Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. harilatron

    harilatron

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9852


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/30/23 σε Αναρτήσεις

  1. Οδηγίες προς ναυτιλλομένους: 1.Αγοράζουμε την κιθάρα που μας αρέσει 2.αγοράζουμε τον ενισχυτή με τον οποίο θα παίζουμε με αυτή την κιθάρα. 3.ακουμε την κιθάρα με τον ενισχυτή μας 4. αν μας αρέσει ο ήχος δεν κάνουμε τίποτα άλλο 5. αν δεν μας αρέσει παίζουμε με τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ του ενισχυτή και φυσικά με τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ των μαγνήτων ,ύψος και γωνία. 6. Μόνο αν δεν μπορούμε να πετύχουμε τον ήχο που θέλουμε προχωράμε σε αγορά νέων μαγνητών, ειδικά αν το όργανο μας έχει εξαιρετικούς μαγνήτες από το εργοστάσιο,όπως του ΟΡ
    3 βαθμοί
  2. 2 λόγοι με ώθησαν να πατήσω σήμερα το κουμπί. 1. Κοιτούσα το ιστορικό μου στον Θωμά, που είχα να μπω 12 χρόνια και είδα ότι και τότε ήταν πολύ καλή περίοδος. Πήρα fender Baja με 550 ευρώ (μετά κάποια στιγμή χτύπησε τα 1000), Gibson studio με 750 ευρώ (πολύ καλή-ανεπανάληπτη τιμή). 2 Τέτοιες ευκαιρίες είναι και οι HB, σου δίνουν τη δυνατότητα να πάρεις κλασσικά κοψίματα στην τιμή ενός τραπεζιού από τα jysk....και δεν είναι καθόλου σίγουρο αν μετά από 3-4 χρόνια θα μπορείς να το κάνεις. Εδώ και 48 χρόνια, χτίζω σιγά σιγά μια μικρή συλλογή...που είναι η ζωή μου. Δεν με νοιάζει αν η HB παίζουν καλά (που θα παίζουν). ,Μου αρκεί να τις βλεπω...σαν έπιπλα ή μπιμπελο (από την πρώτη στιγμη στη ζωη μου που ειδα ηλεκτρική κιθάρα...ερωτεύτηκα, οπως όλοι εδω μέσα). Με νοιάζει που ίσως μετά απο 10 χρόνια θα τις κοιτάξω μια μέρα που δεν θα είμαι καλά και θα νιώσω καλά. Θα τις ακουμπήσω, θα τις μυρισω.... Θα θυμηθώ ακόμα και την κουβέντα μας αυτή. 350 ευρώ, για δύο κομμάτια της ιστορίας στον χώρο μου (οκ ρεπλικες)...but still για εμένα μετράει. Άσε που αι γυναικαι can't tell the difference. Τόσα δίνω κάθε μήνα στον ΕΦΚΑ... και πάνε στο βαρέλι χωρίς πάτο. Τόσο έχουν 2-3 συνεδρίες με ψυχίατρο....ή ένα double dot πρωτοχρονιάτικο δείπνο... Και αυτές θα υπάρχουν για πάντα...και όταν πεθάνω...legacy. Η ζωή είναι μικρή... ?
