Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      15323


  2. Μανώλης Χναράκης
  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1160


  4. MarLog

    MarLog

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      160


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/08/23 σε όλα

  1. Τα PC & K, αν το βρείς σε καλή εξωτερική κατάσταση και να μην έχει πειραχτεί εσωτερικά από "άσχετο", αξίζει τον κόπο. Γενικώς είναι μηχανήματα που τα πουλάει κάποιος είτε επειδή τα βαρέθηκε είτε επειδή είναι πολλά τα κιλά τους για συχνές μεταφορές. Όχι μόνο τα κλαβιέ αλλά και τα rack (σειρά K). Ευχτυχώς έχουν αλλάξει ελάχιστα αλλά η βασική φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει τόσο, μετρημένα πράγματα. Απ'ότι έχω δει μέχρι στιγμής. Το μέλλον όμως είναι άγνωστο... Είναι και θέμα α) πόσο fun είναι αυτός που θέλει να αγοράσει κάποιο brand μηχάνημα και β) αν γνωρίζει καλά αυτό το brand συν τις δυνατότητές του που θέλει να αγοράσει. Μπορεί επίσης να του γυαλίσει κάτι άλλο από άλλο brand name με διαφορετικό ηχητικό χαρακτήρα ή άλλες δυνατότητες. Αυτά σε γενικές γραμμές.
    1 βαθμός
  2. εκτός αυτών των ωραίων μου αρέσει που είσαι τόσο αφοσιωμένος μελετητής της μουσικής του Vangelis και άλλων συνθετών και παιχτών και αυτό βγαίνει ξεκάθαρα και στις αξίες και την εκφραστικότητα του παιξίματός σου, βγαίνει και το λέω ειλικρινά, χωρίς διάθεση κολακείας η απόδοση αυτού του είδους σύνθεσης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι ως γνωστόν σημαντικό να μελετάμε την ιστορία πέραν από τα ακούσματα των αγαπημένων μας συνθετών, η γνώση της ιστορίας και της λαογραφίας της μουσικής είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης στη μουσική θεωρία και όσο μεγάλος είναι ο βαθμός, το βάθος της γνώσης αυτής, τόσο καλύτερα διακρίνεται και επηρεάζει θετικά τις εκτελέσεις μας. Εύγε!!!!!?
    1 βαθμός
  3. Σωστό. Επίσης σωστό. Πολύ σωστά. Και όχι μόνο το 2700 αλλά και το 2600 και το 2500.
    1 βαθμός
  4. Ε ναι Κούκλες btw (και γαϊδούρια σε μέγεθος)
    1 βαθμός
  5. Ευχαριστούμε πολύ Κώστα!
    1 βαθμός
  6. πραγματικά theatrical, αψεγάδιαστο, από τα καλύτερά σου, εξαιρετική η συνεργασία και η συμμετοχή. Τρομερή ενορχήστρωση και παραγωγή. ΑΡΙΣΤΑ!!!!!!!!!
    1 βαθμός
  7. πραγματικά theatrical, αψεγάδιαστο, από τα καλύτερά σου, εξαιρετική η συνεργασία και η συμμετοχή. Τρομερή ενορχήστρωση και παραγωγή. Δυνατό, συναισθηματικό!!!! Με τρέλανε και η εισαγωγή!!!!!?? Απόστολε αλλά και Γιώργο! Υποκλίνομαι για άλλη μια φορά στο σπάνιο, πηγαίο μουσικό σας ταλέντο.
    1 βαθμός
  8. Μου είχε διαφύγει αυτό, μπαίνουν πλέον τόσα κομμάτια στο music section που δεν προλαβαίνει να τα ακούσει κάποιος. Πραγματικά είναι πάρα πολύ ωραίο, οι ήχοι, ιδιαίτερα το intro σεκάνς πάρα πολύ ενδιαφέρον. Προσεγμένο, εξαιρετικό. Είναι λίγο ψηλά σε loudness μου φαίνεται αλλά είναι εξαιρετικότατο. Πολύ ενδιαφέρον και ωραία αυτό το electro άρωμα.
