Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/17/24 σε όλα
-
Πολύ ωραίο το συγκριτικό Γιώργο. Όσον αφορά τον ήχο, για τα δικά μου αυτιά τουλάχιστον, δεν υπάρχει σύγκριση. Οι lace sensors απείρως καλύτεροι. Όταν είχαν κυκλοφορήσει εκείνες οι American Deluxe strats με τους samarium cobalt, θυμάμαι ότι είχε πέσει αρκετή γκρίνια για τους στοκ μαγνήτες. Όχι άδικα, για τους πουρίστες του στρατοήχου, θα προσέθετα.5 βαθμοί
-
τα κερατα του τα τραγια, για αυτο αλλωστε οι απολυτοι & πλεον standard backline ενισχυτες εχουν σχεδιαστει το 1965.3 βαθμοί
-
Το 1ο ωραίο-γεμάτο για solo playing στο σαλόνι. Το 2ο πιο ισσοροπημένο, θα δείξει τα κάλη του και την αξία του μόλις βάλεις backing track ή παίξεις με μπάντα!3 βαθμοί
-
Τον τελευταιο καιρο κ λογο καποιων youtube βιντεο που εχουν γινει "viral" (στα στενα πλαισια των guitar communities), βγηκε ενα προβλημα στην επιφανεια, που εχει να κανει με το πως χρησιμοποιουμε τα softare modellers. Το λαθος που κανουμε οι περισσοτεροι εχει να κανει με το πως σεταρουμε τα level τοσο της προενισχυσης της καρτας ηχου, οσο κ του input level του plugin. Η κοινη λογικη κ αυτο που εκανα κ εγω κ η μεγαλη πλειοψηφια (για να μην πω το 100%) οσων εχω συζητησει κ χρησιμοποιουν soft sims, συνδεαν την κιθαρα στο instrument in (hi z), κ ανεβαζανε το gain της προενισχυσης μεχρι να εχουν ενα υγιες σημα που δεν κλιπαρει. Αυτο οπως αποδειχτηκε ειναι λαθος. Θα το πιασω λιγο απο την πλευρα των plugin in κ μετα θα καταληξω στο τι πρεπει να κανουμε. Φυσικα ολα αυτα ειναι το πως το καταλαβα εγω κ μπορει να εχω κανει λαθος. Οποτε στο τελος θα παραθεσω λινκ απο τρια βιντεο που αναφερονται στο προβλημα (κ εναν πινακα με πληροφοριες κ suggested ρυθμισεις) κ οποιος κατανοησει περισσοτερα ή κ βρει λαθος καλυτερα ας με διορθωσει, μιας κ αυτο το αρθρο μπορει να γινει ενας πολυ καλος μπουσουλας για το πως να διορθωσουμε μια συνηθεια που κανουμε οι περισσοτεροι (κ εχει ως συνεπεια κ καποια μεγαλα misconceptions για το τι αποψη εχουμε πολλοι για τα soft sims) Καθε sim, απο καθε εταιρεια, ειναι καλιμπραρισμενο να δεχεται input συγκεκριμενο. Το εχω δει με πολλες ονομασιες. Ας πουμε στο forum του S-Gear που με ενδιαφερει εμενα, ο Mike (δημιουργος του software) το αναφερει ως expected headroom. Σε καθε soft sim αυτη η τιμη ειναι διαφορετικη. Εδω υπαρχουν περιπτωσεις που το figure αυτο ειναι διαφορετικο οπως φαινεται, σε διαφορετικα suites της ιδιας εταιρειας! Δυστυχως αυτην την τιμη μπορει να τη βρεις στο manual του προιοντος μπορει κ οχι. Μετα τον χαμο των τελευταιων ημερων, σε πολλα φορουμ του προιοντος καποιος χρηστης ζητα απο τους δημιουργους να τους πουνε ποιο ειναι αυτο το level για το συγκεκριμενο σιμ. Η αλλη τιμη μου μας χρειαζεται ειναι το maximum input volume της προενισχυσης της καρτας