Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/30/23 σε όλα
-
Οδηγίες προς ναυτιλλομένους: 1.Αγοράζουμε την κιθάρα που μας αρέσει 2.αγοράζουμε τον ενισχυτή με τον οποίο θα παίζουμε με αυτή την κιθάρα. 3.ακουμε την κιθάρα με τον ενισχυτή μας 4. αν μας αρέσει ο ήχος δεν κάνουμε τίποτα άλλο 5. αν δεν μας αρέσει παίζουμε με τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ του ενισχυτή και φυσικά με τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ των μαγνήτων ,ύψος και γωνία. 6. Μόνο αν δεν μπορούμε να πετύχουμε τον ήχο που θέλουμε προχωράμε σε αγορά νέων μαγνητών, ειδικά αν το όργανο μας έχει εξαιρετικούς μαγνήτες από το εργοστάσιο,όπως του ΟΡ3 βαθμοί
-
2 λόγοι με ώθησαν να πατήσω σήμερα το κουμπί. 1. Κοιτούσα το ιστορικό μου στον Θωμά, που είχα να μπω 12 χρόνια και είδα ότι και τότε ήταν πολύ καλή περίοδος. Πήρα fender Baja με 550 ευρώ (μετά κάποια στιγμή χτύπησε τα 1000), Gibson studio με 750 ευρώ (πολύ καλή-ανεπανάληπτη τιμή). 2 Τέτοιες ευκαιρίες είναι και οι HB, σου δίνουν τη δυνατότητα να πάρεις κλασσικά κοψίματα στην τιμή ενός τραπεζιού από τα jysk....και δεν είναι καθόλου σίγουρο αν μετά από 3-4 χρόνια θα μπορείς να το κάνεις. Εδώ και 48 χρόνια, χτίζω σιγά σιγά μια μικρή συλλογή...που είναι η ζωή μου. Δεν με νοιάζει αν η HB παίζουν καλά (που θα παίζουν). ,Μου αρκεί να τις βλεπω...σαν έπιπλα ή μπιμπελο (από την πρώτη στιγμη στη ζωη μου που ειδα ηλεκτρική κιθάρα...ερωτεύτηκα, οπως όλοι εδω μέσα). Με νοιάζει που ίσως μετά απο 10 χρόνια θα τις κοιτάξω μια μέρα που δεν θα είμαι καλά και θα νιώσω καλά. Θα τις ακουμπήσω, θα τις μυρισω.... Θα θυμηθώ ακόμα και την κουβέντα μας αυτή. 350 ευρώ, για δύο κομμάτια της ιστορίας στον χώρο μου (οκ ρεπλικες)...but still για εμένα μετράει. Άσε που αι γυναικαι can't tell the difference. Τόσα δίνω κάθε μήνα στον ΕΦΚΑ... και πάνε στο βαρέλι χωρίς πάτο. Τόσο έχουν 2-3 συνεδρίες με ψυχίατρο....ή ένα double dot πρωτοχρονιάτικο δείπνο... Και αυτές θα υπάρχουν για πάντα...και όταν πεθάνω...legacy. Η ζωή είναι μικρή... ?2 βαθμοί
-
Και συμπτωματικά πριν λίγες μέρες έβλεπα το Donnie Brasco. Είναι καταπληκτικό, εμπνευσμένο, ακούγεται υπέροχα. Θεϊκό παίξιμο, νιώθω κάθε φορά προνομιούχος που σε ακούω. Only in Noiz Καλή Πρωτοχρονιά!!!!!1 βαθμός
-
Yamaha CS80 Θα μου πείτε, τι δουλειά έχει ένα τόσο διάσημο synth σε ένα θρεντ με τίτλο "Σπάνια, vintage, περίεργα/custom πληκτροφόρα όργανα"? Έχει και παραέχει, μια και κατασκευάστηκαν λιγότερα από 800 CS80s για όλο τον κόσμο, οπότε μιλάμε για ένα πάρα πολύ σπάνιο synth. Η Yamaha δεν μπόρεσε να κατασκευάσει περισσότερα μια και το κόστος παραγωγής του και η τελική τιμή του ήταν απαγορευτικά. Σαν synth τώρα, το CS80 ήταν ένα πολύ, μα πολύ όμως, basic synth, και κακά τα ψέματα, δεν θα μιλάγαμε ως και σήμερα για αυτό αν ο