Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      19

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11715


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      12244


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/22/23 σε Αναρτήσεις

  1. Η εμπειρία μου είναι σίγουρα μικρή, αλλά είναι τέτοια, που να μπορώ να δώσω στους γονείς να καταλάβουν το λάθος της ερώτησής τους, εξηγώντας τους τους λόγους. ΠΟΤΕ δεν θα απαντούσα σε τέτοια ερώτηση. Θα πήγαινα την κουβέντα με πλάγιο τρόπο στο αν του αρέσει αυτό που κάνει, και στο αν φαίνεται να δουλεύει στο σπίτι. Το πιο σημαντικό απ' όλα, είναι το κίνητρο. Αν οι γονείς πάνε και γράψουν το παιδί στο πιάνο ή την κιθάρα στα 5 ή 8 του χρόνια, χωρίς αυτό το ίδιο να έχει εκφράσει τέτοια επιθυμία (πολλοί γονείς το έκαναν τουλάχιστον στο παρελθόν), τότε το να έρθουν και να ρωτήσουν αν το παιδί έχει ταλέντο, είναι τουλάχιστον ειρωνεία. Αν το παιδί ξεκίνησε μαθήματα από δική του επιθυμία, άρα έχει κίνητρο, ο ρόλος του δάσκαλου, είναι να κρατήσει ζεστό αυτό το κίνητρο, και να το μεγαλώσει. Να δίνει συνεχώς νέα κίνητρα, νέες προκλήσεις, ανάλογα πάντα με το παιδί που έχει απέναντί του. Φυσικά το παιδί μπορεί να το χάσει το ενδιαφέρον του, είναι πολύ πιθανό αυτό. Αν λοιπόν έβλεπα ότι το παιδί δεν ενδιαφέρεται, δεν έχει κίνητρο, θα έλεγα ακριβώς αυτό. Για ταλέντο ΠΟΤΕ.
    7 βαθμοί
  2. Δεν γινόμαστε όλοι Malmsteen ρε παίδες! Κάποιοι αρκούμαστε να περνάμε όμορφα γρατζουνώντας. Κι απο τον Νικ έχω δει βελτίωση γιατί το θέλει και προσπαθεί όσο μπορεί. Προχώρα ρε Νικ, σε θέλει όλη η χώρα. Λιγο τα ξύδια και τα γάρα να προσέξεις μόνο, γιατι δεν είναι απαραίτητα στην κιθάρα.
    5 βαθμοί
  3. Μπράβο στο Μάνο που ενδιαφέρεται περισσότερο να λέει την αλήθεια από το να κάνει "φίλους".
    3 βαθμοί
  4. Για καλό το λέει, άκουσε τις καλοπροαίρετες κριτικές και συμβουλές και μόνο κερδισμένος θα βγεις
    3 βαθμοί
  5. Για να μην παρεξηγηθω, η κινηση αυτη του Spotify ειναι αμφιλεγομενη το λιγοτερο και καλως να σχολιαστει και να επικριθει, αλλα να ειμαστε και λιγο σοβαροι. Τα "μου κλεβουν τα λεφτα για να τα δωσουν στον Sheeran" ειναι απλα καραγκιοζιλικια, με καθε συμπαθεια στη λαικη μας μασκοτ. Πρακτικα στην ΠΑΡΟΥΣΑ κατασταση, ειναι απλα να 'χαμε να λεγαμε. Αποφασισανε λεει οτι ΔΕΝ θα κανουν πληρωμες σε οσους εχουν κατω απο 1000 streams ετησιως. Με 1000 streams ετησιως η πληρωμη που φευγει απο το Spotify ειναι περιπου 3 ευρω. Τα 3 ευρω αυτα το spotify ΔΕΝ τα πληρωνει σε καλιτεχνες, τα πληρωνει κατα κανονα σε distributors/licensors, οι οποιοι κρατανε το μεριδιο τους και μετα δινουν το μεριδιο που αναλογει στον καλλιτεχνη συμφωνα με το distribution deal που εχουν μεταξυ τους. Μεταξυ τους οταν λεμε, εννοουμε μετατυ του distributor και του καλλιτεχνη. Eδω προκυπτουν μερικα θεματακια: Πρωτον, το τι ποσοστο επι των 3 ευρω θα κρατησει ο distributor και τι ποσοστο θα μεταβιβασει στον καλλιτεχνη δεν εχει καμια ιδιαιτερη σχεση με το spotify, ειναι δουλεια δικη σου (του καλλιτεχνη) και της συμφωνιας που υπεγραψες με τον distributor σου. Αν εσενα η δισκογραφικη σου κραταει 2 ευρω και σου πασαρει το 1 υπολοιπο, ενω του Μακη η δικια του κραταει 0,50 και του πασαρει 2,50 ε, αυτο ειναι προβλημα δικο σου. Δευτερον, το ποσο ειναι το μινιμουμ ποσο για το οποιο η δισκογραφικη σου θα μπει στον κοπο να σου στειλει ειναι επισης θεμα εκτος spotify - αν εσυ υπεγραψες οτι payout γινεται σε minimum ποσο 10 ευρω και το spotify εδωσε στον distributor σου ετησιο payout 10,50 ευρω, το οποιο μετα τα fees του distributor γινεται στο ονομα σου 8 (λεμε) ευρω και ο distributor σου αρνειται να στο στειλει μεχρι να αυγατησει του χρονου που θα παρεις αλλα 8 να γινουν 16, ε και παλι προβλημα δικο σου κυριως, οχι του spotify. Αν βρει καποιος MIA δισκογραφικη που να προτιθεται να μπει σε διαδικασια payout για 2 ή 3 ευρω να μας την πει και σε εμας τους υπολοιπους. Δηλαδη, με το προηγουμενο καθεστως, στην σχεδον απολυτη πλειοψηφια των περιπτωσεων καποιος με μολις λιγες εκατονταδες plays ετησιως εβλεπε να μπαινουν στην τσεπη του 0 ευρω, ενω τωρα με το νεο καθεστως θα λαμβανει 0 ευρω. Τρουλη σοκιν. Και αφου τακτοποιηθηκε αυτο, να επανελθω στην αρχικη προταση. Ναι, καλως επικρινει ο κοσμος την εν λογω κινηση. Με ολη την καλη θεληση να δεχθω οτι οντως, οπως λενε τα corpobots εκει στο spotify αυτο θα "απελευθερωσει" λεφτα που τρωνε απλα οι τραπεζες και οι μεσαζωντες με αποτελεσμα να ωφεληθουν οι καλιτεχνες, ας