Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/12/24 σε όλα
-
Κατι που δεν ξερω αν εχει ειπωθει, αλλα βλεπω και ξαναβλεπω τον τιτλο και με χαλαει. ΟK μεγαλος και δημοφιλης κιθαριστας ο Gary Moore αλλά η κιθαρα ηταν αρχικα του Peter Green, εξου και Greeny Les Paul. .3 βαθμοί
-
Πρεπει να έχω δώσει γύρω στα 3.500 χιλιάρικα για τη συλλογή μου Metallica.Ξεκινησα να συλλεγω κυρίως βινύλια και cd γύρω στο 1995.Βλεποντας πισω τον παλιό μου εαυτό θα έλεγα πως μάλλον υπήρξα και fanboy!!!!Όλα αυτά έχουν τελειώσει εδώ και 15 χρόνια.Δεν μου αρέσει ΤΙΠΟΤΑ μουσικά από Metallica μετά το Garage.inc παρά μερικά σκόρπια riffs εδώ κι εκεί. Διαβάζω πολύ ΚΛΑΨΑ και ΜΙΡΛΑ για τον Χάμετ που έχει φτάσει με την ΜΟΥΣΙΚΗ του και τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΝΟΤΩΝ του σε ένα σημείο Χ στην μουσική....έχουν βάλει ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ πάνω από 100.000.000 άνθρωποι για να αγοράσουν μουσική στην οποία συμμετέχει και πολλοί περισσότεροι να τον δουν live ΞΕΡΟΝΤΑΣ από πριν τι θα δούνε :-) και τελοσπαντων τρώει με χρυσά κουτάλια από τη μουσική!Επομένως στον επαγγελματικό χώρο που δραστηριοποιείται κάνει κάτι καλά....και για να είναι ΠΟΛΥ επιτυχημένος κάνει κάτι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Μερικές παραδοχες... Οι Metallica τον επέλεξαν δεν τους επέλεξε αυτος. ΜΑΖΙ ανέβηκαν δεν τους βρήκε φτασμενους και ΜΑΖΙ άλλαξαν (ξεπουλήθηκαν θαπει κάποιος) ΜΑΖΙ ωρίμασαν και πάλι ΜΑΖΙ παρακμάζουν μουσικά (κακά τα ψέματα....εδώ και πολλά χρόνια...ότι και αν κυκλοφόρησαν...το One το Creeping Death...το Master...το Sandman...και το Nothing Else Matters τους ταΐζουν....) Ο Χάμετ δεν ήταν ποτέ βιρτουόζος.....ο Χάμετ εξυπηρετούσε πάντα το κομμάτι....στην εποχή (mid 80s) που ο λαός και η μόδα ψοφουσε για shredders έγραφε τρομερά σόλο....μπορεί όχι από άποψη τεχνικής (η οποία τεχνική τι ρόλο βαράει τελικά σε ένα κομμάτι;Πόση σημασία μπορεί να έχει;Θα μπορούσε το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου να είναι να παίξει κάποιος απλά μια ανοιχτή Μι άλλα ΤΥΓΧΑΝΕΙ να μην είναι :-) ) αλλά από άποψη μελωδίας η δομής ενός σόλο η έμπνευσης και ταιριάσματος στο πάζλ...στο κομμάτι...στο σύνολο.Ηταν έτσι μέχρι το load reload....τι άλλαξε από τότε και ο Χάμετ γράφει μονότονα ανούσια και βαρετά solos; Πολλά... Άλλαξαν όλοι οι Metallica φιλοσοφία...μεγάλωσαν....κουράστηκαν...η προσωπικη τους ζωή άλλαξε....οικογένειες....διαζύγια ...θάνατοι... Μέχρι τότε είχαν παραγωγούς....είχαν την "ανάγκη" να έχουν παραγωγούς και η παραγωγοί ήταν ίδιου η και μεγαλύτερου ονόματος από το δικό τους....γιατί δεν τα "ήξεραν όλα".... Μέχρι τότε "κάθε νότα" στην κιθάρα "κάθε χτύπημα" στα τύμπανα ...περνούσε από μικροσκόπιο....