Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      899


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/20/24 σε όλα

  1. Νομιζα πως δεν θα ηταν τοσο δυσκολο να παιξει καποιος στο στυλ του Santana αλλα απο οτι φαινεται δεν ... Πρεπει να τσεκαρα απειρα βιντεο στο YT μηπως βρω κατι που να κλεισω τα ματια και να πω "ναι αυτος μπορει να ειναι ο carlos".
    3 βαθμοί
  2. To πως πχ θα χτυπησει την χορδή με την πένα έχει πολύ μεγαλύτερη επιδραστικοτητα στον ήχο απο το τι κιθάρα θα πάρει στα χέρια του, lp ή prs. Ο παιχτης είναι το παν.
    3 βαθμοί
  3. Κι ένα σίγουρα στην Αθηνα το 2005 για το G-Fest όταν ο αναβαπτισμενος Mustaine δεν τους ήθελε.
    2 βαθμοί
  4. Συμφωνώ απόλυτα. Εντελώς άλλα θα παίξω με στρατ, άλλα με tele και αλλα με lp. O ήχος και η χροιά μου θα είναι ο ίδιος, αλλά θα παίζω με διαφορετικό τρόπο. Βέβαια, όσο ανεβαίνει το γκάζι στον ήχο, μαζί και το compression, θα τείνω να παίζω το ίδιο σε όλες τις κιθάρες. Και ο ήχος τους θα συγκλινει περισσότερο.
    2 βαθμοί
  5. Για το πρώτο βίντεο: Είναι όντως πολύ παρεμφερής ο ήχος σε όλες αν και προσωπικά δε μου άρεσε καθόλου το πόσο ψηλά έχει το treble του. Ειδικά στη στρατ, αυτό που ακούστηκε δεν έχει καμία σχέση με neck μαγνήτη. Για μένα η πιο ισορροπημένη, με τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί, ήταν η Gibson. Τα ίδια και στο δεύτερο βίντεο. Στο τρίτο με το still got the blues, οι υψηλές συχνότητες είναι πιο "ήμερες" πιθανότατα λόγω "παχέος" distortion. Και εδώ πάντως, ο natural πιο μπάσος ήχος της Les Paul, της αποφέρει πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα.
    2 βαθμοί
  6. Ωραίο "συγκριτικό". Η Strat στον neck και οι άλλες στον bridge ?
    2 βαθμοί
  7. Ο μεσαίωνας προήλθε από την αιρετική δύση. Στην ανατολική ρωμανια δεν υπήρχε σκοταδισμός και δεν έκαψαν κανέναν.
    1 βαθμός
  8. Πολύ Καλό Πάνο! Είναι που δεν τραγουδας καλά στα Αγγλικά! Μια χαρά τραγουδάς! Μπράβο! (περαστικά!)
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Γεμάτος ωράιες εκπληξεις φίλε...
    1 βαθμός
  11. Πανέμορφο με πινελιες που σε κρατάνε σε προσοχή που την απολαμβάνεις.
    1 βαθμός
  12. Λίγο παραπάνω κόμπρεσιον θέλει στη φωνή και στο όργανο. Εκανες πολύ καλή δουλειά. Πολύ αγαπημένο κομμάτι, και αρκετά δύσκολο. Εισαι ήρωας που το τραγούδησες σε αυτήν την κατάσταση.
    1 βαθμός
  13. Μπράβο και στους δύο! @gkourmoul1 απο τα καλύτερα σου! Πατήματα και λεπτομέρεια. Μόνο λάθος θέση επιλογέα θα έλεγα αλλά όπως είπες δεν τον έχεις ακούσει και πολύ. Απο τον @Spyros Delta το περίμενα γιατί το έχει ξανακάνει και επίσης... μιμείται άψογα.? Που να ανέβαζε και νουάρ βίντεο!
