Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/06/23 σε όλα
-
Εγω προτεινω απο ενα μηνυμα τη βδομαδα ο καθενας, δυο χωροφυλακες και σε καθε ποστ επισυναψη εξοπλισμου, παρελθοντος εξοπλισμού, φωτογραφιες σεταπ, φωτογραφίες εξοπλισμου μαζι με τα νομιμα παραστατικα, ηχητικο υλικο απο καθε συνδυασμό εξοπλισμου ηχογραφησης, απολυτηριο γυμνασιου και ιεκ ξυνη και υδ οτι τα οαραπανω αποτελουν προσωπικη αποψη2 βαθμοί
-
Εγω κατάλαβα ότι ο άνθρωπος θέλει να γρατζουνίσει γενικώς. Λίγο με πλήκτρα, λίγο με την διαδικασία περνάω ήχους και τους ξαναπερνάω, βάζω ένα μπητ απο πίσω, ρίχνω και μια φωνή από πάνω (τουλάχιστον δυο φορές ανέφερε είσοδο μικροφώνου). Στην περίπτωση αυτή οποιαδήποτε εντρυ λεβελ κάρτα του κάνει (ΚΑΙ οι focus - και γω είχα και έχω μια δεύτερη που την έδωσα στην κόρη και είμαι ευχαριστημένος). Θα επιμέινω στην είσοδο midi μια και δεν έχει πολλά διαθέσιμα ουσμπ. Πιστεύω ότι ΔΕΝ πρέπει να μπλέξει με asio4all. Ας δοκιμάσει με το bundle του πλήκτρου και ό,τι του δίνει, βαρειά ελαφριά. οπότε ανακεφαλαίωση. μια οποιαδήποτε κάρτα ένα usb hub με τροφοδοσία Το πακέτο αρτούρια με το πλήκτρο και το απλυτον ζωντανό. Δεν κοστίζει, δεν πονάει, δεν τσούζει, είναι αρκετό για να βγάλει τα μάτια του και να καταλάβει στο δρόμο τι έρχεται μετά. Επόμενα βήματα, το bandlab cakewalk, επίσης δωρεάν, τα δωρεάν πλήκτροvst τύπου dexed κλπ, ίσως μετά ένα μιντάκι με 49 αξιοπρεπή πλήκτρα, ένα reaper ή ένα cubase lite κλπ κλπ κλπ2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Θα μπορούσα να πω πολλά για το κομμάτι, αλλά θα τα συνοψίσω ως εξής: Είναι μπόμπα ? Well done Alex1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οτιδήποτε γράφει DeLock **. Επίσης, αν το laptop έχει Bluetooth, βάλε ένα Bluetooth ποντίκι, να αδειάσεις μία USB θύρα. ** π.χ. = https://www.skroutz.gr/s/40690928/DeLock-USB-3-2-Hub-4-THyron-me-syndesi-USB-A-Gri-63190.html1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κοιτα: Για να σε βοηθησει πρακτικα η κλασσικη προσεγγιση, πρεπει και να την εφαρμοσεις. Και οχι, δεν ειναι απαραιτητο να την εφαρμοσεις σε μεγαλες φορμες. Μπορω να σου πω οτι ειναι ΠΑΜΠΟΛΕΣ φορες που ενα νορμαλ ? ενα κανονικο ποπ κομματι μου τραβαει την προσοχη, και αν κατσω ετσι να το δω λιγο στο πιανακι διαπιστωνω οτι "τηρει", με μια ευρεια εννοια, τις "οδηγιες" που παιρνει κανεις απο την κλασσικη προσεγγιση. Διοτι, οσο παραξενο και να σου φανει, δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ το θεωρητικο στην Αρμονια και την Αντιστιξη. Οι θεωριες τελειωνουν με τη θεωρια ? Η Αρμονια κτλ ειναι ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΑΤΗ, εχεις μια μελωδια και την εναρμονιζεις, η ενα