Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/28/24 σε όλα
-
Εν συντομία. Ο λόγος που δεν διαθέτουν όλα τα πλήκτρα πολυφωνικό aftertouch είναι κυρίως το κόστος. Επίσης όπως πολύ σωστά είπε πιό πάνω ο @trolley λίγοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονται. Άλλωστε για να ξέρεις την διαφορά στο παίξιμο θα πρέπει πρώτα να έχεις χρησιμοποιήσει channel aftertouch για να σου δημιουργηθεί η ανάγκη για polyphonic aftertouch. Από τεχνικής πλευράς, για να διαθέτει κάποιο μηχάνημα channel aftertouch θα πρέπει το ίδιο του το κλαβιέ και όχι μόνο, σαν υλικό κατασκευής να έχει την κατάλληλη υποδομή για να δεχτεί κάτι τέτοιο. Πόσο μάλλον για polyphonic aftertouch. Αν τοποθετήσει ο κατασκευαστής aftertouch σε κάποιο κλαβιέ πλαστικού τύπου, πολύ σύντομα θα έχει σημαντικά προβλήματα. Κανένας από την γνωστή 3άδα ή 5άδα δεν θα ήθελε να μπεί σε τέτοιο πονοκέφαλο, αφού πολύ σύντομα θα παρουσίαζε προβλήματα λόγω των υλικών κατασκευής, βλέπε πλαστικά. Επιπροσθέτως να σημειωθεί πως ενώ το channel aftertouch λειτουργεί με έναν μόνο αισθητήρα για όλο το κλαβιέ, το polyphonic aftertouch λειτουργεί με έναν αισθητήρα για κάθε πλήκτρο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό από πλευράς υποδομής υλικών βάσης (πλαστικό vs μέταλλο) κλπ κλπ κλπ. Αυτό από μόνο του αυξάνει σημαντικά το κόστος. Κάτι για το οποίο οι περισσότεροι καταναλωτές όχι απλά δεν ξέρουν να το χρησιμοποιήσουν ή δεν ξέρουν τι είναι αλλά δεν τους ενδιαφέρει κιόλας. Παράδειγμα όπως πολύ σωστά είπε πιό πάνω ο @Στάθης Π. για την σειρά modx της Yamaha όπου δεν διαθέτει καν aftertouch. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν. Δίνουν βάρος σε άλλα πράγματα που δεν θα παρουσιάσουν άλυτα προβλήματα και κατ'επέκταση δεν θα τους φέρουν πονοκέφαλο. Γενικότερα, το aftertouch θα το συναντήσει κανείς σε ακριβότερα μοντέλα που εκ των πραγμάτων είναι διαφορετικές κατασκευές heavy duty και απευθύνονται καθαρά σε επαγγελματίες. Για παράδειγμα: Roland Fantom-6/7/8 vs Fantom-06/07/08, Yamaha Montage-6/7/8 vs MODX-6/7/8, αυτά ως παράδειγμα. Αυτά τα ολίγα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Για το συγκεκριμένο ύφος, προτιμώ σαφώς το Β. Το Α είναι μου ακούγεται πολύ "γυαλισμένο".1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Downgrade, σε σχέση με την ProFire΄; Όχι, δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Η υποστήριξη σε drivers είναι αυτό που πρέπει. Άλλωστε η κάρτα είναι class-compliant (=βασικά, λειτουργεί και χωρίς drivers, απλά τους βάζεις γιατί αλλιώς τα Windows - μόνο αυτά - δεν παίρνουν χαμπάρι από χαμηλό latency). Έχω δύο τέτοιες για ανάγκες multimedia υλικού.1 βαθμός
-
Σε 3 χρόνια θα έχει βγει το mk4, και μετά θα πεις "ας περιμένω 3 χρόνια να το πάρω πιο φτηνά". Μετά από 3 χρόνια θα πας να το αγοράσεις, και ΤΣΟΥΠ!, το mk5 βγαίνει στην αγορά.? Και μετά θα ξαναπεριμένεις άλλα 3 χρόνια και άλλα 3 και άλλα 3.... Άντε πάρ'το λοιπόν αύριο και μην περιμένεις άλλο.1 βαθμός
-
είναι βέβαια υποκειμενικό θέμα όπως λέει κι ο Στάθης αλλά (και τεχνικά) θα διαφοροποιηθώ και από αυτόν και από τον Κώστα και θα συμφωνήσω (κατά τι) με Σαμη επιλέγοντας το Α... ? στο υπερσυμπιεσμένο Β με τα "ταλαιπωρημένα" transients, το rhythm section "πνίγεται" και δημιουργούνται θέματα στο spatial location το timbre καθώς και συχνοτικές αλλοιώσεις στα τύμπανα, που εμένα με ενοχλούν... βέβαια όλα αυτά πάντα στην σύγκριση γιατί αν άκουγα μόνο το Β θα ανέφερα απλά το υπερβολικό (για τα γούστα μου) compression... ε κατακλείδι αν θες την γνώμη μου θα προτιμούσα μια ενδιάμεση version μεταξύ των Α και Β (πιο κοντά στο Α)...? edit με πρόλαβε ο Κωνσταντίνος1 βαθμός
