Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2513


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


  3. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      10713


  4. odis13

    odis13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6380


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/01/24 σε Αναρτήσεις

  1. Εν αρχήν η μουσική είναι μια μορφή έκφρασης, που όπως και την ομιλία την έχουμε κατακτήσει στην εξελικτική μας πορεία. Η πρωταρχική της χρήση είναι λοιπόν να μας εκφράζει, να μας κάνει να νοιώθουμε και να επικοινωνούμε. Οι τέχνες και ο πρωταθλητισμός είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Στους ανθρώπους αρέσει καμιά φορά να τα μπλέκουν αυτά τα δύο μέσα από τα ένστικτα ανταγωνισμού και δημιουργίας περίκλειστων ομάδων που κουβαλάν, επίσης ως μέρος της εξελικτικής τους πορείας. Η μπλουζ και η τζαζ ξεκίνησαν ως απλοϊκά είδη, επειδή εξέφραζαν τους δημιουργούς τους. Κανείς δε μπορούσε να φανταστεί ότι 150 χρόνια μετά θα συγκρίναμε μουσικούς της τζαζ με αυτούς της κλασικής, όταν άκουγε κάποιον φτωχό μαύρο να παίζει πάνω σε μια χορδή ή να κοπανιέται στο ξεκούρδιστο πιάνο ενός σαλούν στη Νέα Ορλεάνη. Η μπλουζ και η τζαζ εξελίχθηκαν και χαίρουν σήμερα αποδοχής λόγω του crossover στη λευκή άρχουσα τάξη. Οπότε υπάρχουν άνθρωποι όλων των ηλικιών, κοινωνικών τάξεων, χαρακτηριστικών και αποχρώσεων που τα ακούνε. Η αποδοχή αυτή, το status και τα χρήματα που προσέφερε, έδωσε με τη σειρά της κίνητρο στους μαύρους νέους της εποχής να ασχοληθούν με τη μουσική και να ξεχωρίσουν μέσα από σκληρό ανταγωνισμό, εξελίσσοντας έτσι το είδος. Ακριβώς δηλαδή όπως και η κλασική μουσική πιο παλιά έδινε στους φτωχούς λευκούς δεξιοτέχνες την ευκαιρία να μπουν στα σαλόνια των ευγενών. Το μπουζούκι εδώ κι 70 χρόνια, απ την εποχή του Βαμβακάρη έχει κάνει το crossover στην άρχουσα τάξη. Το πιο βαρύ ρεμπέτικο από τη δεκαετία του ΄80 και μετά επίσης. Tα δημοτικά ξαναήρθαν στη μόδα εδώ και είκοσι χρόνια. Οπότε υπάρχουν άνθρωποι όλων των ηλικιών, κοινωνικών τάξεων, χαρακτηριστικών και αποχρώσεων που τα ακούνε..ακριβώς όπως τα Blues και τη Jazz. Τα "Ινδικά" και τα λαϊκά των Ρομά δεν έκαναν ποτέ αυτό το crossover. Αυτό δεν τα καθιστά υποδεέστερα ως μουσικά είδη. Γιατί μουσική σημαίνει έκφραση. Δε σημαίνει να μην κλείνει τη μύτη της η ελίτ. Όλα τα είδη έχουν παρόμοια εξέλιξη. Και η ροκ και η ράπ και το black metal ακόμη εξελίχθηκαν και εξευγενίστηκαν κάνοντας το δικό τους crossover. Σήμερα υπάρχει η trap, ως το προβοκατόρικο είδος που όλοι καταφρονούν. Κι αυτή θα εξελιχθεί. Αυτοί οι ίδιοι που σήμερα εκθειάζουν τη Jazz και την Prog και άμα δουν λαϊκό παιδί να ακούει Μάκη λένε "OMG, τί decadence...", με τον ίδιο τρόπο θα τα χλέυαζαν κι αυτά στις απαρχές τους. Κι απ την άλλη υπάρχουν αυτοί που -άσχετα αν ξέρουν ή δεν ξέρουν μουσική- μέσα σε τέτοια ακριβώς είδη, στα μονόχορδα μπλουζ, στην ακατέργαστη πάνκ, στο black metal του '80 και στα σκυλάδικα της εθνικής αναγνωρίζουν μια ακατέργαστη αυθεντικότητα, που αδιαφορεί επιδεικτικά για κάθε crossover και επιδιώκει μόνο να εκφράζεται όπως γουστάρει.
