Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      899


  4. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1426


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/20/24 σε όλα

  1. Νομιζα πως δεν θα ηταν τοσο δυσκολο να παιξει καποιος στο στυλ του Santana αλλα απο οτι φαινεται δεν ... Πρεπει να τσεκαρα απειρα βιντεο στο YT μηπως βρω κατι που να κλεισω τα ματια και να πω "ναι αυτος μπορει να ειναι ο carlos".
    3 βαθμοί
  2. To πως πχ θα χτυπησει την χορδή με την πένα έχει πολύ μεγαλύτερη επιδραστικοτητα στον ήχο απο το τι κιθάρα θα πάρει στα χέρια του, lp ή prs. Ο παιχτης είναι το παν.
    3 βαθμοί
  3. Κι ένα σίγουρα στην Αθηνα το 2005 για το G-Fest όταν ο αναβαπτισμενος Mustaine δεν τους ήθελε.
    2 βαθμοί
  4. Συμφωνώ απόλυτα. Εντελώς άλλα θα παίξω με στρατ, άλλα με tele και αλλα με lp. O ήχος και η χροιά μου θα είναι ο ίδιος, αλλά θα παίζω με διαφορετικό τρόπο. Βέβαια, όσο ανεβαίνει το γκάζι στον ήχο, μαζί και το compression, θα τείνω να παίζω το ίδιο σε όλες τις κιθάρες. Και ο ήχος τους θα συγκλινει περισσότερο.
    2 βαθμοί
  5. Για το πρώτο βίντεο: Είναι όντως πολύ παρεμφερής ο ήχος σε όλες αν και προσωπικά δε μου άρεσε καθόλου το πόσο ψηλά έχει το treble του. Ειδικά στη στρατ, αυτό που ακούστηκε δεν έχει καμία σχέση με neck μαγνήτη. Για μένα η πιο ισορροπημένη, με τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί, ήταν η Gibson. Τα ίδια και στο δεύτερο βίντεο. Στο τρίτο με το still got the blues, οι υψηλές συχνότητες είναι πιο "ήμερες" πιθανότατα λόγω "παχέος" distortion. Και εδώ πάντως, ο natural πιο μπάσος ήχος της Les Paul, της αποφέρει πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα.
    2 βαθμοί
  6. Ωραίο "συγκριτικό". Η Strat στον neck και οι άλλες στον bridge ?
    2 βαθμοί
  7. Ο μεσαίωνας προήλθε από την αιρετική δύση. Στην ανατολική ρωμανια δεν υπήρχε σκοταδισμός και δεν έκαψαν κανέναν.
    1 βαθμός
  8. Πολύ Καλό Πάνο! Είναι που δεν τραγουδας καλά στα Αγγλικά! Μια χαρά τραγουδάς! Μπράβο! (περαστικά!)
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Γεμάτος ωράιες εκπληξεις φίλε...
    1 βαθμός
  11. Πανέμορφο με πινελιες που σε κρατάνε σε προσοχή που την απολαμβάνεις.
    1 βαθμός
  12. Λίγο παραπάνω κόμπρεσιον θέλει στη φωνή και στο όργανο. Εκανες πολύ καλή δουλειά. Πολύ αγαπημένο κομμάτι, και αρκετά δύσκολο. Εισαι ήρωας που το τραγούδησες σε αυτήν την κατάσταση.
    1 βαθμός
  13. Μπράβο και στους δύο! @gkourmoul1 απο τα καλύτερα σου! Πατήματα και λεπτομέρεια. Μόνο λάθος θέση επιλογέα θα έλεγα αλλά όπως είπες δεν τον έχεις ακούσει και πολύ. Απο τον @Spyros Delta το περίμενα γιατί το έχει ξανακάνει και επίσης... μιμείται άψογα.? Που να ανέβαζε και νουάρ βίντεο!
