Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4446


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/30/23 σε όλα

  1. Τα περι δασκαλου αυτονοητα. Το οτι παιζεις και διαβαζεις καλα στα πληκτρα, ειναι πολυ καλο, οπως και τα περι θεωριας. Υπαρχουν προγραμματα και σκριπτακια για scoring φασεις που εντοπιζουν και διορθωνουν αρμονικα λαθη, θα ηταν καλο βοηθημα. Πηγαινε το βημα βημα. Ετσι και αλλιως βημα βημα παει, με απλες συγχορδιες Ι, ΙV, V ξεκιναει. Οταν ομως βαζεις την παραμετρο του στρωτου voice leading, ακομα και κατι τοσο απλο γινεται θεμα. Για μενα το σημαντικοτερο, ειτε παει καποιος σε δασκαλο ειτε προσπαθησει μονος του, ειναι να καταλαβει το ΤΙ μαθαινει. Η κλασσικη προσεγγιση της Αρμονιας και ολων των υπολοιπων, δεν ειναι ουτε μονοδρομος, ουτε η λυση δια πασα νοσο. Ειναι ομως ενα αποσταγμα της εξελιξης αιωνων της δυτικης λογιας μουσικης, και η βαση πανω στην οποια γραφτηκαν τα ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ αριστουργηματα των κλασσικων δασκαλων. Πιστευεις οτι η δικια τους προσεγγιση, ο δικος τους τροπος και δρομος, εχει κατι να δωσει στη μουσικη σου και στους στοχους σου; ΙΜΗΟ ειναι πολυ δυσκολο να ΜΗΝ εχει κατι να δωσει, αν μη τι αλλο αυτη η λεπτομερης προσεγγιση δινει μια ευχερια και εναν ελεγχο στη γραφη μας, και ας κινηθουμε σε εντελως αλλα μονοπατια. Ο ελεγχος δεν ειναι ουτε απαραιτητα επιθυμητος ομως, ουτε ισως σε τοσο μεγαλη προτεραιοτητα για καποιον ωστε να αφιερωσει τον (πολυ ) χρονο που χρειαζεται η φαση. Οποτε, θα σε ρωταγα το εξης: Η ιδια η μουσικη που ακολουθει αυτην την προσεγγιση, σου λεει σαν ακουσμα κατι; Δηλαδη, σε τραβαει να ψαξεις τον τροπο λειτουργιας της; Εχεις μια ηλικια x ετσι και αλλιως, αν κανεις ηδη τη μουσικη που θες οπως τη θες, δε νομιζω οτι αξιζει η ολη ταλαιπωρια για εγκυκλοπεδικους λογους. Οποτε, αν σε τραβαει το ακουσμα σαν αυτο το κομματακι που θα βαλω να μερακλωσουμε ? και λες "πως το κανει αυτο ο poostis" τοτε ορμα, και οταν θα κολλησεις, γιατι θα κολλησεις καποια στιγμη αυτο ειναι σιγουρο, τοτε βλεπεις τι θα κανεις για δασκαλο. Αν παλι το κομματακι και αυτο το στυλ γενικα σου ειναι αδιαφορο, αστο να παει, πηγαινε σε καμια μοντερνα προσεγγιση να γουσταρεις.
