Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      858


  2. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2362


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/25/23 σε όλα

  1. Θα ήθελα να πω και εγώ απο την μεριά μου ότι ο Απόστολος για ακόμα μια φορά έδωσε στιχουργικό ρεσιτάλ και ο Γιώργος έγραψε ένα πολύ ιδιαίτερο κομμάτι τελείως διαφορετικό απο αυτά που μας έχει συνηθίσει πολύ πρωτότυπο και το έντυσε με μία εξαιρετική ενορχήστρωση. Πιστεύω αν συνεχίσει να ακροβατεί σε τέτοιου είδους μουσικές εμπνεύσεις θα μας χαρίσει στο μέλλον πολλές εκπλήξεις.
    3 βαθμοί
  2. Τα ελληνικά μαγαζιά δεν εχουν τη δυνατότητα να έχουν στην έκθεση καθένα από τα προϊόντα που έχουν σφραγισμένα στην αποθήκη, μονο και μονο για demostration. Εάν μιλούσαμε για έναν entry level ενισχυτή, ή κάποια entry level κιθάρα, που φεύγουν σα ζεστό ψωμί, το καταλαβαίνω. Αλλά για κάτι τόσο εξειδικευμένο, που πιθανόν να υπάρχει ένα μοναδικό κομμάτι στο μαγαζί, δεν μπορεί να ρισκάρει να το ξεσφραγίσει, πόσο μάλλον να το βάλει στον παγκο για το κοινό. Πρόκειται για μαγαζιά που δουλεύουν και με e-shop, στις πιο πολλές περιπτώσεις, και το να στείλεις ενα προιόν ξεσφραγισμένο, δεν είναι καλό για το όνομα και την ποιότητά σου. Ο καταστηματάρχης γνωρίζει ότι θα χάσει μια μερίδα πελατών, που θελουν να δοκιμάζουν πριν αγοράσουν, αλλά αυτή είναι η πολιτική του, και καλά κάνει που τη στηρίζει. Το αδικαιολόγητο είναι που έσυρε μέχρι εκεί τον Νέκκωνα, και καλά για να το δοκιμάσει, και στο τελος έφυγε με άδεια χέρια. Δεν υπάρχει εξήγηση για την συμπεριφορά αυτή. Φάουλ κανονικό.
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. Αν το καταλαβαινε, αν το καταλαβαιναμε δηλαδη, δε θα το καναμε 24 παραλλαγες σε ολα τα κλειδια ομως. ? Για βαλε και ενα print screen για τα πρακτικα, ετσι να μπαινουν ιδεες.
    1 βαθμός
  5. Καλημέρα και χρόνια πολλά! Εννοείται πως ο καθένας "τρέχει" την επιχείρησή του όπως αυτός νομίζει. Αλλά όντως ο σκοπός ύπαρξης φυσικού καταστήματος είναι η δυνατότητα δοκιμής σε μουσικό εξοπλισμό. Ειδάλλως εμπορεύονται με όρους διαδικτυακής πλατφόρμας εύρεσης χαμηλότερης τιμής. Οπότε δε χρειάζεται να μπει κάποιος στον κόπο να πάει από εκεί, ψωνίζει διαδικτυακά και τελειώνει το θέμα. Δε λέω να γίνει Αμερικάνικο μουσικό κατάστημα όπου ο κάθε πιτσιρίκος έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει όσα θέλει, για όσο χρόνο θέλει και αν τα αγοράσει και δεν του κάνουν κιόλας στο τέλος να τα επιστρέψει, αλλά άνθρωποι με τέτοιες εμπορικές πρακτικές μου κάνει εντύπωση πώς επιβιώνουν. Δεν θα ήταν δύσκολο, ούτε ζημιογόνο να κρατούσε ένα κομμάτι επίδειξης και να έβγαζε κάθε τόσο και από ένα τέτοιο προς πώληση σε τιμή κόστους. Πολύ καλός τρόπος προσέλκυσης πελατών θα ήταν. Αν το μικρομάγαζο δεν διαφοροποιείται σε αυτό το στοιχειώδες επίπεδο από τους γίγαντες της αγοράς, ποιος ο λόγος ύπαρξής του; Εν κατακλείδι, νομίζω ότι το καλύτερο είναι να το αγοράσεις από κάποιο κατάστημα που έχει πολιτική επιστροφών. Το αγοράζεις, στο φέρνουν στην πόρτα σου, το δοκιμάζεις με τον εξοπλισμό σου και αν δε σου κάνει το επιστρέφεις εντός μήνα και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω.