    1 βαθμός
  9. Για Αρμονία. Ξεκίνα από αυτά και ανάλογα βλέπεις. https://www.public.gr/product/books/greek-books/art/mousiki-artists/to-toniko-mousiko-sustima-1/1183920 https://www.public.gr/product/books/greek-books/art/mousiki-artists/to-toniko-mousiko-sustima-2os-tomos/1216650 Από μόνος σου; Η θεωρία δεν είναι DIY
    1 βαθμός
  10. Αν και με καθυστέρηση μιας δεκαετίας, (τουλάχιστον) βρήκα την αφορμή να βάλω σε μια τάξη την καθημερινότητα μου και να κυκλοφορήσω το mini album μου Yameth - At last, με ανάλογη φωτογραφία της εποχής εκείνης φυσικά (να λείπουν τα σχόλια). Πρόκειται για 5 κομμάτια "from rock to atmospheric new age with just enough jazz to cross genre" στα οποία παίζω όλα τα όργανα αλλά τη μεγάλη διαφορά κάνουν οι καλοί μου φίλοι που χωρίς να έχουν συναντηθεί ποτέ μεταξύ τους, σε βάθος χρόνου βοήθησαν να γίνει η δουλειά αυτή ξεχωριστή και να της δώσουν χρώμα. Πρόκειται για τους Νίκο Σταμούλη, Δημήτρη Πλαγιάννη, Γιώργο Γεώργα (guess who) και Γεώργιο Μεταλληνό, όλοι τους καλύτεροι των καλύτερων και τους ευχαριστώ θερμά που μου έκαναν την τιμή. Τα κομμάτια ηχογραφήθηκαν στα Βριλήσσια, Ψαθόπυργο, Πάτρα, Κυψέλη και στο Καλιάνι σε βάθος μιας εικοσαετίας! Εχουν ενορχηστρωθεί σε 3-4 διαφορετικές εκδοχές το καθένα (ο ορισμός της αποφασιστικότητας είμαι) και αυτές είναι απλά αυτές που είχα πανω-πάνω χωρίς απαραίτητα να είναι και οι καλύτερες. Δεν ξέρω πως θα το κάνω και αν θα τα καταφέρω να μαζέψω τους ορίτζιναλ μουσικούς αλλά η μεγάλη μου χαρά θα έρθει όταν θα τα παίξω ζωντανά μιας και τα κομμάτια είναι φτιαγμένα γι αυτό. Είναι το ύφος βλέπετε. Το ελπίζω πάντως και θα το προσπαθήσω γιατί εγώ θα χαρώ πιο πολύ. At last by Yameth
    0 βαθμοί
  11. "When manufacturers stop adopting that attitude, that's when they'll get closer to creating the sort of instrument I'm after - a true performance synthesiser. ', είπεν ο θεός VANGELIS και ΕΓΕΝΕΤΩ OMNISPHERE μάθαινες να ακούς. Δεν είπαμε πως μεγάλες επιτυχίες με αυτό γράφτηκαν στο ρεπορτάζ??
    0 βαθμοί
  12. δεν το κατάλαβα. Έφυγαν τα synths που σε φιλοξενούσαν με το τρένο? ?
    0 βαθμοί
  13. Σαν τεχνικός δεν μου κάνουν και πολύ κλικ. Έχω πάθει ανοσία. Το κάθε μηχάνημα έχει τα δικά του υπερ και κατά. Κανένα δεν είναι top. Ακόμα και το top έχει τα "αδύνατα" σημεία του. Σαν μουσικός παίζω με όποιο βρω μπροστά μου. Δεν λέω όχι. Μην είναι και πολύ της πλάκας. ? Στην τελική, ένα βαρυκεντρισμένο με ήχο πιάνου μιά χαρά είναι. ?
    0 βαθμοί
  14. Μάλλον ναι, μια και ο Παπ. είναι η μεγαλύτερη επιρροή μου στον synth τομέα, σε αντίθεση με τον Hammond τομέα στον οποίο μου βγαίνει η δεύτερη μεγάλη μου επιρροή (Jon Lord?). Μια και ανέφερες τον Παπ., να πω πώς Όχι @Ioan Eko, στα "Conquest of Paradise" και "Voices" τα moog δεν δίνουν και παίρνουν, ούτε καν χρησιμοποιούνται. Κι όσο για τα FM synths, η άποψη μου αγαπητέ είναι απόλυτα τεκμηριωμένη, μια και παίζω και προγραμματίζω (και) FM synths από τα μέσα των '80s. Οπότε το "κουβέντες οπαδών σε γήπεδο" δεν έχει καμία σχέση με μένα.
