Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/17/24 σε όλα
-
Πολύ ωραίο το συγκριτικό Γιώργο. Όσον αφορά τον ήχο, για τα δικά μου αυτιά τουλάχιστον, δεν υπάρχει σύγκριση. Οι lace sensors απείρως καλύτεροι. Όταν είχαν κυκλοφορήσει εκείνες οι American Deluxe strats με τους samarium cobalt, θυμάμαι ότι είχε πέσει αρκετή γκρίνια για τους στοκ μαγνήτες. Όχι άδικα, για τους πουρίστες του στρατοήχου, θα προσέθετα.5 βαθμοί
-
τα κερατα του τα τραγια, για αυτο αλλωστε οι απολυτοι & πλεον standard backline ενισχυτες εχουν σχεδιαστει το 1965.3 βαθμοί
-
Το 1ο ωραίο-γεμάτο για solo playing στο σαλόνι. Το 2ο πιο ισσοροπημένο, θα δείξει τα κάλη του και την αξία του μόλις βάλεις backing track ή παίξεις με μπάντα!3 βαθμοί
-
Τον τελευταιο καιρο κ λογο καποιων youtube βιντεο που εχουν γινει "viral" (στα στενα πλαισια των guitar communities), βγηκε ενα προβλημα στην επιφανεια, που εχει να κανει με το πως χρησιμοποιουμε τα softare modellers. Το λαθος που κανουμε οι περισσοτεροι εχει να κανει με το πως σεταρουμε τα level τοσο της προενισχυσης της καρτας ηχου, οσο κ του input level του plugin. Η κοινη λογικη κ αυτο που εκανα κ εγω κ η μεγαλη πλειοψηφια (για να μην πω το 100%) οσων εχω συζητησει κ χρησιμοποιουν soft sims, συνδεαν την κιθαρα στο instrument in (hi z), κ ανεβαζανε το gain της προενισχυσης μεχρι να εχουν ενα υγιες σημα που δεν κλιπαρει. Αυτο οπως αποδειχτηκε ειναι λαθος. Θα το πιασω λιγο απο την πλευρα των plugin in κ μετα θα καταληξω στο τι πρεπει να κανουμε. Φυσικα ολα αυτα ειναι το πως το καταλαβα εγω κ μπορει να εχω κανει λαθος. Οποτε στο τελος θα παραθεσω λινκ απο τρια βιντεο που αναφερονται στο προβλημα (κ εναν πινακα με πληροφοριες κ suggested ρυθμισεις) κ οποιος κατανοησει περισσοτερα ή κ βρει λαθος καλυτερα ας με διορθωσει, μιας κ αυτο το αρθρο μπορει να γινει ενας πολυ καλος μπουσουλας για το πως να διορθωσουμε μια συνηθεια που κανουμε οι περισσοτεροι (κ εχει ως συνεπεια κ καποια μεγαλα misconceptions για το τι αποψη εχουμε πολλοι για τα soft sims) Καθε sim, απο καθε εταιρεια, ειναι καλιμπραρισμενο να δεχεται input συγκεκριμενο. Το εχω δει με πολλες ονομασιες. Ας πουμε στο forum του S-Gear που με ενδιαφερει εμενα, ο Mike (δημιουργος του software) το αναφερει ως expected headroom. Σε καθε soft sim αυτη η τιμη ειναι διαφορετικη. Εδω υπαρχουν περιπτωσεις που το figure αυτο ειναι διαφορετικο οπως φαινεται, σε διαφορετικα suites της ιδιας εταιρειας! Δυστυχως αυτην την τιμη μπορει να τη βρεις στο manual του προιοντος μπορει κ οχι. Μετα τον χαμο των τελευταιων ημερων, σε πολλα φορουμ του προιοντος καποιος χρηστης ζητα απο τους δημιουργους να τους πουνε ποιο ειναι αυτο το level για το συγκεκριμενο σιμ. Η αλλη τιμη μου μας χρειαζεται ειναι το maximum input volume της προενισχυσης της καρτας ηχου. Αυτην την τιμη ευτυχως την βρισκεις πολυ πιο ευκολα, στα specs της καρτας ηχου. Εδω παραθετω εναν πινακα απο τον Ed S που ουσιαστικα εχει φτιαξει ενα excel για πολυ διαδεδομενες καρτες ηχου, το max input vol της καθε μιας κ το πως πρεπει να