Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      2362


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. Slew Rate

    Slew Rate

    Administrator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      347


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/22/23 σε όλα

  1. Μια ενδιαφέρουσα λειτουργία που, νομίζω, υποστηρίζει η πλατφόρμα είναι το "spoiler". Εάν θέλει να κάνει χαβαλε κάποιος, το βάζει μέσα σε σποιλερ, και όποιος θέλει να διαβάσει ποστ, απλά ανοίγει το κειμενακι από ένα κουμπί. Πρακτικον, διότι παραμένει καθαρό το θρεντ.
    4 βαθμοί
  2. Εγώ νομίζω ότι δεν είναι η φύση της συζήτησης αλλά των συζητητών. Μπορώ να μιλήσω για τα πάντα χωρίς να τσακωθώ. Είναι λάθος να το ρίχνουμε στη θεματολογία. Αν κάποιος είναι ανόητος, μπορεί να τσακωθεί για το ο,τιδήποτε.
    4 βαθμοί
  3. Το στουντιο σου παίζει να είναι πιο αυστηρό απο τον κανονισμο των αεροπορικών... ? Εχουν μεινει κάτω αεροπλάνα σε ξένα hubs γιατι πλακώθηκε το πιλοτήριο για πολιτική και έφυγε νέο πλήρωμα standby για να πάει να ανατικαταστήσει. Με 4-8 ώρες delay όπερ 16000-17000$ πρόστιμο στον αερομεταφορέα συν τις αποζημειώσεις στους επιβάτες. Και φυσικα αποζημίωσαν τα πάντα και ο υπαίτιος πετάει ακόμα... όπως και άλλοι που παραβίασαν χοντρά κανονισμούς ασφαλείας. Για τέτοιο moderation μιλάμε. Mε μια σύντομη αναγνωση των νέων κανόνων αποκομίζεις την εντύπωση ότι επαναδιατυπώνεται το ίδιο περιπου πράγμα αρκετές φορές. Η διατύπωση είναι ένα θέμα σημαντικό αν θέλει κάποιος να εφαρμόσει σκληρό moderation, γιατι για αιτιολόγηση θα αναφέρεται συνεχώς σε αυτό. Οι κανονισμοί δεν ειναι τίποτα χωρίς τους λειτουργούς τους και ο @LK το ξέρει καλά αυτό, αλλά είναι αγνωστο αν ένα σκληρό moderation θα περιορίσει την διασκέδαση απο το σκοπό χωρις να συμπαρασύρει τη συμμετοχή. Ωστόσο, Σαν χρήστης θα ήθελα να είναι σαφές αν το αντικείμενο του περιεχομενου του forum είναι η μουσική τεχνολογία ή η μουσική τεχνολογία και η μουσική τέχνη... Αν ισχύει το πρώτο (γιατι έτσι αναφέρεται στους νέους κανονισμους) τότε περιπου το μισο forum πρέπει να διαγραφεί (όλο το Noiz Cafe). Μαζι με αυτό και το ενδιαφέρον αρκετών απο εμάς και τους υπολοιπους που διαβάζουν και δε γράφουν. Ήταν και ο λόγος που προσωπικά πήρα μια παύση αρκετών ετών απο τη συμμετοχή και είναι και ο λόγος που πολύ αξιολογα μέλη με σημαντικότατη συμμετοχή στη γνώση που έχει μοιραστει εδω μέσα, έχουν σταματήσει να γράφουν ενώ γνωριζω ότι ψιλοδιαβάζουν που και που. Μερικές φορές εμφανιζονται αν παρουσιαστει αξιολογο μουσικο περιεχόμενο και όχι για να συζητήσουν για gear και μουσική τεχνολογια. Αυτοι οι άνθρωποι έχουν μοιράσει γνώση αφιλοκερδώς εδώ και σε μεγάλη έκταση (πράγματα που καποιοι απο αυτούς πληρώνονται για να διδάσκουν). Την ίδια στιγμή που είχαμε και μέλη που μας έτριβαν στη μουρη την επαγγελματική τους ιδιότητα ως conversation killer για οποιαδήποτε διαφωνια (ακομα και εν αγνοία τους σε πολύπειρους επαγγελματίες που εγραφαν με ψευδώνυμο) δίνοντας συμβουλές που ήταν στα όρια της ευστάθιας. Ποιός απο αυτούς θα πάρει badge αξιόλογης συμμετοχής? Επίσης ότα τα fora έχουν ομπρέλα που καλύπτει θεόρατο εύρος. Ακόμα και άσχετα θέματα με το κύριο αντικείμενο του forum. Όπως είπε και ο @fusiongtr το αν έχουμε φτάσει στο σημείο τα φαινομενικα ασχετα να εχουν μεγαλυτερη συμμετοχη απο τα θεματα modeling και recording είναι θέμα που απασχολεί αλλά με λάθος τρόπο... Η διαγραφή τους πιστεύετε ότι ειναι λύση? Το noiz έχει φιλοξενήσει όλα αυτά τα χρόνια την πλειονότητα των ανθρώπων που ασχολούνται ενεργά με τη μουσική στη χώρα και μερικούς απο εκτός αυτής. Τουλάχιστον έχουν κάνει εγγραφή. Το οτι δεν συμμετέχουν ενεργά είναι αξιο μελέτης όπως και η αιτια της παύσης τους εαν υπήρξαν ενεργοι στην κοινότητα. Αν κάποιοι θεωρείτε ότι υπάρχουν ζητήματα που είναι ενδιαφέροντα, τότε γράψτε περισσότερο για αυτά ασχέτως της προσδοκίας συμμετοχής σε συνάρτηση με την πραγματική συμμετοχή.
