Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/09/23 σε Αναρτήσεις
-
δεν καταλαβαίνω τι θέλετε πια? Μήπως έχεις μεγάλα δάκτυλα? ? Και με το ποντίκι συνέχεια την οθόνη κοιτάμε. εγώ ξέρω πως παλιά ξενύχταγα γεμάτος ενέργεια να φτιάξω κομμάτια μέχρι το πρωϊ αφού έβγαινα κιόλας πιο νωρίς. Τώρα όσο μεγαλώνω μου βγαίνει τέτοια κούραση που κλείνουν τα μάτια μου τώρα και όχι faders και knobs να γυρίσω, βλέπω τον καναπέ απέναντι και μου φαίνεται βουνό να πάω να ξαπλώσω και να βάλουμε κανα neflix και θα με πάρει ο ύπνος στο δεκάλεπτο. Παλιά έτρεχα στις δουλειές, γυμναζόμουν, έβγαινα, πηδούσα και έφτιαχνα και μια φανφάρα μέχρι τα ξημερώματα ή έπαιζα σε live και είχα ακόμα ενέργεια. Τώρα που φτάνω τα πενήντα δεν βλέπω μπροστά μου τα σαββατοκύριακα. Αυτά είναι προβλήματα, όχι τα controller. Δεν έχω κουράγιο να σκεφτώ μουσική τώρα να γράψω, άμα σκεφτώ θα σπάσω?, πάω για ύπνό Καληνύχτα. χαχαχαχαχαχαχαχαχ?2 βαθμοί
-
Και γιατι ολο αΦτο ρε παιδια; Δηλαδη τωρα που βρεχει τυροπιτες, εμεις κραταμε ομπρελα; Τοτε που ηταν τα συνθια ξεβρακωτα, και ειχαν ενα LFO ολο κι ολο, ΟΚ, αν δεν γυρναγες και νανα κουμπι, θα ηταν ο ηχος πιο στατικος και απο τον Βασιλακη τον Τσιαρτα. Αλλα τωρα, που πανε τα LFOs και τα steppers συννεφο, και ολα ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ με το τεμπο, και με "ζωγραφιστα" envelopes, που ειναι σαν τα δυο σου χερια πηρανε βεργουλες και με δειρανε το αποτελεσμα, παλι με τα γαμωknobs θα παιδευομαστε; Καντε εκει καμια συνθεση ηχου δυνατη ναουμε, των φρονιμων τα παιδια πριν πεινασουν φτιαχνουν ηχους, και μετα παει μαρουλι η φαση, αντε να θελεις λιγο aftertouch και ενα τσακ σε κανα modulation wheel η κανα macro controller και απογειωνεσαι τελειως.1 βαθμός
-
Κωστα καταλαβαινω τι λες, ομως απο τοτε που την εγραψα στα @@ μου τη λογικη αυτη, του στυλ να παιζω κατι και να γυρναω κουμπια ταυτοχρονα, εχω βρει την υγεια μου. Φτιαχνω preset που εχουν απο μονα τους κινητικοτητα, και χρησιμοποιουν ΜΟΝΟ το aftertouch. Οποτε εχω και τα χερακια ελευθερα να ξυνομαι χαλαρα ? Διαλεγεις preset και βαρας. Την ωρα του editing δε με νοιαζει να παιζω μπαλα με το ποντικι οπως λες και εσυ, ετσι και αλλιως παραδεισος μου φαινεται, σε σχεση με τα κουμπακια του παρελθοντος.1 βαθμός
-
το πρόβλημα είναι ότι θές να στρίβεις 2 και να ακούς κι όλας. Αρα θές τρίτο να πατάει νότα. Αρα πατάμε με τη μύτη? λέτε εσείς, παω να ξαπλώσω και να μελετήσω ...1 βαθμός
-
Ε, για αυτο εχεις την ψευδαισθηση οτι μπορεις να ελεγξεις ενα δυνατο vst με τον controller. Μερικες ψευτοαναθεσεις βασικων envelopes και φιλτρων πειραζεις, οπως εχω πει απο την αρχη. Αν θελει και ο Dim να κανει το ιδιο, ειναι ευκολο να το κανει, αν φυσικα ασχοληθει.1 βαθμός
