Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Σαμη Παραγκα

    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2078


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3241

    • Αναρτήσεις

      11715


  3. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      389

    • Αναρτήσεις

      12244


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/10/24 σε Είδηση Σχόλια

  1. Παίζει να είμαι ο τελευταίος άνθρωπας στη γη που θα συμφωνήσει σε κάτι με τον Μεθενίτη, αλλά επαέ έχει δίκιο. Κανένας μουσικός, δεν πρόκειται ποτέ να ακουστεί, έξω από τη ''γειτονιά'' του , αν δεν υπήρχαν παλαιότερα οι δισκογραφικές και τώρα τα σόσιαλ κλπες αηδείες δυστυχώς. Εκτός αν μιλάμε για προπολεμικά που οι άνθρωπες γίνονταν γνωστοί μέσω των πανηγυριών. Όσο για χρήματα, δεν γνωρίζω κανένα από τα παλιά γκρουπ 60-70-80 (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) που να απόλαυσαν το χρήμα από τη δισκογραφία τους και τις πωλήσεις δίσκων. Όλοι τα κονόμησαν από τις συναυλίες και τα αναμνηστικά. Δυστυχώς, δεν γίνεται να είσαι και μουσικός και ατζέντης και ηχολήπτης και παραγωγός και πλασιέ και δημοσχεσίτης. Ο μόνος που είναι απόλυτα αυτάρκης, είναι αυτός που παίρνει τη ''κιθαρούλα'' του και κατεβαίνει καθημερινά στην Ερμού ξέρω γω και τον μαθαίνει το χ κοινό που περνάει από εκεί. Αν αυτό σου αρκεί, εγώ μαζί σου, άλλωστε κι εγώ, είτε από ανικανότητα, είτε από έλλειψη ιδιαίτερης ζέσης, δεν απόκτησα ποτέ δισκογραφία και δεν πρόκειται Απολαμβάνω τις μουσικές μου συντροφιά με 5-6 άνθρωπες που θα πέσουν πάνω τους και θα τους αρέσουν και τέλος
    1 βαθμός
  2. Άντε, ας γίνει μία προσπάθεια, με αγάπη και σεβασμό: από μία συμφωνία οφελούνται και τα δύο μέρη. Αν δεν συμβαίνει αυτό, είτε η συμφωνία δε συνάπτεται, είτε δεν τηρείται. Δεν αδικείται λοιπόν, κανείς. Γράφεις ότι σου είναι άχρηστοι, ναι, σου είναι άχρηστοι αλλά και εσύ τους είσαι άχρηστος. Οπότε γιατί να υπάρχει μίσος, και φράσεις όπως "νταβατζήδες" ή "χορεύω στον τάφο τους" (άσε που δεν υπάρχει και κανένας τάφος να χορέψεις, μην αυταπατάσαι). Δηλαδή, αν εγώ είχα ένα κατάστημα δίσκων, και ερχόσουν και άφηνες τα σαραντα-τέσσερα (44) άλμπουμ σου, και πέντε μήνες μετά δεν είχαν πουληθεί, κατά τη γνώμη σου αυτός θα ήταν λόγος να αφανιστώ επαγγελματικά, και να έρθεις να πίνεις ρακές έξω από το καμμένο μου μαγαζί; Η προσωπική μου γνώμη είναι πως τρεις μήνες(3) είναι ελάχιστος χρόνος και αδικείς τον εαυτό σου και την προσπάθειά σου αν λες ότι έκρινες από αυτό το ποιος είναι άχρηστος σε ποιον. Επίσης, το Paypal είναι απολύτως αξιόπιστη υπηρεσία εκκαθάρισης πληρωμών και - φυσικά - δεν έχει κάποια σχέση ούτε με τη μουσική ούτε με τις όποιες πρακτικές των μεγαθηρίων του χώρου, οπότε για ποιο λόγο αναφέρεται στη συζήτηση; Το Τικ-Τοκ επίσης δεν έχει κάποια ειδική σχέση με τη μουσική, αλλά θα μπορούσες να φτιάχνεις μικρά βιντεάκια με το (πολύ ενδιαφέρον) γραφιστικό υλικό που χρησιμοποιείς στο artwork των άλμπουμ σου και αρκετοί θα τα άφηναν να παίξουν. Δηλαδή, βλέπω ότι μέσα από μία εντελώς αδικαιολόγητη ανυπομονησία, έχεις οδηγηθεί σε φρικωδώς λανθασμένα συμπεράσματα που είναι αδιέξοδα. Ο καθένας βέβαια μπορεί να έχει όποια γνώμη θέλει, αλλά τι ιστορία και αυτή να έχεις γνώμη που βλάπτει αποκλειστικά και μόνο εσένα;
    0 βαθμοί
  3. 1. Ποιοι να φύγουν; 2. Τα ράδια δεν είναι το ίδιο; Καλά κάνεις και δεν θέλεις δισκογραφική για τη δουλειά σου αλλά πρέπει να κάνεις εσυ τη δουλειά τους. Κι εγω έτσι κάνω. Και δεν μιλάμε προσωπικά αλλά για κάθε μουσικό. Πως θα πάνε όμως στα μέσα; Τα μέσα δεν είναι 1-2 και αν εξαιρέσεις τη γενιά μου και μέχρι με το ζόρι τη δική σου, που παρακολουθεί τα παραδοσιακά μέσα, απο εκει και κατω όλοι ακούν streaming. Και οι πλατφόρμες αυτες βοηθούν εσένα κι εμένα να απευθυνθούμε σε παγκόσμιο κοινό. Κοινό που δεν έχει ο οποιοσδήποτε Pepper π.χ. ο οποίος επίσης δέχεται νεες κυκλοφορίες απο δισκογραφικές ή ότι ανακαλύψει στις πλατφόρμες streaming. Διότι απευθύνεται σε μικρό ποσοστό ακροατών μιας πόλης. Βαριέμαι να γράφω Πάνο μου αλλά πρέπει να γνωρίζουμε πως λειτουργούν τα πράγματα και πως εξελίσσονται για να έχουμε τεκμηριωμένη άποψη. Ας μην είμαστε συντηρητικοί του στυλ "τίποτα δεν γίνεται οπως παλιά που ήταν ωραία". Ζουμε στο 2024. Κι αυτα που αναφέρεις υπήρξαν για ένα διάστημα. Η μουσική βιομηχανία (το να ακούμε μουσική ευρέως δηλαδή) ξεκίνησε το δεύτερο ήμισυ του 20ου αιώνα. Είναι νέα και σε εξέλιξη. Αν παρακολουθούμε λοιπόν, μπορεί να είμαστε σε θέση σαν δημιουργοί να κάνουμε τις σωστες κινήσεις για το έργο μας.
    0 βαθμοί
  4. Το αυγό ή η κότα βρε Πάνο; Κι αν δεν υπάρχουν αυτοί που παίζουν τη μουσική... πως θα ακουστεί το έργο των μουσικών; Εχεις καμιά ιδέα;
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...