Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/30/23 σε όλα
-
Τα περι δασκαλου αυτονοητα. Το οτι παιζεις και διαβαζεις καλα στα πληκτρα, ειναι πολυ καλο, οπως και τα περι θεωριας. Υπαρχουν προγραμματα και σκριπτακια για scoring φασεις που εντοπιζουν και διορθωνουν αρμονικα λαθη, θα ηταν καλο βοηθημα. Πηγαινε το βημα βημα. Ετσι και αλλιως βημα βημα παει, με απλες συγχορδιες Ι, ΙV, V ξεκιναει. Οταν ομως βαζεις την παραμετρο του στρωτου voice leading, ακομα και κατι τοσο απλο γινεται θεμα. Για μενα το σημαντικοτερο, ειτε παει καποιος σε δασκαλο ειτε προσπαθησει μονος του, ειναι να καταλαβει το ΤΙ μαθαινει. Η κλασσικη προσεγγιση της Αρμονιας και ολων των υπολοιπων, δεν ειναι ουτε μονοδρομος, ουτε η λυση δια πασα νοσο. Ειναι ομως ενα αποσταγμα της εξελιξης αιωνων της δυτικης λογιας μουσικης, και η βαση πανω στην οποια γραφτηκαν τα ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ αριστουργηματα των κλασσικων δασκαλων. Πιστευεις οτι η δικια τους προσεγγιση, ο δικος τους τροπος και δρομος, εχει κατι να δωσει στη μουσικη σου και στους στοχους σου; ΙΜΗΟ ειναι πολυ δυσκολο να ΜΗΝ εχει κατι να δωσει, αν μη τι αλλο αυτη η λεπτομερης προσεγγιση δινει μια ευχερια και εναν ελεγχο στη γραφη μας, και ας κινηθουμε σε εντελως αλλα μονοπατια. Ο ελεγχος δεν ειναι ουτε απαραιτητα επιθυμητος ομως, ουτε ισως σε τοσο μεγαλη προτεραιοτητα για καποιον ωστε να αφιερωσει τον (πολυ ) χρονο που χρειαζεται η φαση. Οποτε, θα σε ρωταγα το εξης: Η ιδια η μουσικη που ακολουθει αυτην την προσεγγιση, σου λεει σαν ακουσμα κατι; Δηλαδη, σε τραβαει να ψαξεις τον τροπο λειτουργιας της; Εχεις μια ηλικια x ετσι και αλλιως, αν κανεις ηδη τη μουσικη που θες οπως τη θες, δε νομιζω οτι αξιζει η ολη ταλαιπωρια για εγκυκλοπεδικους λογους. Οποτε, αν σε τραβαει το ακουσμα σαν αυτο το κομματακι που θα βαλω να μερακλωσουμε ? και λες "πως το κανει αυτο ο poostis" τοτε ορμα, και οταν θα κολλησεις, γιατι θα κολλησεις καποια στιγμη αυτο ειναι σιγουρο, τοτε βλεπεις τι θα κανεις για δασκαλο. Αν παλι το κομματακι και αυτο το στυλ γενικα σου ειναι αδιαφορο, αστο να παει, πηγαινε σε καμια μοντερνα προσεγγιση να γουσταρεις.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι τα vst έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ από παλαιότερα. Παρ' όλα αυτά, να επισημάνω κάποια πράγματα που νομίζω ότι χρήζουν αναφοράς. Είναι λοιπόν δυνατό σήμερα, να εξομοιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό κάποιο φυσικό όργανο από vst. Όμως .... Όπως ανέφερε και ο κυρ Αλής, υπάρχουν ιδιαιτερότητες/artifacts στην ουσία, κάποιων οργάνων, στα οποία δεν έχει δοθεί μεγάλο βάρος στην εξομοίωση, αν και βλέπω κάποιες προσπάθειες και προς αυτή την κατεύθυνση (πχ υπάρχει η "χορδίλα" του μπάσου σε vst που εξομοιώνει μπάσο). Είναι όμως πραγματικά ευκολότερη η χρήση των vst, για να εξομοιωθεί ένα όσο το δυνατόν πιο τέλειο αποτέλεσμα? Σκεφτείτε έναν