Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/07/24 σε όλα
-
Εφόσον βλέπει το thread από τη στήλη και είναι μια γενική ερώτηση και ήθελε να απαντήσει και το θέμα είναι ανοιχτό απαντάει. H στήλη με τέτοιον τίτλο προκαλεί με την καλή έννοια κάποιον να γράψει σε ένα τέτοιο γενικό θέμα. Θεωρώ λοιπόν με αυτό το σκεπτικό, πως he has a point, Montage!1 βαθμός
-
είναι τυπική σε αυτή την περίπτωση αλλά και ουσιαστική για την αναπαραγωγή σε διάφορα μέσα, ιδιαίτερα αν μιλάμε για πολλά κομμάτια ενός album.1 βαθμός
-
Συμφωνώ. Βέβαια εάν έχουν γίνει σωστά οι εγγραφές και η μίξη, το μάστερινγκ καταλήγει τυπική διαδικασία.1 βαθμός
-
συμφωνώ μαζί σου αλλά με εξιτάρει περισσότερο να πειραματίζομαι με αυτά τελευταία παρά η δημιουργία μουσικής και για εμένα πλέον έχει καταντήσει πιο δημιουργικό και μου αρέσει. Έτσι όπως το θέτεις, αν θελήσω να βγάλω ένα κομμάτι, έχω κάποιες τυπικές ρυθμίσεις. Αλλά θέλω να πειραματιστώ, το έχω ανάγκη?.1 βαθμός
-
Η αλήθεια είναι ότι όλες αυτές οι διαδικασίες του στυλ: άλλαξε κάτι εδώ, σύγκρινε με το άλλο, είναι καλύτερο, δεν είναι καλύτερο, χάνει εδώ, κερδίζει εκεί, άκου εκεί αυτή τη λεπτομέρεια, τσέκαρε πάλι και το άλλο πίσω, δες και τί θα γίνει με εκείνο το δύσκολο πέρασμα εκεί, ρίξε και μια συνολική ματιά παντού, ξανακοίταξε αν είναι εντάξει και το άλλο, σκέψου μήπως είναι καλύτερη και η τάδε δυνατότητα, κάτι κερδίζεις εκεί, κάτι χάνεις εκεί κλπ. κλπ. κλπ. είναι αρκετά ξενερωματικές και κουράζουν γρήγορα και το αυτί. Είναι μεν δημιουργικές αλλά όχι τόσο πολύ όσο η δημιουργία της μουσικής. Γι'αυτό αν έχει βρει κάποιος τυπικές ρυθμίσεις για τέτοιες περιπτώσεις (τουλάχιστον για κάποια αφετηρία) είναι καλά..1 βαθμός
-
Νομίζω κι εγώ ότι αν υπάρχει φωνή το compression είναι πολύ πιο αποδοτικό. Το άλλο λέγεται "parallel compression". Γίνεται και στο στάδιο του mixing. Για παράδειγμα: Πηγή: https://www.soundonsound.com/sound-advice/q-how-should-compress-classical-recording A more transparent approach to compression is to use a compressor as a send effect, mixing the compressed signal in with the unprocessed one — this is often referred to as parallel compression. For this to work, you need to make sure that the compression processing doesn't also introduce any delay, otherwise you'll get a nasty kind of static phasing sound. That said, most software DAWs now have comprehensive plug-in delay compensation, so this is becoming less of a problem for people these days.1 βαθμός
-
