Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      13635


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. kwstas79

    kwstas79

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7406


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/29/23 σε Αναρτήσεις

  1. Ελάχιστοι μπορούν να καταλάβουν πλέον τη διαφορά, μια διαφορά που συνήθως χάνεται ανάμεσα στα άλλα όργανα και η οποία για να ακουστεί πρέπει να γίνει ειδικό τεστ με το Χ όργανο μόνο του σε Ψ συνθήκες ακρόασης. Πάρ'τ'αυγό και κούρεψ'το δηλαδή, σε δουλειά να βρίσκονται οι "πιουρίστες".
    2 βαθμοί
  2. Αυτό το άλμπουμ ακούγεται το ίδιο ευχάριστο σε όλη τη διάρκεια του - κάτι σαν τα παλιά καλά μεγάλα άλμπουμ που τα βάζεις και τα ακούς ολόκληρα από την αρχή μέχρι το τέλος - πολύ cool ? Επίσης λειτουργεί το ίδιο καλά, τόσο όταν θελήσεις να το ακούσεις στις λεπτομέρειές του, όσο και όταν το έχεις ως υπόβαθρο, για να διαβάσεις, να δουλέψεις, να συζητήσεις, να στοχαστείς… Χρόνια είχα να ακούσω κάτι τόσο όμορφο Συγχαρητήρια και καλοτάξιδο
    2 βαθμοί
  3. Αισθησιακός λέμε. Μου άρεσε που υπάρχει χώρος ανάμεσα στα χλαπατσίμπανα, δεν είναι φάση "βάλε πράμα μάστορα, τσάμπα είναι".
    2 βαθμοί
  4. Για αυτο γραφουμε τα ιδια Κ εγω αντιθετος με τους ξυλομαχους ειμαι ? Ο Μανος ειναι πληκτρας/κιθαριστας οποτε του το συγχωραμε
    1 βαθμός
  5. Το hydrasynth ειναι wavetable ψηφιακο. Συνεπως, ξυλονθα βαλεις μαονι στα πλαινα, να ερθει ο ηχος να γλυκανει, να γινει smooth ζεστο να ισορροπησει. Μην τυχον και βαλεις κελεμπεκι, θα ξυριζει μετα το οργανο. edit: Fusion βλεπω τα μεγαλα πνευματα συναντωνται ?
    1 βαθμός
  6. Τι λε ρε φίλως. Να το βάψει με nitro ή γομολάκα, να αναπνέει το πλαστικό ασούμε, για έχει καλύτερο ήχο. EDIT: Και αν βάλει ξύλο, τι ξύλο θα είναι αυτό? Αν είναι maple θα ακούγεται πολύ πρίμο το εργαλείο. Μαχόγκανυ να βάλει, που είναι καλό, και κάνει και για μέταλ.
    1 βαθμός
  7. Και για να καταλαβαίνουν και οι μη-πληκτράδες που μας διαβάζουν, μιλάμε για το ASM Hydrasynth synth το οποίο βγαίνει σε τρεις editions. Από τα πιο "τούμπανα" synths που έχουν βγει τις τελευταίες δεκαετίες, a Must Have.? Πολλά ρε, πλάκα μας κάνει?
    1 βαθμός
  8. Οτι είπε ο Trolley.
    1 βαθμός
  9. O ενισχυτής για πλήκτρα είναι αχρείαστος στις 90 από τις 100 περιπτώσεις, οι δε 10 περιπτώσεις αφορούν πάντα lives. Στην συντριπτική πλειονότητα των lives ο πληκτράς δεν χρησιμοποιεί κανέναν ενισχυτή, δεν του χρειάζεται, πάει καρφί στην κονσόλα και ακούει από monitor(s). Σε κλειστό περιβάλλον/στούντιο η λύση είναι μία: studio monitors, ο ενισχυτής είναι αχρείαστος. Όταν λέω "πληκτράς" εννοώ κυρίως τους synth players, γιατί οι Hammond ή οι Rhodes players μπορεί κάποιες φορές να κουβαλάνε στα lives διάφορα εξτραδάκια (ενισχυτές κιθάρας, Leslie cabinets κλπ).
