Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/08/23 σε όλα
-
Τα PC & K, αν το βρείς σε καλή εξωτερική κατάσταση και να μην έχει πειραχτεί εσωτερικά από "άσχετο", αξίζει τον κόπο. Γενικώς είναι μηχανήματα που τα πουλάει κάποιος είτε επειδή τα βαρέθηκε είτε επειδή είναι πολλά τα κιλά τους για συχνές μεταφορές. Όχι μόνο τα κλαβιέ αλλά και τα rack (σειρά K). Ευχτυχώς έχουν αλλάξει ελάχιστα αλλά η βασική φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει τόσο, μετρημένα πράγματα. Απ'ότι έχω δει μέχρι στιγμής. Το μέλλον όμως είναι άγνωστο... Είναι και θέμα α) πόσο fun είναι αυτός που θέλει να αγοράσει κάποιο brand μηχάνημα και β) αν γνωρίζει καλά αυτό το brand συν τις δυνατότητές του που θέλει να αγοράσει. Μπορεί επίσης να του γυαλίσει κάτι άλλο από άλλο brand name με διαφορετικό ηχητικό χαρακτήρα ή άλλες δυνατότητες. Αυτά σε γενικές γραμμές.1 βαθμός
-
εκτός αυτών των ωραίων μου αρέσει που είσαι τόσο αφοσιωμένος μελετητής της μουσικής του Vangelis και άλλων συνθετών και παιχτών και αυτό βγαίνει ξεκάθαρα και στις αξίες και την εκφραστικότητα του παιξίματός σου, βγαίνει και το λέω ειλικρινά, χωρίς διάθεση κολακείας η απόδοση αυτού του είδους σύνθεσης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι ως γνωστόν σημαντικό να μελετάμε την ιστορία πέραν από τα ακούσματα των αγαπημένων μας συνθετών, η γνώση της ιστορίας και της λαογραφίας της μουσικής είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης στη μουσική θεωρία και όσο μεγάλος είναι ο βαθμός, το βάθος της γνώσης αυτής, τόσο καλύτερα διακρίνεται και επηρεάζει θετικά τις εκτελέσεις μας. Εύγε!!!!!?1 βαθμός
-
Σωστό. Επίσης σωστό. Πολύ σωστά. Και όχι μόνο το 2700 αλλά και το 2600 και το 2500.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
πραγματικά theatrical, αψεγάδιαστο, από τα καλύτερά σου, εξαιρετική η συνεργασία και η συμμετοχή. Τρομερή ενορχήστρωση και παραγωγή. ΑΡΙΣΤΑ!!!!!!!!!1 βαθμός
-
πραγματικά theatrical, αψεγάδιαστο, από τα καλύτερά σου, εξαιρετική η συνεργασία και η συμμετοχή. Τρομερή ενορχήστρωση και παραγωγή. Δυνατό, συναισθηματικό!!!! Με τρέλανε και η εισαγωγή!!!!!?? Απόστολε αλλά και Γιώργο! Υποκλίνομαι για άλλη μια φορά στο σπάνιο, πηγαίο μουσικό σας ταλέντο.1 βαθμός
-
Μου είχε διαφύγει αυτό, μπαίνουν πλέον τόσα κομμάτια στο music section που δεν προλαβαίνει να τα ακούσει κάποιος. Πραγματικά είναι πάρα πολύ ωραίο, οι ήχοι, ιδιαίτερα το intro σεκάνς πάρα πολύ ενδιαφέρον. Προσεγμένο, εξαιρετικό. Είναι λίγο ψηλά σε loudness μου φαίνεται αλλά είναι εξαιρετικότατο. Πολύ ενδιαφέρον και ωραία αυτό το electro άρωμα.1 βαθμός
-
Για Αρμονία. Ξεκίνα από αυτά και ανάλογα βλέπεις. https://www.public.gr/product/books/greek-books/art/mousiki-artists/to-toniko-mousiko-sustima-1/1183920 https://www.public.gr/product/books/greek-books/art/mousiki-artists/to-toniko-mousiko-sustima-2os-tomos/1216650 Από μόνος σου; Η θεωρία δεν είναι DIY1 βαθμός
-