    2 βαθμοί
  3. Yamaha CS80 Θα μου πείτε, τι δουλειά έχει ένα τόσο διάσημο synth σε ένα θρεντ με τίτλο "Σπάνια, vintage, περίεργα/custom πληκτροφόρα όργανα"? Έχει και παραέχει, μια και κατασκευάστηκαν λιγότερα από 800 CS80s για όλο τον κόσμο, οπότε μιλάμε για ένα πάρα πολύ σπάνιο synth. Η Yamaha δεν μπόρεσε να κατασκευάσει περισσότερα μια και το κόστος παραγωγής του και η τελική τιμή του ήταν απαγορευτικά. Σαν synth τώρα, το CS80 ήταν ένα πολύ, μα πολύ όμως, basic synth, και κακά τα ψέματα, δεν θα μιλάγαμε ως και σήμερα για αυτό αν ο μέγας Βαγγέλης Παπαθανασίου δεν το έκανε παγκοσμίως διάσημο μέσω του soundtrack της ταινίας Blade Runner, το οποίο όταν ηχογραφήθηκε το CS80 δεν υπήρχε καν στην αγορά, αφού η παραγωγή του είχε σταματήσει τουλάχιστον δύο χρόνια πριν. Η επίδραση όμως της μουσικής του Blade Runner στην synth κοινότητα ήταν τεράστια, όπως εξάλλου και στην κινηματογραφική μουσική παγκοσμίως, με τα γνωστά αποτελέσματα που όλοι ξέρουμε. Σπάνια θα βρείτε synth που να μην έχει κάποια CS80 presets, με ονόματα μάλιστα που σχεδόν πάντα παραπέμπουν στο όνομα του Vangelis ή στο Blade Runner. Για να καταλάβουμε για τι μεγέθους επίδραση μιλάμε, η ίδια η Yamaha πριν περίπου δύο μήνες κυκλοφόρησε μία sound library για το νέο Montage Μ, και τη διαφήμιζε έτσι: Το CS80, για να πάμε και λίγο στα τεχνικά, ήταν βασικά ένα 2-oscillator bitimbral synth, με LPF & HPF φίλτρο, ένα LFO (sub oscillator το ονόμαζε η Yamaha), 5-stage EG για το φίλτρο και 4-stage EG για το amp, tremolo/chorus και portamento/glissando effects. That's all. Στον ιδιαίτερο ηχητικό χαρακτήρα του οργάνου μεγάλο ρόλο έπαιζε το ενσωματωμένο κ' προγραμματιζόμενο ring modulator, το μεγάλο ribbon controller -το οποίο επιδρούσε μόνο στο pitch του ήχου- και φυσικά το διάσημο κ' βαρυκεντρισμένο keybed 61 πλήκτρων με velocity και poly-aftertouch. Βασικά την εποχή που κυκλοφόρησε το CS80 τα synths όχι poly-aftertouch δεν διέθεταν, αλλά ούτε καν velocity sensitivity, κι αυτό συνεχίστηκε μέχρι περίπου τα μέσα των '80s. Το velocity/aftertouch πληκτρολόγιο του DX7 πίσω στο 1983 φάνταζε σαν κάτι το εξωγήινο, όσο κι αν αυτό μάς φαίνεται απίθανο στην εποχή μας. Εντάξει, και στην εποχή μας υπάρχουν synths χωρίς aftertouch, αλλά είναι αδιανόητο να κυκλοφορήσει synth χωρίς velocity. Η synth κοινότητα άργησε πολύ να ξαναδεί poly-aftertouch μετά το CS80, η Yamaha κυκλοφόρησε το DX1 το 1983 (73 βαρυκεντρισμένα πλήκτρα με velocity/poly-aftertouch) και η Ensoniq 2-3 synths μεταξύ mid '80s - early '90s και τέλος. Μόνο πολύ πρόσφατα κάποιες εταιρείες άρχισαν να κυκλοφορούν ξανά synths με poly-aftertouch, κι αυτά είναι ακόμα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού (ASM Hydrasynth, Waldorf Iridium, Yamaha Montage M8x, Behringer UB-Xa, Arturia MicroFreak), ενώ κάποια άλλα ανταποκρίνονται σε poly-aftertouch μέσω MIDI. Το CS80 ήταν "χτισμένο" μέσα σε hard case, και στον standard εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονταν καπάκι που κάλυπτε ολόκληρο το πάνω μέρος του οργάνου, σπαστή/βιδωτή βάση και expession & sustain pedals. To όλο σύνολο ζύγιζε 100 κιλά και οι μετακινήσεις έπρεπε όσο μπορούσαν να αποφεύγονται, μια και η μετακίνηση του σε "μη-επιτρεπτές" κλίσεις και η αλλαγή θερμοκρασίας έβγαζε το όργανο out of tune. Ένα "pain-in-the-ass" και μη-αξιόπιστο synth σε γενικές γραμμές, που γίνεται ανεκτό αν έχεις τα χρήματα του Jarre ή του Παπ. και τους δικούς σου αποκλειστικούς μηχανικούς να στο κουράρουν όλη την ώρα. Η τιμή των μεταχειρισμένων CS80s τα τελευταία χρόνια ξεπέρασε τα όρια του ανέκδοτου, με πιο πρόσφατο παράδειγμα ένα στη Γαλλία που έπαιζε στα...€110,000. Λίγο αργότερα η τιμή έπεσε στα €65,000, αλλά άγνωστο αν κάποιος μουρλός τελικά τα έδωσε. Οι τιμές που παίζουν την τελευταία δεκαετία πάντως είναι αρκετά πιο κάτω και γύρω στα €20-25Κ. Υπέρογκα ποσά και αυτά αν σκεφτούμε ότι το 1995 με +/- $1,000 αγοράζαμε ένα. Μερικές κοντινές φωτός παρακάτω από το πάνελ του οργάνου καθώς και από το εσωτερικό του, το οποίο είναι κόλαση. Δύο από τα οκτώ! CS80s που είχε αγοράσει ο Παπαθανασίου σε πρόσφατες φωτογραφίες από το σπίτι/στούντιο του στο Παρίσι. Δυο-δυο τα CS80s στα lives του... Λονδίνο, 1979 Nemo Studio του Παπαθανασίου στο Λονδίνο, mid '80s Το απόλυτο δίδυμο... Στο youtube υπάρχουν αρκετά σύγχρονα βίντεο με το CS80, αλλά το παρακάτω είναι masterclass και δείχνει τι μπορούσε να κάνει live ο Παπαθανασίου με αυτό το τέρας. ?
    1 βαθμός
  4. Δεν υπάρχει. Αν θες καλύτερο ήχο πάρε καλύτερο ενισχυτή,μια και ΕΚΕΙ είναι ο ήχος. edit. μια χαρά ενισχυτή έχεις,άρα βελτίωσε το παίξιμο σου αν ο ήχος που έχεις τώρα δεν σε ικανοποιεί.
    1 βαθμός
  5. Με τι θελεις να τον συνδυάσεις (τι έχεις στις άλλες θεσεις)?
    1 βαθμός
  6. Πέραν της κιθάρας, που είναι το όργανό μου, εάν δεν είχα pads για να δημιουργώ ατμόσφαιρα, δεν θα είχα φτιάξει τα μισά κομμάτια μου. Τους υπόλοιπους ήχους, λίγο πολύ τους φτιάχνω με κιθάρα. Τα pads αδύνατον να τα υποκαταστήσω με κάτι. (έκανα μόνο μια επιλογή, καθώς δεν πήρα χαμπάρι μπορεί κανείς να κάνει πάνω από μία. Ίσως είναι καλό να το τονίσεις στο αρχικό ποστ)
    1 βαθμός
  7. Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο σκηνικό με Gretsch. Ήθελα black falcon και η γυναικα μου είχε ερωτευτεί την White falcon. Επισης με ενισχυτές. 'Εφαγε άκυρο ο JTM45 για χάρη του Orange TH30H. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ επηρεάζομαι απο την εμφάνιση. Ενα όργανο πρεπει και να το γουσταρεις εμφανισιακα. Αλλιώς δε σε ψήνει να το πάρεις στα χέρια σου ή να το κρατήσεις. Το μάτι ξεκουράζεται πάνω στην ομορφιά.
