Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6241


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13635


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/09/23 σε όλα

  1. δεν καταλαβαίνω τι θέλετε πια? Μήπως έχεις μεγάλα δάκτυλα? ? Και με το ποντίκι συνέχεια την οθόνη κοιτάμε. εγώ ξέρω πως παλιά ξενύχταγα γεμάτος ενέργεια να φτιάξω κομμάτια μέχρι το πρωϊ αφού έβγαινα κιόλας πιο νωρίς. Τώρα όσο μεγαλώνω μου βγαίνει τέτοια κούραση που κλείνουν τα μάτια μου τώρα και όχι faders και knobs να γυρίσω, βλέπω τον καναπέ απέναντι και μου φαίνεται βουνό να πάω να ξαπλώσω και να βάλουμε κανα neflix και θα με πάρει ο ύπνος στο δεκάλεπτο. Παλιά έτρεχα στις δουλειές, γυμναζόμουν, έβγαινα, πηδούσα και έφτιαχνα και μια φανφάρα μέχρι τα ξημερώματα ή έπαιζα σε live και είχα ακόμα ενέργεια. Τώρα που φτάνω τα πενήντα δεν βλέπω μπροστά μου τα σαββατοκύριακα. Αυτά είναι προβλήματα, όχι τα controller. Δεν έχω κουράγιο να σκεφτώ μουσική τώρα να γράψω, άμα σκεφτώ θα σπάσω?, πάω για ύπνό Καληνύχτα. χαχαχαχαχαχαχαχαχ?
    2 βαθμοί
  2. Και γιατι ολο αΦτο ρε παιδια; Δηλαδη τωρα που βρεχει τυροπιτες, εμεις κραταμε ομπρελα; Τοτε που ηταν τα συνθια ξεβρακωτα, και ειχαν ενα LFO ολο κι ολο, ΟΚ, αν δεν γυρναγες και νανα κουμπι, θα ηταν ο ηχος πιο στατικος και απο τον Βασιλακη τον Τσιαρτα. Αλλα τωρα, που πανε τα LFOs και τα steppers συννεφο, και ολα ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ με το τεμπο, και με "ζωγραφιστα" envelopes, που ειναι σαν τα δυο σου χερια πηρανε βεργουλες και με δειρανε το αποτελεσμα, παλι με τα γαμωknobs θα παιδευομαστε; Καντε εκει καμια συνθεση ηχου δυνατη ναουμε, των φρονιμων τα παιδια πριν πεινασουν φτιαχνουν ηχους, και μετα παει μαρουλι η φαση, αντε να θελεις λιγο aftertouch και ενα τσακ σε κανα modulation wheel η κανα macro controller και απογειωνεσαι τελειως.
    1 βαθμός
  3. Κωστα καταλαβαινω τι λες, ομως απο τοτε που την εγραψα στα @@ μου τη λογικη αυτη, του στυλ να παιζω κατι και να γυρναω κουμπια ταυτοχρονα, εχω βρει την υγεια μου. Φτιαχνω preset που εχουν απο μονα τους κινητικοτητα, και χρησιμοποιουν ΜΟΝΟ το aftertouch. Οποτε εχω και τα χερακια ελευθερα να ξυνομαι χαλαρα ? Διαλεγεις preset και βαρας. Την ωρα του editing δε με νοιαζει να παιζω μπαλα με το ποντικι οπως λες και εσυ, ετσι και αλλιως παραδεισος μου φαινεται, σε σχεση με τα κουμπακια του παρελθοντος.
    1 βαθμός
  4. το πρόβλημα είναι ότι θές να στρίβεις 2 και να ακούς κι όλας. Αρα θές τρίτο να πατάει νότα. Αρα πατάμε με τη μύτη? λέτε εσείς, παω να ξαπλώσω και να μελετήσω ...
    1 βαθμός
  5. Ε, για αυτο εχεις την ψευδαισθηση οτι μπορεις να ελεγξεις ενα δυνατο vst με τον controller. Μερικες ψευτοαναθεσεις βασικων envelopes και φιλτρων πειραζεις, οπως εχω πει απο την αρχη. Αν θελει και ο Dim να κανει το ιδιο, ειναι ευκολο να το κανει, αν φυσικα ασχοληθει.