    1 βαθμός
  6. Με αφορμή αυτό που έγραψε ο @LK, αλλά όχι μόνο: Υπάρχει ένα πρόβλημα με το ελληνικώς οριζόμενο χιούμορ, δηλαδή ότι αντί να είναι αυτοσαρκαστικό (όπως κάθε τι γνήσια χιουμοριστικό), είναι αυτοαναφορικό και στρεφόμενο σε τρίτους. Καταλήγει με αυτόν τον τρόπο να δημιουργεί δύο δυσάρεστες καταστάσεις: Πρώτον, έχει γίνει φωλιά για ουρανομήκη φασισμό στην ελληνική κοινωνία, παριστάνοντας την μαρκίζα λαϊκού κέντρου που ομως έχει για θαμώνες, αλήτες. Δεύτερον, τελικά προκύπτει ως ακόμη πιο βαρετό από τους Οδοντίατρους (προτείνω Αλλεργιολόγους, έχοντας προσωπική εμπειρία). Το πρώτο, αφορά και το noiz, αλλά ευτυχώς σε μικρό βαθμό (δηλαδή είχαμε κατά καιρούς δύο-τρία τέτοια φυντάνια). Το δεύτερο, αφορά απόλυτα το noiz, το οποίο είναι φρικιαστικά βαρετό όταν εξαντλείται σε "ασσούμε" (το γράφω επίτηδες, όχι επειδή είναι το χειρότερο, αλλά επειδή αφορά το μέλος για το οποίο συζητάμε, το οποίο μέλος έχει προσφέρει θαυμάσια σοβαρά ποστ, αλλά γενικώς δεν το πολυκάνει). Κοινώς, αν ερχόμουν να ακούσω αυτά που λέει ο LK με τους φίλους του ηχολήπτες την ώρα του soundcheck, μπορεί να μην διασκέδαζα όσο διασκεδάζουν μεταξύ τους. Οπότε, ναι, μπορεί - σε εθνικό, όχι μόνο σε φορουμικό επίπεδο - να χρειαζόμαστε λιγότερο τους Ράδιο-Αρβύλα και περισσότερο εκπομπές για την Υγεία, τη Γυμναστική, τα Οικονομικά, την Πολιτική - δηλαδή περισσότερο σοβαρές εκπομπές από κακώς νοούμενα πρωινάδικα. Για μία περίοδο τουλάχιστον (κανά-δύο αιώνες). Μπορεί να μην έχουμε τόση "πλάκα" όσο νομίζουμε. Μπορεί το ταλέντο μας να βρίσκεται αλλού. Στο καίριο ερώτημα για το αν μπορεί να γίνει (και πως), ασφαλώς έχω απάντηση, αλλά δεν θα την γράψω. Οι οδηγίες που θα έδινα θα ήταν προς την κατεύθυνση του περιορισμένου αριθμού ποστ / ανά μέλος / ανά νήμα, και δεν ήταν δημοφιλείς. Καλή τύχη λοιπόν, αλλά κρατάμε όλοι μικρό καλάθι - ελπίζω τουλάχιστον αυτό, να γεμίσει.
    1 βαθμός
  7. Μια προσωπική ιστορία σχετικά με το "αισθάνθηκα άσχημα": Μία φορά που λέτε, παραγγειλα από το thomann διάφορα πράγματα και ένα από αυτά ήτανε το degitech freqout, για το οποίο είχα δει πολλά βίντεο στο youtube. Οταν έφτασε κατάλαβα ότι δεν έκανε γι αυτό που το ήθελα. Ένιωσα άσχημα αλλά επικοινώνησα μαζί τους για να το επιστρέψω μου λέγοντάς τους ότι η συσκευασία και το πετάλι είναι σε άριστη κατάσταση γιατί το άνοιξα προσεκτικά. Άμεσα μου στείλανε voucher της ups τηλέφωνο ήρθαν το πήραν και δεν πλήρωσα τίποτα για την επιστροφή. Προφανώς δεν είμαι κάποιος μεγάλος πελάτης του thomann αλλά αυτή η συμπεριφορά τους με έκανε να θέλω να ψωνίζω μόνο από κει. Ναι είναι κρίμα που δεν βρίσκουμε εξοπλισμό να δοκιμάσουμε στην ελλάδα αλλα πλέον έτσι έχει γίνει η αγορά.
    1 βαθμός
  8. Χρόνια Πολλά στο φόρουμ Καλώς σας βρήκα Με έφερε εδώ η Revstar (όχι δεν ψάχνω για κιθάρα) Άκουσα τους πρώτους μαγνήτες και τους δεύτερους Μου άρεσε ο κιθαρίστας και ο ήχος Νομίζω ότι η ηχογράφηση δεν είναι ίδια για να βγάλω συμπέρασμα
    1 βαθμός
  9. Να σου πω... Η σειρά είχε και αυτή την χρωματικά ενδιαφέρουσα... θα σου πήγαινε.
    1 βαθμός
  10. @Waterfall-K Ξέρεις πόσοι το μετάνιωσαν αγοράζοντας αρμόνιο ή ηλεκτρικό πιάνο και δεν έμειναν ικανοποιημένοι λόγω κλαβιέ; Επίσης υπάρχουν synths/αρμόνια που μοντέλο με μοντέλο έχει διαφορά στην ποιότητα κατασκευής, βλέπε για παράδειγμα κουμπιά. Από φθηνά μέχρι σχετικά ακριβά προϊόντα.
