Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/24/23 σε όλα
-
Εγώ πάλι παιδιά δεν ξέρω. Έστω και contra legem και ο χαβαλές μου αρέσει και τα inside jokes. Είμαι εδώ μέσα 14 χρόνια και γνώρισα και έγινα φίλος με όλα τα μέλη. Πέρασα και περνάω μαζί τους πολύ χρόνο, παραπάνω από όσο περνάω με φυσικά πρόσωπα. Αυτήν είναι εν μέρει και η φύση του "καλλιτέχνη "...μοναχική. Παρόλα αυτά, υπάρχουν στιγμές που έχει ανάγκη να μιλήσει με άτομα που τον καταλαβαίνουν...και εδώ μέσα εγώ τα βρήκα. Τώρα, αν είναι να εξαντληθεί η θεματολογία σε αυστηρά τεχνικά, π χ ποιον κομπρεσορα; αυτόν....και στα λυμένα, οκ Χρήσιμο και θεμιτό, αλλά μονοθεματικό και για εμένα boring. Πιο πολύ θα με εμπνεύσει μια συζήτηση εδώ να πιάσω το όποιο όργανο, παρά τα αυστηρά τεχνικά mambo jumbo jives.4 βαθμοί
-
η ισχύς εν τη ενώσει... πολύ ωραίο το άσμα φίλοι και ωραία τα ηχοχρώματα της ενορχήστρωσης (που ανέβασαν και την δυσκολία ως προς τις απαιτήσεις της μίξης τους μεν αλλά με το αποτέλεσμα από την άλλη να παραμένει ευάκουστο δε)... μπράβο σας...?3 βαθμοί
-
Ωραιο κομματι, ωραιες ερμηνειες, ωραιοτατοι στιχοι κ ωραιο ντυσιμο3 βαθμοί
-
Ωραιο κομματι, πρωτοτυπο και οι στιχοι σουπερ, και εμενα μου αρεσε που τραγουδησατε ολοι ,μια και ειστε φωναρες !3 βαθμοί
-
Μπράβο στην 3αδα! Πολύ ωραίο το κομμάτι. Μου άρεσε που τραγουδήσατε κι οι τρεις.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
ε ναι!... είναι το επόμενο βήμα που ζητούσαν οι παραγωγές σου (και άργησε κιόλα ?)... νομίζω μάλιστα ότι και αρκετά από τα παλιότερά σου θα μπορούσαν να τραγουδηθούν χωρίς να χάσουν το προσωπικό σου ύφος το οποίο υπηρετεί άψογα ο Πάνος... ως προς την παραγωγή ηχητικά τώρα απλά θα προτιμούσα τον όλον και ειδικά την φωνή λιγότερο harsh... κατά τα άλλα ελπίζω να συνεχίσετε την συνεργασία έχει σίγουρα ποιοτικό μέλλον...?2 βαθμοί
-
Αν κατι με χαλασε, ηταν ο ηχος του αρμονιο(;;) γιατι με πηγε πολυ πισω χρονικα. Την φωνη θα την ηθελα πιο .....τσαμπουκαλεμενη και λιγο πιο ψηλα, τονικα. Μου θυμισε Σιδηροπουλο. Καλο κακο δεν ξερω. Σαν τραγουδι ηταν καλο. Δυστυχως δεν ειναι αρκετα εμπορικο. Αυτα απο μενα. Καλη συνεχεια.2 βαθμοί
-
Πολύ όμορφη συνεργασία, η funky διάθεση του Superfunk με την μελαγχολική φωνή του Πάνου δημιούργησαν το υπέροχο το τελικό αποτέλεσμα που μας χαρίσατε. SF παραγωγάρα2 βαθμοί
-