    3 βαθμοί
  2. Γκοτζιλάκος καλός
    2 βαθμοί
  3. Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι τα vst έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ από παλαιότερα. Παρ' όλα αυτά, να επισημάνω κάποια πράγματα που νομίζω ότι χρήζουν αναφοράς. Είναι λοιπόν δυνατό σήμερα, να εξομοιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό κάποιο φυσικό όργανο από vst. Όμως .... Όπως ανέφερε και ο κυρ Αλής, υπάρχουν ιδιαιτερότητες/artifacts στην ουσία, κάποιων οργάνων, στα οποία δεν έχει δοθεί μεγάλο βάρος στην εξομοίωση, αν και βλέπω κάποιες προσπάθειες και προς αυτή την κατεύθυνση (πχ υπάρχει η "χορδίλα" του μπάσου σε vst που εξομοιώνει μπάσο). Είναι όμως πραγματικά ευκολότερη η χρήση των vst, για να εξομοιωθεί ένα όσο το δυνατόν πιο τέλειο αποτέλεσμα? Σκεφτείτε έναν μαέστρο, που έχει το αισθητήριο και το αυτί του Καραγιάννη πχ. Που τους είχε όλους σούζα στις ατέλειωτες πρόβες, και μπορεί να παίζανε 100 φορές ένα κομμάτι, για να τελειοποιηθεί ο τρόπος παιξίματος μιας και μόνο νότας από ένα βιολί. Αν αυτός ο μαέστρος (που δεν είναι πραγματικός) είχε και τις ικανότητες/γνώσεις, στον midi προγραμματισμό, και ήθελε σώνει και καλά ένα αποτέλεσμα όσο πιο τέλειο γίνεται, πόσες ώρες/εβδομάδες/μήνες/χρόνια θα χρειαζόταν, να πειράζει μια-μια παράμετρο (από τις εκατοντάδες χιλιάδες) στα vst όργανα για να τα φέρει? Σε όλα τα vst μιας ορχήστρας, νότα νότα. Transient, curve, decay, sustain, φίλτρα, envelopes, velocities, συν μερικές εκατοντάδες ακόμα λεπτομέρειες, για να κάνει κάθε νότα να ακούγεται όσο πιο κοντά σε αυτό που έχει στο μυαλό του. Νομίζω, ότι μετά από άπειρα μπινελίκια, θα έκανε το σκατό του παξιμάδι, θα πούλαγε το σπίτι του, να πάρει μια αληθινή ορχήστρα. Γιατί εκεί τουλάχιστον θα του έβγαινε η πίστη να συντονίζει και να διορθώνει κάποιες λεπτομέρειες. Οι μουσικοί θα μπορούσαν να κάνουν από μόνοι τους τα υπόλοιπα. Δεν θα χρειαζόταν να τους μάθει να παίζουν κιόλας, όπως γίνεται στα vst.
    2 βαθμοί
  4. Ευχαριστώ για την πάσα! Το παρακάτω, όπως και όλα τα sketches για το Wonder Woman 1984 έχουν γραφτεί με την custom βιβλιοθήκη του Zimmer. Αργότερα ηχογραφήθηκαν με ορχήστρα για την τελική παραγωγή. Σαφώς! Εγώ θέλω να καταλήξω ότι αν ξέρεις τι κάνεις και έχεις περάσει ένα Χ διάστημα τριβής, μπορείς να κάνεις πολύ σοβαρή δουλίτσα με samples.
    2 βαθμοί
  5. Ήτανε παιχταράς στην εποχή του.
    1 βαθμός
  6. Μου φαινεται οτι τα ειπε καλα.
    1 βαθμός
  7. Χρειάζεται άλλον τραγουδιστή και είναι πολύ μεγάλο και επαναλαμβανόμενο.
    1 βαθμός
  8. Σωστό είναι αυτό που λες. Αλλά δεν έχει να κάνει με τα vst. Έχει να κάνει με την λογική του καθένα. Η μουσική/πνευματική επικοινωνία είναι τεράστιο κεφάλαιο. Και σίγουρα διαφοροποιεί το τελικό αποτέλεσμα. Αυτά να πα να τα πεις σε κάτι Lenny Kravitz, και σε κάτι Prince, που τα παίζανε όλα μόνοι τους. Και αυτός ο Kravitz είχε και κούκλες γυναίκες ... Τι να πω ρε παιδί μου ...
    1 βαθμός
  9. Ναι αλλα ΑΦΤΟ μαλλον εννοει ο Εμτζης
    1 βαθμός
  10. Μπραβο ρε Αλι, αυτο ειναι. Ο εξυπνος μαγκας, θα συμβιβαστει με αυτα που εχει και με αυτα που του βγαινουν. Δηλαδη, ειναι τα λεγκατο στα strings σου ρεζιλικι; Ε ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ, εκει γκα γκα γκα που λεει και ο Αλι. "Μα", θα πεις, "εγω εχω στο μυαλο μου μια cantabile μελωδια molto dolce amoroso, σελω τα βιολια να κλαψουν, σελω, σελω" Απαντηση: Η δουλεια πρεπει να γινει με οτι ειναι good enough, αν ενα εργαλειο δεν κανει το πεταμε και παμε στο επομενο. Και θα πεταξουμε και μαζι με τα απονερα και το μωρο, αν πρεπει να γινει η δουλεια θα το κανουμε και αυτο, αλλιως γραφουμε dolce amoroso πανω στην παρτιτουρα, την κλειδωνουμε στο ντουλαπι, και περιμενουμε να αναγνωρισουν τη μεγαλοφυια μας και να μας παιζουν στη σκαλα του Μιλανο και στο πλατυσκαλο της Ρωμης νυχθημερον.
