου 9 εντός στοάς) και δύο χρόνια αργότερα ο πατέρας τους ο Πανηγύρης πεθαίνει και το εργαστήριο στον Πειραιά κλείνει με τον έτερο αδελφό Βασίλης Παναγή (1914-1998) να ενώνει τις δυνάμεις του με τον αδελφό του στο εργαστήριο της Χαβρίου στην Αθήνα. Το εργαστήριο παρέμεινε στην πλατεία Καρύτση σε όλη τη διάρκεια του αλλάζοντας από Χαβρίου 9 σε πλατεία Καρύτση 3 και μετά Πραξιτέλους 7. Οι Αφοί Παναγή παρά το ότι έφτιαχναν και μπουζούκια (είναι γνωστό ότι υλοποίησαν το τετράχορδο του Χιώτη) ασχολήθηκαν πολύ με την κιθάρα τόσο σε αντικείμενο κανταδοκιθάρας (μην ξεχνάμε ότι ήταν πολύ διαδεδομένο είδος), αυτού που ονομάζουμε σήμερα «λαϊκή» κιθάρα όσο και κλασσική κιθάρα. Έφτιαξαν πλήθος οργάνων και αρκετών διαφορετικών τυπολογιών (αντίθετα με τους Αρμένηδες που μάλλον ήταν πιο εστιασμένοι στον προσανατολισμό του λαϊκού τραγουδιού). Οι κιθάρες τους έγιναν όργανα αναφοράς στην ελληνική οργανοποιία τόσο για τις λαϊκές τους που έπαιξαν σε πλήθος ιστορικών ηχογραφήσεων, όσο και τις κανταδοκιθάρες που επίσης ηχογραφήθηκαν πολλάκις και τις κλασσικές τους. Στην αυγή της κλασσικής κιθάρας στην Ελλάδα όπως σήμερα τη γνωρίζουμε, ο πρωτεργάτης τότε Γεράσιμος Μηλιαρέσης, έχοντας μόλις γυρίσει από τα μαθήματα τελειοποίησης με τον A.Segovia και όντας ο πρώτος κιθαριστής στη χώρα με πιο αξιόλογες σπουδές, φιλοδοξώντας να εκκινήσει έναν κύκλο μαθητών που θα δίδασκε στα πρότυπα που έμαθε, βρέθηκε μπροστά στο αδιέξοδο της ανυπαρξίας αντίστοιχων μουσικών οργάνων. Οι λαϊκές κιθάρες και οι κανταδοκιθάρες της εποχής δεν ήταν όργανα των προδιαγραφών που έθεταν η τεχνική και το ρεπερτόριο που απαιτούσε το εγχείρημα του Μηλιαρέση και η εισαγωγή οργάνων από την Ισπανία ήταν απαγορευτική για το εισόδημα του Έλληνα της εποχής. Ο Μηλιαρέσης για να λύσει αυτό το πρόβλημα προσκάλεσε τον Segovia στην Αθήνα το 1951 για δύο ρεσιτάλ, στα περιθώρια των οποίων τον πήγε με την κιθάρα του στο εργαστήριο των Παναγήδων (Είχε μια Hermann Hauser τότε που μάλλον ήταν βελτιωμένο αντίγραφο A.Torres. Φαίνεται ότι ο Segovia είχε κάτι σαν endorsement γιατί ο Hauser του έφτιαξε 12 όργανα και ο γέρος τα παίνευε όπου στεκόταν και βρισκόταν αφήνοντας την M.Ramirez του που είχε από το 1912). Οι Παναγήδες μελέτησαν προσεκτικά την κιθάρα και κατασκεύασαν αρχικά αντίγραφα και στη συνέχεια κιθάρες βασισμένες σε αυτό το πρότυπο, με μερικές τροποποιήσεις από την εμπειρία τους και ξυλεία που ήταν πιο προσιτή και σε αυτούς σαν πρώτη ύλη αλλά και στην αγοραστική δύναμη του ελληνικού κοινού. Δεν πρέπει να υπάρχει Έλληνας κλασσικός κιθαρίστας μέχρι και τη δεκαετία του 90 που δεν έβαλε κάποια στιγμή τα δάχτυλά του πάνω σε μια Παναγή. Ωστόσο τα όργανα αυτά είχαν διαβάθμιση στην ποιότητα και φυσικά στην