Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/11/24 σε Αναρτήσεις
-
Αφιέρωσες πολύ χρόνο να ψάξεις τι έχουν γράψει για τα "εργαλεία" που χρησιμοποιούν κάποια μέλη για να μπορέσουν να εκφραστούν καλύτερα, αλλά παρέλειψες να αξιολογήσεις το εάν είναι μουσικοί ή όχι, διότι... ...το να λες τον Roberto (κατά κόσμον Απόστολος) τεχνικό και όχι μουσικό, είναι προφανές ότι δεν έχεις κάνει σωστή έρευνα και αξιολόγηση των δεδομένων. Το ίδιο ισχύει και για άλλους "συλλέκτες" και "τεχνίτες" που ονομάζεις και "τσουβαλιάζεις". Συμφωνώ ότι τα πολλά όργανα είναι φετίχ, και δεν χρειάζονται πραγματικά, αλλά όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις τα θεωρώ αναληθή και ανακριβή, σε ένα μεγάλο βαθμό. Εμένα με βγάζω έξω διότι ούτε νότες ξέρω, ούτε είμαι μουσικός και έχω ατελειωτο GAS.3 βαθμοί
-
Παντως να 'πω την αμαρτια μου? Οι περισσοτερες HB εχουν μικροδιαφορες, για λογους νομικης προστασιας ισως, στο σχημα του σωματος. Το βλέπεις πχ και στην gold top LP οπου το σωμα ειναι λιγο "λαθος" στο upper bass bout και στην μια απο τις Explorer που βλεπατε πριν, με το "κοψιμο" εκει κατω στο strap button. Δε σε ενοχλει αυτο? Μιλωντας παντα απο τη σκοπια της ρεπλικας. Προσωπικα με ενοχλει ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ, χιλιες φορες να ηταν σωστο το σωμα και ας ειχε λαθος headstock (πχ Epiphone LP) παρα αυτο. Ειναι Les Paul? Κομπλε. Ειναι 80-90% Les Paulοειδες? Παλι κομπλε. Ειναι 99% Les Paul με μια legally distinct διαφορετικη γωνια στο template? ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ. Anyhow μεγειες, η SG τουλαχιστον ειναι ΜΑΚΡΑΝ η πιο ομορφη επιλογη σε αυτα τα λεφτα, η χλιδα της Custom δεν παιζεται.3 βαθμοί
-
Κατ' αρχάς τον αν έχει η όχι master volume ο ενισχυτής του @Lord_Goumis δεν παίζει κάποιον ιδιαίτερο ρόλο για εμένα στην ερώτησή του. Άλλος είναι ο ήχος και ακόμη πιο σημαντικό το response που θα πάρει από έναν Marshall με το Gain ψηλά και το Volume χαμηλά και άλλος ο ήχος που θα πάρει με το Volume ψηλά το Gain εκεί που χρειάζεται + Attenuator. To αν χρειάζεται ή όχι attenuator πρέπει να το αποφασίσει ο ίδιος λαμβάνοντας υπόψιν ότι: 1. Mε το attenuator θα χρειάζεται πιο συχνά αλλαγή στις μεγάλες λάμπες αν παίζει συχνά και με τον ενισχυτή τελικιασμένο. 2. Το power amp drive που θα πάρεις με το volume ψηλά είναι πιο ογκώδες που μπορεί να είναι καλό ή κακό. Επίσης ένας ενισχυτής στον οποίο εξαρτάσαι απ' το power amp drive είναι πολύ πολύ λιγότερο κομπρεσσαρισμένος. Το οποίο είναι πολύ καλό αν τον θέλεις touch sensitive αλλά πολύ κακό για solos Megadeth ? 