Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2362


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


  4. Κβαντική Διεμπλοκή

    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1628


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/26/23 σε Αναρτήσεις

  1. Όταν είχα πει ότι ο @shelter γράφει πάντα μια ιστορία που αξίζει να την διαβάσει κανείς, κάτι ήξερα. Γιασάν του μάγκα. Αργύρη δίνεις ρέστα. Ευχαριστούμε.
    3 βαθμοί
  2. Σεμινάριο! Είναι μπελάς το να γράφεις αναλυτικά τις λεπτομέρειες, το πώς σκέφτεσαι και το γιατί, αλλά πραγματικά έτσι δίνεις φοβερές πληροφορίες και μαθαίνεις κόσμο και κοσμάκη! Ευχαριστούμε @shelter!
    2 βαθμοί
  3. Ωραίο βίντεο. Τα covers της Blue Note είναι το ίδιο θρυλικά με τα άλμπουμς της.?
    1 βαθμός
  4. Μετά από τόση δουλειά λογικά αυτό το καρβέλι ψωμί πρέπει να κοστίζει 1000 ευρώ. Ωραίος.
    1 βαθμός
  5. Buenos Dias compañeros Εδώ και κανα δυο εβδομάδες δουλεύω πάνω σε κάτι καινούριο εν είδει πειράματος που ήταν πιθανό να έχει αμφίβολα αποτελέσματα. Στην Ιταλία δουλεύουν ένα είδος προζυμιού που ονομάζεται lievito madre. Αυτό είναι ένα σφιχτό προζύμι αναερόβιας προετοιμασίας που ξεκινά απο μια φρουτομαγιά. Δίνει εντυπωσιακή διόγκωση, άρωμα φρούτου και σπογγώδη υφή και είναι η βασική πρώτη ύλη του πανετόνε (το πανετόνε είναι το κόσμημα της αρτοποιίας). Οι φρουτομαγιές είναι μυκητες απο αλκοολική ζύμωση που γίνονται απο φρούτα κυρίως (αλλά και λαχανικά με σακχαρα), νερό και ελάχιστη ζάχαρη. έκοψα δύο μήλα σε κύβους και τα έβαλα σε αποστειρωμένο βάζο με νερό και λίγη κρυσταλική ζάχαρη. Το έκλεισα και το ανακίνησα δυνατά ωστε να μήλα να χτυπήσουν στα τοιχόματα και να βγάλουν ζουμί. Στη συνέχεια το έκλεισα χαλαρά (ωστε να επιτρέπει στο διοξείδιο του άνθρακα να διαφεύγει απο το βάζο και να μη σκάσει ή να μουχλιάσει). Επαναλάμβανα τη διαδιακασία με το κούνημα 3-4 φορές τη μέρα και σε 3 ημέρες είχα αρχισει να έχω ξινισμένη οσμή και φυσαλίδες σαν ανθρακικό στο υγρό μου. Σούρωσα το υγρό απο τα μήλα και πήρα μια μικρή ποσότητα απο το υγρό και την ανακάτεψα σε νέο αποστειρωμένο βάζο με αλεύρι ολικής άλεσης σε ιση ποσότητα. Μετα απο 8 ώρες είχα μια μικρή δραστηριότητα απο μυκητες και έτσι πήρα λίγο απο μειγμα αυτό και το ανακάτεψα με νερό και αλεύρι σε αναλλογία 1-4-4. Σε 8 ώρες είχα μια τρελή διόγκωση αλλα οσμή που δε μου άρεσε πολύ γιατι μυριζε σαν μήλο που έχει αρχισει να χαλάει. Συνέχισα να το ταίζω αδειάζοντας το βάζο και κρατώντας πάντα μια μικρή ποσότητα και ανακατεύοντας συνεχώς με αλεύρι και νερό σε 1-4-4 ανα 8 ώρες. Μετά απο μια εβδομάδα είχα ένα ικανοποιητικά δυνατό προζύμι που δεν ειχε ασχημη μυρωδιά. Χθές το απογευμα σκεφτόμουν να κάνω μια δοκιμή προσπαθώντας να μιμηθώ το ψωμί του χωριού όσο μπορώ. Την περασμένη Κυριακή πηγαίνοντας πέρασα έξω απο το μύλο στη Χαιρώνεια και είδα μισάνοιχτη την πόρτα. Επιτόπου αναστροφή και μπήκα μέσα αλλά δε βρήκα κανέναν... Ειδα λευκο καπνό απο τους ελαιώνες και σκέφτηκα ότι μαζεύουν και κάποιος παίζει να ειναι στο ελαιοτριβείο δίπλα. Τελικά ήταν και φόρτωσα 2 25κιλα τσουβάλια. Ενα ολικής και ένα σκληρό Μ, καθώς και λιγο σιμιγδάλι. Εκανα λοιπόν μια μείξη απο 85% σκληρό τύπου Μ (κίτρινο αλέυρι), 10% σιμιγδάλι και 5 αλεύρι καλαμποκιού ίσα ίσα για το άρωμα. Τα ανακάτεψα με νερό και τα άφησα 30 να αυτολυθούν αλλά όταν έπιασα το μειγμα και το τράβηξα για να δω αν εχει ελαστικότητα απογοητεύτηκα. Σκιζόταν. Αποφάσισα να μην το βάλω κάτω και έριξα το προζύμι, απλά έβαλα λιγο παραπάνω απο ότι συνήθως γιατι σκεφτομουν οτι εχει χαμηλωσει η θερμοκρασια πια και θα θελει λιγη ενισχυση. Τα ανακάτεψα με το χέρι αρχικά αλλά επειδή δεν έβγαινε οπως το ήθελα (και βαριόμουν) το έριξα στο μιξερ με το γάτζο και σε 2' ειχα μια ωραια ανακατεμένη ζύμη που ειχε τυλιχτει ωραια γύρω απο το γάτζο. Στη συνέχεια διέλυσα αλάτι σε ελάχιστο νερό και το ενσωμάτωσα καθώς και λίγο ελαιόλαδο για τη γαλακτοματοποίηση. Η εικόνα έδειχνε ομογενοποιημένη αλλά πλαδαρή... Αποφάσισα να το τυλιζω με ναυλον σακούλα για να κάνω μικροκλίμα υγρασίας και το άφησα τυλιγμενο σε μια κουβέρτα για 45'. Μετά εξακολουθούσε να φαίνεται πλαδαρό αλλά όταν τράβηξα τη ζύμη είχε πλέον ελαστικότητα. Έτσι έκανα 8 διπλώματα απο όλες τις μεριές, το τύλιξα πάλι και το ξανάφησα αλλα 40'. Τώρα λιγο καλύτερα πάλι, καλύτερη υφή και ελαστικότητα. διπλωσα ακομη 7-8 φορές και το τύλιξα στη σακούλα και το άφησα 1.5 ώρα αυτή τη φορά. Το ζυμάρι μετά απο 1.5 ώρα είχε απλώσει λίγο. Το έριξα στον πάγκο και το άπλωσα όσο αισθανόμουν ότι μπορούσα εκμεταλευόμενος την ελαστικότητα χωρις να σκιστεί η ζύμη. έφτιαξα ένα παραλληλόγραμμο περίπου ίδιου πάχους και διπλωσα τη ζύμη σαν χαρτι Α4 που το βάζουμε σε φάκελο (διπλωμα στα 3 οπως οι λογαριασμοι της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ). Στη συνέχεια έπιασα την άκρη της ζύμης και τραβώντας ελαφρά άρχισα να τυλίγω προς τα μέσα κάνοντάς την ένα ρολό που στη συνέχεια έπλασα σε μπάλα προσπαθώντας να μη το πιέσω πολύ και χαλάσω την αεροκυψέλωση που ήδη είχε δημιουργηθεί μέσα της. Πασπάλισα γενναία με αλεύρι καλαμποκιού γιατί πλάθοντάς το η ζύμη άρχισε να κολλάει λίγο και το αλεύρι καλαμποκιού λόγω απουσίας γλουτένης δεν απορροφάται απο τη ζύμη και δε θα κολλούσε. Αναποδογύρισα τη ζύμη με μια χούφτα και την έβαλα σε ένα καλαθάκι τραβόντας και κλείνοτάς την όσο πιο σφιχτά μπορούσα. Στη συνέχεια έβαλα το καλαθάκι σε σακούλα και στο ψυγείο κατα τις 20:30. Είχα σκοπό να ξυπνήσω κατα τις 7 αλλά