μαέστρο, που έχει το αισθητήριο και το αυτί του Καραγιάννη πχ. Που τους είχε όλους σούζα στις ατέλειωτες πρόβες, και μπορεί να παίζανε 100 φορές ένα κομμάτι, για να τελειοποιηθεί ο τρόπος παιξίματος μιας και μόνο νότας από ένα βιολί. Αν αυτός ο μαέστρος (που δεν είναι πραγματικός) είχε και τις ικανότητες/γνώσεις, στον midi προγραμματισμό, και ήθελε σώνει και καλά ένα αποτέλεσμα όσο πιο τέλειο γίνεται, πόσες ώρες/εβδομάδες/μήνες/χρόνια θα χρειαζόταν, να πειράζει μια-μια παράμετρο (από τις εκατοντάδες χιλιάδες) στα vst όργανα για να τα φέρει? Σε όλα τα vst μιας ορχήστρας, νότα νότα. Transient, curve, decay, sustain, φίλτρα, envelopes, velocities, συν μερικές εκατοντάδες ακόμα λεπτομέρειες, για να κάνει κάθε νότα να ακούγεται όσο πιο κοντά σε αυτό που έχει στο μυαλό του. Νομίζω, ότι μετά από άπειρα μπινελίκια, θα έκανε το σκατό του παξιμάδι, θα πούλαγε το σπίτι του, να πάρει μια αληθινή ορχήστρα. Γιατί εκεί τουλάχιστον θα του έβγαινε η πίστη να συντονίζει και να διορθώνει κάποιες λεπτομέρειες. Οι μουσικοί θα μπορούσαν να κάνουν από μόνοι τους τα υπόλοιπα. Δεν θα χρειαζόταν να τους μάθει να παίζουν κιόλας, όπως γίνεται στα vst.2 βαθμοί
-
Ευχαριστώ για την πάσα! Το παρακάτω, όπως και όλα τα sketches για το Wonder Woman 1984 έχουν γραφτεί με την custom βιβλιοθήκη του Zimmer. Αργότερα ηχογραφήθηκαν με ορχήστρα για την τελική παραγωγή. Σαφώς! Εγώ θέλω να καταλήξω ότι αν ξέρεις τι κάνεις και έχεις περάσει ένα Χ διάστημα τριβής, μπορείς να κάνεις πολύ σοβαρή δουλίτσα με samples.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σωστό είναι αυτό που λες. Αλλά δεν έχει να κάνει με τα vst. Έχει να κάνει με την λογική του καθένα. Η μουσική/πνευματική επικοινωνία είναι τεράστιο κεφάλαιο. Και σίγουρα διαφοροποιεί το τελικό αποτέλεσμα. Αυτά να πα να τα πεις σε κάτι Lenny Kravitz, και σε κάτι Prince, που τα παίζανε όλα μόνοι τους. Και αυτός ο Kravitz είχε και κούκλες γυναίκες ... Τι να πω ρε παιδί μου ...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπραβο ρε Αλι, αυτο ειναι. Ο εξυπνος μαγκας, θα συμβιβαστει με αυτα που εχει και με αυτα που του βγαινουν. Δηλαδη, ειναι τα λεγκατο στα strings σου ρεζιλικι; Ε ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ, εκει γκα γκα γκα που λεει και ο Αλι. "Μα", θα πεις, "εγω εχω στο μυαλο μου μια cantabile μελωδια molto dolce amoroso, σελω τα βιολια να κλαψουν, σελω, σελω" Απαντηση: Η δουλεια πρεπει να γινει με οτι ειναι good enough, αν ενα εργαλειο δεν κανει το πεταμε και παμε στο επομενο. Και θα πεταξουμε και μαζι με τα απονερα και το μωρο, αν πρεπει να γινει η δουλεια θα το κανουμε και αυτο, αλλιως γραφουμε dolce amoroso πανω στην παρτιτουρα, την κλειδωνουμε στο ντουλαπι, και περιμενουμε να αναγνωρισουν τη μεγαλοφυια μας και να μας παιζουν στη σκαλα του Μιλανο και στο πλατυσκαλο της Ρωμης νυχθημερον.1 βαθμός
-