3. Τα καλά attenuators κοστίζουν. Tα καλά attenuators που μπορούν να κάνουν καλά έναν 100άρη Marshall που παραμορφωμένος με τελικιασμένα volumes ξεπερνάει ίσως τα 200 watt, κοστίζουν ακόμη περισσότερο. Τέλος προσωπική εμπειρία για το αν αξίζουν. Εγώ έχω αυτό: https://www.motherload.co.uk/product/motherload-elemental-copy/ Παλιότερα είχα το Ultimate Attenuator και αυτό μου φάνηκε αμέσως κλάσεις ανώτερο, παρόλο που και τα δύο είναι reactive τεχνολογίας. Τα απλά passive attenuators που είναι στην ουσία μια ωμική αντίσταση έτσι κι αλλιώς εγώ δε θα τα κοίταζα καν. Compressed fizzy mess. Θα προτιμούσα να παίζω με χαμηλά το όποιο volume ή και με τη βοήθεια πεταλιών (πχ Himmelstrutz) . Γενικά σπάνια παίζω metal ή παρεμφερή είδη οπότε σίγουρα προτιμώ το attenuator απ' το volume στους Marshall, Vox, Matchless. Όταν όμως παίζω metal η κάτι τέτοιο, βάζω απλά τον Boogie, τσίτα το preamp, χωρίς attenuator. H μόνη περίπτωση βασικά που θα βάλω attenuator στον Boogie είναι όταν θέλω να πιάσω "ψευτο-Dumble" ήχους. Καλύτερο attenuator σήμερα από αυτά που διαβάζω, χωρίς προσωπική εμπειρία θεωρείται αυτό της Tone King. Πάντως κι εγώ επαναλαμβάνω είμαι ικανοποιημένος απ' το δικό μου. Δεν ξέρω αν το άλλαζα. YΓ: Αυτό που ΔΕΝ θα αλλάξει σίγουρα είτε παίζεις με volume ενισχυτή είτε με attenuator, είναι το response καμπίνας-μεγαφώνων. Τον ήχο των πιεσμένων Celestion μόνο με εκκωφαντικές εντάσεις μπορείς να τον πάρεις.2 βαθμοί
-
Για μένα, το μουσικός είναι το μεγάλο κουτί. Μέσα υπάρχουν οργανοπαίχτες, τραγουδιστές, συνθέτες, ενορχηστρωτές κτπ κτπ. Δηλαδή, αν πλησιάσεις κάποιον στο δρόμο και του κάνεις ένα 4 μετρο ρυθμό και αρχίσει να συμμετέχει κι αυτός με δικούς του κόντρα ρυθμούς, περνάει η σκέψη "Α, πρέπει να είναι μουσικός." Το ίδιο και αν βάλεις μπροστά ένα σολφεζ κι αρχίσει ο άλλος και το τραγουδάει μουσικά. Λες "α. πρέπει να είναι μουσικός". Τώρα τι μουσικός είναι, αυτό είναι δεύτερη ερώτηση. Έτσι το βλέπω εγώ. Δεν ξέρω αν υπάρχει ορισμός δηλαδή.2 βαθμοί
-
Δεν έχω διαβάσει το υπόλοιπο νήμα αλλά σε αυτού του τύπου τα (παρωχημένα) παραδείγματα, θεωρώ ότι οφείλω να απαντάω πάντα το ίδιο: Όποιος πιστεύει ότι έχει το μουσικό ταλέντο και τη μουσική αντίληψη των παραπάνω, ας μη μάθει να διαβάζει παρτιτούρα ποτέ, μια χαρά μουσική καριέρα θα κάνει.2 βαθμοί
-
Άν είναι να ταιριάζουμε και τα κουστούμια, ε τότε πάρε και μια τέτοια. Fame SE Big Boy Blue | MUSIC STORE professional2 βαθμοί
-
“Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην έχουμε όσες κιθάρες θελουμε.” gkourmoul1, 2023 Μεγειές!!2 βαθμοί
-
