Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


  2. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      858


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1813


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/31/23 σε όλα

  1. Μια βόλτα απο τις αγγελίες εδώ ( αλλά και reverb ) και θα δεις πόσο "σκοτωμένες" είναι οι τιμές τους! Μιλάμε για υπερκοστολόγηση full με υπότιτλο "αναζητώντας το κορόιδο" !!!
    2 βαθμοί
  2. 1000€ + ? Αναλογα την κιθαρα. Αλλο μια απαιχτη PRS του 1985 και αλλο μια απαιχτη Maya του 1985. .
    2 βαθμοί
  3. Απόστολε είσαι μεγάλος μαέστρος, τραγουδοποιός και ποιητής! Αυτά! Καλή Χρονιά να έχουμε!
    2 βαθμοί
  4. Εάν η κιθάρα είναι καλή, με οιονδήποτε καλό μαγνήτη θα ακουστεί καλά. Απο κει και πέρα είναι ζήτημα λεπτομερειών και "κουρδίσματος" του κάθε μαγνήτη για να σε ενθουσιάσει κάτι, οπότε οι δοκιμές (δυστυχώς) είναι μονόδρομος. Ακριβό κι επικίνδυνο σπορ αυτό. Ο μουσικός που παίζει δεν ακούει μόνο, αισθάνεται στο χέρι, κι αυτό κανένας δεν μπορεί να προεξοφλήσει πως θα σου ¨κάτσει" - ούτε ανιχνεύεται σε τεστ του Utube. Σαν γενικό κανόνα πάντως, κράτα πως μετά την κατηγορία των φθηνών μαγνητών, υπάρχουν αμέτρητες καλές επιλογές, πχ ο Duncan SSL-1 θεωρητικά ανταποκρίνεται σε όσα ζητάς, όπως και μοντέλα των Fralin & Lollar, μετά όμως αν ανέβεις κατηγορία τα πράγματα ξεφεύγουν οικονομικά, αν και όχι πάντα, πχ Budz, Rumpelstiltskin, OC Duff, Klein είναι εξαιρετικές επιλογές σε λογικά χρήματα, οι Ellis όπως αναφέρθηκε είναι πολύ καλοί αλλά πανάκριβοι, όπως και οι Foley, Sliders και πολλοί άλλοι. Ακόμα να προσθέσω (κάτω απο κατακραυγή φαντάζομαι ? ) πως κάθε φθηνό ή ακριβό μπουτίκ σετ είναι καλύτερο απο Φέντερ μαζικής παραγωγής. Ορίστε, το είπα. Σε ό,τι με αφορά ως στυλ παιξίματος και γούστο, οι καλύτεροι ίσως μαγνήτες στρατ που έχω παίξει είναι αυτοί που τύλιγε ο αείμνηστος Peter Florance.
    2 βαθμοί
  5. Καλή χρονιά αξιότιμα μέλη, επιτυχίες, υγεία και όλα τα συναφή ?
    1 βαθμός
  6. Μπα, δεν μπερδευτηκα για τις πληροφορίες για τις κιθάρες αλλά η αναφορά στον @vrasidas27. Αναγκάστηκα να διαβάσω απο 3 φορες το κάθε του ποστ για να καταλάβω στο τι προσβλητικό είπε. Ακόμα ψάχνω. Μάλλον παραγέρασα για αυτό το φορουμ Κωστή, συνέχισε το θεάρεστο έργο σου.
    1 βαθμός
  7. Οι διαφορές στα muff είναι εξίσου μεγαλες όπως και στα fuzz face. Αλλάζουν τα μεσαια, η απόκριση στο tone, το clipping και άλλοι παράμετροι.
    1 βαθμός
  8. Ποντάρω σε εκείνον με τα γυαλιά, τον 5ο από δεξιά, με το πανταλόνι.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. εδω ολοι ειν αι αγχωμενοι και συ εισαι ενας γιγαντας με την απολαυση στα ματια. ακοαμ και στο μπουζουκι γουσταρεις που κρατας οργανο........... μπορει και στον ομφαλιο λωρο να κανες ντρικι ντρικι εσυ
    1 βαθμός
  11. Αυτό που βγαίνει "μπροστά" δεν είναι ακριβώς του γούστου μου. Τ' "από πίσω" όμως είναι σεμινάριο. Μπράβο.
    1 βαθμός
  12. Τώρα τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος το resonance όταν η κιθάρα φοράει 456Κ μαγνήτες, περνάει από 8 trisatanicdiabolator distortion και ένα ψυγείο με digital πολυεφε χρήζει ψυχιατρικής ερμηνείας....? Έξω από την πλάκα για metal και heavy rock ήχο το resonance είναι μείον για αυτό και οι 70s Les Paul custom που είναι ο ορισμός της βαριάς και πεθαμένης κιθάρας ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ για αυτά τα είδη.
