Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/28/23 σε όλα
-
Λιγα λεπτα μια και το κυριοτερο για εμενα ειναι η ΕΜΦΑΝΙΣΗ και μετά οι ΜΑΓΝΗΤΕΣ. Ολα τα αλλα τα φτιαχνω στο set up.2 βαθμοί
-
Εδιαφέρουσα ερώτηση γιατι προσωπικά διαχωρίζω την απάντηση στο αν πρόκειται για ηλεκτρικά ή ακουστικά όργανα. Ενώ η πρώτη επαφή δημιουργεί μια εντύπωση που συνθήθως ειναι καθοριστική, προσωπικά κρατάω πάντα μια επιφύλαξη για τη συμπεριφορά του οργάνου σε κρίσιμες συνθήκες όπως το live και η ηχογράφηση. Αυτό γιατι συνήθως αντιλαμβανόμαστε τον ήχο διαφορετικά όταν παίζουμε μόνοι σε ένα δωμάτιο και αλλιώς όταν ο ήχος αυτός τοποθετηθεί μέσα στο ηχητικό περιβάλλον ενός συνόλου. Ωστόσο στα ακουστικά όργανα συνθήθως μου παίρνει χρόνο. Ενίοτε και αρκετό. Με επηρεάζει ο χώρος που βρίσκομαι και παίζω, ακόμα και η ψυχολογική διάθεση στην αντιληψη του ήχου, και φυσικά εξακολουθούν να ισχύουν αυτά που ισχύουν και στα ηλεκτρικά. Επίσης το γεγονός ότι τα καλα ακουστικά όργανα είναι συνήθως και μια μικρή επένδυση, με κάνει να το σκεφτώ πολλές φορές και απο διάφορες οπτικές.2 βαθμοί
-
Το απόλυτο και καθοριστικό κριτήριο για μένα είναι το live (φυσικά ο καθένας έχει τη ζωή και τις προτιμήσεις - ανάγκες του, όλα σεβαστά και κατανοητά). Εκεί (όταν είναι εφικτό) λαμβάνονται οι τελικές αποφάσεις. Στην πρώτη επαφή συνήθως μου αρέσουν οι περισσότερες. ?2 βαθμοί
-
Ολα τα ηχοληπτικα εργαλεια, και το pitch correction, και οι mastering επεξεργαστες και ολα τα υπολοιπα, εχουν ως σκοπο τη βελτιωση του τελικου ηχητικου αποτελεσματος. Ομως, δεν μπορουν να επιφερουν βελτιωσεις περαν των περιθωριων που δινουν οι αρχικες ηχογραφησεις. Δηλαδη, οσο αριστος γνωστης του pitch correction και του mastering και να εισαι, ποτε δε θα μπορεσεις να μετατρεψεις μια μετρια ηχογραφηση και μια μετρια φωνη σε αριστη. Ποτε. Η ανθρωπινη ακοη, ειδικα στο συχνοτικο ευρος της φωνης και στο αντιστοιχο τονικο υψος, ειναι υπερευαισθητη, πιο αναλυτικη ακομα και απο τα audio μηχανηματα. Δεν μπορεις λοιπον να την "ξεγελασεις" με τις χαντρες και τα καθρεφτακια του pitch correction. Θα πρεπει ηδη η φωνη να ειναι πολυ καλη, ωστε με τις τυχον οριακες μικροδιορθωσεις να παει στο αριστο. Αν η φωνη ειναι κατω του μετριου, ουτε η τονικη διορθωση θα ακουστει φυσικη, αλλα το κυριοτερο, τα προβληματα με την τοποθετηση και τη γενικοτερη χροια θα κανουν το αποτελεσμα περαν πασης διορθωσεως. Οποτε θα σου ελεγα οτι, αν θελεις να εχεις ουσιαστικη βελτιωση στα κομματια σου, να πας σε εναν καλο δασκαλο φωνητικης. Το αποτελεσμα που εχεις και που ακουσα στο youtube, δε θα μπορεσει να παρουσιασει ουσιαστικη διαφορα με ρυθμισεις επεξεργαστων. Χρειαζεται μεγαλη βελτιωση στο πρωτογενες υλικο, για να εχει νοημα σε δευτερο σταδιο να ασχοληθεις και με την περαιτερω επεξεργασια. Και αυτη η βελτιωση θα γινει μονο αν αντιμετωπισεις και τη φωνη οπως ενα οργανο, και να την εξασκησεις με την επιβλεψη ενος καλου δασκαλου. Καλη τυχη.2 βαθμοί
-
Η πρώτη μου sg (epiphone G400) ήταν έτσι. Πολύ βαρυ μανίκι, τόσο που με εκνεύρισε και την έδωσα. Πήρα μια αντίστοιχη gibson. Καμία σχέση. Άριστο ζυγισμα. Χαίρεσαι να παίζεις. Ίσως σου έτυχε. Κάποια μοντέλα το έχουν αυτό το θέμα. Είναι γνωστό.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο Πάνο. Δεν θυμάμαι την παλιά εκδοχή, αλλά το άκουσα πριν λίγο που μου ήρθε το notification από το YouTube. Πολύ ωραίο. Πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Ωραία παραγωγή και ενορχήστρωση για τα γούστα μου. Νομίζω στο είχα πει και στο πρώτο κομμάτι που άκουσα από εσένα πριν 2-3 χρόνια: μου αρέσουν τρομερά οι φωνές (libraries) στα κομμάτια σου. Όχι προφανώς το library αυτό καθεαυτό, αλλά και το programming που κάνεις.1 βαθμός
-
Σα Ντι Μουά Του ράν τιν τάααααααααν.................. Ωραίος και βέρυ πρόμισιν' Καλή πρωτοχρονιά, ελπίζουμε να βρεις μέσα στις γιορτές τον χρόνο για το κόβερ !!!1 βαθμός
-