το δεχθουμε. Ειναι και παλι ολιγον τι ακομψο. Τι παει να πει δε με πληρωνεις καν γιατι θα μου τα φανε? Εστω και ενα ευρω να ειναι. Για ενα ευρω δουλεψαν οι μουσικες μου? Ε για ενα ευρω να με πληρωσεις, το αν θα μου το φαει ο distributor μου ειναι δικο μου προβλημα. Εγω μπορει να θελω οταν με το καλο σε βαθος δεκαπεντετιας αυγατισει το payout μου πενηνταλεπτο-πενηνταλεπτο να πληρωθω ενα εικοσαρικο και να ανοιξω σαμπανια (ρετσινα). Γουστο μου και καπελο μου. Να ερθει καποιος να κανει κριτικη σε αναλογη γραμμη, να πω οκ καλως κραζεις. Δε το συμμεριζομαι, εχω αλλες πιο ουσιαστικες μαχες να παλεψω στη ζωη μου απο το αν καλως 'η κακως μου φαγανε το εστω και 1 ευρω, αλλα το κατανοω. Εχει σε φιλοσοφικο επιπεδο εστω μια ουσια. Μπορει σημερα να ειναι 1000 plays και αυριο 5000, μπορει πολλα και διαφορα, υπαρχει μια βαση ρε παιδι μου να γινει μια κουβεντα με καποιο ψιχνος ουσιας. Αλλα αυτο το τσιρκο που θα δουμε τωρα απο τον καθε youtuber, να μη μεινει λεμε ιματιο για ιματιο αδιερρηγνυτο (?), ηρθαν να μας φανε το μεροκαματο εεεεε δε το μπορω. Ασοβαροι ολοι τους. Και σορρυ και ολας, αλλα χρειαζετε μια σοβαροτητα στο πως αντιμετοπιζουμε συλλογικα τετοιες καταστασεις στην μοντερνα ψηφιακη εποχη και βιντεακια σαν το πρωτο απλα ΔΕΝ βοηθανε. Απλα πουλανε outrage. Rant over. Παω να μην ακουσω spotify.
    2 βαθμοί
  6. Τα όσπρια, ειδικά όταν είναι κοκκινιστά και καυτερα τραβάνε κρασί κάργα
    2 βαθμοί
  7. Να πω επίσης, ότι η θεωρία, είναι ενδιαφέρουσα (και καθόλου βαρετή) αν την μάθεις με τον σωστό τρόπο.
    2 βαθμοί
  8. Πάνω σ' αυτό να προσθέσω την γνώμη μου για κάτι. Την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα του ατόμου Πολλές φορές, ένας που είναι ταλέντο, δεν νιώθει την έντονη πρόκληση που αισθάνονται οι υπόλοιποι, γιατί του φαίνονται όλα πιο εύκολα. Αυτό, μπορεί υπό κάποιες συνθήκες να τον οδηγήσει στο χάσιμο του ενδιαφέροντός του για το αντικείμενο, σε ελλειπή προσπάθεια τεχνικής μορφής (το "βαρετό" μέρος κάθε δραστηριότητας), και στο τέλος, είτε να τα παρατήσει, είτε να τον προσπεράσουν άλλοι λόγω της μεγάλης τους προσπάθειας.
    2 βαθμοί
  9. Αρχικα. Με τον καιρο κ οταν αρχιζεις να εχεις αποτελεσματα, φτιαχνεις καλυτερους μηχανισμους/συνηθειες μαθησης. ή μαλλον απορριπτεις κ μονοπατια στη μελετη σου που ξερεις πως δε θα σε οδηγησουν εκει που θες. Ισως αποκτας πιο ξεκαθαρο οραμα. Κ αν αυτο συνδυαζεται με δουλεια κ παθος, αφηνεις πισω τα ταλεντα χιλιομετρα. Το εχω δει απειρες φορες να συμβαινει. Ο αλλος μποσουλουσε στον ιδιο χρονο που οι υπολοιποι περπαταγαν. περπατουσε κ επεφτε οταν οι αλλοι ετρεχαν, οταν ομως εμαθε να τρεχει σταθερα κ να βρισκει το καταλληλο μονοπατι... τους αφησε πισω ολους χιλιομετρα
    2 βαθμοί
  10. Παιδιά έλειψα γιατί είχα κάτι δουλειές, και ερχόμενος πίσω, είδα το θέμα να είναι σε ξεχωριστό thread. Από μένα λοιπόν, μπράβο στον Βρασίλη που το πρότεινε, και μπράβο στον Βασίλη που το υλοποίησε. Το θέμα δεν είναι απλό, ούτε μονοσήμαντο. Είναι πολύπλοκο, και πολυεπίπεδο. Κατ' αρχήν, αυτό με το "αν έχει το παιδί μου ταλέντο", μου θυμίζει κάτι γονείς στα παλιά τα χρόνια, που πήγαιναν και ρωτούσαν τον δάσκαλο στο σχολείο "τα παίρνει ο μικρός τα γράμματα, ή να τον στείλω στο χωράφι να τσαπίζει πατάτες?" Κατά την γνώμη μου το ταλέντο είναι η δυνατότητα κάποιου ατόμου να μπορεί να κάνει κάποια πράγματα γρηγορότερα και καλύτερα από τον μέσο όρο, χωρίς να ξέρει πώς, και χωρίς να έχει διδαχτεί το πώς. Είναι ένας τρόπος, να αντιλαμβάνεται, εσωτερικεύει, ταξινομεί, επεξεργάζεται, συγκεκριμένα ερεθίσματα, και να φτάνει σε νέες δημιουργίες/συνθέσεις/λογικά αποτελέσματα, από μόνος του, χωρίς να έχει διδαχτεί το πώς να το κάνει αυτό. Το γιατί συμβαίνει αυτό, σε ποιους τομείς δραστηριότητας (γιατί συνήθως συμβαίνει σε συγκεκριμένους τομείς δραστηριότητας), με ποιον τρόπο, δεν το γνωρίζουμε. Όμως, αυτό διδάσκεται. Η διδασκαλία του βέβαια, δεν είναι το ίδιο αποτελεσματική με την έμφυτη αυτή δυνατότητα, αλλά φτάνει σε επίπεδα μεγάλης επάρκειας. Με λίγα λόγια, ένα παιδί χωρίς ταλέντο, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα παιδί με ταλέντο, εκτός από ένα πράγμα. Ότι χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια, για να καταφέρει να έχει σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα με κάποιον που "φαίνεται" να τα καταφέρνει άκοπα, ή με μικρή προσπάθεια. Αυτά περί ταλέντου από μένα, γιατί ανοίξατε κι άλλα πολλά θέματα εκτός από αυτό. Θα τοποθετηθώ σταδιακά.
