Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/30/23 σε όλα
-
Τα περι δασκαλου αυτονοητα. Το οτι παιζεις και διαβαζεις καλα στα πληκτρα, ειναι πολυ καλο, οπως και τα περι θεωριας. Υπαρχουν προγραμματα και σκριπτακια για scoring φασεις που εντοπιζουν και διορθωνουν αρμονικα λαθη, θα ηταν καλο βοηθημα. Πηγαινε το βημα βημα. Ετσι και αλλιως βημα βημα παει, με απλες συγχορδιες Ι, ΙV, V ξεκιναει. Οταν ομως βαζεις την παραμετρο του στρωτου voice leading, ακομα και κατι τοσο απλο γινεται θεμα. Για μενα το σημαντικοτερο, ειτε παει καποιος σε δασκαλο ειτε προσπαθησει μονος του, ειναι να καταλαβει το ΤΙ μαθαινει. Η κλασσικη προσεγγιση της Αρμονιας και ολων των υπολοιπων, δεν ειναι ουτε μονοδρομος, ουτε η λυση δια πασα νοσο. Ειναι ομως ενα αποσταγμα της εξελιξης αιωνων της δυτικης λογιας μουσικης, και η βαση πανω στην οποια γραφτηκαν τα ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ αριστουργηματα των κλασσικων δασκαλων. Πιστευεις οτι η δικια τους προσεγγιση, ο δικος τους τροπος και δρομος, εχει κατι να δωσει στη μουσικη σου και στους στοχους σου; ΙΜΗΟ ειναι πολυ δυσκολο να ΜΗΝ εχει κατι να δωσει, αν μη τι αλλο αυτη η λεπτομερης προσεγγιση δινει μια ευχερια και εναν ελεγχο στη γραφη μας, και ας κινηθουμε σε εντελως αλλα μονοπατια. Ο ελεγχος δεν ειναι ουτε απαραιτητα επιθυμητος ομως, ουτε ισως σε τοσο μεγαλη προτεραιοτητα για καποιον ωστε να αφιερωσει τον (πολυ ) χρονο που χρειαζεται η φαση. Οποτε, θα σε ρωταγα το εξης: Η ιδια η μουσικη που ακολουθει αυτην την προσεγγιση, σου λεει σαν ακουσμα κατι; Δηλαδη, σε τραβαει να ψαξεις τον τροπο λειτουργιας της; Εχεις μια ηλικια x ετσι και αλλιως, αν κανεις ηδη τη μουσικη που θες οπως τη θες, δε νομιζω οτι αξιζει η ολη ταλαιπωρια για εγκυκλοπεδικους λογους. Οποτε, αν σε τραβαει το ακουσμα σαν αυτο το κομματακι που θα βαλω να μερακλωσουμε ? και λες "πως το κανει αυτο ο poostis" τοτε ορμα, και οταν θα κολλησεις, γιατι θα κολλησεις καποια στιγμη αυτο ειναι σιγουρο, τοτε βλεπεις τι θα κανεις για δασκαλο. Αν παλι το κομματακι και αυτο το στυλ γενικα σου ειναι αδιαφορο, αστο να παει, πηγαινε σε καμια μοντερνα προσεγγιση να γουσταρεις.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι τα vst έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ από παλαιότερα. Παρ' όλα αυτά, να επισημάνω κάποια πράγματα που νομίζω ότι χρήζουν αναφοράς. Είναι λοιπόν δυνατό σήμερα, να εξομοιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό κάποιο φυσικό όργανο από vst. Όμως .... Όπως ανέφερε και ο κυρ Αλής, υπάρχουν ιδιαιτερότητες/artifacts στην ουσία, κάποιων οργάνων, στα οποία δεν έχει δοθεί μεγάλο βάρος στην εξομοίωση, αν και βλέπω κάποιες προσπάθειες και προς αυτή την κατεύθυνση (πχ υπάρχει η "χορδίλα" του μπάσου σε vst που εξομοιώνει μπάσο). Είναι όμως πραγματικά ευκολότερη η χρήση των vst, για να εξομοιωθεί ένα όσο το δυνατόν πιο τέλειο αποτέλεσμα? Σκεφτείτε έναν μαέστρο, που έχει το αισθητήριο και το αυτί του Καραγιάννη πχ. Που τους είχε όλους σούζα στις ατέλειωτες πρόβες, και μπορεί να παίζανε 100 φορές ένα κομμάτι, για να τελειοποιηθεί ο τρόπος παιξίματος μιας και μόνο νότας από ένα βιολί. Αν αυτός ο μαέστρος (που δεν είναι πραγματικός) είχε και τις ικανότητες/γνώσεις, στον midi προγραμματισμό, και ήθελε σώνει και καλά ένα αποτέλεσμα όσο πιο τέλειο γίνεται, πόσες ώρες/εβδομάδες/μήνες/χρόνια θα χρειαζόταν, να πειράζει μια-μια παράμετρο (από τις εκατοντάδες χιλιάδες) στα vst όργανα για να τα φέρει? Σε όλα τα vst μιας ορχήστρας, νότα νότα. Transient, curve, decay, sustain, φίλτρα, envelopes, velocities, συν μερικές εκατοντάδες ακόμα λεπτομέρειες, για να κάνει κάθε νότα να ακούγεται όσο πιο κοντά σε αυτό που έχει στο μυαλό του. Νομίζω, ότι μετά από άπειρα μπινελίκια, θα έκανε το σκατό του παξιμάδι, θα πούλαγε το σπίτι του, να πάρει μια αληθινή ορχήστρα. Γιατί εκεί τουλάχιστον θα του έβγαινε η πίστη να συντονίζει και να διορθώνει κάποιες λεπτομέρειες. Οι μουσικοί θα μπορούσαν να κάνουν από μόνοι τους τα υπόλοιπα. Δεν θα χρειαζόταν να τους μάθει να παίζουν κιόλας, όπως γίνεται στα vst.2 βαθμοί
-
Ευχαριστώ για την πάσα! Το παρακάτω, όπως και όλα τα sketches για το Wonder Woman 1984 έχουν γραφτεί με την custom βιβλιοθήκη του Zimmer. Αργότερα ηχογραφήθηκαν με ορχήστρα για την τελική παραγωγή. Σαφώς! Εγώ θέλω να καταλήξω ότι αν ξέρεις τι κάνεις και έχεις περάσει ένα Χ διάστημα τριβής, μπορείς να κάνεις πολύ σοβαρή δουλίτσα με samples.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σωστό είναι αυτό που λες. Αλλά δεν έχει να κάνει με τα vst. Έχει να κάνει με την λογική του καθένα. Η μουσική/πνευματική επικοινωνία είναι τεράστιο κεφάλαιο. Και σίγουρα διαφοροποιεί το τελικό αποτέλεσμα. Αυτά να πα να τα πεις σε κάτι Lenny Kravitz, και σε κάτι Prince, που τα παίζανε όλα μόνοι τους. Και αυτός ο Kravitz είχε και κούκλες γυναίκες ... Τι να πω ρε παιδί μου ...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπραβο ρε Αλι, αυτο ειναι. Ο εξυπνος μαγκας, θα συμβιβαστει με αυτα που εχει και με αυτα που του βγαινουν. Δηλαδη, ειναι τα λεγκατο στα strings σου ρεζιλικι; Ε ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ, εκει γκα γκα γκα που λεει και ο Αλι. "Μα", θα πεις, "εγω εχω στο μυαλο μου μια cantabile μελωδια molto dolce amoroso, σελω τα βιολια να κλαψουν, σελω, σελω" Απαντηση: Η δουλεια πρεπει να γινει με οτι ειναι good enough, αν ενα εργαλειο δεν κανει το πεταμε και παμε στο επομενο. Και θα πεταξουμε και μαζι με τα απονερα και το μωρο, αν πρεπει να γινει η δουλεια θα το κανουμε και αυτο, αλλιως γραφουμε dolce amoroso πανω στην παρτιτουρα, την κλειδωνουμε στο ντουλαπι, και περιμενουμε να αναγνωρισουν τη μεγαλοφυια μας και να μας παιζουν στη σκαλα του Μιλανο και στο πλατυσκαλο της Ρωμης νυχθημερον.1 βαθμός
-
