Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Kanimothrios

    Kanimothrios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      864


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4446


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/15/24 σε Αναρτήσεις

  1. Μου αρέσει που έχουμε αναφέρει σαν αιτίες που κάνουν το noiz μη ελκυστικό σε νέα μέλη, τις tele,τα αστεία,τα περί ανέμων και υδάτων και όχι τους καυγάδες τρίχρονων, τους εγωισμούς και τις απειλές για αποχώρηση. Και δεν τα γράφω τα παραπάνω για να βάλω λάδι στη φωτιά, αλλά πραγματικά η φάση κάποιες φορές είναι επιπέδου:"Μαμά, μου φάγαν το μπιφτέκι μου". Κάποιοι παίρνουν την ψηφιακή τους περσόνα και το noiz πολύ πιο σοβαρά από ότι θα έπρεπε. Και δεν παίρνουν καθόλου στα σοβαρά, τα σαφή μυνήματα αποδοκιμασίας ή επιδοκιμασίας, των υπόλοιπων μελών, ενώ θα έπρεπε. Τέλος, αν με το moderation του Λάκη ή του Βασίλη, έχουν πρόβλημα ας πούμε 3 από 30 μέλη με καθημερινή παρουσία,δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι 27 είναι κλίκα που τα έχει κάνει πλακάκια μαζί τους. Κάτι άλλο συμβαίνει..
    5 βαθμοί
  2. Θα παρεις αυτη με τα χρυσα και θα της βαλεις ασπρο pickguard
    2 βαθμοί
  3. Ξεκινησα να το ακουω σημερα κ πηγα κατευθειαν στα κομματια που παιζει ο @gvour κ ο @fusiongtr Μου επεσαν τα σαγονια κ απο τοτε τα εχω ακουσει ποσες φορες στο repeat κ δεν εχω ακουσει το υπολοιπο αλμπουμ. Οποτε κανονικα θα επρεπε να το ακουσω ολο κ μετα να μιλησω, αλλα δε μπορω εχω παθει πλακα. @loucas τι να πω? Εισαι μεγαλος παιχτης , αλλα εισαι ακομα πιο μεγαλος συνθετης κ εχεις οραμα. Κ αυτο ειναι σπανιο. Καταπληκτικος! Ο Τζιβουρ εχει απιστευτο touch κ παιξιμο. Επαθα πλακα Στρατο μπηκες τσαμπουκαλεμενος κ θερισες. Σου τα'πα κ ιδιαιτερως, αλλα επειδη σε φερνω σε δυσκολη θεση με τα κοπλιμεντα, ηθελα να το κανω κ δημοσιως ? . Εισαι ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ
    1 βαθμός
  4. Εγω δεν πιστευω οτι θα βγουν .. "τραγουδια" ... τραγουδαρες. Και τωρα βγαζει κομματια. Δεν περιμενω ομως να μου βγαλει ενα καινουργιο "cause we ended as lovers". Απο τη μια ειναι το ειδος της μουσικης που παιζει, απο την αλλη ειναι οτι εχει γινει γνωστος απο τα κασκαντεριλίκια. Δες για παραδειγμα γνωστα συγκροτηματα που εχουν γινει διασημα απο ενα συγκεκριμενο υφος. Πχ Iron Maiden. Πιστευεις οτι γουσταρουν μετα απο 50 χρονια να βγαζουν ιδια τραγουδια με τα παλια? Κι ομως το κανουν (ή προσπαθουν) , γιατι αυτο θελει το κοινο τους. Ετσι κι αυτος. Ειναι μεγαλο ρισκο να αλλαξει ροτα ενας καλλιτεχνης. Ειναι και οτι ολα (τα καλα) εχουν παιχτει πια. (πχ καινουργιο και που δεν εχει ξαναπαιχτει ειναι αυτο το ειδος των Polyphia , αλλα δεν μου αρεσει, δεν το θεωρω καλο. Το θεωρω ιδιαιτερο. Γουστα ειναι αυτα.) Εμενα παντως δεν με χαλαει αυτο που κανει ο Mancuso ακομα κι αν δεν βγαλει τις μεγαλες συνθεσεις. (Συγνωμη δηλαδη, το πρωτυπο του ο Eric Johnson, ποσα κομματια του ξερει ο κοσμος? Ακομα και οι αμεσα ενδιαφερομενοι - οι κιθαριστες- αν τους ρωτησεις πανω απο 4-5 κομματια του, δεν ξερουν να σου πουν τιτλους.) O Mancuso ειναι ενας δεξιοτεχνης που χαιρεσαι να τον βλεπεις και να τον ακους. Εμενα, για ενα τετοιου ειδους μουσικο, θα μου εφτανε να βλεπω και επανεκτελεσεις ή διασκευες απο παλιες καλες συνθεσεις αλλων συνθετων, με το δικο του υφος. .
    1 βαθμός
  5. Ιδανικα, θα ελεγα λευκο pickguard και χρυσο hardware. Μεταξυ των δυο, μαυρο pickguard και χρυσο hardware - το νικελ δε μου καθεται πολυ ωραια σε αυτες και τις V (μιλαμε για την "παραδοσιακη" συνταγη παντα).
