Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/12/24 σε όλα
-
Κατι που δεν ξερω αν εχει ειπωθει, αλλα βλεπω και ξαναβλεπω τον τιτλο και με χαλαει. ΟK μεγαλος και δημοφιλης κιθαριστας ο Gary Moore αλλά η κιθαρα ηταν αρχικα του Peter Green, εξου και Greeny Les Paul. .3 βαθμοί
-
Πρεπει να έχω δώσει γύρω στα 3.500 χιλιάρικα για τη συλλογή μου Metallica.Ξεκινησα να συλλεγω κυρίως βινύλια και cd γύρω στο 1995.Βλεποντας πισω τον παλιό μου εαυτό θα έλεγα πως μάλλον υπήρξα και fanboy!!!!Όλα αυτά έχουν τελειώσει εδώ και 15 χρόνια.Δεν μου αρέσει ΤΙΠΟΤΑ μουσικά από Metallica μετά το Garage.inc παρά μερικά σκόρπια riffs εδώ κι εκεί. Διαβάζω πολύ ΚΛΑΨΑ και ΜΙΡΛΑ για τον Χάμετ που έχει φτάσει με την ΜΟΥΣΙΚΗ του και τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΝΟΤΩΝ του σε ένα σημείο Χ στην μουσική....έχουν βάλει ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ πάνω από 100.000.000 άνθρωποι για να αγοράσουν μουσική στην οποία συμμετέχει και πολλοί περισσότεροι να τον δουν live ΞΕΡΟΝΤΑΣ από πριν τι θα δούνε :-) και τελοσπαντων τρώει με χρυσά κουτάλια από τη μουσική!Επομένως στον επαγγελματικό χώρο που δραστηριοποιείται κάνει κάτι καλά....και για να είναι ΠΟΛΥ επιτυχημένος κάνει κάτι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Μερικές παραδοχες... Οι Metallica τον επέλεξαν δεν τους επέλεξε αυτος. ΜΑΖΙ ανέβηκαν δεν τους βρήκε φτασμενους και ΜΑΖΙ άλλαξαν (ξεπουλήθηκαν θαπει κάποιος) ΜΑΖΙ ωρίμασαν και πάλι ΜΑΖΙ παρακμάζουν μουσικά (κακά τα ψέματα....εδώ και πολλά χρόνια...ότι και αν κυκλοφόρησαν...το One το Creeping Death...το Master...το Sandman...και το Nothing Else Matters τους ταΐζουν....) Ο Χάμετ δεν ήταν ποτέ βιρτουόζος.....ο Χάμετ εξυπηρετούσε πάντα το κομμάτι....στην εποχή (mid 80s) που ο λαός και η μόδα ψοφουσε για shredders έγραφε τρομερά σόλο....μπορεί όχι από άποψη τεχνικής (η οποία τεχνική τι ρόλο βαράει τελικά σε ένα κομμάτι;Πόση σημασία μπορεί να έχει;Θα μπορούσε το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου να είναι να παίξει κάποιος απλά μια ανοιχτή Μι άλλα ΤΥΓΧΑΝΕΙ να μην είναι :-) ) αλλά από άποψη μελωδίας η δομής ενός σόλο η έμπνευσης και ταιριάσματος στο πάζλ...στο κομμάτι...στο σύνολο.Ηταν έτσι μέχρι το load reload....τι άλλαξε από τότε και ο Χάμετ γράφει μονότονα ανούσια και βαρετά solos; Πολλά... Άλλαξαν όλοι οι Metallica φιλοσοφία...μεγάλωσαν....κουράστηκαν...η προσωπικη τους ζωή άλλαξε....οικογένειες....διαζύγια ...θάνατοι... Μέχρι τότε είχαν παραγωγούς....είχαν την "ανάγκη" να έχουν παραγωγούς και η παραγωγοί ήταν ίδιου η και μεγαλύτερου ονόματος από το δικό τους....γιατί δεν τα "ήξεραν όλα".... Μέχρι τότε "κάθε νότα" στην κιθάρα "κάθε χτύπημα" στα τύμπανα ...