Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11715


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/19/24 σε όλα

  1. Τα σχόλια μου για την νοσταλγική βόλτα σου (σε ήρωες που μοιραζόμαστε) διαφέρουν κάπως απο τους προλαλήσαντες και έχουν ως εξής. 1. Άκουσα ήχο που πλησιάζει το woman tone του Καρόλου. 2. H φρασεολογία όμως... δεν είναι Καρολική. Κάποιες φράσεις του είναι signature και έπρεπε να τις προσπαθήσεις κάπως. Στα τελειώματα και σηκώματα ίσως. 3. Ο Κάρολος πατάει με μεγάλη σιγουριά τα τάστα και είναι πάντα καρφί στη νότα. Το ίδιο και στα bends. Αυτά ίσως δεν χαρακτηρίζουν το παίξιμο σου. Σαν παίκτης θα έλεγα πως είσαι απο άποψη σχεδόν αντίθετος, έχοντας σε ακούσει τόσο καιρό. 4. Η πένα με πιάσιμο Di Meola κάνει μεγάλη διαφορά στο latin. Ο Κάρλος είναι ένας και δυστυχώς δεν είναι ο ήχος της κιθαρας που χρειάζεται αντιγραφή μόνο. Είναι αυτό που σε κάνει να λες, "αυτός είναι ο Santana" ακούγοντας την πρώτη νότα. Δύσκολο πράγμα γιατί δεν είναι το τι παίζει αλλά το πως το παίζει. Σχολή από μόνος του.
    3 βαθμοί
  2. Aπο οσο γνωριζω, η διαδικασια ηταν απο μια αποψη χυμα στο κυμα, σιγουρα παραπανω απο οτι ειναι σημερα - διαφορες απο τον ενα στον αλλο μαγνητη υπαρχουν, ειτε λογω διαφορων στα τυλιγματα στο χερι ειτε λογω μεγαλων διακυμανσεων στα χαρακτηριστικα των μαγνητων. Αλλα η συνταγη απο την αλλη ειναι ιδια, δεν εσκαγε ο καθε υπαλληλος με διαφορετικο συρμα ή οτι μπαρα μαγνητη εβρισκε σπιτι του. Οποτε διαφερουν μεν, ειναι στο ιδιο ballpark δε. Γενικα οταν προκειται για vintage recreations νομιζω ειναι αρκετα πιο "εμπιστη" ως προσεγγιση μια οπου προσπαθεις να χαρτογραφησεις το τι γινεται (γινοταν) με οσα παραπανω original παραδειγματα μπορεις να μελετησεις παρα να παρεις απαραιτητα εναν μαγνητη και να κυνηγας να τον αντιγραψεις στην παραμικρη του λεπτομερεια. Aλλα that's just my two cents.
    2 βαθμοί
  3. Ειναι τοσο "authentic" που ενα πραγμα μονο μου χτυπησε. Παραειναι ωραιος ο ηχος στα τυμπανα. Αν ηταν λιγο πιο lo-fi, κ ανοιγες θρεντ τυπου :"Ξερει κανεις τι ειναι αυτο?", θα πεφτανε πολλα διαμαντια απαντησεις! Κοινως ειναι μαματο, κ ο ηχος στις κιθαρες παραπεμπει σε αλλες εποχες. Φοβερος
    2 βαθμοί
  4. Για το 2023 προσωπικά θα διαφωνήσω και στο λέω ως ένας άνθρωπος που πριν 25 χρόνια πλήρωσε $700 για ένα σετ Tom Holmes. Tότε όμως μόνο ο Tom Holmes και ο JM Rolph έφτιαχναν σοβαρούς PAFs. Σήμερα υπάρχουν σε διάφορα επίπεδα δεκάδες high-end κατασκευαστές που έχουν κάνει reverse engineering, χρησιμοποιούν τις σωστές μηχανές, NOS ή vintage correct υλικά, κλωνοποιούν ακομή και συγκεκριμένους μαγνήτες από κιθάρες που έχουν γράψει ιστορία. Με τα μισά χρήματα σήμερα μπορείς να πάρεις όποια version '50s PAF, '60s Pat Sticker ή 70s T-Top. Ακόμη και κλώνους Dry-Z που είχαν οι high end MIJ Les Pauls φτιάχνουν. Επίσης μιλάμε για μία εταιρεία που στη γενική αντίληψη των PAFάκηδων, τους τελευταίους καλούς μαγνήτες τους έβγαλε στις αρχές του '80 (Tim Shaw), δηλαδή πριν 40 χρόνια. Και ως πρόσφατα μαθών (ευτυχώς όχι παθών) με τους Custombuckers, σε καμία περίπτωση δε θα ρίσκαρα τα λεφτά μου. Είμαι κατά 99,9% σίγουρος, διαβάζοντας και την περιγραφή ότι και αυτοί οι μαγνήτες του 1000ρικου που βγάζει τώρα είναι απλά μια mass produced υλοποίηση με υλικά του 5ευρου. Αν είχαν βάλει καναν μονόκερο μέσα, είμαι σίγουρος ότι δε θα παρέλειπαν να τον διαφημίσουν.