    2 βαθμοί
  11. Tο έκανα το ψυχικό για τον φίλο μου τον Βρασίδα, μόνο και μόνο γιατί έχουμε το ίδιο όνομα. Σε προηγούμενο παρόμοιο θέμα είχε γίνει χαμός, οπότε παρακαλώ πολύ να είστε καλά παιδιά.
    2 βαθμοί
  12. Νικ με ολη την καλη προθεση κ με κινδυνο να φαω κ εγω τα καντηλια μου, ο Μανος ο,τι κ να λεει κ διαλογος γινεται, κ σιγουρα οπως φερεται σ'εσενα δεν ειναι προσωπικο, αλλα ουτε κ προσβλητικο οσο κ να χτυπαει ασχημα. Τα καντηλια που ριχνεις ομως στο Μανο ειναι. Κ αποτρεπουν καποιον να μπει στο θρεντ κ να πει κατι που μπορει εν δυναμει να βοηθησει. Ασε που ειναι κατι που φαινεται καπως απο μερους σου κ μπορει να σε κανει να το μετανιωσεις κ να αισθανθεις ασχημα μολις ηρεμησεις
    2 βαθμοί
  13. Παιδια βλεποντας τα κλιπ του Νικ, δε προσπαθω να ρωτησω τον εαυτο μου αν το εχει, αν διακρινω ταλεντο κ τετοιες ερωτησεις. Με ολα αυτα που μοιραζεται το παιδι μαζι μας σκεφτομαι πρωτιστως να ειναι καλα στην υγεια του κ δυνατος ψυχολογικα κ να μεινει μακρυα απο ολα αυτα τα διαολια που τον ταλαιπωρουσαν κ καθαρος. Διακρινω μια επιμονη που φανερωνει αγαπη για την ηλεκτρικη. Η βελτιωση μεχρι στιγμης ηταν ελαχιστη, αλλα αν η ενασχοληση του αυτη με το οργανο, οποια κ αν ειναι τα αποτελεσματα, του εδινε δυναμη ολον αυτον τον καιρο να παλεψει τις αλλες καταστασεις που αναφερει, τοτε ποιος μπορει να του πει "ασ'το φιλε δεν εισαι για κιθαρα?". Η κιθαρα ισως του προσφερε κατι πολυ πιο σημαντικο για αυτον. Στα του τωρα κ αφου του ευχηθω να μεινει καθαρος απο εδω κ εμπρος, οπως του εχουμε ξαναπει θελει καθηγητη. Αλλα επειδη θελει no bullshit καθηγητη, που να του λεει πραγματα σαν αυτα που του λεει ο Μανος (απλα με διαφορετικο κ πιο εποικοδομιτικο τροπο) καλο θα ηταν να το κανει οταν αυτος νιωσει εκτος απο καθαρος και δυνατος. Κ μετα πολλη δουλεια. Πολλη πολλη πολλη δουλεια. Κ θελει πολλη δουλεια, απλως για να διορθωσει τα κακως κειμενα κ να αρχισει να συνδεει τα χερια του με τα αφτια του, οχι πολλη δουλεια για να φτασει σε ενα υψηλο επιπεδο.
    2 βαθμοί
  14. άμα γουστάρει να παίζει μην τον αποθαρρύνετε.
    2 βαθμοί
  15. Πιστεύω ότι θα έχανες λιγότερο χρόνο αν διάβαζες κατευθείαν το κομμάτι στο οποίο αναφέρονται, και θα ήσουν καλύτερα πληροφορημένος. Χώρια που αντί να ακούς τις απόψεις των άλλων, θα είχες σχηματίσει την δική σου.
    1 βαθμός
  16. Οδυσσέα σου βγάζω το καπέλο. Τα είπες όλα όπως πρέπει, με τα υπέρ και τα κατά. Προσωπικά θα μου φαινόταν καλύτερο, να πούνε ότι δεν εκταμιεύουν κάτω από ένα συγκεκριμένο ποσό (πχ 10, 20, 100), κι εσύ σαν δημιουργός, να μπορείς να περιμένεις να μαζευτεί αυτό το ποσό. Αυτό που έκαναν το θεωρώ λάθος, και θα διώξει κόσμο από εκεί. Και όχι τόσο λόγω ουσίας, αλλά λόγω νοοτροπίας. Και αν θέλεις την γνώμη μου, καλά θα κάνει να φύγει ο κόσμος που θεωρεί ότι δεν συμφωνεί με αυτό. Δεν χρησιμοποιώ spotify, και δεν με ενδιαφέρει και πολύ τι θα γίνει μ' αυτό, απλά λέω την γνώμη μου για το θέμα.
    1 βαθμός
  17. Ελα αγόρι μου εσυ να φας και θα σου βαλω όσο θες! Εξ άλλου τηρώ αυτό που λέει ο Αργύρης. Τρώω λίγο αλλά καλό. Χωρίς εκπτώσεις. Για την ώρα το υπολοιπο πήγε ζγκαταπσικσ.
    1 βαθμός
  18. Τραβάνε γενικώς κρασί .... Άστα να παν στο διάολο Αργύρη μου.
    1 βαθμός
  19. Και τρομερα ανακριβες επισης! Με τις υγειες του φιλου ?