μπασο και γραφεις τις υπολοιπες φωνες, η αντιστιξη εχεις ενα δοσμενο cantus firmus και κανεις τα δικα σου κλπ. Το οτι υπαρχουν καποιες προτροπες και καποια suggestions, δεν ειναι θεμα θεωριας, ειναι ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ λυσεις για τα προβληματα με το voice leading. Οταν λοιπον αυτες τις πρακτικες λυσεις τις συναντας στη Madonna, στους ABBA, στον Τσιτσανη, στους Bad Religion ? ε τοτε μπορουν να βοηθησουν τον καθε συνθετη, ειτε μουσικης ειτε τραγουδιων. Υπαρχουν τωρα δυο ενδεχομενα: Πρωτον, πολυ υψηλη αισθητικη, η οποια καλυπτει αυτες τις αναγκες χωρις μελετη αλλα με το μελωδικο ενστικτο. Αν λοιπον εισαι ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα που βγαζεις, εισαι ΟΚ, ο τσιτσανης ας πουμε δε μελετουσε Μπαχ ? Το αλλο ενδεχομενο ειναι η μουσικη που κανεις να μην εχει καν την αναγκη για εκλεπτυσμενη μελωδικοτητα και δεν ξερω τι αλλο, αν γραφεις ξερω γω τραπ ? σιγα μην κανεις και φουγκα ?1 βαθμός
-
Υπό μια αίρεση ναι, ιδιαίτερα αν ασχοληθείς με τη σύνθεση πιο σύνθετων και "απαιτητικών" μουσικών. Αλλά ακόμα και αν δεν το κάνεις ότι μαθαίνει κανείς καλό είναι, χαμένο δεν πάει.1 βαθμός
-
Το ότι υποψιάζεσαι πως υπάρχουν πράγματα στη μουσική που δεν καταλαβαίνεις είναι καλό σημάδι. Η εξερεύνηση της θεωρίας της μουσικής μόνο καλό θα κάνει στην σύνθεση και τις ιδέες1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όπως θα έχεις καταλάβει είμαι ολιγόλογος. Αυτό που έγραψα πιο πάνω λέει ότι ενώ υπάρχει καλό θέμα (συνθετικά), αυτή η metal ρυθμολογία αλλά και ο ήχος δεν μ' αφήνουν να δω με θετικό μάτι αυτό που άκουσα.1 βαθμός
-
Εγω νομιζω οτι αν το θεμα ειναι σοβαρο, σε φαση εχω αυτο το προβλημα και δε βγαζω ακρη, η ανταποκριση ειναι πολυ σωστη, και οι απαντησεις μενουν στο θεμα αρκετα, τουλαχιστον μεχρι να λυθει το προβλημα. Αν παλι το θεμα ειναι το ταδε βιντεο του δεινα ναυαγιου youtuber, ε τοτε θα ξεφυγει απο την πρωτη σελιδα, αλλα δε νομιζω να πειραζει πραγματικα κανεναν αυτο.1 βαθμός
-
"Υπάρχει λύση γι' αυτό το πρόβλημα: μία απάντηση ανά νήμα / ανά μέλος, με κλιμακούμενη αύξηση ορίου για moderators, σεβάσμιους, admins, επιλεγμένους μέντορες." - Trolley, μία φορά το μήνα, εδώ και δέκα χρόνια.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το αποτέλεσμα που θα ακούσει ο φίλος μας σε σχέση με την υπόλοιπη του αλυσίδα είναι υπεραρκετό με κάρτα των 100 και ευρώ που τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν εξαιρετικό επίπεδο μετατροπής και απόδοσης. Το πρόβλημα του είνσι αλλού όπως είπαμε και θα το λύσει στο μέλλον.1 βαθμός
-
