Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/13/23 σε όλα
-
Οταν δεν υπαρχει η δυνατοτητα να εχεις οσες κιθαρες θες, με διαφορετικα χαρακτηριστικα, κανεις ο,τι θες για να φερεις το οργανο πιο κοντα στα γουστα σου. Για την ακριβεια κ 62αρα στρατ να εχεις, δικη σου ειναι, οτι θες κανεις. Αφηνοντας λοιπον τη συλλεκτικοτητα κ τις μη αναστρεψιμες μοντες στην ακρη, σε ολα τα αλλα, αν δουλεψει η μοντα δε σε νοιαζει καθολου τι σχολια θα ακουσεις. Δεν εχουν ολοι τα ιδια γουστα, ουτε τις ιδιες αναγκες. Οποτε ολα οσα εχουν ειπωθει εχουν νοημα για αυτον που το ειπε κ ισχυουν γι'αυτον. Ακουγεται λιγο κλισε αυτο, αλλα ακριβως ετσι ειναι. Ναι θα χασεις το χαρακτηρα κ την κλασσικη στρατιλα, αλλα αυτο εσενα μπορει να μη σε απασχολει καθολου. Στο κατω κατω αν δουλεψει η αλλαγη, συστηνε την ως μοντερνα στρατ μετα ή ως σουπεστρατ ?2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ανάλογα το 88ρι. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν stage pianos (με weighted keys φυσικά) κάτω απ'τη μισή τιμή του Piano de Voyage με 10-11 κιλά βάρος. Ένα MODX8+ ζυγίζει κάτω από 14 κιλά (πιο ελαφρύ από ένα Montage M6), και μια απ'τα ίδια πάνω κάτω έχουμε και στα 88ρια weighted controllers. Όσοι δεν νοιάζονται για weighted keybeds, στην συντριπτική τους πλειονότητα -μην πω όλοι- δεν είναι πιανίστες, οπότε και πάλι δεν θα σκάσουν €1,300 για την σπαστή πατάτα, θα σκάσουν €300 και θα αγοράσουν ένα 61-key controller και τέλος, ή λίγα περισσότερα και θα πάρουν ένα κανονικό synth. Το ατού του Piano de Voyage δεν είναι το μικρό βάρος του αλλά οι μικρές διαστάσεις του, αλλά αυτό το ατού εκμηδενίζεται λόγω του unweighted keybed του και της εξωφρενικής τιμής του. Ακόμα και weighted πλήκτρα να διέθετε στην τελική, σ'αυτή την ηλίθια τιμή πάλι μαύρο θα έτρωγε. Αν ποτέ το βγάλουν με weighted πλήκτρα και στα €500-600 το ξανασυζητάμε...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Παπαδαντωνάκης γενικώς εγγύηση για τα γούστα μου.1 βαθμός
-
Καταλαβαινω τι λες. Τις μη αναστρεψιμες μοντες προσωπικα τις ξεκινησα (στο τρίτο μου οργανο) όταν εμφανιζοντουσαν ενα ενα τα "προβληματα". Σιγα σιγα και με το μαλακο. Ταστα, radius, neck profile και πολλα άλλα "βγηκαν" μετα απο πολυ παιξιμο με την τοτε στρατ μου. Αυτα προκύπτουν από την χρήση. Στα πρωτα δύο, μονο μαγνητες και αυτό προφανως όχι απο την πρωτη μερα. Πάλι μετα από χρηση και εντοπισμό των "προβλημάτων". Στο συγκεκριμένο θέμα το να καρφώσει έναν μαγνήτη δεν ειναι τιποτα...εκτος και αν η κιθαρα εχει SSS routing και θελει να βάλει full size hum. Οπότε όλα καλα.1 βαθμός
-
Και μη αναστρεψιμες να ειναι οι μόντες, μια χαρά ειναι, αρκει να ξέρεις κάθε μόντα ποιο προβλημα θα σου λύσει και να μην κάνει κάποιος ότι του κατέβει στο κεφάλι. Αλλιώς και δεν θα λυσει κανένα προβλημα, και θα έχει ένα όργανο "πετσοκομμενο". Το να αγοράζει κάποιος όργανο με την σκέψη οτι κάποτε θα το πουλήσει άρα ντάντεμα, προσωπικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Το να αγοράζει κάποιος όργανο σαν επένδυση, μπορει να μην το έχω κανει ποτέ αλλά το καταλαβαίνω. Εκει την αφηνεις στο case της και δεν την αγγιζεις. Αν θελεις να παίζεις το οργανο ομως... Αν ηταν να περιμένω κάποια εταιρεία να βγάλει κάποιο μοντέλο με μπράτσο όπως το θέλω εγώ, χαιρέτα μου τον πλάτανο, let alone και όλα τα υπολοιπα που θέλω σε μια κιθάρα. Φυσικά ξέχασα να ρωτησω τον @bathan , ψάχνεις κάποιους συγκεκριμένους ήχους? Απο΄SD μαγνήτες δεν έχω εμπειρία οπότε για τον little 59 δεν έχω άποψη, είμαι στους Dimarzio, αλλά το θέμα εκτος απο τον "όγκο" που είπες είναι, τι ψάχνεις ηχητικά (SC voicing πιο παχύ? Οχι scooped με μεσαια?).1 βαθμός
-