    1 βαθμός
  14. Με κανατε κι εβγαλα κιθαρα τωρα Χωρις βιντεο ομως γιατι ειναι ζορι το video process και δεν θα το επαιρνα αποφαση. Παλιο κομματι Santana με νεο ηχο Santana Στην αρχη το παω ως εχει (οτι θυμομουν βεβαια οχι λεπτομερειες - αρκει να μου εδινε το υφος) και απο το 2.20 και μετα αρχιζω αυτοσχεδιασμους One take και οτι βγηκε Delta - Samba Pa Ti.mp3 .
    1 βαθμός
  15. Μα νομίζω το radius των PRS παρα είναι παραδοσιακό (10") και βρίσκεται ανάμεσα σε Gibson (12'') και Fender (7,25'' - 9.50''). Τουλάχιστον εμένα δεν με ξενίζει καθόλου. Μήπως αναφέρεσαι σε neck profile? Που κι εκεί νομίζω η PRS τα πηγαίνει πολύ καλά, αφού έχει πολλά: wide fat, wide thin, standard, pattern regular κλπ. Για μένα, τα wide fat και patt regular θεωρώ τα κορυφαία και είναι αυτά που έχω σαν μέτρο σύγκρισης όταν πιάνω κιθάρα στα χέρια μου!!
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. Για μένα περισσότερο ρόλο παίζει η μορφή της ταστιερα, πάρα η μορφή του σώματος, οι μαγνητες κλπ... Έπιασα προχθές μια prs και έπαθα ιλιγγο από το radius... Μου αρέσει να χουφτωνω το μανίκι(κ όχι μονο?) και μεγάλα radius δεν με βολεύουν και δεν με εμπνέουν... Οπότε με μια prs θα προσπαθήσω να παίξω κάτι πιο progressive, όπου δεν αισθάνομαι και πολύ άνετα, ενώ με κάτι πιο παραδοσιακο θα παίξω αντίστοιχα πιο vintage πράγματα που είναι κ το στοιχείο μου
    1 βαθμός
  18. Ναι αλλά αυτή είναι η ουσία. Η strat κάνει το the strat thing, η gibson κάνει το the gibson thing και ούτω καθεξής. Είναι δύσκολο να πάρεις strat και να μην παίξεις κάτι blues influenced, όπως είναι δύσκολο να πάρεις PRS για να βγάζεις μόνο καθαρό ήχο. Θα μου πεις, ο Malmsteen παίζει με Strat και ο Jim Root με Tele. Οκ, αλλά και πάλι ο μέσος παίκτης κλίνει προς συγκεκριμένες κιθάρες για να πάρει συγκεκριμένους ήχους και όχι για να παίζει σε όλες το ίδιο
    1 βαθμός
  19. O Σταύρος παίζει με ήχο κιθάρας στα πλήκτρα σαν τον Santana
    1 βαθμός
  20. Συμφωνώ ότι τα χέρια παίζουν μεγάλο ρόλο, αλλά... Με αρκετό γκάζι κι ένα Shure SM57 μπροστά, έτσι κι αλλιώς οι περισσότερες διαφορές πάνε περίπατο. Με αρκετό γκάζι ακόμη και στο δωμάτιο μειώνονται αρκετά οι διαφορές. Τα ερώτημα είναι: επηρεάζει η κιθάρα το πώς θα παίξεις; Για μένα ναι, αποκλείεται να βγάλω το ίδιο part με διαφορετικές κιθάρες.
    1 βαθμός
  21. Τα γκάζια στον neck μαγνήτη έχουν τη δική τους θεση τόσο μεσα στο μιξ, συχνοτικά, όσο και μέσα στο κομμάτι, μουσικά. Είναι πιο πλαδαρός από τον bridge, αλλά είναι απαραίτητος διότι δίδει πολλή εκφραστικότητα, όταν συνδυάζεται με τον bridge. Και μαλιστα, εάν είναι μάστορος ο παίχτης, και βρει σωστό ήχο, τύφλα να έχει ο bridge. Παραθέτω 3 παραδείγματα:
    1 βαθμός
  22. Οποτε βλεπω κλιπ με πολλα γκαζια σε neck pickup τοσο σε single coil (καλα για humbucker δεν το συζηταμε καν) αναρωτιεμαι αν υπαρχει τιποτα χειροτερο ηχητικα. Λασπη καμμια definition, οτι και να εχεις βαλει ειναι σαν να παιζεις με κακης ποιοτητας fuzz.
