Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/28/24 σε Αναρτήσεις
-
Εν συντομία. Ο λόγος που δεν διαθέτουν όλα τα πλήκτρα πολυφωνικό aftertouch είναι κυρίως το κόστος. Επίσης όπως πολύ σωστά είπε πιό πάνω ο @trolley λίγοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονται. Άλλωστε για να ξέρεις την διαφορά στο παίξιμο θα πρέπει πρώτα να έχεις χρησιμοποιήσει channel aftertouch για να σου δημιουργηθεί η ανάγκη για polyphonic aftertouch. Από τεχνικής πλευράς, για να διαθέτει κάποιο μηχάνημα channel aftertouch θα πρέπει το ίδιο του το κλαβιέ και όχι μόνο, σαν υλικό κατασκευής να έχει την κατάλληλη υποδομή για να δεχτεί κάτι τέτοιο. Πόσο μάλλον για polyphonic aftertouch. Αν τοποθετήσει ο κατασκευαστής aftertouch σε κάποιο κλαβιέ πλαστικού τύπου, πολύ σύντομα θα έχει σημαντικά προβλήματα. Κανένας από την γνωστή 3άδα ή 5άδα δεν θα ήθελε να μπεί σε τέτοιο πονοκέφαλο, αφού πολύ σύντομα θα παρουσίαζε προβλήματα λόγω των υλικών κατασκευής, βλέπε πλαστικά. Επιπροσθέτως να σημειωθεί πως ενώ το channel aftertouch λειτουργεί με έναν μόνο αισθητήρα για όλο το κλαβιέ, το polyphonic aftertouch λειτουργεί με έναν αισθητήρα για κάθε πλήκτρο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό από πλευράς υποδομής υλικών βάσης (πλαστικό vs μέταλλο) κλπ κλπ κλπ. Αυτό από μόνο του αυξάνει σημαντικά το κόστος. Κάτι για το οποίο οι περισσότεροι καταναλωτές όχι απλά δεν ξέρουν να το χρησιμοποιήσουν ή δεν ξέρουν τι είναι αλλά δεν τους ενδιαφέρει κιόλας. Παράδειγμα όπως πολύ σωστά είπε πιό πάνω ο @Στάθης Π. για την σειρά modx της Yamaha όπου δεν διαθέτει καν aftertouch. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν. Δίνουν βάρος σε άλλα πράγματα που δεν θα παρουσιάσουν άλυτα προβλήματα και κατ'επέκταση δεν θα τους φέρουν πονοκέφαλο. Γενικότερα, το aftertouch θα το συναντήσει κανείς σε ακριβότερα μοντέλα που εκ των πραγμάτων είναι διαφορετικές κατασκευές heavy duty και απευθύνονται καθαρά σε επαγγελματίες. Για παράδειγμα: Roland Fantom-6/7/8 vs Fantom-06/07/08, Yamaha Montage-6/7/8 vs MODX-6/7/8, αυτά ως παράδειγμα. Αυτά τα ολίγα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Για το συγκεκριμένο ύφος, προτιμώ σαφώς το Β. Το Α είναι μου ακούγεται πολύ "γυαλισμένο".1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Downgrade, σε σχέση με την ProFire΄; Όχι, δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Η υποστήριξη σε drivers είναι αυτό που πρέπει. Άλλωστε η κάρτα είναι class-compliant (=βασικά, λειτουργεί και χωρίς drivers, απλά τους βάζεις γιατί αλλιώς τα Windows - μόνο αυτά - δεν παίρνουν χαμπάρι από χαμηλό latency). Έχω δύο τέτοιες για ανάγκες multimedia υλικού.1 βαθμός
-
Σε 3 χρόνια θα έχει βγει το mk4, και μετά θα πεις "ας περιμένω 3 χρόνια να το πάρω πιο φτηνά". Μετά από 3 χρόνια θα πας να το αγοράσεις, και ΤΣΟΥΠ!, το mk5 βγαίνει στην αγορά.? Και μετά θα ξαναπεριμένεις άλλα 3 χρόνια και άλλα 3 και άλλα 3.... Άντε πάρ'το λοιπόν αύριο και μην περιμένεις άλλο.1 βαθμός