και άλλα πολλά. Μόλις αυτό άλλαξε και φτιάξαμε την δική τους δισκογραφική (έφυγαν από την vertigo και την Electra) και ξεκίνησαν να κάνουν τις παραγωγές μόνοι τους χάθηκαν τα χαλινάρια.Ετσι λοιπόν ολοι τους με πρώτο τον Λαρς και μετά τον Χάμετ έπαψαν να εξελίσσονται μουσικά.Mεχρι το justice ο Χάμετ είναι μάσα σε πολλά κομμάτια συνθετικά μετά το πήραν μονοπώλιο τα δύο αφεντικά.Πως να μην ατονισει η εξέλιξη του όταν ήξερε ότι "δεν τον παίζουν" οι άλλοι;Ο Χάμετ έχει γράψει στα ντουζενια του σολος που έχουν το υπέρτατο κατ εμέ χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει ένα σόλο....ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!Θα μείνουν στην ιστορία ως μέρος αθανάτων μουσικών διαμαντιών που στο είδος τους peakαραν ψηλότερα από όποιονδηποτε άλλο....ασχετα αν το peak αυτό δεν είχε διαρκεια. Ο Χάμετ πλέον δεν έχει μόνο σταματήσει να εξελίσσεται αλλά έχει χάσει και από το επίπεδο το οποίο βρισκόταν αλλά πραγματικά....who gives a fuck;Εδώ δεν νοιαζει τους ίδιους πια γιατί να χαλιεται ο Χ Ψ άγνωστος στην άλλη άκρη του κόσμου; Για κάθε "Έλα μωρέ ο Χάμετ τα σκατωνει συνεχώς στα live του...αν δεν είχε το wah να του κρύβει τις πρασινάδες θα έπεφτε πολύ γέλιο...έχει να συνθέσει σόλο η ριφφ της προκοπής από το enter sandman...και το the god that failed...." Θα υπάρχει ένα "Έχει γράψει το solo του puppets του unforgiven του wherever i may roam του fade to black τα 4 solos του Sanitarium το ριφφ του Enter sandman και το die by my hand riff στο Creeping Death κτλ κτλ...και έχει κάνει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες παιδάκια να ζητήσουν από τη μαμά και τον μπαμπά η τον άγιο Βασίλη να τους πάρει κιθαρα"3 βαθμοί
-
Δε νομίζω να υπάρχει καλύτερη και πιο οικονομική εικαστική παρέμβαση σε ένα σαλόνι από marshall head και καμπίνα 4×12.Θα το έκανα και εγώ αλλά η γυναίκα μου θα είχε πρόβλημα.2 βαθμοί
-
Αφιέρωσες πολύ χρόνο να ψάξεις τι έχουν γράψει για τα "εργαλεία" που χρησιμοποιούν κάποια μέλη για να μπορέσουν να εκφραστούν καλύτερα, αλλά παρέλειψες να αξιολογήσεις το εάν είναι μουσικοί ή όχι, διότι... ...το να λες τον Roberto (κατά κόσμον Απόστολος) τεχνικό και όχι μουσικό, είναι προφανές ότι δεν έχεις κάνει σωστή έρευνα και αξιολόγηση των δεδομένων. Το ίδιο ισχύει και για άλλους "συλλέκτες" και "τεχνίτες" που ονομάζεις και "τσουβαλιάζεις". Συμφωνώ ότι τα πολλά όργανα είναι φετίχ, και δεν χρειάζονται πραγματικά, αλλά όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις τα θεωρώ αναληθή και ανακριβή, σε ένα μεγάλο βαθμό. Εμένα με βγάζω έξω διότι ούτε νότες ξέρω, ούτε είμαι μουσικός και έχω ατελειωτο GAS.2 βαθμοί
-
