Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/06/24 σε Αναρτήσεις
-
Εγώ Τέρρυ μου ξέρω ότι η δεύτερη μου κιθάρα, που έχω από το 1992 (την πρώτη την πούλησα-κακως), είναι fender strat Japan του 1988....και είναι προέκταση του εγώ μου. Συν του ότι γεννηθείς το 1975 , αυτά τα μοντέλα έβλεπα στις βιτρίνες ,τα 80's και αυτά ερωτεύτηκα. Για 7 χρόνια εμένα Χαρίλαου, δίπλα από τον Νακα και ούτε μισή φορά δεν μπήκα μέσα να χαζέψω. Για εμένα strat =80's. Για τα ξύλα ούτε ξέρω ούτε με πολύ ενδιαφέρει....αλλά σε εμπιστεύομαι ?1 βαθμός
-
Γίνεται αποσύνδεση κάθε λίγες μέρες, και αυτό γίνεται τώρα τελευταία.1 βαθμός
-
Κι εγώ αν επιλέξω χώρα Γερμανια 129 μου βγάζει. Ελλαδα 133. Πιθανολογω ότι είναι η διαφορά στο ΦΠΑ (19%, 24%). Πόσο off το χρώμα! Κριμα.1 βαθμός
-
Καλησπέρα σας φίλοι μου. Στο πλαίσιο νέων μου πειραματισμών αυτό τον καιρό και εξάσκησης στο mixing και στο mastering κυρίως παλαιότερων track μου που θέλω να τα βελτιώσω και να βελτιωθώ και εγώ, διασκεδάζοντας παράλληλα δημιουργικά στο home studio μου, σας παραθέτω δύο προσπάθειες mastering ενός παλιού μου κομματιού αφού παράλληλα έκανα και βελτιώσεις στη μίξη. Θα με βοηθήσει πολύ η γνώμη σας, ποιο προτιμάτε και οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση θέλετε να κάνετε είναι ευπρόσδεκτη. Παραθέτω την αρχική μίξη όπως την έβγαλα από το SONAR Rock Old Session 2024 SONAR.mp3 το A Mastered Track (1) Rock Old Session 2024 T_Racks 1.mp3 το B Mastered Track (2) Rock Old Session 2024 T_Racks 2.mp3 To Mastering έγινε μέσω του Τ-Racks 5. Θα ακολουθήσει και σχετικό βίντεο με τις ρυθμίσεις που επέλεξα για τυχόν περαιτέρω σχολιασμό και παρατηρήσεις. Για το θέμα διεξάγεται και ψηφοφορία/δημοσκόπηση στο topic? Ευχαριστώ!0 βαθμοί
-
Εμένα το καλύτερο μού φαίνεται το "αρχική μίξη". Τα άλλα δύο μού φαίνονται και τα δύο αρκετά "πνιγμένα". Μάλλον έχει πέσει πολύ compression ή κάτι τέτοιο..0 βαθμοί
-
Στη συγκεκριμένη θα το πάω στα όρια. Θα την πάρω σε τιμή HB. Τώρα ξέρω ότι εγώ έχω το πάνω χέρι ? Υ.Γ. Αν φυσικά μου αρέσει όταν την πιάσω.0 βαθμοί
-
Μαμά στην μαντολινάτα του Δήμου, οι αδερφές της το ίδιο, ο αδερφός της σε χορωδία κι ο πατέρας της έπαιζε βιολί και λαούτο. Απ'τη μεριά του πατέρα μου τίποτα ιδιαίτερο, ο dad απλά τραγουδούσε και έψελνε, και πολύ καλά μάλιστα, λόγω του πατέρα του που ήταν παπάς. Ο αδερφός μου τύμπανα, και λίγοι φίλοι/γνωστοί μουσικοί, επαγγελματίες και μη.0 βαθμοί
-
Αν μιλάμε για τους πολύ κοντινούς, σύνολο θα έλεγα γύρω στο 60%. Από φίλους, όλοι οι καλοί φίλοι πλην από καναδυό είναι όλοι επαγγελματίες μουσικοί, αλλά γνωριστήκαμε σε Μουσικό σχολείο. Οικογενειακά μόνο ο μπαμπάς και η αδερφή, άντε και λίγο ο ένας μικρός αδερφός που πήγε και αυτός μουσικό σχολείο.0 βαθμοί
-