    0 βαθμοί
  15. Θυμάμαι είχα ένα S-770 και πήρα και ένα K2000 μόλις βγήκε για να κάνω μεταφορά ήχων (samples) μέσω MIDI σε άλλο format. Άλλη φάση, άλλες εποχές. ?
    0 βαθμοί
  16. Θυμάμαι πως είχα ξεκοκαλίσει τα review στο περιοδικό τότε, πρέπει να το έχω κάπου χωμένο γιατί έχω κρατήσει μερικά, είχα φτιάξει όλη τη δομή που διάβαζα μέσα στο μυαλό μου και μεταγενέστερα με το internet που άρχισα να το ακούω, τα έχασα. Δεν το είχα πετύχει ποτέ, έχω πετύχει πολλά αλλά αυτό ποτέ. Τρομερές δυνατότητες και απόδοση, αξιοποιήσιμο ακόμα και σήμερα. θα ήθελα να το έχω μαζί με το V-Synth γιατί είναι παιδικό μου όνειρο.
    0 βαθμοί
  17. Καλά εννοείται, δε παρεξηγώ, ούτε εκνευρίζομαι, αλλά ταυτόχρονα δε μπορώ να πάρω σοβαρά τέτοιου είδους απόψεις, ούτε και να τις ανεχτώ. Προσπερνάω και πάω στην επόμενη πολιτισμένη αναφορά :)
    0 βαθμοί
  18. είναι λίγο ευαίσθητος στο θέμα αυτό με τη yamaha, αλλά μην το πάρεις έτσι. Έχουμε τα χούγια μας, γράψε, μην δίνεις σημασία, δεν το κάνει από κακία, από πώρωση το κάνει. "Ερμηνεύοντας τον Waterfall-K"?
    0 βαθμοί
  19. σε συγχωρώ ?και σε προσκυνώ anyway, επειδή θα βάλω ένα θέμα σε άλλο topic, θέλω να αναφέρω και άλλα πράγματα για τη δομή του montage και το θέμα που είπαμε αλλά δεν θέλω να αναπτύξω εδώ για να μείνουμε γύρω από το DX7, θα ξεφύγω πολύ με αυτά που θέλω να γράφω και θα το συνδέσω στο topic μου.
    0 βαθμοί
  20. Αν και είχα τη καλή διάθεση να ακούσω την άποψη σου καταρράχτη εδώ με έχασες. Σε συζητήσεις που θυμίζουν κουβέντες οπαδών σε γήπεδο αλλά με θέμα συνθς, όχι ευχαριστώ ,δε θα πάρω μέρος :D
    0 βαθμοί
  21. Ναι, έχει, αλλά...πολλά τα "αλλά" που τουλάχιστον στα μάτια μου δεν το κάνουν επιθυμητό. Παραμένει ένα πολύ σοβαρό μηχάνημα φυσικά.
    0 βαθμοί
  22. Βαρέθηκα τις γυναίκες.
    0 βαθμοί
  23. Tη σήμερον ημέρα ομαλός είναι ο ανώμαλος και τούμπαλιν!
    0 βαθμοί
  24. Εγω ειχα αποπειραθει πιτσιρικας να ασχοληθω λιγο με DIY πεταλοκατασκευες, ειχα φτιαξει μερικα OD fuzz κλπ - ειχαμε τοτε και το Noiz Overdrive, δε ξερω αν το θυμαται κανενας! Σε καποια φαση ειχα παρει και υλικα για να ξεκινησω να φτιαχνω εναν μικρο λαμπατο (ενα μικρο Fender design αν θυμαμαι καλα) αλλα δεν προχωρησε ποτε, δε ξερω καν αν υπαρχουν πλεον τα υλικα του πουθενα ξεχασμενα. Εχω καιρο που θελω να ξαναπιαστω με το σπορ και αποφασισα τις προαλλες να προσπαθισω να επαναφερω τους δυο ενισχυτες μου που καθονται χρονια και ειχαν τοση σκονη στα ποτενσιομετρα που ηταν τελειως unusable. Ανοιξα τον solid state τις προαλλες, του εκανα ενα καθαρισμα, και τωρα στα κοντα θα κανω και τον λαμπατο, αφου βεβαιωθω οτι εχω κανει το homework μου σχετικα με θεματα ασφαλειας.