    2 βαθμοί
  5. Με τον ενισχυτή αυτόν συμφωνώ, διότι όντως έχει σούπερ ήχο. Καλορίζικος
    1 βαθμός
  6. Δύσκολο ερώτημα ΙMHO. Μιλάμε για μια διαδικασία τότε (της κατασκευής) με μεγαλύτερη εμπλοκή του ανθρώπινου παράγοντα, πιθανολογώ με τύλιγμα στο χέρι κλπ- παράγοντες που μπορούν να δώσουν πιο unique αποτελέσματα και όχι 100% τυποποιημένα. Για εμένα, το κομβικό σημείο σε μια προσπάθεια πλήρους αναπαραγωγής ενός μαγνήτη από τα τότε, είναι τα μέταλλα- και βασικά το νήμα (χαλκός) του winding. Αλλά τι να σου πω... Το "accurate" μπορεί να σημαίνει ότι ανέλυσαν τον χαλκό και έφτιαξαν νήμα ακριβές αντίγραφο του κράματος κλπ... Ή απλά να είναι το τυράκι στην φάκα για να τα ακουμπήσει κάποιος και να είναι ενθουσιασμένος που έχει κάτι από τον τόνο της LP, από την χρονιά που πέρασε στην συλλογική συνείδηση των κιθαριστών ως το "απόλυτο". Απλά δες το ακόλουθο βίντεο, είναι από το εργοστάσιο της Fender από το 1959 για να δεις ότι τα πράγματα τότε ήταν λίγο... random σε σχέση με τις γραμμές τυποποιημένης παραγωγής που γνωρίζουμε. Και στο Kalamazoo έτσι έφτιαχναν τότε τις holy grail LP. ΥΓ: Μια από τις κυρίες που τυλίγουν μαγνήτες, είναι η διαβόητη Abigail Ybarra.
    1 βαθμός
  7. Εμένα δεν μου ακούγεται καθόλου santana αυτο, συγγνωμη που το λεω αλλα ο Carlos ειναι απο τους αγαπημενους μου και τον ακούω χρόνια.... εχει εκτος απο πολυ χαρακτηριστικη χροια και πολυ δυνατο στακατο παιξιμο μ@μ@αει και δερνει λες αυτο ειναι Carlos..... αυτο ρε Dim ειναι χαιδευω την κιθαρα δεν ειναι carlos.... ουτε carlito δεν ειναι.... ο carlos δερνει! νομιζω αν κατσω ενα τεταρτο και ασχοληθω μπορει να φτιαξω κατι τυπου santana πχ σαν αυτο, προχειρο μεν αλλα στο υφος..... santanas.MP3
    1 βαθμός
  8. Δεν μου θυμισε καθολου Carlos. Ισως μονο καποια λεγκατα (hamer ons) που κανει. Ο τονος βασικα ειναι πολυ μακρυα.
    1 βαθμός
  9. Σε καταλαβαίνω, κι εγώ έχω πρόβλημα με τη σκόνη. Από κάποιους σαν κι εμένα έγινε κολοσσός η εταιρεία Swiffer.?
    1 βαθμός
  10. Ναι, το δείξαμε ήδη αυτό στο παράδειγμα που πιάσαμε. Ρε φα# έχει η λα μελωδική μινόρε στο ανέβασμα. Η λα αρμονική όμως όχι. Αν πούμε δυο άλλες νότες όμως π.χ. λα ντο, κι οι δύο υπάρχουν και στη λα μελωδική μινόρε, και στη λα αρμονική μινόρε. Άρα ναι και στα δύο, ανάλογα το διάστημα που εξετάζουμε. Κι εδώ ναι. Λα σι ντο ρε μι φα# σολ# λα σολ φα μι ρε ντο σι λα. Υπάρχουν ασκήσεις και ασκήσεις. Τις ασκήσεις τις τυπολατρικές δεν τις συμπαθώ. Προσωπικά, μου αρκεί η απάντηση που θα αναφέρει τις ματζόρε και τις σχετικές μινόρε. Τους χειρισμούς και τις εκφάνσεις της μινόρε είτε ως μελωδικής στο ανέβασμα, είτε ως φυσικής στο κατέβασμα, είτε ως αρμονικής στο ανεβοκατέβα τους θεωρώ περιστασιακούς.