φιλοι-0%/συγγενεις 0% κανενας, αφου εγω δεν ξερω απο που πηρα λες να ειχα προπαπο κανα Schubert? το κακο ειναι οτι δεν μοπορεις να πεις κουβεντα για κανα synth, λες vco και σε κοιτανε σαν εξωγηινο...αλλα εχει πλακα πετανε κατι ωραια τυπου αυτο παιζει μονο του?, αυτο το κουμπι τι κανει, γιατι δεν πας σεζον ρεμο/παολα, ποτε θα βγαλεις cd και αλλα πολλα και εχει γελιο.... το πλησιεστερο που εχω ενα ξαδερφο χαιεντα αλλα αυτος ασχολειται με λαμπες δεν παιζει οργανο δεν ξερω αν πιανεται....0 βαθμοί
-
UPDATE μετά από 12 μέρες για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις: κατόπιν επικοινωνίας με τον Τόμαν και αφού μου ζητήθηκαν φωτογραφίες των συσκευασιών, συμφώνησαν μετά από 3-4 μέρες να μου στείλουν ένα 2ο Genelec που έλειπε, το οποίο παρέλαβα σήμερα από την DHL σε άριστη κατάσταση και αυτό - θυμίζω ότι αμφότερα ήταν b-stock προϊόντα με έκπτωση 15 % περίπου. Oπότε όχι τυχαία έχουν το όνομα που έχουν και το after sales που διαθέτουν. Και τα 2 ηχεία δεν έχουν ούτε γρατζουνιά και είναι λειτουργικώς άριστα. Οπότε από μένα (ό,τι αξία μπορεί να έχει η εμπειρία ενός αγνώστου στο ίντερνετ) είναι ναι σε b-stock προϊόντα από τον τόμαν και ναι στον τόμαν γενικώς αφού φαίνεται να είναι σοβαροί και να ασχολούνται με τον πελάτη και μετά την αγορά όταν κάτι πάει στραβά είτε με δική τους υπαιτιότητα είτε με ευθύνη της μεταφορικής κ.λπ.0 βαθμοί
-
Μόνο στενοί μου συγγενείς ασχολούνται, πλέον στενών μου συγγενών δεν έχω κανέναν άλλον στο στενό μου περιβάλλον. 0% Κουλουράκι. Όμως αν υπολογίσουμε το Noiz, εσάς δηλαδή, δηλαδή το στενό μου ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ περιβάλλον, τότε το ποσοστό ανέρχεται στο 100%0 βαθμοί
-
Εμένα πάντως αυτή ή αναμονή για ένα τέτοιο όργανο θα με είχε σκοτώσει.0 βαθμοί
-
Όλοι σχεδόν. Ο πατέρας μου, τα δυο αδέρφια μου, η κοπέλα με την οποία συζω, ο πατέρας της και ο αδερφός της... Στην ουσία μόνο η μάνα μου και η μάνα της δεν ασχολούνται σε ό,τι αφορά την οικογένεια. Από εκεί και ο ευρύτερος κύκλος γνωστών και φίλων έχουν επίσης σχέση με την μουσική. Μπορεί αυτό να ακούγεται ανησυχητικό αλλά σπάνια μιλάμε για μουσική, μιλάμε για όλα τα θέματα όπως κάνει όλος ο υπόλοιπος κόσμος0 βαθμοί
-
Disclaimer: Στην περίπτωση που ο κ. συνήγορος @LK το δει, το όνομα του συγκροτήματος και ο τίτλος του τραγουδιού αποτελούν προϊόν μυθοπλασίας και ουδεμία σχέση έχουν με πρόσωπα και γεγονότα... ?0 βαθμοί
-
Το πρώτο -έντυπο- review για το τελευταίο μοντέλο της Hammond έγινε από το Γερμανικό περιοδικό 'OKey' στο τεύχος Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου 2023. Ποστάρω παρακάτω το PDF. Δυστυχώς είναι γραμμένο στα Γερμανικά, οπότε όσοι δεν ξέρετε τη γλώσσα θα πρέπει να αποταθείτε για βοήθεια στο Google Translate ή σε άλλη παρόμοια υπηρεσία. Τα βασικότερα σημεία του review: Το XK4 είναι το πρώτο Hammond που διαθέτει μια 100% virtual physical modeling sound engine, την MTWII (Modeled Tone Wheel 2). Τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας βασίζονταν στις VASE III κ' MTWI engines, οι οποίες ήταν ένας συνδυασμός sampling και modeling. Η νέα MTWII engine δεν χρησιμοποιεί καθόλου samples, κάτι που την έκανε να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες sound engines άλλων εταιρειών και πρόσθετε μια αυθεντικότητα στον ήχο της, μια και η βάση της engine ήταν ο ήχος ενός πραγματικού vintage Hammond μοντέλου. Στο XK5 για παράδειγμα, στα διάφορα tonewheel μοντέλα που διάλεγε ο χρήστης έβλεπε και το serial number του vintage μοντέλου στο οποίο είχε γίνει sampling. Όταν μιλάμε βέβαια για sampling στα σύγχρονα Hammond δεν πρέπει να το συγχέουμε με το sampling που γίνεται στα rompler synths, το sampling στα Hammond είναι πολύ προχωρημένο σαν ιδέα και υλοποίηση. Το sampling που γινόταν για τα μοντέλα της Hammond δεν αφορούσε τον συνολικό ήχο κάποιου vintage μοντέλου αλλά τον ήχο κάθε tonewheel ξεχωριστά, και αυτό ήταν η συνταγή της επιτυχίας για την επιτυχή αναδημιουργία του ήχου του οργάνου. Ο ηλεκτρομηχανικός μηχανισμός που υπήρχε στα vintage μοντέλα (C3/B3/A100/RT3 κ.α.) διέθετε 91 tonewheels τα οποία ήταν υπεύθυνα για τον χαρακτηριστικό ήχο του οργάνου. Τα tonewheels περιστρέφονταν συνεχώς όσο το όργανο ήταν σε λειτουργία, και ο ήχος έβγαινε προς τα έξω όταν ο μουσικός πάταγε τα πλήκτρα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο ήχος να έχει ανεπαίσθητες διαφορές κάθε φορά που πατιόταν ένα πλήκτρο, έστω και το ίδιο, δημιουργώντας τον κλασικό Hammond ήχο που κανένα synth ή sampler δεν μπόρεσε ποτέ να κοπιάρει, μια και το sampling σε αυτά γινόταν στον συνολικό ήχο και τα δείγματα ακούγονταν πάντα το ίδιο, "στατικά". Εδώ έρχεται η Hammond και κάνει την μεγάλη μαγκιά που κανείς ως το 2002 δεν είχε σκεφτεί να κάνει, να σαμπλάρει δηλαδή ένα προς ένα και τα 91 tonewheels ενός vintage Hammond ξεχωριστά, και με βάση αυτά να δημιουργήσει μια virtual/ψηφιακή εκδοχή της tonewheel engine του Laurens Hammond. Τα σύγχρονα Hammond μοντέλα (από το 2002 έως και σήμερα) κουβαλάνε μία virtual engine που αποτελείται από 96 virtual tonewheels που "περιστρέφονται" συνεχώς όσο το όργανο είναι σε λειτουργία, όπως ακριβώς και τα πραγματικά μεταλλικά tonewheels των vintage μοντέλων. Το ΧΚ4 βασίζεται κι αυτό στην ίδια αρχή, μόνο που τώρα το sampling έχει κάνει φτερά και τα sampled tonewheels αντικαταστάθηκαν με modelled tonewheels. Αυτή είναι και η κύρια διαφορά του ΧΚ4 με όλα τα υπόλοιπα προηγούμενα μοντέλα, μια διαφορά όμως που φαίνεται ότι πήγε τον ήχο του Hammond πολύ πιο μπροστά. Όλα τα υπόλοιπα -και πλήρως προγραμματιζόμενα- χαρακτηριστικά που ξέρουμε από τα προηγούμενα μοντέλα βρίσκονται και στο XK4 (one-by-one tonewheel edit, custom tonewheel sets, fold-back, virtual multi-contact keybed, Leslie models, virtual mechanical Vibrato/Chorus, key click, leakage noise, percussion, overdrive κλπ κλπ), θα μάς πάρει πολύ ώρα να τα γράψουμε όλα και να τα αναπτύξουμε εδώ (διαβάστε και κάνα manual...). State-Of-The-Art tech απ'το (ΙΜΟ) καλύτερο Hammond organ που έχει κυκλοφορήσει η εταιρεία από το 1935.?? Hammond XK4 (OKey review).pdf0 βαθμοί
-
Και που να ξέρω εγώ; Ως γνωστόν, universe moves in mysterious ways... ?0 βαθμοί
-
