Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      6241


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      4446


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      12244


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/23/23 σε Αναρτήσεις

  1. Απ' όλα αυτά τα γκρινιάρικα, το συγκεκριμένο έχει τη σημειολογική σημασία του, καθώς η λέξη "νεοφιλελεύθερος" εμφανίστηκε στην ελληνική καθομιλούμενη από συγκεκριμένο ιδεολογικό/πολιτικό χώρο, ο οποίος σήμερα θα τύχει ειδικής αφιέρωσης από ´μένα*. Βέβαια, εδώ είναι η όλη ουσία, ότι δηλαδή ο dimsonic δεν αναγνωρίζει στο spotify (και απ'ότι έχω καταλάβει, μάλλον σε κανέναν) να κάνει ότι θέλει με την επιχείρησή του, παρεκτός αν συμμορφώνεται με κάποιο ηθικό πλαίσιο που ταιριάζει στις αντιλήψεις των επινοητών του όρου "νεοφιλεύθερος". Το πόσες ανακρίβειες, συκοφαντίες, υπερβολές θα ειπωθούν είναι αδιάφορο. Θα αγνοηθεί το κατατοπιστικότατο σεντόνι που έγραψε ο odis, θα αγνοηθούν τα κείμενα στο ίδιο το spotify, θα αγνοηθεί ακόμη και η πραγματικότητα (ψάχνω συστηματικά εδώ και μισή ώρα να βρω κάτι που να έχει λιγότερα από 1000 streams ανά έτος, από τις αναμνήσεις μου από την εποχή που άκουγα άγγλους νιουγουεηβάδες που τους ήξερε ΜΟΝΟ ο ληξίαρχος) - αρκεί το ψευδεπίγραφο αφήγημα περί νεοφιλελευθερισμού να πάρει με κάποιο τρόπο σάρκα και οστά. --- * Αφιερώνω το παρακάτω άλμπουμ των Genesis:
    6 βαθμοί
  2. Για να μην παρεξηγηθω, η κινηση αυτη του Spotify ειναι αμφιλεγομενη το λιγοτερο και καλως να σχολιαστει και να επικριθει, αλλα να ειμαστε και λιγο σοβαροι. Τα "μου κλεβουν τα λεφτα για να τα δωσουν στον Sheeran" ειναι απλα καραγκιοζιλικια, με καθε συμπαθεια στη λαικη μας μασκοτ. Πρακτικα στην ΠΑΡΟΥΣΑ κατασταση, ειναι απλα να 'χαμε να λεγαμε. Αποφασισανε λεει οτι ΔΕΝ θα κανουν πληρωμες σε οσους εχουν κατω απο 1000 streams ετησιως. Με 1000 streams ετησιως η πληρωμη που φευγει απο το Spotify ειναι περιπου 3 ευρω. Τα 3 ευρω αυτα το spotify ΔΕΝ τα πληρωνει σε καλιτεχνες, τα πληρωνει κατα κανονα σε distributors/licensors, οι οποιοι κρατανε το μεριδιο τους και μετα δινουν το μεριδιο που αναλογει στον καλλιτεχνη συμφωνα με το distribution deal που εχουν μεταξυ τους. Μεταξυ τους οταν λεμε, εννοουμε μετατυ του distributor και του καλλιτεχνη. Eδω προκυπτουν μερικα θεματακια: Πρωτον, το τι ποσοστο επι των 3 ευρω θα κρατησει ο distributor και τι ποσοστο θα μεταβιβασει στον καλλιτεχνη δεν εχει καμια ιδιαιτερη σχεση με το spotify, ειναι δουλεια δικη σου (του καλλιτεχνη) και της συμφωνιας που υπεγραψες με τον distributor σου. Αν εσενα η δισκογραφικη σου κραταει 2 ευρω και σου πασαρει το 1 υπολοιπο, ενω του Μακη η δικια του κραταει 0,50 και του πασαρει 2,50 ε, αυτο ειναι προβλημα δικο σου. Δευτερον, το ποσο ειναι το μινιμουμ ποσο για το οποιο η δισκογραφικη σου θα μπει στον κοπο να σου στειλει ειναι επισης θεμα εκτος spotify - αν εσυ υπεγραψες οτι payout γινεται σε minimum ποσο 10 ευρω και το spotify εδωσε στον distributor σου ετησιο payout 10,50 ευρω, το οποιο μετα τα fees του distributor γινεται στο ονομα σου 8 (λεμε) ευρω και ο distributor σου αρνειται να στο στειλει μεχρι να αυγατησει του χρονου που θα παρεις αλλα 8 να γινουν 16, ε και παλι προβλημα δικο σου κυριως, οχι του spotify. Αν βρει καποιος MIA δισκογραφικη που να προτιθεται να μπει σε διαδικασια payout για 2 ή 3 ευρω να μας την πει και σε εμας τους υπολοιπους. Δηλαδη, με το προηγουμενο καθεστως, στην σχεδον απολυτη πλειοψηφια των περιπτωσεων καποιος με μολις λιγες εκατονταδες plays ετησιως εβλεπε να μπαινουν στην τσεπη του 0 ευρω, ενω τωρα με το νεο καθεστως θα λαμβανει 0 ευρω. Τρουλη σοκιν. Και αφου τακτοποιηθηκε αυτο, να επανελθω στην αρχικη προταση. Ναι, καλως επικρινει ο κοσμος την εν λογω κινηση. Με ολη την καλη θεληση να δεχθω οτι οντως, οπως λενε τα corpobots εκει στο spotify αυτο θα "απελευθερωσει" λεφτα που τρωνε απλα οι