    1 βαθμός
  11. Πραγματικά εξαιρετικό. Εκεί στο 0.59 πρέπει να σου έφυγε λίγο το μολύβι και δεν έκανες καλό edit στην μπομπίνα και μπαίνει ξανά με μερικά ms καθυστέρηση. ? Εύγε!!! απολαυστικότατον!!!?️
    1 βαθμός
  12. Σε ένα παλιό βιβλίο, βρήκα τους εξής κανόνες (δεν λέει σε τι είδους ελάσσονες αναφέρεται... αρμονικές ή μελωδικές): 1ο βήμα: βρίσκουμε τις ματζόρε που ανήκει και τις γράφουμε σε αύξουσα σειρά με βάση το πλήθος των διέσεων ή υφέσεων οπλισμό τους 2ο βήμα: αναγνωρίζουμε το διάστημα (πχ 5ης αυξημένο 3ης μεγάλο κλπ) 3ο βήμα: Για να βρούμε τις ελάσσονες που συναντιέται το διάστημα που αναγνωρίσαμε ακολουθούμε τους παρακάτω κανόνες: αν το διάστημα είναι 2ας μικρό τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας αν το διάστημα είναι 2ας μικρό με υφέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες σχετική 1ης μείζονας ομώνυμη 2ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας αν το διάστημα είναι 2ας μεγάλο με υφέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες ομώνυμη 1ης μείζονας ομώνυμη 2ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας αν το διάστημα είναι 2ας μεγάλο με διέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας σχετική 4ης μείζονας αν το διάστημα είναι 3ης μεγάλο με # ή b τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: Ομώνυμη 1ης μείζονας Σχετική 2ης μείζονας Σχετική 3ης μείζονας αν το διάστημα είναι 3ης μικρό τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη & σχετική 1ης μείζονας σχετική 3ης μείζονας σχετική 4ης μείζονας αν το διάστημα είναι 3ης μεγάλο με υφέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας ομώνυμη 3ης μείζονας αν το διάστημα είναι 3ης μικρό με υφέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας ομώνυμη 4ης μείζονας αν το διάστημα είναι 4ης ελαττωμένο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: Ανεβαίνουμε ένα ημιτόνιο από την 1η νότα. Αυτή είναι η ελάσσονα αν το διάστημα είναι 4ης αυξημένο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας αν το διάστημα είναι 4ης καθαρό τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: σχετική 3ης μείζονας ομώνυμη 4ης μείζονας ομώνυμη 5ης μείζονας σχετική 6ης μείζονας αν το διάστημα είναι 4ης καθαρό τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας ομώνυμη 2ης μείζονας ομώνυμη 3ης μείζονας αν το διάστημα είναι 5ης ελαττωμένο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας αν το διάστημα είναι 5ης αυξημένο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: (δεν υπάρχουν μείζονες) Ανεβαίνουμε ένα ημιτόνιο από τη νότα με τη δίεση. Αυτή θα είναι η μοναδική ελάσσονα αν το διάστημα είναι 6ης μεγάλο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας σχετική 3ης μείζονας σχετική 4ης μείζονας αν το διάστημα είναι 6ης μικρο με υφέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας ομώνυμη 3ης μείζονας αν το διάστημα είναι 6ης μεγάλο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας ομώνυμη 4ης μείζονας αν το διάστημα είναι 7ης μεγάλο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας αν το διάστημα είναι 7ης μικρό τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: σχετική 1ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας σχετική 4ης μείζονας αν το διάστημα είναι 7ης ελαττωμένο τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: (δεν υπάρχει μείζονα) Ανεβαίνουμε ένα ημιτόνιο από την 1η νότα. Αυτή είναι η ελάσσονα κλίμακα αν το διάστημα είναι 7ης μεγάλο με υφέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: σχετική 1ης μείζονας ομώνυμη 2ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας αν το διάστημα είναι 7η μικρό με υφέσεις τότε θα βρίσκεται στις παρακάτω ελάσσονες: ομώνυμη 1ης μείζονας ομώνυμη 2ης μείζονας σχετική 2ης μείζονας βέβαια δεν είναι δυνατόν να θυμάσαι τους κανόνες αυτούς απέξω Τέλος, ένας άλλος τρόπος περιγράφεται εδώ (επίσης δεν αναφέρει αν οι κανόνες αυτοί ισχύουν σε αρμονικές ή μελωδικές ελάσσονες)
    1 βαθμός
  13. Ετσι μπραβο. Ειναι πολυ πιο ευαναγνωστα κ επαγγελματικα ολα τωρα! Ειχα ξεχασει τις: ΦΑ# μινόρε αρμονική ΣΙ μινορε αρμονική ? Απαραδεκτος (ειδικα τη ΣΙ αρμονικη ενω ειχα γραψει τη μελωδικη ?) Αλλα ειπαμε... ειχα χρωματακια
    1 βαθμός
  14. Ναι. Βέβαια βλέπεις ότι οι περισσότερες είναι εκτός τελικά.
    1 βαθμός
  15. Άρα συνοψίζοντας, στο παράδειγμα "να βρεθεί το διάστημα ΡΕ-ΦΑ#" σε ποιές κλίμακες α) Ματζόρε, β) Φυσικές μινόρε, γ) Αρμονικές μινόρε, δ) Μελωδικές μινόρε το συναντάμε: α) Βρίσκουμε εύκολα τις ματζόρε (από την σειρά των οπλισμών) και θα είναι οι: ΣΟΛ, ΛΑ, ΡΕ ματζόρε β) αυτομάτως θα είναι και οι σχετικές φυσικές μινόρε δηλαδή οι ΜΙ-, ΦΑ#-, ΣΙ- γ) & δ) για να βρώ τις αρμονικές & μελωδικές μινόρε εργάζομαι ως εξής (?) Αφού βρήκα πριν σολ, λα ρε ματζόρε, θα εξετάσω τις αντίστοιχες αρμονικές & μελωδικές μινόρε με το ίδιο όνομα με τις ματζόρε δηλαδή τις: Σολ μινόρε αρμονική σολ μινόρε μελωδική λα μινόρε αρμονική λα μινόρε μελωδική ρε μινόρε αρμονική ρε μινόρε μελωδική και αφού βρήκα πριν μι, φα#, σι φυσικές μινόρε θα εξετάσω τις αντίστοιχες αρμονικές & μελωδικές μινόρε με το ίδιο όνομα με αυτές δηλαδή τις: Μι μινόρε αρμονική μι μινόρε μελωδική ΦΑ# μινόρε αρμονική ΦΑ# μινόρε μελωδική ΣΙ μινορε αρμονική σι μινόρε μελωδική καλά το κατάλαβα?