    1 βαθμός
  6. αυτο συμβαινει μονο στα vintage reissue μοντελα (οπως άλλωστε και στα αμερικανικα και μεξικανικα) γιατι απλα ετσι ΠΡΕΠΕΙ, εχει βγαλει η MIJ Fender πολλα μοντελα με το TR Adjustment στο headstock. η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ του @LK ειχε TR Adjustment στο headstock και στα 70s οποτε παρε μια τετοια ? Ειναι αλλα θελουν ΑΜΕΣΗ αντικατασταση ηλεΧτρονικων και μαγνητωΝΕ (με εξαιρεση καποια μοντελλα που εχουν αμερικανικους μαγνητες)
    1 βαθμός
  7. Ποτέ δεν χώνεψα τις Japan για έναν και μοναδικό λόγο. Πρέπει να ξεβιδώνω μανίκι για ρυθμίζω το relief. Δεν θα μπορούσα ποτέ να συμβιώσω με τέτοια κιθάρα. κουκλα!
    1 βαθμός
  8. Aν είχε FX loop ίσως θα μπορούσες να δοκιμάσεις τα πετάλια σου, αλλά νομίζω ο συγκεκριμένος δεν έχει και για μένα είναι μεγάλο μείον αυτό. Νομίζω ότι είναι το No1 must have σε πολυκάναλο ενισχυτή. Τώρα από το input ο ενισχυτής περιμένει να δει σήμα σε στάθμη μαγνητών κιθάρας για να λειτουργήσουν σωστά τα μπλιμπλίκια του. Οπότε αν του βάλεις δύσκολα εκεί "βραχυκυκλώνει" ?.
    1 βαθμός
  9. Σε καταλαβαίνω, είναι όντως random με digital ενισχυτές. Δεν παίρνεις κατι τέτοιο για να μην παιδεύεσαι στο πάνελ του ενισχυτή; https://blackstaramps.com/product/silverline-footswitch-fs-10/?product_id=872
    1 βαθμός
  10. Εδω έφτασε το hangover burger 7 ευρώ στην Pizza Fan. Μια χαρά το έχουν. Της Pizza φαν θες δύο για να χορτάσεις ?
    1 βαθμός
  11. Ευχαριστουμε καλε μας Terry. Εχεις τοσο δικιο. Εδω το κομματι του Γιαννη
    1 βαθμός
  12. A) Μπράβο στον @BillTrantos που τα επανέφερε στο προσκήνιο- μου είχαν ξεφύγει και σήμερα η μέρα άρχισε υπέροχα με μουσικάρες. Β) Μπράβο (τι μπράβο... εύγε) στον @loucas. Αφού λοιπόν διάβασα την υπέροχη παρουσίαση του Βασίλη, ξεκίνησα το ψάξιμο και άρχισα να ξετρυπώνω κομμάτια ? Ουάοοο... Άκουσα καταπληκτικά πράγματα, υπέροχες μουσικές και τρομερά παιξίματα - το οποίο μας οδηγεί στο... Γ) Εδώ θα ξεκινήσω με τον @gvour... Έχω παίξει με τον Γιώργο, έχουμε γράψει ουκ ολίγες φορές, αλλά τέτοιον gvour πρώτη φορά άκουσα. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη - αλλά τα έχουμε πει πολλές φορές γι΄αυτό το αγόρι: Είναι κιθαρισταράς ? Καλά, όσο για το άλλο αγόρι @fusiongtr δεν είχα... εκπλήξεις. Ο Βασίλης τον περιέγραψε άψογα. Κλασικός Στράτος για όσους τον γνωρίζουμε καλά: Μπήκε, "γάζωσε" και αποχώρησε- όπως πάντα απολαυστικός. ? Edit: Βρήκα το Scherzo Latino για να ακούσω τον @Yannis Methenitis και μου έφυγε η περιέργεια. Υπέροχο κομμάτι. Και ο Γιάννης "ζωγράφισε" με το γνωστό χωρίς πολλά-πολλά στιλ του. ΥΓ1: Κάθε φορά που ακούω υπέροχες μουσικές που προκύπτουν "εκ των έσω", επειδή γνωριστήκαμε εδώ μέσα, οι όποιες "γκρίνιες" έχουμε περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Το Noiz είναι αυτό που άκουσα... ΥΓ2 Ακριβοθώρητα αγόρια Γιώργο- Στράτο, γράψτε καμιά μουσική το κοινό σας αδημονεί... ΥΓ3 Λουκά και πάλι εύγε.
    1 βαθμός
  13. Juicy grill... Ότι καλυτερο
    1 βαθμός
  14. Αυτο ακριβώς ήθελα τώρα. Αν και πρέπει να προσέχω τη διατροφή μου, μου γεννήθηκε η επιθυμία μόλις διάβασα αυτό για ένα καλό burger. Θα πάω το απόγευμα να φάω σε ένα καλό burger house που ξερω στι Χαλάνδρι. Να σαι καλά φίλε, μου έδωσες την ιδέα για μια ευχάριστη σημερινή.... διέξοδο. ?