Βαλε κ εμενα στη λιστα. Θελω μια 90's 7χορδη τζαπαν Ιμπυ, ενα stage piano με καλο κλαβιε κ τον Στρατο πισω κ ενεργο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ωρε Γιώργη τι σφηνάκι ήταν αυτό; Τελειώνει και περιμένω, περιμένω, περιμένω.... πως μας πετσόκοψε έτσι ο μπαγάσας λέω Λίγο λιγότερο δυναμικό θα ήθελα το πιάνο και τα βιολιά ώστε να αναδειχθεί ο σολιστικός χαρακτήρας της κιθάρας (πρωταγωνιστής είναι σωστά; ). Μπορεί να είναι και θέμα μίξης, δεν είμαι σίγουρος για να σου πω. Πάντως, μετά τη πρώτη ακρόσαση μου έβγαλε οτι θα μου άρεσε αν έντυνε ένα βίντεο. σσσωραίος.1 βαθμός
-
Eγω παρεπιπτοντως ποτε δεν καταλαβα την seymour duncan και την ονοματοδοσια των μαγνητων της. Ο διπλος σε σχημα μονου '59 εχει με τον διπλο 59αρη της οση σχεση εχει η παστιτσαδα με της φακες.....1 βαθμός
-
Πιανο δεν παιζεις σε non weighted. Δεν ειναι η εκταση το μεγαλο προβλημα, το οτι δεν μπορεις να αποδωσεις σαν ανθρωπος τις δυναμικες ειναι. Βεβαια ολα αυτα ειναι θεμα γουστου και υποκειμενικα. Αν ηταν με weighted πληκτρα παντως το μαραφετι, θα υπηρχε πιστευω μεγαλο ενδιαφερον. Αλλα οπως ειναι τωρα, δηλαδη sorry, ποιος θα ηθελε με αυτα τα λεφτα να παιξει με αυτο σε ενα live, μια προβα, στις διακοπες ? και δεν ξερω που, και οχι ξερω γω με το modx6; Δε θα εχουμε που δε θα εχουμε πληκτρα της προκοπης, ας εχουμε τουλαχιστον ΗΧΑΡΕΣ, και σιγα τη διαφορα στο βαρος και στο κουβαλημα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
+ Σφικτό και έξυπνο κούμπωμα των parts, μπροστινή έξοδος ακουστικών, εξαιρετική φορητότητα. - Unweighted πλήκτρα, μόνο USB τροφοδοσία, απουσία 5-pin MIDI out(s), πανάκριβο. €1,300? Σοβαρά τώρα?...?1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Ναι εδώ έχεις δίκιο,αν συμπεριλαβουμε στο σχήμα και την μύτη μου διέφυγε. Το άλλο έχει σχέση με την τεχνική αλλά δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι απίστευτα γρήγορα single lines παίζει ο Will Ray με αυτή την ακόμα μεγαλύτερη γκουμουτσα https://www.muziker.gr/fender-355-shape-classic-celluloid-picks-shell-thin12-pack?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAyeWrBhDDARIsAGP1mWT17Da2g6NfxI4ZmmBE6gZYpaLf2JsxF0mzUQ47KPAj6tpGBISejCoaAs8TEALw_wcB απίστευτα γρήγορα single lines παίζει ο Danny Gatton με αυτή την ...δείγμα από πένα https://www.thomann.de/gr/fender_pick_set_teardrop_354_heavy.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAyeWrBhDDARIsAGP1mWQhXfmupCKZKE7c14RwEGaj7uBoyOuPQCFAy6uRaRHAGx3MGsww3PMaAr7GEALw_wcB Οπότε το συμπέρασμα είναι πάντα το ίδιο: ότι βολεύει τον καθένα0 βαθμοί
-
Πριν λιγο, εχοντας την τηλεοραση στο background καθως προσπαθουσα να συνελθω απο τα αισχη που εκανα παλι με το φαγητο, ακουσα, δυστυχως δεν ειδα, αλλα ακουσα καθαρα μια διαφημιση. Η διαφημιση, σε μεγαλο καναλι, ειχε να κανει με το καινουργιο τραγουδι μιας πολυ γνωστης αοιδου, μεσα στην 5αδα των τραγουδιστριων της νυχτας σαν ονομα πιστευω. Η διαφημιση μαλιστα τονιζε και το οτι το τραγουδι ειχε γραψει ο ισως πιο πετυχημενος στο ειδος του λαικοποπ σκυλαδικου συνθετης. Η καταληξη της διαφημισης ηταν οτι το τραγουδι μπορουμε να το βρουμε στο youtube και το spotify. O tempora o mores. Ελπιζω μονο να μη δει αποτομα το θεμα ο Dimsonic. Και θα μου πει κανεις, και ποιος ακουει σε cd, ουτε ο σιντης ο ιδιος. Ηταν λιγο σοκ, αλλα με την τηλεοραση δεν το εχω, οποτε μπορει να κομιζω γλαυκες στους γλαυκους. Και μετα λεμε για montage και για το ποιον μαγνητη να βαλουμε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Στον Άγιο αναφερόμουν... Αλλά αφού το ανέφερες, ευτυχώς που οι δικές μου οι Ultex Jazz III (1.38mm) δεν είναι twix, twin, twang κοκ machines...τις επέλεξα ανάμεσα σε άλλες 4-5 διαφορετικές Jazz και κερδισαν με την μία. Και η αλλαγή έγινε απο πολυετή χρήση Primetones (παλι jazz μεγεθος, 3mm) οι οποιες παρόλο όσον αφορά το playability για μένα προσωπικά είναι ακόμα #1, μου την έσπαγαν τα πριμα, η ατάκα τους κοκ. αυτο το τσικι-τσικι... Και για τις 2 θελες πολλή προσπαθεια για να τις φθείρεις...για τις Primetone το πολυ 2-3 τον χρόνο στα δικα μου χέρια και με πολύ παιξιμο, για τις Ultex Jazz ακόμα δεν εχω στατιστικά...2 χρονια νομιζω τις χρησιμοποιώ, ακόμα δεν εχω πετάξει καμία...0 βαθμοί