    1 βαθμός
  16. Μπράβο σου, αλλά μείνε on γιατί ήδη άρχισα τα σβησίματα... Και σύντομα θα έρθει και το ακόλουθο όπως πάει η δουλεία, γιατί έχει κουράσει...
    1 βαθμός
  17. Ρε συ αυτος δεν ειναι ο Jesse Duke απο τους dukes of hazard?
    1 βαθμός
  18. Η εμμονή σου με τη θέση παιξίματος είναι πραγματικά ακατανόητη @BassicallyGuitarist. Δεν υπάρχει καμία αδυναμία αποτύπωσης οδηγιών στην παρτιτούρα. Αντιθέτως, υπάρχει υποχρέωση αποτύπωσης της θέσης στην ταμπλατούρα... γιατί έτσι λειτουργεί. Ακολούθησε λίγο το συλλογισμό μου σε παρακαλώ. Έχω ένα φύλλο Α4 λευκό. Με στίχους. Και γράφεις απάνω με γράμματα "Em". Συνεννοηθήκαμε σε ένα πρώτο επίπεδο λέω εγώ. Όχι, μου λες, εγώ θέλω ακριβώς και τη θέση. Ποιο Em από όλα. Οκ. Οπότε μου δίνεις μια ταμπλατούρα και λες 0 x 5 4 5 x. Σου λέω σόρρυ, επειδή είμαι σκουριασμένος στην ταμπλατούρα, μπορείς να μου το γράψεις παρτιτούρα; και μου γράφεις E G B E. Και το παίζω εγώ ανοιχτό 0 x x 0 0 0. Και μου λες εσύ θιγμένος, όχι, δεν το θέλω εκεί. Κι εγώ - με μεγάλη έκπληξη που θίγεσαι - θα σε ρωτήσω "Ε τότε γιατί δεν το έγραψες στην παρτιτούρα ότι το θες σε αυτή τη θέση;" Γιατί ναι, υπάρχουν τρόποι στην παρτιτούρα να γράψεις σε ποια θέση θες κάτι, με ποια δάχτυλα, κτπ κτπ.. Ότι η παρτιτούρα στηρίζεται στο τονικό ύψος και όχι στις θέσεις τις ταστιέρας, αυτή είναι η φύση της. Το να ενοχλείσαι από αυτό είναι σαν να ενοχλείσαι επειδή βγαίνεις στο δρόμο, φωνάζεις "ΓΙΩΡΓΗΗΗ" και γυρνάνε κι άλλοι εκτός από αυτόν που εννοούσες. Ξαναλέω. Απολύτως σεβαστή η προτίμησή σου στην ταμπλατούρα. Δε χρειάζεται ούτε απολογίες, ούτε αιτιολογήσεις. Αυτό που αντιλαμβάνεσαι όμως ως υπερβολικά σημαντικό γνώρισμα και πλεονέκτημά της, για εμένα δε φαίνεται ως τέτοιο. Είναι απλά άλλη μια λεπτομέρεια της μουσικής εκτέλεσης. Σημαντική; Δυνάμει. Υπεράνω όλων; Όχι.
    1 βαθμός
  19. Δεν είχα ξανακούσει κομμάτι σου, πέρα από κατι βιντεάκια εντός στούντιο, και ομολογώ ότι έπαθα πλάκα. Το κομμάτι έχει όλο το πακέτο, plus την ηχάρα στην κιθάρα....
    1 βαθμός
  20. Εγώ με τα λίγα που ξέρω και το τονίζω αυτό, αυτήν την αίσθηση έχω κάθε φορά που θα τυχει να παίξω με κιθάρα της σειράς Classic Vibe. Ειχα 2 stratocaster 60's και τώρα έχω μια CV Tele 70's Custom H αίσθηση που δίνουν είναι πως είναι πολύ πιο ακριβές και premium
    1 βαθμός
  21. Το παρακάτω είναι πριν 4 χρόνια. Στη φάση ανασυγκρότησης έπεσε σχετικο remaster
    0 βαθμοί
  22. Αφού το δοκίμασα, μετά διαπίστωσα πως είχε ήδη χρησιμοποιηθεί ο ποίημας. Πέρασαν μήνες με δοκιμές και απλά περιμένω τον τρομπέτα κι εμένα, να αξιωθώ να γράψω μια μπουθάρα Χορχε φωνή Τέρης μπάσο Βασίλης τύμπανα+κρουστά Σιαχάμης πλήκτρα Σάμης μπουθάρες+ου-ου Τάκης ηχογράφηση MIA AYGOYLA-TROMPETA-HAMMOND.mp3
    0 βαθμοί
  23. Αναμένοντας το NAMM 2024 που θα πραγματοποιηθεί από 25 έως 28 Ιανουαρίου, ήδη κάποιοι κατασκευαστές άρχισαν να ανακοινώνουν τα νέα προϊόντα. Από Korg το νέο mikroKORG2. Επίσημο link. Επίσης από Korg το KingKORG Neo. Επίσημο link. Από την VOX η APC-1. Επίσημο link. Από την BOSS το VE-22. Επίσημο link.