Μέσα σε λίγα λεπτά παιξίματος έχω εικόνα για το αν μου αρέσει ή όχι η κιθάρα. Αρκεί η αίσθηση του neck, το βάρος σε συνάρτηση με τις διαστάσεις της, το resonance, ο ήχος των μαγνητών και η ισορροπία μεταξύ των διαφόρων θέσεων, και σίγουρα η εμφάνισή της, για να καθοριστεί η αρχική συμπάθεια-έναρξη του ρομάντζου. Από κει και πέρα, για να προχωρήσει η σχέση και να την κρατήσω, θα πρέπει αρχικά να σεταριστεί όπως πρέπει, και αφού έρθει στα μέτρα μου από αυτή την άποψη, τότε αποφασίζω αν είναι κατάλληλη για τη χρήση που την προορίζω, καθώς και αν χρειάζεται και οποιαδήποτε αναβάθμιση (σε nut, γέφυρα, αλλαγή λειτουργικότητας των controls, μαγνήτες κλπ). Συνήθως η διαδικασία αυτή κρατάει κάποιες εβδομάδες. Τώρα για να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της συλλογής μου για καιρό, θα πρέπει να κερδίσει τη δική της θέση ανάμεσα στις υπόλοιπες, επειδή θα έχει να προσφέρει κάτι εντελώς μοναδικό σε σύγκριση με αυτές.. πράγμα που προκύπτει από πολλά και διαφορετικού τύπου συγκριτικά τεστς που λαμβάνουν χώρα τους επόμενους μήνες. Σε αυτό το τελευταίο στάδιο έχουν "κοπεί" αρκετά αξιόλογα όργανα στο παρελθόν, επειδή για τα γούστα μου μπορεί να τους έλειπε κάτι ελάχιστο συγκριτικά με κάποιο άλλο. Οπότε βάσει όλων των παραπάνω απάντησα το "χρειάζεται αρκετός καιρός".1 βαθμός
-
Καλησπέρα, για να είμαι ειλικρινής δεν πολυκατάλαβα ποιο είναι ο θέμα της συζήτησης, ίσως γιατί δεν είναι το Cubase το DAW που δουλεύω. Εννοείς να διορθώσεις τα φάλτσα της φωνής όπως πχ με το Melodyne? Ή υπάρχει κάτι διαφορετικό; Θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος;1 βαθμός
-
Η Πραγματικότητα. Μην συνεχίζουμε να διαδίδουμε μύθους, κανένα ναρκωτικό δεν θα φέρει έμπνευση σε κανέναν ανέμπνευστο. Επίσης κανείς "τιγκα στην μαστούρα" δεν μπορεί να παίζει live στη συχνότητα που το κάνει ο Fripp, βασικά κανείς μαστουρωμένος δεν μπορεί να κάνει περιοδεία, αυτά είναι αστειότητες που λέγονται από ανίδεους.1 βαθμός
-
αν έχεις ενα λινκ που να αναφέρεται στην χρήση ναρκωτικών για δυο δεκαετίες θα με ενδιέφερε1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οι διαχειριστές και οι συντονιστές προσπαθούν να διατηρούν το περιεχόμενο του Noiz.gr καθαρό από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντας το. Επειδή όμως είναι αδύνατο να ελέγχονται όλα τα μηνύματα που αναρτώνται, γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του μηνύματος και όχι την άποψη των διαχειριστών, των συντονιστών και του webmaster (εκτός από τα μηνύματα τα οποία αναρτήθηκαν από αυτούς) και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Ο πιο σημαντικός κανονισμός είναι να υπάρχει σεβασμός από όλους και προς όλους και να γίνεται πολιτισμένη συζήτηση. Κανονισμοί forum (ισχύουν από 21/12/23) Κάθε μέλος επιτρέπεται να έχει έναν λογαριασμό και μόνο. Δεν επιτρέπεται η πολλαπλή εγγραφή και η χρήση πάνω από ένα λογαριασμό. Επιτρέπεται μόνο η χρήση Ελληνικών χαρακτήρων όταν μιλάμε Ελληνικά. Δεν επιτρέπονται τα “Greeklish”. Επιτρέπεται η χρήστη λατινικών χαρακτήρων όταν κάποιος γράφει κάποια ξένη γλώσσα. Δεν επιτρέπεται η μόνιμη χρήση κεφαλαίων. Επιτρέπεται η χρήση κεφαλαίων μόνο όταν θέλουμε ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ κάτι. Δεν επιτρέπεται η συζήτηση πολιτικού η θρησκευτικού περιεχομένου. Απαγορεύεται και άμεση ή έμμεση αναφορά σε οτιδήποτε πολιτικής φύσεως που μπορεί να πυροδοτήσει πολιτική συζήτηση. Ένα παράδειγμα είναι τα σοβαρά κοινωνικά θέματα που εξελίσσονται σε πολιτικές συζητήσεις. Το Noiz έχει θεματολογία τη μουσική τεχνολογία και οτιδήποτε γύρω από τη μουσική. Οποιαδήποτε μηνύματα έχουν πολιτική ή θρησκευτική αναφορά θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που το μέλος δεν συμμορφώνεται, θα γίνεται αποκλεισμός. Δεν επιτρέπεται να ξεφεύγουμε από τη αρχική θεματολογία του νηματοθέτη. Επειδή μπορούν να υπάρχουν πολλές ερμηνείες στο συγκεκριμένο θέμα, πιο αναλυτικά και με παραδείγματα: Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Είναι λογικό η συζήτηση να κλίνει προς διαφορετική κατεύθυνση. Για παράδειγμα μπορεί ο νηματοθέτης να κάνει μια ερώτηση για μαγνήτες κιθάρας, και η συζήτηση να πάει προς τα καλώδια. Αυτό επιτρέπεται. Με βάση το παραπάνω, σε περίπτωση που το θέμα αρχίζει και ξεφεύγει, ο εκάστοτε moderator έχει το δικαίωμα είτε να παρέμβει ώστε να συνεχιστεί η συζήτηση πάνω στο αρχικό θέμα, είτε να κάνει διαχωρισμό των μηνυμάτων που είναι εκτός του αρχικού θέματος ώστε να δημιουργηθεί νέο θέμα. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Δεν επιτρέπονται απαντήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό μήνυμα. Για παράδειγμα, αναρτήσεις για έργα στη τηλεόραση, για αθλητικά, τον καιρό, το κατοικίδιο μου ή “τι έκανα το ΣΚ” θα διαγράφονται. