Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/31/23 σε Αναρτήσεις
-
Μια βόλτα απο τις αγγελίες εδώ ( αλλά και reverb ) και θα δεις πόσο "σκοτωμένες" είναι οι τιμές τους! Μιλάμε για υπερκοστολόγηση full με υπότιτλο "αναζητώντας το κορόιδο" !!!2 βαθμοί
-
1000€ + ? Αναλογα την κιθαρα. Αλλο μια απαιχτη PRS του 1985 και αλλο μια απαιχτη Maya του 1985. .2 βαθμοί
-
Εάν η κιθάρα είναι καλή, με οιονδήποτε καλό μαγνήτη θα ακουστεί καλά. Απο κει και πέρα είναι ζήτημα λεπτομερειών και "κουρδίσματος" του κάθε μαγνήτη για να σε ενθουσιάσει κάτι, οπότε οι δοκιμές (δυστυχώς) είναι μονόδρομος. Ακριβό κι επικίνδυνο σπορ αυτό. Ο μουσικός που παίζει δεν ακούει μόνο, αισθάνεται στο χέρι, κι αυτό κανένας δεν μπορεί να προεξοφλήσει πως θα σου ¨κάτσει" - ούτε ανιχνεύεται σε τεστ του Utube. Σαν γενικό κανόνα πάντως, κράτα πως μετά την κατηγορία των φθηνών μαγνητών, υπάρχουν αμέτρητες καλές επιλογές, πχ ο Duncan SSL-1 θεωρητικά ανταποκρίνεται σε όσα ζητάς, όπως και μοντέλα των Fralin & Lollar, μετά όμως αν ανέβεις κατηγορία τα πράγματα ξεφεύγουν οικονομικά, αν και όχι πάντα, πχ Budz, Rumpelstiltskin, OC Duff, Klein είναι εξαιρετικές επιλογές σε λογικά χρήματα, οι Ellis όπως αναφέρθηκε είναι πολύ καλοί αλλά πανάκριβοι, όπως και οι Foley, Sliders και πολλοί άλλοι. Ακόμα να προσθέσω (κάτω απο κατακραυγή φαντάζομαι ? ) πως κάθε φθηνό ή ακριβό μπουτίκ σετ είναι καλύτερο απο Φέντερ μαζικής παραγωγής. Ορίστε, το είπα. Σε ό,τι με αφορά ως στυλ παιξίματος και γούστο, οι καλύτεροι ίσως μαγνήτες στρατ που έχω παίξει είναι αυτοί που τύλιγε ο αείμνηστος Peter Florance.2 βαθμοί
-
Μπα, δεν μπερδευτηκα για τις πληροφορίες για τις κιθάρες αλλά η αναφορά στον @vrasidas27. Αναγκάστηκα να διαβάσω απο 3 φορες το κάθε του ποστ για να καταλάβω στο τι προσβλητικό είπε. Ακόμα ψάχνω. Μάλλον παραγέρασα για αυτό το φορουμ Κωστή, συνέχισε το θεάρεστο έργο σου.1 βαθμός
-
Οι διαφορές στα muff είναι εξίσου μεγαλες όπως και στα fuzz face. Αλλάζουν τα μεσαια, η απόκριση στο tone, το clipping και άλλοι παράμετροι.1 βαθμός
-
Ποντάρω σε εκείνον με τα γυαλιά, τον 5ο από δεξιά, με το πανταλόνι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
εδω ολοι ειν αι αγχωμενοι και συ εισαι ενας γιγαντας με την απολαυση στα ματια. ακοαμ και στο μπουζουκι γουσταρεις που κρατας οργανο........... μπορει και στον ομφαλιο λωρο να κανες ντρικι ντρικι εσυ1 βαθμός
-
Τώρα τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος το resonance όταν η κιθάρα φοράει 456Κ μαγνήτες, περνάει από 8 trisatanicdiabolator distortion και ένα ψυγείο με digital πολυεφε χρήζει ψυχιατρικής ερμηνείας....? Έξω από την πλάκα για metal και heavy rock ήχο το resonance είναι μείον για αυτό και οι 70s Les Paul custom που είναι ο ορισμός της βαριάς και πεθαμένης κιθάρας ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ για αυτά τα είδη.1 βαθμός
-
Συνηθως με 500 που τις εχω παρει, με ταστοδουλεια κ αλλαγη μαγνητων, εχεις ενα υπεροπλα για γκαζια κ συμπαθητικους faux ηχους στο 2 κ 4 κοντα στα 8 κατοσταρικα. Εχει κ αλλη αισθηση λογω του φθαρμενου φινιρισματος στο μπρατσο οπως ειπα πιο πριν. Θα μπω κ λιγο στα ξυλα, οποτε καθενας αυτο που θα γραψω στην επομενη παραγραφο, το αξιολογει αναλογα. Το γιαπωνεζικο basswood που εχουν οι mij Ιμπανεζ πολλοι δεν το γουσταρουν. Υπαρχουν κ καποια swamp ash Rg μοντελα (ειδικα mid 90's), που κ αυτα στις ιδιες τιμες παιζουν. Αυτες ειναι πολυ πιο resonant κιθαρες ακουστικα (παλι lo pro ειχαν) οποτε καποιος που το αναζητα αυτο μπορει να κινηθει προς τα εκει. Τα charvel μοντελα που εχω παιξει κοντα στο χιλιαρικο, ηταν υπεροχα σε ολα, εκτος απο τα ξυλα που λεει κ ο @BillTrantos πιο πανω. Το θελω το οργανο πιο resonant ακουστικα για ψυχολογικους λογους, ακομα κ αν αυτο δε μεταφραζεται, ειδικα σε higain καταστασεις για τις οποιες προοριζονται οι κιθαρες αυτες. Ασε που οι μαγνητες τους ειχαν ολες εντελως διαφορετικο κ μοντερνο ηχοχρωμα απο αυτο που περιμενω απο τετοιες κιθαρες, οποτε παλι για αλλαγη παω κ ανεβαινει πολυ η κατασταση. Για τα τωρινα τρεμολα δεν εχω αποψη, αφου ποτε σε μια γρηγορη γνωριμια δε του βγαζω τον αδοξαστο για να καταληξω1 βαθμός
-
Απόλυτα λογικό, αλλά άλλο τα 550€ και άλλο τα 1000€. Στα 550€ με τα specs αυτά αξίζει. Οριακά αξίζει ακόμη κι αν πρέπει να τις κάνεις μια καλή ταστοδουλειά.1 βαθμός
-
Είναι σκευρωμενη μείνε μακριά. Αποκλείεται τόσο μεγάλο ύψος στις χορδές να οφείλεται στον καβαλαρη και το nut.1 βαθμός
-
Μαζικής παραγωγής είναι ότι κυκλοφορεί σε μεγάλες ποσότητες, οτι ΔΕΝ ειναι limited runs. Sorry, αλλα απο την στιγμή που μπορεις να τους βρείς στα μαγαζιά, χωρίς κανένα limitation, και Custom Shop να γραφουν, ειναι μαζικής παραγωγής... Οπως και οι CS69. Αλλο οι CS69 που εμπαιναν ΜΟΝΟ στις Custom Shop Fender και τους τυλιγε η κυριούλα, άλλο CS69 που τους παραγγέλνεις χωρις κανένα θέμα απο amazon και thomann. https://www.thomann.de/gr/fender_fat50_cs_pu_set.htm https://www.thomann.de/gr/fender_pickup_5762_vintageset.htm Ιδια τιμή, και εβαλα τους 57/62 επειδή και με αυτους εχω περάσει 15 χρονια. Οπότε ούτε και αυτο ειναι κριτήριο. Ολοι μαζικης παραγωγης είναι εκτος απο τα oddballs σε καποιες Custom Shop ΚΙΘΑΡΕΣ (οποτε τους συγκεκριμένους ΔΕΝ μπορεις απλά να τους αγοράσεις απο κάποιο κατάστημα), ή limited runs (δεν ξερω αν το εχει κανει ποτε αυτο η Fender).1 βαθμός
-
Μπορεί να έχει "λυθεί" η προβληματική που έθεσε ο killbill σε αυτό το post. Θα ήθελα να πω κι εγώ την εμπειρία μου. Σταμάτησα την μουσική λόγω του κλειδιού του ΦΑ, νομίζω. Πριν από καμιά 30αριά χρόνια αυτό. Ταυτίζομαι απόλυτα με τον killbill. Αυτό που κερδίσαν με την επινόηση του κλειδιού του ΦΑ είναι λιγότερο από αυτό που έχασαν. Ναι, πιστεύω ότι είναι ευκολότερο να μάθεις ότι στην 3 ή 4 ή και 5 βοηθητική γραμμή είναι αυτές οι νότες παρά να φέρεις όλο το Πεντάγραμμο τούμπα. Γιατί θα το μάθεις για ένα Πεντάγραμμο και τέλος. Είμαι μεσήλιξ πια και θέλω να ξαναξεκινήσω το πιάνο. Του εξήγησα του νέου μου δασκάλου. Εγώ, κλειδί του ΦΑ δεν μαθαίνω. Φέρε μου παρτιτούρες και θα τις μεταγράφω εγώ. Τρομάζουν τα καημένα τα παιδάκια, όπως ορθώς λέει ο killbill να αρχίζουν να παίζουν με τα δύο χέρια και από πάνω του λες ότι άλλο ισχύει στο ένα χέρι και άλλο στο άλλο... Σαν να διαβάζεις ένα κείμενο και μισές λέξεις να τις προφέρεις αγγλικά και άλλες γαλλικά... Το ξέρω ότι για όσους ανδρώθηκαν με την καθεστηκυία μεθοδολογία, τους φαίνεται αλλόκοτο αυτό. Κάποια στιγμή, αυτό που προτείνει ο killbill μπορεί να τύχει ευρείας αποδοχής. Εγώ πιστεύω ότι περισσότερα παιδιά θα συνέχιζαν έτι περαιτέρω τις σπουδές τους στο πιάνο, αν απλοποιούταν αυτή η κατάσταση. (killbill, χάρηκα που δεν είμαι ο μόνος που το είχε σκεφτεί. Εγώ στον γιο μου έτσι θα τον διδάξω. Ναι, δεν θα μπορέσει να διαβάσει παρτιτούρα άλλων. Ίσως βρεθεί λύση και γι' αυτό, ίσως και απλά να πρέπει να κάνει χωρίς αυτές. Σίγουρα, θα απογοητευτεί από την ενασχόλησή του με το πιάνο πολύ αργότερα απ' ότι άλλοι, άποψή μου.)1 βαθμός