τραπεζες και οι μεσαζωντες με αποτελεσμα να ωφεληθουν οι καλιτεχνες, ας το δεχθουμε. Ειναι και παλι ολιγον τι ακομψο. Τι παει να πει δε με πληρωνεις καν γιατι θα μου τα φανε? Εστω και ενα ευρω να ειναι. Για ενα ευρω δουλεψαν οι μουσικες μου? Ε για ενα ευρω να με πληρωσεις, το αν θα μου το φαει ο distributor μου ειναι δικο μου προβλημα. Εγω μπορει να θελω οταν με το καλο σε βαθος δεκαπεντετιας αυγατισει το payout μου πενηνταλεπτο-πενηνταλεπτο να πληρωθω ενα εικοσαρικο και να ανοιξω σαμπανια (ρετσινα). Γουστο μου και καπελο μου. Να ερθει καποιος να κανει κριτικη σε αναλογη γραμμη, να πω οκ καλως κραζεις. Δε το συμμεριζομαι, εχω αλλες πιο ουσιαστικες μαχες να παλεψω στη ζωη μου απο το αν καλως 'η κακως μου φαγανε το εστω και 1 ευρω, αλλα το κατανοω. Εχει σε φιλοσοφικο επιπεδο εστω μια ουσια. Μπορει σημερα να ειναι 1000 plays και αυριο 5000, μπορει πολλα και διαφορα, υπαρχει μια βαση ρε παιδι μου να γινει μια κουβεντα με καποιο ψιχνος ουσιας. Αλλα αυτο το τσιρκο που θα δουμε τωρα απο τον καθε youtuber, να μη μεινει λεμε ιματιο για ιματιο αδιερρηγνυτο (?), ηρθαν να μας φανε το μεροκαματο εεεεε δε το μπορω. Ασοβαροι ολοι τους. Και σορρυ και ολας, αλλα χρειαζετε μια σοβαροτητα στο πως αντιμετοπιζουμε συλλογικα τετοιες καταστασεις στην μοντερνα ψηφιακη εποχη και βιντεακια σαν το πρωτο απλα ΔΕΝ βοηθανε. Απλα πουλανε outrage. Rant over. Παω να μην ακουσω spotify.
    4 βαθμοί
  3. εγω εχω συνολο 110.000 views σας διαβεβαιω οτι δεν εχω παρει δεκαρα τσακιστη..... παντως νομιζω οτι τοσο το σπετζοφαι οσο και το yt δεν εχουν ως σκοπο να βγαλουν λεφτα οι...ανεβαζοντες αλλα βασικα να γινουν γνωστοι ΜΠΑΣ και κανουν κανα live και βγαλουν κανα φραγκο....(οτι δηλ. γινεται εδω και χρονια οπου ουσιαστικα ο καθε πικραμενος βγαζει ΠΣΗΦΙΑΚΗ "δισκογραφια"...οποτε θελει και την κυκλοφορει). για τους νεοτερους βεβαια μην νομιζετε οτι και επι ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ δισκογραφιας βγαζαμε και τιποτα εμεις οι δημιουργοι ,εχω κομματια σε δισκους που εχουν γινει χρυσοι και πλατινενιοι και ζητημα να εχω παρει ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ (οχι απο την ΑΕΠΙ αυτο ειναι αλλου παππα ευαγγελιο) μια ....telecaster Κινεζικη... γενικα μιλωντας εΑν δεν εχετε πρωκτο ωσαν την ΚΑΡΔΑΣΙΑΝ keep your day jobs και αφηκετε τα ΚΛΑΠΑΤΣΙΜΠΑΛΑ..... και τα σοσιαλ μυδια
    3 βαθμοί
  4. Το να τα παίρνεις πιο εύκολα/γρήγορα για μένα είναι πολύ μικρότερο "ταλέντο" από τη θέληση και την επιμονή/εμμονή να στρώνεις κώλο κάτω κάθε fucking μέρα, θυσιάζοντας εξόδους, γκομενάκια, αραλίκια, κλπ. Όσο ήμουν πολύ μέσα στα τοπικά Πειραιά (μπάλα) το είδα αμέτρητες φορές αυτό. Τα ίδια μετά στο ωδείο και στους ιδιαιτεράδες. Ακριβώς τα ίδια αργότερα στο πανεπιστήμιο. Δε μου λέει κάτι πλέον λοιπόν αυτό. Θαυμάζω πολύ περισσότερο τους νέρντουλες που κάνανε τετράγωνους κώλους από το πήξιμο μες το σπίτι, παρά τα "ταλέντα" που 1 στις 10 το συνδύασαν με στοιχειώδη δουλειά και δέσμευση.
    3 βαθμοί
  5. Αν θεωρει οτι το συμφερει πολυ καλα κανει. Ο καθενας το συμφερον του κοιταει. Και ο τυπος στο βιντεο το συμφερον του κοιταει. Τον νοιαζει αν θα χασεις εσυ τσαμπα χρονο με τους clickbait τιτλους; Οχι, το συμφερον του κοιταει να παρει κανα view και πολυ καλα κανει. Και ο Dimsonic, τον επιασε ο πονος για τα ψιχουλα που δε δινει τo spotify. Για τα ψιχουλα ομως που δε δινει το youtube λογω των adblock, εκει δεν τον πειραξαν, διοτι το συμφερον του κοιταει, και πολυ καλα κανει. Οταν αρχισαν τα downloads με το napster, ενοιαξε κανεναν που οι καλλιτεχνες εχαναν τα ψιχουλα τους; Οχι, το συμφερον τους κοιταξαν ολοι, και να τα αποτελεσματα. Ετσι και αλλιως για φουντο παει και το spotify, αμα βλεπεις να ασχολουνται με τα διευρα καταλαβαινεις τι γινεται. Ξεφτιλιστηκε το προιον αυτο, τελειωσε, τι νοημα εχει να βαραμε το νεκρο αλογο; Αφηστε το να πεθανει με την ησυχια του, μην ασχολειστε.