    1 βαθμός
  6. Το πρόβλημα δεν είναι οι κοντρόλλερς που δεν κάνουν πολλά, το πρόβλημα είναι τα πλαγκιν που είναι τρακόσες χιλιάδες. Έχω καλό κοντρολ στο ρέτρολογκ. Μπορώ να πειράξω τις περισσότερες παραμέτρους. Έχω λιγότερο καλό κοντρολ στο πιανοτεκ, και διάλεξα να έχω το εφφέ σέξιον στα ποτ και τις αρμονικές του οργάνου στα φέιντερ. Έχω μηδενικό κοντρολ στο χάλιον. Έχω απλό έλεγχο κονσόλας στάθμεων στο bfd, να ανεβοκατεβάζω τα direct σήματα των οργάνων (γιατι υπάρχουν και περίπου 6 "send" που ελέγχουν το bleed κάθε κομματιού προς τα οβερ, ρουμ, μπάουντρυ, τρας, κομπ, χίλια δυο πιασιματα έχει) Οπότε... Εξαρτάται. Αν κάποιος είχε δώσει 5 χήνες για ένα genos ή ένα μονταζ, δε θα του είχε μείνει σάλιο για τίποτε άλλο, οπότε ανοίγουμε το μονταζ, συνθέτομεν, πειράζομεν, το κλείνομεν, πέφτομεν για ύπνο. Τώρα αν έχουμε 300 πλαγκιν και θέλουμε να τα ελέγξουμε με το μιντικοντρολλεράκι μας, ε οκ, δύσκολο να γίνει στο 100%. Κι ας είχαμε όλα τα κουμπιά, ο έλεγχος (θεωρητικά) όλων των παραμέτρων, απαιτεί... μελέτη. Πρέπει χέρια να πηγαίνουν μόνα τους, να γαργαλάνε τόσο όσο την κάθε παράμετρο, με την αντίστοιχη ακρίβεια κτπ.. Shine for me and I slipped. Παραδόξως, για πλαγκιν επεξεργασίας ηχου, κομπρεσσορες βάθια ντιλέγια, αλλά και για μίξη, σεντ, παν κτπ, λειτουργουν μανουλα οι κοντρόλλερς.
    1 βαθμός
  7. Σημερα επαιξα με ενα minilab3. Υποψιν πως δε ξερω να παιζω. Ε μ'αυτο, αν το ειχα, δεν προκειται να μαθαινα ποτε... Κ δε φταει πως ειναι περιορισμενη η εκταση κ λιγο μικροτερα τα πληκτρα. Το κλαβιε ηταν χαλια.. Ελπιζω το Keylab 61 που θα παρει την αλλη εβδομαδα, να εχει αισθητα καλυτερο κλαβιε (εκτος απο μεγαλυτερα πληκτρα). Το ιδιο κ η ποιοτητα του, γιατι τετοια πλαστικουρα φτηνιαρικη δεν τη περιμενα.... Eπισης τα pad για finger drumming ασ'τα να πανε Παρολα αυτα τα κολπακια που εκανε με το daw μ'εντυπωσιασαν Κ το κουλο...? Μια χαρα ειναι για 100 ευρω, για να το παιρνεις απο εδω κ απο εκει κ να το βαζεις κ σε βαλιτσα στα ταξιδια. Με υπομονη φτιαχνεις πραγματα με αυτο. Φοβαμαι μονο πως θα του μεινει κανενος στο χερι.. Αν παντως ειναι παρομοια η ποιοτητα κ η αισθηση του μεγαλυτερου μαλλον θα αναθεωρησω τελειως για τετοιου ειδους κοντρολια (εχω κ την AKAI στη μπουκα για τους ιδιους λογους). Αν ειναι ν'ανεβεις στα 5 κατοσταρικα να παρεις κλαβιε της προκοπης ασ'το καλυτερα.. Σε αυτα τα λεφτα βρισκω ME-50 με λιγη υπομονη κ ποσα αλλα. Κ ειναι κ συνθ κανονικο εκτος απο κοντρολερ. Κ να το βρασω το integration με το daw... Με 7 κατοσταρια βρισκεις βαρβατα stage pianos με κλαβιεδαρες... Καλα τα λεει ο Καταρρακτ-Κ. ? (ή αλλιως πως ενας κιθαριστας που δε ξερει να παιζει πληκτρα, εβγαλε αχρηστα τα midi controllers επειδη επαιξε μ'ενα παιχνιδι των 100 ευρω ??)