Το πόσο συχνά θα χρειάζεσαι αλλαγή στις λάμπες έχει να κάνει πολύ και με τον ενισχυτή. Σε κάποιον vintage ενισχυτή, σε κάποιον Matchless ή Boogie, αν έπαιζες στο 10 μάλλον θα μιλούσαμε για οικονομική καταστροφή ?. Πολλοί ενισχυτές από τη δεκαετία του '80 και μετά έχουν χαμηλότερα ρεύματα έτσι κι αλλιώς για να μπορούν να ανταπεξέλθουν και οι Κινεζολάμπες ?. Oπότε μάλλον με τον ενισχυτή σου στο 3-4 θα είσαι μια χαρά. Όσον αφορά τους καπνούς, έχει να κάνει με ένα κοινό λάθος. Ο ενισχυτής σου είναι μετρημένος 100watt ΚΑΘΑΡΑ. Όταν αρχίζει και βρωμίζει, αυτό το rating πάει περίπατο και η ισχύς του είναι πολύ μεγαλύτερη. Οπότε πρέπει να είσαι σίγουρος ότι το attenuator που θα διαλέξεις τη σηκώνει. Κατ' αρχάς όχι, κανένα από αυτά δε θέλει ρεύμα. Έχεις δίκιο είναι λίγο περίεργη η ορολογία. 'Εχεις δίκιο στο ότι passive ονομάζονται αυτά που δε θέλουν ρεύμα και active ονομάζονται αυτά που θέλουν. Αλλα: Passive ονομάζονται επίσης και αυτά που είναι resistive, δηλαδή λαμβάνουν υπόψιν μόνο τα ωμικά φορτία και απλά προσθέτουν μία αντίσταση για να μην καεί ο τελικός μετασχηματιστής. Παράδειγμα THD Hotplate, DR. Z Brake κλπ Ενώ REACTIVE (και πολλές φορές θα τα ακούσεις και ως active) είναι αυτά που λαμβάνουν υπόψιν όλα τα φορτία: ωμικά, επαγωγικά και χωρητικά. Τα φορτία δηλαδή των αντιστάσεων, των πηνίων και των πυκνωτών. ΥΓ: Λοιπόν ίσως τώρα που το ξανασκέφτομαι @Lord_Goumis, αν κάνεις τόσο λελογισμένη χρήση όσο λες, ακόμη και ένα όχι τόσο τρομερό attenuator, θα σου κάνει μια χαρά τη δουλειά. Στο reverb έχει ένα ultimate attenuator με 360€, έχει επίσης και ένα Dr.Z AirBrake με τα ίδια λεφτά. Εγώ θα έπαιρνα το UA. ΣΗΜΑΝΤΙΚO: Ελέγξε τα Ohm να είναι ίδια με της καμπίνας σου!1 βαθμός
-
δες τον παρακάτω DSL401 ενισχυτή (τον έχω και αυτόν) που έχει όντως master volume Πες ότι παίζω στο od κανάλι (μεσαίο πάνελ) Πρόσεξε ότι έχει και gain και volume το κανάλι αυτό. Αν βάλεις το volume του καναλιού αυτού (κίτρινο) πχ στο 7 και το master volume (κόκκινο) στο 1, ο ήχος σου θα είναι χάλια μαύρα (σαν χαλασμένος τρανζίστορ). Υπεροδηγείς την προενίσχυση και οι τελικές δεν δουλεύουν όπως πρέπει. Aν όμως βάλεις το volume (κίτρινο) πχ στο 2 και το master τέρμα πχ στο 11 ο ήχος βγαίνει φανταστικός. Ίδια decibel και στα δυο σενάρια ? Tώρα ας πούμε ότι θέλω να εφαρμόσω το παραπάνω σενάριο στον DSL 100. ΔΕΝ γινεται, γιατί αυτό το με κόκκινο κύκλο κουμπάκι δεν ...υπάρχει ? Έχω μόνο το gain και το κίτρινο κουμπάκι.. που πάει να πει ότι ο μονος τρόπος να κάνω τις τελικές να πάρουν μπρος είναι να δώσω όλο και περισσότερη ένταση στο με κίτρινο κύκλο volume !!! Kαταλαβαίνεις τώρα γιατί θέλω το master volume? ? @odis13 ναι, το gain δεν αυξάνει την ένταση (αντε να την αυξάνει ελάχιστα, αν είναι βέβαια στο 0 δεν βγαίνει ήχος γιατί δεν δίνεις σημα), είναι όπως τα gain που έχουμε στα πεταλάκια μας. Στους μοντέρνους