    3 βαθμοί
  6. Εξ ανάγκης. Αλλά δεδομένου ότι πλέον οι επιλογές έχουν ανεβάσει πολύ επίπεδο, απ' όπου κι αν το πιάσεις, συμφέρει.
    2 βαθμοί
  7. Bad Bunny: -"Εγω με τα εσοδα απο το streaming πηρα μια Ferarri" -"Και τα υπολοιπα;" -"Ε, τα υπολοιπα τα εβαλα στην τραπεζα" Taylor Swift: -"Εγω με τα εσοδα απο το streaming πηρα μια Jaguar" -"Kαι τα υπολοιπα;" - "Ε, τα υπολοιπα τα εκανα μετοχες" Vrasidas: -" Εγω με τα εσοδα απο το streaming πηρα ενα πακετο χορδες" -"'Και τα υπολοιπα;" -"Τα υπολοιπα τα εβαλε η μανα μου"
    2 βαθμοί
  8. Να το λοιπόν το κίνητρο στο οποίο συνέχεια αναφέρομαι. Never liked him. Big malakas. Λες για αυτοδίδακτους, αλλά εγώ θα πω ότι αυτό είναι από τους σοβαρότερους ρόλους του δάσκαλου. Να σου το περάσει δηλαδή. Πολύ σοβαρότερο από το να σου μάθει πχ τις κλίμακες.
    2 βαθμοί
  9. @Nekkon Αν ταλεντο ειναι να εχει ο αλλος freakish νευρικο συστημα ή εγωγηινες σωματικες ικανοτητες παω πασο. Αλλα εδω μιλαμε για μουσικη οχι για Ολυμπιακους αγωνες. Ειναι πνευματικη/εσωτερικη η ικανοτητα κ η ενασχοληση με αυτην. Απορω γιατι τη βλεπεις ως σωματικη. Βαλε τον Ζακ Γουαηλντ να παιξει μαζι με τον Ρομπεν Φορντ πανω απο ενα Major Blues 12μετρο. Θα γελας.... Τι ρολο παιζει που παιζει τριπλασιες νοτες ο Ζακ? Ο αλλος ολες του οι ικανοτητες ειναι πανω στη δημιουργια κ τον αυτοσχεδιασμο. Θυμηθηκα κ την κουβεντα για τα δαχτυλα του Χολντζγουωρθ κ το ποσο μεγαλα πρεπει να ειναι για να εχει τετοια ανοιγματα για τα ακορντα κ πεταγεται ο Βαι κ λεει "Noooope" κ ανεβαζει μια φωτο με τα χερια τους κ του Βαι προεξειχαν 5 εκατοστα πανω απο του Αλαν Που ακομα κ για το σρεντ να μιλησουμε, που η αθλητικη ικανοτητα ειναι προαπαιτουμενη για το ειδος, τα τοπ ονοματα ειναι οι πιο δημιουργικοι, οχι αυτοι με τα "καλυτερα νουμερα" Για μουσικη μιλαμε επαναλαμβανω κ ειναι εσωτερικη η διαδικασια. Αν εισαι λοιπον στο ευρυτερο πλαισιο του μεσου ορου στο θεμα ταλεντο, εξυπνη δουλεια, πολλη δουλεια κ να το θες πολυ κ να επιμενεις θα σε πανε σε ενα πολυ υψηλο επιπεδο. Τωρα για βιρτουοζιλικι επιπεδου κλασσικης μουσικης δε ξερω, ειπα πως δε μιλαω για αυτον το χωρο Επισης δε μιλαω για να ξεχωρισεις, να εισαι ο ενας στο εκατομμυριο κ τετοια. Αλλα αν ανοιξουμε αυτην την κουβεντα.... ας'τα να πανε Γιατι τα πραγματικα geniuses κ τα "ταλεντα" σε απολυτο μεγεθος, ειναι αυτα που αλλαζουν την τεχνη γενικοτερα, μια φορα καθε 50χρονια (κι αν) Κ οχι ο αγαπημενος μας καλλιτεχνης απο ενα μικρο υποειδος μουσικης που δημιουργηθηκε απο αυτον κ τον βαφτιζουμε ετσι μονο κ μονο επειδη αυτον γουσταρουμε κ επειδη ειχε επιτυχια.. Εκει θα πρεπει να εχουμε γνωσης μουσικολογιας κ να μιλησουμε για περουκες που λεει ο Μανος Αν δε μιλαμε για κλασσικη κ πραγματικα ταλεντα λοιπον, η δουλεια ειναι το μονο πραγμα που θα επρεπε να μας απασχολει. (με δεδομενο οτι δεν ειναι καποιος tone deaf, οτι δεν εχει καποιο εμφανες ντιζαμπιλιτυ κ οτι εχει ακουσματα κ θεληση)
    2 βαθμοί
  10. Εδω ρε Trolley βγαινει και ιδιος και ΠΡΟΕΔΡΟΣ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και λεει τις ιδιες ΜΑΛΑΚΙΕΣ περι νεοφιλελευθερισμου, ο Dimsoni μας πειραξε; Και ποιος προεδρος; Αυτος που ειχε φτασει τους δημοσιους υπαλληλους σε αριθμο ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ, και ειχε το ΘΡΑΣΟΣ να λεει οτι φταιει ο νεοφιλελευθερισμος για την καταντια του Ελλαδισταν. Δεν αφηνουμε λεω γω το Spotify να πα να ριξουμε καμια ματια σε κανα βιβλιο οικονομικων; Οχι τιποτα αλλο, για να μην ψηφιζουμε μετα τους λεφτα υπαρχουν.