περνούσε από μικροσκόπιο....και άλλα πολλά. Μόλις αυτό άλλαξε και φτιάξαμε την δική τους δισκογραφική (έφυγαν από την vertigo και την Electra) και ξεκίνησαν να κάνουν τις παραγωγές μόνοι τους χάθηκαν τα χαλινάρια.Ετσι λοιπόν ολοι τους με πρώτο τον Λαρς και μετά τον Χάμετ έπαψαν να εξελίσσονται μουσικά.Mεχρι το justice ο Χάμετ είναι μάσα σε πολλά κομμάτια συνθετικά μετά το πήραν μονοπώλιο τα δύο αφεντικά.Πως να μην ατονισει η εξέλιξη του όταν ήξερε ότι "δεν τον παίζουν" οι άλλοι;Ο Χάμετ έχει γράψει στα ντουζενια του σολος που έχουν το υπέρτατο κατ εμέ χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει ένα σόλο....ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!Θα μείνουν στην ιστορία ως μέρος αθανάτων μουσικών διαμαντιών που στο είδος τους peakαραν ψηλότερα από όποιονδηποτε άλλο....ασχετα αν το peak αυτό δεν είχε διαρκεια. Ο Χάμετ πλέον δεν έχει μόνο σταματήσει να εξελίσσεται αλλά έχει χάσει και από το επίπεδο το οποίο βρισκόταν αλλά πραγματικά....who gives a fuck;Εδώ δεν νοιαζει τους ίδιους πια γιατί να χαλιεται ο Χ Ψ άγνωστος στην άλλη άκρη του κόσμου; Για κάθε "Έλα μωρέ ο Χάμετ τα σκατωνει συνεχώς στα live του...αν δεν είχε το wah να του κρύβει τις πρασινάδες θα έπεφτε πολύ γέλιο...έχει να συνθέσει σόλο η ριφφ της προκοπής από το enter sandman...και το the god that failed...." Θα υπάρχει ένα "Έχει γράψει το solo του puppets του unforgiven του wherever i may roam του fade to black τα 4 solos του Sanitarium το ριφφ του Enter sandman και το die by my hand riff στο Creeping Death κτλ κτλ...και έχει κάνει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες παιδάκια να ζητήσουν από τη μαμά και τον μπαμπά η τον άγιο Βασίλη να τους πάρει κιθαρα"3 βαθμοί
-
Δε νομίζω να υπάρχει καλύτερη και πιο οικονομική εικαστική παρέμβαση σε ένα σαλόνι από marshall head και καμπίνα 4×12.Θα το έκανα και εγώ αλλά η γυναίκα μου θα είχε πρόβλημα.2 βαθμοί
-
Αφιέρωσες πολύ χρόνο να ψάξεις τι έχουν γράψει για τα "εργαλεία" που χρησιμοποιούν κάποια μέλη για να μπορέσουν να εκφραστούν καλύτερα, αλλά παρέλειψες να αξιολογήσεις το εάν είναι μουσικοί ή όχι, διότι... ...το να λες τον Roberto (κατά κόσμον Απόστολος) τεχνικό και όχι μουσικό, είναι προφανές ότι δεν έχεις κάνει σωστή έρευνα και αξιολόγηση των δεδομένων. Το ίδιο ισχύει και για άλλους "συλλέκτες" και "τεχνίτες" που ονομάζεις και "τσουβαλιάζεις". Συμφωνώ ότι τα πολλά όργανα είναι φετίχ, και δεν χρειάζονται πραγματικά, αλλά όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις τα θεωρώ αναληθή και ανακριβή, σε ένα μεγάλο βαθμό. Εμένα με βγάζω έξω διότι ούτε νότες ξέρω, ούτε είμαι μουσικός και έχω ατελειωτο GAS.2 βαθμοί