    1 βαθμός
  11. @Ali Barout έχεις δίκιο, η διατύπωση μου όσον αφορά αυτό δεν ήταν σαφής. Μιλάω κυρίως για όργανα τύπου κιθάρες μπάσα και πετάλια και γενικά ο,τι όργανα υπάρχουν στο μαγαζί για έκθεμα που μπορείς να δοκιμάσεις. Δεν μπορείς να δοκιμάσεις καλώδια, πένες, ηχεία, κονσόλες αλλά και πεταλιερες.... (Απλά ήταν απαράδεκτο που δεν είπαν εξ αρχής στον Nekkon ότι η πεταλιερα όντας προϊόν τεχνολογίας ΔΕΝ μπορεί να δοκιμαστεί... Έχει λογική αυτό αλλά ήταν λάθος ο τρόπος). Στα προϊόντα τεχνολογίας κοιτάς τα specs... Άπαξ και ανοίξει το κουτί τελείωσε... Εγώ τελευταία φορά που πήρα κιθάρα από κατάστημα τοπικό... ήταν μια στην βιτρίνα που μου άρεσε (μια prs se spalted maple). Πήγα, ζήτησα να την δοκιμάσω και όλα καλά. Είχαν άλλη μια ακριβώς ίδιο μοντέλο και χρονιά, αλλά άλλο χρώμα (special zebrawood). Λέω θέλω να δοκιμάσω και αυτή μην τυχόν παίζει καλύτερα και φύγω με την "λάθος" κιθάρα. Έπαιζαν ακριβώς το ίδιο και πήρα αυτή που μου άρεσε. Βέβαια πήγα και εγώ εκεί καθαρός, με φόρμες και ήμουν προσεκτικός. Δεν πήγα ενώ είχα φάει λιγδιασμενο μπούτι κοτόπουλο με τα χερια, με ζώνες στο παντελόνι και κουμπιά κτλ. Σεβομουν το γεγονός ότι θα δοκιμάσω. Επίσης μια φορά στο Cardiff περνάμε μπροστά από ένα PMT. Λέω κάτσε να πάρω κάνα πεταλακι (κάτι σχετικά φθηνό, για σουβενίρ), μπαίνω μέσα και βλέπω το tubescreamer mini και λέω μια χαρά θα είναι αυτό. Είχε ένα pedalboard με διάφορα blackstar πετάλια. Λέω μπορώ να τα δοκιμάσω? Ναι μου λένε και με βάζουν σε ένα δωμάτιο με plexiglass. Τι κιθάρα θες μου λένε, μια στρατ hss λέω, ούτε καν ξανασχοληθηκαν μαζί μου. Ημουν στο booth κάνα μισάωρο προσπαθώντας να αποφασίσω αν θελω πιο πολύ το κίτρινο ή το πορτοκαλί blackstar πετάλι, lol. Τελικά έφυγα με το πορτοκαλί (blackstar lt distortion) που αν δεν το δοκίμαζα σε μαγαζί αποκλείεται να το επαιρνα, καθώς η τιμή του ήταν χαμηλή και θα σκεφτόμουνα σιγά μην είναι καλό. Περιττό να πω ότι έχω κάνει εκατοντάδες λάιβ (δεν το λέω τρόπος του λέγειν) με αυτό το πετάλι και έχει αντικαταστήσει πολλαπλάσιας αξίας πετάλι (επίπεδου radial, όχι επειδή είναι "καλύτερο" αλλά μια χαρά κάνει τη δουλειά) Λογικά θα έχει, αλλά αν ο καθένας από αυτούς δύο τρία accounts να έχει άντε να τον βρεις μετά.
    1 βαθμός
  12. Ή ή οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα.
    1 βαθμός
  13. Δηλαδη για να καταλαβω, δεν θελει τοσο πολυ η διοικηση τα οφτοπικ, που "τιμωρησε" τον Στρατο? Καπου οπα.
    1 βαθμός
  14. Τώρα πήρα χαμπάρι τι έγινε. Μπήκα στον τοίχο του Φουζιου και ομολογώ ότι σοκαρίστηκα. Μπορεί να υπήρχε προειδοποίηση σε εκείνον, αλλά δεν υπήρχε καμία γενική προειδοποίηση, καθώς όλοι μας κάνουμε χαβαλε ασυστολα. Δεν περίμενα τέτοια εξέλιξη. . Καλό θα είναι όταν εμείς οι χρήστες δεν κάνουμε σωστή χρήση στο φόρουμ, να μας δίδεται κάποιο feedback από τη διαχείριση. Να μας λέει "ρε παιδιά, πάρτε το αλλιώς". Και στα καλά καθούμενα γινεται ban σε έναν από εμάς. Σε ποιον? Στον Στρατο... Πολύ πολύ λυπηρό. Τετοια μέτρα παίρνονται εναντια σε κάποιον που δεν καταλαβαίνει. Σε κάποιον που δεν ακούει. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, μια σύντομη συζήτηση θα ήταν αρκετή για να διευθετηθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα. Όχι ban ρε παιδιά. .