ηχου. Αυτην την τιμη ευτυχως την βρισκεις πολυ πιο ευκολα, στα specs της καρτας ηχου. Εδω παραθετω εναν πινακα απο τον Ed S που ουσιαστικα εχει φτιαξει ενα excel για πολυ διαδεδομενες καρτες ηχου, το max input vol της καθε μιας κ το πως πρεπει να ρυθμισεις το gain του instrument in ωστε καθε plugin να βλεπει το σωστο σημα (ο Ed S ηταν ο τυπος που τα πηρε χαμπαρι ολα αυτα τον Μαρτιο, ειχε email συννενοηση με τις περισσοτερες εταιρειες που βγαζουν γνωστα σοφ σιμ, οργανωσε το ολο πραγμα κ εβγαλε προς τα εξω το ολο ζητημα. Παρόλα αυτα ο χαμος δεν εγινε τοτε που τα κυκλοφορησε, αλλα τις τελευταιες 2 εβδομαδες, που καποια δημοφιλη guitar youtube channels, βοηθησαν να.. μαθευτει το νεο χρησιμοποιώντας την "ερευνα" του Ed) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bZHaapCiCg4RLIFqTS5KyUUVa4MwaqfxRCYk35Bvdrs/edit#gid=0 Αν η καρτα σας κ το σιμ που χρησιμοποιειτε δεν ειναι στη λιστα, καντε την ερευνα σας κ βρειτε αυτες τις δυο τιμες που λεω πιο πανω για την δικη σας περισταση. Χοντρικα απο το σημα που περιμενει να δει το αμπ σιμ αφαιρειτε το max input volume κ εκει βαζετε το gain της προενισχυσης Σε εμενα πχ που εχω την audient id24 (max input vol 12 δβ) κ χρησιμοποιω το S-Gear που θελει 9-12 db expected headroom (περιμενει να δει δηλ input -9 με -12 db), η σωστη ρυθμιση ειναι το gain της καρτας 0 με 3 db !!! Φυσικα εγω που σε κιθαρες με μονους το ειχα κοντα στα 5db ειναι σαν να εσπρωχνα το S-Gear μονιμα με ενα boost 5 db! Αν λοιπον παιζετε με τα preset του σιμ, κ αυτο που ακουτε δεν ειναι αυτο που περιμενετε ν'ακουσετε οταν διαβαζετε το ονομα του preset, ισως αυτος να ειναι ο λογος. Αν προσπαθειτε να φτιαξετε εναν καθαρο ηχο κ το αποτελεσμα ειναι πολυ κομπρεσαρισμενο κ saturated, μη βγαζετε κατευθειαν συμπερασμα για τα soft sim εν γενει, μπορει σε ολα να κανετε το ιδιο λαθος. Κ να ξεκινατε σπρωχνοντας με αρκετα db το front end του εικονικου ενισχυτη. Παρακατω θα βαλω το βιντεο του Ed S, καθως κ ενα βιντεο του Cordy κ του Shull που βοηθησαν να μαθευτει το βιντεο του Ed S. Τα βαζω με τη σειρα που εβγαλε νοημα σε εμενα να καταλαβω τι παιζει. Το πρωτο του Shull τα λεει απλα κ κατανοητα για να καταλαβουμε το προβλημα (ειναι μεγαλο μεν αλλα αξιζει να ξεκινησεις απο εκει), μετα του Cordy κ τελος του Εντ που ειναι πιο μικρο κ "τεχνικο"2 βαθμοί
-
Το ονομα και γενικα η σχεδιαση, απο το πανελ μεχρι τις τελικες, παραπεμπουν ξεκαθαρα στον Gibson Falcon GA-19RVT απο τη δεκαετια του '60. Φανταζομαι εν καιρο θα εμφανιστει κανενα Α/Β συγκριτικο.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Αχ δε το κανες τις γιορτές που ήμουν κάτω? Κάπως θα τα κατάφερνα να έρθω αν και το πρόγραμμα ήταν πολύ ζόρικο φέτος, ειδικά με τις αρρώστιες που επικρατούσαν παντού... Τώρα πάλι θα ξανάρθω καλοκαίρι! Κανόνισε να έρθεις ένα διήμερο όταν θα γίνει το jam εδώ! Σε φιλοξενώ εγώ!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπράβο ρε Απόστολε! Πολύ όμορφο κομμάτι. Το έβαλα στο background να παίζει και μου αποσπούσε την προσοχή η ιδιαίτερη μελωδική γραμμή. Το AI έχει να λύσει αλλά και να απολύσει χέρια.1 βαθμός