μέγας Βαγγέλης Παπαθανασίου δεν το έκανε παγκοσμίως διάσημο μέσω του soundtrack της ταινίας Blade Runner, το οποίο όταν ηχογραφήθηκε το CS80 δεν υπήρχε καν στην αγορά, αφού η παραγωγή του είχε σταματήσει τουλάχιστον δύο χρόνια πριν. Η επίδραση όμως της μουσικής του Blade Runner στην synth κοινότητα ήταν τεράστια, όπως εξάλλου και στην κινηματογραφική μουσική παγκοσμίως, με τα γνωστά αποτελέσματα που όλοι ξέρουμε. Σπάνια θα βρείτε synth που να μην έχει κάποια CS80 presets, με ονόματα μάλιστα που σχεδόν πάντα παραπέμπουν στο όνομα του Vangelis ή στο Blade Runner. Για να καταλάβουμε για τι μεγέθους επίδραση μιλάμε, η ίδια η Yamaha πριν περίπου δύο μήνες κυκλοφόρησε μία sound library για το νέο Montage Μ, και τη διαφήμιζε έτσι: Το CS80, για να πάμε και λίγο στα τεχνικά, ήταν βασικά ένα 2-oscillator bitimbral synth, με LPF & HPF φίλτρο, ένα LFO (sub oscillator το ονόμαζε η Yamaha), 5-stage EG για το φίλτρο και 4-stage EG για το amp, tremolo/chorus και portamento/glissando effects. That's all. Στον ιδιαίτερο ηχητικό χαρακτήρα του οργάνου μεγάλο ρόλο έπαιζε το ενσωματωμένο κ' προγραμματιζόμενο ring modulator, το μεγάλο ribbon controller -το οποίο επιδρούσε μόνο στο pitch του ήχου- και φυσικά το διάσημο κ' βαρυκεντρισμένο keybed 61 πλήκτρων με velocity και poly-aftertouch. Βασικά την εποχή που κυκλοφόρησε το CS80 τα synths όχι poly-aftertouch δεν διέθεταν, αλλά ούτε καν velocity sensitivity, κι αυτό συνεχίστηκε μέχρι περίπου τα μέσα των '80s. Το velocity/aftertouch πληκτρολόγιο του DX7 πίσω στο 1983 φάνταζε σαν κάτι το εξωγήινο, όσο κι αν αυτό μάς φαίνεται απίθανο στην εποχή μας. Εντάξει, και στην εποχή μας υπάρχουν synths χωρίς aftertouch, αλλά είναι αδιανόητο να κυκλοφορήσει synth χωρίς velocity. Η synth κοινότητα άργησε πολύ να ξαναδεί poly-aftertouch μετά το CS80, η Yamaha κυκλοφόρησε το DX1 το 1983 (73 βαρυκεντρισμένα πλήκτρα με velocity/poly-aftertouch) και η Ensoniq 2-3 synths μεταξύ mid '80s - early '90s και τέλος. Μόνο πολύ πρόσφατα κάποιες εταιρείες άρχισαν να κυκλοφορούν ξανά synths με poly-aftertouch, κι αυτά είναι ακόμα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού (ASM Hydrasynth, Waldorf Iridium, Yamaha Montage M8x, Behringer UB-Xa, Arturia MicroFreak), ενώ κάποια άλλα ανταποκρίνονται σε poly-aftertouch μέσω MIDI. Το CS80 ήταν "χτισμένο" μέσα σε hard case, και στον standard εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονταν καπάκι που κάλυπτε ολόκληρο το πάνω μέρος του οργάνου, σπαστή/βιδωτή βάση και expession & sustain pedals. To όλο σύνολο ζύγιζε 100 κιλά και οι μετακινήσεις έπρεπε όσο μπορούσαν να αποφεύγονται, μια και η μετακίνηση του σε "μη-επιτρεπτές" κλίσεις και η αλλαγή θερμοκρασίας έβγαζε το όργανο out of tune. Ένα "pain-in-the-ass" και μη-αξιόπιστο synth σε γενικές γραμμές, που γίνεται ανεκτό αν έχεις τα χρήματα του Jarre ή του Παπ. και τους δικούς σου αποκλειστικούς μηχανικούς να στο κουράρουν όλη την ώρα. Η τιμή των μεταχειρισμένων CS80s τα τελευταία χρόνια ξεπέρασε τα όρια του ανέκδοτου, με πιο πρόσφατο παράδειγμα ένα στη Γαλλία που έπαιζε στα...