    1 βαθμός
  15. Το είχα αρκετό καιρό στο μυαλό μου και τελικά αποφάσισα να αλλάξω μαγνήτες στη Yamaha Revstar μου. Όποιος ενδιαφέρεται, υπάρχει review της κιθάρας εδώ: Έχοντας το συγκεκριμένο όργανο πια εδώ και 4 χρόνια και ενώ έχει δοκιμαστεί υπό διάφορες συνθήκες (πρόβες, ηχογραφήσεις στο σπίτι και σε στούντιο, live κλπ.) ήμουν ανικανοποίητος από την απόδοση των μαγνητών. Πιο συγκεκριμένα ο neck ήταν υπερβολικά μπάσος και μουντός ενώ ο bridge πολύ "λεπτός", ασθενικός, χωρίς παρουσία. Το πιο σημαντικό όμως και για τους δύο ήταν η έλλειψη χαρακτήρα. Έφαγα ατελείωτες ώρες σε βιδώματα, ξεβιδώματα και ανεβοκατεβάσματα των μαγνητών χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα και τελικά η κιθάρα έμεινε σε αχρηστία. Μέχρι πριν καμιά εβδομάδα όπου σε κουβέντα μαζί με το Νίκο Ασημένιο με έπεισε να πάω στο εργαστήρι του και να ακούσω από κοντά τους Swan που είναι ένα από τα μοντέλα humbuckers που βγάζει ενώ για το συγκεκριμένο μοντέλο είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και από τον φίλτατο @Shelter του οποίου την άποψη εκτιμώ και πάντα ακούω. Ο Swan βγαίνει σε τρεις εκδόσεις: Regular, Underwound και Overwound ενώ το ηχόχρωμα προσομοιάζει τους original P.A.F.s Μετά από ενδελεχές testing και παίζοντας με όλες τις εκδόσεις, αποφάσισα ότι ο neck που μου άρεσε περισσότερο είναι ο Regular και στον αντίποδα ο bridge, Overwound. Να διευκρινίσω ότι είμαι φανατικός single coil παίχτης με πολύ μικρή εμπειρία σε διπλούς μαγνήτες, έχοντας παίξει μόνο για λίγο και πολύ περιστασιακά με κάποια μοντέλα Gibson και ένα δυο άλλους που ούτε που θυμάμαι τι ήταν. Παρόλα αυτά, μόλις πήρα την κιθάρα με τους Swan και κούμπωσα σε ενισχυτή, άκουσα ένα εντελώς διαφορετικό όργανο. Ζωντανό, responsive, με χαρακτήρα και πολύ δυναμικό ηχόχρωμα, τουτέστιν παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο τρόπος και η δύναμη που θα χτυπήσεις τη χορδή, για τον τύπο ήχου που θα πάρεις. Όμως επειδή σε θέματα ήχου τα πολλά λόγια είναι συνήθως φτώχεια, ακολουθούν τα ηχητικά ντοκουμέντα. Στο πρώτο κλιπ θα ακούσετε καθαρό ήχο και στις 3 θέσεις του επιλογέα των μαγνητών, στο δεύτερο κλιπ θα ακούσετε βρώμικο neck και στο τρίτο βρώμικο bridge. Να πω ότι πολύ θα ήθελα να γράψω με ενισχυτή αλλά αυτό στάθηκε αδύνατο λόγω διαφόρων περιστάσεων οπότε τα καθαρά γράφτηκαν με Amplitube 5 Deluxe Reverb και τα βρώμικα με Neural DSP - Tone King Imperial MKII. Τέλος να πω ότι επιφυλάσσομαι για περισσότερο και πιο εμπεριστατωμένο ηχητικό υλικό. Clean: Clean.mp3 Dirty Neck: Dirty Neck.mp3 Dirty Bridge: Dirty Bridge.mp3
    0 βαθμοί
  16. Ο Πάνος μου εκανε την τιμη να τραγουδησει ενα κομματι μου & σας το παρουσιάζουμε ? Χρόνια πολλα!
    0 βαθμοί
  17. Στίχοι: Απόστολος Βαϊνάς Μουσική/Παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Φωνητικά: Πάνος Λαπούσης, Απόστολος Βαϊνάς, Γιώργος Κουρμούλης Ξεχασμένη ιστορία από κάποτε, παλιά, που πατούσες σε θρανία για να φτάσεις πιο ψηλά. Έτσι έθρεφες θηρία περπατώντας σταθερά μισή του δρόμου αμαρτία που δεν βγάζει πουθενά. Η γενιά σου μεγαλεία μες στα πράγματα, γελά. Έφτιαξες μια κοινωνία που δεν ζητάει, δεν μιλά. Κλέψε χρόνο, δώσε βία, στρώσε πόνο στα λιμά. Σε δύο βάρκες, όχι μία, πάτα, είσαι στα βαθιά Σε λίγα χρόνια η φωνή σου δεν θα ακούγεται ξανά. Σε ένα γέρικο ψυγείο θα σε βρίσκει συμφορά. Ποιος θα πάρει τα ηνία, ποιος ο νέος που μιλά; Τώρα νέα οδηγία κάποιος άλλος κυβερνά Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!