    1 βαθμός
  13. Συνηθως με 500 που τις εχω παρει, με ταστοδουλεια κ αλλαγη μαγνητων, εχεις ενα υπεροπλα για γκαζια κ συμπαθητικους faux ηχους στο 2 κ 4 κοντα στα 8 κατοσταρικα. Εχει κ αλλη αισθηση λογω του φθαρμενου φινιρισματος στο μπρατσο οπως ειπα πιο πριν. Θα μπω κ λιγο στα ξυλα, οποτε καθενας αυτο που θα γραψω στην επομενη παραγραφο, το αξιολογει αναλογα. Το γιαπωνεζικο basswood που εχουν οι mij Ιμπανεζ πολλοι δεν το γουσταρουν. Υπαρχουν κ καποια swamp ash Rg μοντελα (ειδικα mid 90's), που κ αυτα στις ιδιες τιμες παιζουν. Αυτες ειναι πολυ πιο resonant κιθαρες ακουστικα (παλι lo pro ειχαν) οποτε καποιος που το αναζητα αυτο μπορει να κινηθει προς τα εκει. Τα charvel μοντελα που εχω παιξει κοντα στο χιλιαρικο, ηταν υπεροχα σε ολα, εκτος απο τα ξυλα που λεει κ ο @BillTrantos πιο πανω. Το θελω το οργανο πιο resonant ακουστικα για ψυχολογικους λογους, ακομα κ αν αυτο δε μεταφραζεται, ειδικα σε higain καταστασεις για τις οποιες προοριζονται οι κιθαρες αυτες. Ασε που οι μαγνητες τους ειχαν ολες εντελως διαφορετικο κ μοντερνο ηχοχρωμα απο αυτο που περιμενω απο τετοιες κιθαρες, οποτε παλι για αλλαγη παω κ ανεβαινει πολυ η κατασταση. Για τα τωρινα τρεμολα δεν εχω αποψη, αφου ποτε σε μια γρηγορη γνωριμια δε του βγαζω τον αδοξαστο για να καταληξω
    1 βαθμός
  14. Απόλυτα λογικό, αλλά άλλο τα 550€ και άλλο τα 1000€. Στα 550€ με τα specs αυτά αξίζει. Οριακά αξίζει ακόμη κι αν πρέπει να τις κάνεις μια καλή ταστοδουλειά.
    1 βαθμός
  15. Είναι θαυμαστή η ικανότητά σου να γράφεις show tunes. Ελληνιστί, τα περισσότερα κομμάτια σου που έχω ακούσει, είναι φτιαγμένα για θεατρική σκηνή. Και το παρόν εξαιρετικό και με πολύ πρωτότυπη ενορχήστρωση. Το μόνο "αρνητικό" που βρίσκω και στο έχω αναφέρει ξανά στο παρελθόν, είναι ότι η ερμηνείες σου φέρνουν πολύ έντονα στο μυαλό "τραγουδιστική σχολή" Κραουνάκη (Μακεδόνας, Σπείρα Σπείρα κλπ.). Και το αναφέρω ως αρνητικό όχι γιατί δε μου αρέσει αυτός ο τύπος χροιάς/ερμηνείας αλλά γιατί αφαιρεί από το πολύ πρωτότυπο του υπόλοιπου πονήματος.
    1 βαθμός
  16. Τι εφτιαξες παλι βρε Αποστολε? Πανεμορφο κ με προσωπικοτητα. Καλη χρονια σε ολους
    1 βαθμός
  17. Είναι σκευρωμενη μείνε μακριά. Αποκλείεται τόσο μεγάλο ύψος στις χορδές να οφείλεται στον καβαλαρη και το nut.
    1 βαθμός
  18. Μαζικής παραγωγής είναι ότι κυκλοφορεί σε μεγάλες ποσότητες, οτι ΔΕΝ ειναι limited runs. Sorry, αλλα απο την στιγμή που μπορεις να τους βρείς στα μαγαζιά, χωρίς κανένα limitation, και Custom Shop να γραφουν, ειναι μαζικής παραγωγής... Οπως και οι CS69. Αλλο οι CS69 που εμπαιναν ΜΟΝΟ στις Custom Shop Fender και τους τυλιγε η κυριούλα, άλλο CS69 που τους παραγγέλνεις χωρις κανένα θέμα απο amazon και thomann. https://www.thomann.de/gr/fender_fat50_cs_pu_set.htm https://www.thomann.de/gr/fender_pickup_5762_vintageset.htm Ιδια τιμή, και εβαλα τους 57/62 επειδή και με αυτους εχω περάσει 15 χρονια. Οπότε ούτε και αυτο ειναι κριτήριο. Ολοι μαζικης παραγωγης είναι εκτος απο τα oddballs σε καποιες Custom Shop ΚΙΘΑΡΕΣ (οποτε τους συγκεκριμένους ΔΕΝ μπορεις απλά να τους αγοράσεις απο κάποιο κατάστημα), ή limited runs (δεν ξερω αν το εχει κανει ποτε αυτο η Fender).
    1 βαθμός
  19. Τα κομμάτια είναι πάρα πολύ ωραία με ωραία ατμόσφαιρα και πολύ καλή παραγωγή. Η τραγουδίστρια έχει πολύ ωραία χροιά και γενικά είναι σωστή αλλά θα συμφωνήσω με τον Άλεξ. Με ένα μικρό tunning και λίγο πιο wet output το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σημαντικά πιο ωραίο.