Οταν μιλαμε για virtual synthesizers, θα πρεπει παντα να εχουμε στα υποψη μας το εξης: Η ποιοτητα του παραγωμενου αποτελεσματος δεν εχει καμια ΑΜΕΣΗ, η εμφαση μπαινει στο αμεση, σχεση με την ηχητικη ποιοτητα της καρτας ηχου. Απο τη στιγμη που μιλαμε για εικονικα οργανα που ρενταρονται εσωτερικα απο το DAW προγραμμα, δε θα μπορουσε να ειναι και διαφορετικα. Αμεση επιρροη λοιπον δεν υπαρχει. Υπαρχει βεβαια ΕΜΜΕΣΗ επιρροη. Διοτι οταν κανουμε συνθεση ηχου, οταν μιξαρουμε κλπ, το αποτελεσμα που θα βγαλουμε ειναι συναρτηση του τι ακουμε. Στο βαθμο λοιπον που το D/A της καρτας μας, δυνητικα μας εμποδιζει στο να ακουμε σωστα, υπαρχει ΕΜΜΕΣΗ επιρροη στο τελικο ηχητικο αποτελεσμα. Εφοσον ομως μιλαμε για home studio, ειναι πραγματικα αστειο να μας απασχολησει αυτο το ενδεχομενο. Ο ηχος σε καθε συστημα αναπαραγωγης ειναι τοσο καλος οσο ο πιο αδυναμος κρικος στην αλυσιδα του. Εφοσον λοιπον μιλαμε για χωρο με λιγο ως καθολου treatment, για budget ηχεια και γενικα για το συστημα ακροασης του τυπικου home studio, το να ψειριζουμε τη μαιμου με το DA σταδιο ειναι περιττο. Με δεδομενη την εξελιξη της τεχνολογιας και το σημερινο επιπεδο ακομα και των consumer level audio converters, ειναι βεβαιο οτι σε virtual instrument εφαρμογες οπου το αποτελεσμα θα γινει απλως export σε wav, μια budget audio καρτα φτανει και περισσευει για τις home studio εφαρμογες. Αυτο βεβαια αφορα τον ηχο. Το θεμα της σταθεροτητας βεβαια, και του minimum latency ειναι ενα αλλο θεμα, στο οποιο θα πρεπει να επικεντρωθει η ερευνα αγορας. Αλλα αυτο το θεμα ειναι θεμα εταιριας και υλοποιησης, οχι αναγκαστικα budget, εταιριες σαν τη motu ας πουμε εχουν κατα καιρους κατηγορηθει με φοβερα horror stories ακομα και για ακριβα μοντελα τους. Απο την αλλη βεβαια π.χ. η RME ειναι εγγυηση, οποτε μια καλη καρτα ηχου εχει παντα θεση και ρολο σε καθε ειδους στουντιο. Αν ομως μπορει να βρεθει μια budget καρτα με αξιοπρεπη latency αποδοση και σταθερη λειτουργια, αυτο, ειδικα για καποιον που αρχιζει τωρα να ασχολειται, θα πρεπει να ειναι αρκετο.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο, έχει πολλές ιδέες μέσα για ένα θέμα. Ωραίο loop είναι το σημείο με το harpsichord, κάπου στο 2:50. Ένσταση δική μου το ταμπούρο. Υπό ποια έννοια. Ταμπουράκλα έτσι; Σούπερ. Αυτό που θα περίμενα να ακούσω σε ένα μουσικό κομμάτι. Αλλά όχι σε θέμα μπάκγκραουντ, ή μενού παιχνιδιού. Θα το ήθελα πιο πίσω σαν χαρακτήρα. Μα άλλο ταμπούρο; Μα ντουμπλάρισμα με κανα τύμπανο άλλο κλισεδιάρικο να απαλύνει κάπως; Να αποκτήσει ουρά και να μην πετάει. Να μην είναι τόσο δεσποτικό. Τη χορωδία να την κρατάγανε, έστω να κάνει ολόκληρα το Ι-II-VI-V. Ίνε τραχανοπλαγιάδες πες τους.?