ρυθμισεις το gain του instrument in ωστε καθε plugin να βλεπει το σωστο σημα (ο Ed S ηταν ο τυπος που τα πηρε χαμπαρι ολα αυτα τον Μαρτιο, ειχε email συννενοηση με τις περισσοτερες εταιρειες που βγαζουν γνωστα σοφ σιμ, οργανωσε το ολο πραγμα κ εβγαλε προς τα εξω το ολο ζητημα. Παρόλα αυτα ο χαμος δεν εγινε τοτε που τα κυκλοφορησε, αλλα τις τελευταιες 2 εβδομαδες, που καποια δημοφιλη guitar youtube channels, βοηθησαν να.. μαθευτει το νεο χρησιμοποιώντας την "ερευνα" του Ed) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bZHaapCiCg4RLIFqTS5KyUUVa4MwaqfxRCYk35Bvdrs/edit#gid=0 Αν η καρτα σας κ το σιμ που χρησιμοποιειτε δεν ειναι στη λιστα, καντε την ερευνα σας κ βρειτε αυτες τις δυο τιμες που λεω πιο πανω για την δικη σας περισταση. Χοντρικα απο το σημα που περιμενει να δει το αμπ σιμ αφαιρειτε το max input volume κ εκει βαζετε το gain της προενισχυσης Σε εμενα πχ που εχω την audient id24 (max input vol 12 δβ) κ χρησιμοποιω το S-Gear που θελει 9-12 db expected headroom (περιμενει να δει δηλ input -9 με -12 db), η σωστη ρυθμιση ειναι το gain της καρτας 0 με 3 db !!! Φυσικα εγω που σε κιθαρες με μονους το ειχα κοντα στα 5db ειναι σαν να εσπρωχνα το S-Gear μονιμα με ενα boost 5 db! Αν λοιπον παιζετε με τα preset του σιμ, κ αυτο που ακουτε δεν ειναι αυτο που περιμενετε ν'ακουσετε οταν διαβαζετε το ονομα του preset, ισως αυτος να ειναι ο λογος. Αν προσπαθειτε να φτιαξετε εναν καθαρο ηχο κ το αποτελεσμα ειναι πολυ κομπρεσαρισμενο κ saturated, μη βγαζετε κατευθειαν συμπερασμα για τα soft sim εν γενει, μπορει σε ολα να κανετε το ιδιο λαθος. Κ να ξεκινατε σπρωχνοντας με αρκετα db το front end του εικονικου ενισχυτη. Παρακατω θα βαλω το βιντεο του Ed S, καθως κ ενα βιντεο του Cordy κ του Shull που βοηθησαν να μαθευτει το βιντεο του Ed S. Τα βαζω με τη σειρα που εβγαλε νοημα σε εμενα να καταλαβω τι παιζει. Το πρωτο του Shull τα λεει απλα κ κατανοητα για να καταλαβουμε το προβλημα (ειναι μεγαλο μεν αλλα αξιζει να ξεκινησεις απο εκει), μετα του Cordy κ τελος του Εντ που ειναι πιο μικρο κ "τεχνικο"2 βαθμοί
-
Το ονομα και γενικα η σχεδιαση, απο το πανελ μεχρι τις τελικες, παραπεμπουν ξεκαθαρα στον Gibson Falcon GA-19RVT απο τη δεκαετια του '60. Φανταζομαι εν καιρο θα εμφανιστει κανενα Α/Β συγκριτικο.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Αχ δε το κανες τις γιορτές που ήμουν κάτω? Κάπως θα τα κατάφερνα να έρθω αν και το πρόγραμμα ήταν πολύ ζόρικο φέτος, ειδικά με τις αρρώστιες που επικρατούσαν παντού... Τώρα πάλι θα ξανάρθω καλοκαίρι! Κανόνισε να έρθεις ένα διήμερο όταν θα γίνει το jam εδώ! Σε φιλοξενώ εγώ!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπράβο ρε Απόστολε! Πολύ όμορφο κομμάτι. Το έβαλα στο background να παίζει και μου αποσπούσε την προσοχή η ιδιαίτερη μελωδική γραμμή. Το AI έχει να λύσει αλλά και να απολύσει χέρια.1 βαθμός
-