€110,000. Λίγο αργότερα η τιμή έπεσε στα €65,000, αλλά άγνωστο αν κάποιος μουρλός τελικά τα έδωσε. Οι τιμές που παίζουν την τελευταία δεκαετία πάντως είναι αρκετά πιο κάτω και γύρω στα €20-25Κ. Υπέρογκα ποσά και αυτά αν σκεφτούμε ότι το 1995 με +/- $1,000 αγοράζαμε ένα. Μερικές κοντινές φωτός παρακάτω από το πάνελ του οργάνου καθώς και από το εσωτερικό του, το οποίο είναι κόλαση. Δύο από τα οκτώ! CS80s που είχε αγοράσει ο Παπαθανασίου σε πρόσφατες φωτογραφίες από το σπίτι/στούντιο του στο Παρίσι. Δυο-δυο τα CS80s στα lives του... Λονδίνο, 1979 Nemo Studio του Παπαθανασίου στο Λονδίνο, mid '80s Το απόλυτο δίδυμο... Στο youtube υπάρχουν αρκετά σύγχρονα βίντεο με το CS80, αλλά το παρακάτω είναι masterclass και δείχνει τι μπορούσε να κάνει live ο Παπαθανασίου με αυτό το τέρας. ?1 βαθμός
-
Είναι από τα καλύτερα τραγούδια που έχω ακούσει στο noiz, πραγματικά εξαιρετικό από όλες τις απόψεις. Αξιοζήλευτη παραγωγή και εξαιρετική ερμηνεία. Εμένα μου άρεσε η τονικότητα και βγήκε ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ η ερμηνεία. Το μόνο που θα παρατηρήσω είναι πως στα κουπλε βρίσκω λίγο φορτωμένη την ενορχήστρωση. Μπαίνοντας η φωνή πιστεύω για παράδειγμα αν σταματούσε η ρυθμική κιθάρα, θα αναδεικνυόταν περισσότερο και θα ανέπνεε το κομμάτι. Μετά ας έμπαινε πάλι με το ρεφρέν. Δηλαδή συνηχούν πολλά όργανα μαζί με τη φωνή που παίζουν όλα εξαιρετικά, αλλά ιδιαίτερα άμα σκάνε όλα μαζί στη θέση του μέτρου με τη φωνή την πνίγουν ενώ θέλουμε να ακούσουμε το κουπλέ για να μπούμε στο ρεφρέν πιο δυνατά και ενορχηστρωτικά για να τα πούμε λαϊκά να τα καταλαβαίνει ο κόσμος? Θα ήθελα να το αναφέρω, Είναι εκπληκτικό και μπράβο και πάντα τέτοια!!!!! Συγχαρητήρια, μπράβο, ήταν απολαυστικότατον!!!!!!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν υπάρχει. Αν θες καλύτερο ήχο πάρε καλύτερο ενισχυτή,μια και ΕΚΕΙ είναι ο ήχος. edit. μια χαρά ενισχυτή έχεις,άρα βελτίωσε το παίξιμο σου αν ο ήχος που έχεις τώρα δεν σε ικανοποιεί.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πέραν της κιθάρας, που είναι το όργανό μου, εάν δεν είχα pads για να δημιουργώ ατμόσφαιρα, δεν θα είχα φτιάξει τα μισά κομμάτια μου. Τους υπόλοιπους ήχους, λίγο πολύ τους φτιάχνω με κιθάρα. Τα pads αδύνατον να τα υποκαταστήσω με κάτι. (έκανα μόνο μια επιλογή, καθώς δεν πήρα χαμπάρι μπορεί κανείς να κάνει πάνω από μία. Ίσως είναι καλό να το τονίσεις στο αρχικό ποστ)1 βαθμός
-