-
+1000 Ειδικά αν παίζεις ρυθμικά . Για γρήγορο funk παίξιμο στυλ JB είναι ταμάμ.0 βαθμοί
-
Τι να το κάνω το Σιντι Μεσα στο άδειο μαγαζί Χίλιες φορές το σποτιφΑι Αν η πίστα είναι χΑι Οι σαμπάνιες ας ανοίγουν Και οι μΕτρ χέρια να τρίβουν ΛεΛουδα τίγκα η πίστα Και η μπάντα πρίμα Βίστα Εξτραδακια έχω κλεισμένα τα song rights μου χεΖμενα Μπόλικο το μαύρο χρήμα Όλα σούπερ στην Αθήνα Rap απαγγελία (τραγουδά ο @cos_dr μέσα από λευκή καΜπριο Λαμποργκίνι και με Καλάσνικοφ στο δεξί χέρι ,Κοχιμπα στο αριστερό): "Πεινάμε, πεινάμε δεν έχουμε να φάμε" (δις)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για όσους δεν ξέρουν, η εταιρία της Δήμητρας Κατσαφάδου. Απέκτησα μαλλιά ξανά ασούμε ?0 βαθμοί
-
Θα μεινω στην αρχη της προτασης σου. Αν απλα θες ενα πιο γεματο ηχο που να παιζει καλα με γκαζι, δοκιμασε κ το GASlite 61B plus μοντελο απο GAS pickups. Μονος, αλλα οπως φανταζεσαι κ απο την περιγραφη (Gary Moore early 80's style) , πιο τσαμπουκαλεμενος κ παιζει κ πολυ καλυτερα απο την πλειοψηφια των μονων στα γκαζια. Σκεψου την AOR περιοδο του Γκαρυ, hard rock με στρατ. Παρολα αυτα ειναι μονος με ο,τι αυτο συνεπαγεται0 βαθμοί
-
Ως τωρα πέρασαν απο τα χέρια αρκετές κιθάρες που για διάφορους λόγους, ήρθαν έμειναν για λίγο ή περισσότερο και έφυγαν 4 Strats, 1 Tele, 1 LP, 1 ακουστική Στο τέλος πάντα ήθελα κάτι άλλο απο αυτό που είχα με αποτέλεσμα να ειμαι συνεχώς σε αναζήτηση (άτιμο πράγμα το gas) Αποτέλεσμα, τις πούλησα όλες και αυτήν την εποχή έχω μόνο την HW1 διότι είμαι απο πολύ παλιά ερωτευμένος με τις stratocaster. Το σχήμα τους με έχει σημαδέψει, θυμάμαι πιτσιρικάς στο σχολείο είχα μια αφίσα του Νόπφλερ με την κόκκινη strat !!! Ο λόγος που τώρα έχω μόνο μια κιθάρα είναι πως λόγω περιορισμένου χρόνου δεν παίζω συχνά Στην ερώτησή σου θα ήθελα πιο γεμάτο ήχο στο bridge ίσως κάτι κοντά στο set του Gilmour (αν δεν κάνω λάθος είναι EMG μονοί) ή στον Fender wide range στις Tele των 70's Ωραίος στα αυτιά μου είναι και ο Chopper καθώς και ο Hot Rail0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είναι σε χαλαρή γροθιά, ούτε πολύ σφιχτή ούτε χαλαρή για να πέφτει η πένα και την πιέζω στη 2η κλείδωση όπως έγραψες. Όμως δεν έχω γενικά θέμα με το grip, από άνοιξη μέχρι φθινόπωρο όλα είναι κομπλέ, όταν πιάσουν τα κρύα δημιουργείται το πρόβλημα.. Έχω χρησιμοποιήσει και τις 4, η μώβ είναι μακράν η χειρότερη μου. Ξέρω όμως σίγουρα οτι μου αρέσει η μύτη που έχει που είναι η ίδια και στη διάφανη που λες (Ultex jazz III XL) Κάποτε είχα βάλει γυαλόχαρτο 400αρι κολλημενο με ταινία διπλής όψης και στις 2 πλευρές και με ενοχλούσε, έτσι λοιπόν το απέκλεισα σαν λύση. Βέβαια θα το δοκιμάσω με την αντιολισθητική, ποτέ δεν ξέρεις!0 βαθμοί
-
Παιδες, αν σε κάποιους από εσάς δεν σας έκατσε, δεν έχει νοημα να νομίζετε οτι δεν δουλευει και στους υπόλοιπους και να τους προτείνετε να μην δοκιμάσουν κιόλας. Δυο στρατς εδώ, και οι 2 με single coil sized humbucker μαγνήτες all across και δεν υπαρχει περίπτωση να μπουν ποτέ ξανά σαπιοι μονοπηνιοι. Για όσους πετάνε το επιχειρημα "παρε LP", αν ηθελα LP, θα είχα παρει LP. ΔΕΝ θέλω LP, θέλω εργονομια στρατ, θέλω τρέμολο, θελω ΤΡΕΙΣ μαγνητες με λειτουργικότητα στρατ (και οι 5 θεσεις ειναι 100% αξιοποιήσιμοι και σε καθαρα και σε βρώμικα) και όχι, ποτε δεν τρελλαθηκα για την θέση 2, και επαιζα με μόνο SSS για 25 χρόνια, οπότε δεν μου λειπει τίποτα. Όσο για την φοβικότητα της αλλαγής οποιουδήποτε component στα όργανα, τι να πω. Το οτι βγήκε κάτι απο το εργοστάσιο δεν σημαινει οτι βγήκε για σενα και για μενα. Ε, κάνε το εργοστασιακο όργανο δικό ΣΟΥ με το να κάνεις όποιες αλλαγές και mods θα σε βοηθήσουν στο παιξιμο, στον ήχο κοκ, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε... Αλλιώς όπως την πήρες, βαλε την σε σελοφάν και κοιτα την. ΥΓ: το πανευκολο μοντάκι με το #2 tone να γινει dedicated για τον bridge, όταν μιλαμε για κλασσικους μονοπηνιακους δεν σώνει καμία κατάσταση με τον bridge...