Είμαι σίγουρος πως υπερθεματίζω αλλά το treble booster γνωστό και ως Beano booster (επειδή έγινε γνωστό απ' αλμπουμ του Κλάπτον) βοηθούσε όσους είχαν/είχαμε βρετανικούς ενισχυτές στα 70'ς να αλλάξουν τη σκοτεινή χροιά τους (βλέπε Vox και Brian May π.χ.). Είχα κι εγω ένα Screaming Bird που έμπαινε στην είσοδο του ενισχυτή. Το treble στην κιθάρα μπορεί να είναι πριμομεσαία στους ηχολήπτες που η περιοχή των υψηλών ξεκινάει πάνω απο τα 5khz αλλά το μεγάφωνο ενισχυτή κιθάρας εκεί παύει να λειτουργεί. Όπως το Greenback παρακάτω. Οι έγχρωμες καμπύλες είναι off axis δηλαδή πλάγια απο το μεγάφωνο, όπως ακούμε συνήθως δηλαδή. Εδω βλέπει κανείς πόσο κομμένα είναι τα πριμα. Η κιθάρα παίζει στις μεσαίες συχνότητες. Απο χαμηλο εως υψηλό - μεσαία δηλαδή. Οπότε το treble στους ενισχυτές κιθάρας ή ότι προορίζεται για κιθάρα είναι πριμομεσαία και αυτά αποκαλούμε treble. Γιατί αν ρύθμιζε πρίμα στα 10khz δεν θα ακουγόταν καμία διαφορά. Το ίδιο κάνει και το treble booster επίσης. Υπεροδηγεί μόνο τα πρίμα της κιθάρας. Ενδεικτικά οι περιοχές του ακουστικού φάσματος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
σύμφωνοι, και εγώ παίζω από 50's μέχρι metal με τον παλιό μου Bassman, αλλά με πετάλια.. συμφωνώ αλλά ενισχυτή με powerscaling για να σέρνεις σε λάιβ μπορείς να βρεις σε πολλές άλλες λύσεις και ίσως με πιο χρήσιμα features και EQ, και πολύ πιο φθηνά. Ναι σύμφωνοι υπάρχουν και οι Vox, Fender κτλ σε backline αλλά στο τέλος της μέρας αν θέλω vintage φάση ενισχυτή ας πάω σε Vox ΑC30 που έχει γραφτεί και η μισή ροκ με αυτόν παρά με τον Falcon που ''έχασε τα χαρτιά η Gibson αλλά τώρα τα βρήκε και τον ξανάβγαλε'' καταρχάς δεν είναι marketfail, ίσα ίσα που έγραψα ότι η τιμή είναι σωστή καθώς και η κίνηση να βγάλουν τέτοιου τύπου ενισχυτή Η Gibson όντως κρατάει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς με 34% και ακολουθεί η Fender με 30% (για κιθάρες μόνο)1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο είναι. Με λίγα τύμπανα και μια μικρή γεφυρουλα θα ήταν όπως πρέπει. Πως το ηχογράφησες?1 βαθμός
-
Ξερουμε αν ειναι PCB της πλακας, σοβαρο PCB με τις λυχνιες στο σασσι ή handwired?1 βαθμός
-
1) Ναι είναι δικό μου preset. Ξεκίνησα από το default δηλαδή όταν φορτώνεις το sim και από εκεί πείραξα σχεδόν τα πάντα. Να πω βέβαια ότι κάτι που παραβλέπει πολύς κόσμος στα amp sims είναι το είδος, η τοποθέτηση και το mix των μικροφώνων μπροστά στο μεγάφωνο. Αυτό είναι το πρώτο που πάω και αλλάζω πάντα. 2) Παίζω neck-middle από την αρχή ως το 1:44 περίπου και μετά γυρίζω σε neck. 3) Elixir nanoweb 11-49.1 βαθμός
-
Εμένα μπορώ να πω ότι μου άρεσε οριακά περισσότερο το 2ο. Στα αυτιά μου: Το 1ο ήταν "στρογγυλο" και ζεστο", αλλά ακουγόταν λίγο "μπουκωμένο". Το 2ο είχε περισσότερη ευκρίνεια και σαν άκουσμα εν τέλει με κέρδισε. Εσύ παίζοντας με ποιο από τα 2 ένιωθες καλύτερα;1 βαθμός
-
Φοβερός ήχος και παίξιμο! Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις/απορίες (έτσι κουβέντα να γίνεται): 1) Δικό σου preset from scratch ή έκανες tweak κάποιο από τα υπάρχοντα; 2) Με τον necκ παίζεις ή στην 4; 3) Τι χορδές έχεις;1 βαθμός
-