-
Τελευταίο καιρό με βρίσκω να χρησιμοποιώ ολο και περισσότερο πετάλια τύπου big muff. Τα χρησιμοποιώ σε καθαρό ενισχυτή, με low output single coils, και τα χρησιμοποιώ για να πάρω έναν ήχο που είναι πολύ πολύ δύσκολο να τον πάρω από έναν high gain ενισχυτή, ή ακόμα και από distortion pedals. Με μια τυπική στρατοκάστερ είναι πολύ δύσκολο να έχει έναν πολύ παχύ lead ήχο. Χρειάζεται κάποιος συγκεκριμένους ενισχυτές, σε συγκεκριμένες εντάσεις, και να μπουστάρονται από συγκεκριμένα πετάλια για να βγει huge ήχος. Η δουλειά αυτή μπορεί να γίνεται πολύ ευκολότερα σε ένα καθαρό κανάλι ενισχυτή. Χρειάζεται ένα πετάλι τύπου big muff ώστε να δώσει τον όγκο και την κατεύθυνση του ήχου. Χρειάζεται ενα πετάλι με μεσαία (πχ tube screamer) ώστε να δώσει μεσαιες συχνότητες που "σφίγγουν" τον ήχο και τον κάνουν να κοβει στο μιξ. Ενίοτε χρειάζεται και μπουστ από εναν κομπρέσορα για να "απλώσει" παραπάνω τον ήχο, να δώσει παραπάνω όγκο και να βγάλει στην επιφάνεια περισσότερες συχνότητες. Με τον ήχο αυτόν, ανάλογα με το gain και τις ρυθμίσεις στα μεσαια και στα πρίμα, μπορώ να παίξω σε όλα τα ειδη μουσικής που με ενδιαφέρουν. Είναι μια καλή και αξιόπιστη εναλλακτική, καθώς πάντα θα έχει καλό υπό όλες τις συνθήκες. To πλεονέκτημα είναι ότι μπορεί κανει κάποιος με οποιαδήποτε κιθάρα, σε οποιαδήποτε ένταση. Επίσης, ο ήχος έχει μια διαύγεια που δύσκολα την πετυχαίνεις με αλλον τρόπο, ειδικά εάν υπάρχουν single coil pickups που παιζουν. Ανάλογα με το τύπου του muff, αλλάζει και ο χαρακτήρας του ήχο (πιο κρεμώδης, πιο in your face κλπ). Θεωρώ ότι τα πεταλια αυτά είναι κάπως παρεξηγημένα από πολλούς. Δεν είναι fuzz, δεν είναι distortion, αλλά κάτι το ενδιάμεσο. Μέσα στο μιξ ο ήχος τους πραγματικά λάμπει. Παίζουν και με διπλούς μαγνήτες εξίσου καλά, αλλά ο ήχος χάνει το "κρεμώδες" και διαυγές χαρακτηριστικό του, και πηγαίνει περισσότερο σε distortion territory. Και εδώ τρία παραδείγματα, όπου από καθαρό ήχο, με στρατ, ενεργοποιω διαδοχικά compressor, tube screamer, muff, delay. matchop.mp3 matchmuck+.mp3 fandermuck-.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είδες αυτή τη φράση, και προφανώς επέλεξες να την παρεις προσωπικά. Τίποτα παραπάνω. Προσβολή, άμεση ή έμμεση, δεν υπάρχει. Τα γραπτά εύκολα παρεξηγιούνται. Γιαυτό, καλό είναι είναι είμαστε προσεχτικοί, τόσο όταν γραφουμε, όσο και όταν διαβάζουμε ένα ποστ, το οποίο μπορεί να έχει πολλαπλές ερμηνείες. Ας είμαστε θετικοί και καλόπιστοι, να μπει η χρονιά με το δεξί...0 βαθμοί
-
Ναι αλλα με εκανες tag επειδη ή παθιαστηκα ή εγραψα κατι προσβλητικο. Αρα ειναι ακυρο να εχει κ το ονομα μου. Οποτε σε παρακαλω πολυ κανε ενα edit κ βγαλε με , ειδικα απο mod χτυπαει ασχημα η παρατηρηση για κατι που δεν εκανες. Το +1 παει στο οτι συμφωνω σε πολλες αποψεις που αναλυει ο Μιξολυδιαν για τις Mij Les Pauls (αν κ ειπα πολλες φορες πως για εμενα αυτο ισχυει για τα πιο ακριβα μοντελα), οχι γιατι συμφωνω με καποιους χαρακτηρισμους του. Κ επειδη δε θελω ν'αραδιαζω post για να διευκρινιζω ακριβως που συμφωνω οταν δεν εχω να πω κατι νεο, εκανα +10 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και πολύ πριν γίνω μασέρ. Ο @Terry RoscoeBeck5 θα σας πει την ιστορία.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Απαντώντας στο αρχικό ερώτημα "Θα αγοράζατε ποτέ μία κιθάρα της δεκαετίας 80 ή 90 με τιμή 1000+ ευρώ εν έτη 2023" (που δεν περιορίζεται στην Ιαπωνία) λέω σίγουρα "ναι" για μια Valley Arts της pre-Samick περιοδόυ. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι απλησίαστες.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν νομίζω να ήταν τόσο μικρός τότε...? Ας μας διαφωτίσει ο ίδιος, ποντάρω στον δεξιό ακορντεονίστα.0 βαθμοί