    1 βαθμός
  15. Έχω χρόνια να το χρησιμοποιήσω και δυστυχώς δεν το έχω πρόχειρο για να το τσεκάρω. Όμως απο μνήμης, γιατί το είχα χρησιμοποιήσει πάρα πολύ και εγώ σαν τον @Spyros Delta νομίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να Mute- αρεις ένα απο τα δύο Output κατά το δοκούν. Κοινώς θα πρέπει να το κάνεις χειροκίνητα βάζοντας πχ ένα κουρδιστήρι αμέσως μετά το right output. Επίσης τα εφε σου θα πρέπει να είναι mono για να μην έχεις τίποτα περίεργες πτώσεις έντασης. Ξέρω ότι δεν βοήθησα πολύ, δυστυχώς θα πρέπει να πειραματιστείς μόνος σου για να καταλάβεις τι γίνεται..
    1 βαθμός
  16. Ναι αλλά για την Οριάνθη δε μας είπες κ εσύ κάτι, διαβάσαμε μόνο τον διθύραμβο του npap ? Πέρα απ' την πλάκα, όταν έπαιζε με τον Michael το beat it, το σκότωνε το σόλο του μεγάλου Eddie. Το δολοφονούσε. Ιεροσυλία κανονική
    1 βαθμός
  17. Εγώ το πάτησα το κουμπί, αν εννοούμε το αρχικό moderation και (παράκληση σε όλους) θα προτιμούσα να έρθετε όσοι έχετε θέμα μαζί μου να μου το πείτε ιδιωτικά, παρά να κάνετε πηγαδάκια και να με ειρωνεύεστε πλαγίως. Το ότι τόσο καιρό δεν έχω πει κάτι, δε σημαίνει ότι δε διαβάζω, ή δεν καταλαβαίνω τι γράφεται. Προτιμώ να γίνει μια ειλικρινής κουβέντα κι ας διαφωνούμε, παρά αυτό το πράγμα. Είναι κρίμα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον Λάκη, κυρίως ότι στο δε γίνεται να μας αγαπάνε όλοι, δε γίνεται αυτό σε καμία κοινότητα οποιουδήποτε μεγέθους. Τέλος, θα ήθελα να διευκρινίσω, αν και είναι προφανές, πως αυτή τη "δουλειά" την κάνουμε αφιλοκερδώς επειδή αγαπάμε το forum. Είναι μια δουλειά με ελάχιστα ευχαριστώ και πολλά μπινελίκια. Αυτό δεν το λέω γιατί περιμένω να μας πείτε μπράβο, ή να εκτιμήσετε τι προσπαθούμε να κάνουμε, αλλά για να μην υπάρχει η απαίτηση να είμαστε όλοι απίκο 24/7. Είναι πρακτικά αδύνατο και σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι κάνουμε moderation μόνο όσους νομίζετε ότι δε συμπαθούμε.
    1 βαθμός
  18. 1.Εχεις δίκιο, σαν 2 χρονα. Μα στα 2χρονα επιβάλλονται τιμωρίες. Οι ενήλικες δεν χρειάζονται. Πειθαρχούν. 2. Κουμπί ΔΕΝ πάτησα ποτε μου 3.Το πως θα κάνω μοντερεσιον, το δήλωσα και στον προηγούμενο admin και στον νυν (και προφανώς το αποδέχθηκαν - αφου είμαι ακόμα). Αλλά νομίζω είναι γνωστό.....είμαι Mod από το 2016, και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΟΥΜΠΙ για κανένα μέλος. 4. Να κάνεις αυτό που αισθάνεααι edit: Και μια χαρα παρακολούθησα το θέμα. Σου έγινε συσταση (και ορθότατα) να αλλάξεις τον τίτλο γιατι το " ε ψιτ παιδί έλα εδώ" είναι ό,τι να ναι, και άρχησες να λες "επήτιδες το έκανα" και "δεν το αλλάζω" και είμαι "συνειδητά παραβατικός"....και ναι in my books , αυτό δεν είναι συμπεριφορά ενήλικου. Κουμπί δεν πάτησα, μια χαρά προλάβαινα. Το πάτησε άλλος....ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
    1 βαθμός
  19. Αυτό είναι μια σύσταση να χαλαρώσετε και αντι να μαλώνεται σαν 3 χρονα, να ασχοληθείτε με κάτι εποικοδομητικό για το forum....να προτείνετε δηλαδή τι κιθάρα να πάρω. Δεχομαι την κριτική για το Moderation. Έχεις δίκιο, δεν έπρεπε να προσπαθησω να χαλαρώσω το κλίμα, αλλα να πατήσω τα κουμπια να σας εξαφανίσω από τον χάρτη. ? Εγω θα το ξαναπώ για τελευταία φορά. Αν ένιωθα αδικημένος/ πονεμένος /πληγωμένος ΘΑ ΕΦΕΥΓΑ. Δεν θα σχολίαζα "γιατι κάνατε μοντερεσιον σε εμένα και όχι στα άλλα τα παιδάκια που έκαναν το ίδιο με εμένα" (ακόμα και να ίσχυε). Αν δεν ένιωθα , θα το ξεπερνούσα και θα συνέχιζα να πρακαλουθώ το νοιζ. Απλά είναι τα πράγματα....... (μάλλον για εμένα).