-
Έχω μια υποψία, μην είπω και δύο, γιατί περί θεωρητικών δεν γνωρίζω, αλλά περί των υπολοίπων γνωρίζω. ΠΧ, ''ήπιε'' πως οι άνω των 50, το μόνο που γνωρίζουν να κάνουν, είναι να σετάρουν μπουθάρες, να φτιάχνουν μπουθάρες και να φτιάχνουν και ήχο. Ρε συ Σπύρο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, στο μοναδικό που είχε ΑΔΙΚΟ, ήταν αυτό ακριβώς. 5-6 άνθρωπες που κατασκεύαζαν όργανα, ακουστικά-ηλεκτρικά, ακόμα και ηχολήπτες, λάκισαν απ το φόρουμ, γιατί υπάρχουν οι ''παντογνώστες''. Στα υπόλοιπα δεν είχε άδικο, άμα καβατζάρεις τα 50 και δεν είσαι ο ''Κιθ Ριτσαρντς'', ε πως να το κάνουμε, σε παίρνει η κατηφόρα. Μαμπεμπεγοζγκόνης θα μείνεις και μη βλέπεις εσύ και 2-3 άλλοι, μα οι καθημερινοί ξερόλες του τίποτα... Εκεί, έχει απόλυτο δίκιο. Όσο απόλυτοι είναι και οι άνω των 50 του τίποτα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Από τα καλύτερα σου Πάνο! Έβαλες πολύ ψυχή στην φωνή και στον στίχο, το κομμάτι δεν γίνεται να μην αγγίξει τον ακροατή. Πολύ καθαρός ο ήχος, άφησες τον χώρο που έπρεπε στην φωνή για να λάμψει Μπράβο!1 βαθμός
-
Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Πραγματικά ό,τι καλύτερο έχω ακούσει από σένα πάνω, μακράν, και δε το συζητώ. Είναι απλά φανταστικό, σε όλα του. Δεν έχω λόγια. Πολλά μπράβο.1 βαθμός
-
Άκρως εντυπωσιακό το κομμάτι. Για την ερμηνεία δεν έχω λόγια. Η μουσική και η ατμόσφαιρα φανταστική και τόσο όσο. Με ξένισε μονο το ηλεκτρικό πιάνο που παίζει κάτι μελωδίες. Μπερδεύεται λίγο με το πιάνο, συχνοτικά και χρονικά, αλλά πιθανόν να είναι η ιδέα μου. Συγχαρητηρια!1 βαθμός
-
poly εσωτερικευμενο Πάνο.....σε αυτα ειναι να βρεις το κουραγιο να τα βγαλεις...ολα εγιναν για τραγουδηθει ο στιχος φανταζομαι1 βαθμός
-
Μουσική κιθάρες στίχοι φωνητικά τύμπανα. Το μεγαλύτερο metal συγκρότημα. Για να μην πούμε για τα live τους.Οποιος τους έχει δει ξέρει.1 βαθμός
-
Λεω το pitch του. Επίσης λέω οι τεχνικές έκφρασης του. Τι έχουν ως συνέπεια αυτά τα δύο; Το να καταλήγω στην κιθαριστικη φωνη του στην τελευταία πρόταση αυτού που παρέθεσες. Ανάλυση κανω γιατί πριν που δε την έκανα δεν έγινε κατανοητό τι ήθελα να πω . Δε μιλάω για δημιουργικότητα. Δε μιλάω για τα κομμάτια του. Δε μιλάω για το τι παίζει στην κιθάρα αλλά το ΠΩΣ Ουσιατικα στον τροπο που εκφραζεται καταληγω. Ο Χαμετ είναι εκεί που είναι. Στη νο 1 μπάντα εμπορικά που έχει βγάλει ποτέ το μέταλ. Αυτό τι φανερώνει; Ότι αυτά που προσφέρει στη μπάντα είναι αρκετά. Ότι είναι μεγάλος καλλιτέχνης κ μουσικος. Όταν λέμε όμως κιθαρίστας, πιανίστας οτιδήποτε, εννοούμε ότι κάποιος είναι καλός εκτελεστικά κ εκφραστικά . Αυτό σχολιάζω1 βαθμός
-