Εκπληκτική δουλειά. Η φωνή του Πάνου απογειώνει τα πάντα. Συγχαρητήρια κύριοι!2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το θεμα δεν ειναι η δοκιμη αυτη καθεαυτη. Το θεμα ειναι να μπει μεσα ο πελατης και να τον ψησεις. Και για να τον ψησεις, ε, θα πρεπει να ακουσει και το προιον να κελαηδαει. Αν ειναι να γινεις box hub, το εχεις χασει το παιχνιδι απο τα αποδυτηρια. Ας μην το παρεις καν στοκ το προιον τοτε, ας το παραγγελνεις και εσυ online? ΟΚ, σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να εχεις καθε μπλιμπλικι που κυκλοφορει σε ντεμο. Σιγουρα οχι. Αλλα μια budget πεταλιερα, εστω αλλης μαρκας, δε θα επρεπε; Οχι τη συγκεκριμενη, καποια ομως σε τετοια φαση, να τον βαλεις στο τριπακι να τη δοκιμασει, εστω την εναλλακτικη που του προτεινεις, γιατι πρεπει να βαλεις χερι στο πορτοφολι του σα πωλητης. Αλλιως αν περιμενεις απο το youtube, αστα, σε βλεπω να πουλας σουβλακια που δε διαθετει ο thomann.1 βαθμός
-
Δεν με πολυνοιαζει τι και πώς είναι η κιθάρα, αλλά επιτέλους έχουμε επιστροφή των θρυλικών LK βίντεος (δε ξέρω αν έχω χάσει επεισόδια...)! Των οποίων είμαι ειλικρινά πολύ φάν, πέρα από το μουσικό κομμάτι τους1 βαθμός
-
Η απαντηση ειναι "κανενας". Αγορασε τη online. Boss ειναι ετσι και αλλιως, ποσο κακη να ειναι;1 βαθμός
-
Οι χιουμοριστικές συζητήσεις και οι απαντήσεις με χιούμορ, οι πιο "ζεστές" απαντήσεις σε θέματα έχουν προσελκύσει μέλη. Πολλά μέλη μπορεί να μην γράφουν αλλά διαβάζουν και δεν έχουν θέματα. Το έχουν δηλώσει και αυτό φαίνεται από την επισκεψιμότητα των θεμάτων. Τα πολιτικά σχόλια και χαρακτηρισμοί όμως έκαναν ζημιά, στοχοποίησαν μέλη και τα έδιωξαν κιόλας γιατί κάποια άτακτα παιδιά το παράκαναν?, όχι εγώ, εμένα με χαρακτήριζαν και τους απαντούσα για να ΤΟΥΣ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ και πάλι φίλοι είμαστε και ακριβώς έχουμε γνωριστεί και έχουμε περάσει καλά και αγαπάμε ο ένας τον άλλο αλλά πολύ απλό είναι. Η πολύ παρεϊστικη διάθεση από νεότερα μέλη αντιμετωπίζεται ως κλίκα θα έλεγα και δυσκολεύονται προφανώς να συμμετάσχουν στο φόρουμ, να γράψουν τις απορίες τους ή να παρουσιάσουν τη δουλειά τους. Λίγο προσοχή θέλουν αυτά και είναι όλα ΟΚ Merry Christmas και δεν νομίζω να θέλει κανένας να γίνουμε ρομπότ. Απλά κάποιοι να προσέξουν μην σε ένα θέμα για midi συνδεσμολογία στα πλήκτρα, αρχίζει ο άλλος λόγω προηγούμενων συζητήσεων να κάνει χαβαλέ με την ακρίβεια και να λέει πεινάμε και να πετάγεται ο άλλος να λέει, με τους άλλους θα πείναγες περισσότερο, πετάγεται ο άλλος με τις tele, πετάγεται ο άλλος και βρίσκει ευκαιρία να κάνει κοινωνικοπολιτική ανάλυση για να μας εξηγήσει τι ισχύει στην αγορά και την πεποίθηση του καταναλωτή και τραβάει το θέμα σελίδες και ενδιάμεσα υπάρχει και μια πληροφορία επί του αντικειμένου που συζητάμε τεχνική που θα χαθεί στον ωκεανό της κοινωνικοπολιτικής φλυαρίας. χαχαχαχαχαχαχαχχα? Αυτό πιστεύω θέλει να "σπάσει" ο admin και ζητάει την κατανόηση και τη συνεργασία μας στον βαθμό που ορίζει και η κοινή λογική.1 βαθμός