    1 βαθμός
  8. Πρεπει να ειναι και αυτα, δεν ειμαι ομως σιγουρος. Δεν εχεις και τιποτα να χασεις ετσι και αλλιως ομως, αν δεν τα πετυχεις εκει τα κατεβαζεις απο εδω.
    1 βαθμός
  9. Και πρέπει να είσαι γεννημένος από 1965 - 1980
    1 βαθμός
  10. και τα τρία σημαντικά είναι. Και φέρανε το house, το techno, χωθήκανε στην electro μέχρι και στην jungle αλλά το 2000 και μετά που τα club άρχισαν να παίζουν τα πριόνια πού έγινε της μόδας το ΕDM πήραν ξανά τη σκυτάλη τα analogue με wavetable και granular-modular, πιο επιθετικοί και evolving ήχοι και φίλτρα και μεγαλύτερη ανάγκη του hybrid, ψηφιακές κυματομορφές να περνάνε από αναλογικό φιλτράρισμα και πολυεφφέ για ΤΕΝΧΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΥΠΕΡΤΑΛΑΝΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΗΧΟΥΣ που τελικά πέρασαν παντού στη μουσική βιομηχανία και τα soundtrack ταινιών και έτσι όλα σημαντικά είναι και κάθε πουλί με τον καιρό του λαλεί και κάθε πράγμα στον καιρό του και το αβγό το Μέγα Πάσχα
    1 βαθμός
  11. μάλλον θα έλεγα πως διαφωνείς με το άρθρο που παρέθεσε ο ΟP
    1 βαθμός
  12. Ε νομίζω προτιμότερο είναι να πάρεις το jd 08 αν είναι να πληρώσεις.. Να έχεις κ τα κουμπάκια μπροστά σου..
    1 βαθμός
  13. Να σου πω και ενα tip σημαντικο: Στα settings, εκει που διαλεγεις engine, καλο ειναι να διαλεξεις τη modern 24 bit. Υποτιθεται οτι χανεις ετσι λιγη απο την original σαπιλα ? αλλα στα @@ σου, γιατι μαζι με αυτη χανονται και καποια ανεπαισθητα μεν clicks, που ομως οταν θα πλακωσεις τον ηχο στους κομπρεσσορες και τα εφε μπορουν να γινουν πολυ, μα ΠΟΛΥ σπαστικα. Do it and thank me later.
    1 βαθμός
  14. Το dexed ειναι μαγεια, διοτι διαβαζει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΟΛΑ τα sysex του DX7 ? οποτε διαβαζει οχι μονο τα original presets του οργανου αλλα και ΟΛΑ τα patches που εχουνε φτιαχτει ποτε για αυτο ? Στο site μαλιστα του developer που εβαλα, υπαρχει ετοιμη η συλλογη με καμια 100η χιλιαδιτσες ηχους, ΑΠΕΙΡΕΣ μπανκες, μεταξυ αλλων η αυθεντικη της Yamaha, αλλα και ΠΟΛΛΕΣ εξτρα μπανκες που εβγαλε η Yamaha και διαφοροι αλλοι. Μιλαμε για εξωφρενικο αριθμο, κατεβαζεις το zip και εχεις γινει για μια ζωη και βαλε απο DX7 ηχους.
    1 βαθμός
  15. Γι αυτό τα FM synths είναι ιδανικά για ηχητικά εφέ κάθε είδους, εφέ που κάποιες φορές σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα από τα πρώτα ηχητικά εφέ που είχα ακούσει από DX7, το οποίο προσομοίωνε τον χτύπο της ανθρώπινης καρδιάς. Πολύ ψαρωτικός ήχος, ήταν λες και άκουγες sampler, τόσο πειστικός ήταν.
    1 βαθμός
  16. Παντως μεγαλυτερο πλεονεκτημα για εναν advanced χρηστη απο το να βγαζει ενα συνθ καλους ΚΑΙ χαλια ηχους δεν υπαρχει ? Διοτι αυτο απλα σημαινει οτι το synth εχει μεγαλο ευρος δυνατοτητων, και μπορει να μπει σε δρομους που ξεφευγουν απο τους συνηθισμενους. Αυτα τα περιφημα και ενθουσιωδη ? σχολια του στυλ "το ταδε συνθ ειναι ενα μεγαλο sweetspot", 9/10 φορες σημαινει απλα οτι το συνθ εχει ΠΟΛΥ περιορισμενη ηχητικη παλετα, σαν κατι αναλογικα συνθια που λατρευει ο Καταρρακτης ?