Δεν έχω να προσθέσω κάτι αλλο.Το έχω δει το έργο και η εμπειρία μου έχει δείξει ότι αυτή η συζήτηση δεν θα βγάλει κάπου επομένως δεν θα συμμετέχω άλλο σε αυτή.Ευχαριστω.1 βαθμός
-
Είναι απόλυτα θεμιτό να μην σου ΑΡΈΣΕΙ κάποιος καλλιτέχνης... Ειναι απόλυτα λάθος να αμφισβητείς την καλλιτεχνική αξία όταν η ίδια η ιστορία τον έχει αποθεωσει... Εμένα δεν μου αρέσει ο Beck... Αν πω ότι δεν ήταν καλός κιθαρίστας δε θα φάω ξύλο?1 βαθμός
-
ο βασικός λόγος που δεν μου αρέσει καθόλου ο Hammet είναι οι νότες που χρησιμοποιεί και ο τρόπος που τις χρησιμοποιεί. Δεν μου αρέσει η προσέγγιση του, τη βρίσκω ιδιότροπη. Δεν παύει, φυσικά, να είναι θρύλος και, αποδεδειγμένα, μεγάλος κιθαρίστας/μουσικος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Άμα το πάμε έτσι και ο Jimmy Page δεν ειναι καλός κιθαρίστας.1 βαθμός
-
Οι άνθρωποι όντως κατέκτησαν τον κόσμο, έγιναν η πιο εμπορική μπάντα στο κόσμο, έχουν πουλήσει εκατομμύρια δίσκους, έγιναν το 2013 η μοναδική μπάντα που έπαιξε σε όλες τις ηπείρους σε ένα χρόνο, παρολαυτα θα βρεθεί κάποιος στο νοιζ να πει ότι ο κιθαρίστας είναι αταλαντος... ?1 βαθμός
-
@leon7pap το post σου τα είπε όλα.. θα το κάνω pinned ώστε να το ποστάρω ή να το λέω σε ανάλογες συζητήσεις περί Kirk. Δεν ήμουν ποτέ fanboy (ήμουν Maidenάκιας) και αυτή η διάσταση που δινεις στο θέμα μέσω των παραγωγών είναι πολύ σημαντική και πολλές φορές παραβλέπεται. H ''παρακμή'' πχ των Maiden δεν ξεκίνησε επειδή πήραν τον Bayley.. αλλά επειδή έχασαν τον παραγωγό τους, τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Martin Birch. Σιγά που ο γερο-Μάρτιν δεν θα μπορούσε να βγάλει Maiden δίσκο ακόμα και με τον φωνητικά περιορισμένο Blaze... αλλά συνταξιοδοτήθηκε, ανέλαβε την παραγωγή ο Χάρρις και βγάλανε τις πατατούλες με τον Blaze. Έγινε το reunion μετά αλλά τα πράγματα δεν ξαναέστρωσαν ποτέ όπως πριν (παρότι 2-3 δίσκοι ή μεμονωμένα τραγούδια μου αρέσουν) γιατί όπως είπες, ανέλαβαν την ''εργολαβία'' οι ίδιοι οι Maiden (o Kevin Shirley μου φαίνεται ότι βαράει διακοσμητικό ρόλο) Από τις παλιές μπάντες με εξέπληξαν ευχάριστα οι Priest και οι Stones με τα τελευταία τους δισκογραφικά πονήματα (και οι BoC). Αλλά φαίνεται ότι είχαν παραγωγάρες από πίσω ;)1 βαθμός
-
Εννοείται το playability ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με την τιμή η προέλευση της κιθάρας και είναι 100% θέμα set up. Υπάρχουν ακριβές κιθάρες με άθλια εργοστασιακά set up π.χ. Fender και Gibson και φθηνές κιθάρες με εξαιρετικά εργοστασιακά set up π.χ. Eastwood, Sire. Εννοείται ότι ΟΛΟΙ οι κιθαρίστες πρέπει να ξέρουν να σεταρουν την κιθάρα τους στα βασικά (action,relief, intonation,fret polishing) και αν τους αρέσει ηχητικά ένα οργανο να μη τσιγκουνευτουν τα 30-60 ευρω ενός διορθωματος nut και fret leveling (αν η κιθάρα έχει πρόβλημα στο nut και κάποια ψηλά τάστα) Από εκεί και πέρα το τι ΒΟΛΕΥΕΙ τον καθένα είναι θέμα γούστου σε σχέση με τη γεωμετρία του οργάνου,το πάχος του μπράτσου,το μέγεθος των τάστων κτλ1 βαθμός