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τα περι δασκαλου αυτονοητα. Το οτι παιζεις και διαβαζεις καλα στα πληκτρα, ειναι πολυ καλο, οπως και τα περι θεωριας. Υπαρχουν προγραμματα και σκριπτακια για scoring φασεις που εντοπιζουν και διορθωνουν αρμονικα λαθη, θα ηταν καλο βοηθημα. Πηγαινε το βημα βημα. Ετσι και αλλιως βημα βημα παει, με απλες συγχορδιες Ι, ΙV, V ξεκιναει. Οταν ομως βαζεις την παραμετρο του στρωτου voice leading, ακομα και κατι τοσο απλο γινεται θεμα. Για μενα το σημαντικοτερο, ειτε παει καποιος σε δασκαλο ειτε προσπαθησει μονος του, ειναι να καταλαβει το ΤΙ μαθαινει. Η κλασσικη προσεγγιση της Αρμονιας και ολων των υπολοιπων, δεν ειναι ουτε μονοδρομος, ουτε η λυση δια πασα νοσο. Ειναι ομως ενα αποσταγμα της εξελιξης αιωνων της δυτικης λογιας μουσικης, και η βαση πανω στην οποια γραφτηκαν τα ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ αριστουργηματα των κλασσικων δασκαλων. Πιστευεις οτι η δικια τους προσεγγιση, ο δικος τους τροπος και δρομος, εχει κατι να δωσει στη μουσικη σου και στους στοχους σου; ΙΜΗΟ ειναι πολυ δυσκολο να ΜΗΝ εχει κατι να δωσει, αν μη τι αλλο αυτη η λεπτομερης προσεγγιση δινει μια ευχερια και εναν ελεγχο στη γραφη μας, και ας κινηθουμε σε εντελως αλλα μονοπατια. Ο ελεγχος δεν ειναι ουτε απαραιτητα επιθυμητος ομως, ουτε ισως σε τοσο μεγαλη προτεραιοτητα για καποιον ωστε να αφιερωσει τον (πολυ ) χρονο που χρειαζεται η φαση. Οποτε, θα σε ρωταγα το εξης: Η ιδια η μουσικη που ακολουθει αυτην την προσεγγιση, σου λεει σαν ακουσμα κατι; Δηλαδη, σε τραβαει να ψαξεις τον τροπο λειτουργιας της; Εχεις μια ηλικια x ετσι και αλλιως, αν κανεις ηδη τη μουσικη που θες οπως τη θες, δε νομιζω οτι αξιζει η ολη ταλαιπωρια για εγκυκλοπεδικους λογους. Οποτε, αν σε τραβαει το ακουσμα σαν αυτο το κομματακι που θα βαλω να μερακλωσουμε ? και λες "πως το κανει αυτο ο poostis" τοτε ορμα, και οταν θα κολλησεις, γιατι θα κολλησεις καποια στιγμη αυτο ειναι σιγουρο, τοτε βλεπεις τι θα κανεις για δασκαλο. Αν παλι το κομματακι και αυτο το στυλ γενικα σου ειναι αδιαφορο, αστο να παει, πηγαινε σε καμια μοντερνα προσεγγιση να γουσταρεις.1 βαθμός
-
Τα τελευταία 25 χρόνια έχω ασχοληθεί πολύ με τις ιδιοκατασκευές ιδίως στο χώρο του hifi. Και επειδή έτυχε να αναφερθεί σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να κάνω κάποιες αναφορές στα έργα μου. Σχεδόν το 80% είναι κατασκευές βάσει κιτ, αλλά θα έλεγα σχετικά μεγάλου βαθμού δυσκολίας και απαιτήσεων που χρειάζονται και εξοπλισμό αλλά και σωστές οδηγίες και αν είναι δυνατόν και καθοδήγηση. Ξεκινάμε με το πρώτο ζευγάρι ηχείων που έφτιαξα, κλώνο των bbc ls3 5a με cross KEF. Αυτά βέβαια πάνε πιο πίσω γύρω στο 1983 από το δεύτερο ζευγάρι ηχείων που έφτιαξα, κλώνο των bbc ls35A με cross falcon acoustics. Γύρω στο 2002 