Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/31/23 σε Αναρτήσεις
-
Μια βόλτα απο τις αγγελίες εδώ ( αλλά και reverb ) και θα δεις πόσο "σκοτωμένες" είναι οι τιμές τους! Μιλάμε για υπερκοστολόγηση full με υπότιτλο "αναζητώντας το κορόιδο" !!!2 βαθμοί
-
1000€ + ? Αναλογα την κιθαρα. Αλλο μια απαιχτη PRS του 1985 και αλλο μια απαιχτη Maya του 1985. .2 βαθμοί
-
Εάν η κιθάρα είναι καλή, με οιονδήποτε καλό μαγνήτη θα ακουστεί καλά. Απο κει και πέρα είναι ζήτημα λεπτομερειών και "κουρδίσματος" του κάθε μαγνήτη για να σε ενθουσιάσει κάτι, οπότε οι δοκιμές (δυστυχώς) είναι μονόδρομος. Ακριβό κι επικίνδυνο σπορ αυτό. Ο μουσικός που παίζει δεν ακούει μόνο, αισθάνεται στο χέρι, κι αυτό κανένας δεν μπορεί να προεξοφλήσει πως θα σου ¨κάτσει" - ούτε ανιχνεύεται σε τεστ του Utube. Σαν γενικό κανόνα πάντως, κράτα πως μετά την κατηγορία των φθηνών μαγνητών, υπάρχουν αμέτρητες καλές επιλογές, πχ ο Duncan SSL-1 θεωρητικά ανταποκρίνεται σε όσα ζητάς, όπως και μοντέλα των Fralin & Lollar, μετά όμως αν ανέβεις κατηγορία τα πράγματα ξεφεύγουν οικονομικά, αν και όχι πάντα, πχ Budz, Rumpelstiltskin, OC Duff, Klein είναι εξαιρετικές επιλογές σε λογικά χρήματα, οι Ellis όπως αναφέρθηκε είναι πολύ καλοί αλλά πανάκριβοι, όπως και οι Foley, Sliders και πολλοί άλλοι. Ακόμα να προσθέσω (κάτω απο κατακραυγή φαντάζομαι ? ) πως κάθε φθηνό ή ακριβό μπουτίκ σετ είναι καλύτερο απο Φέντερ μαζικής παραγωγής. Ορίστε, το είπα. Σε ό,τι με αφορά ως στυλ παιξίματος και γούστο, οι καλύτεροι ίσως μαγνήτες στρατ που έχω παίξει είναι αυτοί που τύλιγε ο αείμνηστος Peter Florance.2 βαθμοί
-
Μπα, δεν μπερδευτηκα για τις πληροφορίες για τις κιθάρες αλλά η αναφορά στον @vrasidas27. Αναγκάστηκα να διαβάσω απο 3 φορες το κάθε του ποστ για να καταλάβω στο τι προσβλητικό είπε. Ακόμα ψάχνω. Μάλλον παραγέρασα για αυτό το φορουμ Κωστή, συνέχισε το θεάρεστο έργο σου.1 βαθμός
-
Οι διαφορές στα muff είναι εξίσου μεγαλες όπως και στα fuzz face. Αλλάζουν τα μεσαια, η απόκριση στο tone, το clipping και άλλοι παράμετροι.1 βαθμός
-
Ποντάρω σε εκείνον με τα γυαλιά, τον 5ο από δεξιά, με το πανταλόνι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
εδω ολοι ειν αι αγχωμενοι και συ εισαι ενας γιγαντας με την απολαυση στα ματια. ακοαμ και στο μπουζουκι γουσταρεις που κρατας οργανο........... μπορει και στον ομφαλιο λωρο να κανες ντρικι ντρικι εσυ1 βαθμός
-
Τώρα τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος το resonance όταν η κιθάρα φοράει 456Κ μαγνήτες, περνάει από 8 trisatanicdiabolator distortion και ένα ψυγείο με digital πολυεφε χρήζει ψυχιατρικής ερμηνείας....? Έξω από την πλάκα για metal και heavy rock ήχο το resonance είναι μείον για αυτό και οι 70s Les Paul custom που είναι ο ορισμός της βαριάς και πεθαμένης κιθάρας ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ για αυτά τα είδη.1 βαθμός