Σε ένταση και όγκο ναι (παίζει τεράστιο ρόλο η ευαισθησία των μεγαφώνων που φοράει στην ηχητική ένταση). Στη χροιά όμως ακούς ξεκάθαρα τον ενισχυτή... Φοβάμαι όμως ότι βγαίνουμε οφτοπικ... Edit: είδα έναν στις αγγελίες και είναι νομίζω και Κρήτη... ?1 βαθμός
-
Ναι, το θέλουμε σε "κανονικό". Σε μία παραγωγή λιτή και περιεκτική, με πιάνο και λίγα strings και μία καλή φωνή. Πρώτα διάβασα τα σχόλια και μετά άκουσα το κομμάτι. Και ήταν ΠΟΛΥ παραπάνω από ό,τι περίμενα ότι θα ακούσω. Αυτή η ιδέα δεν πρέπει να πάει χαμένη (αλλά δύσκολα περνάνε τέτοιες ψαγμενιές στην εποχή μας, αν ήταν στην Αμερική στα late '70s όμως και το έλεγαν πχ οι Carpenters θα είχε γίνει κλασικό, και όποιος θέλει ας μου πει ότι υπερβάλλω! ).1 βαθμός
-
@mpamps Δες τα βίντεο κάποια στιγμή. Πρώτα τα 30κατι πρώτα λεπτά του shull . Μετά του cordy κ αφού έχεις καταλάβει τι παίζει, δες το βίντεο με specs (κ τον πίνακα) του Ed S1 βαθμός
-
Εύγε νεαρέ μου! Ηχητικά είσαι μονίμως σε δική σου κατηγορία, αν μιλάμε για glass strat tone διαθέτεις μάστερ. Εκείνο που μου άρεσε πιο ειδικά, είναι πως εδώ είσαι "κρατημένος" και δεν "τρώγεσαι" - όπως συχνά ακούω σε δημιουργήματα σου - να μπερδέψεις το πράγμα αρμονικά, αυτό λειτουργεί στη μελωδία που σκάρωσες και είναι συν για το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο μου θυμίζει ένα γλυκό ανακάτεμα απο γκόσπελ, στηβιρεηβονάδες αλλά και Roy Buchanan. Και εις ανώτερα.1 βαθμός
-
Μπάμπη μου, το σήμα της κιθάρας, επηρεάζει το input level της κάρτας. Μόνος σου λες, ότι με κιθάρα που έχει πιο high output μαγνήτες, χαμήλωνες το gain της κάρτας. Οπότε η standard τιμή στο input level της κάρτας, έχει ήδη λάβει υπόψιν της το σήμα της κιθάρας. Πχ αν υποθέσουμε ότι η τιμή στην κάρτα πρέπει να είναι 0db, και το ρύθμισες με κάποια κιθάρα. Αν βάλεις κιθάρα με πιο δυνατούς μαγνήτες, το input level στην κάρτα θα πάει πάνω από 0db (πχ 2db λόγω πιο δυνατού σήματος), και θα πρέπει να χαμηλώσεις το gain έτσι ώστε να δείχνει πάλι 0db.1 βαθμός
-
Επανέρχομαι με ένα update. Είχα αυτές τις επιλογες -να πάρω ένα φθηνό passive attenuator (bugera, harley benton) να πειραματιστώ -να πάρω ένα πιο ακριβό πχ το Palmer PDI-06 -να πάρω ένα μεταχειρισμένο SPL reducer στις αγγελίες - να πάρω ένα παρόμοιου τύπου μεταχειρισμένο από το reverb πάνω κάτω στα ίδια χρήματα (weber, thd Hotplate, ultimate attenuator, Dr z) -να πάρω ένα SPL reducer ή Tube amp doctor silencer (ξεφεύγοντας στο μπάτζετ) επέλεξα την τρίτη περίπτωση, έφτασε σήμερα. Είχα χαμηλές προσδοκίες γιατί έριξα πολύ διάβασμα σε φορουμς για το αν αξίζει ένας ''master volume'' ενισχυτής όπως ο DSL να έχει attenuator, ''το γκάζι στον συγκεκριμένο ενισχυτή είναι στο pre-amp gain'' κτλ κτλ Καταρχάς μου έκανε εντύπωση πόσο χαμηλώνει η ένταση στο δωμάτιο με -3db (και ακόμα περισσότερο με -5db) . Νόμιζα ότι θα χρησιμοποιούσα κυρίως το ''γραμμικό'' knob και όχι τον 3 ή 5db επιλογέα. Κατα δεύτερον, το attenuator αυτό όντως λειτουργεί άψογα. Διάβασα πολλά reviews χρηστών (thomann, reverb κ.