Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13416


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/26/24 σε όλα

  1. Τον τελευταιο καιρο κ λογο καποιων youtube βιντεο που εχουν γινει "viral" (στα στενα πλαισια των guitar communities), βγηκε ενα προβλημα στην επιφανεια, που εχει να κανει με το πως χρησιμοποιουμε τα softare modellers. Το λαθος που κανουμε οι περισσοτεροι εχει να κανει με το πως σεταρουμε τα level τοσο της προενισχυσης της καρτας ηχου, οσο κ του input level του plugin. Η κοινη λογικη κ αυτο που εκανα κ εγω κ η μεγαλη πλειοψηφια (για να μην πω το 100%) οσων εχω συζητησει κ χρησιμοποιουν soft sims, συνδεαν την κιθαρα στο instrument in (hi z), κ ανεβαζανε το gain της προενισχυσης μεχρι να εχουν ενα υγιες σημα που δεν κλιπαρει. Αυτο οπως αποδειχτηκε ειναι λαθος. Θα το πιασω λιγο απο την πλευρα των plugin in κ μετα θα καταληξω στο τι πρεπει να κανουμε. Φυσικα ολα αυτα ειναι το πως το καταλαβα εγω κ μπορει να εχω κανει λαθος. Οποτε στο τελος θα παραθεσω λινκ απο τρια βιντεο που αναφερονται στο προβλημα (κ εναν πινακα με πληροφοριες κ suggested ρυθμισεις) κ οποιος κατανοησει περισσοτερα ή κ βρει λαθος καλυτερα ας με διορθωσει, μιας κ αυτο το αρθρο μπορει να γινει ενας πολυ καλος μπουσουλας για το πως να διορθωσουμε μια συνηθεια που κανουμε οι περισσοτεροι (κ εχει ως συνεπεια κ καποια μεγαλα misconceptions για το τι αποψη εχουμε πολλοι για τα soft sims) Καθε sim, απο καθε εταιρεια, ειναι καλιμπραρισμενο να δεχεται input συγκεκριμενο. Το εχω δει με πολλες ονομασιες. Ας πουμε στο forum του S-Gear που με ενδιαφερει εμενα, ο Mike (δημιουργος του software) το αναφερει ως expected headroom. Σε καθε soft sim αυτη η τιμη ειναι διαφορετικη. Εδω υπαρχουν περιπτωσεις που το figure αυτο ειναι διαφορετικο οπως φαινεται, σε διαφορετικα suites της ιδιας εταιρειας! Δυστυχως αυτην την τιμη μπορει να τη βρεις στο manual του προιοντος μπορει κ οχι. Μετα τον χαμο των τελευταιων ημερων, σε πολλα φορουμ του προιοντος καποιος χρηστης ζητα απο τους δημιουργους να τους πουνε ποιο ειναι αυτο το level για το συγκεκριμενο σιμ. Η αλλη τιμη μου μας χρειαζεται ειναι το maximum input volume της προενισχυσης της καρτας ηχου. Αυτην την τιμη ευτυχως την βρισκεις πολυ πιο ευκολα, στα specs της καρτας ηχου. Εδω παραθετω εναν πινακα απο τον Ed S που ουσιαστικα εχει φτιαξει ενα excel για πολυ διαδεδομενες καρτες ηχου, το max input vol της καθε μιας κ το πως πρεπει να ρυθμισεις το gain του instrument in ωστε καθε plugin να βλεπει το σωστο σημα (ο Ed S ηταν ο τυπος που τα πηρε χαμπαρι ολα αυτα τον Μαρτιο, ειχε email συννενοηση με τις περισσοτερες εταιρειες που βγαζουν γνωστα σοφ σιμ, οργανωσε το ολο πραγμα κ εβγαλε προς τα εξω το ολο ζητημα. Παρόλα αυτα ο χαμος δεν εγινε τοτε που τα κυκλοφορησε, αλλα τις τελευταιες 