-
Είμαι σίγουρος πως υπερθεματίζω αλλά το treble booster γνωστό και ως Beano booster (επειδή έγινε γνωστό απ' αλμπουμ του Κλάπτον) βοηθούσε όσους είχαν/είχαμε βρετανικούς ενισχυτές στα 70'ς να αλλάξουν τη σκοτεινή χροιά τους (βλέπε Vox και Brian May π.χ.). Είχα κι εγω ένα Screaming Bird που έμπαινε στην είσοδο του ενισχυτή. Το treble στην κιθάρα μπορεί να είναι πριμομεσαία στους ηχολήπτες που η περιοχή των υψηλών ξεκινάει πάνω απο τα 5khz αλλά το μεγάφωνο ενισχυτή κιθάρας εκεί παύει να λειτουργεί. Όπως το Greenback παρακάτω. Οι έγχρωμες καμπύλες είναι off axis δηλαδή πλάγια απο το μεγάφωνο, όπως ακούμε συνήθως δηλαδή. Εδω βλέπει κανείς πόσο κομμένα είναι τα πριμα. Η κιθάρα παίζει στις μεσαίες συχνότητες. Απο χαμηλο εως υψηλό - μεσαία δηλαδή. Οπότε το treble στους ενισχυτές κιθάρας ή ότι προορίζεται για κιθάρα είναι πριμομεσαία και αυτά αποκαλούμε treble. Γιατί αν ρύθμιζε πρίμα στα 10khz δεν θα ακουγόταν καμία διαφορά. Το ίδιο κάνει και το treble booster επίσης. Υπεροδηγεί μόνο τα πρίμα της κιθάρας. Ενδεικτικά οι περιοχές του ακουστικού φάσματος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
σύμφωνοι, και εγώ παίζω από 50's μέχρι metal με τον παλιό μου Bassman, αλλά με πετάλια.. συμφωνώ αλλά ενισχυτή με powerscaling για να σέρνεις σε λάιβ μπορείς να βρεις σε πολλές άλλες λύσεις και ίσως με πιο χρήσιμα features και EQ, και πολύ πιο φθηνά. Ναι σύμφωνοι υπάρχουν και οι Vox, Fender κτλ σε backline αλλά στο τέλος της μέρας αν θέλω vintage φάση ενισχυτή ας πάω σε Vox ΑC30 που έχει γραφτεί και η μισή ροκ με αυτόν παρά με τον Falcon που ''έχασε τα χαρτιά η Gibson αλλά τώρα τα βρήκε και τον ξανάβγαλε'' καταρχάς δεν είναι marketfail, ίσα ίσα που έγραψα ότι η τιμή είναι σωστή καθώς και η κίνηση να βγάλουν τέτοιου τύπου ενισχυτή Η Gibson όντως κρατάει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς με 34% και ακολουθεί η Fender με 30% (για κιθάρες μόνο)1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο είναι. Με λίγα τύμπανα και μια μικρή γεφυρουλα θα ήταν όπως πρέπει. Πως το ηχογράφησες?1 βαθμός
-
Ξερουμε αν ειναι PCB της πλακας, σοβαρο PCB με τις λυχνιες στο σασσι ή handwired?1 βαθμός
-
1) Ναι είναι δικό μου preset. Ξεκίνησα από το default δηλαδή όταν φορτώνεις το sim και από εκεί πείραξα σχεδόν τα πάντα. Να πω βέβαια ότι κάτι που παραβλέπει πολύς κόσμος στα amp sims είναι το είδος, η τοποθέτηση και το mix των μικροφώνων μπροστά στο μεγάφωνο. Αυτό είναι το πρώτο που πάω και αλλάζω πάντα. 2) Παίζω neck-middle από την αρχή ως το 1:44 περίπου και μετά γυρίζω σε neck. 3) Elixir nanoweb 11-49.1 βαθμός
