Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. MGs

    MGs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1200


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      13635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/03/23 σε Αναρτήσεις

  1. Πολύ θα ήθελα να ήξερα,Σε ζηλεύω.Και σάν επαγγελμα θα μου άρεσε,πιστεύω.Μπράβο σου!
    2 βαθμοί
  2. Οι μαγνήτες κάνουν την ουσιαστική διαφορά. Και οι ibanez bolt on είναι, αλλά στρατιλα δε βγάζουν. Πιο κοντά είναι με μια sg πάρα με μια στρατ ηχητικά. Η στρατ εάν έχει διάταξη ΗΗ και έναν τριθέσιο επιλογέα, πόσο στρατιλα βγάζει? Όση και μια prs, που είναι με κολλητό μπράτσο. Θα καταλάβει κανείς τη διαφορά σε prs, sg, ibanez, tele, strat εάν όλες έχουν τον ίδιο humbucker στη γέφυρα?
    1 βαθμός
  3. Αυτό ακριβώς. Και επίσης, βρε παιδιά δεν είπαμε να φτιάξεις μια strat που να μην έχει strat-ίλα. Είπαμε να έχεις μια κανονική strat και να μην θέλεις strat-ίλα παντού. Αν μπορείς δηλαδή παίζοντας με strat, να μην ακούγεται σαν strat αν θέλεις κάπου. Ενώ μ άλλες κιθάρες είναι αρκετά εύκολο, με την strat δεν είναι.
    1 βαθμός
  4. Αν αλλάξεις γέφυρα σε τελε με περισσότερη επιτυχία. Εδώ δε βάζουν τη γέφυρα με τα 6 (μοντέρνα) saddle σε τελε για αυτό ακριβώς, για να μη χάσουν το τουααααανγκ. Απλά είναι κ τα δυο όργανα με σχετικά παραδοσιακες συνταγές κ συγκεκριμένες απαιτήσεις στον ηχητικό χαρακτήρα . Όταν ξεφεύγουμε λίγο από αυτά τα δύο, αντί να σκεφτούμε πως η παρεκλιση μπορεί να είναι ζητούμενο γι'αυτον που την έφτιαξε έτσι, θα πούμε κατευθείαν ναι αλλά αυτό δεν είναι στρατ τελε...
    1 βαθμός
  5. Θα συμφωνήσω απόλυτα. Εγώ τα θεωρώ πολύ ευέλικτα όργανα (μπορούν να παίξουν τα πάντα), που όμως "καπελώνουν" ηχητικά το κομμάτι. Δεν είναι εύκολο να ξεφύγεις από την "Strat-ίλα", που βέβαια για τους κατόχους strat είναι επιθυμητή.
    1 βαθμός
  6. το κροτάλισμα δεν είναι εύκολη βλάβη, αλλά μπορεί να είναι κάτι απλό μερικές φορές. Εχω ανοίξει αρκετές φορές akg (που έχουν παρόμοια σχεδίαση) και έχω διορθώσει προβλήματα κυρίως διακοπών ή γενικά επαφών. να ψάξω να σου βρω βίντεο για το πως ανοίγουν, δεν είναι εύκολο αν δεν το έχεις κάνει. αν θες στείλτα να τα σφάξω. Δεν υπόσχομαι τίποτα, αλλά μπορώ να δοκιμάσω.
    1 βαθμός
  7. δεν ξέρω αν σας αρέσουν οι μίξεις μου, αλλά τα μόνιτορ τα έχω για να ξεκουράζω τα αυτιά μου και να μην αισθάνομαι καλωδιωμένος. Επίσης για τον Κώστα, πρόσεξε αυτά που θα πάρεις να έχουν μονόπαντο καλώδιο. Εγώ πχ τα sennheiser και τα hifiman που έχω τα "μισώ" γιατί έχουν διπλό καλώδιο
    1 βαθμός
  8. Οι περισσότεροι solid state μπορούν να βγάλουν αυτό τον ήχο στο περίπου τουλάχιστον, δεν είναι κάτι το φοβερό. Απλά η κυρία παρουσίασε κάποιους ενισχυτές που θεωρούνται jazz amps, γιατί εστιάζουν ιδιαίτερα εκεί.