    1 βαθμός
  20. ...το πρόβλημα είναι η ανάμιξη σε θέματα που ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι γνωρίζουν?
    1 βαθμός
  21. Δυνατό sale μεχρι της 17/1 στα βασικά plug ins της UAD https://www.uaudio.com/uad-plugins/plug-in-bundles/uad-essentials-edition.html ΜΗΝ το χασετε. (αν πάρετε το συγκεκριμένο bundle κερδιζετε και voucher $25 και χτυπάτε ακόμα ενα της αρεσκείας σας)
    0 βαθμοί
  22. Ο εικονιζόμενος είμαι εγώ ? Ειναι snapshot από ένα video του 2010. Κάπου εκει αγοράστηκε και η κιθάρα αυτή , από εναν φίλο μου, γύρω στα 600-700 € αν θυμάμαι καλά. Και την γκουγκλαρω σήμερα να την βρω και βλέπω ότι η fender την πουλάει ακόμα.....σχεδον 2.000,00 δολλάρια. Πάμε καλά; Αρχίζω να μετανιώνω που δεν πήρα και εγώ τότε μια. https://www.fender.com/en-AU/electric-guitars/telecaster/made-in-japan-traditional-70s-telecaster-custom/5360602306.html
    0 βαθμοί
  23. Άκουστε τον Στράτο στην πρώτη συμμετοχή του στο δευτερο cd. Ti κάνει ο τύπος?????? Το σόλο του Στράτου είναι σπουδή...
    0 βαθμοί
  24. τόσο απλά και καθαρά όσο τα θέτει ο Γιάννης... και επ ευκαιρία αυτό το πρόσφατο thread (για να ναι και επίκαιρο) που αντιστοιχεί το noiz που κατά βάση προσωπικά με αντιπροσωπεύει (θέλοντας να ελπίζω και πολλούς ακόμα)... εν περιλήψει ένα νέο μέλος ρωτά και κάποιοι παλιότεροι απαντούν και το βοηθούν ουσιαστικά καλωσορίζοντας το και δίνοντας του χώρο και την ανάλογη ατμόσφαιρα ώστε δυνητικά να ενταχθεί και να παλιώσει δίνοντας με την σειρά του βοήθεια στον επόμενο...... δύσκολο έ; και θα πρεπε να εννοείται από την άλλη φυσικά και παράλληλα ότι (πολύ) καλώς υπάρχει και ο Λούκουλος κι όποιο άλλο thread δείχνει ότι ο μουσικός (και ο ηχολήπτης) είναι και απλός άνθρωπος με τα ούλα του πέραν της τέχνης του... τον λόγο να "μπλέκουν" ποτέ δεν τον κατάλαβα ακόμα και όταν έπιασα τον εαυτό μου να συμμετέχω σε καθ υπερβολήν δρώμενα... το ίδιο φερόμαστε στο σπίτι; το ίδιο στην δουλειά; το ίδιο στο σχολείο; το ίδιο στην ταβέρνα; υπάρχει κάποιο κακό στο να προσαρμόζονται οι συμπεριφορές μας στις ανάγκες του κάθε περιβάλλοντος;... εκτός αν κάποιοι αρέσκονται στο να μπερδεύουν την συνειδητή προσαρμογή με τον καταναγκαστικό συμβιβασμό... ντάξει κι αυτό σημείο των καιρώνε είναι αλλά υπάρχει κι ένα έλεος τελικά για όποιον επιμένει κάνοντας συστηματικά την τρίχα τριχιά... anyway... πολύ μπλα μπλα και από τηγανίτα τίποτα... αγαπώ αυτό το γαλατικό χωριό και με τα καλά του και με τα κακά του... οι κρίσεις πάντα μπορούν να είναι δημιουργικές και να βελτιώσουν καταστάσεις... χαλιέμαι μόνο όταν κατά καιρούς αισθάνομαι κάποιον Ιζνογκούντ στα πέριξ...
    0 βαθμοί
  25. Λογικό, πρέπει να δικαιολογήσεις το nick σου. ?
    0 βαθμοί
  26. Εγώ ψηφίζω την άσπρη ?? https://www.thomann.de/gr/harley_benton_ex_84_modern_emg_wh.htm?ref=prp_variations_382559_2
    0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. Όσα θέματα έχεις ανοίξει μέσα στο τελευταίο 10ημερο, δεν τα έχεις ανοίξει τελευταία 5ετια ?
    0 βαθμοί
  29. Με μαύρο, πάει με το headstock... ΥΓ: Ελπίζω κάπου εδώ να υπάρξει... φρένο ?
    0 βαθμοί
  30. Μου αρέσει με το μαύρο pickguard, καθως δένει με το μαύρο headstock, αλλά προτιμώ το chrome για την αντοχή του στον χρόνο….