-
Πολυ καλη κιθαρα, πολυ καλη φωνη. Αρχη και τελος ηταν για μενα περιττα. Για μενα. Μπραβο παιδια.Καλη συνεχεια.1 βαθμός
-
Τι έφτιαξες ωρέ Βρασίδα27 μου!!! o mamamamamamama Επικό! Μετά απο την 5η ακρόαση συνήθισα και την φωνή της AI κυρίας! Το κομμάτι αν και χιουμοριστικό και χαβαλεδιάρικο έχει καλλιτεχνική ουσία και είναι παράδειγμα δημιουργικότητας. Φανταστικά παιξίματα και ήχος στην κιθάρα Τύμπανα πολυβολιώδη @Ali Barout εγγύηση, ζεμπεκιά μαχαιριά στο τέλος ?. Πολύ ευρυματική η στρατηγική που ακολούθησες για την καλύτερη απόδοση της Ελληνικής γλώσσας από το ΑΙ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ας μην κοροιδευομαστε.Αυτο είναι η πραγματικο κόστος μιας ηλεκτρικής κιθάρας. 1000 ευρώ έχει ένας υπολογιστής τελευταίας τεχνολογίας. Καλά δεν μιλάμε για τιμές που αγοράζεις μοτοσυκλέτα ενίοτε και αυτοκίνητο. Καλόπαιχτη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ωραία η Ensoniq, είχε γράψει ιστορία τότε. Κρίμα που έκλεισε.1 βαθμός
-
Αυτο θελω να πω ακριβως, οτι ο βασικος ρολος της κιθαρας δεν ειναι η σολιστικη δεξιοτητα. Οι μεγαλοι κιθαριστες με το παιξιμο τους στην ουσια χτιζουν το κομματι, φτιαχνουν ολοκληρωμενη μουσικη, και δεν παιζουν μονο περασματα και τεχνικα τσαλιμια. Να μου ελεγες οτι ΕΧΕΙ εξι γλωσσες να το δεχομουν, αλλα απλα να τις μιλαει δεν με εξιταρει τοσο ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Στίχοι: Απόστολος Βαϊνάς Μουσική/Παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Φωνητικά: Πάνος Λαπούσης, Απόστολος Βαϊνάς, Γιώργος Κουρμούλης Ξεχασμένη ιστορία από κάποτε, παλιά, που πατούσες σε θρανία για να φτάσεις πιο ψηλά. Έτσι έθρεφες θηρία περπατώντας σταθερά μισή του δρόμου αμαρτία που δεν βγάζει πουθενά. Η γενιά σου μεγαλεία μες στα πράγματα, γελά. Έφτιαξες μια κοινωνία που δεν ζητάει, δεν μιλά. Κλέψε χρόνο, δώσε βία, στρώσε πόνο στα λιμά. Σε δύο βάρκες, όχι μία, πάτα, είσαι στα βαθιά Σε λίγα χρόνια η φωνή σου δεν θα ακούγεται ξανά. Σε ένα γέρικο ψυγείο θα σε βρίσκει συμφορά. Ποιος θα πάρει τα ηνία, ποιος ο νέος που μιλά; Τώρα νέα οδηγία κάποιος άλλος κυβερνά Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!0 βαθμοί
-
Έχεις απόλυτο δίκιο (όπως πάντα άλλωστε) αλλά προσπάθησα να κάνω compensation με τον λάθος ΤΟΝΟ που ανάγκασα τον Πάνο να τραγουδήσει, έπρεπε κανονικά να είναι τουλάχιστον 2 τόνους κάτω, αλλά πρώτα έγραψα τα πάντα και μετά του το έστειλα σαν afterthought να το τραγουδήσει. Ήρωας ο Πάνος τα κατάφερε αλλά φυσικά αν το έλεγε στον τόνο του θα χρειαζόταν λιγότερο επεμβατική παραγωγή. Πάντως δάσκαλε δεν σου ξεφεύγει τίποτα ?0 βαθμοί