Συμφωνώ. Το παρακλάδι της συζήτησης όμως είναι ότι πλέον η δουλεία την οποία καλούνται να φέρουν εις πέρας αυτά τα VST γίνεται ΚΑΛΑ με αυτά. Οι ενορχηστρώσεις δηλαδή είναι τέτοιες ώστε τα VST να μην εκτίθονται. Θα φορτώσεις ένα cello ensemble spiccato, θα βαρέσεις μια τετράφωνη συγχορδία ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ, να τη η σκηνή δράσης, έτοιμη, δεν θέλει τίποτα άλλο. Δε σε νοιάζει αν το ένα ensemble το έκανες 4, ούτε θα πας να βάλεις 10 cello σόλο να τα κάνεις divisi και να γράψεις σε ένα ένα τα spiccato, με διαφορετικό σημείο επαφής στις χορδές, και διαφορετικό resonance στο σκάφος κάθε οργάνου, και 10 διαφορετικές μικροδυναμικές γιατί είναι 10 διαφορετικοί παίχτες με 10 διαφορετικά όργανα. Είναι άλλο είδος δηλαδή. Ορχήστρα είναι, αλλά όχι η "παραδοσιακή" ορχήστρα.1 βαθμός
-
Δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα, είναι και ακριβά... που να τρέχεις τώρα. Ασχολούνται με το να αναθρέφουν τύπους που δεν θα έχουν ακούσει τρομπέτα ποτέ, οπότε δεν θα τους λείπει κιόλας.1 βαθμός
-
Ετσι ειναι Ali, ακομα και αν θελεις να καθορισεις επακριβως σε επιπεδο προγραμματισμου τον τροπο παιξιματος, θα μπορεις να κανεις απευθειας τα κουμαντα σου. Τι να ψαχνεις για articulations, εξτρα layers και μαλακιες, τα μισα θα τα κανει μονο του με βαση το τι εχεις γραψει, και τα αλλα μισα θα ειναι απλα μια εντολη του τυπου "παιξε delicato capricciozo con spaghetti amatriciano" και ΤΣΑΚ "Παρτε το πιατο σας κυριε, σε κρασι τι θα θελατε;" φαση.1 βαθμός
-
Εγώ νομίζω ότι αν πάει το πράγμα προς τα εκεί, θα αλλάξει και η φύση του προγραμματισμού. Δε θα μιλάμε για κοντρόλλερ και παραμέτρους και μπούρδες, θα είναι όπως ακριβώς ζητάς πράγματα και από κάποιον μουσικό. Γιατί αν έχεις μια εκτέλεση γραμμένη, ήδη έχει περάσει από το πρώτο φίλτρο του πώς εκτελείται (έχει διαβάσει κάποιες χιλιάδες παρτιτούρες το ΑΙ μοντέλο, έχει ακούσει και κάποιες χιλιάδες ηχογραφήσεις, οπότε ξέρει ότι ένα αρπέτζιο γραμμένο ΕΤΣΙ, υπάρχει 85% πιθανότητα και να παίζεται ΕΤΣΙ). Οπότε ήδη θα έχεις μια μουσικότερη εκτέλεση άμεσα, χωρίς πολλά πολλά.1 βαθμός
-
Καλοτάξιδο. Μπράβο που το τελείωσες. Πόσες ιδέες έχουν μείνει στα ράφια από όλους μας. 52km αγαπημένο. Πόσο συμφωνώ.1 βαθμός
-
Trolley το τι μπορεις να κανεις με τα vst ( η τα hardware synth ) του 2023 σε σχεση με τα αντιστοιχα του 2000, αυτο εχει αλλαξει. Δηλαδη δε νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που δεν το ασπαζεται αυτο το πραγμα. Τωρα, αν δεν υπαρχουν ΑΛΛΕΣ προυποθεσεις για να αξιοποιησει καποιος τα καινουργια ορια, αν δεν εχει καλα ηχεια η αν δεν ξερει που ειναι το Ντο στα πληκτρα, αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι τα ορια αυτα ειναι πολυ πιο μακρυνα σημερα. Ουτε τον εμποδιζει αυτο να το ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ και ο ιδιος. Ειναι απλο: Το 2000 θα επαιζε δυο νοτες στο triton του, και μετα δυο νοτες στο ταδε soft vst και θα ελεγε "μετραει το triton". Τωρα