2 εβδομαδες, που καποια δημοφιλη guitar youtube channels, βοηθησαν να.. μαθευτει το νεο χρησιμοποιώντας την "ερευνα" του Ed) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bZHaapCiCg4RLIFqTS5KyUUVa4MwaqfxRCYk35Bvdrs/edit#gid=0 Αν η καρτα σας κ το σιμ που χρησιμοποιειτε δεν ειναι στη λιστα, καντε την ερευνα σας κ βρειτε αυτες τις δυο τιμες που λεω πιο πανω για την δικη σας περισταση. Χοντρικα απο το σημα που περιμενει να δει το αμπ σιμ αφαιρειτε το max input volume κ εκει βαζετε το gain της προενισχυσης Σε εμενα πχ που εχω την audient id24 (max input vol 12 δβ) κ χρησιμοποιω το S-Gear που θελει 9-12 db expected headroom (περιμενει να δει δηλ input -9 με -12 db), η σωστη ρυθμιση ειναι το gain της καρτας 0 με 3 db !!! Φυσικα εγω που σε κιθαρες με μονους το ειχα κοντα στα 5db ειναι σαν να εσπρωχνα το S-Gear μονιμα με ενα boost 5 db! Αν λοιπον παιζετε με τα preset του σιμ, κ αυτο που ακουτε δεν ειναι αυτο που περιμενετε ν'ακουσετε οταν διαβαζετε το ονομα του preset, ισως αυτος να ειναι ο λογος. Αν προσπαθειτε να φτιαξετε εναν καθαρο ηχο κ το αποτελεσμα ειναι πολυ κομπρεσαρισμενο κ saturated, μη βγαζετε κατευθειαν συμπερασμα για τα soft sim εν γενει, μπορει σε ολα να κανετε το ιδιο λαθος. Κ να ξεκινατε σπρωχνοντας με αρκετα db το front end του εικονικου ενισχυτη. Παρακατω θα βαλω το βιντεο του Ed S, καθως κ ενα βιντεο του Cordy κ του Shull που βοηθησαν να μαθευτει το βιντεο του Ed S. Τα βαζω με τη σειρα που εβγαλε νοημα σε εμενα να καταλαβω τι παιζει. Το πρωτο του Shull τα λεει απλα κ κατανοητα για να καταλαβουμε το προβλημα (ειναι μεγαλο μεν αλλα αξιζει να ξεκινησεις απο εκει), μετα του Cordy κ τελος του Εντ που ειναι πιο μικρο κ "τεχνικο"
    1 βαθμός
  2. Άμα είχες όλα αυτά σε φυσική μορφή, θα ήσουν μπρούκλης, οπότε θα έφτιαχνες ένα 2ο synth room στο εξοχικό σου και δεν θα χρειαζόσουν ούτε laptop να κουβαλάς.?
    1 βαθμός
  3. ωρε παει το ντου-στι-ντου-στι συννεφο? σουπερ ειναι.
    1 βαθμός
  4. 1 βαθμός
  5. Ω ρε Γιώργο... έπιασες τον ήχο των Teardrops στο So easy to love you σχεδον. Μπράβο και πολύ όμορφη.
    1 βαθμός
  6. Συμφωνώ με όλες τις προτάσεις Τέρρυ. Άμα θέλει κανείς στρατ, κάτω από 10 χιλιάρικα είναι πεταμένα λεφτά.
    1 βαθμός
  7. Τα ατσάλινα ταστα είναι όλα τα λεφτά. Πολύ καλύτερος ήχος και playability. Μεγια το μανούλι.
    1 βαθμός
  8. Θέλεις, ε; Ατιμούλικο είσαι τυχερός... Μια όπως την θέλεις. Άντε και καλορίζικη ? Τα μεταφορικά (που θα έλεγε κι ο Γιώργης) μου φαίνονται λίγο "τσιμπημένα", αλλά ας πάει και το παλιάμπελο.
    1 βαθμός
  9. Γιώργο με γειά . Καλόπαιχτη, ακούγεται τέλεια!
    1 βαθμός
  10. Σκυλια κανονικα και οι ΔΥΟ που εχω, εντελως απροβληματιστες
    1 βαθμός
  11. Με γειες και μακράν ο ωραιότερος (και original strat) ήχος που έχω ακούσει από εσένα με στρατ.