α.) και όντως συμφωνώ μαζί τους ότι κάνει αυτό που λέει, δεν αλλοιώνει τον ήχο. Θα το αγόραζα full price αν το έχανα ή μου το έκλεβαν? NAI. Δεν ξέρω αν είναι υπερκοστολογημένο (αυτό είναι το κυρίως κράξιμο που τρώει στα φόρουμς) αλλά αφού λειτουργεί, δεν με νοιάζει. Θα μου έκανε ένα φθηνότερο την ίδια δουλειά? Δεν ξέρω γιατί δεν έχω εμπειρία από attenuators, αλλά τώρα που το έχω δοκιμάσει, γιατί να το ρισκάρω? Τέλος, μου έκανε δουλειά για τον ενισχυτή που ήθελα? Απολύτως. Αυτό δεν είναι confirmation bias, είναι 100% αντικειμενικό. Το ultra κανάλι αυτού του ενισχυτή, ΔΕΝ κάνει για σπίτι. Πολύ αδύναμο και με fizzy high end, ειδικά αν αφήσεις ένα γεμάτο ακκόρντο να ακουστεί, ή αν παίξεις μετά το 12ο τάστο. Θυμάμαι στα λάιβ το είχα στο volume 3 αλλά τελικά το sweetspot του είναι ακόμα πιο μετά (στην μέση περίπου). Είναι τόσο προφανές το πόσο πιο σφιχτό είναι το γκάζι attenuated από το να έχεις το master volume στο 2 που ακόμα και η γυναίκα συμφώνησε (χωρίς να ξέρει ποιος ήχος είναι με το master και ποιος με το spl). Οι τελικές ΠΑΙΖΟΥΝ ρόλο και δεν είναι μόνο preamp gain στο συγκεκριμένο κανάλι. Tέλος, μετά την δοκιμή με τον Μάρσαλ, το δοκίμασα στον 1969 drip edge Bassman που έχω. Κράνκαρα το volume και έβαλα το attenuator στο -5db Μάι γκόντ! (στο 10 είχε πολύ fuzz ο ήχος και ειδικά οι μπάσες χορδές παραμορφωναν πολύ και τον χαμήλωσα λίγο, ενώ έκλεισα τελείως τα μπάσα). Δεν περίμενα ότι είχε τόσο drive αν τον ανοίξεις... με ένα tubescreamer τύπου παίζεις late 70's metal άνετα! Αυτά εν ολίγοις.. θα ακολουθήσουν και άλλες εντυπώσεις με άλλους ενισχυτές κτλ1 βαθμός
-
@Grey @MGs @fusionakis και λοιποί Κρητικοί, καιρός είναι να κανονίσουμε καμία μάζωξη, να γνωριστούμε από κοντά. Εαν ειναι και ο @Alex Raptakis στην παρέα, ακόμα καλύτερα….0 βαθμοί
-
Μιας και έχω και τα δύο σετ πάνω σε κιθάρα, είπα να κάνω μια μίνι παρουσίαση/συγκριτικό. Οι Lace sensors gold της δοκιμής χρονολογούνται κοντά στο 1990, και το αναφέρω διότι οι σημερινοί έχουν διαφορετική σχεδίαση και λίγο διαφορετικό ήχο (βάσει σχολίων χρηστών). Πρόκειται για μονοπήνιους μαγνήτες, όπου το πηνίο περιβάλλεται από μεταλλικά "φράγματα", τα οποία περιορίζουν τις ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές, δηλαδή το κλασικό hum. Λόγω αυτού του σχεδιασμού υπάρχει έντονη συγκέντρωση μαγνητικού πεδίου, με όφελος τη χρήση πιο αδύναμων μαγνητών εσωτερικά. Το αποτέλεσμα είναι να μπορούμε να πλησιάσουμε τον lace sensor κοντά στην χορδή, χωρίς να έχουμε έντονο φαινόμενο string pull. Έχουν αρκετά low output (5,6Kohm) και ηχητικά είναι πολύ κοντά σε ένα τυπικό σετ στρατ (μοιάζουν κάπως με τους fat 60s). Είναι αρκετά bright, σχεδόν όσο ένας bright true single coil και οι μεσαίες θέσεις βγάζουν την επιθυμητή στρατίλα. Ο ήχος, γενικότερα, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί στρογγυλός, ραφιναρισμένος, χωρίς την αγριάδα και το έντονο γρέζι του κλασικού μονού. Έχουν τον δικό τους ήχο, αλλά παραμένει ήχος στρατ. Επίσης, καθαρίζουν υποδειγματικά με το κλείσιμο του vol και έχουν όλη τη δυναμική ενός μονού. Οι Lace sensors είναι μια πολύ καλή εναλλακτική για κάποιον που θέλει πεντακάθαρο, glassy ήχο, χωρίς