Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. Nekkon

    Nekkon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2097


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4446


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/20/23 σε όλα

  1. Marshall SC20C JCM800 Έπεσε στα χέρια μου πριν λίγες μέρες ο μικρός JCM800. Έκανα μια ανταλλαγή με έναν φίλο, όπου είχε στην κατοχή του τον εν λόγω ενισχυτή, καθώς και τον mini jubilee 2525c. Για πολλές ώρες έπαιζα και με τους δύο ώστε να μπορέσω να αποφασίσω, και εν τέλει επέλεξα τον JCM (θα αναφερθώ παρακάτω στη σύγκριση μεταξύ των δύο). Θα εστιάσω στον ήχο του, και θα προσπαθήσω να περιγράψω τον τρόπο λειτουργίας του. Πρώτες εντυπώσεις Ο sc20c έχει αρκετά μαζεμένο σουλούπι για την κατηγορία του. Έχει λίγο μικρότερο μέγεθος από τον Origin 20, και πολύ μικρότερο από τον mini jubilee. Ακόμα και το βάρος του που αγγίζει τα 15 κιλά, δεν είναι υπερβολικό. Αρκετά μανιτζέβελος ενισχυτής. Το 10ιντσο V-type της Celestion δείχνει υπερβολικό μέσα στην semi- closed καμπίνα του ενισχυτή, η οποία χωράει άνετα ένα 12ιντσο (όχι που δεν θα το δοκίμαζα…). Για 20 watt, ο ενισχυτής είναι πάρα πολύ δυνατός. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το ατελείωτο headroom. Ειδικά στο high input, και με gain στο 25%, η ένταση των καθαρών ξεπερνάει κατά πολύ άλλους 20άρηδες ενισχυτές. Δεν θα ανησυχούσα μη μου λήψει το headroom σε καμία περίπτωση, σε μικρά και μεσαία events. Με τον origin 20, τον rocker terror 15, θα ήμουν πολύ οριακά. Με τον JCM τους ξεπερνώ, για πλάκα, ακόμα και στα 5 watt, με τον ήχο να είναι ελαφρώς σπασμένος. Επίσης, μου έκανε εντύπωση πόσο καλή πλατφόρμα είναι για κάθε είδους πετάλι (σε αντίθεση με τον jubilee). Ειδικά στο low input, που έχει πιο ουδέτερο καθαρό ήχο, μπορούν ακουστεί τέλεια οποιοδήποτε pedalboard. Κάποιος θα μπορούσε να τον αγοράσει τον ενισχυτή αυτόν μόνο για το low input, άλλωστε. Το άλλο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι το πόσο καλά μπορεί να παίξει σε πολύ χαμηλή ένταση, ακόμα και στο high input. Στο low μπορείς να παίξεις στα 20 watt με gain και master στη μέση, χωρίς να ενοχλήσεις το δίπλα διαμέρισμα. Στο high παίζεις με master στο 2, και ο ήχος είναι ο σχεδόν ίδιος με το master στο 8. Τα βρώμικα του ενισχυτή αρκούν μετά βίας για Old school heavy metal, με hot διπλούς. Με ένα od πετάλι να σπρώχνει, απλά σε πάει στον παράδεισο. Τα bell-like καθαρά είναι εξαιρετικά και λαμπερά. Με έπεισαν γρήγορα ότι πρόκειται για ενισχυτή που δεν “ντρέπεται" για τον καθαρό του ήχο. Ήχος Ενδιαφέρον έχει το πόσο καλά λειτουργεί το master volume. Ανοίγοντάς το, η ένταση ανεβαίνει γραμμικά μέχρι το τέλος. Ο ήχος δεν διαφοροποιείται, αλλά δίνει την αίσθηση ότι αποκτά λίγο παραπάνω μπάσο, μετά το 7 (ίσως είναι και η ιδέα μου). Το σημαντικό είναι ότι ο ήχος έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το master σε όλες τις θέσεις, κάτι που κάνει τη διαφορά για κάποιον που θέλει να παίζει σε χαμηλή ένταση. Λόγω του master volume, μπορείς να δουλεύεις σε χαμηλές εντάσεις, χωρίς να θυσιάζεις ποιότητα ήχου. Τα τέσσερα χειριστήρια για το eq, επιδρούν στον ήχο, όπως θα περίμενε κάποιος. Αποτελεσματικά και με ακρίβεια. Το middle έχει πολύ μεγάλη επίδραση στο voicing. Ρίχνοντάς το, και έχει κάποιος πιο μοντέρνο scooped rock ήχο. Ανεβάζοντας το, γίνεται πιο vintage και bluesy o ήχος. Low input Το εύρος ήχων του sc20c, που μπορεί να υποστηρίξει σε υψηλή ένταση, κυμαίνεται μεταξύ sparkling καθαρού ήχου, και mid to high gain ήχου, ιδανικού για classic rock. Αναλυτικότερα, το low input, έχει κρυστάλλινα καθαρά, ενώ με τέρμα το gain ο ήχος γεμίζει “σώμα” και, ανάλογα με τους μαγνήτες, πλησιάζει στα όρια του breakup. Παραμένει καθαρός, βέβαια, και ιδανικός για να υποδεχθεί κάθε λογής πετάλι. Το master volume λειτουργεί γραμμικά και ανεβάζει την ένταση αρκετά δυνατά (σίγουρα αρκετά για να ακουστούν πάνω από έναν “χερά” drummer. Απ’ όσο έχω διαβάσει (δεν το έχω διασταυρώσει), κατά τη χρήση του low input δουλεύει μια προενισχύτρια λάμπα λιγότερη, και έτσι εξηγείται η πολύ χαμηλότερη ένταση, και ο πιο καθαρός ήχος σε σχέση με το high input. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι με master στο 2, και gain στη μέση, η ένταση υπερκαλύπτεται από την ομιλία. Με master και gain στο 5, η ένταση είναι σχετικά δυνατή για υπνοδωμάτιο, και εάν ενεργοποιήσουμε κάποιο distortion πετάλι, είμαστε στα άνω όρια του bedroom level. Όλα τα παραπάνω αφορούν τη ρυθμιση στα 20 watt. Στα 5 watt είναι ελαφρώς πιο χαμηλή η ένταση. High input Στο high input, και με το gain στο 2, ο ήχος είναι καθαρός αλλά με λίγο διαφορετικό voicing σε σχέση με το low. Οι ψηλές συχνότητες είναι πιο έντονες, και ήχος λίγο πιο bright. Χρειάζεται να χαμηλώσει αρκετά το treble και το presence, αλλά και πάλι ο ήχος είναι διαφορετικός, με περισσότερο χαρακτήρα Marshall, κάτι που γίνεται αισθητό και όταν βάλουμε πετάλια μπροστά από τον ενισχυτή. Ο ήχος από πιο στρογγυλός (στο low input) γίνεται πιο αγριωπός και πριμάτος. Πολλοί χρήστες προτιμούν αυτόν τον καθαρό ήχο για να συνδέσουν τα εφέ τους. Ανάλογα με τους μαγνήτες, ο ήχος αρχίζει και σπάει μετά το gain στο 3. Με gain στο 5 υπάρχει ελαφρύς crunchy ήχος, ενώ με gain στο 10 υπάρχει έντονο overdrive, σε επίπεδα distortion. Ήχος εξαιρετικός για ρυθμικά, αλλά θέλει “σπρώξιμο” για έναν σωστό lead ήχο. Η ένταση στο high input είναι αρκετά ψηλότερη σε σχέση με το low input. Με gain στο 3 και master στο 3, η ένταση είναι ήδη πολύ πάνω από το bedroom level. Με το master στη μέση, υπάρχει headroom για ένα δυνατό live. Ανεβάζοντας κι άλλο το master, ανακαλύπτει κανείς ότι ο sc20c έχει τεράστια αποθέματα έντασης, με τον ήχο να είναι ακόμα καθαρός. Με τέρμα το master, χρειάζεσαι ωτοασπίδες (σε κλειστό χώρο), και ακόμα το gain είναι στο 3. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αντέξει το 10ιντσο μεγάφωνο, εάν αρχίσουμε να ανεβάζουμε και το gain. Μεγάφωνο Με το εργοστασιακό V-type ο ήχος είναι αρκετά bright, και στερείται λίγο από μπάσα, αν και γενικότερα δεν είναι μπασάτος ενισχυτής (ίσως λόγω καμπίνας). Επίσης, το breakup έρχεται λίγο νωρίτερα σε σχέση με το 12άρι, το οποίο και έχει πληρέστερο ήχο. Δοκίμασα ένα Celestion G12-35XC (κάτι μεταξύ greenback και G12-H30) και δένει εξαιρετικά. Πάντως, και με το εργοστιακό μεγάφωνο, η δουλειά γίνεται και με το παραπάνω. Αρνητικά σημεία Το κύριο αρνητικό σημείο είναι ότι με το fx loop ενεργοποιημένο, υπάρχει ένα αισθητό volume drop. Ευτυχώς, υπάρχει κουμπάκι που το απενεργοποιεί. Το ίδιο συμβαίνει και στον SV20. To 10άρι μεγάφωνο δεν είναι αρκετό, ενώ υπάρχει χώρος για 12άρι, αλλά καταλαβαίνω ότι έτσι είναι η πολιτική του τμήματος μάρκετινγκ της Marshall. Τουλάχιστον, αφήνουν χώρο να μπει 12άρι… Διαφορές με τον mini Jubilee 2525c Συγκρίνοντας τους δύο combo, θυμάμαι ότι δυσκολεύτηκα να αποφασίσω ποιος μου άρεσε περισσότερο. Από τη μια ο δικάναλος 2525c έχει πιο “έτοιμο” ήχο, που δεν χρειάζεται κάποιο πετάλι για να αναδειχθεί, αλλά πάντα κάτι του έλειπε, ηχητικά. Από την άλλη ο SC20C είχε αυτό το bell like καθαρό ήχο, που έλειπε από τον άλλον, αλλά είχε εντελώς “στεγνό” ήχο. Ήθελε compressor για να μπορεί να είναι συγκρίσιμο. Επίσης, ο mini jubilee με 12αρι μεγάφωνο και τεράστιο όγκο καμπινας του, είχε αρκετά πιο γεμάτο, αλλά και σκοτεινό ήχο. Είναι έτσι το voicing του. Υποτίθεται ότι ο