-
Λοιπόν ξαναδιάβασα το αρχκό ποστ και τις απαντήσεις των μελών. Πέρα από ενα δυο-σχόλια που δυσανασχέτησαν (κακώς!) λίγο από την νεανική.. ορμή του φίλτατου @elephant όλα τα υπόλοιπα σχόλια ήταν με πολύ σεβασμό και του εξηγούσαν την δική τους οπτική γωνία περί ''ακριβής κιθάρας'' χωρίς να προσπαθήσουν ντε και καλά να τον πείσουν για το αντίθετο και χωρίς ειρωνίες και μομφές προς το νεαρόν της ηλικίας του. Δεν είμαι νομικός σύμβουλος του νοιζ ή οτιδήποτε (μακριά από μένα αυτά) αλλά νομίζω γίνεσαι λίγο άδικος φίλε μου.1 βαθμός
-
Ετυχε. Έχω ξαναγράψει ότι εξαιρετικό playability θα βρεις και σε πολύ φτηνά όργανα. Κάτι λεπτομέρειες ειναι που χρυσοπληρώνεις. Όπως επίσης έχω δοκιμάσει και πολύ ακριβά όργανα με κακό playability. ΥΓ μια Richie Kotzen signature Tele είχε ένας μαθητής μου και την πούλησε γιατί δεν τον βόλεψε. Βλέπεις ότι είναι συνήθειες και γούστα πολλές φορές. .1 βαθμός
-
Κοιτά δεν ξέρω, αλλά ειλικρινά το λέω, κάθε δεκαετία που περνάει...η επόμενη είναι καλλίτερη. Οπότε φαντάζομαι τα 60 σαν κάτι μαγικό.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ακριβη οχι, υπαρχουν σημαντικες διαφορες αν ξερεις που να κοιταξεις ή τι να ακούσεις , killer value for the money ναι, πολλες κιθαρες υπαρχουν που πληρουν αυτα τα κριτήρια ειδικά μετά από ένα καλό set up.1 βαθμός
-
Ακριβή όχι. Ακριβότερη απο όσο πληρώνεις ναι. Και ειμαι οκ με αυτο. Τίμιο είναι.1 βαθμός
-
Και εγώ τις έχω εκτός θήκης, στον οπλοβαστό. Θέλω να είναι όλες άμεσα προσβάσιμες. Άσε που θα χρειαζομομουν έξτρα οπλοβαστο εάν θα ήθελα να τις έχω με τις θήκες. Σκουρια σπάνια θα παρατηρήσω, και αλλάζω χορδές ανά 1-2 χρόνια. Εννοείται είναι πιο όμορφες έτσι χύμα.1 βαθμός
-
α,ξεχασα οτι εσυ ακομα μετρας θερμιδες.. κανε ρε συ διαλλειματικη να ξενοιασεις και να τρωγοπινεις οτι θες..... στην ηλικια μας (καλα ειμαι και 10 χρονια μεγαλυτερος σου εδω που τα λεμε) η μετρηση θερμιδων ειναι χαμενος χρονος...1 βαθμός
-
Δεν ξέρω για τέχνη, αλλά εγώ αγοράζω κιθάρες για συλλογή, πετάλια γιατί μου αρέσουν τα χρώματα και τα κουμπάκια, και ενίσχυτες για να μην είναι άδειο το κάδρο όταν βγάζω φωτο για ινστα... ...και διαβάζω και 3 αθλητικές εφημερίδες την ημέρα...1 βαθμός
-
Τουλαχιστον μας εξηγησες τον λογο που ειχες εξαφανιστει για ΤΡΙΑ ετη, και επεστρεψες απαντωντας σε ΠΕΘΑΜΕΝΑ threads που εχουν βγαλει αραχνες. Ελπιζω αν παραμεινεις να αρχισεις να απαντας λιγο γρηγοροτερα ?1 βαθμός
