Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13416


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. Nekkon

    Nekkon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2097


  4. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/03/24 σε όλα

  1. Τον τελευταιο καιρο κ λογο καποιων youtube βιντεο που εχουν γινει "viral" (στα στενα πλαισια των guitar communities), βγηκε ενα προβλημα στην επιφανεια, που εχει να κανει με το πως χρησιμοποιουμε τα softare modellers. Το λαθος που κανουμε οι περισσοτεροι εχει να κανει με το πως σεταρουμε τα level τοσο της προενισχυσης της καρτας ηχου, οσο κ του input level του plugin. Η κοινη λογικη κ αυτο που εκανα κ εγω κ η μεγαλη πλειοψηφια (για να μην πω το 100%) οσων εχω συζητησει κ χρησιμοποιουν soft sims, συνδεαν την κιθαρα στο instrument in (hi z), κ ανεβαζανε το gain της προενισχυσης μεχρι να εχουν ενα υγιες σημα που δεν κλιπαρει. Αυτο οπως αποδειχτηκε ειναι λαθος. Θα το πιασω λιγο απο την πλευρα των plugin in κ μετα θα καταληξω στο τι πρεπει να κανουμε. Φυσικα ολα αυτα ειναι το πως το καταλαβα εγω κ μπορει να εχω κανει λαθος. Οποτε στο τελος θα παραθεσω λινκ απο τρια βιντεο που αναφερονται στο προβλημα (κ εναν πινακα με πληροφοριες κ suggested ρυθμισεις) κ οποιος κατανοησει περισσοτερα ή κ βρει λαθος καλυτερα ας με διορθωσει, μιας κ αυτο το αρθρο μπορει να γινει ενας πολυ καλος μπουσουλας για το πως να διορθωσουμε μια συνηθεια που κανουμε οι περισσοτεροι (κ εχει ως συνεπεια κ καποια μεγαλα misconceptions για το τι αποψη εχουμε πολλοι για τα soft sims) Καθε sim, απο καθε εταιρεια, ειναι καλιμπραρισμενο να δεχεται input συγκεκριμενο. Το εχω δει με πολλες ονομασιες. Ας πουμε στο forum του S-Gear που με ενδιαφερει εμενα, ο Mike (δημιουργος του software) το αναφερει ως expected headroom. Σε καθε soft sim αυτη η τιμη ειναι διαφορετικη. Εδω υπαρχουν περιπτωσεις που το figure αυτο ειναι διαφορετικο οπως φαινεται, σε διαφορετικα suites της ιδιας εταιρειας! Δυστυχως αυτην την τιμη μπορει να τη βρεις στο manual του προιοντος μπορει κ οχι. Μετα τον χαμο των τελευταιων ημερων, σε πολλα φορουμ του προιοντος καποιος χρηστης ζητα απο τους δημιουργους να τους πουνε ποιο ειναι αυτο το level για το συγκεκριμενο σιμ. Η αλλη τιμη μου μας χρειαζεται ειναι το maximum input volume της προενισχυσης της καρτας ηχου. Αυτην την τιμη ευτυχως την βρισκεις πολυ πιο ευκολα, στα specs της καρτας ηχου. Εδω παραθετω εναν πινακα απο τον Ed S που ουσιαστικα εχει φτιαξει ενα excel για πολυ διαδεδομενες καρτες ηχου, το max input vol της καθε μιας κ το πως πρεπει να ρυθμισεις το gain του instrument in ωστε καθε plugin να βλεπει το σωστο σημα (ο Ed S ηταν ο τυπος που τα πηρε χαμπαρι ολα αυτα τον Μαρτιο, ειχε email συννενοηση με τις περισσοτερες εταιρειες που