τιμή. Προσωπικά έχω δει και παίξει με δεκάδες όργανα από εκείνη την εποχή. Είναι αχανής η κατάσταση και μπορείς να βρεις από όργανα με λίγο random ξύλα και λούστρα μέχρι πραγματικά διαμάντια με ΑΑΑ flame maple πλάτες και AAA ελάτινα καπάκια ή καρυδιές με έλατο. Χαρακτηριστικό των Παναγήδων είναι η projected φωνή με έντονα μπάσα (πιο βαθύ ηχείο) και ωραία άνετα μανίκια με έβενο. Επίσης οι Παναγήδες έκαναν χρήση διαφορετικών ετικετών μέσα στα όργανα, πράγμα που αποτελεί και τεκμήριο χρονολόγησης πλέον στα όργανά τους. Αυτό γίνεται τόσο από την διεύθυνση του εργαστηρίου και το layout της ετικέτας όσο και από μια σειρά σπανίων οργάνων με γαλλόφωνη ετικέτα (παραλληλόγραμμη) που βγήκαν από το εργαστήριο της Πλ.Καρύτση 3, την ίδια χρονική περίοδο που έβγαιναν κανονικά και οι υπόλοιπες με την ελληνική ετικέτα (ρόμβο) με το γνωστό κλειδί του σολ. Για τα όργανα αυτά με τη γαλλόφωνη ετικέτα-θρύλο υπάρχει μια φήμη ότι προορίζονταν για εξαγωγή στο εξωτερικό αλλά δυστυχώς εγώ προσωπικά δεν έχω κάποια τεκμηρίωση για αυτό. Οι Παναγήδες είχαν δώσει όργανα που έγιναν πολύ γνωστά στα χέρια πλήθους μουσικών με ενδεικτικά γνωστούς το Νίκο Γούναρη και το Τρίο Καντσόνε (Πετσίλας/Παπαθεοδώρου/Τρούπτσιος), τον Κώστα Χατζή με μία ιδιαίτερης κατασκευής κιθάρα με μεγαλύτερο σώμα, το τετράχορδο του Χιώτη, τετράχορδα σε Σταματίου και Ζαμπέτα αλλά και τρίχορδα στον Βαμβακάρη. Λαϊκές σε Καζατζίδη, Νταλάρα κ.α και φυσικά κλασσικές σε Μηλιαρέση, Φάμπα και ΌΛΟΥΣ τους μαθητές τους αλλά και την πρώτη απόπειρα ανακατασκευής μιας αρχαίας κιθάρας που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία του σκηνοθέτη Α.Λάβδα για την παράσταση του «Προμηθέα Δεσμώτη» που ανέβηκε το 1962 στο αρχαίο θέατρο των Φιλίππων από το Κρατικό Θέατρο Β.Ελλάδος. Ο Γιώργος Παναγής έφυγε προδομένος από την καρδιά του το 1995 και το 1998 ακολούθησε και ο αδερφός του ο Βασίλης (νομίζω από ίδια αιτία). Ελλείψει αρσενικών απογόνων (τότε δεν υπήρχαν γυναίκες οργανοποιοί) το εργαστήριο τους πέρασε στα χέρια του ανιψιού τους Λάζαρου Καβάση που ήδη εργαζόταν ως βοηθός καποια χρόνια, από όπου έχουμε μερικές κιθάρες με ετικέτα που γράφει «Αφοι Παναγή- Λάζαρος Καβάσης» όπου δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τι από αυτά είναι αμιγώς του Καβάση και αν κάποιο ήταν μισοτελειωμένο από τους Παναγήδες και ολοκληρωμένο από τον Καβάση. Δυστυχώς και ο Λ.Καβάσης πέθανε σε μικρή ηλικία οδηγώντας στο τέλος την ύπαρξη του ιστορικού εργαστηρίου. Αρκετά από αυτά τα όργανα υπάρχουν ακόμα γύρω μας εκτός του ηχητικού αποτυπώματός τους στη δισκογραφία της χώρας μας και τη συλλογική μας μνήμη. Τα βλέπουμε μερικές φορές στα μεταχειρισμένα να αλλάζουν χέρια. Αλλά δυστυχώς τα όργανα του Π.