    1 βαθμός
  11. Συμφωνώ. Το παρακλάδι της συζήτησης όμως είναι ότι πλέον η δουλεία την οποία καλούνται να φέρουν εις πέρας αυτά τα VST γίνεται ΚΑΛΑ με αυτά. Οι ενορχηστρώσεις δηλαδή είναι τέτοιες ώστε τα VST να μην εκτίθονται. Θα φορτώσεις ένα cello ensemble spiccato, θα βαρέσεις μια τετράφωνη συγχορδία ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ, να τη η σκηνή δράσης, έτοιμη, δεν θέλει τίποτα άλλο. Δε σε νοιάζει αν το ένα ensemble το έκανες 4, ούτε θα πας να βάλεις 10 cello σόλο να τα κάνεις divisi και να γράψεις σε ένα ένα τα spiccato, με διαφορετικό σημείο επαφής στις χορδές, και διαφορετικό resonance στο σκάφος κάθε οργάνου, και 10 διαφορετικές μικροδυναμικές γιατί είναι 10 διαφορετικοί παίχτες με 10 διαφορετικά όργανα. Είναι άλλο είδος δηλαδή. Ορχήστρα είναι, αλλά όχι η "παραδοσιακή" ορχήστρα.
    1 βαθμός
  12. Δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα, είναι και ακριβά... που να τρέχεις τώρα. Ασχολούνται με το να αναθρέφουν τύπους που δεν θα έχουν ακούσει τρομπέτα ποτέ, οπότε δεν θα τους λείπει κιόλας.
    1 βαθμός
  13. Ετσι ειναι Ali, ακομα και αν θελεις να καθορισεις επακριβως σε επιπεδο προγραμματισμου τον τροπο παιξιματος, θα μπορεις να κανεις απευθειας τα κουμαντα σου. Τι να ψαχνεις για articulations, εξτρα layers και μαλακιες, τα μισα θα τα κανει μονο του με βαση το τι εχεις γραψει, και τα αλλα μισα θα ειναι απλα μια εντολη του τυπου "παιξε delicato capricciozo con spaghetti amatriciano" και ΤΣΑΚ "Παρτε το πιατο σας κυριε, σε κρασι τι θα θελατε;" φαση.
    1 βαθμός
  14. Εγώ νομίζω ότι αν πάει το πράγμα προς τα εκεί, θα αλλάξει και η φύση του προγραμματισμού. Δε θα μιλάμε για κοντρόλλερ και παραμέτρους και μπούρδες, θα είναι όπως ακριβώς ζητάς πράγματα και από κάποιον μουσικό. Γιατί αν έχεις μια εκτέλεση γραμμένη, ήδη έχει περάσει από το πρώτο φίλτρο του πώς εκτελείται (έχει διαβάσει κάποιες χιλιάδες παρτιτούρες το ΑΙ μοντέλο, έχει ακούσει και κάποιες χιλιάδες ηχογραφήσεις, οπότε ξέρει ότι ένα αρπέτζιο γραμμένο ΕΤΣΙ, υπάρχει 85% πιθανότητα και να παίζεται ΕΤΣΙ). Οπότε ήδη θα έχεις μια μουσικότερη εκτέλεση άμεσα, χωρίς πολλά πολλά.
    1 βαθμός
  15. Καλοτάξιδο. Μπράβο που το τελείωσες. Πόσες ιδέες έχουν μείνει στα ράφια από όλους μας. 52km αγαπημένο. Πόσο συμφωνώ.
    1 βαθμός
  16. Trolley το τι μπορεις να κανεις με τα vst ( η τα hardware synth ) του 2023 σε σχεση με τα αντιστοιχα του 2000, αυτο εχει αλλαξει. Δηλαδη δε νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που δεν το ασπαζεται αυτο το πραγμα. Τωρα, αν δεν υπαρχουν ΑΛΛΕΣ προυποθεσεις για να αξιοποιησει καποιος τα καινουργια ορια, αν δεν εχει καλα ηχεια η αν δεν ξερει που ειναι το Ντο στα πληκτρα, αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι τα ορια αυτα ειναι πολυ πιο μακρυνα σημερα. Ουτε τον εμποδιζει αυτο να το ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ και ο ιδιος. Ειναι απλο: Το 2000 θα επαιζε δυο νοτες στο triton του, και μετα δυο νοτες στο ταδε soft vst και θα ελεγε "μετραει το triton". Τωρα εχει το triton ως vst ? αν δεν ειναι αυτο αλλαγη οριων, τι ειναι; Τωρα, αν καποιος πιστευει οτι με τα vst μπορει να φτασει τη συμφωνικη του Βερολινου, η ενα καλο jazz rock fusion ξερω γω φαση σχημα σαν το πολυ ωραιο που εβαλε το αρχηγοπουλο ο yameth, καλο κουραγιο του ευχομαι ? Εκει μετρανε οι ΠΑΙΚΤΕΣ, και εκει μιλαμε για ΠΑΙΞΙΜΟ και ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, δε μιλαμε ουτε για τα σκατοπρογραμματα του PC, ΟΥΤΕ για τα σκατοκυκλωματα του moog ?