Μεγειές! Το feedback πάντως δεν είναι νορμαλ, η κιθάρα δεν θα έπρεπε να σφυρίζει καθόλου, πόσο μάλλον σαν 335. Μήπως ειναι μικροφωνικοί οι μαγνήτες? Είναι κλασσικό θέμα με budget μαγνήτες μαζικής παραγωγής, ξεφέυγει που και που κανένας που είναι τελείως φσσσσστμποινγκ. Τώρα βέβαια άμα δε σε πειράζει εσένα για την χρήση που θες είσαι golden.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν έχω εμπειρία από πλήρως ψηφιακά rigs. Κρίνοντας από αυτά που ακούω πάντως, εννοώ από υλικό που ανεβάζουν άνθρωποι που προφανώς έχουν και το έχουν παιδέψει και έχουν στο μυαλό τους reference ήχους αληθινών ενισχυτών, η απόσταση που κάποτε υπήρχε έχει ήδη καλυφθεί. Δεν υπολείπεται το ψηφιακό δηλαδή. Σε επιδέξια χέρια δε διακρίνεται καν. Κι αν 5-10 έμπειροι μπορούν μετά από εκτενή ακρόαση να το διακρίνουν ακούγοντάς το μόνο του σε Α/Β test, μέσα σε ολοκληρωμένη παραγωγή... καληνύχτα σας. Γενικώς συμφωνώ με αυτά που άκουσα από τον Rabea. Ο τρόπος που ένας καλός ενισχυτής μπορεί να γεμίσει το δωμάτιο είναι εθιστικός αλλά σε ένα αστικό περιβάλλον εντός του οποίου πολλοί διαβιούμε είναι συνήθως ανέφικτο να τον ξεμπουκώσεις. Από την άλλη, αν ηχογραφείς τακτικά δεν έχεις κανένα λόγο να μην έχεις ένα αξιόπιστο ψηφιακό rig στη διάθεσή σου. Ακόμα κι αν επιμένεις ότι για το x project θα χρειαστείς οπωσδήποτε "αληθινές" κιθάρες με ενισχυτή, υπάρχει πάντα το reamping που μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Για όποιον φτιάχνει το οπλοστάσιό του σήμερα σίγουρα η απόκτηση ενισχυτή δεν είναι μονόδρομος. Όσο πιο πολλές και ποικίλες "δουλειές" κάνει ο κιθαρίστας πάντως, τόσο πιο πιθανό είναι να χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό αναλογικού/ψηφιακού. Όπως και ο Rabea. Τέλος, το πώς ακούγεται ένα preset στο σπίτι, πώς στο studio και πώς στην ηχογράφηση είναι μια ολόκληρη, ξεχωριστή συζήτηση, καθότι ως γνωστόν η πείρα πρώτα σου βάζει το διαγώνισμα και μετά σου κάνει το μάθημα.1 βαθμός
-
Το είχα αρκετό καιρό στο μυαλό μου και τελικά αποφάσισα να αλλάξω μαγνήτες στη Yamaha Revstar μου. Όποιος ενδιαφέρεται, υπάρχει review της κιθάρας εδώ: Έχοντας το συγκεκριμένο όργανο πια εδώ και 4 χρόνια και ενώ έχει δοκιμαστεί υπό διάφορες συνθήκες (πρόβες, ηχογραφήσεις στο σπίτι και σε στούντιο, live κλπ.) ήμουν ανικανοποίητος από την απόδοση των μαγνητών. Πιο συγκεκριμένα ο neck ήταν υπερβολικά μπάσος και μουντός ενώ ο bridge πολύ "λεπτός", ασθενικός, χωρίς παρουσία. Το πιο σημαντικό όμως και για τους δύο ήταν η έλλειψη χαρακτήρα. Έφαγα ατελείωτες ώρες σε βιδώματα, ξεβιδώματα και ανεβοκατεβάσματα των μαγνητών χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα και τελικά η κιθάρα έμεινε σε αχρηστία. Μέχρι πριν καμιά εβδομάδα όπου σε κουβέντα μαζί με το Νίκο Ασημένιο με έπεισε να πάω στο εργαστήρι του και να ακούσω από κοντά τους Swan που είναι ένα από τα μοντέλα humbuckers που βγάζει ενώ για το συγκεκριμένο μοντέλο είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και