    0 βαθμοί
  25. Δεν ρωτατε εμενα αλλα ας συνεισφερω στη συζητηση Περασαν 50 χρονια απο τοτε που ημουν 16. Δεν ξερω. Ναι
    0 βαθμοί
  26. Μάλλον δεν κατάλαβες ότι αστειεύομαι. Αυτό που εννοούσα είναι ότι πράγματι είναι δύσκολο από μία τόσο σύντομη επαφή με κάτι που ήταν στις δόξες του πριν σαράντα χρόνια, να κατανοήσει για ποιο λόγο ήταν τόσο δοξασμένο. Αυτό δηλαδή που έγραψε (χωρίς περιττά αστειάκια) ο manos και με το οποίο (απ' ότι γράφεις) συμφωνείς. Έχω όμως δύο-τρεις ερωτήσεις. (αν θες τις απαντάς, δεν κρίνουμε): - Πόσων ετών είσαι; - Υπάρχει υλοποίηση της DX (hardware ή software) που να σου αρέσει; - Συγκινείσαι όταν βλέπεις την Μάρθα Καραγιάννη νέα;
    0 βαθμοί
  27. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
    0 βαθμοί
  28. Aχ βρε Ali, Ali και τρεις Ali...? Με έκανες να ξανακαθίσω μετά από αρκετά χρόνια να φτιάξω FM ήχο απ'το μηδέν (initial mode). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αρχίζεις με τον Algorithm 1 ο οποίος αποτελείται από 8 carriers, έχοντας active μόνο τον πρώτο carrier σε sine wave. Κοντά 3 ώρες έφαγα για τον ήχο, ο οποίος βασίστηκε μόνο σε τρεις operators. Είχα απ'την αρχή σκοπό να φτιάξω ένα drone ήχο, και οι δυνατότητες για δημιουργία drone ήχων σε ένα Montage/MODX, και μόνο με την FM-X engine, είναι στην κυριολεξία άπειρες. Πάμε λίγο στις τεχνικές λεπτομέρειες. Ο ήχος, ή καλύτερα το performance (για να μιλάμε στη γλώσσα των Montage/MODX) αποτελείται από δύο parts, ένα FM-X και ένα AWM2, το οποίο προστέθηκε στο τέλος για να πάρει μέρoς στο "σβήσιμο" του FM-X part/ήχου. Το FM-X part όπως έγραψα φτιάχτηκε απ'το μηδέν με τον Algorithm 1 και τους τρεις πρώτους operatots του, τους υπόλοιπους 5 τους είχα στο off. Η όλη δουλειά έγινε αποκλειστικά με αυτόν τον αλγόριθμο, δύο LFOs, ένα φίλτρο και δύο εφέ για το τελικό "γυάλισμα" (flanger & reverb). Το AWM2 part/pad είναι δανεισμένο και ελαφρώς τροποποιημένο από ένα άλλο δικό μου performance, και μπαίνει μόνο στο σβήσιμο του ήχου με key-off, ο ήχος δηλαδή τριγκάρεται όχι όταν πατάμε τα πλήκτρα αλλά όταν τα αφήνουμε. Το performance έχει πολύ αργό attack και πάρα πολύ μεγάλο release (μιλάμε για κάποια λεπτά), επίτηδες βέβαια έγινε έτσι γιατί στο release γίνονται μικροαλλαγές στον ήχο από το φίλτρο και οι οποίες θέλει προσοχή για να γίνουν αντιληπτές, αλλά κάποιο εκπαιδευμένο αυτί τις πιάνει. Πατάμε λοιπόν τα πλήκτρα και το sustain pedal και αφήνουμε τον drone/ambient ήχο να εξελιχθεί, και όπου χρειαστεί πίσω στο editing για τις απαραίτητες αλλαγές. Το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό, η FM engine των Montage/MODX είναι απλά κορυφή. Να υπενθυμίσω εδώ ότι ο συγκεκριμένος ήχος δημιουργήθηκε με μόνο έναν από τους 88 αλγόριθμους της FM-X engine, κάνοντας χρήση μόνο τριών εκ των οκτώ operators του. Για περαιτέρω πολυπλοκότητα που μπορεί να σας στείλει στον κοντινότερο ψυχίατρο, μπορείτε να προσθέσετε στο performance ακόμα 15 FM-X parts/ήχους,? αφού τα Montage/MODX είναι 16-part multitimbral. Ένα συνολάκι δηλαδή από 128 operators ανά performance, έτσι να έχετε να κάνετε πειράματα για τα επόμενα...150 χρόνια.? Κι εκεί λοιπόν που έπαιζα με τον νέο μου FM-X ήχο, και λόγω μάλλον του ambient χαρακτήρα του ήχου, μου κόλλησε στο μυαλό το "Shine On You Crazy Diamond" των Floyd, κυρίως η εισαγωγή του. Ανοίγω και το Hydrasynth από πάνω, βρίσκω ένα κατάλληλο lead και αρχίζω να παίζω την εισαγωγή. Ωραία μου ακουγόταν, οπότε το ηχογράφησα κιόλας, και το ανέβασα στο κανάλι μου στο youtube. Σύντομο βιντεάκι (ήχος μόνο) παρακάτω. Παρεμπιπτόντως, ο lead ήχος από το Hydrasynth είναι Preset και ονομάζεται "BladeTitles". Θα καταλάβετε το γιατί μόλις τον ακούσετε.?