-
Προτιμώ το Α. Μου ακούγεται πιο φυσικό. Επίσης μου ακουγόταν κι ένα κλικ πιο δυνατά οπότε το χαμήλωσα λίγο για να μη με μπερδεύει. Στο Β δεν μπορώ να ξεπεράσω κάτι περίεργο που υπάρχει στα πρίμα του ταμπούρου κι επίσης μου ακούγεται λίγο πιο wet και ασαφές.1 βαθμός
-
Οι φωνές μου ακούστηκαν πειραγμένες, όχι ψεύτικες, βαριά επεξεργασμένες. Πέραν αυτού το άσΘμα μου είναι αδιάφορο, θυμίζει κάτι σούπες του 80 συνήθως μαύρων συνθετών. Προσωπική άποψη και φυσικά το να βγάλεις έναν οδηγό για έναν υποψήφιο τραγουδιστή/στρια, ακούγεται ενδιαφέρον, αλλά απ την άλλη, ίσως κόψει και τον αυθορμητισμό του και τον περιορίσει, αν δεν είναι ισχυρή προσωπικότητα. Εξαρτάται βέβαια απ το τι ζητάει ο εκάστοτε συνθέτης απ τους μουσικούς του, ειδικά κιόλας αν πρόκειται για μια κι έξω συνεργασίες και όχι μέσα σε ένα σταθερό σχήμα που η σύνθεση εξελίσσεται από ομάδα παιχτών1 βαθμός
-
Αν σκοπός του μάστερινγκ είναι να ακούγεται κάτι ευχάριστα σε οποιοδήποτε μέσο αναπαραγωγής και επαέ που βρίσκομαι, ακούω από ένα λαπιτόπι με μια σύγχρονη αυτιά ανάμεσα στα δυο, χωρίς να διακρίνω ιδιαίτερες διαφορές, θεωρώ πως το Α με φαίνεται ολίγον τι λαμπρότερο. Όχι καλύτερο , ή χειρότερο, γιατί απλά μου είναι αδιάφορο το πόνημα1 βαθμός
-
Στην αρχή ενδθουσιάστηκα αλλά μάλλον για τέκνασμα πρόκειται. Καταρχάς απο το γρήγορο πέρασμα που έκανα στο video, ο κύριος θεωρεί πως το aftertouch αποσκοπεί μόνο στο vibrato, καθώς τα παραδείγματα που παραθέτει αφορούν αυτό . Απο το 16.20 του video όμως, με αυτό που κάνει δηλαδή να αναθέτει σε κάποιο πλήκτρο ή κάποιο πεταλ την ενεργοποίηση του modulation ωστε να παίζει το vibrato, διαπιστώνω πως δεν μεταφράζει τα μηνύματα του velocity σε aftertouch , ή του channel σε poly aftertouch , κάτι που θα ήταν και η ουσία του εγχειρήματος εαν αυτό ήταν τεχνικά εφικτό. Αντίθετα, ενεργοποιεί το modulation στην τελευταία νότα ωστε να θυμίζει ένα κλασσικό παίξιμο polyaftertouch. Το ίδιο μου φαίνεται πως κάνει με το "velocity threshold" καθώς αξιοποιεί το υπάρχον channel aftertouch στην νότα που θέλει , όταν οι υπόλοιπες έχουν χαμηλό velocity και άρα οχι ενεργοποίηση του vibrato, σε αντίθεση με τη νότα που την πιέζει περισσότερο και ξαφνικά αποκτά vibrato. Ίσως το τελευταίο να είναι καλό σαν τέκνασμα, δεν είναι όμως polyaftertouch. Στο aftertouch θελεις η παράμετρος να αυξάνεται συναρτήσει της πίεσης, ενώ εδώ φαίνεται απλά να ενεργοποιείται.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αριστοτεχνικά άριστο κομμάτι, εμπνευσμένο και πολλά υποσχόμενη και για το μέλλον ΑΙ συνεργασία.1 βαθμός
-
Πάτησα το play με δέος, λέγοντας μέσα μου, τι αριστούργημα θα ακούσω πάλι από αυτόν..............? Δίκαιη η προκατάληψή μου, με δικαίωσε η ακρόαση. Κομματάρα!!! Τα λόγια περιττά, Απόστολε είσαι καταπληκτικός για άλλη μια φορά, εξαιρετική σύνθεση και απόδοση στο πιάνο και όσο αφορά τις φωνές και για εμένα το θέμα είναι περισσότερο μίξης. Με λίγο πιο προσεγμένη δουλειά θα ταιριάξεις άψογα με τους ΑΙ συνεργάτες σου στην παραγωγή. Αξιοζήλευτο, εξαιρετικό, άριστο κομμάτι!!!! Μπράβο και υποκλίνομαι!!!!!!!?1 βαθμός
