Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      12244


  4. Nekkon

    Nekkon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2097


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/03/24 σε Αναρτήσεις

  1. Είναι συνδυασμός όσων είπες, αλλά και η μελωδία είναι σημαντική. Ακόμα και το tone. Να σου δημιουργεί συναισθήματα. Έχει τύχει με το brothers in arms να ανατριχιασω, να δακρύσω, να αισθανθώ πως είμαι στον πόλεμο και όντως δε με εγκατέλειψαν οι φίλοι μου ενώ ήμουν απλά στο αμάξι και οδηγούσα ασούμε ?
    1 βαθμός
  2. Ε σιγουρα ανεβάζει το κόστος το neck through πάντως
    1 βαθμός
  3. Για τον ίδιο λόγο που έκαναν την παρακάτω κιθάρα neck through κι ας κοστίζει κάτω από 500euros. https://www.thomann.de/gr/ibanez_rgrt421_wk.htm Είναι θέμα σχεδιαστικής (αρα και ηχητικής) επιλογής και όχι κόστους.
    1 βαθμός
  4. Πολύ ωραίο χρώμα!!! Με γεια!
    1 βαθμός
  5. Όχι καλέ, ήταν και άλλοι, δεν είμασταν μόνο εμείς. :) :) :)
    1 βαθμός
  6. Ατάκα φουλ έχει. Σίγουρα ευχάριστη εμπειρία το παίξιμο της. Θα τις έχω στο νου μου εάν πετύχω καμία φτηνή gibson με κάνα 400-500 ευρώ.
    1 βαθμός
  7. Η μουσική δεν είναι κριτήριο χαρακτήρα, όπως κριτήριο χαρακτήρα δεν είναι ούτε και η μόρφωση ή η συνολική καλλιέργεια. Η μουσική είναι απλά στοιχείο του τελευταίου κομματιού: Της καλλιέργειας. Κάποιες φορές επίσης κουβαλάει και κάποια εθνολογικά, πολιτιστικά, ακόμη και ταξικά στοιχεία. Πάντα ξεκινάω απ' το να είναι καλός άνθρωπος κατ' αρχάς ο άλλος και κατά δεύτερον λογικός. Αυτό δεν έχει να κάνει καθόλου με τα μουσικά του γούστα.
    1 βαθμός
  8. Ο παρακάτω κύριος στο opening solo... Noμίζω ότι οι νότες του έχουν χροιά.Κανονικά όμως. ...Και το κουλό είναι ότι το πετυχαίνει με ένα σεβαστό ποσοστό gain που όσο να πεις θολώνει.
    0 βαθμοί
  9. 'Ηρθε αυτή τη βδομάδα η νέα μου κάρτα ήχου - πήρα μια Audient ID14, κατόπιν πρόσφατης συζήτησης εδώ. Σήμερα το απόγευμα που είχα λίγο χρόνο επιχείρησα μια πρώτη απόπειρα ηχογράφησης, να δώ πως γράφει και είπα να δοκιμάσω να γράψω κάτι πιο ολοκληρωμένο παρά σολο κιθάρα. Εγινε λοιπόν μια απόπειρα πάνω στο Waltz for Indira του Tony Rice. Lead ακουστική, ρυθμική και κοντραμπάσο. Η κιθάρα είναι μια Ovation Legend και το κοντραμπάσο ενα Thomann 22 (ρουμάνικο Hora, μαθητικό μοντέλο). Γραμμένα όλα με ενα Rode M3. Εγραψα μερικά πρόχειρα takes να δώ τι λέει ο ήχος, έκανα λίγη κοπτοραπτική και αποπειράθηκα μια πρόχειρη μίξη. Δεν έχω ιδιαίτερη ιδέα του τι κάνω αλλά νομίζω ακούω εμφανή διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μου setup με το Zoom R16 οπότε νομίζω άξιζε το εγχείρημα, happy so far! (Να μου συγχωράτε τις πρασινάδες, ειδικά με το μπάσο που έχω να πιάσω χρόνια αλλα ήμουν με περιορισμένο χρόνο). Waltz for Indira.mp3
    0 βαθμοί