    3 βαθμοί
  4. Μερικές σκέψεις. Υπάρχουν δύο δρόμοι: α) Ο δρόμος της αδιαπραγμάτευτης ελευθερίας, όπου ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει, και οι διαχειριστές να δουλεύουν υπερωρίες για να λογοκρίνουν, και να κατευθύνουν, να πλάθουν, να φιλτράρουν τις συζητήσεις, κατα περίπτωση και κατα κρίση. Αυτή είναι μια δουλειά δύσκολη, επίπονη, που μάλλον θα έπρεπε να πληρώνεται αδρά. Απ' όσο έχω καταλάβει δεν είναι αυτή η επιθυμητή κατεύθυνση. β) Ο δρόμος της αυτοσυγκράτησης, της αυτολογοκρισίας. Το "αυτο-" μετριάζει το πρόβλημα κατα την κρίση του μέλους πλέον. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν πρόβλημα να κάθονται σιωπηλοί ακόμα κι όταν τους συκοφαντούν, ή όταν ακούνε κοτσάνες μεγατόνων, και ΔΕΝ έχουν ανάγκη να διορθώσουν ή να διαφωνήσουν. Υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν να έχουν τον τελευταίο λόγο, να εκμαιεύουν τη συμφωνία για κάθε τι ώστε να νιώθουν ότι ο κόσμος συμφωνεί με την κοσμοθεωρία τους. Οπότε, επειδή οι μεν "ήσυχοι" έχουν μεγαλύτερη ικανότητα αυτολογοκρισίας, ενώ οι "ζωηροί" μικρότερη ικανότητα αυτολογοκρισίας, ναι μεν γίνεται ευκολότερο το έργο των διαχειριστών, αλλά πολλές συζητήσεις μπορούν να μείνουν στα ρηχά, ακριβώς λόγω μιας υπέρμετρα συγκρατημένης στάσης των χρηστών. Περί αυθεντίας, πολιτικής, θρησκείας: Μερικές φορές, κάποια πράγματα για να συζητηθούν ΠΡΕΠΕΙ να γίνει πολιτική συζήτηση. Π.χ.. Ας υποθέσουμε ότι εγγράφεται ο "Χ" παίκτης στο φόρουμ. Εμπειροτέχνης, κομιστής τουμπέκας ψιλοκομμένης, και γενικώς τυχών μέγιστου σεβασμού από μεγάλη πλειοψηφία, εκτός κάποιας μερίδας φυσικά. Κι ας υποθέσουμε ότι έτερον μέλος του φόρουμ, κάτοχος πτυχίου από ωδείο της γειτονιάς διαφωνεί μαζί του γενικώς. Επώνυμα κι οι δύο. Ποια είναι τα τεκμήρια επίλυσης της διαφωνίας; Η δια βοής επιδοκιμασία και συμπόρευση; (Υπολογίζοντας το ανωτέρω σημείο β), μάλλον οι "ζωηροί" θα επιβάλουν την άποψή τους.) Η προτίμηση της διαχείρισης; (κανένα πρόβλημα, όμως δημιουργείται μια κάστα, κλίκα, παρέα, όπως θέλουμε να το πούμε - με καμία μομφή - άλλου τύπου.) Τα επίσημα πτυχία που αναγνωρίζει το ελληνικό κράτος; Πώς θα μπορέσει ο εμπειροτέχνης να υπερασπιστεί τη θέση του όταν δεν είναι "όσο μουσικός" όσο ο ωδειακός; Πώς να υπερασπιστεί τη θέση του ο ωδειακός έναντι του ΤΕΙτζή, κι αυτός έναντι του ΑΕΙτζή; Η σχέση όλων αυτών με την εφορία, με την ασφάλιση, με σειρά ζητημάτων, δεν είναι θέματα που τα διαπερνά ΚΑΘΕΤΑ η πολιτική; Αν γίνει συζήτηση γι' αυτά τα θέματα, είναι πρόβλημα; Και αν είναι πρόβλημα, είναι η ίδια η η ουσία της συζήτησης που ενοχλεί; Ή ο τρόπος που διεξάγεται; Ή είναι επιθυμία της διαχείρισης αυτά τα θέματα, που επεκτείνονται και στη ζωή των χρηστών του φόρουμ ως επαγγελματιών - αν είναι - να συζητιούνται σε άλλα φόρουμ, π.χ. συλλόγων αν υπάρχουν, και άλλων τέτοιων συλλογικοτήτων; Ή περι θρησκείας. Όταν κάποιος κάνει αναφορές στα ευαγγέλια, ποστάρει βίντεο μιας καντάτας ή ενός ύμνου, ένα δικό μας τροπάριο στα πλαίσια της βυζαντινής μουσικής, δεν είναι καθαρά θρησκευτικό περιεχόμενο; Άρα, το πρόβλημα είναι η ίδια η θεματολογία; Ή η αδυναμία μας να συζητήσουμε γι' αυτά τα θέματα χωρίς να βυθιστούμε στον συναισθηματισμό και τον οπαδισμό, παράγοντας συζητήσεις τραγικά χαμηλής ποιότητας;
    3 βαθμοί
  5. Και το ότι είσαι Άγιος φαντάζει... ύποπτο. ? Σοβαρά τώρα... Είναι απλά οι κανόνες που σε γενικές γραμμές πάντα ήταν εν ισχύι. Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όλον αυτό τον κουρνιαχτό που σηκώθηκε.
    2 βαθμοί
  6. Υπάρχει μια γενική διάθεση να παίρνουμε κάποιον από τους νέους (και μη) κανόνες και να τους ξεχειλώνουμε to prove a point. Παρ'όλα αυτά point δεν υπάρχει. Η κοινή λογική λέει ότι το "καλά Χριστούγεννα" δεν αποτελεί θέμα, αλλά για παράδειγμα μια συζητήση για την επιρροή της Ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας στα μουσικά δρώμενα της χώρας απαγορεύεται. Μπορούμε όλοι απλά να είμαστε λογικοί σε ανθρώπινο και τυπικό πλαίσιο; Δεν πάμε να ξαναφτιάξουμε αλφάβητο, ένα μπούσουλα θέλουμε να βάλουμε για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις από εδώ και πέρα.
    2 βαθμοί
  7. Αυτες ακριβως τις "τεχνικες", το πως κινουνται δηλαδη οι φωνες με την εναλλαγη των συγχορδιων ωστε να εχουμε ευηχο αποτελεσμα, εξεταζει η αρμονια. Ειχες υποβαλλει πριν καποιες μερες το ερωτημα του αν θα σου εκανε καλο να τη μελετησεις. Τωρα ξερεις.
    2 βαθμοί
  8. Δε συμφωνώ... Νομίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο... Οι λίγοι μπαχαλοποιουν τη συζήτηση και οι πολλοί αποχωρουν... Τεσπα νομίζω ότι οι νέοι κανονισμοί μπήκαν για να δώσουν ένα πλαίσιο, το οποίο φαντάζομαι στην αρχή θα είναι λίγο πιο αυστηρό, ώστε στη συνέχεια όλοι να αυτομονταρομαστε και να αυτοελεγχομαστε... Ότι γίνεται με τους νόμους στα προηγμένα κράτη...
    2 βαθμοί
  9. Αυτό που γράφεις είναι αντιφατικό. Αδιαπραγμάτευτη ελευθερία (υποθέτω ότι εννοείς περισσότερο απόλυτη ελευθερία, αν όχι το παίρνω πίσω) σημαίνει καμία ρυθμιστική παρέμβαση. Μηδέν κανόνες δηλαδή οπότε και απουσία λόγου ύπαρξης moderation. Αυτό δε λειτουργεί ποτέ και πουθενά, Είναι αντίθετο με την ανθρώπινη φύση. Οι άνθρωποι που μπορούν να το εφαρμόσουν στους εαυτούς τους είναι τραγικά λίγοι και εκ των πραγμάτων πολύ γρήγορα παραδίδουν τη θέση τους στους υπόλοιπους οι οποίοι, χωρίς κανέναν έλεγχο/ρύθμιση, απλά μετατρέπουν το όποιο σύστημα/σύνολο σε χάος με πολύ κακές συνέπειες και για τους ίδιους.