    0 βαθμοί
  29. Μπές tube guitar amplifiers ομάδα στο facebook.Με φώτο εντωπισαν ενα προβληματάκι που είχα και το διορθωσα.Αν κάποιος έχει ήδη πάει σε τεχνικό η δεν βρίσκει εύκολα,αν εντοπιστεί το πρόβλημα και δοθεί η λύση και το τι χρειάζεται απο τα μέλη,μπορεί να πάει σε έναν καλό ηλεκτρονικό να του κάνει την εργασία.Εσένα λογικά αθήνα θα σου προτείνουν κάποιον.Επαρχία υπάρχει πρόβλημα.
    0 βαθμοί
  30. ΕναρξηΣ φθινιπωρινής περιόδου ?
    0 βαθμοί
  31. Ας προσθέσω και λίγη "ίντριγκα": Originally, the rights to the title track (E.S.P.) were shared between Davis and Shorter, but Davis returned all the rights in later years.
    0 βαθμοί
  32. 1. Το πληκτρο εχει usb μονο. Θα συνδεθει σε usb στο πισι. 2. Το πληκτρο εχει και usb και midi. Μπορει να συνδεθει και με τους δυο τροπους. Αναλογα με το τι εχει το πισι. Προτιμητεο το midi ΑΝ η καρτα εχει εισιδο. 3. Το πληκτρο εχει μονο midi. Αναγκαστικα θέλουμε καρτα με midi
    0 βαθμοί
  33. το πιό σημαντικό στην όλη ιστορία είναι ακόμα και να μην έχεις σοβαρές γνώσεις, είναι να υπάρχουν σαφείς οδηγίες, κάποιος να συμβουλεύεσαι και φυσικά να έχεις πρόσβαση ή να αγοράσεις τα κατάλληλα εργαλεία. Πχ ο Pass F5 για να ρυθμιστεί το bias του, χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα τρια βολτόμετρα. Επίσης πάντα θεωρούσα ότι τα led είναι όλα ίδια και τα χρησιμοποιούμε για το φως τους. Και όμως αφ ενός δεν είναι, ενώ χρησιμοποιούνται με άριστα αποτελέσματα για πτώση τάσης. Ούτε ήξερα πως μετράμε το forward voltage ή ότι έχουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με το χρώμα. Επίσης τα κολλητήρια δεν είναι ίδια, χρειάζεται να έχεις διαφορετικής ισχύος ή σταθμό, καθώς και τα κατάλληλα εργαλεία αποκόλλησης, καθαρισμού πλακέτας κλπ. Και φυσικά δεν πάμε στα ξύλα, τις κόλλες και τα ρούτερ που αυτά τα ξέρουν καλύτερα όσοι φτιάχνουν κιθάρες. Ευτυχώς που υπάρχει το νετ. Πάντως για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορούσα να υπερηφανεύομαι ότι όλο το σύστημα ήταν φτιαγμένο, λίγο έως πολύ, απο τα χέρια μου.