  10. 2.5 χρόνια μετά την τελευταία φορά που έβαλα (βαθιά) το χέρι στην τσέπη, το σαράκι (όχι του dim) του GAS χτύπησε ξανά. Το νέο απόκτημα είναι η γιαπωνέζικη έκδοση του signature μοντέλου του Guthrie Govan από τη Charvel. Ποιότητα κατασκευής/Αισθητική Μόλις την παρέλαβα, η κιθάρα πήγε άμεσα για check & setup. Είναι κάτι που κάνω πάντα σε όλες τις αγορές μου, μιας κι εγώ δεν σκαμπάζω πολλά, οπότε αν υπάρχει κάποιο σοβαρό κατασκευαστικό λάθος να εντοπιστεί όσο νωρίτερα γίνεται κι η κιθάρα να επιστραφεί. Εν τελεί, η κιθάρα αποδείχτηκε πολύ καλή κατασκευή, με προσεγμένη ταστοδουλειά. Χρειάστηκε λίγη δουλίτσα στο nut αλλά όχι κάτι τραγικό απο ό,τι κατάλαβα (μέσα στα αναμενόμενα πλαίσια). Από αισθητική άποψη (για τα γούστα μου προφανώς), είναι μια πάρα πολύ όμορφη κιθάρα. Τα νερά από το λεπτό φύλλο ash είναι εξαιρετικά. Το satin φινίρισμα μου αρέσει πάρα πολύ και οπτικά αλλά και ως υφή. Εργονομία Το μπράτσο, το οποίο έχει υποστεί σύμφωνα με τα specs ""caramelized" heat and drying treatment" έιναι άνετο και λεπτό, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό. Κλασικό Charvel compound radius (12"-16") στην ταστιέρα. 24 Jumbo Stainless Steel τάστα. Μεγάλη υπόθεση τα Jumbo. Η αίθσηση στα bends είναι φοβερή. Το σκάψιμο στο Neck Heel δίνει άνετη πρόσβαση στα τελευταία τάστα. Τα controls για το volume και το tone είναι ψηλότερα από το κανονικό, πράγμα το οποίο με βολεύει ιδιαίτερα. Έχουν αρίθμηση με το υλικό των αριθμών να το ιδιο με αυτό των side dots στο μπρατσο: luminlay για να φωσφορίζουν σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Το τρέμολο είναι locking τρέμολο της Charvel, χωρίς όμως locking nut το οποίο είναι ένα Graph Tech TUSQ XL. Τα κλειδιά είναι Gotoh® Locking. Το κούρδισμα ειναί πολύ σταθερό ακόμα σε normal παίξιμο και αρκετά καλό με heavy abuse στο τρέμολο. Εργονομικά το μόνο πρόβλημα που έχω είναι η H-S-H διάταξη. Έχω αρκετά χρόνια να παίξω σε κιθάρα με μεσαίο μαγνήτη και αυτές τις πρώτες μέρες η πένα κοπανάει συνεχώς όποτε κατεβαίνω στη Σι και τη Μι. Προσπαθώ να αλλά κάπως θέση στο χέρι, αλλά μια πρώτη ξενέρα την έχω φάει. Μαγνήτες Η κιθάρα φοράει 3 Charvel custom μαγνήτες με specs θεωρητικά ίδια με την Αμερικάνικη έκδοση αλλά είναι κατασκευασμένοι στην Κορέα. 5-θέσιος διακόπτης με τις εξής επιλογές: Υπάρχει επίσης ένα μικρό διακοπτάκι το οποίο παρέχει μια προσομοίωση single-coil στις θέσεις 1 και 5. Δεν είναι split-coil. Δεν έιναι coil-tap. Κάτι άλλο κάνουν εκεί. Χαρακτηριστικό είναι ότι το volume drop δεν είναι τόσο έντονο όπως συνήθως συμβαίνει σε split-coil υλοποιήσεις. Περισσότερα στα δείγματα που ακολουθούν. Παρελκόμενα Η κιθάρα συνοδευόταν από θήκη τύπου βαλίτσας. Μαλακή όμως. Δεν ξετρελάθηκα με την ποιότητα να πω την αλήθεια και περίμενα κάτι καλύτερο. Ειδικά σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Η