    1 βαθμός
  12. Σου εύχομαι και 4!? Οι strat δεν είναι ποτέ αρκετές....?
    1 βαθμός
  13. Πολύ ωραία! Με Γεια! Και όμορφη και με ωραίο ήχο.
    1 βαθμός
  14. Οι MOTU M6 και Focusrite Clarett είναι μια κατηγορία επάνω απ' τις SSL και UA. Ουσιαστικά αυτές σαν preamps/converters μπορούν να συγκριθούν με τις Focusrite Scarlett. Αν έχεις παλιότερο/πιο αδύναμο PC, οι MOTU μάλλον θα είναι πιο γρήγορες. Σε ταχύτητα οι drivers τους μόνο με τους RME μπορούν να συγκριθούν, με τη διαφορά ότι στις RME είναι και πάρα πολύ πολύ σταθεροί oi drivers, ενώ στις MOTU μου έκαναν λίγα νεράκια. Πάντως είναι ουδέτερες σαν ήχος και έχουν και απίστευτη υποστήριξη στα μοντέλα στους, ακόμη βγάζουν drivers για κάρτες 15ετίας. Οι Focusrite έχουν πιο χρωματισμένο ζεστό ήχο, που εμένα μου αρέσει. Δένει πολύ καλά αν τα μικρόφωνα είναι φθηνότερα και έχει την τάση να κάνει το recording chain να ακούγεται πιο "ακριβό" απ' ότι πολλές φορές είναι. Είναι και πιο plug and play από τις MOTU. Δε μου κόλλησε ποτέ. Η υποστήριξη σταμάτησε στη 10ετία για τη Forte μου αλλά έπαιζε με 11άρια Windows κανονικά και το σκυλομετάνοιωσα που την πούλησα, φοβούμενος μην απαξιωθεί τελείως και μου μείνει για doorstopper.
    1 βαθμός
  15. Πραγματικα πολυ ωραιο Πανο. Η φωνητικη μελωδια κ το φραζαρισμα της σε σημεια θυμισε Μπιορκ!
    1 βαθμός
  16. Δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο, αλλά με χαρά το άκουσα όλο! Όλα εξαιρετικά, και η φωνή, και η σύνθεση, και η ενορχήστρωση. Μου άρεσε ιδιαίτερα που δεν κράτησες το κλασικό 8-μετρο για να κάνεις τις επαναλήψεις στο ρεφρέν. Δεν ξέρω μόνο αν θα διάλεγα ένα λίγο πιο έντονο ταμπούρο, τα του δώσει ένα oomph παραπάνω που λένε, αλλά στο λέει μεταλάς οπότε κάνε ότι δε το άκουσες!
    1 βαθμός
  17. Καταπληκτικό κομμάτι! Με έκανε να θέλω να είμαι αλλού, και να το ακούω υπό διαφορετικές συνθήκες. Εύγε!
    1 βαθμός
  18. Είχα βάλει και εγώ στο μάτι την ssl2+, διαφορά είναι στο +1 stereo output, +1phones outup, midi I/O και διαφορές στον DAC, αν και ίσως ανεπαίσθητες. Απο τα όσα είχα δει σε αξιολογήσεις και εδώ και σε άλλα site ,πιθανό να τα αξίζει τα λεφτά της .Δε θα την αγοράσω όμως γιατί θέλω έστω και ένα line input για να καρφώσω το μίκτη. Οπότε σε συνδυασμό +1 stereo line input και +1phones output που το θεωρω απαραίτητο για ηχογραφήσεις φωνής σε home studio, κοιτάζω την native instruments komplete 6. Δεν γνωρίζω την ποιότητά της οπότε θα ήθελα και εγώ μία γνώμη επι τη ευκαιρία.
    1 βαθμός
  19. Odis, έχει μεγάλη σημασία το αν γράφεις ένα (έστω stereo) track από το αν γράφεις περισσότερα στο Zoom. Εννοώ ότι ίσως δεν χρειάζεσαι καθόλου audio card, έτσι όπως το περιγράφεις.