    0 βαθμοί
  24. Σωστότατος. Έγραψα πριν για έκτη μεγάλη, όμως δεν υπάρχει καθόλου έκτη στους φθόγγους του διαστήματος. Υπάρχει μόνο η μεγάλη έβδομη (ΦΑ#) και η μικρή τρίτη (ΣΙb) του ΣΟΛ. Οπότε φυσικά και η αρμονική ελάσσονα είναι μέσα.
    0 βαθμοί
  25. Επεξεργάσου τον τίτλο του thread ως εξής: H δισκογραφική επιστροφή των Rotting Christ Edit: τώρα είναι ωραίο
    0 βαθμοί
  26. Εγώ σαν πιο έμπειρος θα έλεγα ότι η δισκογραφική επιστροφή των Rotting Christ αξίζει δικό της θέμα
    0 βαθμοί
  27. Άντε κι ένα ακόμα Gibsonato!!
    0 βαθμοί
  28. 0 βαθμοί
  29. Επανέρχομαι. Έχω κάνα 2ωρο που ασχολούμαι μαζί του. Ο ενισχυτής (Vox VT20X ) είναι Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ. Δεν είναι μόνο η εμφάνιση. Δεν είναι μόνο ο ήχος (εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς βγαίνει αυτό το πράγμα και το Headroom από 8" μεγάφωνο). Δεν είναι μόνο οι δυνατότητές του...ΑΠΕΙΡΕΣ (και σε προσομοιώσεις και σε effects). ΕΙΝΑΙ κυρίως το software (ToneRoom) ....Που τον πάει σε άλλα επίπεδα. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα....μακραν καλλίτερος από τον ανταγωνισμό του. Κρίμα που άργησα τόσο να τον πάρω.. Υ.Γ. Αν τυχόν γίνεται και βρώ τρόπο να τον περνάς σαν Plug in και στο daw σου.....άστα να πάνε.
    0 βαθμοί
  30. είναι μικρό γιατί ήταν για τον διαγωνισμό. 3.5 λεπτά μαξ
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. Από τα ακυκλοφόρητά μου, από την Chicago Blues περίοδο μου ?
    0 βαθμοί
  33. Για τα "πιτσιρίκια" είναι αρκετή η νύξη ότι υπάρχει κάποια σχέση με τον μύθο των DX synths. Δεν ενδιαφέρονται για τεχνικές αναλύσεις, μουσική θέλουν να παίξουν και αυτό δεν θα βελτιωθεί αν γίνουν εγκυκλοπαίδειες με τεχνικά χαρακτηριστικά.
    0 βαθμοί
  34. Κάτι ενδιαφέρον! Πιο πάνω σε άλλο post μου, παρέθεσα έναν τρόπο που βρήκα σε ένα βιβλίο που σου λέει πως θα βρεις τις ελάσσονες που συναντάται ένα διάστημα, με βάση τον χαρακτηρισμό του διαστήματος. Παραθέτει 22 κανόνες (αν τους μέτρησα σωστά!) Οι τρόποι που προτάθηκαν εδώ από φίλους στηρίζονται πρώτα στην εύρεση των ματζόρε κλιμάκων και στη συνέχεια στην εξέταση των σχετικών και ομώνυμων προς αυτές μινόρε. Αναρωτήθηκα γιατί να μην υιοθετήσουμε τον δεύτερο τρόπο που μοιάζει ποιο "στρωτός" και να μην ασχοληθούμε καθόλου με τον 1ο τρόπο. Ε λοιπόν ο λόγος είναι, τι γίνεται όταν σου δοθεί ένα διάστημα που ανήκει σε κάποια ελάσσονα αλλά σε καμία ματζόρε? !!!! Τότε θα πρέπει να ακολουθήσουμε τον τρόπο με τους 22 κανόνες. ! Για παράδειγμα: Να βρείτε σε ποιές κλίμακες συναντάμε το διάστημα ΣΙb-ΦΑ# ? χαχα E, λοιπόν αυτό το διάστημα φυσικά δεν το συναντάμε σε καμία ματζόρε! Όμως το συναντάμε στην Σολ ελάσσονα μελωδική!! Την απάντηση στη δίνει ο τρόπος με τους κανόνες που παρέθεσα όπου σου λέει πως θα βρεις τις ελάσσονες που ανήκει ένα 5ης αυξημένο διάστημα (όπως είναι το ΣΙb-ΦΑ#) ενώ δεν υπάρχουν μείζονες! Ελπίζω να σας άρεσε το παράδειγμα :)
    0 βαθμοί
  35. To Thomann τα έχει βάλει ήδη στη λίστα του και με τιμή €666.?? Επίσης έρχεται και το αργοπορημένο Opsix mk2 στα €925.