-
Εμένα μπορώ να πω ότι μου άρεσε οριακά περισσότερο το 2ο. Στα αυτιά μου: Το 1ο ήταν "στρογγυλο" και ζεστο", αλλά ακουγόταν λίγο "μπουκωμένο". Το 2ο είχε περισσότερη ευκρίνεια και σαν άκουσμα εν τέλει με κέρδισε. Εσύ παίζοντας με ποιο από τα 2 ένιωθες καλύτερα;1 βαθμός
-
Φοβερός ήχος και παίξιμο! Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις/απορίες (έτσι κουβέντα να γίνεται): 1) Δικό σου preset from scratch ή έκανες tweak κάποιο από τα υπάρχοντα; 2) Με τον necκ παίζεις ή στην 4; 3) Τι χορδές έχεις;1 βαθμός
-
Σε ένταση και όγκο ναι (παίζει τεράστιο ρόλο η ευαισθησία των μεγαφώνων που φοράει στην ηχητική ένταση). Στη χροιά όμως ακούς ξεκάθαρα τον ενισχυτή... Φοβάμαι όμως ότι βγαίνουμε οφτοπικ... Edit: είδα έναν στις αγγελίες και είναι νομίζω και Κρήτη... ?1 βαθμός
-
Ναι, το θέλουμε σε "κανονικό". Σε μία παραγωγή λιτή και περιεκτική, με πιάνο και λίγα strings και μία καλή φωνή. Πρώτα διάβασα τα σχόλια και μετά άκουσα το κομμάτι. Και ήταν ΠΟΛΥ παραπάνω από ό,τι περίμενα ότι θα ακούσω. Αυτή η ιδέα δεν πρέπει να πάει χαμένη (αλλά δύσκολα περνάνε τέτοιες ψαγμενιές στην εποχή μας, αν ήταν στην Αμερική στα late '70s όμως και το έλεγαν πχ οι Carpenters θα είχε γίνει κλασικό, και όποιος θέλει ας μου πει ότι υπερβάλλω! ).1 βαθμός
-
@mpamps Δες τα βίντεο κάποια στιγμή. Πρώτα τα 30κατι πρώτα λεπτά του shull . Μετά του cordy κ αφού έχεις καταλάβει τι παίζει, δες το βίντεο με specs (κ τον πίνακα) του Ed S1 βαθμός
-
Εύγε νεαρέ μου! Ηχητικά είσαι μονίμως σε δική σου κατηγορία, αν μιλάμε για glass strat tone διαθέτεις μάστερ. Εκείνο που μου άρεσε πιο ειδικά, είναι πως εδώ είσαι "κρατημένος" και δεν "τρώγεσαι" - όπως συχνά ακούω σε δημιουργήματα σου - να μπερδέψεις το πράγμα αρμονικά, αυτό λειτουργεί στη μελωδία που σκάρωσες και είναι συν για το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο μου θυμίζει ένα γλυκό ανακάτεμα απο γκόσπελ, στηβιρεηβονάδες αλλά και Roy Buchanan. Και εις ανώτερα.1 βαθμός
-
Μπάμπη μου, το σήμα της κιθάρας, επηρεάζει το input level της κάρτας. Μόνος σου λες, ότι με κιθάρα που έχει πιο high output μαγνήτες, χαμήλωνες το gain της κάρτας. Οπότε η standard τιμή στο input level της κάρτας, έχει ήδη λάβει υπόψιν της το σήμα της κιθάρας. Πχ αν υποθέσουμε ότι η τιμή στην κάρτα πρέπει να είναι 0db, και το ρύθμισες με κάποια κιθάρα. Αν βάλεις κιθάρα με πιο δυνατούς μαγνήτες, το input level στην κάρτα θα πάει πάνω από 0db (πχ 2db λόγω πιο δυνατού σήματος), και θα πρέπει να χαμηλώσεις το gain έτσι ώστε να δείχνει πάλι 0db.1 βαθμός
-
