Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3716


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2362


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1904


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/01/23 σε όλα

  1. Έχω να διαβάσω καινούργιο ποστ @elavd πάνω από δέκα χρόνια.... Απο εποχές που διάβαζα συνέχεια νοιζ , αλλά δεν έγραφα Συγκίνηση μ'επιασε
    2 βαθμοί
  2. Ξεκινάς και λες "να τα χρησιμοποιήσω και κάπου αλλού εκτός από τον υπολογιστή μου" αλλά μάλλον εννοείς περιβάλλον ηχογράφισης σε DAW, γιατί αλλιώς δεν μπορείς - ΠΡΕΠΕΙ να είναι μέσω του υπολογιστή. Έχω δει πολλές φορές σε live να χρησιμοποιούν Scarlet 2i2 για laptop, το οποίο τρέχει ένα DAW session με μετρονόμους, multiple outs, και σίγουρα backing tracks. Οπότε, σίγουρα, μα σίγουρα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε live ένα scarlet+laptop combo, και τρέχεις ότι θες. 1) Ο ήχος του Monitor που περνάει από την κάρτα (αυτό που λέει Direct Monitor) είναι το καθαρό σήμα, και δεν σου δίνει αυτό που έχεις φορτώσει, παραμόνο ότι είναι ανάμεσα στην κιθάρα και το καρφί (αν πχ έχεις βάλει πετάλια). Αν εννοείς αυτό, ξέχασέ το. Αν λες για το monitoring μέσω των ακουστικών σαν 2ο output, πχ για να βάλεις in-ear, τότε θεωρητικά το output θα είναι το ίδιο, αλλά θα αλλάζει γιατί άλλο ηχητικό χαρακτήρα θα έχουν τα ηχεία που θα σε ακούει ο κόσμος, και άλλο τα ακουστικά που θα φοράς. 2) Το latency το βάζεις σε buffer 64 και έχεις περίπου 7-10ms, ανάλογ το σύστημα. Εγώ έχω 8,2ms (με Scarlet 2i2 gen 2) και με buffer 96 έχω 13,7. Πραγματικά δεν καταλαβαίνεις διαφορά. 3) Να σου πω την αλήθεια δεν κατάλαβα τι λες. Εννοείς ότι στέλνεις σε κονσόλα με 1 καλώδιο αντί για 2? Τότε ίσως χάσεις το Stereo, που πχ αν παίξεις με τίποτα reverb/delay θα είσαι πιο mono, αλλά οκ μικρό το κακό. Τέλος, όντως δεν υπάρχει gear police. Αν σου αρέσει ο ήχος σου, παίξε με τον ήχο σου. Στο κάτω κάτω, το 99% του κόσμου θα βλέπει εσένα και την κιθάρα.
    2 βαθμοί
  3. Επίσης το να του στείλεις wav ηχογραφημένα με μικρόφωνο, προϋποθέτει ότι ξέρεις κάποια πράγματα από ηχοληψία. Εννοώ πχ ότι αφού πας στούντιο για ηχογράφηση με τον ενισχυτή σου κ τα πετάλια σου κ φτιάξεις τον ήχο σου, δεν υπάρχει περίπτωση να πεις στον ηχολήπτη θα βάλω τα μικρόφωνα εγώ που ξέρω Αυτός είναι υπεύθυνος να βάλει ένα , δύο (ή ακόμα κ τρίτο η room μπροστά ή πίσω από καμπίνα) ώστε ο ήχος που θα πάρει να είναι ναι μεν πιστός στον ήχο που έφτιαξες , αλλά κ να κάθεται όπως πρέπει. Αν του στείλεις έτοιμο ήχο και "τυπωμένο" μπλεκεσαι στα πόδια του. Γι'αυτό γράφεται πάντα κ di ήχος για reamping, γιατί εσύ καλά τα λες, αλλά κ αυτός πρέπει να κάνει σωστά τη δουλειά του (Μη μου πείτε πάλι για close micing κ καθαρό ήχο, αν είναι τέτοια απλή περίπτωση καντην μονος σου)
    2 βαθμοί
  4. Εμένα πάντως, κι αυτά καλά μου φαίνονται, παρ' όλο που είναι on ear και όχι over ear (και δεν ξέρω πόσο καλά θα απομονώνουν τον εξωτερικό θόρυβο). https://www.thomann.de/gr/technics_eah_dj_1200.htm
    2 βαθμοί
  5. Ε, σε μια εβδομάδα θα παίξει στην Αθήνα. Με τον Robben Ford.