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Η συζήτηση αρχίσει να πηγαίνει προς την οικονομία και την ακρίβεια. Αυτό δεν επιτρέπεται. Μην χρησιμοποιείτε το Noiz σαν καφενείο. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στο κλίμα της υπερβολικής πλάκας και του χαβαλέ, επι της ουσίας της κατάχρησης και ανοχής της κοινότητας, ειδικά όταν γίνεται συστηματικά ανάμεσα σε 2 μέλη και ανταλλάσσοντας μηνύματα σε ένα θέμα, σαν να μιλάνε οι δύο τους, με προσωπικές αναφορές, οπαδικά (αθλητικά) αστεία, αστεία τα οποία γνωρίζουν μόνο αυτοί (inside jokes), αγνοώντας ότι το Noiz είναι ένα community με χιλιάδες μέλη, και αγνοώντας το γεγονός ότι τέτοιου είδους “προσωπικής χροιάς” μηνύματα δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στο thread. Σε περίπτωση που γίνεται κατάχρηση, ο moderator θα διαγράψει τα μηνύματα. Το Noiz απαρτίζεται από μέλη όλων των ηλικιών, με διαφορετική εμπειρία στον κόσμο της μουσικής τεχνολογίας και της μουσικής γενικότερα, επαγγελματίες & gurus του χώρου, καθηγητές, αλλά και απολύτως αρχάριους που προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους θέλοντας να συμμετέχουν στο forum. Τα νέα παιδιά είναι απολύτως ευπρόσδεκτα στη κοινότητα, και οφείλουμε όχι μόνο να βοηθήσουμε αλλά και να δημιουργήσουμε παράδοση και να μεταφέρουμε τη γνώση στις νέες γενιές. Παρακαλούμε μην φέρεστε με ασέβεια στους αρχάριους και μην απαντάτε αν πραγματικά δεν γνωρίζετε αυτό που ερωτάται. Στον ίδιο τόνο με τη προηγούμενη παράγραφο, στο Noiz συμμετέχουν σοβαροί επαγγελματίες, άνθρωποι που έχουν αφιερώσει όλη τους τη ζωή στο αντικείμενο του audio/μουσικής και έχουν κερδίσει τον σεβασμό στη μουσική κοινότητα στην Ελλάδα. Παρακαλούμε μην φέρεστε άνευ σεβασμού στα καταξιωμένα μέλη του Noiz. Ως καταξιωμένο μέλος εννοούμε επαγγελματίες που εργάζονται καθημερινά σαν μουσικοί, ηχολήπτες, παραγωγοί κτλ.. Είναι λογικό να πούμε ότι η άποψη κάποιου που έχει εμπειρία και έχει έμπρακτα αποτελέσματα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από κάποιον που δεν έχει. Το πρώτο post καθορίζει την ποιότητα του θέματος. Παρακαλούμε να είστε όσο το δυνατότερο περιγραφικοί, και φροντίστε να είναι σωστά δομημένο, ολοκληρωμένο και τεκμηριωμένο. Μην ανοίγετε θέμα βιαστικά. Ο τίτλος του θέματος πρέπει να περιγράφει το θέμα, και να μην είναι κάτι αφηρημένο όπως π.χ. "Δείτε εδώ..." Μην απαντάτε πολλές διαδοχικές απαντήσεις που είναι υπερβολικά μικρές και χωρίς νόημα (π.χ. ΟΚ, ναι, όχι, :D κτλ.) Συμφωνείτε να μην αναρτήσετε: παραπλανητικά, δυσφημιστικά, ανακριβή μηνύματα ή με συκοφαντικό, υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό, φυλετικού χαρακτήρα ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή. Δεν επιτρέπονται κάθε είδους προσωπικές επιθέσεις, προσβλητικά σχόλια, αγενή και εριστικά μεταξύ των μελών. Παρακαλούμε να φέρεστε κόσμια και με σεβασμό στα άλλα μέλη. Προσωπικές επιθέσεις, γελοιοποίηση απόψεων, και γενικότερη αγενής συμπεριφορά δεν θα γίνει ανεκτή. Σε σχέση με τα παραπάνω, τα υγιή επιχειρήματα είναι απολύτως δεκτά και θεμιτά. Απαγορεύονται τα προκλητικά post που χαρακτηρίζουν αρνητικά κάτι, κάποιον ή κάποιους αφού οδηγούν σε flame wars. π.χ. "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι φασίστες του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι περιορίζουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων.” Λάθος! Η σωστή διατύπωση είναι: "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι υποστηρικτές του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι…”. Δεν επιτρέπεται η προώθηση και αναζήτηση πειρατικού λογισμικού και μουσικής ή οτιδήποτε άλλο παραβαίνει τον νόμο, μέσα από τη σελίδα. Δεν επιτρέπονται υπογραφές που αποτελούν διαφήμιση ή είναι προσβλητικές για τον οποιονδήποτε. Επίσης δεν επιτρέπονται εικόνες στον χώρο των υπογραφών. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε το forum σαν μέσο προώθησης του επαγγέλματός σας, και συγκεκριμένα αναφερόμαστε σε περιπτώσεις εγγραφής και άμεση δημοσίευση με σκοπό την διαφήμιση των υπηρεσιών σας / ιστοσελίδας σας. Μην παρενοχλείτε ή προσβάλλετε άλλα μέλη μέσω του συστήματος προσωπικών μηνυμάτων. Τέτοιου είδους προσωπικές επιθέσεις θα προκαλέσουν σε αποκλεισμό. Δεν επιτρέπεται η αντιδεοντολογική εκμετάλλευση της σελίδας από site με ανταγωνιστικό περιεχόμενο προκειμένου να προσελκύσουν μέλη. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παραγωγής εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού. Τυχόν αναπαραγωγή επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου μας με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του Noiz.gr ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Ο παρών δικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε δικτυακούς τόπους τρίτων. Το Noiz.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών καθώς και για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές με δική του ευθύνη. Όταν γίνεται παράθεση πηγών/links προς υποστήριξη μιας θέσης, καλό είναι να συνοδεύεται από τον σχετικό σχολιασμό σας, που θα αποτελεί ένδειξη κατανόησης, τοποθέτησης και θα επιτελεί χρέη περίληψης της πηγής. Περικοπές κειμένων δημοσιευμένες σε άλλα μέσα (περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, ιστοσελίδες κλπ) μπορούν να δημοσιεύονται μόνο με σαφή αναφορά της πηγής, του συγγραφέα και μέσα στα πλαίσια ενημερωτικού χαρακτήρα. Η γενικευμένη αρνητική/εριστική συμπεριφορά από ένα μέλος δεν μπορεί να γίνει ανεκτή στη κοινότητα. Μη συμμόρφωση στα παραπάνω μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή της δημοσίευσης ή και σε άμεση και μόνιμη διαγραφή του μέλους. Ο παραβάτης θα ειδοποιείται είτε με μήνυμα είτε με προσωπικό μήνυμα από κάποιον moderator. Σε περίπτωση σοβαρής (κατά την κρίση του administrator) παραβίασης, θα ενεργοποιείται η απαγόρευση πρόσβασης στο forum (ban). Η διεύθυνση IP του εκάστοτε μηνύματος καταγράφεται για να διασφαλιστεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων όπως ήδη ορίστηκε. Συμφωνείτε ότι ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, να επεξεργαστούν ή να μετακινήσουν οποιαδήποτε ανάρτηση ή Θ. Ενότητα το περιεχόμενο της οποίας δεν πληροί τους όρους χρήσης. Οποιαδήποτε απορία για κλείδωμα ή διαγραφή μηνύματος ή θέματος ή τη διαχειριστική διαδικασία θα πρέπει να υποβάλλεται με προσωπικό μήνυμα (PM) ή e-mail στους αρμόδιους moderators ή τον administrator και όχι με δημιουργία θέματος (topic). Οποιοδήποτε παρόμοιο θέμα δημιουργηθεί, θα κλειδώνεται ή σβήνεται αμέσως. Ως μέλος αποδέχεστε να αποθηκευτούν τα κείμενα και οι πληροφορίες που θα εισάγετε, σε βάση δεδομένων. Θα παραμείνουν όσο εξυπηρετούν την ροή των συζητήσεων κατά την κρίση του διαχειριστή. Οι πληροφορίες αυτές δεν πρόκειται να γνωστοποιηθούν σε τρίτο πρόσωπο ή φορέα χωρίς την άδειά σας, όμως ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής δεν φέρει την ευθύνη απώλειάς τους από κακόβουλους χρήστες σε περίπτωση εισβολής τους στον διακομιστή. Θυμηθείτε: Η πρόσβαση σε αυτό το forum δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Αν αυτοί οι κανόνες δεν σας αρέσουν, θυμηθείτε πως κανένας δεν σας ανάγκασε να γίνετε μέλος στο forum μας. Σε περίπτωση αίτησης διαγραφής εκ μέρους των μελών ενεργεί η διαχείριση κατόπιν εντολής. Η πράξη είναι μη αναστρέψιμη. Η επανένταξη με διαφορετικό όνομα για την εκ νέου συμμετοχή στο φόρουμ είναι επιλήψιμη. Αυτό το σύστημα της Δ. Συζήτησης βασίζεται σε cookies τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας. Τα cookies αυτά δεν περιέχουν καμία απολύτως πληροφορία από τα στοιχεία που θα εισαγάγετε παρακάτω, εξυπηρετούν μόνο στο να βελτιωθεί η περιήγησή σας στην Δ. συζήτηση. Η e-mail διεύθυνσή σας χρησιμοποιείται μόνο για την επιβεβαίωση των στοιχείων εγγραφής σας και του κωδικού σας, καθώς και για την αποστολή νέου κωδικού σε περίπτωση που λησμονήσετε το τρέχοντα ενεργό κωδικό σας. Οι όροι χρήσης αφορούν το σύνολο του noiz.gr, τηρούνται επιμελώς και μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε. Με την εγγραφή σας δεσμεύεστε με τους ανωτέρω όρους.1 βαθμός
-
Ειχα SG και την πούλησα, όποιος την πάρει θα το μετανιώσει. Η κιθαρα ΔΕΝ εχει ζύγισμα καν..επρεπε να μην βγαινει καν ειναι ελλατωματικη.Αγοράστε την και θα το δθαπιστώσετε...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αρκετά εν συγκρίσει με την V, αλλά το λίγο το είπα με την έννοια ότι ακόμα και η SG δεν είναι το πιο versatile όργανο ever... Υγ: Μη με πιέζεις να πω ποιο είναι αυτό, δε θα δυσκολευτώ... ?0 βαθμοί
-