εχει το triton ως vst ? αν δεν ειναι αυτο αλλαγη οριων, τι ειναι; Τωρα, αν καποιος πιστευει οτι με τα vst μπορει να φτασει τη συμφωνικη του Βερολινου, η ενα καλο jazz rock fusion ξερω γω φαση σχημα σαν το πολυ ωραιο που εβαλε το αρχηγοπουλο ο yameth, καλο κουραγιο του ευχομαι ? Εκει μετρανε οι ΠΑΙΚΤΕΣ, και εκει μιλαμε για ΠΑΙΞΙΜΟ και ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, δε μιλαμε ουτε για τα σκατοπρογραμματα του PC, ΟΥΤΕ για τα σκατοκυκλωματα του moog ?1 βαθμός
-
Άμα ο κάθε συνθέτης κρεβατοκάμαρας είχε πρόσβαση σε ορχήστρα και τη δυνατότητα να τους λέει "εεε παλικάρι, εδώ στο F# θέλω να μου κάνεις πιο εκφραστικό το flautando", τότε να την κάναμε αυτή την κουβέντα. Επειδή όμως αυτό είναι επιστημονική φαντασία (cue for Star Wars main theme), τα sample based και modelling VSTs είναι ό,τι καλύτερο έχουμε, με διαφορά. Εγώ από την άλλη ξέρω επαγγελματίες σε indie παραγωγές παιχνιδιών και animations να χάνουν μέρες και νύχτες πειράζοντας τα CCs σε sample based βιβλιοθήκες, γιατί δεν παίζει σάλιο, όχι για ορχήστρα, αλλά ούτε solo κλαρίνο.1 βαθμός
-
Οσους ξέρω και χρησιμοποιούν πνευστά σε ηχογραφήσεις επαγγελματικές,πληρώνουν έναν άνθρωπο να πάει σε ένα στούντιο να τους τα παίξει.Ακόμη και αν κάνουν ηλεκτρονική μουσική. Εδώ ο Hans Zimmer βάζει ορχήστρες αληθινές με ανθρωπάκια,που στο κάτω κάτω γράφει και μουσική για ταινίες,δέν αναρωτιέστε γιατί? Ali και Trolley με κάλυψαν επαρκώς.Σηκώνω καλάμι με το κράνος επάνω να δώ αν φάει καμιά σφαίρα απο το απέναντι χαράκωμα,μην κουνήσει κανείς να δούμε τις διαθέσεις τους. Ali άνοιξε ένα dacor να το χτυπήσουμε.1 βαθμός
-
Αν οι χορδές δεν είναι 10-38 δεν αξίζει να μπαίνουν σε θυρίδες ή σε μπιζουτιέρες ή ….1 βαθμός
-
Ρε Αλι, ρε Αλι ?? Η συγκριση δεν αφορα το vst με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ορχηστρα ? Η συγκριση αφορα στη διαφορα της ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ της ορχηστρας, αναμεσα στο software και το hardware. Σε σχεση με ενα hardware synth, το βιντεακι του star wars ειναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟ. Οποιου τωρα δεν του αρκουν τα soft η τα hard synth, ειναι ελευθερος να κανει book μια συμφωνικη ( hint: Πιο πολυ συμφερει τo Jupiter 8 ?, δε θα ναι book αυτο, τσιbook θα ειναι ? ) Trolley, ΔΕΝ, επαναλαμβανω, ΔΕΝ ειπα οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΚΕΤΟ. Ειπα, και αυτο ειναι 100% σωστο, οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΧΡΟΙΩΝ. Και ποσοτικα ειναι, διοτι συγκρινουμε τα παντα με ολα τα υπολοιπα, και απο αποψη λεπτομερειας ειναι, διοτι ακουμε λεπτες διαφορες οπως τις EQ ρυθμισεις κλπ. Ειδικα δε οταν μιλαμε για synthesizer, οπου κατα κανονα εχουν γραφτει με MIDI, μπορουμε να επεμβουμε και στις παραμετρους του οργανου, ακομα και να αλλαξουμε το ιδιο το patch που παιζουμε κατα τη μιξη, αν αυτο δεν "καθεται" με τιποτα. Οπως και να εχει, εκει θα