    0 βαθμοί
  18. Ενα κομμάτι που είχε πολύ επιτυχία πριν απο 25 σχεδόν χρόνια, κυκλοφορεί επιτέλους όπως του αρμόζει. Φυσίκα δε θα μπορούσε να φτάσει σε αυτήν την αριστουργηματική εκδοχη του χωρίς τη μαεστρία του @Ali Barout Αφιερώμενο εξαιρετικά στον ένα και μοναδικό @fusiongtr , που ειχε κ την ιδέα να βάλω τον Μανώλο να περιγράφει στην αρχη. Το κομμάτι ειναι παντού φασολάδες (ώς γνήσιο μεταεφηβικό χεβμέταλ με λίγο ζεμπέκικο) κ δε ντρεπεται καθόλου γι'αυτο Απολάυστε ελέυθερα. Για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση, δείτε κ το βίντεο Στίχοι: Ήσουν μεγάλο ταλέντο τρελός γκολτζής, που η μοίρα όμως σου έμελλε να γίνεις ταξιτζης. Στα δεκαοχτώ σου τα χρόνια, στης πρώτης εθνικής τα σαλόνια, τα γκολ να πέφτουν βροχή και πρώτη μουρη να είσαι εσυ. Μα ο πρόεδρος της παράγκας είχε το γιο του στην ομάδα και για να κάνει αυτός καριέρα, δε ξαναείδες εντεκάδα. Ο πληγωμένος εγωισμός σου, μα κι ο πατέρας σου κι ο αδερφός σου, που απο εσένα περιμέναν πολλά, σε ώθησαν να βρεις δουλειά. Να φέρεις στο σπίτι λεφτά, σπουδαίος να νιώσεις ξανά, να νιώσεις χρήσιμος κι εσυ κ έτσι πηρες το ταξί. Δώδεκα ώρες τη μέρα, απο Αμπελόκηπους στη Δραπετσώνα, για εσένα που όλοι λέγαν να'τος ο νέος Μαραντόνα Ο νέος Μαραντόνα (Φώωωωωω-τηηηης) Από μάγος της μπαλας Σε ταξιτζή Χαχ... είδες τα όνειρά σου να βουλιάζουν ...Έτσι ειναι φίλε μου η ζωή.....
    0 βαθμοί
  19. Πάρε αυτή με τα 30 χιλιάρικα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
    0 βαθμοί
  20. Σας ευχαριστώ όλους και απο την μεριά μου. Ο Νίκος έγραψε ένα πάρα πάρα πολύ καλό τραγούδι το οποίο είναι απίστευτα κολληματικό (μου έχει κολλήσει απίστευτα και το σιγοτραγουδάω συνέχεια ?) και χαίρομαι πολύ που συμμετείχα σε αυτό!
    0 βαθμοί
  21. Τα περισσότερα καταστήματα βασίζουν τις τιμές τους αναγκαστικά στο Thomann, μερικά δε κάποιες φορές έχουν και λίγο χαμηλότερες. Πριν κάτι μήνες πχ αγόρασα synth από Ελληνικό κατάστημα €70 πιο κάτω απ'την τιμή που το έχει το Thomann. Σημαντικότατη διαφορά αν σκεφτείς ότι μιλάμε για synth κάτω του 500ρικου.
    0 βαθμοί
  22. Χρόνια πολλά και καλά!
    0 βαθμοί
  23. Κάποιου είδους spoiler function φαντάζομαι θα μπει, απλά αυτό θα γίνει όταν ανανεωθεί το site συνολικά. Γενικώς πολλά πράγματα που αναφέρετε για το πού είναι τι και την πρώτη εικόνα του site θα αλλάξουν όταν γίνει η ανανέωση. Επίσης συμφωνώ με αρκετά από όσα είπατε παραπάνω. Δε νομίζω να είπε κανείς κομμένα όλα, αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να τα μοιράσουμε έτσι ώστε να μη διώχνουμε καινούργιους που δεν πιάνουν το ύφος της όλης φάσης. Το οποίο είναι και λογικό γιατί ορισμένοι γνωριζόμαστε εδώ μέσα πάνω από δεκαετία. Κατά τ'άλλα, όπως είπα κάπου και χθες, κοινή λογική παίδες. Δε θέλουμε να συνομιλούμε με botάκια, όμως δε θέλουμε και κάθε συζήτηση να πηγαίνει στην πείνα και στις τέλε.