ενισχυτές νομίζω αυτό είναι σύνηθες? Αυτό βέβαια για το OD κανάλι (τόσο του DSL όσο και του DSL401 του παραπάνω παραδείγματος). Το πράσινο (clean) κανάλι συμπεριφέρεται αλλιώς το gain, όπως οι vintage amps, δίνει και ένταση. Στο παράδειγμα δε του DSL401 όπως βλέπετε δεν υπάρχει volume στο καθαρό κανάλι, μόνο gain (το οποίο λειτουργεί και ως volume και ως gain control) - ετσι για να μπερδευτουμε περισσότερο ? Αν και δεν νομίζω ότι είναι και τόσο μπερδεμένα τα πράγματα. Νομίζω ότι οι μοντέρνοι δικάναλοι ενισχυτές αυτή την φιλοσοφία έχουν περί gain ανάλογα με το αν πρόκειται για το καθαρό ή το od κανάλι1 βαθμός
-
Ολοι μουσικοι ειναι.. εξ ορισμου. Εξαιρουνται οι ντραμερσ αν δεν παιζουν αλλο οργανο. Εγω δεν εχω προβλημα μαζι τους, θα τους εβαζα μεσα, αλλα ο λαος βγαζει ανεκδοτα Οι περισσοτεροι ειναι κ οργανοπαιχτες. Εξαιρουνται αι τραγουδισται (οργανο ειναι κ η φωνη, αλλα δεν φαινεται), οι σαμπλεραδες κ οι κουτακηδες στο φρουτιλουψ. Οι δυο τελευταιοι δεν ειναι ουτε μουσικοι. Ειναι ομως δημιουργοι κ αναλογα με το στυλ τους κ το υφος τους μπορει να ειναι κ καλλιτεχνες. Το διαχωρισμο το κανουμε μεταξυ μας οι μουσικοι, για να εξηγησουμε πιο γρηγορα στον αλλον τι ειδους μανατζερ ειναι. Ελπιζω να βοηθησα1 βαθμός
-
Στο χωριο μου τους λεγανε μουζικαντΗδες με εξαιρεση τους ντραμμερ ,αΦτους τους ελεγανενανε ΤΖΑΜΠΑΝΤΙΣΤΕΣ1 βαθμός
-
Ναι αλλα εισαι πλουσΓιος... Δεν μπορει να εισαι παντου ΤΕΛΕΙΟΣ ρε φιλε, καποιο ΨΕΓΑΔΙ θα το εχεις. Οποτε να περιμενεις σημειωμα απο την εΥΦορια1 βαθμός
-
Ευτυχώς το έκανες και ήθελα να στο γράψω και εγώ να μην πάρεις την cherry γιατί transparent χρώματα σε χαμηλής κατηγορίας τιμής όργανα δεν είναι και ό,τι πιο όμορφο αισθητικά... κολλάνε πολλά κομμάτια με ό,τι ξύλα βρουν και αν το χρώμα είναι transparent όταν κοιτάς την κιθάρα είναι σαν να μπαίνεις στο google maps και να κοιτάς οικόπεδα από αεροφωτογραφία (ναι, και στις μη-custom shop Gibson το σώμα δεν είναι ένα κομμάτι, αλλά τουλάχιστον εκεί προσπαθούν να ''ματσάρουν'' αισθητικά τα ξύλα). Και επειδή βλέπω ότι θέλεις κι άλλες, προτείνω μόνο solid χρώματα ? Καλορίζικες!1 βαθμός
-
Η εικόνα είναι αυτή που είναι, ανάλογα με τη μουσική που καταγράφεται. Για ποια συμμετρία, και ποια εικόνα μιλάμε; Αν θες να γράψεις μουσική που πηδά τόσο πολύ και συνεχώς (τουλάχιστον διαστήματα 13ης δηλαδή, από το ντο κάτω από το πεντάγραμμο στο κλειδί του σολ π.