Έχω μια υποψία, μην είπω και δύο, γιατί περί θεωρητικών δεν γνωρίζω, αλλά περί των υπολοίπων γνωρίζω. ΠΧ, ''ήπιε'' πως οι άνω των 50, το μόνο που γνωρίζουν να κάνουν, είναι να σετάρουν μπουθάρες, να φτιάχνουν μπουθάρες και να φτιάχνουν και ήχο. Ρε συ Σπύρο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, στο μοναδικό που είχε ΑΔΙΚΟ, ήταν αυτό ακριβώς. 5-6 άνθρωπες που κατασκεύαζαν όργανα, ακουστικά-ηλεκτρικά, ακόμα και ηχολήπτες, λάκισαν απ το φόρουμ, γιατί υπάρχουν οι ''παντογνώστες''. Στα υπόλοιπα δεν είχε άδικο, άμα καβατζάρεις τα 50 και δεν είσαι ο ''Κιθ Ριτσαρντς'', ε πως να το κάνουμε, σε παίρνει η κατηφόρα. Μαμπεμπεγοζγκόνης θα μείνεις και μη βλέπεις εσύ και 2-3 άλλοι, μα οι καθημερινοί ξερόλες του τίποτα... Εκεί, έχει απόλυτο δίκιο. Όσο απόλυτοι είναι και οι άνω των 50 του τίποτα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Από τα καλύτερα σου Πάνο! Έβαλες πολύ ψυχή στην φωνή και στον στίχο, το κομμάτι δεν γίνεται να μην αγγίξει τον ακροατή. Πολύ καθαρός ο ήχος, άφησες τον χώρο που έπρεπε στην φωνή για να λάμψει Μπράβο!1 βαθμός
-
Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Πραγματικά ό,τι καλύτερο έχω ακούσει από σένα πάνω, μακράν, και δε το συζητώ. Είναι απλά φανταστικό, σε όλα του. Δεν έχω λόγια. Πολλά μπράβο.1 βαθμός
-
Άκρως εντυπωσιακό το κομμάτι. Για την ερμηνεία δεν έχω λόγια. Η μουσική και η ατμόσφαιρα φανταστική και τόσο όσο. Με ξένισε μονο το ηλεκτρικό πιάνο που παίζει κάτι μελωδίες. Μπερδεύεται λίγο με το πιάνο, συχνοτικά και χρονικά, αλλά πιθανόν να είναι η ιδέα μου. Συγχαρητηρια!1 βαθμός
-
poly εσωτερικευμενο Πάνο.....σε αυτα ειναι να βρεις το κουραγιο να τα βγαλεις...ολα εγιναν για τραγουδηθει ο στιχος φανταζομαι1 βαθμός
-
Μουσική κιθάρες στίχοι φωνητικά τύμπανα. Το μεγαλύτερο metal συγκρότημα. Για να μην πούμε για τα live τους.Οποιος τους έχει δει ξέρει.1 βαθμός
-
Λεω το pitch του. Επίσης λέω οι τεχνικές έκφρασης του. Τι έχουν ως συνέπεια αυτά τα δύο; Το να καταλήγω στην κιθαριστικη φωνη του στην τελευταία πρόταση αυτού που παρέθεσες. Ανάλυση κανω γιατί πριν που δε την έκανα δεν έγινε κατανοητό τι ήθελα να πω . Δε μιλάω για δημιουργικότητα. Δε μιλάω για τα κομμάτια του. Δε μιλάω για το τι παίζει στην κιθάρα αλλά το ΠΩΣ Ουσιατικα στον τροπο που εκφραζεται καταληγω. Ο Χαμετ είναι εκεί που είναι. Στη νο 1 μπάντα εμπορικά που έχει βγάλει ποτέ το μέταλ. Αυτό τι φανερώνει; Ότι αυτά που προσφέρει στη μπάντα είναι αρκετά. Ότι είναι μεγάλος καλλιτέχνης κ μουσικος. Όταν λέμε όμως κιθαρίστας, πιανίστας οτιδήποτε, εννοούμε ότι κάποιος είναι καλός εκτελεστικά κ εκφραστικά . Αυτό σχολιάζω1 βαθμός
-
Δεν έχω να προσθέσω κάτι αλλο.Το έχω δει το έργο και η εμπειρία μου έχει δείξει ότι αυτή η συζήτηση δεν θα βγάλει κάπου επομένως δεν θα συμμετέχω άλλο σε αυτή.Ευχαριστω.1 βαθμός
-