    1 βαθμός
  9. Σίγουρα πιο ξεκούραστα και οργανικά λόγο της ροής αέρα που επιτρέπουν και αν έχεις απόλυτη ησυχία γυρω σου θα τα λατρέψεις. Εγώ γράφω στο ίδιο δωμάτιο με τον ενισχυτή,εχω pc επίσης εδώ,όταν γράφω,που εκεί δινω μεγάλη σημασία στα ακουστικά,θέλω να ακούω ακριβώς τι ήχο παίρνει το μικρόφωνο,θέλω κλειστά.Απλά τα πράγματα. Ποτέ μα ποτέ,δέν έκανα επιλογή reverb για να βάλω μέσα τα τύμπανα μου π.χ σε ακουστικά οποιουδήποτε τύπου.Να ρυθμίσω την διάρκεια του ναί,αλλά όσες φορές επελεξα κάτι με ακουστικά,οταν το άκουσα στα μόνιτορς 9 στις 10 το άλλαξα.Low cut,high cut το ίδιο,eqing το ίδιο,panning το ίδιο,να καθαρίσω μια προβληματική γραμμή,το ίδιο,πολλές φορές μου έφυγαν πράγματα που τα άκουσα μετά στα μόνιτορς,sub και χαμηλές,τα ίδια. Πραγματικά θα ήθελα να ήξερα ποιός μπορεί να κάνει ολόκληρο mix και mastering σε ακουστικά,χωρίς την συμβουλή μόνιτορς. Αν είναι να συμβουλεύομαι μετά απο οποιαδηποτε αλλαγή που κάνω και τα μόνιτορς,το κάνω και με κλειστού τύπου ακουστικά,συν οτι κάνω και καλυτερο tracking με αυτά.Αυτή είναι η μόνη μου ένσταση για έναν bedroom producer,οπως τους περισσότερους απο εμάς εδώ μέσα.
    1 βαθμός
  10. Μάνο, έχουν περάσει απο τα χέρια μου οι Cruiser neck, Cruiser bridge, δύο Fast Track 1, Air Norton S, Tone Zone S, Fast Track 2 και Pro Track (4, ζωή να'χουν). Ολοι εκτός από τους Cruiser και Fast Track 1 είναι καραhumbucker voiced. Αν θέλεις ΤζΤζΤζ και να μπιστάει το κανεις με όλους αυτους τους hum-voiced, αν θέλεις απειρο gainοτζιτζιτζι, από Tone Zone S, Fast Track 2, Superdistortion και πάνω. Αυτά πάντα για bidge θέση.
    1 βαθμός
  11. o ήχος της γενικά όμως είναι αυτός. Δεν νομίζω ότι ασχολείται με άλλου είδους ήχους. Και τα αμπάκια είναι για τζαζ. (αυτό που αυτή ονομάζει τζαζ) και αυτό διότι η κυρία είναι by the book
    1 βαθμός
  12. Εβλεπα το θεμα μερες αλλα δεν ηθελα να μπω να γραψω γιατι ηθελα να κατσω με την ησυχια μου με το ποτακι και με σωστο ηχο να το ακουσω ολο. Η ωρα εφτασε. Καταρχην συγχαρητηρια που εφτασες at last εδω. Το 52 οντως το καλυτερο. Σε ολα τελειο. Ολα σουπερ συνθεσεις. Για τα υπολοιπα. Οι ενορχηστρωσεις δεν ηταν ολες του γουστου μου (μe καλομαθες με το 52km). Κατι με χαλαγε καθε τοσο. Ο ηχος πχ του David Sanborn στο sax και το synth bass στο 2, ο ηχος των τυμπανων σε αλλα (στο 5 ηταν αυτο που ηθελε παντως), τα 80΄ς πληκτρα στο 3, ο ηχος του μπασου σε καποια αδικησε τα θεματα που ηταν σουπερ. Οι κιθαρες ολες τελειες, το fender rhodes σουπερ. Για μενα μονο μιλαω παντα, πιστευω πως με μια ενιαια φιλοσοφια ενορχηστρωσης θα ηταν καλυτερα. Να ακουγεται η "ιδια" μπαντα ρε παιδι μου σε ολα. Παιρνεις αυτο απο μενα ?