χ. μέχρι το λα πάνω από το πεντάγραμμο στο κλειδί του σολ), ίσως να χρησίμευε το 7γραμμο. Ίσως. Ίσως... να βόλευε, αν δεν μπερδευόταν το μάτι από τις δύο μόνιμες έξτρα γραμμές. Επειδή όμως δεν είναι μόνο η κιθάρα το όργανο γύρω από το οποίο περιστρέφεται ο κόσμος, κι επειδή συνήθως οι φωνές έχουν μία έκταση 2 οκτάβων και επειδή οι φωνές είναι φωνές και δεν είναι τόσο πηδηχτούλες, μέσα σε ένα πεντάγραμμο φιλοξενείται όλη η έκταση της κάθε φωνής, με χρήση μόνο 1 ή δύο βοηθητικών γραμμών για τους 2 ή 3 φθόγγους στα δύο άκρα της έκτασης. Πολύ πρόχειρη τρολλιά αυτή. Υπάρχει λόγος που οι φθόγγοι είναι 7, και με τις αλλοιώσεις τους 12. Το γιατί μπορεί να το μάθει κανείς σχετικά εύκολα με κάποια ενασχόληση. Φίλε guitarist, έχω την εντύπωση ότι αυτοί που έχουν μεγαλύτερη εμμονή με την παρτιτούρα είναι αυτοί που δεν ξέρουν να διαβάζουν. Εγώ έμαθα, διαβάζω, με χίλια βάσανα, κι ακόμα το μάτι μου δεν κόβει όσο θα έπρεπε. Ό,τι μπορώ να το παίξω με το αυτί το παίζω. Παρτιτούρα θέλω μόνο αν δεν μπορώ να αποστηθίσω κάτι γρήγορα, για να μου το υπενθυμίζει. Αλλά και να μην διαβάζει κάποιος παρτιτούρα δε με ενοχλεί καθόλου. Δε σημαίνει τίποτα. Αρκεί να ξέρει μουσική για να μπορούμε να συνεννοηθούμε. Τη στιγμή όμως που αυτός που δε διαβάζει έρχεται και μου λέει "τι θες μωρέ και διαβάζεις, μαλακίες είναι όλα", για μένα δε συμβαίνει τίποτα, πραγματικά δεν μου καίγεται καρφί. Απλά καταλαβαίνω ότι αυτός που το λέει είναι μουσικά ανώριμος, κι ότι τον τσούζει που δεν ξέρει να διαβάζει. Εμένα με νοιάζει; Καθόλου. Ξέρω να διαβάσω; Ξέρω. Ξέρω γιατί διαβάζω; ξέρω. Με ενδιαφέρει αν διαβάζεις εσύ; όχι. Εσένα, γιατί σε ενδιαφέρει που δεν ξέρεις να διαβάζεις τόσο πολύ ώστε να θες να καταστήσεις την παρτιτούρα κρεμαστάρι; Κι εδώ ακριβώς είναι η απόδειξη. Κάτσε να το γράψω και με κεφαλαία να κάνει ΑΙΣΘΗΣΗ. ΟΣΟ ΕΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ. Κι ας αναρωτηθούμε τώρα αν έχουμε γνωρίσει ποτέ κάποιον σοφό γέροντα που δεν ήξερε να γράψει το όνομά του. Ας αναρωτηθούμε αν έχουμε γνωρίσει κάποιον πολύ σπουδαγμένο, πολύ μορφωμένο, τραχύ μαλάκα. Προσωπικά τα έχω δει και τα δύο. Άρα; Αν θέλετε να μάθετε να διαβάζετε, καθίστε να μάθετε να διαβάζετε. Αν δε θέλετε, μην κάθεστε. Αλλά παρακαλώ μην επιτίθεστε σε θεωρία μουσικής που βρίσκει εφαρμογή σε πληθώρα μουσικών ειδών, αιώνες τώρα. Σας αδικεί. Είναι σαν να χτυπώ το μπέτη μου και να λέω γιατί δηλαδή Χι τετράγωνο να είναι χι επί χι. Τόσο χάλια φαίνεται.1 βαθμός
-
Καλόπαιχτη !!!!! Φαίνεται πως έχει φτιάξει πολύ την ποιότητα η ΗΒ Οι 2 που ειχαν πέσει στα χερια μου απο ανταλλαγή το 2018-2019 (μια strat και μια tele) θέλανε "μαζέματα"1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ένας φίλος πήρε πρόσφατα μια HB les paul με floyd rose και έπαθα πλάκα από την ποιότητα κατασκευής.Καλοπαιχτη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ε τοτε τι νοημα εχει ολη η συζητηση Φυσικα δεν κανω πλακα Εαν εκφραζομαι γραφοντας ποιηματα ειμαι ποιητης. Τωρα το αν ειμαι καλος η κακος θα το κρινει ο χρονος (και μονο).0 βαθμοί