Τα τελευταία 25 χρόνια έχω ασχοληθεί πολύ με τις ιδιοκατασκευές ιδίως στο χώρο του hifi. Και επειδή έτυχε να αναφερθεί σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να κάνω κάποιες αναφορές στα έργα μου. Σχεδόν το 80% είναι κατασκευές βάσει κιτ, αλλά θα έλεγα σχετικά μεγάλου βαθμού δυσκολίας και απαιτήσεων που χρειάζονται και εξοπλισμό αλλά και σωστές οδηγίες και αν είναι δυνατόν και καθοδήγηση. Ξεκινάμε με το πρώτο ζευγάρι ηχείων που έφτιαξα, κλώνο των bbc ls3 5a με cross KEF. Αυτά βέβαια πάνε πιο πίσω γύρω στο 1983 από το δεύτερο ζευγάρι ηχείων που έφτιαξα, κλώνο των bbc ls35A με cross falcon acoustics. Γύρω στο 2002 Γύρω στο 2003 κανιβάλησα ένα πικάπ και το έφτιαξα από την αρχή Το τρίτο ζευγάρι ηχεία ήταν το Mylo Κάποια στιγμή άρχισα να ασχολούμαι με dacs. Πρώτα δοκιμές, μετά κατασκευές. Μεταξύ των οποίων από τα πρώτα Sabre ESS 90080 βαθμοί
-
Αν και με καθυστέρηση μιας δεκαετίας, (τουλάχιστον) βρήκα την αφορμή να βάλω σε μια τάξη την καθημερινότητα μου και να κυκλοφορήσω το mini album μου Yameth - At last, με ανάλογη φωτογραφία της εποχής εκείνης φυσικά (να λείπουν τα σχόλια). Πρόκειται για 5 κομμάτια "from rock to atmospheric new age with just enough jazz to cross genre" στα οποία παίζω όλα τα όργανα αλλά τη μεγάλη διαφορά κάνουν οι καλοί μου φίλοι που χωρίς να έχουν συναντηθεί ποτέ μεταξύ τους, σε βάθος χρόνου βοήθησαν να γίνει η δουλειά αυτή ξεχωριστή και να της δώσουν χρώμα. Πρόκειται για τους Νίκο Σταμούλη, Δημήτρη Πλαγιάννη, Γιώργο Γεώργα (guess who) και Γεώργιο Μεταλληνό, όλοι τους καλύτεροι των καλύτερων και τους ευχαριστώ θερμά που μου έκαναν την τιμή. Τα κομμάτια ηχογραφήθηκαν στα Βριλήσσια, Ψαθόπυργο, Πάτρα, Κυψέλη και στο Καλιάνι σε βάθος μιας εικοσαετίας! Εχουν ενορχηστρωθεί σε 3-4 διαφορετικές εκδοχές το καθένα (ο ορισμός της αποφασιστικότητας είμαι) και αυτές είναι απλά αυτές που είχα πανω-πάνω χωρίς απαραίτητα να είναι και οι καλύτερες. Δεν ξέρω πως θα το κάνω και αν θα τα καταφέρω να μαζέψω τους ορίτζιναλ μουσικούς αλλά η μεγάλη μου χαρά θα έρθει όταν θα τα παίξω ζωντανά μιας και τα κομμάτια είναι φτιαγμένα γι αυτό. Είναι το ύφος βλέπετε. Το ελπίζω πάντως και θα το προσπαθήσω γιατί εγώ θα χαρώ πιο πολύ. At last by Yameth0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οι απόψεις του Vangelis για το DX7 (και άλλα πράγματα). https://www.muzines.co.uk/articles/soil-festivities/80380 βαθμοί
-
δεν το κατάλαβα. Έφυγαν τα synths που σε φιλοξενούσαν με το τρένο? ?0 βαθμοί
-
Νομίζω θα έβαζα κάτω ένα JD800 και πάνω του ένα JP8000. Κάτω pads, πάνω lead. Ούτε pc, ούτε sequencers, τίποτα. Μόνο dreamscaping. Και θα με ψάχνατε!0 βαθμοί
-
Σαν τεχνικός δεν μου κάνουν και πολύ κλικ. Έχω πάθει ανοσία. Το κάθε μηχάνημα έχει τα δικά του υπερ και κατά. Κανένα δεν είναι top. Ακόμα και το top έχει τα "αδύνατα" σημεία του. Σαν μουσικός παίζω με όποιο βρω μπροστά μου. Δεν λέω όχι. Μην είναι και πολύ της πλάκας. ? Στην τελική, ένα βαρυκεντρισμένο με ήχο πιάνου μιά χαρά είναι. ?0 βαθμοί
-
Θυμάμαι είχα ένα S-770 και πήρα και ένα K2000 μόλις βγήκε για να κάνω μεταφορά ήχων (samples) μέσω MIDI σε άλλο format. Άλλη φάση, άλλες εποχές. ?0 βαθμοί
-
Θυμάμαι πως είχα ξεκοκαλίσει τα review στο περιοδικό τότε, πρέπει να το έχω κάπου χωμένο γιατί έχω κρατήσει μερικά, είχα φτιάξει όλη τη δομή που διάβαζα μέσα στο μυαλό μου και μεταγενέστερα με το internet που άρχισα να το ακούω, τα έχασα. Δεν το είχα πετύχει ποτέ, έχω πετύχει πολλά αλλά αυτό ποτέ. Τρομερές δυνατότητες και απόδοση, αξιοποιήσιμο ακόμα και σήμερα. θα ήθελα να το έχω μαζί με το V-Synth γιατί είναι παιδικό μου όνειρο.0 βαθμοί
-