θόρυβο. Σε πρόβες που τους χρησιμοποίησα, μου δίδουν καλύτερο ήχο, με μεγαλύτερη ευκολία σε σχέση με κλασικούς μονούς. cleanish laceclean.mp3 dirty lace dirty.mp3 Οι Samarium Cobalt Noiseless χρονολογούνται γύρω στα μέσα 2000. Σχεδιάστηκαν από τον Bill Lawrence, εχουν παρόμοια σχεδίαση με τους vintage noiseless, με την βασική διαφορά ότι προτιμήθηκε ο πιο ισχυρός samarium cobalt μαγνήτης, παρά τον κλασικό alnico 5. To output τους είναι Neck 6,5Kohm, Middle 6,5 Kohm, και bridge 11,5 Kohm. Ο τελευταίος, παρότι με πολύ μεγαλύτερο output είναι απόλυτα ισορροπημένος με τους άλλους δύο, σαν ένταση και eq (δίδει απλώς λίγο παραπάνω distortion). Ηχητικά, o SCN είναι medium gain, με αρκετό παραπάνω output συγκριτικά με τους lace sensors. Σαν χροιά θυμιζει λίγο τους custom 69, αλλά είναι αρκετά πιο σκοτεινός. Έχει γεμάτο και ισορροπημένο ήχο, έχει χαρακτήρα στρατ σε μεγάλο βαθμό, όσο τον βοηθά το γεγονός ότι πρόκειται -ουσιαστικά- για humbucker με κάθετη διάταξη. Οι θέσεις 2 και 4 είναι, θα έλεγα, το αδύνατό του σημείο, καθώς είναι αδύναμες, χωρίς χαρακτήρα. Το δυνατό του σημείο είναι 100% noise free χαρακτηριστό του. Όσο gain και να δώσω, όσα πετάλια και να στακάρω, όσα καφριλίκια κι εάν το κάνω, λες και υπάρχει noise gate (δεν ακούγεται κιχ). Καθαρίζουν πολύ καλά με το κλείσιμο του vol, και δεν είναι τόσο δυναμικοί στο παίξιμο όσοι οι lace sensors. Οι samarium cobalt noiseless είναι μια καλή εναλλακτική για κάποιον που θέλει να παίζει ένα ευρύ φασμα μουσικής, με έμφαση σε μπλουζ και ροκ. Σηκώνουν πάρα πολύ gain, δεν βγάζουν έντονη στρατίλα και αυτό είναι πλεονέκτημα για κάποιες περιπτώσεις. cleanish scnclean.mp3 dirty scndirty.mp3 Έχω και τους κεραμικούς hot noiseless, αλλά δεν τους συμπεριέλαβα στο τεστ, διότι τους αντικατέστησα με τους black rose. Εν συντομία, οι hot noiseless είναι εξαιρετικοί. Βγάζουν έντονη στρατίλα, είναι πιο hot από τους SCN, και οι θέσεις 2 και 4 είναι εξαιρετικές και με χαρακτήρα. Είναι αρκετά δυναμικοί στην πένα, έχουν αρκετό μπασο και ισορροπημένα πρίμα, αλλά δεν καθαρίζουν καθόλου με ρίξιμο του vol. Ίσως ο,τι χειρότερο έχω ακούσει σε καθάρισμα. Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω και με treble bleed.0 βαθμοί
-
Φυσικα, οπως εδω, φουλ γκαζια ή απλα ροκ ντραιβ0 βαθμοί
-
Για αλλο λογο ειχε γραφτει αλλα ας προσθεσω κι αυτο ως δειγμα για gold lace sensors Να αναφερω μονο οτι ειναι τελειως clean η φαση. Εγω παντα βαζω always on booster, (εδω οχι) και τα καθαρα τα παιρνω με vol pot cut (εχοντας treble bleed) με αποτελεσμα να κλωτσανε αρκετα οι μαγνητες. Εδω μου φαινονται ψοφιοι οι lace αντιθετα με τους van zandt (που εκ κατασκευης ειναι πιο Hot κι απο texas special)0 βαθμοί
-
Το πρώτο ηχογράφηση,το δεύτερο live που βγάζει περισσότερες μεσαίες/υψηλές,γιατι σε μικρά stage θα έχεις κάτι πιατίνια δίπλα σου,που αν ο ντράμερ δέν τα έχει αφήσει σε επαρχιακό δρόμο της κρήτης για τουλάχιστον ένα βράδυ,πίσω από οδική σήμανση,να του τα κάνουμε όπως πρέπει,θα σε ενοχλούν.0 βαθμοί
-