    1 βαθμός
  14. Με κανατε κι εβγαλα κιθαρα τωρα Χωρις βιντεο ομως γιατι ειναι ζορι το video process και δεν θα το επαιρνα αποφαση. Παλιο κομματι Santana με νεο ηχο Santana Στην αρχη το παω ως εχει (οτι θυμομουν βεβαια οχι λεπτομερειες - αρκει να μου εδινε το υφος) και απο το 2.20 και μετα αρχιζω αυτοσχεδιασμους One take και οτι βγηκε Delta - Samba Pa Ti.mp3 .
    1 βαθμός
  15. Μα νομίζω το radius των PRS παρα είναι παραδοσιακό (10") και βρίσκεται ανάμεσα σε Gibson (12'') και Fender (7,25'' - 9.50''). Τουλάχιστον εμένα δεν με ξενίζει καθόλου. Μήπως αναφέρεσαι σε neck profile? Που κι εκεί νομίζω η PRS τα πηγαίνει πολύ καλά, αφού έχει πολλά: wide fat, wide thin, standard, pattern regular κλπ. Για μένα, τα wide fat και patt regular θεωρώ τα κορυφαία και είναι αυτά που έχω σαν μέτρο σύγκρισης όταν πιάνω κιθάρα στα χέρια μου!!
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. Για μένα περισσότερο ρόλο παίζει η μορφή της ταστιερα, πάρα η μορφή του σώματος, οι μαγνητες κλπ... Έπιασα προχθές μια prs και έπαθα ιλιγγο από το radius... Μου αρέσει να χουφτωνω το μανίκι(κ όχι μονο?) και μεγάλα radius δεν με βολεύουν και δεν με εμπνέουν... Οπότε με μια prs θα προσπαθήσω να παίξω κάτι πιο progressive, όπου δεν αισθάνομαι και πολύ άνετα, ενώ με κάτι πιο παραδοσιακο θα παίξω αντίστοιχα πιο vintage πράγματα που είναι κ το στοιχείο μου
    1 βαθμός
  18. Ναι αλλά αυτή είναι η ουσία. Η strat κάνει το the strat thing, η gibson κάνει το the gibson thing και ούτω καθεξής. Είναι δύσκολο να πάρεις strat και να μην παίξεις κάτι blues influenced, όπως είναι δύσκολο να πάρεις PRS για να βγάζεις μόνο καθαρό ήχο. Θα μου πεις, ο Malmsteen παίζει με Strat και ο Jim Root με Tele. Οκ, αλλά και πάλι ο μέσος παίκτης κλίνει προς συγκεκριμένες κιθάρες για να πάρει συγκεκριμένους ήχους και όχι για να παίζει σε όλες το ίδιο
    1 βαθμός
  19. O Σταύρος παίζει με ήχο κιθάρας στα πλήκτρα σαν τον Santana
    1 βαθμός
  20. Συμφωνώ ότι τα χέρια παίζουν μεγάλο ρόλο, αλλά... Με αρκετό γκάζι κι ένα Shure SM57 μπροστά, έτσι κι αλλιώς οι περισσότερες διαφορές πάνε περίπατο. Με αρκετό γκάζι ακόμη και στο δωμάτιο μειώνονται αρκετά οι διαφορές. Τα ερώτημα είναι: επηρεάζει η κιθάρα το πώς θα παίξεις; Για μένα ναι, αποκλείεται να βγάλω το ίδιο part με διαφορετικές κιθάρες.
    1 βαθμός
  21. Τα γκάζια στον neck μαγνήτη έχουν τη δική τους θεση τόσο μεσα στο μιξ, συχνοτικά, όσο και μέσα στο κομμάτι, μουσικά. Είναι πιο πλαδαρός από τον bridge, αλλά είναι απαραίτητος διότι δίδει πολλή εκφραστικότητα, όταν συνδυάζεται με τον bridge. Και μαλιστα, εάν είναι μάστορος ο παίχτης, και βρει σωστό ήχο, τύφλα να έχει ο bridge. Παραθέτω 3 παραδείγματα:
    1 βαθμός
  22. Οποτε βλεπω κλιπ με πολλα γκαζια σε neck pickup τοσο σε single coil (καλα για humbucker δεν το συζηταμε καν) αναρωτιεμαι αν υπαρχει τιποτα χειροτερο ηχητικα. Λασπη καμμια definition, οτι και να εχεις βαλει ειναι σαν να παιζεις με κακης ποιοτητας fuzz.