    2 βαθμοί
  11. Αν είναι κάποιος να πάρει 20 ευρω σε Χ χρόνια και η ενεργεια που θα έχει καταναλωθεί για να λάβει αυτά τα 20 ευρω,κοστίζει 30,40,50 χαρακτηρίζεται ενεργοβόρος και τρώει σούτ. Καινούργιες τεχνολογίες μεταπηδούν σαν τα καγκουρό,απο ένα τομέα σε κάποιο άλλο άσχετο και καινούργια πρωτόκολλα μπαίνουν σε εφαρμογή για να εξασφαλιστεί μια ομαλή μετάβαση πρός αυτή την κατεύθυνση. Η ενεργεια που θα καταναλώνεται πλέον χωρίς να είναι παραγωγική,θα χρεώνεται άμεσα η έμμεσα. Αν κάποιος έχει αντίρρηση με αυτό,να σηκώσει χέρι. Και αν πάει κανείς στο κυλικείο,να σηκώσει χέρι γιατί ένα σάντουιτς θα το χτυπούσα άνετα τώρα. Να εχει μεσα,οτι λειπει απο τις λεξεις σε αυτη την προταση.
    2 βαθμοί
  12. Εγώ δεν θα έκανα ούτε 10, γιατί δεν έχω ούτε φέισμπουκ να πω "εε παιδιά παίζω εδώ σήμερα." Και να είχα δηλαδή, πάλι δεν θα το έκανα. Γιατί δε με ενδιαφέρει. Αλλά αυτός που κάνει ας πούμε 30 στριμ το χρόνο, πώς του φαίνεται; Γιατί τα αφήνει εκεί τα κομμάτια; Αν πιάσει δουλειά μπαγλαμάς σε χασαποταβέρνα μία Κυριακή μόνο, 50 άτομα να βασανίζουνε μια μπριντζιόλα με το μαχαίρι, 50 "στριμ" θα κάνει. Σε 50 αυτιά θα μπει. Δηλαδή το spotify είναι το παλιό, αρχικό youtube των μουσικών; Το αθώο; Το κάτσε να ανεβάσω κάτι εκεί για να το ακούσει μόνο ο φίλος μου ο Βασίλης να το συζητήσουμε; Ή είναι μαγαζί που ο άλλος μπαίνει για να πουλήσει; Δεν έχω σποτιφάι, δεν το χρησιμοποιώ, γι' αυτό ρωτάω, ειλικρινά.
    2 βαθμοί
  13. Θέμα με 110-120 μηνύματα, κάτω από 10 τα σχετικά, δηλαδή αυτά με Black Friday προτάσεις. Συνεχίστε, αλλά να δούμε πού θα βρουν τα deals όσοι τα ψάξουν.
    2 βαθμοί
  14. Είμαι από κινητό και δε φαίνεται καλά. Μουσακάς είναι?
    1 βαθμός
  15. Όλο και πιο κοντά στο ψηφίο σε βλέπω. Μεγειές (έστω και για 14 μέρες, θα δείξει).
    1 βαθμός
  16. Δεν μιλάω για τα Ελληνοτουρκικά βρε. Εκεί δεν ξέρω ακριβώς τι συμβαίνει για να έχω ολοκληρωμένη αξιόπιστη άποψη, για τα πάντα. Εγώ μιλάω για ένα γεγονός, που δεν έχει να κάνει με άποψη. Έτυχε να χρησιμοποιήσω αυτό το παράδειγμα. Το point μου είναι ότι γινόμαστε κοινωνοί μιας επιλογής/επιλογών ειδήσεων (μέρος δηλαδή της πραγματικότητας), οι οποίες παρουσιάζονται με "ενσωματωμένη" άποψη, και σαφή κατεύθυνση, όπου υπάρχει λόγος/συμφέρον.
    1 βαθμός
  17. Εγώ προσωπικά δε συγκρίνω τίποτα. Και αυτό γιατί αντί να μελετάω περούκες (που πολύ θα το ήθελα), μελετούσα πώς ζουν οι άνθρωποι ανά τον κόσμο, πώς οργανώνονται σε κοινωνίες και πώς (και αν) αποφασίζουν. Πριν τον πόλεμο είχα και την τύχη να περάσω ένα σεβαστό διάστημα στη Ρωσία. Είδα με τα μάτια μου λοιπόν τι σημαίνει να μη μπορείς να μιλήσεις, αλλά και άλλες διαφορές μεταξύ ημών και των "απέναντι". Άρα, επίτρεψε μου να βρίσκω μικρό ζήτημα τη διαφωνία σου (ή μου) με τη γούγλ και το τουίτερ, γιατί στην τελική δε μας κοστίζουν τίποτα. Υπάρχουν άλλα μέρη που η διαφωνία έρχεται με κόστος, πραγματικό, σοβαρό και ανεπανόρθωτο.
    1 βαθμός
  18. Dim, το συγκεκριμένο μέτρο δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα για να χάσουν χρήματα. Ίσα ίσα, που βγήκε η ανακοίνωση νωρίτερα, για να μπορέσουν να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Όταν πηγαίναμε να κάνουμε κατάθεση στην τράπεζα πριν πολλά χρόνια, παίρναμε 25% τόκο. Και τώρα δεν παίρνουμε τίποτα. Τα οικονομικά δεδομένα αλλάζουν, και μαζί αλλάζουν και οι εκάστοτε πολιτικές και συμπεριφορές. Αν δηλαδή το spotify, βαρέσει κανόνι, δεν αντέξει ρε παιδί μου να μπαίνει μέσα και πτωχεύσει, αυτοί οι άνθρωποι πάλι δεν θα χάσουν τα χρήματά τους? Γιατί έχεις κολλήσει τόσο πολύ δεν το καταλαβαίνω. Και κατά την δική μου άποψη είναι λάθος κίνηση, αλλά εγώ δεν ξέρω τα πράγματα από μέσα για να έχω επαρκή κριτήρια αξιολόγησης.