-
εχω για αρκετο καιρο το red muck του jam. καποια στιγμη το αφησα και ειχα καιρο να σχοληθω μιας και εβρισκα οτι δεν κοβει κλπ κλπ. Οταν πριν καποιους μηνες το ξαναπιασα αποφασισα οτι ειναι απαραιτητο στην εργαλειοθηκη μου μιας και περα απο ακταπληκτικο ηχο μπορει να αποκτησει οτι ηχοχρωμα θες ειτε αυτονομα με τις ρυθμισεις του ειτε με τι το στακαρεις. Ετσι μπορει να εχει αυτο το βελουδινο lead, συνθοειδη ριφακια, 90s rythm τυπου smashing pumpkins ή placebo kai άλλα πολλά. προσφατα εδω και τρεις μερες βρεθηκε στα χερια μου μεσω νοιζ και το eureka του jam που ειναι υβριδικο και πραγματικη αποκαλυψη................. γενικα τα muff ειναι φοβερα, θιελουν ομως συνοδοιπορους - πεταλια για μενα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχουν περάσει από τα χέρια μου και Schecter και Charvel, νομίζω τη Schecter την είδες στο άλλο thread με τις throwback photos. Πιο "νεκρά" ξύλα δεν έχω ξαναπετύχει. Δεν ένιωθε τίποτα η κιθάρα. Η Tokai (MIJ 2015) που έχω τώρα (τη βλέπετε στο avatar) έκανα ένα γκραααν μόλις ήρθε από κιθαρομάγαζο στην Εσθονία και είδα το φως το αληθινό. Η Schecter 1000 ευρώ το 2012, η Tokai 650 ευρώ το 2018. Εννοείται πάντα ότι μιλάω για μεμονωμένα περιστατικά, του τύπου 10-15 κιθάρες από κάθε εταιρία γιατί τόσες πέτυχα όταν έκανα έρευνα αγοράς. Αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία όμως.0 βαθμοί
-
Είχα μια προαίσθηση ότι ίσως είναι κάποιο modeller ή plugin με την κιθάρα connect, γιατί πολλές φορές είναι πιο εύκολο να "πιάσεις" τον ήχο ενός τεράστιου fuzz έτσι, παρά πχ με ένα SM57. Eίναι κάτι που κι εγώ κάνω κάποιες φορές.0 βαθμοί
-
Θα σου πω απο προσωπικη εμπειρια. Θεωρω αυτες τις σουπερστρατ που περιγραφω πιο πανω απιστευτο vfm. Με μια λεπτομερεια. Να ειναι σε αψογη κατασταση το τρεμολο. Θελει λιγο παραπανω ψαξιμο, αλλα οσες εχω παρει το τρεμολο ηταν σουπερ (καποια ηταν αλλαγμενο με πιο καινουριο, αλλα το ιδιο μοντελο). Οποτε αν προσεξεις κ πετυχεις αυτο σημαινει πως παιρνεις μια κιθαρα με τρμολο 250-300 ευρω. Κ την αγορασες 550... (μιλαω μονο για edge κ lopro edge). Επειδη λοιπον το τρεμολο σε σουπερστρατ παιζει τεραστιο ρολο κ επειδη τα δυο τρεμολα που εγραψα ειναι top of the line μαζι με τα οριτζιναλ floyd rose, κοιταω κατευθειαν προς τα εκει. Ενας αλλος λογος ειναι πως τα φινιρισματα στα μανικια ειναι worn πλεον κ αυτο εχει απιστευτη αισθηση0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εχουν το καλο οτι μπορεις να τις βρεις ενιοτε σε σκοτωμενες τιμες, και να τις μεταπωλησεις σε αρκετα υψηλοτερες λογω "hype" και του "they don't make them like they used to". Σε αντιθεση με τις κλασσικες μαρκες fender, gibson κλπ, που τα περιθωρια για τετοια "τυχερα" ειναι πολυ πιο στενα. Υπαρχουν καποια εντυπωσιακα παλια μοντελα superstrat, αλλα ειναι αυτο που λες, οταν εχουν περασει δεκαετιες πανω απο ενα οργανο, που ο σχεδιασμος του μαλιστα ΔΕΝ ειναι τυπου "δεν σπαει- δε χαλαει", ε δεν αξιζει τον κοπο για best buy αγορα, μονο για αρρωστακια και συλλεκτες.0 βαθμοί
-
Βλέπω και sepia . Δεν είχε εφευρεθεί ακόμα το black and white όταν την έβγαλες ε;0 βαθμοί