    1 βαθμός
  20. Μπορεί να έχει "λυθεί" η προβληματική που έθεσε ο killbill σε αυτό το post. Θα ήθελα να πω κι εγώ την εμπειρία μου. Σταμάτησα την μουσική λόγω του κλειδιού του ΦΑ, νομίζω. Πριν από καμιά 30αριά χρόνια αυτό. Ταυτίζομαι απόλυτα με τον killbill. Αυτό που κερδίσαν με την επινόηση του κλειδιού του ΦΑ είναι λιγότερο από αυτό που έχασαν. Ναι, πιστεύω ότι είναι ευκολότερο να μάθεις ότι στην 3 ή 4 ή και 5 βοηθητική γραμμή είναι αυτές οι νότες παρά να φέρεις όλο το Πεντάγραμμο τούμπα. Γιατί θα το μάθεις για ένα Πεντάγραμμο και τέλος. Είμαι μεσήλιξ πια και θέλω να ξαναξεκινήσω το πιάνο. Του εξήγησα του νέου μου δασκάλου. Εγώ, κλειδί του ΦΑ δεν μαθαίνω. Φέρε μου παρτιτούρες και θα τις μεταγράφω εγώ. Τρομάζουν τα καημένα τα παιδάκια, όπως ορθώς λέει ο killbill να αρχίζουν να παίζουν με τα δύο χέρια και από πάνω του λες ότι άλλο ισχύει στο ένα χέρι και άλλο στο άλλο... Σαν να διαβάζεις ένα κείμενο και μισές λέξεις να τις προφέρεις αγγλικά και άλλες γαλλικά... Το ξέρω ότι για όσους ανδρώθηκαν με την καθεστηκυία μεθοδολογία, τους φαίνεται αλλόκοτο αυτό. Κάποια στιγμή, αυτό που προτείνει ο killbill μπορεί να τύχει ευρείας αποδοχής. Εγώ πιστεύω ότι περισσότερα παιδιά θα συνέχιζαν έτι περαιτέρω τις σπουδές τους στο πιάνο, αν απλοποιούταν αυτή η κατάσταση. (killbill, χάρηκα που δεν είμαι ο μόνος που το είχε σκεφτεί. Εγώ στον γιο μου έτσι θα τον διδάξω. Ναι, δεν θα μπορέσει να διαβάσει παρτιτούρα άλλων. Ίσως βρεθεί λύση και γι' αυτό, ίσως και απλά να πρέπει να κάνει χωρίς αυτές. Σίγουρα, θα απογοητευτεί από την ενασχόλησή του με το πιάνο πολύ αργότερα απ' ότι άλλοι, άποψή μου.)
    1 βαθμός
  21. Εξαιρετικό touch όπως πάντα! Καλή πρωτοχρονιά!
    1 βαθμός
  22. Μπράβο παιδιά, περιμένουμε και τα επόμενα με Ελληνικό στίχο. Πιστεύω ότι θα ταιριάξει καλύτερα στην τραγουδήστρια.
    1 βαθμός
  23. Εγώ για να πω την αλήθεια δεν εντυπωσιάστηκα όσο οι άλλοι απ'όσα διαβάζω, κυρίως για ένα λόγο. Ναι, ωραία παραγωγή γενικότερα, αλλά η φωνή με χαλάει πολύ, και γι αυτό οφείλονται πολλοί παράγοντες. 1) Είναι πολύ μπροστά στη μείξη, θα την ήθελα τουλάχιστον -1db, αν όχι 2. 2) Δεν έχει αρκετό βάθος, που την κάνει αρκετά ξερή, που την κάνει να είναι αρκετά out of place που λένε και στο χωριό μου. 3) Υπάρχουν micro-timing προβληματάκια που την κάνουν να ακούγεται σαν demo και όχι σαν τελειωμένο αποτέλεσμα 4) Υπάρχουν αρκετά micro-tonal προβληματάκια. Ένα pitch correction νομίζω χρειαζόταν, όχι γιατί η κοπέλα είναι παράφωνη, αλλά γιατί όπως είπα και στο (3), το αποτέλεσμα ακούγεται αρκετά demo-like. 5) Η προφορά είναι οκ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περνάει για native. Εδώ συμφωνώ πολύ με τον SF, ότι θα ταίριαζε υπερβολικά ο ελληνικός στίχος, και η αλήθεια είναι ότι όπως προχωρούσε το intro, περίμενα να ακουσω ελληνικά. Bonus: Το intro riff φαίρνει πολύ στο πρώτο μέρος του Sweet Dreams riff...
    1 βαθμός
  24. Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους!? Το video του youtube που ανεβάζω είναι η αρχική ιδέα της εισαγωγής. Το ηχητικό αρχείο που μόλις ανέβασα είναι το πρώτο κουπλέ με φωνή ΑΙ που έχει προπονηθεί για να τραγουδάει Justin Bieber! Βρήκα λύση Sir @Nestoras ΝΑΥΑΓΟΣ (Verse1) Εμένα ψάχνουν το πρωϊ οι σκέψεις που φταίνε. Καφές, τσιγάρο, φυλακή ποιοι ανόητοι κλαίνε; Ναυάγιο στα ανοιχτά σανίδα καμία. Ψυχή που βγαίνει στα ρηχά για μια αδυναμία. (Chorus) Έμαθα να μη χρειάζομαι Να μη μοιράζομαι Να μη ζητώ Έμαθα ότι κι αν νοιάζομαι να το χω πάνω μου μες τον βυθό. Έμαθα να απομακρύνομαι το κύμα φίλο μου να το κρατώ. Έμαθα σε άγρια θάλασσα να έχω εμένανε για ναυαγό. (Verse2) Γλυκιά απάτη το κορμί πρωί πλησιάζει. Στο άλμπουρο μια προσευχή μα το χθες δεν αλλάζει. Αν γυρνούσε ο καιρός κάποιος άλλος θα φάνταζα. Θεός στο κύμα ξακουστός και όχι ¨άνθρωπος στη θάλασσα". (Chorus) Έμαθα να μη χρειάζομαι Να μη μοιράζομαι Να μη ζητώ Έμαθα ότι κι αν νοιάζομαι να το χω πάνω μου μες τον βυθό. Έμαθα να απομακρύνομαι το κύμα φίλο μου να το κρατώ. Έμαθα σε άγρια θάλασσα να έχω εμένανε για ναυαγό.
    0 βαθμοί
  25. Ωωωωωωω Βρηκα φωτο mid 2000's με την ESP!! Ασοβαρη μεν αλλα βρηκα! (Τι περιεργο.... η αφισσα Θηατερ απο πισω ειναι περιοδου Falling Into Infinity!!!)