    1 βαθμός
  19. Η διαφορά είναι ότι στα φιλελεύθερα κράτη έχεις την επιλογή να αλλάξεις κανάλι, αν το Χ σε κάνει συστηματικά τούμπανο. Και αν σε κάνουν όλα, έχεις την επιλογή να σερφάρεις οπουδήποτε θέλεις διαδικτυακά και τελικά να βρεις μια πηγή πληροφόρησης που να σε καλύπτει. Οι συμπολίτες του Κιμ δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα. Ένα είναι το κανάλι και κάνε λίγο ότι δεν το βλέπεις, ή ότι δε συμφωνείς... Ξέρω ότι δεν είναι αυτή η πρόθεσή σου, αλλά καλό θα ήταν να μη συμψηφίζουμε. Δεν είμαστε το ίδιο με τον Κιμ και ούτε θα γίνουμε.
    1 βαθμός
  20. Ενώ τα υπόλοιπα μέσα εκτός του Κιμ δηλαδή δίνουν την είδηση χωρίς "χρωματισμό"/κατεύθυνση? Παντού και πάντα τα ίδια χάλια βλέπουμε. Και όταν υπάρχει αυταρχισμός, είσαι υποψιασμένος και δεν δίνεις σημασία. Όταν όμως ανοίγει την τηλεόραση κάποιος σε ένα φιλελεύθερο καθεστώς, και του πλασάρουν την είδηση με τρόπο που τον κάνει τούμπανο, είναι ακόμα πιο ζόρικα τα πράγματα. Στα υπόλοιπα που έγραψες συμφωνώ φυσικά.
    1 βαθμός
  21. Βρε μπαγάσα @dimsonic θα σου μεταφέρω ένα μάθημα δημοσιογραφίας που παρέδιδα στα ΙΕΚ και είναι το βασικότερο αλλά και το πιο παραμελημένο στις ημέρες μας, (μιας και ελάχιστοι επαγγελματίες δημοσιογράφοι το τηρούν) διότι παραπλανεί κόσμο και δημιουργεί εντυπώσεις. Είδηση: Το Spotify δεν θα αποδίδει στο εξής σε όσους έχουν λιγότερα απο 1000 streams τον χρόνο. (Ακολουθεί το δελτίο τύπου με την αιτιολόγηση απο την εταιρία.) Εδω λοιπόν αφήνουμε τον αναγνώστη με την κριτική σκέψη, αφού έχει όλα τα γνωστά δεδομένα, να σχολιάσει ανάλογα. Εαν όμως του παρουσιάσουμε σαν είδηση το: Spotify is going to steal all of my royalties ή Spotify steals $40,000,000 from small artists to give to the rich. του δίνουμε μια επεξεργασμένη σκέψη (γνωστή και ως μασημένη τροφή ή και προπαγάνδα) που αποτελεί σχόλιο που παραπλανεί ή οδηγεί πολλές φορές σε συγκεκριμένη οδό σκέψης. Ετσι λειτουργούν οι ντουντούκες και τα κομματικά και αυταρχικά μέσα που δεν απολαμβάνουν την ελεύθερη σκέψη. (Ακους Κιμ?) Κι επειδή όταν γράφουμε κάτι στο ίντερνετ... δημοσιεύουμε, θα ήθελα απο ανθρώπους κάποιας ηλικίας και καλλιέργειας να σέβονται αυτή την βασική προδιαγραφή όταν ξεκινούν ένα θέμα. Όπως έκανε ο @odis13. Καταλαβαίνω πως έχεις παγιωμένες πολιτικές απόψεις που θέλουν να συμφωνήσουν με το σχόλιο αλλά η συζήτηση θα κυλούσε ομαλότερα αν έδινες πρώτα την είδηση και μετά τα σχόλια και τον αντίκτυπο. Γιατί έτσι κάνει εναν καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας.
    1 βαθμός
  22. Μάλιστα... μάλιστα... Δηλαδή η '59 LP δεν σου κάνει κούκου. Μάλιστα... Σε αυτές τις δημοπρασίες μαζεύονται τα αρρωστάκια, μέσης προς μεγάλης ηλικίας, που γούσταραν τον Χ κιθαρίστα στα νιάτα τους, που τα κονόμησαν και δεν έχουν πρόβλημα να τα ακουμπήσουν γερά για ένα "κομμάτι" από τον ήρωα της νεανικής τους εποχής. Οπότε το κοψοχρονιά είναι απίθανο.
    1 βαθμός
  23. Ωραία είναι κι εκεί. Δε θέλουν όλοι να ανοιχτούν στο πέλαγος ούτε να πάνε στους Ολυμπιακούς που είπε και ο Καταρράκτης.