    1 βαθμός
  23. Νομίζω το κάνει με διαφορετικό σκεπτικό. Προσπαθεί να αποδώσει το συγκεκριμένο κομμάτι με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο και με τις τέσερις κιθάρες, οπότε ο neck της strat ήταν μονόδρομος για να το πετύχει. Αλλωστε υπάρχουν άπειρα άλλα συγκριτικά που δείχνουν τις διαφορές single με humbucker και gibson vs fender...
    1 βαθμός
  24. Happy nad που λένε και στο χωριό μου! Πολύ χαίρομαι που σ' αρέσει τελικά, παλιά είχα τον vt30 valvetronix και ήμουνα ενθουσιασμένος με τους ήχους του...
    1 βαθμός
  25. Το γνωστό παραδοσιακό ποίημα σε πανκ ροκ εκδοχή. Σαράντα πέντε μάστοροι κι εξήντα μαθητάδες γιοφύριν εθεμέλιωναν στης Άρτας το ποτάμι. Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ εγκρεμιζόταν. Μοιρολογούν οι μάστορες και κλαιν οι μαθητάδες. “Αλίμονο στους κόπους μας, κρίμα στις δούλεψές μας, ολημερίς να χτίζουμε, το βράδυ να γκρεμιέται.” Πουλάκι εδιάβη κι έκατσεν, αντίκρυ στο ποτάμι, δεν εκελάηδε σαν πουλί, μηδέ σαν χελιδόνι, παρά εκελάηδε κι έλεγε ανθρώπινη λαλίτσα: ” Άν δε στοιχειώσετε άνθρωπο, γιοφύρι δε στεριώνει και μη στοιχειώσετε ορφανό, μη ξένο, μη διαβάτη, παρά του πρωτομάστορα την όμορφη γυναίκα, που έρχεται αργά τ’ αποταχύ και πάρωρα το γιόμα.” Τ’ άκουσ’ ο πρωτομάστορας και του θανάτου πέφτει. Πιάνει, μηνάει της λυγερής με το πουλί τ’ αηδόνι. Αργά ντυθεί, αργά αλλαχτεί, αργά να πάει το γιόμα, αργά να πάει να διαβεί της Άρτας το γιοφύρι. Και το πουλί παράκουσε κι αλλιώς επήγε κι είπε: “Γοργά ντύσου, γοργά άλλαξε, γοργά να πας το γιόμα, γοργά να πας και να διαβείς της Άρτας το γιοφύρι.”
    0 βαθμοί
  26. Ενα απλο τραγουδακι ...ετσι ...για Καλη Χρονια ..σε όλα τα ιδιαιτερα και δημιουργικα παιδια του NOIZ.
    0 βαθμοί
  27. Αναμένοντας το NAMM 2024 που θα πραγματοποιηθεί από 25 έως 28 Ιανουαρίου, ήδη κάποιοι κατασκευαστές άρχισαν να ανακοινώνουν τα νέα προϊόντα. Από Korg το νέο mikroKORG2. Επίσημο link. Επίσης από Korg το KingKORG Neo. Επίσημο link. Από την VOX η APC-1. Επίσημο link. Από την BOSS το VE-22. Επίσημο link.
    0 βαθμοί
  28. Υπάρχουν διαφορές αλλά, όλες τους είναι υπέροχες! Τελικά για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι ο ήχος είναι στα δάκτυλα και στον παίκτη!!