εκτός από το οτι όσο κανεις roll off, θα χάνεις και preceived ένταση, είναι που είναι και scooped απο κατασκευής, μάλλον θα γινουν χειρότερα τα πραγματα (φυσικα και το είχα κάνει, όσο unusable ήταν ο bridge πριν για καθαρά, ήταν και μετά, μαγνητες 57/62 και 3 σετς CS69). Φυσικά άλλο ένα πράγμα που μπορεί να δοκιμάσει κάποιος και να αποφασισει αν του κάνει ή οχι, αυτη ηταν η δικη μου εμπειρία. Με διπλό (full ή SC sized) για μενα το tone για τον bridge, όσο περισσοτερα μεσαία έχει (spike) τόσο πιο αναγκαίο είναι, για καθαρά τουλάχιστον.0 βαθμοί
-
Ο Άγιος Βασίλης δεν μας ξέχασε. Απλά θα είναι φτωχός φέτος λόγω τιμαριθμικής αναπροσαρμογής.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καὶ ἰδοὺ ἦν ἄνθρωπος ἐν Ἱεροσολύμοις ᾧ ὄνομα Συμεών, καὶ ὁ ἄνθρωπος οὗτος δίκαιος καὶ εὐλαβής, προσδεχόμενος παράκλησιν τοῦ Ἰσραήλ, καὶ Πνεῦμα ἦν Ἅγιον ἐπ᾿ αὐτόν· καὶ ἦν αὐτῷ κεχρηματισμένον ὑπὸ τοῦ Πνεύματος τοῦ Ἁγίου μὴ ἰδεῖν θάνατον πρὶν ἢ ἴδῃ τὸν Χριστὸν Κυρίου. καὶ ἦλθεν ἐν τῷ Πνεύματι εἰς τὸ ἱερόν· καὶ ἐν τῷ εἰσαγαγεῖν τοὺς γονεῖς τὸ παιδίον Ἰησοῦν τοῦ ποιῆσαι αὐτοὺς κατὰ τὸ εἰθισμένον τοῦ νόμου περὶ αὐτοῦ, καὶ αὐτὸς ἐδέξατο αὐτὸν εἰς τὰς ἀγκάλας αὐτοῦ καὶ εὐλόγησε τὸν Θεὸν καὶ εἶπε· νῦν ἀπολύεις τὸν δοῦλόν σου, δέσποτα, κατὰ τὸ ῥῆμά σου ἐν εἰρήνῃ, ὅτι εἶδον οἱ ὀφθαλμοί μου τὸ σωτήριόν σου, ὃ ἡτοίμασας κατὰ πρόσωπον πάντων τῶν λαῶν.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Χρόνια πολλά στους Στράτους και στο αγόρι μας Φιούζιο!0 βαθμοί
-
Να παμε να τα πούμε και με τα λεφτά θσ πάρουμε ένα MONTAGE στον @Waterfall-K και σε εμένα το ΚΟNTROL0 βαθμοί
-
Καταλαβαίνω τι θες να πεις, και σίγουρα είναι θέμα μίξης. Τώρα που το ξανακουω, θα ήθελα πιο "θαμπό" το πιάνο. Η κιθαρα, οντως, έχει πρωταγωνιστικό χαρακτήρα. Για το πιάνο ξεκίνησα, αλλά όταν μπήκε η κιθάρα για μερικές ανταποκρίσεις, το πήρε πάνω της το παιχνίδι... Ευχαριστώ Γιώργο!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παντως ειμαι ο μονος που εχει δυο ιδιες κιθαρες και σιγκνατσιουρ αμα λαχει. Η μια δε κατα τι ελαφροτερη.... Ελαχιστα...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι, πάντα στο κλίμα του αρχικού ποστ που αναφέρεται για δουλειά δυο σπίτι. Σε περιβαλλον live θέλει αυτά που ειπώθηκαν. Να ένα παλιότερο βίντεο που είχα βάλει, που έχεις λάθη λογω βιασύνης ?αλλα δείχνει τη συνεργασία του controller με hardware, software και DAW. Χωρίς το controller είναι αδύνατο να ελέγξεις το karma software η αλλα vst σε πραγματικό χρόνο, όλες τις παραμέτρους. Εδω νομίζω φαίνεται πως μπορείς να κάνεις και live με κάποια όργανα αν κάνεις τις δρομολογήσεις, πολύ εύκολα. Ετσι ελέγχω και τα VST, όσες παραμέτρους τους θέλω και για live εγγραφή κάτι προγραμματισμό ας το πούμε βασικής διαμόρφωσης ήχου. Στο βίντεο έκανα βλακεια όταν έγγραφα, ο συγχρονισμός είναι άψογος στην πραγματικότητα. Αυτά. Καληνύχτα σας ?0 βαθμοί
-
Μαρουλι τα πανε τα εικονικα συστηματα σε μεγαλα lives, με τους κοντρολλερ να ελεγχουν dedicated συστηματα. Αλλα αν μιλαμε για μικρα λαιβακια, που θα κουβαλησεις μονος σου ενα ρημαδοπληκτρο να γρατζουνισεις, και δε θα εχεις ολοκληρη κουστωδια να στηνει συστηματα και back up υποσυστηματα, εννοειται οτι χτυπας ενα δυο hardware πληκτρακια να τελειωνεις.0 βαθμοί
-