    2 βαθμοί
  10. @Ali Barout ωραίες σκέψεις. Όσον αφορά τη πολιτική συζήτηση, μπορεί οριακά να υπάρξει λίγο ανοχή όταν έχουμε να κάνουμε καθαρά και ΜΟΝΟ για θέματα που αφορούν τη μουσική. Οτιδήποτε ξεφεύγει θα δημιουργήσει προβλήματα. Ακόμα και αυτά θέλουν προσοχή γιατι μπορούν να πυροδοτήσουν συζητήσεις για κόμματα κτλ. Κατα τα άλλα, η πολιτική συζήτηση δεν έχει λόγο ύπαρξης σε τεχνικό σάιτ. Οι επισκέπτες του Noiz ενδιαφέρονται για κιθάρες, ποιος μαγνήτης μου κάνει, τι μικρόφωνο μου κάνει, τι monitor να πάω κτλ κτλ. Βλέποντας πολιτικές συζητήσεις απλά χάνει το Νοιζ την μοναδικότητά του: το niche του site είναι μουσική τεχνολογία. ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που ο άλλος/η έρχεται εδώ. Οι πολιτικές συζητήσεις έχουν -όντως- διώξει κόσμο. Μπορεί και να ειναι. αλλά συμβαίνει παντού. Το αποτέλεσμα μετράει. Στα airline (πιλότοι) τους απαγορεύεται να έχουν πολιτικές συζητήσεις γιατί ανάβουν τα αίματα, και δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο κλίμα σε περιβάλλον ενός αεροπλάνου. Το ίδιο ισχύει και στα στούντιο (και εγώ το επιβάλω) γιατί απλά καταλήγουμε να γίνουμε κ@λος και δεν γίνεται δουλειά.
    2 βαθμοί
  11. Ενα κομμάτι που είχε πολύ επιτυχία πριν απο 25 σχεδόν χρόνια, κυκλοφορεί επιτέλους όπως του αρμόζει. Φυσίκα δε θα μπορούσε να φτάσει σε αυτήν την αριστουργηματική εκδοχη του χωρίς τη μαεστρία του @Ali Barout Αφιερώμενο εξαιρετικά στον ένα και μοναδικό @fusiongtr , που ειχε κ την ιδέα να βάλω τον Μανώλο να περιγράφει στην αρχη. Το κομμάτι ειναι παντού φασολάδες (ώς γνήσιο μεταεφηβικό χεβμέταλ με λίγο ζεμπέκικο) κ δε ντρεπεται καθόλου γι'αυτο Απολάυστε ελέυθερα. Για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση, δείτε κ το βίντεο Στίχοι: Ήσουν μεγάλο ταλέντο τρελός γκολτζής, που η μοίρα όμως σου έμελλε να γίνεις ταξιτζης. Στα δεκαοχτώ σου τα χρόνια, στης πρώτης εθνικής τα σαλόνια, τα γκολ να πέφτουν βροχή και πρώτη μουρη να είσαι εσυ. Μα ο πρόεδρος της παράγκας είχε το γιο του στην ομάδα και για να κάνει αυτός καριέρα, δε ξαναείδες εντεκάδα. Ο πληγωμένος εγωισμός σου, μα κι ο πατέρας σου κι ο αδερφός σου, που απο εσένα περιμέναν πολλά, σε ώθησαν να βρεις δουλειά. Να φέρεις στο σπίτι λεφτά, σπουδαίος να νιώσεις ξανά, να νιώσεις χρήσιμος κι εσυ κ έτσι πηρες το ταξί. Δώδεκα ώρες τη μέρα, απο Αμπελόκηπους στη Δραπετσώνα, για εσένα που όλοι λέγαν να'τος ο νέος Μαραντόνα Ο νέος Μαραντόνα (Φώωωωωω-τηηηης) Από μάγος της μπαλας Σε ταξιτζή Χαχ... είδες τα όνειρά σου να βουλιάζουν ...Έτσι ειναι φίλε μου η ζωή.....
    1 βαθμός
  12. Λίγο το άκουσα έχει κανονική δεύτερη φωνή αλλά είναι μια οκτάβα πιο κάτω και αρκετά χαμηλά σε ένταση οπότε δυσκολεύομαι μόνο με το αυτί να καταλάβω όλα τα διαστήματα που τραγουδάει. Επίσης όλο το track έχει επίσης το στυλ μίξης και εφέ στη φωνή του Mick Guzauski που τον έκανε διάσημο στις δουλειές του με τις 90s divas (Whitney Houston, Mariah Carey κλπ): Διπλασιάζεις το track της φωνής, κάνεις extreme highpass σε αυτό το δεύτερο track αφήνοντας μόνο τον "αέρα" της φωνής και μετά το κομπρεσσάρεις αυτόν τον "αέρα" μέχρι θανάτου και τον προσθέτεις με προσοχή στο αρχικό track. 'Ετσι, όλο αυτό το κομπρεσαρισμένο high end κρατιέται εκπληκτικά σταθερό και προσθέτει λάμψη και shimmer στη φωνή χωρίς να ξύνει. Κάποιες φορές προσθέτει στον "αέρα" και λίγο chorus για να έχει και μια δόση swirl (περιστροφής). Υπάρχουν αρκετά βίντεο στο youtube που εξηγούν την τεχνική. Στη μίξη της Βανδή βέβαια είναι πολύ πιο brutal, κάνει μπαμ και έχει πολύ λίγότερη φινέτσα και προσοχή στη λεπτομέρεια από αυτή που έχουν οι Αμερικάνικες υπερπαραγωγές.
    1 βαθμός
  13. 1 βαθμός
  14. Δεν υπάρχετε? Έχω λόγια που δεν χρειάζεται να γράψω γιατί τι να πω........... Μπράβο σε όλους σας, μας στείλατε. Η αλλαγή με το μπουζούκι όλα τα λεφτά. Τη φωνή της ΑΙ τραγουδιάρας λίγο πιο μπροστά στη μίξη, παίξτε λίγο με τον ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ? Έυγε, ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ, ΣΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ?
    1 βαθμός
  15. Άμα ο άνθρωπος είναι γερο-περίεργος (Αργύρης Ζήλος)... ? Και για να μη μακρηγορώ: ΛΑ ΤΡΕ ΨΑ ? Μπράβο στο συνθέτη, μπράβο και στον ενορχηστρωτή... Μπράβο γενικώς!
    1 βαθμός
  16. Παντα ειναι μια προκληση για δοκιμη τα EV. Ειχα παιξει στα 90's τον ιδιο marshall 30th anniversary combo (6101) με δυο διαφορετικα μεγαφωνα. Το default για Ευρωπη που ηταν το Celestion G12-Gold S303 8Ω 200W, και με της αμερικανικης version το μεγαφωνο, που ηταν ενα EV G200-L. Το EV εσκιζε. Νομιζω πως ο ενισχυτης μαλλον ειχε στηθει για το EV
    1 βαθμός
  17. Δεν αρέσουμε. ? Περί αυτού πρόκειται. Και συζητάμε τι πρέπει να κάνουμε, ώστε να αρέσουμε.
    1 βαθμός
  18. Να με συγχωρείς αλλά πιστεύω ότι τo κουρνιαχτό σηκώθηκε γιατί αποφασίσατε να το εφαρμόσετε πάνω στον Φούζιο.
    1 βαθμός
  19. https://www.thomann.de/gr/ev_evm_12l_classic_8_ohm.htm Σκέψου ότι θα είναι σαν να εχεις μια 4 Χ 12 και απειρα καλύτερη ποιότητα...