-
είναι βέβαια υποκειμενικό θέμα όπως λέει κι ο Στάθης αλλά (και τεχνικά) θα διαφοροποιηθώ και από αυτόν και από τον Κώστα και θα συμφωνήσω (κατά τι) με Σαμη επιλέγοντας το Α... ? στο υπερσυμπιεσμένο Β με τα "ταλαιπωρημένα" transients, το rhythm section "πνίγεται" και δημιουργούνται θέματα στο spatial location το timbre καθώς και συχνοτικές αλλοιώσεις στα τύμπανα, που εμένα με ενοχλούν... βέβαια όλα αυτά πάντα στην σύγκριση γιατί αν άκουγα μόνο το Β θα ανέφερα απλά το υπερβολικό (για τα γούστα μου) compression... ε κατακλείδι αν θες την γνώμη μου θα προτιμούσα μια ενδιάμεση version μεταξύ των Α και Β (πιο κοντά στο Α)...? edit με πρόλαβε ο Κωνσταντίνος1 βαθμός
-
Προτιμώ το Α. Μου ακούγεται πιο φυσικό. Επίσης μου ακουγόταν κι ένα κλικ πιο δυνατά οπότε το χαμήλωσα λίγο για να μη με μπερδεύει. Στο Β δεν μπορώ να ξεπεράσω κάτι περίεργο που υπάρχει στα πρίμα του ταμπούρου κι επίσης μου ακούγεται λίγο πιο wet και ασαφές.1 βαθμός
-
Αν σκοπός του μάστερινγκ είναι να ακούγεται κάτι ευχάριστα σε οποιοδήποτε μέσο αναπαραγωγής και επαέ που βρίσκομαι, ακούω από ένα λαπιτόπι με μια σύγχρονη αυτιά ανάμεσα στα δυο, χωρίς να διακρίνω ιδιαίτερες διαφορές, θεωρώ πως το Α με φαίνεται ολίγον τι λαμπρότερο. Όχι καλύτερο , ή χειρότερο, γιατί απλά μου είναι αδιάφορο το πόνημα1 βαθμός
-
Στην αρχή ενδθουσιάστηκα αλλά μάλλον για τέκνασμα πρόκειται. Καταρχάς απο το γρήγορο πέρασμα που έκανα στο video, ο κύριος θεωρεί πως το aftertouch αποσκοπεί μόνο στο vibrato, καθώς τα παραδείγματα που παραθέτει αφορούν αυτό . Απο το 16.20 του video όμως, με αυτό που κάνει δηλαδή να αναθέτει σε κάποιο πλήκτρο ή κάποιο πεταλ την ενεργοποίηση του modulation ωστε να παίζει το vibrato, διαπιστώνω πως δεν μεταφράζει τα μηνύματα του velocity σε aftertouch , ή του channel σε poly aftertouch , κάτι που θα ήταν και η ουσία του εγχειρήματος εαν αυτό ήταν τεχνικά εφικτό. Αντίθετα, ενεργοποιεί το modulation στην τελευταία νότα ωστε να θυμίζει ένα κλασσικό παίξιμο polyaftertouch. Το ίδιο μου φαίνεται πως κάνει με το "velocity threshold" καθώς αξιοποιεί το υπάρχον channel aftertouch στην νότα που θέλει , όταν οι υπόλοιπες έχουν χαμηλό velocity και άρα οχι ενεργοποίηση του vibrato, σε αντίθεση με τη νότα που την πιέζει περισσότερο και ξαφνικά αποκτά vibrato. Ίσως το τελευταίο να είναι καλό σαν τέκνασμα, δεν είναι όμως polyaftertouch. Στο aftertouch θελεις η παράμετρος να αυξάνεται συναρτήσει της πίεσης, ενώ εδώ φαίνεται απλά να ενεργοποιείται.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
που να ακουσουν και τους dynasonic που φτιαχνει....θα τους φυγει η μαγκια.....1 βαθμός
-
Με γειες και καλόπαιχτη! Περιμένω εντυπώσεις γιατί έχω ένα σετ χρυσούς EMG και κάθεται :)1 βαθμός
-