Συμφωνώ. Το παρακλάδι της συζήτησης όμως είναι ότι πλέον η δουλεία την οποία καλούνται να φέρουν εις πέρας αυτά τα VST γίνεται ΚΑΛΑ με αυτά. Οι ενορχηστρώσεις δηλαδή είναι τέτοιες ώστε τα VST να μην εκτίθονται. Θα φορτώσεις ένα cello ensemble spiccato, θα βαρέσεις μια τετράφωνη συγχορδία ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ ΚΑ, να τη η σκηνή δράσης, έτοιμη, δεν θέλει τίποτα άλλο. Δε σε νοιάζει αν το ένα ensemble το έκανες 4, ούτε θα πας να βάλεις 10 cello σόλο να τα κάνεις divisi και να γράψεις σε ένα ένα τα spiccato, με διαφορετικό σημείο επαφής στις χορδές, και διαφορετικό resonance στο σκάφος κάθε οργάνου, και 10 διαφορετικές μικροδυναμικές γιατί είναι 10 διαφορετικοί παίχτες με 10 διαφορετικά όργανα. Είναι άλλο είδος δηλαδή. Ορχήστρα είναι, αλλά όχι η "παραδοσιακή" ορχήστρα.1 βαθμός
-
Δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα, είναι και ακριβά... που να τρέχεις τώρα. Ασχολούνται με το να αναθρέφουν τύπους που δεν θα έχουν ακούσει τρομπέτα ποτέ, οπότε δεν θα τους λείπει κιόλας.1 βαθμός
-
Ετσι ειναι Ali, ακομα και αν θελεις να καθορισεις επακριβως σε επιπεδο προγραμματισμου τον τροπο παιξιματος, θα μπορεις να κανεις απευθειας τα κουμαντα σου. Τι να ψαχνεις για articulations, εξτρα layers και μαλακιες, τα μισα θα τα κανει μονο του με βαση το τι εχεις γραψει, και τα αλλα μισα θα ειναι απλα μια εντολη του τυπου "παιξε delicato capricciozo con spaghetti amatriciano" και ΤΣΑΚ "Παρτε το πιατο σας κυριε, σε κρασι τι θα θελατε;" φαση.1 βαθμός
-
Εγώ νομίζω ότι αν πάει το πράγμα προς τα εκεί, θα αλλάξει και η φύση του προγραμματισμού. Δε θα μιλάμε για κοντρόλλερ και παραμέτρους και μπούρδες, θα είναι όπως ακριβώς ζητάς πράγματα και από κάποιον μουσικό. Γιατί αν έχεις μια εκτέλεση γραμμένη, ήδη έχει περάσει από το πρώτο φίλτρο του πώς εκτελείται (έχει διαβάσει κάποιες χιλιάδες παρτιτούρες το ΑΙ μοντέλο, έχει ακούσει και κάποιες χιλιάδες ηχογραφήσεις, οπότε ξέρει ότι ένα αρπέτζιο γραμμένο ΕΤΣΙ, υπάρχει 85% πιθανότητα και να παίζεται ΕΤΣΙ). Οπότε ήδη θα έχεις μια μουσικότερη εκτέλεση άμεσα, χωρίς πολλά πολλά.1 βαθμός
-
Καλοτάξιδο. Μπράβο που το τελείωσες. Πόσες ιδέες έχουν μείνει στα ράφια από όλους μας. 52km αγαπημένο. Πόσο συμφωνώ.1 βαθμός
-
Trolley το τι μπορεις να κανεις με τα vst ( η τα hardware synth ) του 2023 σε σχεση με τα αντιστοιχα του 2000, αυτο εχει αλλαξει. Δηλαδη δε νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που δεν το ασπαζεται αυτο το πραγμα. Τωρα, αν δεν υπαρχουν ΑΛΛΕΣ προυποθεσεις για να αξιοποιησει καποιος τα καινουργια ορια, αν δεν εχει καλα ηχεια η αν δεν ξερει που ειναι το Ντο στα πληκτρα, αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι τα ορια αυτα ειναι πολυ πιο μακρυνα σημερα. Ουτε τον εμποδιζει αυτο να το ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ και ο ιδιος. Ειναι απλο: Το 2000 θα επαιζε δυο νοτες στο triton του, και μετα δυο νοτες στο ταδε soft vst και θα ελεγε "μετραει το triton". Τωρα εχει το triton ως vst ? αν δεν ειναι αυτο αλλαγη οριων, τι ειναι; Τωρα, αν καποιος πιστευει οτι με τα vst μπορει να φτασει τη συμφωνικη του Βερολινου, η ενα καλο jazz rock fusion ξερω γω φαση σχημα σαν το πολυ ωραιο που εβαλε το αρχηγοπουλο ο yameth, καλο κουραγιο του ευχομαι ? Εκει μετρανε οι ΠΑΙΚΤΕΣ, και εκει μιλαμε για ΠΑΙΞΙΜΟ και ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, δε μιλαμε ουτε για τα σκατοπρογραμματα του PC, ΟΥΤΕ για τα σκατοκυκλωματα του moog ?1 βαθμός