jubilee είναι hot-rodded jcm, αλλά δεν μπορούσε να φτάσει τον sc20c σε καθαρότητα. Το middle knob έκανε πολλά παραπάνω από το αντίστοιχο του jcm. Άλλαζε εντελώς το voicing, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλούς διαφορετικούς ήχους, σε σχέση με τον jcm, που κάνει μόνο μια δουλειά, αλλά την κάνει υποδειγματικά. Δεν τον προτίμησα για τρεις βασικούς λόγους. Με χαμηλά το master volume ακούγονταν αναιμικός. Μόλις περνούσε το 7, λες και έπεφτε μια “σφαλιάρα” στον ενισχυτή και μεταμορφώνοντας σε άγριο θηρίο. Γέμιζε με μπάσα, κομπρεσάρισμα, και απογειώνονταν η ένταση. Ακατάλληλος για σπίτι. Ένα άλλο μεγάλο μειονέκτημα, είναι ότι είναι επίσης ακατάλληλος για χρήση με πετάλια. Έχει “έτοιμο” ήχο από μόνος του, και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καθαρό boost ή ένα tube screamer σε ρύθμιση για καθαρό boost. Οτιδήποτε άλλο μου ακούγονταν χάλια. Ακόμα και στο καθαρό κανάλι, τα πετάλια μου ακούγονταν κάπως. Ανεκτός ο ήχος, αλλά όχι αυτό που θα έπρεπε. Τα ίδια πετάλια στον sc20c ακούγονταν θεϊκά. Ακόμα και όταν ενεργοποιούσα το ενσωματωμένο boost, μέσω του push-pull pot, ο ήχος χαλούσε πολύ. Ειδικά σε high gain συνθήκες (έχει πολύ gain ο ενισχυτής) ο ήδη πλαδαρός ήχος, έχανε όλη την εστίαση, λες και κάποιος χρησιμοποίησε για clean boost ένα fuzz. Επίσης, ήταν τεράστιος, σχέση με τον sc20c, και 5 κιλά βαρύτερος. Θέλει λίγο προσπάθεια στη ρύθμιση για να βγάλει σωστό ήχο. Ηχητικά samples Τα παρακάτω δείγματα ήχου είναι με το 12ιντσο μεγάφωνο Low input με στρατ (gain/master στη μεση). JCMstrat low.mp3 High input καθαρός ήχος με στρατ. jcmstrat high.mp3 Τέρμα gain με LP jcmlphighfull.mp3 Tέρμα gain και boost με boss 0D-3 με LP jcmlphighfullboost.mp3 Low input με distortion pedal jcmteleHHlowAT+.mp3 Με διάφορα πετάλια, modulation, fuzz κλπ jcm12FUZZMOD.mp3 Δείγμα με το εργαστασιακό 10ιντσο jcm2.mp3
    2 βαθμοί
  2. Αγόρια - "δικαστή", "καταρράκτη"- προειδοποίηση μια και μοναδική. Πάρτε το χαλαρά. Ευχαριστώ.
    2 βαθμοί
  3. Γιώργο καλόπαιχτος ο ενισχυτής, ακούγεται φοβερός, καμία έκπληξη γιατί μιλάμε για κλασική συνταγή με την οποία δε χάνεις. Χίλια μπράβο για το review, καταπληκτικό πραγματικά. Έχεις ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη σε αυτή την ενότητα και κρατάς τη σημαία ψηλά.
    2 βαθμοί
  4. Ρε δεν πάτε καλά. ? Πολύ καλό όμως.
    1 βαθμός
  5. Δεν είναι ούτε ώρα, ούτε το topic για χιούμορ. 12. Δεν επιτρέπονται μηνύματα off-topic μέσα στα θέματα. Τα μηνύματα εντός του θέματος πρέπει να είναι σχετικά με την αρχική δημοσίευση / αρχική ερώτηση του νηματοθέτη. Αν σε αντιλαμβάνομαι ορθώς, το ban που ανέφερες νωρίτερα έχει λάβει διαστάσεις αυτοεκπληρούμενης προφητείας...
    1 βαθμός
  6. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί τον έχω αδυναμία τον συγκεκριμένο ενισχυτή;?
    1 βαθμός
  7. 1 βαθμός
  8. Kαι η Comart είναι εξειδικευμένη εταιρία (πολύ παλιά στο χώρο) και η οθόνη είναι πολύ καλή
    1 βαθμός
  9. Μην πάρεις 4Κ οθόνη κάτω από 32", θα σου βγουν τα μάτια. Παραείναι μεγάλη η ανάλυση αυτή για τις συγκεκριμένες διαστάσεις οθόνης, θα τα βλέπεις όλα ψείρες.
    1 βαθμός
  10. Δεν έχω συναντηθεί ποτέ με τον Marathon, ούτε έχουμε προσυννενοηθεί για κάτι. Συμφωνήσαμε όμως στο ότι έχουμε επίγνωση θεμάτων που προκύπτουν όταν συνδέεις ένα Mac με μία οποια-να-ναι οθόνη. Το έχουμε δει να συμβαίνει και η Eizo (που έχει πελάτες από όλες τις πλατφόρμες) το επιβεβαιώνει, στο εν' λόγω PDF, αναφέροντας μάλιστα περισσότερα δυνητικά προβλήματα από όσα είχα εγώ κατά νου. Γενικά, η Apple αδιαφορεί πλήρως για τα περιφερειακά τρίτων. Αν περνάει από το χέρι της, κάνει ότι μπορεί για να μη λειτουργούν με τον αναμενόμενο τρόπο.