από τον φίλτατο @Shelter του οποίου την άποψη εκτιμώ και πάντα ακούω. Ο Swan βγαίνει σε τρεις εκδόσεις: Regular, Underwound και Overwound ενώ το ηχόχρωμα προσομοιάζει τους original P.A.F.s Μετά από ενδελεχές testing και παίζοντας με όλες τις εκδόσεις, αποφάσισα ότι ο neck που μου άρεσε περισσότερο είναι ο Regular και στον αντίποδα ο bridge, Overwound. Να διευκρινίσω ότι είμαι φανατικός single coil παίχτης με πολύ μικρή εμπειρία σε διπλούς μαγνήτες, έχοντας παίξει μόνο για λίγο και πολύ περιστασιακά με κάποια μοντέλα Gibson και ένα δυο άλλους που ούτε που θυμάμαι τι ήταν. Παρόλα αυτά, μόλις πήρα την κιθάρα με τους Swan και κούμπωσα σε ενισχυτή, άκουσα ένα εντελώς διαφορετικό όργανο. Ζωντανό, responsive, με χαρακτήρα και πολύ δυναμικό ηχόχρωμα, τουτέστιν παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο τρόπος και η δύναμη που θα χτυπήσεις τη χορδή, για τον τύπο ήχου που θα πάρεις. Όμως επειδή σε θέματα ήχου τα πολλά λόγια είναι συνήθως φτώχεια, ακολουθούν τα ηχητικά ντοκουμέντα. Στο πρώτο κλιπ θα ακούσετε καθαρό ήχο και στις 3 θέσεις του επιλογέα των μαγνητών, στο δεύτερο κλιπ θα ακούσετε βρώμικο neck και στο τρίτο βρώμικο bridge. Να πω ότι πολύ θα ήθελα να γράψω με ενισχυτή αλλά αυτό στάθηκε αδύνατο λόγω διαφόρων περιστάσεων οπότε τα καθαρά γράφτηκαν με Amplitube 5 Deluxe Reverb και τα βρώμικα με Neural DSP - Tone King Imperial MKII. Τέλος να πω ότι επιφυλάσσομαι για περισσότερο και πιο εμπεριστατωμένο ηχητικό υλικό. Clean: Clean.mp3 Dirty Neck: Dirty Neck.mp3 Dirty Bridge: Dirty Bridge.mp30 βαθμοί
-
Η πρωτη μου δουλεια, καλοκαιρι, (10 ετων), ηταν καφετζης (στο καφενειο του παππου μου). Ξεκινησα να πηγαινω με το δισκο καφεδες στα μαγαζια και μετα πηρα μεταγραφη στο μπρικι γιατι οι παλιοι δοκιμασανε καφε απο μενα και δεν θελαν μετα απο αλλον. Παλια επινα νες καφε και ελληνικο. Τωρα εσπρεσσο και ελληνικο. Το νες καφε το επινα ειτε φραπε χτυπημενο στο σεικερ, ειτε χτυπητο στο φλυτζανι με το κουταλακι, αλλα σταδιακα το κανανε ρεβυθοσκονη αγευστη και δεν πινω πια. Ουτε καμια αλλη μαρκα με εχει ικανοποιησει. Δεν υπαρχει η παλια γευση του νες καφε (μιλαω για 80΄s). Ξεκινησα να πινω γλυκους καφεδες και μετα μετριους. Ελληνικο κι αυτον παλια τον επινα βαρυ γλυκο και μετα μετριο βαρυ. Τωρα πλεον σκετους χωρις ζαχαρη. Να καταλαβαινω ολη τη γευση του καφε χωρις τιποτα αλλο. 2 εσπρεσο την ημερα, ενα το πρωι οταν ξυπνησω και ενα στη δουλεια. (εχω παρει μηχανη και στη δουλεια) ΣΚ βαζω μπρικι το απογευμα για ελληνικο. Μαρεσει να σερβιρεται με συνοδεια γλυκο του κουταλου. Οπως στα χωρια. .0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ψιλοανασταίνω το νήμα με ένα μικρό κλιπάκι γιατί έβγαλα έναν ήχο που μου άρεσε σε πραγματικό ενισχυτή αυτή τη φορά. Laney VC30 βρώμικο κανάλι. Ακούτε μόνο neck μαγνήτη. Yamaha on Laney miced dirty.mp30 βαθμοί