    1 βαθμός
  10. Καπάκι, τους κάνεις το εξής τεστ, τους βάζεις ένα ακομπρεσάριστο wav αρχείο και ένα mp3 των 256 και τους ρωτάς αν ακούνε κάποια διαφορά... Σε τεστ τέτοιο πριν από δέκα χρόνια (σήμερα θα είναι ακόμη χειρότερα), το 57 τοις εκατό ΔΕΝ άκουγε τίποτε, και πως να ακούσει δηλαδή όταν νομίζει ότι ήχος είναι αυτό που βγαίνει από τα "μόνιτορ" ηχεία με το γούφερ των τριών ιντσών; Ειδικά οι πιο πολλοί σύγχρονοι bedroom πληκτράδες (βάζω το "bedroom" καταχρηστικά) δεν έχουν καν συνδέσει ποτέ καποιο από τα πλήκτρα τους με πραγματικό ενισχυτή οργάνων, στέλνουν το σήμα σε ένα μίκτη και από εκεί στην κάρτα ήχου και στα ηχειάκια, οπότε σιγά μην ακούσουν διαφορές. Προσοχή, δε λέω ότι υπερέχουν τα VST ή ότι υπερέχουν τα hardware, δεν ξέρω την απάντηση και δεν με ενδιαφέρει. Αλλά το ότι μιλάμε πλέον για μία γενιά κουφών, μην έχετε κάποια αμφιβολία. Αυτός είναι ο λόγος που "παλαιότερα" τα ποσοστά ήταν διαφορετικά.
    1 βαθμός
  11. Εννοώ δεν εχω εμπειρια. Ενας πρωταρης νομιζει οτι ολα ειναι οκ Ολα αυτα με προβληματιζουν κυριως σχετικα με το τι αντιμετωπιζουν τα νεα παιδια σημερα
    1 βαθμός
  12. Επι του αλμπουμ συντομα που θα το ακουσω - ειμαι σιγουρος οτι θα αναποκριθει των προσδοκιων. Απλα ειπα να θυμησω στην ομηγυρη οτι μεθαυριο (1η Δεκεμβρη) ειναι bandcamp Friday ?
    1 βαθμός
  13. Πολύ ωραίο Γιάννη από το λίγο που άκουσα. Θα το ακούσω εκτενέστερα το σκ και θα επανέλθω!
    1 βαθμός
  14. Καλοτάξιδο ! Όμορφη laid back αίσθηση με ρετρό ατμόσφαιρα για τη παρέα με ουϊσκάκια/τσίπουρα τις επόμενες γιορτινές βραδιές !
    1 βαθμός
  15. 1 βαθμός
  16. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤ..... Πλάκα κάνω, καμία ένσταση. Όλα μου άρεσαν πολύ, σε όλα τους. Όλοι λένε για το 52km, αλλά εγώ θα πω ότι μου άρεσε περισσότερο το Killer. Από το ρυθμό μέχρι τη σαξοφωνιά, για μένα ήταν το highlight. Εύγε αφεντικό!
    1 βαθμός
  17. Συγχαρητήρια αφεντικό! Πολύ ωραία δουλειά στο γνώριμο ύφος που μας έχεις συνηθίσει. Καλοτάξιδο! Συγχαρητήρια και στους συμμετέχοντες!
    1 βαθμός
  18. εξαιρετική δουλειά και παραγωγή. Μπράβο
    1 βαθμός
  19. Καλοταξιδο αρχηγε, ωραιοτατο!
    1 βαθμός
  20. Πω πω λέμε, νιώθω πολύ ταπεινός για να το σχολιάσω. Αν το άκουγα σε κάποια βραδινή εκπομπή (πχ Ιωσήφ Αβραάμογλου) θα έλεγε "που πάει και τα βρίσκει ο άτιμος" και θα έβγαζα ΑΜΕΣΩΣ κινητό να το σαζαμάρω! Άκουσα όλη την Αμερική μέσα του και ενθουσιάστηκα. Γράφω με ένα μεγάλο χαμόγελο ακούγοντάς το.
    1 βαθμός
  21. Τι κομματάρα είναι αυτό το 52km!!! Προχωράω και στα υπόλοιπα. Ένα μεγάλο μπράβο. Καλή επιτυχία στο άλμπουμ.