βγαζουν γνωστα σοφ σιμ, οργανωσε το ολο πραγμα κ εβγαλε προς τα εξω το ολο ζητημα. Παρόλα αυτα ο χαμος δεν εγινε τοτε που τα κυκλοφορησε, αλλα τις τελευταιες 2 εβδομαδες, που καποια δημοφιλη guitar youtube channels, βοηθησαν να.. μαθευτει το νεο χρησιμοποιώντας την "ερευνα" του Ed) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bZHaapCiCg4RLIFqTS5KyUUVa4MwaqfxRCYk35Bvdrs/edit#gid=0 Αν η καρτα σας κ το σιμ που χρησιμοποιειτε δεν ειναι στη λιστα, καντε την ερευνα σας κ βρειτε αυτες τις δυο τιμες που λεω πιο πανω για την δικη σας περισταση. Χοντρικα απο το σημα που περιμενει να δει το αμπ σιμ αφαιρειτε το max input volume κ εκει βαζετε το gain της προενισχυσης Σε εμενα πχ που εχω την audient id24 (max input vol 12 δβ) κ χρησιμοποιω το S-Gear που θελει 9-12 db expected headroom (περιμενει να δει δηλ input -9 με -12 db), η σωστη ρυθμιση ειναι το gain της καρτας 0 με 3 db !!! Φυσικα εγω που σε κιθαρες με μονους το ειχα κοντα στα 5db ειναι σαν να εσπρωχνα το S-Gear μονιμα με ενα boost 5 db! Αν λοιπον παιζετε με τα preset του σιμ, κ αυτο που ακουτε δεν ειναι αυτο που περιμενετε ν'ακουσετε οταν διαβαζετε το ονομα του preset, ισως αυτος να ειναι ο λογος. Αν προσπαθειτε να φτιαξετε εναν καθαρο ηχο κ το αποτελεσμα ειναι πολυ κομπρεσαρισμενο κ saturated, μη βγαζετε κατευθειαν συμπερασμα για τα soft sim εν γενει, μπορει σε ολα να κανετε το ιδιο λαθος. Κ να ξεκινατε σπρωχνοντας με αρκετα db το front end του εικονικου ενισχυτη. Παρακατω θα βαλω το βιντεο του Ed S, καθως κ ενα βιντεο του Cordy κ του Shull που βοηθησαν να μαθευτει το βιντεο του Ed S. Τα βαζω με τη σειρα που εβγαλε νοημα σε εμενα να καταλαβω τι παιζει. Το πρωτο του Shull τα λεει απλα κ κατανοητα για να καταλαβουμε το προβλημα (ειναι μεγαλο μεν αλλα αξιζει να ξεκινησεις απο εκει), μετα του Cordy κ τελος του Εντ που ειναι πιο μικρο κ "τεχνικο"
    1 βαθμός
  2. Είναι συνδυασμός όσων είπες, αλλά και η μελωδία είναι σημαντική. Ακόμα και το tone. Να σου δημιουργεί συναισθήματα. Έχει τύχει με το brothers in arms να ανατριχιασω, να δακρύσω, να αισθανθώ πως είμαι στον πόλεμο και όντως δε με εγκατέλειψαν οι φίλοι μου ενώ ήμουν απλά στο αμάξι και οδηγούσα ασούμε ?
    1 βαθμός
  3. Ε σιγουρα ανεβάζει το κόστος το neck through πάντως
    1 βαθμός
  4. Για τον ίδιο λόγο που έκαναν την παρακάτω κιθάρα neck through κι ας κοστίζει κάτω από 500euros. https://www.thomann.de/gr/ibanez_rgrt421_wk.htm Είναι θέμα σχεδιαστικής (αρα και ηχητικής) επιλογής και όχι κόστους.
    1 βαθμός
  5. Πολύ ωραίο χρώμα!!! Με γεια!
    1 βαθμός
  6. Όχι καλέ, ήταν και άλλοι, δεν είμασταν μόνο εμείς. :) :) :)
    1 βαθμός
  7. Ατάκα φουλ έχει. Σίγουρα ευχάριστη εμπειρία το παίξιμο της. Θα τις έχω στο νου μου εάν πετύχω καμία φτηνή gibson με κάνα 400-500 ευρώ.