-
Εντάξει, μιλάμε για το μεγαλύτερο κατάστημα μουσικών οργάνων σε ολόκληρη την Αμερικανική ήπειρο, τι να λέμε τώρα? θες 5ήμερη για να δεις όλο το κατάστημα.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σας ευχαριστούμε πολύ για την ακρόαση και τα θετικά σχόλια! Χαίρομαι που ακούγεται δίχως να προβληματίζει (κάτι παραπάνω δεν θα μπορούσα να κάνω στο παρόν μιξ), διότι όντως ψιλοζορίστηκα. Όχι στην μιξη (που ήταν η στάνταρ μίξη, με τους στάνταρ κανόνες που ακολουθώ), αλλά στην επιλογή των ήχων, για να ταιριάζουν μεταξύ τους. Και ακόμα περισσότερο ζορίστηκα στο πως να καταφέρω να δώσω λίγο δυναμική, λόγω του πολύ "φλατ" μπάσου και τυμπάνων. Πολλά κανάλια, και πολλοί ήχοι και εφέ. Θα μπορούσα κάλιστα να αφαιρέσω το 1/3 από αυτά... Χάος...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μπορεί να μην είναι στο "στιλ" μας (τουλάχιστον για πολλούς απ' εμάς), αλλά σε αυτό που έκανε ήταν "πύραυλος". Θυμάμαι ήταν αρχές δεκαετίας του '90 και παίζαμε με τον Μιχάλη στη Θεσσαλονίκη σε ένα μαγαζί. Ένα βράδυ που είχαμε off, μας παίρνει ο μάνατζερ και μας πάει στον Καρρά, που τότε ήταν τοπικός "θεός" της Θεσσαλονίκης. Έπαιζε σε ένα γνωστό μπουζουκάδικο στο κέντρο της πόλης- που δεν θυμάμαι πώς το έλεγαν, αλλά μου γυροφέρνει το όνομα. Μέσα γινόταν λαϊκό προσκύνημα. Πανικός... Πίσω του είχε μια μπάντα που γάζωνε, με τα τούτια της και τα κόντρα τούτια της και ο ίδιος ήταν άρχοντας του... λαϊκού σκότους. ? Αυτό δε που έχει μείνει ανεξίτηλα χαραγμένο στη μνήμη μου είναι το ακόλουθο: Ξέρουμε το "πρώτο τραπέζι πίστα". Εκεί είδα για μια και μοναδική φορά το τραπέζι ΠΑΝΩ στην πίστα. Ένα τραπέζι στο δεξί άκρο της σκηνής που καθόταν ένας κύριος με χαρακτηριστικά αυτού που στη βόρεια Ελλάδα αποκαλούν "λαζογερμανός", συνοδευόμενος από μια κυρία. Ο δε Καρράς, κυριλέ, σαν να μην ήταν εκεί... Καλό του ταξίδι...0 βαθμοί
-
Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα? Εσύ αλήθεια όταν αγόρασες την κουζίνα, το ψυγείο, το airi condition κλπ, τα δοκίμασες πρώτα?? Και μη μου πεις ότι αυτά δεν είναι μουσικά όργανα, δεν έχει σημασία. Μη σε πάω σε άλλα μη-τεχνολογικά προϊόντα, πχ...κάλτσες, γάντια, σώβρακα κλπ κλπ. Πόσα από αυτά είχες δοκιμάσει άραγε??0 βαθμοί
-