    1 βαθμός
  22. Καλό ταξίδι.συγχαρητηρια! Καλοταξιδο
    1 βαθμός
  23. Τι φιούζον, αλλά και παράλληλα αισθαντικό αγόρι αυτός Yameth ? Αλλά με ένα funky crisp παίξιμο - σαν τραγανό πρωινό κουλούρι! Προσωπικά γνωρίζω το κομμάτι, (52km) αλλά αυτή είναι η καλύτερη - so far- εκδοχή του. Ωραία και η "καραμούζα", και ο ήχος της κιθάρας to the point. Μπράβο Γιάννη.
    1 βαθμός
  24. Ακουγοντας το ολο μπορω να πω πως κ τα 5 κομματια ειναι δυνατες στιγμες Ακουγοντας κ τον Γιωργη σε αλμπουμ πρωτη φορα συγκινηθηκα!
    1 βαθμός
  25. Συγχαρητήρια! Καλοτάξιδο! Καλά το 52 km γαζώνει. Άααααλλλη φάση...
    1 βαθμός
  26. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε τους "Sharp eleven". Είναι δύο Βέλγοι (αν δεν κάνω λάθος) απίστευτοι μουσικοί, έχουν κανάλι στο youtube, και ανεβάζουν τα transcriptions που κάνουν οι ίδιοι. https://www.youtube.com/channel/UCyDW--JiQ31af4zPaNqKotQ/videos Τώρα λοιπόν δίνουν όλα τα transcriptions τους δωρεάν, από το site τους (μέχρι τώρα ήταν επί πληρωμή). https://www.sharpelevenmusic.com/transcriptions Είναι πάνω από 150 και είναι απίστευτα (ήδη τα κατέβασα όλα). Μην τα χάσετε.
    1 βαθμός
  27. Το θέμα δεν είναι τι θα αγόραζα εγώ, το θέμα είναι η "συγγένεια" που έχουν τα δύο synths. Όταν το ονομάζεις GAIA 2, οι κάτοχοι του original GAIA περιμένουν ένα ανάλογο και πιο προηγμένο synth, δεν περιμένουν ένα εντελώς διαφορετικό synth. Η σειρές Motif & MO πχ της Yamaha, όλα τα μοντέλα σε αυτές είχαν την ίδια sound engine, με το κάθε νέο μοντέλο να "χτίζει" πάνω σε αυτήν προσθέτοντας της μεγαλύτερες δυνατότητες. Το original Motif για παράδειγμα διέθετε 1,309 waveforms στην AWM2 engine του, ενώ το τέταρτο και τελευταίο μοντέλο της σειράς, το Motif XF, διέθετε φυσικά την ίδια engine αλλά με 8 αντί 4 elements και 3,977 waveforms, ανάμεσα στα οποία υπήρχαν όλα τα waveforms των προηγούμενων Motif μοντέλων. Και αυτό δεν γινόταν μόνο με τα waveforms, γινόταν και με τα arpeggios και τα εφέ και διάφορα άλλα. Κάθε νέο μοντέλο ήταν βασισμένο στο παλιό, και φυσικά όλα τα μοντέλα έφεραν τη λέξη Motif στην ονομασία τους. Όλα αυτά μεταφέρθηκαν και στο Montage. Με το GAIA 2 δεν υπάρχει απ'οτι βλέπω καμία σχέση με το original GAIA, το original ήταν (ψιλό-) VA και το GAIA 2 είναι κάτι ανάλογο του System-8, κουβαλάνε παρόμοια αρχιτεκτονική η οποία μπορεί να φορτώσει νέες sound engines/clones παλαιότερων synths της εταιρείας. Καμία απολύτως σχέση λοιπόν με το original GAIA, γι αυτό και απορώ γιατί ονόμασαν το νέο synth GAIA 2.
    1 βαθμός
  28. Συνυπολογίζοντας πως θα χρησιμοποιηθεί με DAW και όχι για να παίξει σε σχήμα σαν να είναι αρμόνιο, οι δυνατότητες part και πολυφωνία είναι αδιάφορες. Μέσω του DAW θα γράψεις άπειρα πράγματα, άπειρα parts και άπειρη πολυφωνία, από τότε το συνυπολόγισαν. Το μόνο τους λάθος και μάλλον για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά για την εποχή, ήταν το πόσα MB μνήμης RAM για το θέμα των samples. 50 είναι λίγα, αλλά δεν είναι και λίγα αν το δεις και λύνεται με το να φορτώσεις άλλο project από το εξωτερικό μέσο, δηλαδή να έχεις άπειρα patch list. αλλά τι γράφω τώρα. Εδώ μιλάμε για το Gaia. Δεν υπάρχει σύγκριση με τα δυο αυτά για να γράφω. Απλά μοιράζονται κοινά VA και analog modelling στοιχεία και παρεμφερή λογική structure και είναι στην ίδια οικογένεια. Είναι ROLAND, είναι ξαδέλφια ?