Παναγή είναι πανσπάνια (ειδικά τα λαούτα), τα μαντολίνα τους επίσης, τα μπουζούκια πολύ σπάνια και οι κιθάρες τους αν και πολλές, αρκετά συχνά είναι σοβαρά και μερικές φορές μη αναστρέψιμα πειραγμένες. Αυτό είναι αποτέλεσμα της επιχείρησης αρκετών λαϊκών μουσικών της δεκαετίας του 80-90 να αναπαράγουν τον ήχο των λαϊκών κιθαρών τους, παίρνοντας μια κλασσική Παναγή και βάζοντας χορδιέρα και άλλο καβαλάρη ώστε να πάρει μεταλλικές χορδές. Δυστυχώς η διαφορετική κατασκευή δε σήκωνε στον οπλισμό του καπακιού την αυξημένη τάση των χορδών και την πίεση στον καβαλάρη με αποτέλεσμα να έχουμε το κλασσικό βύθισμα στο καπάκι κάτω από τον καβαλάρη ή αν κρατιόταν η παλιά "κλασσική" γέφυρα, η τάση σήκωνε μαζί καπάκι και γέφυρα. Ευτυχώς από το 2000 και μετά μετα το boom με τη μόδα του gitane swing και στη χώρα μας, αρκετοί ενδιαφέρθηκαν για τις ακουστικές κιθάρες και ως συνέπεια είχαμε και οργανοποιούς που μετά την μελέτη των κλασσικών οργάνων του gypsy swing (maccaferri, selmer κλπ) μελέτησαν και ελληνικά σχέδια με κορυφαία τα σχέδια των Απαρτιάν και Παναγή. Δε γνωρίζω σε τι ποσοστό τα ενσωμάτωσαν στις κατασκευές τους, αλλά δεν νομίζω ότι έχω δει ακριβές αντίγραφο Παναγή. Πανηγύρης Παναγής με οικογένεια στη Μάκρη και ετικέτα οργάνου του απο το εργαστήριο στον Πειραια. Πανηγύρης Παναγής και ο μικρός γιός του Βασίλης έξω απο το εργαστήριο του Πειραιά. Οι Αφοί Παναγή επι το έργον στο αθηναικό εργαστήριο με κιθάρες και μπουζούκια. Αφοί Παναγή με Τρίο Καντσόνε και τις κιθάρες τους ανα χείρας.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Από που να το πιάσω με αυτό ? Μου έφυγε η ούγια... Δεν τον ήξερα τον γέρων και έπαθα πλάκα με αυτό που άκουσα. Και πάμε παρακάτω... Διαβάζω ότι σε αυτόν τον δίσκο παίζουν οι τρεις αφοί Porcaro και μπαμπάς Joe. ? Δεν περιγράφω άλλο...0 βαθμοί
-
Είναι το μνημειώδες εξώφυλλο από τον δίσκο Inhaler του Tad, Είναι μεγάλη ιστορία το πως προέκυψε αυτό το εξώφυλλο, έχει να κάνει με κάποιες ατυχείς προγενέστερες επιλογές του συγκροτήματος, για να μην βγαίνω εκτός θέματος εδώ κάποια στιγμή τα αναρτήσω όλη την ιστορία0 βαθμοί
-
Πολλοί που τη χλευάζουν και τη βρίζουν, άμα πετύχει, θα της πλέκουν το εγκώμιο μετά και θα σπεύδουν να φωτογραφηθούν μαζί της. Πολλοί καλλιτέχνες επικριτές για να δικαιολογήσουν τα αρνητικά σχόλιά τους θα επικαλούνται ατζέντες και σκοτεινές δυνάμεις εθνικής υπονόμευσης. Βγάζουν κάποιοι τη μισαλλοδοξία τους στη Σάττι που τολμά να παρουσιάσει και να διαδώσει αυτό που αγαπά μουσικά για να το αγαπήσουν και άλλοι. Ένα τραγούδι πολύπλευρο, πρεσβευτικό, διασκεδαστικό που καλεί την Ευρώπη να ανακαλύψει και να λατρέψει τη νέα Ελλάδα και να εκτιμήσει τους καλλιτέχνες της που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους άλλους. Είμαστε όλοι μαζί μου Μαρίνα και προσευχόμαστε να πετύχεις, να φέρεις ΠΡΩΤΙΑ, στην πίστα του διαγωνισμού να βάλεις ΦΩΤΙΑ!0 βαθμοί