    1 βαθμός
  20. Κατ' αρχάς @odis13, καμία από αυτές τις κάρτες δεν έχει ως δυνατό σημείο τα preamps/dac. H πρώτη μου πρόταση φυσικά θα ήταν, αφού σου άρεσαν τόσο πολύ οι προενισχυτές της Apogee Duet, να βρεις μια μεταχειρισμένη τέτοια αλλά καταλαβαίνω ότι δε θες να φύγεις απ' το PC. Επειδή λοιπόν έχω κάνει Α/Β tests στο ίδιο υλικό με μια Apogee Ensemble (κοντινή, λίγο καλύτερη από την Duet), μια Focusrite Forte (ίδια preamps με τις Clarett), μια MOTU Audio Express και μια Antelope ZenQ, να πως ακούστηκαν στα αυτιά μου: 1. H Apogee είχε το μεγαλύτερο punch απ' όλες και τα πιο σφιχτά μπάσα. 2. Η Focusrite σαφώς πιο μαλακό ήχο, πιο ζεστή με πιο απλωμένα μπάσα, πιο θολά transients όμως. 3. Η MOTU ήταν μια χαρά ουδέτερη, η πιο γρήγορη απ΄ όλες σε PC είχε όμως κάποιες αστάθειες στους drivers, όχι κάτι ιδιαίτερα ενοχλητικό, αλλά που και πού χρειαζόταν κανα restart. 4. Η Antelope ένοιωσα ότι ήταν η πιο καθαρή και πιστή στο υλικό, τα καλύτερα transients αλλά ψηλά στην προενίσχυση, η πιο θορυβώδης. Βέβαια έχει άπειρο gain.... Η Antelope επίσης έχει τον πιο πολύπλοκο τρόπο λειτουργίας στο PC, ιδιαίτερα αν πας σε Thunderbolt και Native Zero Latency plugins, πρέπει να έχεις γνώσεις και υπομονή. Οι πρότασή μου σε αυτά τα χρήματα είναι η Focurite Clarett, αν μπορείς να γλυτώσεις τo ΦΠΑ ή τη βρεις μεταχειρισμένη. Θα έβαζα και καμιά Forte μεταχειρισμένη, μιας και στην ουσία είναι ίδιες -και μάλιστα η Forte έχει και πολύ καλύτερο design- αλλά η Forte δεν υποστηρίζεται πλέον σε drivers, φτάνει μέχρι W10. Ακόμη κι αν χρειάζεται να δώσεις κάτι παραπάνω, για μένα αξίζει. Είναι άλλωστε πολύ κοντά: https://www.audioshow.gr/focusrite-thunderbolt-audio-midi-interface?skr_prm=WyIzMGEwZDgwNS04YjM3LTRhYzUtOWJiMi1iZTQwYmJjNjc1NDYiLDE3MDYyNjcxOTUwMDMseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiYiIsInRhZ3MiOiIifV0 Πολύ δύσκολο να ξενερώσεις με το DAC της Clarett σε σχέση με αυτό που έχεις. Δεν παίρνω όρκο γιατί δεν τα έχω ακούσει, αν συγκρίνω όμως με την Antelope τη διαφορά (που υπάρχει) νομίζω ελάχιστοι θα την καταλάβαιναν.
    1 βαθμός
  21. Πολλές φορές είναι ρίσκο να παίρνεις και το τελευταίο κομμάτι που έχουν….
    1 βαθμός
  22. Όπως επισημάνθηκε, η μεγάλη έκπτωση.....με προβληματίζει, Μάλλον δεν θα πάρω το ρίσκο τελικά.