Το φάουλ του μαγαζιού έχει να κάνει ότι σου είπαν να ξαναπάς. Εκεί είναι αδικαιολόγητοι. Το ότι δεν άνοιξαν ένα προϊόν για να το δοκιμάσεις μπορώ να το καταλάβω. Νιώθω ότι μετά τη καραντίνα πλέον οι επιχειρήσεις δουλεύουν πάρα, μα πάρα πολύ με παραγγελίες. Δηλαδή, μεταλλάχτηκε ο τρόπος που ψωνίζουμε και παράλληλα άλλαξαν και οι επιχειρήσεις, βλέπουν δηλαδή ότι οι online αγορές έχουν μεγάλο ποσοστό επιτυχίας (δηλαδή μικρό ποσοστό επιστροφών) διότι κάποιος για να πάρει μια πεταλιέρα, κάρτα ήχου κλπ, το έχει ψάξει (youtube, skoutz, thomann) και ξέρει τι παίρνει, οπότε προτιμούν να κρατήσουν ένα προϊόν για παραγγελία (και να πάρουν το ρίσκο της επιστροφής) παρά να ανοίξουν ένα καινούργιο, γιατί αν το ανοίξουν γίνεται αυτόματα b-stock. Αυτό εξηγεί γιατί δεν άνοιξαν την πεταλιέρα καθώς και όσα γράφτηκαν για επίσκεψη στο φυσικό κατάστημα του thomann πιο πάνω. Στο παραπάνω συμπληρώστε και την πιθανότητα το εκάστοτε κατάστημα να βάλει σε προσφορά το Χ προϊόν αφού με μερικά κλικ μπορούν να δει τις τιμές των ανταγωνιστών. Κλείνω με μια προσωπική εμπειρία, πριν κανά μήνα ήθελα να αγοράσω κάτι ηλεκτρολογικά πράγματα αλλά δεν ήξερα τι χρειαζόμουν ακριβώς γιατί έχω ελάχιστες γνώσεις. Είπα να κάνω μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας να δω από κοντά τις επιλογές μου, ε, στα μισά καταστήματα δεν υπήρχε αυτό που έψαχνα και μου έλεγαν "κάνε online παραγγελία"...0 βαθμοί
-
Καλησπέρα και καλές γιορτές, σε εσένα και στο υπόλοιπο forum Σαν φοιτητής έχω δουλέψει σε μεγάλο μαγαζί του κέντρου της Αθήνας, έχω επισκεφτεί μια φορά το φυσικό κατάστημα του Thomann και πάρα πολλές του Musicstore. Αυτό που θεωρώ λάθος είναι που σου είπαν πως αν έρθεις κάποια άλλη στιγμή, θα σε αφήσουν να δοκιμάσεις την πεταλιέρα. Όμως από την άλλη, υπάρχουν πολιτικές που αν ένα προϊόν σαν την πεταλιέρα ανοιχτεί, πρέπει το κατάστημα να την βάλει B-Stock σαν εκθεσιακό προϊόν. Προσωπικά, δε θα έπαιρνα ποτέ πεταλιέρα που έχει ανοιχτεί και ειδικά στην αρχική τιμή της. Επίσης, χωρίς τη δική σου αλυσίδα και τον απαιτούμενο χρόνο να μάθεις την πεταλιέρα, δεν έχει και πολύ νόημα να τη δοκιμάσεις σε ένα τυχαίο ενισχυτή με μια τυχαία κιθάρα. Στον Thomann και στο Musicstore μπορείς να δοκιμάσεις κάποια εκθεσιακά προϊόντα, αλλά δεν σου ανοίγουν κανένα κουτί να σου βγάλουν πεταλιέρα. Θα πρέπει να την αγοράσεις και αν δε σου κάνει να την επιστρέψεις/αποστείλεις. Με τις πολιτικές επιστροφής που προσφέρουν μεγαθήρια όπως ο Thomann, τα φυσικά εν Ελλάδι καταστήματα χάνουν το ρόλο που είχαν παλαιότερα. Παρ'όλα αυτά, σου δίνουν την ευκαιρία να μπεις σε ένα μουσικομάγαζο, να αγοράσεις χωρίς την αναμονή της παραλαβής αυτό που θέλεις, να πιάσεις στα χέρια σου/δοκιμάσεις πράγματα,να συναντήσεις πιθανόν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα,κ.λ.