-
Καλυτερα να το κανει καποιος ειδικος. Εγω το κανω με το αυτι και εμπειρικα.0 βαθμοί
-
Καταλαβα. 1. Γιατι στην αρχη δεν τερματιζω μπρος πισω το πεταλι. 2. Γιατι το ειδος του wah δεν ειναι τετοιο που να αλλαζει πολυ το eq του τονου. Ειναι customized vox. Customized για αυτον ακριβως τον σκοπο. Σε αλλες φασεις χρησιμοποιω το κλασσικο dunlop cry baby. .0 βαθμοί
-
Σε άλλα νέα... Το hashtag #eurovisiongr σταμάτησε να τρεντάρει στο top 10 του ελληνικού Χ. Η φρενίτιδα που προκάλεσε η ελληνική συμμετοχή στον διαγωνισμό της Eurovision με την Μαρίνα Σάττι και το Ζάρι, δεν αναμένεται να επαναληφθεί πριν από τον Μάιο. Ακολουθούν οι αθλητικές ειδήσεις και το δελτίο καιρού...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όταν έπαιζαν μπάσκετ στο δεύτερο threepeat οι Chicago Bulls και μεταφερόταν από πόλη σε πόλη για τους αγώνες αεροπορικώς, έπαιζαν πόκερ με στοιχήματα εκατομμύρια στο ένα τραπέζι jordan, pippen, rodman κλπ, και στο άλλο τραπέζι longley, kerr και οι υπόλοιποι ρολίστες με στοίχημα 5 δολάρια ανά γύρο. Σε κάποια φάση έφυγε ο jordan από το τραπέζι των καλών και πήγε να παίξει πόκερ με τους υπόλοιπους. Όταν τον ρώτησαν γιατί, είπε "Για να βγει αυτό το 5δόλλαρο από την τσέπη σου και να μπει στη δική μου"... Αυτό ακριβώς αισθάνομαι ότι έκανε τώρα ο Σπύρος με μας... ? Παίζει κιθάρα με τους κοινούς θνητούς. Τα πέντε ευρώ θα στα κάνω μεταφορά iris ???0 βαθμοί
-
Μπορεί και να έχεις δίκιο. Εγώ πάντως πιστεύω ότι απλά το τόλμησε, είδε ότι έχει την αποδοχή που έχει και από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Όπως συμβαίνει ούτως ή άλλως δηλαδή με τη γέννηση οποιασδήποτε "εναλλακτικής" καλλιτεχνικής ταυτότητας.0 βαθμοί
-
ΕΝΟΗΤΑΙ ΡΑΙ ΣΙ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΜΕΙΣΟΥΝΕ ΑΦΤΙ ΟΙ ΕΥΡΟΠΕΗ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΝΑΜΑΙ ΠΑΡΘΕΝΟΝΕ ΑΦΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΙΧΑΝ εφεβρι την νουτελα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ξεχάσαμε να βάλουμε τους στίχοι. [Intro] Τα-τα-τα-τα Τα-τα-τα-τα [Bridge] Πόνος μη μας έρθει μακάρι Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι Κάνω πως ξεχνάω τ' όνομά σου Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα Ο άνεμος για πού θα μας πάρει; Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι Κάνω πως ξεχνάω τ' άρωμά σου Κι όλα αλλάζουν γύρω μου [Verse 1] Ε, I'm gonna do it my way, στο μυαλό σου θα μπαινοβγαίνω Γιατί δε μου ‘δωσες το χέρι ούτε για να πιαστώ Κάποτε είχα πόνο για 'σένα κρυφό Τ’ αφήνω όλα να βγούνε [Refrain] Πάμε, put your hands up, κάνω