    1 βαθμός
  17. Άμα ο κάθε συνθέτης κρεβατοκάμαρας είχε πρόσβαση σε ορχήστρα και τη δυνατότητα να τους λέει "εεε παλικάρι, εδώ στο F# θέλω να μου κάνεις πιο εκφραστικό το flautando", τότε να την κάναμε αυτή την κουβέντα. Επειδή όμως αυτό είναι επιστημονική φαντασία (cue for Star Wars main theme), τα sample based και modelling VSTs είναι ό,τι καλύτερο έχουμε, με διαφορά. Εγώ από την άλλη ξέρω επαγγελματίες σε indie παραγωγές παιχνιδιών και animations να χάνουν μέρες και νύχτες πειράζοντας τα CCs σε sample based βιβλιοθήκες, γιατί δεν παίζει σάλιο, όχι για ορχήστρα, αλλά ούτε solo κλαρίνο.
    1 βαθμός
  18. Οσους ξέρω και χρησιμοποιούν πνευστά σε ηχογραφήσεις επαγγελματικές,πληρώνουν έναν άνθρωπο να πάει σε ένα στούντιο να τους τα παίξει.Ακόμη και αν κάνουν ηλεκτρονική μουσική. Εδώ ο Hans Zimmer βάζει ορχήστρες αληθινές με ανθρωπάκια,που στο κάτω κάτω γράφει και μουσική για ταινίες,δέν αναρωτιέστε γιατί? Ali και Trolley με κάλυψαν επαρκώς.Σηκώνω καλάμι με το κράνος επάνω να δώ αν φάει καμιά σφαίρα απο το απέναντι χαράκωμα,μην κουνήσει κανείς να δούμε τις διαθέσεις τους. Ali άνοιξε ένα dacor να το χτυπήσουμε.
    1 βαθμός
  19. Αν οι χορδές δεν είναι 10-38 δεν αξίζει να μπαίνουν σε θυρίδες ή σε μπιζουτιέρες ή ….
    1 βαθμός
  20. Ρε Αλι, ρε Αλι ?? Η συγκριση δεν αφορα το vst με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ορχηστρα ? Η συγκριση αφορα στη διαφορα της ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ της ορχηστρας, αναμεσα στο software και το hardware. Σε σχεση με ενα hardware synth, το βιντεακι του star wars ειναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟ. Οποιου τωρα δεν του αρκουν τα soft η τα hard synth, ειναι ελευθερος να κανει book μια συμφωνικη ( hint: Πιο πολυ συμφερει τo Jupiter 8 ?, δε θα ναι book αυτο, τσιbook θα ειναι ? ) Trolley, ΔΕΝ, επαναλαμβανω, ΔΕΝ ειπα οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΚΕΤΟ. Ειπα, και αυτο ειναι 100% σωστο, οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΧΡΟΙΩΝ. Και ποσοτικα ειναι, διοτι συγκρινουμε τα παντα με ολα τα υπολοιπα, και απο αποψη λεπτομερειας ειναι, διοτι ακουμε λεπτες διαφορες οπως τις EQ ρυθμισεις κλπ. Ειδικα δε οταν μιλαμε για synthesizer, οπου κατα κανονα εχουν γραφτει με MIDI, μπορουμε να επεμβουμε και στις παραμετρους του οργανου, ακομα και να αλλαξουμε το ιδιο το patch που παιζουμε κατα τη μιξη, αν αυτο δεν "καθεται" με τιποτα. Οπως και να εχει, εκει θα παρθουν οι τελικες αποφασεις για τη χροια. Αλλα ακομα και αν παρθουν πιο πριν, αν δηλαδη τις αποφασεις τις στανταρουμε κατα την ηχογραφηση, ωραια, ΠΟΥ θα τις ακουσουμε για να τις στανταρουμε; ? Παλι στα μονιτορ δε θα ακουσουμε τη διαφορα; Και το μυαλο και η εμπνευση που αναφερεις, αυτα εκτος του οτι θελουν και