στις 5 άνοιξαν τα μάτια μου και μου είχε μπει στο μυαλό ότι θα μου ξεφύγει χρονικά η ωρίμανση. Σηκώθηκα και άναψα κατευθείαν το φούρνο με τη γάστρα μέσα. Έβγαλα να δω το ζυμάρι, το πιεσα λιγο με το δάχτυλο και είδα ότι η ζύμη επανερχόταν σχετικά αργά πράγμα που σημαίνει οτι όντως ήταν κοντά στο να ειναι έτοιμο. Έτσι αποφάσισα να ψήσω στις 6 μετά απο μια ώρα προθέρμανση φούρνου. Υπάρχει ενας εμπειρικός κανόνας για να ξέρουμε σε τι στάδιο βρίσκεται η ωρίμανση της ζυμης. Πιέζουμε με το δάχτυλο τη ζύμη λιγο και εαν επανέρχεται γρήγορα θέλει και άλλη ωρίμανση. Εαν επανέρχεται αλλά αργά, ειμαστε έτοιμοι. Εαν δεν επανερχεται και μένει βαθούλωμα εκει που βάλαμε το δάχτυλο, το αφήσαμε πάρα πολύ ώρα και δε θα φουσκώσει. Επίσης όταν ψηθεί θα εχουμε μεγάλα κενά μεταξύ ψίχας και κόρας σαν να ξεκολλάει η κόρα απο το ψωμι. Στις 6 αναποδογύρισα το καλάθι με τη ζύμη σε μια λαδόκολλα και είχα ενα ελάχιστα διογκωμένο ζυμάρι αλλά με καλή συνεκτικότητα. Καθώς ήταν ακόμα κρύο απο το ψυγείο, το χάραγμα με το ξυράφι έγινε ωραίο και ευκολο χωρις να κολλήσει πουθενά. Το ζυμάρι μεταφέρθηκε στη γάστρα όπου ψηθηκε με κλειστή γάστρα και ελάχιστη υγρασία μέσα της για 20'. Στη συνέχεια άνοιξα τη γάστρα (η στιγμή της αλήθειας) και διαπίστωσα ότι είχαμε ένα αρκετά καλό oven spring λόγω του ότι η ζύμη είχε εξωτερικά ξεραθει στο ψυγειο αλλά η υγρασία που ήταν μεσα εξηλθε ως ατμος με βία απο τον καυτο φούρνο και σήκωσε ωραία τη ζύμη. Η διόγκωση έγινε μεν αλλα σε λογικά πλαίσια όπως το ψωμι που είχα ποστάρει εδώ πριν λιγο καιρο. Συνεχισα το ψησιμο αλλα 30' αλλά χτύπησα τον πάτο και ο ήχος δεν ήταν αρκετά "κουφιος" έτσι το άφησα 10' ακόμη. Το αποτέλεσμα βγηκε απο το φούρνο στις 7 οπως γινεται στους φούρνους! Ευτυχώς που μου έκοψε και σηκώθηκα νωρις γιατι τα κιτρινα άλευρα έχουν πολύ πιο σύντομους χρόνους ωρίμανσης απο τα λευκά και μαζι με το σιμιγδάλι ακομα πιο πολυ. Αργότερα θα ποστάρω φωτογραφίες και απο το εσωτερικό καθώς και συμπεράσματα απο τη δοκιμή. Ρουστίκ ψωμι. P.s Δεν έχω ξεχάσει τα παιδιά που μου έχουν ζητήσει να δείξουμε από την αρχή ένα απλό ψωμί, θεωρώ ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα το έχω φτιάξει.
    1 βαθμός
  6. Είπαμε, αδάμαντες της Blue Note.?
    1 βαθμός
  7. ΑΦΤΟ που κάνει ο Γιώργαρος, κάποιοι το βαφτίζουν "honest reviews" που και πάλι δεν είναι τόσο honest. Honest είναι αυτό που κάνει ο Γιώργαρος, σε βάθος χρόνου να το ψάχνει, να το στίβει, να το τρώει στη μάπα, και να ποστάρει πραγματικό πράγμα υπό πραγματικές συνθήκες, πλήρως διαφανείς και σχετικά προσιτές θεωρώ. (δεν είναι ότι έχει τίποτα μιλέννια προενισχύσεις και τίποτα μάνλευ μάσσιβ πάσσιβ να περνάει το hotone και μετά να μας λέει, ααα ακούστε, δεν έχει "κάτι" ο ήχος;?)