-
Δεν έχω διαβάσει το υπόλοιπο νήμα αλλά σε αυτού του τύπου τα (παρωχημένα) παραδείγματα, θεωρώ ότι οφείλω να απαντάω πάντα το ίδιο: Όποιος πιστεύει ότι έχει το μουσικό ταλέντο και τη μουσική αντίληψη των παραπάνω, ας μη μάθει να διαβάζει παρτιτούρα ποτέ, μια χαρά μουσική καριέρα θα κάνει.1 βαθμός
-
“Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην έχουμε όσες κιθάρες θελουμε.” gkourmoul1, 2023 Μεγειές!!1 βαθμός
-
Πρωτα απο ολα, θα χρειαζομασταν ετσι και αλλιως δυο κλειδια ( τουλαχιστον). Εγω σα βαρυτονος ειμαι μια χαρα με ενα κλειδι που εχει το Φα ακριβως κατω απο την πρωτη γραμμη, και το Ρε πανω απο την πρωτη πανω βοηθητικη, κουτι μου ερχεται. Και η μετζο σοπρανο ειναι μια χαρα να εχει αντιστοιχα το ρε και το Σι, δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να μπλεκουμε με εξτρα βοηθητικες γραμμες επειδη εσυ βαριεσαι να μελετησεις ? Παμε τωρα στην ουσια: Κατσε στο πιανο. Βαλε τους δυο αντιχειρες στο μεσο Ντο. Λοιπον, στο δεξι χερι εχουμε το κλειδι του Σολ, και στο αριστερο το κλειδι του Φα. Λοιπον. Μην γκρινιαζεις και ακου. Λοιπον. Στο δεξι ο Αντιχειρας στο Μεσο Ντο. Ειμαστε στην πρωτη ΑΠΟ ΚΑΤΩ βοηθητικη γραμμη. Το κλειδι του Σολ μια πεμπτη ΨΗΛΟΤΕΡΑ. Το Ντο μια οκταβα πανω στο προτελευταιο ΑΠΟ ΠΑΝΩ διαστημα. Το Ντο ΔΥΟ οκταβες πανω στη δευτερη ΑΠΟ ΠΑΝΩ βοηθητικη γραμμη. Παμε τωρα στο αριστερο χερι, και προσεξε τη ΜΑΓΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ. Στο αριστερο ο αντιχειρας στο μεσο Ντο. Το Μεσο ντο στην πρωτη ΑΠΟ ΠΑΝΩ βοηθητικη γραμμη. Το κλειδι του Φα μια πεμπτη ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ. Το ντο μια οκταβα πιο κατω στο δευτερο ΑΠΟ ΚΑΤΩ διαστημα. Η Ντο δυο οκταβες πιο κατω στη δευτερη ΑΠΟ ΚΑΤΩ βοηθητικη γραμμη. Συμμετρια φιλε μου: Απολυτη συμμετρια. Το δεξι χερι που αφορα τις υψηλες νοτες, ξεκιναει με βαση το μεσο ντο στην πρωτη ΚΑΤΩ βοηθητικη γραμμη και ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ, και το αριστερο ξεκιναει με το μεσο Ντο στην πρωτη ΠΑΝΩ βοηθητικη γραμμη και ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ. Δηλαδη τι πιο λογικο και τι πιο συμμετρικο. Και ας μην βαζουμε σα δικαιολογια τα παιδακια για τη δικη μας τεμπελια, ετσι; Ετσι και αλλιως, τα πρωτα μαθηματα και οι πρωτες ασκησεις για παιδια, με κλειδι του Σολ γινονται μονο. Στην πορεια, και αν καποιος θελει να συνεχισει με τη μουσικη, και το κλειδι του Φα θα μαθει, και τα κλειδια του Ντο, και τα μεταφερομενα οργανα και σε δουλεια να βρισκόμαστε. Το Grand Staff αλλωστε ειναι το ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ προβλημα απο οσους θελουν να προχωρησουν στο πιανο, οταν θα σε παρει στα γονατακια του ο μεγαλος και θα σε αρχισει στα πρελουδια και τις φουγκιτσες θα πεις το δεσποτη παναγιωτη, και μετα εχει τις ντουζιερες της φυλακης των ρομαντικων, αν κολλησες απο τωρα στο κλειδι του Φα αστο, πανε σε κανα μπλουζ με την τελε, ωραιο ειναι και αυτο.1 βαθμός