π. Τέλος, ούτε στον Thomann,ούτε στο Musicstore,υπάρχει πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα, για όλους τους πελάτες. Υπάρχουν κιθάρες που πρέπει να στις κατεβάσει ο πωλητής, υπάρχουν δωμάτια με κιθάρες που πρέπει να σου ανοίξει την πόρτα και σίγουρα μέχρι που να σε κόψει τι είσαι, να παρίσταται και αυτός. Όσο για το να μπεις με δική σου κιθάρα,βγάζεις την κιθάρα σου από τη θήκη, η θήκη μπαίνει σε ερμάριο,σου κρεμάνε καρτελάκι στην κιθάρα σου με μάρκα,serial number ή περιγραφή αν είναι χειροποίητη και όταν βγεις για να πάρεις τη θήκη σου πίσω,τσεκάρουν αν πρόκειται για το ίδιο όργανο. Επίσης μεγάλα σακίδια μπαίνουν σε ερμάρια στην είσοδο του καταστήματος. Αυτά τα αναφέρω για να μην υπάρχει η εντύπωση ότι στον Thomann και στο Musicstore με τις τόσο ελαστικές πολιτικές επιστροφής, μπορείς στο φυσικό κατάστημα να κάνεις ότι θέλεις.0 βαθμοί
-
Καταρχάς ελπίζω να τους την είπες που σε έβαλαν σε τέτοιο κόπο ενώ ΟΙ ΊΔΙΟΙ σου είπαν την προηγούμενη μέρα να δοκιμάσεις το εν λόγω προϊόν. Ας έλεγαν εξ αρχής αυτό είναι μόνο συσκευασμένο και δεν είναι για δοκιμή. Ναι, το νόημα των "φυσικών" μαγαζιών είναι να δοκιμάζεις. Φαντάσου να πας σε μαγαζί με ρούχα και να μην σε αφήνουν να δοκιμάσεις το τζιν αν σου κάνει. Πόσο μάλλον για κιθάρα. Βέβαια κατανοώ ότι δεν έχουν την ίδια αξία, αλλά με προσοχή και καλή διάθεση θα έπρεπε να γίνεται. Από εκεί και πέρα και εμείς ως καταναλωτές έχουμε υποχρεώσεις. Δεν μπορώ ειλικρινά αυτούς που πάνε να δοκιμάσουν πχ μια Gibson που ουδέποτε έχουν σκοπό να αγοράσουν (προσοχή, δεν απευθύνομαι σε εσένα προς θεού). Ή να την δοκιμάσουν και να παραγγείλουν μια ίδια από το εξωτερικό αν την βρουν πιο φθηνά (ανήθικο και ανόητο, καθώς μπορεί να μην παίζει το ίδιο καλά). Δεν μπορούμε να κάνουμε την πλάκα μας στα μαγαζιά αν δεν έχουμε σκοπό να αγοράσουμε. Εκεί είμαι με τον καταστηματάρχη. Σε οποιαδήποτε μαγαζί μπαίνω, δεν έχω σκοπό να δοκιμάσω κάτι και να φύγω, σπαταλώντας τον χρόνο των υπαλλήλων. Αν πχ τελικά δοκιμάσω όλες τις Gibson και δυστυχώς δεν μου κάνει με τίποτα, θα αγοράσω τουλάχιστον κάτι άλλο (καλώδιο, χορδές) να μην φυγω με άδεια χέρια. Επίσης δεν μπορώ αυτούς που παραγγέλνουν αβερτα από thomann, με σκοπό εξαρχής να το επιστρέψουν και να πάρουν τα χρήματα τους πίσω ή να πάρουν κάτι άλλο το οποίο με την σειρά τους θα το επιστρέψουν είτε για να φλεξαρουν στο Instagram είτε για να κάνουν review στο YouTube κανάλι τους (ναι υπάρχουν και αυτοί). Η πεταλιερες πάντως δεν είναι και ότι πιο εύκολο να δοκιμάσεις και να πάρεις καλή γνώμη... Δυστυχώς είναι από τα προϊόντα που είναι τόσο παραμετροποιησιμα και παίζουν ρόλο τόσες συνθήκες