    1 βαθμός
  6. Τα CD δεν κινουνται καθολου πια, σχεδον κανεις δεν εχει cd player πια. Μπορεις βεβαια να εκτυπωσεις καμμια 100η για φιλους, promo κτλ. Οι καλυτερες τιμες που εχω βρει ειναι εδω: (εκει εκανα τα cd μου οπως και μερικοι φιλοι, πολυ καλη ποιοτητα). https://www.cdprintmasta.com/
    1 βαθμός
  7. λίγο high-pass αυτό το ηλεκτρονικό μπασό. τα πολύ sub. αλλάζουν τα μπάσα ανάμεσα στα κομμάτια λόγω registry και διαφορετικών ήχων, αλλά όλα τα κομμάτια είναι balanced.
    1 βαθμός
  8. Ακόμα και με plugins να γράψεις σπίτι σου, πρέπει κανονικά να στείλεις και wet και dry αρχεία, γιατί μπορεί εσύ πχ να το έχεις πήξει στο delay και reverb. Αν πάει αυτός ο φουκαράς μετά να βάλει reverb στο master, εσύ θα μεταφερθείς πολύ βαθιά στην σπηλιά, και τα άλλα όργανα θα βρίσκονται στο οροπέδιο.
    1 βαθμός
  9. Πολύ το πσειρίζουμε μάγκες. Τα παρακάτω ακουστικά από την Kidears είναι η λύση. Πανάλαφρα, εξαιρετικό design και πάμφθηνα, τα αγοράζεις πέντε-πέντε και κάνεις τη δουλειά σου άνετα και ωραία. Επίσης θα κάνεις τη διαφορά και δεν θα περάσεις απαρατήρητος, άσε που μπορεί να δημιουργήσεις και νέα μόδα στην παγκόσμια DJ κοινότητα. Θα σου πρότεινα να αρχίσεις με τα Kidears-Dee, για την περίοδο των γιορτών είναι ό,τι πρέπει.
    1 βαθμός
  10. Πςςςς είσαι πολύ προχώ εσύ αγόρι μου.
    1 βαθμός
  11. Τι, αυτά τα τρία μόνο? Σκέτα? Μου γκρεμίζεις τον μύθο που είχα πλάσει για σένα.
    1 βαθμός
  12. Πολύ καλή επιλογή. Πολύ Διαφορετικό μηχάνημα ...
    1 βαθμός
  13. Έχω τα audiotechnica M40x, πολύ καλός ήχος,πολύ καλή ευκρίνεια ίσως λίγο ανεβασμένα τα μπάσα, με πολύ καλό stereo image. Ίσως χάνει λίγο ευκρίνεια στις υψηλές σε δυνατές εντάσεις. Τα μαξιλαράκια πράγματι φθείρονται εύκολα, ακόμα και στη στέκα και τα έχω 2 χρόνια. Με κουράζουν στην εφαρμογή έπειτα απο καμια ώρα συνεχούς λειτουργίας αλλά δεν έχω δοκιμάσει άλλα αντίστοιχα για να ξέρω τι γίνεται. Εαν θυμάμαι καλά όταν το έψαχνα,σε ενα review (δυστυχβς δεν μπορω να το βρω) υπήρχε ερώτηματικό στο εαν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για dj-ing ,λόγω ευαίσθητης στέκας. Μαλλον προορίζονται για studio χρηση. Γενικά απο ό,τι έχω καταλάβει τα ακουστικά για dj έχουν προτεραιότητα το δυνατό ήχο και την "anti vandal" κατασκευή για να αντέχουν στις συνθήκες των club (καποιος έριξε ποτό, συνεχεις μεταφορες,βαλε βγαλε κλπ) Κατα τα άλλα, το αισθητικό κομμάτι κατα τη γνώμη μου παίζει έστω και ένα μικρό ρόλο . Σε προδιαθέτει διαφορετικά να δημιουργήσεις, ένας εξοπλισμός που θεωρείς καλαίσθητος παρά κάτι που το βλέπεις και λες "πως ειναι έτσι αυτή η μλκια". Δε μιλάμε να είναι το κριτήριο επιλογής βέβαια.