    0 βαθμοί
  36. Πολύ ωραίο είναι και με σωστό ήχο για το είδος. Προσωπικά θα το προτιμούσα με σκέτη κιθάρα και καθόλου πλάτες από πίσω. Όσον αφορά το γεωγραφικό του πράγματος, όχι ότι έχει και καμιά σημασία δηλαδή, μάλλον περισσότερο προς κεντρική Ελλάδα το πας παρά Κρήτη. Αυτά εσύ ίσως τα ξέρεις καλύτερα αλλά μια και έχω ασχοληθεί λιγάκι με παραδοσιακά κρητικά, εκεί παίζει πολύ φρύγιος και σχετική ματζόρε, αν δεν κάνω λάθος.
    0 βαθμοί
  37. Την άνοιξη του 2024 θα αρμέξει και η Fender λίγο γάλα μέσω της Squier με την παρουσίαση μιας Limited Edition (φυσικά) της Classic Vibe σειράς '60s Custom Telecaster Fender-Designed alnico single-coil pickups Slim C-shaped neck profile Narrow-tall frets με 9.5" radius Vintage-inspired Telecaster bridge with barrel saddles and string-through-body 1960s-style headstock Vintage tint-gloss neck finish, nickel-plated hardware. Βγαίνει μόνο σε Satin Dakota Red και τιμή $429.99. '60s Telecaster SH Humbucking neck pickups (SH) and the Fender-designed alnico single-coil bridge C-shaped neck, 9.5" radius, narrow-tall frets. Telecaster bridge with barrel saddles and string-through-body Vintage-style headstock με matching painted headstock. Νickel-plated hardwar, vintage-tint gloss neck finish Διαθέσιμη σε Black και Sherwood Green με τιμή $449.99. '60s Stratocaster HSS Fender-designed alnico pickups C-shaped neck profile, 9.5" radius, narrow-tall frets Vintage-looking tremolo system 1960s-style headstock με matching painted headstock the Vintage-tint gloss neck finish, and nickel-plated hardware. The Strat is available in Διαθέσιμη σε Lake Placid Blue και Sienna Sunburst με τιμή $449.99. Mid-'60s Jazz Bass, Dual Fender-Designed single-coil alnico pickups C-shaped neck profile, 9.5" radius, narrow-tall frets. Nickel-plated hardware, vintage-tint gloss neck finish, 1960s-inspired headstock markings. Διαθέσιμο μόνο σε Olympic White με τιμή $449.99
    0 βαθμοί
  38. Δεν ανέφερα τις soft versions λόγω της φύσης τους, που είναι...soft.? Αναφέρονται στο βίντεο έτσι κι αλλιώς.
    0 βαθμοί
  39. Χρειάζεσαι και ένα ακουστικό όργανο για αυτά τα πράγματα, κατά προτίμηση λαούτο
    0 βαθμοί
  40. Παντου βοηθαει. Κ αν βοηθαει μια να τον μαθεις, βοηθαει 100 να μαθεις να τον διαβαζεις κ να οργανωνεις σχεδον ολη τη θεωρια, ερμηνευοντας τον. Αλλα αυτος θελει ενα ολοκληρο θρεντ για παρτυ του, θελει εικονιτσες κ καποιον που να το εξηγησει με πιο πατροπαραδοτο τροπο απ'οτι εγω
    0 βαθμοί
  41. @killbill ειναι δυνατον να τα θυμασαι ολα αυτα. Πρεπει ομως να τα οργανωσεις. Ξεκινα απο τα διαστηματα 2ας: Ολα τα 2ας ειναι μεγαλα εκτος απο τα ΜΙ-ΦΑ κ ΣΙ-ΝΤΟ που ειναι μικρα 3ης: Τα ΡΕ-ΦΑ, ΜΙ-ΣΟΛ, ΛΑ-ΝΤΟ, ΣΙ-ΡΕ ειναι μικρα τα ΝΤΟ-ΜΙ, ΦΑ-ΛΑ. ΣΟΛ-ΣΙ μεγαλα 4ης: Ολα τα τεταρτης καθαρα, εκτος του ΦΑ-ΣΙ που ειναι αυξημενο 5ης: Ολα τα 5ης καθαρα εκτος του ΣΙ-ΦΑ που ειναι ελαττωμενο (το ''αναποδο'' δηλ των 4ης) 6ης: Τα ΦΑ-ΡΕ, ΣΟΛ-ΜΙ, ΝΤΟ-ΛΑ και ΡΕ-ΣΙ ειναι μεγαλα τα ΜΙ-ΣΟΛ, ΛΑ-ΦΑ, ΣΙ-ΣΟΛ μικρα (το ''αναποδο'' δηλ των 3ης) 7ης: Ολα τα 7ης μικρα εκτος του ΦΑ-ΜΙ κ ΝΤΟ-ΣΙ που ειναι μεγαλα (το ''αναποδο'' δηλ των 2ης) Οπως βλεπεις τα 5ης, 6ης κ 7ης ειναι το "αναποδο" δηλαδη