Είναι απόλυτα θεμιτό να μην σου ΑΡΈΣΕΙ κάποιος καλλιτέχνης... Ειναι απόλυτα λάθος να αμφισβητείς την καλλιτεχνική αξία όταν η ίδια η ιστορία τον έχει αποθεωσει... Εμένα δεν μου αρέσει ο Beck... Αν πω ότι δεν ήταν καλός κιθαρίστας δε θα φάω ξύλο?1 βαθμός
-
ο βασικός λόγος που δεν μου αρέσει καθόλου ο Hammet είναι οι νότες που χρησιμοποιεί και ο τρόπος που τις χρησιμοποιεί. Δεν μου αρέσει η προσέγγιση του, τη βρίσκω ιδιότροπη. Δεν παύει, φυσικά, να είναι θρύλος και, αποδεδειγμένα, μεγάλος κιθαρίστας/μουσικος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Άμα το πάμε έτσι και ο Jimmy Page δεν ειναι καλός κιθαρίστας.1 βαθμός
-
Οι άνθρωποι όντως κατέκτησαν τον κόσμο, έγιναν η πιο εμπορική μπάντα στο κόσμο, έχουν πουλήσει εκατομμύρια δίσκους, έγιναν το 2013 η μοναδική μπάντα που έπαιξε σε όλες τις ηπείρους σε ένα χρόνο, παρολαυτα θα βρεθεί κάποιος στο νοιζ να πει ότι ο κιθαρίστας είναι αταλαντος... ?1 βαθμός
-
@leon7pap το post σου τα είπε όλα.. θα το κάνω pinned ώστε να το ποστάρω ή να το λέω σε ανάλογες συζητήσεις περί Kirk. Δεν ήμουν ποτέ fanboy (ήμουν Maidenάκιας) και αυτή η διάσταση που δινεις στο θέμα μέσω των παραγωγών είναι πολύ σημαντική και πολλές φορές παραβλέπεται. H ''παρακμή'' πχ των Maiden δεν ξεκίνησε επειδή πήραν τον Bayley.. αλλά επειδή έχασαν τον παραγωγό τους, τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Martin Birch. Σιγά που ο γερο-Μάρτιν δεν θα μπορούσε να βγάλει Maiden δίσκο ακόμα και με τον φωνητικά περιορισμένο Blaze... αλλά συνταξιοδοτήθηκε, ανέλαβε την παραγωγή ο Χάρρις και βγάλανε τις πατατούλες με τον Blaze. Έγινε το reunion μετά αλλά τα πράγματα δεν ξαναέστρωσαν ποτέ όπως πριν (παρότι 2-3 δίσκοι ή μεμονωμένα τραγούδια μου αρέσουν) γιατί όπως είπες, ανέλαβαν την ''εργολαβία'' οι ίδιοι οι Maiden (o Kevin Shirley μου φαίνεται ότι βαράει διακοσμητικό ρόλο) Από τις παλιές μπάντες με εξέπληξαν ευχάριστα οι Priest και οι Stones με τα τελευταία τους δισκογραφικά πονήματα (και οι BoC). Αλλά φαίνεται ότι είχαν παραγωγάρες από πίσω ;)1 βαθμός
-
Εννοείται το playability ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με την τιμή η προέλευση της κιθάρας και είναι 100% θέμα set up. Υπάρχουν ακριβές κιθάρες με άθλια εργοστασιακά set up π.χ. Fender και Gibson και φθηνές κιθάρες με εξαιρετικά εργοστασιακά set up π.χ. Eastwood, Sire. Εννοείται ότι ΟΛΟΙ οι κιθαρίστες πρέπει να ξέρουν να σεταρουν την κιθάρα τους στα βασικά (action,relief, intonation,fret polishing) και αν τους αρέσει ηχητικά ένα οργανο να μη τσιγκουνευτουν τα 30-60 ευρω ενός διορθωματος nut και fret leveling (αν η κιθάρα έχει πρόβλημα στο nut και κάποια ψηλά τάστα) Από εκεί και πέρα το τι ΒΟΛΕΥΕΙ τον καθένα είναι θέμα γούστου σε σχέση με τη γεωμετρία του οργάνου,το πάχος του μπράτσου,το μέγεθος των τάστων κτλ1 βαθμός
-