εμένα με βόλεψε και με βολεύει το καημένο και άμα προλάβω θα κάνω και ένα βιντεάκι να το δούμε στην πράξη έτσι να ευθυμήσουμε ?ελέγχοντας το daw και μάλιστα σε συνδυασμό με το ποντίκι, όταν π..χ διαλέγεις το effect τότε το controller μπαίνει αυτόματα στο mode effect και ελέγχει το effect που έχεις ανοίξει με mapped τις βασικές του και όχι μόνο λειτουργίες, δηλαδή ότι διαβάζει με το scan ή αν έχει script το όργανο και άμα πατάς το κουμπί του mixer ή με το ποντίκι ακουμπήσεις κάπου το daw τότε ξαναμπαίνει μόνο του στο άλλο mode και αντίστοιχα το intstrument και έτσι αν το συνηθίσεις κιόλας όπως εγώ μαθαίνεις. Εμένα με βόλεψε και πάντα συνδυάζω το ποντίκι και μου κάνει δουλειά. Ιδιαίτερα στην μίξη των tracks άμα τα βάλεις στη σειρά και στα solo mule arm pan volume σε συνδυασμό με το performance του VST όπως παράδειγμα επειδή την βρίσκω με το Stylus RMX, στις παραλλαγές του ρυθμού και άλλα κόλπα δουλεύει πάρα πολύ καλά και πρακτικά. Και με το κουμπί learn πάνω στο controller επιτόπου αγγίζω τι θέλω στο περιβάλλον του Sonar και το αναθέτω επιτόπου με επίσης άγγιγμα στο controller και ούτω καθ εξής. Νομίζω πως ήταν ότι πιο καλό μπορούσε να γίνει για το επίμαχο θέμα ιδιαίτερα λόγω της κατηγοριοποίησης και της δημιουργίας δεύτερων DLL των plug in με scan τους από το software και αρμονική συνεργασία με το server που τρέχει και δεν με πρόδωσε ποτέ. Ποτέ δεν μπλόκαρε, ποτέ δεν κόλλησε και το έχω πολλά χρόνια και είμαι ευχαριστημένος. Τόσο που πραγματικά θα με ξενερώσει αν χαλάσει ή δεν δουλέψει με τα windows κάποια στιγμή. Προς το παρόν ο server που εγκαθιστά δουλεύει απροβλημάτιστα. Δεν είδα αν έχουν φτιάξει κάτι άλλο στη Novation γιατί νυστάζω? καληνύχτα και όποιος θέλει να μου κάνει δωρεά το καινούργιο KONTROL να μην διστάσει. ?0 βαθμοί
-
Με αφορμη τα 40 χρονια απο την κυκλοφορια του θρυλικου Yamaha DX7, και ενα γενικοτερο ενδιαφερον αυτες τις ημερες για την FM, θα επεκτείνουμε τα αρθρακια για τη Sound Synthesis, μπαινοντας στα δυσκολα νερα της FM synthesis Ο τροπος που θα τσαλαβουτηξουμε σε αυτη ειναι με βαση την αφαιρετικη. Θα χρησιμοποιησουμε μαλιστα την ιδια μεθοδο του παραπανω thread, θα φτιαξουμε ενα προχειρο κομματακι με βαση ηχους ΜΟΝΟ απο το DX7, με την εικονικη του δωρεαν εκδοχη, δηλαδη το Dexed. Τα αρθρακια αυτα ξεκινησαν με κατι το εντελως παραλογο: Τη συνθεση ηχου με βαση τη λογικη και τη δομη της κιθαρας. Αλλα, αν αυτο σας φαινεται παραλογο, πιστεψτε με πως το να εξηγησεις την FM synthesis με βαση την αφαιρετικη, ειναι ΑΚΟΜΑ χειροτερο. Και το λογο θα τον εξηγησουμε ευθυς αμεσως, και ταυτοχρονα μεσα απο τις διαφορες των δυο μεθοδων συνθεσης θα προσπαθησουμε να δωσουμε και τις βασικες πληροφοριες για τη διαμορφωση συχνοτητας. FM basics Οταν λοιπον καναμε αφαιρετικη, ειχαμε τα εξης building blocks: Τις γεννητριες, οπου παρηγαγαν διαφορετικες κυμματομορφες με πλουσιο συχνοτικο περιεχομενο, τα φιλτρα οπου αφαιρουσαν καποιο απο αυτο, και τις περιβαλλουσες που εδιναν κινητικοτητα, τοσο στην ενταση του ηχου διαμορφωνοντας τον ενισχυτη, οσο και στη χροια διαμορφωνοντας το φιλτρο. Ομως, και εδω ειναι ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ, στην DX7 based FM Synthesis, ΟΛΕΣ, επαναλαμβανω, ΟΛΕΣ αυτες οι λειτουργειες, γινονται μεσω ΕΝΟΣ βασικου building block που ονομαζεται operator. Ενας operator ειναι στην ουσια ενας oscillator με ενσωματωμενη μια περιβαλλουσα που διαμορφωνει την ενταση του. Οπως μπορουμε να καταλαβουμε, αν συνδεσουμε τον operator απευθειας στα ηχεια μας, θα ειναι το αντιστοιχο του να ειχαμε ενα απλο αφαιρετικο συνθ με ενα envelope (περιβαλλουσα) στο amp. Και μαλιστα αυτο το συνθ θα ειχε μονο τη sine κυμματομορφη σαν επιλογη, διοτι ενας operator του DX7 (σε αντιθεση με αλλα μηχανηματα) παραγει μονο τη sine. Ωραια, απο oscillator και το amp με το αντιστοιχο envelope καθαρισαμε. Ομως ρε Μανο εσυ μας ειπες οτι θα εχουμε και φιλτρα. Λοιπον, εδω ειναι το σημειο οπου θα πρεπει να μιλησουμε καθαρα για τη διαμορφωση συχνοτητας. Οποιος δεν ξερει τιποτα για αυτη, αξιζει τον κοπο να διαβασει για τον Dr Chowning, τις ερευνες του, το πως ενω τον απεριπταν οι αμερικανικες εταιριες η Yamaha ενδιαφερθηκε για τις πατεντες του κλπ. Το ρεζουμε ειναι παντως οτι μεσα απο την ερευνα ανακαλυψαμε πως, οταν διαμορφωσουμε μια συχνοτητα