    1 βαθμός
  29. Μία ώρα και 11 λεπτά?? Μία ώρα και 11 λεπτά βίντεο ρε Cos?? Μία ώρα και 11 λεπτά δεν θα καθόμουν να δω βίντεο ούτε για το νέο Montage.?
    1 βαθμός
  30. Αν και με καθυστέρηση μιας δεκαετίας, (τουλάχιστον) βρήκα την αφορμή να βάλω σε μια τάξη την καθημερινότητα μου και να κυκλοφορήσω το mini album μου Yameth - At last, με ανάλογη φωτογραφία της εποχής εκείνης φυσικά (να λείπουν τα σχόλια). Πρόκειται για 5 κομμάτια "from rock to atmospheric new age with just enough jazz to cross genre" στα οποία παίζω όλα τα όργανα αλλά τη μεγάλη διαφορά κάνουν οι καλοί μου φίλοι που χωρίς να έχουν συναντηθεί ποτέ μεταξύ τους, σε βάθος χρόνου βοήθησαν να γίνει η δουλειά αυτή ξεχωριστή και να της δώσουν χρώμα. Πρόκειται για τους Νίκο Σταμούλη, Δημήτρη Πλαγιάννη, Γιώργο Γεώργα (guess who) και Γεώργιο Μεταλληνό, όλοι τους καλύτεροι των καλύτερων και τους ευχαριστώ θερμά που μου έκαναν την τιμή. Τα κομμάτια ηχογραφήθηκαν στα Βριλήσσια, Ψαθόπυργο, Πάτρα, Κυψέλη και στο Καλιάνι σε βάθος μιας εικοσαετίας! Εχουν ενορχηστρωθεί σε 3-4 διαφορετικές εκδοχές το καθένα (ο ορισμός της αποφασιστικότητας είμαι) και αυτές είναι απλά αυτές που είχα πανω-πάνω χωρίς απαραίτητα να είναι και οι καλύτερες. Δεν ξέρω πως θα το κάνω και αν θα τα καταφέρω να μαζέψω τους ορίτζιναλ μουσικούς αλλά η μεγάλη μου χαρά θα έρθει όταν θα τα παίξω ζωντανά μιας και τα κομμάτια είναι φτιαγμένα γι αυτό. Είναι το ύφος βλέπετε. Το ελπίζω πάντως και θα το προσπαθήσω γιατί εγώ θα χαρώ πιο πολύ. At last by Yameth
    0 βαθμοί
  31. Διπλη αφορμη για αυτο το θεμα. Η μια ειναι η συζητηση που για πολλοστη φορα εχει ανοιξει στλ Αγγλοφωνο καταγωγι, περι της συγκρισης του ηχου μεταξυ software και hardware. Φυσικα δεν εχει και τοσο νοημα ολο αυτο ΑΛΛΑ μου εκανε ΤΡΟΜΕΡΗ εντυπωση οτι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφια των χρηστων πλεον θεωρουν οτι οι διαφορες ειναι μηδαμινες. Παλαιοτερα υπηρχε αυτη η βεβαιοτητα, εν μερη δικαιολογημενη, οτι το hardware υπερεχει ξεκαθαρα ηχητικα. Πλεον οι διαφορες εντοπιζονται σε θεματα interface, και ακομα και φανατικοι analogheads θεωρουν οτι οι ηχητικες διαφορες ειναι ελαχιστες. Αυτη ειναι η μια αφορμη, και μια αλλη ειναι μια διασκευη του terminator που εβαλε ο Waterfall στο θεμα με το montage. Ειναι ωραια φαση, βαζεις καπακι το κανονικο και δεν μπορεις παρα να θαυμασεις το που εχει φτασει η τεχνολογια. Enjoy! Ενα ωραιο τρολαρισμα: Και το αρχιτρολαρισμα: ΑΦΤΑ ΕΙΝΑΙ! ?