-
Συνηθως με 500 που τις εχω παρει, με ταστοδουλεια κ αλλαγη μαγνητων, εχεις ενα υπεροπλα για γκαζια κ συμπαθητικους faux ηχους στο 2 κ 4 κοντα στα 8 κατοσταρικα. Εχει κ αλλη αισθηση λογω του φθαρμενου φινιρισματος στο μπρατσο οπως ειπα πιο πριν. Θα μπω κ λιγο στα ξυλα, οποτε καθενας αυτο που θα γραψω στην επομενη παραγραφο, το αξιολογει αναλογα. Το γιαπωνεζικο basswood που εχουν οι mij Ιμπανεζ πολλοι δεν το γουσταρουν. Υπαρχουν κ καποια swamp ash Rg μοντελα (ειδικα mid 90's), που κ αυτα στις ιδιες τιμες παιζουν. Αυτες ειναι πολυ πιο resonant κιθαρες ακουστικα (παλι lo pro ειχαν) οποτε καποιος που το αναζητα αυτο μπορει να κινηθει προς τα εκει. Τα charvel μοντελα που εχω παιξει κοντα στο χιλιαρικο, ηταν υπεροχα σε ολα, εκτος απο τα ξυλα που λεει κ ο @BillTrantos πιο πανω. Το θελω το οργανο πιο resonant ακουστικα για ψυχολογικους λογους, ακομα κ αν αυτο δε μεταφραζεται, ειδικα σε higain καταστασεις για τις οποιες προοριζονται οι κιθαρες αυτες. Ασε που οι μαγνητες τους ειχαν ολες εντελως διαφορετικο κ μοντερνο ηχοχρωμα απο αυτο που περιμενω απο τετοιες κιθαρες, οποτε παλι για αλλαγη παω κ ανεβαινει πολυ η κατασταση. Για τα τωρινα τρεμολα δεν εχω αποψη, αφου ποτε σε μια γρηγορη γνωριμια δε του βγαζω τον αδοξαστο για να καταληξω1 βαθμός
-
Απόλυτα λογικό, αλλά άλλο τα 550€ και άλλο τα 1000€. Στα 550€ με τα specs αυτά αξίζει. Οριακά αξίζει ακόμη κι αν πρέπει να τις κάνεις μια καλή ταστοδουλειά.1 βαθμός
-
Είναι σκευρωμενη μείνε μακριά. Αποκλείεται τόσο μεγάλο ύψος στις χορδές να οφείλεται στον καβαλαρη και το nut.1 βαθμός
-
Μαζικής παραγωγής είναι ότι κυκλοφορεί σε μεγάλες ποσότητες, οτι ΔΕΝ ειναι limited runs. Sorry, αλλα απο την στιγμή που μπορεις να τους βρείς στα μαγαζιά, χωρίς κανένα limitation, και Custom Shop να γραφουν, ειναι μαζικής παραγωγής... Οπως και οι CS69. Αλλο οι CS69 που εμπαιναν ΜΟΝΟ στις Custom Shop Fender και τους τυλιγε η κυριούλα, άλλο CS69 που τους παραγγέλνεις χωρις κανένα θέμα απο amazon και thomann. https://www.thomann.de/gr/fender_fat50_cs_pu_set.htm https://www.thomann.de/gr/fender_pickup_5762_vintageset.htm Ιδια τιμή, και εβαλα τους 57/62 επειδή και με αυτους εχω περάσει 15 χρονια. Οπότε ούτε και αυτο ειναι κριτήριο. Ολοι μαζικης παραγωγης είναι εκτος απο τα oddballs σε καποιες Custom Shop ΚΙΘΑΡΕΣ (οποτε τους συγκεκριμένους ΔΕΝ μπορεις απλά να τους αγοράσεις απο κάποιο κατάστημα), ή limited runs (δεν ξερω αν το εχει κανει ποτε αυτο η Fender).1 βαθμός
-