Ωραιότατα και νοσταλγικα (θυμήθηκα τα νιάτα μου....). Και η παραγωγη άριστη. Θα γινουν και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ενδιαφέροντα με ΕΛΛΗΝΙΚΟ στίχο....(βασικα ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ για ελληνικο στιχο).1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πραγματικά μπράβο σας, το άκουσα πολλές φορές με δέος και θαυμασμό!!!! Συγχαρητήρια για την άψογη συνεργασία σας και για το θαυμάσιο αυτό τραγούδι!!!!! Πάντα τέτοια!!!!!? Εντυπωσιακές ερμηνείες, εντυπωσιακή ενορχήστρωση και παραγωγή!!!!!!!1 βαθμός
-
Ακούω τόση ώρα με ανοιχτό το στόμα αλλά ψύχραιμος όσο οξύμωρο και να ακούγεται γιατί δεδομένα πριν πατήσω το κουμπί ήξερα πως τουλάχιστο θα εντυπωσιαστώ, λόγω συντελεστών. Ανεξάντλητος, absolute versatile o Γιώργος, φέρει επάξια το βάρος της μουσικής και της παραγωγής, σε σημείο φθόνου? και οι υπόλοιποι συντελεστές και εκλεκτοί συμφορουμίτες και φίλοι δίνουν τόσο απλόχερα και θαυμαστά τις ερμηνείες τους για αυτό το πραγματικά εμπνευσμένο, Αmbient Rock θα έλεγα κομμάτι με την εξαιρετική ενορχήστρωση , την αξιοζήλευτη μουσική πρόοδο και τους υπέροχους στίχους. Μέσα σε όλα τα άλλα, το σόλο κιθάρας με έσφαξε στο πόδι?, νιρβανιάστηκα πραγματικά και κλείνει με τις φωνές σας τόσο όμορφα. Το έβαλα και με ακουστικά για να σας ακούσω πιο καλά και πιο ...... κοντά και να απολαύσω ακόμα καλύτερα τις παραγωγικές λεπτομέρειες, τα πληκτροeffects και το ωραίο παίξιμο με τη στερεοφωνία και τα βάθη, Γιώργο, εξαιρετική δουλειά!!!!! Πραγματικά υποκλίνομαι και σε θαυμάζω για άλλη για το πολύπλευρο ταλέντο σου, το πάθος σου,την προσοχή σου στη λεπτομέρεια και το μεράκι που βγάζεις για αυτές τις υπέροχες μουσικές δουλειές σου. Τα τελευταία χρόνια χαίρομαι πραγματικά που ακούμε γενικά πάρα πολύ ωραία και καλοδουλεμένα κομμάτια μελών του noiz, σε σημείο που έχω απογοητευτεί ?και νιώθω πως δεν έχω εξελιχθεί καθόλου και δεν θα ξαναβάλω κομμάτι χααχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχ? Μετά από αυτά τι να βάλω εκεί ο ψωροπληκτρογρατζουνιάρης? Καλύτερα να ακούω. ? Πραγματικά μπράβο σας, το άκουσα πολλές φορές με δέος και θαυμασμό!!!! Συγχαρητήρια για την άψογη συνεργασία σας και για το θαυμάσιο αυτό τραγούδι!!!!! Πάντα τέτοια!!!!!?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο σκηνικό με Gretsch. Ήθελα black falcon και η γυναικα μου είχε ερωτευτεί την White falcon. Επισης με ενισχυτές. 'Εφαγε άκυρο ο JTM45 για χάρη του Orange TH30H. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ επηρεάζομαι απο την εμφάνιση. Ενα όργανο πρεπει και να το γουσταρεις εμφανισιακα. Αλλιώς δε σε ψήνει να το πάρεις στα χέρια σου ή να το κρατήσεις. Το μάτι ξεκουράζεται πάνω στην ομορφιά.1 βαθμός
-