    1 βαθμός
  20. Για έναν μαθητή σαν και εμένα, οι σκέψεις σας, που εκφράζουν τη σκοπιά του δασκάλου, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες. Βέβαια, όταν αποφασίσω να ξεκινήσω τα μαθήματα στα πλήκτρα, κάτι που σκοπεύω να κάνω σύντομα, θα επιλέξω από το ισχυρό φύλο. Δασκάλα
    1 βαθμός
  21. Ολοι οι εκπαιδευτικοι (και οι δασκαλοι μουσικης) πρεπει να εχουν υποψιν τους τα παρακατω. Ο Σωκρατικός Όρκος του Εκπαιδευτικού: Ως δάσκαλος και παιδαγωγός αυτοδεσμεύομαι για κάθε παιδί: - να προσέχω την ιδιαιτερότητά του και να την υπερασπίζομαι. - να εγγυώμαι τη σωματική και ψυχική του ακεραιότητα. -να προσέχω τις συναισθηματικές του εξαρτήσεις και να το ακούω προσεκτικά. - να αναζητώ τη σύμφωνη γνώμη του για ό,τι κάνω για λογαριασμό του. - να ερμηνεύω την εξέλιξή του και να του δίνω την δυνατότητα να την αποδεχθεί. - να ενεργοποιήσω τις καταβολές του. - να το προστατέψω και να του συμπαρασταθώ να ξεπεράσει το φόβο, την ενοχή, την κακία, το ψέμα, την αμφιβολία, τη δυσπιστία.... - να μην του δαμάσω την θέλησή του. - να του διδάξω την ώριμη χρήση της λογικής και την τέχνη της συνεννόησης και της κατανόησης. - να του δώσω την ευκαιρία να αποκτήσει εμπειρίες από τον κόσμο της πραγματικότητας χωρίς να το υποτάξω σε αυτήν. - να του δώσω ένα όραμα για έναν καλύτερο κόσμο και την πεποίθηση ότι το όραμα είναι υλοποιήσιμο. Αυτοδεσμεύομαι επίσης - να δείχνω με το παράδειγμά μου, πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες και οι αμφισβητήσεις και πώς να αξιοποιήσει τα χαρίσματά του. - να φροντίζω με τις δυνάμεις μου ώστε η ερχόμενη γενιά να βρει έναν κόσμο στον οποίο αξίζει να ζει. - να αιτιολογώ δημόσια τις πεποιθήσεις μου και τις πράξεις μου και να εκτίθεμαι σε κριτική. - να αντιστέκομαι στην πίεση της κοινής γνώμης, στα συντεχνιακά συμφέροντα και τις υπηρεσιακές εντολές όταν δυσχεραίνουν τις παραπάνω προθέσεις μου. Επιβεβαιώνω τις παραπάνω δεσμεύσεις μου και είμαι πρόθυμος να κριθώ με βάση τα κριτήρια που περιλαμβάνονται στον παρόντα όρκο. -------------------------------------------------------- "Αν δεν υπάρχει έρωτας μες στην εκπαίδευση δεν υπάρχει εκπαίδευση! Εάν κάποιος κάτι μαθαίνει μέσα στο σχολείο είναι διότι, διαδοχικά, έναν καθηγητή σε κάποια τάξη –και στο πανεπιστήμιο ακόμη- τον ερωτεύεται και τον ερωτεύεται διότι βλέπει ότι αυτός ο ίδιος ο καθηγητής είναι ερωτευμένος με αυτό που διδάσκει." Κορνήλιος Καστοριάδης (Για μενα ως μαθητης, αυτο συνεβη 100%).
    1 βαθμός
  22. Να αναφερθώ τώρα στο άλλο μέρος της κουβέντας, τον δάσκαλο. Τι είναι αυτός, και ποιος ο ρόλος του ... Για μένα ο δάσκαλος δεν είναι αυτός που θα σου μάθει πληροφορίες (γιατί αυτό είναι όλα όσα δεν γίνονται γνώση ή βίωμα). Ο δάσκαλος (μιλάω για μουσική) είναι πρώτα απ' όλα παιδαγωγός. Σε φέρνει σε επαφή με νοοτροπίες. Μετά είναι καθοδηγητής/οδηγός. Σου δείχνει τον δρόμο. Αυτόν που έτσι κι αλλιώς, μόνος σου θα περπατήσεις. Αλλά σου δίνει και τα εφόδια, και πιο σημαντικό από όλα, σου δίνει κίνητρο να τον περπατήσεις, και σου ενισχύει την επιθυμία/πρόκληση/δίψα. Όλα αυτά όμως, μέσω ενός συστήματος δούναι και λαβείν, κι αυτός μαθαίνει από τους μαθητές του, όσο περίεργο και αν ακούγεται. Πρώτα πρέπει να είναι λίγο ... ψυχολόγος, για να μπορεί να αντιληφθεί πώς είναι ο μαθητής του στην πραγματικότητα, να έχει την απαραίτητη ελαστικότητα και προσαρμοστικότητα σ' αυτόν, και μετά να του δείξει νοοτροπίες που θα τον βοηθήσουν να αντιμετωπίζει τα εμπόδια στον δρόμο του, να μην τον αφήσουν να τον χάσει. Εκεί είναι όλο το παιχνίδι.
    1 βαθμός
  23. Αυτο ειναι ενα πολυ ωραιο ζητημα. Νομιζω οτι η αισθηση του ωραιου διδασκεται, αλλα οχι με την εννοια του θρανιου, αλλα με τη βιωματικη εννοια. Για αυτο ειναι σημαντικο να ερχεσαι σε επαφη, ειδικα σε μικρη ηλικια, με υψηλης μορφης τεχνη. Αν δεν το ζησεις βιωματικα και νωρις, αν δεν παρεις τα καταλληλα ερεθισματα οταν διαμορφωνεις τον χαρακτηρα σου, τοτε πραγματι δεν μπορεις να το διδαχθεις απο καθεδρας εκ των υστερων.