    1 βαθμός
  20. Δεν τα ξέρω το EV, αλλά το γεγονός ότι παίζουν πολύ καλά σε χαμηλές εντασεις, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον
    1 βαθμός
  21. 1) Αφου υπαρχει η μουσικη τεχνολογια, τοτε θα υπαρχει και σκετο μουσικη και σκετο τεχνολογια, αναγκαστικα. 2) Δεν ειναι οι διακρισεις και τα badges το προβλημα. Το προβλημα ειναι να βγαινει καποια στιγμη και καποια ακρη με τις συζητησεις. Ειδικα στην εποχη μας, οπου υπαρχει θριαμβος του κανακεματος και του "ολα παιζουν", θα πρεπει καποια στιγμη να μιλαμε και με ορους υλικης υποστασης, μιας καποιας επιστημονικης τεκμηριωσης. Φυσικα αυτο δεν αφορα φιλοσοφικα ερωτηματα, ετσι; Ουτε συζητησεις περι γουστου και γενικοτερης φασης. Αλλα σε θεματα που υπαρχουν ευρυτερα αποδεκτες απαντησεις, ειναι κριμα να αναλωνομαστε σε ανουσιες κοντρες επειδη καποιοι αγνοουν η επιλεγουν να αγνοουν τις απαντησεις αυτες. 3) Και εγω ειχα καποιες επισημανσεις για το κειμενο των κανονισμων, αλλα μην το παμε στο αλλο ακρο: Μια γενικη κατευθυνση δινουν, και νομιζω λιγο πολυ ολοι συμφωνουμε. Στην πραξη αλλωστε θα φανει. 4) Αυτο που για μενα ειναι το πιο σημαντικο, ειναι να καταλαβουμε ολοι μας οτι οταν εκθετουμε τις αποψεις μας σε ενα δημοσιο βημα, το αμεσως επομενο πραγμα που θα γινει ειναι η κριτικη επι των αποψεων αυτων. Και ναι μεν σε καθαρα πρακτικα- υλικα- τεχνικα ζητηματα, υπαρχει συνηθως και μια καποια σταθερα, μια ευρεια αποδοχη σε μερος τουλαχιστον των εφαρμογων, αλλα ομως σε γενικοτερα ζητηματα αισθητικης- ηθικης- φιλοσοφιας- πολιτικης, εκει οι αποψεις διιστανται. Οτι και να πιστευει κανεις, και οσο και αν νομιζει οτι κατεχει την απολυτη αληθεια, στην πραγματικοτητα τα φιλοσοφικα αυτα ζητηματα παραμενουν στο μεγαλυτερο μερος τους αλυτα. Και αν στο κεφαλι μας υπαρχουν ακομα και μας οδηγουν οι ντουντουκες που κραζουν τη βεβαιοτητα, ειμαστε υποχρεωμενοι στον εαυτο μας να τις επανεξετασουμε συνειδητα. Και επειδη αυτο στην πολιτικη στην Ελλαδα (και οχι μονο ) δεν εχει γινει τα τελευταια 3.000 χρονια, ας αφησουμε αυτη τουλαχιστον απεξω.
    1 βαθμός
  22. για τους μη...εχοντες υπαρχει και η εξισου καλη poor man's version (το χρησιμοποιουσα στους Mesa Boogie μου (ΜARK I) οταν επαιζα με ΜΒ & δεν ειχαν σε τιποτα να ζηλεψουν απο αυτους που φορουσαν EV απο το εργοστασιο) https://www.thomann.de/gr/eminence_delta_pro_12_tieftoener.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAhJWsBhAaEiwAmrNyq8nvDBqj1blNN2VokhuPGPN5vcoHgic6phCVIFbKsvAxb-TRkaXwABoCO_sQAvD_BwE#bewertung
    1 βαθμός
  23. Προφανώς από την απαντηση σου καταλαβαινω οτι δεν γνωρίζεις για τα EV .... Άπειρα καλυτερη απόκριση από εντάσεις ψιθύρου μεχρι σπασίματος τυμπάνου και χωρίς χρωματισμό από οποιοδήποτε μεγάφωνο σε οποιαδήποτε Watt εκεί έξω.... Μία που θα το βάλεις και μία που θα τα πετάξεις ΟΛΑ μετά....εξ ου και η τιμή τους
    1 βαθμός
  24. Η απάντησή σου είναι on topic ακόμα και αν δε βοηθάς ιδιαιτέρως αυτόν που ρωτάει. Off topic θα ήταν αν άρχιζες να του λες για καλά ενοικιαζόμενα στη Μονεμβασιά. Κανένας mod δε θα έκοβε τέτοια απάντηση με γνώμονα το εκτός θέματος.
    1 βαθμός
  25. Όχι μωρέ, οκ θα αλλάξει λίγο το κείμενο να είναι σαφές.
    1 βαθμός
  26. Φυσικά είναι και η μουσική τέχνη. Πως προκύπτει ότι δεν επιτρέπουμε μουσική τέχνη;
    1 βαθμός
  27. Ξέρεις ποιο ήταν το αγαπημένο μου σημείο; Αυτή η δρακουλιάρικη ανταπόκριση στο "Απο μάγκοους της μπάλλαζ σε taxi G", που έφερα τις κεφαλές από τον μαθητεύομενο μάγο του Dukas, και την εισαγωγή του ταξιτζή του διονυσίου. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Sorcerer's_Apprentice_(Dukas) για τον ταξιτζή του διονυσίου δεν βάζω λιένκ, το ξέρουνούλοι.
    1 βαθμός
  28. ΚΑΛΕ ΤΙΝΑΦΤΟ? ΤΙ ΕΠΟS ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ?!!11!!1!
    1 βαθμός
  29. Έχοντας υπάρξει moderator σε άλλης φύσεως φόρουμ παλιότερα και μέλος του noiz για πολλά χρόνια (χωρίς να γράφω και να συμμετέχω σε πολλά νήματα βέβαια), απλά να πω σαν γενικό σχόλιο τα παρακάτω: 1) Οι κανόνες είναι υπεραναλυτικά διατυπωμένοι και μάλλον αχρείαστα πολλοί. Ένα μικρότερο κείμενο θα βοηθούσε στο να διαβαστούν πιο εύκολα. 2) Επί της ουσίας, οι κανόνες 7 και 8 θεωρώ πως πρέπει να αφαιρεθούν αφενός σαν αυθαίρετες γενικεύσεις, αφετέρου επειδή αφήνουν περιθώρια ανάπτυξης επικίνδυνων παρερμηνειών... Ο σεβασμός σε επίπεδο ύφους και έκφρασης πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει προς όλους τους συνομιλητές μας, καθώς αποτελεί τη βάση για να γίνει η οποιαδήποτε ανταλλαγή απόψεων ή επίλυση αποριών, ενώ ο σεβασμός σε επίπεδο γνώσεων και βαρύτητας μιας άποψης κερδίζεται βάσει περιεχομένου του λόγου κάποιου, και όχι βάσει badges ή ονόματος στην πιάτσα.. κι αυτό γιατί ακόμα κι ένας ταλαντούχος άνθρωπος ή καλός επαγγελματίας, αν είναι αναιδής, απρόθυμος ή χωρίς ιδιαίτερες αρετές στο να μεταβιβάζει τις γνώσεις του, μάλλον ούτε badges αξίζει να κουβαλάει, ούτε έχει να προσφέρει και πολλά με τα γραφόμενά του. 3) Προσωπικά μιλώντας, επί της αρχής διαφωνώ και με τον κανόνα 4, αλλά εντάξει.. μόνο και μόνο για να διευκολύνεται η δουλειά των moderators, αντιλαμβάνομαι την επιλογή να υπάρχει. Έτσι κι αλλιώς, όσα επιλέγουμε να σχολιάζουμε, ακόμα και σε όχι σχετικά με πολιτική θέματα, αποτελούν εντέλει κι αυτά με κάποιον τρόπο πολιτική πράξη.. άρα και να νομίζει κάποιος ότι μπορεί να αυτοπεριορίζεται και να τηρεί απόλυτα τον κανόνα, αυτό τελικά ίσως και να μην γίνεται κατά την ταπεινή μου άποψη.