Ultra Telecaster που αγόρασα το 2021 συνοδευόταν απο μια εκπληκτική σκληρή θήκη. (Στα ίδια λεφτά παίζουν οι 2 κιθάρες). Από όσο έχω δει, η Charvel δίνει τη σκληρή θήκη στο αμερικάνικο μοντέλο. Ηχητικά δείγματα Clean arpeggios από θέση 5 έως 1 (Bridge --> Neck) 01 Clean Arp 1-5.mp3 Clean arpeggios Bridge (5) --> Bridge με single-coil simulation toggle --> Bridge + Middle (4) 02 Clean Bridge_toggle.mp3 Clean arpeggios Neck (1) --> Neck με single-coil simulation toggle --> Neck + Middle (2) 03 Clean Neck_toggle.mp3 Clean chords από θέση 5 έως 1 (Bridge --> Neck) 04 Clean Chords 1-5.mp3 Clean chords Bridge (5) --> Bridge με single-coil simulation toggle --> Bridge + Middle (4) 05 Clean Chords Bridge_toggle.mp3 Clean chords Neck (1) --> Neck με single-coil simulation toggle --> Neck + Middle (2) 06 Clean Chords Neck_toggle.mp3 Distortion Rhythm Bridge --> Bridge Single-Coil sim --> 4 --> 3 --> 2 --> Neck single-coil sim --> Neck (1) 07 Distortion rhtm.mp3 Distortion Lick Bridge --> Bridge Single-Coil sim --> 4 --> 3 --> 2 --> Neck single-coil sim --> Neck (1) 08 Distortion lick.mp3 In the Mix (μόνο η solo κιθάρα είναι η Charvel. Οι υπόλοιπες έιναι από το backing track) In The Mix.mp3
    0 βαθμοί
  11. Δε ξέρω γιατί, αλλά πάντα με συγκινούσε το σόλο του Peruvian Skies
    0 βαθμοί
  12. Παίδες αν μιλάμε συγκεκριμένα για μελωδία που επαναλαμβάνεται, θέμα δηλαδή και όχι ριφ/αυτοσχεδιασμό, ένα είναι το κομμάτι και μετά ήρθαν όλοι οι υπόλοιποι να παίξουν ανάλογα:
    0 βαθμοί
  13. Αγαπημένο κάργα αλλά στο κομμάτι εκφραστικότητα από τον θείο θα έβαζα αυτό... ...Με μαλλιά ήταν ακόμα.
    0 βαθμοί
  14. Ηρθε η Audient και έκανα ένα πρώτο δοκιμαστικό σήμερα:
    0 βαθμοί
  15. 0 βαθμοί
  16. Ευτυχώς είναι πολλές πάρα πολλές. Κατα καιρους έχω ανατριχιασει με διάφορες κιθαρθστικες μελωδίες. Μια από αυτές είναι και το κομμάτι που παρέθεσε ο Nekkon. Άπο τον Ry Cooder που παρέθεσε ο Superfunk σίγουρα το Paris, Texas. Από τον Petrucci που παρέθεσε κάμποσες. Αν όμως σώνει και καλά θα έπρεπε να διαλέξω μια, θα έλεγα τις κλασικές 4 νότες που αρπιζει ο Gilmour στο Shine on You Crazy Diamond.
    0 βαθμοί
  17. Έχεις τα δίκια σου. Εγώ πάντως είχα κατά νου όχι την μελωδία καθεαυτήν αλλά τον τρόπο που βγαίνει από τα δάκτυλα.Σηκώματα,slides,εντάσεις χτυπήματος,...Ξέρεις τώρα.
    0 βαθμοί
  18. Τι ρωτάς ρε συ @Grey τώρα; Μία;;; Αλήθεια; Anyway, αυτή είναι η δική μου
    0 βαθμοί
  19. Απλα δε νομίζω ότι είναι θέμα κόστους. Είναι καθαρά θέμα επιλογής όπως λέει και ο Γιωργος. Δεν έχω την εμπειρία να επιχειρηματολογήσω για τις διάφορες bolt-on, set-neck και neck through, αλλα είναι υπαρκτές.
    0 βαθμοί
  20. Αν έπρεπε να διαλέξω μια είναι σίγουρα αυτή Εξωφρενική μελωδία, εξωφρενικός ήχος, εξωφρενικό feel , groove και παίξιμο.