    1 βαθμός
  17. Καλά, θα τα δώσουμ σε άλλους φίλος, δεν πειράζει, αφού είσαι ακατάδεκτος...
    1 βαθμός
  18. Ενα Κρονος βλεπω αλλα δε ειναι συνθ ρε γαμωτο...?
    1 βαθμός
  19. 1 βαθμός
  20. Καθόλου. Υποκειμενικό είναι το γούστο μας, για τα μουσικά όργανα μια χαρά facts ισχύουν, αμέτρητα είναι, και πάνω σε αυτά μπορούμε να συζητήσουμε άνετα και εντελώς αντικειμενικά. Συμφωνώ. Η "ξερολιάση" επίσης, μην σου πω και χειρότερη. Πάντα. Αρκεί να παίρνουμε υπόψη τα facts, διότι απόψεις που δεν στηρίζονται σε facts είναι απλά υποθέσεις. Ποιος στο ζήτησε? Έλα ρε συ...? Ο Βαγγέλης βαρέθηκε να τους περιμένει και είπε να το φτιάξει μόνος του, και εγένετο το παρακάτω.
    1 βαθμός
  21. Αν και είχα τη καλή διάθεση να ακούσω την άποψη σου καταρράχτη εδώ με έχασες. Σε συζητήσεις που θυμίζουν κουβέντες οπαδών σε γήπεδο αλλά με θέμα συνθς, όχι ευχαριστώ ,δε θα πάρω μέρος :D
    1 βαθμός
  22. πιάστηκες? από κάτι συγκεκριμένο που μπορεί να γίνει με το ποντίκι η με το XY pad που είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα και οι εξισώσεις? δεν ξέρω αν γίνονται και με τα knobs όχι με τόση ακρίβεια με το να περνάς το ποντίκι αλλά δεν ξέρω αν η τέλεια εξίσωση κάνει τη διαφορά στην επιτυχία να γίνουμε Dua Lipa ή Hans Zimmer? Aφού και εγώ χρησιμοποιώ το ποντίκι. Τώρα που μιλάμε κάνω remaster κάποια κομμάτια στην οθόνη με το ποντίκι, βαριέμαι να πάω στο δίπλα γραφείο, δουλεύω στη μεριά του Gaming που καλύπτει το ίδιο PC που καλύπτει και την Ηοme Studio γωνία για να παίξω με το Novation. ? Καλά αφού δεν σας αρέσουν πάρτε μου εμένα αυτό ή αυτό και αφήστε με να μαζοχίζομαι, να παιδεύομαι, κάντε μου και καζούρα. ? Εγώ θα είμαι τρισευτυχισμένος και θα κάνω και καλή δουλεία.
    0 βαθμοί
  23. Κβαντικέ - ο guru είπε ότι οι κιθάρες είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ όμορφες Η άποψή άου είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ - ως εκ τούτου δεν μετράει ?
    0 βαθμοί
  24. Εγω για το καλο σου στο λεω ρε Dim ? Διοτι προσωπικα ΕΧΩ εξοικeιωση με το MIDI και τις αναθεσεις, που ετσι και αλλιως ειναι απο τα πιο απλα πραγματα που μπορει να μαθει κανεις. Και εχω κανει διαφορα κουφα, με πιο κουφο απο ολα το να κανω VST αναθεση με 64 real time controllers, σε τυπωμενα panels με ονομασιες παραμετρων και χρωματικους κωδικους, με exclusive μυνηματα σε στυλ πολλαπλες αλυσιδες για να διαλεγεις π.χ. κυμματομορφες, LFO rates κλπ με ενα knob, και τρεχα γυρευε. Και τελικα ολο αυτο το ξηλωσα ξερεις γιατι; Γιατι δεν αρκει το να γυριζεις κουμπακια και να στελνεις μηνυματα, αλλα θελεις και ΟΠΤΙΚΟ FEEDBACK, και αν ειναι καθε τρεις και λιγο να κοιτας την οθονη και οχι τον controller, ε δεν αξιζει τον κοπο ρε φιλε, δεν αξιζει τον κοπο. Η native με την ενσωματωμενη οθονη κατι παει να κανει, αλλα ωσπου να γινει ΜΕΓΑΛΗ και TOUCH SENSITIVE αυτη η οθονη, ωσπου να υπαρξει ενα ΕΝΙΑΙΑ λογικη αναθεσεων σε ΟΛΑ τα VST, και να ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ απο τον ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ σκευομορφισμο με τα περιττα στοιχεια και τα quirks του παρελθοντος, φεξε μου και γλυστρησα, πρωτα θα φτασουμε να τα ελεγχεις ολα με τη σκεψη παρα σε αυτο. Οποτε παρε το nord να κανεις τη δουλεια σου. Με τους δικους του ηχους να κανεις τη δουλεια σου, ετσι;
    0 βαθμοί
  25. Που ξεκούρδιζαν κιόλας. Όχι πως ενδιαφέρει και τόσο, αλλά λέμε τώρα...