Έχετε synth keyboard ή midi keyboard-controller που δεν υποστηρίζει πολυφωνικό aftertouch, υποστηρίζει μόνο channel aftertouch ή δεν υποστηρίζει aftertouch καθόλου και θέλετε να στέλνετε από αυτό πολυφωνικά aftertouch midi messages στα soft synth ή και στα hardware synths που υποστηρίζουν polyphonic aftertouch χρησιμοποιώντας το ως master controller? Καααααανένα πρόβλημα? Η Sound Mangling δίνει τη λύση στην εξευτελιστική τιμή των $19 Λεπτομέρειες παρακάτω!!! https://www.soundmangling.com/2022/02/28/ppg-polyphonic-pressure-generator/0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπερίζω την ομάδα! Ελπίζω να περάσατε ένα ωραίο Σαββατοκύριακο! Σας έχω νέο coverάκι σε μια πολύ δυνατή, σύγχρονη μπάντα. Gojira λοιπόν και υπερκομματάρα Toxic Garbage Island! Είναι η 2η φορά που πιάνω κομμάτι τους και αυτή τη φορά ήμουν σίγουρα πιο έτοιμος εμπειρικά, αλλά και σαν εξοπλισμός, να διαχειριστώ τον ήχο τους με καλύτερα αποτελέσματα. Στα τεχνικά τώρα: --- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι το suite του KRIMH από την Bogren Digital.--- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton και σαν amp software έχω το Bass Knob.--- Κιθάρες είναι 4, με το MLC S_zero 100 της Bogren Digital. --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20.Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!! Stay safe & keep it heavy!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θα περιμένω γιατί τώρα ασχολούμαι με κάποια άλλα μουσικά και ασχολούμαι και πιο αραιά. Θα περιμένω το mk3 που έχει και software συνοδευτικό που δεν έχω. Ότι προσφέρει το mk2 το έχω από το KOMPLETE 10 που κέρδισα στην κλήρωση του noiz. Δεν βιάζομαι. Η υπομονή είναι αρετή και κάνει καλό στην τσέπη. Και poly aftertouch και καλύτερο integration με τα DAW και περισσότερο πανάκριβο και εξελιγμένο software στο mk3. Υπομονή είναι το κλειδί μιας και οι καιροί είναι και χαλεποί ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ε, δεν το έχω και απόλυτη ανάγκη με την πληθώρα software και hardware που έχω. Γι αυτό ακριβώς και θα περιμένω για να αποκτήσω κάτι φθηνότερα με περισσότερες δυνατότητες.0 βαθμοί
-
Θεωρώ ότι το χρησιμοποιούν ως marketing tool για να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους από τα υπόλοιπα. Βλέπε σειρά modx της Yamaha , ακόμα και το channel after touch που είναι απλά μια καλωδιοταινια(after touch strip) το έχουν αφαιρεσει , για να υπάρχει ως feature στην ναυαρχιδα τους. Πράγματι εάν τα χαρακτηριστικά ενός synth ακολουθούν κατά κύριο λόγο την τεχνολογική εξελιξη,θα έπρεπε να υπάρχει κατά κόρον ίσως κάνα δυο δεκαετίες τώρα. Οκ για όλα,αλλά σε synth με κοχονες όπως το modx θεωρώ αστείο να μην έχουν έστω Channel after touch. Αυτά τα synth απευθύνονται σε έμπειρους χρήστες και πιστεύω ακόμα και το poly θα έβρισκε χρήση .Παράδειγμα ο @cos_dr που ενθουσιάστηκε με το hydrasynth. Εμένα με βολεύει πολύ στο vibrato. Μάλιστα έβλεπα ένα video από nord grand που έχει ενα dedicated button για αυτή τη χρήση και λέω,μα καλά γιατι να σηκώνεις το κουλο σου για να κάνεις κάτι που θα μπορούσες με κίνηση που ήδη έχεις κάνει; Το βάζεις στο after touch και ξεμπερδευεις.0 βαθμοί
-