Μια και αναφερόμαστε στην αλμπουματάρα "MCMXC A.D." και αναφέρθηκε και το όνομα του Παπαθανασίου, να πούμε μερικές λεπτομέρειες που δεν είναι γνωστές στους πολλούς. Για το "MCMXC A.D." ο Michael Cretu σάμπλαρε στιγμές από το τελευταίο άλμπουμ των Aphrodite's Child "666", που ως γνωστόν είναι όλο σύνθεση του Παπαθανασίου. Στο άλμπουμ λοιπόν ακούμε τα παρακάτω samples απ'το "666": • sample ομιλίας από το track "Seven Bowls" (περίπου στο 0:14 του "The Voice & The Snake"). • sample της αναπνοής της Ειρήνης Παπά από το track "Infinity" (περίπου στο 0:04 του "Principles Of Lust - Find Love"). • sample της φράσης "and when the lamb opened the seventh seal, silence covered the sky" από το track "The Seventh Seal" (περίπου στο 1:50 του "The Rivers Of Belief"). Ο Cretu ως γνωστόν είναι μέγας fan του Παπαθανασίου και έχει χρησιμοποιήσει στις δουλειές του διάφορα samples από άλμπουμς του ("1492, Conquest Of Paradise", "Albedo 0.39 κ.α.). Το 2007 σε ένα Q&A (βρίσκεται στο site του) και στην ερώτηση "What would you say about your impressions on him? Maybe influences?" είχε απαντήσει "For me, Vangelis is a genius and the best keyboard player of all times". Το 1998 είχε διασκευάσει το "Pulstar" και το κυκλοφόρησε στο άλμπουμ "The Energy Of Sound" κάτω από το όνομα του project "Trance Atlantic Air Waves",, που ήταν μία συνεργασία με τον Jens Gad.0 βαθμοί
-
Περίεργο δίλημμα. Νομίζω SG αλλά έχω περισσότερο το παικτικο κομμάτι κατά νου και όχι το κομμάτι του συλλέκτη. Λίγο πιο versatile όργανο και έχουν παίξει πολλοί με τον Derek Trucks να είναι ο αγαπημένος μου0 βαθμοί
-
Το sample που ακούσατε είναι και πάλι Neural DSP - Tone King Imperial. Τουτέστιν η κιθάρα είναι καρφί στην κάρτα μου και κατόπιν assigned σε mono audio κανάλι στο cakewalk όπου έχει φορτωθεί το εν λόγω amp sim. Ο ενισχυτής είναι σε σχεδόν πεντακάθαρα settings ενώ χρησιμοποιώ το δεύτερο overdrive του sim, με πολύ μικρή ποσότητα drive. Βάθος και πάλι από το πετάλι του sim. Θα σου πω από τη σκοπιά ενός ανθρώπου που κατά 99% του χρόνου του, έχει παίξει και παίζει με μονούς μαγνήτες: Είναι σχεδόν αστείο το πόσο εύκολα βγάζει κανείς ζεστό, overdriven ήχο με μπόλικο presence και ατελείωτο sustain.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
αυτά που λες είναι συγκλονιστικά πράγματα ? Με συγχωρείτε, δεν τα γνώριζα? Το θέμα είναι να μην βαριέμαι, θα κάνω και τα δύο μόλις μου έρθει η όρεξη. Αφού θα κάμω το ένα, θα κάμω και το άλλο. μείνετε συντονισμένοι.0 βαθμοί
-
Έκανα ένα χτενισματάκι στο κομμάτι (πέταξα κάποια τρακς), δούλεψα λίγο περισσότερο την μίξη και ανέβασα το τελικό. Για όποιον δεν βαριέται να το ξαναακούσει...0 βαθμοί
-
Συνήθως είναι love at first sight. Είδες, ακούμπησες επάνω σου, έκανες "γκραν", αγάπησες...0 βαθμοί
-
Από 1 λεπτό πήγαμε στις λίγες ΜΕΡΕΣ? Δώσε και κάτι ενδιάμεσο ρε παιδί μου ? Μια ωρίτσα καλά είναι! Εγώ συνήθως με το που πιάνω ένα όργανο στα χέρια μου ξέρω αν θα το ήθελα στη συλλογή μου ή όχι. Κυρίως παίζει ρόλο το μπράτσο και πώς αυτό φαίνεται να "εφάπτεται" τέλεια - σύμφωνα με το πώς εγώ έχω το ιδανικό πιάσιμο στο μυαλό μου, για τα δικά μου χέρια. Τώρα για τα υπόλοιπα θα χρειαζόμουν λίγο παραπάνω από ένα λεπτό. 10 ίσως? Να διαβάσω τα specs, να δω το υπόλοιπο hardware, και σίγουρα να ακούσω τον ήχο που έχει από μαμά.0 βαθμοί
-
Σχετικά με όσα αναφέρουν οι @odis13 & @Shelter, συμφωνώ κι έχω παρόμοιες εμπειρίες, βεβαίως ο κόσμος της ακουστικής είναι πολύ διαφορετικός εξ αντικειμένου αλλά το όργανο πέρα απο κάθε παράμετρο που το χαρακτηρίζει είναι ένα όλον και χρειάζεται σαφώς χρόνος για να γνωρίσει κάποιος τα καλά και τα στραβά του. Η ομογενοποίηση της σύγχρονης παραγωγής έχει την τάση να εξομοιώνει την ενδεχόμενη προσωπικότητα βέβαια αλλά και πάλι όταν υπάρχει χρόνος και διάθεση πολλά μπορεί ν' αλλάξουν. Ένα στοιχείο πάντως που κατά την άποψη μου μοιράζονται ακουστικές και ηλεκτρικές κιθάρες και για μένα αποτελεί κρίσιμο σημείο είναι η απόδοση κάτω απο πίεση, όταν φτάνεις (συνήθως λόγω συνθηκών αλλά όχι μόνο) στα όρια της μια κατασκευή και θα γυρέψεις το κάτι παραπάνω, εαν η κιθάρα δεν γονατίσει, αξίζει στοργή και προδέρμ. Αλλάζω συχνά συντρόφους, και επειδή εκ φύσεως είμαι περίεργος αλλά και γιατί κάθε κιθάρα σε ωθεί σε διαφορετικό πλησίασμα και αντιμετώπιση της μουσικής.0 βαθμοί
-
