Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5340


  2. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2513


  3. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1426


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/19/23 σε Αναρτήσεις

  1. Ό,τι άκουσα μου άρεσε πολύ αλλά δε μας λες σχεδόν τίποτα αγαπητέ Βαϊσίλη. Ούτε λίγα λόγια για την μπάντα, ούτε τα μέλη, ούτε πού κυκλοφόρησε το EP και από πού μπορεί να το αποκτήσει κανείς.
    2 βαθμοί
  2. με γειες............... καταπληκτικο review. ακουγεται σαν επιτυχημενη επιλογη. Ο ενισχυτης λογικα ειναι εργαλείο. Το καλο ειναι οτι παιζει καλα και καθαρα. Να τον χαρεις
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. Α ρε blue. Απίθανο. Πόσο 2am είναι όλος ο δίσκος! Όλα είναι ακριβώς όπως πρέπει (και ήθελε ο δημιουργός του) να είναι. Μπράβο.
    1 βαθμός
  5. Και γιατί το λες "ατάλαντο" το παιδί? Οι Queen απ'ότι φαίνεται έχουν άλλη γνώμη...?
    1 βαθμός
  6. Πολύ εύηχο και στυλάτο, πολύ όμορφη δουλειά μπράβο ! καλοτάξιδο!
    1 βαθμός
  7. Πάρα πολύ ωραίο!!! Από μένα 10άρι
    1 βαθμός
  8. Εγώ θα πω μόνο συγχαρητήρια για την επιλογή των ήχων και την εκπληκτική ενορχήστρωση.
    1 βαθμός
  9. Πολύ ωραία και τα 3 τραγούδια. Ωραία ατμόσφαιρα. Ωραία χροιά στα φωνητικά. Ξεχώρισα το Myself. Καλή επιτυχία.
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Είναι πιθανό τα Clubs να καταργηθούν. Υποσκιάζουν το forum, σαν να έχουμε 2 forum. Δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω και περισσότερο μπερδεύουν.
    1 βαθμός
  12. Συνεχίζουμε να κρίνουμε εξ ιδίων. Το παρεΐστικο/καφενειακό κλίμα για όλους εμάς που γράφουμε σε αυτό το θρεντ (ή για την συντριπτική αυτών που γράφουμε) είναι κάτι που μας αρέσει, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό. Αλλά υπάρχουν και όλοι αυτοί που δε γράφουν σε αυτό το θρεντ και ούτε πρόκειται. Που θέλουν να μπουν σε μια κοινότητα και συναντούν χαβαλέ στο 99% των θεμάτων και μάλιστα χιούμορ με άπειρες αναφορές εσωτερικού τύπου, που αν δεν είσαι μέλος τουλάχιστον κάποιον καιρό, δεν πρόκειται να καταλάβεις. Μοιραία, πολλοί από αυτούς θα αισθανθούν παρείσακτοι, θα φοβηθούν, κλπ κλπ. Θα μείνουν τελικά μόνο στην ανάγνωση. Επίσης η πλάκα που κάνουμε μεταξύ μας, έχουμε πάντα την εντύπωση ότι γίνεται οικουμενικά αντιληπτή και ότι την αντιλαμβάνονται ως πλάκα όλοι. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι έτσι. Για πολλούς μπορεί να ακατάληπτη, ενοχλητική ή ακόμα και προσβλητική. Θα μου πεις: να μην βλακεύουμε καθόλου δηλαδή με δικαιολογία ότι κάποιος μπορεί να προσβληθεί; Αυτό πάει σε πεδία ακραίας πολιτικής ορθότητας. Όχι βέβαια, απαραίτητος είναι και ο χαβαλές και το βλάκευμα. Αλλά όχι σε αυτή την ποσότητα που τελευταία άγγιζε το 100%. Και ξαναλέω: τα γράφω για να τα διαβάζω και εγώ.