επιβεβαιωση απο το αποτελεσμα, ετσι και αλλιως ομως αυτα δεν εφορουν τη συζητηση, εκτος αν μιλαμε για το ποσο αλλαξαν τα μυαλα στα 20 αυτα χρονια. Αν μιλαμε για αυτο, τοτε κακως αναφερες ηχεια και ενισχυτες. Το συστημα αναπαραγωγης ειναι το σημαντικοτερο πραγμα, και σε ενα home studio και φυσικα σε ενα professional χωρο. Αυτο το ξερουν ολοι, και για αυτο και σε forum οπως το αγγλοφωνο καταγωγι οι συζητησεις δινουν και παιρνουν περι ηχειων, και οχι, δε μιλανε για ηχεια με κωνους ζαχαροπλαστικης. Τωρα, τι κολλημα εφαγες εσυ, οτι ξαφνικα το εριξαν να ακουνε ολοι απο ηχεια 3ων ιντσων, δεν καταλαβαινω. Πιστευεις πραγματικα οτι ο μεσος πληκτρας του 2023, ειδικα καποιος που εχει και αφθονο hardware με καλα αναλογικα συνθια κλπ, τον εχει τον τροπο του δηλαδη, ακουει απο ηχεια 3ων ιντσων; Και μαλιστα ακουει ΤΩΡΑ, το 2023 απο εκει, ενω ξερω γω το 2000 ακουγε μονο απο Hi end συστηματα; Οτι σκατα ακουγε, και οσο σκατα ακουγε τωρα, ακουγε και τοτε. Απλα ομως, για παραδειγμα η τοτε εξομοιωση του Juno ηταν αυτη Και τωρα ειναι αυτη Τι σχεση εχει ο φαντης με το ρετσινολαδο ? Οχι απο 3 ιντσες, και απο το ηχειακι του κινητου ακους ΤΗ ΧΑΩΔΗ διαφορα ?
    1 βαθμός
  21. Ωραία λύση και καλόγουστη... Αλήθεια αυτές τις Alice τις χορδές τις έχεις δοκιμάσει? Βλέπω κυκλοφορούν eBay σε πολύ καλές τιμές...
    1 βαθμός
  22. Το εκλαμβάνω ως χιούμορ και μόνο... Αν θέλουμε να δώσουμε κάποιον "χαρακτήρα", ξέρουμε τι θα κάνουμε. "EDIT button" λέγεται και με αυτό δημιουργείς κάποιες χιλιάδες διαφορετικούς χαρακτήρες. Τώρα, αν θες το Montage M σου να ακούγεται λες και παίζει από δίσκο γραμμοφώνου, σύνδεσε το σε ένα...active χωνί γραμμοφώνου και άκου το. (tip: ούτε αυτό δεν χρειάζεσαι btw για το συγκεκριμ;eνο synth, μπορεί να ακουστεί έτσι από μόνο του με το Vinyl Break effect?)
    1 βαθμός
  23. Ξαπλωτός ανοικτός η σε κανονική θέση κλειστου τυπου ενισχυτης με λάμπες και synths,είναι άχαστος συνδιασμός.Οποιος έχει synth και δέν το έχει βάλει ποτέ,απλά δέν το έχει ακούσει ακόμη.Δεν θα πάω στο ροκ και σχετικά,ακούστε Nicki Minaj - Αnaconda ,απο πού σας φαίνεται περασμένη η μπασογραμμή? Πιστεύω να γίνεται αντιληπτό γιατί εμείς θυμίζουμε τα oscars,οπου φίλοι μεταξύ τους βραβεύουν και συγχαίρουν ο ένας τον άλλο,απλά με την διαφορά οτί εμάς δέν μας ξέρει κανείς. Αλλη μία πρωτοποριακή κίνηση απο αυτήν την χώρα.Ολοι οι εγγλέζοι οι αμερικανοί και οι ευρωπαίοι γενικότερα τα περνάνε μέχρι και απο το μπλέντερ που έχουν σπίτι για να αποκτήσουν έναν κάποιο χαρακτήρα,εμείς τα συνδέουμε με τις ζελατίνες ακόμη επάνω,κατευθείαν στην κάρτα ήχου. Η φαντασία μας,για άλλη μια φορά οργιάζει.
    1 βαθμός
  24. Κι εγώ το ίδιο νόμιζα. Σκέφτηκα ότι θα παράγγειλε πίτσες, και του έφεραν άλλα αντ' άλλων, ή ότι είχαν μισοφαγωμένο κομμάτι μέσα.