    1 βαθμός
  13. Αν και με καθυστέρηση μιας δεκαετίας, (τουλάχιστον) βρήκα την αφορμή να βάλω σε μια τάξη την καθημερινότητα μου και να κυκλοφορήσω το mini album μου Yameth - At last, με ανάλογη φωτογραφία της εποχής εκείνης φυσικά (να λείπουν τα σχόλια). Πρόκειται για 5 κομμάτια "from rock to atmospheric new age with just enough jazz to cross genre" στα οποία παίζω όλα τα όργανα αλλά τη μεγάλη διαφορά κάνουν οι καλοί μου φίλοι που χωρίς να έχουν συναντηθεί ποτέ μεταξύ τους, σε βάθος χρόνου βοήθησαν να γίνει η δουλειά αυτή ξεχωριστή και να της δώσουν χρώμα. Πρόκειται για τους Νίκο Σταμούλη, Δημήτρη Πλαγιάννη, Γιώργο Γεώργα (guess who) και Γεώργιο Μεταλληνό, όλοι τους καλύτεροι των καλύτερων και τους ευχαριστώ θερμά που μου έκαναν την τιμή. Τα κομμάτια ηχογραφήθηκαν στα Βριλήσσια, Ψαθόπυργο, Πάτρα, Κυψέλη και στο Καλιάνι σε βάθος μιας εικοσαετίας! Εχουν ενορχηστρωθεί σε 3-4 διαφορετικές εκδοχές το καθένα (ο ορισμός της αποφασιστικότητας είμαι) και αυτές είναι απλά αυτές που είχα πανω-πάνω χωρίς απαραίτητα να είναι και οι καλύτερες. Δεν ξέρω πως θα το κάνω και αν θα τα καταφέρω να μαζέψω τους ορίτζιναλ μουσικούς αλλά η μεγάλη μου χαρά θα έρθει όταν θα τα παίξω ζωντανά μιας και τα κομμάτια είναι φτιαγμένα γι αυτό. Είναι το ύφος βλέπετε. Το ελπίζω πάντως και θα το προσπαθήσω γιατί εγώ θα χαρώ πιο πολύ. At last by Yameth
    0 βαθμοί
  14. https://open.spotify.com/album/4x6XS2aiDhJvzeCeHKVPpK?si=ArIlpxeLR4qxuOwSpODaVg&context=spotify%3Aalbum%3A4x6XS2aiDhJvzeCeHKVPpK
    0 βαθμοί
  15. Γενικα παιζουμε με τις λεξεις κ δεν το λεω ουτε για καλο ουτε για κακο. Ας πουμε εγω χρησιμοποιω συνεχεια το μοντερνα στρατ κ το σουπερστρατ. Οταν απομακρυνεσαι λιγο απο την παραδοσιακη συνταγη το λεω μοντερνα στρατ, οταν περισσοτερο σουπερστρατ. Αλλα ταμπελες για ευκολια κ επικοινωνια ειναι αυτα Πχ τη Suhr του Henderson τη λες μοντερνα στρατ? Μαλλον ναι. Αλλα πολλες φορες εχει πολλη στρατιλα ο ηχος του. Οπως κ να εχει εχει κατι το bolt on που μου δινει πως ολες αυτες οι κατασκευες, εχουν λιγο παραπανω snap στον ηχο. Αλλα κ αυτο ειναι γενικευση που μαλλον με βολευει να το σκεφτομαι ετσι
    0 βαθμοί
  16. γυρω στο 2013 αυτός ο ενισχυτής ακουστικών τάξης Α, κλώνος του leheman black cube
    0 βαθμοί
  17. Θες να μαζευτούμε 5-10 άτομα να πάμε να του την στήσουμε κάτω απ'το σπίτι του κ να παίζουμε πυξ λαξ με τέλε μέχρι να ζητήσει συγγνώμη?
    0 βαθμοί
  18. Καλωσήρθες στους ΙΣΧΥΡΟΥΣ ?️ Είσαι πλέον πληκτροπαραγωγός 33ου βαθμού. ? Χρησιμοποίησε τη δύναμη που έχεις πλέον στα χέρια σου με ΣΥΝΕΣΗ? Εξ άλλου, όπως με είχε μάθει κάποτε ο υπέρτατος @Μανώλης Χναράκης και αυτό ROLAND είναι μέσα του. χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα?
    0 βαθμοί
  19. Ξέρεις και του πατέρα της?