    1 βαθμός
  8. Και μετά τα ψωμιά και τα προζύμια, ρίχνουμε και ένα αρνί με πατάτες, καρότα, κολοκυθάκια και μια γλυκοπατάτα στη γάστρα. Το αρνί το έχω μαριναρει με ξύδι (ποντιακή επιρροή) και δε μυρίζει καθόλου. Επίσης στη συνέχεια πασαλειφθηκε με βενεγκρετ με μυρωδικά (θυμάρι, δεντρολίβανο, ρίγανη). Ψήσιμο 3 ώρες με γάστρα κλειστή και 20' ανοιχτή έτσι για την κρούστα.
    0 βαθμοί
  9. Λοιπόν, Πάνω εγώ, κάτω ο φούρνος του χωριού. Έχω λίγο πιο σκούρο χρώμα επειδή το προζύμι ήταν ταισμενο με αλεύρι ολικής άλεσης. Επίσης έχουμε διάφορα στην κόρα. Η δική μου είναι λεπτή αλλά τραγανή, λόγω μεγαλύτερης θερμοκρασίας προφανώς σε λίγο χρόνο. Κάτω έχει πιο χοντρή αλλά πιο μαλακή κόρα γιατί πρέπει να εψησε κάπου μεταξύ 210-220 για πιο πολλή ώρα. Επίσης ξέχασα το σουσάμι... Στην δεύτερη φωτογραφία είναι τα προζύμια που λέγαμε. Τώρα θα φάνε το βραδινό τους. Είναι τα νέα μου κατοικίδια.
    0 βαθμοί
  10. Orange Rockreverb Orange Rockreverb.mp3 Diezel VH4 Diezel VH4.mp3 Engl savage 120 Engl savage 120.mp3
    0 βαθμοί
  11. Wayne Shorter - The Soothsayer Wayne Shorter - tenor sax Freddie Hubbard - trumpet James Spaulding - alto sax McCoy Tyner - piano Ron Carter - bass Tony Williams - drums Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στις 4 Μαρτίου 1965 αλλά κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1979. Το cover που βλέπετε στο βίντεο είναι της Ιαπωνικής έκδοσης του 1979. Το cover της Αμερικανικής έκδοσης είναι για τα πανηγύρια και δεν θυμίζει καθόλου Blue Note.? Ευτυχώς οι καλόγουστοι Τζαπανέζοι έσωσαν την κατάσταση. Το άλμπουμ πάντως είναι κο-ρυ-φή.?
    0 βαθμοί
  12. Εδώ έχει απλά συννεφιά και κρύο. Ότι πρέπει δηλαδή.
    0 βαθμοί
  13. Έβλεπα χτες τον καιρό στις ειδήσεις στην tv και στο κινητό μου για τη σημερινή ημέρα και ετοιμαζόμουν να φτιάξω κιβωτό.? Πάντα ξεχνάω βέβαια ότι η Χαλκίδα έχει τον δικό της παλαβό καιρό και συνήθως οι προβλέψεις της ΕΜΥ δεν την αφορούν και πολύ. Έτσι και σήμερα, ο καιρός είναι απλά συννεφιασμένος και την περισσότερη ώρα υπάρχει ηλιοφάνεια, κι όσο για κρύο? Εδώ γελάμε.? Χτες το βράδυ μόνο είχαμε κάνα 3ωρο με πολύ δυνατούς ανέμους και ψιλοβροχή, και αυτό ήταν. Σήμερα η μέρα είναι ήσυχη, ο ιστιοπλοϊκός έχει βγει για βόλτα στον Νότιο Ευβοϊκό όπως και χτες, οι γλάροι βολτάρουν ανέμελα από πάνω, οι γάτες παίζουν δίπλα στο παρκάκι και γενικώς, "σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε"...?
    0 βαθμοί
  14. Έχει δουλειά η υπόθεση, αλλά προσωπικά με χαλαρώνει πολύ. Επίσης είναι άλλος ένας τομέας που μπορει να τον εξασκεις 30 χρόνια και συνεχίζεις να μαθαίνεις μέρα με τη μέρα πράγματα.
    0 βαθμοί
  15. Εδώ και κάτι μήνες το ακούω καθημερινά. Frantz Casseus - Haitian Dances Κιθαρίστας από την Αϊτή, δάσκαλός του Mark Ribot. Καταπληκτικό άλμπουμ από τα 50's
    0 βαθμοί
  16. Πεταγομαι off-topic για να σας αφησω αυτο το εξαιρετικο βιντεο σχετικα με τα album covers της Blue Note, enjoy
    0 βαθμοί
  17. E ναι. Έχω αρκετά μεγάλη συλλογή από άλμπουμς της. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι κάποιος μπορεί να περάσει όλη του τη ζωή ακούγοντας μόνο Blue Note. Πολύ και εξαίσιο υλικό για μια ζωή. Το έχω ??