-
όποιος αντέξει να το δει,κυρίως να το ακούσει,για πάνω από 5'' κερδίζει "χρυσόν ωρολόγιον"...http://www.youtube.com/watch?v=TkTRV7vz06k1 βαθμός
-
Το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα που εγώ τουλάχιστον αντιμετωπίζω όταν δουλεύω με impulse responses είναι ότι υπάρχει ένα στατικό resonant peak, που είναι κουραστικό για το αυτί ακριβώς γιατί είναι στατικό. Τις περισσότερες φορές αναγκάζομαι κάνοντας ένα sweeping με κάποιο Eq να το βρώ και να το αφαιρέσω ή να το μετριάσω. Αυτό όμως μετά δημιουργεί ένα καινούργιο πρόβλημα. Αυτό το resonant peak είναι ο χαρακτήρας του μεγαφώνου και της καμπίνας. Άρα πάλι έχω έναν συμβιβασμό: Πρέπει να επιλέξω μεταξύ κάτι κουραστικού και μεταξύ κάτι που θα ακούγεται flat/generic/βαρετό. Η Bogren Digital, που έχει ήδη βγάλει πάρα πολλά αξιόλογα, εύκολα στη χρήση και αρκετά οικονομικά εργαλεία ως τώρα, έρχεται και παρουσιάζει ένα καινούργιο εργαλείο: Tο IRDX μπαίνει μετά το IR και επαναφέρει τις δυναμικές του μεγαφώνου με την πρόσθετη δυνατότητα να "κουρδίσει" κάποιος το response και το πόσο θα μπασάρει ή θα πριμάρει ο ήχος. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον:0 βαθμοί
-
Με καλύπτει στο να μη χαλιέμαι που δεν έχω το Α το Β ή το Γ special μηχάνημα . Αφού δεν πρόκειται να καταλάβω στην ακρόαση διαφορά. Προφανώς αν κατέχω κάτι αξιόλογο θα είναι ωραία να αξιοποιείται αλλά στις προσωπικές μου στιγμές αφού δεν θα έχω την ιδανική απόδοση , δεν θα σκάσω κι’όλας. Και πραγματικά δεν πήρα χαμπάρι πως είναι clickbait0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και Πέμπτη (βολεύει) και δίπλα απ' το σπίτι. Φάνκιε μαζί θα πάμε ? και νομίζω ότι στην ομήγυρη θα προστεθούν και άλλοι γέροντες που έχω υπ' όψιν.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Με αυτό μου θύμισες μια νοιζομάζοξη- να ήταν το 2010, άντε βαριά- βαριά το 2011- σε ένα κεμπαπτζίδικο στα μέρη του μακαρίτη του dkall. Με το που ήρθαν τα φαγητά, να βλέπεις όλους τους γέροντες να βγάζουν χάπια και να τα καταπίνουν με καταιγιστικούς ρυθμούς- για ζάχαρο, χοληστερίνες κλπ. Μεγάλες στιγμές του forum μας. ?0 βαθμοί
-