-
Το πρόβλημα δεν είναι οι κοντρόλλερς που δεν κάνουν πολλά, το πρόβλημα είναι τα πλαγκιν που είναι τρακόσες χιλιάδες. Έχω καλό κοντρολ στο ρέτρολογκ. Μπορώ να πειράξω τις περισσότερες παραμέτρους. Έχω λιγότερο καλό κοντρολ στο πιανοτεκ, και διάλεξα να έχω το εφφέ σέξιον στα ποτ και τις αρμονικές του οργάνου στα φέιντερ. Έχω μηδενικό κοντρολ στο χάλιον. Έχω απλό έλεγχο κονσόλας στάθμεων στο bfd, να ανεβοκατεβάζω τα direct σήματα των οργάνων (γιατι υπάρχουν και περίπου 6 "send" που ελέγχουν το bleed κάθε κομματιού προς τα οβερ, ρουμ, μπάουντρυ, τρας, κομπ, χίλια δυο πιασιματα έχει) Οπότε... Εξαρτάται. Αν κάποιος είχε δώσει 5 χήνες για ένα genos ή ένα μονταζ, δε θα του είχε μείνει σάλιο για τίποτε άλλο, οπότε ανοίγουμε το μονταζ, συνθέτομεν, πειράζομεν, το κλείνομεν, πέφτομεν για ύπνο. Τώρα αν έχουμε 300 πλαγκιν και θέλουμε να τα ελέγξουμε με το μιντικοντρολλεράκι μας, ε οκ, δύσκολο να γίνει στο 100%. Κι ας είχαμε όλα τα κουμπιά, ο έλεγχος (θεωρητικά) όλων των παραμέτρων, απαιτεί... μελέτη. Πρέπει χέρια να πηγαίνουν μόνα τους, να γαργαλάνε τόσο όσο την κάθε παράμετρο, με την αντίστοιχη ακρίβεια κτπ.. Shine for me and I slipped. Παραδόξως, για πλαγκιν επεξεργασίας ηχου, κομπρεσσορες βάθια ντιλέγια, αλλά και για μίξη, σεντ, παν κτπ, λειτουργουν μανουλα οι κοντρόλλερς.1 βαθμός
-
Σημερα επαιξα με ενα minilab3. Υποψιν πως δε ξερω να παιζω. Ε μ'αυτο, αν το ειχα, δεν προκειται να μαθαινα ποτε... Κ δε φταει πως ειναι περιορισμενη η εκταση κ λιγο μικροτερα τα πληκτρα. Το κλαβιε ηταν χαλια.. Ελπιζω το Keylab 61 που θα παρει την αλλη εβδομαδα, να εχει αισθητα καλυτερο κλαβιε (εκτος απο μεγαλυτερα πληκτρα). Το ιδιο κ η ποιοτητα του, γιατι τετοια πλαστικουρα φτηνιαρικη δεν τη περιμενα.... Eπισης τα pad για finger drumming ασ'τα να πανε Παρολα αυτα τα κολπακια που εκανε με το daw μ'εντυπωσιασαν Κ το κουλο...? Μια χαρα ειναι για 100 ευρω, για να το παιρνεις απο εδω κ απο εκει κ να το βαζεις κ σε βαλιτσα στα ταξιδια. Με υπομονη φτιαχνεις πραγματα με αυτο. Φοβαμαι μονο πως θα του μεινει κανενος στο χερι.. Αν παντως ειναι παρομοια η ποιοτητα κ η αισθηση του μεγαλυτερου μαλλον θα αναθεωρησω τελειως για τετοιου ειδους κοντρολια (εχω κ την AKAI στη μπουκα για τους ιδιους λογους). Αν ειναι ν'ανεβεις στα 5 κατοσταρικα να παρεις κλαβιε της προκοπης ασ'το καλυτερα.. Σε αυτα τα λεφτα βρισκω ME-50 με λιγη υπομονη κ ποσα αλλα. Κ ειναι κ συνθ κανονικο εκτος απο κοντρολερ. Κ να το βρασω το integration με το daw... Με 7 κατοσταρια βρισκεις βαρβατα stage pianos με κλαβιεδαρες... Καλα τα λεει ο Καταρρακτ-Κ. ? (ή αλλιως πως ενας κιθαριστας που δε ξερει να παιζει πληκτρα, εβγαλε αχρηστα τα midi controllers επειδη επαιξε μ'ενα παιχνιδι των 100 ευρω ??)1 βαθμός