Επανέρχομαι με ένα update. Είχα αυτές τις επιλογες -να πάρω ένα φθηνό passive attenuator (bugera, harley benton) να πειραματιστώ -να πάρω ένα πιο ακριβό πχ το Palmer PDI-06 -να πάρω ένα μεταχειρισμένο SPL reducer στις αγγελίες - να πάρω ένα παρόμοιου τύπου μεταχειρισμένο από το reverb πάνω κάτω στα ίδια χρήματα (weber, thd Hotplate, ultimate attenuator, Dr z) -να πάρω ένα SPL reducer ή Tube amp doctor silencer (ξεφεύγοντας στο μπάτζετ) επέλεξα την τρίτη περίπτωση, έφτασε σήμερα. Είχα χαμηλές προσδοκίες γιατί έριξα πολύ διάβασμα σε φορουμς για το αν αξίζει ένας ''master volume'' ενισχυτής όπως ο DSL να έχει attenuator, ''το γκάζι στον συγκεκριμένο ενισχυτή είναι στο pre-amp gain'' κτλ κτλ Καταρχάς μου έκανε εντύπωση πόσο χαμηλώνει η ένταση στο δωμάτιο με -3db (και ακόμα περισσότερο με -5db) . Νόμιζα ότι θα χρησιμοποιούσα κυρίως το ''γραμμικό'' knob και όχι τον 3 ή 5db επιλογέα. Κατα δεύτερον, το attenuator αυτό όντως λειτουργεί άψογα. Διάβασα πολλά reviews χρηστών (thomann, reverb κ.α.) και όντως συμφωνώ μαζί τους ότι κάνει αυτό που λέει, δεν αλλοιώνει τον ήχο. Θα το αγόραζα full price αν το έχανα ή μου το έκλεβαν? NAI. Δεν ξέρω αν είναι υπερκοστολογημένο (αυτό είναι το κυρίως κράξιμο που τρώει στα φόρουμς) αλλά αφού λειτουργεί, δεν με νοιάζει. Θα μου έκανε ένα φθηνότερο την ίδια δουλειά? Δεν ξέρω γιατί δεν έχω εμπειρία από attenuators, αλλά τώρα που το έχω δοκιμάσει, γιατί να το ρισκάρω? Τέλος, μου έκανε δουλειά για τον ενισχυτή που ήθελα? Απολύτως. Αυτό δεν είναι confirmation bias, είναι 100% αντικειμενικό. Το ultra κανάλι αυτού του ενισχυτή, ΔΕΝ κάνει για σπίτι. Πολύ αδύναμο και με fizzy high end, ειδικά αν αφήσεις ένα γεμάτο ακκόρντο να ακουστεί, ή αν παίξεις μετά το 12ο τάστο. Θυμάμαι στα λάιβ το είχα στο volume 3 αλλά τελικά το sweetspot του είναι ακόμα πιο μετά (στην μέση περίπου). Είναι τόσο προφανές το πόσο πιο σφιχτό είναι το γκάζι attenuated από το να έχεις το master volume στο 2 που ακόμα και η γυναίκα συμφώνησε (χωρίς να ξέρει ποιος ήχος είναι με το master και ποιος με το spl). Οι τελικές ΠΑΙΖΟΥΝ ρόλο και δεν είναι μόνο preamp gain στο συγκεκριμένο κανάλι. Tέλος, μετά την δοκιμή με τον Μάρσαλ, το δοκίμασα στον 1969 drip edge Bassman που έχω. Κράνκαρα το volume και έβαλα το attenuator στο -5db Μάι γκόντ! (στο 10 είχε πολύ fuzz ο ήχος και ειδικά οι μπάσες χορδές παραμορφωναν πολύ και τον χαμήλωσα λίγο, ενώ έκλεισα τελείως τα μπάσα). Δεν περίμενα ότι είχε τόσο drive αν τον ανοίξεις... με ένα tubescreamer τύπου παίζεις late 70's metal άνετα! Αυτά εν ολίγοις.. θα ακολουθήσουν και άλλες εντυπώσεις με άλλους ενισχυτές κτλ1 βαθμός
-