    0 βαθμοί
  32. Από τους stock High Gain κεραμικούς που είχε με τον απαράδεκτο neck μαγνητη (ο bridge ειναι οκ και αυτοi που παίζουν με Rickenbacker με αυτους τους μαγνητες, παίζουν σχεδον αποκλειστικα στην bridge θεση...for a reason) σε υπέροχους Creamery Vintage Alnico Toasters. O Βρεττανός ξέρει πολύ καλά τι κάνει....και ευτυχως δηλ. γιατι δεν υπαρχει αλλος να φτιαχνει τετοιους μαγνητες, (οι toasters της Rickenbacker ειναι λιγοτερο καλοι και κανουν 200 ευρω ο ΕΝΑΣ).... Στο κλιπΣ πρωτος ειναι ο High Gain & δευτερος ο Toaster σε ολες τις θεσεις αρχιζοντας απο bridge μετα middle και τελος neck σε ολα τα θεματα. ricky pups.mp3
    0 βαθμοί
  33. Α γεια σου ρε Μάνο, πες τα εσύ γιατί εμένα δεν με ακούνε. Άμα βάλει ash, θα πρέπει να πάρει και μια τέτοια μετά όταν πάει να το σηκώσει.
    0 βαθμοί
  34. Κι εγώ το ίδιο νόμιζα. Σκέφτηκα ότι θα παράγγειλε πίτσες, και του έφεραν άλλα αντ' άλλων, ή ότι είχαν μισοφαγωμένο κομμάτι μέσα.
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Παντως επρεπε να βαλεις αλλο τιτλο ρε Dim. Τον βλεπω στα θεματα και νομιζω οτι θα πουμε για παπακια, στις 2 πιτσες συν μια δωρο κλπ
    0 βαθμοί
  37. Μου αρέσει το πόσο εύκολα και άμεσα είναι τα πράγματα στο DistroKid αλλά το μόνο που με σταματάει είναι το ότι αν σταματήσεις να πληρώνεις, στα κατεβάζουν όλα - και το Legacy feature είναι ακραία κακό (έτσι λένε). Άσε που, αν πληρώνω 20 χρόνια... 1oν, θα υπάρχει το DistroKid σε 20 χρόνια? Τώρα θα μου πεις... σε 20 χρόνια θα υπάρχει Spotify, Apple Music, YouTube, κτλ? Δε ξέρω. Αλλά αν μετά από 20 χρόνια σταματήσω να πληρώνω, θα σταματήσει να υπάρχει και η μουσική μου? Σκέψεις... Από την άλλη, υπάρχουν και Distributors όπως το EmuBands που δεν είναι πολύ γνωστά, αλλά πληρώνεις μια φορά, ανεβαίνει για πάντα, και έχεις το 100% από τα πάντα. Απλά το να ανεβάσεις κάτι έχει πολύ μεγαλύτερη τιμή από όλα τα υπόλοιπα.
    0 βαθμοί
  38. Ε, σε ελάχιστους απευθύνεσαι Κώστα μου. Επίσης, όχι δε χρειάζεται κανένας ειδικός εξοπλισμός. Τέλος πάντων, έτσι είναι αν έτσι νομίζετε (επιρροή από τον Σαίξπηρ που έριξε πρόσφατα ο manos). Δεν είναι ιατρικό το ζήτημα. Θυμήσου την εποχή που όλοι μίλαγαν καλύτερα. Τώρα δε μιλάνε, γιατί συνήθισαν ότι είναι αρκετό αυτό που έχουν να δώσουν.
    0 βαθμοί
  39. Τη διαφορα δεν την κανει ουτε το wav με το mp3, ουτε καποιος "ενισχυτης οργανων" Τη διαφορα την κανει η εξελιξη της τεχνολογιας. Το ιδιο αλλωστε ισχυει και στο εξελισσομενο hardware, ιδιο ηχο βγαζει το montage m και ιδιο το dx7; ? Η εξελιξη των επεξεργαστων επιτρεπει πιο εξελιγμενους ψηφιακους αλγοριθμους, οι οποιοι πλεον ειναι συγκρισιμοι με τους hardware αλγοριθμους, αλλα επιτρεπουν και την ΠΟΛΥ πιστοτερη εξομοιωση του αναλογικου σε σχεση με το παρελθον. Αλλωστε το να ακουγαν ολοι καλυτερα στο παρελθον, και τωρα να κουφαθηκαν δε στεκει.