    0 βαθμοί
  29. https://metalstories.gr/pro-christou-oles-oi-leptomereies-gia-tin-diskografiki-epistrofi-ton-rotting-christ/ "Οι Rotting Christ ανακοίνωσαν τις βασικές πληροφορίες για τον επερχόμενο δίσκο τους. Ο δίσκος, που είναι ο διάδοχος του “The Heretics” που κυκλοφόρησε πριν πέντε χρόνια, θα ονομάζεται “Προ Χριστού” (Pro Xristoy) και θα κυκλοφορήσει στις 24 Μαΐου μέσω της Season Of Mist."
    0 βαθμοί
  30. Υποθέτω ότι το νήμα δεν αφορά μόνο πληκτροφόρα οπότε βάζω και νέο ενισχυτή, τον Peavey Classic 20 watt 112 combo στα 999,99$ 2x EL84 power tubes and 3x 12AX7/ECC83 preamp tubes Two footswitchable channels with three-band EQ Footswitchable volume boost on both channels Footswitchable reverb Footswitchable buffered effects Loop Tube Status Indication (T.S.I.) circuit Impedance switch for 16 or 8 ohm cabinets MSDI™ Output with XLR and ground lift switch USB Output Speaker defeat switch Headphone output Attenuator switch for 20 watts, 5 watts or 1 watt output power Single 12" Celestion Midnight 60; 16 Ohms
    0 βαθμοί
  31. Κάθε γειτονιά και αλάνα τότε....
    0 βαθμοί
  32. Σε ευχαριστώ Απόστολε. Το κομμάτι έχει δύσκολο στίχο... δεν έχει ροή ο στίχος... και αν δεν έχεις εξοικειωθεί με τα φωνητικά του, η φωνή βγαίνει σαν να τραγουδάς ενω τρως ταυτόχρονια στραγάλια. Αυτή η φωνάρα απο τους Procol Harum που το έχει πει, το κάνει να φαίνεται τόσο εύκολο. Εκεί την πάτησα και διάλεξα αυτό το κομμάτι ?. Θα το ξαναπώ... τα επόμενα takes θα είναι σίγουρα καλύτερα.
    0 βαθμοί
  33. Είχανε λέει σε μια πλατεία ένα φούρνο σε σχήμα ταύρου και εκεί καίγανε όποιον δεν καθότανε καλά και το πλήθος γύρω γύρω να ζητωκραυγάζει... ήτανε μια φορά ένας που του άρεσαν οι εικόνες και τον κάψανε τον άνθρωπο... πάρε παλικάρια https://el.wikipedia.org/wiki/Άγιος_Ανδρέας_ο_Κρητικός
    0 βαθμοί
  34. Και να θυσιάσαν και κανένα μπορεί να του έπρεπε... με τον χριστιανισμό του μεσαίωνα σίγουρα δεν συγκρίνονται σε ωμότητα
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Συγκρίνεις δηλαδή τους Αμερικάνους αυτόχθονες με τους αρχαίους Έλληνες... μάλιστα. Το εν λόγω συγκρότημα δεν εννοεί αυτούς ως παγανιστές
    0 βαθμοί
  37. Πάρα πολύ ωραίο παίξιμο Γιώργο έχεις πιάσει το φιλινγκ!... ο ήχος θέλει λίγο ακόμα.
    0 βαθμοί
  38. Δεν ειδα το ερωτηματικο. Νομιζα οτι λες οτι το επαιξες με μεσαια θεση. Με neck πιστευω (δεν ξερω και την κιθαρα σου) θα ηταν πιο κοντα. Επισης αυτη η φραση στο 0.08 (την ξαναπαιζεις στο 0.18) ειναι τελειως εκτος κλιματος Santana. Γενικοτερα το κλιπ σου ακουγεται σαν να θελει ο jeff beck να παιξει santana (καθολου ασχημη ιδεα υπο καποια αλλη προοπτικη).