παρθουν οι τελικες αποφασεις για τη χροια. Αλλα ακομα και αν παρθουν πιο πριν, αν δηλαδη τις αποφασεις τις στανταρουμε κατα την ηχογραφηση, ωραια, ΠΟΥ θα τις ακουσουμε για να τις στανταρουμε; ? Παλι στα μονιτορ δε θα ακουσουμε τη διαφορα; Και το μυαλο και η εμπνευση που αναφερεις, αυτα εκτος του οτι θελουν και επιβεβαιωση απο το αποτελεσμα, ετσι και αλλιως ομως αυτα δεν εφορουν τη συζητηση, εκτος αν μιλαμε για το ποσο αλλαξαν τα μυαλα στα 20 αυτα χρονια. Αν μιλαμε για αυτο, τοτε κακως αναφερες ηχεια και ενισχυτες. Το συστημα αναπαραγωγης ειναι το σημαντικοτερο πραγμα, και σε ενα home studio και φυσικα σε ενα professional χωρο. Αυτο το ξερουν ολοι, και για αυτο και σε forum οπως το αγγλοφωνο καταγωγι οι συζητησεις δινουν και παιρνουν περι ηχειων, και οχι, δε μιλανε για ηχεια με κωνους ζαχαροπλαστικης. Τωρα, τι κολλημα εφαγες εσυ, οτι ξαφνικα το εριξαν να ακουνε ολοι απο ηχεια 3ων ιντσων, δεν καταλαβαινω. Πιστευεις πραγματικα οτι ο μεσος πληκτρας του 2023, ειδικα καποιος που εχει και αφθονο hardware με καλα αναλογικα συνθια κλπ, τον εχει τον τροπο του δηλαδη, ακουει απο ηχεια 3ων ιντσων; Και μαλιστα ακουει ΤΩΡΑ, το 2023 απο εκει, ενω ξερω γω το 2000 ακουγε μονο απο Hi end συστηματα; Οτι σκατα ακουγε, και οσο σκατα ακουγε τωρα, ακουγε και τοτε. Απλα ομως, για παραδειγμα η τοτε εξομοιωση του Juno ηταν αυτη Και τωρα ειναι αυτη Τι σχεση εχει ο φαντης με το ρετσινολαδο ? Οχι απο 3 ιντσες, και απο το ηχειακι του κινητου ακους ΤΗ ΧΑΩΔΗ διαφορα ?1 βαθμός
-
Ωραία λύση και καλόγουστη... Αλήθεια αυτές τις Alice τις χορδές τις έχεις δοκιμάσει? Βλέπω κυκλοφορούν eBay σε πολύ καλές τιμές...1 βαθμός
-
Το εκλαμβάνω ως χιούμορ και μόνο... Αν θέλουμε να δώσουμε κάποιον "χαρακτήρα", ξέρουμε τι θα κάνουμε. "EDIT button" λέγεται και με αυτό δημιουργείς κάποιες χιλιάδες διαφορετικούς χαρακτήρες. Τώρα, αν θες το Montage M σου να ακούγεται λες και παίζει από δίσκο γραμμοφώνου, σύνδεσε το σε ένα...active χωνί γραμμοφώνου και άκου το. (tip: ούτε αυτό δεν χρειάζεσαι btw για το συγκεκριμ;eνο synth, μπορεί να ακουστεί έτσι από μόνο του με το Vinyl Break effect?)1 βαθμός
-
Ξαπλωτός ανοικτός η σε κανονική θέση κλειστου τυπου ενισχυτης με λάμπες και synths,είναι άχαστος συνδιασμός.Οποιος έχει synth και δέν το έχει βάλει ποτέ,απλά δέν το έχει ακούσει ακόμη.Δεν θα πάω στο ροκ και σχετικά,ακούστε Nicki Minaj - Αnaconda ,απο πού σας φαίνεται περασμένη η μπασογραμμή? Πιστεύω να γίνεται αντιληπτό γιατί εμείς θυμίζουμε τα oscars,οπου φίλοι μεταξύ τους βραβεύουν και συγχαίρουν ο ένας τον άλλο,απλά με την διαφορά οτί εμάς δέν μας ξέρει κανείς. Αλλη μία πρωτοποριακή κίνηση απο αυτήν την χώρα.Ολοι οι εγγλέζοι οι αμερικανοί και οι ευρωπαίοι γενικότερα τα περνάνε μέχρι και απο το μπλέντερ που έχουν σπίτι για να αποκτήσουν έναν κάποιο χαρακτήρα,εμείς τα συνδέουμε με τις ζελατίνες ακόμη επάνω,κατευθείαν στην κάρτα ήχου. Η φαντασία μας,για άλλη μια φορά οργιάζει.1 βαθμός