-
Σε superstrat με ενα χιλιαρικο παιζει π.χ. αυτο: https://www.thomann.de/gr/ibanez_rg550_rf.htm Super Wizard, Edge, Made in Japan και εγγυηση 3 χρονια. Γιατι να τρεχεις και να ψαχνεσαι με παλιατζουρες;0 βαθμοί
-
Δυο τινα συμβαινουν: 1. η κιθαρα θελει neck reset γιατι εχει φουσκωσει στη γεφυρα (οποτε ουσιαστικα ειναι για τα σκουπιδια μια και η επισκευη κανει κανα 500αρικο και η κιθαρα ετσι κι αλλιως παντα φουσκωμενη θα ειναι) 2. η κιθαρα εχει πολυ ψηλο saddle ή/και nut (δυσκολο το βλεπω βεβαια να εφευγε απο την Martin με τοσο ψηλο saddle/nut) θεμα neck relief δεν ειναι μια και τοσο χαμηλα δεν κανει τιποτα το truss rod btw σε ποιο μουσικο οικο την ειδες για να ΜΗΝ παμε?0 βαθμοί
-
Πάντως , και λίγο off topic, βλέποντας τους παλαιότερους μου, και αν εξαιρέσω τον @Nestoras (tele) και τον @Spyros Delta (strat), ακόμα και ο @ez και ο @npap, στα σπάργανα τους ήταν με δανεικές και όχι elite κιθάρες. Θυμάμαι μερικά χρόνια αργότερα εμένα, το 1989 που έπιασα μια δανεική ηλεκτρική κιθάρα και εγώ για πρώτη φορά στη ζωή μου, μια Kumika LP, μου φάνηκε σαν διαστημόπλοιο. 6 μήνες μετά....πήρα την Yamaha ,των ανωτέρω φωτογραφιών, και ίσως ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Φυσικά έρωτας. Είχα δει, ΔΕΝ θυμάμαι ρε και θα σκάσω που (εκτός πόλης μου) . για πρώτη φορά ηλεκτρική κιθάρα το 1983 , μια τύπου LP Junior (αν θυμάμαι καλά) , 8 ετών τότε και είχα μείνει αποσβολωμένος με τις ώρες. Πιτσιρικάς στην Επαρχία, στην Κοζάνη.....περνούσα από ένα κιθαρομάγαζο που υπήρχε τότε και χάζευα δυο stratocaster που τις είχε μέσα στο μαγαζί και σε ειδική βιτρίνα (μια έτσι sunburst με χρυσά κλειδιά , μαγνήτες , καβαλάρη) ...και ήταν η διασκέδασή μου! Πήγαινα πίσω σπίτι, έπιανα μια ξεκούρδιστη φτηνό κλασική που είχα....και έκανα όνειρα. Τα παιδικά απωθημένα τελικά δεν ξεπερνιούνται. Έφτασα στα σχεδόν 50......με 17 πλέον κιθάρες and counting.... Νομίζω θα παίρνω κιθάρες μέχρι να πεθάνω. ?0 βαθμοί
-
Χαίρομαι πού βρίσκω συμπαραστάτη. Ενα θα πω μόνο. Αν δεις παρτιτούρα από φλάουτο θα δεις νότες με 4 καί πάνω βοηθητικές γραμμές!!! πού αμέσως τις αναγνωρίζεις από την εμπειρία σου. Γιατί να μην γίνεται τό ίδιο και με το αριστερό? Λενε ότι είναι θέμα χώρου στο πεντάγραμμο. Μα ο γνώμονας Φα "τρώει" μόλις μια γραμμή στο πεντάγραμμο. Σιγά το χώρο πού κερδίζεις. Βλέπεις νότα στη 1η γραμμή σου λέει αυτή είναι σολ δεν είναι το μι!. Ε γραψε σολ κατευθείαν τί τό κουράζεις. Μόλις μια γραμμή πάνω στο πεντάγραμμο0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οι διαχειριστές και οι συντονιστές προσπαθούν να διατηρούν το περιεχόμενο του Noiz.gr καθαρό από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντας το. Επειδή όμως είναι αδύνατο να ελέγχονται όλα τα μηνύματα που αναρτώνται, γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του μηνύματος και όχι την άποψη των διαχειριστών, των συντονιστών και του webmaster (εκτός από τα μηνύματα τα οποία αναρτήθηκαν από αυτούς) και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Ο πιο σημαντικός κανονισμός είναι να υπάρχει σεβασμός από όλους και προς όλους και να γίνεται πολιτισμένη συζήτηση. Κανονισμοί forum (ισχύουν από 21/12/23) Κάθε μέλος επιτρέπεται να έχει έναν λογαριασμό και μόνο. Δεν επιτρέπεται η πολλαπλή εγγραφή και η χρήση πάνω από ένα λογαριασμό. Επιτρέπεται μόνο η χρήση Ελληνικών χαρακτήρων όταν μιλάμε Ελληνικά. Δεν επιτρέπονται τα “Greeklish”. Επιτρέπεται η χρήστη