    1 βαθμός
  8. Η μουσική δεν είναι κριτήριο χαρακτήρα, όπως κριτήριο χαρακτήρα δεν είναι ούτε και η μόρφωση ή η συνολική καλλιέργεια. Η μουσική είναι απλά στοιχείο του τελευταίου κομματιού: Της καλλιέργειας. Κάποιες φορές επίσης κουβαλάει και κάποια εθνολογικά, πολιτιστικά, ακόμη και ταξικά στοιχεία. Πάντα ξεκινάω απ' το να είναι καλός άνθρωπος κατ' αρχάς ο άλλος και κατά δεύτερον λογικός. Αυτό δεν έχει να κάνει καθόλου με τα μουσικά του γούστα.
    1 βαθμός
  9. Ο παρακάτω κύριος στο opening solo... Noμίζω ότι οι νότες του έχουν χροιά.Κανονικά όμως. ...Και το κουλό είναι ότι το πετυχαίνει με ένα σεβαστό ποσοστό gain που όσο να πεις θολώνει.
    0 βαθμοί
  10. 'Ηρθε αυτή τη βδομάδα η νέα μου κάρτα ήχου - πήρα μια Audient ID14, κατόπιν πρόσφατης συζήτησης εδώ. Σήμερα το απόγευμα που είχα λίγο χρόνο επιχείρησα μια πρώτη απόπειρα ηχογράφησης, να δώ πως γράφει και είπα να δοκιμάσω να γράψω κάτι πιο ολοκληρωμένο παρά σολο κιθάρα. Εγινε λοιπόν μια απόπειρα πάνω στο Waltz for Indira του Tony Rice. Lead ακουστική, ρυθμική και κοντραμπάσο. Η κιθάρα είναι μια Ovation Legend και το κοντραμπάσο ενα Thomann 22 (ρουμάνικο Hora, μαθητικό μοντέλο). Γραμμένα όλα με ενα Rode M3. Εγραψα μερικά πρόχειρα takes να δώ τι λέει ο ήχος, έκανα λίγη κοπτοραπτική και αποπειράθηκα μια πρόχειρη μίξη. Δεν έχω ιδιαίτερη ιδέα του τι κάνω αλλά νομίζω ακούω εμφανή διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μου setup με το Zoom R16 οπότε νομίζω άξιζε το εγχείρημα, happy so far! (Να μου συγχωράτε τις πρασινάδες, ειδικά με το μπάσο που έχω να πιάσω χρόνια αλλα ήμουν με περιορισμένο χρόνο). Waltz for Indira.mp3
    0 βαθμοί
  11. Δε ξέρω γιατί, αλλά πάντα με συγκινούσε το σόλο του Peruvian Skies
    0 βαθμοί
  12. Παίδες αν μιλάμε συγκεκριμένα για μελωδία που επαναλαμβάνεται, θέμα δηλαδή και όχι ριφ/αυτοσχεδιασμό, ένα είναι το κομμάτι και μετά ήρθαν όλοι οι υπόλοιποι να παίξουν ανάλογα:
    0 βαθμοί
  13. Αγαπημένο κάργα αλλά στο κομμάτι εκφραστικότητα από τον θείο θα έβαζα αυτό... ...Με μαλλιά ήταν ακόμα.
    0 βαθμοί
  14. Ηρθε η Audient και έκανα ένα πρώτο δοκιμαστικό σήμερα:
    0 βαθμοί
  15. 0 βαθμοί
  16. Ευτυχώς είναι πολλές πάρα πολλές. Κατα καιρους έχω ανατριχιασει με διάφορες κιθαρθστικες μελωδίες. Μια από αυτές είναι και το κομμάτι που παρέθεσε ο Nekkon. Άπο τον Ry Cooder που παρέθεσε ο Superfunk σίγουρα το Paris, Texas. Από τον Petrucci που παρέθεσε κάμποσες. Αν όμως σώνει και καλά θα έπρεπε να διαλέξω μια, θα έλεγα τις κλασικές 4 νότες που αρπιζει ο Gilmour στο Shine on You Crazy Diamond.