    1 βαθμός
  30. Είμαστε αχόρταγοι. Pure GAS είναι η φάση, και ίσως και λίγο "κατοχικό σύνδρομο" για τους παλιότερους που έχουμε προλάβει στο παρελθόν synths πανάκριβα και τα οποία δεν υπήρχε περίπτωση να αποκτήσουμε ποτέ, και τώρα με την φτηνή τεχνολογία και την πληθώρα επιλογών είμαστε μονίμως σε "κυνήγι mode".? Στην δε περίπτωση των soft/vst ο πειρασμός να ξεφύγει κάποιος είναι μεγαλύτερος λόγω χαμηλότερων τιμών, οι οποίες μεμονωμένα φαίνονται οκ, αλλά η τελική σούμα μπορεί να τσούξει άσχημα. Λίγα και καλά λοιπόν(λέμε τώρα...)
    1 βαθμός
  31. Δεν θα είναι πλήρες απ'οτι θυμάμαι, κατά το καλοκαίρι θα βγει η full version. Τώρα φαντάζομαι κάποια στιγμή θα αρχίσουν να την πουλάνε κανονικά σε όλους, σε τι τιμή θα το δούμε. Αν είναι ακριβής κόπια του hardware, δεν τη βλέπω να είναι και πολύ φτηνή.?
    1 βαθμός
  32. Πες στο λογιστή σου να σου βγάλει το μη αναλωθεν κεφαλαιο από την ημέρα που ξεκίνησες να κάνεις φορολογική δήλωση,το υπολογίζεις πανευκολα και μόνος σου. Το μόνο πράγμα που κοιτάζει η εφορία είναι τα discrepancies μεταξύ των ποσών που διακινούνται στους λογαριασμούς σου και τις κάρτες σου καθώς και τα υπόλοιπα των καταθέσεων των λογαριασμών σου σε σχέση με αυτά που δηλώνεις αφού υπολογίσει και το μη αναλωθεν κεφαλαιο περασμένων ετών. Γενικά μην ασχολείσαι...μια και η εφορία έχει πολύ πιο σοβαρές προτεραιότητες όσον αφορά τα ποσά και επικεντρώνεται κατά 90% σε ελεύθερους επαγγελματίες. Υπαλλήλους που έτσι κι αλλιώς δίνουν σε φόρους το 20%-40% του εισοδήματος τους κάθε μήνα αυτόματα δεν ενοχλεί μια και αυτοί και να θέλουν δεν μπορούν να φοροδιαφυγουν. Πάντα βέβαια στα πλαίσια της λογικής,δεν μπορεί να έχεις μισθό 1000 ευρώ το μήνα και να έχεις ξοδέψει 30000 με κάρτες και να έχεις στην τράπεζα 500000,εκεί ναι θα σε πάρουν.... τηλέφωνο 1000%. Για τα 50 ευρώ το χρόνο που θα πάρεις από το Σπετζοφαι δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.
    1 βαθμός
  33. Επικό, ενθουσιώδες, τρομερό όπως και όλο το SOUNDTRACK!!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!!
    1 βαθμός
  34. Όλο το soundtrack και αυτό το κομμάτι με ενθουσίασαν. Είναι καταπληκτική δουλειά, το λέω για άλλη μια φορά, καταπληκτικό το σόλο και άκουσα και το προηγούμενο. Και για το παιχνίδι δίνει ατμόσφαιρα έτσι όπως το φαντάζομαι και ας είναι λίγο άγριο σε σχέση με το σενάριο, πάντως τα άκουγα πριν 2 ώρες στο Home Gym μου? σηκώνοντας βάρη και κάνοντας έλξεις και μου έδωσαν την ώθηση που χρειαζόμουν? Ναι, δηλώνω ενθουσιασμένος, ακούγεται υπέροχα, έχει τρομερά θέματα, εξαιρετική ενορχήστρωση, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ και ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!???️?
    1 βαθμός
  35. Το νέο νομοσχέδιο πιάνει αυτούς που βγάζουν 20 χιλιάδες και δηλώνουν 10.Αυτοι που βγάζουν 100.000 και πάνω απλά γελάνε. Όσο ανεβαίνει το εισόδημα τόσο πιο εύκολη γίνεται η φόροαποφυγή.Και λέγοντας φοροαποφυγη εννοώ νόμιμο τρόπο να μην δηλώνεις υψηλό εισόδημα.
    1 βαθμός
  36. 1 βαθμός
  37. Μια διευκρίνηση θα ήθελα κι εγώ. Ο κανόνας Νο 17 είναι ο εξής. "Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση." Αυτό σημαίνει ότι κάποια μέλη που άνοιγαν τέτοια threads (σαν ένα παράδειγμα και μόνο, θα αναφέρω τον γνωστό guitar coach), τώρα απαγορεύεται να το κάνουν? Αυτά τα threads θα διαγράφονται? Επίσης υπάρχουν εδώ κάποιοι επαγγελματίες, οι οποίοι είναι αξιόλογα μέλη κατά την γνώμη μου, και οι οποίοι κάνουν αναφορά σε προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχουν, ή με τα οποία έχουν άμεση σχέση (χωρίς να γράφουν ότι έχουν σχέση με αυτά, αλλά αυτό είναι ήδη γνωστό σε όλους). Αυτό κόβεται? Αν πχ εγώ πουλάω προϊόντα της fender, θα μπορώ να ανοίγω νήμα γι' αυτά τα προϊόντα? EDIT: Έτσι όπως είναι γραμμένος ο συγκεκριμένος κανονισμός ... "να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων ..." ... κανονικά δεν θα μπορεί κανείς να ανοίξει νήμα υποστηρίζοντας οποιοδήποτε προϊόν (και ας μην έχει σχέση με αυτό). Πχ κανείς δεν μπορεί να ανοίξει ένα θέμα για το πόσο καλή είναι μια κιθάρα, γιατί έτσι διαφημίζει κάποιο προϊόν άλλων. Αυτό το τελευταίο, έχει να κάνει μόνο με το τυπικό του συγκεκριμένου κανονισμού φυσικά.