    0 βαθμοί
  20. Ο Δημήτρης Turunen είναι αδερφός της Tarja Turunen από Nightwish;
    0 βαθμοί
  21. Γιατί σου φαινεται παραξενο? Προσωπικα όλο μου το συστημα ειναι ειναι-ηταν κατα καιρους diy. Εχω φτιαξει τρια ζευγάρια ηχεια, τον τελικο που χρησιμοποιουσα μεχρι προπερσι, δυο προενισχυτες, 4 dac, 3 phono stage και ενα πικαπ. Και δεν ηταν εύκολες κατασκευες, μαλλον απαιτησεων θα ελεγα
    0 βαθμοί
  22. Ελα ντε. Πως θα κανεις την εισαγωγη του εργου σου χωρις το κολλητηρι; Ειδικα για τις εισαγωγες ειναι απαραιτητο, ξερετε, η φαση που καλησπεριζουμε τους θεατες περα ως περα, λεμε τον τιτλο της παραστασης κλπ Χωρις το Κολλητηρι δε γινεται αυτο
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Όπως είπα τα πρόσεχα γενικά, γιατί από μικρός είχα διαλύσει πολλά μη προσέχοντας εντάσεις και τέτοια αλλα΄αυτό το έχω ξεπεράσει χρόνια. Με το V-Synth την πάτησα με αυτά όπως είπα. Αλλά και τα VST όπως το Οmnisphere και κάποια του KONTAKT μπορούν να κάνουν ζημιά σε ηχεία και ακουστικά γιατί τα level των patches τους είναι τρελοανισόρροπα στη σειρά. Συμπέρανα πως πρέπει να τα δοκιμάζεις με limiter στο κανάλι για να είσαι σίγουρος ή να έχεις προνοήσει για safe ρυθμίσεις στα associated tracks των DAW αλλά και το line level και τα προσέχω. Τώρα προσέχω, τα επόμενα τα προσέχω. Προσέχω ακόμα και πριν ακούσω ακόμα και εδώ στο NOIZ κομμάτια σε όλα τα ηχεία μου. Αν ακούσεις κάποια τον Nickrahm π.χ. χωρίς να είσαι υποψιασμένος, μπορείς να πάρεις στα χέρια και τον καλύτερο συνδυασμό που μπορείς να κάνεις. ? Εγώ τα χάλασα αυτα με το V-Synth τότε, είμαι σίγουρος, θα δοκιμάσω να τα φτιάξω. Αλλά θα θέλω κολλητήρι ή να τα πάω στον φίλο μου να τον χώσω ή να στα στείλω, στείλε κανα βίντεο ?
    0 βαθμοί
  25. Να, γι' αυτό μου αρέσει το μπάσο. Γιατί όλα είναι πιο έφκολα από την γκιθάρα. Αφτά στην γκιθάρα δεν γίνονται ασούμε. Ενώ στο μπάσο .... είδες ο φίλος? Πης οφ κέικ.
    0 βαθμοί
  26. Αγαπημένε μου Dim,με αυτά που είδα στην φώτο προχθές,το καλώδιο είναι το λιγότερο που πρέπει να σε απασχολεί.Αν πετάξεις με αυτά σε άλλη χώρα,θα γυριστεί σειρά στο netflix με θέμα την άδικη προσωποκράτηση σου και το πώς τελικά απελευθερώθηκες.
    0 βαθμοί
  27. Γιατί δεν κάνουμε? Αφού όλοι μας είμαστε οι καλύτεροι εδώ μέσα. Κάνω λάθος??
    0 βαθμοί
  28. Να, αυτό το είχα μιξάρει με τα AKG 141 studio που χάλασαν πριν λίγα χρόνια με μια φίλη που ήρθε στο σπίτι για τα φωνητικά και έγινε επιτυχία τελικά, δεν το περιμέναμε ?
    0 βαθμοί
  29. Θέλεις να φας πίτσες στα αποδυτήρια?