    1 βαθμός
  8. Η SG είναι πιο κλασσικό μοντέλο είτε για συλλογή είτε σαν μέρος του gear. Μπορεί να είναι μεταγενέστερη της flying V αλλά είναι πιο δημοφιλές μοντέλο... ακόμα και διάσημους κιθαρίστες που δεν πάει το μυαλό σου με την μια (που είναι γνωστό ότι δεν παίζουν με SG) αν googlάρεις με την λέξη ''SG'' με το όνομά τους όλο και κάποια εικόνα θα δεις να παίζουν με αυτό το μοντέλο. SG έχει ωραιότατες Gibson στις αγγελίες είτε special, faded πιο φθηνές είτε standard αλλά αν θες οπωσδήποτε με τρέμολο τότε πας για αυτή την VINTAGE... αν και εγώ θα έπαιρνα μια φθηνή Gibson και θα της εβαζα τρέμολο έξτρα αργότερα (αν και είναι πιθανό να πετύχεις μια που να έχει ηδη τρέμολο στις αγγελίες)
    1 βαθμός
  9. Ταχτοποιούσα το αρχείο μου, και χαμογέλασα. Δεν είναι φωτογραφίες, αλλά VHS rip snapshot , από ένα live που είχα κάνει το 1990 σε μια Ντίσκο. 15 ετών τότε. Το πρώτο μου live ήταν έναν χρόνο πρίν, το 1989....14 ετών τότε, κάπου υπάρχει και από εκεί υλικό....αλλά δεν το βρήκα ....ακόμα. Με την πρώτη μου ηλεκτρική , YAMAHA SE 112 την οποία πούλησα και το μετάνιωσα . Το μετάνιωσα όχι γιατί ήταν καμία κιθάρα, αλλά γιατί ήταν η πρώτη μου, που αγόρασα με οικονομίες αιματηρές....και είναι κομμάτι της διαδρομής μου. Ανοίγω αυτό το νήμα, και αν έχετε παρόμοιο υλικό/ αναμνήσεις.....please share.
    0 βαθμοί
  10. Ολων των ειδων οι ηχοι ειναι χρησιμοι, και κατα καιρους ολοι μας λιγο πολυ εχουμε κανει τις τρελες μας ? και εχουμε βαλει ηχους που δεν συνηθιζουμε σε κομματια μας. Ποιοι ειναι ομως αυτοι οι ηχοι και τα οργανα που αποτελουν τη βαση των κομματιων μας; Αν ειχαμε να διαλεξουμε δηλαδη, ποιοι ειναι οι ηχοι που δε θα ζουσαμε χωρις αυτους; Μπορουμε να κανουμε παραπανω απο μια επιλογη, και φυσικα το θεμα δεν αφορα αυστηρα τα πληκτρα, αν εχουμε τους ηχους απο φυσικα οργανα ακομα καλυτερα. ? Ψηφιστε.
    0 βαθμοί
  11. Επικαιρο… με Ovation Custom Balladeer, αντε και στη γιορτη του σχολειου φωτο με μπαγλαμαδακι…
    0 βαθμοί
  12. Ωραία, θα φανεί στην πράξη. Καλό κουράγιο και καλή χρονιά.
    0 βαθμοί
  13. Ας έρθουν και αν χρειαστεί κάτι θα την βγάλουμε την άκρη. Κιθάρες είναι, όχι καμία περίπλοκη συσκευή ?
    0 βαθμοί
  14. Αστο για tribute στον Randy, μην κανω καμια λαλακια και σβησω τους ψηφοι ναουμ?
    0 βαθμοί
  15. Καλορίζικες και καλοπαικτες! Δυστυχώς στην τιμή που έβαλες συνυπολογισε και κάποια πιθανά έξοδα σε μάστορα κυρίως για τα τάστα όπως προείπε και ο @bathan και συμφωνώ και εγώ μαζί του (όχι επειδή κάπου το διάβασα, αλλά επειδή και εγώ είχα την ίδια εμπειρία με HB). Φυσικά το απευχομαι και ελπίζω να σου έρθουν κιθάρες-μπόμπες! H HB είναι ακριβώς αυτό που λες, να πάρω κάποιο όργανο που μου λείπει αλλά δεν είμαι φανατικός φίλος του συγκεκριμένου μοντέλου. Και το γνωρίζουν πολυ καλά και οι ίδιοι αυτό και το τμημα μάρκετινγκ που έχουν. Και όχι μόνο για κιθάρες. Και για καμπίνες ενισχυτών και για άλλα πράγματα.