ότι δεν ήτανε ψέμα Ρίξε άλλη μια τελευταία φορά Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά (Τα τα-τα-τα-τα-τα) [Chorus] Τα-τα-τα-τα-τα-τα Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά Τα-τα-τα-τα-τα-τα Να μας φέρει ό,τι θέλει Τα-τα-τα-τα-τα-τα Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά Τα-τα-τα-τα-τα-τα Να μας φέρει ό,τι θέλει [Verse 2] Να μη θυμηθώ Τις ώρες που κόντευα να τρελαθώ (Μαρίνα) Άσε να μη θυμηθώ Δεν πίστευες το κάρμα ότι είναι αληθινό [Refrain] Πάμε, put your hands up, κάνω ότι δεν ήτανε ψέμα Ρίξε άλλη μια τελευταία φορά Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά (Τα τα-τα-τα-τα-τα) [Verse 3] Μόνη κι αν μένω, πάντα σε περιμένω Τρέμω σαν φλόγα, σαν σπίρτο αναμμένο Όταν χαράζει με τρώει το μαράζι Μόνη πεθαίνω αν είσαι αλλού [Chorus] Τα-τα-τα-τα-τα-τα Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά Τα-τα-τα-τα-τα-τα Να μας φέρει ό,τι θέλει Τα-τα-τα-τα-τα-τα Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά Τα-τα-τα-τα-τα-τα Να μας φέρει ό,τι θέλει [Bridge] Πόνος μη μας έρθει μακάρι Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι Κάνω πως ξεχνάω τ' όνομά σου Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα Ο άνεμος για πού θα μας πάρει; (Οε οε) Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι Κάνω πως ξεχνάω τ' άρωμά σου Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα Όπα, όπα, όπα Κάτσε, κάτσε, κάτσε Θα σου πω, θα σου πω εγώ [Instrumental Break] [Outro] Τα-τα-τα-τα-τα-τα Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά Τα-τα-τα-τα-τα-τα Να μας φέρει ό,τι θέλει (Ε οε οε οε οε) Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά (Ε οε οε ο) Τα-τα Ε οε οε οε οε Ε οε οε Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πείτε τώρα που γυρίζει... Να πέσει λουκέτο; Ότι θέλει το κοινό. ?0 βαθμοί
-
Εχει και άλλες Ελληνικές παραγωγές που κουνάνε κόσμο,απλά σας διαβάζω αποσβολωμένος οτι δέν υπάρχουν. Ενα μικρό παράδειγμα,από τα πολλά που θα μπορούσα να δώσω,αλλά θα καταντούσε βαρετό. Ασε που μιά φόρμα όπως την παρακάτω θα είχε καλύτερη τύχη και θα έβγαζε και την εικόνα που θέλουμε. Το σκάουτινγκ εκεί στην ΕΡΤ δέν το λές και επιπέδου μπαρτσελόνας,σε καμία περίπτωση?. Αυτό γράψαμε,αυτό θα στείλουμε και καλή τύχη.0 βαθμοί
-
Απ' το καινούριο blues album του Slash με τον Brian Johnson των AC/DC σ' αυτό το κομμάτι. Είναι ιδέα μου ή ο Brian ακούγεται σαν Tom Jones?0 βαθμοί
-
Το έβαλα στον 17χρονο ανηψιο μου, στο παραπέντε τον πρόλαβα,είχε καβαλήσει τα κάγκελα και ετοιμάζονταν να πηδήξει από το μπαλκόνι. Προσωπικά δε θα προτιμούσα να ξανακάνω την κολωνοσκοπηση που έκανα προχτές παρά να το ξανακουσω... ?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00