με μια αλλη, οπως δηλαδη κανουμε στο βιμπρατο αλλα με ΠΟΛΥ πιο γρηγορη ταχυτητα αναλογη του ακουστικου φασματος, στην αρχικη λοιπον συχνοτητα μεσω αυτης της διαμορφωσης προστιθενται overtones, επιπλεον συχνοτητες δηλαδη. Το ποιες συχνοτητες θα προστεθουν εξαρταται κατα κυριο λογο απο τη μαθηματικη σχεση των δυο συχνοτητων, το λογο τους δηλαδη (ratio), ενω καθοριστικο ρολο επισης παιζει και η ενταση της διαμορφωτριας συχνοτητας. Εχουμε λοιπον μια συχνοτητα χ, που ακουγεται απο εναν ταλαντωτη (oscillator). Αν διαμορφωσουμε αυτη τη συχνοτητα με μια αλλη υψηλη συχνοτητα ψ, το αποτελεσμα δε θα ειναι δυο διαφορετικες συχνοτητες αλλα πολλαπλες, μια σειρα συχνοτητων με βαση το λογο που σχηματιζεται μεταξυ των αρχικων συχνοτητων. I will spare you τις υπολοιπες θεωριες, και θα μπουμε στο ζουμι του που κρυβονται τα φιλτρα: ΟΛΟ το κλειδι ειναι στο λεγομενο αλγοριθμο: Τι ειναι ο αλγοριθμος; Τιποτα παραπανω απο ενας τροπος συνδεσης. Ειδαμε ηδη τι απλο ζητημα που ειναι ενας operator οταν συνδεθει στα ηχεια. Αυτη η λειτουργια, η συνδεση δηλαδη απευθειας στην εξοδο ηχου ονομαζεται carrier. Οταν δηλαδη ενας operator λειτουργει σα μια απλη γεννητρια με το amp της, ειναι σε θεση carrier. ΟΜΩΣ, οταν ΔΕΝ ακουμε αυτη τη γεννητρια, και αντιθετα τη χρησιμοποιουμε για να διαμορφωσουμε τη συχνοτητα μιας αλλης γεννητριας, τοτε αυτη βρισκεται σε θεση modulator. Ο αλγοριθμος λοιπον μας δειχνει το ποιες γεννητριες ακουμε απευθειας, και ποιες χρησιμοποιουμε για να διαμορφωσουμε τις συχνοτητες αυτων που ακουγονται. Ο αλγοριθμος στο dexed ειναι στο κεντρο ακριβως πανω απο το κλαβιε. Δειχνει τους 6 operators, και τις συνδεσεις μεταξυ τους. Οι operators που βρισκονται στην κατω κατω σειρα ειναι αυτοι που ακουγονται, ειναι δηλαδη οι carriers, και οι απο πανω ειναι αυτοι που διαμορφωνουν τη συχνοτητα, ειναι οι modulators. Π.χ., ο αλγοριθμος 16 εχει μονο εναν carrier, τον operator 1, και οι υπολοιποι ειναι modulators, οι οποιοι διαμορφωνουν τη συχνοτητα του 1 αλλα και τις μεταξυ τους συχνοτητες, μια προσεκτικη ματια στις συνδεσεις το δειχνει αυτο, μιλαμε δηλαδη για παρτουζα κανονικη. Αντιθετα ο αλγοριθμος 32 εχει 6 μοναχουλια carrier, δεν υπαρχει διαμορφωση συχνοτητας, εχουν πηξει στη μαλακια. Μα που ειναι το φιλτρο; Λοιπον, αν αντεξατε ως εδω, η απαντηση στην απορια ειναι: Δεν υπαρχει φιλτρο. Αφου ειπαμε οτι οι carriers, οι γεννητριες δηλαδη που ακουγονται, παραγουν μονο απλες sine κυμματομορφες. Τι να φιλτραρεις απο αυτο; Αδειο ειναι, καμια αρμονικη δεν εχει. Μπορεις ομως ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ αρμονικες, χρησιμοποιωντας τα modulators και ρυθμιζοντας τα envelopes τους. Αντι δηλαδη να αφαιρεις συχνοτητες με το φιλτρο, και να προσθετεις κινητικοτητα με το filter envelope, προσθετεις συχνοτητες με το operator και χρησιμοποπιεις το ενσωματωμενο envelope του για να δωσεις κινητικοτητα. Ποιες συχνοτητες προσθετεις; Αυτο καθοριζεται απο το ratio, την πρωτη παραμετρο πανω αριστερα σε καθε operator block του Dexed. Οσο μενουμε σε ακαιρεα πολλαπλασια, σε ακεραιους ratio αριθμους δηλαδη, ο ηχος παραμενει με συχνοτητες της αρμονικης σειρας, και μπορουμε να παιξουμε μουσικουλα. Οταν ξεφυγουμε απο αυτο, μπαινουμε σε μονοπατια που θελουν λιγο προσοχη, αλλα ειναι απαραιτητα για τη δημιουργια ηχων οπως εφε, bells, ατακες ηλεκτρικων πιανο, κρουστα κλπ. Τελος η θεωρια. Παμε να δουμε τους ηχους που εφτιαξα from scratch, τιποτα το φοβερο, απλα για να μπουμε στο νοημα. Η λογικη τους ειναι επι τουτου οσο παρομοια γινεται με τη λογικη των ηχων που φτιαξαμε με το charlatan και το obx, αν δεν εχετε δει το προηγουμενο αρθρο, καλο θα ηταν να του ριξετε του μια ματια. Μποτα Τι ειπαμε οτι ειναι η μποτα; Ενα pitch envelope που πεφτει. Στην εικονα μπορειται να δειτε τη ρυθμιση στο pitch envelope του dexed. Χρησιμοποιουμε τον αλγοριθμο 1. Οπως μπορουμε να δουμε στη