Μπορεί να έχει "λυθεί" η προβληματική που έθεσε ο killbill σε αυτό το post. Θα ήθελα να πω κι εγώ την εμπειρία μου. Σταμάτησα την μουσική λόγω του κλειδιού του ΦΑ, νομίζω. Πριν από καμιά 30αριά χρόνια αυτό. Ταυτίζομαι απόλυτα με τον killbill. Αυτό που κερδίσαν με την επινόηση του κλειδιού του ΦΑ είναι λιγότερο από αυτό που έχασαν. Ναι, πιστεύω ότι είναι ευκολότερο να μάθεις ότι στην 3 ή 4 ή και 5 βοηθητική γραμμή είναι αυτές οι νότες παρά να φέρεις όλο το Πεντάγραμμο τούμπα. Γιατί θα το μάθεις για ένα Πεντάγραμμο και τέλος. Είμαι μεσήλιξ πια και θέλω να ξαναξεκινήσω το πιάνο. Του εξήγησα του νέου μου δασκάλου. Εγώ, κλειδί του ΦΑ δεν μαθαίνω. Φέρε μου παρτιτούρες και θα τις μεταγράφω εγώ. Τρομάζουν τα καημένα τα παιδάκια, όπως ορθώς λέει ο killbill να αρχίζουν να παίζουν με τα δύο χέρια και από πάνω του λες ότι άλλο ισχύει στο ένα χέρι και άλλο στο άλλο... Σαν να διαβάζεις ένα κείμενο και μισές λέξεις να τις προφέρεις αγγλικά και άλλες γαλλικά... Το ξέρω ότι για όσους ανδρώθηκαν με την καθεστηκυία μεθοδολογία, τους φαίνεται αλλόκοτο αυτό. Κάποια στιγμή, αυτό που προτείνει ο killbill μπορεί να τύχει ευρείας αποδοχής. Εγώ πιστεύω ότι περισσότερα παιδιά θα συνέχιζαν έτι περαιτέρω τις σπουδές τους στο πιάνο, αν απλοποιούταν αυτή η κατάσταση. (killbill, χάρηκα που δεν είμαι ο μόνος που το είχε σκεφτεί. Εγώ στον γιο μου έτσι θα τον διδάξω. Ναι, δεν θα μπορέσει να διαβάσει παρτιτούρα άλλων. Ίσως βρεθεί λύση και γι' αυτό, ίσως και απλά να πρέπει να κάνει χωρίς αυτές. Σίγουρα, θα απογοητευτεί από την ενασχόλησή του με το πιάνο πολύ αργότερα απ' ότι άλλοι, άποψή μου.)1 βαθμός
-
Κάτι πρόχειρο, γρήγορο και experimental. Έγραψα τα εφέ με την κιθάρα, κάνοντας δοκιμές. Στη συνέχεια είπα να βάλω τύμπανα και λίγη μελωδία (εντελώς ανάποδο κομμάτι). Τα bpm εψαξα manually να τα βρω, άρα μην περιμένετε απόλυτο συγχρονισμό των κιθαροεφέ με τα τύμπανα. jamexp.mp3 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!0 βαθμοί
-
1984 - 2024... Πέρασαν 40 χρόνια! Γι' αυτό μας έπιασε η νοσταλγία (συν) γέροντες και κάνουμε παρέλαση τις νεανικές μας φωτογραφίες; ?0 βαθμοί
-
Γενικά δεν είναι τόσο το στυλ μου τα big muffs, κυρίως επειδή με τις Les Paul που κυρίως έχω παίξει είναι περίεργα τα περισσότερα, αλλά ξεχώρισα ένα, το πιο ευγενικό muff style fuzz που πέρασε ποτέ απ' τα χέρια μου, το Bearfoot Pink Purple Fuzz που έχει και μεγάλο sweet spot και μεγάλο εύρος ήχων (πραγματικά δύσκολος συνδυασμός) και το έχω στην κύρια πεταλιέρα εδώ και πολλά χρόνια.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@vrasidas27 Όπως εξήγησα και πριν απάντησα συνολικά και στους δύο και δεν αφορούσε όλο το ποστ εσένα, Παρόλα αυτά επειδή καταλαβαίνω ότι μπορεί σε θίγει κάτι περισσότερο απ' ότι θίγει εμένα το γεγονός ότι σπέυδεις να συμφωνήσεις με ένα ποστ η ουσία του οποίου είναι ότι κάποιος άμπαλος σαν κι εμένα δεν μπορεί να κρίνει, έσβησα το tag και διόρθωσα το ποστ. Καλή χρονιά και πάλι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και πολύ πριν γίνω μασέρ. Ο @Terry RoscoeBeck5 θα σας πει την ιστορία.0 βαθμοί
-