    0 βαθμοί
  31. και με custom 69 Μάγνητες και φυσικά αλλαγμένο το switch με αμερικάνικο, γιατί τα japan switch εκείνης της εποχής.... ?
    0 βαθμοί
  32. Το ΝΟΙΖ καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι πέρα από τα threads που θα κάνουμε τον χαβαλέ μας και θα θαφτούν εν καιρώ κάτω από το ιντερνετικό ''μελάνι'', λειτουργεί και ως ''ψαχτήρι''.... Βασικά έτσι το χρησιμοποιώ εγώ κυρίως... βλέπω κάτι που μου γυαλίζει από gear, κάνω ''αναζήτηση'' στο φόρουμ πάνω δεξιά και διαβάζω threads που αφορούν στο θέμα (και όταν βλέπω άστοχες ή ανούσιες τυχόν παρεμβάσεις μου σε αυτά τα παλιά threads, μου ρίχνω και μια μούτζα...). Και εάν τα θέματα δεν με καλύπτουν ανοίγω νέο thread. Το να υπάρχει υπερβολικός χαβαλές σε αυτά τα παλιά threads δυσχεραίνει την ομαλή ανάγνωση και αφομοίωση χρήσιμης πληροφορίας. Νομίζω ότι οι νέοι κανονισμοί συμβάλλουν σε αυτή την κατεύθυνση.. όχι να γίνουμε στρατιωτάκια και να απωλέσουμε το προσωπικό μας στυλ γραφής αλλά να κάνουμε το φόρουμ πιο εύχρηστο και χρήσιμο για όλους και τώρα και μελλοντικά. ΄Όχι επειδή το επιβάλλει κάποιος mod, αλλά επειδή εμείς ως χρήστες νοιαζόμαστε. Υ.Γ. Τα παραπάνω δεν αποτελούν μομφή για κανένα μέλος (όπως πχ το μέλος που έχει ο τίτλος του thread, ο οποίος έχει συμβάλλει με πολλές γνώσεις - είπαμε, διαβάζω παλιά threads και το βλέπω), απλά ήθελα να δώσω και την διάσταση του χρήστη που χρησιμοποιώ το site ως ''ψαχτήρι''
    0 βαθμοί
  33. Τωρα.....τότε έπρεπε να την πάρω. Δηλαδή ευτυχως εχω αυτην , που ειναι και του 1988.....θα την πουλησω αν είναι να πάρω σπίτι. ?
    0 βαθμοί
  34. Ναι για το σπίτι έγραφα κι εγώ γιατί οι περισσότεροι εκεί τα χρησιμοποιούν. Και η πεταλιέρα του πανάκριβη...Τόσο έχει στις αγγελίες ένας Fender Champion 40...
    0 βαθμοί
  35. Θα το δοκιμάσω. Απλά κάποια στιγμή σκέφτηκα σε ένα μικρό live με χαμηλές ηχητικες απαιτήσεις μήπως τον έπαιρνα μαζι για να γλιτωσω βάρος. Τελικά δε χρειάστηκε γιατι υπήρξε backline αλλά επειδη εκανα τη δοκιμη γεννηθηκε η απορία. Ξεκινώ με αυτό με τις σταθμες. Αν δε δουλεψει μαλλον θα κοιταξω το controller του Bill. Με τα plug ins δουλεύει το κολπο αλλά μονο για το σπιτι δεν παει σε κατι πιο πολύπλοκο το μυαλο μου.
    0 βαθμοί
  36. Μιας και μπήκε χειμώνας - ωραία εποχή, με κρύο, μουντάδα, θάνατο με υπόσχεση μελλοντικής ανάστασης - είπα κι εγώ να βάλω ένα θεματάκι εσωστρεφές, μήπως εξωστραφεί και βγάλουμε καμια σπίθα ζεστασιάς. Εν προκειμένω: Όσο μαθαίνουμε ένα όργανο, έχουμε μέσα μας ένα δάσκαλο, κι έναν μαθητή. Αυτοί οι δύο δημιουργούν πολλά προβλήματα λέω εγώ, γιατί χρειάζεται να συνεργάζονται σχετικά καλά. Δουλειά του μαθητή είναι, υπό τον έλεγχο του δασκάλου, να μελετά το όργανο, τη μουσική, οτιδήποτε, βαθιά, χωρίς επανάπαυση, σύμφωνα με το επίπεδο του δασκάλου. "Όχι, δεν είναι καθαρό. Μπορεί να χαίρεσαι που σήμερα βγαίνει κάτι που δεν έβγαινε χτες, αλλά δεν είναι καθαρό. Μην παραμυθιάζεσαι. Μελέτα το κι άλλο." λέει ο δάσκαλος. Κι ο μαθητής υπακούει. Κι όταν είναι να παίξουμε, ο δάσκαλος αναλαμβάνει τα ηνία, δεν κουβαλάει τον εξεταστικό φακό πλεον, αλλά παίζει για χάρη του μαθητή, του οποίου ο ενθουσιασμός, η δίψα για έκφραση και η ορμή είναι πολύ πιο πηγαία. Όσο περνούν τα χρόνια, κι ο μαθητής κάνει τη δουλειά που πρέπει, όσο πρέπει, έρχεται όλο και πιο συχνά αυτή η στιγμή που ο δάσκαλος πια δε φέρνει αντίρρηση. "Καλό ήταν." Είναι αυτή άραγε η στιγμή που αποκτούμε αυτοπεποίθηση σαν παίκτες; Τι γίνεται όμως όταν ο δάσκαλος γίνεται όλο και καλύτερος, κι άρα απαιτεί όλο και περισσότερα από το μαθητή; Τι γίνεται όταν ο μαθητής