λατινικών χαρακτήρων όταν κάποιος γράφει κάποια ξένη γλώσσα. Δεν επιτρέπεται η μόνιμη χρήση κεφαλαίων. Επιτρέπεται η χρήση κεφαλαίων μόνο όταν θέλουμε ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ κάτι. Δεν επιτρέπεται η συζήτηση πολιτικού η θρησκευτικού περιεχομένου. Απαγορεύεται και άμεση ή έμμεση αναφορά σε οτιδήποτε πολιτικής φύσεως που μπορεί να πυροδοτήσει πολιτική συζήτηση. Ένα παράδειγμα είναι τα σοβαρά κοινωνικά θέματα που εξελίσσονται σε πολιτικές συζητήσεις. Το Noiz έχει θεματολογία τη μουσική τεχνολογία και οτιδήποτε γύρω από τη μουσική. Οποιαδήποτε μηνύματα έχουν πολιτική ή θρησκευτική αναφορά θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που το μέλος δεν συμμορφώνεται, θα γίνεται αποκλεισμός. Δεν επιτρέπεται να ξεφεύγουμε από τη αρχική θεματολογία του νηματοθέτη. Επειδή μπορούν να υπάρχουν πολλές ερμηνείες στο συγκεκριμένο θέμα, πιο αναλυτικά και με παραδείγματα: Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Είναι λογικό η συζήτηση να κλίνει προς διαφορετική κατεύθυνση. Για παράδειγμα μπορεί ο νηματοθέτης να κάνει μια ερώτηση για μαγνήτες κιθάρας, και η συζήτηση να πάει προς τα καλώδια. Αυτό επιτρέπεται. Με βάση το παραπάνω, σε περίπτωση που το θέμα αρχίζει και ξεφεύγει, ο εκάστοτε moderator έχει το δικαίωμα είτε να παρέμβει ώστε να συνεχιστεί η συζήτηση πάνω στο αρχικό θέμα, είτε να κάνει διαχωρισμό των μηνυμάτων που είναι εκτός του αρχικού θέματος ώστε να δημιουργηθεί νέο θέμα. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Δεν επιτρέπονται απαντήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό μήνυμα. Για παράδειγμα, αναρτήσεις για έργα στη τηλεόραση, για αθλητικά, τον καιρό, το κατοικίδιο μου ή “τι έκανα το ΣΚ” θα διαγράφονται. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Η συζήτηση αρχίσει να πηγαίνει προς την οικονομία και την ακρίβεια. Αυτό δεν επιτρέπεται. Μην χρησιμοποιείτε το Noiz σαν καφενείο. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στο κλίμα της υπερβολικής πλάκας και του χαβαλέ, επι της ουσίας της κατάχρησης και ανοχής της κοινότητας, ειδικά όταν γίνεται συστηματικά ανάμεσα σε 2 μέλη και ανταλλάσσοντας μηνύματα σε ένα θέμα, σαν να μιλάνε οι δύο τους, με προσωπικές αναφορές, οπαδικά (αθλητικά) αστεία, αστεία τα οποία γνωρίζουν μόνο αυτοί (inside jokes), αγνοώντας ότι το Noiz είναι ένα community με χιλιάδες μέλη, και αγνοώντας το γεγονός ότι τέτοιου είδους “προσωπικής χροιάς” μηνύματα δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στο thread. Σε περίπτωση που γίνεται κατάχρηση, ο moderator θα διαγράψει τα μηνύματα. Το Noiz απαρτίζεται από μέλη όλων των ηλικιών, με διαφορετική εμπειρία στον κόσμο της μουσικής τεχνολογίας και της μουσικής γενικότερα, επαγγελματίες & gurus του χώρου, καθηγητές, αλλά και απολύτως αρχάριους που προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους θέλοντας να συμμετέχουν στο forum. Τα νέα παιδιά είναι απολύτως ευπρόσδεκτα στη κοινότητα, και οφείλουμε όχι μόνο να βοηθήσουμε αλλά και να δημιουργήσουμε παράδοση και να μεταφέρουμε τη γνώση στις νέες γενιές. Παρακαλούμε μην φέρεστε με ασέβεια στους αρχάριους και μην απαντάτε αν πραγματικά δεν γνωρίζετε αυτό που ερωτάται. Στον ίδιο τόνο με τη προηγούμενη παράγραφο, στο Noiz συμμετέχουν σοβαροί επαγγελματίες, άνθρωποι που έχουν αφιερώσει όλη τους τη ζωή στο αντικείμενο του audio/μουσικής και έχουν κερδίσει τον σεβασμό στη μουσική κοινότητα στην