Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/07/24 σε όλα
-
Αν προσέξει κανείς τα γούστα των θαμώνων στο τι ακούνε και το τι παίζουνε γίνεται αμέσως προφανές ότι συζητήσεις περί ήχου της κιθάρας είναι μάταιες, όπως και οι συστάσεις για μαγνήτες και κιθάρες. Άλλο πράγμα ψάχνει ο καθένας και άλλο εννοεί καλό. Δεν αποκλείεται βέβαια να συμπίπτουν τα γούστα κάποιων αλλά πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι μουσικές προτιμήσεις του κάθε ένα που προτείνει εξοπλισμό2 βαθμοί
-
Πολυχρονος Ιωάννη και εύχομαι να έχεις περισσότερο χρόνο να απολάυσεις τα ταξίδια και την μουσική.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Καλή χρονιά! Πήγαινε στις αγγελίες του νοιζ και κάνε αναζήτηση "classic player Stratocaster" και παρε μια τέτοια. Θα έχεις όργανο που θα κοιτάει στα ίσια την vintage σειρά των usa Stratocasters. Υ.Γ. καμία από τις κιθάρες αυτές στο smart noiz δεν είναι δικές μου, και ουδεμία σχέση έχω με τους πωλητές1 βαθμός
-
Καλή χρονιά! Μιας και είσαι έμπειρος, μην πάρεις το φτηνότερο όργανο που μπορείς να βρεις. Δώσε εστω 400-500 και πάρε μια μεταχειρισμένη ΜΙΜ από τις αγγελίες. Ή έστω πάρε classic vibe, αν πας σε squier. Και κάποιες vintage με 300-350 ευρώ είναι καλές, με ψιλοπαχύ μανίκι. Οι squier έχουν λεπτό. Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις όσες πιο πολλές μπορείς για να δεις τι σου ταιριάζει στο χέρι. Επίσης, δύσκολα να βρεις custom made strat κάτω από 1000 ευρώ. Ιδανικά, θα έδινα το 1000αρικο για μεταχειρισμένη US strat. Δεν παίζεις με τον neck, αλλά θα ανακαλύψεις ότι στον neck κρύβεται η μισή ομορφιά της στρατ. Η υπόλοιπη μισή κρύβεται στις θέσεις 2 και 4. Την πιο πολύ ώρα μου τις παίρνω σε αυτές, τη στιγμή που σε ΗΗ κιθάρες την περνώ στον bridge. Παρόλαυτα, μπορείς να βάλεις τους περισσότερους bridge μαγνήτες στην θέση neck. Σε πολλα κλασικά σετ, παίρνεις τρεις ίδιους μαγνήτες. Με οποιοδήποτε κλασικό σετ μαγνητων θα παιξεις μπλουζ. Έχεις κάτι πιο συγκεκριμένο στο νου?1 βαθμός
-
Σόρρυ για το off topic αλλά δε θα συμφωνήσω ότι οι PRS δεν είχαν καλούς μαγνήτες. Εμένα μου φαίνονται μια χαρά. Γούστα είναι αυτά βέβαια απλά όλες οι PRS που βλέπω στην αγορά μεταχειρισμένων στην σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία είναι με τους στοκ μαγνήτες (ενώ στις Gibson custom shop έχω συναντήσει πιο πολλές με aftermarket μαγνητες). Οι περισσότερες έχουν την μοντα με το toogle switch και το push pull αντί για το rotary επιλογέα. Δεκτό και κατανοητό να μην αρέσει αυτό το voicing σε κάποιους αλλά είναι πολύ καλοί