αδυνατεί πλέον, όσο κι αν προσπαθήσει - κι ας καταλαβαίνει περί τίνος πρόκειται - να προχωρήσει παραπέρα; Είναι αυτή άραγε η στιγμή που αποφασίζουμε να αράξουμε στα κυβικά μας; Ή είναι μια στιγμή "ρήξης" μεταξύ δασκάλου και μαθητή; Αν ο δάσκαλος δεν γίνεται καλύτερος, σίγουρα κάποια στιγμή ο μαθητής θα κατακτήσει όλα αυτά τα οποία ζητά ο δάσκαλος. Είναι αυτός όμως ο συμβιβασμός στα σχετικά λίγα αρκετός; ΓΜΠΝΔΤ: Αν έχω ένα μουσικό κεφάλι x, μου αρκεί μια τεχνική y. Νιώθω καλά. Αν έχω ένα μουσικό κεφάλι 20x, μια τεχνική y μου φαίνεται απελπιστικά μικρή μπροστά σε ό,τι έχω ακούσει στη ζωή μου. Νιώθω χάλια. Πότς γκένεν δεχτεί το καθένας; Πότς φτιάξει χαρακτήρα; Πότς αυτοπεποιθήσει; Το συζητάμε ή παίρνετε τηλέφωνο στην Τρίπολη κατευθείαν να έρθουν να με μαζέψουν;
    0 βαθμοί
  37. Έχω παρόμοιο θέμα Αλί μου. Υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ του πού θα ήθελε να είναι ο δάσκαλος και πού είναι ο μαθητής. Αυτό δημιουργεί μια αίσθηση "βουνού", η οποία σε ορισμένους ανθρώπους λειτουργεί ως κίνητρο, αλλά σε μένα είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Πόσα χρόνια έχουν χαθεί, τι διαφορετικές επιλογές μπορούσαν να έχουν γίνει, γιατί δεν ασχολήθηκα με το τάδε, κλπ. Η επίγνωση του τι υπάρχει εκεί έξω και τι τελικά ξέρω είναι κάτι που με κρατάει πίσω ακόμα και τώρα. Δουλεύω με τον εαυτό μου πνευματικά για να το προσπεράσω αυτό, αλλά έβλεπα ότι μόνος μου δε θα πάω πολύ μακριά. Για αυτό το λόγο έψαξα και βρήκα δάσκαλο, για να έχω κάποιον με διαφορετικό perspective, να μου βάλει ένα πρόγραμμα, να κάνει το βουνό να φαίνεται μικρότερο. Έχω μια λίστα τεράστια με πράγματα που θα ήθελα να κάνω στη ζωή σχετικά με τη μουσική, αλλά στην τελική όλα είναι ένα βήμα τη φορά. Το θέμα performing έχει πάει στην άκρη προς το παρόν, γιατί όσο μεγαλώνω τόσο πιο εσωστρεφής γίνομαι. Μικρότερος έπαιζα, αλλά είχα άγνοια κινδύνου και αυτιά που δεν ακούγανε. Τώρα που τα αυτιά ακούνε λίγο παραπάνω, εστιάζω στο να μπορέσω να κάνω το "κεφάλι->χαρτί" πιο εύκολα, πιο άκοπα. Ας γεμίσει πρώτα το χαρτί και βλέπουμε μετά πώς θα γίνει η επικοινωνία του αποτελέσματος με κάποιον τρίτο.
    0 βαθμοί
  38. Ειναι κάτι συνηθισμένο σε modelling amps, με εξαιρέσεις όπως ο katana
    0 βαθμοί
  39. Στη δική μου περίπτωση, το δίπτυχο δεν είναι μαθητής-δάσκαλος αλλά ερμηνευτής-ακροατής. Η διαφορά είναι ότι ο ακροατής δε σου λέει τι πρέπει να κάνεις. Ακούει και κρίνει και από εκεί και πέρα είναι δικό σου θέμα, αν η κριτική δεν ήταν καλή, τι δρόμο πρέπει να ακολουθήσεις για να τον ικανοποιήσεις. Ο εσωτερικός ακροατής είναι πολύ συχνά αδίστακτος και βάζει τον πήχυ σε δυσθεώρητα ύψη. Ο ερμηνευτής αντιστοίχως, έρχεται συχνά στη θέση να πρέπει να επιφέρει μια ισορροπία. Δηλαδή να πει στον ακροατή "Κοίταξε να δεις, αυτό που ζητάς μου είναι αδύνατο και για να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν καν υπάρχει. Αυτό που ακούς έφτυσα αίμα για να το πετύχω και αν δε σου κάνει, το πρόβλημα είσαι κυρίως εσύ." Ενώ άλλες φορές ο εσωτερικός διάλογος είναι από την άλλη. Π.χ. μιλάει ο ακροατής και λέει "Αυτό που έπαιξες είναι κατώτερο και των περιστάσεων και των δυνατοτήτων σου. Μην κοροϊδεύεσαι ότι κάτι έκανες." Γενικά αυτοί οι εσωτερικοί διάλογοι μπορεί να είναι βασανιστικοί και εκεί έρχεται συχνά η γνώμη του κοινού και ξεκαθαρίζει τα πράγματα προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Γι' αυτό λέω εγώ, είναι σημαντική η δημοσιοποίηση των πονημάτων γιατί αλλιώς μπορεί κανείς να μπλεχτεί σε έναν λαβύρινθο εσωστρέφειας από τον οποίο είναι συχνά αδύνατο να ξεφύγει.