    0 βαθμοί
  24. Π.χ. Αριστερά το τι γράφεις, δεξιά το τι φαίνεται. Ο "μερακλής" μπορεί να πατήσει τα βελάκια, και να δει τα κρυφά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήδη φαίνεται άσχημα, γιατί οι "παρακάμψεις" είναι περισσότερες από το "κύριο" σώμα της απάντησης. Νομίζω είναι σαφές, άσχετα από το χάλια παράδειγμα που σκάρωσα. Edit: Αααα, να και κάτι ωραίο. Μόλις έκανα κοπλιμέντο στο προφίλ του Βασίλη. Αυτό το βλέπετε οι υπόλοιποι στη δραστηριότητα; Αν ναι, δεν είναι ανούσιο; Μήπως τα μηνύματα σε τοίχους να ΜΗΝ μετρούσαν στη δραστηριότητα; Όσοι ακολουθούν τα μέλη, ενημερώνονται. Οι υπόλοιποι, γιατί να το βλέπουν; Τι τους νοιάζει; Αλλά από την άλλη, αν δεν κάνω εγώ κοπλιμέντο στο βασίλη, στον Α, στον Β, πώς θα δημιουργηθούν σχέσεις μέσα στην κοινόητα; Άρα, καλό δε θα ήταν να μπορώ να κάνω μεν κοπλιμέντο, αλλά να μην "εκπέμπεται" σε όλο το δίκτυο; Κάτι τέτοιες μικρολεπτομέρεις αξίζει να τις δούμε, γιατί επηρρεάζουν κι αυτές την συνολική εικόνα της ροής. Ταπεινή μου γνώμη και υπόθεση.
    0 βαθμοί
  25. δεν θέλω να προκαλώ προτιμώ να πάρω αεροπλάνο... πάντως είναι θλιβερό να κάνεις τη σύγκριση του επιχειρηματία στο εξωτερικό που θα σου προσφέρει τα πάντα, από το να παρκάρεις, να φας, να δεις, να δοκιμάσεις με τον ελληνάρα που έχει κατάστημα-σε-μια-σφραγίδα, βρίσκεται μέσα σε μια τρύπα 30 τμ στη λεωφόρο Πρωτοπαππαδομιχελάκη όπου κατουράς στον διπλανό Μασούτη, σε ένα τραπέζι με πίσω το πόστερ που λεει ο πωλών τοις μετρητοίς και ο πωλών επι πιστώσει και περιμένει τα κορόϊδα.
    0 βαθμοί
  26. Ε τοτε παρε αυτο το χιλιαρι το τρικυλινδρο, να μην ψαχνεις και για παρκαρισμα
    0 βαθμοί
  27. Εμενα πιο πολυ με εντυπωσιαζει που ΔΕΝ τον πειραζει το 7" radius & τα vintage frets της Strat τα οποια ενοχλουν τον Μπαμπη τον Σουγια στη Δραπετσωνα γιατι δεν μπορει να κανει μπΕντΖ ?....ισως δεν κΣερει τοσο καλη κιθαρα ο Andy .... (btw o Andy επαιζε/παιζει με 12αρες)
    0 βαθμοί
  28. Γι' αυτό ρωτάω για τα εργαλεία εγώ. Γιατί αν πω μία κουβέντα μέσα στο "σοβαρό" σώμα του κειμένου μου, ως διαβατική νότα, διαφυγή, ή προήγηση, το καταλαβαίνει ο άλλος ότι είναι χρωματισμός του λόγου. Αν αφιερώσω ολόκληρο ποστ στο χαχαχούχα, ειναι πρόβλημα. Γι' αυτό, κι επειδή υπάρχει αυτή η τάση (λέμε κάτι σοβαρό 1 παράγραφο, και στη 2η κάνουμε μια λογική επέκταση του συλλογισμού, και στην 3η χαχαχούχα), θα μπορούσε ένα εργαλείο να βοηθήσει, με το οποίο μαρκάρουμε ένα κείμενο ως "αχαχούχα" ή "συναφές" ή "κουραστικές λεπτομέρειες" ή "τα αισθηματικά μου", και αυτό θα παρουσιάζεται μόνο ως αυτός ο τίτλος, και επαφίεται στον αναγνώστη αν θέλει να πατήσει το τριγωνάκι και να αναπτύξει το κείμενο, για να το δει και να το διαβάσει. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο, όταν εγώ γράψω κάτι και το εγκιβωτίσω σε τέτοια φάση μέσα, δείχνω εγώ ο ίδιος στους άλλους χρήστες ότι οκ μωρέ, δεν ειναι ουσιαστικό αυτό που έγραψα, αλλά ήθελα να το γράψω. Οπότε κι ο άλλος χρήστης μετά, δύσκολα πιστεύω θα μπει στη διαδικασία να απαντήσει με ποστ-κύριο κορμό κειμένου σε κάτι "κρυμμένο", δευτερεύον, επουσιώδες. Άρα θεωρώ ότι θα γινόταν πιο εύκολος ο διαχωρισμός μεταξύ σοβαρού, λιγότερο σοβαρου, προσωπικής εμπειρίας κτπ. Σίγουρα το έχετε δει αυτό σε άλλα φόρουμ; να βάλω σκριν;
    0 βαθμοί
  29. Κυρίες και κύριοι, χρόνια πολλά. Να χαιρόμαστε Χρήστους, Χριστίνες, Μάνους κλπ.