μαγνήτες με sustain και clarity. Δεκτό και κατανοητό τα παιδιά εκείνου του φόρουμ να ψάχνουν κάτι άλλο, όπως και αυτούς που αλλάζουν μαγνήτες σε τεσσάρων και πέντε χιλιάδων ευρώ αξίας Gibson Custom Shop αλλά προσωπικά ακόμα και οι dragon II που κάποιοι στα φόρουμ θεωρούν λίγο meh μια χαρά μου ακούγονται On topic: προσωπικά δεν είμαι υπέρ της διαδικασίας αλλαγής μαγνητών σε κιθάρες (τέτοιας αξίας) όπως του OP. Ακόμα και EMG να ήθελα, θα έπαιρνα το αντίστοιχο όργανο. Καταλαβαίνω ότι άλλο ένας burstbucker, ένας classic 57 και ένας 490 αλλά όχι σε φάση να τρελαίνομαι ποιον πρέπει να βάλω... Ας έχει η κιθάρα τον χαρακτήρα της όπως τον έφτιαξε η μαμά εταιρεία. Σαν les paul θα ακούγεται στο τέλος της μερας... Φυσικά καμία αντίρρηση σε όποιον του αρέσει να ψάχνεται..απλά δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του να αλλάζω μαγνήτες σε όργανο των 4000 ευρώ1 βαθμός
-
Ναι αλλά αυτό είναι αισθητικό θέμα ,σε πάρα πολλούς κιθαρίστες αρέσει. Btw δεν είναι toasted maple τα μπράτσα των EJ , βαμμένα με amber yellow είναι και μετά με νίτρο (που κάποιον που δεν έχει παίξει με vintage Fender όντως τον ξενίζει)1 βαθμός
-
Εξαιρετικό κομμάτι!!!! Νομίζω πως βγαίνει λίγο μπάσα η τελική μίξη, ιδιαίτερα για το είδος των 80's. Θέλουν κόψιμο τα μπάσα. Εκπληκτικό πάντως.1 βαθμός
-
Υπηρξαν δηλαδη καποιοι ειδημονες εδω μεσα που επαιξαν με την κιθαρα ΣΟΥ και την ειπαν κιθαρακλα? Γιατι τοτε δεν τους την πουλησες για να απαλαχθεις ? Εγω εχω παιξει με αρκετες EJ και ειχαν διαφορες η μια απο την αλλη δεν ειναι ολες ιδιες. Απο εκει και περα αν σε μια ΚΑΛΗ EJ (αυτη ας πουμε που παιζει ο ιδιος ο EJ στα live του) βαλεις πανω EMG Trisatanic Diabolator 8987Κ ή εναν αθλιο κινεζικο κεραμικο strat μαγνητη ΔΕΝ θα επηρεαστει ο ηχος της ενα 5%....αλλα 70%..... αΦΤο ειπα εγω (εγω οκ? οχι καποιοι αλλοι οι οποιοι μπορει να ειπαν αυτο που λες εσυ) Η ηλεκτρικη κιθαρα ειναι ενα ΣΥΝΟΛΟ απο εξαρτηματα και ο "ΗΧΟΣ" της ενα συνολο απο "εργαλεια" (κιθαρα-εφε-ενισχυτης) ,φυσικα και τα ξυλα της (ή το οποιοδηποτε υλικο απο το οποιο ειναι φτιαγμενη) παιζουν σημαντικο ρολο αλλα το ιδιο σημαντικο ρολο παιζει και το set up και το "δεσιμο" της (τον μεγαλυτερο ισως) ,το gauge/υλικο και η ηλικια των χορδων, το hardware (και ειδικα η γεφυρα και τα saddles οπως και το μεγεθος και υλικο των ταστων) και φυσικα και οι μαγνητες που "μεταφερουν" ολο το αποτελεσμα στον ενισχυτη (ο οποιος φυσικα και παιζει τεραστιο ρολο στον τελικο ηχο, περισσοτερο απο την ιδια την κιθαρα....) Η δικη μου εμπειρια (και "κατασκευαστικα" εχοντας συναρμολογησει