Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1426


  3. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      858


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/21/24 σε όλα

  1. ΕΠΙΚΗ εμφανιση του Γιωργου @gvour σε video μου. Μπορει να αργησε, αλλα εγινε.
    1 βαθμός
  2. Πολύ ωραίοι ήχοι γενικά Γιώργο. 2 σημειώσεις έχω. Περίεργο που η κιθάρα είναι παναρισμένη φουλ δεξιά (1:00 - 1:30), και στο αμέσως επόμενο section (1:30 - 1:55) το "σκέτο" πιατίνι δεν ακούγεται "σωστό". Σε τέτοιες περιπτώσεις ή θέλει κάσα μαζί, ή το κάνεις σαν μικρό roll, πχ 3 γρήγορα χτυπίματα, με τα 2 πρώτα να είναι πιο μικρά.
    1 βαθμός
  3. Τρομερο. Μπραβο. Ο Steven Wilson ζηλευει.
    1 βαθμός
  4. Πολυ καλο το εκανες. Ειναι και αγαπημενο μου κομματι. Ε η προφορα τωρα ... νταξ εμεις σε ακουμε, δεν θα τραγουδησεις στο καρνεγκι χολ. Η χροια ειναι ωραια. Το κακο ειναι οτι η φαρυγγίτιδα, εκτος απο τη βραχναδα που ειναι ωραια, σου βγαζει και κοκκορακια.
    1 βαθμός
  5. Μ' άρεσε πιο πολύ απ' το original. 'Nuff said!
    1 βαθμός
  6. Καταραμένη φαρυγγίτιδα! Μου αρέσει αυτό το ύφος σου ρε Πάνο. Ότι γράφεις και ότι λες ωραίο μου ακούγεται. Αυτό το Arturia Midi που αναφέρεις πιο πάνω, πιο είναι? Μήπως έχεις το Keylab Essential? Γιατί θέλω να πάρω ένα και δεν είμαι σίγουρος για το Keybed.
    1 βαθμός
  7. Άκουσα και είδα το βίντεο με μεγάλη χαρά και συγκίνηση βέβαια γιατί σας αγαπώ και σας έχω αδυναμία. Τι να πω για την εκτέλεση και την ερμηνεία........ Τα λόγια είναι περιττά. Φίλοι μου και μεγάλοι καλλιτέχνες, εύγε σας και πάντα τέτοια. Είναι εκπληκτικό, ακούγεται υπέροχα, άψογα, σούπερ. Το άκουσα 4 φορές ήδη με υψηλή ένταση θα έλεγα και την καταβρήκα!!!! Keep rockin'!!!!! ????
    1 βαθμός
  8. Μπράβο Σπύρο! Μπράβο Γιώργο! Απρόσμενη συνεργασία! Φοβεροί!
    1 βαθμός
  9. Το έβαλα να παίζει και προς στιγμήν άνοιξα μια άλλη καρτέλα και ξέχασα ότι δεν ακούω το αυθεντικό. Εξαιρετικός ήχος, πιστός στο ορίτζιναλ και απίστευτο παίξιμο. Ο τραγουδιστής με κέρδισε γιατί δεν έχει ελληνική προφορά στα Αγγλικά του, περνάει άνετα για αγγλόφωνος. Νομίζω κάτι μου θυμίζει η φωνή του αλλά δεν μπορώ να το προσδιορίσω τώρα. Θα ταίριαζε άνετα και σε κάποια glam rock μπάντα των 80's.
    1 βαθμός
  10. Καταπληκτικό! Οι κιθάρες είναι για σεμινάριο και ο Γιώργος απίστευτος στα φωνητικά. Συγχαρητήρια.
    1 βαθμός
  11. Να τον βαλω να τραγουδησει ACDC ηταν δυσκολο, αλλα ουτε εγω ξερω πως τον καταφερα να μου στειλει ΚΑΙ βιντεο.
    1 βαθμός
  12. Ωραιες ιδέες Γιωργο. Συνολικά ακούγεται ημιτελές, αλλά είναι λογικό αν αναλογιστούμε το χρόνο που ασχολήθηκες. Είναι εκπληκτικό το αποτέλεσμα (συνθετικό και ηχητικό) που είσαι σε θέση να βγαλεις μέσα σε τοσο μικρό χρονικο διάστημα.