-
Πρεπει να ειναι και αυτα, δεν ειμαι ομως σιγουρος. Δεν εχεις και τιποτα να χασεις ετσι και αλλιως ομως, αν δεν τα πετυχεις εκει τα κατεβαζεις απο εδω.1 βαθμός
-
Και πρέπει να είσαι γεννημένος από 1965 - 19801 βαθμός
-
και τα τρία σημαντικά είναι. Και φέρανε το house, το techno, χωθήκανε στην electro μέχρι και στην jungle αλλά το 2000 και μετά που τα club άρχισαν να παίζουν τα πριόνια πού έγινε της μόδας το ΕDM πήραν ξανά τη σκυτάλη τα analogue με wavetable και granular-modular, πιο επιθετικοί και evolving ήχοι και φίλτρα και μεγαλύτερη ανάγκη του hybrid, ψηφιακές κυματομορφές να περνάνε από αναλογικό φιλτράρισμα και πολυεφφέ για ΤΕΝΧΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΥΠΕΡΤΑΛΑΝΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΗΧΟΥΣ που τελικά πέρασαν παντού στη μουσική βιομηχανία και τα soundtrack ταινιών και έτσι όλα σημαντικά είναι και κάθε πουλί με τον καιρό του λαλεί και κάθε πράγμα στον καιρό του και το αβγό το Μέγα Πάσχα1 βαθμός
-
μάλλον θα έλεγα πως διαφωνείς με το άρθρο που παρέθεσε ο ΟP1 βαθμός
-
Ε νομίζω προτιμότερο είναι να πάρεις το jd 08 αν είναι να πληρώσεις.. Να έχεις κ τα κουμπάκια μπροστά σου..1 βαθμός
-
Να σου πω και ενα tip σημαντικο: Στα settings, εκει που διαλεγεις engine, καλο ειναι να διαλεξεις τη modern 24 bit. Υποτιθεται οτι χανεις ετσι λιγη απο την original σαπιλα ? αλλα στα @@ σου, γιατι μαζι με αυτη χανονται και καποια ανεπαισθητα μεν clicks, που ομως οταν θα πλακωσεις τον ηχο στους κομπρεσσορες και τα εφε μπορουν να γινουν πολυ, μα ΠΟΛΥ σπαστικα. Do it and thank me later.1 βαθμός
-
Το dexed ειναι μαγεια, διοτι διαβαζει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΟΛΑ τα sysex του DX7 ? οποτε διαβαζει οχι μονο τα original presets του οργανου αλλα και ΟΛΑ τα patches που εχουνε φτιαχτει ποτε για αυτο ? Στο site μαλιστα του developer που εβαλα, υπαρχει ετοιμη η συλλογη με καμια 100η χιλιαδιτσες ηχους, ΑΠΕΙΡΕΣ μπανκες, μεταξυ αλλων η αυθεντικη της Yamaha, αλλα και ΠΟΛΛΕΣ εξτρα μπανκες που εβγαλε η Yamaha και διαφοροι αλλοι. Μιλαμε για εξωφρενικο αριθμο, κατεβαζεις το zip και εχεις γινει για μια ζωη και βαλε απο DX7 ηχους.1 βαθμός
-