Λοιπόν ξαναδιάβασα το αρχκό ποστ και τις απαντήσεις των μελών. Πέρα από ενα δυο-σχόλια που δυσανασχέτησαν (κακώς!) λίγο από την νεανική.. ορμή του φίλτατου @elephant όλα τα υπόλοιπα σχόλια ήταν με πολύ σεβασμό και του εξηγούσαν την δική τους οπτική γωνία περί ''ακριβής κιθάρας'' χωρίς να προσπαθήσουν ντε και καλά να τον πείσουν για το αντίθετο και χωρίς ειρωνίες και μομφές προς το νεαρόν της ηλικίας του. Δεν είμαι νομικός σύμβουλος του νοιζ ή οτιδήποτε (μακριά από μένα αυτά) αλλά νομίζω γίνεσαι λίγο άδικος φίλε μου.1 βαθμός
-
Ετυχε. Έχω ξαναγράψει ότι εξαιρετικό playability θα βρεις και σε πολύ φτηνά όργανα. Κάτι λεπτομέρειες ειναι που χρυσοπληρώνεις. Όπως επίσης έχω δοκιμάσει και πολύ ακριβά όργανα με κακό playability. ΥΓ μια Richie Kotzen signature Tele είχε ένας μαθητής μου και την πούλησε γιατί δεν τον βόλεψε. Βλέπεις ότι είναι συνήθειες και γούστα πολλές φορές. .1 βαθμός
-
Κοιτά δεν ξέρω, αλλά ειλικρινά το λέω, κάθε δεκαετία που περνάει...η επόμενη είναι καλλίτερη. Οπότε φαντάζομαι τα 60 σαν κάτι μαγικό.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ακριβη οχι, υπαρχουν σημαντικες διαφορες αν ξερεις που να κοιταξεις ή τι να ακούσεις , killer value for the money ναι, πολλες κιθαρες υπαρχουν που πληρουν αυτα τα κριτήρια ειδικά μετά από ένα καλό set up.1 βαθμός
-
Ακριβή όχι. Ακριβότερη απο όσο πληρώνεις ναι. Και ειμαι οκ με αυτο. Τίμιο είναι.1 βαθμός
-
Και εγώ τις έχω εκτός θήκης, στον οπλοβαστό. Θέλω να είναι όλες άμεσα προσβάσιμες. Άσε που θα χρειαζομομουν έξτρα οπλοβαστο εάν θα ήθελα να τις έχω με τις θήκες. Σκουρια σπάνια θα παρατηρήσω, και αλλάζω χορδές ανά 1-2 χρόνια. Εννοείται είναι πιο όμορφες έτσι χύμα.1 βαθμός
-
α,ξεχασα οτι εσυ ακομα μετρας θερμιδες.. κανε ρε συ διαλλειματικη να ξενοιασεις και να τρωγοπινεις οτι θες..... στην ηλικια μας (καλα ειμαι και 10 χρονια μεγαλυτερος σου εδω που τα λεμε) η μετρηση θερμιδων ειναι χαμενος χρονος...1 βαθμός
-
Δεν ξέρω για τέχνη, αλλά εγώ αγοράζω κιθάρες για συλλογή, πετάλια γιατί μου αρέσουν τα χρώματα και τα κουμπάκια, και ενίσχυτες για να μην είναι άδειο το κάδρο όταν βγάζω φωτο για ινστα... ...και διαβάζω και 3 αθλητικές εφημερίδες την ημέρα...1 βαθμός
-
Τουλαχιστον μας εξηγησες τον λογο που ειχες εξαφανιστει για ΤΡΙΑ ετη, και επεστρεψες απαντωντας σε ΠΕΘΑΜΕΝΑ threads που εχουν βγαλει αραχνες. Ελπιζω αν παραμεινεις να αρχισεις να απαντας λιγο γρηγοροτερα ?1 βαθμός
-
Δεν έχω διαβάσει το υπόλοιπο νήμα αλλά σε αυτού του τύπου τα (παρωχημένα) παραδείγματα, θεωρώ ότι οφείλω να απαντάω πάντα το ίδιο: Όποιος πιστεύει ότι έχει το μουσικό ταλέντο και τη μουσική αντίληψη των παραπάνω, ας μη μάθει να διαβάζει παρτιτούρα ποτέ, μια χαρά μουσική καριέρα θα κάνει.1 βαθμός
-
“Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην έχουμε όσες κιθάρες θελουμε.” gkourmoul1, 2023 Μεγειές!!1 βαθμός