    1 βαθμός
  23. Νομίζω το κάνει με διαφορετικό σκεπτικό. Προσπαθεί να αποδώσει το συγκεκριμένο κομμάτι με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο και με τις τέσερις κιθάρες, οπότε ο neck της strat ήταν μονόδρομος για να το πετύχει. Αλλωστε υπάρχουν άπειρα άλλα συγκριτικά που δείχνουν τις διαφορές single με humbucker και gibson vs fender...
    1 βαθμός
  24. Happy nad που λένε και στο χωριό μου! Πολύ χαίρομαι που σ' αρέσει τελικά, παλιά είχα τον vt30 valvetronix και ήμουνα ενθουσιασμένος με τους ήχους του...
    1 βαθμός
  25. Το παρακάτω είναι πριν 4 χρόνια. Στη φάση ανασυγκρότησης έπεσε σχετικο remaster
    0 βαθμοί
  26. Αναμένοντας το NAMM 2024 που θα πραγματοποιηθεί από 25 έως 28 Ιανουαρίου, ήδη κάποιοι κατασκευαστές άρχισαν να ανακοινώνουν τα νέα προϊόντα. Από Korg το νέο mikroKORG2. Επίσημο link. Επίσης από Korg το KingKORG Neo. Επίσημο link. Από την VOX η APC-1. Επίσημο link. Από την BOSS το VE-22. Επίσημο link.
    0 βαθμοί
  27. Αφού κλείστηκα μέσα με φαρυγγίτιδα και λίγο πυρετό και αφού δεν είχα και καμία ιδιαίτερη έμπνευση να γράψω κάτι είπα να κάνω ένα κοβεράκι που δεν είχα κάνει ποτέ μου να δω πως θα πάει. Τελικά το κομμάτι που διάλεξα ήταν πιο δύσκολο απο οτι του φαινόταν. PAL - A Whiter Shade of Pale(Cover).mp3
    0 βαθμοί
  28. Υποθέτω ότι το νήμα δεν αφορά μόνο πληκτροφόρα οπότε βάζω και νέο ενισχυτή, τον Peavey Classic 20 watt 112 combo στα 999,99$ 2x EL84 power tubes and 3x 12AX7/ECC83 preamp tubes Two footswitchable channels with three-band EQ Footswitchable volume boost on both channels Footswitchable reverb Footswitchable buffered effects Loop Tube Status Indication (T.S.I.) circuit Impedance switch for 16 or 8 ohm cabinets MSDI™ Output with XLR and ground lift switch USB Output Speaker defeat switch Headphone output Attenuator switch for 20 watts, 5 watts or 1 watt output power Single 12" Celestion Midnight 60; 16 Ohms
    0 βαθμοί
  29. Η "ανθρωπιά" του χριστιανισμού έγκειται στην εφαρμογή του Ευαγγελίου, και η απανθρωπιά αναφέρεται στη μη εφαρμογή αυτού. Δεν ξέρω γιατί να μπλέκουμε την αρχαία Ελλάδα με τον Χριστιανισμό και να "πρέπει" να διαλέξουμε. Μέγιστες προσωπικότητες σπούδασαν και τα δύο, με μεγάλο παράδειγμα τους τρεις Ιεράρχες που γιορτάζουν αυτόν το μήνα. Δεν είναι one or the other σε όλους τους τομείς
    0 βαθμοί
  30. Είχανε λέει σε μια πλατεία ένα φούρνο σε σχήμα ταύρου και εκεί καίγανε όποιον δεν καθότανε καλά και το πλήθος γύρω γύρω να ζητωκραυγάζει... ήτανε μια φορά ένας που του άρεσαν οι εικόνες και τον κάψανε τον άνθρωπο... πάρε παλικάρια https://el.wikipedia.org/wiki/Άγιος_Ανδρέας_ο_Κρητικός
    0 βαθμοί
  31. Με ένα Arturia midi controller και τα native audio units του Logic. Για το μπάσο μόνο χρησιμοποίησα το MODO της ΙΚ.