    0 βαθμοί
  26. Τα προηγούμενα από τα digital που δεν είχαν και midi ?
    0 βαθμοί
  27. Πρόκειται για τρανζίστορ τύπου power MOSFET, P channel και N channel αντίστοιχα (πριν το Ν στον κωδικό είναι 0-μηδέν, όχι Ο-όμικρον αν θες να τα ψάξεις). Δεν είναι τίποτα εξωτικό, συνηθισμένο θα έλεγα για ενισχυτές HiFi της εποχής. Στο datasheet του Intersil βλέπω ημερομηνία 1999, επομένως μου κάνει εντύπωση ο χαρακτηρισμός "δυσεύρετα". Σε καταστήματα ηλεκτρονικών στην Αθήνα βρίσκω τρανζίστορ από τη δεκαετία του 1960, άρα δε φαίνεται απίθανο να βρεθούν τρανζίστορ που ήταν στην παραγωγή προ 15ετίας περίπου. Έψαξα λοιπόν διαδικτυακά σε καμιά 10ρια καταστήματα που ξέρω και τα βρήκα σε τιμές από 2.80/3 ως 7/9.50 ευρώ το ένα. Βρέθηκαν και σε κατάστημα της Θεσσαλονίκης, και ενδεχομένως να τα βρεις και αλλού με παραγγελία. Άρα άκυρο το "δυσεύρετα". Οι διαφορές στις τιμές έχουν να κάνουν με το κατάστημα και τους προμηθευτές. Κάποιοι πουλάνε πιο ακριβά, άλλοι πάλι έχουν και ψεύτικα μαϊμού προϊόντα... Ακόμα και τα ακριβά να πάρεις (που δεν είναι απαραίτητο, αν εμπιστεύεσαι το κατάστημα), ανάλογα με το πόσα τρανζίστορ έχει μέσα (1, 2, 3 ζευγάρια;) υπολογίζεις και το κόστος των ανταλλακτικών. Εγώ απαγορευτικό δεν το βλέπω... Πάμε στο κόστος της εργασίας τώρα. Αν είναι απλά αντικατάσταση των τρανζίστορ, δεν είναι μεγάλη υπόθεση. Δυο τρεις ώρες δουλειά ίσως, γιατί θέλει άνοιγμα, να βγούνε οι πλακέτες, να γίνουν οι μετρήσεις. Να βάλουμε ένα μεροκάματο χοντρικά; Εξαρτάται λοιπόν από το πόσο κοστολογεί κάθε τεχνικός τη εργασία του. Ας με συγχωρέσουν οι επαγγελματίες αν μπαίνω στα χωράφια τους, αλλά δεν βλέπω 200 ευρώ κόστος, εκτός και αν η ζημιά είναι πολύ μεγαλύτερη και δεν είναι μια απλή αλλαγή των MOSFET... Προτείνω να απευθυνθείς σε κάποιο forum με χομπίστες ηλεκτρονικών HiFi-audio (υπάρχουν πολλά αν ψάξεις) που θα σε συμβουλέψουν καλύτερα και θα σου προτείνουν κάποιο μερακλή τεχνικό που θα μπορέσει να σε εξυπηρετήσει. Όταν ακούω "δεν γίνεται, δεν υπάρχουν σχέδια, είναι δυσεύρετα, κοστίζει πολύ, άφησέ το..." μου ακούγεται σαν "βαριέμαι να ασχοληθώ, προτιμώ να αφιερώσω το χρόνο μου σε κάτι πιο προσοδοφόρο και εύκολο". Σεβαστό μεν, αλλά... Ελπίζω να σε βοήθησα!