    1 βαθμός
  11. Εξαιρετικό review, τώρα θέλω να τον δοκιμάσω και εγώ ? Νομίζω ότι η Marshall πλέον έχει ένα εξαιρετικό line up ενισχυτών όπου μπορείς να βγάλεις εξαιρετικό ήχο σε κάθε κατηγορία τιμής ανάλογα με τα γούστα σου και τις ανάγκες σου.
    1 βαθμός
  12. Καταπληκτικό.Και η κιθάρα όλα τα λεφτά.
    1 βαθμός
  13. Αυτός είναι ήχος Γιώργο! Καλά παιξιματα και με γεια
    1 βαθμός
  14. Καλά παιξίματα με το εργαλείο Γιώργη. Για το review δε χρειάζεται να πούμε τίποτα ?
    1 βαθμός
  15. Υπέροχο Κώστα !!! Καλές γιορτές !
    1 βαθμός
  16. Ενα κομμάτι που είχε πολύ επιτυχία πριν απο 25 σχεδόν χρόνια, κυκλοφορεί επιτέλους όπως του αρμόζει. Φυσίκα δε θα μπορούσε να φτάσει σε αυτήν την αριστουργηματική εκδοχη του χωρίς τη μαεστρία του @Ali Barout Αφιερώμενο εξαιρετικά στον ένα και μοναδικό @fusiongtr , που ειχε κ την ιδέα να βάλω τον Μανώλο να περιγράφει στην αρχη. Το κομμάτι ειναι παντού φασολάδες (ώς γνήσιο μεταεφηβικό χεβμέταλ με λίγο ζεμπέκικο) κ δε ντρεπεται καθόλου γι'αυτο Απολάυστε ελέυθερα. Για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση, δείτε κ το βίντεο Στίχοι: Ήσουν μεγάλο ταλέντο τρελός γκολτζής, που η μοίρα όμως σου έμελλε να γίνεις ταξιτζης. Στα δεκαοχτώ σου τα χρόνια, στης πρώτης εθνικής τα σαλόνια, τα γκολ να πέφτουν βροχή και πρώτη μουρη να είσαι εσυ. Μα ο πρόεδρος της παράγκας είχε το γιο του στην ομάδα και για να κάνει αυτός καριέρα, δε ξαναείδες εντεκάδα. Ο πληγωμένος εγωισμός σου, μα κι ο πατέρας σου κι ο αδερφός σου, που απο εσένα περιμέναν πολλά, σε ώθησαν να βρεις δουλειά. Να φέρεις στο σπίτι λεφτά, σπουδαίος να νιώσεις ξανά, να νιώσεις χρήσιμος κι εσυ κ έτσι πηρες το ταξί. Δώδεκα ώρες τη μέρα, απο Αμπελόκηπους στη Δραπετσώνα, για εσένα που όλοι λέγαν να'τος ο νέος Μαραντόνα Ο νέος Μαραντόνα (Φώωωωωω-τηηηης) Από μάγος της μπαλας Σε ταξιτζή Χαχ... είδες τα όνειρά σου να βουλιάζουν ...Έτσι ειναι φίλε μου η ζωή.....
    0 βαθμοί
  17. Τι παιχτάρα (και αυτός και ο Duane βέβαια).
    0 βαθμοί
  18. Επιστολή Π.Ο.Θ.Α. (Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος) προς υπουργούς σχετικά με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο. ΠΡΟΣ: Τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Κωστή Χατζηδάκη. Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Άδωνι Γεωργιάδη. Την Υπουργό Πολιτισμού, κ. Λίνα Μενδώνη. Τον Υφυπουργό Σύγχρονου Πολιτισμού, κ. Χρίστο Δήμα. ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ 5073/2023 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ-ΑΚΡΟΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Όπως έχουμε επανειλημμένα τονίσει σε επιστολές και υπομνήματα, συμμετέχοντας στην ανοιχτή διαβούλευση, αλλά και σε συναντήσεις στα αρμόδια Υπουργεία, οι εργαζόμενοι στον Πολιτισμό που εργαζόμαστε με Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών δεν είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες, κάτι που αναγνωρίζει και ο νόμος με την υπαγωγή μας στην 12η ασφαλιστική κλάση, με την αιτιολογία ότι στις συμβάσεις που υπογράφουμε υποκρύπτεται εξαρτημένη σχέση εργασίας. Παρ’ όλα αυτά ο νέος νόμος δεν μας εξαιρεί από την νέα ρύθμιση για την βάση ελαχίστου ποσού καθαρού εισοδήματος και κέρδους. Απεναντίας μας εντάσσει στα νέα τεκμήρια φορολόγησης ενώ στην ουσία είμαστε μισθωτοί και όχι επιτηδευματίες. Υπενθυμίζουμε ότι κατά την πρόσληψή μας από τις επιχειρήσεις και τους πολιτιστικούς οργανισμούς, ορίζεται ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης, ακόμα και για συμβάσεις μιας ημέρας, ο ημερήσιος χρόνος απασχόλησης και το ημερομίσθιο, ενώ συντάσσονται από τον εργοδότη οι ΑΠΔ (Ασφαλιστικές Περιοδικές Δηλώσεις) για την απόδοση εισφορών και ενσήμων. Το τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών αποτελεί για τους εργαζόμενους στο Θέαμα-Ακρόαμα το μόνο μέσο με το οποίο μπορούμε να αμειβόμαστε για μία σειρά παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς πάγιο μισθό, αλλά με ατομικές συμβάσεις και συμφωνημένα ποσά από τους εργοδότες (όπως πχ εργασία σε ένα στούντιο