    1 βαθμός
  38. Marshall SC20C JCM800 Έπεσε στα χέρια μου πριν λίγες μέρες ο μικρός JCM800. Έκανα μια ανταλλαγή με έναν φίλο, όπου είχε στην κατοχή του τον εν λόγω ενισχυτή, καθώς και τον mini jubilee 2525c. Για πολλές ώρες έπαιζα και με τους δύο ώστε να μπορέσω να αποφασίσω, και εν τέλει επέλεξα τον JCM (θα αναφερθώ παρακάτω στη σύγκριση μεταξύ των δύο). Θα εστιάσω στον ήχο του, και θα προσπαθήσω να περιγράψω τον τρόπο λειτουργίας του. Πρώτες εντυπώσεις Ο sc20c έχει αρκετά μαζεμένο σουλούπι για την κατηγορία του. Έχει λίγο μικρότερο μέγεθος από τον Origin 20, και πολύ μικρότερο από τον mini jubilee. Ακόμα και το βάρος του που αγγίζει τα 15 κιλά, δεν είναι υπερβολικό. Αρκετά μανιτζέβελος ενισχυτής. Το 10ιντσο V-type της Celestion δείχνει υπερβολικό μέσα στην semi- closed καμπίνα του ενισχυτή, η οποία χωράει άνετα ένα 12ιντσο (όχι που δεν θα το δοκίμαζα…). Για 20 watt, ο ενισχυτής είναι πάρα πολύ δυνατός. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το ατελείωτο headroom. Ειδικά στο high input, και με gain στο 25%, η ένταση των καθαρών ξεπερνάει κατά πολύ άλλους 20άρηδες ενισχυτές. Δεν θα ανησυχούσα μη μου λήψει το headroom σε καμία περίπτωση, σε μικρά και μεσαία events. Με τον origin 20, τον rocker terror 15, θα ήμουν πολύ οριακά. Με τον JCM τους ξεπερνώ, για πλάκα, ακόμα και στα 5 watt, με τον ήχο να είναι ελαφρώς σπασμένος. Επίσης, μου έκανε εντύπωση πόσο καλή πλατφόρμα είναι για κάθε είδους πετάλι (σε αντίθεση με τον jubilee). Ειδικά στο low input, που έχει πιο ουδέτερο καθαρό ήχο, μπορούν ακουστεί τέλεια οποιοδήποτε pedalboard. Κάποιος θα μπορούσε να τον αγοράσει τον ενισχυτή αυτόν μόνο για το low input, άλλωστε. Το άλλο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι το πόσο καλά μπορεί να παίξει σε πολύ χαμηλή ένταση, ακόμα και στο high input. Στο low μπορείς να παίξεις στα 20 watt με gain και master στη μέση, χωρίς να ενοχλήσεις το δίπλα διαμέρισμα. Στο high παίζεις με master στο 2, και ο ήχος είναι ο σχεδόν ίδιος με το master στο 8. Τα βρώμικα του ενισχυτή αρκούν μετά βίας για Old school heavy metal, με hot διπλούς. Με ένα od πετάλι να σπρώχνει, απλά σε πάει στον παράδεισο. Τα bell-like καθαρά είναι εξαιρετικά και λαμπερά. Με έπεισαν γρήγορα ότι πρόκειται για ενισχυτή που δεν “ντρέπεται" για τον καθαρό του ήχο. Ήχος Ενδιαφέρον έχει το πόσο καλά λειτουργεί το master volume. Ανοίγοντάς το, η ένταση ανεβαίνει γραμμικά μέχρι το τέλος. Ο ήχος δεν διαφοροποιείται, αλλά δίνει την αίσθηση ότι αποκτά λίγο παραπάνω μπάσο, μετά το 7 (ίσως είναι και η ιδέα μου). Το σημαντικό είναι ότι ο ήχος έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το master σε όλες τις θέσεις, κάτι που κάνει τη διαφορά για κάποιον που θέλει να παίζει σε χαμηλή ένταση. Λόγω του master volume, μπορείς να δουλεύεις σε χαμηλές εντάσεις, χωρίς να θυσιάζεις ποιότητα ήχου. Τα τέσσερα χειριστήρια για το eq, επιδρούν στον ήχο, όπως θα περίμενε κάποιος. Αποτελεσματικά και με ακρίβεια. Το middle έχει πολύ μεγάλη επίδραση στο voicing. Ρίχνοντάς το, και έχει κάποιος πιο μοντέρνο scooped rock ήχο. Ανεβάζοντας το, γίνεται πιο vintage και bluesy o ήχος. Low input Το εύρος ήχων του sc20c, που μπορεί να υποστηρίξει σε υψηλή ένταση, κυμαίνεται μεταξύ sparkling καθαρού ήχου, και mid to high gain ήχου, ιδανικού για classic rock. Αναλυτικότερα, το low input, έχει κρυστάλλινα καθαρά, ενώ με τέρμα το gain ο ήχος γεμίζει “σώμα” και, ανάλογα με τους μαγνήτες, πλησιάζει στα όρια του breakup. Παραμένει καθαρός, βέβαια, και ιδανικός για να υποδεχθεί κάθε λογής πετάλι. Το master volume λειτουργεί γραμμικά και ανεβάζει την ένταση αρκετά δυνατά (σίγουρα αρκετά για να ακουστούν πάνω από έναν “χερά” drummer. Απ’ όσο έχω διαβάσει (δεν το έχω διασταυρώσει), κατά τη χρήση του low input δουλεύει μια προενισχύτρια λάμπα λιγότερη, και έτσι εξηγείται η πολύ χαμηλότερη ένταση, και ο πιο καθαρός ήχος σε σχέση με το high input. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι με master στο 2, και gain στη μέση, η ένταση υπερκαλύπτεται από την ομιλία. Με master και gain στο 5, η ένταση είναι σχετικά δυνατή για υπνοδωμάτιο, και εάν ενεργοποιήσουμε κάποιο distortion πετάλι, είμαστε στα άνω όρια του bedroom level. Όλα τα παραπάνω αφορούν τη ρυθμιση στα 20 watt. Στα 5 watt είναι ελαφρώς πιο χαμηλή η ένταση. High input Στο high input, και με το gain στο 2, ο ήχος είναι καθαρός αλλά με λίγο διαφορετικό voicing σε σχέση με το low. Οι ψηλές συχνότητες είναι πιο έντονες, και ήχος λίγο πιο bright. Χρειάζεται να χαμηλώσει αρκετά το treble και το presence, αλλά και πάλι ο ήχος είναι διαφορετικός, με περισσότερο χαρακτήρα Marshall, κάτι που γίνεται αισθητό και όταν βάλουμε πετάλια μπροστά από τον ενισχυτή. Ο ήχος από πιο στρογγυλός (στο low input) γίνεται πιο αγριωπός και πριμάτος. Πολλοί χρήστες προτιμούν αυτόν τον καθαρό ήχο για να συνδέσουν τα εφέ τους. Ανάλογα με τους μαγνήτες, ο ήχος αρχίζει και σπάει μετά το gain στο 3. Με gain στο 5 υπάρχει ελαφρύς crunchy ήχος, ενώ με gain στο 10 υπάρχει έντονο overdrive, σε επίπεδα distortion. Ήχος εξαιρετικός για ρυθμικά, αλλά θέλει “σπρώξιμο” για έναν σωστό lead ήχο. Η ένταση στο high input είναι αρκετά ψηλότερη σε σχέση με το low input. Με gain στο 3 και master στο 3, η ένταση είναι ήδη πολύ πάνω από το bedroom level. Με το master στη μέση, υπάρχει headroom για ένα δυνατό live. Ανεβάζοντας κι άλλο το master, ανακαλύπτει κανείς ότι ο sc20c έχει τεράστια αποθέματα έντασης, με τον ήχο να είναι ακόμα καθαρός. Με τέρμα το master, χρειάζεσαι ωτοασπίδες (σε κλειστό χώρο), και ακόμα το gain είναι στο 3. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αντέξει το 10ιντσο μεγάφωνο, εάν αρχίσουμε να ανεβάζουμε και το gain. Μεγάφωνο Με το εργοστασιακό V-type ο ήχος είναι αρκετά bright, και στερείται λίγο από μπάσα, αν και γενικότερα δεν είναι μπασάτος ενισχυτής (ίσως λόγω καμπίνας). Επίσης, το breakup έρχεται λίγο νωρίτερα σε σχέση με το 12άρι, το οποίο και έχει πληρέστερο ήχο. Δοκίμασα ένα Celestion G12-35XC (κάτι μεταξύ greenback και G12-H30) και δένει εξαιρετικά. Πάντως, και με το εργοστιακό μεγάφωνο, η δουλειά γίνεται και με το παραπάνω. Αρνητικά σημεία Το κύριο αρνητικό σημείο είναι ότι με το fx loop ενεργοποιημένο, υπάρχει ένα αισθητό volume drop. Ευτυχώς, υπάρχει κουμπάκι που το απενεργοποιεί. Το ίδιο συμβαίνει και στον SV20. To 10άρι μεγάφωνο δεν είναι αρκετό, ενώ υπάρχει χώρος για 12άρι, αλλά καταλαβαίνω ότι έτσι είναι η πολιτική του τμήματος μάρκετινγκ της Marshall. Τουλάχιστον, αφήνουν χώρο να μπει 12άρι… Διαφορές με τον mini Jubilee 2525c Συγκρίνοντας τους δύο combo, θυμάμαι ότι δυσκολεύτηκα να αποφασίσω ποιος μου άρεσε περισσότερο. Από τη μια ο δικάναλος 2525c έχει πιο “έτοιμο” ήχο, που δεν χρειάζεται κάποιο πετάλι για να αναδειχθεί, αλλά πάντα κάτι του έλειπε, ηχητικά. Από την άλλη ο SC20C είχε αυτό το bell like καθαρό ήχο, που έλειπε από τον άλλον, αλλά είχε εντελώς “στεγνό” ήχο. Ήθελε compressor για να μπορεί να είναι συγκρίσιμο. Επίσης, ο mini jubilee με 12αρι μεγάφωνο και τεράστιο όγκο καμπινας του, είχε αρκετά πιο γεμάτο, αλλά και σκοτεινό ήχο. Είναι έτσι το voicing του. Υποτίθεται ότι ο jubilee είναι hot-rodded jcm, αλλά δεν μπορούσε να φτάσει τον sc20c σε καθαρότητα. Το middle knob έκανε πολλά παραπάνω από το αντίστοιχο του jcm. Άλλαζε εντελώς το voicing, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλούς διαφορετικούς ήχους, σε σχέση με τον jcm, που κάνει μόνο μια δουλειά, αλλά την κάνει υποδειγματικά. Δεν τον προτίμησα για τρεις βασικούς λόγους. Με χαμηλά το master volume ακούγονταν αναιμικός. Μόλις περνούσε το 7, λες και έπεφτε μια “σφαλιάρα” στον ενισχυτή και μεταμορφώνοντας σε άγριο θηρίο. Γέμιζε με μπάσα, κομπρεσάρισμα, και απογειώνονταν η ένταση. Ακατάλληλος για σπίτι. Ένα άλλο μεγάλο μειονέκτημα, είναι ότι είναι επίσης ακατάλληλος για χρήση με πετάλια. Έχει “έτοιμο” ήχο από μόνος του, και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καθαρό boost ή ένα tube screamer σε ρύθμιση για καθαρό boost. Οτιδήποτε άλλο μου ακούγονταν χάλια. Ακόμα και στο καθαρό κανάλι, τα πετάλια μου ακούγονταν κάπως. Ανεκτός ο ήχος, αλλά όχι αυτό που θα έπρεπε. Τα ίδια πετάλια στον sc20c ακούγονταν θεϊκά. Ακόμα και όταν ενεργοποιούσα το ενσωματωμένο boost, μέσω του push-pull pot, ο ήχος χαλούσε πολύ. Ειδικά σε high gain συνθήκες (έχει πολύ gain ο ενισχυτής) ο ήδη πλαδαρός ήχος, έχανε όλη την εστίαση, λες και κάποιος χρησιμοποίησε για clean boost ένα fuzz. Επίσης, ήταν τεράστιος, σχέση με τον sc20c, και 5 κιλά βαρύτερος. Θέλει λίγο προσπάθεια στη ρύθμιση για να βγάλει σωστό ήχο. Ηχητικά samples Τα παρακάτω δείγματα ήχου είναι με το 12ιντσο μεγάφωνο Low input με στρατ (gain/master στη μεση). JCMstrat low.mp3 High input καθαρός ήχος με στρατ. jcmstrat high.mp3 Τέρμα gain με LP jcmlphighfull.mp3 Tέρμα gain και boost με boss 0D-3 με LP jcmlphighfullboost.mp3 Low input με distortion pedal jcmteleHHlowAT+.mp3 Με διάφορα πετάλια, modulation, fuzz κλπ jcm12FUZZMOD.mp3 Δείγμα με το εργαστασιακό 10ιντσο jcm2.mp3
    0 βαθμοί
  39. μικρός ήμουν (κακώς φυσικά) αρκετά "δογματικός" σε θέματα ήχου... ένα μου "κόλλημα" ότι δεν θα έγραφα unplug Ovation που να με κρέμαγες ανάποδα... βέβαια η μοίρα (καλώς σε τέτοιες περιπτώσεις) αρέσκεται σε παιχνίδια με τα κολλήματα μας... πίσω λοιπόν στην δεκαετία του 90 για μια συμπαραγωγή με την Annie (επίθετο δυστυχώς δεν θυμάμαι) τραγουδίστρια country από την Νέα Υόρκη σε μια εποχή που οι real time σημερινές ευκολιές ούτε στο όνειρό μας... έτσι μου στέλνει πιάνο φωνή για να φτιάξω ένα midi οδηγό να το στείλω πίσω να περάσουν σε studio εκεί τύμπανα, μπάσο και Hammond και φωνή και να το ξαναπάρω να προσθέσω κιθάρες (κι ότι άλλο νομίζω) να το μιξάρω και να της το παραδώσω για τελικό mastering εκεί... μαζί με το midi έπρεπε να φτιάξω κι ένα πρόχειρο mix για να πάρουν και μια ιδέα οι μουσικοί εκεί για το ύφος που θέλω να έχει το όλον... φωνάζω λοιπόν στο studio την φίλη Λένγκω να το ψιλοπει στο φτερό, σκαρώνω "κόπε πάστε" ψευτοτυμπανα-μπάσο-κλπ και τέλος έπρεπε να παιχτεί και το θέμα της εισαγωγής με ακουστική που ήταν και το βασικό της υπόθεσης... έλα μου όμως που είχε κάποιος δανειστεί ερήμην μου εκείνη την μέρα την Yamaha που χρησιμοποιούσα και η μόνη που είχε μείνει εύκαιρη άγρια χαράματα ήταν η Ovation για τα live... τες πα με βαριά καρδιά λόγω και του πρόχειρου του πράγματος η εγγραφή έγινε με αυτήν... η μεγάλη μου έκπληξη που σίγουρα με βοήθησε να ανοίξω και λίγο τότε το μυαλό μου προς την άποψη που έχω σήμερα (ότι δηλαδή οι κανόνες και οι μπούσουλες στην ηχοληψία είναι αντιδημιουργικοί), ήρθε όταν η Annie απαίτησε να κρατηθεί ακριβώς αυτό το take στην εισαγωγή (καθώς και η strato στις απαντήσεις)... όπως και έγινε τελικά και προστέθηκαν μόνο κάποιες σκόρπιες φρασούλες κι ένα σολάκι αντί 3ης εισαγωγής.... μεγάλο κρίμα που δεν μπόρεσα να βρω και το τελικό mix με περασμένα τα φυσικά όργανα και την φωνή για την σύγκριση... anyway... δεν έτυχε να ξαναγράψω ovation με mic αλλά ποτέ μην λες ποτέ... ΥΓ. αφιερωμένο στον sir και το όψιμο ενδιαφέρον του για τις ακουστικές...?