    0 βαθμοί
  26. Η παλαιότερη που έχω είναι από το 1ο live το καλοκαίρι του 1999 στα 17. (Δυστυχώς όχι καθαρή. Είμαι στα δεξιά) Εδώ μία καλύτερη, αρχές του 2000 λίγο πριν τα 18.
    0 βαθμοί
  27. Ο τύπος έχει γεννηθεί Κρήτη αλλά πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στο LA. ?
    0 βαθμοί
  28. Αυτη πρεπει να ειναι το 1998.... δεν βρισκω παλιοτερες....
    0 βαθμοί
  29. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι δεν θα αντιλήφθηκαν ότι ήμουν αποκλεισμένος από την Τετάρτη. Και όχι, δεν θα καθίσω να εξετάσω αν η ποινή αποκλεισμού ήταν δίκαιη ή άδικη. Όταν γράφτηκα στο νόιζ γύρω στο 2014, όντας guest επί σχεδόν διετία, τότε το νοιζ ήταν μια σκιά του παλιότερου εαυτού του. Το ξεκατίνιασμα ήταν καθημερινό, η συμμετοχή των mods απειροελάχιστη και τα ενδιαφέροντα θέματα περιορισμένα. Η δε συμμετοχή της δουλειάς του καθένα σχεδόν απούσα και περιορισμένη στο show off. Με τον χρόνο αρκετά ακραία στοιχεία περιορίστηκαν, ήρθε η νέα μορφή, ήρθε το music, ήρθαν μέλη που έδωσαν χρήσιμη πληροφορία, και δημιουργήθηκε μια νέα βάση σοβαρών μελών που μπορούσε να σχεδόν αυτοπροστατεύσει το καλό κλίμα. Καθημερινή παρουσία του Γιάννη, καλή διάθεση για ανταλλαγή απόψεων, συναντήσεις, γνωριμίες μελών. Μέσα σε λίγους μήνες γνωρίστηκα με άλλα μέλη από την Θεσσαλονίκη και μίλησα στο τηλέφωνο με άλλους. Υπήρχε κοινή γλώσσα, κοινά ενδιαφέροντα, κοινός τρόπος επικοινωνίας. Υπήρχε αυτό το θετικό κάτι που θα σε τραβούσε να συμμετάσχεις. Τους τελευταίους μήνες ακούσαμε ότι έχουν απομακρυνθεί οι επαγγελματίες, ότι οι συζητήσεις εκτρέπονται, ότι ήρθαν τα πολιτικά και ότι το φόρουμ έγινε καφενείο. Το φόρουμ άλλαξε χέρια, η νέα ιδιοκτησία είναι απούσα (τουλάχιστον απο την καθημερινότητα), και μετά από 10μηνο διαπιστώθηκε ότι τα μέλη παρεκτρέπονται. Χωρίς κάποια ειδοποίηση τιμωρήθηκε (ή δεν τιμωρήθηκε?) το μέλος με την μεγαλύτερη συνεισφορά στο χώρο (δεν θα πω συμμετοχή διότι η λέξη φέρνει αλλεργία σε κάποιους αν και για κάποιο λόγο πρέπει να είναι σημαντική για να μετριέται και να ανακοινώνεται καθημερινά σε περίοπτη θέση, με πόντους βραβεία, σήματα και συναφή), οι κανόνες ξαναδιατυπώθηκαν κυριολεκτικά στο γόνατο, και παρά την επαναδιατύπωση η ίδια χαλαρότητα και ανοχή συνεχίστηκε. Και ω του θαύματος επιλέγεται για την επόμενη ποινή το μέλος με το αμέσως επόμενο υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής. Η καθαρά τυπική παράβαση εξισώνεται με την προσωπική προσβολή (η οποία περνάει σχεδόν απαρατήρητη) για να τιμωρηθεί παραδειγματικά η παρατυπία για να περάσει το μήνυμα. Όχι δεν κατάντησε το νοιζ απόλυτο καφενείο και όχι, τα τελευταία χρόνια δεν αποχώρησε το 90% των μελών. Το απόλυτο καφενείο ήταν γύρω στο 2012-13 και από τότε άρχισαν να αποχωρούν τα μέλη. Αφήστε να γνωρίζουμε κάποιοι καλύτερα πότε έγινε τί και πως και που βρισκόμαστε σήμερα. Κάποιοι που έχουν καθημερινή σχεδόν παρουσία επί σχεδόν 10ετία όσο κι αν αυτό ενοχλεί. Καθώς έρχεται το 2024 η συμμετοχή, τουλάχιστον η δική μου, συνειδητά θα αλλάξει και θα περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα, έχω λάβει αρκετά μηνύματα πλέον. Χωρις καλή διάθεση και παρεϊστικο κλίμα για μένα το νοιζ δεν υπάρχει. Ελπίζω αυτή η γραμμή να μην περάσει και να μπορέσω να αναθεωρήσω. Καλή χρονιά σε όλους.