    1 βαθμός
  13. Πολύ μεγάλη κοινωνιολογική ανάλυση και θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες πάνω σε αυτές τις παραγράφους και μόνο. Αν θες τη δική μου ιστορική ανάλυση για τα πρώτα χρόνια, που δεν ξέρω αν τα πρόλαβες, η αρχική επιτυχία του noiz ήταν ότι επρόκειτο για ένα site απολύτως inclusive. Καθώς μεγάλωνε και αποκτούσε κάποιο κύρος κάποιοι την είχαν δει ήδη "παλιοί φαντάροι", υπήρχαν εσωτερικά χαζοαστειάκια στα threads που άνοιγαν πιο καινούργια μέλη. Στην πορεία αυτό εκτροχιάστηκε και το site σου επέτρεπε ακόμη και να φτιάξεις usernames και υπογραφές που τρολάρουν άλλα μέλη. Το site είχε ήδη ξεκινήσει να γίνεται πιο εχθρικό, λιγότερο inclusive. Καθώς το club έκλεινε, η αίσθηση ιδιοκτησίας των παλιών μεγάλωνε και παραγνωριστήκαμε, ξεκίνησαν και οι προσβολές και τα ξεκατινιάσματα και το site ξεκίνησε να γίνεται και πιο απωθητικό για τον μέσο άνθρωπο που δε συμμετέχει σε fora για να βγάζει την κοινωνιοπάθειά του. Εστώ κι αν δεν αφορούσαν εμένα οι προσβολές, ένιωθα την κριτζιά καθώς χάζευα τα threads. Επίσης υπήρχαν μέλη με πολύ ελεύθερο χρόνο που μονοπωλούσαν όλα τα threads κάνοντας τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια blanket statements χωρίς να ξέρουν πάντα για τί μιλάνε και σε ένα κλίμα χαβαλέ (ποιος ξέρει, ίσως υπολογίζοντας ότι ο άλλος έχει την κριτική ικανότητα να μην τους πάρει στα σοβαρά;) Αυτό αφαίρεσε πολύ από την εγκυρότητα του site. Ήδη είχε ξεκινήσει να ακούγεται στα Εξάρχεια το "εντάξει, δεν είναι για τους παίρνεις σοβαρά αυτούς, ορίστε πάρε άκου από μόνος σου..." Οι πολιτικές συζητήσεις ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο. Εκεί εγώ αποχώρησα για καμιά δεκαετία γιατί έμπαινα λίγο να αποτοξινωθώ σε κάνα μουσικό κι έβλεπα τα ίδια και χειρότερα (οκ εξαιρώ το twitter που απλά άγνωστοι βρίζουν αγνώστους). Εκεί βέβαια το noiz έγινε και εξαιρετικά αντιπαθητικό σε πααααααααααρα πολύ κόσμο, με δεδομένο ότι οι περισσότεροι μουσικοί (φίλοι μου τουλάχιστον) ανήκουν κατά βάσει σε διαφορετικό στρατόπεδο από αυτό που κυριαρχούσε στα εδώ threads. Αυτά δεν τα λέω τώρα ως μετά Χριστόν προφήτης. Το τί συνέβαινε και την κατάληξη που θα είχε τα είχα γράψει και τότε. Εnd of part one ?
    1 βαθμός
  14. Απ' όσο θυμάμαι, το noiz φτιάχτηκε και άνθισε σε μία περίοδο οικονομικής ευφορίας, καθώς ένα ταλαιπωρημένο κοινό μουσικών (ταλαιπωρημένο από τις εμπορικές πρακτικές διαφόρων μουσικών οίκων στην Ελλάδα), συναντήθηκε έχοντας χρήματα στην τσέπη του και - επιτέλους - ένα διεθνές πολυκατάστημα μουσικών οργάνων που τον σεβόταν και καθιστούσε το όνειρο απόκτησης σοβαρού εξοπλισμού, ρεαλιστικό. Πάνω στην κοινή βάση πεποιθήσεων ότι η τοπική αγορά μουσικών οργάνων και ηχητικού εξοπλισμού είχε πολύ σοβαρά θέματα, κτίστηκαν διαφωνίες, καυγάδες, αντιλογίες (ναι) αλλά κυρίως κτίστηκε η αντίληψη ότι μπορούσε κάποιος να δώσει χρήματα που να πιάσουν τόπο. Οι καθαρά μουσικές συζητήσεις είχαν πάντα δεύτερο ρόλο, αντίθετα, οι συζητήσεις για κιθάρες, μικρόφωνα, προγράμματα κλπ είχαν πάντα τον πρώτο ρόλο. Και αυτές προϋποθέτουν χρήματα. Την περίοδο της λεγόμενης οικονομικής κρίσης, ήταν λογικό να γίνουν συζητήσεις ακριβώς διότι ξαφνικά έγινε μία παλινδρόμηση στις εποχές που δεν υπήρχαν χρήματα, οπότε αναζητήθηκαν αιτίες, υπεύθυνοι κλπ. Κανένας δεν υπέστη bullying για τις πολιτικές του πεποιθήσεις στο noiz, αντιθέτως ήταν πάντα απείρως κοσμιότερες από το σύστριγγλο που επικρατούσε στο Facebook ή το Twitter. Όποιος λέει ότι έφυγε επειδή καταπιέστηκε λέει ψέμματα, άλλωστε θα μπορούσε να έχει επιστρέψει εδώ και τουλάχιστον τρία-τέσσερα χρόνια όπου πλέον δεν υπάρχουν τέτοιες συζητήσεις. Τα έγραψα όλα αυτά, για να υπερασπιστώ όσους είχαν την ευθύνη της Διαχείρισης εκείνη την δύσκολη περίοδο, αλλά και εκείνους που συμμετείχαν, εκ' των οποίων οι πιο δραστήριοι είμαστε ακόμη εδώ. Για το θέμα του "Στράτου" (ενικός, γνωριμίες και λοιπά χαζά πράγματα), δηλαδή του μέλους fusiongtr, τελικά απ' ότι αντιλαμβάνομαι έχουμε φτάσει τις οκτώ σελίδες για ένα μπαν που δεν συνέβη. Είναι σαφές ότι κάποιοι ψάχνουν αφορμή να την πούνε στη νέα Διεύθυνση (αν όχι και την παλιά). Σε κανενός το μυαλό δεν πέρασε ότι μπορεί απλά να έγινε ένα λάθος - και αυτό ΕΙΝΑΙ πολιτική συζήτηση, οπότε το αφήνω εδώ και τώρα.