Απαντώντας στο αρχικό ερώτημα "Θα αγοράζατε ποτέ μία κιθάρα της δεκαετίας 80 ή 90 με τιμή 1000+ ευρώ εν έτη 2023" (που δεν περιορίζεται στην Ιαπωνία) λέω σίγουρα "ναι" για μια Valley Arts της pre-Samick περιοδόυ. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι απλησίαστες.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν νομίζω να ήταν τόσο μικρός τότε...? Ας μας διαφωτίσει ο ίδιος, ποντάρω στον δεξιό ακορντεονίστα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
To eureka είναι το αγαπημένο μου από τα δυο. Τα έχω και τα δυο. Ειλικρινά, φοβερό πετάλι! θα δώσω περισσότερο χρόνο στο red muck. Με έψησες ;)0 βαθμοί
-
Με έκανες να θέλω αυτό το distortion γνωρίζοντας πως δεν υπάρχει ?0 βαθμοί
-
Ακριβώς ό,τι είπε ο συνονόματος. Το θέλω να μπιστάει το όργανο για να γουστάρω.0 βαθμοί
-
Είχα μια προαίσθηση ότι ίσως είναι κάποιο modeller ή plugin με την κιθάρα connect, γιατί πολλές φορές είναι πιο εύκολο να "πιάσεις" τον ήχο ενός τεράστιου fuzz έτσι, παρά πχ με ένα SM57. Eίναι κάτι που κι εγώ κάνω κάποιες φορές.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το ότι είναι Japan προσωπικά δε μου λέει τίποτα. Η χώρα προέλευσης είναι ένα δεδομένο, η χρονολογίες ένα άλλο, το εργοστάσιο ένα τρίτο και πάει λέγοντας. Και φυσικά κάποια όργανα είναι σήμερα overhyped κατά την ταπεινή μου γνώμη επειδή ήταν πολύ καλά στην εποχή τους. Εκείνες τις εποχές οι mid level κιθάρες ήταν επιπέδου Harley Benton και πολύ λέω. Gibsons με τάστα χωρίς crowning τετράγωνα και διακόσια κιλά η μία, κάτι Fender (αυτές που το "Made In Mexico"φαίνεται από μπροστά στο headstock) με τάστα που εξείχαν και σου έκοβαν τα χέρια, κιθάρες από ασπρόξυλα και κόντρα πλακέ ή από 3-4 κομμάτια "ποιοτικού ξύλου", φινιρίσματα λες και την έβαψες την κιθάρα με το ρολό για το ταβάνι κλπ... Οπότε οι MIJ κιθάρες που ήταν πιο προσεγμένες σε κάποιες τέτοιες λεπτομέρειες απέκτησαν φήμη. Εκεί που είναι η αγορά όμως σήμερα γι' αυτές τις κιθάρες, δεν αξίζουν τον κόπο. Και ερχόμενος στις superstrat, ακόμη και σε μια top of the line ESP των 80s, τί πληρώνεις σήμερα ακριβώς; Η ταστοδουλειά που είχε, πιθανότατα δεν υπάρχει πλέον. Το τρέμολο χιλιοπαιγμένο. Οι μαγνήτες της, τίποτα το ιδιαίτερο. Άρα κατά βάση hype και συλλεκτικότητα. Τί καλύτερο θεωρείται ότι έχουν αυτές οι κιθάρες από μια σημερινή Schecter ή Charvel αυτής της κατηγορίας τιμής; Ρωτάω κι εγώ μπας και καταλάβω.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Γιάννη, η πρώτη φώτο είναι θεϊκή. Από κάθε άποψη. Ειδικά αυτή η κουρτίνα (; )...πω πω εντελώς Eames!0 βαθμοί
-
Έχεις δει πόσο κάνουν καινούργιες οι Fender USA Strats; ?0 βαθμοί
-