    2 βαθμοί
  2. Οι περισσότεροι διαφωνούν απ'ότι φαίνεται εδώ μέσα...?
    1 βαθμός
  3. To Pod X3 live, έχει περάσει πλέον τη δεκαετία και είναι πιθανό να μη μπορεί να βρεθεί ανταλλακτικό σήμερα, αν αυτό είναι απαραίτητο. Φυσικά σήμερα υπάρχουν όχι απλά ισάξιες αλλά και πολύ καλύτερες λύσεις από το Pod. Χωρίς να είμαι ειδικός στα ψηφιακά modelers, λογικά ακόμη και ένα μεσαίο Mooer ή Hotone θα του ρίχνει στα αυτιά, τουλάχιστον με βάση αυτά που ακούω στα clips τους και επειδή είχα Pod. Οπότε αν δεν είναι κάτι που επισκευάζεται με 50€ το πολύ, μην ασχοληθείς. Με 200€ παίρνεις καινούργιο παιχνίδι να το χαρείς και θα έχει πολύ καλύτερο ήχο και περισσότερες δυνατότητες.Το Pod και να το φτιάξεις σήμερα, αύριο μπορεί να χαλάσει κάτι άλλο. Έχοντας πει αυτά, αν είσαι βόρεια τσεκαρε τους Analog Touch στη Νέα Ερυθραία. Αν τους γκουγλαρεις βγαίνουν πληροφορίες.
    1 βαθμός
  4. Το mood στα δικά μου αυτιά ήταν Satrianiκο και αυτό μου κάνει.
    1 βαθμός
  5. Να το επεκτείνω λίγο αυτό Όντως τα ποσά αυτά είναι τεράστια, όμως σε 40-50 χρόνια από σήμερα, θα γίνει μια αντίστοιχη δημοπρασία με έναν σημερινό 20χρονο που θα έχει γίνει διάσημος και θα αποφασίσει να βγάλει στο σφυρί το gear του για να πάρει ένα καλό εφάπαξ? Εγώ πιστεύω πως όχι, τουλάχιστον όχι με τέτοια ποσά. Μακάρι να βγω λάθος βέβαια. Αν ήμουν mega-star στα 80-70 μου τύπου McCartney, Richards, Dylan αλλά ακόμα και τύπου Zakk Wylde - Steve Harris θα έβγαζα και εγώ το gear μου για auction γιατί τώρα είναι η εποχή που θα πάρουν τρελή υπεραξία αυτά τα αντικείμενα.. μετά από χρόνια που τα εγγόνια μου θα είναι ηλικιωμένοι ίσως να μην εχουν καν αξία (αν δουλευαν ακόμα), επομένως μόνο τώρα είναι που μπορείς να βγάλεις εκατομμύρια πουλώντας ''αέρα'' και είναι χαζό να μην το εκμεταλλευτείς
    1 βαθμός
  6. Το μεγαλύτερο μυστικό αυτών των καμπινών είναι τα Mesa Celestion V30, που δεν έχουν καμία σχέση με τα υπόλοιπα V30 που κυκλοφορούν. Όταν θέλησε η VHT να βάλει και στις δικές της καμπίνες τα ίδια V30 με της Mesa, η Celestion αρνήθηκε να της τα φτιάξει. Γι αυτό απευθύνθηκε στην Eminence κι έφτιαξε τα P50, που είναι μια πολύ παρεμφερής υλοποίηση, ίσως και καλύτερη για κάποια είδη μουσικής.