δεκαδες partscasters) μου λεει δε οτι απο τα "ξυλα" της κιθαρας τον βασικοτερο ρολο παιζει το ΜΠΡΑΤΣΟ και οχι το σωμα (δηλαδη ο ηλεκτρικος ηχος μιας κιθαρας θα αλλαξει σημαντικα αν της αλλαξεις το μπρατσο και λιγοτερο το σωμα εκτος και αν βαλεις δραματικα βαρυτερο ή ελαφρυτερο) ειδικα το αν εχει μονό ή διπλό TR καθως βεβαια και η μαζα του/ακαμψια του οπως και η κοπή του (flat ή quarter). Αλλα και παλι μπρατσο και σωμα ΔΕΝ ειναι το 95% του ηχου μιας ηλεκτρικης κιθαρας. Παρε μια super vintage sounding telecaster και βγαλε την ashtray bridge και βαλε μια gotoh brass & αλλαξε τους μαγνητες απο vintage σε Joe Barden και θα εχεις μια ΑΛΛΗ κιθαρα σιγουρα με το μισο twang και σκασιμο απο την αρχικη.....ή απλα βαλε της εναν καλο strat neck μαγνητη στη θεση του neck και θα εχεις μια κανονικοτατη stratocaster (οταν παιζεις σε εκεινη τη θεση, hardtail stratocaster για τα λεμε και σωστα)1 βαθμός
-
Όπως και το προηγούμενο που είχες ανεβάσει, σούπερ ατμόσφαιρα/μελωδίες/θέματα. Αν το σαξόφωνο ακουγόταν αληθινό, όπως γράφει κι ο Πάνος, θα έπαιρνες 10.1 βαθμός
-
Από τη στιγμή που μιλάμε πολιτισμένα δεν βλέπω γτ γίνεται παρατήρηση... Άλλωστε κ αυτά που λέμε είναι έμμεσα σχετικα1 βαθμός
-
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Βασίλη και τον Γιώργο. Αλλά αν τον έψαξες και πιστεύεις ότι σε καλύπτει για αυτό που είναι δεν έχει σημασία. Εγώ θέλω να πω ότι η Μάρσαλ, παρά κάποιες κακεντρέχειες που γράφονται (ή μάλλον γράφονταν) κατά καιρούς στα φόρα, δεν είναι υπερτιμημένη εταιρεία.Είναι ενισχυτές για τον λαό, για τον απλό τον μουσικό, δεν γίνανε boutique εκμεταλλευόμενοι το όνομα. Σε όλα τα βαλαντια έχει ενισχυταρες, είτε είναι βιετναμέζικοι είτε UK.. θέλω και τον μικρό και τον μεγάλο DSL, και τον origin και τον JVM και τα studio μοντέλα και τον reissue 2203 και τα πάντα όλα ? Οι Αμερικάνοι ίσως τους χρυσοπληρωνουνε αλλά δεν τους λυπάμαι γιατί και εμείς χρυσοπληρωνουμε πολλά πράγματα που αυτοί τα παίρνουν κοψοχρονια1 βαθμός
-
Στη θέση σου δεν θα έβαζα active emg καθώς είναι πολύ heavy ο ήχος, και θα ζοριστείς λιγο με τα blues. Υπάρχει και η μεση λύση, να βάλεις ένα σετ JB/Jazz ή custom 5/ jazz της seymour (μια χαρά για μεταλ), ή ένα πιο ροκάδικο σετ από GAS (gastation/Pafoid N plus) όπου παίζει τα παντα, με έμφαση στο hard rock. Από την άλλη, εάν σου άρεσαν, τότε προχώρα... Σε τι rig κουμπώνεις την lp?1 βαθμός
-