Με εκανες κι εψαξα για πιιο παλιες. Το πρωτο οργανο που επεσε στα χερια μου ηταν ενα μπουζουκι του πατερα μου (ειχα μια φωτο με το μπουζουκι οταν ειμανε 4 ετων αλλα δεν τη βρισκω στα σκαναριμενα, εδω ειμαι 10-11). Κι εγω με δανεικες και φτηνες επαιζα πριν παρω την στρατ (που φαινεται στο προηγουμενο ποστ) στις 5/2/1984 με δοσεις και αιματηρες οικονομιες (την οποια δεν την εχω πια, γιατι στις 4/2/1985 ανοιξαν το δωματιακι και μου την εκλεψαν μαζι με εναν Peavey Bactstage Plus στον οποιο μεσα ειχα κι ενα Coron distortion 10 το πρωτο μου πεταλι - μου εμειναν τα boss delay dm-3 και chorus ch-3 που τα εχω ακομα). Μετα, καλοκαιρι 1985 πηρα μια Kramer Pacer deluxe usa με original floyd 1 μεν, αλλα με schaller μαγνητες που δεν μου αρεσαν και τους αλλαξα με SD ssl1 και SD JB sτο bridge (καπου εχω φωτο αλλα δεν τις βρισκω) και την κρατησα για καμια 10αρια χρονια. Μεχρι τοτε ειχα μια κιθαρα καθε φορα. Το 1993 αρχισε το gas που πηρα την prs, καπακι εδωσα την Kramer και πηρα μια strat77 και μια strat plus και παει λεγοντας. Στο πρωτο μου λαιβ το 1983 στο σχολειο, παιζω με μια Morris απομιμηση start, δανεικια απο τον ντραμερ που μου εσπασε κατα λαθος το μπρατσο απο την πρωτη πραγματικα δικη μου κιθαρα (δωρο το 1982 απο τον παππου που ηταν μουσικος - κλαρινο ηπειρωτικα) που ηταν μια Teisco (δυστυχως δεν εχω φωτο απο αυτην) μαζι με μια λαμπατη τετρακαναλη κεφαλη Anax του 1958 (που "εξυπηρετουσε" ολη την "μπαντα") και diy καμπινα με καφε επενδυση κι ενα 12αρι μεγαφωνο, σαν πλυντηριο ? (φαινονται απο πισω μου στη φωτο πιο κατω) Anax Εχω και την αφισα Πιο μικρος "εκλεβα" απο τον παππου και γρατζουναγα μια Eko σκαφος. G13 μαλλον παιζω ?0 βαθμοί
-
ναι μπρε, το κΣερω και κανω πλακα....ομως ενα πηνιο με λιγο συρμα γυρω γυρω ειναι ο μαγνητης...... μην το κανουμε και rocket science (ακου εκει 600 ευρω για ενα σετ μαγνητες tele για λαλακες ψαχνουν?) ..ειδικα οι Fender style μαγνητες ειναι οτι πιο απλο και αν δεν εχει η FENDER την συνταγη ποιος θα την έχει? Ο Μπάμπης ο Σουγιας? (μην ξεχναμε οτι το 90% της μουσικης που εχει παιχτει με κιθαρες Fender εχει παιχτει με τους ΣΤΟΚ μαγνητες.....) οχι πως δεν εχω χρησιμοποιησει boutique μαγνητες ,ισα ισα εχω και ειχα πολλες κιθαρες με τετοιους μαγνητες ....αλλα μη τρελλαθουμε κι ολας......οτι μονο οι boutique μαγνητες ειναι "καλοι" και οτι η Fender, η DiMarzio & o SD δεν κανουν το ιδιο καλους μαγνητες...0 βαθμοί
-
Τους custom shop γιατι δεν τους θεωρείς μαζικής παραγωγής? Οι μισοί μαγνήτες της fender εχουν αυτόν τον "τίτλο".0 βαθμοί
-
Δεν είναι :) , αλλά ειδικά η κιθάρα του ΟΡ ΔΕΝ έχει Fender μαγνήτες μαζικής παραγωγής ....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
στα 17 περίπου όταν και ευτυχώς γρήγορα ανακάλυψα ότι δεν το χα με τα σόλο και το γύρισα στην ρυθμική και τις κλασσικοακουστικές που τα πρώτα χρόνια τάισαν αγόγγυστα τα παράλληλα (παν)ακριβα γούστα μου περί ήχου...? ΥΓ. η κιθάρα μια όμορφη Cimar (ή κάπως έτσι δεν θυμάμαι και πολλά από αυτήν μια και αντικαταστάθηκε σύντομα με την πρώτη και τελευταία μου (ναι ναι!!!) tele...?0 βαθμοί
-