Πρεπει να ηταν πολυ μπροστα ο EC το 1966 για να παραπονιεται στον Mayall καθως γραφανε το αλμπουμ οτι εχει μπουχτησει με τα "boutique" και δε θελει να ακουγεται σαν "αλγοριθμος", "λες και μολις ανοιξε το pc του". ? (Οχι οτι εχει καμια σημασια, αλλα αυτο το quote φαινεται να ειναι του Μποναμασα, συνεχιστε).0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επειδη εγραψα μια ανακριβεια σπευδω να διορθωσω Απο το maximum input volume της καρτας αφαιρουμε το level που θελει να βλεπει το πλαγκιν. Aς το πουμε plugin expected headroom (εγω πριν ειπα το αντιθετο) Ας παρουμε ως παραδειγμα 2 καρτες κ το maximum input volume τους Α) Audient ID22: 16db B) Audient ID24: 12db (Για να λυθει κ η απορια του @mpamps που εχει την τελευταια) Κ ας υποθεσουμε πως θελουμε να τις ρυθμισουμε για καποια σουιτα της Neural DSP, ωστε η τελευταια να βλεπει σωστο σημα. Τα Neural θελουν να βλεπουν -12,2 db Οποτε αφαιρουμε απο τις αντιστοιχες τιμες στα Α κ Β το 12,2 κ αυτο που περνουμε ειναι η ρυθμιση του gain στο instrument in της αντιστοιχης καρτας. Τα αποτελεσματα ειναι: Α) Audient ID22: 3.8db B) Audient ID24: -0.2db Αυτο σημαινει πως εκτος απο την ID22 που μπορουμε να εχουμε το gain στο 3,8, στην ID 24 θα το βαλουμε αναγκαστικα στο 00 βαθμοί
-
Φανταζομαι ότι τώρα είναι όλα πιο εύκολα σε σχέση με πριν 15 χρόνια. Γραφε και ανέβαζε!0 βαθμοί
-
Με μια creative platinum σε ένα πύργο που δεν έχω πια, χωρίς DI, κιθάρα > πετάλια > καρφί στην κάρτα ήχου0 βαθμοί
-
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ισχυρίζονται ότι βρήκαν τη στιγμή που το ίντερνετ είναι γεμάτο με σχέδια ενισχυτών (μαζι με αυτων της gibson). Οι ενισχυτές έχουν ενδιαφέρον για μεγάλη μερίδα μουσικών που παίζουν σε μικρές σκηνές (που είναι η μεγάλη πλειοψηφία), και ακούγονται ωραία από τα βίντεο. Όντως είναι και ωραίοι εμφανισιακά αλλά στην τιμή που ανακοινώνουν δεν είναι και deal breaker...0 βαθμοί
-
Midi Out στο ένα, MIDI In στο άλλο, και τα δύο στο ίδιο MIDI κανάλι το οποίο θα διαλέξεις μέσα από τα μενού των δύο οργάνων. Το ποιο syhth θα οδηγεί ποιο θα το αποφασίσεις εσύ. Για την σύνδεση τώρα με pc και με κάποιο DAW να υποθέσω, θα πρέπει να ανατρέξεις στο manual του συγκεκριμένου DAW και να δεις τα MIDI settings που πρέπει να πειράξεις.0 βαθμοί
-
συμφωνω με λα οσα γραφτηκαν ενω οντας μου ακουγονται πολυ κοντα στους fat 60s....αυτρο που μενει ειναι καποιος να απαντησει αν ξερει για το αν υπαρχει διαφορα των παλιων lc gold με τους καινουριους Παντως εγω χωρις να εχω παιξει μου βγαζει ναι μεν στρατ στους gold αλλα κατι πιο all around παιξιμο οπως και στους fat 60s... ολα αυτα οπως ακουω απο το yt βεβαια0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
+1000 οι LS ειναι απο τους πλεόν αγαπημενους μου strat pickups & μην ξεχναμε οτι εχουν γραψει αΦτο το αλμπουμ οποτε what's not to like?0 βαθμοί
-
Στα παραπάνω κλιπ lace sensor με διαφορά σε ευκρίνεια και ατάκα στα καθαρά αλλά και στα βρώμικα0 βαθμοί
-