    1 βαθμός
  25. Καλοτάξιδο. Εγώ πάντως το φαντάζομαι να παιχτεί ζωντανά στο Montreux Jazz Festival.
    1 βαθμός
  26. Διπλη αφορμη για αυτο το θεμα. Η μια ειναι η συζητηση που για πολλοστη φορα εχει ανοιξει στλ Αγγλοφωνο καταγωγι, περι της συγκρισης του ηχου μεταξυ software και hardware. Φυσικα δεν εχει και τοσο νοημα ολο αυτο ΑΛΛΑ μου εκανε ΤΡΟΜΕΡΗ εντυπωση οτι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφια των χρηστων πλεον θεωρουν οτι οι διαφορες ειναι μηδαμινες. Παλαιοτερα υπηρχε αυτη η βεβαιοτητα, εν μερη δικαιολογημενη, οτι το hardware υπερεχει ξεκαθαρα ηχητικα. Πλεον οι διαφορες εντοπιζονται σε θεματα interface, και ακομα και φανατικοι analogheads θεωρουν οτι οι ηχητικες διαφορες ειναι ελαχιστες. Αυτη ειναι η μια αφορμη, και μια αλλη ειναι μια διασκευη του terminator που εβαλε ο Waterfall στο θεμα με το montage. Ειναι ωραια φαση, βαζεις καπακι το κανονικο και δεν μπορεις παρα να θαυμασεις το που εχει φτασει η τεχνολογια. Enjoy! Ενα ωραιο τρολαρισμα: Και το αρχιτρολαρισμα: ΑΦΤΑ ΕΙΝΑΙ! ?
    0 βαθμοί
  27. Είχαμε και τον Κολομπούρδα. Καλύτερο όνομα
    0 βαθμοί
  28. Οκταροδεκαράκι ήτανε. Πιο πολύ οκτάρι κατά την γνώμη μου.
    0 βαθμοί
  29. Βρε Μάνο, που τον θυμήθηκες τον Γιώργο?
    0 βαθμοί
  30. Άντε πάλι με τα λινκς...? Αλλά σε συγχωρώ γιατί έβαλες στο τέλος και το αγαπημένο μου XK1c, που μου λείπει πολύ.?
    0 βαθμοί
  31. https://www.thomann.de/gr/yamaha_cp88.htm https://www.thomann.de/gr/yamaha_yc88.htm και μένω 233 βερεσέ, τάχα ότι άλλαξα παντελόνι, ή ότι πάω τώρα στη δουλειά και θα στα φέρω αργότερα.
    0 βαθμοί
  32. Αααα, κάτσε τώρα, παίζεις βρώμικα εσύ. Τότενες αλλάζω κι εγώ. https://www.musicaccessories.gr/ηλεκτρονικα-εξαρτηματα-κιθαρας-μπασου/διαφορα-εξαρτηματα-ηλεκτρονικα/ghost-acoustic-phonic-and-hexpander-midi-preamp-kit-complete-guitar-pk-0680-00-pk-0680-00.html https://strandbergguitars.com/boden-6-the-boden-fusion-neck-thru/ https://www.thomann.de/gr/roland_sy_1000_guitar_synthesizer.htm
    0 βαθμοί
  33. Κι εγώ το χτύπαγα, άνετα, με μια βαριοπούλα να μην μείνει βίδα για βίδα...?
    0 βαθμοί
  34. Δείτε πως έχουν κάνει τα amaretti η εΞεΛιξΗ κΑι η ΤεΧνοΛοΓια!Που είναι τα παλιά,τα καλά,τα αναλογικά που ηταν σαν τουβλάκια?? Να πάρω ένα? Αν ανοίγεις φούρνο για να ζεστάνεις ένα κεμπάπ,οταν έρθει ο λογαριασμός θα έχεις και την δεύτερη,οθωμανικού τύπου,επαφή. Ασε που το γκάζι μαγειρεύει καλύτερα! Εχεις δει κανέναν μεγάλο σεφ να μαγειρεύει σε ηλεκτρικές? Πως και σαν λάτρης της τεχνολογίας δεν έχεις φούρνο μικροκυμάτων? Κάνει ότι ένας απλός υγραερίου,σε λιγότερο χρόνο και με μεγαλύτερη ευκολία! Εκεί ψήνε! Να βγαίνουν οι κότες ολόκαυτες απ έξω και απο μέσα να χτυπάει ακόμη η καρδιά τους.