ηχογράφησης, συναυλία κλπ.), με την έκδοση του σχετικού παραστατικού (Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών – το γνωστό μπλοκάκι), υποκείμενοι πάντα στο ασφαλιστικό καθεστώς ΕΦΚΑ (τ. ΙΚΑ- ΕΤΑΜ) (Ν.1210/1981, Ν.1296/1982, Ν. 1597/1986, Ν.3518/2006). Ταυτόχρονα το δελτίο παροχής υπηρεσιών εκδίδεται με απαλλακτικό από το επαγγελματικό επιμελητήριο και απαλλαγή από το παλιό ΤΕΒΕ, σημερινό ΕΦΚΑ ελευθέρων επαγγελματιών, αφού ανήκουμε στην 12η ασφαλιστική κλάση από την δεκαετία του ’80. Ο χώρος του Θεάματος-Ακροάματος απαρτίζεται από εργαζόμενους που υπηρετούν τον Πολιτισμό με χαρακτηριστικά εργασιακής εποχικότητας, υποαπασχόλησης και ανεργίας και έχει υποστεί βαρύτατο πλήγμα από τις περιόδους της οικονομικής και υγειονομικής κρίσης και χωρίς να προβλέπονται μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων στο Θέαμα-Ακρόαμα και τον Πολιτισμό, όπως στα υπόλοιπα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι μόνο. ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΔΗΛΑΔΗ: Να μην συμπεριληφθούμε σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι στο Θέαμα-Ακρόαμα που έχουμε τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (μπλοκάκι) από τον υπολογισμό ελαχίστου ποσού καθαρού εισοδήματος και κέρδους, αφού στην ουσία είμαστε μισθωτοί και όχι ελεύθεροι επαγγελματίες. Το αίτημα αυτό συνδυάζεται με τα πάγια αιτήματά μας να απαλλαγεί το τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών από το τέλος επιτηδεύματος και το ΦΠΑ, καθώς και τη μείωση του φόρου παρακράτησης στο 10%. Αντίθετα με όλα τα παραπάνω η κυβέρνηση μας εντάσσει στα νέα τεκμήρια φορολόγησης όλους τους συνάδελφους που έχουν τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών με απρόβλεπτες συνέπειες φορολογικής επιβάρυνσης, αφού ο ίδιος ο νόμος επιβάλλει και αναδρομικότητα και για το έτος 2023. Συγκεκριμένα και με βάση το νόμο: Το τέλος επιτηδεύματος παραμένει, μειωμένο κατά 50%. Επιβάλλεται τεκμήριο ελάχιστου ποσού καθαρού εισοδήματος με συνέπεια την υπέρμετρη φορολόγησή μας είτε έχουμε εργαστεί είτε όχι, μέτρο εξαιρετικά άδικο λόγω της εποχικότητας των επαγγελμάτων μας, αλλά και της περιπλοκότητας της εργασίας μας, θεωρώντας ότι είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες, ενώ σε κάθε περίπτωση και με βάση τους ήδη υφιστάμενους νόμους ασφαλιζόμαστε ως μισθωτοί και είμαστε μισθωτοί. Μοναδική περίπτωση απαλλαγής από το τεκμήριο είναι εάν έχουμε συμβληθεί έχοντας αμειφθεί με τιμολόγιο με έως και τρεις εργοδότες. Εάν όμως στην περίπτωση αυτή έχουμε και μισθωτές υπηρεσίες από άλλες εργασιακές συμβάσεις τότε εντασσόμαστε κανονικά στο τεκμήριο. Παραμένουμε ως ήδη έχει σε ό,τι αφορά το ΦΠΑ και την παρακράτηση Φόρου. Όλα τα ανωτέρω ισχύουν και για τη χρήση του 2023. Δηλαδή απροειδοποίητα επιβάλλονται τεκμήρια και φόροι για το έτος 2023 στο τέλος του έτους, στερώντας μας έστω και το δικαίωμα έγκαιρης διακοπής του τιμολογίου παροχής υπηρεσιών. Οι συνέπειες του νόμου θα είναι, πέραν της άδικης και πέρα από κάθε λογική φορολόγησής μας, να υπάρξει αθρόα διακοπή του τιμολογίου παροχής υπηρεσιών και από τους τελευταίους συναδέλφους που μέχρι τώρα το χρησιμοποιούσαν, αλλά και η αποτροπή έναρξής του από όσους συναδέλφους είχαν την πρόθεση να το αποκτήσουν για να μπορούν να αμείβονται από μία σειρά προβλεπόμενων δραστηριοτήτων με βάση τη σχετική και από δεκαετίες ισχύουσα νομοθεσία. Καλούμε άμεσα την κυβέρνηση να αναθεωρήσει τις αποφάσεις της σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους στο Θέαμα Ακρόαμα και να εισακούσει τα αιτήματά μας με ψήφιση σχετικής τροπολογίας. Διαφορετικά το ψηφισθέν νομοσχέδιο θα αποτελέσει άλλο ένα πλήγμα στους καλλιτέχνες και τους εργαζόμενους στην Τέχνη και τον Πολιτισμό. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ Π.Ο.Θ.Α. By Kostas Kehagioglou|19/12/2023|0 Comments πηγή: https://potha.gr/2023/12/19/επιστολή-για-τις-συνέπειες-του-πρόσφα/
    0 βαθμοί
  19. Στην περίπτωση των live στα μαγαζιά γίνεται πρόσληψη - απόλυση από την επιχείρηση. Αυτό που συμβαίνει ήδη.