    0 βαθμοί
  21. Μου ήρθε μια διάθεση 70s (ναι γιατί τα άλλα που γράφω είναι πολύ σύγχρονα θα μου πείτε?) και έγραψα κάτι επηρεασμένο. Enjoy if you will
    0 βαθμοί
  22. καταπληκτικό, εμπνευσμένο, ωραίο θέμα, έξυπνες και καλοπαιγμένες αλλαγές, άριστος ήχος και ηχόχρωμα. απολαυστικότατο.
    0 βαθμοί
  23. Είναι πραγματικά μια πολύ ωραία κιθάρα, ευκολόπαικτη και αρκετά ευέλικτη ηχητικά. Όσον αφορά το μπράτσο είναι σχετικά λεπτό. Αν και στο παρελθόν πέρασαν από τα χέρια μου μια San Dimas και μια DK24, δεν τις κράτησα πολύ και αδυνατώ να κάνω σύγκριση. Θα έλεγα όμως ότι μου θυμίζει την DK24. Η Charvel αναφέρει και για τις 3 ότι το Neck Shape τους είναι Speed Neck with Rolled Fingerboard Edges και γενικά τα specs ως προς το size και το πάχος μοιάζουν ίδια. PRO-MOD SAN DIMAS PRO-MOD DK24 GOVAN MJ Σου βάζω και 2 photos μήπως και σου δώσουν μια εικόνα. Για τον ήχο έχω τα clips στο αρχικό post, αλλά μπορείς να την ακούσεις και εδώ σε ένα μικρό solo που έγραψα προχτές.
    0 βαθμοί
  24. Καθώς δεν είμαι και πολύ του είδους,όλα τα προηγούμενα που έχεις ανεβάσει δεν τα χάρηκα.Ήταν μεν άρτια εκτελεσμένα και με άψογη ποιότητα ήχου αλλά δεν περίμενες εμένα να στα πω αυτά. Τούτο εδώ μου άρεσε.Πολύ.Τσαχπίνικο και κάπως απρόβλεπτο στη δομή του...Άσε που δεν μου έβγαλε και τόσο '70s vibe όσο λες. Well done,sir. Παραγγελιά. Φόρα κάνα δερμάτινο,φούσκωσε τη φράντζα και ρίξε τίποτα από '80s να γίνει εδώ πέρα μακελειό.
    0 βαθμοί
  25. Οι τέλε φίλε είναι σα τα Χαμούνδ, ο Νέστορας επιμένει στα μουυυγκ
    0 βαθμοί
  26. Μόλις έφαγα, αλλά το κομμάτι σου μου ξανάνοιξε την όρεξη! Εύγε! BTW έχεις βρει τη συνταγή για τον ήχο (αυτό είναι γνωστό), αλλά αυτό οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στη ρύθμιση του βάθους που έχεις. Χωρίς την ιδανική ρύθμιση, ο τελικός ήχος θα είναι καλός αλλά δεν θα έχει το κάτι παραπάνω. Εάν δεν τοποθετηθεί στην ιδανική "θέση" μέσα στον "χώρο" η κιθάρα (και τα υπόλοιπα όργανα προφανώς), θα λείπει κάτι πολύ σημαντικό που θα χαρακτηρίζει το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο αφορά άμεσα τον ήχο της κιθάρας και αυτό που θαυμάζουμε στον δικό σου.
    0 βαθμοί
  27. ......και εδώ με τις ξαδέρφες ?
    0 βαθμοί
  28. Στον neck είμαι, με το tone / volume στο 10.
    0 βαθμοί
  29. https://www.facebook.com/share/r/tDHo9GH4E3PLKUQu/
    0 βαθμοί
  30. Νταξ, είμαι αχτένιστος....με φόρμες....ο ήχος (ό,τι βγαίνει απο τον mustang) και το video από το κινητό....απροβάριστος ......ερασιτεχνισμοί, αλλά να πάρετε μια γεύση. ? Epiphone SL.mp4
    0 βαθμοί
  31. Ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις-συμβουλές. ΠΑρόλα αυτά ψάχνω ανταλλακτικτό οθόνης. Κατάφερα πάντως να την ανοίξω και να της κάνω ένα μικρό σέρβις. (επαφές, καθάρισμα κλπ).