    0 βαθμοί
  35. @cos_dr, ΕΔΩ δες αίσχος! Ίσα με το πακέτο τα τσιγάρα το κάνανε το αμαρέττι. Της λέω της μάνας σταμάτα να μου παιρνεις μπινελίκια, κοντεύω να βγω στη συνταξη, σώνει, μας κοροϊδεύουνε! S-χος!
    0 βαθμοί
  36. Ρουμάνικα ξέρς? Γιατί ο Μιτζί πρέπει να ξέρει.
    0 βαθμοί
  37. Σε λίγη ώρα πρώτο μάθημα μετά από χρόνια, με δάσκαλο από το κονσερβατόριο του Άμστερνταμ. Ενθουσιασμός και άγχος, όπως πριν 20 χρόνια που με πήγε η μάνα μου στις περούκες για κιθάρα.
    0 βαθμοί
  38. Αυτό ακριβώς. Καλό είναι να διαβάζουμε όλους τους όρους. Δεν σε κλέβουν ούτε σε δουλεύουν. Απλά προσφέρουν διαφορετικά πράγματα γιατί αλλιως θα υπήρχε μόνο ένας. Και κοίτα να δεις τώρα, που απο εκεί που δίναμε το 90% στις δισκογραφικές και ψάχναμε με το κιάλι να βρούμε τον δίσκο στα δισκάδικα, τώρα μας απασχολεί η διαφορά μονοψήφιων ποσοστών. Κι ας δίνουμε 5-10% για τις όποιες υπηρεσίες διανομής κλπ πλέον. Που όντως διανεμονται... παγκοσμίως και όχι μόνο στην Ομόνοια και το Γαλάτσι. Λοιπόν, το ρεζουμέ είναι το εξής Είτε πας σε δισκογραφική (και αν σε δεχτεί) θα της δωσεις το 80+% για τις υπηρεσίες που θα σου προσφέρει... και το αφήνεις σε επαγγελματίες. Είτε κάνεις τη δουλειά μόνος σου και ασχολείσαι με την διανομή, το μάρκετινγκ και την προβολή, αντιμετωπίζοντας τη δουλειά ως επαγγελματίας ή σοβαρός ερασιτέχνης που ξέρει να προσέχει και τι ζητά. Εμένα η δεύτερη περίπτωση μου κάνει κι ας ξέρω πως πρέπει να δουλέψω πολύ παραπάνω, γνωρίζοντας όμως πως ΔΕΝ τα ξέρω όλα και σίγουρα θα υπάρξουν αστοχίες. Οι δε distributors που έχουν αναφερθεί, είτε 2, είτε 3% διαφορά είτε με συνδρομές είναι πολύ καλές περιπτώσεις κατα τη γνώμη μου. Ας μην ψειρίζουμε τη μαϊμού.
    0 βαθμοί
  39. Το woofer ειναι απο τα κορνε που πεταγαν στο παλιο καραισκακη, το tweeter μια τρυπια δεκαρα απο την εποχη των τρυπιων δεκαρων, και ο ενισχυτης ειναι a class, κατι πρωτης ταξης ποντικια που γυριζουν τρεχοντας ροδακια. Αλλα τρωω πεντε πεντε τα κουμπια που εβαλε ο cos, και την ακουω στερεοφωνικα, dolby και surround αμα λαχει ναουμε.
    0 βαθμοί
  40. Συμφωνώ, αλλά δε νομίζω ότι γίνεται επίτηδες. Απλά βγαίνει το μεροκάματο, δεν προλαβαίνουν να πουλάνε, όλα καλά. Αν κάποια στιγμή στούμπωνε το πράγμα και δεν πουλούσαν, και μυριζόνταν ότι υπάρχει ψωμί στο "the real thing next level modeling 2.0", εκεί θα πήγαινε η ανάπτυξη με ρυθμούς γοργότατους. Ναι φίλος, αλλά όλα αυτά είναι τρομπέτες και τρομπόνια του instagram. Με φίλτρα. Δεν είναι τρομπέτες και τρομπόνια που ξυπνάς το πρωί και τα βλέπεις δίπλα στο μαξιλάρι και λες τι έκανα πάλι - δεν ξαναπίνω.?