    1 βαθμός
  24. Πρόσεξε Κώστα να δεις την διαφορά. Ο Holdsworth, έφτιαξε ένα ολόκληρο μουσικό/κιθαριστικό σύμπαν δικό του. Αισθητικά, μουσικά. Μέσα σ' αυτό, έγινε (δυστυχώς) περισσότερο γνωστός για την ιδιότυπη κιθαριστική του τεχνική, για την απόκτηση της οποίας, έφαγε τα συκώτια του στο παίξιμο. Δεν ήταν εύκολο αυτό, χρειάστηκε σκληρή δουλειά. Υπάρχουν πάρα πολλοί "θαυμαστές" του σήμερα, που μπορούν να την χρησιμοποιήσουν το ίδιο αποτελεσματικά ή και ακόμα πιο καλά από αυτόν. Αυτοί κι αν έστρωσαν πωπό .... Όμως το να μπορείς να παίξεις σαν τον Holdsworth ή και "καλύτερα", δεν σε κάνει συγκρίσιμο με αυτόν. Γιατί παίζεις στο σύμπαν που αυτός δημιούργησε. Η καινοτομία λοιπόν είναι άλλο πράγμα από την μουσική επάρκεια, ή την δυνατότητα να αντιλαμβάνεσαι καλύτερα, γρηγορότερα, και χωρίς τόσο κόπο (χωρίς να ξέρεις τον τρόπο) αυτά που άλλοι αντιλαμβάνονται με σκληρή δουλειά αρκετά αργότερα. Άλλο λοιπόν το ταλέντο, και άλλο η ιδιοφυΐα, όπως και εσύ είπες πριν. Ο Holdsworth δεν ήταν απλό ταλέντο, αλλά ιδιοφυΐα. Τα περί Γιάννη τώρα που ειπώθηκαν τα προσπερνάω χωρίς να δώσω σημασία, γιατί έχουν να κάνουν με σωματικά προσόντα περισσότερο, αρκετό ταλέντο, και πολύ σκληρή δουλειά.. Είναι σαν να μου λέτε ότι αν προπονηθεί σκληρά ένας κολυμβητής με ένα χέρι που αγωνίζεται στους παραολυμπιακούς, μπορεί να κοντράρει κάποιον άλλο αθλητή που είναι άρτιος σωματικά και αγωνίζεται στους ολυμπιακούς. Τα σωματικά πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα δεν έχουν σχέση με ταλέντο.
    1 βαθμός
  25. Nα, ας αρχίσουμε ανάποδα απόα αυτόν, ο στρατηγός ήταν ένα θαυμάσιο παράδειγμα μουσικά ατάλαντου ανθρώπου.? Δεν το'χε ρε φίλος με τη μουσική, τι να κάνουμε τώρα? Μπορεί να είχε ταλέντο όμως στο να ανεβάζει χούντες, πχ λέω, δεν ξέρω, κι αυτό ένα ταλέντο είναι...?
    1 βαθμός
  26. Και πολύ σωστά τα είπε ο βοηθός mod. Το θέμα έχει ενδιαφέρον, αλλά να κόψετε παρακαλώ τα όποιας μορφής πολιτικά.
    1 βαθμός
  27. Αυτά ρε Μάνο τα κάνουν και οι γάτες μου, αν "στρώσουν κώλο" και "δουλέψουν" αρκετά.? Δεν μιλάμε γι αυτό όμως όταν αναφερόμαστε στην λέξη "ταλέντο". Άντε να ανοίξουμε κάνα λεξικό μπας και βρούμε καμιά άκρη και συνεννοηθούμε τελικά. Για αυτο μιλάμε λοιπόν όταν αναφερόμαστε στην λέξη "ταλέντο", στην πέραν του συνηθισμένου ικανότητα σε έναν τομέα". Αυτό δεν προϋποθέτει καμία απολύτως "σκληρή δουλειά" και κανένα "στρώσιμο κώλου" κάτω, γεννιέται κανείς με αυτό, ή το έχει και το αξιοποιεί, ή δεν το έχει και πάει παρακάτω.
    1 βαθμός
  28. Ισως για να γινεις ΤΟΠ, να γραψεις την ενατη ή να παρεις κανα Νομπελ, εκει ξα παιζει ρολο το DNA, και πιστευω, χωρις φυσικα να μπορω να το αποδειξω, οτι παιζει. Αλλα για να γινεις ενας καλος, ενας ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ μουσικος, εκει δεν το πιστευω απλα, εκει ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ οτι γινεσαι και χωρις ταλεντο. Χιλιαδες πιλοτοι, αστροναυτες, πυρηνικοι φυσικοι, πυραυλικοι επιστημονες, οικονομικοι αναλυτες, γενετιστες, προγραμματιστες, αρχιτεκτονες, ολοι αυτοι στηριχτηκαν σε ατελειωτες ωρες μελετης και δουλειας, και μπορει να μη βυθισαν 2 αεροπλανοφορα την ιδια μερα ολοι, αλλα τη δουλεια τους την κανουν επαρκεστατα. Αλλα οταν ερθει η ωρα να παιξεις ΤΟ ΛΑ, ε εκει θελεις το θειο χαρισμα, μονο οι γραμμενοι απο τους αιωνες στο βιβλιο της ζωης εχουν τη σφραγιδα στο μετωπο τους, κεχρισμενοι απο το δημιουργο για τη διαδοση του πανκ ευαγγελιου. Ειναι αληθεια. Το μυαλο του μουσικου, τα ξυλα της κιθαρας, και τα ηλεκτρονικα των αναλογικων synth ειναι η αποδειξη για την υπαρξη του αλλου κοσμου. Και οπως το περιεγραψε ο ποιητης: "Βρε μελαχρινακι, με ποτισες φαρμακι. Με ποτισες φαρμακι ρε μελαχρινακι" Ρε δε ντιντιντιμπιντιομαστε λεω γω.
    1 βαθμός
  29. Εδω ρε παιδια με τη μαθηση γινονται ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ ? και δεν μπορει να μαθει καποιος το ΛΑ σε μια Γ@ΜΗΜ€ΝΗ ΚΙΘΑΡΑ; ? Εκτος αν ειναι καποιος και ταλεντο στη χειρουργικη, και εκανε απο παιδακι μεταμοσχευσεις στο σκυλακι του ?