Καλά εννοείται, δε παρεξηγώ, ούτε εκνευρίζομαι, αλλά ταυτόχρονα δε μπορώ να πάρω σοβαρά τέτοιου είδους απόψεις, ούτε και να τις ανεχτώ. Προσπερνάω και πάω στην επόμενη πολιτισμένη αναφορά :)0 βαθμοί
-
είναι λίγο ευαίσθητος στο θέμα αυτό με τη yamaha, αλλά μην το πάρεις έτσι. Έχουμε τα χούγια μας, γράψε, μην δίνεις σημασία, δεν το κάνει από κακία, από πώρωση το κάνει. "Ερμηνεύοντας τον Waterfall-K"?0 βαθμοί
-
@cos_dr Μηχανήματα που συνδύαζαν synth και sampler. Εν έτη 1991.0 βαθμοί
-
Αν και είχα τη καλή διάθεση να ακούσω την άποψη σου καταρράχτη εδώ με έχασες. Σε συζητήσεις που θυμίζουν κουβέντες οπαδών σε γήπεδο αλλά με θέμα συνθς, όχι ευχαριστώ ,δε θα πάρω μέρος :D0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι, έχει, αλλά...πολλά τα "αλλά" που τουλάχιστον στα μάτια μου δεν το κάνουν επιθυμητό. Παραμένει ένα πολύ σοβαρό μηχάνημα φυσικά.0 βαθμοί
-
To Mini εντυπωσιάζει μόνο τους άσχετους και τους "κολλημένους με την μπάλα", aka "fanboys". Το να σε εντυπωσιάζει ("εντυπωσιάζει" γράφω, όχι "αρέσει") ένα από τα πλέον basic synths όλων των εποχών εν έτει 2023 σημαίνει ότι, είτε σου αρέσουν οι ατμομηχανές του 19ου αιώνα, είτε ότι η ενασχόληση σου με synths είναι σχεδόν μηδενική.? Μόλις αποκάλεσες τον ηχητικό χαρακτήρα του DX7 "μέτριο έως κακό"?? Οκ, κατάλαβα, όντως η ενασχόληση σου με τα synths είναι σχεδόν μηδενική.? Επιμένω ότι δεν έχεις ακούσει ακόμα DX7, πλην 10-20 αστείων και χιλιοχρησιμοποιημένων presets. Αναπαράγεις τσιτάτα περασμένων δεκαετιών που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα και την φύση του DX7. Να επαναλάβω ότι δεν έχεις ακούσει ακόμα σοβαρά ένα DX7 πέραν των τετριμμένων και λιγοστών ήχων που όλοι χρησιμοποιούσαν. ...εξού και δεν πήραν ποτέ χαμπάρι τι είναι και τι μπορεί να κάνει ένα DX7. Δεν ήταν οι μόνοι, το 95% των κατόχων DX7 δεν είχαν ιδέα για το τι synth αγόρασαν και τις δυνατότητες του. Βλέπεις αυτό το ρημάδι το manual δεν το ανοίγει κανένας. Η συντριπτική πλειονότητα των κακών κριτικών του DX7 προέρχονται από άσχετους με το όργανο τύπους, με αποτέλεσμα τώρα εμείς μετά από 40 χρόνια να καθόμαστε να συζητάμε για το αν μια Ferrari των '80s ήταν καλή ή όχι. Τι είχε το interface? Ίσα ίσα που για το 1983 ήταν πρωτοποριακό, ξέρεις πολλά synths της εποχής με LCD οθόνη? Για όσους ήθελαν καλύτερο interface σε FM synth το 1983, μπορούσαν να αγοράσουν το DX1, το οποίο ήταν bitimbral (δύο DX7 μαζί) και διέθετε ένα interface-πρότυπο. Υπήρχε όμως ένα μικρό πρόβλημα, το DX1 κόστιζε $14,000 ($43,200 σε σημερινά λεφτά) σε αντίθεση με τα $2,000 ενός DX7. Η digital τεχνολογία της εποχής ήταν εξαιρετικά ακριβή, αρκεί να αναλογιστούμε ότι ένα hard drive των 10MB κόστιζε σχεδόν διπλάσια απ΄ότι ένα DX7! Οπότε ας σκεφτόμαστε με όρους early/mid '80s πριν αρχίσουμε τις κριτικές "γιατί το ένα ήταν έτσι και το άλλο ήταν αλλιώς". To ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. Το M1, όπως και όλα τα romplers της εποχής, είναι και ακούγονται dated, κι αυτό για προφανείς λόγους. Πόσοι αγοράζουν σήμερα μεταχειρισμένα Μ1? Απολύτως κανείς. Πόσοι αγοράζουν μεταχειρισμένα DX synths? Πολλοί. Γιατί? Γιατί η FM engine τους μπορεί να δημιουργήσει ακόμα απίστευτους ήχους, αρκεί να ξέρει κανείς τι κάνει. Το Yamaha SY77, ένα workstation του 1989, αλλάζει χέρια ακόμα και σήμερα και σε αντίθεση με όλα τα workstations της εποχής, κι αυτό όχι βέβαια