Τώρα την άκουσες τη φωνή; 31-12-2023 την παρήγγειλα. . Και το υπερπέραν delay έχει; ?0 βαθμοί
-
Μισό λεπτό, νομίζω ότι κάτι ακούω... Για περίμενε λιγάκι... Μια φωνή... βαθιά, επιβλητική, απόκοσμη... Κάτι λέει για εσένα. " @LK τι πας να κάνεις πάλι; Flying V basswood; Αφού τα είπαμε αυτά: SG, LP, FV κλπ, μόνο μαόνι. Άκου τα μηνύματα που σου στέλνω..." . Τι θα γίνει τώρα φίλος κ. συνήγορος, θα κάνω το medium στην επικοινωνία σου με το σύμπαν; Να τα λέτε direct, ε άμα πχια... ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το σύμπαν κάτι προσπαθεί να σου πει, αλλά εσύ πεισματικά αρνείσαι να ακούσεις ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ούτε εσένα θυμάται πια ε?? Πάει, μάς ξέχασαν ως και τα cookies...?0 βαθμοί
-
Άλλο θέμα έχω τώρα. Η "gold top" αυτή μου αρέσει (και τη σκέφτομαι σοβαρά). Μου άλλαξαν την ημερομηνία της Harley Benton Victory-BK Classic Series. Ενώ ήμουν στον 1 week, άλλαξαν το γενικό σε 12-15 εβδομάδες και το ειδικό (στο my orders ) από 1 week σε 10-13 εβδομάδες..... ΑΙΣΧΟΣ ? https://www.thomann.de/gr/harley_benton_fv430bk.htm0 βαθμοί
-
Η κιθάρα για τα λεφτά της είναι τρομερό vfm. Ήρθε καλοσεταρισμένη και παίζει πολύ καλά. Εμένα μου αρέσει στο μάτι και η μαύρη ταστιέρα. Δεν έχω δει να μαυρίζει και τα δάχτυλα, οπότε όλα καλά. Όσο για το χρώμα, σου πω την αλήθεια, μόνο κάτι κοστούμια του Φλωρινιώτη έχω δει σε αντίστοιχη απόχρωση ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν και κάποιοι διδάχθηκαν κάποιο όργανο σε μικρή ηλικία, αυτή τη στιγμή δεν θα μπορούσαν να παίξουν ούτε νοτα. 0% από μενα. Ευελπιστώ στο προσεχές μέλλον το ποσοστό αυτό να αλλάξει...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μεγάλο και σίγουρα άνω του 30%. Η συντριπτική πλειοψηφία των κοντινών μου προσώπων είναι μουσικοί τώρα που το σκέφτομαι.0 βαθμοί
-
Πρέπει να είναι παραπάνω από 30% σε μένα, αλλά παίζει μεγάλο ρόλο και το τι εννοούμε σχέση με τη μουσική. Όλο το στενό μου περιβάλλον σχεδόν είναι της κλασικής ή παραδοσιακής μουσικής, οπότε, την κάτσαμε τη βάρκα. Πιάνουμε να παίξουμε κάτι όλοι μαζί και βγάζω όλο το ρεπερτόριο παίζοντας ρε μινόρε, άντε και μια σολ μινόρε στο τσακίρ κέφι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
H Hamer αγοράστηκε από την Fender η οποία, όντως, την έκλεισε το 2012. Έως τότε είχε γραμμή παραγωγής στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και Άπω Ανατολή (σειρές slammer και ΧΤ). Η φίρμα αναστήθηκε το 2017, αλλά δεν ξέρω που κατασκεύασε - κατασκευάζει ( αν; ) τα όργανά της. Υπάρχει ένας ιστότοπος ως https://www.hamerguitars.com αλλά έχει βασικές πληροφορίες και καμία πάντως που να δείχνει που μπορεί να τις προμηθευτεί κανείς. Οι Αμερικάνες από πρόχειρο ψάξιμο κρατούν τιμές ως μεταχειρισμένες. Τώρα περί τιμών να είχαμε να λέγαμε... Σε χρήση κατά καιρούς από Glenn Tipton, Rick Nielsen, Steve Stevens κλπ Και όχι δεν θέλω μία τέτοια ?0 βαθμοί
-