Πως δεν είχαμε, είχε μέχρι και ο παππούς μου στην κατοχή.? Οι εταιρείες πάντως ενδιαφέροντος δικού μου λόγω των δικών μου γούστων το βάζουν, υποστηρίζοντας παράλληλα το midi 2.0 και είναι σημαντικό που υποστηρίζεται ακόμα και από τα presets των hardware και των software synths. Σε σημείο που ήθελα να πάρω το mk2 το KONTROL της ΝΙ για πιο φθηνά και λόγω του ΜΚ3 που το διαθέτει, να περιμένω 3 χρόνια να πάρω το ΜΚ3 σε καλύτερη τιμή.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μου θυμιζεις το τριτο μερος αυτης της εκπληκτικης εκπομπης του Bernstein περι ερμηνειας, oπου φερνει τον Stravinsky να διευθύνει ενα εργο του.0 βαθμοί
-
Είναι φανταστικό ότι έχουμε μπορέσει και έχουμε λίγες ηχογραφήσεις των τεράτων να παίζουν τα έργα τους. Εδώ μία από τις αγαπημένες μου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οι μεγάλες συναυλίες, οι σημαντικές, οι σπουδαίες, αυτές που βγάζουν τον κόσμο έξω από το σπίτι του και τον κάνουν να γεμίζει στάδια, κλαμπ, παραλίες, παβιγιόν και λοιπούς συναυλιακούς χώρους ξεκινούν, συνήθως, με την έναρξη των μεγάλων καλοκαιρινών φεστιβάλ – συνήθως αλλά όχι πάντα. Φέτος, από τον Φεβρουάριο έως και τον Μάιο, έχουμε μπροστά μας μια σειρά από ποικίλα και πολύ ενδιαφέροντα μουσικά events, που περιλαμβάνουν από τους Συνθετικούς στην Death Disco έως τη μετάκληση της Πάτι Σμιθ στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και της Ολλανδο-Ιρανής σούπερ σταρ Σεβνταλίζα, λίγους μήνες μετά από τη συνεργασία της με την Γκράιμς και τη Μαντόνα, στο Gagarin 205. Επιλέγουμε τις πιο ενδιαφέρουσες συναυλίες με χρονολογική σειρά. Περισσότερα Εδώ!0 βαθμοί
-
Εκτός από τα έπιπλα και τις κιθάρες, τα τελευταίοι 2 χρόνια ψωνίζω κυρίως ρούχα από τη Λαϊκή. Φόρμες, τζην , φανελάκια (κασκορσέ)..... Είναι καλλίτερα από το επώνυμα (μου στρώνουν εννοώ) , και αν έχεις σώμα να τα υποστηρίξεις..... ? Στα σχεδόν 50 μου , δεν τρώω πλέον την παραμύθα με το real thing. Ναι, αν ήμουν εκατομμυριούχος θα έπαιρνα τα αυθεντικά στα πάντα.....γιατί απλά θα μπορούσα , όχι γιατί θα ήταν καλλίτερα. ? Υ.Γ. Το playability πάντως της HB (από την μια που δοκίμασα μέχρι τώρα) είναι φανταστικό και το χρωστάω κατά πολύ σε εσένα που με έσπρωξες στην SG custom.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καθόμουν λοιπόν και σκάλιζα ως συνήθως τα διάφορα amp sims και αυτή τη φορά δοκίμαζα τα (πολλά) overdrives-distortions του Amplitube 5. Και σκέφτηκα ότι είναι καλή ευκαιρία για ένα τεστάκι και συλλογή απόψεων και προτιμήσεων και ειδικά από αυτούς που έχουν ακούσει/[παίξει με τα πραγματικά πετάλια. Προσωπικά έχω ακούσει από κοντά μόνο ένα. Παρακάτω λοιπόν θα ακούσετε το ίδιο ακριβώς κλιπάκι παιγμένο με τα 5 καθαρά overdrives του Amplitube. Καθαρά = πετάλια που ακόμα και σε υψηλές ρυθμίσεις gain, δεν περνούν στο πεδίο του distortion. Να πω ότι τα πετάλια ρυθμίστηκαν να έχουν όσο το δυνατό κοινά gain, EQ και ένταση. Ο ενισχυτής που χρησιμοποίησα στο Amplitube είναι ο Fender Deluxe