για την απαρχαιωμένη rompler engine του, αλλά για την FM engine του η οποία είναι κλάσεις ανώτερη ενός DX7. Θεωρητικά όπως λες. Αν χρησιμοποιούσαν μεγαλύτερο επεξεργαστή δεν θα υπήρχε πρόβλημα και η κατάσταση θα ήταν ιδανική, αλλά... Όπως έγραφα πριν κάνα μήνα σε ένα άλλο θρεντ για την πολυφωνία των Kronos/Nautilus και συζητώντας με τον Χναράκη, «τα Kronos/Nautilus είναι βασισμένα σε Intel mainboard και δουλεύουν με Linux. Αν υπάρχει κάποιο workstation που να θεωρείται συγγενικό με ένα pc, αυτό είναι το Kronos. Το Kronos λοιπόν ναι μεν γράφει στα specs ότι η τάδε sound engine έχει τάδε πολυφωνία, αλλά αυτό στην πράξη συμβαίνει σπάνια. Αν κοιτάξεις στο screenshot που ανέβασες, γράφει "A portion of the multicore processor in KRONOS is devoted to generating voices, and a separate portion is devoted to generating effects. KRONOS dynamically allocates the voice processing power between the engines as necessary. The quoted maximum numbers of voices apply when 100% of the voice processing power is devoted to a single engine". Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι για να έχεις και τις 180 voices της πολυφωνίας της PolysixEX engine, το τμήμα της CPU που ασχολείται με την πολυφωνία του Kronos θα πρέπει να απασχολείται αποκλειστικά με αυτή την συγκεκριμένη sound engine. Όταν προστεθεί όμως ένα πρόσθετο layer/ήχος από μία άλλη sound engine, της Mod-7 ας πούμε, τότε η πολυφωνία της PolysixEX engine μειώνεται. Δηλαδή με την προσθήκη της δεύτερης engine στον ήχο δεν έχουμε 232 voices (180+52) πολυφωνία, έχουμε πολύ λιγότερη. Αυτό στα Montage/MODX δεν συμβαίνει, όταν έχεις έναν sampled ήχο της ΑWΜ2 engine (1 element - 128-voice polyphony) και προσθέσεις έναν δεύτερο ήχο από την FM-X engine (128-voice polyphony), η τελική πολυφωνία δεν μειώνεται όπως συμβαίνει στο Kronos αλλά διπλασιάζεται (2x 128).» . Γι αυτό μάς γράφουν "polyphony: up to max. 200 voices" και όχι σκέτο "polyphony 200 voices", το οποίο είναι το ίδιο με το "ταχύτητα internet έως 50 Mbps" που μάς λένε οι δικές μας εταιρείες internet, και αν δεν πιάνεις την αναφερόμενη ταχύτητα δεν μπορείς να τους πεις και τίποτα.? Έτσι και μερικές εταιρίες synths λοιπόν, σου πετάνε εκεί ένα "polyphony: up to max. 200 voices" κι εσύ τρελαίνεσαι, αλλά όταν ανοίγεις το manual διαβάζεις ότι η 200-voice πολυφωνία εξαρτάται από τις πόσες engines χρησιμοποιείς ταυτόχρονα, πόσα εφέ κλπ, και μένεις με την π...ολυφωνία στο χέρι.? Στα Montage/MODX ευτυχώς δεν παίζουν αυτά τα σενάρια, οι πολυφωνίες των engines είναι "κλειδωμένες" και δεν επηρεάζονται από τη χρήση εφέ ή την παράλληλη χρήση άλλης engine, όταν προσθέτεις parts σε ένα performance ξέρεις ακριβώς πόση πολυφωνία τρως και από που, έτσι ξέρεις τι να περιμένεις και κάνεις τα κουμάντα σου, δεν μένεις από πολυφωνία στα καλά καθούμενα κι αρχίζεις να ψάχνεις γιατί, όπως πχ παθαίνουν πολλοί κάτοχοι των Roland Fantom. Thanks ωρέ Cos.? Έγραφα πριν λίγο και μου σκάει μήνυμα στη διπλανή οθόνη σε παραθυράκι "ΕΥΓΕ!!!!!" που μού έγραψες στο youtube και γέλαγα.? Οι ήχοι του βίντεο είναι ουσιαστικά δύο, η FM-X "πλάτη" που κρατιέται σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του βίντεο με το sustain pedal (το οποίο το αφήνω στο 1:45 και μετά ακολουθεί το release του ήχου) και ο lead ήχος του