-
Πρωτα απο ολα, θα χρειαζομασταν ετσι και αλλιως δυο κλειδια ( τουλαχιστον). Εγω σα βαρυτονος ειμαι μια χαρα με ενα κλειδι που εχει το Φα ακριβως κατω απο την πρωτη γραμμη, και το Ρε πανω απο την πρωτη πανω βοηθητικη, κουτι μου ερχεται. Και η μετζο σοπρανο ειναι μια χαρα να εχει αντιστοιχα το ρε και το Σι, δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να μπλεκουμε με εξτρα βοηθητικες γραμμες επειδη εσυ βαριεσαι να μελετησεις ? Παμε τωρα στην ουσια: Κατσε στο πιανο. Βαλε τους δυο αντιχειρες στο μεσο Ντο. Λοιπον, στο δεξι χερι εχουμε το κλειδι του Σολ, και στο αριστερο το κλειδι του Φα. Λοιπον. Μην γκρινιαζεις και ακου. Λοιπον. Στο δεξι ο Αντιχειρας στο Μεσο Ντο. Ειμαστε στην πρωτη ΑΠΟ ΚΑΤΩ βοηθητικη γραμμη. Το κλειδι του Σολ μια πεμπτη ΨΗΛΟΤΕΡΑ. Το Ντο μια οκταβα πανω στο προτελευταιο ΑΠΟ ΠΑΝΩ διαστημα. Το Ντο ΔΥΟ οκταβες πανω στη δευτερη ΑΠΟ ΠΑΝΩ βοηθητικη γραμμη. Παμε τωρα στο αριστερο χερι, και προσεξε τη ΜΑΓΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ. Στο αριστερο ο αντιχειρας στο μεσο Ντο. Το Μεσο ντο στην πρωτη ΑΠΟ ΠΑΝΩ βοηθητικη γραμμη. Το κλειδι του Φα μια πεμπτη ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ. Το ντο μια οκταβα πιο κατω στο δευτερο ΑΠΟ ΚΑΤΩ διαστημα. Η Ντο δυο οκταβες πιο κατω στη δευτερη ΑΠΟ ΚΑΤΩ βοηθητικη γραμμη. Συμμετρια φιλε μου: Απολυτη συμμετρια. Το δεξι χερι που αφορα τις υψηλες νοτες, ξεκιναει με βαση το μεσο ντο στην πρωτη ΚΑΤΩ βοηθητικη γραμμη και ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ, και το αριστερο ξεκιναει με το μεσο Ντο στην πρωτη ΠΑΝΩ βοηθητικη γραμμη και ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ. Δηλαδη τι πιο λογικο και τι πιο συμμετρικο. Και ας μην βαζουμε σα δικαιολογια τα παιδακια για τη δικη μας τεμπελια, ετσι; Ετσι και αλλιως, τα πρωτα μαθηματα και οι πρωτες ασκησεις για παιδια, με κλειδι του Σολ γινονται μονο. Στην πορεια, και αν καποιος θελει να συνεχισει με τη μουσικη, και το κλειδι του Φα θα μαθει, και τα κλειδια του Ντο, και τα μεταφερομενα οργανα και σε δουλεια να βρισκόμαστε. Το Grand Staff αλλωστε ειναι το ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ προβλημα απο οσους θελουν να προχωρησουν στο πιανο, οταν θα σε παρει στα γονατακια του ο μεγαλος και θα σε αρχισει στα πρελουδια και τις φουγκιτσες θα πεις το δεσποτη παναγιωτη, και μετα εχει τις ντουζιερες της φυλακης των ρομαντικων, αν κολλησες απο τωρα στο κλειδι του Φα αστο, πανε σε κανα μπλουζ με την τελε, ωραιο ειναι και αυτο.1 βαθμός
-
όποιος αντέξει να το δει,κυρίως να το ακούσει,για πάνω από 5'' κερδίζει "χρυσόν ωρολόγιον"...http://www.youtube.com/watch?v=TkTRV7vz06k1 βαθμός
-