    1 βαθμός
  15. Πάντως για το flooding και κυρίως για τα κίνητρα που δίνονται σε αυτό φταίει κυρίως το UI το forum και λιγότερο τα ίδια τα μέλη. Τα topics είναι θαμμένα κάτω από δεκάδες άσχετα "καρφιτσωμένα" θέματα, σαν να σου λέει το site μη ρωτήσεις για αυτό, λύθηκε το 2005... Οπότε το μάτι πέφτει πιο εύκολα στο "συμβαίνει τώρα", κάτι που φυσικά ευνοεί όσους κάνουν flooding. Τώρα τη λογική του 1 post ή των 100.000 εγώ δεν την καταλαβαίνω, ίσως γιατί δεν υπάρχει σε κανένα άλλο forum του εξωτερικού. Οποιοδήποτε μέλος πρέπει να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα ή τουλάχιστον να μην τρολάρεται. Δηλαδή αν ένα παιδί που δεν ξέρει και πολλά, τρολάρεται απ το πρώτο thread και δεν ανοίξει ποτέ δεύτερο, όλα καλά και ποιος νοιάζεται; Είμαστε μουσικοί ή καραβανάδες στα Ελληνικά στρατά;
    1 βαθμός
  16. Τα παρακάτω αφορούν και εμένα μια και ουκ ολίγες φορές έχω παρασύρει και παρασυρθεί σε offtopic, χαχανητά, χαβαλέ κλπ.: Κάθε κοινόχρηστος χώρος χρειάζεται ρύθμιση και επίβλεψη. Χωρίς αυτά, οποιοδήποτε πεδίο δραστηριότητας όπου συμμετέχουν άνω του ενός, είναι καταδικασμένο σε ξεχείλωμα και παρακμή. Κι αυτό γιατί απλά δεν είναι κομμάτι της ανθρώπινης φύσης ο αυτοπεριορισμός χωρίς κάποιου είδους επιβολή. Το αντίθετο για την ακρίβεια. Δεδομένων των παραπάνω, αν το moderation παραμείνει ως είχε έως τώρα, η διοίκηση του φόρουμ θα καλείται κάθε τόσο να μαζεύει ένα χάος. Προσωπική μου άποψη είναι ότι χρειάζεται κάποιου είδους διαχωρισμός των θεμάτων (κάτι στο πνεύμα αυτού που πρότεινε ο Μάνος). Τέλος να πω ότι στο παρόν θέμα που δημιουργήθηκε, μιλάμε/γράφουμε και πάλι όλοι εμείς που είμαστε αρκετά έως πολύ ενεργά μέλη του φόρουμ. Όμως υπάρχει κι ένα άλλο μεγάλο κομμάτι κοινού το οποίο είναι αυτό που απλά διαβάζει και δε γράφει καθόλου ή σχεδόν καθόλου. Καλό θα ήταν να σκεφτούμε ότι η παρεΐστικη διάθεση και η συνεπακόλουθη συμπεριφορά, πιθανότατα αποτρέπουν τη συμμετοχή και δυσκολεύουν πολύ την πρόσβαση σε θέματα σε αυτούς τους ανθρώπους.
    1 βαθμός
  17. Marshall SC20C JCM800 Έπεσε στα χέρια μου πριν λίγες μέρες ο μικρός JCM800. Έκανα μια ανταλλαγή με έναν φίλο, όπου είχε στην κατοχή του τον εν λόγω ενισχυτή, καθώς και τον mini jubilee 2525c. Για πολλές ώρες έπαιζα και με τους δύο ώστε να μπορέσω να αποφασίσω, και εν τέλει επέλεξα τον JCM (θα αναφερθώ παρακάτω στη σύγκριση μεταξύ των δύο). Θα εστιάσω στον ήχο του, και θα προσπαθήσω να περιγράψω τον τρόπο λειτουργίας του. Πρώτες εντυπώσεις Ο sc20c έχει αρκετά μαζεμένο σουλούπι για την κατηγορία του. Έχει λίγο μικρότερο μέγεθος από τον Origin 20, και πολύ μικρότερο από τον mini jubilee. Ακόμα και το βάρος του που αγγίζει τα 15 κιλά, δεν είναι υπερβολικό. Αρκετά μανιτζέβελος ενισχυτής. Το 10ιντσο V-type της Celestion δείχνει υπερβολικό μέσα στην semi- closed καμπίνα του ενισχυτή, η οποία χωράει άνετα ένα 12ιντσο (όχι που δεν θα το δοκίμαζα…). Για 20 watt, ο ενισχυτής είναι πάρα πολύ δυνατός. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το ατελείωτο headroom. Ειδικά στο high input, και με gain στο 25%, η ένταση των καθαρών ξεπερνάει κατά πολύ άλλους 20άρηδες ενισχυτές. Δεν θα ανησυχούσα μη μου λήψει το headroom σε καμία περίπτωση, σε μικρά και μεσαία events. Με τον origin 20, τον rocker terror 15, θα ήμουν πολύ οριακά. Με τον JCM τους ξεπερνώ, για πλάκα, ακόμα και στα 5 watt, με τον ήχο να είναι ελαφρώς σπασμένος. Επίσης, μου έκανε εντύπωση πόσο καλή πλατφόρμα είναι για κάθε είδους πετάλι (σε αντίθεση με τον jubilee). Ειδικά στο low input, που έχει πιο ουδέτερο καθαρό ήχο, μπορούν ακουστεί τέλεια οποιοδήποτε pedalboard. Κάποιος θα μπορούσε να τον αγοράσει τον ενισχυτή αυτόν μόνο για το low input, άλλωστε. Το άλλο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι το πόσο καλά μπορεί να παίξει σε πολύ χαμηλή ένταση, ακόμα και στο high input. Στο low μπορείς να παίξεις στα 20 watt με gain και master στη μέση, χωρίς να ενοχλήσεις το δίπλα διαμέρισμα. Στο high παίζεις με master στο 2, και ο ήχος είναι ο σχεδόν ίδιος με το master στο 8. Τα βρώμικα του ενισχυτή αρκούν μετά βίας για Old school heavy metal, με hot διπλούς. Με ένα od πετάλι να σπρώχνει, απλά σε πάει στον παράδεισο. Τα bell-like καθαρά είναι εξαιρετικά και λαμπερά. Με έπεισαν γρήγορα ότι πρόκειται για ενισχυτή που δεν “ντρέπεται" για τον καθαρό του ήχο. Ήχος Ενδιαφέρον έχει το πόσο καλά λειτουργεί το master volume. Ανοίγοντάς το, η ένταση ανεβαίνει γραμμικά μέχρι το τέλος. Ο ήχος δεν διαφοροποιείται, αλλά δίνει την αίσθηση ότι αποκτά λίγο παραπάνω μπάσο, μετά το 7 (ίσως είναι και η ιδέα μου). Το σημαντικό είναι ότι ο ήχος έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το master σε όλες τις θέσεις, κάτι που κάνει τη διαφορά για κάποιον που θέλει να παίζει σε χαμηλή ένταση. Λόγω του master volume, μπορείς να δουλεύεις σε χαμηλές εντάσεις, χωρίς να θυσιάζεις ποιότητα ήχου. Τα τέσσερα χειριστήρια για το eq, επιδρούν στον ήχο, όπως θα περίμενε κάποιος. Αποτελεσματικά και με ακρίβεια. Το middle έχει πολύ μεγάλη επίδραση στο voicing. Ρίχνοντάς το, και έχει κάποιος πιο μοντέρνο scooped rock ήχο. Ανεβάζοντας το, γίνεται πιο vintage και bluesy o ήχος. Low input Το εύρος ήχων του sc20c, που μπορεί να υποστηρίξει σε υψηλή ένταση, κυμαίνεται μεταξύ sparkling καθαρού ήχου, και mid to high gain ήχου, ιδανικού για classic rock. Αναλυτικότερα, το low input, έχει κρυστάλλινα καθαρά, ενώ με τέρμα το gain ο ήχος γεμίζει “σώμα” και, ανάλογα με τους μαγνήτες, πλησιάζει στα όρια του breakup. Παραμένει καθαρός, βέβαια, και ιδανικός για να υποδεχθεί κάθε λογής πετάλι. Το master volume λειτουργεί γραμμικά και ανεβάζει την ένταση αρκετά δυνατά (σίγουρα αρκετά για να ακουστούν πάνω από έναν “χερά” drummer. Απ’ όσο έχω διαβάσει (δεν το έχω διασταυρώσει), κατά τη χρήση του low input δουλεύει μια προενισχύτρια λάμπα λιγότερη, και έτσι εξηγείται η πολύ χαμηλότερη ένταση, και ο πιο καθαρός ήχος σε σχέση με το high input. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι με master στο 2, και gain στη μέση, η ένταση υπερκαλύπτεται από την ομιλία. Με master και gain στο 5, η ένταση είναι σχετικά δυνατή για υπνοδωμάτιο, και εάν ενεργοποιήσουμε κάποιο distortion πετάλι, είμαστε στα άνω όρια του bedroom level. Όλα τα παραπάνω αφορούν τη ρυθμιση στα 20 watt. Στα 5 watt είναι ελαφρώς πιο χαμηλή η ένταση. High input Στο high input, και με το gain στο 2, ο ήχος είναι καθαρός αλλά με λίγο διαφορετικό voicing σε σχέση με το low. Οι ψηλές συχνότητες είναι πιο έντονες, και ήχος λίγο πιο bright. Χρειάζεται να χαμηλώσει αρκετά το treble και το presence, αλλά και πάλι