-
Κι εγώ το ίδιο νόμιζα. Σκέφτηκα ότι θα παράγγειλε πίτσες, και του έφεραν άλλα αντ' άλλων, ή ότι είχαν μισοφαγωμένο κομμάτι μέσα.1 βαθμός
-
Καλοτάξιδο. Εγώ πάντως το φαντάζομαι να παιχτεί ζωντανά στο Montreux Jazz Festival.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
8 είπα, δεν είπα 10 κατόμπαλα. Αμανείναι έτσι, περιμένω και τα φετινά κάλαντα, και χτυπάω αυτό.....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΟΣΙ! Εγώ αυτό σέλω. Έχει και ντρόμπας, έχει και πιάνω, έχει και 3 ο σκυλέιτορ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σεβαστό και ευτυχώς που οι συμφορουμήτες σου πρότειναν βιβλία. Αν θες την ταπεινή μου γνώμη μου, η αντίστιξη και η φούγκα θέλουν δάσκαλο, γιατί θα χρειαστείς κάποιον να σε ελέγχει και να σε διορθώνει. Έχω προσπαθήσει κι εγώ να κάνω κάποια πράγματα μόνος μου και αργότερα με δάσκαλο τα έβγαλα στο 1/3ο του χρόνου που θα χρειαζόμουν μόνος. Πιστεύω ότι ως ένα σημείο (βασική θεωρία και πολύ αρχή αρμονίας) πας και μόνος σου. Μετά θες βοήθεια και σπρώξιμο από άνθρωπο που ξέρει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κοιτα, σα χαβαλες καλυτερο δε θα ηταν, αυτα τα πραγματα μια φορα γινονται. Αλλα σαν μουσικο αποτελεσμα, σιγουρα θα ηταν καλυτερο, μιλαμε για πολυ κουλαμαρα, και να μην μπορεις να κανεις ΤΙΠΟΤΑ σε ψαλιδι, ετσι; Οτι μπαινει να βγαινει. Ας τα, ουτε στον εχθρο σου τετοια πικρα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν οντως τους απασχολει αυτο, εχουν αποτυχει οικτρα. Ειδικα αυτος ο Hans Zimmer, τους εχει γ@μησει τελειως. "Παμε να φυγουμε, τελειωνει το ονειρο" ΦΡΟΟΥΥΥΥ η καραμουζα " Τρεχα Μπατμαν , θα σκασει πυρηνικη" ΦΡΟΥΟΥΥΥΥ το τρομπονι Μας εχει ζαλισει τα @@ ο ατιμος με τα χαλκινα, νησαφι ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
δεν πήρα λούπα. Ενα δείγμα 132kb με variphrase είναι και τη χροιά τα βγάζει το modelling του οργάνου και το record effect Αυτό σαν αξίες θα το παίξω με το sax brothers και λίγες ρυθμίσεις πιστεύω να ακουστεί κοντά, θέλει όμως αρκετή μελέτη για να το βγάλω με το αυτί ιδιαίτερα. Αν το διάβαζα..................... Άν αφιέρωνα χρόνο πιστεύω θα σε εντυπωσίαζα και θα έλεγες πως είμαι καλός και ας μην έβγαζα την πνευστότητα σε όλα τα σημεία, θα έβγαζα τόση όση μου επιτρέπει το VST . Είμαι καλός όμως, βιρτουόζος. Συγχαίρω τον εαυτό μου πραγματικά γι αυτά που μπορώ να παίξω. Είμαι αξιέπαινος και αξιολογότατος? Καλά, μπορεί να βγάλω μερικά μέτρα του να τα παίξω, αλλά βαριέμαι?, αμα μου τη βαρέσει θα το κάνω.