-
Άμα ο κάθε συνθέτης κρεβατοκάμαρας είχε πρόσβαση σε ορχήστρα και τη δυνατότητα να τους λέει "εεε παλικάρι, εδώ στο F# θέλω να μου κάνεις πιο εκφραστικό το flautando", τότε να την κάναμε αυτή την κουβέντα. Επειδή όμως αυτό είναι επιστημονική φαντασία (cue for Star Wars main theme), τα sample based και modelling VSTs είναι ό,τι καλύτερο έχουμε, με διαφορά. Εγώ από την άλλη ξέρω επαγγελματίες σε indie παραγωγές παιχνιδιών και animations να χάνουν μέρες και νύχτες πειράζοντας τα CCs σε sample based βιβλιοθήκες, γιατί δεν παίζει σάλιο, όχι για ορχήστρα, αλλά ούτε solo κλαρίνο.1 βαθμός
-
Οσους ξέρω και χρησιμοποιούν πνευστά σε ηχογραφήσεις επαγγελματικές,πληρώνουν έναν άνθρωπο να πάει σε ένα στούντιο να τους τα παίξει.Ακόμη και αν κάνουν ηλεκτρονική μουσική. Εδώ ο Hans Zimmer βάζει ορχήστρες αληθινές με ανθρωπάκια,που στο κάτω κάτω γράφει και μουσική για ταινίες,δέν αναρωτιέστε γιατί? Ali και Trolley με κάλυψαν επαρκώς.Σηκώνω καλάμι με το κράνος επάνω να δώ αν φάει καμιά σφαίρα απο το απέναντι χαράκωμα,μην κουνήσει κανείς να δούμε τις διαθέσεις τους. Ali άνοιξε ένα dacor να το χτυπήσουμε.1 βαθμός
-
Αν οι χορδές δεν είναι 10-38 δεν αξίζει να μπαίνουν σε θυρίδες ή σε μπιζουτιέρες ή ….1 βαθμός
-
Ρε Αλι, ρε Αλι ?? Η συγκριση δεν αφορα το vst με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ορχηστρα ? Η συγκριση αφορα στη διαφορα της ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ της ορχηστρας, αναμεσα στο software και το hardware. Σε σχεση με ενα hardware synth, το βιντεακι του star wars ειναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟ. Οποιου τωρα δεν του αρκουν τα soft η τα hard synth, ειναι ελευθερος να κανει book μια συμφωνικη ( hint: Πιο πολυ συμφερει τo Jupiter 8 ?, δε θα ναι book αυτο, τσιbook θα ειναι ? ) Trolley, ΔΕΝ, επαναλαμβανω, ΔΕΝ ειπα οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΚΕΤΟ. Ειπα, και αυτο ειναι 100% σωστο, οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΧΡΟΙΩΝ. Και ποσοτικα ειναι, διοτι συγκρινουμε τα παντα με ολα τα υπολοιπα, και απο αποψη λεπτομερειας ειναι, διοτι ακουμε λεπτες διαφορες οπως τις EQ ρυθμισεις κλπ. Ειδικα δε οταν μιλαμε για synthesizer, οπου κατα κανονα εχουν γραφτει με MIDI, μπορουμε να επεμβουμε και στις παραμετρους του οργανου, ακομα και να αλλαξουμε το ιδιο το patch που παιζουμε κατα τη μιξη, αν αυτο δεν "καθεται" με τιποτα. Οπως και να εχει, εκει θα παρθουν οι τελικες αποφασεις για τη χροια. Αλλα ακομα και αν παρθουν πιο πριν, αν δηλαδη τις αποφασεις τις στανταρουμε κατα την ηχογραφηση, ωραια, ΠΟΥ θα τις ακουσουμε για να τις στανταρουμε; ? Παλι στα μονιτορ δε θα