-
@kpeyos σε ευχαριστώ για το κατατοπιστικό ποστ, καταλαβα... έχω αρκετά πράγματα να σκεφτώ τώρα. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σορρυ για το πλαγιως offtopic (δεν εχω κατι να σου προτεινω απο πλευρας attenuator, ειμαι και εγω απλα περιεργος πως δουλευουν τα 300 vol controls σε αυτους τους Marshall) αλλα ειπες οτι στον δικο σου με τα gain & volume οταν ανεβαζεις το gain "βρωμιζει" μεν ο ήχος αλλα η ενταση του παραμενει απολυτως ιδια? Δεν υπαρχει εστω μια καποια αυξηση και στο συνολικο volume output απλα ανεβαζοντας gain? Γιατι τοτε σιγουρα δεν ειναι "συμβατικο" master volume στο τελος της προενισχυσης (πραγμα που εξηγει και γιατι προσθεσαν ενα σε μετεπειτα εκδοσεις), απορω γιατι το σχεδιασαν ετσι. Edit - οπως το ειπε και ο Βρασιδας παραπανω, με μπερδευαν παντα οι εν λογω Marshall με τα 37 volume, I don't get it. Edit 2 - καταλαβαινω την ιδεα του να εχεις σε ενα πολυκαναλο ενισχυτη gain και volume για καθε καναλι ΣΥΝ χωριστο master volume για ολα μαζι, ωστε να μπορεις να στησεις σε καθε καναλι το gain και τη σχετικη ενταση του καθενος και ΜΕΤΑ να μπορεις συνολικα αυτο το πραμα να το ανεβασεις/κατεβασεις απο το μαστερ. Αλλα γιατι να εχεις gain, volume και master για ΚΑΘΕ καναλι?0 βαθμοί
-
Ο παλιός έχει 2 volume, o καινούργιος έχει 4 volume. Δεν τα ονομάζει διαφορετικά. Άλλο τα volumes και άλλο τα master volumes :) Τα front panels είναι ολόιδια αν εξαιρέσεις ότι τα equalisation και reverb controls είναι ανάποδα.0 βαθμοί
-
Το έχω ακούσει με έναν vibrolux reverb του 66 και έναν deluxe non reverb του 65 καθώς και με έναν 100ρη Plexi early 70s0 βαθμοί
-
εχεις δικιο, θυμαμαι μαλιστα παιδακι σε ενα πανηγυρι περιεργαζομουνα την ντραμς...οποτε ηρθε ο...τζαμπανιστας και σε αυστηρο τονο μου ειπε "μηπραζστηντζαζ"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και οι ακριβες και πολλες κιθαρες που εχουν οι πλουσΓιοι,αρχοσχολοι 50αρηδες , να τα λεΜαι κιΑΦΤΑ0 βαθμοί
-
O Gianluca είναι πολύ φίλος. Τα λέμε που και που με τα κοστουμάκια μας για τις κιθαρίτσες μας. Φυσικά,με μπάσσα δεν πολυασχολούμαστε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ετσι είναι "πετάς λεφτά στα παλιοκούτια και δεν παίρνεις ενα σακι φακές να πουλάμε" που έλεγε και ο αείμνηστος Ζήκος?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι, παρ ολιγον να αγορασω για λογους nostalgia και μονο το πρωτο αυτοκινητο του πατερα μου, αυτο των παιδικων μου χρονων που στην οψη του εσωτερικου του δακρυζω, ενα simca 1301 του 74. Ευτυχως εχουν γινει ημισυλλεκτικα κ το εδιναν 6000€ κ κρατηθηκα. Οποτε για κιθαρα με κλασμα του κοστους, ευκολα εαν μου θυμιζε κατι.0 βαθμοί