Η SG είναι πιο κλασσικό μοντέλο είτε για συλλογή είτε σαν μέρος του gear. Μπορεί να είναι μεταγενέστερη της flying V αλλά είναι πιο δημοφιλές μοντέλο... ακόμα και διάσημους κιθαρίστες που δεν πάει το μυαλό σου με την μια (που είναι γνωστό ότι δεν παίζουν με SG) αν googlάρεις με την λέξη ''SG'' με το όνομά τους όλο και κάποια εικόνα θα δεις να παίζουν με αυτό το μοντέλο. SG έχει ωραιότατες Gibson στις αγγελίες είτε special, faded πιο φθηνές είτε standard αλλά αν θες οπωσδήποτε με τρέμολο τότε πας για αυτή την VINTAGE... αν και εγώ θα έπαιρνα μια φθηνή Gibson και θα της εβαζα τρέμολο έξτρα αργότερα (αν και είναι πιθανό να πετύχεις μια που να έχει ηδη τρέμολο στις αγγελίες)1 βαθμός
-
Ταχτοποιούσα το αρχείο μου, και χαμογέλασα. Δεν είναι φωτογραφίες, αλλά VHS rip snapshot , από ένα live που είχα κάνει το 1990 σε μια Ντίσκο. 15 ετών τότε. Το πρώτο μου live ήταν έναν χρόνο πρίν, το 1989....14 ετών τότε, κάπου υπάρχει και από εκεί υλικό....αλλά δεν το βρήκα ....ακόμα. Με την πρώτη μου ηλεκτρική , YAMAHA SE 112 την οποία πούλησα και το μετάνιωσα . Το μετάνιωσα όχι γιατί ήταν καμία κιθάρα, αλλά γιατί ήταν η πρώτη μου, που αγόρασα με οικονομίες αιματηρές....και είναι κομμάτι της διαδρομής μου. Ανοίγω αυτό το νήμα, και αν έχετε παρόμοιο υλικό/ αναμνήσεις.....please share.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είναι από τα καλύτερα τραγούδια που έχω ακούσει στο noiz, πραγματικά εξαιρετικό από όλες τις απόψεις. Αξιοζήλευτη παραγωγή και εξαιρετική ερμηνεία.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ας έρθουν και αν χρειαστεί κάτι θα την βγάλουμε την άκρη. Κιθάρες είναι, όχι καμία περίπλοκη συσκευή ?0 βαθμοί
-
Αστο για tribute στον Randy, μην κανω καμια λαλακια και σβησω τους ψηφοι ναουμ?0 βαθμοί
-
Καλορίζικες και καλοπαικτες! Δυστυχώς στην τιμή που έβαλες συνυπολογισε και κάποια πιθανά έξοδα σε μάστορα κυρίως για τα τάστα όπως προείπε και ο @bathan και συμφωνώ και εγώ μαζί του (όχι επειδή κάπου το διάβασα, αλλά επειδή και εγώ είχα την ίδια εμπειρία με HB). Φυσικά το απευχομαι και ελπίζω να σου έρθουν κιθάρες-μπόμπες! H HB είναι ακριβώς αυτό που λες, να πάρω κάποιο όργανο που μου λείπει αλλά δεν είμαι φανατικός φίλος του συγκεκριμένου μοντέλου. Και το γνωρίζουν πολυ καλά και οι ίδιοι αυτό και το τμημα μάρκετινγκ που έχουν. Και όχι μόνο για κιθάρες. Και για καμπίνες ενισχυτών και για άλλα πράγματα.0 βαθμοί
-
Αυτό το λύσαμε, ενισχυτή ψάχνουμε τώρα ? Αυτός είναι όμως και πολύ καλύτερος.0 βαθμοί
-
Είπα να δώσω προτάσεις για είδος πληροφορίας, μη το παίρνεις κι εσύ της μετρητοίς ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θα σου πω ακριβως τι εννοω: Σκοπευα να βαλω το θεμα στο producing section, και θα ειχα περισσοτερες κατηγοριες οργανων για επιλογη, ομως διαπιστωσα με λυπη οτι μεχρι 20 επιλογες εχουν τα pole, οποτε επρεπε να τα συμπτυξω, και να τα ξαναγραψω, και στα νευρα μου το εβαλα σε λαθος κατηγορια ? Οποτε καταλαβαινεις οτι ειναι ακυρα τα περι πληκτρα. Απλα τη διευκρινιση για τα φυσικα οργανα την εβαλα μετα, μαζι με το οτι υπαρχουν πολλαπλες επιλογες, ετσι για να συνεννοηθουμε ? Ετσι και αλλιως το ποιους ηχους χρησιμοποιουμε ειναι το ζητημα, το αν ειναι απο φυσικα οργανα η απο samples λιγη σημασια εχει, αλλωστε τη σημερον ημερα samplers και synths εχει οποιος ασχολειται με DAWs, ειτε παιζει πληκτρα ειτε οχι.0 βαθμοί