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κανένα κόλλημα. Πρώτον, μερικοί φωτογραφίζουν το στούντιάκι τους και βλέπουμε με τα ματάκια μας από τι ακούν (σόρυ για το κτύπημα κάτω από τη μέση, αλλά μπορεί και να έχω βαρεθεί). Δεύτερον, υπάρχουν στατιστικά πωλήσεων, ο Τόμαν τα έχει φάτσα-κάρτα, και γνωρίζω λόγω επαγγέλματος και τα στατιστικά από δύο ντόπιες επιχειρήσεις. Επίσης, μπορείς εύκολα, με τα χρόνια να δεις σε ποια ηχεία αναφέρονται τα μέλη εδώ. Τρίτον (και σημαντικότερον, που λένε), γνωρίζω άριστα τη σχετική μυθολογία περί υπερ-τιμημένου ακριβού εξοπλισμού και το "έλα μωρέ, σιγά μην ακούσεις διαφορές" που διέπει τη νοοτροπία του 99% των ελλήνων ειδικά. Τέταρτον, και πάλι σόρυ, ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ρε. :) Το 2000 (ή το 1999) υπήρχε ακόμη κάποια συναντίληψη ότι όντως υπάρχουν ΟΡΙΑ στο τι μπορείς να κάνεις με τον τάδε ή τον δείνα εξοπλισμό. Αυτή η συναντίληψη ξεθωριάζει (ή έχει ξεθωριάσει πλήρως). Άλλωστε, εσύ ξεκίνησες την κουβέντα επισημαίνοντας ότι έχει αλλάξει το ποσοστό ανθρώπων που πίστευαν κάτι, εγώ το μόνο που έχω προσθέσει είναι το διότι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ειδικά με τα άταστα, εκει ειναι τοοοο ξεβράκωμα. Γι αυτό κάθε χρόνο βγαίνει και το νέο και κατσεκαλυτερότερο πλαγκ, π.χ. τώρα βλέπω είναι της μόδας το swam. Που είναι... μόντελ, νο σαμπλς χαν. Πουυυ κι αυτά αν τα ακούσεις, σου κάνει ο άλλος κεμαν νιαούρικο και γλύφεις τη μασκάλη, λες γεια σου λεφτεράκη ζέρβα με τα ωραία σου. Αλλά πάει να παίξει μια γραμμή στυλιζαρισμένη βιολιού κλασσικού, ε, ε, χάνεται λίγο η τσου και η τσου. Όμως είναι συνθ, είναι μόντελ, είναι συνθ! Θα πεις, δεν εκανε καλα τα CC, είχε πιάσει το μπρεθ κοντρόλλερ σκουλαμέντρα και δεν άκουσε καλά το τιρι τικι τιρι τικι τιιιιιιι. Οκ. Αλλά αν το ρίχνουμε συνέχεια στη μελέτη, πού καταλήγουμε; στο πάρε ενα βιολι και μελετα. Αλλά και πάλι άντε και μελέτησες, κσέρης να τομπιάσεις καλά ζντηνηχογράφησ; Καλύπτουν μιαν ανάγκη τα βστ. Οκ. Αλλά σαν το πραγματικό δεν ειναι. Αλλά με λίγη εξάσκηση του ακροατή ακόμα θα είναι. Εδώ μάθαμε να τρώμε ντομάτα νερό μέσα σε 20 χρόνια, δε θα μάθουμε να ακούμε βστ και να τα φχαριστιόμαστε;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θα έρθει και αυτό μια μέρα και δεν θα μπορείς να ξεχωρίσεις το τρομπόνι από το Ψ-τρομπόνι. ΑΙ και ΑR θα δίνουν στην πενιχρή ηχογράφηση του cos_dr του ψηφιακού όμποε σε σχέση με του φυσικού, όλα τα φυσικά χαρακτηριστικά που της λείπουν προσθέτοντας και χρωματισμούς μέσω σύγκρισης από ένα τεράστιο database ηχογραφήσεων βιρτουόζων του οργάνου και έτσι έρχεται η απόλυτη δημοκρατικοποίηση της μουσικής και το further άπλωμα στα λαϊκά στρώματα΄ πόσα ταλέντα άραγες θα αναδειχτούν που στον αναλογικό κόσμο, τον φυσικό κόσμο, λόγω κόστους δεν θα είχαν ελπίδα να το κάνουν. Και από ένα λάθος στον προγραμματισμό και τα πρωτόκολλα ασφαλείας, από έναν δευτεροκλασσάτο τεχνικό, τον έλεγχο της μουσικής τον έχασαν οι άνθρωποι, ακόμα και τους μουσικούς, θα τους παίζουν πλέον τα VST Cos_dr Asimov0 βαθμοί
-
Σε αυτές τις τιμές προτείνω τα εξείς: AKG K-240 Studio - γύρω στα 70 AKG K-271 MKII - γύρω στα 110 beyerdynamic DT-770 Pro - γύρω στα 140 Audio-Technica ATH-M50X - γύρω στα 1500 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00