    0 βαθμοί
  17. Έχεις τα δίκια σου. Εγώ πάντως είχα κατά νου όχι την μελωδία καθεαυτήν αλλά τον τρόπο που βγαίνει από τα δάκτυλα.Σηκώματα,slides,εντάσεις χτυπήματος,...Ξέρεις τώρα.
    0 βαθμοί
  18. Τι ρωτάς ρε συ @Grey τώρα; Μία;;; Αλήθεια; Anyway, αυτή είναι η δική μου
    0 βαθμοί
  19. Απλα δε νομίζω ότι είναι θέμα κόστους. Είναι καθαρά θέμα επιλογής όπως λέει και ο Γιωργος. Δεν έχω την εμπειρία να επιχειρηματολογήσω για τις διάφορες bolt-on, set-neck και neck through, αλλα είναι υπαρκτές.
    0 βαθμοί
  20. Αν έπρεπε να διαλέξω μια είναι σίγουρα αυτή Εξωφρενική μελωδία, εξωφρενικός ήχος, εξωφρενικό feel , groove και παίξιμο.
    0 βαθμοί
  21. Μου ήρθε μια διάθεση 70s (ναι γιατί τα άλλα που γράφω είναι πολύ σύγχρονα θα μου πείτε?) και έγραψα κάτι επηρεασμένο. Enjoy if you will
    0 βαθμοί
  22. καταπληκτικό, εμπνευσμένο, ωραίο θέμα, έξυπνες και καλοπαιγμένες αλλαγές, άριστος ήχος και ηχόχρωμα. απολαυστικότατο.
    0 βαθμοί
  23. Είναι πραγματικά μια πολύ ωραία κιθάρα, ευκολόπαικτη και αρκετά ευέλικτη ηχητικά. Όσον αφορά το μπράτσο είναι σχετικά λεπτό. Αν και στο παρελθόν πέρασαν από τα χέρια μου μια San Dimas και μια DK24, δεν τις κράτησα πολύ και αδυνατώ να κάνω σύγκριση. Θα έλεγα όμως ότι μου θυμίζει την DK24. Η Charvel αναφέρει και για τις 3 ότι το Neck Shape τους είναι Speed Neck with Rolled Fingerboard Edges και γενικά τα specs ως προς το size και το πάχος μοιάζουν ίδια. PRO-MOD SAN DIMAS PRO-MOD DK24 GOVAN MJ Σου βάζω και 2 photos μήπως και σου δώσουν μια εικόνα. Για τον ήχο έχω τα clips στο αρχικό post, αλλά μπορείς να την ακούσεις και εδώ σε ένα μικρό solo που έγραψα προχτές.
    0 βαθμοί
  24. Καθώς δεν είμαι και πολύ του είδους,όλα τα προηγούμενα που έχεις ανεβάσει δεν τα χάρηκα.Ήταν μεν άρτια εκτελεσμένα και με άψογη ποιότητα ήχου αλλά δεν περίμενες εμένα να στα πω αυτά. Τούτο εδώ μου άρεσε.Πολύ.Τσαχπίνικο και κάπως απρόβλεπτο στη δομή του...Άσε που δεν μου έβγαλε και τόσο '70s vibe όσο λες. Well done,sir. Παραγγελιά. Φόρα κάνα δερμάτινο,φούσκωσε τη φράντζα και ρίξε τίποτα από '80s να γίνει εδώ πέρα μακελειό.
    0 βαθμοί
  25. Οι τέλε φίλε είναι σα τα Χαμούνδ, ο Νέστορας επιμένει στα μουυυγκ
    0 βαθμοί
  26. Αν κι εγω φχαριστηθηκα απο τα καινουργια περισσοτερο αυτο. Ο τυπος ειναι ακομα κ@βλωμενος σαν μικρο παιδακι στη φαση που ξεκιναει και παιζει καλα, ή στη φαση που δοκιμαζει οργανα και τρελαινεται.