-
Εγώ ΠΣΗΦΙΣΑ τι ψήφισα ως όργανα γενικά και θα πω πως έτσι όπως προσεγγίζω τη σύνθεση και με τον αυστηρό όρο του με τι δεν θα μπορούσα να μην έχω ως βάση για να γράψω, είναι ο ρυθμός, είτε σε μορφή έτοιμης λούπας, λούπας επεξεργασμένης ή γράφοντας ρυθμικά μέτρα μόνος μου για να φτιάξω τον κορμό του κομματιού στο βασικό κουαρτρέτο οργάνων(όπως μου έχει επισημάνει να δουλεύω ενορχηστρωτικά ένας μεγάλος μου δάσκαλος) ή και ένας απλός μετρονόμος που χτυπάει τον χρόνο αν γράψω κομμάτι χωρίς ρυθμικά.0 βαθμοί
-
Μιλάς με όρους πλήκτρων ως πληκτράς που είσαι... τι θα πει '' αν εχουμε τους ηχους απο φυσικα οργανα''? ότι παίζουμε άλλα όργανα εκτός πλήκτρων προφανώς. Μόνο μια ακουστική χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά, μονό σε αυτή αλλάζω χορδές και δεν γράφω πια μουσική με τον υπολογιστή, σκοπεύω κάποια στιγμή θα ξαναρχίσω0 βαθμοί
-
Ψήφισα και μετά διάβασα και ψήφισα λάθος ?. Νόμισα τι όργανο παίζουμε πιο συχνά καθημερινά, και ψήφισα ακουστικά ντραμς, γιατί κάθε μέρα βαράω από λίγο. Ως βάση όμως για να γράψω κάτι, είναι η κιθάρα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ε σε ενα απ' τα επόμενα live κόπηκε το strap και έφαγε μια επική βουτιά και αυτό ήταν0 βαθμοί
-
Στίχοι: Απόστολος Βαϊνάς Μουσική/Παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Φωνητικά: Πάνος Λαπούσης, Απόστολος Βαϊνάς, Γιώργος Κουρμούλης Ξεχασμένη ιστορία από κάποτε, παλιά, που πατούσες σε θρανία για να φτάσεις πιο ψηλά. Έτσι έθρεφες θηρία περπατώντας σταθερά μισή του δρόμου αμαρτία που δεν βγάζει πουθενά. Η γενιά σου μεγαλεία μες στα πράγματα, γελά. Έφτιαξες μια κοινωνία που δεν ζητάει, δεν μιλά. Κλέψε χρόνο, δώσε βία, στρώσε πόνο στα λιμά. Σε δύο βάρκες, όχι μία, πάτα, είσαι στα βαθιά Σε λίγα χρόνια η φωνή σου δεν θα ακούγεται ξανά. Σε ένα γέρικο ψυγείο θα σε βρίσκει συμφορά. Ποιος θα πάρει τα ηνία, ποιος ο νέος που μιλά; Τώρα νέα οδηγία κάποιος άλλος κυβερνά Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ότι πιο ολοκληρωμένο έχεις ανεβάσει! Νομίζω όλο το συνθετικό είναι πολύ καλό, έχεις διαχειριστεί πολύ καλά όλα τα μέρη. Άντε να δούμε και πότε θα ανεβάσεις τις τελικές εκδοχές με το καλό!0 βαθμοί
-
Μεταξύ SG και Flying V θα πήγαινα μάλλον για την SG, αν ξεπερνούσα το look με τα κέρατα (ναι δεν ξέρω αν μου αρέσει) Την θεωρώ λίγο πιο all around όργανο, εξάλλου πολλοί μεγάλοι κιθαρίστες διαφορετικού ύφους παιζουν μονο με SG Πχ. Tony Iommi, Mike Oldfield, Angus Young κλπ0 βαθμοί