    1 βαθμός
  14. Το Β. Αμα ειναι να εισαι κιτσαριο και να κουβαλας περισσοτερο χρυσο και απο τον Φλωρινιωτη ε τι? μισες δουλειες θα κανουμε ? Θα το πας all the way.
    1 βαθμός
  15. Κι εγώ την περιμένω αυτή την εποχή, για να πουλάω βενζίνα και ταυτόχρονα στο σπίτι να γράφονται συμφωνικά ποιήματα από τις κοτσιλιές που μου έρχονται όσο περιμένω να περάσουν οι κάρτες, να μπει η βενζίνη κτπ κτπ.. Με encrypted secure wireless neural thought projection™, έχουμε να κάνουμε κάτι τζαμ μούρλια, κι ούτε που θα το ξέρουμε, θα γίνονται όλα στο cloud. Κι ούτε που θα μας ακούει κανείς, όλα για πάρτη μας!
    1 βαθμός
  16. Είσαι μεγάλος βαριφραζάτορας!
    1 βαθμός
  17. Αυτη τη στιγμη στου θωμα το μαγαζι, με 5 χηνες παιρνεις το Nautilus, το MODX και το Juno X. Τα ενωνεις και τα τρια με το midi, διαλεγεις απο εναν περιπλοκο ηχο τιγκα στα arpeggios στο καθενα, βαρας μια συγχορδια, και καπακι γινεσαι μασονος 33ου βαθμου.
    1 βαθμός
  18. Καπάκι, τους κάνεις το εξής τεστ, τους βάζεις ένα ακομπρεσάριστο wav αρχείο και ένα mp3 των 256 και τους ρωτάς αν ακούνε κάποια διαφορά... Σε τεστ τέτοιο πριν από δέκα χρόνια (σήμερα θα είναι ακόμη χειρότερα), το 57 τοις εκατό ΔΕΝ άκουγε τίποτε, και πως να ακούσει δηλαδή όταν νομίζει ότι ήχος είναι αυτό που βγαίνει από τα "μόνιτορ" ηχεία με το γούφερ των τριών ιντσών; Ειδικά οι πιο πολλοί σύγχρονοι bedroom πληκτράδες (βάζω το "bedroom" καταχρηστικά) δεν έχουν καν συνδέσει ποτέ καποιο από τα πλήκτρα τους με πραγματικό ενισχυτή οργάνων, στέλνουν το σήμα σε ένα μίκτη και από εκεί στην κάρτα ήχου και στα ηχειάκια, οπότε σιγά μην ακούσουν διαφορές. Προσοχή, δε λέω ότι υπερέχουν τα VST ή ότι υπερέχουν τα hardware, δεν ξέρω την απάντηση και δεν με ενδιαφέρει. Αλλά το ότι μιλάμε πλέον για μία γενιά κουφών, μην έχετε κάποια αμφιβολία. Αυτός είναι ο λόγος που "παλαιότερα" τα ποσοστά ήταν διαφορετικά.
    1 βαθμός
  19. Βιάστηκα να μιλήσω. Με ένα search στη δισκοθήκη μου (pc) βλέπω ότι τον έχω σε δύο άλμπουμ του Matt Schofield, τα "Ear To The Ground" (2007) και "Live At The Jazz Cafe!" (2005). Anyway, ένα άλμπουμ του Freddie στα "πλατό" να ακούγεται, βουρ για μπάνιο και έξω για Ένα δείγμα παρακάτω.
    0 βαθμοί
  20. Και γω κατι τετοιο σκεφτομαι μονο για φιλους κλπ
    0 βαθμοί
  21. Oσο πάει γίνετε και καλύτερο εδω μέσα? Θεός ο Dim. τι ήταν αυτό,μεταγωγικό?
    0 βαθμοί
  22. Η ειδοποίηση άλλαξε και θα έρχεται όταν λήγει η αγγελία.