ο ήχος είναι διαφορετικός, με περισσότερο χαρακτήρα Marshall, κάτι που γίνεται αισθητό και όταν βάλουμε πετάλια μπροστά από τον ενισχυτή. Ο ήχος από πιο στρογγυλός (στο low input) γίνεται πιο αγριωπός και πριμάτος. Πολλοί χρήστες προτιμούν αυτόν τον καθαρό ήχο για να συνδέσουν τα εφέ τους. Ανάλογα με τους μαγνήτες, ο ήχος αρχίζει και σπάει μετά το gain στο 3. Με gain στο 5 υπάρχει ελαφρύς crunchy ήχος, ενώ με gain στο 10 υπάρχει έντονο overdrive, σε επίπεδα distortion. Ήχος εξαιρετικός για ρυθμικά, αλλά θέλει “σπρώξιμο” για έναν σωστό lead ήχο. Η ένταση στο high input είναι αρκετά ψηλότερη σε σχέση με το low input. Με gain στο 3 και master στο 3, η ένταση είναι ήδη πολύ πάνω από το bedroom level. Με το master στη μέση, υπάρχει headroom για ένα δυνατό live. Ανεβάζοντας κι άλλο το master, ανακαλύπτει κανείς ότι ο sc20c έχει τεράστια αποθέματα έντασης, με τον ήχο να είναι ακόμα καθαρός. Με τέρμα το master, χρειάζεσαι ωτοασπίδες (σε κλειστό χώρο), και ακόμα το gain είναι στο 3. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αντέξει το 10ιντσο μεγάφωνο, εάν αρχίσουμε να ανεβάζουμε και το gain. Μεγάφωνο Με το εργοστασιακό V-type ο ήχος είναι αρκετά bright, και στερείται λίγο από μπάσα, αν και γενικότερα δεν είναι μπασάτος ενισχυτής (ίσως λόγω καμπίνας). Επίσης, το breakup έρχεται λίγο νωρίτερα σε σχέση με το 12άρι, το οποίο και έχει πληρέστερο ήχο. Δοκίμασα ένα Celestion G12-35XC (κάτι μεταξύ greenback και G12-H30) και δένει εξαιρετικά. Πάντως, και με το εργοστιακό μεγάφωνο, η δουλειά γίνεται και με το παραπάνω. Αρνητικά σημεία Το κύριο αρνητικό σημείο είναι ότι με το fx loop ενεργοποιημένο, υπάρχει ένα αισθητό volume drop. Ευτυχώς, υπάρχει κουμπάκι που το απενεργοποιεί. Το ίδιο συμβαίνει και στον SV20. To 10άρι μεγάφωνο δεν είναι αρκετό, ενώ υπάρχει χώρος για 12άρι, αλλά καταλαβαίνω ότι έτσι είναι η πολιτική του τμήματος μάρκετινγκ της Marshall. Τουλάχιστον, αφήνουν χώρο να μπει 12άρι… Διαφορές με τον mini Jubilee 2525c Συγκρίνοντας τους δύο combo, θυμάμαι ότι δυσκολεύτηκα να αποφασίσω ποιος μου άρεσε περισσότερο. Από τη μια ο δικάναλος 2525c έχει πιο “έτοιμο” ήχο, που δεν χρειάζεται κάποιο πετάλι για να αναδειχθεί, αλλά πάντα κάτι του έλειπε, ηχητικά. Από την άλλη ο SC20C είχε αυτό το bell like καθαρό ήχο, που έλειπε από τον άλλον, αλλά είχε εντελώς “στεγνό” ήχο. Ήθελε compressor για να μπορεί να είναι συγκρίσιμο. Επίσης, ο mini jubilee με 12αρι μεγάφωνο και τεράστιο όγκο καμπινας του, είχε αρκετά πιο γεμάτο, αλλά και σκοτεινό ήχο. Είναι έτσι το voicing του. Υποτίθεται ότι ο jubilee είναι hot-rodded jcm, αλλά δεν μπορούσε να φτάσει τον sc20c σε καθαρότητα. Το middle knob έκανε πολλά παραπάνω από το αντίστοιχο του jcm. Άλλαζε εντελώς το voicing, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλούς διαφορετικούς ήχους, σε σχέση με τον jcm, που κάνει μόνο μια δουλειά, αλλά την κάνει υποδειγματικά. Δεν τον προτίμησα για τρεις βασικούς λόγους. Με χαμηλά το master volume ακούγονταν αναιμικός. Μόλις περνούσε το 7, λες και έπεφτε μια “σφαλιάρα” στον ενισχυτή και μεταμορφώνοντας σε άγριο θηρίο. Γέμιζε με μπάσα, κομπρεσάρισμα, και απογειώνονταν η ένταση. Ακατάλληλος για σπίτι. Ένα άλλο μεγάλο μειονέκτημα, είναι ότι είναι επίσης ακατάλληλος για χρήση με πετάλια. Έχει “έτοιμο” ήχο από