    0 βαθμοί
  41. Εγώ πάντως δεν το είπα γι' αυτό.? Εγώ απλά λέω, ότι είναι μερικά πράγματα στη φύση του οργάνου που η όλη φάση με τα σαμπλς, ΚΑΙ τα μοντελα ενίοτε, δεν ασχολούνται. Ο τρόπος που σκάει το όργανο σε ένα λεγκάτο στην τρομπέτα π.χ. λόγω πιστονιού, κι ένα ημιτόνιο απάνω δε συμβαίνει, ο τρόπος που στο φλάουτο το ντο δίεση το ψηλό με το μι ύφεση το ψηλό δεμένα πάντα φέρνει μια μικρή αλλαγή ηχοχρώματος επειδή από τελείως ανοιχτό το όργανο κλείνει, κτπ κτπ, γεμάτα είναι τα όργανα από τέτοια "κουσούρια" που αποτελούν τον χαρακτήρα τους, ανεξαρτήτως μάρκας, κατασκευής και παίχτη. Έτσι είναι το όργανο, πώς το λένε. Αλλά δεν το έχουν αυτό ακόμη εφαρμόσει. Δηλαδή εκεί θα ήταν μεγάλη μαγκιά, και πιστεύω ότι κι εκεί θα μπορέσει να παίξουν μπάλα τα μοντέλα μάθησης. Γιατί τώρα με τη φάση σαμπλ σου λέει ο άλλος οκ, ας σαμπλάρουμε νότα νότα κι ας σαμπλάρουμε και 2 λεγκάτα. Τι 2 λεγκάτα ρε φίλε; Εδώ έχουμε φάει ξύλο γιατί αλλο το λεγκάτο και το στακάτο του μότσαρτ, κι άλλο του βιβάλντι, κι άλλο του μπετόβεν κι άλλο του φούφουτου. Πώς θα κάνω εγώ δουλειά με ένα στακκάτο για όλα τα τέμπο; Σου λέει βγάλαμε κι άλλη βιβλιοθήκη φίλος, wonders of wig. Ρε οκ, αλλά και τα πεντοχίλιαρα να ήσαν πετσετάκια, άντε διαχειρίσου τα όλα αυτά. Οπότε, προς τα εκεί πάει η φάση (ΑΙ + μόντελινγκ), και καλώς πάει. Να βγει παγκόσμιο ΠΑΣΟΚ και να μας φωνάζουνε κάθε μέρα σέσσιον να γράφουμε 8μετρα για τη διαφήμιση του τοπικού καναλιού, πάει, τουφεκίστηκε το πουλάκι.
    0 βαθμοί
  42. Δηλαδη ρε τρολευ τι ηχεια εχουν και ποιοι? Φιλοι εδω? Οριστε εγω ακουω με 4 ιτζες. Περναω? Κι αν αθροισω τις ιτζες των 8 ζευγαριων ακουστικών ξεπερναω τις 12. Και αληθεια ποσες ...ιτζες νομιζεις οτι σηκωνει ενα δωματιακι σαν το δικο μου με τα 9.5τμ?
    0 βαθμοί
  43. Ναι παντα τις εβρισκα ενδιαφερουσες μεν, δεν με συγκινουσαν καθολου δε... Μονο μια φορα επαθα πατατατρακ με rickenbacker (εξ αποστασεως φυσικα, που να βρεις απο κοντα) και μιλαμε για το niche του niche, δε παιζει να τη βρεις ουτε με σφαιρες ?.
    0 βαθμοί
  44. Απο τη στιγμη που το overdrive και το distrortion ειναι βασικα εργαλεια για να βγαλεις συγκεκριμενα ηχοχρωματα, και απο τη στιγμη που οι λαμπατοι βγαζουν φοβερες παραμορφωσεις, ε ενα και ενα ισον δυο. Αλλα και χωρις παραμορφωση, σε clean settings, βγαζουν ωραιες χροιες, ειχα περασει σε μια φαση ενα brass section στο ετσι, ? εγινε σαν ηχογραφηση του προ χριστου, γουσταρα. Αλλα ΟΚ, δεν ειναι και κατι το φοβερα πρωτοτυπο, ψιλο στανταρ φαση ειναι. Και ενισχυτες μπορεις να βαλεις, και πεταλακια και οτι ναναι, αν εχεις ορεξη καθεσαι και την ψαχνεις μεχρι να βγαλει ο ηλιος κερατα. Ειδικα δα αν μιλαμε για εικονικο ενισχυτη, ειναι το πιο ευκολο να βαλεις απλα εναν στο καναλι του DAW, η και σαν insert σε ενα hardware synth που διαθετει amp sim αλγοριθμο στα εφε του. As a matter of fact, ακομα και πληκτρα σε στυλ nord stage εχουν τετοια preset, για ΤΟΣΟ κλισε φαση μιλαμε ?
    0 βαθμοί
  45. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...