Εγώ το σκέφτομαι πως αφού ψάχνουμε να δούμε ποιες είναι οι ιδανικές ρυθμίσεις στην κάρτα (λαμβάνοντας υπόψιν ποιο πλαγκιν χρησιμοποιούμε κάθε φορά) , ώστε αυτό το αμπ σιμ να συμπεριφέρεται όσο πιο κοντά στον πραγματικό ενισχυτή που μοντελοποιει, να περιμένουμε κιόλας να συμπεριφέρεται κ πιο κοντά σε κανονικό ενισχυτή. Δε θα συμπεριφέρεται κ η τελε ας πούμε του Μπάμπη κ η Esp με τον ίδιο τρόπο μπροστά από έναν ενισχυτή. Το καλό είναι πως αν μας τελείωσει το headroom (του virtual ενισχυτή αυτή τη φορά, όχι το headroom του πλαγκιν) επειδή πχ συνδέουμε την esp σε έναν , deluxe reverb πχ, μπορούμε εν γνώση μας να χαμηλώσουμε το ινπουτ του πλαγκιν για να πάρουμε καθαρό ήχο, ενώ σε πραγματικό σεταπ το μόνο που θα μπορούσαμε να κάνουμε, είναι να χαμηλώσουμε το βολιουμ knob της κιθάρας0 βαθμοί
-
Έχεις απόλυτο δίκιο. Το θέμα είναι ότι ουσιαστικά από την στιγμή που μείωνε το gain στην κάρτα όταν άλλαζε κιθάρες, "προσπαθούσε" να τις έχει όλες με παραπλήσιο output, οπότε δεν ευθύνεται το plugin για την ομοιότητα στην συμπεριφορά του ήχου τους. Όταν λοιπόν έχουμε μια σταθερή ρύθμιση στο input level της κάρτας (λίγο πριν το κλιπάρισμα, άρα είναι περίπου σταθερή), οι διαφορετικού output κιθάρες μας, θα τείνουν να έχουν περίπου ίδια συμπεριφορά όσον αφορά στο gain τους.0 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφερον Βασιλη. Δεν έχω δει τα βίντεο ακόμα, αλλά έχω μια ερώτηση. Το output του μαγνήτη δεν παίζει ρόλο σε όλο αυτο; Κι εγώ μέχρι τωρα οριζα το input gain της κάρτας λίγο πριν clipάρει. Αλλά κάθε φορά που άλλαζα κιθάρα πχ από την τελε στην Esp, αναγκαζομουν όπως είναι λογικό να μειώσω δραματικά το gain στην κάρτα. Σε αυτή τη νέα προσέγγιση βλέπω μια standard τιμή στο input gain της κάρτας (αναλογα με το sim) αλλά χωρίς να αναφέρει πουθενα για το σήμα που φτάνει από την ίδια την κιθάρα. Εκτός κι αν το χω καταλάβει όλο λάθος.0 βαθμοί
-
Από το μικρόφωνο του κινητού, το δεύτερο με διαφορά καλύτερο για μένα. Ωραίος ο ήχος γενικότερα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μερικές σκέψεις μου τηλεγραφικά. Η πίστη στη μουσική βρίσκεται στην αρχή και καθορίζει όσα έπονται. Κάθε ειλικρινής και αφοσιωμένος μουσικός θα νοιώθει πάντα μαθητής. "Τα πάντα ρεί", κάθε μέρα είναι διαφορετική σε όσα παίζεις ή ακούς. Η εμβάθυνση και η γνώση γενικότερα καλλιεργεί αισθητική και κριτική ικανότητα, βοηθάει να γνωρίζεις ποιός είσαι και τι μπορείς να κάνεις, να σέβεσαι τον εαυτό σου αλλά να μην παραμυθιάζεσαι. Οι έννοιες καλύτερος/χειρότερος αφορούν κυρίως ΜΜΕ και παρεΪστικες χαλαρές κουβέντες. Κυρίαρχο στην τέχνη είναι αν και τι έχεις να πεις, το μέσο και η υψηλή τεχνική δεν είναι προαπαιτούμενα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να πούμε βέβαια ότι ένα αρνητικό αντίκτυπο όλων αυτών των μεγάλων μουσικών που ήταν αυτοδίδακτοι είναι ότι γενιές και γενιές πιτσιρικάδων θεώρησαν και θεωρούν ότι η μουσική δε χρειάζεται εκπαίδευση γιατί "ο Χέντριξ δεν ήξερε θεωρία". Η απάντηση είναι βέβαια ότι αν πιστεύεις ότι έχεις το ταλέντο του Χέντριξ, προχώρα χωρίς μουσική εκπαίδευση, μια χαρά θα τα πας.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00