    0 βαθμοί
  23. Δηλαδη οταν του λες " θελω να περασεις τις κιθαρες απο εναν marshall ψιλοαρπαγμενο" η whatever ξερω γω, αυτος τι σου λεει, " ου να μου χαθεις παλιοχιπι σκατοροκα";
    0 βαθμοί
  24. Φίλος, το ξέρεις φαντάζομαι ότι προσπαθείς να ακούσεις από δύο mics, έτσι?
    0 βαθμοί
  25. Το υφος ειναι το καλυτερο δυνατο που μπορει να υπαρξει σε φωτο
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Μα ακόμα κ dry να είναι ο ήχος , λίγο δύσκολο να τον φτιάξεις εσύ μόνος σου με sims γιατί αυτό προϋποθέτει πως την πολύ σημαντική απόφαση της καμπίνας (ir) την έχεις πάρει εσύ... Κ αν δεν κάθεται? Εκτός αν του στείλεις το τρακ χωρίς cab sim (απαίσιο αλλά για πρακτικούς λόγους το στέλνεις έτσι) ώστε με ένα ir loader να το φτιάξει. Όσες φορές έκανα δουλειά δια... αλληλογραφίας ή η μίξη έπασχε γιατί είχα πάρει αποφάσεις κακές για τον ηχολήπτη ή ο ηχολήπτης μου έφτιαξε ήχο με το di τρακ κ ελευθερίες κ ενώ η μίξη ήταν μια χαρά ο ήχος κιθάρας ήταν κλαφτα Haralambos Οπότε όσο πιο έμπειρος σε τέτοιες καταστάσεις είναι ο κιθαρίστας, όσο πιο επικοινωνιακός κ εύστοχος είναι ο ηχολήπτης κ όσα περισσότερα πάρε δώσε προσπαθειών έχετε, τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα
    0 βαθμοί
  28. Το πήρατε χαμπάρι; Εγω πήρα εισιτήριο! Θα είναι τα καλύτερα 30 ευρώ της χρονιάς.
    0 βαθμοί
  29. 1. Όχι. Αλλά μην φανταστείς καμιά τρελή διαφορά. 2. Όχι, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. 3. Όχι (ε, παντού "όχι" έβαλα, μην αλλάξω στάση εδώ).
    0 βαθμοί
  30. Ειναι εντελώς άλλης φιλοσοφίας και κατασκευής,ακόμη και οι μεβράνες τους. Δεν θές υπεραναλυτικό flat στούντιο,ούτε υπερχρωματικό warm hi fi. ψάχνεις για ατάκα που θα σε βοηθάει στην μίξη και χρωματισμούς για να ακούς τα φίλτρα.Ναι οι επαγγελματίες τα χρησιμοποιουν τόσο διακριτικά που πολλές φορές ο κοσμος δέν τα καταλαβαίνει,ετσι ωστε να ακούγονται σαν να είναι μέσα στην μίξη. Καμιά σχέση με τα φσσσσσσ βρρρρρρ και κάτι άλλα που σου χαλάνε το χτένισμα ετσι και είσαι κοντά στα ηχεία. Μπορεί να μιξάρεις και stems στο ableton και εκεί τα μισά απο αυτά που προτείνουν όλοι,πάνε στα σκουπίδια. Ξέρεις ποιά εταιρία μας άφησε μια φορά μ@λ@κες με ακουστικά? Η bang & olufsen. Για να μην αρχίσω να μιλάω για τα ηχεία της.
    0 βαθμοί
  31. Άστα να παν στο δγιάολα Κώστα. Εδώ κάποιος (ονόματα δεν λέμε), εμένα που δεν αντέχω ούτε να βλέπω τις πατούσες, μ' έβγαλε πατουσάκια.