    0 βαθμοί
  32. Καλα εννοειται οτι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αν κ υπαρχουν αντικειμενικα ευχαριστες κ δυσαρεστες συχνοτητες στο αυτι. Επισης αυτονοητο οτι των ανωτερω εξαιρουνται ειδικες χρησεις. Εαν θελω λασπη η fuzzy ηχο επειδη πρεπει η επειδη ειμαι πχ οι radiohead ε ναι τοτε δεν το συζηταμε. Αναφερομουν ομως στη χρηση του neck οπως ακριβως ανεβηκε στα αρχικα βιντεακια.
    0 βαθμοί
  33. Ε ουχοί και ούλοι, ρε φίλε ήμαρτόνε δλδ κάτι Δέλτες, ο Σερ κλπ ,δεν ξεύρουν απλά να αλλάζουν χορδές, ανά δεκάλεπτον μόνο
    0 βαθμοί
  34. Καλησπερα ! Ας κανω και ενα update να πω τι εχω κανει μεχρι τωρα ! ΤΙΠΟΤΑ απολύτως χα-χα-χα. ΕΙδα καποιες κιθαρες που μου αρεσαν , οπως Αυτη η Sire η οποια ειναι discontinued δυστυχως !!! Επισης βλεπω και Squier Affinity ή 40 Anniversary. Εχω ξεκινησει και παιζω με το Neck Μαγνητη να δω πως ακουγεται ! Κατι κανει και ο Humbucker αλλα αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οι δυναμικες. Ο Bridge Που χρησιμοποιω μια ζωη εχει μεγαλυτερο ευρος δυναμικων και ειναι πιο ευκολος στο παιξιμο. ΑΥτο συμβαινει επειδη εχει πιο πολυ output νομιζω. Αυτα ! Άι, κατι θα παρω. φτανει η ωρα :D
    0 βαθμοί
  35. Ε ακριβως αυτο. Συγκριση του ανωτερω πατσα με το αυθεντικο κ ανυπερβλητο: Συμφωνω ομως οτι ο Σπυηδος στο neck ειναι οκ. Ομως κατα την ταπεινη μου αποψη αυτο οφειλεται στο ιλιγγιωδες alternate picking σε αυτες τις ταχυτητες που δινει πριμα κ δεν αφηνει να απλωσει ολη η λασπουρια. Για εμενα neck pickup ειναι καθαρος ηχος μεχρι max blues παιξιματα με od. Αν αρχισουν τα γκαζια στο neck προτιμω να ακουω τρομπετα.
    0 βαθμοί
  36. Έχετε μάθει βλέπω, παίζετε καλά όλοι, μπράβο? ?
    0 βαθμοί
  37. Το vol pot ειναι κομμενο σε ολο το κομματι (ισως στο 5-7 δεν προσεξα, με το αυτι το ρυθμισα). Απο εκει και μετα με το δεξι χερι εβγαζα το gain που ηθελα
    0 βαθμοί
  38. Μην το παίρνεις τόσο σοβαρά δεν νομίζω να έχει σχέση με θρησκείες κλπ... Απλά ήταν μια εποχή που πέρναγε το σατανιστικο... Οπως επίσης δε νομίζω ότι έπαιξε ρόλο το όνομα στην επιτυχια τους ούτε στο 1%...αυτοι οι 'εντυπωσιασμοι' κρατούν λίγα λεπτά ή ουσία είναι που μένει... Κ οι τύποι αντέχουν πάνω από 30χρ
    0 βαθμοί
  39. έκανα κι εγώ την λ@κ@μία και συγκινήθηκα ενθυμούμενος παλιούς φίλους από εδώ (και κυρίως αυτούς που δεν έχουν φύγει μόνο από το φόρουμ αλλά και από την ζωή)...? anyway... the show must gone on... στα λίθινα χρόνια του εν Ελλάδι κυβερνοχώρου στα chat μπουντρούμια των πανεπιστημίων συνηθιζόταν ως νικ τα πρώτα γράμματα του ονοματεπώνυμου σε greekglish... το δικό μου έβγαινε NPapar με όλους τους προφανείς σχετικούς συνειρμούς τους οποίους και διασκέδαζα μικρότερος και το είχα κρατήσει κάποια χρόνια καθώς περιέργως είχε και πέραση στο άλλο φύλλο... ε μεγαλώνοντας "σοβάρεψα" και έκανα το απαραίτητο cut...?