Hydrasynth. Επίσης δεν παίζει κάποιος arpeggiator, αυτός ο επαναλαμβανόμενος ηχητικός "χτύπος" είναι μέρος του ήχου και δημιουργείται από το δεύτερο LFO. Τα εφέ είναι όλα internal από τα synths, οπότε τα πράγματα είναι απλά, πατάς Rec και τέλος. Σύνθημα μας το τρίπτυχο "αμεσότης, τάξης και ασφάλεια".0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Polysix! Ηχάρα! Από τα πλέον αγαπημένα και το ένα από τα δύο vintage polys που θα σκεφτόμουν ποτέ να αγοράσω <30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μάλλον δεν κατάλαβες ότι αστειεύομαι. Αυτό που εννοούσα είναι ότι πράγματι είναι δύσκολο από μία τόσο σύντομη επαφή με κάτι που ήταν στις δόξες του πριν σαράντα χρόνια, να κατανοήσει για ποιο λόγο ήταν τόσο δοξασμένο. Αυτό δηλαδή που έγραψε (χωρίς περιττά αστειάκια) ο manos και με το οποίο (απ' ότι γράφεις) συμφωνείς. Έχω όμως δύο-τρεις ερωτήσεις. (αν θες τις απαντάς, δεν κρίνουμε): - Πόσων ετών είσαι; - Υπάρχει υλοποίηση της DX (hardware ή software) που να σου αρέσει; - Συγκινείσαι όταν βλέπεις την Μάρθα Καραγιάννη νέα;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
1. Το πληκτρο εχει usb μονο. Θα συνδεθει σε usb στο πισι. 2. Το πληκτρο εχει και usb και midi. Μπορει να συνδεθει και με τους δυο τροπους. Αναλογα με το τι εχει το πισι. Προτιμητεο το midi ΑΝ η καρτα εχει εισιδο. 3. Το πληκτρο εχει μονο midi. Αναγκαστικα θέλουμε καρτα με midi0 βαθμοί
-
το πιό σημαντικό στην όλη ιστορία είναι ακόμα και να μην έχεις σοβαρές γνώσεις, είναι να υπάρχουν σαφείς οδηγίες, κάποιος να συμβουλεύεσαι και φυσικά να έχεις πρόσβαση ή να αγοράσεις τα κατάλληλα εργαλεία. Πχ ο Pass F5 για να ρυθμιστεί το bias του, χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα τρια βολτόμετρα. Επίσης πάντα θεωρούσα ότι τα led είναι όλα ίδια και τα χρησιμοποιούμε για το φως τους. Και όμως αφ ενός δεν είναι, ενώ χρησιμοποιούνται με άριστα αποτελέσματα για πτώση τάσης. Ούτε ήξερα πως μετράμε το forward voltage ή ότι έχουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με το χρώμα. Επίσης τα κολλητήρια δεν είναι ίδια, χρειάζεται να έχεις διαφορετικής ισχύος ή σταθμό, καθώς και τα κατάλληλα εργαλεία αποκόλλησης, καθαρισμού πλακέτας κλπ. Και φυσικά δεν πάμε στα ξύλα, τις κόλλες και τα ρούτερ που αυτά τα ξέρουν καλύτερα όσοι φτιάχνουν κιθάρες. Ευτυχώς που υπάρχει το νετ. Πάντως για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορούσα να υπερηφανεύομαι ότι όλο το σύστημα ήταν φτιαγμένο, λίγο έως πολύ, απο τα χέρια μου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οπως ειπα στην πρωτη μου απαντηση, ξεκιναμε με τη σκετη FM, τη διαμορφωση συχνοτητας μονο. Σε ποιο βαθος κατανοησης θελεις να φτασεις πανω σε αυτο το ζητημα, εξαρταται απο σενα, παντως η υποθεση εχει τρελες μαθηματικες προεκτασεις. Η τελικη καταληξη παντως σε πρακτικο επιπεδο ειναι τοσο η κατανοηση των επιπτωσεων στον ηχο της τιμης του ratio των operators, που ΙΜΗΟ ειναι η ΚΑΡΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της υποθεσης FM Synthesis, οσο, και αυτο ειναι το σημαντικοτερο απο πρακτικης πλευρας, την ""απομνημονευση", ας το πουμε ετσι, μιας σειρας ratio τιμων η και καποια συγκεκριμενα στοιχεια και ομαδες των τιμων αυτων, τα οποια δινουν στον ηχο αρμονικες η χαρακτηριστικα που εξυπηρετουν τους σκοπους και τις αναγκες μας