ακουσουμε τη διαφορα; Και το μυαλο και η εμπνευση που αναφερεις, αυτα εκτος του οτι θελουν και επιβεβαιωση απο το αποτελεσμα, ετσι και αλλιως ομως αυτα δεν εφορουν τη συζητηση, εκτος αν μιλαμε για το ποσο αλλαξαν τα μυαλα στα 20 αυτα χρονια. Αν μιλαμε για αυτο, τοτε κακως αναφερες ηχεια και ενισχυτες. Το συστημα αναπαραγωγης ειναι το σημαντικοτερο πραγμα, και σε ενα home studio και φυσικα σε ενα professional χωρο. Αυτο το ξερουν ολοι, και για αυτο και σε forum οπως το αγγλοφωνο καταγωγι οι συζητησεις δινουν και παιρνουν περι ηχειων, και οχι, δε μιλανε για ηχεια με κωνους ζαχαροπλαστικης. Τωρα, τι κολλημα εφαγες εσυ, οτι ξαφνικα το εριξαν να ακουνε ολοι απο ηχεια 3ων ιντσων, δεν καταλαβαινω. Πιστευεις πραγματικα οτι ο μεσος πληκτρας του 2023, ειδικα καποιος που εχει και αφθονο hardware με καλα αναλογικα συνθια κλπ, τον εχει τον τροπο του δηλαδη, ακουει απο ηχεια 3ων ιντσων; Και μαλιστα ακουει ΤΩΡΑ, το 2023 απο εκει, ενω ξερω γω το 2000 ακουγε μονο απο Hi end συστηματα; Οτι σκατα ακουγε, και οσο σκατα ακουγε τωρα, ακουγε και τοτε. Απλα ομως, για παραδειγμα η τοτε εξομοιωση του Juno ηταν αυτη Και τωρα ειναι αυτη Τι σχεση εχει ο φαντης με το ρετσινολαδο ? Οχι απο 3 ιντσες, και απο το ηχειακι του κινητου ακους ΤΗ ΧΑΩΔΗ διαφορα ?1 βαθμός
-
Ωραία λύση και καλόγουστη... Αλήθεια αυτές τις Alice τις χορδές τις έχεις δοκιμάσει? Βλέπω κυκλοφορούν eBay σε πολύ καλές τιμές...1 βαθμός
-
Το εκλαμβάνω ως χιούμορ και μόνο... Αν θέλουμε να δώσουμε κάποιον "χαρακτήρα", ξέρουμε τι θα κάνουμε. "EDIT button" λέγεται και με αυτό δημιουργείς κάποιες χιλιάδες διαφορετικούς χαρακτήρες. Τώρα, αν θες το Montage M σου να ακούγεται λες και παίζει από δίσκο γραμμοφώνου, σύνδεσε το σε ένα...active χωνί γραμμοφώνου και άκου το. (tip: ούτε αυτό δεν χρειάζεσαι btw για το συγκεκριμ;eνο synth, μπορεί να ακουστεί έτσι από μόνο του με το Vinyl Break effect?)1 βαθμός
-
Ξαπλωτός ανοικτός η σε κανονική θέση κλειστου τυπου ενισχυτης με λάμπες και synths,είναι άχαστος συνδιασμός.Οποιος έχει synth και δέν το έχει βάλει ποτέ,απλά δέν το έχει ακούσει ακόμη.Δεν θα πάω στο ροκ και σχετικά,ακούστε Nicki Minaj - Αnaconda ,απο πού σας φαίνεται περασμένη η μπασογραμμή? Πιστεύω να γίνεται αντιληπτό γιατί εμείς θυμίζουμε τα oscars,οπου φίλοι μεταξύ τους βραβεύουν και συγχαίρουν ο ένας τον άλλο,απλά με την διαφορά οτί εμάς δέν μας ξέρει κανείς. Αλλη μία πρωτοποριακή κίνηση απο αυτήν την χώρα.Ολοι οι εγγλέζοι οι αμερικανοί και οι ευρωπαίοι γενικότερα τα περνάνε μέχρι και απο το μπλέντερ που έχουν σπίτι για να αποκτήσουν έναν κάποιο χαρακτήρα,εμείς τα συνδέουμε με τις ζελατίνες ακόμη επάνω,κατευθείαν στην κάρτα ήχου. Η φαντασία μας,για άλλη μια φορά οργιάζει.1 βαθμός
-
Κι εγώ το ίδιο νόμιζα. Σκέφτηκα ότι θα παράγγειλε πίτσες, και του έφεραν άλλα αντ' άλλων, ή ότι είχαν μισοφαγωμένο κομμάτι μέσα.1 βαθμός
-