από πια πλευρά και σε τι σε καλύπτει;... ελπίζω όχι με το να σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν είσαι "audiophile" καθώς δεν "άκουσες" το "πρόβλημα"... ? προσπέρνα άνετα... μια ακόμα clickbait προσπάθεια στηριγμένη σε ένα (εκ του πονηρού ή της ημιμάθειας αδιάφορο) ψευδοπρόβλημα...0 βαθμοί
-
Λίγο πολύ γνωστή ιστορία, η επέλαση της ελαφράς ταξιαρχίας και το ένδοξο τέλος της. Αλλού είναι τα νέα: 21 Ιουλίου έρχεται το φιλαράκι σου, ο Dickinson, στο Release Athens. Αν και δεν ξέρω το play list, νομίζω ότι παίζει μόνο τα δικά του.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εμένα μ'αρεσει. Αυτός δεν το παίζει στον δίσκο; Αν ναι είναι καλός κιθαρίστας, είναι τέλεια παιγμένο και κάνει 100% την δουλειά του εξυπηρετώντας το κομμάτι. Για τα υπόλοιπα αδιαφορώ πλήρως.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Με τη φόρα που έχεις πάρει, και καθώς η V δεν θα είναι το τέλος του αγοραστικού spree, δεν ρίχνεις έναν όροφο από πάνω να δημιουργήσεις ένα vault αποκλειστικά για τα "κούτσουρα"; ? Πάντως απ' τη φωτογραφία, νομίζω ότι ούτε καν βάσεις τοίχου δεν χωράνε. Εναλλακτικά, άρχισε να πουλάς "κούτσουρα", να αδειάσει ο χώρος ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ λέω ν’ ανεβάσω θέμα «Έπαιξα πρώτη φορά φτηνή κιθάρα» Μονο που δεν θυμάμαι πότε και τι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κατ' αρχάς τον αν έχει η όχι master volume ο ενισχυτής του @Lord_Goumis δεν παίζει κάποιον ιδιαίτερο ρόλο για εμένα στην ερώτησή του. Άλλος είναι ο ήχος και ακόμη πιο σημαντικό το response που θα πάρει από έναν Marshall με το Gain ψηλά και το Volume χαμηλά και άλλος ο ήχος που θα πάρει με το Volume ψηλά το Gain εκεί που χρειάζεται + Attenuator. To αν χρειάζεται ή όχι attenuator πρέπει να το αποφασίσει ο ίδιος λαμβάνοντας υπόψιν ότι: 1. Mε το attenuator θα χρειάζεται πιο συχνά αλλαγή στις μεγάλες λάμπες αν παίζει συχνά και με τον ενισχυτή τελικιασμένο. 2. Το power amp drive που θα πάρεις με το volume ψηλά είναι πιο ογκώδες που μπορεί να είναι καλό ή κακό. Επίσης ένας ενισχυτής στον οποίο εξαρτάσαι απ' το power amp drive είναι πολύ πολύ λιγότερο κομπρεσσαρισμένος. Το οποίο είναι πολύ καλό αν τον θέλεις touch sensitive αλλά πολύ κακό για solos Megadeth ? 3. Τα καλά attenuators κοστίζουν. Tα καλά attenuators που μπορούν να κάνουν καλά έναν 100άρη Marshall που παραμορφωμένος με τελικιασμένα volumes ξεπερνάει ίσως τα 200 watt, κοστίζουν ακόμη περισσότερο. Τέλος προσωπική εμπειρία για το αν αξίζουν. Εγώ έχω αυτό: https://www.motherload.co.uk/product/motherload-elemental-copy/ Παλιότερα είχα το Ultimate Attenuator και αυτό μου φάνηκε αμέσως κλάσεις ανώτερο, παρόλο που και τα δύο είναι reactive τεχνολογίας. Τα απλά passive attenuators που είναι στην ουσία μια ωμική αντίσταση έτσι κι αλλιώς εγώ δε θα τα κοίταζα καν. Compressed fizzy mess. Θα