-
Εξαιρετικό κομμάτι και τρομερή παραγωγή. Καλά, πάντα είναι τρομερές οι παραγωγές σου. Με νέα στοιχεία αλλάζει ο ήχος αλλά δεν επισκιάζει τον ήχο των παλαιότερων, κατά τη γνώμη μου ούτε στο ελάχιστο. Και αυτό το ηχόχρωμα της παραγωγής είναι εξαιρετικό, τα plug in πιάνουν τόπο γιατί ξέρεις να τα χρησιμοποιείς και δίνουν τα μέγιστα στις πάντα εξαιρετικές ενορχηστρώσεις σου. Απολαυστικό, καλοδουλεμένο όπως πάντα. Εύγε!!!!!!! Και εγώ AUDIENT και 5900Χ θα πάρω, περιμένω καμιά αύξηση.?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ μου άρεσε Γιώργο και μάλιστα χρήζει και ανάπτυξης. Και έτσι όμως θεματικά είναι καταπληκτικό, θα μπορούσε να είναι μέρος από soundtrack ταινίας δράσης, σεναρίων διαφθοράς, διαπλοκής κλπ................, προσεγμένο για το χρόνο που αφιέρωσες, άλλο ένα λαμπρό δείγμα του αστείρευτου και πολύπλευρου ταλέντου σου. ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
που να ακουσουν και τους dynasonic που φτιαχνει....θα τους φυγει η μαγκια.....1 βαθμός
-
Με γειες και καλόπαιχτη! Περιμένω εντυπώσεις γιατί έχω ένα σετ χρυσούς EMG και κάθεται :)1 βαθμός
-
Συμφωνώ με ότι είπε ο Πάνος αλλά και ο Jj. Νομίζω αυτό που το χαλάει είναι η εντελώς διαφορετική ποιότητα/sound signature που λέμε. Είναι σαν να έχει γίνει ήδη μείξη για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα, ένα μιξ για τις φωνές και ένα για τα υπόλοιπα. Το πιάνο φοβερό όντως.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπερίζω την ομάδα! Ελπίζω να περάσατε ένα ωραίο Σαββατοκύριακο! Σας έχω νέο coverάκι σε μια πολύ δυνατή, σύγχρονη μπάντα. Gojira λοιπόν και υπερκομματάρα Toxic Garbage Island! Είναι η 2η φορά που πιάνω κομμάτι τους και αυτή τη φορά ήμουν σίγουρα πιο έτοιμος εμπειρικά, αλλά και σαν εξοπλισμός, να διαχειριστώ τον ήχο τους με καλύτερα αποτελέσματα. Στα τεχνικά τώρα: --- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι το suite του KRIMH από την Bogren Digital.--- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton και σαν amp software έχω το Bass Knob.--- Κιθάρες είναι 4, με το MLC S_zero 100 της Bogren Digital. --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20.Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!! Stay safe & keep it heavy!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θεωρώ ότι το χρησιμοποιούν ως marketing tool για να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους από τα υπόλοιπα. Βλέπε σειρά modx της Yamaha , ακόμα και το channel after touch που είναι απλά μια καλωδιοταινια(after touch strip) το έχουν αφαιρεσει , για να υπάρχει ως feature στην ναυαρχιδα τους. Πράγματι εάν τα χαρακτηριστικά ενός synth ακολουθούν κατά κύριο λόγο την τεχνολογική εξελιξη,θα έπρεπε να υπάρχει κατά κόρον ίσως κάνα δυο δεκαετίες τώρα. Οκ για όλα,αλλά σε synth με κοχονες όπως το modx θεωρώ αστείο να μην έχουν έστω Channel after touch. Αυτά τα synth απευθύνονται σε έμπειρους χρήστες και πιστεύω ακόμα και το poly θα έβρισκε χρήση .Παράδειγμα ο @cos_dr που ενθουσιάστηκε με το hydrasynth. Εμένα με βολεύει πολύ στο vibrato. Μάλιστα έβλεπα ένα video από nord grand που έχει ενα dedicated button για αυτή τη χρήση και λέω,μα καλά γιατι να σηκώνεις το κουλο σου για να κάνεις κάτι που θα μπορούσες με κίνηση που ήδη έχεις κάνει; Το βάζεις στο after touch και ξεμπερδευεις.0 βαθμοί