    1 βαθμός
  24. Παντως ρε παιδια, τελικα το ταλεντο και αυτα, εχει καμια σημασια για τους απεξω; Δηλαδη ΟΚ, τα "παιρνεις τα γραμματα" πιο γρηγορα απο τους αλλους, και; Τι με νοιαζει εμενα; Το αποτελεσμα δε μετραει; Το τι παιζεις δε μετραει τελικα; Υπαρχουν απειρα παραδειγματα μη- ταλαντουχων που εφτασαν σε υψηλοτατο επιπεδο. Εχω πει επανελημμενα για μια περιπτωση κολλητου, που δεν μπορουσε ουτε τεταρτα να παιξει, και τελικα και τα liveακια του εχει κανει και τα δισκακια του και απ' ολα. Εχω και αλλη περιπτωση. Αυτος ΟΚ, δεν ειχε ΕΛΛΕΙΨΗ ταλεντου, ουτε και κανα φοβερο ταλεντο ομως. Ουτε εκανε και πολλα πραγματα live και τετοια, γιατι πολυ απλα στα @@ του, επαιζε για την παρτη του. Ομως ειναι απο τους καλυτερους κιθαριστες που εχω ακουσει τεχνικα. Και βαζω και τα lives που εχω παει, ετσι; Τι εκανε; Πολυ απλα: Προχωρησε το WDEIO πολυ, μου εδειχνε κατι πραγματα που του εβαζε να βγαλει ο δασκαλος και ειχαν πιο πολλες αλλοιωσεις και απο τους Slayer ? Ε, μετα βρηκε και εναν γκουρου και στρωθηκε σε προχωρημενες τεχνικες στην ηλεκτρικη. Και αν τον ακουσεις σου φευγει το μνι. Δηλαδη αν δεν τον ξερεις παιδιωθεν λες ΤΙ ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ ΘΕΕ ΜΟΥ. Καμια ταλενταρα. Απλη επιγνωση οτι χρειαζεται δουλεια, ΟΡΕΞΗ να τη ριξει, και ΣΩΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ, πιστοποιημενη απο το WDEIO και απο πραγματικα καλους δασκαλους. Δεν μπορω να σκεφτω οποιοδηποτε απαιτητικο σχημα που δε θα μπορουσε να σταθει σα lead κιθαριστας αυτος ο αθρωπΑς. Τι ταλεντο και ξεταλεντο.
    1 βαθμός
  25. Αν βοηθάει κάπου, στην Ελλάδα δίδασκα σε Μουσικά Σχολεία και Ωδεία, τα ίδια κάνω και έξω. Δεν έχω επισημάνει σε μαθητή ότι μπορεί να μην έχει ταλέντο, που για μένα είναι η απουσία ενός ή περισσότερων στοιχείων, που αφορούν την αντίληψη,δημιουργία και εκτέλεση της μουσικής. Αυτό που κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να απλοποιώ στο μέγιστο δυνατό την ύλη και προσπαθούμε μαζί να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αντίθετα έχω επισημάνει την ύπαρξη ταλέντου, ώστε να προωθηθεί ο μαθητής και να τροποποιηθεί/προσαρμοστεί το μάθημά του. Την ύπαρξη δεν την έχω επισημάνει απευθείας στο μαθητή, ειδικά αν πρόκειται για ανήλικο, αν και μπορούν να αντιληφθούν την επιδοκιμασία σου και ότι τα πηγαίνουν καλά. Αν για παράδειγμα δώσεις σε ένα παιδί ένα καινούργιο και απαιτητικό κομμάτι και με το που το αφήσεις στο αναλόγιο το παίξει prima vista χωρίς λάθη, ενώ τα υπόλοιπα θα χρειαστούν 1-2 βδομάδες εντατικής μελέτης, τόσο το παιδί, όσο και η ομήγυρη αντιλαμβάνεται αυτό που θα λέγαμε ύπαρξη "μουσικού ταλέντου". Τέλος, η ερώτηση:"Έχει το παιδί μου ταλέντο;" είναι πολύ συχνή και έως ένα βαθμό αναμενόμενη.
    1 βαθμός
  26. @BillTrantos σορρυ που προτεινω κατι που θα σε χωσει, αλλα δε μεταφερεις ολα τα ποστ που μιλανε για ταλεντο κ διδασκαλια σ'ενα dedicated thread? Εχει πολυ ενδιαφερον η συζητηση κ εδω οπως κ να το κανουμε κ "οφτοπικ" ειμαστε κ με την ακομψη συμπεριφορα του Νικ (παροτι σβηστηκε) καποιοι μπορει να μη συμμετεχουν @Ali Barout βαλε με κ εμενα στο γκρουπ με τα Pm. Ενδιαφερομαι.
    1 βαθμός
  27. Αν παίζεις για να βελτιωθείς, πάντα μετρονόμος. Αν παίζεις για την φάση, γιατί έτσι σου αρέσει, γιατί είναι καλύτερο να κάνεις φασαρία με ένα ντιστόρσιο παρά σούζα στη μηχανή, γιατί είναι καλύτερο να γρατζουνάς παρά να πίνεις / "πίνεις" διάφορα, παρά να κάνεις οτιδήποτε άλλο μπορεί να σε πηγαίνει πίσω ως άνθρωπο, τότε μπορεί να μην προοδεύσεις και πολύ στο όργανο, όμως έδωσες μια ευκαιρία να ξεφύγεις. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό, και σε αυτό δεν μπορώ να μην πω ένα Μπράβο Συνέχισε. Δεν μιλάμε για καθηγεσία και υποταγή μαθητού και πρόοδο και επιτυχία, μιλάμε για αυτή την προσπάθεια για εσωτερική ισορροπία (που ίσως είναι η απόλυτη επιτυχία). Αν τώρα τεθεί το θέμα του Γιατί Εδώ και όχι πχ στο FB, γιατί εδώ είναι ένα φόρουμ συγκεκριμένου σκοπού κλπ κλπ, πάσο - και αν είναι έτσι τότε μάλλον κακώς γράφω και εγώ εδώ, ίσως θα πρέπει απλά να μπαίνω και να διαβάζω ό,τι μου είναι χρήσιμο και ως εκεί.
    1 βαθμός
  28. Παρακαλώ να πέσουν οι τόνοι εκεί που πρέπει, διαφορετικά θα μπει pause στο thread μέχρι νεοτέρας. Ευχαριστώ.