Λίγα λόγια για το track. Οι εγγραφές είχαν γίνει πριν αρκετές ημέρες με το Dexxed vst αλλά στην πορεία άλλαξα γνώμη και χρησιμοποίησα το minilogue και τα vsts του cubase καθώς και το sampletank. Δεν μπορούσα να το ολοκληρώσω σαν track,γιατί συνήθως θέλω να έχω μια θεματολογία μέσα στα κομμάτια μου,κάτι το οποίο έγινε αργότερα διαβάζωντας για το περίφημο αυτό πλάσμα που ονομάζεται αετός. Τα χαρακτηριστικά που τον διακρίνουν,με έκαναν να βρώ το θέμα μου και αυτό είναι μια μουσική ιστορία γύρω απο αυτό. Αφιερωμένο σε όλους τους ανθρώπους που τους διακρίνουν τα χαρακτηριστικά του. Καλή Χρονιά με υγεία!0 βαθμοί
-
Είναι 100 φορές καλύτερη.Και πιο απλή και πιο γερή και πιο όμορφη. Βασικά είναι η μοναδική κιθάρα που υπάρχει,όλες οι άλλες είναι συμπληρώματα ? από τύχη ζούν.0 βαθμοί
-
Made in Mexico. Αλλά όλες οι Mexico δεν είναι το ίδιο καλές. Αυτές που γράφουν Made In Mexico από μπροστά είναι παλιότερες των 90s και όχι τόσο καλές. Οι Classic players είναι μάλλον οι καλύτερες και οι καινούργιες player είναι καλύτερες από τις 90s αλλά χειρότερες από τις Classic Players0 βαθμοί
-
Τα τελευταία χρόνια, αλλιώς κλασσικούς vintage tele μαγνήτες είχε πάντα. Άσε που με οποιοδήποτε κιθάρα και να παίξει ο ίδιος ήχος βγαίνει ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τελειο κομματι , απο το χωρο της ηλεκτρονικης μουσικης ! Σταζουν τα μελια απο τη μελωδικοτητα :D0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για εμένα, που παίζω μόνος στο σπίτι, ο Strat ήχος ΕΙΝΑΙ αυτός του neck στα μοντέλα από ΑmSTD και πάνω (και αυτός του bridge για τις αντίστοιχες tele) - Δεν θα έμπαινα σε πειράματα για τη μόνη μου Strat. ΕJs - δοκίμασα κάποτε μια στον Νάκα, έχοντας διαβάσει προηγουμένως πολύ καλές κριτικές στο noiz - άσχημο για τα γούστα μου το toasted χρώμα στο μπράτσο και άθλιο action - μιλάω όμως για ΜΙΑ EJ - όχι για όλες0 βαθμοί
-
Κανείς νομίζω δε διαφωνεί με αυτό. Δεν είπαμε ότι αν βάλεις καταπληκτικούς πανάκριβους μαγνήτες σε μια κακή κιθάρα θα έχεις μια καταπληκτική κιθάρα. Αυτό και εγώ το έχω δει btw. Έχω βάλει ακριβώς την ίδια γέφυρα (Gotoh brass), κλειδιά (vintage style) και μαγνήτες (Fralin vintage hot) με μετρημένα pots σε δύο Telecasters που φορούσαν ίδια Dunlop 6105 τάστα και δεν είχαν σχέση η μία με την άλλη. Η μία είχε ένα φυσικό compression με παχιά πρίμα, sustain και ισορροπία και η δεύτερη ήταν κλασικό klanger. Αυτό που λέω εγώ τουλάχιστον είναι πως αν ξέρεις κατ΄ αρχάς να ακούς τις αδυναμίες του οργάνου που έχεις σε σχέση με αυτό που θες και ξέρεις και πως να διαλέξεις μαγνήτες, αλλάζοντάς τους στο τέλος θα έχεις μια κιθάρα που θα σου αρέσει περισσότερο. Και επειδή έφερες και σαν παράδειγμα τις PRS, ήμουν μέλος του "Birds & Moons" του μεγαλύτερου