    0 βαθμοί
  30. μελόντικα παίζω. Ήμουν κοντά 11 τότε. Ακκορντεον λίγο μετά
    0 βαθμοί
  31. Πάντως και να θέλαμε να αγοράσουμε μια τέτοια κιθαρα εν έτει 2023 πλέον δεν προλαβαίνουμε Καλή χρονιά σε όλους
    0 βαθμοί
  32. εχω για αρκετο καιρο το red muck του jam. καποια στιγμη το αφησα και ειχα καιρο να σχοληθω μιας και εβρισκα οτι δεν κοβει κλπ κλπ. Οταν πριν καποιους μηνες το ξαναπιασα αποφασισα οτι ειναι απαραιτητο στην εργαλειοθηκη μου μιας και περα απο ακταπληκτικο ηχο μπορει να αποκτησει οτι ηχοχρωμα θες ειτε αυτονομα με τις ρυθμισεις του ειτε με τι το στακαρεις. Ετσι μπορει να εχει αυτο το βελουδινο lead, συνθοειδη ριφακια, 90s rythm τυπου smashing pumpkins ή placebo kai άλλα πολλά. προσφατα εδω και τρεις μερες βρεθηκε στα χερια μου μεσω νοιζ και το eureka του jam που ειναι υβριδικο και πραγματικη αποκαλυψη................. γενικα τα muff ειναι φοβερα, θιελουν ομως συνοδοιπορους - πεταλια για μενα
    0 βαθμοί
  33. Παρτε κ εδω μια εικοσαετειας, επι τω (σκαπτικο) εργω μαζι με τον @Ali Barout
    0 βαθμοί
  34. Γύρω στο 1990 όταν μάθαινα μπουζούκι. Εδώ στην πρώτη μου εμφάνιση με ηλεκτρική, σε εκδήλωση του ωδειου, τη χρονιά που ξεκίνησα να μαθαίνω. Και μια την ίδια εποχή με κλασική (ίδια εκδήλωση νομίζω)
    0 βαθμοί
  35. Έχουν περάσει από τα χέρια μου και Schecter και Charvel, νομίζω τη Schecter την είδες στο άλλο thread με τις throwback photos. Πιο "νεκρά" ξύλα δεν έχω ξαναπετύχει. Δεν ένιωθε τίποτα η κιθάρα. Η Tokai (MIJ 2015) που έχω τώρα (τη βλέπετε στο avatar) έκανα ένα γκραααν μόλις ήρθε από κιθαρομάγαζο στην Εσθονία και είδα το φως το αληθινό. Η Schecter 1000 ευρώ το 2012, η Tokai 650 ευρώ το 2018. Εννοείται πάντα ότι μιλάω για μεμονωμένα περιστατικά, του τύπου 10-15 κιθάρες από κάθε εταιρία γιατί τόσες πέτυχα όταν έκανα έρευνα αγοράς. Αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία όμως.
    0 βαθμοί
  36. Είχα μια προαίσθηση ότι ίσως είναι κάποιο modeller ή plugin με την κιθάρα connect, γιατί πολλές φορές είναι πιο εύκολο να "πιάσεις" τον ήχο ενός τεράστιου fuzz έτσι, παρά πχ με ένα SM57. Eίναι κάτι που κι εγώ κάνω κάποιες φορές.
    0 βαθμοί
  37. Εχουν το καλο οτι μπορεις να τις βρεις ενιοτε σε σκοτωμενες τιμες, και να τις μεταπωλησεις σε αρκετα υψηλοτερες λογω "hype" και του "they don't make them like they used to". Σε αντιθεση με τις κλασσικες μαρκες fender, gibson κλπ, που τα περιθωρια για τετοια "τυχερα" ειναι πολυ πιο στενα. Υπαρχουν καποια εντυπωσιακα παλια μοντελα superstrat, αλλα ειναι αυτο που λες, οταν εχουν περασει δεκαετιες πανω απο ενα οργανο, που ο σχεδιασμος του μαλιστα ΔΕΝ ειναι τυπου "δεν σπαει- δε χαλαει", ε δεν αξιζει τον κοπο για best buy αγορα, μονο για αρρωστακια και συλλεκτες.
    0 βαθμοί
  38. Σε superstrat με ενα χιλιαρικο παιζει π.χ. αυτο: https://www.thomann.de/gr/ibanez_rg550_rf.htm Super Wizard, Edge, Made in Japan και εγγυηση 3 χρονια. Γιατι να τρεχεις και να ψαχνεσαι με παλιατζουρες;
    0 βαθμοί
  39. Με εκανες κι εψαξα για πιιο παλιες. Το πρωτο οργανο που επεσε στα χερια μου ηταν ενα μπουζουκι του πατερα μου (ειχα μια φωτο με το μπουζουκι οταν ειμανε 4 ετων αλλα δεν τη βρισκω στα σκαναριμενα, εδω ειμαι 10-11). Κι εγω με δανεικες και φτηνες επαιζα πριν παρω την στρατ (που φαινεται στο προηγουμενο ποστ) στις 5/2/1984 με δοσεις και αιματηρες οικονομιες (την οποια δεν την εχω πια, γιατι στις 4/2/1985 ανοιξαν το δωματιακι και μου την εκλεψαν μαζι με εναν Peavey Bactstage Plus στον οποιο μεσα ειχα κι ενα Coron distortion 10 το πρωτο μου πεταλι - μου εμειναν τα boss delay dm-3 και chorus ch-3 που τα εχω ακομα). Μετα, καλοκαιρι 1985 πηρα μια Kramer Pacer deluxe usa με original floyd 1 μεν, αλλα με schaller μαγνητες που δεν μου αρεσαν και τους αλλαξα με SD ssl1 και SD JB sτο bridge (καπου εχω φωτο αλλα δεν τις βρισκω) και την κρατησα για καμια 10αρια χρονια. Μεχρι τοτε ειχα μια κιθαρα καθε φορα. Το 1993 αρχισε το gas που πηρα την prs, καπακι εδωσα την Kramer και πηρα μια strat77 και μια strat plus και παει λεγοντας. Στο πρωτο μου λαιβ το 1983 στο σχολειο, παιζω με μια Morris απομιμηση start, δανεικια απο τον ντραμερ που μου εσπασε κατα λαθος το μπρατσο απο την πρωτη πραγματικα δικη μου κιθαρα (δωρο το 1982 απο τον παππου που ηταν μουσικος - κλαρινο ηπειρωτικα) που ηταν μια Teisco (δυστυχως δεν εχω φωτο απο αυτην) μαζι με μια λαμπατη τετρακαναλη κεφαλη Anax του 1958 (που "εξυπηρετουσε" ολη την "μπαντα") και diy καμπινα με καφε επενδυση κι ενα 12αρι μεγαφωνο, σαν πλυντηριο ? (φαινονται απο πισω μου στη φωτο πιο κατω) Anax Εχω και την αφισα Πιο μικρος "εκλεβα" απο τον παππου και γρατζουναγα μια Eko σκαφος. G13 μαλλον παιζω ?