    0 βαθμοί
  34. Οπως ειπα στην πρωτη μου απαντηση, ξεκιναμε με τη σκετη FM, τη διαμορφωση συχνοτητας μονο. Σε ποιο βαθος κατανοησης θελεις να φτασεις πανω σε αυτο το ζητημα, εξαρταται απο σενα, παντως η υποθεση εχει τρελες μαθηματικες προεκτασεις. Η τελικη καταληξη παντως σε πρακτικο επιπεδο ειναι τοσο η κατανοηση των επιπτωσεων στον ηχο της τιμης του ratio των operators, που ΙΜΗΟ ειναι η ΚΑΡΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της υποθεσης FM Synthesis, οσο, και αυτο ειναι το σημαντικοτερο απο πρακτικης πλευρας, την ""απομνημονευση", ας το πουμε ετσι, μιας σειρας ratio τιμων η και καποια συγκεκριμενα στοιχεια και ομαδες των τιμων αυτων, τα οποια δινουν στον ηχο αρμονικες η χαρακτηριστικα που εξυπηρετουν τους σκοπους και τις αναγκες μας πανω στη συνθεση ηχου. Απο τη στιγμη λοιπον που θα κατεχεις τα εργαλεια αυτα, τα οποια προκυπτουν κατα βαση απο το ratio των συχνοτητων των operators,την επιλογη fixed, το feedback, καθως και το πως αυτα επηρεαζουν τις παραγωμενες αρμονικες, εχεις κανει το μεγαλυτερο μερος της δουλειας. Διοτι, για να ερθω στην απορια σου, το να ρυθμισουμε την επιδραση του modulator στο carrier με την περιβαλλουσα, ο βαθμος της επιδρασης δηλαδη, ειναι κατανοητος σε οποιον ξερει τι ειναι περιβαλλουσα. Αν δεν το ξερει, καλο ειναι να ασχοληθει με την αφαιρετικη συνθεση για αρχη και βλεπουμε. Αυτο ομως αφορα την ποσοτητα της επιδρασης που εξελισσεται δυναμικα στο χρονο, η ΠΟΙΟΤΗΤΑ της επιδρασης ομως, το ποιες συχνοτητες θα προστεθουν στη sine κυμματομορφη του carrier, αυτο θα προκυψει απο το λογο των συχνοτητων τους, το ratio δηλαδη, και αυτη ειναι η ποιοτικη διαφορα που θα μας οδηγησει και στο να ρυθμισουμε και την περιβαλλουσα αναλογα. Αν δηλαδη εχουμε ενα ratio που θα δωσει δυσαρμονικες συχνοτητες, αυτο θα αφορα τον κροτο του σφυριου στο tine, συνεπως και η περιβαλουσα θα ειναι πολυ συντομη γιατι αφορα την ατακα, και θελουμε απλα να "μπισταει" η ατακα του ηλεκτρικου πιανο και οχι να ακουγεται φαλτσο ολο το σωμα της νοτας του. Αντιθετα, αν το ratio ειναι τετοιο που προσθετει την αρμονικη σειρα στον ηχο, κανει δηλαδη τη sine να γινει στην ουσια saw, τοτε η περιβαλλουσα του modulator δεν ειναι τιποτα αλλο απο την αντιστοιχη περιβαλλουσα του φιλτρου σε ενα αφαιρετικο συνθ, και ρυθμιζοντας τη ας πουμε να μειωνει την επιδραση στον carrier με το περας του χρονου, ειναι το αντιστοιχο με το να κανουμε την περιβαλλουσα σε ενα αφαιρετικο synth να κλεινει το φιλτρο.
    0 βαθμοί
  35. εγω εφτιαξα περυσι αυτο απο το ikea...???
    0 βαθμοί
  36. Κι εγω έχω φτιάξει 1-2 σετ LS3-5A, με διορθωμένη φάση όμως στο κουτί και τότε είχα συνεργαστεί και με την Roister για να φτιάξουμε ένα studio monitor που έμεινε στα... κουτιά. Δεν έχω φωτογραφίες αλλά έχω ένα σετ LS3-5A τουίτερ καινούργια και ισως γουφερ που δεν ξέρω τι να τα κανω κι είναι κρίμα. Παλαιότερα είχα φτιάξει ένα chorus AMDEK που ήταν μια θυγατρική της Roland για kit. Εχω φτιάξει διάφορα ηλεκτρονικά μικροπράγματα που έπαιρνα απο τον Κατουμά, 2 partcasters και όλο σκέφτομαι να φτιάξω κάποιο κιτ ενισχυτή τρανζιστοράτο.