ανεπίσημου forum της PRS για πάρα πολλά χρόνια. Οι περισσότεροι άλλαζαν τους μαγνήτες σε αυτές τις κιθάρες πριν να αγοράσει η PRS την Leesona και ξεκινήσει να τυλίγει PAF clones. Σχεδόν κανείς δεν κρατούσε τους Dragon II ή τους Vintage Bass/HFS ή τους #7. Και όλοι ήταν πορωμένοι με τις κιθάρες τους, απλά συμφωνούσαν ότι η PRS δε φτιάχνει καλούς μαγνήτες. Μάλιστα υπήρχαν και "go to" sets για PRS τότε στα οποία υπήρχε συμφωνία ότι ακούγονται καλά σε αυτές τις κιθάρες. Οι WCR Darkburst/Godwood και οι Lollar Imperials. Η δική μου εμπειρία ήταν ότι η PRS έπαιξε όπως ακριβώς ήθελα όταν έβαλα τους DiMarzio PAF Masters. Δεν φταίει πάντα η κιθάρα λοιπόν. Υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις που οι εργοστασιακοί μαγνήτες δεν είναι το βέλτιστο που θέλει κάποιος για το όργανο. Άλλο παράδειγμα, οι Les Paul. Ποιοι είναι οι "καλοί εργοστασιακοί μαγνήτες"; Οι underwound T-Top του 70; Οι overwound 490/498 του 80; Οι Burstbuckers; Oi Custombuckers; To κάθε ένα από αυτά στα σετ ακούγεται εντελώς διαφορετικά. Όλοι θα ακουστούν καλύτερα σε μια καλή υλοποίηση αλλά καμία κιθάρα δε ακουστεί ίδια είτε φοράει T-Top είτε 490/498.0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τοποθέτηση! Εγώ την έμπνευση για emg την πήρα από ένα video που ανέβασε η εταιρία για τους 57/62. Παίζει ο κιθαρίστας των priest και ακούγονται λουκούμι! Βέβαια και καυσοξυλο να του δώσεις θα το φέρει στα μέτρα του... 81/85 δεν θα έβαζα η αλήθεια είναι! Για την ιστορία, έπαιξα με το ύψος και ακούγονται πολύ καλύτερα οι burstbucker... Κοίτα να δεις που κάνει τόση διαφορά!! Αν θες τσέκαρε τους 57/62 και πες μ την άποψη σου!! Ευχαριστώ!0 βαθμοί
-
Ιδιαίτερα οι Studio με την εβένινη ταστιέρα που δίνει λίγο παραπάνω πρίμα και μπορεί να σηκώσει πιο μεσαίους μαγνήτες, μπορούν να γίνουν metal machines.0 βαθμοί
-
Καλησπερα και από εμενα.Το βασικο μου όργανο είναι gibson les paul studio με emg 80/81.Μου αρέσουν πολύ γιατί έχουν ευκρίνεια σε γρήγορα παιξίματα, χαμηλά κουρδίσματα και φουλ gain χωρις να ξυρίζει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μπορει να εχει μια λογικη αυτό που λες αλλα το ιδιο το προβλημα του op ειναι τοσο χαοτικο οσο και το συμπαν σχεδον. 1000 ανθρωποι 1000... γνωμες και αν βαλεις στα υποψη οτι κανείς δεν ακουσε την κιθαρα του ουτε καν τον ενισχυτή του ο ιδιος ουτε και μεσα στο μυαλο του ειναι. Συνεπως για μενα, οχι. Τα φορα δεν μπορουν να βοηθησουν. Επ αυτου.0 βαθμοί
-
Δεν ειναι αυτο που νομιζεις ? απλα με αυτες τις κιθαρες παιζεις τοσο καλα τα μπλουζ, που σιγα σιγα αρχιζεις και μαυριζεις ? στο μηνα πανω εχεις γινει φτυστος ο BB King ?0 βαθμοί