Ειχα μια για λιγα φεγγαρια, ουσιαστικα ενα copy της IBANEZ ARTIST ειναι αλλα chambered, η ΙΒΑΝΕΖ ειναι πολυ καλυτερη (ειχα 2 και τις πουλησα ο βλαξ) αλλα και πολυ πιο βαρΓια0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι το είδαμε το stand. Έχω ένα , που το έχω από το 1989....Αν δεν καθίσει εκεί....θα πάω σε κάτι τέτοιο . (έχει και η fender ένα που κάνει για V). ΑΣΧΕΤΟ: Πέρασε πριν από λίγο από το timeline μου στο FB, ένας που μόστραρε ένα μπουκάλι κρασί (από αυτούς τους μπον βιβερς τάχα μου.....του Fb....ναι αυτούς με την κοιλίτσα που είναι γλυκύς σαν καραμελίτσα. )? Το γκουγκλαρα και είδα ΑΥΤΟ! https://www.plus4u.gr/krasi-santorinh-assyrtiko-kthma-argyroy-2021-leyko-magnum-1500-ml/142011646-142011646/p?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwP6sBhDAARIsAPfK_wam5pkZJUuACcXWvTsoUzzZKSutzAjBFVBMRnBl17mUhn8pAT0_pUYaAt8LEALw_wcB 72 ,00 € ένα μπουκάλι.....για τι? Για 1000 άχρηστες θερμίδες . ήμαρτον....πάω να πάρω την explorer ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ειδικά στην ηλεκτρική κιθάρα που δεν έχει στάνταρ ύλη εκμάθησης, το θέμα intermediate guitarist είναι ασαφές. Όπως εξάλλου και το beginner (λιγότερο) και το pro (πολύ περισσότερο). Νομίζω ότι μελετώντας έχει μπει από λίγο σε όλα (νότες, κλίμακες, ρυθμό, αυτοσχεδιασμό, θεωρία) αλλά δεν έχει εντρυφήσει σε κανένα από αυτά. Σίγουρα έχει άνεση παικτικά και στον μη κιθαρίστα φαίνεται καλός.0 βαθμοί
-
Εφόσον υπάρχει η έκδοση στα 20w (DSL20HR) - ο οποίος έχει ενσωματωμένο attenuator στα 10w - και κοστίζει λιγότερο από 500 ευρώ, imho δεν αξίζει να τα δώσει κανείς για passive attenuator... Παίρνεις άλλον έναν ενισχυτή ( ο συγκεκριμένος είναι και ενισχυταρα) πολύ καταλληλότερο για σπιτικές εντάσεις (όχι ότι δεν σπάει τζάμια και αυτός όταν ανοιχθεί... ) Θα έχεις και ένα backup amp για τα live ? https://marshall.com/amps/products/amps/dsl/dsl20h0 βαθμοί
-
Το θέμα είναι ότι στη μουσική δεν υπάρχει τόσο πολύ η έννοια του κάλφα. Να σου πει ο άλλος, κοίταξε να δεις, εγώ είμαι κάλφας μπασίστας. Θα σου παίξω, θα πατήσεις απάνω, θα κάνουμε δουλειά μας, αλλά μπορεί να βγουν κάτι γωνίες αλουστράριστες. Τι να σου κάνω, εκεί είμαι τώρα. Κι αναγκαζόμαστε να λέμε, ναι, παίζω, αλλά δεν "παίζω". - Τι εννοείς δεν παίζεις; Αφού και στο χρόνο είσαι και τις φράσεις σου κάνεις; - Ναι βρε παιδί μου, αλλά δεν είναι σαν του τάδε π.χ. το παίξιμο ως ποιότητα, που μπορεί με δύο νότες να σε μαγνητίσει. - Ναι, αλλά παίζεις. - Ε, εντάξει παίζω, και το κρίμα στο λαιμό μου. (Δηλαδή είναι μουσικός αυτός; Ε... μουσικός, εντάξει, που λέει ο λόγος.)? Ενώ λες, είμαι μαθητευόμενος καραμούτζας, και ξέρει ο άλλος ότι δεν είσαι ο αρχιμάστορας. Έχεις ξεκαθαρίσει τη θέση σου.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΠΛΟΥΣγΙΟς ΚΑΙ ΕΣΥ δηλαδη... καλαααααα......0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00