    0 βαθμοί
  37. Εγω εκανα ραδιο μικρος, οποτε εφτιαχνα τα αναλογα μηχανηματα, και μετα ειχα φτιαξει μερικα πεταλια. Το ξαναπιασα πολλα χρονια μετα, οταν ανοιξα μερικα overdrive που ειχα παρει, ειδα ποσο απλο ηταν το κυκλωμα και λυπηθηκα τα λεφτα που ειχα δωσει... :) Ολο λεω να κατσω να φτιαξω ενα κιτ 5E3 απο Tube Amp Doctor αλλα ακομη δεν εχω αξιωθει... αν και μαλλον με champ θα ξεκινουσα που ειναι πολυ απλο να το φτιαξεις. Εχω τα μηχανηματα αλλα δεν εχω οργανωμενο χωρο..
    0 βαθμοί
  38. Το βρήκα ενδιαφέρον. Τεχνικός ρυθμίζει πιάνο ορχήστρας στη Μιννεσότα και μοιράζεται πληροφορίες στο βίντεο. https://mnorch.vhx.tv/exclusives/videos/piano-prep?fbclid=IwAR04y9yZmLICoLrTBDpiLLotYokwru1LTC2rp11dT_Rt57HsSbtbSTPsoIc
    0 βαθμοί
  39. Εγώ έπιασα αλυσοπρίονο. Έκοψα το δέντρο για το τζάκι.
    0 βαθμοί
  40. Επιασα και σήμερα κολλητήρι. Διόρθωσα τα λαμπάκια του δένδρου...
    0 βαθμοί
  41. Αργότερα στο Bufallo προσθήκη λαμπάτου τελικού σταδίου Μια απο τις πιό δύσκολες επεμβάσεις μοντίφες που έκανα ήταν η εξαγωγή σήματος i2s από το logitech mysqueezebox duet. Στις πρώτες φαίνεται η μύτη απο το κολλητήρι και μια καρφίτσα για να καταλάβετε πού ακριβώς ήταν η δυσκολία στο να κλέψεις το σήμα από το τσιπ Αργότερα η κατασκευή του τελικού τάξης Α Pass F5. Οι φωτο είναι από πρώιμο στάδιο, δοκιμών. Μετά συμμαζεύτηκε και ευπρεπίστηκε
    0 βαθμοί
  42. Aργότερα φυσικά το Sabre ESS 9018 γνωστο στις diy κοινότητες ώς Bufallo DAC
    0 βαθμοί
  43. Επειδή, καλό είναι να πηγαίνεις βηματικά σ' αυτά τα πράγματα, την φούγκα την ξεχνάς για την ώρα. Η αντίστιξη έτσι κι αλλιώς αρμονία είναι. Οπότε πάρ' τα με την σειρά. Το θέμα είναι, ότι επειδή προφανώς αναφέρεσαι σε κλασσική μουσική, υπάρχει μια "αυστηρότητα" και στην ύλη, και στην εκμάθησή της. Γι' αυτό προτείνω σιγά σιγά, κι ας έχεις ήδη γνώσεις θεωρίας. Και πάρε και βιβλία ασκήσεων (με τα λυσάρια τους, τα οποία όμως δεν θα τα κοιτάς πριν λύσεις την κάθε άσκηση). Έτσι θα υπάρχει τριβή στην εφαρμογή των κανόνων, και δεν θα είναι μόνο στείρα πληροφορία αυτά που θα μαθαίνεις.
    0 βαθμοί
  44. ρε παιδιά παίζει καμιά εξτρά οθόνη να μου χαρίσετε γιατί δεν χωράνε ρε? χαχαχαχαχαχαχαχαχα? Πολύ ενδιαφέρον τοπικ, οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, όπως το είχε πει ο Γέροντας, δεν θα προλαβαίνουν οι δημοσιογράφοι να γράφουν τα γεγονότα, θα το δώ μετά με την ησυχία μου.