Καλοτάξιδο. Εγώ πάντως το φαντάζομαι να παιχτεί ζωντανά στο Montreux Jazz Festival.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ κρίμα σήμερα. Δεν αξίζαμε να χάσουμε. Μέχρι την αποβολή έγερνε το γήπεδο. Μέχρι το πέναλτυ δεν είχαν ούτε υποψία ευκαιρίας οι Άγγλοι. Ακόμα και με 10 παίκτες τους "τρέξαμε". Μπράβο στα παιδιά, στην ομάδα, και στον Ματίας. Έχω πολλά χρόνια να δω τέτοια ΑΕΚ, με τόσο καλό αντίπαλο. Παίξαμε εκπληκτικά, και μόνο το ρημάδι το σκορ με στεναχώρησε. Τσούμπερ, Μουκουντί, και στο 2ο ημίχρονο Ελίασον και Βίντα εκπληκτικοί. Αλλά αυτός ο Πινέδα είναι άλλο πράγμα. Παίκτης από άλλο πλανήτη.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κλείστον από την εφαρμογη του κινητού γιστι ο φούρνος είναι WiFi αλλα ο λαός δεν έχει να φάει. Έρχονται νέες ανατιμήσεις αλλα θα έχει πτώση τομής στο MONTAGE. Πάρτο και αν ακριβυνουν κι άλλο τα τρόφιμα και δεν μπορεσεις να αυξήσεις το εισόδημα, το ΜΟNTAGE μετα θα φας αλλά και θα πιεις για ρόφημα.0 βαθμοί
-
Για Αρμονία. Ξεκίνα από αυτά και ανάλογα βλέπεις. https://www.public.gr/product/books/greek-books/art/mousiki-artists/to-toniko-mousiko-sustima-1/1183920 https://www.public.gr/product/books/greek-books/art/mousiki-artists/to-toniko-mousiko-sustima-2os-tomos/1216650 Από μόνος σου; Η θεωρία δεν είναι DIY0 βαθμοί
-
Μάστορα πιάσε και μία τέτοια, δεν κατεβαίνει το ουζάκι ξεροσφύρι, θέλει το αρμυρό του. Τα άλλα τα ριτσερκαρ πικρύζουνε στο τέλος, μάλλον Νορβηγικά θε να 'ναι.0 βαθμοί
-
Ειναι καθαρα συνομωσια. Ειναι ξεκαθαρα μια παγκοσμια συνομωσια, αυτοι που παιζουν φαγκοτο την εχουν κανει, βαρεθηκαν να τους λενε φαγκοτς οι υπολοιποι πνευστοι ? Παντως, περα απο την πλακα, εχει προχωρησει το physical modelling αρκετα, π.χ.: Για περαιτερω εξελιξεις υπομονη, ερχονται οι κβαντικοι υπολογιστες0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κοίτα, το πήγες πολύ καλά. Μόνο το δεύτερο bend ακούστηκε αφύσικο, αλλά και πάλι κάποιος τρομπετίστας μπορεί να διάλεγε να το κάνει, αλλά δεν θα τσίμπαγε έτσι. Περνάει εύκολα, αν πεις ότι βρήκες μια λούπα του 1930, την πετσόκοψες, την τάπωσες από θέμα eq και δυναμικών και την έβαλες. Αυτό το σαξ ας πούμε το παίζεις; Δυσκολάκι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ασφαλώς, έτσι είναι. Δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησής (μου). Άλλο πράγμα σου λέω (γράφω). Μην προσπαθείς να με πείσεις για κάτι που ήδη πιστεύω και είναι προφανές. Ωραίος. Και εγώ έχω ακούσει (για πολύ καιρό) με 4, αλλά δεν έγραφα reviews για την πιστότητα διαφόρων plugins. Γνώθι.0 βαθμοί
-
Ali παράτα τις αντλίες και έλα να ανοίξεις το dacor,εχουν κάνει το κράνος ολο τρύπες,έχει πιαστεί το χέρι μου. Βρέ έναν υπάλληλο δεν έχει?