Γι αυτό τα FM synths είναι ιδανικά για ηχητικά εφέ κάθε είδους, εφέ που κάποιες φορές σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα από τα πρώτα ηχητικά εφέ που είχα ακούσει από DX7, το οποίο προσομοίωνε τον χτύπο της ανθρώπινης καρδιάς. Πολύ ψαρωτικός ήχος, ήταν λες και άκουγες sampler, τόσο πειστικός ήταν.1 βαθμός
-
Παντως μεγαλυτερο πλεονεκτημα για εναν advanced χρηστη απο το να βγαζει ενα συνθ καλους ΚΑΙ χαλια ηχους δεν υπαρχει ? Διοτι αυτο απλα σημαινει οτι το synth εχει μεγαλο ευρος δυνατοτητων, και μπορει να μπει σε δρομους που ξεφευγουν απο τους συνηθισμενους. Αυτα τα περιφημα και ενθουσιωδη ? σχολια του στυλ "το ταδε συνθ ειναι ενα μεγαλο sweetspot", 9/10 φορες σημαινει απλα οτι το συνθ εχει ΠΟΛΥ περιορισμενη ηχητικη παλετα, σαν κατι αναλογικα συνθια που λατρευει ο Καταρρακτης ?1 βαθμός
-
Καλά, θα τα δώσουμ σε άλλους φίλος, δεν πειράζει, αφού είσαι ακατάδεκτος...1 βαθμός
-
Ενα Κρονος βλεπω αλλα δε ειναι συνθ ρε γαμωτο...?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Καθόλου. Υποκειμενικό είναι το γούστο μας, για τα μουσικά όργανα μια χαρά facts ισχύουν, αμέτρητα είναι, και πάνω σε αυτά μπορούμε να συζητήσουμε άνετα και εντελώς αντικειμενικά. Συμφωνώ. Η "ξερολιάση" επίσης, μην σου πω και χειρότερη. Πάντα. Αρκεί να παίρνουμε υπόψη τα facts, διότι απόψεις που δεν στηρίζονται σε facts είναι απλά υποθέσεις. Ποιος στο ζήτησε? Έλα ρε συ...? Ο Βαγγέλης βαρέθηκε να τους περιμένει και είπε να το φτιάξει μόνος του, και εγένετο το παρακάτω.1 βαθμός
-
Αν και είχα τη καλή διάθεση να ακούσω την άποψη σου καταρράχτη εδώ με έχασες. Σε συζητήσεις που θυμίζουν κουβέντες οπαδών σε γήπεδο αλλά με θέμα συνθς, όχι ευχαριστώ ,δε θα πάρω μέρος :D1 βαθμός
-
Αν και με καθυστέρηση μιας δεκαετίας, (τουλάχιστον) βρήκα την αφορμή να βάλω σε μια τάξη την καθημερινότητα μου και να κυκλοφορήσω το mini album μου Yameth - At last, με ανάλογη φωτογραφία της εποχής εκείνης φυσικά (να λείπουν τα σχόλια). Πρόκειται για 5 κομμάτια "from rock to atmospheric new age with just enough jazz to cross genre" στα οποία παίζω όλα τα όργανα αλλά τη μεγάλη διαφορά κάνουν οι καλοί μου φίλοι που χωρίς να έχουν συναντηθεί ποτέ μεταξύ τους, σε βάθος χρόνου βοήθησαν να γίνει η δουλειά αυτή ξεχωριστή και να της δώσουν χρώμα. Πρόκειται για τους Νίκο Σταμούλη, Δημήτρη Πλαγιάννη, Γιώργο Γεώργα (guess who) και Γεώργιο Μεταλληνό, όλοι τους καλύτεροι των καλύτερων και τους ευχαριστώ θερμά που μου έκαναν την τιμή. Τα κομμάτια ηχογραφήθηκαν στα Βριλήσσια, Ψαθόπυργο, Πάτρα, Κυψέλη και στο Καλιάνι σε βάθος μιας εικοσαετίας! Εχουν ενορχηστρωθεί σε 3-4 διαφορετικές εκδοχές το καθένα (ο ορισμός της αποφασιστικότητας είμαι) και αυτές είναι απλά αυτές που είχα πανω-πάνω χωρίς απαραίτητα να είναι και οι καλύτερες. Δεν ξέρω πως θα το κάνω και αν θα τα καταφέρω να μαζέψω τους ορίτζιναλ μουσικούς αλλά η μεγάλη μου χαρά θα έρθει όταν θα τα παίξω ζωντανά μιας και τα κομμάτια είναι φτιαγμένα γι αυτό. Είναι το ύφος βλέπετε. Το ελπίζω πάντως και θα το προσπαθήσω γιατί εγώ θα χαρώ πιο πολύ. At last by Yameth0 βαθμοί