    0 βαθμοί
  16. Θα ήθελα να σε ενημερώσω για αλλαγές στο σύστημα αγγελιών. Όπως ίσως γνωρίζεις, οι αγγελίες που καταχωρούσες είχαν διάρκεια 10 ημέρες και λάμβανες ειδοποίηση στην λήξη της αγγελίας ώστε να την ανανεώσεις. Αυτό σταματάει να ισχύει! Από 'δω και στο εξής οι αγγελίες δεν λήγουν ποτέ. Οι αγγελίες θα παραμένουν ενεργές ώσπου να πουληθεί το αντικείμενο. Με αυτή την αλλαγή, ενημερώνουμε ότι: Από δω και στο εξής έχεις το δικαίωμα να κάνεις δωρεάν bump-up κάθε 24 ώρες. Το bump-up σημαίνει ότι η αγγελία ανανεώνεται στη κατηγορίας της, και θα εμφανίζεται πρώτη προσωρινά. Η επιλογή για Bump-up βρίσκεται στην σελίδα "Οι αγγελίες μου". Οι υπάρχουσες αγγελίες έχουν ήδη ανανεωθεί και δεν θα λήξουν. Τα πακέτα Highlighted, Silver & Gold διαρκούν και αυτά μέχρι να πουληθεί το αντικείμενο. Δεν έχουν ημερομηνία λήξης. Μην ξεχνάτε να διαγράφετε την αγγελία όταν το αντικείμενο πουληθεί έτσι ώστε να μην λαμβάνετε μηνύματα για κάτι το οποίο δεν είναι διαθέσιμο. Η διαγραφή της αγγελίας γίνεται από τη σελίδα "Οι αγγελίες μου". Θα υπάρξει και σχετική ενημέρωση μέσω email για τα μέλη του Smart.
    0 βαθμοί
  17. Αυτό το λύσαμε, ενισχυτή ψάχνουμε τώρα ? Αυτός είναι όμως και πολύ καλύτερος.
    0 βαθμοί
  18. Είπα να δώσω προτάσεις για είδος πληροφορίας, μη το παίρνεις κι εσύ της μετρητοίς ?
    0 βαθμοί
  19. Μεταξύ μας τώρα: Αυτό θα γίνει ούτως ή άλλως. ?
    0 βαθμοί
  20. 0 βαθμοί
  21. Θα σου πω ακριβως τι εννοω: Σκοπευα να βαλω το θεμα στο producing section, και θα ειχα περισσοτερες κατηγοριες οργανων για επιλογη, ομως διαπιστωσα με λυπη οτι μεχρι 20 επιλογες εχουν τα pole, οποτε επρεπε να τα συμπτυξω, και να τα ξαναγραψω, και στα νευρα μου το εβαλα σε λαθος κατηγορια ? Οποτε καταλαβαινεις οτι ειναι ακυρα τα περι πληκτρα. Απλα τη διευκρινιση για τα φυσικα οργανα την εβαλα μετα, μαζι με το οτι υπαρχουν πολλαπλες επιλογες, ετσι για να συνεννοηθουμε ? Ετσι και αλλιως το ποιους ηχους χρησιμοποιουμε ειναι το ζητημα, το αν ειναι απο φυσικα οργανα η απο samples λιγη σημασια εχει, αλλωστε τη σημερον ημερα samplers και synths εχει οποιος ασχολειται με DAWs, ειτε παιζει πληκτρα ειτε οχι.
    0 βαθμοί
  22. Εσύ είσαι μικρός ακόμα....enjoy it while it lasts.... ?