μόνος του, και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καθαρό boost ή ένα tube screamer σε ρύθμιση για καθαρό boost. Οτιδήποτε άλλο μου ακούγονταν χάλια. Ακόμα και στο καθαρό κανάλι, τα πετάλια μου ακούγονταν κάπως. Ανεκτός ο ήχος, αλλά όχι αυτό που θα έπρεπε. Τα ίδια πετάλια στον sc20c ακούγονταν θεϊκά. Ακόμα και όταν ενεργοποιούσα το ενσωματωμένο boost, μέσω του push-pull pot, ο ήχος χαλούσε πολύ. Ειδικά σε high gain συνθήκες (έχει πολύ gain ο ενισχυτής) ο ήδη πλαδαρός ήχος, έχανε όλη την εστίαση, λες και κάποιος χρησιμοποίησε για clean boost ένα fuzz. Επίσης, ήταν τεράστιος, σχέση με τον sc20c, και 5 κιλά βαρύτερος. Θέλει λίγο προσπάθεια στη ρύθμιση για να βγάλει σωστό ήχο. Ηχητικά samples Τα παρακάτω δείγματα ήχου είναι με το 12ιντσο μεγάφωνο Low input με στρατ (gain/master στη μεση). JCMstrat low.mp3 High input καθαρός ήχος με στρατ. jcmstrat high.mp3 Τέρμα gain με LP jcmlphighfull.mp3 Tέρμα gain και boost με boss 0D-3 με LP jcmlphighfullboost.mp3 Low input με distortion pedal jcmteleHHlowAT+.mp3 Με διάφορα πετάλια, modulation, fuzz κλπ jcm12FUZZMOD.mp3 Δείγμα με το εργαστασιακό 10ιντσο jcm2.mp3
    0 βαθμοί
  18. Παραθέτω ανακάλυψη την οποία επιμένει να μου σερβίρει ο αλγόριθμος του youtube εδώ και μέρες και στην οποία ενέδωσα εν τέλει. Είναι ένας τύπος ο Cyrus ο οποίος ανεβάζει καθημερινά βίντεο όπου παίζει κάτι υπνωτικά long-form minimal jams, συνήθως με μια 9χορδη (1 μπασα μονη και 4 double course) Esquire με πουλοβεράκι (??), ηχογραφημένη με ενα κουφό signal chain που περιλαμβάνει ένα ενισχυτάκι μινιατούρα με 1cm ηχειάκι δικής του κατασκευής, φορώντας πάντα φόρμα τραινοδηγού ενω δε μιλάει σχεδόν ποτέ. Δεν εχω ΙΔΕΑ τι συμβαίνει αλλά έχω σκαλώσει με τον τύπο, δουλεύω και εχω τα κομματια του να παίζουν στο background όλη μερα.
    0 βαθμοί
  19. Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά! Κυκλοφορήσαμε αυτό τον Δεκέμβριο το πρώτο μας EP με τίτλο Underground και είπα να το μοιραστώ μαζί σας και να ακούσω γνώμες! Καλές ακροάσεις λοιπόν!
    0 βαθμοί
  20. Εύκολο! Κιθάρα parts stratocaster hss με seymour duncan antiquities και καρφί στο headrush mx-5 (χρησιμοποίησα 2 patch που έφτιαξα) post reverb και άλλα wet effects μπήκαν από το παιδί που έκανε την παραγωγή και δεν ξέρω λεπτομέρειες! Μόλις πληροφορηθώ θα σου πω... αν και έχει αμέτρητα μπλιμπλικια ο πληκτρομπασιστας μας!
    0 βαθμοί
  21. Γεια σας, σήμερα κυκλοφορήσαμε σε διάφορες πλατφόρμες την τελευταία μας δουλειά. Οι ηχογραφήσεις έγιναν την περίοδο 2018-2021, κλπ κλπ. https://beetroot.bandcamp.com/album/2-a-m?fbclid=IwAR2ALGn8hv3WBlPJBOKutT3KVwYozAYlEKys46EnGMT4mwl7MHcjTzyGl08 Sotiris Nikolaou: music, lyricsPetros Papavasileiou: music, orchestration, guitars, synthsPantelis Nikiforos: backing vocals (tracks 1, 2, and 4)Thodoris Sofopoulos: drums (track 6)Sophie lies: vocals (track 7)mixing: Pantelis Nikiforosmastering: Nikos Lavdasartwork: +wolframgrafik
    0 βαθμοί
  22. Και εμενα για αυτο εκανα like. Φοβερος ο τυπος. Και μουρλοκομειο που εβαλε bridge cover απο Fender Jazz Bass ?
    0 βαθμοί
  23. Α, εμένα μου αρεσουν κάτι τετοια μινιμαλ, πολυ τα κανω κεφι. Οσο για την 9χορδη esquire, δεν εχω ιδεα τι/πως/γιατι, ουτε πως ειναι κουρδισμενη ουτε τιποτα, φοβαμαι να ψαξω ? Παντα στις επαλξεις!