-
Δεν ειναι μονο οι μαγνητες, ειναι και τα ηλεκτρικα, και το scale, και η γεφυρα και γενικα καλο ειναι να βλεπουμε την κιθαρα σα συνολο, να τη δοκιμαζουμε και να μας κανει, διοτι η ανατομια δεν ειναι τροπος εκτιμησης αλλα τροπος να τρελαθει κανεις. Δοκιμαζεις- σου αρεσει- τη χτυπας, μην περιμενεις να κανεις την κιθαρα το γεφυρι της Αρτας για να σου αρεσει, 45 μαστορες και 60 τυλιχταδες, τοσες κιθαρες υπαρχουν, ελεος.0 βαθμοί
-
Τον συγκεκριμένο (DSL1cr) τον εχω και εγώ και τον θεωρώ από τους καλύτερους λαμπατους για home practicing (και όχι μόνο)...0 βαθμοί
-
Μεταξύ μας να ξέρεις πιο πολύ ρόλο παίζει το scale της κιθάρας σου παρα τα ξύλα κι ΟΛΑ αυτά που αναφέρεις τα περί στοναρίσματος ξυλων και τα υπόλοιπα ειναι πραγματικά αστεία, και τα λέτε εσείς οι κολλημένοι με τα brand names και τα Τίμια ΚCύλα αλλά οκ εδώ μεσα τόσα χρόνια τα εχουμε δει ΟΛΑ δεν ειναι η πρώτη φορά που σκάει καποιος φωτεινός παντογνώστης ? μαόνι καλώ γοια μαίτσολ?? Διασθητικά? Ταρώ,μελοντολόγος? ? Υ.Γ OP αλλάζεις μαγνήτη αλλάζεις ΗΧΟ, όσο πιο μεγάλη η αλλαγή σε σύρμα(42,43,PVA) σε μαγνητη(απο Α2,3,5,Ceramic) τοσο πιο μεγάλη κι η αλλαγη στον ηχο της κιθάρας σου0 βαθμοί
-
Κατά βάσει παίζω με τον πολυδιακόπτη του ενισχυτή (Bugera 333) τρία κανάλια και reverb μια χαρά με καλύπτουν. Αλλά, επειδή σε κάθε πεταλιέρα μου έβαζα ένα EQ και ένα overdrive ala booster , το παρακάτω θα το αγοράσω. https://harleybenton.com/product/sidecar/#reviews0 βαθμοί
-
Τι συμπτωση ομως ε; Να σου αρεσουν τα παντα, εκτος απο τους μαγνητες. ? Δεν πιστευω οτι εχει σχεση πως οι μαγνητες αλλαζουν ευκολα ? Δηλαδη, αν τα ταστα αλλαζαν και αυτα ευκολα, δε θα εβαζες και θα εβγαζες; Η το radius, δε θα εκανες πειραματα; Το μεγεθος του μπρατσου, καμια χορδη παραπανω να γινει 7 χορδη, αμ τα ξυλα; Γιατι να φορας μαονι Dimarzio, και οχι το σωστο το μαονι το seymour duncan; Αλλα σε ολα αυτα τελικα καταληγουμε οτι θα μεινουμε με αυτα που εχει η κιθαρα, γιατι δεν μπορουμε να κανουμε αλλιως, αλλα με τους μαγνητες εκει, θα αλλαξουμε 5- 6 σετ για να βρουμε τον ιδανικο ? Σε δουλεια να βρισκομαστε.0 βαθμοί
-
Εάν η κιθάρα είναι καλή, με οιονδήποτε καλό μαγνήτη θα ακουστεί καλά. Απο κει και πέρα είναι ζήτημα λεπτομερειών και "κουρδίσματος" του κάθε μαγνήτη για να σε ενθουσιάσει κάτι, οπότε οι δοκιμές (δυστυχώς) είναι μονόδρομος. Ακριβό κι επικίνδυνο σπορ αυτό. Ο μουσικός που παίζει δεν ακούει μόνο, αισθάνεται στο χέρι, κι αυτό κανένας δεν μπορεί να προεξοφλήσει πως θα σου ¨κάτσει" - ούτε