    0 βαθμοί
  40. Μα ναι, αυτό κάνουμε! Όλη την ημέρα είμαστε σε τηλεδιάσκεψη μέσω zoom (όλοι oi mods και ο admin) και συζητάμε πώς θα κάνουμε μοντερέσιον σε αυτούς μου δεν χωνεύουμε και πολύ και πως θα την χαρίσουμε στους άλλους που χωνεύουμε. Μας ξεσκέπασαν ! Σας αφήνω τώρα, πάω στο νηπιαγωγείο μου, εχω σχολείο σήμερα.
    0 βαθμοί
  41. σίγουρα όμορφο πακέτο. Το είχα σε micro dark έκδοση, που είχε και fx loop. Μου έχει μείνει η καμπινουλα
    0 βαθμοί
  42. Πολύ καλή επιλογή, αλλά ειναι αρκετά δυνατό σαν ένταση (πιο δυνατός από τον burgera V5). Δεν θα καταφέρεις να παίξεις με βρωμικο ήχο χωρίς να φτάσεις σε ικανή ένταση. Οι μικροί solid state combo έχουν υπέροχα καθαρά και ίσως σε βολέψουν καλύτερα.
    0 βαθμοί
  43. Για να σας εξηγησω καλλίτερα το σκεπτικό μου. 1. Καταρχήν με ενδιαφέρουν οι κλασσικοί σε όψη και σε ήχο ενισχυτές (κρίμα οι νέοι modelling VOX δεν είναι όπως οι παλιοί , που είχαν όψη πιο κοντα στον VOX AC 30- η τότε σειρά VOX VT20, VT30) . Ευτυχώς η Marshall στους modelling το γυρισε στην κλασσική όψη. H Fender στα νέα μοντελα mustang , το χαλασε το Look, αλλά εγώ εύτυχως πρόλαβα την παλιά κλασσική σε όψη σειρά. Αφού έχω fender και Marshall (καλά ο bugera ήταν αγορά μικρού για την λάπμα ), σειρά έχει ο vox και θα κλείσω με orange. 2. Τους θέλω μικρούς και σε όγκο και σε βατ γιατί είναι για Home studio φαση. 3. Κατέληξα στους Modelling εδώ και 12 χρόνια, γιατί με βολεύουν τα build in effects (ένα καλώδιο και παίζεις). Τους προγραμματίζεις όπως θες (και μέσω software και κάνεις τα Presets σου). Δεν χρησιμοποιώ foot controllers (είπα τον λόγο , δεν τους θέλω στο πάτωμα) και όσους έχω και εγώ με τα χέρια τους πατάω. 4. Τους χρησιμοποιώ κατά 80% για παίξιμο και 20% (τους μικροφωνιάζω ) για recording. 5. Όχι ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση, αλλά 1% αν θελήσω για ένα μικρό gig , τον παίρνω μαζί μου. 6. Με βολεύουν και σε live παίξιμο στο studio (max 3-4 άτομα). Άρα το πλάνο είναι να πάρω έναν vox , μάλλον τελικά τον VT20X (που είπε και ο φίλος πάνω).....και να κλείσω με Orange Micro Terror με μια καμπινουλα Με αυτό το σκεπτικό ΔΕΝ θα ασχοληθώ ξανά με amp στη ζωή μου. Για αμιγώς recording χρησιμοποιω κατα 80% software (guitar rig etc.) εδω και 20 χρόνια και δεν θα αλλάξει τώρα.
    0 βαθμοί
  44. Είναι οι λεγόμενες τρελιάρες. Τουλάχιστον από όσες έχω γνωρίσει.
    0 βαθμοί
  45. Κύριοι, Είμαι μέλος από το 2009 και έχω βοηθηθεί και έχω βοηθήσει όπου μπορούσα. Ποτέ δεν είχα καμία σοβαρή διαφωνία με κανέναν και όλοι μου είστε συμπαθείς. Είμαστε μια ωραία κοινότητα με τα καλά και τα κακά της, γιατί απλά είμαστε άνθρωποι. Ως γνωστόν οι άνθρωποι κάνουν λάθη, όλοι μας έχουμε κάνει. Με βάση λοιπόν το παραπάνω, σας προτρέπω να κάνουμε όλοι ένα βήμα πίσω, να σκεφτούμε πόσα καλά έχουμε ζήσει στο νοιζ και να ρίξουμε τους τόνους. Να δείξουμε κατανόηση και αγάπη μεταξύ μας. Παρεξηγήσεις συμβαίνουν και θα συμβαίνουν, ας τα αφήσουμε πίσω μας κι ας πάμε παρακάτω.