    1 βαθμός
  29. Μάνο μου σωστά τα λες, αλλά .... Πολλές φορές (τις περισσότερες), δεν έχει τόσο σημασία το "τι" αλλά το "πώς." Ένας καλός δάσκαλος, πρέπει να λειτουργεί διαφορετικά με κάθε μαθητή ανά περίπτωση. Δεν είναι "πάρε αυτά και βγάλτα" η δουλειά. Δεν θα το κάνει ποτέ. Ο δάσκαλος θα πρέπει να έχει την απαραίτητη ευαισθησία και ελαστικότητα, να "καταλάβει", να "γνωρίσει" με ποιον έχει να κάνει, και να λειτουργήσει με τέτοιον τρόπο που να δίνει κίνητρο, να κινητοποιεί. Πρέπει να μπορέσει να του πει κάτι, χωρίς να του δημιουργήσει απώθηση, χωρίς να του βγάζει αρνητισμό, και χωρίς να απορρίπτει, γιατί η απόρριψη είναι ίσως το χειρότερο από όλα που μπορεί να κάνει. Τα αρνητικά πρέπει φυσικά να επισημαίνονται, αλλά με τρόπο που ο μαθητής να μπορέσει να τα δει και να τα καταλάβει, όχι με τρόπο που να τον κάνει να αντιδράσει αμυντικά. Επίσης, καλό θα είναι (δική μου άποψη αυτή), τα αρνητικά/ελλείψεις/προβλήματα/αδυναμίες, να επισημαίνονται μέσα από κάποια θετικά. Πχ, "είσαι καλός εκεί, αλλά αφήνεις αυτό να σε πηγαίνει πίσω και να μην αφήνει να φανεί το θετικό σου. Αν το δουλέψεις με αυτό τον τρόπο, θα ακουστείς πολύ καλύτερος". Και κάτι τέτοιο (και το λέω δημόσια για πρώτη φορά) προσπαθώ εν γένει, να κάνω κι εγώ στα σχόλια των κομματιών που ανεβάζουν τα παιδιά. Ειδικά όταν ο άλλος δεν με ξέρει, και μπορεί να παρεξηγήσει τα λεγόμενά μου. Όταν πια "γνωριστούμε", τα λέω λίγο πιο χύμα, γιατί πιστεύω/ελπίζω ότι ο άλλος δεν θα πάρει στραβά αυτά που του γράφω. Ξέρει ότι τα λέω με θετικότητα, για να του δείξω κάτι που ίσως δεν έχει σκεφτεί, ίσως χρειάζεται δουλειά/διόρθωση, και όχι για να τον μειώσω, ή να του την πω. Αλλά πάντα, όλα εξαρτώνται από τον άλλο. Το ποιος είναι, και το πώς είναι. Κάθε ένας είναι διαφορετικός άνθρωπος, διαφορετική περίπτωση, και καλό θα είναι να αντιμετωπίζεται διαφορετικά. Αυτά ...
    1 βαθμός
  30. Nik, ο κιθαρίστας δεν είναι απαραίτητα αλάνι. Άκου και μια γνώμη που σου προτείνεται καλοπροαίρετα γιατί έχεις πολλά να μάθεις. Καλό είναι να ξέρεις που βρίσκεσαι και να θυμάσαι πως ο ταπεινός τα έχει πάντα καλά με όλους αλλά κυρίως με τον εαυτό του.
    1 βαθμός
  31. Να εκμεταλλευτώ το εκ νέου άνοιγμα του thread, για να υπογραμμίσω πόσο μας λείπει αυτό το κομμάτι του φόρουμ, και πόσο κρίμα είναι που δεν μεταφέρθηκε στην νέα πλατφόρμα. Υπήρχαν πραγματικά διαμάντια εκεί, που χάθηκαν για πάντα. Και επίσης, ήταν ο πιο κατάλληλος τόπος να πηγαίνουν τα νήματα (ή τα μέρη των νημάτων) που γίνονται εμποροζωοπανήγυρις. Όσο περίεργο και αν σας φαίνεται, κάποιοι ξαναγυρίζαμε και τα διαβάζαμε εκεί, έστω και μετά από καιρό. Μου φαινόταν πάντα ένα πολύ γλυκό και ζεστό μέρος, σαν παιδότοπος ένα πράγμα.
    1 βαθμός
  32. Ο τύπος στο πρώτο βίντεο είναι απλά lumpen υποκουλτούρα. Μ' αρέσει που τον αναφέρουμε και τον σχολιάζουμε κιόλας...? Οδυσσέα είσαι η φωνή της λογικής αλλά αυτή δεν τα πάει καλά με το συναίσθημα κι ο μουσικός επίσης.
    0 βαθμοί
  33. Ε... πάρε τότε το σύνολο. Απλά δεν ειναι καλλιτεχνική η φωτό.? Όσο για τις ελιές, καταλαβαίνω πως χάλασε το σερβίρισμα αλλά ο εργένης κόβει δρόμο.
    0 βαθμοί
  34. Σε ποιο κόμμα ήταν αρχηγός? "Για Τον Γάιδαρο Καβάλα"??
    0 βαθμοί
  35. Η δασκαλα του πιανο ειναι στανταρ. Πως λεμε το παιδι που καθαριζει την πισινα, αλλα στο θηλυκο.
    0 βαθμοί
  36. Ετσι ειναι ρε Κωσταρα το ατιμο το ΣΥΣΤΗΜΑ φταιει, πατουν πανω σε πτωματα, παρε εδω την ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ να ριξεις ζεμπεκια ναουμε ασουμε και ολα τα εις ουμε
    0 βαθμοί
  37. Ε βάλτε το βρε αν υπάρχει, να το ακούσουμε κι εμείς ...
    0 βαθμοί
  38. Δεν διαφωνώ καθόλου. Στον τρόπο έκφρασής της είναι η διαφορά μου. Μπορείς να την πεις και να διώξεις, μπορείς να την πεις και να προκαλέσεις, μπορείς να την πεις και να κινητοποιήσεις. Επίσης κάτι άλλο. Δεν είναι "κανάκεμα" κάτι τέτοιο. Αν γλύφεις (λάθος νοοτροπία είναι αυτή, πώς θα δώσεις σωστή νοοτροπία στον άλλο όταν εσύ έχεις τέτοια?) για να συντηρήσεις κάποιον ως μαθητή ενώ θα έπρεπε να τον "διώξεις" εννοείς. Όμως ποιος αποφασίζει για το τι του δίνει αυτή η επαφή με το όργανο (κι ας μη είναι καλός)? Ποιος αποφασίζει για το αν ο άλλος θέλει να πάρει μια εικόνα αυτής της "ξεχωριστής" κουλτούρας της μουσικής? Το να μην του λες την αλήθεια, φυσικά δεν είναι σωστό. Το θέμα είναι να του λες την αλήθεια, με τρόπο που να μπορέσει να ακούσει, να καταλάβει, και να αποδεχτεί, ακόμα και με τρόπο που μπορεί να τον κινητοποιήσει. Το τι θα κάνει αυτός μετά είναι δικό του θέμα. Πώς θα χρησιμοποιήσει δηλαδή αυτή την αλήθεια. Πάντως δεν θέλουν όλοι να γίνουν "πρωταθλητές" και νομίζω ότι είναι λάθος η άποψη που λέει ότι αν δεν μπορείς να γίνεις πολύ καλός παράτα τα. Υπάρχει και ο "μαζικός αθλητισμός", η χαρά που μπορεί να σου δώσει η ενασχόληση με το όργανο.