    1 βαθμός
  23. Old school electronica έχει το μενού αυτή την εβδομάδα.
    0 βαθμοί
  24. Ευχαριστώ Σπύρο. Ο λόγος που οδηγούμαι σε ιδιοκατασκευή είναι όχι γιατι δε βρίσκω μεγαλύτερη επιφάνεια, αλλά γιατι ο άνθρωπος με παρότρυνε να το σκεφτώ λόγω απλότητας της κατασκευής. Συγκεκριμένα λέω να γίνει η προσπάθεια για την Millenium BS-1208 που είναι όντως υπεραπλή κατασκευή. Απλά αυτές οι βάσεις έχουν μικρή άνω επιφάνεια και αναρωτήθηκα εαν υπάρχει κάποιος λόγος. Αν όχι, θα την κάνω όσο και του ηχείου. Αυτό το συνάντησα σε κάτι Millenium BS-500, γι αυτό και δε με προδιαθέτουν θετικά οι τριγωνικές. Η άνω επιφάνεια σκέφτομαι να είναι όσο του ηχείου, η κάτω θα είναι μεγαλύτερη ωστε να αποφεύγεται το κούνημα όπως λες. Γενικά αυτός είναι ο κανόνας, απλά είναι κάποιες περιπτώσεις που αποτελούν εξαίρεση , ενδέχεται να είναι μία απο αυτές , ίδωμεν.
    0 βαθμοί
  25. μπορείς να διαλέξεις μια από αυτές που υπάρχουν στο εμπόριο και πολλές φορές έχουν manual με διαστάσεις και φωτογραφίες, να τα δώσεις στον άνθρωπο που μίλησες και να σου πει πόσα θέλει για να στις φτιάξει. Πάντως θα σου συνιστούσα να πάρεις έτοιμες του εμπορίου εκτός και αν σου κάνει πραγματικά...... ακαταμάχητη τιμή που δύσκολο το βλέπω προσωπικά. Καλό είναι οι βάσεις να είναι το ίδιο μέγεθος με τα ηχεία ή οριακά έως πολύ οριακά μικρότερες διότι ενδέχεται να έχεις θέμα σταθερότητα με τα 8άρια που έχεις.
    0 βαθμοί
  26. Υπαρχει και σε 256 x 330 mm η Millenium Floor Monitor Stand DM1
    0 βαθμοί
  27. Toυ το έγραψα και ότι κατάλαβε κατάλαβε?
    0 βαθμοί
  28. Tι να δείξει ο καψερός, τα πρώτα προβλήματα τώρα τα ανακαλύπτει.
    0 βαθμοί
  29. Δίκιο έχεις, αλλά δεν φταίμε εμείς... Αυτός ο @gkourmoul1 πταίει που δεν πήγε να πάρει μια τέτοια, αλλά μου ήθελε... κσύλινη ?
    0 βαθμοί
  30. Είχατε δεν είχατε πάλι για ξύλα μιλάτε ?
    0 βαθμοί
  31. ειπα του μάστορα με καρφίτσα να σημαδεψει τις τρύπες και σχεδόν έβαλε τα κλάματα. «Κρίμα είναι» λέει….?
    0 βαθμοί
  32. Το Κέντρο Πολιτισμού Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα διοργανώσει φέτος, για πρώτη φορά, ένα 4ημερο φεστιβάλ μουσικής, 15, 16, 17, 18 Απριλίου, στον εμβληματικό ιστορικό χώρο του Ολύμπιον, στο κέντρο της πόλης. Στόχος μας η ανάδειξη και προώθηση της μουσικής δημιουργίας στην Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Παράλληλα η στήριξη του συγχρόνου πολιτισμού μας, η αξιοποίηση του καλλιτεχνικού δυναμικού της περιοχής μας και τέλος η παρουσίαση επιλεγμένων ήχων, με την φρεσκάδα και την δυναμική του πρώτου ακούσματος. Προσκαλούνται συγκροτήματα, μπάντες και μουσικά σχήματα, με διαφορετικά ρεπερτόρια, να παρουσιάσουν τις καλλιτεχνικές τους προτάσεις στο κοινό της πόλης, σε δημοσιογράφους και εντεταλμένους πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περισσότερα εδώ!
    0 βαθμοί
  33. Συμφέρει. 43 ευρώ λιγότερο στα μεταφορικά.
    0 βαθμοί
  34. Αν θέλεις maple fretboard, fiesta red Και του 56 σε έχω έτοιμο.. ?