O OP δεν έθεσε όριο budget, οπότε απλά ανέφερα αυτούς που σήμερα θεωρούνται οι κορυφαίοι. Προσωπικά οι CS '69 δε μου αρέσουν, είναι υπερβολικά mid scooped για μένα. Αλλά σίγουρα έχουν το κοινό τους. @Superfunk Για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ πιστεύω ότι μια καταπληκτική υλοποίηση ενός κλασικού σχεδίου ηλεκτρικής κιθάρας θα παίζει καλά με ένα μεγαλύτερο εύρος μαγνητών και μια χάλια υλοποίηση, δε θα σωθεί αναγκαστικά από ένα πανάκριβο σετ. Επίσης πιστεύω ότι οι ενισχυτές και τα μεγάφωνα παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στον ήχο. Αλλά: Ο OP δε ρώτησε αν αξίζει η αλλαγή μαγνητών, ούτε ζήτησε οδηγίες επιλογής ηλεκτρικής κιθάρας και ενισχυτή. Πέραν αυτού, η ίδια η τεράστια αγορά aftermarket μαγνητών με κάποιους κατασκευαστές τους να έχουν φτάσει σε legendary status στον κιθαρόκοσμο και με σετ να κοστίζουν πιο ακριβά και από την ίδια την κιθάρα, καταρρίπτει από μόνη της τη θέση αυτού του post.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θα ανεβάσω κι εγώ τις 2 πιο παλιές που έχω, από τότε που γούσταρα πολύ τα lives και ψαχνόμουν συνέχεια να παίξω. Άλλη ζωή όντως που λέει και ο Μάνος. 2010 - πάρτι συμμαθήτριας στον Πειραιά: Les Paul, rock covers και πολύ άγχος. 2012-13: Live σε μια μουσική σκηνή στην Αθήνα, νομίζω GhostHouse. Schecter Hellraiser τότε και υφάκι γιατί είχαμε καταφέρει να μαζέψουμε 150 άτομα στο μαγαζί.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Στο δεξί χέρι στο πιάνο δεν υπάρχει γνώμονας ΦΑ (πολύ σπάνια) . Στο φλάουτο ποτέ, που παίζει και 2 οκτάβες πάνω από το πεντάγραμμο και χρησιμοποιείς και 5 βοηθητικές γραμμές. Στο δεξί χέρι δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα με τις νότες, αλλά υπάρχει στο αριστερό και γίνεται τόση φασαρία με τον γνώμονα ΦΑ? Ένα παιδάκι μαθαίνει τις νότες στο πεντάγραμμο και ξέρει ότι στο δεύτερο διάστημα είναι το ΛΑ. Μετά του λές ότι ξέρεις στο αριστερό χέρι όταν βλέπεις δεύτερο διάστημα θα είναι ΝΤΟ και όχι ΛΑ. Αυτό εμένα μου ακούγεται πολύ άκυρο. Θες να παίξεις ΝΤΟ στο αριστερό χέρι? Γράψε ΝΤΟ στο 3ο διάστημα σε γνώμονα ΣΟΛ. Γιατί να πρέπει να μάθω διαφορετικά πράγματα για το αριστερό χέρι και διαφορετικά για το δεξί? Δεν βλέπω τον λόγο. Μόνο σύγχυση δημιουργεί αυτό. Και σιγά τη διαφορά στην έκταση. Δηλαδή που το πρόβλημα να γράψεις ΝΤΟ σε γνώμονα ΣΟΛ στο 3ο διάστημα αντί για ΛΑ στο 2ο διάστημα σε γνώμονα ΦΑ? Η διαφορά είναι μηδαμινή. Μόλις ένα διάστημα από πάνω. Πας και γράφεις ΜΙ στην 1η γραμμή σε γνώμονα ΦΑ? γιατί? Γράψε ΣΟΛ στη 2η γραμμή σε γνώμονα ΣΟΛ! Τόσο απλά! μόλις μια γραμμή διαφορά στο γράψιμο. Γιατί το ταλαιπωρείς το θέμα? Ξεφυλλίζω βιβλία για πιάνο που έχω, και για προχωρημένους, και βλέπω ότι άνετα οπουδήποτε μπορεί το αριστερό χέρι να γραφτεί σε γνώμονα ΣΟΛ. Οι νότες μετακινούνται μόλις ένα διάστημα ή μια γραμμή πάνω. Που το πρόβλημα?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00