    0 βαθμοί
  30. Θέλει ψαλίδι στον χρόνο,λίγο διαφορετικό flow,στο 5.16 θα έπρεπε να μην υπάρχει θέμα απο την κιθάρα που φεύγει και να είναι τα ντράμς μόνα τους στο γύρισμα,χρειάζεται μερικά μέτρα αναπνοής σε άλλη,συγγενική τονικότητα ωστέ να γίνει ακόμη πιό ποθητό και αγωνιώδες το πανέμορφο γύρισμα του λίγο πρίν το τέλος,απο το 5.45 και μετά,η κιθάρα που μας χαιρετάει,θα ήταν καλό να έβγαζε λίγο νεύρο παραπάνω. Κάνεις ένα 2 project με τις αλλαγές που πιστεύεις,ακους ξανά την πρώτη εκδοση και αυτήν με τις διορθώσεις και καταλήγεις σε ποιές θα κρατήσεις τελικά και τις εφαρμόζεις σε ένα 3 project.Συγκρίνεις με το 1. Αγαπητέ yemeth,δέν έχω hi end ούτε τεράστια ηχεία αλλά ένα τεράστιο ατού που θα τα καλύψει όλα τα παραπάνω. 20 ευρώ όλα και θα πιείς και τις ρακές σου με όλη την μπάντα. Τι λές? Απο κάπου πρέπει να ξεκινήσω και εγώ για να μπώ στον χώρο των celebrities. Θα έχω Νpap να μου λέει πιο κουμπί κάνει τι,γιατί εγώ δέν ξέρω και dimsonic με 2 χειροβομβίδες κρότου/λάμψης που φοριούνται στα αυτιά,για το τελικό στάδιο της μίξης.
    0 βαθμοί
  31. και εγώ θεωρώ πως μπορώ να κάνω και το έχω κάνει. Τώρα το αποτέλεσμα που έχω βγάλει αντίστοιχα είναι άλλο θέμα? αλλά για καλύτερο αποτέλεσμα είμαι σίγουρος πως δεν φταίει αυτό. Δεν είναι θέμα αν μιξάρω σε ήχεία ή σε ποια ηχεία ή αν μόνο σε ακουστικά κλπ. Η βελτίωσή μου στις μίξεις ως bedroom producer ήρθε σιγά σιγά με την εμπειρία, με την έρευνα, με τον πειραματισμό, με την σύγκριση, με τη μελέτη και με την καθοδήγηση άλλων και με τα χρόνια είναι εμφανείς και σε εμένα και στους άλλους. Είναι εμφανής στο ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΣ ΕΡΓΟ ΜΟΥ? Μπορεί να επικρατήσει στο μυαλό μου το φτωχοπειναλέησον και να πάρω τα ΑΚG 240 τελικά. Προς το παρόν κλίνω στα 990 και ευχαριστώ για το χρόνο σας και τη βοήθειά σας. Θα επανέλθω στο θέμα τις επόμενες μέρες που θα βγει περισσότερο το καταναλωτικό ένστικτο. Κρίμα τα καημένα τα 141 MKII μου και μου άρεσαν. Και αν θελήσω να γράψω κανα ρυθμικό στην κιθάρα ή φωνητικά, έχω τα presonus. Τα άλλα θα συμπληρώσουν το καρέ γιατί τα ακουστικά μίξης μου είναι χρήσιμα και απαραίτητα για τα βράδια για να μην ενοχλώ τη γειτονιά και αν βγαίνει ήχος από αυτά δεν ενοχλεί έξω από το δωμάτιο τους άλλους. Είναι τσεκαρισμένο αυτό. Τα 990 μάλλον ή τα 240. Θα δούμε. Είμαστε κοντά. Να δουμε μην παίξει και καμια προσφορά.
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Εγω ειχα/εχω τα HD 560 και ειμαι/ημουν πολυ ευχαριστημενος. Μετα απο πολυυυυυυυυυυυυ χρηση τα αυτια μου τα επαιξαν και τα εβαλα στην ακρη. Πιο ακριβα πραγματα αλλα αρκετα καλα. Αντεξαν περιπου 30 χρονια, αν θυμαμαι. Σκυλια.
    0 βαθμοί
  34. Και με single coil sized humbucker μια χαρά θα είναι...υπάρχουν πάμπολλα μοντέλα από Dimarzio, Duncan κοκ που θα κάνουν την δουλειά και με το παραπάνω... ...αρκει φυσικά καποιος να διαλέξει single coil sized humbucker με humbucker voicing και χαρακτηριστικά...γιατι αν καποιος θελει ήχο hum και παρει κανανέναν Cruiser ή Fast Track 1, ε μάλλον θα κάνει λάθος επιλογή.
    0 βαθμοί
  35. O IV καλός είναι και στοκ. Αλλιώς, θέλει μοντάζ
    0 βαθμοί
  36. Τα φιλιά μου σε όλους τους παλιούς! ?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...