    1 βαθμός
  13. Πιστεύω πως το όνομα έπαιξε ρόλο στην επιτυχία τους,μιας και ειδικά τις εποχές που ιδρύθηκαν ήταν πολύ προβοκατόρικο και σου έμενε στο μυαλό. Εμένα όταν μου τους έβαλε συμμαθητής στο σχολείο, μου έμεινε μόνο το όνομα και το non serviam σαν τίτλος. Όμως δε θεωρώ ότι η μακρόχρονη παρουσία στο είδος, οφείλεται στο όνομά τους. Έχω δει κανά δυο συνεντεύξεις του Σάκη Τόλη και μου φάνηκε ιδιαίτερα συμπαθής. Γενικά όμως έχω θέμα όταν κάποιος στο όνομα της ελευθερίας στην έκφραση, θα γίνει προκλητικός,απλά για την πρόκληση. Είναι σαν εκείνους τους κομπλεξικούς που κάνουν ψηστήρι απέναντι από εκκλησία τη Μεγάλη Παρασκευή. Και τα γράφω αυτά χωρίς να έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση με την εκκλησία και τον χριστιανισμό. Απλά δεν μπορώ τα καραγκιοζιλίκια.. Επίσης δεν μπορώ να παραβλέψω ότι όλοι κάνουν την, χωρίς το παραμικρό τίμημα,"επανάστασή" τους μόνο απέναντι στο χριστιανισμό,ο οποίος μάλιστα είναι αντικειμενικά εδώ και πάρα πολύ καιρό light θρησκεία. Ενώ σε άλλη που γίνεται το έλα να δεις, κάνουν τους νεκρούς στους κάδους.. Τέσπα, εύχομαι να βγει ένας καλός δίσκος για αυτούς και το κοινό τους.
    1 βαθμός
  14. θα συμφωνήσω με τους φίλους μου και για το πολύ ωραίο organ και για τη χροιά και για τη δουλίτσα στην ερμηνεία αλλά να προσθέσω και την προσοχή που πρέπει να δείξεις "για να έχεις"... μην επιχειρήσεις ΤΙΠΟΤΑ πριν αναρρώσεις τελείως πριν... το "σπάσιμο" στο ρεφραίν είναι κακό σημάδι και αν συνεχίσεις την πίεση ενώ δεν είσαι σε καλή κατάσταση μπορεί να πάθεις ζημιά... πρόσεχε...?
    1 βαθμός
  15. Φοβερό κομμάτι κι ερμηνεία. Μπράβο Πανο.
    1 βαθμός
  16. Πολύ καλή δουλειά Πανο. Σίγουρα τα φωνητικά θέλουν δουλειά, αλλά η χροιά είναι φοβερή και σε σημεία φαίνεται ότι μπορεί να βγει κάτι πολύ καλό αν το δουλέψει κι άλλο. Πολύ ωραιο το organ κι εν γένει όλο το κομμάτι ηχητικά.
    1 βαθμός
  17. M' άρεσε η χροιά, η ερμηνεία όμως όχι. Μ' άρεσε το οργανικό μέρος, ο ήχος του οργάνου, η προφορά όμως έχει δουλίτσα.
    1 βαθμός
  18. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!! και λιγα λεω..... Φοβερη χρηση των εφε...ειδικα τα ακορντα με chorus κλπ φοβερα και το lead πολυ ευχαριστη εκπληξη για μενα
    1 βαθμός
  19. Εντυπωσιακό με ιδιαίτερη μελωδία που σου μένει. Θα μπορούσε να είναι άνετα σαουντρακ για παιχνίδι. Τα τύμπανα θέλουν νομίζω να μπουν καλύτερα μέσα στην μίξη. Ωραία η αλλαγή στο 1:32. Μπράβο Γιώργο!
    1 βαθμός
  20. Ίσως και να βοήθησε στην βραχνάδα της ερμηνείας, που έδωσε ένα edge. Well done.
    1 βαθμός
  21. Καταπληκτικη χροια......Αν χρειαστει να ηχογραφησεις επαγγελματικά κοιτα να βγεις γυμνος στο κρυο να αρρωστησεις λιγο γιατι σε βοηθαει Πάνο!!!!!!
    1 βαθμός
  22. Ήθελα να πω κάτι, αλλά θα γίνουμε οίκος ανοχής εδώ μέσα οπότε δεν ομιλώ περί παλαιάς διαθήκης, όσο για τους 3 ιεράρχες...