πανω στη συνθεση ηχου. Απο τη στιγμη λοιπον που θα κατεχεις τα εργαλεια αυτα, τα οποια προκυπτουν κατα βαση απο το ratio των συχνοτητων των operators,την επιλογη fixed, το feedback, καθως και το πως αυτα επηρεαζουν τις παραγωμενες αρμονικες, εχεις κανει το μεγαλυτερο μερος της δουλειας. Διοτι, για να ερθω στην απορια σου, το να ρυθμισουμε την επιδραση του modulator στο carrier με την περιβαλλουσα, ο βαθμος της επιδρασης δηλαδη, ειναι κατανοητος σε οποιον ξερει τι ειναι περιβαλλουσα. Αν δεν το ξερει, καλο ειναι να ασχοληθει με την αφαιρετικη συνθεση για αρχη και βλεπουμε. Αυτο ομως αφορα την ποσοτητα της επιδρασης που εξελισσεται δυναμικα στο χρονο, η ΠΟΙΟΤΗΤΑ της επιδρασης ομως, το ποιες συχνοτητες θα προστεθουν στη sine κυμματομορφη του carrier, αυτο θα προκυψει απο το λογο των συχνοτητων τους, το ratio δηλαδη, και αυτη ειναι η ποιοτικη διαφορα που θα μας οδηγησει και στο να ρυθμισουμε και την περιβαλλουσα αναλογα. Αν δηλαδη εχουμε ενα ratio που θα δωσει δυσαρμονικες συχνοτητες, αυτο θα αφορα τον κροτο του σφυριου στο tine, συνεπως και η περιβαλουσα θα ειναι πολυ συντομη γιατι αφορα την ατακα, και θελουμε απλα να "μπισταει" η ατακα του ηλεκτρικου πιανο και οχι να ακουγεται φαλτσο ολο το σωμα της νοτας του. Αντιθετα, αν το ratio ειναι τετοιο που προσθετει την αρμονικη σειρα στον ηχο, κανει δηλαδη τη sine να γινει στην ουσια saw, τοτε η περιβαλλουσα του modulator δεν ειναι τιποτα αλλο απο την αντιστοιχη περιβαλλουσα του φιλτρου σε ενα αφαιρετικο συνθ, και ρυθμιζοντας τη ας πουμε να μειωνει την επιδραση στον carrier με το περας του χρονου, ειναι το αντιστοιχο με το να κανουμε την περιβαλλουσα σε ενα αφαιρετικο synth να κλεινει το φιλτρο.0 βαθμοί
-
Ειναι τρια διαφορετικα πραγματα. Δηλαδη οταν λεμε DX7 FM synthesis μιλαμε για τρια διαφορετικα πραγματα. Πρωτα ειναι η FM σκετο. Η διαμορφωση συχνοτητας δηλαδη. Αυτο το basic block το συνανταμε παντου, οχι μονο στα καθαρα FM συνθεσαιζερ. Απο εκει πρεπει να ξεκινησει κανεις, και ας μην σκοπευει να ασχοληθει με το DX7. Οταν κατανοησει τη διαμορφωση συχνοτητας, οπως αυτη παρουσιαζεται στη βασικη της μορφη δηλαδη μεταξυ δυο απλων oscillators, τοτε μπορει να παει στο δευτερο σταδιο που ειναι η FM synthesis. Στη συνθεση ηχου δηλαδη που δεν εχει απλα τη διαμορφωση συχνοτητας ως ενα εξτρα ηχοχρωματικο feature, αλλα που στηριζεται εξολοκληρου σε αυτη. Εκει θα δει τους αλγοριθμους, και το πως αυτος καθοριζει το ρολο του operator μεταξυ carrier και modulator. Θα δει επισης πως αυτος ο ρολος καθοριζει με τη σειρα του το ειδος της επιδρασης που θα εχει η περιβαλλουσα. Και βεβαια θα δει και το πως αληλλεπιδρουν περισσοτεροι απο 2 operators μεταξυ τους. Αυτο στις μερες μας ειναι πολυ πιο ευκολο, και πολυ πιο ευχρηστο να γινει με τα μοντερνα hardware και software. Τη δεκαετια του 80 ομως, ολα τα παραπανω ηταν ταυτισμενα με το DX7. Ενα synth με πολλα πλεονεκτηματα, αλλα με βασικο μειονεκτημα το interface του. Σα να μην εφτανε ομως το δαιδαλωδες menu driven interface, υπηρχαν και καποια εξτρα δεδομενα: Πρωτον, τα μεχρι τοτε synth σε πληρη αντιθεση με το DX7 ηταν ακρως λειτουργικα, τα knob based αναλογικα αλλωστε ακομα θεωρουνται προτυπο ευχρηστιας. Δευτερον, η FM synthesis ηταν καινουργιο φρουτο, με τους χρηστες να μην ειναι εξοικειωμενοι με αυτο, και μαλιστα