φωτο, εχουμε δυο carrier, τον operator 1 και τον operator 3. Ο operator 1 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να διαμορφωνεται απο τον operator 2 βαση του αλγοριθμου, ομως στον συγκεκριμενο ηχο ΔΕΝ διαμορφωνεται, βλεπουμε οτι το λαμπακι του 2 δεν αναβει, ειναι κλειστος. ΑΡΑ, εχουμε απλη sine κυμματομορφη. Βλεπουμε στο παραθυρακι του operator 1 την περιβαλλουσα του, σας θυμιζει κατι; Ειναι παρομοια με την περιβαλλουσα που ειχαμε στο charlatan, αμεση ατακα και γρηγορο decay. Απλα πραγματα. Αυτο ειναι το κυριο σωμα της μποτας. Υπαρχει ομως και ο operator 3, τον οποιο χρησιμοποιησα για να δωσω μια εξτρα ατακα στον ηχο, αντιστοιχη του κοπανου που βαραει στο δερμα. Προσεξτε το ποσο πιο συντομο ειναι το decay στο envelope του operator 3, σχεδον δε φαινεται. Προσεξτε τωρα οτι υπαρχουν δυο ενεργοι modulators, οι operators 4 και 5. Κοιταξτε τα ratios στα αντιστοιχα παραθυρα τους: Στο μεν carrier ειναι 1.33, οποτε το 4 του operator 4 δεν ειναι πια ακεραιος πολλαπλασιαστης. Εκτος αυτου, ο 4 διαμορφωνεται περαιτερω απο τον 5, που ειναι μαλιστα σε fixed λειτουργια, δηλαδη δεν ακολουθει καν τη συχνοτητα των αλλων δυο με καποιο ratio αλλα ειναι στον (σταθερο) κοσμο του, των κοσμο των 100 hz. Με αλλα λογια εχουμε μη- αρμονικες συχνοτητες για τον carrier με τον αριθμο 3, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ δηλαδη για κρουστο ηχο. Ταμπουρο Αν καταλαβατε το προηγουμενο, ε τοτε θα καταλαβετε και αυτο. Πως φτιαξαμε ταμπουρο στο charlatan; Με λευκο θορυβο. Εχουμε λοιπον παλι τον αλγοριθμο 1, και για τον carrier με τον αριθμο 3 η κατασταση εχει εκτραχυνθει εντελως, πλεον εχουμε ΤΡΕΙΣ modulators σε παρτουζα, να διαμορφωνουν ο ενας τον αλλο με οτι-να-ναι ratios, και το αποτελεσμα ειναι να εχουμε ουσιαστικα θορυβο. Ρυθμισαμε λοιπον την περιβαλλουσα του 3 οπως θα ρυθμιζαμε την amp περιβαλουσα στο charlatan, και εχουμε ετσι τις χορδες του ταμπουρου, ενω διαμορφωνουμε ταυτοχρονα και τον carrier 1 με τον modulator 2 στο μη- αρμονικο 2.32 ratio, για να εχουμε εναν κρουστο ηχο με defined ομως συχνοτητες, που θα εξομοιωνει το ξυλινο σωμα του ταμπουρου. Hihat Οπως ακριβως συνεβει και με το charlatan, η λογικη του hihat δε διαφερει απο αυτη του white noise του ταμπουρου. Αξιζει βεβαια να παρατηρησουμε οτι 1ον) η περιβαλλουσα του operator 3, του carrier δηλαδη που οπως ειπαμε αντιστοιχει στο amp envelope ενος αφαιρετικου synth ειναι πλεον πολυ πιο συντομη, οπως αναμενοταν. Και οι αριθμοι των ratios που αφορουν τους modulators του ιδιου carier εχουν αλλαξει, δινοντας πιο διαπεραστικο θορυβο, σε μια αναλογια με το bandpass φιλτρο που ειχαμε βαλει στο charlatan. Μπασο Εδω ειμαστε. Λοιπον, μεχρι στιγμης ολα ειναι οπως τα περιμεναμε. Εδω λιγο θα φανει η διαφορετικη προσεγγιση. Διοτι, στο αφαιρετικο συνθ, εχουμε τη γεννητρια που δινει την πλουσια κυμματομορφη, και εχουμε και το αναλογικο φιλτρο, που δεν ειναι οτι απλα αφαιρει καποιες συχνοτητες, αλλα του γτμ του ηχου, προσθετοντας resonance, παραμορφωση, αλλα και κινητικοτητα. Οποτε εμεις τι θα πρωτοκανουμε απο ολα αυτα; Η απαντηση ειναι ΟΛΑ. Αλγοριθμος 18. Παρτουζα. Ενας carrier. Ο operator νουμερο 1. Αν δουμε το envelope του, μοιαζει φυσικα με το amp envelope του charlatan, οταν φτιαχναμε εκει το μπασο. Εχουμε λοιπον τις εξης διαμορφωσεις, απο τα υπολοιπα operators που λειτουργουν σα modulators: Ο operator 2 με ratio 0.5 δινει τη sub οκταβα, και κανει πλουσιο τον ( σε αντιστοιχια) oscillator του ηχου. Ο operator 3 με ιδιο ratio, με ελαφρυ feedback, και με ενταση διαμορφουμενη τοσο απο το velocity οσο και απο το LFO, εχει το ρολο της κινητικοτητας του φιλτρου. Καθε φορα που βαραμε δυνατα το πληκτρο, οι (αρμονικες) συχνοτητες που προσθετει αυξανονται, οπως οταν ανοιγουμε το φιλτρο ενος αφειρετικου συνθ, ενω ταυτοχρονα το envelope του φροντιζει καθε φορα να κλεινει πριν το σβησιμο της