-
Τι έγινε ρε παιδιά σήμερα; Εχουμε κανά ανάδρομο πλανήτη; Ούτε τη tele μου δεν μ' αφήνετε να παίξω.0 βαθμοί
-
ΟΛΑ τα post στα οποια εκανε το τσουβαλιασμα ο τυπος (δεν θυμαμαι το ονομα του και βαρΓιεμαι να το ψαχνω) ηταν ΑΡΧΑΙΑ. Ουσιαστικα ανεστησε πολλα πεθαμενα threads κανοντας προσωπικες επιθεσεις...αλλα με ΔΥΟ-ΤΡΙΑ χρονια delay.. Αρα προφανως απηχε για καποιους λογους (του την σπασαμε και ειχε φυγει ?,ειχε μπει φυλακη?,ειχε ναΒαγησει σε τροπικο νησι? ,τον ειχαν κλεισει σε ιδρυμα? νοσηλευονταν καπου βαΡγια αρρωστος?, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ αλλα και δεν ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ να μαθει) και σημερα ειπε να κανει ενα come back with a BANG...(παλι για καποιους λογους που ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ αλλα και δεν ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ να μαθει) οποτε μην ασχολειστε....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ενταξει αυτοι ειναι σχεδιαση του 66 (υπαρχουν στην 12χορδη Fender και σε καποια prototypes ) απλα σε αυτο το μοντελλο τους εχει φτιαξει ο SD εγινε, το σολο εχει παιχτει σε αυτην0 βαθμοί
-
Σε αυτή δεν θα διαφωνήσω... Θα του πήγαινε "γάντι".0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θέλω να έρθω στην Κοζάνη να είμαι παρών όταν συμβεί. ?0 βαθμοί
-
Μόλις ήρθε η πρώτη κυρία. Την σκάλισα λίγο...... γιατι έχω την καθαρίστρια σήμερα στον πύργο....και θέλω να ξανα έρθει. ? Πρώτες γρήγορες επισημάνσεις. 1. Πολύ ελαφριά , πολύ καλό αυτό. 2. Μια χαρα μανίκι (λίγο χοντρό για τα γούστα μου, αλλά έχω την Baja που είναι χειρότερη). και τάστα . 3. Κρατάει μια χαρά το κούρδισμα στο bends (αυτό με ενδιέφερε κυρίως). 4. Θέλει λίγο ψάξιμο το wiring με τους 3 μαγνήτες....όχι τίποτα σπουδαίο, αλλά για να δεις όλους τους τόνους. 5. Είναι πανέμορφη. Άνοιξε ο δρόμος με τις HB , και επειδή μου άρεσε το craftsmanship των......θα πάρω κι άλλες, εκτός από την Flying V που περιμένω, και την explorer που λιγουρεύομαι. ? Y.Γ. Είχε και δώρο καλώδιο! Μικρή κίνηση....αλλά το εκτιμώ!0 βαθμοί
-
Γι’ αυτό αναφέρω τα όσα λέω στην 2η παράγραφο. Στο νου μου την έχω ως ΗΗ διάταξη, όπου η απουσία τρέμολο με ξενίζει αρκετά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είναι πολύ μικρή. Άλλαξα τη θέση του ενός ομοιωματικού, ώστε να ταιριάζει καλύτερα στο κλίμα του νήματος.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αφού δεν μπορείς να βρεις διαφορές σε μια "φθηνή" και μια "ακριβή" κιθάρα, πίστεψε με..., είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος!0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00