-
Με ότι ξέρω θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα του compression σε ήδη compression από τα effects των hardware και software synths. Συνήθως δεν βάζω. Πειραματίζομαι όμως γιατί βλέπω πως πάραυτα χρησιμοποιείται π.χ. σε βίντεο - tutorials που βλέπω. Το τελευταίο με το uncompressed και τα δυο σήματα δεν το καταλαβαίνω. Αν έχεις να μου στείλεις κάτι να δω για να το καταλάβω, αν υπάρχει κάτι..........................0 βαθμοί
-
Mεταξύ άλλων έχει πέσει και compression. Η αρχική μίξη είναι......... χωρίς mastering? άρα σημειώνω ως feedback πως δεν σου άρεσε το mastering. Thanks John!!! Tο Α είναι πιο φωτεινό με τονισμένα μεσαία και πρίμα απο 2,8Κhz και πάνω και περασμένο από έναν compressor με ήπιες ρυθμίσεις, μια εξομοίωση του Fairchild 670 και καλά. Οι επιλογές είναι δικές μου και πειραματικές? Τhanks Alex!!! Πάνο, τη μίξη αυτή την έχω κάνει το 2014 και είχα βάλει και κλιπ με άλλο mastering, είναι παλιά, το κομμάτι επίσης το έχω γράψει το 2004 και το είχα ανεβάσει πάλι στο noiz μέ άλλη μίξη και παιγμένο στο triton. Το κομμάτι ήταν γραμμένο πάνω σε ένα drum arpeggio του triton, δέκα χρόνια μετά το έγραψα ξανά από την αρχή με Virtual όργανα και ο ρυθμός είναι ένας έτοιμος του Addictive Drums, παρεμφερής του Arpeggio του triton και έτσι τα drums είναι μιξαρισμένα από τα preset του προγράμματος, εξ άλλου δεν ξέρω να μιξάρω drums, παίζω σε έτοιμους ρυθμούς και προσθέτω κανα κρουστό. Έτσι ακαδημαικά. Προτιμάς το Α, το Β θα έλεγες πως είναι τελείως χάλια, θα στεκόταν καθόλου? Εμένα μου αρέσει και το B σαν πείραμα. Θα το απέρριπτες τελειώς? Ευχαριστώ για το feedback κι εσέ!!! Πολύ ενδιαφέρον το mastering με τις ρυθμίσεις σου, θα το κατέτασσα περίπου στη μέση αν και είναι βρίσκω λίγο πεσμένες τις συχνότητες από 2Κhz και πάνω και χάνει λίγο σε soundstage ας το πούμε. Πάντως εγώ προτιμώ το Β μου από τα δύο δικά μου με ίσως κάποιες διορθώσεις, γιατί όχι και στη μίξη που θα θέλει σίγουρα. Πειράματα κάνω, Αφου μπορώ και δεν τρώω μπομπίνες, μπορώ να πειραματίζομαι όλη μέρα μέχρι να μάθω κάτι? Γιώργο σε ευχαριστώ και εσένα για το feedback. Εγώ πάλι βρίσκω πως το πιάνο έχει κομμένη ατάκα, το είχα γράψει έτσι πριν 10 χρόνια με ένα πιάνο του ΚΟΝΤΑΚΤ, νομίζω το Grandeur και θα μπορούσα να κάνω καλύτερες ρυθμίσεις σίγουρα, τα drums έγραψα πιο πάνω τι είναι και όντως τα όργανα δεν είναι φυσικά και όντως επηρεάζει, οι καλύτεροι από εμένα στις μίξεις και στo στήσιμο των οργάνων ακόμα και στα VST βγάζουν καλύτερο αποτέλεσμα, τα δικά μου όρια δυσκολεύουν σίγουρα το groove που θα έπρεπε να έχει. Αν διάλεγες υποχρεωτικά ? τις μαστεραρισμένες εκδόσεις, την Α ή τη Β θα έλεγες? Εγώ όπως είπα προτιμώ την Β και έτσι για την φάση βάζω αυτό το βιντεάκι με τον πειραματισμό μου που φαίνονται τα modules στην αλυσίδα και οι ρυθμίσεις μου. Είναι το Β mastering κομμάτι Αν δείτε καμιά καφρίλα στις ρυθμίσεις οι πιο έμπειροι μην βαράτε?, πειραματίζομαι, δεν τα ξεύρω καλά ? κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη λαίμαι0 βαθμοί
-
Μη τα γράφεις τόσο μικρά. Μέχρι να το μεγενθύνω υπέθεσα άλλο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είναι κάποια νέα μόδα να απαντάμε σε θρεντς που δεν έχουν νέα posts για καμιά δεκαριά χρόνια και να τα φέρνουμε στην επιφάνεια??0 βαθμοί
-
Αν δεν έχεις σκεφτεί τα επόμενα καλλιτεχνικά σου βήματα, με αυτή την κιθάρα θα μπορούσα να προτείνω, Metallica tribute band ή έστω Lynyrd Skynyrd, με εσένα στον ρόλο του Rickey Medlocke. Καλορίζικο το... μαόνι ?0 βαθμοί
-
Μερικές πρώτες παρατηρήσεις, 1. Την κιθάρα δεν την λες φθηνή καταρχάς. 339,00 € κάνει. 2. Έχει τέλειο φινίρισμα. 3. Ταστιέρα άνετη. 4. Για ακόμα μια φορά ήρθε με ΠΟΛΥ καλό setup. (μολονότι 40 χρόνια παίζω με 9αρες....όλες οι HB έρχονται με 10αρες....αλλά δεν μου έκανε καμία διαφορά- θα τις κρατήσω τις ρυθμίσεις). 5. Ήχος: Απίστευτος...... από Jazz στον neck και με κομμένο το tone, μέχρι metal στον Bridge .(humbuckers γαρ). 6. feedback....ΑΤΈΛΕΙΩΤΟ....σχεδόν πλησιάζει την κουφωτη μου 335. 7. Καθιστός δεν έχω συνηθίσει να παίζω με αυτό το σχήμα....αλλά θα το μάθω. 8. Μια χαρά έκατσε στο stand....με την V να δω τι θα κάνω. 9. Πρέπει να βάλω καθρέπτη στο studio γιατι είναι κιθάρα που θες να τη βλέπεις. Αν παίζεις δεν μπορείς. 10. Δεν έχει 10 ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλα για τα χέρια του Lage δε χρειάζεται να πουμε τίποτα, αλλα τα μικρά on-board μικρόφωνα για ακουστικες κιθάρες (πολλα μπαίνουν μέσα στο όργανο, εδώ έχει σχεδόν κανονικό mic εξωτερικά) έχουν ανεβεί πολύ πλεον, μπορείς να πάρεις πολύ ωραίο, φυσικό ήχο.0 βαθμοί
-
Και εγώ το Α προτιμώ, αλλά αλλάζει εντελώς η μίξη με το μαστερινγκ αυτό. Άλλος ήχος στο πιάνο, άλλος στα τύμπανα (τα πιατίνια είναι πολύ έντονα) κλπ. Θελει καλύτερη μιξη. Για σύγκριση, σου έκανα μαστερινγκ εντος του sonar, με τις τυπικές μου ρυθμίσεις. cos.mp30 βαθμοί
-
Modern day jazz hero. Έτσι απλά. Και πως πετυχαίνει αυτόν τον ήχο με ακουστική ζωντανά είναι άξιο απορίας0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το ιδανικότερο θα ήταν να μπορούσα να τα κατεβάσω και να κάνω A/B έτσι ώστε να αποφασίσω. Θα διάλεγα το Α γιατί μου ακούγεται λίγο πιο "φωτεινό" που λέμε, αλλά μάλλον έχει πέσει παραπάνω compression στα μπάσα, λογικά με κάποιον multiband comp?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