    0 βαθμοί
  40. Το ειδα βεβαια. Τι νοημα εχει να σας βαζω βιντεα χωρις να τα δω? επειδη ειδα εναν τιτλο? Απλα απο ενα σημειο δεν ηξερα αν με κουραζουν ολα τα συγχρονα βιντεο το ειδους που εξοικονομουν κάθε δευτερόλεπτο ή αν εχω παθει καποιου ειδους computing deficiency. Νομιζω καλο ειναι να ξερουν οσοι στρημαρουν Το tunecore το ξερω και γω. Προτεινεται απο το google μαζι με τα αλλα δυο ιστοτιμα
    0 βαθμοί
  41. Όλα πολύ ωραία.? Το Dallas τα σπάει.? Όσο για το cover των Metallica, τι να πω? Ακόμα και το EZ Drummer παίζει καλύτερα απ'τον ντράμερ τους. θα μου πειτε, εδώ ακόμα κι εγώ παίζω καλύτερα απ'τον ντράμερ τους, κι ας μην ξέρω ντραμς...?
    0 βαθμοί
  42. Κάποια θέματα ακόμη που μου ήρθαν όταν κοιμόμουν... Έχω ακούσει για το Creative Commons. Τι είναι τούτο πάλι; To Creative Commons είναι μία δημιουργία ενός δικηγόρου στην προσπάθεια να θεσπίση κάποιους "κανόνες" σχετικά με το τι δίνει κανείς στο Ιντερνετ, πως το δίνει, τι κρατάει, κλπ... Δεδομένου ότι πρακτικά ότι μπαίνει στο Ιντερνετ είναι εξαιρετικά ευάλωτο, δεν είναι παράλογο να υπάρχουν κάποιοι κανόνες. Έτσι αν πάει κανείς στον ισότοπό τους, μπορεί να δει τι παίζει: http://creativecommons.org/ Υπάρχει όμως ένα ΣΟΒΑΡΟΤΑΤ πρόβλημα με όλες τις άδειες. ΟΛΕΣ περιέχουν την ιδέα ότι το έργο τέχνης που έχει CC license το έχει για ΠΑΝΤΑ. Και ΟΛΕΣ έχουν την ιδέα του redistribution (αναδιάδοσης ας πούμε). Παράδειγμα: Κάνω ένα mp3 και βάζω ένα CC License. Μετά το κατεβάζει κάποιος, με δεδομένη την άδεια. Εγώ αλλάζω γνώμη και θέλω να πουλάω το mp3 αλλά αυτός που το κατέβασε έχει ήδη το αρχείο, με την αρχική άδεια που του δίνει (ΠΑΝΤΑ) το δικαίωμα να συνεχίσει να προσφέρει ο ίδιος τσάμπα το mp3 σου. ΔΕ μπορείς να ανακαλέσεις μία CC license! Άρα τεράστια προσοχή! Γιατί μπορεί να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα. Μου έκλεψαν το ρυθμό του τραγουδιού μου στα ντράμς/μου έκλεψαν την ενορχήστρωσή μου/μου έκλεψαν την αρμονική συνέχειά μου Τι να κάνουμε... έτσι είναι η ζωή. Ρυθμοί στα ντραμς, ενορχηστρώσεις και συνέχεια συγχορδιών ΔΕΝ έχουν copyright. Δε μπορείς να κάνεις καταγραφή ότι είναι δική σου η ιδέα έγχορδα και από πάνω φλάουτο! Δε γίνεται! Το ίδιο και με τη ντράμς. Δε μπορείς να κάνεις καταγραφή ότι τα 4/4 με hi-hat στα 8α και μπότα στο 1-3 είναι δικό σου! Είναι όλου του κόσμου! Γιατί; 1. Γιατί είναι περιορισμένα μέσα. Πόσους τρόπους να παίξεις ντράμς υπάρχουν στο Δια ρε παιδιά; Πόσοι τρόποι να ενορχηστρώσεις υπάρχουν; Πόσα κομμάτια υπάρχουν με Ντο, Σολ, Λα-, Φα (τα γνωστά βίντεο διακομώδισης είναι γνωστά)... (Για αυτό και ιδέες στα έγχορδα των Ligeti, Pederecki κλπ χρησιμοποιούνται κατα κόρον από την αρχή: Γιατί ήταν ιδέες ενορχήστρωσης και ΟΧΙ μελωδικές ιδέες!) 