    1 βαθμός
  23. @Spyros Delta αλάνθαστος εκτελεστής στα κομμάτια που έπαιξες. Συγχαρητήρια! Αλλά βρε παιδί μου ποιανού ιδέα ήταν να μπει τέτοια σολάρα στο πρώτο... Απίστευτα άσχετο για τα γούστα μου. Όχι πως δεν είναι καλό και το κομμάτι αλλά ο συνδυασμός είναι σαν να σου σερβίρουν ουζομεζέ με λικέρ. Να μου πεις... ο παραγωγός Σαντάνα ζήτησε, αυτό πήρε.Και με το παραπάνω.
    1 βαθμός
  24. Παντα με το δικο σου μοναδικό στύλ.
    1 βαθμός
  25. Φόρος τιμής στους παγανιστες βασιλιάδες που έκαναν άνθρωποθυσίες. Καταλαβαίνω όταν είσαι πιτσιρικάς να λες τέτοιες σαχλαμάρες αλλά όχι σε αυτήν την ηλικία .
    1 βαθμός
  26. Μα νομίζω το radius των PRS παρα είναι παραδοσιακό (10") και βρίσκεται ανάμεσα σε Gibson (12'') και Fender (7,25'' - 9.50''). Τουλάχιστον εμένα δεν με ξενίζει καθόλου. Μήπως αναφέρεσαι σε neck profile? Που κι εκεί νομίζω η PRS τα πηγαίνει πολύ καλά, αφού έχει πολλά: wide fat, wide thin, standard, pattern regular κλπ. Για μένα, τα wide fat και patt regular θεωρώ τα κορυφαία και είναι αυτά που έχω σαν μέτρο σύγκρισης όταν πιάνω κιθάρα στα χέρια μου!!
    1 βαθμός
  27. Είναι προβοκατόρικο όνομα, έχει συμβάλει κατά τη γνώμη μου στην επιτυχία του συγκροτήματος (υπόψιν το κοινό που απευθύνεται) τους έχει όμως δημιουργήσει και προβλήματα, πχ σε κάποιες χώρες δεν δέχονται να εμφανιστεί συγκρότημα με τέτοιο όνομα. Πρόσημο γενικά θετικό, είναι μπάντα με διεθνή καριέρα
    1 βαθμός
  28. Συμφωνώ απόλυτα. Εντελώς άλλα θα παίξω με στρατ, άλλα με tele και αλλα με lp. O ήχος και η χροιά μου θα είναι ο ίδιος, αλλά θα παίζω με διαφορετικό τρόπο. Βέβαια, όσο ανεβαίνει το γκάζι στον ήχο, μαζί και το compression, θα τείνω να παίζω το ίδιο σε όλες τις κιθάρες. Και ο ήχος τους θα συγκλινει περισσότερο.
    1 βαθμός
  29. Για το πρώτο βίντεο: Είναι όντως πολύ παρεμφερής ο ήχος σε όλες αν και προσωπικά δε μου άρεσε καθόλου το πόσο ψηλά έχει το treble του. Ειδικά στη στρατ, αυτό που ακούστηκε δεν έχει καμία σχέση με neck μαγνήτη. Για μένα η πιο ισορροπημένη, με τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί, ήταν η Gibson. Τα ίδια και στο δεύτερο βίντεο. Στο τρίτο με το still got the blues, οι υψηλές συχνότητες είναι πιο "ήμερες" πιθανότατα λόγω "παχέος" distortion. Και εδώ πάντως, ο natural πιο μπάσος ήχος της Les Paul, της αποφέρει πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα.
    1 βαθμός
  30. Όντως και κακώς κατέβασα την ένταση της κιθάρας για να βάλω μπροστά το μπάσο.
    1 βαθμός
  31. Αφού κλείστηκα μέσα με φαρυγγίτιδα και λίγο πυρετό και αφού δεν είχα και καμία ιδιαίτερη έμπνευση να γράψω κάτι είπα να κάνω ένα κοβεράκι που δεν είχα κάνει ποτέ μου να δω πως θα πάει. Τελικά το κομμάτι που διάλεξα ήταν πιο δύσκολο απο οτι του φαινόταν. PAL - A Whiter Shade of Pale(Cover).mp3
    0 βαθμοί
  32. H συγκεκριμένη κιθάρα ειναι 54% δεξιά. Επέλεξα να την έχω δεξιά, διότι έχω την lead στη μεση, που σολαρει. Θα μπορούσα να είναι και ανάποδα, δλδ η συνθοκιθάρα μεση και μετά δεξιά η lead, αλλά μεχρι το 1.30 θα ήταν δεξιά αδειο το κομμάτι. Αυτό το διόρθωσα (είδες εάν είσαι ντραμερ που παει το αυτί σου...?) Ευχαριστώ για τη ακρόαση και για τις επισημάνσεις!