    0 βαθμοί
  40. KAOSS Replay. Ένας άλλος ανταγωνιστής της σειράς SP (SP-404MKII). Βέβαια, πρώτος διδάξας ήταν η AKAI.
    0 βαθμοί
  41. Εμενα βγηκε (μαλλον το εβγαλα μονος μου) το 1992, οταν επαιξα σε ενα δισκο (πρωτη μου δισκογραφια) του Γιαννη Βασιλειου (του Καμπριολε) και εγραψαν το κανονικο μου επωνυμο (Δημητροπουλος) στα credits και το πηραν χαμπαρι οι φιλοι μου οι ροκαδες (γιατι φυσικα τους εκρυψα οτι επαιξα σε δισκο με μπουζουκια - που να΄ξερα τι θα γινοταν μετα) και με πηραν στο ψιλο. Απο τοτε ειπα θα δισκογραφω με ψευδώνυμο. Αν και καποιοι συνεχιζαν να βαζουν το κανονικο μου επωνυμο, λογω του οτι αυτο εβλεπαν στα λογιστικα τους βιβλια ή στα συμβολαια. Αλλα μετα συνηθισαν οι φιλοι και δεν με κραζανε. Καποιοι απο αυτους παιξανε κι αυτοι στα μπουζουκια. Καλα να παθουν. .
    0 βαθμοί
  42. Ο ήχος του, σε μια δεδομένη στιγμή, ψιλοαντιγράφεται. Ο τρόπος που παίζει δεν μπορεί να αντιγραφτεί. Και το τρόπος που παίζει κάνει τον ήχο του να αλλάζει συνεχώς, πότε κουνόντας τα pots, πότε αλλάζοντας δυναμική στο δεξί χέρι. Πάρτε λίγο santana και από μενα, αλλά με παίξιμο α λα gkourmoul1... ? Κατάφερα να το παίξω με τους πιο high gain (και τους χειροτερους) μαγνήτες που έχω και ευτυχώς έχω αλλάξει. Εντελώς αναίσθητοι στην πένα. XiaoYing_Video_1693654273774_6375.mp4
    0 βαθμοί
  43. Το χειρότερο όνομα συγκροτήματος στην ιστορία της μουσικής ρε φίλε...