    1 βαθμός
  7. Καμία αμφιβολία ότι αγοράζεις ιστορία ή "την ιστορία" (πχ LP money for nothing). Αυτήν πληρώνεις και την πληρώνεις αδρά και μπράβο σου. Αρκεί βέβαια να... υπάρχει. Γιατί (και ναι έχω κολλήσει με αυτό), a... balalaika του 2004, 20.000 λίρες ποια ακριβώς ιστορία κουβαλάει; Εκεί είναι η υπερβολή.
    1 βαθμός
  8. Έχω μια θεωρία. Σε αυτά τα επίπεδα, πλούσιος και ηλίθιος δεν υπάρχει. Όπως είπε και ο Μποναμάσα, αγοράζεις την ιστορία. Η κιθάρα είναι τζάμπα. Μάλλον για κάποιον (δικαίως ή αδίκως) ο Knopfler και το Brothers in Arms....σήμαινε πολλά. Άσε που πιθανολογώ ότι ήδη έχει στο γκαράζ του 2-3 Λαμποργκίνι και όχι Aventador , αλλά Countach, Espada και Miura.
    1 βαθμός
  9. Αυτό απλά σε πάει στο παρακάτω λινκ, είναι ανοιχτά προσβάσιμο https://www.christies.com/en/auction/the-mark-knopfler-guitar-collection-29972/
    1 βαθμός
  10. Καλά έκανε, σίγουρα πιο πολλά θα βγάλει απ'τα πετάλια.
    1 βαθμός
  11. Καλό μήνα με ένα high-energy rock κομμάτι, προσπαθώ να έχω νέες ιδέες πάνω σε γνώριμες αρμονίες, στην προκειμένη περίπτωση, και ελπίζω να σας αρέσει. ?
    0 βαθμοί
  12. Αυτή δέν είναι γιαγιά,αλλά labrador εκπαιδευμένο να βρίσκει ανθρώπους μετά απο σεισμούς. Που μου ακούει ηλεκτρονική ντράμς 2 ορόφους κάτω.
    0 βαθμοί
  13. Εδώ αν και τα έχουν κάπως μπλεγμένα, φαίνεται να έχουν δυο σετ SK μαζί με το hardware στα 760€. Αν ισχύει παίρνεις το Fusion set 22-14-14-12-10 και προσθέτεις ένα 16άρι βαθύ από εδώ: εδώ. Τα γούστα είναι υποκειμενικά αλλά στα δικά μου αυτιά με ένα χιλιάρικο (που σου επιστρέφει και το ΦΠΑ) έχεις rock σετ με δύο rack toms και δύο floor με χυτά στεφάνια που σήμερα κοστίζουν γύρω στα 100€ το ένα και για ροκ σκοτώνουν κάθε μεσαίας κατηγορίας Pearl που εγώ έχω ακούσει. Δε συζητάμε για την Export φυσικά, μια τέτοια μόλις την αντικατέστησαν ποδοπάτησαν με τεράστια επιτυχία. Θεωρώ ότι αν είναι καλή για τον Mario Duplantier, μάλλον κάνει και για σένα @Alex Raptakis ΥΓ: Στο κόστος θα πρέπει να συνυπολογιστούν άλλα 250-300€ για αλλαγή δερμάτων φυσικά, που ισχύει για όλα τα τύμπανα σε κατηγορία τιμής χαμηλότερη των 3.000€ ΥΓ 2: Αυτή η τιμή είναι καθαρά τιμή clearance και είναι σχεδόν λάθος γιατί δεν είναι δυνατόν αυτά τα τύμπανα να πωλούνται στην ίδια τιμή με αυτά εδώ που είναι entry level poplar, όταν είναι κλάσεις ανώτερα και από αυτά εδώ , τα σημερινά Superstar.
    0 βαθμοί
  14. Μεγάλη επιρροή ναι, Satch for president. ?
    0 βαθμοί
  15. Ολοκληρώθηκε αναβάθμιση της ενότητας υποστήριξης στο: https://support.noiz.gr/ Περιλαμβάνει και ενότητα για ψήφους (upvote) σε προτάσεις για ιδέες λειτουργικότητας.