αναστροφες των 4ης, 3ης κ 2ας αντιστοιχα Αρα το μονο που χρειαζεται να θυμασαι ειναι οι 3 πρωτες προτασεις Αυτοι οι κανονες που εγραψς αφορουν τα φυσικα διαστηματα (δηλ τη ΝΤο ματζορε). Αν σου δωσουν ενα διαστημα οπως πχ το ΡΕ -ΦΑ# που ειπες πριν, σκεφτεσαι πως ΡΕ-ΦΑ ειναι μικρη τριτη αρα αφου υψωσες τη ψηλοτερη νοτα τωρα ειναι μεγαλη τριτη. Συγκρινεις δηλαδη με τα φυσικα (που εχεις αποστηθισει) κ βγαζεις συμπερασμα για το τι διαστημα εχεις Απο αυτους τους κανονες βγαινουν τα εξης συμπερασματα (θα εξετασω τις τριτες). ΡΕ, ΜΙ, ΛΑ κ ΣΙ εχουν μικρη τριτη. Η ΡΕ, ΜΙ κ ΛΑ εχουν καθαρη πεμπτη αρα οι τριαδες που προκυπτουν ειναι μινορε. Η ΣΙ εχει ελαττωμενη 5η αρα η τριαδα που προκυπτει ειναι ελαττωμενη Η ΝΤΟ,ΦΑ, ΣΟΛ εχουν μεγαλη τριτη κ καθαρη 5η, αρα οι τριαδες τους ειναι ματζορε Εχουμε δηλαδη: C Dm Em F G Am Bdim Αν εξετασεις ετσι τις τετραφωνες συγχορδιες παιρνεις: Cmaj7 Dm7 Em7 Fmaj7 G7 Am7 Bm7b5 Αυτο γενικευεται σε ολες τις Ματζορε κλιμακες κ βγαινει ενας μπουσουλας που αν θυμασαι μονο αυτον, μπορεις να βρισκεις ολα τα ακορντα σε ολες τις ματζορε κλιμακες I IIm IIIm IV V VIm VIIdim (τριαδες) Imaj7 IIm7 IIIm7 IVmaj7 V7 VIm7 VIIm7b5 (τετραφωνα) (Στις μινορε κλιμακες κ στα modes, απλα αλλαζει το starting point με το οποιο θα ξεκινας να μετρας για να βρεις ποια ειναι τα ακορντα κ που) Τελος οταν βλεπεις ποσο χρησιμο ειναι το απο πανω πινακακι, κ με την τριβη με τα modes αρχιζεις σιγα σιγα να οργανωνεις τα modes με βαση της βαθμιδες τους στο μυαλο σου. IONIAN: 1 2 3 4 5 6 7 DORIAN: 1 2 b3 4 5 6 b7 PHRYGIAN: 1 b2 b3 4 5 b6 b7 LYDIAN: 1 2 3 #4 5 6 7 MIXOLYDIAN: 1 2 3 4 5 6 b7 AEOLIAN: 1 2 b3 4 5 b6 b7 LOCRIAN: 1 b2 b3 4 b5 b6 b7 (Εδω προκυπτει ενα πολυ ωραιο,που μπορει να ειναι αρχικα σχετικο με το θεμα, αλλα αξιζει να αναφερθει. Με βαση το παραπανω πινακακι, να οργανωσουμε τους τροπους με βαση το ποσες διεσεις κ υφεσεις εχουν σαν ηχος. Ξεκινωντας απο αυτη με τις περισσοτερες διεσεις κ φτανοντας σε αυτη με τις περισσοτερες υφεσεις. Αυτη η οργανωση, ειναι σημαντικη γιατι αντιστοιχει με το ποσο bright η dark ακουγεται η καθε κλιμακα. Ετσι εχουμε: LYDIAN -------->1 διεση IONIAN -------->0 υφεσεις/διεσεις MIXOLYDIAN -------->1 υφεση DORIAN -------->2 υφεσεις AEOLIAN -------->3 υφεσεις PHRYGIAN -------->4 υφεσεις LOCRIAN -------->5 υφεσεις Απο πανω προς τα κατω ειναι bright to dark. Φυσικα οι 3 ματζορε τροποι ειναι πρωτοι, Οι τρεις μινορε μετα καιιι...... ο ΦΡΥΓΙΟΣ τελευταιος) Οποτε ουσιαστικα με τρια πραγματα ολα κ ολα, οργανωση διαστηματων, σειρα κ ποιοτητα ακορντων με βαση τις βαθμιδες της ματζορε κλιμακας κ κλιμακες με βαση τις βαθμιδες τους (αυτα δηλ που εβαλα σε bold), μπορεις να οργανωσεις σε μεγαλο βαθμο την θεωρια (Ενα αλλο πραγμα που μπορει να βοηθησει πολυ, ειναι πως αν παρεις τη ματζορε κλιμακα κ τους τροπους (δπου ουσιαστικα ειναι αναστροφες της ματζορε κλιμακας) βημα βημα ως προς την κατασκευη της (Τ Τ Η Τ Τ Τ Η), ολα τα βηματα ειναι τονοι εκτος απο το 3-4 κ 7-8 που ειναι ημιτονια. Σε καθε mode, τα σημεια που βρισκεις αυτα τα ημιτονια. απλα πηγαινει ενα βημα πισω. Πχ στο δωρικο ειναι στο 2-3 κ 6-7)
    0 βαθμοί
  42. @ex - v27, bk27..... έτσι είναι οι στουντιάρες ?