    0 βαθμοί
  33. Μέταλλα δεν ακούω, μα φωνή gvour και μπουθάρα Δέλτας, εγγύηση
    0 βαθμοί
  34. Πες πώς το έκανες... Πώς τον έψησες; Γιατί αυτό το αγόρι το κυνηγάμε με το τουφέκι πλέον ? Έχει γίνει πολύ ακριβοθώρητος. Η εκτέλεση είναι... τύφλα να 'χει το orginal. Τα σπάσατε και ζήτω σας. ?
    0 βαθμοί
  35. Μπράβο! Χαίρομαι διπλα λόγω gvour…. Πάντα τέτοια!
    0 βαθμοί
  36. Κάποιοι έχουν αχαλίνωτη φαντασία...? Custom Korg Minilogue. Tα σχόλια περιττεύουν. Και το original παρακάτω, synth του 2016 που πωλείται ακόμα.
    0 βαθμοί
  37. Ωραίο και ταξιδιαρικο. Πολύ καλή δουλειά. Μπράβο. Προσωπικά, θα το ήθελα λίγο πιο αργό. Αυτό μόνο.
    0 βαθμοί
  38. Μερικές σκέψεις αφότου είδα το video και το thread. Εγώ αν και είμαι μεταγενέστερος και κυρίως λάτρης των samplers και των digital synthesizers για τις ανάγκες μου στη μουσική παραγωγή αλλά και στο παίξιμο για pop/rock κλπ. επειδή είμαι και λάτρης της ηλεκτρονικής μουσικής θα πω ναι στο modular. Είναι ξεκάθαρο πως στην ηλεκτρονική και χορευτική μουσική τα modular synths σε καθαρόαιμη αναλογική αλλά και σε modelling ψηφιακή μορφή είναι μεγάλος παράγοντας δημιουργικότητας, εμπνέουν τους μουσικούς στη δημιουργία αλλά και στην εκτέλεση. Ναι λοιπόν στο καθαρόαιμο modular, ναι στο modelling modular, ναι και στο VST modular. Τελικώς όπως ειπώθηκε όλα τη modular λογική ακολουθούν, modules συνδεδεμένα είτε σε κλειστή, είτε σχεδιασμένα για ελεύθερη αρχιτεκτονική, ιδιαίτερα συνδυάζοντας και τον κόσμο του digital, του sampling, του resampLing που δίνει θα έλεγα την απόλυτη ελαστικότητα στη δημιουργία. Modularity παντού λοιπόν, είτε κλεισμένη σε ένα κουτί, είτε σε διάφορα κουτιά απλωμένα σε ένα δωμάτιο και συνδεδεμένα σε κονσόλες διέποντας ή γινόμενα φορείς το ένα του άλλου, είτε σε virtual modular μορφή, ακόμα και σε υβριδική μορφή π.χ. στη λογική του reactor που μου έρχεται στο μυαλό τώρα. H πρακτικότητα που έφερε η εξέλιξη με το MIDI και γενικάh κουμπιοτεροποίηση των synths δεν αλλάζει τη λογική της χρήσης. Απλά δίνει αμεσότητα στην αρχειοθέτηση, την επικοινωνία και τον συντονισμό, όχι κατά τη γνώμη μου εις βάρος της δημιουργικότητας. Στην τελική αυτοί που ακούνε τη μουσική, ακόμα και εμείς που την παράγουμε και ιδιαίτερα λόγω της εξέλιξης στην πιστότητα και την ποιότητα δεν μπορούμε να καταλάβουμε από που προέρχεται, δεν μπορούμε ή έστω δεν είναι εύκολο να διακρίνουμε το αναλογικό από το ψηφιακό, όσο μάλιστα τα μέσα αναπαραγωγής έγιναν στις μέρες μας καταναλωτικά. Δεν ξέρεις αν ακούς τον πραγματικό ενισχυτή ή το guitar rig. Δεν μπορώ να δω πάραυτα ως παίδεμα ή ως μη πρακτικό ή παρωχημένο, ή στερεότυπο το modular. Δεν θα το δω όμως και ανώτερο. Αυτό που λέμε το unpredictabilitY της μεθόδου που θα βγάλει κάτι μοναδικό ισχύει για εμένα σε όλα. Αυτά. Και επειδή είδα αυτό το βίντεο και πριν ένα άλλο στο video section του Noiz και οδηγήθηκα σε βραδιά synth ? γλυτώνοντας και τα έξοδα μιας Σαββατιάτικης βόλτας? παραθέτω αυτό για καληνύχτα. Με ένα Digital Hardware SynthesIzer (V-Synth) αλλά modular θα έλεγα λογικής που παντρεύει το analogue έστω και με τη μορφή modelling με το ψηφιακό, δίνοντας την απόλυτη ελαστικότητα στη δημιουργία ήχου και μέσω εφαρμογής γνωστικών μεθόδων αλλά και με randomability με unpredictable, ακόμα και .............unpresedented αποτελέσματα, για να δώσω λίγο amp στην τοποθέτησή μου.? COSM CHAOS.mp4