-
αντι να περνάς το ποντίκι γιατί λοιπον αφού δεν θα τα ελέγχεις όλα αυτά ταυτόχρονα, ότι θες να ελέγξεις θα το πατάς το learn και θα βάλεις πεντε εξι παραμέτρους για να γράψεις με την ευαισθησία του knob παράλληλα με το ποντίκι. Και εγώ έτσι κάνω, δεν έχω προφίλ για όλα. Τα 2-3 που βλέπω και μου τη βαράει να τα ελεγξω τα κάνω learn επιτοπου για να γράψω είτε real time είτε πάνω στο midi το automation. Δεν παίρνει παρα μόνο μερικά δευτερόλεπτα ακριβώς αν είσαι εξοικειωμένος και είναι πιο καλή η αίσθηση από ότι με το ποντίκι. Τώρα ήθελα να δουλέψω αυτό για να σχεδιάσω τον ήχο από την αρχή το συγκεκριμένο που λες, ε ναι, να συμφωνήσω μαζί σου και το κάνω και εγώ τώρα αυτή τη στιγμή που σχεδιάζω ένα EQ με το ποντίκι. Δεν δουλεύω ούτε εγώ με τα απλά που θέλω ασ το πούμε με το ποντίκι παρατημένο. Στην περίπτωση που δίνεις ως σενάριο δουλεύεις με το ποντίκι και δεν χρειάζεσαι controller ούτε υπάρχει τέτοιο controller, touch οθόνη υποστηρίζει? Πάρε touch οθόνη γι αυτό και βάλτη κάτω και δούλευε έτσι, πιο γρήγορα θα δουλέψεις και δεν θα χρειαστείς το ποντίκι γι αυτό μόλις συνηθίσεις.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παπαριες μανιτσα μου ειναι ολα αυτα ρε Βρασιδα. Ειδαν τη διαδοση των VST, και θελουν να αρπαξουν κανα ψιλο. Αν δεν μπορεις να δουλεψεις το Dune που λεει ο Dimsonic με το ποντικι, πως διαλα θα σε βοηθησει ενα controller του 100ρικου; Αφου εχει χιλιαδες παραμετρους το εργαλjειο ? Η θα αρκεστεις στο ποντικι και σε μια ψευτοαναθεση εκει των sos φαση cutoff κλπ στον controller, η παρε κανα virus να κανεις τη δουλεια σου.0 βαθμοί
-
Καμία από αυτές τις κιθάρες δεν είναι όμορφη. Είναι σαν woke feminazi με πράσινο μπλε μαλλί.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το σιγουρο ειναι οτι πλεον, αν δεν τα εχεις ηδη στην κατοχη σου, δεν αξιζει ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση να κανεις κινηση. Εβλεπα τιμες για το JD, και η ταση της αγορας πλεον πηγαινει προς τα... δυο χιλιαρικα ? Πρεπει η να μην ξερεις τι εχεις, η να εισαι επενδυτης η ( ευπορος) συλλεκτης. Διαφορετικα, αν θελεις απλα ενα οργανο να γρατζουνισεις ? πας και παιρνεις ενα nautilus που το τσαλαπαταει κιολας. Αρα απο εδω και περα, οπως και με τα vintage αναλογικα, αν θες ηχο απο αυτα