    0 βαθμοί
  30. Σκεφτείτε αυτό το 1987 τι εντύπωση έκανε
    0 βαθμοί
  31. Χρόνια πολλά Δημήτρη και καλώς ήρθες. Όσον αφορά την ηχογράφηση, κάτι ετοιμάζω.
    0 βαθμοί
  32. Πληροφορήθηκα τα συμβάντα κατόπιν εορτής. Είπαμε, είμαι στο cut, και όλη την ημέρα έχω διπλές προπονήσεις και μετράω θερμίδες.? Τώρα, επί του θέματος. 1. Εγώ δέχομαι το λάθος του κουμπιού, άλλωστε και εγώ δεν τα πατάω γιατί δεν ξέρω μην σκάσει καμία βόμβα.? Καμιά φορά τα δοκίμασα πάνω μου. (το moderation που εγώ κάνω είναι η κουβέντα και τίποτα άλλο. Να συζητήσουμε να δούμε που είναι το πρόβλημα και να το λύσουμε),. 2. Ο Στράτος δεν χρειάζεται την δική μου υπεράσπιση , αλλά ναι , είναι ένας από τους λόγους που και εγώ μπαίνω στο νοιζ...... για να τον διαβάσω. 3. Εγώ μουσικός δεν είμαι, ούτε θέλω να γίνω. Αλλά ο περισσότεροι φίλοι μου είναι. Αυτό που απολαμβάνω μαζί τους στις κουβέντες είναι αυτή ακριβώς η καφενειακή ατμόσφαιρά , τα έξυπνα αστεία, η ατάκα και η παρέα. Σε Live δεν πάω, αλλά πολλές φορές περνάω από εκεί που πρόκειται να γίνει, κυρίως στο soundcheck για να πώ καμιά βλακεία μαζί τους με κάνα καφέ και κυρίως με κάνα δυό φίλους μου ηχολήπτες (αυτοί είναι και οι καλλίτεροι, μιας και ξεπέρασαν το σύνδρομο του "είμαι guitar god" και απελευθερωμένοι πλέον από τέτοια συμπλέγματα είναι ό,τι πιο σπέσιαλ για χαβαλέ (μιλάμε για θεικές ατάκες, ειδικά αν έχουν διάθεση να τρολάρουν ψωνισμένους μουσικούς) . Σύσταση μου προς τους Μουσικούς: Μπορείτε να παραστήσετε όσο θέλετε τους σοβαρούς .........κάντε το Noiz και επιστημονική ημερίδα.....αλλά στο τέλος θα γίνετε πιο βαρετοί και από......Οδοντίατροι.? Φιλικά ένας Δικηγόρος. ?
    0 βαθμοί
  33. Υπερσπάνιο όντως. Κατά πολλούς ήταν το πρώτο synth. Ο γερο-Hammond ήταν μεγαλοφυΐα. Ο τύπος δημιούργησε το Νο2 πιο διάσημο πληκτροφόρο όργανο μετά το πιάνο, και όχι μόνο δεν μπορούσε να παίξει νότα, αλλά ήταν και tone-deaf.? Να βάλουμε και μια φωτό που δείχνει το Novachord κανονικά πως ήταν, γιατί στο βίντεο το έχουν ανοιχτό και στολισμένο σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο.?
    0 βαθμοί
  34. πολυφωνικό χωράφι σπαρμένο με λάμπες από το 39... πιο σπάνιο;
    0 βαθμοί
  35. Ενας αυθεντικα λαικος τραγουδιστης εφυγε. Καλο του ταξιδι. https://www.protothema.gr/life-style/article/1449401/pethane-o-vasilis-karras/
    0 βαθμοί
  36. Nαι ενω τα αλλα παιζονται ?
    0 βαθμοί
  37. Μια Playlist απο το Reunion Tour
    0 βαθμοί
  38. E να βαλουμε και τα backstage
    0 βαθμοί
  39. Μου έμεινε που δεν τους έκραξα ?
    0 βαθμοί
  40. Μπορεί να μη βγει και ποτέ. Άντε παράγγειλε τη, καλή είναι.?