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλημέρα, καλημέρα (που έλεγε και κάποιος, δε θυμούμαι ποιος). Σωρεία ανακριβειών σήμερα από τον αγαπητό manosx, αλλά αφού υπάρχει διάθεση για χαμόγελο, ας χαμογελάσουμε ωμού. Γενικώς, ο trolley δεν ασχολείται με τέτοια πράγματα, όπως η "σύγκριση μεταξύ", και στο συγκεκριμένο θέμα απλώς υπέδειξε κάτι που είναι well-known-fucking-fact, δηλαδή ότι όσο πιο αδύναμο είναι το σύστημα ηχητικής αναπαραγωγής, τόσο λιγότερο ορατές είναι οι τυχόν διαφορές ανάμεσα σε δύο πηγές. Δηλαδή, τα mp3 που ακούγονται "μία χαρά" στο αυτοκίνητο, τα πας στο στούντιό σου και απλώς πατάς το στοπ. Στην προέκταση αυτής της πραγματικότητας, το ότι κάποιοι βάζουν να ακούσουν ένα synth από βίντεο στο youTube και μετά καταλήγουν και σε συμπεράσματα για την ποιότητά του είναι πέρα από αστείο - είναι ανάξιο ανταπόκρισης (και γι' αυτό ποτέ δεν σχολιάζω τέτοια βίντεο). Γίνεται δε ακόμη πιο φαιδρό, όταν διαπιστώσει κάποιος με τι ακούει ο ενδιαφερόμενος τα (ούτως ή άλλως γαμημένα ηχητικώς) βίντεο στο youTube - τα ακούει από "στούντιο μόνιτορς" των 200 ευρώ συνήθως, άντε 300, όπου από τον κώνο ζαχαροπλαστικής που παριστάνει το γούφερ, συμπεραίνει ότι "εντάξει, ίδιο με το παλιό hardware της Moog, είναι". Στην προέκταση αυτής της πραγματικότητας, επεσήμανα και αυτό που επίσης ξέρω, ότι εδώ και χρόνια οι λεγόμενοι πληκτράδες ακούνε μόνο από τον κώνο ζαχαροπλαστικής τα όργανα που κατέχουν, οπότε... ... τουλάχιστον ως δήλωση πρέπει να συνοδεύεται από κάποιες ελάχιστες προδιαγραφές για το ποια στούντιο μόνιτορ εννοούμε και πόσο κάνουν (όπου να'ναι π.χ. θα μας θυμίσει ο Καταρράκτης ότι είμαστε στον 21ο αιώνα και ότι όλα τα ηχεία πάνω από 400 ευρώ είναι σίγουρα άχρηστα καθώς τον 21ο αιώνα είναι εφικτό χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας να ακούγονται καλά οι κώνοι ζαχαροπλαστικής). Πάμε παρακάτω... Ποιος σε είπε μπρε ότι η μίξη είναι η σημαντικότερη διαδικασία; Χρονικά προηγείται η παραγωγή του ήχου (δηλαδή, η πρώτη σύγκριση χροιών γίνεται μέσα στο νου του πληκτρά, ο οποίος πρέπει να μπορεί να ακούσει σωστά το ίδιο του το όργανο για να κάνει την επιλογή) μετά έπεται η ηχογράφηση (άλλα προβλήματα και διλλήματα εκεί) και τέλος ακολουθεί η μίξη, που μόνο ένας ηλίθιος θα την έκανε σε κώνους ζαχαροπλαστικής, σωστά; Είναι δε τόόόσο σημαντική διαδικασία η μίξη που από τότε που έχει πέσει το κόστος των ωρών στο στούντιο, περιμένουν ουρά οι καλλιτέχναι να ξαναμιξάρουν τα πονήματά τους, ακόμη και όταν τα έχουν κάνει όλα μόνοι τους (ο Mike Oldfield πρέπει να αλλάζει γνώμη για τις μίξεις του 4 φορές την ημέρα). Ο πληκτράς του 21ου αιώνα βέβαια, μάλλον τα θεωρεί κουταμάρες όλα αυτά, έχει καταργήσει την ηχογράφηση (βυσματάκι στην κονσόλα και τέλος), όπως προσπαθεί να καταργήσει και τον ντράμερ, τον μπασίστα, τον σαξοφωνίστα, τον κιθαρίστα, τον περκασιονίστα, σύντομα ίσως και τους τραγουδιστάς, σε ένα ντελίριο αυτισμού που φαντασιώνεται ότι τα κάνει όλα και συμφέρει (μέχρι βέβαια να ανεβάσει κάποιος yameth ένα σετ κοματιών και να υπάρξει προσωρινό heads-up). O MGs ορθά επιχείρησε την προέκταση της επιχειρηματολογίας μου, λογικό είναι όταν κάνεις τα πράγματα με κάποια λογική να τίθενται και ζητήματα σαν αυτά που θίγει. Όλοι όσοι παίζουν ηλεκτρικά όργανα υιοθετούν παρόμοιες προσεγγίσεις, εκτός από τους πληκτράδες.0 βαθμοί