    0 βαθμοί
  18. Άλλο ένα Blue Note. "You've Changed" από τον Dexter Gordon, από το album του "Doin' Allright" του1961. Bass: George Tucker Drums: Al Harewood Piano: Horace Parlan Tenor Saxophone: Dexter Gordon Trumpet: Freddie Hubbard
    0 βαθμοί
  19. Καλά, η Blue Note, είναι η ζωντανή ιστορία της jazz.
    0 βαθμοί
  20. Τι λες τώρα !!!! Έβαλα να το ξανακούσω, να το ξαναθυμηθώ. Τι κομματάρα!!! Εντωμεταξύ είναι και ο καιρός κάπως ... και ταιριάζει απόλυτα ένα 60s jazz καταγώγιο με την διάθεσή μου.
    0 βαθμοί
  21. Wayne Shorter - Fee-Fi-Fo-Fum Wayne Shorter - sax Freddie Hubbard - trumpet Herbie Hancock - piano Ron Carter - bass Elvin Jones - drums Recorded December 24, 1964 and released June 1966.
    0 βαθμοί
  22. Αναμενόμενο. Έχω κάνα 3ωρο τώρα που ακούω Shorter, "ξεσκονίζω" κάποια άλμπουμ του, τα καταχωρώ στο Music Collector και ακούω ταυτόχρονα. Καιρό είχα να ακούσω αυτά τα διαμάντια της Blue Note. Μουσικάρες.? Τώρα ακούω το "Speak No Evil", θα ποστάρω κάνα track από αυτό αργότερα.
    0 βαθμοί
  23. .... που χρησιμοποιεί τέλε, μόνο για τις ανάγκες της φωτογράφησης.
    0 βαθμοί
  24. Εγώ με τελε. Μόνο στο funny stuff πάει αυτή η φωτό.
    0 βαθμοί
  25. Το έκανα!Πλέον είναι στην κατοχή μου <3
    0 βαθμοί
  26. Strat, jmp50 και ένα muffoειδές πετάλι να σπρώχνει. Ωραίος bluesy lead ήχος jmp50muffstrat.mp3
    0 βαθμοί
  27. Καθαρός ήχος VOX, normal channel/bright on, με τέλε. vox sample.mp3 Μέσα στο μιξ με sg (slow bluezz) vox mix.mp3 (αυτοί οι ανεπανάληπτοι t-top βγάζουν σούπερ ήχο)
    0 βαθμοί
  28. Θυμάμαι ήταν 2007, και έμενα Αθήνα. Είχα αγοράσει την πρώτη μου ακουστική (μέχρι τότε μονο κλασική γρατζουνούσα). Πάω στο σπίτι ενός φίλου, και είχε μια ibanez την οποία έπιασα και έπαιξα λίγα μπουζουκοστύλ. Μου έκανε εντύπωση ο μικρός όγκος, το λεπτό μανίκι και μπήκα στην πρίζα. Αγόρασα λίγες μερες μετά, από τον Νάκα του Mall, μια φτηνή yamaha ηλεκτρική και ένα πολυεφέ line6 floor pod. Καθόμουν τα βράδια και έβλεπα το Pulse σε dvd, και μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτή η εισαγωγή, τα σηκώματα με τόσο καλό control και ο χειρισμός γενικότερα. Είχα τυπώσει και ταμπλατούρα να το βγάλω, αλλά δεν το είχα καθόλου με το bend και το παράτησα. Λίγους μήνες μετά δεν την ξανάπιασα την ηλεκτρική (έβγαζα υπερβολικά χαλια ήχο απο το line 6, συνδεδεμένο σε έναν ενισχυτάκο squier 10watt, που τον είχα για το μπουζούκι). Αλλά αυτή η εικόνα του gilmour έμεινε χαραγμένη στο μυαλό μου για πολλά χρόνια. Όπως και η εικόντα του Moore όταν ξεκινά το Parissiane walkways. Έπρεπε να περάσει μια 10ετία για να το αποφασίσω να ξαναπιάσω την ηλεκτρική από την αρχή, με κάποια μαθήματα απο δάσκαλο. Χρειάζεται και μια ωριμότητα το όλο εγχείρημα. Να ξέρεις για ποιον λόγο πιάνεις το όργανο. Εγώ το ξεκίνησα με σκοπό να μάθω να αυτοσχεδιάζω, δηλαδή να μπορώ να παίξω πάνω σε κάποια δεδομενα ακορντα. Και φυσικά να καταφέρω να αποκτήσω τεχνική για να παίξω κάποια κομμάτια από τους guitar heroes, τους οποίους συνεχίζω και τους βλέπω/ακούω με το ίδιο δέος. Ίσως αυτό με σπρώχνει να "ψάχνομαι" καθημερινά.