    1 βαθμός
  30. Τη δουλειά που έχει ρίξει (και ρίχνει) ο Γιάννης, δεν την έχουν ρίξει όλοι οι υπόλοιποι μαζί. Δες τι χαρακτηριστικά είχε στην Α2 και στην πρώτη χρονιά ΝΒΑ και σύγκρινε με τώρα. Δε θα χαρακτήριζα τον Γιάννη ταλέντο, ρίξε μια καλύτερη ματιά στον Doncic εφόσον μιλάμε για ΝΒΑ. Χοντρούλης, αλητάκος, αλλά δε μαρκάρεται το παλικάρι. Πραγματικός καλλιτέχνης. Και κακώς πιάνεις outliers to prove a point, που λεν' και στο χωριό μου. ΟΛΑ καλλιεργούνται. Ο άμουσος δε θα γίνει Μότσαρτ, ο άμπαλος δε θα γίνει Μέσι, ο ακαμάτης δε θα γίνει μηχανικός, αλλά άμα κάτσεις κάτω μια λάμπα θα την αλλάξεις.
    1 βαθμός
  31. Να πούμε, αν δεν έχει ειπωθεί ακόμα (πολλά τα ποστ, δεν τα διάβασα όλα) ότι το λεγόμενο ταλέντο (εγώ το λέω αντίληψη) έχει επίπεδα. Δεν είναι έχω ή δεν έχω. Είχα δύο μαθητές το ίδιο χρονικό διάστημα, που ο ένας ήταν ας πούμε στο 80% σε ταλέντο κι άλλος στο 30%. Ο 80 ήταν τεμπέλης και επειδή είχε καταλάβει ότι "τα παίρνει τα γράμματα", περίμενε να γίνει το θαύμα και μια μέρα να ξυπνήσει και να είναι ο Gary Moore (αυτός του άρεσε πολύ). Ο άλλος, ο 30, πολύ πιο έξυπνος σε όλα αλλά όχι τόσο στη μουσική. Δουλευταρας όμως. (Το αποδεικνύει η σημερινή του κατάσταση, μετά από 20 χρόνια, που έχει ιδρύσει εταιρείες σχετικές με το ιντερνετ, με μεγάλη επιτυχία). Τους πρωτους μήνες ο 80αρης τον πάταγε τον 30αρη. Μετά από ένα χρόνο ήταν στα ίσια. Και μετά από δύο χρόνια ο 80αρης τα παράτησε γιατί προφανώς δεν βελτιωνόταν, ενώ ο ο άλλος έπαιζε ήδη σε μπάντα και κάνανε και λάιβ.
    1 βαθμός
  32. Πιάσε τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Ξεκίνησε το μπάσκετ στα 14. Οι υπόλοιποι επάγγελματιες στα 6. Έκανε όλη τη δουλειά και τις θυσίες που αναφέρεις και respect γι'αυτό. Αλλά. Αν δεν είχε το ταλέντο (δηλαδή εδώ το σώμα) δε θα είχε ξεμυτισει από την Α2
    1 βαθμός
  33. Μα ποιος να σε ακουσει, αν δεν σε ξερει ουτε η μανα σου;?
    1 βαθμός
  34. Πιστεύω ότι θα έχανες λιγότερο χρόνο αν διάβαζες κατευθείαν το κομμάτι στο οποίο αναφέρονται, και θα ήσουν καλύτερα πληροφορημένος. Χώρια που αντί να ακούς τις απόψεις των άλλων, θα είχες σχηματίσει την δική σου.
    1 βαθμός
  35. Και τρομερα ανακριβες επισης! Με τις υγειες του φιλου ?
    1 βαθμός
  36. Ωραια ιστορια. Δυστυχως ομως ζουμε στα σκατα. Και αναμεσα σε λυκους. Το κανακεμα μη- ταλαντουχων, η μη ικανων αν το θελετε, ηταν, και ισως ειναι ακομα, πολυ προσοδοφορα επιχειρηση. Και δε μιλαω μονο για τις περιπτωσεις σε φαση Αννιτα Πανια. Υπηρχαν ολοκληρα κυκλωματα με δηθεν δισκογραφικες, που περιμεναν σαν τα κορακια τον καθε αταλαντο χωρις αυτογνωσια, για να του πουλησουν το παραμυθι οτι ναι, φοβερος ειναι, θα κανουμε δισκο να σκισουμε, μονο λιγα λεφτα για το στουντιο θελουμε και θα τα παρουμε πισω διπλα. Ξερω φαση που διαλυσε ο αλλος την οικογενεια του με τετοια λαμογια για το ψωνιο του αυτο. Διοτι ειναι πλειστες περιπτωσεις οπου υπαρχει προβλημα στο ακουστικο νευρο φαση, και ο αλλος δεν μπορει να ξεχωρισει πραγματικα την Μπεζεντακου απο την Καλλας. Οποτε σου λεει, γιατι οχι και εγω; Και πεταγεται το κορακι και εις υγειαν του κοροιδου, του ψωνιου, του ασθενη και δεν ξερω τι αλλο. Οποτε λες την αληθεια, χωρις πολλα πολλα, και εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Αν τωρα θες και εσυ να γινεις κορακι, γιατι υπαρχουν και περιπτωσεις μαθητων ειτε με νοοτροπια πανκ, ειτε με σωματικη δυσπλασια, ειτε με προβληματα ακουστικης σαν τα παραπανω, και να παιρνεις λεφτα για μαθηματα που πανε στο βροντο, αυτο ειναι αλλο. Η αληθεια μπορει να στεναχωρει, μπορει να ποναει, αλλα δεν βλαπτει ποτε. Αν παλι δεν εισαι ωριμος, ετοιμος η σε φαση της ζωης σου που να μπορεις να αντεξεις την πραγματικοτητα, καλο ειναι να μην εχεις επαφες μεχρι να μπορεις να την αντεξεις. Και ειδικα επαφες στο ιντερνετ, που οι ανθρωποι, ολοι μας, ευκολα βγαζουμε τον σκληρο μας εαυτο.