    0 βαθμοί
  20. Το πρώτο εξάμηνο του έτους υπήρξαν διάφορες αναφορές ότι θα πουλούσαν τον κατάλογο τους έναντι 1,1 δισ. δολαρίων. Έκτοτε δεν ακούστηκε κάτι. Εάν και... εφόσον, θα είναι το μεγαλύτερο deal σε αυτόν τον τομέα της μουσικής βιομηχανίας.
    0 βαθμοί
  21. κυρίως σαν preamp... με βολεύει επειδή έχει έντονους και ευδιάκριτους χαρακτήρες (το σόναρ έχει ποιοτικές εξομοιώσεις αλλά διακριτικές και σχετικά thin)... αλλά όμως όντως π.χ. και σε ένα buss με hard ρυθμικές το χρησιμοποιώ πολλές φορές ως μεσοσταθμικό hard saturator (ενίοτε σε συνδυασμό με το εκπληκτικό Antares Warm) με αποτελέσματα που κάποτε μπορεί να μου έτρωγαν και ώρες μπροστά σε ένα patch bay με outboard για να πετύχω (τηρουμένων των αναλογιών πάντα, μη πάμε στο άλλο άκρο ?)... μια και το ανέφερα, το ΑW σε πολύ χαμηλές τιμές που διεγείρουν ελάχιστα την "λάμπα" είναι φοβερό εργαλείο tube warm "παρουσίας" από vocal tracks μέχρι τα όρια της φαντασίας σου σε συμφωνικά σύνολα εγχόρδων... μαζί με το SPL TwinTube με διαφορά τα καλύτερα εξ αυτών που γνωρίζω στο είδος τους... τέλος επ ευκαιρία να πω ότι ο Alex με προβλημάτισε και ενώ το Kelvin το είχα σχεδόν παροπλίσει για λόγους εργονομίας όπως είπα παραπάνω, μπήκα χθες στο τριπ να το σκαλίσω περισσότερο αφιερώνοντας του τον χρόνο που τελικά αξίζει... ε είναι απίστευτες οι δυνατότητες παραμετροποίησης συνδυασμών και ηχητικών χρωμάτων που σου προσφέρει αν ασχοληθείς... από δω και πέρα θα ναι το κύριο "παιχνιδάκι" μου για καιρό νομίζω....?
    0 βαθμοί
  22. Για να επιστρέψουμε στο αρχικό θέμα, το πρόβλημα είναι ότι τα "ανεβοκατεβάσματα" στο youtube τα διαχειρίζονται οι εταιρίες και όχι τα ίδια τα συγκροτήματα φυσικά. Θα μου πεις "ναι αλλά τις εταιρίες, τα συγκροτήματα τις έχουν προσλάβει να διαχειρίζονται τα πνευματικά τους δικαιώματα". Όχι ακριβώς. Ειδικά μπάντες διαμετρήματος queen, απλά έχουν ατζέντη που ασχολείται με όλα αυτά και οι ίδιοι δεν έχουν ιδέα τι γίνεται από πίσω. Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι η πρώτη (ούτε η τελευταία) φορά που κατεβαίνει βίντεο από live. Εξαρτάται από το πόσο αυστηρή πολιτική έχει η εκάστοτε εταιρία που εκπροσωπεί τα διακαιώματα του εκάστοτε καλλιτέχνη και τι πολιτική ακολουθεί για τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη. Π.χ. μέχρι πριν λίγα χρόνια, δεν έβρισκες στο youtube ούτε για πλάκα Bob Dylan και Prince. Ούτε στουντιακές ηχογραφήσεις, ούτε live ούτε τίποτα. Επέτρεπαν όμως τα covers π.χ. 'Όποιος ενδιαφέρεται για το θέμα αναλυτικότερα, μπορεί να βρει αρκετά σχετικά βίντεο στο κανάλι του Beato που έχει ασχοληθεί διεξοδικά με το θέμα.
    0 βαθμοί
  23. Εχουν περασει απο τα χερια μου 2 800αρηδες των 100 βατ που ηταν θηρια εννοειτε αλλα αφου τους πουλησα γιατι αντικειμενικα δεν σου χρειαζεται ενα τετοιο θηριο πηρα τον 20βατ κεφαλι μαζι με μια καμπινα 1936 vintage (celestion vintage speakers). Συμφωνω με οτι εχει γραψει ο @gkourmoul1 και ειδικα για το ποσο versatile ειναι ο ενισχυτης. Μπορεις να παιξεις οτι μα οτι θες. Τον χρησιμοποιω με τα παρακατω πεταλια: Greer Southland Overdrive Catalinbread Belle Epoch Earthquaker Devices Ghost Echo Dunlop Jerry Cantrell Wah Και ακουγεται απιστευτα καλα. Ειναι απο τους ενισχυτες που σε εμπνεουν να παιξεις κιθαρα. Επισης πρεπει να σημειωθει οτι μπορει να γινει πραγματικος Bedroom amp καθως το μαστερ του ακομα και στο 2 ακουγεται μια χαρα. Ειχα και τον 2525 τον 20αρη και εχω επισης και τον Πλεξι τον 20αρη. Με κλειστα ματια προτεινω οποιος ειναι σε επιλογη αγορας μεταξυ των τριων να χτυπησει τον 800 και δεν θα το μετανιωσει.