ενα πολυ περιπλοκο φρουτο: Ενα τυπικο αναλογικο με δυο oscillators, ενα φιλτρο και 2 απλες ADSR περιβαλλουσες εχει ΠΟΛΥ λιγοτερες παραμετρους απο το DX7 με τους 32 αλγοριθμους, τις 6 γεννητριες με τις 6 εξελιγμενες περιβαλλουσες και ολα τα υπολοιπα. Το χειροτερο απολα ομως ειναι το εξης: Σε ενα αναλογικο απλα γυριζεις τα κουμπακια και πεφτεις συνεχεια πανω σε χρησιμους ηχους. Ειδικα αν ασχοληθεις μονο με το φιλτρο και τον ενισχυτη θα παρεις πληθωρα ηχων χωρις να υπαρχει περιπτωση οι ηχοι αυτοι να μην ειναι μουσικοι. Σε ενα FM synth ομως, θα πρεπει να εχεις μεγαλη επιγνωση του τι κανεις, γιατι ειναι τετοια η φυση του οργανου που ειναι πανευκολο η κατασταση να ξεφυγει απο καθε ελεγχο ? Το DX7 ειχε τεραστια επιτυχια για το ευρος των ηχων του, ομως ακριβως αυτο το ευρος, και οι δυνατοτητες της FM να παραγει non harmonic overtones κανουν το sweetspot των μουσικων ηχων να ειναι μια μικρη νησιδα μεσα σε εναν ωκεανο απο quirky alien soundscapes. Πως λοιπον να μην κολλησουν οι χρηστες με τα preset; Εδω κολλανε ΣΗΜΕΡΑ, με τις οθοναρες αφης και τους virtual analog αλγοριθμους ? και δε θα κολλαγαν τοτε, που τα μεν preset ακουγοντουσαν στα τοτε αυτια σα θειο δωρο, ενω αντιθετα οταν εμπλεκες με το μενου ανοιγε ο εφιαλτης με τα 666 παραθυρακια, και απο τα ηχεια ακουγοντουσαν οι δαιμονες να κανουν rave party;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κι εγω έχω φτιάξει 1-2 σετ LS3-5A, με διορθωμένη φάση όμως στο κουτί και τότε είχα συνεργαστεί και με την Roister για να φτιάξουμε ένα studio monitor που έμεινε στα... κουτιά. Δεν έχω φωτογραφίες αλλά έχω ένα σετ LS3-5A τουίτερ καινούργια και ισως γουφερ που δεν ξέρω τι να τα κανω κι είναι κρίμα. Παλαιότερα είχα φτιάξει ένα chorus AMDEK που ήταν μια θυγατρική της Roland για kit. Εχω φτιάξει διάφορα ηλεκτρονικά μικροπράγματα που έπαιρνα απο τον Κατουμά, 2 partcasters και όλο σκέφτομαι να φτιάξω κάποιο κιτ ενισχυτή τρανζιστοράτο.0 βαθμοί
-
Εγω εκανα ραδιο μικρος, οποτε εφτιαχνα τα αναλογα μηχανηματα, και μετα ειχα φτιαξει μερικα πεταλια. Το ξαναπιασα πολλα χρονια μετα, οταν ανοιξα μερικα overdrive που ειχα παρει, ειδα ποσο απλο ηταν το κυκλωμα και λυπηθηκα τα λεφτα που ειχα δωσει... :) Ολο λεω να κατσω να φτιαξω ενα κιτ 5E3 απο Tube Amp Doctor αλλα ακομη δεν εχω αξιωθει... αν και μαλλον με champ θα ξεκινουσα που ειναι πολυ απλο να το φτιαξεις. Εχω τα μηχανηματα αλλα δεν εχω οργανωμενο χωρο..0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το βρήκα ενδιαφέρον. Τεχνικός ρυθμίζει πιάνο ορχήστρας στη Μιννεσότα και μοιράζεται πληροφορίες στο βίντεο. https://mnorch.vhx.tv/exclusives/videos/piano-prep?fbclid=IwAR04y9yZmLICoLrTBDpiLLotYokwru1LTC2rp11dT_Rt57HsSbtbSTPsoIc0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Επειδή, καλό είναι να πηγαίνεις βηματικά σ' αυτά τα πράγματα, την φούγκα την ξεχνάς για την ώρα. Η αντίστιξη έτσι κι αλλιώς αρμονία είναι. Οπότε πάρ' τα με την σειρά. Το θέμα είναι, ότι επειδή προφανώς αναφέρεσαι σε κλασσική μουσική, υπάρχει μια "αυστηρότητα" και στην ύλη, και στην εκμάθησή της. Γι' αυτό προτείνω σιγά σιγά, κι ας έχεις ήδη γνώσεις θεωρίας. Και πάρε και βιβλία ασκήσεων (με τα λυσάρια τους, τα οποία όμως δεν θα τα κοιτάς πριν λύσεις την κάθε άσκηση). Έτσι θα υπάρχει τριβή στην εφαρμογή των κανόνων, και δεν θα είναι μόνο στείρα πληροφορία αυτά που θα μαθαίνεις.0 βαθμοί