    0 βαθμοί
  35. Δεν ξέρω τα επίσημα specs, καθώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν τα είχε στο αρχείο του… Μοιάζει έντονα με alder, πάντως. πολλα τα μεταφορικά…
    0 βαθμοί
  36. Γιώργο σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Σε ευχαριστώ πολύ Άλεξ. Αυτό το ταμπούρο με ταλαιπώρησε πάρα πολύ. Είχε πολλά πρίμα στην λούπα που έπαιζε, τα χαμήλωσα τόσο ώστε να μην μου χαλάσουν τα χαιχατς και έβαλα ένα machine να παίζει μόνο ταμπούρο από πάνω για να δώσει λίγο βάση. Κάτι έγινε... αλλά να σου πω και εγώ την αλήθεια είναι πολύ μακριά από αυτό που είχα στο μυαλό μου. Βασίλη σε ευχαριστώ πολύ και από εδώ.
    0 βαθμοί
  37. Μετράει. Στρατοκαστεροηδη...γενικά. Πάμε για την 5η?
    0 βαθμοί
  38. @Alex Raptakis Εμένα πχ κάποιες λίγες φορές τη MOTU δεν την έβλεπε το PC στην εκκίνηση και έπρεπε να της κάνω restart. Κάποιες ακόμη λιγότερες φορές άρχιζε τα κρατσα κρουστά σε κάποιο session. Επίσης έκανα restart κι έστρωνε. Η RME σαν ήχος, preamps, converters δεν ήταν ποτέ κάτι ιδιαίτερο για την κατηγορία τιμής της. Απλά έχει τους κορυφαίους pc drivers. Μπορεί να τις βάλεις και σε ένα παλιό pc laptop και να εκπλαγείς από τις επιδόσεις σε σχέση με αυτές που είχε με μια focusrite. Οπότε καταλαβαίνεις τι σήμαινε αυτό κάποτε που τα PC ήταν πιο αδύναμα. H Motu πάντως είχε επίσης τόσο γρήγορους drivers που άνετα θα την πρότεινα σαν πιο budget λύση που ψάχνουν κάτι τέτοιο.
    0 βαθμοί
  39. ? Κάνε τη ΓΕΦΥΡΑ σου ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗ ?
    0 βαθμοί
  40. Σίγουρα οι κάρτες που αναφέρεις δεν έχουν σχέση με την κάρτα που ήδη έχεις. Αλλά θα έλεγα να ξεκινήσεις από τα μικρόφωνά σου. Βρες τι ακριβώς φταίει. Απ'ότι κατάλαβα αυτό που γράφεις στο R16 το μεταφέρεις σαν αρχείο στο PC σου και το ακούς μέσω της κάρτας. Το ίδιο αρχείο που έχεις γράψει στο R16 όταν το μεταφέρεις στο PC ακούς αισθητή διαφορά μεταξύ των δύο; Ποιό από τα δύο ακούς καλύτερα;
    0 βαθμοί
  41. Ναι, μένει μόνο ο orange crush 20RT και έχω κλείσει με μουσικά ...για πάντα (έχω όλα όσα θεωρώ reference)
    0 βαθμοί
  42. Οπότε, πάτα το, καλορίζικη και όλα τα σχετικά... ? Οπότε να υποθέσω ότι με την explorer κλείνει αυτή η... καταναλωτική saga;
    0 βαθμοί
  43. Δεν ρισκάρουμε λοιπόν, ίσως για την πιο φετιχ κιθάρα , απαύγασμα του μοντερνισμού της Gibson ?
    0 βαθμοί
  44. Εννοείται.Αυτος πάντως είχε σίγουρα τον Jamerson εικόνισμα. Η ουσία πάντως είναι πάντα η αισθητική και η κουλτούρα σου και τελικά έχεις δεν έχεις τεχνική στο ίδιο αποτέλεσμα θα καταλήξεις που θα τα αντικατοπτρίζουν. Εγώ π.χ που παίζω 4 όργανα τις ίδιες παπαριές ? παίζω και σε αυτό που έχω πολύ καλή τεχνική (πλήκτρα) και σε αυτά που είμαι Αλμπάνης (ντραμς, μπάσο και κιθάρα) ?