    1 βαθμός
  37. Aν πετύχεις κάνα Montage M6 στις £400-500, χτύπα το για μένα και τα βρίσκουμε μετά...?
    0 βαθμοί
  38. Στη συγκεκριμενη δημοπρασια κοψοχρονια με αντικειμενικους ορους δε θα πουληθει τιποτα. Ειναι υπερβολικα high profile το ονομα του Knopfler, ειναι στον Christie's - ειναι απλα βεβαιο οτι ολα τα lots, ακομα και τα πιο ταπεινα, θα σφαχτουν ανω του market price στο ποιος ειναι διατεθειμενος να πληρωσει το πιο εξωφρενικο premium, με ενδιαφερομενους απο καθε μηκος και πλατος. Απο την αλλη, πες οτι καποιος σαν τον φιλο που αναφερει ο Χελιδονης παραπάνω αγοράζει μια απο τις πιο "ταπεινές" κιθαρες του auction, μια απο τις Teisco πχ. Και εστω οτι καταληγει να πληρωνει 2,000 ενω με λιγη υπομονη εβρισκε το ιδιο οργανο στη μιση τιμη. Εχει καταληξει να υπερ-πληρωνει μεν, αλλα να παιρνει οχι μονο μια ωραια κιθαρα αλλα μια κιθαρα που καθε φορα που την βγαζει απο τη θηκη βιωνει μια χαρα που ισως να την ειχε ξεχασει απο παιδακι, μονο και μονο στη σκεψη οτι καποτε το ινδαλμα του επαιζε με την ιδια κιθαρα που εχει πλεον στα χερια του. Instant mood lift με το που ανοιξει τη θηκη. Και ναι μεν μπορουμε να πουμε πολλα για την αξια των υλικων αγαθων και κατα ποσο μπορει να ειναι ουσιαστικη η οποια χαρα ή ολοκληρωση προσφερουν αλλα κακα τα ψεματα, ειναι κατι. Και αν καποιος το κανει συνειδητοποιημενα, μεγεια του και χαρα του. Για τις δικες του περιστασεις, το οικονομικο κοστος μπορει να ειναι ξεκαθαρα κοψοχρονια εν συγκριση με αυτο που λαμβανει απο αυτη την αποκτηση.
    0 βαθμοί
  39. Εγω που εφτασα τα 1500 βιουζ στο γιουτιουμπ απο που θα πληρωθω? Ε? Ξερει κανεις να μου πει, γιατι θελω ν'αλλαξω κ χορδες ....?
    0 βαθμοί
  40. Σημερινές και πρωινές? Και ως συνήθως, παντού υπάρχει μια γάτα. 1η & 2η φωτό, κοιμάται. 3η φωτό, την ξυπνάω. 4η φωτό και μετά από 10", ξανακοιμάται.?
    0 βαθμοί
  41. Aμουσια, μουσικη αγνωσια, αναγνωρισμενες παθησεις https://en.m.wikipedia.org/wiki/Music-specific_disorders Αυτο πρεπει να ειχε ο Στρατηγος. Δηλαδη και ειτε παιζεις πιανο, ειτε πλενεις τα πιατα, το ιδιο πραγμα ειναι Θορυβο κανει το ενα, θορυβο και το αλλο. Αμα σπασεις και κανα πιατο, πιο εντυπωσιακο ειναι, πολυ ανωτερο. Πορσελανινη πιατελα, καλη για μεταλ;
    0 βαθμοί
  42. Official videoclip απ'το ομώνυμο EP album με τίτλο "Inner Fight" <3
    0 βαθμοί
  43. Για μια απλή "αλλαγή λάμπας" γίνεται η συζήτηση? Αν ναι, Ναι, όλοι μπορούν να την κάνουν. Κάποιοι θα χρειαστούν ίσως πιο πολύ δουλειά από άλλους, αλλά στο τέλος που θα πάει, θα την αλλάξουν...
    0 βαθμοί
  44. 0 βαθμοί
  45. Ε... πάρε τότε το σύνολο. Απλά δεν ειναι καλλιτεχνική η φωτό.? Όσο για τις ελιές, καταλαβαίνω πως χάλασε το σερβίρισμα αλλά ο εργένης κόβει δρόμο.
    0 βαθμοί
  46. ΟΠρέπει να είναι η περισσότερη (σε διάρκεια) lead κιθάρα που έχω παίξει σε κομμάτι. Βαρέθηκα να σολάρω... Είναι από γκρούπ στο οποίο δεν τραγουδώ, με αποτέλεσμα να...παίζω συνέχεια. Δεν μου έχει ξανατύχει στο παρελθόν και πρέπει να μάθω να συγκρατιέμαι και να ειμαι πιο "μετρημένος". when a blind man cry - extended....mp3 ΠΡΟΣΟΧΗ, ΧΑΛΙΑ ΗΧΟΣ!!! ?
    0 βαθμοί
  47. Σήμερα το πρωί γυρνώντας σπίτι από ξενύχτι. Στο σπίτι δεν μπαίνουμε αν δεν ταϊστούν πρώτα οι άγρυπνοι φύλακες που περιμένουν έξω απ'την πόρτα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...