Ελλάδα. Παρακαλούμε μην φέρεστε άνευ σεβασμού στα καταξιωμένα μέλη του Noiz. Ως καταξιωμένο μέλος εννοούμε επαγγελματίες που εργάζονται καθημερινά σαν μουσικοί, ηχολήπτες, παραγωγοί κτλ.. Είναι λογικό να πούμε ότι η άποψη κάποιου που έχει εμπειρία και έχει έμπρακτα αποτελέσματα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από κάποιον που δεν έχει. Το πρώτο post καθορίζει την ποιότητα του θέματος. Παρακαλούμε να είστε όσο το δυνατότερο περιγραφικοί, και φροντίστε να είναι σωστά δομημένο, ολοκληρωμένο και τεκμηριωμένο. Μην ανοίγετε θέμα βιαστικά. Ο τίτλος του θέματος πρέπει να περιγράφει το θέμα, και να μην είναι κάτι αφηρημένο όπως π.χ. "Δείτε εδώ..." Μην απαντάτε πολλές διαδοχικές απαντήσεις που είναι υπερβολικά μικρές και χωρίς νόημα (π.χ. ΟΚ, ναι, όχι, :D κτλ.) Συμφωνείτε να μην αναρτήσετε: παραπλανητικά, δυσφημιστικά, ανακριβή μηνύματα ή με συκοφαντικό, υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό, φυλετικού χαρακτήρα ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή. Δεν επιτρέπονται κάθε είδους προσωπικές επιθέσεις, προσβλητικά σχόλια, αγενή και εριστικά μεταξύ των μελών. Παρακαλούμε να φέρεστε κόσμια και με σεβασμό στα άλλα μέλη. Προσωπικές επιθέσεις, γελοιοποίηση απόψεων, και γενικότερη αγενής συμπεριφορά δεν θα γίνει ανεκτή. Σε σχέση με τα παραπάνω, τα υγιή επιχειρήματα είναι απολύτως δεκτά και θεμιτά. Απαγορεύονται τα προκλητικά post που χαρακτηρίζουν αρνητικά κάτι, κάποιον ή κάποιους αφού οδηγούν σε flame wars. π.χ. "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι φασίστες του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι περιορίζουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων.” Λάθος! Η σωστή διατύπωση είναι: "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι υποστηρικτές του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι…”. Δεν επιτρέπεται η προώθηση και αναζήτηση πειρατικού λογισμικού και μουσικής ή οτιδήποτε άλλο παραβαίνει τον νόμο, μέσα από τη σελίδα. Δεν επιτρέπονται υπογραφές που αποτελούν διαφήμιση ή είναι προσβλητικές για τον οποιονδήποτε. Επίσης δεν επιτρέπονται εικόνες στον χώρο των υπογραφών. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε το forum σαν μέσο προώθησης του επαγγέλματός σας, και συγκεκριμένα αναφερόμαστε σε περιπτώσεις εγγραφής και άμεση δημοσίευση με σκοπό την διαφήμιση των υπηρεσιών σας / ιστοσελίδας σας. Μην παρενοχλείτε ή προσβάλλετε άλλα μέλη μέσω του συστήματος προσωπικών μηνυμάτων. Τέτοιου είδους προσωπικές επιθέσεις θα προκαλέσουν σε αποκλεισμό. Δεν επιτρέπεται η αντιδεοντολογική εκμετάλλευση της σελίδας από site με ανταγωνιστικό περιεχόμενο προκειμένου να προσελκύσουν μέλη. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παραγωγής εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού. Τυχόν αναπαραγωγή επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου μας με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του Noiz.gr ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Ο παρών δικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε δικτυακούς τόπους τρίτων. Το Noiz.