    0 βαθμοί
  41. Καταρχάς ελπίζω να τους την είπες που σε έβαλαν σε τέτοιο κόπο ενώ ΟΙ ΊΔΙΟΙ σου είπαν την προηγούμενη μέρα να δοκιμάσεις το εν λόγω προϊόν. Ας έλεγαν εξ αρχής αυτό είναι μόνο συσκευασμένο και δεν είναι για δοκιμή. Ναι, το νόημα των "φυσικών" μαγαζιών είναι να δοκιμάζεις. Φαντάσου να πας σε μαγαζί με ρούχα και να μην σε αφήνουν να δοκιμάσεις το τζιν αν σου κάνει. Πόσο μάλλον για κιθάρα. Βέβαια κατανοώ ότι δεν έχουν την ίδια αξία, αλλά με προσοχή και καλή διάθεση θα έπρεπε να γίνεται. Από εκεί και πέρα και εμείς ως καταναλωτές έχουμε υποχρεώσεις. Δεν μπορώ ειλικρινά αυτούς που πάνε να δοκιμάσουν πχ μια Gibson που ουδέποτε έχουν σκοπό να αγοράσουν (προσοχή, δεν απευθύνομαι σε εσένα προς θεού). Ή να την δοκιμάσουν και να παραγγείλουν μια ίδια από το εξωτερικό αν την βρουν πιο φθηνά (ανήθικο και ανόητο, καθώς μπορεί να μην παίζει το ίδιο καλά). Δεν μπορούμε να κάνουμε την πλάκα μας στα μαγαζιά αν δεν έχουμε σκοπό να αγοράσουμε. Εκεί είμαι με τον καταστηματάρχη. Σε οποιαδήποτε μαγαζί μπαίνω, δεν έχω σκοπό να δοκιμάσω κάτι και να φύγω, σπαταλώντας τον χρόνο των υπαλλήλων. Αν πχ τελικά δοκιμάσω όλες τις Gibson και δυστυχώς δεν μου κάνει με τίποτα, θα αγοράσω τουλάχιστον κάτι άλλο (καλώδιο, χορδές) να μην φυγω με άδεια χέρια. Επίσης δεν μπορώ αυτούς που παραγγέλνουν αβερτα από thomann, με σκοπό εξαρχής να το επιστρέψουν και να πάρουν τα χρήματα τους πίσω ή να πάρουν κάτι άλλο το οποίο με την σειρά τους θα το επιστρέψουν είτε για να φλεξαρουν στο Instagram είτε για να κάνουν review στο YouTube κανάλι τους (ναι υπάρχουν και αυτοί). Η πεταλιερες πάντως δεν είναι και ότι πιο εύκολο να δοκιμάσεις και να πάρεις καλή γνώμη... Δυστυχώς είναι από τα προϊόντα που είναι τόσο παραμετροποιησιμα και παίζουν ρόλο τόσες συνθήκες που δύσκολα θα βγάλεις άποψη. Σε μαγαζί καλύτερα να δοκιμάσεις κιθάρα ή πετάλι. Οπότε καλύτερα πάρτην και βλέπεις και καλό ψάξιμο με τον ήχο. Πάντως ξαναλέω μεγάλο φάουλ τους που δεν σου είπαν εξαρχής ότι το προϊόν αυτό δεν είναι για δοκιμή
    0 βαθμοί
  42. υπήρξα εδώ από το τέλος των πρώτων -άντα μέχρι και τώρα το τέλος των πρώτων μου -ήντα... μια ολόκληρη ζωή πλάκα πλάκα... πλάκα?... καθόλου πλάκα... ήταν σοβαρά όλα όσα έχω αποκομίσει κυρίως σαν άνθρωπος από ένα πλήθος πολυεπίπεδα αξιόλογων ατόμων που συναναστράφηκα κατά καιρούς εδώ και ειλικρινά δεν δίνω καν σημασία στο αν κι εγώ έχω κάτι προσφέρει γιατί θα ήταν σαν να το μετράω συμψηφιστικά (πράγμα που σιχαίνομαι σαν διαδικασία γιατί αν κάποιος νοιώθει την ανάγκη να υπενθυμίζει τι και πόσο "δίνει", μάλλον πρέπει να επανεξετάσει την ποιότητα της προσφοράς του)... όπως και άλλες εποχές σε παρόμοιες "κρίσεις", ειπώθηκαν πολλά σε αυτό το νήμα τα οποία κατά πλειοψηφία είμαι πεπεισμένος ότι βασίζονται αν μη τι άλλο σε καλές προθέσεις κι αυτό είναι για μένα το σημαντικό... δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω απ το να εκφράσω μια απορία: σε ένα "πολυόροφο κατάστημα ειδικού ενδιαφέροντος" κατά βάση, που όμως διαθέτει καφετέρια με θέα στην ταράτσα, πόσο δύσκολο είναι να πίνουμε τον καφέ μας εκεί και κυρίως να καπνίζουμε έξω από αυτήν (χωρίς να μιλάω για τις φορές που θα ξεχαστούμε σαν άνθρωποι και θα παίρνουμε μαζί μας τον καφέ μας από τον δρόμο)... anyway... επειδή πάντα γράφω μετά από δουλειά και είναι μέρος της υγιούς χαλάρωσής μου (συνήθως ξημερώματα) και καταλήγω σε σεντόνια που φυσιολογικά δεν διαβάζει κανένας, το κλείνω εδώ λέγοντας ότι είμαι αισιόδοξος ότι αν τεθούν ΞΕΚΑΘΑΡΑ τα όρια μέσα από δημιουργικές συζητήσεις όπως αυτή κι όχι κουτσομπολίστικα πηγαδάκια, το πράγμα θα βελτιωθεί επιστρέφοντας το φόρουμ σε πιο "εξωστρεφείς" διαδράσεις...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...