    0 βαθμοί
  39. Αν την μάθεις με τον κύκλο των πέμπτων για φυσαρμόνικα του κυρ Στέφανου, είναι τουλάχιστο πολύχρωμη.
    0 βαθμοί
  40. να πω και γω με τη σειρά μου, απολογούμενος για την όποια συμμετοχή μου ή συνυπαιτιότητα στις εκτροπές, ότι η ζωή μας γενικά έχει χάσει το νόημά της, και αυτό το λίγο να ξεφύγουμε από την πεπατημένη μας δίνει αυτό το ελάχιστο χαμόγελο, που δεν έρχεται πιά εύκολα. Σίγουρα έλλειψε...
    0 βαθμοί
  41. εμένα φίλε μου, σε ότι θέλω να ασχοληθώ ξεχωρίζω μοιραία λόγω των πιο πάνω προϋποθέσεων που δεν μπορώ να αναλύσω για να γίνω πιο σαφής γιατί λόγω απίστευτης ταλαιπωρίας αυτών των ημερών έχω πονοκέφαλο, πήρα και ένα ηρεμιστικό χάπι γιατί δεν πάει άλλο, είμαι σε μεγάλη ένταση και είμαι Ψ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Γι αυτό γράφω να εκτονωθώ, είναι ότι πρέπει το noiz να εκτονώνομαι ώρες ώρες χτυπώντας μανιωδώς το πληκτρολόγιο.? Δεν ξαναγράφω, θα διαβάζω μόνο και πάω να ξαπλώσω. Δεν έχω να πω κάτι άλλο προς το παρόν.
    0 βαθμοί
  42. Άργησε λίγο, αλλά επέστρεψε η Strat από το μάστορα. Πλέον φοράει pickguard που την κάνει γκομενάρα, φλερτάροντας ελαφρώς με τα όρια του κιτσαριού (όπως μου αρέσει δηλαδή ?), και το καινούριο σετ μαγνητών αποτελείται από δύο Lollar '64 σε neck και middle, και τον Seymour Duncan Red Devil στον bridge. Το ματσάρισμα σε επίπεδο όγκου είναι ό,τι πρέπει για κάθε διαφορετική θέση, και η βασικά διαφορά σε σύγκριση με τους εργοστασιακούς μαγνήτες που φορούσε παλιότερα έχει να κάνει με τη διαύγεια. Προφανώς χαίρομαι πολύ που την ξαναέχω στα χέρια μου, καθώς παραμένω στρατοκαστεράκιας με τα μπούνια, και μιας και δεν έχει μείνει καμία άλλη εκκρεμότητα, κάνω και ένα update συνολικά στον εξοπλισμό παρακάτω, όπως φαίνεται από το σχεδιάγραμμα της τελευταίας φωτογραφίας...
    0 βαθμοί
  43. Πριν στο αλλο θρεντ εγραφα ενα ποστ σεντονι περι ταλεντου. Το ταλεντο ειναι ημι-αοριστη εννοια. Οσες φορες το εχω ακουσει να συζητιεται απο δασκαλο, ειναι παντα απο προτροπη του μαθητη. Ο δασκαλος προσπαθει να αποφυγει αυτη την εννοια, οχι γιατι δεν το συμφερει, αλλα γιατι ενω υπαρχει κοινη συνισταμενη στον ορισμο, οι λεπτομερεις του καθε ορισμου παντα διαφερουν Ας υποθεσουμε πως λιγο πλαδαρα, ολοι ψιλοσυμφωνουμε στο οτι αυτο το ταλεντο εχει να κανει με το "ποσο ευκολα τα παιρνει το παιδι" Σημερα ακομα κ αυτο δεν εχει νοημα. Ειναι δηλαδη θεμα ταλεντου? Ή ελλειψη ενδιαφεροντος? Συγκεντρωσης? Μηπως η μουσικη ειναι δηλαδη μια ακομα υποχρεωση που επιβληθηκε απο τους γονεις, αναμεσα σε Αγγλικα/Γερμανικα/κολυμβητηριο κ καρατε? Πως να προσεγγισει το παιδι το μαθημα μιας τοσο διαφορετικης γλωσσας, οταν δε βρισκει κατι πρακτικο. Οταν δεν εχει ακουσματα καθολου κ αν εχει κατα πασα πιθανοτητα ειναι κακοποιηση του τυπου μαραμαραμαραμαΛΕΦΤΑ, μαραμαραμαραμαραμαΜΠΙΤΣΑΚΙΑ, μαραμαραμαραμαραμαΣΕΠΛΑΚΩΣΑ. Η εννοια ταλεντο στον αυστηρο κλασσικο χωρο εχει νοημα. Εκει βοηθα να ξεχωρισει η ηρα απο το σταρι στο 90% των περιπτωσεων. Κ το αλλο 10% ειναι αποδεκτο calculated error. Κ παλι καλα που λειτουργει σε αυτο το ποσοστο κ το λεω διχως ιχνοσ ειρωνιας, μιας κ μιλαμε για ενα χωρο που στα 12 σου φαινεται ηδη αν εχεις ελπιδες καριερας ή αν εχεις χασει το τρενο. Μιλαμε για απιστευτο επιπεδο, απιστευτη παραδοση, απιστευτο ανταγωνισμο που κ η παραμικρη λεπτομερεια παιζει ρολο. Σε πολυ σοβαρους δασκαλους κ εκτος κλασσικου χωρου δεν εχω συναντησει τετοια κουβεντα. Ειναι πολυ πιο σημαντικο ο δασκαλος να δωσει στο μαθητη να καταλαβει πως αυτο που θα κρινει τα παντα ειναι η σκληρη δουλεια κ η καθαρη κριτικη. (κ φυσικα τι ακριβως σημαινει αυτο σε αντιθεση με το τι πιστευει ο μαθητης κ το πως γινεται αυτο). Με αυτα τα δυο θα μεταμορφωθει ο μαθητης σε κατι αλλο. Δε θα ειναι αλλος μουσικος απλα θα ειναι αλλος ανθρωπος μετα, γιατι ολη αυτη η διαδικασια απαιτει ενδοσκοπηση κ αυτοκριτικη. Κ να καταλαβει πως ο δασκαλος ειναι εκει να εμπνευσει, να διακρινει λαθη. Μονος σου μαθαινεις. 