    0 βαθμοί
  23. Εγώ ΠΣΗΦΙΣΑ τι ψήφισα ως όργανα γενικά και θα πω πως έτσι όπως προσεγγίζω τη σύνθεση και με τον αυστηρό όρο του με τι δεν θα μπορούσα να μην έχω ως βάση για να γράψω, είναι ο ρυθμός, είτε σε μορφή έτοιμης λούπας, λούπας επεξεργασμένης ή γράφοντας ρυθμικά μέτρα μόνος μου για να φτιάξω τον κορμό του κομματιού στο βασικό κουαρτρέτο οργάνων(όπως μου έχει επισημάνει να δουλεύω ενορχηστρωτικά ένας μεγάλος μου δάσκαλος) ή και ένας απλός μετρονόμος που χτυπάει τον χρόνο αν γράψω κομμάτι χωρίς ρυθμικά.
    0 βαθμοί
  24. Εγώ το τελευταίο διάστημα κάνω 2-3 διαφορετικά πράγματα. Για την πάρτη μου γράφω κάτι σαν post rock/progressive, αλλά για τα μαθήματα γράφω με keyboard. Άρα: Ηλεκτρική κιθάρα, distorted και clean/ambient. Piano/synth VSTs. Toontrack EzDrums με 2-3 expansions (κυρίως το Progressive). Μπάσο από Submission Audio.
    0 βαθμοί
  25. Θα ανεβάσω κι εγώ τις 2 πιο παλιές που έχω, από τότε που γούσταρα πολύ τα lives και ψαχνόμουν συνέχεια να παίξω. Άλλη ζωή όντως που λέει και ο Μάνος. 2010 - πάρτι συμμαθήτριας στον Πειραιά: Les Paul, rock covers και πολύ άγχος. 2012-13: Live σε μια μουσική σκηνή στην Αθήνα, νομίζω GhostHouse. Schecter Hellraiser τότε και υφάκι γιατί είχαμε καταφέρει να μαζέψουμε 150 άτομα στο μαγαζί.
    0 βαθμοί
  26. Μιλάς με όρους πλήκτρων ως πληκτράς που είσαι... τι θα πει '' αν εχουμε τους ηχους απο φυσικα οργανα''? ότι παίζουμε άλλα όργανα εκτός πλήκτρων προφανώς. Μόνο μια ακουστική χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά, μονό σε αυτή αλλάζω χορδές και δεν γράφω πια μουσική με τον υπολογιστή, σκοπεύω κάποια στιγμή θα ξαναρχίσω
    0 βαθμοί
  27. Ψήφισα και μετά διάβασα και ψήφισα λάθος ?. Νόμισα τι όργανο παίζουμε πιο συχνά καθημερινά, και ψήφισα ακουστικά ντραμς, γιατί κάθε μέρα βαράω από λίγο. Ως βάση όμως για να γράψω κάτι, είναι η κιθάρα.
    0 βαθμοί
  28. Διάφορα vintage drum kits απο Superior (κυρίως Rogers/Gretsch/Ludwig/Slingerland) και ένα μοντερνο (Ayotte). Hammond, Farfisa,Vox & Rhodes απο Arturia. Jupiter 8 απο Arturia για όλους τους synth ηχους (βασικα επειδη το ειχα και σε φυσικη μορφη και το ξερω καλα) . Το...πεθαμενο μου Fender Sting P Bass με flat χορδες 15ετιας παντα γραμμενο connect. 3 εντελως διαφορετικούς handwired ενισχυτές ανάλογα με την περίπτωση (tweed deluxe, Marshall 1974x, deluxe reverb) 12 ηλεκτρικες κιθαρες άναλογα με την περιπτωση. Μερικα βασικα πεταλια (κυριως tremolo & delay).