-
Θα έρθει και η πραγματική επανάσταση στα φυσικά όργανα. Έρχονται πράγματα απίστευτα, τρελά, η κρίση του δυτικού κόσμου τα καθυστέρησε, αλλα η μέρα της κρίσης θα έρθει και για τα φυσικά όργανα τα οποία θα αφομοιωθουν απολύτως. We are the VST! Resistance is futile!???0 βαθμοί
-
Το να περασεις το synth απο ενισχυτη ειναι το μονο ευκολο. Αλλα να λες οτι δε μπορεις να συγκρινεις δυο συνθια στα studio monitor, και προτιμας για αυτη τη δουλεια τον ενισχυτη, ειναι αστειο. Δηλαδη τα monitor ειναι καταλληλα για τι ΜΙΞΗ, τη ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ διαδικασια συγκρισεως χροιων, και δεν ειναι καταλληλα για να συγκρινεις δυο γ@μ@συνθ; Η μηπως εσυ κανεις μιξη στον marshall; ? Αλλωστε οι περισσοτεροι ηχοι απο ενα synth, δεν ταιριαζουν καν να περασουν απο ενισχυτη, τι να λεμε, πιανο με overdrive και choir με distortion καλα και ντε; ? Με τα συστημα που θα ακουσεις τα hardware, με το ιδιο συστημα θα ακουσεις και τα software, και για τα συμπερασματα που θα βγαλεις, θα πρεπει να ειναι τοσο καταλληλο οσο και για τα ΠΟΛΥ σημαντικοτερα συμπερασματα του τυπου η μιξη σου vs reference track. Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο τα synth για να θελουν ξεχωριστο συστημα αναπαραγωγης, και αν δεν εχεις καλο συστημα αναπαραγωγης, τοτε ΞΕΧΝΑ τα hardware και τα πληρωτικα software και παιζε με freeware μεχρι να παρεις.0 βαθμοί
-
Είδα τώρα αυτό εδώ το βίντεο: Γενικά δεν ήξερα ότι το DistroKid αφήνει ΤΟΣΑ πολλά εκτός - και μόλις είδα ότι ακόμα και το EmuBands που παλαιότερα ήταν 1 fee και τέλος, τώρα έγινε πιο φθηνό, αλλά έβαλε extra subscription αν θες τα έξτρα. Καλιά το CDBaby που πληρώνεις μια φορά για τα πάντα, και ας τους δώσω το 9%. Αν γίνω διάσημος και αρχίζω να παίρνω πολλά spins, τότε βλέπουμε.0 βαθμοί
-
Αν ηταν ολα τα πληκτρα ιδια, δε θα μπορουσαμε να παιξουμε αυτα που παιζουμε. Π.χ. με τα πληκτρα ως εχουν, παιζουμε ανετα οκταβες, αν ομως ηταν ολα ιδια δε θα μπορουσε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το χερι να εχει τετοιο ανοιγμα. Οποτε, εχουμε το πιανο οπως το ξερουμε. Τα δαχτυλα μας ειναι ασυμμετρα, ο αντιχειρας ειναι πιο κοντος και ερχεται πιο χαμηλα οταν βαζουμε το χερι σε θεση παιξιματος. Οποτε μας βολευει τα μαυρα πληκτρα να ειναι στη θεση που ειναι, πιο μακρια και πιο ψηλα, να "κουμπωνουν" εκει τα υπολοιπα δακτυλα. Για αυτο οταν παιζουμε κλιμακες, κατα κανονα ο αντιχειρας μενει στα ασπρα πληκτρα, για να μη χαλαει η φυσικη συμμετρια του χεριου. Αυτο οσο αφορα το μηκος. Οσο αφορα το πλατος, η φαση ειναι η εξης: Ερχεται η στιγμη που ο αντιχειρας χρειαζεται να παιξει στα μαυρα πληκτρα. Οταν γινει αυτο, ολο το χερι μετατοπιζεται προς τα μπρος, με συνεπεια να πρεπει καποια απο τα υπολοιπα δακτυλα να παιζουν τις ασπρες νοτες που χρειαζομαστε ΑΝΑΜΕΣΑ στα μαυρα πληκτρα. Κανοντας λοιπον πιο λεπτα τα μαυρα πληκτρα, διευκολυνουμε αυτο το σκηνικο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00