Τον Αύγουστο του περασμένου έτους η Gibson ανακοίνωσε ότι βρήκε κάποια blueprints από ενισχυτές και πετάλια και πιθανόν η σειρά Falcon να βασίζεται πάνω σε αυτά. Να σημειώσουμε ότι είναι οι πρώτοι ενισχυτές που παρουσιάζει η εταιρία από το 1967 που σταμάτησε να ασχολείται με αυτό το αντικείμενο ώστε να επικεντρωθεί αποκλειστικά στις κιθάρες. Το αποτέλεσμα είναι οι Falcon 5 και Falcon 20. O πρώτος των 7W είναι εξοπλισμένος με ένα 10ιντσο Jensen Blackbird ηχείο και ο δεύτερος των 12W με ένα 12” Jensen Blackbird. To circuit έχει σχεδιαστεί από τον Randall Smith, ιδρυτή της Mesa Boogie, πράγμα απολύτως λογικό μιας και η Gibson είχε εξαγοράσει την εταιρία του κάποια χρόνια πριν. Και οι 2 είναι Class A ενισχυτές με 6V6 λάμπες, οι οποίες μπορούν να αντικατασταθούν και με 6L6. Και οι 2 διαθέτουν spring reverb ενώ ο 20αρης έχει και tremolo. Oι τιμές τους σε δολλάρια είναι $1,499 και $1,799 ? Falcon 5 Falcon 200 βαθμοί
-
Για μένα, No.? Το γιατί θα σας το αναλύσει στο παρακάτω βίντεο ο φίλος μου ο Scott.0 βαθμοί
-
Έκανα ένα τεστ με τη Les Paul. Ποιο ταίριαζε καλύτερα; Και τα 2 επάνω στο Full-Drive 3. IMG_1676.mov0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Από ότι βλέπω στην φώτο αυτοί οι samarium είναι stacked δηλαδή δύο μαγνήτες ο ένας πάνω στο άλλο ώστε να γίνεται noise canceling σαν τους dimarzio hs3 του malmsteen. Ψηφίζω samarium.0 βαθμοί
-
Το παίξιμο σου είναι μια χαρά αλλά ο ήχος χάλια.Οπως είπε και gk από πάνω τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ.Με μια κάρτα ήχου των 50-100 ευρώ και ένα δωρεάν daw μπορείς να γράψεις σε επίπεδο studio και να προσθέσεις από πάνω οτι θες.0 βαθμοί
-
Ένα κλιπάκι με την αγαπημένη μου στρατ με τους Black Rose και ενισχυτή Neural DSP - TKI II.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχω 2. Υπόσχομαι ν' ανεβάσω δείγματα. Υπ' όψιν δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ πάνω σε καθαρό ενισχυτή. Πάντα πάνω σε βρώμικο κανάλι ή σε πετάλι που το μιμείται.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Περι γούστων ουδεις λόγος... Αλλά εγω σε μικρό live, vox ac30 (δικο μου, δηλαδη να τον κουβαλήσω εγώ ?) δε θα τον έπαιρνα. Και ξεκάθαρα για πρακτικους λόγους όχι περι ήχου. Και μιλάω πάντα για χρήση με πετάλια να το αποσαφηνίσω. Εξου και λέω ότι δε με ενδιαφέρουν τα εφέ στον ενισχυτή.0 βαθμοί
-
Η τιμή τους είναι νορμάλ γι'αυτό που είναι, δηλαδή 60's σχεδίασης ενισχυτές που απευθύνονται κατά 90% σε συλλέκτες (και είναι γνωστό ότι μεγάλο μέρος του κοινού της Gibson είναι συλλέκτες και ορθώς η Gibson αμα είναι να βγάλει ενισχυτή έπρεπε να βγάλει κάτι τέτοιο και όχι τα ανταγωνιστεί τους μοντέρνους) παρά σε μουσικούς που κάνουν λάιβ... τι μπορεί ένας μουσικός να παίζει λάιβ* με εναν ενισχυτή 60's φιλοσοφίας? Με τα μισά λεφτά μπορεί να πάρει ενισχυτή-ελβετικό σουγιά. Δεν είναι τυχαίο και το μάρκετινγκ πίσω από τον ενισχυτή. Σαλονάτο, με χαμηλό φωτισμό αλά Rick Beato στούντιο, πολύ κλασσική συνταγή για να ''πουλήσεις'' το προϊόν σου σε συλλέκτη. Όλοι οι ενισχυτές ή όργανα vintage φιλοσοφίας αυτό το ντεκόρ έχουν από πίσω. *λάιβ μπορείς να παίξεις με ό,τι ενισχυτή να 'ναι αν έχεις πετάλια, εφέ κτλ απλά εννοώ ότι τα features του για τον μέσο μουσικό είναι αχρείαστα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Kαι τα 2 μου άρεσαν. Θα χώραγαν άνετα στο pedalboard. Αλλά πιο πολύ μου άρεσε ο Rivera. ΥΓ Φόρα κανένα πανταλόνι την επόμενη φορά0 βαθμοί