    0 βαθμοί
  39. το branding, σε ένα προϊόν, παίζει ιδιαίτερο ρόλο στην απήχηση που θα έχει στους καταναλωτές. Συνήθως είναι προσεκτικά σχεδιασμένο για το σκοπό αυτόν. Στην περίπτωση του συγκροτήματος αυτού συμβαινει το ίδιο. Επηρεάζει δλδ
    0 βαθμοί
  40. Θεωρία γνωρίζω, πέρα από τα βασικά, κλίμακες, διαστήματα, και συγχορδίες Αρμονία, αντίστιξη έχω μεσάνυχτα και όχι δεν κατάφερα να ξεκινήσω τελικά
    0 βαθμοί
  41. Είμαι biased, ok; Το παραδέχομαι εκ των προτέρων. Πιστεύω. Άρα είμαι στην αλλά πλευρά της βάρκας. Ωστόσο, δεν έχω πρόβλημα με τον άθεο που ξέρει γιατί είναι άθεος και ξέρει να σεβεται, κάποιες από τις πιο κορυφαίες συζητήσεις που έχω κάνει ποτέ ήταν με άθεους. Αλλά αν είσαι άθεος, όπως λένε οι συγκεκριμένοι, δε μπορείς να έχεις αυτό το όνομα ρε φίλε. Είσαι ξεκάθαρα πολέμιος της συγκεκριμένης θρησκείας. Όσον αφορά για τη μεγάλη καριέρα, δε διαφωνώ ότι έχουν καταφέρει αρκετά στο συγκεκριμένο χώρο, αλλά η μαγκιά θα ήταν να καταφέρουν τα ίδια χωρίς το όνομα, αμιγώς μουσικά
    0 βαθμοί
  42. 0 βαθμοί
  43. Είναι προβοκατόρικο όνομα, έχει συμβάλει κατά τη γνώμη μου στην επιτυχία του συγκροτήματος (υπόψιν το κοινό που απευθύνεται) τους έχει όμως δημιουργήσει και προβλήματα, πχ σε κάποιες χώρες δεν δέχονται να εμφανιστεί συγκρότημα με τέτοιο όνομα. Πρόσημο γενικά θετικό, είναι μπάντα με διεθνή καριέρα
    0 βαθμοί
  44. και ακόμα το έχω και εξακολουθώ να είμαι ψηλός και να ισχύουν όλα τα άλλα. Άντε, να είμαι καλά και στην επόμενη νεκρανάσταση του θέματος σε 20 χρόνια. Θα είμαι ένα ψηλό, ευχάριστο λαμπερό γεροντάκι με Triton Le??
    0 βαθμοί
  45. Το Λάκη τον καταλαβαίνω, καθότι εργένης ΚΑΙ μεγαλύτερος. Γουστέρνω να μπαίνω ζπιτ και να βλέπω κρεμασμένα τα ζωντανά στο τοίχο, αυτός τα έχει σε οπλοΜαστό... Έτυχε παλαιόθεν να έχω ένα ''βίντατζ'' το αγαπώ μια και μεγάλωσα μαζί του και ήταν η βασική μου κιθάρα και μοναδική, τότε. Μετά το 2011 που μπλέχτηκα με τους λεχρίτες τους φασαριόζους, αγόρασα DAW, έφτιαξα κομπιούτερς, πήρα μπουθάρες, ηχεία, ακουστικά. Όχι υπερβολές σα τον Λάκη, φτηνοκίθαρα, ακουστικά που δεν είχα και μια ηλεκτρική. Ενισχυτή είχα έναν από παλιά, όχι τπτ σπουδαίο ένα φεντεράκι καινουργή αγορασμένο, αλλά τρανζίστορ με πετάλι για εναλλαγή καθαρού-βρώμικου καναλιού, γκέιν και ριβερμπ. Δεν χρησιμοποιώ πετάλια και με αυτόν έπαιξα παντού, αν και ο τότε ήχος μου, ήταν για κάτι Μάρσαλ κτήνη, τη δουλειά την έκανε. Μετά το 11 και απουσία 20 χρόνων απ τα μουσικά και τας μπουθάρας, βρέθηκε κάποιος επαέ που με ΧΑΡΙΣΕ έναν λαμπάτο φένδερ-το μέλος, έχει διαγραφεί. Κάποια στιγμή πρόπερσι και αφού είχα βαρεθεί με 2 φτηνοακουστικές, αποφάσισα να πάρω μια ΚΑΥΛΗ. Αντι να δώκω 4, έδωκα 2 σε έναν παλουκάρι - επίσης έχει κόψει ρόδα μυρωμένα, κρίνους, ανθούς και πασχαλιές απ το φόρδουμ- και με έσιαξε μια ακουστική σύμφωνα με τα γούστα μου μπερεκέτι. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, πήγα και μια Σκουίαρ αφίνιτι που είχα πάρει το 11 για μαγνήτες-ηλεκτρικά-κλειδιά- μάντέψτε, ακόμα έναν που λάκισε απ το φόρουμ. Έχω, αυτά που ήθελα για την ηλικία μου και τη ΜΑΛΑΚΙΑ μου, όποτε κάτσει και μου έρθει το κέφι να παίξω...το μόνο που δεν έχω χαρεί, είναι ο λαμπάτος, που βαριέμαι να τον κουβαλάω στο στούνδιο, όποτε πάω. Τα DAW μου είναι ΑΧΡΗΣΤΑ, όταν θέλω να παίξω μουσική, ΔΕΝ θέλω να ψάχνω κουμπιά και ηλεκτρόνια, ή πως να τοποθετήσω μικρόφωνα, τα αφήνω σε άλλον. Ο τρανζιστοράτος ενισχυτής, είναι διακοπές στο χωριό, όπου πάιζει σε φουλ ένταση όλο το 24ωρο, η λάμπα στην Αθήνα, τσάμπα καίει, αφού δεν επιτρέπεται. Λάκη οφείλεις να πάρεις και έναν Μπούγκι
    0 βαθμοί
  46. 1) Να σημειώσω ότι το βιβλίο από το οποίο πήρα τους 22 κανόνες που παρέθεσα πιο πάνω, για την εύρεση των σχετικών ελάσσονων που συναντάται ένα διάστημα με βάση το είδος του διαστήματος, αναφέρονται μόνο στην εύρεση των αρμονικών ελάσσονων. 2) Στο παράδειγμα που συζητάμε, να διευκρινήσουμε ότι το ΣΙb-ΦΑ# συναντάται στην ανιούσα της σολ μελωδικής και όχι στην κατιούσα 3) Λοιπόν, μετά από αυτή τη συζήτηση, εγώ καταλαβαίνω ότι το καλύτερο είναι όταν σου δίνεται ένα οποιοδήποτε διάστημα, να κάτσεις λίγα δευτερόλεπτα να παίξεις την κάθε κλίμακα στο πιάνο και να εντοπίζεις το διάστημα σε ποιες ελάσσονες το συνάντησες. Νομίζω είναι πιο γρήγορο τελικά :)
    0 βαθμοί
  47. 0 βαθμοί
  48. @LK Δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο είσαι ικανοποιημένος από τις solid state εκδοχές των Fender και Marshall,σε ότι αφορά την ποιότητα του crunch/distortion.Aπ' ότι καταλαβαίνω,το βλέπεις και κάπως συλλεκτικά το πράγμα. Εγώ απλά θα επαναλάβω ότι το μηχανηματάκι αυτό θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οποιοδήποτε θα προσπαθήσει να ξεχωρίσει το gain ηχόχρωμα του από ένα (καλό)λαμπάτο. @kosthrash Αν ο Marshall που αναφέρεις και στα λεφτά που κοστίζει μπορεί να χαρακτηριστεί ως high gain,θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη για μένα και σίγουρα θα το ψάξω.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...