    0 βαθμοί
  43. Ίσενας παραπονιάρης εσύ...
    0 βαθμοί
  44. Ψυχραιμία άπαντες... Ήδη έπεσαν μερικά διακριτικά "χειρουργεία", αλλά στο επόμενο θα ηχήσουν οι... καμπάνες αξιότιμα μέλη. Ευχαριστώ για την κατανόηση και τη συνεργασία.
    0 βαθμοί
  45. Η τιμή είναι αναλογικά - λογική, πχ σε μια κιθάρα των 1000€ για να βαλεις επώνυμους μαγνήτες θέλεις 250€, ε, σε μια gibson custom των 4.000€ θέλεις μαγνήτες των 1.000€. Ξεκάθαρα οι μαγνήτες αξίζουν το 25% της αξίας της κιθάρας!
    0 βαθμοί
  46. Κοίτα Μπιλ. 1. Σολ Ματζόρε (ρε φα# = 5η 7η) 2. Ρε Ματζόρε (ρε φα# = 1η 3η) 3. Λα Ματζόρε (ρε φα# = 4η 6η) Σημαίνει ότι 1. Σολ Ματζόρε -> Σχετική -> Μι Μινόρε φυσική (μι φα# σολ λα σι ντο ρε μι) => ρε = 7η, φα# = 2η 2. Ρε Ματζόρε -> Σχετική -> Σι Μινόρε φυσική (ρε = 3η, φα# = 5η) 3. Λα Ματζόρε -> Σχετική -> Φα# Μινόρε φυσική (φα# = 1η, ρε = 6η) Η αρμονική μινόρε έχει την ίδια έβδομη βαθμίδα με την ομώνυμη ματζόρε. Άρα: 1α. Σολ Μινόρε αρμονική (σολ λα σιβ ντο ρε μιβ φα# σολ) (ρε 5η, φα# 7η) όπως ακριβώς και στη ματζόρε. 1β. Σολ Μινόρε ανιούσα μελωδική (σολ λα σιβ ντο ρε μι φα# σολ) (ρε 5η, φα# 7η) όπως ακριβώς και στη ματζόρε. 2. Στη Σι μινόρε φυσική που εξετάσαμε, το ρε και το φα# τι βαθμίδες είναι; 3η, και 5η. Άρα και στην αρμονική ελάσσονα (σι ντο# ρε μι φα# σολ λα# σι) υπάρχει το ρε φα#, και στη μελωδική ανιούσα (σι ντο# ρε μι φα# σολ# λα# σι) 3. Στη Φα# μινόρε φυσική που εξετάσαμε το ρε και το φα# τι βαθμίδες είναι; 1η και 6η. Άρα και στην αρμονική ελάσσονα (φα# σολ# λα σι ντο# ρε μι# φα#) υπάρχει το ρε φα#. Όχι όμως και στην μελωδική ανιούσα. (φα# σολ# λα σι ντο# ρε# μι# φα#) Ο σκοπός αυτών των ασκήσεων είναι η εξοικείωση με τις κλίμακες. Είναι "συνδυαστικές" ερωτήσεις ύλης ας πούμε. Δεν ξέρω αν υπάρχει "αλγόριθμος - κόλπο" πέραν αυτού που λέμε και πόσταρε πρώτος ο βασίλης. - Αναγνώριση διαστήματος. - Προσπάθεια ανεύρεσης των οπλισμών στους οποίους μπορεί να απαντηθεί. - Εύρεση, άρα, των ματζόρε κλιμάκων. - Των σχετικών μινόρε. - Ανάλογα με το διάστημα, εξέταση των ομώνυμων ελάσσονων κλιμάκων και των σχετικών που βρήκαμε.
    0 βαθμοί
  47. Από αυτό που διάβασα το μάτι μου έμεινε στο ακόλουθο: "Using a combination of 3D scanning, scientific analysis, reverse engineering of original examples from the late 1950s"... ? Το πήγαν σε άλλο level... ? Βρε Οδυσσέα βλέπω καλά (είναι και αχάραγα και δεν έχει ανοίξει το μάτι)... Λέει 1.430 ευρώ για δύο μαγνήτες; Μήπως ξέχασαν να βάλουν και την... κιθάρα; ? Αλλά είπαμε: Αρρωστάκια, συλλέκτες, aficionados, οι καλύτεροι πελάτες...
    0 βαθμοί
  48. Κατάλαβα λοιπόν πως ο βασικός λόγος για τον οποίο δεν έχω γίνει ακόμα διάσημος και πάμπλουτος είναι πως αυτά που γράφω δεν έχουν λόγια. Ορίστε λοιπόν. Με λόγια. Στην Αγγλική, φυσικά, καθότι το πλάνο είναι διεθνή καριέρα (diethnh kariera). Two Poems κείμενα/μουσική: Σπύρος Τυρέας φωνή: Roxann Vaos
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...