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών καθώς και για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές με δική του ευθύνη. Όταν γίνεται παράθεση πηγών/links προς υποστήριξη μιας θέσης, καλό είναι να συνοδεύεται από τον σχετικό σχολιασμό σας, που θα αποτελεί ένδειξη κατανόησης, τοποθέτησης και θα επιτελεί χρέη περίληψης της πηγής. Περικοπές κειμένων δημοσιευμένες σε άλλα μέσα (περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, ιστοσελίδες κλπ) μπορούν να δημοσιεύονται μόνο με σαφή αναφορά της πηγής, του συγγραφέα και μέσα στα πλαίσια ενημερωτικού χαρακτήρα. Η γενικευμένη αρνητική/εριστική συμπεριφορά από ένα μέλος δεν μπορεί να γίνει ανεκτή στη κοινότητα. Μη συμμόρφωση στα παραπάνω μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή της δημοσίευσης ή και σε άμεση και μόνιμη διαγραφή του μέλους. Ο παραβάτης θα ειδοποιείται είτε με μήνυμα είτε με προσωπικό μήνυμα από κάποιον moderator. Σε περίπτωση σοβαρής (κατά την κρίση του administrator) παραβίασης, θα ενεργοποιείται η απαγόρευση πρόσβασης στο forum (ban). Η διεύθυνση IP του εκάστοτε μηνύματος καταγράφεται για να διασφαλιστεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων όπως ήδη ορίστηκε. Συμφωνείτε ότι ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, να επεξεργαστούν ή να μετακινήσουν οποιαδήποτε ανάρτηση ή Θ. Ενότητα το περιεχόμενο της οποίας δεν πληροί τους όρους χρήσης. Οποιαδήποτε απορία για κλείδωμα ή διαγραφή μηνύματος ή θέματος ή τη διαχειριστική διαδικασία θα πρέπει να υποβάλλεται με προσωπικό μήνυμα (PM) ή e-mail στους αρμόδιους moderators ή τον administrator και όχι με δημιουργία θέματος (topic). Οποιοδήποτε παρόμοιο θέμα δημιουργηθεί, θα κλειδώνεται ή σβήνεται αμέσως. Ως μέλος αποδέχεστε να αποθηκευτούν τα κείμενα και οι πληροφορίες που θα εισάγετε, σε βάση δεδομένων. Θα παραμείνουν όσο εξυπηρετούν την ροή των συζητήσεων κατά την κρίση του διαχειριστή. Οι πληροφορίες αυτές δεν πρόκειται να γνωστοποιηθούν σε τρίτο πρόσωπο ή φορέα χωρίς την άδειά σας, όμως ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής δεν φέρει την ευθύνη απώλειάς τους από κακόβουλους χρήστες σε περίπτωση εισβολής τους στον διακομιστή. Θυμηθείτε: Η πρόσβαση σε αυτό το forum δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Αν αυτοί οι κανόνες δεν σας αρέσουν, θυμηθείτε πως κανένας δεν σας ανάγκασε να γίνετε μέλος στο forum μας. Σε περίπτωση αίτησης διαγραφής εκ μέρους των μελών ενεργεί η διαχείριση κατόπιν εντολής. Η πράξη είναι μη αναστρέψιμη. Η επανένταξη με διαφορετικό όνομα για την εκ νέου συμμετοχή στο φόρουμ είναι επιλήψιμη. Αυτό το σύστημα της Δ. Συζήτησης βασίζεται σε cookies τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας. Τα cookies αυτά δεν περιέχουν καμία απολύτως πληροφορία από τα στοιχεία που θα εισαγάγετε παρακάτω, εξυπηρετούν μόνο στο να βελτιωθεί η περιήγησή σας στην Δ. συζήτηση. Η e-mail διεύθυνσή σας χρησιμοποιείται μόνο για την επιβεβαίωση των στοιχείων εγγραφής σας και του κωδικού σας, καθώς και για την αποστολή νέου κωδικού σε περίπτωση που λησμονήσετε το τρέχοντα ενεργό κωδικό σας. Οι όροι χρήσης αφορούν το σύνολο του noiz.gr, τηρούνται επιμελώς και μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε. Με την εγγραφή σας δεσμεύεστε με τους ανωτέρω όρους.0 βαθμοί
-
Μα μόλις μία γραμμή (ή μόνο ενα διάστημα) είναι η διαφορά μεταξύ γνώμονα φα και γνώμονα σολ. Αν θες να παίξεις τη νότα ΦΑ στο πιάνο, τότε στο γνώμονα σολ η νότα θα γράφει στη 5η γραμμή ενώ αν έχεις γνώμονα φα πρέπει να γραφτεί στην 4η. Μικρή διαφορά. Άρα οι 800 βοηθητικές γραμμές που λες στο γνώμονα σολ, γίνονται 799 στο γνώμονα φα! Δεν βλέπω κάποιο όφελος στη χρήση του γνώμονα φα...0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00