    0 βαθμοί
  24. Εεεεεε ναι, επειδή έχει πολύ headroom ???
    0 βαθμοί
  25. Γειά σου φίλε μου και καλές γιορτές και σε εσένα!!!! Με υγεία πάνω από όλα!!!! Επ' ευκαιρίας να αναφέρω πως έβγαλα μερικά μέτρα από τα Vocals γιατί με εκνεύριζε η επανάληψή τους?
    0 βαθμοί
  26. Και το ηχείο του (ανοιχτό πίσω) και extra καμπίνα. Συνδυασμός δηλ ανοιχτό με κλειστό ηχείο. Θ’ ακούσεις full spectrum.
    0 βαθμοί
  27. Ναι σαν ποιοτητα θα ειναι καλυτερη η υψηλη αναλυση, αλλα τα DAW, τα GUI των plugin και ολα αυτα IMHO δεν ειναι και κατι που θα τρελαθεις και ολας, πιο πολυ θα με απασχολουσε το να εχουν οντως σωστη υποστηριξη σε περιεργα scaling, ειναι κλασσικο υλικο για horror stories αυτο. Οσο αφορα τις πολλαπλες οθονες, αυτες με βολευουν οταν δουλευω με βιντεο. Στη σκετη μουσικη προτιμω μια οθονη και καλη, με σωστη διαχειρηση των Screensets/ workspaces, παλιοτερα δουλευα και στα μουσικα με πολλαπλες, αλλα αυτο το περα δωθε του λαιμου μου σπαει τα νευρα, προτιμω να ειμαι αλφαδιασμενος και να εναλλασω περιβαλλοντα, γουστα ειναι αυτα βεβαια.
    0 βαθμοί
  28. Δεν είναι δώρο-άδωρο. Όταν βλέπεις ένα α (άλφα) στην οθόνη, βλέπεις τα όρια ενός σχήματος, τα οποία απαρτίζονται από κουτάκια. Αν - στο ίδιο εμβαδό για το α - διπλασιάσεις τα κουτάκια, τότε βλέπεις καθαρότερα τα όρια του σχήματος, και αυτό αναγνωρίζεται άμεσα σαν καλύτερη ποιότητα. Και ακόμη καλύτερα, γίνεται με περισσότερες οθόνες. Τώρα αν έχεις και χρήματα ώστε να το κάνεις με 4 οθόνες των 4Κ η κάθε μία (με το απαραίτητο scaling) εκεί όλοι οι φίλοι σου θα προσκυνήσουν.
    0 βαθμοί
  29. Τον δουλεψα με κλειστή καμπίνα 1x12, πριν αλλάξω το μεγάφωνο. Ειχε λιγα μπάσα παραπάνω, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Προφανώς θα εννοείς 2x12 και άνω. Ίσως δοκιμάσω να του βάλω το g12-65, που έχω στον origin. Έχει παραπάνω μπάσο, αν και σε υψηλή ένταση έχει πιο αισθητά μπάσα. Δεν θέλω πολλά μπάσα έτσι και αλλιώς.
    0 βαθμοί
  30. Ε λογικα ο marathon εχει το αναλογο scaling. Βεβαια αν ειναι να εχεις τεραστια αναλυση, για να κανεις στο τελος scaling για να βλεπεις σαν αΘρωπας, δηλαδη να εχεις μεγαλη αναλυση για να βλεπεις τις ιδιες πληροφοριες με μια μικροτερη, ειναι δωρο αδωρο. Ο σκοπος ειναι να εχεις μεγαλη αναλυση για να βλεπεις πολλα πραγματα ταυτοχρονα, πολλα καναλια, plug ins κλπ. Αυτο για να γινει στην πραξη χρειαζεται και μεγαλη οθονη, αλλιως παρε μια μικροτερη με μικροτερη αναλυση.
    0 βαθμοί
  31. Πρόσθεσε και μια κλειστή καμπίνα 8Ω και θ' ακούσεις και τα μπάσα που λέιπουν. ?
    0 βαθμοί
  32. Ακριβώς αυτό...γι αυτό ρώτησα για τι δουλειά τη θέλει ο ΟΡ. Πάντως είσαι στο μυαλό μου. Σκέφτομαι να πάρω ένα "μεγάλο" Μac Mini για τα μουσικά μου και επειδή δεν με ενδιαφέρει εκεί το χρώμα έβλεπα κάτι τέτοιες οθόνες?
    0 βαθμοί
  33. Ναι, η Apple απ'ότι φαίνεται αδιαφορεί για τα περιφερειακά τρίτων, και γενικώς για όλους τους "τρίτους." Ζει μονίμως στον κόσμο της. Το κατάλαβα αυτό όταν πριν κάποια χρόνια έστειλα ένα mms σε ένα iphone φίλου, και ακόμα το περιμένει.? Λίγο μετά μού εξήγησε ότι mms μπορεί να λάβει μόνο από άλλα iphones. Απίθανοι...
    0 βαθμοί
  34. Η μεγάλη πλάκα είναι ότι το άτομο γράφει "I've wasted my money on this monitor", όχι "I've wasted my money buying an Apple computer"....