    0 βαθμοί
  39. 0 βαθμοί
  40. Υποθέτω ότι το νήμα δεν αφορά μόνο πληκτροφόρα οπότε βάζω και νέο ενισχυτή, τον Peavey Classic 20 watt 112 combo στα 999,99$ 2x EL84 power tubes and 3x 12AX7/ECC83 preamp tubes Two footswitchable channels with three-band EQ Footswitchable volume boost on both channels Footswitchable reverb Footswitchable buffered effects Loop Tube Status Indication (T.S.I.) circuit Impedance switch for 16 or 8 ohm cabinets MSDI™ Output with XLR and ground lift switch USB Output Speaker defeat switch Headphone output Attenuator switch for 20 watts, 5 watts or 1 watt output power Single 12" Celestion Midnight 60; 16 Ohms
    0 βαθμοί
  41. Πιτσιρίκος στις αλάνες ημουν δεινός σκόρερ..... Όπως και να μου ερχόταν η μπάλα την κάρφωνα,με όποιον και να έπαιζα. Κάποιοι λέγαν ότι ήμουν ταλέντο..εποχές λίγο μετά του Μουντιάλ του 1982 οπότε όλοι με φώναζαν Rossi... από τον αείμνηστο Ιταλό σκόρερ Paolo Rossi...
    0 βαθμοί
  42. καταλαβαίνω τι λες. Είναι θεμα γούστου κυρίως. Προσωπικά, παίζω με neck κατά 90% όταν δεν παίζω με αλλά όργανα, διότι μου αρέσει πολύ ο ήχος του. Σε απαιτητικό μιξ, μόνο bridge εννοείται. Για παράδειγμα, διασκεδάζω και παίζω ήδη 2 ώρες με αυτόν τον ήχο. Φαζτεστ .m4a Με το κινητό το έγραψα και είναι λίγο ακραία, για τα γούστα σου, τα υλικά (είναι τα πιο λασπωμένα υλικά που έχω). Alnico 2 paf neck θέση, με το πιο πλαδαρο φαζ που έχω, στον πιο πλαδαρό ενισχυτή που έχω (με ήχο blackface). Και παιζω στις πιο πλαδαρές χορδές. ? Δεν θέλω να σε πείσω για κάτι. Επισημαίνω απλά ότι πρόκειται για γούστα, και σίγουρα ο νεκ έχει συγκεκριμένο ρόλο, ο οποίος βοηθά τον κιθαρίστα να εκφραστεί καλύτερα, όχι μόνο με καθαρό ηχο. (τον ηχο τον βρίσκω πολύ articulated, παρεπτιπτόντως)
    0 βαθμοί
  43. Ο ήχος του, σε μια δεδομένη στιγμή, ψιλοαντιγράφεται. Ο τρόπος που παίζει δεν μπορεί να αντιγραφτεί. Και το τρόπος που παίζει κάνει τον ήχο του να αλλάζει συνεχώς, πότε κουνόντας τα pots, πότε αλλάζοντας δυναμική στο δεξί χέρι. Πάρτε λίγο santana και από μενα, αλλά με παίξιμο α λα gkourmoul1... ? Κατάφερα να το παίξω με τους πιο high gain (και τους χειροτερους) μαγνήτες που έχω και ευτυχώς έχω αλλάξει. Εντελώς αναίσθητοι στην πένα. XiaoYing_Video_1693654273774_6375.mp4
    0 βαθμοί
  44. Το χειρότερο όνομα συγκροτήματος στην ιστορία της μουσικής ρε φίλε...
    0 βαθμοί
  45. Καλησπέρα. Ένα ακατέργαστο ηχοληπτικά θέμα. Πιάνο, ακουστικό μπάσο και σκούπες. Θέλει λίγο ένταση – γράφτηκε χαμηλά. Ευχαριστώ για το χρόνο
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...