ανιχνεύεται σε τεστ του Utube. Σαν γενικό κανόνα πάντως, κράτα πως μετά την κατηγορία των φθηνών μαγνητών, υπάρχουν αμέτρητες καλές επιλογές, πχ ο Duncan SSL-1 θεωρητικά ανταποκρίνεται σε όσα ζητάς, όπως και μοντέλα των Fralin & Lollar, μετά όμως αν ανέβεις κατηγορία τα πράγματα ξεφεύγουν οικονομικά, αν και όχι πάντα, πχ Budz, Rumpelstiltskin, OC Duff, Klein είναι εξαιρετικές επιλογές σε λογικά χρήματα, οι Ellis όπως αναφέρθηκε είναι πολύ καλοί αλλά πανάκριβοι, όπως και οι Foley, Sliders και πολλοί άλλοι. Ακόμα να προσθέσω (κάτω απο κατακραυγή φαντάζομαι ? ) πως κάθε φθηνό ή ακριβό μπουτίκ σετ είναι καλύτερο απο Φέντερ μαζικής παραγωγής. Ορίστε, το είπα. Σε ό,τι με αφορά ως στυλ παιξίματος και γούστο, οι καλύτεροι ίσως μαγνήτες στρατ που έχω παίξει είναι αυτοί που τύλιγε ο αείμνηστος Peter Florance.0 βαθμοί
-
O OP δεν έθεσε όριο budget, οπότε απλά ανέφερα αυτούς που σήμερα θεωρούνται οι κορυφαίοι. Προσωπικά οι CS '69 δε μου αρέσουν, είναι υπερβολικά mid scooped για μένα. Αλλά σίγουρα έχουν το κοινό τους. @Superfunk Για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ πιστεύω ότι μια καταπληκτική υλοποίηση ενός κλασικού σχεδίου ηλεκτρικής κιθάρας θα παίζει καλά με ένα μεγαλύτερο εύρος μαγνητών και μια χάλια υλοποίηση, δε θα σωθεί αναγκαστικά από ένα πανάκριβο σετ. Επίσης πιστεύω ότι οι ενισχυτές και τα μεγάφωνα παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στον ήχο. Αλλά: Ο OP δε ρώτησε αν αξίζει η αλλαγή μαγνητών, ούτε ζήτησε οδηγίες επιλογής ηλεκτρικής κιθάρας και ενισχυτή. Πέραν αυτού, η ίδια η τεράστια αγορά aftermarket μαγνητών με κάποιους κατασκευαστές τους να έχουν φτάσει σε legendary status στον κιθαρόκοσμο και με σετ να κοστίζουν πιο ακριβά και από την ίδια την κιθάρα, καταρρίπτει από μόνη της τη θέση αυτού του post.0 βαθμοί
-
Αν ψάχνεις αυτούς που σήμερα θεωρούνται καλύτεροι και best of the best σήμερα νομίζω είναι οι Ron Ellis στο all around και οι Don Mare σε vintage voiced. Δεν τους έχω ακούσει από κοντά, δεν έχω να πω κάτι άλλο γι αυτούς. Oι Jason Lollar και Lindy Fralin είναι επίσης πασίγνωστες και δοκιμασμένες after market λύσεις. Έχω ακούσει διάφορα μοντέλα και των δύο, σίγουρα 4-5 κλάσεις πιο πάνω απ' οτιδήποτε Fender σε ευκρίνεια και feel για κλασικό μονοπήνιο ήχο. Η εμπειρία μου από τους μαγνήτες του Suhr δεν είναι καλή, τους έχω ακούσει πάνω στις κιθάρες του. Flat και compressed, ίσως να οφειλόταν και στα όργανα βέβαια. Με παράδειγμα ήχου συμφωνώ ότι θα μπορέσεις να βοηθηθείς περισσότερο.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00