-
Tι ειν' το YJM ρε φίλος; Πες και για εμας τους αμύητους. Επίσης δεν μας είπες ποιο είναι ποιό. Υποθέτουμε. Ο πρώτος ήχος είναι classic Les Paul sound με τα ούλα του. Αν βαλεις και treble booster θα σκοτώσει ότι περνάει δίπλα του και θα "κόβει" μεσα στη μπάντα. Ο δεύτερος έχει άκρες. Μεταγενέστερος ήχος ιστορικά. ΥΓ - Η κάλτσα πσηφιακή;0 βαθμοί
-
Για τα δικά μου γούστα και αυτιά οι Lace sensors ηχούν συνολικά καλύτερα απο τους samarium (clean/dirty)0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ @fusiongtr και @ex - v27, bk27 για τις διευκρινίσεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει ακριβώς, αλλά θα τη βρω την άκρη.0 βαθμοί
-
Στα πολύ ωραία και χρήσιμα που αναφέρουν Στράτος και Βασίλης παραπάνω, να προσθέσω έναν μπακαλίστικο τρόπο, αν κανείς δε θέλει να μπλεχτεί με db range και τεχνικές λεπτομέρειες της κάρτας ήχου κλπ. Αφού συνδέσουμε την κιθάρα στην κάρτα, ανεβάζουμε το volume των ακουστικών αρκετά έως πολύ. Σε αυτή τη φάση δε μας ενδιαφέρει το volume των ακουστικών να αντιπροσωπεύει το output του plugin αλλά να μπορούμε άνετα να ξεχωρίζουμε λεπτομέρειες στον ήχο, χωρίς να κάνουμε όμως ζημιά στ' αυτιά μας φυσικά. Ξεκινάμε να ανεβάζουμε το gain της εισόδου της κάρτας από το 0. Η δική μου κάρτα δεν έχει τιμές πάνω στο gain οπότε εμπειρικά ξεκινάω 9 o' clock με single coils. Παίζουμε, ακούμε ενώ παρακολουθούμε στο plugin τα levels των input και output. Δίνουμε ελάχιστο gain στην κάρτα κάθε φορά ώσπου να μας ικανοποιήσει απόλυτα ο ήχος. Εκεί σταματάμε. Μόλις φτάσουμε στο επιθυμητό ηχητικό σημείο και αν το output στο sim είναι πολύ χαμηλά, το αυξάνουμε μέσα από το sim ώσπου στα δυνατότερα παιξίματα ίσα να φτάνει στα 0db. Τέλος ρυθμίζουμε την ένταση των ακουστικών ξανά εκεί που μας βολεύει. Συμπερασματικά: ξεχνάμε το λαμπάκι της κάρτας που δείχνει καλό σήμα ή clipping και χρησιμοποιούμε τα αυτιά μας και μόνο.0 βαθμοί
-
Επίσης να πω πως κατάφερα πάνω σε προσπάθεια να ανανεώσω τη σελίδα χρησιμοποιώντας κινητό, να πατήσω αξιολόγηση για το άρθρο που εγώ ξεκίνησα.... Αν αυτό φαίνεται... τι να πω; ήταν ατύχημα, αλήθεια ?0 βαθμοί
-
Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους ότι ο ήχος με το bad monkey είναι πιο γεμάτος αλλά το άλλο κόβει πιο καλά0 βαθμοί
-