Reverb με δικές μου ρυθμίσεις σε καμπίνα, μικρόφωνα, τοποθέτηση κλπ. Wampler Deluxe Pinnacle: Wampler Deluxe Pinnacle.mp3 T-Rex Mudhoney: T-Rex Mudhoney.mp3 Chandler Tube Overdrive: Chandler Tube Overdrive.mp3 Boss SD-1: Boss SD-1.mp3 Ibanez TS-808: Ibanez TS-808.mp30 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφέρον το ότι σχεδόν όλοι σας βάλατε το Wampler πρώτο. Για τα δικά μου γούστα και ύφος, το καλύτερο είναι το Chandler. Εδώ να πω ότι το Wampler και το Mudhoney έχουν διακόπτη boost που στα αρχικά samples δεν είναι πατημένος. Mudhoney full gain: Mudhoney full gain.mp3 Mudhoney full gain and boost: Mudhoney full gain and boost.mp3 Εδώ να πω ότι το συγκεκριμένο πετάλι έχει την εξής ιδιαιτερότητα: Όταν ο διακόπτης boost είναι κλειστός, το gain λειτουργεί περισσότερο ως volume μια και η ποσότητα overdrive αλλάζει ελάχιστα και είναι by default μικρή. Το gain knob αποκτάει περισσότερο νόημα όταν ενεργοποιηθεί το boost.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Χθες βγήκα με έναν συνεργάτη του γραφείου. Φορούσε έναν τέτοιο σκούφο (αλλά σε μαύρο). Του λέω " Ωραίος ο σκούρος με την αρκούδα. Χαίρομαι που ξεμωράθηκες στα 55 σου!". "Άσχετε" (μου λέει). Αυτός είναι Ralph Lauren..... 100,00 €. Δίκιο είχε, άσχετος ήμουν, δεν το ήξερα. Το έμαθα. Γύρισα πίσω βυθισμένος στις σκέψεις μου.....και που δεν το ήξερα, και που έδωσε κάποιος ενήλικας (δεν το συζητάω για άνω των 50) 100,00 € για σκούφο με αρκούδα. Σήμερα το πρωί, ψύχραιμα πια.....πάτησα το κουμπί.......μετά από τα χθεσινά. Κατα τίς επιταγές της ψηφοφορίας πήρα την "χρυσή" και όχι την b-stock. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
https://www.nakas.gr/el/proionta/d-addario-hot-winter-sales/xordes/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=LH+-+GR+-+BOFU+-+SALES+-+CBO+-+Conversions+-+Nakas+Music+GR+-+FB+-+Winter+Sale+2024+-+D'Addario&fbclid=IwAR3PQFYN5-gnBbc7Ug_BY7ETtYM2mrdftM3frq-awKPR_hxcMkvLvanwYvQ_aem_ARlveYF4NPT2-RhYzRpCcwAyk62Oa7pDcUqmg-b-Z2zEyPz0TORSpvhzro823XUMwaRnxZeMAovrh6i1hojEEw4p0 βαθμοί
-
Eν τω μεταξύ, έχεις γράψει κάπου για ρέπλικες ακριβών επίπλων και μου κάνει εντύπωση που δεν παρήγγειλες κανά 2-3 Chibson,μιας και δεν ήταν το playabily o λόγος που πήρες τις HB, αλλά περισσότερο για να κοσμούν το χώρο. Έχω δει σε μπαρμπέρικο στην Πράγα που έχει βιτρίνα μια πολύ όμορφη κλασσική μοτοσυκλέτα Norton,μια Chibson Les Paul στον τοίχο με τους τρεις διπλούς, η οποία οπτικά ήταν πολύ κοντά στο γνήσιο(μαύρη ταστιέρα,γέφυρα που μοιάζει με γνήσια,κ.ά.).0 βαθμοί
-
Δεν έχω πρόβλημα με την patina σε τίποτα..... Ειδικά στο δέρμα , μου αρέσει. Με τη χρήση πάντως ειδικά που κάνω εγώ στις κιθάρες μου (όχι δεν φεύγουν από το σπίτι, αλλά ούτε καν από το studio) , αλλά και σε όλα τα πράγματά μου, δεν πιστεύω να έχω τέτοιοι θέμα. Το περιβάλλον είναι αποστειρωμένο, και εγώ το ίδιο.....? 20 χρόνια κιθάρα και είναι σαν την day1.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00