προτιμούσα να παίζω με χαμηλά το όποιο volume ή και με τη βοήθεια πεταλιών (πχ Himmelstrutz) . Γενικά σπάνια παίζω metal ή παρεμφερή είδη οπότε σίγουρα προτιμώ το attenuator απ' το volume στους Marshall, Vox, Matchless. Όταν όμως παίζω metal η κάτι τέτοιο, βάζω απλά τον Boogie, τσίτα το preamp, χωρίς attenuator. H μόνη περίπτωση βασικά που θα βάλω attenuator στον Boogie είναι όταν θέλω να πιάσω "ψευτο-Dumble" ήχους. Καλύτερο attenuator σήμερα από αυτά που διαβάζω, χωρίς προσωπική εμπειρία θεωρείται αυτό της Tone King. Πάντως κι εγώ επαναλαμβάνω είμαι ικανοποιημένος απ' το δικό μου. Δεν ξέρω αν το άλλαζα. YΓ: Αυτό που ΔΕΝ θα αλλάξει σίγουρα είτε παίζεις με volume ενισχυτή είτε με attenuator, είναι το response καμπίνας-μεγαφώνων. Τον ήχο των πιεσμένων Celestion μόνο με εκκωφαντικές εντάσεις μπορείς να τον πάρεις.0 βαθμοί
-
Όταν η Korg κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες τις SE & SE Platinum εκδόσεις του Wavestate, o Jean Michel Jarre αγόρασε την Platinum έκδοση. Λίγο αργότερα επικοινώνησε με την Korg μέσω ενός Γάλλου μουσικού ρωτώντας την αν θα μπορούσαν να του φτιάξουν ένα Wavestate SE σε χρυσό χρώμα, για να το χρησιμοποιήσει στο live που έδωσε προχθές στο ανάκτορο των Βερσαλλιών. Η Korg δέχτηκε και έβαλε μπροστά το project. Στα μέσα των διάφορων ανταλλαγών μηνυμάτων και συνεννοήσεων με την Korg Japan, ο Jarre τους ρώτησε αν θα μπορούσαν να προσθέσουν στο Wavestate μαύρο πληκτρολόγιο, αλλά αυτό ήταν αδύνατο να γίνει μέσα στο χρονοδιάγραμμα που είχε δώσει. Το χρυσό Wavestate SE έφτασε στην Γαλλία στις 10 Νοεμβρίου στον μεσάζοντα και από εκεί στον Jarre, ενημερώνοντας τον ότι το αίτημα του για την προσθήκη μαύρου πληκτρολογίου δεν μπόρεσε να ικανοποιηθεί. Μία εβδομάδα αργότερα ο Jarre έστειλε μια φωτό στον μεσάζοντα λέγοντας του ότι το πρόβλημα λύθηκε από κάποιον άλλο μουσικό που έλυσε το Wavestate και τροποποίησε τα πλήκτρα σε μαύρο χρώμα. Το αποτέλεσμα στις παρακάτω φωτός.0 βαθμοί
-
πολυφωνικό χωράφι σπαρμένο με λάμπες από το 39... πιο σπάνιο;0 βαθμοί
-
Είμαι στο Χαλάνδρι τώρα για μια δουλειά, παρκάρω και βλέπω γύρω και κάτι μου θυμίζει. Κοιτάω το μαγαζί και λέω που το ξέρω αυτό. Και θυμάμαι που είναι το μαγαζί που έχουμε κάνει συναντήσεις και την εκδήλωση που τιμήσαμε το αείμνηστο και τόσο αγαπημένο μας μέλος, τον Κώστα @audiokostas@audiokostas. Και με συγκίνησε η ανάμνηση, το ΝΟΙΖ μας. Τόσες αναμνήσεις, τοσες συγκινήσεις Ποσο σας αγαπώ όλους. Μέχρι και την γεύση της πίτσας που με κέρασε ο κ. @Μανώλης Χναράκηςθυμάμαι!!!? Καλημέρα και να είμαστε καλά και να στηρίζουμε το ΝΟΙΖ και τις εκδηλώσεις. Κι άλλες εκδηλώσεις, κι άλλοι διαγωνισμοί και κληρώσεις. ΝOIZ μουσικό, ενωμένο δυνατό!!! ΝΟΙΖ0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00