τα συγκεκριμενα οργανα πας σε εξομοιωσεις. Οταν μαλιστα μιλαμε για πσηφιακα synth, οι εξομοιωσεις ειναι ΗΔΗ στο 100%, τουλαχιστον καποιες απο αυτες. Σιγα μη δωσεις δυο χιλιαρικα, για να εχεις τον ιδιο ηχο που εχεις με τα 172 ( η τα 330 του new hardware) και να φοβασαι και απο πανω ποτε θα τα κακαρωσει η παλιατζουρα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μα δεν ντρεπεσαι λιγο; Δεν αισχυνεσαι; Ακου ο ηλεκτρικος λαμπτηρας πιο σημαντικος απο την τελε. Μα η μονη χρησιμοτητα του ειναι να βλεπουμε τι παιζουμε με την τελε το βραδυ.0 βαθμοί
-
Το DX7 ήταν μια μετριότητα όταν κυκλοφόρησε και είναι και μια παλιατζούρα πλέον, ένα ακόμα μπλιμπλίκι χωρίς ιδιαίτερη σημασία. Απέχει πολύ από την πιο σημαντική εφεύρεση μετά τον ηλεκτρικό λαμπτήρα, ο οποίος χαρακτηρισμός ανήκει αβάδιστα στην τελε0 βαθμοί
-
Και με χορδές 2ετιας έχουν ακόμα πιο mellow ήχο... ? XiaoYing_Video_1692894150196_HD.mp40 βαθμοί
-
Ουτε υπαρχει, και ουτε προκειται να υπαρξει. Διοτι το JD800 εχει σα βαση τα δειγματα της Roland. Και αυτα προστατευονται απο copyright. Αλλα 172 ευρω για τον αυθεντικο ηχο του jd 800 δεν ειναι δα και κατι το τραγικο, ηδη οι τιμες του αυθεντικου εχουν ανεβει πολυ, και μιλαμε για οργανο 30 ετων https://www.thomann.de/gr/roland_cloud_jd_800.htm ΟΚ, πανεμορφο το hardware, αλλα ηχητικα το plug in ειναι σε φαση πιο κοντινο πεθαινεις0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ηχητικά όχι μόνο δεν είναι χάλια, αλλά έχουν εξαιρετικό, ξεχωριστό ηχο. Είναι filtertron, αλλά όχι στο 100%. Έχουν κάτι δικό τους. Δεν έχω κάτι αρνητικό να τους προσάψω.0 βαθμοί
-
Ναι Κωστα,Θα κατεβάσω το free dexed που λέει ο Μανος μάλλον,καλό ακούγεται.Μια μπαντάνα να φοράτε και αυτά τα περικάρπια του τένις να είμαστε όλοι ασορτί.0 βαθμοί
-
το FM7 που είχα θυμάμαι πως είχε τα preset του original Το FM8 που έχω τώρα νομίζω δεν τα έχει. Το dexed νομίζω πως ούτε αυτό τα έχει. Θέλουν την μπάνκα και δεν ξέρω αν την διαβάζουν σωστά όλα, το FM7 την είχε. Κάπου την έχω σε κάποιο σκληρό όταν έκανα συλλογή, έχω ότι ήχο υπάρχει για αυτά γιατί καβάτζωνα ότι έβρισκα, όπως έχω και ένα MEGAPACK για το D50 ? δεκάδες χιλιάδες preset? Άμα είναι θα βάλω το FM8 ότι έχει και θα παίξω κάτι στην τύχη και θα το βάλω άμα προλάβω.0 βαθμοί
-
Αφου σου λεει για χαζοχαρουμενα των a-ha το παλουκαρι ? Υπαρχουν πολλες εξομοιωσεις, η πιο πειστική ΙΜΗΟ ειναι αυτη https://www.plogue.com/products/chipsynth-ops7.html Μιλαμε τα παλικαρακια το τερματισανε Προσωπικα παλι χρησιμοποιω αυτο https://asb2m10.github.io/dexed/ Το οποιο ειναι πολυ καλο, ελαφρυ και ΔΩΡΕΑΝ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φωτογραφια Κρονος στον τοιχο ΛΑΙΜΑΙ Το Hydrasynth απ'οτι βλεπω, το τιμανε ολοι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτος θα μας δώσει τα δώρα??Παιδια εγώ έχασα,εύχομαι τα καλύτερα στους νικητές!0 βαθμοί