    0 βαθμοί
  46. Dim εισαι biased αυτή τη στιγμή και δε διαβάζεις καν όλη τη πρόταση μου... Γενικά παίρνετε το νοιζ πολύ πιο σοβαρά από τι πρέπει...
    0 βαθμοί
  47. Οσες φορες εχω μελετησει κ εχω δει αποτελεσματα στη ζωη μου, το νουμερο ενα χαρακτηριστικο που εμφανιζοταν πολυ παραπανω απ'οτι συνηθως ηταν η συγκεντρωση. Κ στο παιξιμο κ στη δημιουργια, αυτο κανει τη διαφορα, αλλα εκει φτανει να ερχεται κ για δημιουργικα μισαωρα. Αυτη τη συγκεντρωση λοιπον που τοσο λαχταρουσα, εψαχνα τροπους να την πετυχαινω με μεγαλυτερη συνεπεια. Συνειδητοποιησα πως στο 50% δε μπορουσα να κανω τιποτα, καθως δε μπορουσα να ελεγξω καθολου τους εξωτερικους παραγοντες. Στο αλλο 50% επρεπε να γινω καλυτερος δασκαλος. Κ πιο αυστηρος. Το υλικο κ η προσεγγιση στη μελετη εκανε τη διαφορα. Μελετη με "μουσικοτητα" που θελει αυτια ορθανοιχτα. Μελεταγα μουσικη για να παιξω μουσικη κ εγραφα τον εαυτο μου να το ακουσουμε... κ οι 2? να βελτιωθουμε κ οι 2 την επομενη φορα! Δυστυχως ενω τα αποτελεσματα για τα δικα μου δεδομενα, ηταν θεαματικα, ο δασκαλος δεν ηταν αρκετα αυστηρος να συντηρησει αυτη τη διαδικασια για μεγαλυτερα χρονικα διαστηματα κ ο μαθητης ηταν αρκετα καφρος ωστε να θελει να γυρισει στο comfort zone του. Κ οι 2 μαζι το ριχναμε μετα στο 50% των εξωτερικων παραγοντων ?
    0 βαθμοί
  48. Υπάρχει μια υπεύθυνη στάση κατα την οποία συνειδητοποιείς ότι η επιδόσεις σου δεν συναντούν τις προσδοκίες της απόδοσής σου και εκεί αποφασίζεις αν θα χωθείς μέσα και θα δουλέψεις μέχρι να τις συναντήσεις ή θα μεινεις εκει που είσαι συμβιβασμένος με αυτο που κανεις. (Τιποτα δεν ειναι κατακριτέο φυσικα). Αν διαλέξεις το πρωτο, δουλεύεις μέχρι που φτάνεις σε ένα σημείο που συνειδητοποιείς ότι έχεις δουλέψει αρκετά και είσαι ικανός για αυτό που πας να κάνεις. Η μελέτη δεν τελειώνει πουθενά ούτε και η προοδος. Αλλα αυτο δε σημαινει οτι πρεπει πρώτα να βάλουμε κάτω τον Claudio Arrau πριν πουμε οτι θα παιξουμε την πρωτη συναυλία μας στο ωδείο ως μαθητές πρωκαταρτικής. Στο κάτω κάτω πάντα κρινόμαστε ή τουλάχιστον πρέπει, ανάλογα με το επίπεδο μας. Προσωπικά απέκτησα αυτοπεποιθηση παίζοντας ζωντανά πολλές φορές. Επίσης η αυτοπεποιθηση μου ενισχύθηκε όταν ξεκινησα να μελετάω και άλλα όργανα και βάζοντας τα συμπεράσματά μου σε ότι έκανα πριν. Δηλαδή στο τραγούδι απέκτησα εντελώς διαφορετική αντιληψη της μελωδίας και την έβαλα στην κιθάρα ακριβώς όπως την σκεφτόμουν στο τραγούδι. Ακόμα και τις παύσεις, ακόμα και τις αναπνοές, ακόμα και τη ρυθμική διευθέτηση για χάρη καλύτερης εκφοράς. Το να βγεις να παιξεις ζωντανά ή να ηχογραφήσεις είναι μια μέθοδος που σε βάζει άμεσα απένταντι στα λάθη σου και σε επιστρέφει στη μελέτη με εντελώς νέα εικόνα του εαυτού σου. Εκεί πρέπει να δουλέψεις πολύ στοχευμένα και μεθοδικα. Και κατα τη γνωμη μου στην αρχή δν ειναι αναγκη να γινεται πολυ συχνα. Αλλά εσύ κυρ Αλή μου δεν εισαι σε αυτή την κατηγορία. Εκτός αν η σκέψη σου γεννάται με άλλη αφορμή!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...