2. Γιατί πιθανότατα το έχει κάνει κάποιος άλλος από παλιά, και άρα είναι χωρίς copyright. Ο Beethoven έχει κάνει πολλά κόλπα που βρίσκουμε σήμερα. Και έχει πεθάνει τόσο παλιά, και η πατρότητα των έργων του ΔΕΝ αμφισβητήτε. Άρα αφού η μουσική του είναι ελεύεθρη, το ίδιο και οι ιδέες του. Θέλω να χρησιμοποιήσω κάποια λούπα από άλλο τραγούδι. Μπορώ; Ομολογώ ότι εδώ δεν είμαι σίγουρος, αφού δεν κάνω sampling, αλλά έχω μια εντύπωση ότι πρέπει να είναι πολύ μικρό το δείγμα (1-2 δευτερόλεπτα το πολύ) για να το χρησιμοποιήσει κανείς. Αλλιώς χρειάζεται άδεια. Ναι αλλά εγώ θέλω να χρησιμοποιήσω μία ηχογράφηση με έργα Bach. O Bach δεν έχει πνευματικά δικαιώματα, έχει; Ο Bach δεν έχει, και μπορεί κάλιστα μία μουσική να είναι χωρίς δικαιώματα, αλλά να έχουν δικαιώματα οι συντελεστές της ηχογράφησης! Μάλιστα υπάρχει και δικαστικό προηγούμενο στην Αγγλία με την (θαυμάσια κατα τα άλλα) εταιρία Hyperion που έβγαλε παλιά μουσική (16ου αιώνα) βασισμένη σε παρτιτούρες, που είχε συντάξει ένας καθηγητής πανεπιστημίου. Ο καθηγητής ζητούσε δικαιώματα γιατί είχε βάλει αριθμημένο μπάσο, κλπ... Η εταιρία χειρίστηκε το θέμα πολύ άσχημα και παρα λίγο να κλείσει τελικά (από τις κουταμάρες που έκανε στο δικαστήριο...) (link: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperion_Records) Άρα και πάλι προσοχή. Φυσικά στις 99% των περιπτώσεων που βλέπουμε (να ανεβάσω στο youtube covers? κλπ) ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα... Δε πρόκεται να γίνει κάτι, κανείς δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα. ΑΝ τα βίντεό σας φτάσουν να έχουν 2,000,000 views τότε τα ξαναλέμε, αλλά για την ώρα δεν ξέρω Έλληνα στο νοιζ που να έχει βίντεο με τόσα views... Χαλαρά λοιπόν... Τελικά τα πράγματα είναι σκατά! Δε θα ανεβάσω τίποτε στο Ιντερνετ για να είμαι ήσυχος! Εσύ θα χάσεις. Η χαρά του να μοιράζεσαι, να μαθαίνεις από τους όμοιούς σου δεν έχει προηγούμενο, ακριβώς λόγω του Ιντερνετ. Ναι υπάρχει ένας απειρόελάχιστος φόβος να σου κλέψουν το αριστούργημά σου. Αλλά δηλώνω υπεύθυνα ότι δε νομίζω ότι έχω γράψει ποτέ κάποιο αριστούργημα και ούτε κι εσύ. Τα αριστουργήματα βγαίνουν 10 το χρόνο, όχι 100 την ημέρα! Εννοώ ότι αυτό που εσύ εννοείς αριστούργημα μπορεί και να είναι, εσύ ξέρεις. Αλλά συνήθως είναι "απλά" ένα ωραίο τραγούδι/κομμάτι και είναι κρίμα να χάνουμε κι εμείς, κι εσύ την δυνατότητα να το ακούσουμε... Το ανεβάζεται στο νοιζ (που με χαρά σας δίνει τον χώρο να ανεβάσετε αρχεία) και όλα καλά. Το νοιζ ΔΕ θα σας πάρει το κομμάτι! Μη φοβάστε! Χαλάρα λοιπόν...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...