-
Δυνατά σημεία του Κιουμπέις ΠΡΟ. Τονίζω το ΠΡΟ, γιατί παρακάτω δεν υπάρχουν. PLE, LE. Το PLE είναι ένα "μίνι προγραμματιστικό περιβάλλον" που μπορούμε να ορίσουμε φίλτρα και ενέργειες για στοιχεία του πρότζεκτ. Π.χ. "Όσα τρακς έχουν χρώμα ΜΠΛΕ, κάντα mute" ή "Όσα track έχουν χρώμα MΩΒ, να συνδεθούν στο group με όνομα Brass." κτπ κτπ. Το LE είναι το ίδιο πράγμα για MIDI. "Κάθε δεύτερη νότα ρίξε το βελόσιτυ κατά 40%". "Όσες νότες είναι στο 3,5 του μέτρου με διάρκεια μικρότερη από x, σβήστες". Τέτοια πράγματα. Εκτενές midi editing, με δυνατότητες preseting των Layout των controller, ώστε με ένα πλήκτρο π.χ. να γυρίζεις από εκεί που πειράζεις το pitchbend μόνο του, και να πειράζεις CC1, CC11, CC13. Με άλλο πλήκτρο να γυρίζεις σε editing articulation, δυναμικών και velocity. Ενώ πάντα φαίνονται τα event φυσικά. Κοντρολ ρουμ. Αν δεν έχεις πολλές εξόδους και πολλά ζευγάρια ηχείων, δε σε αφορά. Όμως είναι δυνατό εργαλείο. Κι άλλα πολλά. Αν όλα αυτά τα κάνεις ήδη με αποδεκτή ταχύτητα, δεν υπάρχει λόγος να στραφείς στο Cubase. Για το 13 ειδικότερα. - Εκτός από κάποια πλαγκιν που δεν δοκίμασα ακόμα (2 κομπρέσσορες και 2 eq χαρακτήρα, κι ένα εξειδικευμένο vocal chain), θα σταθώ στις βελτιώσεις workflow. - Μπήκε Range Tool στο Key Editor. Που αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ανέκαθεν, αλλά τέλος πάντων. Είναι πάαααρα πολύ εξυπηρετικό. Τέρμα το ψάρεμα νοτών σε παραλληλόγραμμα. - Επανήλθε το mono/stereo switch στα τρακ. Με ένα πάτημα του κουμπιού αλλάζει η διαμόρφωση του καναλιού. - Μπήκε ταπ τέμπο στην ένδειξη στο τρανσπορτ. Πλέον με ταπ (ή εισαγωγή του νούμερο ξερά με πληκτρολόγιο) αλλάζει το τέμπο στο σημείο που βρίσκεται ο κέρσορας. - Μπήκε έξτρα αριστερή ζώνη... αριστερότερα της αριστερής που ασχολείται μόνο με το κανάλι ήχου, αποσυμφορώντας το inspector του track που πρώτα περιείχε τα πάντα. (ακόμα αν θέλει κάποιος γίνεται να τα έχει όλα στον παραδοσιακό inspector, αλλά η διαχείριση των ίδιων στοιχείων σε δύο "στήλες" είναι πολύ πιο εύκολη, όσο αδόκιμες αν είναι οι "δύο αριστερές" ζώνες.) - Δίνεται η δυνατότητα να αρχίζει η αναπαραγωγή από διαφορετικά σημεία επιλογής, κι όχι μόνο από την τρέχουσα θέση του κέρσορα. - Δίνεται η δυνατότητα να μπορούν έξοδοι πλαγκιν να στέλνονται ως είσοδοι σε κανάλια ήχου, για ηχογράφηση σε πραγματικό χρόνο. - Κι άλλα πολλά καλά. - Το UI, του γαμή... ό,τι είχε και δεν είχε. Μια απίστευτη μαύρη φλατίλα, με έντονα άσπρα γράμματα. Για μένα που δεν είμαι καθόλου των dark mode με έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση, πρέπει να το γυρίσω αναγκαστικά στο μαύρο, γιατί όσες δυνατότητες παραμετροποίησης δίνονται φαίνονται απλά αηδία λόγω κάποιων μη ρυθμιζόμενων πεδίων. (Δηλαδή βγαίνουν σχεδόν μαύρα, μάλλον ΜΑΒΡΑ πάντα, οπότε αν αλλάξεις το γενικό χρώμα προς το γκρι, φαίνεται σαν καραγκιόζης) Αυτά. Την ίδια δουλειά κάνει, και καλύτερα τώρα πια. Όμως είναι και η μόστρα ένα ζήτημα. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ώρες που βλέπουμε την ίδια οθόνη. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Δηλαδή ενθουσιάστηκα με τις ευκολίες, αλλά με ξενέρωσε λίγο η μόστρα που χάλασε. Τι να κάνεις; Αυτά έχει το εμπόριο.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00