νοτας, για να εχουμε τον ηχο παρομοιο με του μπασου, με εντονη συχνοτικα ατακα που στην πορεια γινεται πιο σκοτεινη. Μαζι με μια ελαφρια κινητικοτητα απο το LFO, εχουμε ενα μπασο που φερνει προς τα γνωστα acid electro μπασα. Σε αυτο ομως μεγαλο ρολο παιζει και η διαμορφωση απο τον operator 4 μαζι με την παρεα του τον 5 και τον 6, οι οποιοι με τα ratio που εχουν προσθετουν στην ουσια αρμονικες, οπως ακριβως προσθετει και η παραμορφωση, το overdrive και το distortion, κανοντας τον ηχο πολυ πιο εντονο. Ειπαμε οτι θα τα βαλουμε ολα, και το καναμε. Pad H λογικη του Pad θα ειναι παρομοια με τα pad που φτιαξαμε με τα αφαιρετικα. Θα εχουμε μια κλασσικη “πλατη” με slow attack, και ταυτοχρονα θα ανεβοκατεβαινουν οκταβες με το LFO. Αλγοριθμος 3 λοιπον. Ο operator 1 θα ειναι η πλατη. Βλεπουμε το αργο attack στην περιβαλλουσα του, και το εντονο release. Ταυτοχρονα ο operator 2 που λειτουργει ως modulator εχει ακομα πιο αργο attack και decay και με το ratio στο 0.5, το οποιο λειτουργει οπως ειπαμε σαν ενα ακεραιο ratio μια οκταβα χαμηλοτερα, δινει την αισθηση του σωματος της νοτας που μπαινει πιο αργα συγχρονως με ενα filter- swirl like ηχοχρωμα. Ο operator 4 τωρα, θα εχει το ρολο της οκταβας που ανεβοκατεβαινει. Πως θα γινει αυτο; Μα, διαμορφωνοντας τον με τον operator 5 σε ρολο modulator, ο οποιος operator 5 διαμορφωνεται απο το LFO (παραμετρος A mod. Sens), το οποιο LFO ειναι σε square κυμματομορφη. Ενδιαφερον εχουν τα ratios, σε σχεση με το ρολο του operator 4. Το κυριως σωμα του ηχου οπως ειπαμε ερχεται απο τον operator 1. Με το να εχουμε λοιπον το ratio του operator 4 στην τιμη 3, αυτος βρισκεται σε υψηλοτερες οκταβες στην αρχικη ατακα του pad. Ετσι δεν μπερδευει με το κυριως σωμα του ηχου. Οσο ομως προχωραει η νοτα, και τα decay του operator 1 τον κανουν να σβησει, τοτε μπαινει στο παιχνιδι ο operator 5 που εχει αργο attack και ratio 1. Αυτος λοιπον κανει τη διαμορφωση λοιπον οχι ανεβαζοντας οκταβες αλλα κατεβαζοντας, μετα δηλαδη το thin πρωτο μερος για τον operator 4 ερχεται ο πιο “ψωμενιος” ηχος με τη διαμορφωση. Για να ξεχωριζει ομως αυτη η διαμορφωση και στις υψηλες συχνοτητες, που αλλωστε ειναι και ο στοχος μας, με τη σειρα του ο operator 5 διαμορφωνεται με τον operator 6 που εχει τιμη ratio 7, και ερχεται και δενει το γλυκο. Lead Η λογικη του Lead δε διαφερει απο τη λογικη του μπασου. Αλγοριθμος 16, παρτουζα, κινητικοτητα, παραμορφωση κλπ. Ιδιαιτερη μνεια πρεπει να γινει στη λειτουργια mono, η οποια δε διαφερει ουσιαστικα απο το αντιστοιχο σκηνικο του charlatan, με τα envelopes και εδω να μην τριγκαρωνται απο τις λεγκατο νοτες, πολυ σημαντικο για smooth lead lines. Κατα τα αλλα η διαμορφωση παει συννεφο, απαξ και φτιαξετε για εσας τον ηχο με βαση τη φωτο που παραθετω, απομονωνοντας την καθε modulator αλυσιδα θα καταλαβετε το τι προσφερει στον ηχο περισσοτερα απο το να γραψω εγω 40 παραγραφους. FX Και τελος, ως επιλογος, το κερασακι των FX. Διοτι μας ζαλισαν τα @@ με τα controllers στο αλλο θεμα, και θελω 40 κουμπια ο ενας, και θελω 15 mid πληκτρα ο αλλος. Λοιπον, 3 κουμπια στα ratios, οπως καταλαβαινεται οι τιμες στη φωτο δεν εχουν αξια γιατι μεταβαλλονται, και πεστε μου αν εχετε ακουσει πιο καφρικα filter sweeps. You didn’t see that coming, right; Ακουστε και το κομματακι, ειναι ολο φτιαγμενο με τους ηχους που μολις περιγραψαμε, μπαινουν ενας ενας με τη σειρα, τιποτε το ιδιαιτερο σα κομματι, οπως ακριβως και με τα προηγουμενα. Αυτη τη φορα ομως ειναι φτιαγμενο ολο στην ουσια απο ενα (virtual ) dx7. Χρονια πολλα Yamaha. ManosX DX7.mp30 βαθμοί
-
Τσεκαρε και τον chopper από dimarzio. Διατηρεί περισσότερο τον στρατ χαρακτήρα. Ο 59 έχει κλασικό paf ήχο.0 βαθμοί
-
Καλές Γιορτές σε όλους με υγεία! Ειδικά σε ηλικιωμένους, ασθενείς, παιδιά και κατατρεγμένους. White Christmas.mp40 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00