    0 βαθμοί
  16. Ίσα ίσα είναι δραματικά πιο γερά από τα ξύλινα και φυσικά δεν επηρεάζονται από υγρασία https://aboutdrumming.com/acrylic-drums-pros-and-cons Αλλά έτσι κι αλλιώς στημένα μονιμα στο στούντιο δεν θα τα έχεις; Θα τα κουβαλάς για live? Επίσης αυτά που διαβάζεις αναφέρονται στα Vistalite και τα περισσότερα αμερικανικά acrylic drums που ΔΕΝ είναι seamless, τα Pearl είναι.
    0 βαθμοί
  17. Αυτό ισχύει για όλα τα πράγματα, ή καλλίτερα για όλες τις "επενδύσεις". Είτε είναι κιθάρες , είτε ακίνητα, είτε ομόλογα....... Η "υπεραξία" τους. Μπορείς να κερδίσεις από αυτά ή να χάσεις. Από την άλλη μπορείς να μην ασχοληθείς καν.....δεν θέλει και πολλά ο άνθρωπος για να ζήσει.....?
    0 βαθμοί
  18. Γνωστά και κατανοητά όλα αυτά. Κάποιος πιστεύει ότι μια ηλ. κιθάρα ενός καλλιτέχνη εν ζωή αξίζει πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ, και μπράβο του. Κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι αυτό είναι το απαύγασμα της ανθρώπινης βλακείας, και μπράβο και σ'αυτούς. Το μεγαλύτερο μπράβο πάει στον Νόφλερ φυσικά που έχει καταλάβει σε τι -για τα πανηγύρια ?- κόσμο ζει και το εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο.?
    0 βαθμοί
  19. Όχι , γιατί το gear του θα είναι laptop, και θα έχει χαλάσει ?
    0 βαθμοί
  20. Εν τω μεταξυ αρνείται ο εγκέφαλος ,κοιτώντας τις φωτο, να διαβάσει "telecaster" .?
    0 βαθμοί
  21. Καλα, Daily Mail είναι - οριακά ένα κλικ πάνω απο το Μακελειό στις καλές της μερες, τι ψάχνεις τωρα...
    0 βαθμοί
  22. @Terry RoscoeBeck5 Όλες οι κιθάρες telecaster είναι, σαν τα κρισ κραφτ.
    0 βαθμοί
  23. Ω θεοί... ποιοι άσχετοι δουλεύουν στη Daily Mail; ? Να ποιοι ρίχνουν νερό στον μύλο των ινφλουένσε με αυτά που γράφουν...
    0 βαθμοί
  24. Ναι, σίγουρα η ΤΑΜΑ SK θα ήταν η καλύτερη φάση από πλευράς VFM, δεν το συζητώ. Από καινούργιες λογικά σε κάποια Starclassic θα πήγαινα για controlled ήχο. Και για να μη σου βγεί πανάκριβα αυτό το setup, Starclassic Walnut/Birch. Aπό κει και πέρα, είναι ο συνδυασμός κόθρων, στεφανιών, αναρτήσεων και δερμάτων που θα δώσει το τελικό αποτέλεσμα. Tα δέρματα έχουν κάποιους κλασικούς ήχους μέσα τους, αλλά δεν είναι τυχαίο ότι η Yamaha έχει πουλήσει έναν σκασμό Recording Customs. Eίναι διαφορετικό το effect ενός muffled δέρματος από αυτό που έχει ένα κοντρολαρισμένο τύμπανο. Αν μπορείς να ζήσεις με εντελώς muffled δέρματα (που δε νομίζω όμως ότι είναι ο prog ήχος) τότε και στο drumset δε χρειάζεται να ξοδέψεις πολλά λεφτά. Με την ίδια λογική που δε θα πρότεινες κι εσύ σε κάποιον να πάρει μια Gibson Historic για να παίζει με muffled τις χορδές ?
    0 βαθμοί
  25. Μια χαρά ερώτηση ειναι. Όχι, με τον τρόπο αυτό χρειάζεσαι drivers για την master μόνο. Η slave θα σώσει ότι έχεις κάνει (clock-routing) και θα χρησιμοποιείς το μπροστά interface της κάρτας για να ελέγχεις τα preamps.