    0 βαθμοί
  40. Δεν είναι :) , αλλά ειδικά η κιθάρα του ΟΡ ΔΕΝ έχει Fender μαγνήτες μαζικής παραγωγής ....
    0 βαθμοί
  41. Μάλλον 1981, μόλις είχα ξεκινήσει να παίζω, πριν φτιάξουμε τους Blues Gang με τον Σωτήρη που εδώ είναι ακόμα φαντάρος. Απο τις πρώτες φορές που γεύτηκα τι σημαίνει να παίζεις με άλλους ηλεκτρικά. Φυσικά με δανεική κιθάρα, πιθανότατα Eko ήταν. Oh well...
    0 βαθμοί
  42. Οδηγίες προς ναυτιλλομένους: 1.Αγοράζουμε την κιθάρα που μας αρέσει 2.αγοράζουμε τον ενισχυτή με τον οποίο θα παίζουμε με αυτή την κιθάρα. 3.ακουμε την κιθάρα με τον ενισχυτή μας 4. αν μας αρέσει ο ήχος δεν κάνουμε τίποτα άλλο 5. αν δεν μας αρέσει παίζουμε με τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ του ενισχυτή και φυσικά με τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ των μαγνήτων ,ύψος και γωνία. 6. Μόνο αν δεν μπορούμε να πετύχουμε τον ήχο που θέλουμε προχωράμε σε αγορά νέων μαγνητών, ειδικά αν το όργανο μας έχει εξαιρετικούς μαγνήτες από το εργοστάσιο,όπως του ΟΡ
    0 βαθμοί
  43. 0 βαθμοί
  44. Λίγο πριν το Nevermind χτυπήσει το MTV και πετάξουμε τις Ibanez στα σκουπίδια...
    0 βαθμοί
  45. 0 βαθμοί
  46. Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση που μου έγινε, την οποία και αποδέχτηκα. Με τιμά ιδιαίτερα να είμαι moderator σε ένα χώρο στον οποίο συχνάζω εδώ και δυο δεκαετίες. Ελπίζω να βοηθήσω.
    0 βαθμοί
  47. Οι διαχειριστές και οι συντονιστές προσπαθούν να διατηρούν το περιεχόμενο του Noiz.gr καθαρό από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντας το. Επειδή όμως είναι αδύνατο να ελέγχονται όλα τα μηνύματα που αναρτώνται, γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του μηνύματος και όχι την άποψη των διαχειριστών, των συντονιστών και του webmaster (εκτός από τα μηνύματα τα οποία αναρτήθηκαν από αυτούς) και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Ο πιο σημαντικός κανονισμός είναι να υπάρχει σεβασμός από όλους και προς όλους και να γίνεται πολιτισμένη συζήτηση. Κανονισμοί forum (ισχύουν από 21/12/23) Κάθε μέλος επιτρέπεται να έχει έναν λογαριασμό και μόνο. Δεν επιτρέπεται η πολλαπλή εγγραφή και η χρήση πάνω από ένα λογαριασμό. Επιτρέπεται μόνο η χρήση Ελληνικών χαρακτήρων όταν μιλάμε Ελληνικά. Δεν επιτρέπονται τα “Greeklish”. Επιτρέπεται η χρήστη λατινικών χαρακτήρων όταν κάποιος γράφει κάποια ξένη γλώσσα. Δεν επιτρέπεται η μόνιμη χρήση κεφαλαίων. Επιτρέπεται η χρήση κεφαλαίων μόνο όταν θέλουμε ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ κάτι. Δεν επιτρέπεται η συζήτηση πολιτικού η θρησκευτικού περιεχομένου. Απαγορεύεται και άμεση ή έμμεση αναφορά σε οτιδήποτε πολιτικής φύσεως που μπορεί να πυροδοτήσει πολιτική συζήτηση. Ένα παράδειγμα είναι τα σοβαρά κοινωνικά θέματα που εξελίσσονται σε πολιτικές συζητήσεις. Το Noiz έχει θεματολογία τη μουσική τεχνολογία και οτιδήποτε γύρω από τη μουσική. Οποιαδήποτε μηνύματα έχουν πολιτική ή θρησκευτική αναφορά θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που το μέλος δεν συμμορφώνεται, θα γίνεται αποκλεισμός. Δεν επιτρέπεται να ξεφεύγουμε από τη αρχική θεματολογία του νηματοθέτη. Επειδή μπορούν να υπάρχουν πολλές ερμηνείες στο συγκεκριμένο θέμα, πιο αναλυτικά και με παραδείγματα: Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Είναι λογικό η συζήτηση να κλίνει προς διαφορετική κατεύθυνση. Για παράδειγμα μπορεί ο νηματοθέτης να κάνει μια ερώτηση για μαγνήτες κιθάρας, και η συζήτηση να πάει προς τα καλώδια. Αυτό επιτρέπεται. Με βάση το παραπάνω, σε περίπτωση που το θέμα αρχίζει και ξεφεύγει, ο εκάστοτε moderator έχει το δικαίωμα είτε να παρέμβει ώστε να συνεχιστεί η συζήτηση πάνω στο αρχικό θέμα, είτε να κάνει διαχωρισμό των μηνυμάτων που είναι εκτός του αρχικού θέματος ώστε να δημιουργηθεί νέο θέμα. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Δεν επιτρέπονται απαντήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό μήνυμα. Για παράδειγμα, αναρτήσεις για έργα στη τηλεόραση, για αθλητικά, τον καιρό, το κατοικίδιο μου ή “τι έκανα το ΣΚ” θα διαγράφονται. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Η συζήτηση αρχίσει να πηγαίνει προς την οικονομία και την ακρίβεια. Αυτό δεν επιτρέπεται. Μην χρησιμοποιείτε το Noiz σαν καφενείο. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στο κλίμα της υπερβολικής πλάκας και του χαβαλέ, επι της ουσίας της κατάχρησης και ανοχής της κοινότητας, ειδικά όταν γίνεται συστηματικά ανάμεσα σε 2 μέλη και ανταλλάσσοντας μηνύματα σε ένα θέμα, σαν να μιλάνε οι δύο τους, με προσωπικές αναφορές, οπαδικά (αθλητικά) αστεία, αστεία τα οποία γνωρίζουν μόνο αυτοί (inside jokes), αγνοώντας ότι το Noiz είναι ένα community με χιλιάδες μέλη, και αγνοώντας το γεγονός ότι τέτοιου είδους “προσωπικής χροιάς” μηνύματα δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στο thread. Σε περίπτωση που γίνεται κατάχρηση, ο moderator θα διαγράψει τα μηνύματα. Το Noiz απαρτίζεται από μέλη όλων των ηλικιών, με διαφορετική εμπειρία στον κόσμο της μουσικής τεχνολογίας και της μουσικής γενικότερα, επαγγελματίες & gurus του χώρου, καθηγητές, αλλά και απολύτως αρχάριους που προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους θέλοντας να συμμετέχουν στο forum. Τα νέα παιδιά είναι απολύτως ευπρόσδεκτα στη κοινότητα, και οφείλουμε όχι μόνο να βοηθήσουμε αλλά και να δημιουργήσουμε παράδοση και να μεταφέρουμε τη γνώση στις νέες γενιές. Παρακαλούμε μην φέρεστε με ασέβεια στους αρχάριους και μην απαντάτε αν πραγματικά δεν γνωρίζετε αυτό που ερωτάται. Στον ίδιο τόνο με τη προηγούμενη παράγραφο, στο Noiz συμμετέχουν σοβαροί επαγγελματίες, άνθρωποι που έχουν αφιερώσει όλη τους τη ζωή στο αντικείμενο του audio/μουσικής και έχουν κερδίσει τον σεβασμό στη μουσική κοινότητα στην Ελλάδα. Παρακαλούμε μην φέρεστε άνευ σεβασμού στα καταξιωμένα μέλη του Noiz. Ως καταξιωμένο μέλος εννοούμε επαγγελματίες που εργάζονται καθημερινά σαν μουσικοί, ηχολήπτες, παραγωγοί κτλ.. Είναι λογικό να πούμε ότι η άποψη κάποιου που έχει εμπειρία και έχει έμπρακτα αποτελέσματα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από κάποιον που δεν έχει. Το πρώτο post καθορίζει την ποιότητα του θέματος. Παρακαλούμε να είστε όσο το δυνατότερο περιγραφικοί, και φροντίστε να είναι σωστά δομημένο, ολοκληρωμένο και τεκμηριωμένο. Μην ανοίγετε θέμα βιαστικά. Ο τίτλος του θέματος πρέπει να περιγράφει το θέμα, και να μην είναι κάτι αφηρημένο όπως π.χ. "Δείτε εδώ..." Μην απαντάτε πολλές διαδοχικές απαντήσεις που είναι υπερβολικά μικρές και χωρίς νόημα (π.χ. ΟΚ, ναι, όχι, :D κτλ.) Συμφωνείτε να μην αναρτήσετε: παραπλανητικά, δυσφημιστικά, ανακριβή μηνύματα ή με συκοφαντικό, υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό, φυλετικού χαρακτήρα ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή. Δεν επιτρέπονται κάθε είδους προσωπικές επιθέσεις, προσβλητικά σχόλια, αγενή και εριστικά μεταξύ των μελών. Παρακαλούμε να φέρεστε κόσμια και με σεβασμό στα άλλα μέλη. Προσωπικές επιθέσεις, γελοιοποίηση απόψεων, και γενικότερη αγενής συμπεριφορά δεν θα γίνει ανεκτή. Σε σχέση με τα παραπάνω, τα υγιή επιχειρήματα είναι απολύτως δεκτά και θεμιτά. Απαγορεύονται τα προκλητικά post που χαρακτηρίζουν αρνητικά κάτι, κάποιον ή κάποιους αφού οδηγούν σε flame wars. π.χ. "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι φασίστες του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι περιορίζουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων.” Λάθος! Η σωστή διατύπωση είναι: "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι υποστηρικτές του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι…”. Δεν επιτρέπεται η προώθηση και αναζήτηση πειρατικού λογισμικού και μουσικής ή οτιδήποτε άλλο παραβαίνει τον νόμο, μέσα από τη σελίδα. Δεν επιτρέπονται υπογραφές που αποτελούν διαφήμιση ή είναι προσβλητικές για τον οποιονδήποτε. Επίσης δεν επιτρέπονται εικόνες στον χώρο των υπογραφών. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε το forum σαν μέσο προώθησης του επαγγέλματός σας, και συγκεκριμένα αναφερόμαστε σε περιπτώσεις εγγραφής και άμεση δημοσίευση με σκοπό την διαφήμιση των υπηρεσιών σας / ιστοσελίδας σας. Μην παρενοχλείτε ή προσβάλλετε άλλα μέλη μέσω του συστήματος προσωπικών μηνυμάτων. Τέτοιου είδους προσωπικές επιθέσεις θα προκαλέσουν σε αποκλεισμό. Δεν επιτρέπεται η αντιδεοντολογική εκμετάλλευση της σελίδας από site με ανταγωνιστικό περιεχόμενο προκειμένου να προσελκύσουν μέλη. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παραγωγής εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού. Τυχόν αναπαραγωγή επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου μας με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του Noiz.gr ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Ο παρών δικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε δικτυακούς τόπους τρίτων. Το Noiz.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών καθώς και για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές με δική του ευθύνη. Όταν γίνεται παράθεση πηγών/links προς υποστήριξη μιας θέσης, καλό είναι να συνοδεύεται από τον σχετικό σχολιασμό σας, που θα αποτελεί ένδειξη κατανόησης, τοποθέτησης και θα επιτελεί χρέη περίληψης της πηγής. Περικοπές κειμένων δημοσιευμένες σε άλλα μέσα (περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, ιστοσελίδες κλπ) μπορούν να δημοσιεύονται μόνο με σαφή αναφορά της πηγής, του συγγραφέα και μέσα στα πλαίσια ενημερωτικού χαρακτήρα. Η γενικευμένη αρνητική/εριστική συμπεριφορά από ένα μέλος δεν μπορεί να γίνει ανεκτή στη κοινότητα. Μη συμμόρφωση στα παραπάνω μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή της δημοσίευσης ή και σε άμεση και μόνιμη διαγραφή του μέλους. Ο παραβάτης θα ειδοποιείται είτε με μήνυμα είτε με προσωπικό μήνυμα από κάποιον moderator. Σε περίπτωση σοβαρής (κατά την κρίση του administrator) παραβίασης, θα ενεργοποιείται η απαγόρευση πρόσβασης στο forum (ban). Η διεύθυνση IP του εκάστοτε μηνύματος καταγράφεται για να διασφαλιστεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων όπως ήδη ορίστηκε. Συμφωνείτε ότι ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, να επεξεργαστούν ή να μετακινήσουν οποιαδήποτε ανάρτηση ή Θ. Ενότητα το περιεχόμενο της οποίας δεν πληροί τους όρους χρήσης. Οποιαδήποτε απορία για κλείδωμα ή διαγραφή μηνύματος ή θέματος ή τη διαχειριστική διαδικασία θα πρέπει να υποβάλλεται με προσωπικό μήνυμα (PM) ή e-mail στους αρμόδιους moderators ή τον administrator και όχι με δημιουργία θέματος (topic). Οποιοδήποτε παρόμοιο θέμα δημιουργηθεί, θα κλειδώνεται ή σβήνεται αμέσως. Ως μέλος αποδέχεστε να αποθηκευτούν τα κείμενα και οι πληροφορίες που θα εισάγετε, σε βάση δεδομένων. Θα παραμείνουν όσο εξυπηρετούν την ροή των συζητήσεων κατά την κρίση του διαχειριστή. Οι πληροφορίες αυτές δεν πρόκειται να γνωστοποιηθούν σε τρίτο πρόσωπο ή φορέα χωρίς την άδειά σας, όμως ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής δεν φέρει την ευθύνη απώλειάς τους από κακόβουλους χρήστες σε περίπτωση εισβολής τους στον διακομιστή. Θυμηθείτε: Η πρόσβαση σε αυτό το forum δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Αν αυτοί οι κανόνες δεν σας αρέσουν, θυμηθείτε πως κανένας δεν σας ανάγκασε να γίνετε μέλος στο forum μας. Σε περίπτωση αίτησης διαγραφής εκ μέρους των μελών ενεργεί η διαχείριση κατόπιν εντολής. Η πράξη είναι μη αναστρέψιμη. Η επανένταξη με διαφορετικό όνομα για την εκ νέου συμμετοχή στο φόρουμ είναι επιλήψιμη. Αυτό το σύστημα της Δ. Συζήτησης βασίζεται σε cookies τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας. Τα cookies αυτά δεν περιέχουν καμία απολύτως πληροφορία από τα στοιχεία που θα εισαγάγετε παρακάτω, εξυπηρετούν μόνο στο να βελτιωθεί η περιήγησή σας στην Δ. συζήτηση. Η e-mail διεύθυνσή σας χρησιμοποιείται μόνο για την επιβεβαίωση των στοιχείων εγγραφής σας και του κωδικού σας, καθώς και για την αποστολή νέου κωδικού σε περίπτωση που λησμονήσετε το τρέχοντα ενεργό κωδικό σας. Οι όροι χρήσης αφορούν το σύνολο του noiz.gr, τηρούνται επιμελώς και μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε. Με την εγγραφή σας δεσμεύεστε με τους ανωτέρω όρους.
    0 βαθμοί
  48. Μα μόλις μία γραμμή (ή μόνο ενα διάστημα) είναι η διαφορά μεταξύ γνώμονα φα και γνώμονα σολ. Αν θες να παίξεις τη νότα ΦΑ στο πιάνο, τότε στο γνώμονα σολ η νότα θα γράφει στη 5η γραμμή ενώ αν έχεις γνώμονα φα πρέπει να γραφτεί στην 4η. Μικρή διαφορά. Άρα οι 800 βοηθητικές γραμμές που λες στο γνώμονα σολ, γίνονται 799 στο γνώμονα φα! Δεν βλέπω κάποιο όφελος στη χρήση του γνώμονα φα...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...