    0 βαθμοί
  32. Ρηπορτηντ Άκου εκεί γκεη τα πάντα μου... Σε μπερδεύει ο φωτισμός... Όπως βλέπεις φοράει κουκούλα κ γυαλιά ηλίου.. έχει βγει για αλητειες κ θέλει να είναι ινκόγκνιτο
    0 βαθμοί
  33. Old news filos, το έχουμε κάνει ήδη εδώ και χρόνια.?
    0 βαθμοί
  34. Πρασομπατζίνα! Η μπατζίνα ειναι μια ζυμαροπιτα, πίτα δίχως φύλλο δηλαδη, συνήθως φτιαγμένη με τριμμένο κολοκυθάκι και φέτα, αναμειγμένα μέσα σε μια ζύμη-χυλό απο αλευρι, ελαιολαδο, αυγα και γιαουρτι (ή γαλα). Ειχα φτιάξει την προηγούμενη βδομάδα μια τυπική μπατζίνα με κολοκυθάκι και μου ήρθε η όρεξη να πειραματιστώ λίγο με το concept. Εδω αντί για κολοκυθάκι έβαλα πράσο και φρέσκο κρεμμυδάκι σιγομαγειρεμένα σε μπόλικο ελαιόλαδο (σχεδόν confit), αρωματισμένα με σπόρους μάραθου και κύμινου. Δεν εβαλα επισης καλαμποκάλευρο όπως συνηθίζεται, το σκέτο λευκό μου φαινόταν καλύτερος συνδυασμός με το πράσο. Και αντι για φέτα έβαλα ένα παρεμφερες τούρκικο λευκό τυρί για πίτες, το kombi, μιας και το είχα πρόχειρο στο ψυγείο. Το πρώτο πείραμα αφανίστηκε εντος 12ωρου, άυριο μεθαύριο θα επιχειρήσω και μια άλλη, αρκετά πιο εξοτική παραλλαγη που μου ηρθε...
    0 βαθμοί
  35. Είναι σαν τις curved οθόνες. Το επόμενο, θα είναι στρογγυλό, θα ανοίγεις πορτάκι για να μπεις μέσα, θα κάθεσαι, και θα είναι τα πλήκτρα γύρω γύρω. Φυσικά το σκαμπώ θα γυρίζει 360 μοίρες.
    0 βαθμοί
  36. Κάνω ρηπορτ το συγκεκριμένο ποστ για μη-εγκεκριμένη δημοσίευση προσωπικών δεδομένων μου. Αυτή τη φωτογραφία που με δείχνει να απολαμβάνω έναν ambient δίσκο με τιτιβίσματα πουλιώνε, την είχε τραβήξει ο φίλος μου ο Δημήτρης λίγο πριν χωρίσουμε.
    0 βαθμοί
  37. Αν είναι καλό, τι σημασία έχει αν είναι αναλογικό ή ψηφιακό. Πάρε ένα να 'χεις...?
    0 βαθμοί
  38. Εγω παντως μονο τα καλυτερα εχω να πω για τους διανομεις, παντα δε αφηνω 2-3 ευρω ΜπουρΜπουαρ κριμα ειναι οι ανθρωποι μεσα στη βροχη και στο κρυο να κουβαλανε πιτσες και σουβλακια. Ελπιζω να το κανετε και εσεις. Οδηγανε ομως σαν ΛΑΛΑΚΕΣ να τα λαιμεκιΑΦΤΑ
    0 βαθμοί
  39. Άμα συνεχίσει όπως πάει το πράγμα, όχι τον αέρα, και την καλημέρα θα πουλάμε. 24% φυσικά το ΦΠΑ της, παροχή υπηρεσίας θα χτυπιέται.
    0 βαθμοί
  40. Τώρα είναι παγοδρόμιο.
    0 βαθμοί
  41. Και μετά τα ψωμιά και τα προζύμια, ρίχνουμε και ένα αρνί με πατάτες, καρότα, κολοκυθάκια και μια γλυκοπατάτα στη γάστρα. Το αρνί το έχω μαριναρει με ξύδι (ποντιακή επιρροή) και δε μυρίζει καθόλου. Επίσης στη συνέχεια πασαλειφθηκε με βενεγκρετ με μυρωδικά (θυμάρι, δεντρολίβανο, ρίγανη). Ψήσιμο 3 ώρες με γάστρα κλειστή και 20' ανοιχτή έτσι για την κρούστα.
    0 βαθμοί
  42. Με συγκινησε το ΄βρωμοκοριτσο'... Six-Year-Old Girl Plays -Sweet Child of Mine εχει κ αλλα...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...