Ούτε ένα δευτερόλεπτο.Το πρώτο που κοιτάω είναι η εμφάνιση.Αν μου κάνει κλικ εμφανισιακά τότε σημαίνει ότι (αφού τη φέρω στα μέτρα μου και ηχητικά) δε θα την αφήνω σε χλωρό κλαρι....το αντίθετο αποκλειεται να μου συμβει...πρέπει να είναι ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ για να μην μπει το μυαλό σε "περίεργες" σκέψεις τρόπου ένταξης στον οικογενειακό προϋπολογισμό.... Δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί μια les paul με spalted maple καπάκι πχ (ακόμα και agile η harley benton) να μη μου αρέσει περισσότερο από OΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ IBANEZ η PRS....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ευχαριστω για τον χρονο σου..καλη χρονια να'χουμε. αυτο που κανεις φιλε μου ειναι κατι διαφορετικο , με αυτο που ασχολουμαι εγω...καλη χρονια0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση που μου έγινε, την οποία και αποδέχτηκα. Με τιμά ιδιαίτερα να είμαι moderator σε ένα χώρο στον οποίο συχνάζω εδώ και δυο δεκαετίες. Ελπίζω να βοηθήσω.0 βαθμοί
-
Για μενα λειτουργεί σε δυο στάδια και έχει συχνα να κάνει με τη διαφορά ακουστικου vs. ηλεκτρικου οργάνου. Συχνα, ειδικα στα ηλεκτρικά όργανα, ξέρω αν μου κάνει κλικ μια κιθάρα στο 5λεπτο. Είτε θα βρεθεί κάτι να μου κάνει κλικ είτε θα βρεθεί κάτι να με χαλάσει, οπότε και ξέρουμε που είμαστε. Σπάνιο να βρεθώ να αμιφταλαντεύομαι ως προς το αν μου κάνει κάτι. Τα τελευταία χρόνια όμως που ασχολούμαι πολύ περισσοτερο με ακουστική κιθαρα έχουν αλλαξει τα πράγματα, παίρνει παραπάνω. Καταρχας, οταν φτάνει νεο οργανο στα χερια μου η επαφη της πρωτης μέρας ειναι απλα ξεγραμμένη. ΟΛΕΣ οι κιθαρες παιζουν και ακουγωνται δραματικα καλυτερες μετα απο 2-3 μερες αφιξης, οταν εχουν συνέλθει απο το ταξίδι και εχουν στρωσει στο νεο κλιμα/χωρο που θα ζουν. Το εχω παρατηρησει με δεκαδες πλεον οργανα, ειτε νεα του κουτιου ειτε 50 και βαλε χρονων, και οταν βγουν απο το πακεταρισμα με την αφιξη τους ακουγωνται στενα και μαζεμενα - μετα απο μια δυο μερες στον καναπε εκτος θηκης παιρνουν μπρος. Σε δευτερο σταδιο εχουμε τον δικο μου ενκλιματισμο. ΟΛΕΣ οι κιθαρες ακουγωνται δραματικα καλυτερες αφου εχουν περασει μια βδομαδα στα χερια μου, επειδη απλα εχω μαθει (εστω σε πρωτο σταδιο) πως να βγαζω ηχο απο το εν λογω οργανο. Εχουν διαφορετικα range στα οποια αποκρινονται, διαφορετικο χερι θελει η καθε μια και αυτο παιρνει λιγη εξερευνηση. Θελει μερικες μερες πλινκι πλινκι γρατσουνισμα μεχρι να μπορω να πω "α, να τι κανει αυτη η κιθαρα". Ως εκ τουτου αποφευγω να εκφερω γνωμη μεσα στις πρωτες πρωτες μερες αν δεν νοιωθω αρκετη οικοιοτητα. Και μετα μπαινουν οι πειραματισμοι με χορδες, διαφορετικα μεγεθη/τυπους και κυριως διαφορετικα κουρδισματα. Το συνηθες roadmap μου ειναι κραταω την κιθαρα με τις χορδες που ηρθε (αν δεν ειναι unplayable) για τις πρωτες μερες οσο γνωριζομαστε, μετα μπαινουν οι Monel που μου αρεσουν, μετα απο καμια βδομαδα αποφασιζω αν θα μεινουν οι monel ή θα παω πισω σε bronze καθως και αν θα παω πανω ή κατω σε gauge, και μετα απο καναδυο βδομαδες σε standard tuning (για να εχω και καλυτερο πατημα/οικειοτητα στο feel των χορδων) αρχιζω να δοκιμαζω τα open D, C κλπ. Καποια οργανα παιζουν ή/και ακουγωνται τρομερα καλυτερα σε open ή πιο χαμηλα tunings οποτε τελικη γνωμη εκφερω μονο μετα απο κανα μηνα πανε-ελα με χορδες και κουρδισματα ωστε να δουμε τι γινεται across the board. Θα πει κανεις οτι αυτα που εγραψα στις τελευταιες 3 παραγραφους ειναι fine-tuning περαν της πρωτης επαφης/αξιολογησης αλλα θα επιμεινω και θα κλεισω με παραδειγμα μια παλια Ibanez που πηρα πριν απο κανα χρονο. Αγοραστηκε on a whim αρκετα φτηνα κυριως ως πειραματισμος/χαβαλες και με την πιθανοτητα απλα να γινει flipped για κανα χαρτζιλικι. Ηρθε, επαιζε ωραια, εδειχνε ωραια αλλα ηχητικα δεν ειχε κατι το τρομερο, καλη ηταν αλλα δεν ειχε κατι που θα την εκανε να ξεχωριζει. Της εδωσα καιρο, επαιζα αβερτα, δοκιμασα χορδες, δεν την ειχα ποτε σε open tuning ομως γιατι αρχικα σκεφτομουν να την κρατησω για γενικη jam χρηση σε standard (ειχα άλλες να καθονται σε open οποτε αυτη θα ηταν ο standard παγκιτης). Μετα απο κανα διμηνο που δεν ειχα τρελαθει και ειχα ηδη βγαλει φωτο για να την ανεβασω σε αγγελια πωλησης, την εριξα σε drop C ετσι για το γαμωτο καθως καθομουν στο πισι και εγραφα το μπλαμπλα για την αγγελια. Σας λεω σοβαρα ΕΜΕΙΝΑ, η κιθαρα εγινε αλλο οργανο. Με το χαμηλοτερο tuning πηρε μπρος και ΓΑΖΩΝΕ, οχι μονο δεν ανεβασα την αγγελια για πουλημα αλλα για τον τελευταιο χρονο εχει γινει η βασικη μου κιθαρα και εχουν καταληξει να καθονται στον παγκο οι υπολοιπες. Οποτε σε ακουστικα οργανα πλεον αν δεν κατσω με την ησυχια μου ενα μηνα να δοκιμασω ολες τις παραμετρους δεν παμε πουθενα.0 βαθμοί