-
Οι απόψεις του Vangelis για το DX7 (και άλλα πράγματα). https://www.muzines.co.uk/articles/soil-festivities/80380 βαθμοί
-
Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις περι synths,ουτε είμαι πληκτράς,ουτε ξέρω αν θεωρούνται καλά.Ισως το χιόνι και το μαγευτικό τοπίο απο βουνά και δάσοι που έβλεπα απέναντι μου μεσα απο το τζάμι,την μοναδική φορά που έβαλα τα χέρια μου επάνω τους,να έπαιξε σημαντικό ρόλο,γιατί έμεινα για πάντα ερωτευμένος με αυτά τα synths. Ισως και με την κοπέλα που με φοιλοξενούσε,αλλά το δεύτερο δέν το λέω και με τόση σιγουριά.Κατα τον αποχαιρετιστήριο χαιρετισμό μου μέσα απο το τζάμι του τρένου,ένα δακρυ κυλησε απο τα μάτια μου.Ευτηχώς δεν έμαθε ποτέ,οτι ήταν για τα synths.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είμαι οπαδός των αντιλήψεων των παλιών (προ-ίντερνετ) δισκογραφικών εταιρειών, οι οποίες (παρ'ότι γνωρίζω πως πολλοί τις μισούν), είχαν πρωτεύοντα ρόλο στη διαδικασία ανεύρεσης, αξιοποίησης, προώθησης, καταξίωσης μουσικών πονημάτων που έχουν συνδεθεί με ολόκληρη τη ζωή μου. Δεν πιστεύω στην ιδέα της δισκογραφικής που δεν φιλτράρει το καλλιτεχνικό input που δέχεται, με αποτέλεσμα να φιλοξενεί και να προτείνει πράγματα που οι περισσότεροι από εμάς θα πετάγαμε στα σκουπίδια, ακόμη και αν τα είχαμε γράψει εμείς. Δεν πιστεύω ότι ο δικός μου δίσκος πρέπει να βρίσκεται δίπλα στον δίσκο των Tull, ούτε ότι αυτό το προνόμιο έπρεπε να είναι διαθέσιμο έναντι οικονομικού αντιτίμου. Ναι, το ξέρω ότι όλα αυτά ακούγονται ανυπόφορα συντηρητικά, αλλά έχουν ερείσματα.0 βαθμοί
-
Πλακα κανω ε ? Παντως δεν πρεπει να το βλεπεις ετσι. Και το bandcamp το ιδιο μεσα στο περιβαλλον του καπιταλισμου γεννηθηκε. Ο καπιταλισμος και η Αστικη δημοκρατια, μετεφεραν το πεδιο του πολεμου στην οικονομια. Και σε εναν πολεμο εστω και οικονομικο, θα υπαρχουν νικητες και χαμενοι, και θα υπαρχουν και αδικιες, και γενικα η φαση θα ειναι ο σωζων εαυτον σωθητω. Σιγουρα απεχει του ιδανικου και της ουτοπιας η φαση, αλλα οπως βλεπουμε και στα προσφατα γεγονοτα, οι πολεμιοι αυτης της "εξομοιωσης" προτιμουν να ριχνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ βομβες στα κεφαλια μας. Οποτε οι επιλογες μας ειναι, η να κλαιμε για το bandcamp η να κλαιμε για τους δικους μας.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00