Στη δική μου περίπτωση, το δίπτυχο δεν είναι μαθητής-δάσκαλος αλλά ερμηνευτής-ακροατής. Η διαφορά είναι ότι ο ακροατής δε σου λέει τι πρέπει να κάνεις. Ακούει και κρίνει και από εκεί και πέρα είναι δικό σου θέμα, αν η κριτική δεν ήταν καλή, τι δρόμο πρέπει να ακολουθήσεις για να τον ικανοποιήσεις. Ο εσωτερικός ακροατής είναι πολύ συχνά αδίστακτος και βάζει τον πήχυ σε δυσθεώρητα ύψη. Ο ερμηνευτής αντιστοίχως, έρχεται συχνά στη θέση να πρέπει να επιφέρει μια ισορροπία. Δηλαδή να πει στον ακροατή "Κοίταξε να δεις, αυτό που ζητάς μου είναι αδύνατο και για να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν καν υπάρχει. Αυτό που ακούς έφτυσα αίμα για να το πετύχω και αν δε σου κάνει, το πρόβλημα είσαι κυρίως εσύ." Ενώ άλλες φορές ο εσωτερικός διάλογος είναι από την άλλη. Π.χ. μιλάει ο ακροατής και λέει "Αυτό που έπαιξες είναι κατώτερο και των περιστάσεων και των δυνατοτήτων σου. Μην κοροϊδεύεσαι ότι κάτι έκανες." Γενικά αυτοί οι εσωτερικοί διάλογοι μπορεί να είναι βασανιστικοί και εκεί έρχεται συχνά η γνώμη του κοινού και ξεκαθαρίζει τα πράγματα προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Γι' αυτό λέω εγώ, είναι σημαντική η δημοσιοποίηση των πονημάτων γιατί αλλιώς μπορεί κανείς να μπλεχτεί σε έναν λαβύρινθο εσωστρέφειας από τον οποίο είναι συχνά αδύνατο να ξεφύγει.0 βαθμοί
-
Δεν ξερω για ΑΙ και αλλες τετοιες τριχες κατσαρες αλλα εισαι συνθεταρα φιλωΟυζ. Μεγαλη συνθεταρα.0 βαθμοί
-
Ακριβώς αυτό εξυπηρετεί! Φτιάχνεις ένα demo για να δώσεις μια ιδέα στον τραγουδιστή. Σε κάθε περίπτωση, ήδη και έτσι όπως είναι, χαλαρά οι τύποι έχουν πολύ καλύτερη φωνή από την δική μου. Πειραματισμός είναι. Στο κομμάτι το έγραψα για να δοκιμάσω πως ακούγονται οι ΑΙ φωνές. Στο μέλλον δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτές οι φωνές θα μπορούν να δώσουν αυτό το κάτι παραπάνω που εύστοχα αναφέρεις αγαπητέ @Jazzjoker. Πιστεύω ότι πρέπει να ανοίξω ένα ξεχωριστό thread για να το συζητήσουμε. Έχω μεγάλη περιέργεια να ακούσω τις απόψεις όλων για αυτή την εξέλιξη (γενικά για το AI και την μουσική) Σε ευχαριστώ πολύ! Ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Θα τον προπονήσω για να πει Σινάτρα τον Πάνο! Φυσικά το feeling και η φυσική ερμηνεία δεν μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί (ακόμα)0 βαθμοί
-
Άκουσα πρόσφατα το The light at the edge of the world από τον John McLaughlin...(82 ο δάσκαλος πια!!!) Αφού το άκουγα όλη μέρα, σκέφτηκα ότι η σύνθεση είναι πολύ "απλοϊκή" για τον John....πιο πολύ για Carlos μου έφερνε... Άρχισα να ψάχνω και βρήκα μία version που παίζει ο γιος του Carlos - Salvador - με το γιο του Coltraine - Ravi - Mετά βρήκα τον ίδιο τον Carlos ...αλλά...η πρωτότυπη σύνθεση είναι του Ιταλού Piero Piccioni το 1971 για ένα έργο με τους Kirk Douglas, Yul Brynner... ...αλλά...τη πρώτη smooth διασκευή την έκανε ο Pharoah Sanders το 1987!!!! ...απίστευτη η ανθρώπινη δημιουργική διαδικασία!0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00