    0 βαθμοί
  32. Πρώτο single απ' το καινούριο του album One Deep River που κυκλοφορεί 12 Απριλίου
    0 βαθμοί
  33. Jimmy Smith - The Preacher (live) O "πατέρας" όλων ανεξαιρέτως των Hammond players αυτού του πλανήτη και ανεξαρτήτως μουσικού είδους σε ένα live ρεσιτάλ που ακόμα και σήμερα, 68 χρόνια μετά την ηχογράφηση του, δίνει μαθήματα. Αδιανόητα ακούσματα και παιξίματα για τα '50s (τουλάχιστον στον -ακόμα ανύπαρκτο- Jazz organ τομέα) που παραμένουν φρέσκα και στις μέρες μας, καθότι ο τύπος ήταν πολύ μπροστά απ'την εποχή του.? Jimmy Smith - Hammond Thornel Schwartz - guitar Donald Bailey - drums Recorded at Baby Grand club in Wilmington, Delaware on August 4, 1956.
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. Συμφωνω. Αν και δεν πιστευω οτι θα παει παραπανω. Λιγοτερα εδωσα για αλλαγη κουμπιων και usb (που ειναι και δυσκολη δουλεια πρεπει να το ξηλωσεις ολο μεσα για να το αλλαξεις). Μονο αν εχεις καμια σπασμενη οθονη δεν ξερω τι παιζει. Παντως εγω ακομα κι αν επαιρνα κατι καινουργιο, θα το επισκευαζα αν ειναι μεχρι τοσα τα χρηματα. Ετσι για να υπαρχει ή να το δωσω αλλα να ειναι λειτουργικο.
    0 βαθμοί
  36. Πριν επισκευάσεις το pod ( αν είναι εφικτό... ), άκουσε ένα Hotone Ampero mini και θα με θυμηθείς...
    0 βαθμοί
  37. Και καλά το κάνετε! Στην Κρήτη έπαιζα σε υπόγειο με κανονικό ακουστικό κιτ και πάλι είχα μια γιαγιά που κατέβαινε κάτω και μου λεγε ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ (στις 7 το απόγεμα). Σίγουρα πρέπει να αλλάξω σπίτι, αλλά νομίζω λίγο-πολύ όλοι ξέρετε τι γίνεται με τα σπίτια στις μεγάλες πόλεις, ειδικά στην Αθήνα. Τώρα δίνω 375 για 46τμ σε σπίτι του 50. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
    0 βαθμοί
  38. Μακριά από mooer.Ειναι ότι πιο μάπα υπάρχει και το γνωρίζω καλά διότι είχα παρόλο που στο τομαν έχουν φοβερές κριτικές. Και δεν έχω καν υψηλές απαιτήσεις. Τα hotone φαίνεται να είναι πολύ καλύτερα.
    0 βαθμοί
  39. To Pod X3 live, έχει περάσει πλέον τη δεκαετία και είναι πιθανό να μη μπορεί να βρεθεί ανταλλακτικό σήμερα, αν αυτό είναι απαραίτητο. Φυσικά σήμερα υπάρχουν όχι απλά ισάξιες αλλά και πολύ καλύτερες λύσεις από το Pod. Χωρίς να είμαι ειδικός στα ψηφιακά modelers, λογικά ακόμη και ένα μεσαίο Mooer ή Hotone θα του ρίχνει στα αυτιά, τουλάχιστον με βάση αυτά που ακούω στα clips τους και επειδή είχα Pod. Οπότε αν δεν είναι κάτι που επισκευάζεται με 50€ το πολύ, μην ασχοληθείς. Με 200€ παίρνεις καινούργιο παιχνίδι να το χαρείς και θα έχει πολύ καλύτερο ήχο και περισσότερες δυνατότητες.Το Pod και να το φτιάξεις σήμερα, αύριο μπορεί να χαλάσει κάτι άλλο. Έχοντας πει αυτά, αν είσαι βόρεια τσεκαρε τους Analog Touch στη Νέα Ερυθραία. Αν τους γκουγλαρεις βγαίνουν πληροφορίες.
    0 βαθμοί
  40. Δημητρης Σταματης 6972072914 2130317220 Αττικης 58 Ανω Γλυφαδα 16562 Μου εκανε μια hd500 σαν καινουργια (σπασμενο usb, κουμπια στο ποδι που μισολειτουργουσαν) Και λογικες τιμες.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...