    0 βαθμοί
  26. 2x12 Rectifier Diagonal Cabinet • Built in Petaluma, California • Marine Grade, Baltic Birch • 8 Ohm Cabinet Impedance for optimum flexibility & performance • Rear Mounted Speakers • Closed-Back Design • Vintage-Inspired Construction, Designed for Tone & Durability • Premium Celestion Speakers • Paralleled Mono Output Jack • Slipcover
    0 βαθμοί
  27. Κατ' αρχάς αν σε ενδιαφέρει o Meinl ήχος στα πιατίνια, στείλε pm να σε συστήσω στον δικό μου πρώην αρχιτεχνίτη της Meinl. Ίσως καταφέρεις να γλυτώσεις αρκετά (ειδικά αν θες πολλά πιατίνια). Κανένα από αυτά τα kits που πρότεινες δε μου φαίνεται ανώτερο από την Tama SK, απλά όπως κατάλαβες από το αρχικό post μου, η Tama θα χρειαστεί ψάξιμο και υπομονή. Μετά αν θες κάτι που μάλλον βρίσκεται πιο εύκολα πηγαίνεις είτε σε παλιά PDP (Pacific Drums νομίζω λέγονται) που είναι η οικονομική σειρά της DW αλλά Made In Mexico με Keller κόθρους όπως τα original, είτε σε κάποια Yamaha Stage Custom μεταχειρισμένη. Σε τί budget ψάχνεις;
    0 βαθμοί
  28. 0 βαθμοί
  29. Έλα μια μέρα να κοπανισεις τα 2 N&C που έχουμε....? θα αλλάξεις γνώμη...
    0 βαθμοί
  30. Ωραία ακούγεται και ωραίο κούρδισμα. Μου λείπει όμως η ζεστασιά ενός ωραίου vintage kit, ίσως γιατί τα έχω συνηθίσει (στο οπλοστάσιο μας ως μπάντα είχαμε την Ludwig μου του 67,μια Rogers του 63,μια Slingerland του 71 και μια Gretsch του 78 οπότε έχω καλομαθει... :) ). Η μόνη στην οποία είχαμε RIMS ήταν η Gretsch και πάλι πεταμένα λεφτά τα θεωρώ μια και το resonance το ακούς μόνος σου ακουστικά και στο recording ενοχλεί.... όχι πως επιτρέπω βέβαια παραπάνω από 2 χτυπήματα τομ ανά κομματι στις παραγωγές μου. ?
    0 βαθμοί
  31. Εγώ τις προάλλες είπα να ξεκινήσω το δικό μου Upgrade με αυτό (14x6.5 ltd edition maple/walnut). Το σκέφτηκα με 2-3 τσιγάρα. Τελικά προς το παρόν πήρα μόνο τις μπαγκέτες γιατί ακριβώς με τα ίδια λεφτά , άλλαξα 2 πόρτες στο γραφείο που ήθελα. ?
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Αναλόγως την περίπτωση. Όταν με την ηλιθιότητα που κουβαλάς κάνεις κάποιον χαρούμενο/ευτυχισμένο (πράγμα σπάνιο), καλή ώρα σαν την παραπάνω περίπτωση, τότε πάσο.
    0 βαθμοί
  34. Ωραίο πράγμα να είσαι πλούσιος, αρκεί να μην είσαι τελειωμένος ηλίθιος...