    0 βαθμοί
  28. Το σιγουρο ειναι οτι πλεον, αν δεν τα εχεις ηδη στην κατοχη σου, δεν αξιζει ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση να κανεις κινηση. Εβλεπα τιμες για το JD, και η ταση της αγορας πλεον πηγαινει προς τα... δυο χιλιαρικα ? Πρεπει η να μην ξερεις τι εχεις, η να εισαι επενδυτης η ( ευπορος) συλλεκτης. Διαφορετικα, αν θελεις απλα ενα οργανο να γρατζουνισεις ? πας και παιρνεις ενα nautilus που το τσαλαπαταει κιολας. Αρα απο εδω και περα, οπως και με τα vintage αναλογικα, αν θες ηχο απο αυτα τα συγκεκριμενα οργανα πας σε εξομοιωσεις. Οταν μαλιστα μιλαμε για πσηφιακα synth, οι εξομοιωσεις ειναι ΗΔΗ στο 100%, τουλαχιστον καποιες απο αυτες. Σιγα μη δωσεις δυο χιλιαρικα, για να εχεις τον ιδιο ηχο που εχεις με τα 172 ( η τα 330 του new hardware) και να φοβασαι και απο πανω ποτε θα τα κακαρωσει η παλιατζουρα.
    0 βαθμοί
  29. Οπως και να εχει θα πληρωσεις. Γενικα ελαχιστα rompler υπαρχουν σε freeware, το K1 της Kawai ειναι ενα απο αυτα τα ελαχιστα π.χ. Οποτε και μονο που φιλοτιμηθηκε η roland να το βγαλει παλι καλα, αλλιως δε θα υπηρχε καν. Και στο μελλον μπορει και να πεσει η τιμη του, π.χ. αυτη τη στιγμη παιρνεις σε vst το korg M1 με ενα πενηνταρικο, ξεφτιλα.
    0 βαθμοί
  30. Τι ωραιο που είναι το roland!? ... κοντά στα 2.000 και αυτο?? Δέν ακούει λεει διαφορές αυτός.Πώς να ακούσει που είναι σάν Αγγλικό κόκερ σπανιέλ. Μήπως να ΚοΥρΕυΤεΙ?
    0 βαθμοί
  31. Καμμία σχέση. Οι Baldwin era μαγνήτες είναι κεραμικοί,όπως κεραμικοί ήταν και στα ιαπωνικά RI μέχρι το 2003 που "πηρε'' η Fender την Gretsch. Tα σημερινά κορεατικά και ινδονησιακά μοντέλα φοράν αξιοπρεπέστατoυς alnico "filtertones"
    0 βαθμοί
  32. και αυτοί του Roland Cloud πως θα ζήσουν? Κλέφτες θα γίνουν??
    0 βαθμοί
  33. το FM7 που είχα θυμάμαι πως είχε τα preset του original Το FM8 που έχω τώρα νομίζω δεν τα έχει. Το dexed νομίζω πως ούτε αυτό τα έχει. Θέλουν την μπάνκα και δεν ξέρω αν την διαβάζουν σωστά όλα, το FM7 την είχε. Κάπου την έχω σε κάποιο σκληρό όταν έκανα συλλογή, έχω ότι ήχο υπάρχει για αυτά γιατί καβάτζωνα ότι έβρισκα, όπως έχω και ένα MEGAPACK για το D50 ? δεκάδες χιλιάδες preset? Άμα είναι θα βάλω το FM8 ότι έχει και θα παίξω κάτι στην τύχη και θα το βάλω άμα προλάβω.