    0 βαθμοί
  29. Φτιάχνω πολλά arrangements για pre-production σε rock context αυτόν τον καιρό, οπότε κυρίως ακουστικά τύμπανα και πιάνα. Επίσης όργανα όποτε βαριέμαι να συνδέσω το Korg CX-3 με το Ventilator, plugin synths όποτε βαριέμαι να συνδέσω τα hardware και μπάσο όταν δεν μπορώ (slaps κλπ) ή βαριέμαι να το παίξω ο ίδιος.
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Λίγο πριν το Nevermind χτυπήσει το MTV και πετάξουμε τις Ibanez στα σκουπίδια...
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Ε σε ενα απ' τα επόμενα live κόπηκε το strap και έφαγε μια επική βουτιά και αυτό ήταν
    0 βαθμοί
  34. Σε ευχαριστώ που, εμμέσως πλην σαφώς , με είπες Κω#$$$γερο.? Ωραία η yamaha και φορεμένη σουτιέν! ?
    0 βαθμοί
  35. Σέβομαι, τότε γεννιόμουν. Αποφοίτηση Λυκείου. Καρφάκια σαν γνήσιο παιδί 90s, yamaha eg112 hss γιατί what else, ασπρόμαυρη γιατί ΠΑΟΚ αφού, ντύσιμο φλώρικο με καρφιά στα χέρια γιατί κατά βάθος ήμουν Guns n roses ???
    0 βαθμοί
  36. Εχε υπόψη σου πως ίσως χρειαστεί να αλλάξεις τάστα. 2 ΗΒ που ειχα παρει εγώ στο παρελθόν είχαν θέμα με τα τάστα και ήθελαν φτιάξιμο για να μην είναι "άγρια" Ειναι συνηθισμένο αυτό σε κιθαρες χαμηλού κόστους
    0 βαθμοί
  37. 0 βαθμοί
  38. Και μετά από όλα αυτά που είπαμε , κατέληξα και στις δύο .....σε ΗΒ Ητοι 144, 00 € για V και 198,00 € για SG. Σύνολο 342,00 €....τίμια τιμή. Θυμίστε μου, στον Θωμά δεν πληρώνεις μεταφορικά πάνω από 300,00 €; Δεν είναι όμως ετοιμοπαράδοτη η V....αλλιώς θα πατούσα τα κουμπιά ΤΩΡΑ.
    0 βαθμοί
  39. Μεταξύ SG και Flying V θα πήγαινα μάλλον για την SG, αν ξεπερνούσα το look με τα κέρατα (ναι δεν ξέρω αν μου αρέσει) Την θεωρώ λίγο πιο all around όργανο, εξάλλου πολλοί μεγάλοι κιθαρίστες διαφορετικού ύφους παιζουν μονο με SG Πχ. Tony Iommi, Mike Oldfield, Angus Young κλπ
    0 βαθμοί
  40. Γιατί, γενικά μιλώντας. είναι γεγονός πως η ομορφιά συνηθίζεται, αλλά η ασχήμια.....δεν συνηθίζεται με τίποτα. ?
    0 βαθμοί
  41. Η πιο λογική επιλογή, με το πιστόλι στον κρόταφο βέβαια, για εμένα θα ήταν η SG , οπότε αυτή ,εννοείται με Ρ90 μαγνήτες γιατί στο σπίτι μου οι humbuckers απαγορεΒονται. Αλλά γενικά αν μου "λείπει" μια κιθάρα είναι μόνο αυτή μια και κατά τα άλλα είμαι υπερκομπλε από κιθάρες..
    0 βαθμοί
  42. Βαρεθηκα να διαβαζω για κιθαρες, Mahogany ξυλα και 9ρες χορδες σ'αυτο το φορουμ. :-X ;D Κατσε να ποσταρω 4 προσφατες φωτογραφιες απο το MIDI/synth setup του Παπ. να κανουμε και λιγο οφθαλμολουτρο.
    0 βαθμοί
  43. Τον ξέρω, ένας άσχετος τελείως είναι. Τόσα χρόνια δεν έχει βγάλει ένα θέμα της προκοπής........... Ο κουταβλος χαχαχαχα
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...