-
Πως δεν είχαμε, είχε μέχρι και ο παππούς μου στην κατοχή.? Οι εταιρείες πάντως ενδιαφέροντος δικού μου λόγω των δικών μου γούστων το βάζουν, υποστηρίζοντας παράλληλα το midi 2.0 και είναι σημαντικό που υποστηρίζεται ακόμα και από τα presets των hardware και των software synths. Σε σημείο που ήθελα να πάρω το mk2 το KONTROL της ΝΙ για πιο φθηνά και λόγω του ΜΚ3 που το διαθέτει, να περιμένω 3 χρόνια να πάρω το ΜΚ3 σε καλύτερη τιμή.0 βαθμοί
-
Μου θυμιζεις το τριτο μερος αυτης της εκπληκτικης εκπομπης του Bernstein περι ερμηνειας, oπου φερνει τον Stravinsky να διευθύνει ενα εργο του.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εκτός από τα έπιπλα και τις κιθάρες, τα τελευταίοι 2 χρόνια ψωνίζω κυρίως ρούχα από τη Λαϊκή. Φόρμες, τζην , φανελάκια (κασκορσέ)..... Είναι καλλίτερα από το επώνυμα (μου στρώνουν εννοώ) , και αν έχεις σώμα να τα υποστηρίξεις..... ? Στα σχεδόν 50 μου , δεν τρώω πλέον την παραμύθα με το real thing. Ναι, αν ήμουν εκατομμυριούχος θα έπαιρνα τα αυθεντικά στα πάντα.....γιατί απλά θα μπορούσα , όχι γιατί θα ήταν καλλίτερα. ? Υ.Γ. Το playability πάντως της HB (από την μια που δοκίμασα μέχρι τώρα) είναι φανταστικό και το χρωστάω κατά πολύ σε εσένα που με έσπρωξες στην SG custom.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καθόμουν λοιπόν και σκάλιζα ως συνήθως τα διάφορα amp sims και αυτή τη φορά δοκίμαζα τα (πολλά) overdrives-distortions του Amplitube 5. Και σκέφτηκα ότι είναι καλή ευκαιρία για ένα τεστάκι και συλλογή απόψεων και προτιμήσεων και ειδικά από αυτούς που έχουν ακούσει/[παίξει με τα πραγματικά πετάλια. Προσωπικά έχω ακούσει από κοντά μόνο ένα. Παρακάτω λοιπόν θα ακούσετε το ίδιο ακριβώς κλιπάκι παιγμένο με τα 5 καθαρά overdrives του Amplitube. Καθαρά = πετάλια που ακόμα και σε υψηλές ρυθμίσεις gain, δεν περνούν στο πεδίο του distortion. Να πω ότι τα πετάλια ρυθμίστηκαν να έχουν όσο το δυνατό κοινά gain, EQ και ένταση. Ο ενισχυτής που χρησιμοποίησα στο Amplitube είναι ο Fender Deluxe Reverb με δικές μου ρυθμίσεις σε καμπίνα, μικρόφωνα, τοποθέτηση κλπ. Wampler Deluxe Pinnacle: Wampler Deluxe Pinnacle.mp3 T-Rex Mudhoney: T-Rex Mudhoney.mp3 Chandler Tube Overdrive: Chandler Tube Overdrive.mp3 Boss SD-1: Boss SD-1.mp3 Ibanez TS-808: Ibanez TS-808.mp30 βαθμοί
-
https://www.nakas.gr/el/proionta/d-addario-hot-winter-sales/xordes/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=LH+-+GR+-+BOFU+-+SALES+-+CBO+-+Conversions+-+Nakas+Music+GR+-+FB+-+Winter+Sale+2024+-+D'Addario&fbclid=IwAR3PQFYN5-gnBbc7Ug_BY7ETtYM2mrdftM3frq-awKPR_hxcMkvLvanwYvQ_aem_ARlveYF4NPT2-RhYzRpCcwAyk62Oa7pDcUqmg-b-Z2zEyPz0TORSpvhzro823XUMwaRnxZeMAovrh6i1hojEEw4p0 βαθμοί
-
Έλαβα πολύ κακά νέα χθες για τον πατέρα μου και προσπαθώ να τα συλλάβω. Η μουσική σου είναι βάλσαμο για άλλη μια φορά Λουκά.0 βαθμοί
-
Δεν έχω πρόβλημα με την patina σε τίποτα..... Ειδικά στο δέρμα , μου αρέσει. Με τη χρήση πάντως ειδικά που κάνω εγώ στις κιθάρες μου (όχι δεν φεύγουν από το σπίτι, αλλά ούτε καν από το studio) , αλλά και σε όλα τα πράγματά μου, δεν πιστεύω να έχω τέτοιοι θέμα. Το περιβάλλον είναι αποστειρωμένο, και εγώ το ίδιο.....? 20 χρόνια κιθάρα και είναι σαν την day1.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00