    0 βαθμοί
  27. Μόλις έφαγα, αλλά το κομμάτι σου μου ξανάνοιξε την όρεξη! Εύγε! BTW έχεις βρει τη συνταγή για τον ήχο (αυτό είναι γνωστό), αλλά αυτό οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στη ρύθμιση του βάθους που έχεις. Χωρίς την ιδανική ρύθμιση, ο τελικός ήχος θα είναι καλός αλλά δεν θα έχει το κάτι παραπάνω. Εάν δεν τοποθετηθεί στην ιδανική "θέση" μέσα στον "χώρο" η κιθάρα (και τα υπόλοιπα όργανα προφανώς), θα λείπει κάτι πολύ σημαντικό που θα χαρακτηρίζει το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο αφορά άμεσα τον ήχο της κιθάρας και αυτό που θαυμάζουμε στον δικό σου.
    0 βαθμοί
  28. ......και εδώ με τις ξαδέρφες ?
    0 βαθμοί
  29. O Ρικ και οι Ματθαίοι! Ωραίο το μέλλον! ?
    0 βαθμοί
  30. Στον neck είμαι, με το tone / volume στο 10.
    0 βαθμοί
  31. https://www.facebook.com/share/r/tDHo9GH4E3PLKUQu/
    0 βαθμοί
  32. Νταξ, είμαι αχτένιστος....με φόρμες....ο ήχος (ό,τι βγαίνει απο τον mustang) και το video από το κινητό....απροβάριστος ......ερασιτεχνισμοί, αλλά να πάρετε μια γεύση. ? Epiphone SL.mp4
    0 βαθμοί
  33. Ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις-συμβουλές. ΠΑρόλα αυτά ψάχνω ανταλλακτικτό οθόνης. Κατάφερα πάντως να την ανοίξω και να της κάνω ένα μικρό σέρβις. (επαφές, καθάρισμα κλπ).
    0 βαθμοί
  34. Πρώτο single απ' το καινούριο του album One Deep River που κυκλοφορεί 12 Απριλίου
    0 βαθμοί
  35. Jimmy Smith - The Preacher (live) O "πατέρας" όλων ανεξαιρέτως των Hammond players αυτού του πλανήτη και ανεξαρτήτως μουσικού είδους σε ένα live ρεσιτάλ που ακόμα και σήμερα, 68 χρόνια μετά την ηχογράφηση του, δίνει μαθήματα. Αδιανόητα ακούσματα και παιξίματα για τα '50s (τουλάχιστον στον -ακόμα ανύπαρκτο- Jazz organ τομέα) που παραμένουν φρέσκα και στις μέρες μας, καθότι ο τύπος ήταν πολύ μπροστά απ'την εποχή του.? Jimmy Smith - Hammond Thornel Schwartz - guitar Donald Bailey - drums Recorded at Baby Grand club in Wilmington, Delaware on August 4, 1956.
    0 βαθμοί
  36. Η μεγάλη μερίδα των επαγγελματιών μουσικών πάντα περνούσε δύσκολα: Είτε γιατί αναγκαζόταν να ζει ως περιοδεύον θίασος, είτε γιατί έπρεπε να ικετέψει κάποιον ευγενή για χορηγίες, είτε γιατί έπρεπε να πείσει τον μαγαζάτορα ότι θα του φέρει κόσμο στο μαγαζί να τρωγοπίνει, είτε γιατί έπρεπε να πείσει τη δισκογραφική ότι θα πουλήσει τους δίσκους της με κέρδος. Η σημερινή εποχή δεν είναι τίποτα διαφορετικό. Απλά έρχεται μετά από μια πάρα πολύ σύντομη παρένθεση που ήταν η εποχή του CD όπου το περιθώριο κέρδους ήταν τεράστιο (καθώς το μέσο ήταν πάμφθηνο και η παραγωγή πλήρως αυτοματοποιημένη) οπότε επέτρεπε ακόμη και σε μένα τον κακομοίρη ημι-επαγγελματία πουλώντας 300 CD να βγάζω τουλάχιστον τα έξοδα των ηχογραφήσεων. Σήμερα βέβαια δεν πληρώνω ούτε το 1/10 σε ηχογραφήσεις γιατί η τεχνολογία έχει προχωρήσει και μπορώ ένα μεγάλο κομμάτι να το καταφέρω με ένα απλό σπιτικό PC. Αυτό όμως έχει και το αντίτιμο ότι όλοι μπορούν να το κάνουν. Άρα οι νέοι μουσικοί είναι μια σταγόνα στον ωκεανό σήμερα. Ενώ παλιότερα, αν κατάφερνες να περάσεις το φίλτρο επιλογής, ακριβώς επειδη αυτό υπήρχε, ήταν κάπως καλύτερες οι πιθανότητες.