    0 βαθμοί
  24. Αυτό ακούγεται λίγο... ανησυχητικό. ? Έχει κάποια ενδιαφέροντα σημεία, αλλά overall είναι κουραστικό - να μη σου πω "υπνωτικό"- να ακούς αυτό το μονότονο πράγμα. Εννοείται ότι ο... you know who έτρεξε για like- tele να είναι και ας είναι και 9χορδή. ? Αυτή η Esquire τι μέρος του λόγου είναι; Από που και ως που εννιάχορδη; Από που κρατά η σκούφια της;
    0 βαθμοί
  25. ΧΑΧΑΧΑ έχεις δίκιο αλλά εσκεμμένα δεν λέω τα ονόματα γιατί δεν ξέρω αν θέλουν οι άλλοι να αναφερθούν! (μην έχουμε και δράματα!) Εγώ πάντως είμαι ο Bill kapsogeorgis (Facebook) και η φωνή είναι μόνιμο μέλος (έχει συνδράμει και στα κομμάτια άλλωστε). Αυτό που ακούτε είναι home και studio (φωνές τύμπανα γράφτηκαν στούντιο). Επίσης αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να αναφέρω περισσότερα και για τον κιθαριστικό εξοπλισμό που έγραψα κλπ...
    0 βαθμοί
  26. Κάθε φορά που ανεβαίνει κάτι που δεν γνωρίζω- όπως και στην περίπτωση σας- πάντα έχω την αγωνία μέχρι να πατήσω το play... Τι να είναι πάλι τούτο; Αυτή η φορά είναι μια από τις πολύ ευχάριστες εκπλήξεις... Τα μπράβο μου.
    0 βαθμοί
  27. Χαίρομαι που σου άρεσε! έχεις δίκιο δεν είμαι πολύ καλός στο promoting, προσπαθώ όμως! Η μπάντα είναι δημιούργημα 3 ατόμων (εγώ κιθάρα, ο ντράμερ μας που γράφει τους στίχους και είχε και το όραμα γι'αυτό το σχήμα και ο πληκτράς μας που παίζει και μπάσο) και ο στόχος μας ήταν να κάνουμε κάτι σε pop dreamy στυλ (επηρεασμένοι από Still Corners για όποιος τους ξέρει). Τα κομμάτια τα γράψαμε συλλογικά (ο καθένας προσέφερε τις ιδέες του, αν και συνθετικά έχω τον κύριο λόγο) Κυκλοφόρησε μέσω του CdBaby και είναι διαθέσιμο για ακρόαση στο Spotify και στο Youtube (για αγορά ούτε λόγος προς το παρόν, ίσως μελλοντικά καθώς υπάρχουν και άλλα κομμάτια!) Ευχαριστώ τα παιδιά που το άκουσαν ως τώρα και για τα θετικά σχόλια τους, ελπίζω να τα πούμε σε κάποιο live μας. Παραθέτω και παρακάτω ta links όπου μπορείτε να μας βρείτε: lines_and_circles.gr https://www.youtube.com/@Lines-and-Circles https://open.spotify.com/artist/1KnK8j5kt1XWW50bo7XjRo?si=sNIT4pL5Tj27XjxgYLBElw
    0 βαθμοί
  28. Έπεσα χθες τυχαία πάνω του, τι μαγικό κομμάτι. Ειδικά το σημείο μεταξύ 1:00 και 1:15
    0 βαθμοί
  29. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και τα σχόλια σου! Να σαι καλα! Thanks! να σαι καλα!
    0 βαθμοί
  30. ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τα καλά σας λόγια! σε geartalk, για όποιον ενδιαφέρεται, θα αναφέρω τα συνθς που εχoυν χρησιμοποιηθεί στις ηχογραφήσεις casio sk1 behringer model-d behringer deepmind roland tr-8 korg volca sample elektron machinedrum vermona perfourmer fun fact (ίσως), το fall into the sun δεν εχει συνθ, είναι όλα (κακοηχογραφημένες) κιθάρες είτε με ebow ή με το ehx mel-9
    0 βαθμοί
  31. τα περισσοτερα τα εχετε πει. Fabfilter ProQ Universal Audio LA-2A τα πιο συχνα. Απο eq/κομπρεσσορες χρησιμοποιουσα πολυ το Virtual Mix Rack απο Slate. Βαλανε στη συνδρομη μεσα το SSL bundle κ μ'αρεσει πιο πολυ. Τελος εδω κ καμμια εβδομαδα εχω το knock clipper, κ μπαινει παντα στο drum bus. Κοβει transients που εγω δεν τα αντιλαμβανομαι, οποτε μπορω ν'ανεβασω σημαντικα την ενταση των drum bus πριν αρχιζει να χτυπαει κοκκινο. Το προβλημα δηλαδη πως μου τελειωνε το headroom οταν αρχιζε να πυκνωνει το μιξ, τουλαχιστον με τα drums λυθηκε. Οποτε αν δεν κανω κατι πολυ λαθος, θα γινει απο τα αγαπημενα μου.