Λάκη, έχω έναν μαθητή που είχε παραγγείλει αυτή την "Goldtop", αλλά του ήρθε κάτι διαφορετικό. Μάλιστα του ζήτησα σήμερα να μου δείξει το link της παραγγελίας στον Thomann και πρόκειται για το link που έβαλες. Αρχικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ την βλέπω 129ευρώ και εσείς εν Ελλάδι 133ευρώ. Επίσης αυτή που παρέλαβε ο μαθητής πιο πολύ σε χαλκινοtop μοιάζει,παρά σε goldtop. Aπλά να έχεις με τις Harley Benton και τέτοια σενάρια κατά νου..0 βαθμοί
-
Γράφω από synthesizers και virtual instruments που οι ήχοι ή οι συνδυασμοί ήχων τους συνήθως είναι τίγκα? στα effects και κατά το mixing αν βάλω εξτρά effects στο κανάλι ή στο bus συνήθως χρησιμοποιώ το πακέτο sonitus effects που παρέχει το Sonar για reverb, delay, modulator κ.α., το BREVERB του (για reverb επίσης) μέσω του channel strip του και ενεργοποιώ από εκεί σπανίως αν χρειαστεί compressors. Επίσης κάποιες το Supercharger για tube compressor και για DELAY το Replika. Χρησιμοποιώ αυτά γιατί σε αυτά κατέληξα μετά από ψάξιμο και μελέτη και δουλεύοντας τα στην πορεία έμαθα να τα χρησιμοποιώ έστω στοιχειωδώς και να έχω ένα καλό θα έλεγα αποτέλεσμα τις μίξεις μου. Τώρα για mastering effects χρησιμοποιώ, πειραματίζομαι και εμπιστεύομαι? εδώ και 14 χρόνια τουλάχιστο, τα plug in του mastering suite Τ-RACKS της ΙΚ ΜULTIMEDIA. Από την έκδοση 3 που τη γνώρισα και μετά και μετά από πολύ μελέτη και ψάξιμο, τουλάχιστο η δομή και η κατηγοριοποίηση των presets του με βοήθησαν να καταλάβω πολλά πράγματα για την αλυσίδα του mastering και τη χρησιμότητά του μέσω των προτεινόμενων ρυθμίσεων κλπ. Και σιγά σιγά με την πάροδο των ετών κατάφερα με δικές μου επιλογές σε modules, να φτιάχνω δικά μου chains κλπ. και να βγάζω επίσης ένα καλό αποτέλεσμα. Αγαπημένα μου modules που περιέχει και χρησιμοποιώ (ένα δυο από αυτά πολύ σπάνια και ως effect σε κανάλι της μίξης) είναι τα Τ-Racks Classic Equalizer ΕQual Brickwall Limiter Linear Phase EQ ONE EQP-1A VC-670 Stealth Limiter Quad Comp CRS Hall Tape Machine 440 - Teac A-6100 MKII Θέλω να αναφέρω ξεχωριστά το πιο πρόσφατο MASTER MATCH ΜΟDULE που χρησιμοποιώ πολύ τελευταία και κάνει match συχνοτικά, σε ένταση κ.α. την επεξεργασμένη μίξη με reference tracks που εισάγει ο χρήστης και σου δίνει ένα suggestion το οποίο μπορείς να επεξεργαστείς μέσω του ίδιου module περαιτέρω. Αυτά είναι που χρησιμοποιώ, ως χομστουντιάς σαν mixing/mastering plugin με ακόρεστη τη δίψα του να μαθαίνω και να βελτιώνομαι όσο μπορώ περισσότερο και πραγματικά το έχω αγαπήσει το άθλημα πάρα πολύ.0 βαθμοί
-
Το Tonal Balance είναι ίσως το αγαπημένο μου plugin. Το χω φορτώσει σε όλα τα templates μου, που σε κάποια δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Ειδικά για έναν άσχετο σαν εμένα, το να έχεις στα χέρια μου ένα γράφημα φτιαγμένο από δε-ξέρω-κι-εγώ-πόσα reference tracks, είναι αδιανόητο! - Και όλα χωρισμένα ανά είδος! Θα ήθελα να βάλουν Metal, αν και όσα δικά μου references έχω βάλει, τείνουν να πηγαίνουν με την κατηγορία Modern.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00