-
Γιατί, γενικά μιλώντας. είναι γεγονός πως η ομορφιά συνηθίζεται, αλλά η ασχήμια.....δεν συνηθίζεται με τίποτα. ?0 βαθμοί
-
Η πιο λογική επιλογή, με το πιστόλι στον κρόταφο βέβαια, για εμένα θα ήταν η SG , οπότε αυτή ,εννοείται με Ρ90 μαγνήτες γιατί στο σπίτι μου οι humbuckers απαγορεΒονται. Αλλά γενικά αν μου "λείπει" μια κιθάρα είναι μόνο αυτή μια και κατά τα άλλα είμαι υπερκομπλε από κιθάρες..0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
αξιέπαινη προσπάθεια... --------------------------------------- Το «νέο Νέο κύμα»: Ένας δίσκος από τη Veego Records αφιερωμένος στα άτομα με αυτισμό, με την υποστήριξη του Onassis Culture. Στο Ίδρυμα Ωνάση ξέρουμε καλά ότι η μουσική αγαπά τον αυτισμό. Για αυτό, η υποστήριξη του νέου δίσκου «Το νέο Νέο κύμα» από τη Veego Records ήταν για εμάς αυτονόητη. Ο δίσκος περιλαμβάνει 23 τραγούδια από μια νέα γενιά καλλιτεχνών, ανάμεσά τους ο Παύλος Παυλίδης, ο ΛΕΞ, η Nalyssa Green, ο The Boy, η Melentini, το Παιδί Τραύμα και ο Παν Παν. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν σε φορείς που υποστηρίζουν άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. «Το νέο Νέο κύμα» είναι μια συλλογή εμπνευσμένη και αφιερωμένη στα άτομα που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό και στις οικογένειες τους. Κυκλοφορεί από τη Veego Records με σκοπό να ευαισθητοποιήσει αλλά και να παρακινήσει τον καθένα που θα κρατήσει στα χέρια του αυτό τον δίσκο να ανοίξει την αγκαλιά του στην ενημέρωση. Όπως γράφει για το εξώφυλλο του δίσκου η παιδίατρος – αναπτυξιακή παιδίατρος, Αλεξάνδρα Κλημεντοπούλου: «Οι κοινωνίες ωριμάζουν όταν συμπεριλαμβάνουν αντί να αποκλείουν τη διαφορετικότητα. Γιατί ο αυτισμός δεν είναι επιλογή, η αποδοχή του όμως είναι.» Όλοι οι καλλιτέχνες, που συμμετέχουν στον δίσκο χάρισαν με χαρά τα τραγούδια τους, για τον σκοπό αυτό. Πρόκειται για 23 τραγούδια που έχουν κυκλοφορήσει αποκλειστικά σε ψηφιακές πλατφόρμες. Ο τίτλος της συλλογής «Το νέο Νέο κύμα» αντιπροσωπεύει αυτή τη νέα γενιά Ελλήνων καλλιτεχνών, που εκτός από τη συνάντησή τους στον δίσκο, αποτελούν μια μουσική σκηνή που φέρνει την αλλαγή στα μουσικά πράγματα. Το εξώφυλλο του δίσκου και το artwork έχει επιμεληθεί ο εικαστικός Γιώργος Μαραζιώτης. Όλα τα έσοδα του δίσκου θα διατεθούν σε φορείς που φιλοξενούν, εκπαιδεύουν, υποστηρίζουν και απασχολούν άτομα στο φάσμα του αυτισμού. Ο δίσκος κόπηκε με χορηγία του Onassis Culture και κυκλοφορεί σε 1000 βινύλια. ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ=> πηγή=> Ν.0 βαθμοί
-
φιλε πολυ καλο! μου αρεσε πολυ το κοματι,τα φωνητικα επισης μαγανε!βαζω 4 αστρα και οχι 5 διοτι περιμενα ενα καλο κιθαριστικο σολο!0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00