    0 βαθμοί
  35. Ενδεικτικά πάντως, έχω έλθει σε επαφή με τα παρακάτω προβλήματα: - Μη-σωστή ανάγνωση από την οθόνη των υποστηριζόμενων αναλύσεων με αποτέλεσμα να στέλνει ο Μακ, σήμα που δεν αξιοποιεί σωστά την ανάλυση της οθόνης. - Γεωμετρική μονομερής παραμόρφωση, στον άξονα Χ ή´/και Υ, μη-σχετιζόμενη με την υποστηριζόμενη ανάλυση. - Εμφάνιση φαινομένου banding. - Χρώμα κατώτερο σε ποιότητα του αναμενόμενου. - Παρανοϊκή συμπεριφορά σε ζητήματα sleep, standby και γενικότερου power management. - Ήχος σε λάθος sample rate (για οθόνες που έχουν ενσωματωμένα ηχειάκια). - Φωνές νεκρών μέσα από την οθόνη ενώ εμφανίζεται white noise (όχι, αυτό ήταν από ταινία).
    0 βαθμοί
  36. Χρησιμοποιώ τα ενσωματωμένα plug-ins του reaper ? εκτός από κιθάρα που χρησιμοποιώ amplitude.
    0 βαθμοί
  37. Μου ήρθε ένα notification το απόγευμα: Congratulations! You've increased your rank to Noizholic! Και σκέφτομαι: τώρα αυτό είναι φιλοφρόνηση ή προειδοποίηση ότι έχω εθιστεί. Λίγο και από τα 2 μάλλον. Είπα λοιπόν να κάνω ένα απολογισμό και κατέληξα στα παρακάτω. Γράφτηκα το 2007, αλλά μόλις τα 3 τελευταία χρόνια άρχισα να συμμετέχω. Σε αυτό το διάστημα γνώρισα αρκετά παιδιά, κάποια από αυτά και δια ζώσης. Έμαθα πολλά, έκανα ενδιαφέρουσες κουβέντες, έκανα μουσικές συνεργασίες και πήρα πολλά ερεθίσματα ώστε να παίξω περισσότερη μουσική και επιτέλους να βάλω σε μια σειρά τις ιδέες μου και να ολοκληρώσω δικό μου κομμάτι. (https://www.noiz.gr/mix/mpamps-no-more-excuses-r963/) Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους είχαν την υπομονή να ασχοληθούν και να σχολιάσουν τα όποια πονήματα μοιράστηκα, καθώς και σε όλους όσους απλόχερα μοιράζονται τη γνώση τους. Ειδική μνεία στους παρακάτω που νιώθω να έχω μια οικειότητα παραπάνω: @fusiongtr @gkourmoul1 @dimsonic @vrasidas27 @PAL @Alex Raptakis @roberto30
    0 βαθμοί
  38. Γεια σας, σήμερα κυκλοφορήσαμε σε διάφορες πλατφόρμες την τελευταία μας δουλειά. Οι ηχογραφήσεις έγιναν την περίοδο 2018-2021, κλπ κλπ. https://beetroot.bandcamp.com/album/2-a-m?fbclid=IwAR2ALGn8hv3WBlPJBOKutT3KVwYozAYlEKys46EnGMT4mwl7MHcjTzyGl08 Sotiris Nikolaou: music, lyricsPetros Papavasileiou: music, orchestration, guitars, synthsPantelis Nikiforos: backing vocals (tracks 1, 2, and 4)Thodoris Sofopoulos: drums (track 6)Sophie lies: vocals (track 7)mixing: Pantelis Nikiforosmastering: Nikos Lavdasartwork: +wolframgrafik
    0 βαθμοί
  39. ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τα καλά σας λόγια! σε geartalk, για όποιον ενδιαφέρεται, θα αναφέρω τα συνθς που εχoυν χρησιμοποιηθεί στις ηχογραφήσεις casio sk1 behringer model-d behringer deepmind roland tr-8 korg volca sample elektron machinedrum vermona perfourmer fun fact (ίσως), το fall into the sun δεν εχει συνθ, είναι όλα (κακοηχογραφημένες) κιθάρες είτε με ebow ή με το ehx mel-9
    0 βαθμοί
  40. Σωστά αφομοιωμένες, και όχι πάντα πρόδηλες, επιρροές. Στίχοι που δεν είναι γελοίοι (κάτι που δεν είναι αυτονόητο όταν γράφεις σε μη-μητρική γλώσσα). Προσοχή σε ηχοχρώματα, ρυθμική αγωγή και ύφος. Τι να λέμε τώρα.... θες να γυρίσεις μία ταινία για να βάλεις τα τραγούδια μέσα... θυμάσαι άθελά σου την ώρα και τη στιγμή που παρέλαβες από άγνωστο (σα να ήταν πρέζα) την κασσέτα των Κεφάλαιο 24, έξω από το Happening.... θες το παλιό σου πικάπ, να το ανάψεις να βάλεις το "δίσκο" να παίζει... αναρρωτιέσαι (προσποιητά, καθώς ξέρεις την απάντηση) τι να γίνεται ο παλιός σου φίλος ο Χάρης που έπαιζε κιθάρα.... ακούς τα φωνητικά της κοπελιάς και σου θυμίζουν αντίστοιχα φωνητικά που είχες γράψει εσύ σε τραγούδι του Χρήστου, από κοπέλα που είχες μόλις γνωρίσει και δεν ξαναείδες ποτέ... Γενικά, άμα βγει καλύτερος δίσκος σε αυτό το genre στη χώρα, με ενημερώνετε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...