UPDATE μετά από 12 μέρες για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις: κατόπιν επικοινωνίας με τον Τόμαν και αφού μου ζητήθηκαν φωτογραφίες των συσκευασιών, συμφώνησαν μετά από 3-4 μέρες να μου στείλουν ένα 2ο Genelec που έλειπε, το οποίο παρέλαβα σήμερα από την DHL σε άριστη κατάσταση και αυτό - θυμίζω ότι αμφότερα ήταν b-stock προϊόντα με έκπτωση 15 % περίπου. Oπότε όχι τυχαία έχουν το όνομα που έχουν και το after sales που διαθέτουν. Και τα 2 ηχεία δεν έχουν ούτε γρατζουνιά και είναι λειτουργικώς άριστα. Οπότε από μένα (ό,τι αξία μπορεί να έχει η εμπειρία ενός αγνώστου στο ίντερνετ) είναι ναι σε b-stock προϊόντα από τον τόμαν και ναι στον τόμαν γενικώς αφού φαίνεται να είναι σοβαροί και να ασχολούνται με τον πελάτη και μετά την αγορά όταν κάτι πάει στραβά είτε με δική τους υπαιτιότητα είτε με ευθύνη της μεταφορικής κ.λπ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Γκουχ γκουχ (ήχος διακριτικού βήχα)... Τώρα πέρα από την πλάκα, αν έκανες ένα μικρό upd στην παραγγελία σου με ένα έξτρα κόστος 84 ευρώ, θα μπορούσες να πάρεις την άλλη που έχει μόνο μια με δύο εβδομάδες αναμονής και εντελώς τυχαίως σώμα μαόνι. https://www.thomann.de/gr/harley_benton_victory_plus_bk_vintage_series.htm0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω αν το κανουν ακομα αλλά παλιά η εταιρεία πλημμύριζε με κόλλα το κύκλωμα για να μην μπορεί να παρεμβει κάποιος και να το επισκευάσει και να υποχρεωθεί ο κάτοχος σε αντικατάσταση.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Νταξ, είμαι αχτένιστος....με φόρμες....ο ήχος (ό,τι βγαίνει απο τον mustang) και το video από το κινητό....απροβάριστος ......ερασιτεχνισμοί, αλλά να πάρετε μια γεύση. ? Epiphone SL.mp40 βαθμοί
-
Μου θυμισε το ακυρο ανεκδοτο με τα αλογα. Ηταν λεει μια πανεμορφη φοραδα σε ενα οροπεδιο μαζι με το κοπαδι της. Πηγε ενα αρσενικο και της λεει σε αγαπω θελεις να γινεις το ταιρι μου? οχι του λεει αυτη. Θα πεσω απο το γκρεμο αν δεν γινεις. Πεσε. Πεφτει απο το γκρεμο. Παει αλλο αρσενικο και της λεει σε αγαπω θελεις να γινεις το ταιρι μου? οχι του λεει αυτη. Θα πεσω απο το γκρεμο αν δεν γινεις. Πεσε. Πεφτει απο το γκρεμο. Πηγανε 5-6 ακομα αλογα και της την πεσανε αλλα τιποτα αυτη και τα αλογα πεφτανε απο το γκρεμο. Καποια στιγμη βλεπει εναν εντυπωσιακο επιβητορα και παει και του την πεφτει. Σε αγαπω θελεις να γινεις το ταιρι μου? οχι της λεει αυτος. Θα πεσω απο το γκρεμο αν δεν γινεις. Πεσε. Πεφτει. Ακουγεται ενας απο κατω να λεει: ρε? ποιος πεταει αλογα?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλά Cos, καλά. Μην διαμαρτύρεσαι μετά αν γεμίσει η πρώτη σελίδα με θέματα του 2000 π.Χ....?-1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00