-
Πριν καν ξεκινησω να παιζω μου αρεσε περισσοτερο η Telecaster γιατι ηταν η πιο cool κιθαρα μια και την χρησιμοποιουσαν οι πιο cool κιθαριστες ever (o Joe Strummer & o Keith Richards). Οταν αρχισα να παιζω φυσικα και πηρα tele οποτε καταλαβα και ΓΙΑΤΙ την χρησιμοποιουν οι πιο cool κιθαριστες ever. Οποτε θα ελεγα μου πηρε κανα χρονο αφου πηρα και μερικες ακομα κιθαρες και τις δοκιμασα. Μου αρεσουν φυσικα και πολλες αλλες κιθαρες αλλα τις εχω σαν "γκαρνταρομπα" παντα το 80% του παιξιματος μου ειναι tele....και το 90% Fender (ολα τα μοντελα included)0 βαθμοί
-
Ποτε δεν εδεσα με τις sg. Μου φαινβονταν μια κιθαρα που δεν ηξερε τι ηθελε.......λιγο les paul λιγο στρατ, λιγο τελε, σαν ορφανο παιδι απο διασημους γονεις που ψαχνει το δρομο του. Αντιθετα η flying v, ειναι STATEMENT απο μονη της. Ειτε σου αρεσει ειτε δεν σου αρεσει. Και βεβαια αν και συνδεδεμενη με hard rock, εχει παιξει μαζι της ενας τεραστιος μπλουζιστας.0 βαθμοί
-
Η SG εχουν κακο ζύγισμα και όταν παίζεις πέφτει ο λαιμός αριστερά κστω. Πρεπει να την κρατάς με κόντρα και να παιζεις ταυτόχρονα!! Αναγκαστικά V και παίζεις όρθιος ή ανάμεσσ στα πόδια.0 βαθμοί
-
Ενδιαφέρουσα ερώτηση! Παλιότερα ερωτευόμουν με τη πρώτη ματιά, μάλιστα "έπεφτα" στη παγίδα να βλέπω μια κιθάρα φωτογραφημένη σε ωραίο background και όταν ερχόταν σπίτι να ξενερώνω (παράξενο, δεν ξέρω αν το έχετε βιώσει, πονάει αρκετά!). Από κάποια στιγμή και μετά όσες μου άρεσαν δεν ήταν για το πορτοφόλι μου. Μετά που πέρασαν πολλές κιθάρες απο τα χέρια μου και δοκίμασα πάρα πολλές από γνωστούς και φίλους κατέληξα ότι αν δεν έχουν κάποια συγκεκριμένα specs (arm rest, belly cut, τουλάχιστον 22 τάστα κ.α.) δεν τις κοιτάζω καν. Αυτό με γλύτωσε από πολλές άσκοπες αγορές. Εν τέλει, αν βρω κάτι που περνάει το πρώτο τεστ των specs τότε θα σκεφτώ σοβαρά να τη πάρω.0 βαθμοί
-
150 ευρώ για κιθάρα με κολλητό μπρατσο και body-through χορδές? Πλάκα με κανεις?? Εάν έχει αξιοπρεπη ταστοδουλειά, μιλάμε ότι τους κλέβεις....0 βαθμοί
-
Απάντησα ότι στο πρώτο λεπτό ξέρω, αλλά συμφωνώ και με @fusionakis και με @ez. (Και @vrasidas27 να πω από τώρα καλορίζικη;) Είναι δύσκολο το θέμα όπως το θέτει ο @gkourmoul1 για μένα, γιατί η λέξη "αρέσει" κρύβει μέσα δαίμονες. Δεν ξέρω για τους άλλους, αλλά όταν πιάνω κάποιο άγνωστο όργανο (όποιο όργανο) στα χέρια, είναι σαν να μπαίνει ο Γιώργος "σε παύση". Δηλαδή παίζω το όργανο, ακούγοντας πολύ προσεκτικά το όργανο, αφήνοντας στην άκρη τα καπρίτσια μου. Υπηρετώ εγώ το όργανο, κι όχι αυτό εμένα.Βρε τι μου θυμίζει αυτό... Α, σαν τα πρώτα ραντεβού. Που βγαίνει ένας ενθουσιώδης εαυτός. Δεν είναι ψεύτικος, αλλά δεν είναι κι αυτό που είμαστε 24 ώρες το 24ωρο. Αν το όργανο δεν μου κάνει ΑΜΕΣΩΣ αίσθηση, το καταλαβαίνω. Όμως, κι εδώ είναι το πιο επικίνδυνο για εμένα, είναι το όργανο να μου αρέσει πολύ, όμως στην πραγματικότητα, και κατα βάθος, να μην ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου την παιχτική. Δηλαδή και με κοστούμι-σακάκι-γραβάτα πρώτος είμαι, κούκλος, τα φοράω - δε με φοράνε, αλλά ρεαλιστικά τα φοράω μία φορά στα 3-4 χρόνια. Άρα το όργανο μπορεί σε βάθος χρόνου ναι μεν να έχει κάτι να μου προσφέρει, αλλά να μην είναι το όργανο "της παντρειάς" ας πούμε, το μοναδικό, ανεπανάληπτο, αναντικατάστατο, που θα κράταγα αυτό και θα πούλαγα όλα τα άλλα. Καλώς η κακώς, δεν μας εμποδίζει κανείς να έχουμε πολλά όργανα - κι αυτό κάνουμε, άρα το "μου αρέσει" νομίζω ότι πήγαινε στην πρώτη περίπτωση, ότι μας "κάνει κλικ" ένα όργανο, εξ' ού και το "Αμέσως" που ψήφισα. Αν ήταν για το 1 όργανο, το μοναδικό της παντρειάς, για κιθάρα δεν θα απαντούσα καν, αλλά για τρομπόνι θα έλεγα "δεν έχω βρει ακόμα 100%".0 βαθμοί
-
με την χαζομαρα που μας δερνει καθε λεπτο ναι ειμαι σιγουρος οτι θελω και μια αλλη0 βαθμοί
-