    0 βαθμοί
  45. Δυνατά σημεία του Κιουμπέις ΠΡΟ. Τονίζω το ΠΡΟ, γιατί παρακάτω δεν υπάρχουν. PLE, LE. Το PLE είναι ένα "μίνι προγραμματιστικό περιβάλλον" που μπορούμε να ορίσουμε φίλτρα και ενέργειες για στοιχεία του πρότζεκτ. Π.χ. "Όσα τρακς έχουν χρώμα ΜΠΛΕ, κάντα mute" ή "Όσα track έχουν χρώμα MΩΒ, να συνδεθούν στο group με όνομα Brass." κτπ κτπ. Το LE είναι το ίδιο πράγμα για MIDI. "Κάθε δεύτερη νότα ρίξε το βελόσιτυ κατά 40%". "Όσες νότες είναι στο 3,5 του μέτρου με διάρκεια μικρότερη από x, σβήστες". Τέτοια πράγματα. Εκτενές midi editing, με δυνατότητες preseting των Layout των controller, ώστε με ένα πλήκτρο π.χ. να γυρίζεις από εκεί που πειράζεις το pitchbend μόνο του, και να πειράζεις CC1, CC11, CC13. Με άλλο πλήκτρο να γυρίζεις σε editing articulation, δυναμικών και velocity. Ενώ πάντα φαίνονται τα event φυσικά. Κοντρολ ρουμ. Αν δεν έχεις πολλές εξόδους και πολλά ζευγάρια ηχείων, δε σε αφορά. Όμως είναι δυνατό εργαλείο. Κι άλλα πολλά. Αν όλα αυτά τα κάνεις ήδη με αποδεκτή ταχύτητα, δεν υπάρχει λόγος να στραφείς στο Cubase. Για το 13 ειδικότερα. - Εκτός από κάποια πλαγκιν που δεν δοκίμασα ακόμα (2 κομπρέσσορες και 2 eq χαρακτήρα, κι ένα εξειδικευμένο vocal chain), θα σταθώ στις βελτιώσεις workflow. - Μπήκε Range Tool στο Key Editor. Που αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ανέκαθεν, αλλά τέλος πάντων. Είναι πάαααρα πολύ εξυπηρετικό. Τέρμα το ψάρεμα νοτών σε παραλληλόγραμμα. - Επανήλθε το mono/stereo switch στα τρακ. Με ένα πάτημα του κουμπιού αλλάζει η διαμόρφωση του καναλιού. - Μπήκε ταπ τέμπο στην ένδειξη στο τρανσπορτ. Πλέον με ταπ (ή εισαγωγή του νούμερο ξερά με πληκτρολόγιο) αλλάζει το τέμπο στο σημείο που βρίσκεται ο κέρσορας. - Μπήκε έξτρα αριστερή ζώνη... αριστερότερα της αριστερής που ασχολείται μόνο με το κανάλι ήχου, αποσυμφορώντας το inspector του track που πρώτα περιείχε τα πάντα. (ακόμα αν θέλει κάποιος γίνεται να τα έχει όλα στον παραδοσιακό inspector, αλλά η διαχείριση των ίδιων στοιχείων σε δύο "στήλες" είναι πολύ πιο εύκολη, όσο αδόκιμες αν είναι οι "δύο αριστερές" ζώνες.) - Δίνεται η δυνατότητα να αρχίζει η αναπαραγωγή από διαφορετικά σημεία επιλογής, κι όχι μόνο από την τρέχουσα θέση του κέρσορα. - Δίνεται η δυνατότητα να μπορούν έξοδοι πλαγκιν να στέλνονται ως είσοδοι σε κανάλια ήχου, για ηχογράφηση σε πραγματικό χρόνο. - Κι άλλα πολλά καλά. - Το UI, του γαμή... ό,τι είχε και δεν είχε. Μια απίστευτη μαύρη φλατίλα, με έντονα άσπρα γράμματα. Για μένα που δεν είμαι καθόλου των dark mode με έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση, πρέπει να το γυρίσω αναγκαστικά στο μαύρο, γιατί όσες δυνατότητες παραμετροποίησης δίνονται φαίνονται απλά αηδία λόγω κάποιων μη ρυθμιζόμενων πεδίων. (Δηλαδή βγαίνουν σχεδόν μαύρα, μάλλον ΜΑΒΡΑ πάντα, οπότε αν αλλάξεις το γενικό χρώμα προς το γκρι, φαίνεται σαν καραγκιόζης) Αυτά. Την ίδια δουλειά κάνει, και καλύτερα τώρα πια. Όμως είναι και η μόστρα ένα ζήτημα. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ώρες που βλέπουμε την ίδια οθόνη. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Δηλαδή ενθουσιάστηκα με τις ευκολίες, αλλά με ξενέρωσε λίγο η μόστρα που χάλασε. Τι να κάνεις; Αυτά έχει το εμπόριο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...