    0 βαθμοί
  32. Αγαπητέ μου, στο "new", υπάρχει η δυνατότητα να φιλτράρεις ποια θέματα θέλεις να βλέπεις και ποια όχι. Και αυτό το φίλτρο σου να είναι μόνιμο. Μπορείς να διαλέξεις να μην βλέπεις θέματα που είναι άσχετα με την μουσική ή την μουσική τεχνολογία. Πρέπει όμως να υπάρχει η δυνατότητα για κάποιον να μπορεί να δει (αν θέλει) όλη την δραστηριότητα του φόρουμ (και τις συνταγές μαγειρικής), κάπου μαζεμένη, και όχι να μπαίνει από "κατάστημα σε κατάστημα" όπως έγραψε και ο φίλτατος @npap για να δει τι έχει συμβεί κατά την διάρκεια της απουσίας του.. Αυτό έχει να κάνει με την κατηγοριοποίηση. Τα modellers είναι στο guitars and amps. Αν θέλουμε λοιπόν να κατηγοριοποιήσουμε ξεχωριστά τα modellers, θα πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε ξεχωριστά και τα άλλα. Δηλαδή ξεχωριστά το amps, το οποίο θα πρέπει να χωρίζεται σε tube amps, solid state amps, digital and modelling amps, vst amps, κλπ, μέχρι να φτάσουμε στο modellers. Το ίδιο φυσικά θα πρέπει να γίνει παντού. Πχ, στο guitars, θα πρέπει να χωρίσουμε electric guitars, acoustic and electroacoustic guitars, classical guitars, other guitars (folk, gypsy, κλπ). Το ίδιο και στα πετάλια. Ξεχωριστή κατηγορία, ανά είδος (πολυεφφέ, od, modulation, distortion, κλπ). Και στα πλήκτρα το ίδιο, πιάνα, stage pianos, synths, midi keyboards, arrangers and workstations, κλπ Στα τύμπανα ακουστικά τύμπανα και ηλεκτρονικά τύμπανα. Σε όλα δηλαδή. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει η αντίστοιχη "αγορά" για κάτι τέτοιο. Δεν είμαστε gearspace Όμως υπάρχει ήδη, ένα club για συζήτηση σχετικά με modellers. Τότε θα πρέπει να υπάρχει και μια ενότητα για κλασσικά/αναγεννησιακά/παραδοσιακά όργανα. Στο κάτω κάτω, οι κλασσικές σπουδές, πάνω σ' αυτά είναι εστιασμένες. Ξαναλέω, η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν υπάρχει αγορά για τέτοιου είδους κατηγοριοποίηση. Φυσικά δεν θα ήταν κακό να υπάρχει, ίσα ίσα, θα ήταν πολύ καλό. EDIT: Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας για τα καλά λόγια, αν και δεν τα αξίζω φυσικά. Να είστε όλοι καλά.
    0 βαθμοί
  33. 0 βαθμοί
  34. υπήρξα εδώ από το τέλος των πρώτων -άντα μέχρι και τώρα το τέλος των πρώτων μου -ήντα... μια ολόκληρη ζωή πλάκα πλάκα... πλάκα?... καθόλου πλάκα... ήταν σοβαρά όλα όσα έχω αποκομίσει κυρίως σαν άνθρωπος από ένα πλήθος πολυεπίπεδα αξιόλογων ατόμων που συναναστράφηκα κατά καιρούς εδώ και ειλικρινά δεν δίνω καν σημασία στο αν κι εγώ έχω κάτι προσφέρει γιατί θα ήταν σαν να το μετράω συμψηφιστικά (πράγμα που σιχαίνομαι σαν διαδικασία γιατί αν κάποιος νοιώθει την ανάγκη να υπενθυμίζει τι και πόσο "δίνει", μάλλον πρέπει να επανεξετάσει την ποιότητα της προσφοράς του)... όπως και άλλες εποχές σε παρόμοιες "κρίσεις", ειπώθηκαν πολλά σε αυτό το νήμα τα οποία κατά πλειοψηφία είμαι πεπεισμένος ότι βασίζονται αν μη τι άλλο σε καλές προθέσεις κι αυτό είναι για μένα το σημαντικό... δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω απ το να εκφράσω μια απορία: σε ένα "πολυόροφο κατάστημα ειδικού ενδιαφέροντος" κατά βάση, που όμως διαθέτει καφετέρια με θέα στην ταράτσα, πόσο δύσκολο είναι να πίνουμε τον καφέ μας εκεί και κυρίως να καπνίζουμε έξω από αυτήν (χωρίς να μιλάω για τις φορές που θα ξεχαστούμε σαν άνθρωποι και θα παίρνουμε μαζί μας τον καφέ μας από τον δρόμο)... anyway... επειδή πάντα γράφω μετά από δουλειά και είναι μέρος της υγιούς χαλάρωσής μου (συνήθως ξημερώματα) και καταλήγω σε σεντόνια που φυσιολογικά δεν διαβάζει κανένας, το κλείνω εδώ λέγοντας ότι είμαι αισιόδοξος ότι αν τεθούν ΞΕΚΑΘΑΡΑ τα όρια μέσα από δημιουργικές συζητήσεις όπως αυτή κι όχι κουτσομπολίστικα πηγαδάκια, το πράγμα θα βελτιωθεί επιστρέφοντας το φόρουμ σε πιο "εξωστρεφείς" διαδράσεις...
    0 βαθμοί
  35. Απο τον καινουργιο δισκο του Peter Gabriel Παει και στο mood της ημερας.
    0 βαθμοί
  36. Είχα και εγώ την ίδια απορία. Ασε μη μάθεις. Θα μπλέξεις...
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...