    0 βαθμοί
  44. Το Λάκη τον καταλαβαίνω, καθότι εργένης ΚΑΙ μεγαλύτερος. Γουστέρνω να μπαίνω ζπιτ και να βλέπω κρεμασμένα τα ζωντανά στο τοίχο, αυτός τα έχει σε οπλοΜαστό... Έτυχε παλαιόθεν να έχω ένα ''βίντατζ'' το αγαπώ μια και μεγάλωσα μαζί του και ήταν η βασική μου κιθάρα και μοναδική, τότε. Μετά το 2011 που μπλέχτηκα με τους λεχρίτες τους φασαριόζους, αγόρασα DAW, έφτιαξα κομπιούτερς, πήρα μπουθάρες, ηχεία, ακουστικά. Όχι υπερβολές σα τον Λάκη, φτηνοκίθαρα, ακουστικά που δεν είχα και μια ηλεκτρική. Ενισχυτή είχα έναν από παλιά, όχι τπτ σπουδαίο ένα φεντεράκι καινουργή αγορασμένο, αλλά τρανζίστορ με πετάλι για εναλλαγή καθαρού-βρώμικου καναλιού, γκέιν και ριβερμπ. Δεν χρησιμοποιώ πετάλια και με αυτόν έπαιξα παντού, αν και ο τότε ήχος μου, ήταν για κάτι Μάρσαλ κτήνη, τη δουλειά την έκανε. Μετά το 11 και απουσία 20 χρόνων απ τα μουσικά και τας μπουθάρας, βρέθηκε κάποιος επαέ που με ΧΑΡΙΣΕ έναν λαμπάτο φένδερ-το μέλος, έχει διαγραφεί. Κάποια στιγμή πρόπερσι και αφού είχα βαρεθεί με 2 φτηνοακουστικές, αποφάσισα να πάρω μια ΚΑΥΛΗ. Αντι να δώκω 4, έδωκα 2 σε έναν παλουκάρι - επίσης έχει κόψει ρόδα μυρωμένα, κρίνους, ανθούς και πασχαλιές απ το φόρδουμ- και με έσιαξε μια ακουστική σύμφωνα με τα γούστα μου μπερεκέτι. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, πήγα και μια Σκουίαρ αφίνιτι που είχα πάρει το 11 για μαγνήτες-ηλεκτρικά-κλειδιά- μάντέψτε, ακόμα έναν που λάκισε απ το φόρουμ. Έχω, αυτά που ήθελα για την ηλικία μου και τη ΜΑΛΑΚΙΑ μου, όποτε κάτσει και μου έρθει το κέφι να παίξω...το μόνο που δεν έχω χαρεί, είναι ο λαμπάτος, που βαριέμαι να τον κουβαλάω στο στούνδιο, όποτε πάω. Τα DAW μου είναι ΑΧΡΗΣΤΑ, όταν θέλω να παίξω μουσική, ΔΕΝ θέλω να ψάχνω κουμπιά και ηλεκτρόνια, ή πως να τοποθετήσω μικρόφωνα, τα αφήνω σε άλλον. Ο τρανζιστοράτος ενισχυτής, είναι διακοπές στο χωριό, όπου πάιζει σε φουλ ένταση όλο το 24ωρο, η λάμπα στην Αθήνα, τσάμπα καίει, αφού δεν επιτρέπεται. Λάκη οφείλεις να πάρεις και έναν Μπούγκι
    0 βαθμοί
  45. ''Η μπάντα δήλωσε ότι το “Προ Χριστού” είναι ένας φόρος τιμής στους Παγανιστές βασιλείς που υπερασπίστηκαν τις αξίες και τη γνώση τους ενάντια στην εξάπλωση του Χριστιανισμού.'' Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και θα διαβάσω και τους στίχους όταν κυκλοφορήσει
    0 βαθμοί
  46. Με ρωταγε πριν ενας μαθητης για γκρουβα και του λεω ακου αυτο
    0 βαθμοί
  47. Επανέρχομαι. Έχω κάνα 2ωρο που ασχολούμαι μαζί του. Ο ενισχυτής (Vox VT20X ) είναι Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ. Δεν είναι μόνο η εμφάνιση. Δεν είναι μόνο ο ήχος (εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς βγαίνει αυτό το πράγμα και το Headroom από 8" μεγάφωνο). Δεν είναι μόνο οι δυνατότητές του...ΑΠΕΙΡΕΣ (και σε προσομοιώσεις και σε effects). ΕΙΝΑΙ κυρίως το software (ToneRoom) ....Που τον πάει σε άλλα επίπεδα. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα....μακραν καλλίτερος από τον ανταγωνισμό του. Κρίμα που άργησα τόσο να τον πάρω.. Υ.Γ. Αν τυχόν γίνεται και βρώ τρόπο να τον περνάς σαν Plug in και στο daw σου.....άστα να πάνε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...