Γύρω στο 2003 κανιβάλησα ένα πικάπ και το έφτιαξα από την αρχή Το τρίτο ζευγάρι ηχεία ήταν το Mylo Κάποια στιγμή άρχισα να ασχολούμαι με dacs. Πρώτα δοκιμές, μετά κατασκευές. Μεταξύ των οποίων από τα πρώτα Sabre ESS 90080 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κι εγω έχω φτιάξει 1-2 σετ LS3-5A, με διορθωμένη φάση όμως στο κουτί και τότε είχα συνεργαστεί και με την Roister για να φτιάξουμε ένα studio monitor που έμεινε στα... κουτιά. Δεν έχω φωτογραφίες αλλά έχω ένα σετ LS3-5A τουίτερ καινούργια και ισως γουφερ που δεν ξέρω τι να τα κανω κι είναι κρίμα. Παλαιότερα είχα φτιάξει ένα chorus AMDEK που ήταν μια θυγατρική της Roland για kit. Εχω φτιάξει διάφορα ηλεκτρονικά μικροπράγματα που έπαιρνα απο τον Κατουμά, 2 partcasters και όλο σκέφτομαι να φτιάξω κάποιο κιτ ενισχυτή τρανζιστοράτο.0 βαθμοί
-
Του Αγίου Νικολάου σήμερα, προστάτη των ΣΥΝΘΕΣΑΙΖΕΡΣ, χρόνια πολλά στα εκλεκτά μέλη-εορτάζοντες του φόρουμ μας!!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????0 βαθμοί
-
Στην μία θυρα θα βάλεις ένα hub 3 θεσεων για εξωτερικο σκληρό,ποντικη,midi κοντρολερ.Στην ελευθερη usb την κάρτα ήχου μόνο. Η βάλε εναν ssd μεγάλης χωριτηκότητας μέσα στο λάπτοπ και τον εξωτερικό σκληρό αφαίρεσε τον. Μήν φοβάσαι,δέν υπάρχει θέμα να έχεις samples,λούπες και τσόντες στο ίδιο δίσκο. Ουτως η άλλος,η θα παίζεις η θα τον παίζεις.Και τα 2 μαζί δέν γίνεται,εκτός αν γράφεις/τραγουδάς έντεχνο. Αυτή την στιγμή στα μεταχειρισμένα έχει 2 motu ultralite mk3 μία 170 η πιο ακριβή στα 200 ευρώ.Στην χειρότερη 1-2 χρόνια θα την βγάλουν ακόμη και θα έχεις επαφή με κομμάτι επαγγελματικού εξοπλισμού και όχι μπελάδες με κουμπιά. Mod Edited...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κοίταξε το τραγούδι γράφτηκε για πολύ γνωστό πρόσωπο της πολιτικής επικαιρότητας και έχει άλλους στίχους με το όνομα του.Απλα επειδή στην μπάντα υπάρχουν political correct members αναγκάστηκα να τους αλλάξω.0 βαθμοί
-
Οκ , οπότε για να μη χαθώ , έχω απαντήσει κι έχω παραθέσει συνολικά κάποιες απορίες στην προηγούμενη σελίδα, μάλλον λόγω συνεχών ποστ δε φάνηκαν.0 βαθμοί
-
Εσύ είπας ... βαρέθηκα τα κ0λ@ρ@κ1@ και άλλα τέτοια ευτράπελα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@Ali Barout & @vrasidas27 πολύ ενδιαφέρουσες οι περιγραφές σας ομολογώ. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν 2 parallels, limiters, κομπρέσορες, και στο bus, υπάρχει ακόμα και μεγάλο reverb, όχι ότι ακούγεται πολύ. Μπορεί να φταίει αυτό που λέτε για το "καθάρισμα". Μπορεί να παραέχω καθαρίσει από τα έγχορδα τις χαμηλομεσαίες και να ακούγεται λίγο μόνο του. Θα το εξετάσω στο επόμενο track. Πολύ καλή ιδέα μου φαίνεται, γιατί τείνω να το παρακάνω. Παλαιότερα μου έβγαινε αυτή η μουντίλα των μεσαίων και προσπαθώ να το αποφεύγω. Αλί αυτό με τo Taiko layer δε το χω δοκιμάσει. Γενικά το layering μου αρέσει πολύ αλλά αυτό δε το χα σκεφτεί. Ίσως είναι και αυτό μια καλή και δημιουργική λύση! Ευχαριστώ για τις ιδέες και τις οπτικές, βοηθάνε πάρα πολύ! Με τη μείξη γενικά νομίζω πως δεν τα πάω καλά. Ακούω διάφορες παραγωγές που μου αρέσουν αλλά δεν μπορώ με τίποτα να τις αντιγράψω. Νομίζω όμως ότι βελτιώνομαι με κάθε κομμάτι λίγο-λίγο.0 βαθμοί
-
Τουλαχιστον αφου εχεις ξοδεψει το ενα ποσταρισμα που σου αναλογει ανα θρεντ, κατω απο την ευλογη απορια του OP θα μπορεις να κανεις ενα ρηαξιο συμφωνω Ή να μπει κ η επιλογη αυτου του ρηαξιο -------------->? Κ να ονομαζεται "αρκετα ειπα, ψαξ'το κ λιγο μονος σου αδερφε"0 βαθμοί
-
@vrasidas27 Ευχαριστώ! Για πες, τι θα ήθελες βελτιωμένο στη μείξη; Ακούς κάτι συγκεκριμένο ή απλά δε σου κάθεται τόσο καλά στο αυτί όσο θα ήθελες; @Ali Barout Ευχαριστώ και σένα Αλί! Για το κομμάτι να σου πω ότι είναι μόνο για τα media, δεν θα μπει μέσα στο παιχνίδι - τουλάχιστον έτσι νομίζω, και αν έμπαινε θα ήθελε αλλαγές σίγουρα - οπότε θα το έχω στο νου μου! Αν και να σου πω, και εγώ δεν είμαι 100% ευχαριστημένος με το ταμπούρο. Πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι λίγο πιο tight και πιο βαθύ, αλλά κάθε φορά που πειράζω κάτι, τα χαλάω όλα. Όσο για τη χορωδία... Άσε με...0 βαθμοί
-
Και απο αποψη CPU, αν προσεξει λιγο ο φιλος, και αποφυγει τα bloated αγκωναρια vst οπως αυτα της arturia ? μια χαρα θα ειναι. Παρε εδω το Synth1, τσαμπα, ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ, και απο ηχο not bad, not bad at all : Αμα παλι θελει ντε και καλα υπερβαρια vst, μην τυχον και δεν εχει την σωστη εξομοιωση της ταδε παλιατζουρας ? well, he is gonna have a bad time. Αυτο που δε μου απαντησε ομως και ανησυχω ? ειναι για το πληκτρο που παει να παρει: Καλα, πληκτρα δε θα παιξει καθολου; ? Γιατι με 25 mini πληκτρα, μονο πληκτρα δεν παιζεις.0 βαθμοί
-
Ε, τι να κάνουμε βρε 'συ; Εδώ μπαίνουν άνθρωποι και συνήθως λένε ότι έχουν πολύ χαμηλό budget, πως να αρχίσεις να προτείνεις κάρτες των 300 ευρώ;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το βρήκα ενδιαφέρον. Τεχνικός ρυθμίζει πιάνο ορχήστρας στη Μιννεσότα και μοιράζεται πληροφορίες στο βίντεο. https://mnorch.vhx.tv/exclusives/videos/piano-prep?fbclid=IwAR04y9yZmLICoLrTBDpiLLotYokwru1LTC2rp11dT_Rt57HsSbtbSTPsoIc0 βαθμοί
-