    0 βαθμοί
  34. Σιγουρα ολα μπορουν. Απλα σε καποια πρεπει να προσπαθησεις πολυ για να βγαλεις ? ή αν το θες ειναι ευκολο να το αποφυγεις. Δηλαδη ας πουμε σε ενα analog style φαση, αν απλα αποφυγεις το να γ@μησεις το pitch των oscillators, αντε και τα πολλα πολλα με τιποτα ring modulators και τετοια, τοτε κατα πασα πιθανοτητα ο ηχος θα ειναι ΟΚ, θα μπορεις τουλαχιστον να παιξεις το δεν περνας κυρα Μαρια χωρις προβληματα. Σε ενα FM παλι, λιγο να κανεις το ratio ετσι, η να αλλαξεις αλγοριθμο και να ερθει το λαθος modulator σε θεση carrier, η γενικως να μην εχεις τον απολυτο ελεγχο της καταστασης και αυτο ηταν ? την πατησες ? δεν υπαρχει αυτη η ανεμελια ρε παιδακι μου, σε φαση "θα γυριζω τα κουμπακια and I hope for the best"
    0 βαθμοί
  35. Α, για αυτόν τον Κρόνο μιλάς? Γιατί ακριβώς απέναντι του στην άλλη άκρη του δωματίου είχε ένα Korg Kronos μαζί με το main setup του.?
    0 βαθμοί
  36. Αυτος θα μας δώσει τα δώρα??Παιδια εγώ έχασα,εύχομαι τα καλύτερα στους νικητές!
    0 βαθμοί
  37. Οι απόψεις του Vangelis για το DX7 (και άλλα πράγματα). https://www.muzines.co.uk/articles/soil-festivities/8038
    0 βαθμοί
  38. Από τις καλύτερες εκτελέσεις, που έχω ακούσει. Καταπληκτικός Viloteau!
    0 βαθμοί
  39. Δεν το ήξερα.Μπράβο Γιάννη μας.Θα το ακούσω πρώτα και μετά τα σχόλια.Καλή επιτυχία!!!
    0 βαθμοί
  40. Ρε τι αναποδοι ειστε εσεις? Εμεις ξεκινησαμε με μικρο radius στα οργανα κ τα πιο μοντερανα εχουν φλατ (για ηλεκτρικες μιλαω) κ εσεις απο φλατ κ ανακαλυψατε τα μικρα radius το 2023...
    0 βαθμοί
  41. παρτε ενα σολακι εδω να γουσταρουμε
    0 βαθμοί
  42. Είμαι οπαδός των αντιλήψεων των παλιών (προ-ίντερνετ) δισκογραφικών εταιρειών, οι οποίες (παρ'ότι γνωρίζω πως πολλοί τις μισούν), είχαν πρωτεύοντα ρόλο στη διαδικασία ανεύρεσης, αξιοποίησης, προώθησης, καταξίωσης μουσικών πονημάτων που έχουν συνδεθεί με ολόκληρη τη ζωή μου. Δεν πιστεύω στην ιδέα της δισκογραφικής που δεν φιλτράρει το καλλιτεχνικό input που δέχεται, με αποτέλεσμα να φιλοξενεί και να προτείνει πράγματα που οι περισσότεροι από εμάς θα πετάγαμε στα σκουπίδια, ακόμη και αν τα είχαμε γράψει εμείς. Δεν πιστεύω ότι ο δικός μου δίσκος πρέπει να βρίσκεται δίπλα στον δίσκο των Tull, ούτε ότι αυτό το προνόμιο έπρεπε να είναι διαθέσιμο έναντι οικονομικού αντιτίμου. Ναι, το ξέρω ότι όλα αυτά ακούγονται ανυπόφορα συντηρητικά, αλλά έχουν ερείσματα.
    0 βαθμοί
  43. Πλακα κανω ε ? Παντως δεν πρεπει να το βλεπεις ετσι. Και το bandcamp το ιδιο μεσα στο περιβαλλον του καπιταλισμου γεννηθηκε. Ο καπιταλισμος και η Αστικη δημοκρατια, μετεφεραν το πεδιο του πολεμου στην οικονομια. Και σε εναν πολεμο εστω και οικονομικο, θα υπαρχουν νικητες και χαμενοι, και θα υπαρχουν και αδικιες, και γενικα η φαση θα ειναι ο σωζων εαυτον σωθητω. Σιγουρα απεχει του ιδανικου και της ουτοπιας η φαση, αλλα οπως βλεπουμε και στα προσφατα γεγονοτα, οι πολεμιοι αυτης της "εξομοιωσης" προτιμουν να ριχνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ βομβες στα κεφαλια μας. Οποτε οι επιλογες μας ειναι, η να κλαιμε για το bandcamp η να κλαιμε για τους δικους μας.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...