    0 βαθμοί
  37. 0 βαθμοί
  38. Συμφωνω. Αν και δεν πιστευω οτι θα παει παραπανω. Λιγοτερα εδωσα για αλλαγη κουμπιων και usb (που ειναι και δυσκολη δουλεια πρεπει να το ξηλωσεις ολο μεσα για να το αλλαξεις). Μονο αν εχεις καμια σπασμενη οθονη δεν ξερω τι παιζει. Παντως εγω ακομα κι αν επαιρνα κατι καινουργιο, θα το επισκευαζα αν ειναι μεχρι τοσα τα χρηματα. Ετσι για να υπαρχει ή να το δωσω αλλα να ειναι λειτουργικο.
    0 βαθμοί
  39. Πριν επισκευάσεις το pod ( αν είναι εφικτό... ), άκουσε ένα Hotone Ampero mini και θα με θυμηθείς...
    0 βαθμοί
  40. Και καλά το κάνετε! Στην Κρήτη έπαιζα σε υπόγειο με κανονικό ακουστικό κιτ και πάλι είχα μια γιαγιά που κατέβαινε κάτω και μου λεγε ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ (στις 7 το απόγεμα). Σίγουρα πρέπει να αλλάξω σπίτι, αλλά νομίζω λίγο-πολύ όλοι ξέρετε τι γίνεται με τα σπίτια στις μεγάλες πόλεις, ειδικά στην Αθήνα. Τώρα δίνω 375 για 46τμ σε σπίτι του 50. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
    0 βαθμοί
  41. Μακριά από mooer.Ειναι ότι πιο μάπα υπάρχει και το γνωρίζω καλά διότι είχα παρόλο που στο τομαν έχουν φοβερές κριτικές. Και δεν έχω καν υψηλές απαιτήσεις. Τα hotone φαίνεται να είναι πολύ καλύτερα.
    0 βαθμοί
  42. To Pod X3 live, έχει περάσει πλέον τη δεκαετία και είναι πιθανό να μη μπορεί να βρεθεί ανταλλακτικό σήμερα, αν αυτό είναι απαραίτητο. Φυσικά σήμερα υπάρχουν όχι απλά ισάξιες αλλά και πολύ καλύτερες λύσεις από το Pod. Χωρίς να είμαι ειδικός στα ψηφιακά modelers, λογικά ακόμη και ένα μεσαίο Mooer ή Hotone θα του ρίχνει στα αυτιά, τουλάχιστον με βάση αυτά που ακούω στα clips τους και επειδή είχα Pod. Οπότε αν δεν είναι κάτι που επισκευάζεται με 50€ το πολύ, μην ασχοληθείς. Με 200€ παίρνεις καινούργιο παιχνίδι να το χαρείς και θα έχει πολύ καλύτερο ήχο και περισσότερες δυνατότητες.Το Pod και να το φτιάξεις σήμερα, αύριο μπορεί να χαλάσει κάτι άλλο. Έχοντας πει αυτά, αν είσαι βόρεια τσεκαρε τους Analog Touch στη Νέα Ερυθραία. Αν τους γκουγλαρεις βγαίνουν πληροφορίες.
    0 βαθμοί
  43. Δημητρης Σταματης 6972072914 2130317220 Αττικης 58 Ανω Γλυφαδα 16562 Μου εκανε μια hd500 σαν καινουργια (σπασμενο usb, κουμπια στο ποδι που μισολειτουργουσαν) Και λογικες τιμες.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...