    0 βαθμοί
  35. Μολις μου ηρθε το email. (Του David Gilmour ηταν περιπου τα διπλασια, αλλα εκει η μαυρη strat μονη της ειχε βαρεσει ρεκορ)
    0 βαθμοί
  36. Τώρα είναι τελευταία - η LP του '21 με τις υπογραφές, 403.200 λίρες. Έληξε, το σφύριξε 23:07? ΥΓ: Θα βγάλουν συνολικό με τις πωλήσεις ή θα πρέπει να κάτσουμε να κάνουμε τις προσθέσεις;
    0 βαθμοί
  37. θα αφησω ενα λινκ που πηρε το ματι μου προσφατα, χωρις να σημαινει απαραιτητα οτι ταυτιζομαι. https://neurosciencenews.com/personality-music-tastes-psychology-3184/ αλλο που εχω να πω ειναι οτι απεραντη βιβλιογραφια ιδρωνει με τις εννοιες liking, preference, moods, pleasure, complexity, experts vs naive listeners, cultural, εμφυτο vs επικτητο κλπ κλπ. Σπανια θα δουμε αρθρο που να τα εχει ΟΛΑ αυτα μαζι, κι ετσι, ενω αποδεχομαστε οτι ολα παιζουν και αλληλεπιδρουν, οι ερευνες επικεντρωνονται σε καποια απο αυτα μπας και βγει καμμια ακρη. Και σιγα μη βγει, και τι πειραζει κιολας. Ενα πχ: ο Berlyne εχοντας προσφερει χαμο στην εποχη του στη μελετη της σχεσης της πολυπλοκοτητας με την προτιμηση ελεγε οτι ειναι σχηματος αναποδoυ U. Πολυ ευλογο, ντιπ απλοϊκό = βαρετο, ανεβαινει η πολυπλοκοτητα γουσταρω αλλα μην το παρακανουμε και νιωθω οτι δεν εχει καν συνοχή (τυχαιο, atonal). Μεταγενεστεροι του (σορι, δεν εχω παραπομπη) βρηκαν οτι σωστα ολα αυτα, αλλα παιζουν και ατομα που ψηνονται με μεγαλη πολυπλοκοτητα (for reasons, αλλα οχι παντα μουσικη εκπαιδευση, μουσικο skill, "νοημοσυνη", ξερουν σκακι ή μαθηματικα, κλπ ανωτεροτητας). Απλα κατι τυποι το κανουν ετσι, καποιοι αλλιως, τι α κανς. Αν αυτο το λεει καποια ψυχολογια "προσωπικοτητα", εγω λεω οκ, αλλα δεν μπορω να το παρακολουθησω γιατι δεν ξερω τι ειναι αυτο και πώς μετριέται. Υποθετω οτι αντιστοιχα καποια κοινωνιολογια θα το λεει nurturing ή κατι τετοιο, και παλι δεν ξερω να το παρακολουθησω για τους ιδιους λογους. Δυσκολο θεμα δηλαδη, ενδιαφερον.
    0 βαθμοί
  38. Γεια σου Μάριε, Πρέπει να κάνεις, όπως λες, master τη μία και slave την άλλη (και για το clock, αλλά σαν τοπολογία). Κατ αρχάς, έχεις μόνο adat καλώδιο; ή έχεις και word clock καλώδιο ; Alex
    0 βαθμοί
  39. με επιφύλαξη πάλι θα σου πω πως αν στην περίπτωση αυτή δεν έχεις αποτέλεσμα ίσως πρέπει πρώτα να έχεις τις κάρτες clock synced, δηλαδή ρυθμισμένες στα ιδια bit και hz και επίσης να κάνεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα ηχογράφησης Και με το adat link να συνδέσεις τη μια με την άλλη ωστε τα inputs της "slave" να βγαίνουν στην "master" και να τα διαχειρίζεσαι από την main κάρτα, πάλι θα χρειαστούν αυτά που δείχνει το βίντεο να έχεις ρυθμισμένα και σίγουρα οι κάρτες να είναι synced για να μην αρχίσουν τα κρακα κρουκα. Δεν ξέρω από MAC δυστυχώς. Αλλά μάλλον εκεί είναι το πρόβλημά σου. Στους drivers και στις ρυθμίσεις στο πρόβλημα ηχογράφησης. Σίγουρα γίνεται αυτό που θες και όπως δείχνει περίπου στο βίντεο.
    0 βαθμοί
  40. επίσης το money for nothing είναι το χειρότερο κομμάτι της καριέρας του
    0 βαθμοί
  41. Σιγα τις LP . Κάτι τέτοιες τις έχει ο Μποναμάσα για να λέει τα κάλαντα.?
    0 βαθμοί
  42. Πουλάει καμία Harley Benton gold top που θέλω, να μπω να μπιτάρω;?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...