Θα σου πώ και εγώ που συμφωνώ με trolley,κάτι που δέν σκέφτεσαι εξ αρχής.Στο fl studio και το ableton θα βρείς άπειρα βίντεο στο youtube για να φτιάξεις την μουσική που θές.Στην ουσία έτσι θα μάθεις να δουλεύεις το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιείς. Πηγαινε σε ένα διαδεδομένο πρόγραμμα για την μουσική που θές.Να βρίσκεις πολλά βιντεο για αυτό που θές να κάνεις! Πρίν πάρεις,ξεκίνα να δείς στο youtube πως γράφετε ambient techno,στο fl studio πρώτα,στο ableton μετά κ.τ.λ Οποιο περιβάλλον Daw σε τραβήξει περισσότερο και οι διεργασίες του είναι πιο κατανοητές για εσένα,αυτό είναι το κατάλληλο. Η κάρτα που θα πάρεις να έχει ξεχωριστή τροφοδοσία και να μην πέρνει μόνο απο usb,ήμαρτον,σε ένα αδύναμο σύστημα αυτό είναι νόμος. Για αυτό σου πρότεινα microbook με ξεχωριστή τροφοδοσία και dsp στο cue mix μεσα.Dsp σημαίνει οτί η κάρτα αναλαμβάνει όλη την διεργασία του ήχου,επομένος και την λειτουργία των plugins. Οσο για το αδύναμο συστημά σου,ξέρεις πόσα tracks έχουν πιάσει κορυφή με χειρότερα απο το δικό σου,απλά με κάρτες επαγγελματικές? H κάρτα είναι η καρδιά του συστήματος σου και η δική σου καρδιά είναι αυτή που θα σε βοηθήσει να βρείς τον δρόμο που θέλεις να διαβείς και στην μουσική αλλά και στην ζωή γενικότερα. Ολα τα άλλα είναι παπαριές. Καλή ανύψωση!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Νομίζω οι πιο πρόσφατες κατασκευές ήταν δυο ίδια phono stage Salas, για μένα και ένα φίλο. Απο τις πιο απαιτητικές κατασκευές καθώς χρειαζόταν μέτρηση και ματσάρισμα των led που απαιτούνται. Απο ένα σύνολο 40, στο τέλος χρησιμοποιούνται μόνο κάποια ζευγάρια. Όλες οι κατασκευές ήταν πολύ υψηλών specs hifi. Πχ τα υλικά για το phono stage έφταναν τα 700 ευρώ, με υλικά που στο 90% δεν βρίσκονται εδώ.0 βαθμοί
-
Αργότερα στο Bufallo προσθήκη λαμπάτου τελικού σταδίου Μια απο τις πιό δύσκολες επεμβάσεις μοντίφες που έκανα ήταν η εξαγωγή σήματος i2s από το logitech mysqueezebox duet. Στις πρώτες φαίνεται η μύτη απο το κολλητήρι και μια καρφίτσα για να καταλάβετε πού ακριβώς ήταν η δυσκολία στο να κλέψεις το σήμα από το τσιπ Αργότερα η κατασκευή του τελικού τάξης Α Pass F5. Οι φωτο είναι από πρώιμο στάδιο, δοκιμών. Μετά συμμαζεύτηκε και ευπρεπίστηκε0 βαθμοί
-
Παρακάτω θα βρείτε στο spotify και youtube music, μια συλλογή κομματιών μου που ανέβασα. Τίτλος του "άλμπουμ" είναι ο τίτλος του νήματος αλλά δεν πρόκειται περί άλμπουμ καθώς οι παραγωγές είναι επιπέδου demo ενώ τα κομμάτια έχουν γραφτεί/ηχογραφηθεί σε βάθος δεκαπενταετίας. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μια συλλογή τραγουδιών και instrumentals που υφολογικά θα έλεγα ότι καλύπτουν αρκετά ολοκληρωμένα μια μουσική μου περίοδο. Youtube Music: https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mhCzIA7J87let1833QP8vk0z0HPZmg3Hw&si=N-P9FBx22uvhnLg8 Spotify:0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
έως