Συνηθως στα πρωτα λεπτα Η μονη εξαιρεση ειναι καποια κιθαρα που δε με βολευουν ολα τα σπεξ, αλλα να εχει καποια (ιδιαιτερα) που με βολευουν πολυ κ ηχο που να με "γοητευει". Σε αυτην την περιπτωση βεβαια μαλλον θα επρεπε να τη δανειστω για καποιο καιρο κ ολα αυτα να συμβουν στην πορεια. Σημερα ηταν μερα που δοκιμασα μια απο τις πιο ωραιες κιθαρες που εχω παιξει στη ζωη μου. Στο σαλονι ενος φιλου μου ηχοληπτη, πριν μπουμε στουντιο, μου λεει κατσε πριν παμε μεσα να φερω κ αυτο... Το αυτο ηταν μια χειριποιητη PRS custom 24 με σταθερη γεφυρα. Ο κατασκευαστης, φιλος του που φτιαχνει κιθαρες σε φιλους (δε θυμαμαι ονομα). Το να μου τη δωσει πριν μπουμε στο στουντιο ηταν σιγουρα προμελετημενο...?. Απιστευτα ρεσοναντ κ ευκολοπαιχτο οργανο ακουστικα. Κ με πιο στενο κ λεπτο μπρατσο απο PRS Οταν μπηκαμε μεσα κ τη βαλαμε στον ενισχυτη.. Ερωτευτηκα... Οταν ρωτησα τιμη κ ακουσα 1200 (μονο ξυλα κ χαρντγουερ) επειδη ειναι φιλος... ηθελα να γινω κ εγω φιλος. Οι συγκρισεις με τη PRS c24 SE που βρισκεται αυτην τη στιγμη σπιτι μου δε θα ηταν ευστοχες (παροτι αξιοπρεπεστατο οργανο) Κοινως... 1 λεπτο (ακουστικα) για να πω θελω, 5 λεπτα (με ενισχυτη) για να πω ... πρεπει0 βαθμοί
-
Αν με αναγκαζανε να διαλεξω μια απο τις δυο? Μαλλον ..... Δεν ξερω ειλικρινα.... Ισως διαλεγα SG. Αλλα πρωτα για σιγουρια θα ρωταγα αν μπορω να διαλεξω τη διπλωματικη λυση της Εξπλορερ...0 βαθμοί
-
Firebird εχεις?? By the way κ εγω SG θα έπαιρνα... Υπήρχε για καιρό μια epiphone με Vibrola στις αγγελίες που όσο δε πουλιόταν τόσο τη ζαχαρώνω... Τσέκαρε αν υπάρχει ακόμα...0 βαθμοί
-
SG και φρέσκο ψωμί... YΓ πάντως την είχα πρωτοαγαπήσει από σπόντα μέσα από μια φοβερή απομίμηση της (γιαπωνέζικη SUZUKI του 70 φεύγα)...0 βαθμοί
-
H πρώτη επαφή είναι η σημαντικότερη......αλλά θέλει και λίγο τριβή μαζί της, να την δεις στο χώρο σου για να σιγουρευτείς. Το 2ον από εμένα.0 βαθμοί
-
Μου θυμησες ανεκδοτο: Ένα Ινδιάνος μπαίνει στο ληξιαρχείο και λεει στον υπάλληλο: - θέλω να αλλάξω το όνομά μου! -Τι όνομα έχεις; ρωτα ο υπάλληλος. - Πέτρα που ξεκολλάει από την κορυφή του βουνού, κατρακυλάει στην πλαγιά και πέφτει μέσα στη λίμνη! - Και πώς θέλεις να λέγεσαι; - Πλάτς!0 βαθμοί
-
Γύρισα τη μισή Αμερική για να βρω μια Les Paul να μου αρέσει. Όταν τελικά τη βρήκα χρειάστηκαν πραγματικά 3 λεπτά πριν βάλω το χέρι στην τσέπη. Αλλά αυτός ήταν ο μεγάλος έρωτας. Στις περισσότερες περιπτώσεις μια ποιοτική κιθάρα έστω κι αν δεν είναι κάτι το τόσο ιδιαίτερο θα κάνει τη δουλειά.0 βαθμοί
-
H πρώτη εντύπωση είναι πάντα biased και ο ενθουσιασμός του νέου αποκτήματος δεν είναι και ό,τι καλύτερο για ξεκάθαρη κρίση. Ειδικά αν μιλάμε για δραστική αλλαγή, πχ να παίζεις μόνο με Les Paul και να αποκτάς μια Tele, ή ακόμα και από Les Paul να πηγαίνεις σε SG ή από Strat σε Τέλε και το αντίστροφο, εκεί αλλάζει ο κόσμος όλος, και στην αρχή η νεα κιθάρα μπορεί να φαίνεται πολύ ''ψαρωτική''. Το ποιό είναι το καλό σου όργανο το ανακαλύπτεις μετά από καιρό, ειδικά αν εχεις κάνει λάιβ με αυτό, πρόβες στούντιο κτλ κτλ. Πάντως επίσημη αγαπημένη δεν έχω.. κάθε κιθάρα μου αρέσει για διαφορετικούς λόγους, εξαρτάται από από την μουσική που θέλω να παίξω0 βαθμοί
-
αμέσως μετά όμως μπορεί να πρέπει να ψήσω τον εαυτό μου για μερικές μέρες τουλάχιστον ή και βδομάδες ότι δεν κάνω λάθος0 βαθμοί
-
Εαν ήμουν στην θεση σου, θα εξέταζα τον λόγο που θέλω να παρω την κιθάρα. Θα ήθελα την sg για να εχω την άνεση που προσφέρει, το ανεπανάληπτο Playbility, και τον χαρακτηριστικό ήχο. Μια κιθάρα που τα κάνει όλα, με τον πιο εύκολο τρόπο. Θα έπαιρνα flying V εάν είχα έρωτα με την κιθάρα, ή με κάποιον καλλιτέχνη που παίζει με τέτοια (πχ albert king). Θα έπερνα τέτοια για την έντονη προσωπικότητά της και το πόσο αυτό κόβει στο φακό...0 βαθμοί
-
Το νέο σύστημα υποστήριξης στο Noiz Support (https://support.noiz.gr) είναι το κέντρο όπου θα δημοσιεύονται όλα τα άρθρα σχετικά με τη λειτουργία ολόκληρου του Noiz (αγγελίες, forum και οτιδήποτε άλλο μελλοντικό). Μέσω του support μπορεί κάποιος και να επικοινωνήσει για προβλήματα σύνδεσης, θέματα αγγελιών ή οτιδήποτε άλλο. Το σύστημα υποστήριξης συνδέεται αυτόματα και με όλα τα social media (Facebook messenger, Instagram, Twitter) αλλά και με το email support@ ώστε να παρέχεται η υποστήριξη κεντρικά. Αυτό σημαίνει οτι αν κάποιος στείλει μήνυμα στο Facebook page του Noiz, μπορεί να εξυπηρετείται από το κεντρικό σύστημα όπου υπάρχουν διαθέσιμα τα άρθρα. Η λίστα των άρθρων θα εμπλουτίζεται σταδιακά για να καλυψει συχνές ερωτήσεις των μελών. Εν καιρώ θα μπεί και αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης (σωστό, όχι τα ενοχλητικά που είναι άχρηστα).0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00