    0 βαθμοί
  29. Δε ξερω αν ειναι "ιδιος", αλλα σιγουρα ειναι πολυ ταιριαστος κ απιστευτα μαματος ηχος για να παιξεις αυτο το σολο κ αυτο θα επρεπε να σε απασχολει Περα απ'ολα τα αλλα, νομιζω πως ο Γκιλμουρ ειναι με διαφορα η νουμερο 1 επιρροη σου. Οταν παιζεις Γκιλμουρ ακομα κ δικα σου οταν βαζεις κ δεν το παιζεις 100% ειναι ολα spot on.
    0 βαθμοί
  30. Shine on you crazy diamond ήχος. Νομίζω αρκετά πειστικός (έκανα λάθος ρυθμίσεις στο delay, αλλά δεν πειράζει..) shine on you.mp3
    0 βαθμοί
  31. Κοίτα να δεις τώρα που διαφωνώ: Θεωρώ πως αν θες να γράψεις μουσική για πιάνο, δεν μιλάμε καν για συνθεσάιζερ. Ή αγοράζεις ένα πιάνο ή παίζεις με samples. Που συμφωνώ: Σε ένα workstation συμφωνώ πρέπει να έχεις μεγάλη πολυφωνία. Δεν νοείται workstation με 22 νότες πολυφωνία. Το συνθεσάιζερ δεν είναι workstation ούτε πιάνο και δε θα έπρεπε να είναι. Διαφορετικές έννοιες. Το συνθεσάιζερ σαν όργανο προορίζεται για τη δημιουργια ήχων που δε προσφέρουν τα κλασσικά όργανα. Μη κοιτάς τώρα που ήρθε η yamaha το 80 και έμπλεξε τα πράγματα. Τώρα θα ου πεις, είναι νόμος αυτό? Αν δεν έχω τα χρήματα να έχω 10 διαφορετικά όργανα δε θα έπρεπε να υπάρχει η επιλογή? Φυσικά και θα έπρεπε και εδώ έρχεται το workstation όμως όχι το συνθ. Γενικά νομίζω κακώς έχει επικρατήσει η άποψη που θέλει το συνθ να τα κάνει όλα.
    0 βαθμοί
  32. Η μεγαλη πολυφωνια, σε συνδυασμο με τη μεγαλη πολυχρωματικοτητα, μας δινει τη δυνατοτητα να δημιουργησουμε περιπλοκους ηχους με εξτρα κινητικοτητα, ωραια splits με πολλαπλους ηχους για καθε χερι, και αλλα ωραια πραγματα. Βεβαια το Gaia 2 ειναι monotimbral ? οποτε ουτε στον υπνο του ολα αυτα. Οντως αφου ειναι monotimbral δε θελει και μεγαλη πολυφωνια. Μην ασχολεισαι καν Ioan, αν σου αρεσαν οι ηχοι του ή μαζεψε κανα φραγκο παραπανω να παρεις κανα καλυτερο roland hardware, ή χτυπα τα vst της rοland που ειναι καρμπον. Διαφορετικα δες κανα wavestate η κανα modwave της korg, ειναι πιο μπαμπατσικα σε δυνατοτητες.
    0 βαθμοί
  33. Ήρθα τρέχοντας στο forum με το link αλλά με πρόλαβες! Έχει ενδιαφέρον ήχο πάντως για digital. Ειδικά όταν άκουσα τη προσομοίωση του 101 κόλλησα λίγο. Βλέπω και το αναφέρεις για τη πολυφωνία συχνά και μου γεννήθηκε η απορία: Ti τη θες τόση μεγάλη πολυφωνία? Είναι θέμα overlapping στο release ξέρω γω? Η μάλλον να ρωτήσω, πόσα δάκτυλα έχεις?! ?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...