    0 βαθμοί
  45. Από φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν. Behringer JT16 (κλώνος του Jupiter-8), δεν υπάρχουν τεχνικές πληροφορίες. Περιμένουμε να δούμε εάν και πότε θα είναι διαθέσιμο. Αναμένουμε επίσημα από το NAMM.
    0 βαθμοί
  46. Αμάρτησα με τσουχτή σήμερα. Αύριο μόνο σαλάτα. Δεν ειχα Νο5 και εβαλα σπαγγετι, αλλα καλη ειναι κι ετσι.
    0 βαθμοί
  47. Στα πολύ ωραία και χρήσιμα που αναφέρουν Στράτος και Βασίλης παραπάνω, να προσθέσω έναν μπακαλίστικο τρόπο, αν κανείς δε θέλει να μπλεχτεί με db range και τεχνικές λεπτομέρειες της κάρτας ήχου κλπ. Αφού συνδέσουμε την κιθάρα στην κάρτα, ανεβάζουμε το volume των ακουστικών αρκετά έως πολύ. Σε αυτή τη φάση δε μας ενδιαφέρει το volume των ακουστικών να αντιπροσωπεύει το output του plugin αλλά να μπορούμε άνετα να ξεχωρίζουμε λεπτομέρειες στον ήχο, χωρίς να κάνουμε όμως ζημιά στ' αυτιά μας φυσικά. Ξεκινάμε να ανεβάζουμε το gain της εισόδου της κάρτας από το 0. Η δική μου κάρτα δεν έχει τιμές πάνω στο gain οπότε εμπειρικά ξεκινάω 9 o' clock με single coils. Παίζουμε, ακούμε ενώ παρακολουθούμε στο plugin τα levels των input και output. Δίνουμε ελάχιστο gain στην κάρτα κάθε φορά ώσπου να μας ικανοποιήσει απόλυτα ο ήχος. Εκεί σταματάμε. Μόλις φτάσουμε στο επιθυμητό ηχητικό σημείο και αν το output στο sim είναι πολύ χαμηλά, το αυξάνουμε μέσα από το sim ώσπου στα δυνατότερα παιξίματα ίσα να φτάνει στα 0db. Τέλος ρυθμίζουμε την ένταση των ακουστικών ξανά εκεί που μας βολεύει. Συμπερασματικά: ξεχνάμε το λαμπάκι της κάρτας που δείχνει καλό σήμα ή clipping και χρησιμοποιούμε τα αυτιά μας και μόνο.
    0 βαθμοί
  48. Το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα που εγώ τουλάχιστον αντιμετωπίζω όταν δουλεύω με impulse responses είναι ότι υπάρχει ένα στατικό resonant peak, που είναι κουραστικό για το αυτί ακριβώς γιατί είναι στατικό. Τις περισσότερες φορές αναγκάζομαι κάνοντας ένα sweeping με κάποιο Eq να το βρώ και να το αφαιρέσω ή να το μετριάσω. Αυτό όμως μετά δημιουργεί ένα καινούργιο πρόβλημα. Αυτό το resonant peak είναι ο χαρακτήρας του μεγαφώνου και της καμπίνας. Άρα πάλι έχω έναν συμβιβασμό: Πρέπει να επιλέξω μεταξύ κάτι κουραστικού και μεταξύ κάτι που θα ακούγεται flat/generic/βαρετό. Η Bogren Digital, που έχει ήδη βγάλει πάρα πολλά αξιόλογα, εύκολα στη χρήση και αρκετά οικονομικά εργαλεία ως τώρα, έρχεται και παρουσιάζει ένα καινούργιο εργαλείο: Tο IRDX μπαίνει μετά το IR και επαναφέρει τις δυναμικές του μεγαφώνου με την πρόσθετη δυνατότητα να "κουρδίσει" κάποιος το response και το πόσο θα μπασάρει ή θα πριμάρει ο ήχος. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον:
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...