που δύσκολα θα βγάλεις άποψη. Σε μαγαζί καλύτερα να δοκιμάσεις κιθάρα ή πετάλι. Οπότε καλύτερα πάρτην και βλέπεις και καλό ψάξιμο με τον ήχο. Πάντως ξαναλέω μεγάλο φάουλ τους που δεν σου είπαν εξαρχής ότι το προϊόν αυτό δεν είναι για δοκιμή0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν διαφωνω παληκαρι μου, αλλα το να μην χρονοτριβει το κομματι και να μπαινει στην ουσια, την σημερον ημερα ειναι πολυ βασικο.? Ο χρονος..... Αυτο υπονοούσα εγω.0 βαθμοί
-
@roberto30 Αποστολε μας σκλαβωνεις με τα λογια σου! Ευχαριστουμε πολυ @Χάρης Ο Ευχαριστω πολυ! Εχεις δικιο για την αρχη κ το τελος. Ο Μανολο μονος του θα εφτανε. Παρολα αυτα σε κομματι που εστω κ ξοφαλτσα αναφερεται στο Μαραντονα, δε μπορουσα να μην του αφιερωσω κατιτις (κ ας ειναι εξτρα κ αχρειαστο). Μιλαμε για μια μορφη που εμας, τα πιτσιρικια που πηγαιναμε σχολειο ακομα στα 80's , μας εχει στιγματισει.0 βαθμοί
-
Και για μενα. Ομως, και ελπιζω να μην κανω λαθος, αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι δεν κοβεται εντελως ο χαβαλες, αλλα μπαινει ενας περιορισμος στο ΠΟΥ θα γινεται ο χαβαλες. Διοτι ναι μεν θα γινει η φαση βαρετη αν λεμε ΜΟΝΟ για κομπρεσσορες, αλλα απο την αλλη αν την ωρα που συζηταμε για κομπρεσσορες αρχισουμε παλι με τις τελε, τα moog, τα μεμε της μιμης και τετοια, ε νησαφι, ελεος. Οποτε τα τεχνικα ας μεινουν στα τεχνικα, και πολυ σωστα να μεινουν στα τεχνικα, ε και αν ανοιξει και κανα θεμα για τη γιουροβιζιον, ελπιζω τοτε να μην εξαντληθει η αυστηροτητα του moderation, θα ειναι κριμα τα νιατα την τσαχπινια, να ασχοληθεις ολοκληρος LK με τη Σατι και την Πατι.0 βαθμοί
-
… τα κορίτσια. Καθότι ο Οίκος Λάκης έχει πληθώρα.0 βαθμοί
-
Ευχαριστούμε Απόστολε! Η φωνή είναι τόσο χάλια που άξιζε να μπει ως είχε.?0 βαθμοί
-
Πάντως, πέρα από τα ποζεριλίκια (που οκ γι' αυτά ζω ?), η συγκεκριμένη κιθάρα (και γενικά μια σειρά από φθηνές κιθάρες), πλέον είναι άρτια όργανα , τουλάχιστον για τον studio artist (και αυτό ήταν και το Point το video). Δεν ξέρω για Live, έχω να παίξω live από το 1998 (και ούτε πρόκειται) και δεν μπορώ να φανταστώ τί τυχόν περιορισμούς μπορεί να έχει σε αυτό μια φθηνή κιθάρα. Η συγκεκριμένη τώρα , έχει καταπληκτικό - άνετο μανίκι. Καλό βάρος. Οκ , δεν έχει custom shop fender μαγνήτες, αλλά το feeling και τον ήχο μιας strat τον βγάζει. Κοντράρει δε άνετα τις squier. Έχω παίξει και με καλλίτερες , αλλά και με χειρότερες από αυτή squiers. To φινίρισμά της είναι άψογο και είναι τέλεια ρεπλίκα strat ακόμα και στο Headstock (αυτό ειδικά μου άρεσε πολύ) . Είναι μια entry level κιθάρα, τίμια.....ναι δεν βγάζει το Mojo της strat (και εγώ είμαι βλαμμένος με αυτά) , αλλά τη δουλεία της την κάνει. Την προτείνω ανεπιφύλακτα.0 βαθμοί