100% μονος σου Εισαι δηλαδη αυτοδιδακτος με δασκαλο δε μπορω να το πω αλλιως. Οτι κ να σου πει ο δασκαλος, οσο χαρισμα να εχει, οποια κ αν ειναι η μεθοδολογια του, αν δεν κοψεις τον πωπο σου μετα να φας 100 μερες να το κατανοησεις, εφαρμοσεις, εμβαθυνεις δε θα γινει δουλεια. Πρεπει να καταλαβεις πως η δουλεια αρχιζει αφου τα κανεις ολα αυτα κ βρισκεις 5-10-100 εντελως προσωπικους τροπους να εκφραζεσαι με το ενα πραγμα που σου ειπε ο καθηγητης. Αλλιως δε θα εχεις να πεις κατι δικο σου Οποτε διαφωνω σε ολα με τον @trolley Κ στο ταλεντο κ σε κατι που ειχε πει τις προαλλες περι μαθησης κ οτι ολα σου τα μαθαινουν αλλοι. Τιποτα που αξιζει δημιουργικα, δε θα σου το δωσει ποτε κανενας ετοιμο, μασημενο Κ οι δασκαλοι (οι βαρβατοι, οι προχω, οχι οι random δασκαλοι ωδειου γειτονιας) σημερα προς τα εκει τεινουν Το ταλεντο σε αυτο το επιπεδο θα σε παει στον ιδιο χρονο 5 βηματα πιο περα. Αν ομως ακολουθηθει κ ολοκληρωθει μια τοσο εσωτερικη διαδικασια, τα αποτελεσματα θα ειναι απιστευτα κ για καποιον που δεν το εχει σε αφθονια, οπως κ αυτο να οριζεται. Επισης σε αυτο το επιπεδο διαλεγεις δασκαλο καταλληλο, δοκιμαζεις, αλλαζεις, ενημερωνεσαι κ δεν εισαι αρχαριος ουτε αδαης, οποτε βρισκεις τον καταλληλο απο εκατο καταλληλους . Αρα ταλεντο+δασκαλος εχει νοημα ειτε για κλασσικη, ειτε για αρχικα κ αρχικο/μεσαια σταδια που δεν εχει νοημα να συζηταμε. Απο εκει κ μετα, εξυπνες επιλογες/αποφασεις κ τραγικα σκληρη δουλεια κανουν τη διαφορα
    0 βαθμοί
  44. 0 βαθμοί
  45. Σύμφωνα με την (μικρή) εμπειρία μου αλλά και τις απόψεις μου ... ΠΟΤΕ. EDIT: Το "είσαι καλός", "είσαι καλός σ' αυτό τον τομέα", "εκεί έχουμε προβλήματα", κλπ, φυσικά βέβαια.
    0 βαθμοί
  46. Βρασίλη μου ... υποκλίνομαι ... Δεν είναι το "να η ευκαιρία" εδώ. Και καλό θα είναι να προσπαθούμε να δούμε και λίγο πίσω από την "εικόνα".
    0 βαθμοί
  47. Εκανα κλασσικη κιθαρα στο WDEIO, εκανα μετα μαθηματα ηλεκτρικης, επαιξα σε διαφορα γκρουπακια, στην πορεια με καποια απο αυτα εγιναν ωραια σκηνικα και τα περασαμε ομορφα- ομορφα- ομορφα με μουσικες και σκηνικα απειρου καλους, αλητεια και sex- drugs and rock and roll. ? Ωραια πραγματα, παραδοσιακα, οχι βιντεακια στο youtube και μαλακιες ?
    0 βαθμοί
  48. Γιώργο θα σου πω ένα μυστικό που δεν το ξέρουν ούτε κάποιοι αναγνωρισμένοι επαγγελματίες: Έχοντας "χρεωθεί" το ρόλο του lead σε μια μπάντα με δύο κιθαρίστες, έχεις μια τεράστια πολυτέλεια που δεν την έχει ούτε το rhythm section, ούτε η ρυθμική κιθάρα: Μπορείς να σταματήσεις να παίζεις. Να μην παίξεις τίποτα απολύτως για όσα μέτρα χρειαστεί και απλά να ακούς. Αισθάνεσαι αμήχανα στο live; Κλείσε το volume σου και κάνε ότι παίζεις. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές το κομμάτι επωφελείται από το "άδειασμα". Τα κενά και στα μέτρα και στις συχνότητες, σε γνωστές στούντιο ηχογραφήσεις, είναι εκεί για κάποιο λόγο. Και μιλώντας γενικότερα, μια και είμαι και θήτης και θύμα του overplaying, δεν είναι καθόλου εύκολο να δεχτούμε ότι ενώ έχουμε φορτωμένη την κιθάρα στον ώμο και τα χέρια μας πάνω της, υπάρχουν στιγμές που πρέπει να σιωπήσουμε. Αυτό είναι μια ωριμότητα που κάποιοι δεν την αποκτούν ποτέ. Χαρακτηριστικά θυμάμαι, άπειρους καβγάδες με τον έτερο (καταπληκτικό) κιθαρίστα της μπάντας μου γιατί έσπευδε να καλύψει οποιοδήποτε κενό σα να βουλώνει τρύπες σε τοίχο ενώ μια εποχή, έπαιζε και 2-3 νότες και μετά την παύση του τέλους των κομματιών. Όλα αυτά βέβαια δεν τα λέω ειδικά για σένα, αλλά γενικά για τις μπάντες που έχουν lead κιθάρα και αυτοσχεδιασμούς (όχι απολύτως διακριτά και συγκεκριμένα parts δηλαδή). Πιο ειδικά τώρα, αν είσαι lead και εκτός από σόλο δεν ξέρεις τι άλλο μπορείς να παίξεις, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αντιληφθείς τον εαυτό σου ως δεύτερη rhythm κιθάρα. Δηλαδή μπορείς να παίζεις μέρη της αρμονίας και κατά προτίμηση σε άλλη συχνοτική θέση από τη ρυθμική κιθάρα. Double stops νότες ακόρντων, φρασούλες και πάλι κομμάτια ακόρντων, arpeggios ή ακόμα και το bassline και πολλά άλλα. Πιάσε ολόκληρη τη συγχορδία αν θες και παίζε μόνο μια νότα τη φορά π.χ. Σκέψου συγχορδίες εν ολίγοις και όχι κλίμακα σόλο. Αυτή η θεώρηση παρεμπιπτόντως, θα ωφελήσει πολύ και το καθαρά lead παίξιμό σου.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...