    0 βαθμοί
  40. Σήμερα με έχει πιάσει φαγούρα και ξεγαργαλίζω συνέχεια τα delay, με δημιουργικό τρόπο. Έκανα ένα γρήγορο κλιπάκι, με ένα ακόρντο, όπου παίζω μια ρυθμική κιθάρα και στην μεση έχω μια lead κιθάρα. Παίζοντας την τελευταία, ταυτόχρονα πειράζω τα knobs από αναλογικό delay, με σκοπό να δημιουργώ ήχους και ατμόσφαιρα, πέρα από τις λίγες νοτες που παίζω. Δεν το έχω ξανακάνει και μου αρέσει το -πρώιμο- αποτέλεσμα. Είναι κάτι που θα βάζω σιγά σιγά μεσα στα κομμάτια μου (μέχρι να μου περάσει...). timetest4track.mp3
    0 βαθμοί
  41. Απο εποχη myspace ? Αληθινο προφιλ. Το εχω σαν φυλαχτο. 1981, γυμνασιοπαιδο μετα τα σχολικα μαθηματα, ετρεχα καθε μερα 1.5 χλμ για να παω στο σπιτι του συμμαθητη, που ο μεγαλος του αδερφος ειχε φερει απο την Αγγλια τους πρωτους δισκους των Police, για να τους ακουσω ακομα μια φορα. .
    0 βαθμοί
  42. Μια οκτάβα κάτω ακούγεται χάλια με τον συγκεκριμένο ήχο. Όσο για το "μπάσο", μου αρέσει καλύτερα έτσι. Αν ποτέ το παίξω με κάνα γκρουπ θα το αλλάξω.? Ωραίο το ντέμο σας, και το Triton επίσης. Ωραίος και ο μεταλάς που τραγουδάει (μεταλάς δεν ήταν??)
    0 βαθμοί
  43. Αυτα τα τυμπανα !!! Ενα απλο πατερν. Ποσες φορες ομως το εχω ακουσει για αυτα. .
    0 βαθμοί
  44. Λίγο πριν το 1.30 φαίνεται πως λειτουργεί, στο περίπου https://youtu.be/tXHgqfc6HGg?si=J-22MbngJQQfdKkI
    0 βαθμοί
  45. Μα αυτό ακριβώς είναι το αντιφατικό. Υπάρχει ρυθμιστικό πλαίσιο το οποίο ακολουθεί η διαχείριση λοιπόν. Γιατί η διαχείριση δεν μπορεί να λειτουργεί στον αέρα ή με προσωπικό κριτήριο. Οπότε εκείνοι ακολουθούν κάποιους κανόνες για το moderation. Αυτοί οι κανόνες είναι οι κανόνες του forum. Εκτός κι αν εννοείς ότι τα μέλη του forum δεν έχουν καμία επίπτωση ό,τι και να γράψουν και ότι οι κανόνες αφορούν αποκλειστικά τους moderators. Σε κάθε περίπτωση ανεφάρμοστο. Θα χρειαζόταν σχεδόν ένας moderator για κάθε ενεργό μέλος του φόρουμ. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι ότι αυτό είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας αγαπητέ μου Αλή. Σε συμπαθώ γιατί είσαι ρομαντικός όμως.
    0 βαθμοί
  46. Ωραίος ο Κύρος, πιστεύω η ενδυμασία κολλάει στο ότι στα περισσότερα κομμάτια του άκουγεται ένα τσακατσουκατσακατσουκα από πίσω, σαν παλιό τραίνο με ατμό φάση. Δι γκάη ισ πλέηνγκ χις σόκς λαίμαι.
    0 βαθμοί
  47. Συμφωνώ στα περί σεβασμού. Όχι μόνο στο φόρουμ εδώ, αλλά και γενικά. Be nice. Τέλος. Τώρα στα αλλά έπειτα από μια ανάγνωση των νέων κανονισμών, δε νομίζω να υπάρχει κάποια νέα τάξη πραγμάτων. Απλά η διοίκηση προσπαθεί να μας επικοινωνήσει να εφαρμοζουμε αυτά που ισχύουν αλλά δεν εφαρμόζονται. Σε ποιο μέτρο; Ε μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ας χρησιμοποιήσουμε την κοινή λογική. Νομίζω αυτό που χρειάζεται να αποφευχθεί είναι οτιδήποτε υπερβολικό. Πχ για το καφενειακό κλίμα και τα off topic, κανέναν δεν ενόχλησαν ένα η δύο σχόλια. Αλλά 2-3 σελίδες καίνε το νήμα και αποθαρρύνουν την ανάγνωση. Αυτό νομίζω δε σημαίνει ότι χαλάει εντελώς το παρεΐστικο κλίμα, απλά πέφτουν όρια σε νήματα τα οποία έχουν κάπως πιο ενημερωτικό χαρακτήρα
    0 βαθμοί
  48. Η vst εκδοση ειναι σε εκπτωση αυτον τον καιρο https://korg.shop/wavestate-native.html
    0 βαθμοί
  49. Τον δουλεψα με κλειστή καμπίνα 1x12, πριν αλλάξω το μεγάφωνο. Ειχε λιγα μπάσα παραπάνω, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Προφανώς θα εννοείς 2x12 και άνω. Ίσως δοκιμάσω να του βάλω το g12-65, που έχω στον origin. Έχει παραπάνω μπάσο, αν και σε υψηλή ένταση έχει πιο αισθητά μπάσα. Δεν θέλω πολλά μπάσα έτσι και αλλιώς.
    0 βαθμοί
  50. Τα microtunings υπήρχαν στα Yamaha synths ήδη από την εποχή του DX7 II (1986). Παραμένουν και στα σημερινά τους synths, τα οποία διαθέτουν λίγες επιπλέον user θέσεις (8 vs 2) για custom microtunings.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...