-
Νομίζω πως αν κάποιος διαβάσει τους κανόνες λίγο καλοπροαίρετα, είναι πάρα πολύ προφανείς και κατανοητοί. Τώρα αν κάποιος θέλει να εξαντλήσει την ακρίβεια της Ελληνικής γλώσσας πάνω στους κανόνες ενός forum λες και είναι νόμοι κράτους που επιφέρουν θανατική ποινή, τότε συγγνώμη αλλά αυτό κάτι άλλο δείχνει. Προφανώς ο σκοπός του χώρου πλέον είναι η προσέλκυση επαγγελματιών και έτσι θέλει να γίνει φιλόξενος σε αυτούς. Οπότε τους δίνει ίσως και μια προτεραιότητα σε σχέση με μέλη που ναι μεν έχουν 30.000 posts και νοιώθουν και λίγο "παλιοί φαντάροι" αλλά στην πραγματικότητα δεν προσφέρουν -αν δεν βλάπτουν κιόλας- σε αυτή τη νέα αντίληψη που κομίζει η καινούργια ιδιοκτησία. Οπότε μου λέει πχ, "όταν μιλάει ο άλλος που είναι επαγγελματίας ηχολήπτης, ζει από αυτό δηλαδή και έρχεται να προσφέρει, μην πετάγεσαι να του το παίξεις έξυπνος εσύ που μιξάρεις στο σπιτάκι σου κι άμα σε βάλω μέσα σε στούντιο δε θα ξέρεις να ξεχωρίσεις τον κομπρέσoρα απ' το air condition... Κι ακόμη περισσότερο αν αυτός ο επαγγελματίας είναι νέο μέλος, μην έρθεις επειδή έχεις 20 χρόνια εδώ να του το παίξεις παλιός και να τον πάρεις στο ψιλό με τα φιλαράκια σου επειδή μπορείς..." Ο κανόνας της διαφήμισης/δυσφήμισης είναι επίσης πολύ απλός. Έχει να κάνει με το αν αποκομίζει κάποιος με τη χρήση που κάνει στο forum κάποιο εμπορικό ή οικονομικό πλεονέκτημα. Παράδειγμα: Αν πω εγώ: "Οι Matchless είναι οι καλύτεροι ενισχυτές κιθάρας του κόσμου" Δεν είναι διαφήμισή. Αν όμως πω: Τα πατίνια του Adem Diril είναι τα καλύτερα πιατίνια του κόσμου, ενώ τα έχω σε αγγελία για πώληση είτε στο Noiz, είτε σε δημοπρασία στην Αλάσκα που μπορεί και ένα μέλος που με διαβάζει να μπει να τα αγοράσει, είναι διαφήμιση. Πόσο μάλλον αν διατηρώ μαγαζί που πουλάει αυτά τα πιατίνια ή αν με πληρώνει σε χρήμα ή σε είδος ο Adem Diril για να τα προωθήσω. Γενικά ο @Slew Rate δεν προσπάθησε να ανακαλύψει την Αμερική και καλά έκανε. Αυτά που έγραψε εδώ είναι πάνω κάτω οι κανόνες που ισχύουν σε όλα τα fora που έχουν να κάνουν με μουσικό εξοπλισμό και τα οποία προφανώς επεκτείνονται και σε θέματα μουσικής αγοράς, τέχνης, έκφρασης κλπ. Οπότε προς τί όλο αυτό, δεν πολυκαταλαβαίνω.... ΥΓ. Προτείνω να προστεθεί στους κανόνες ότι απαγορεύονται προτροπές προς έκνομες πράξεις όπως η φοροαποφυγή ή εισφοροαποφυγή, γιατί έχω διαβάσει συχνά πυκνά θέματα που αφορούν την εφορία, τα τελωνεία κλπ και τις απαντήσεις που δίνονται σε αυτά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00