Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13635


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/20/23 σε Αναρτήσεις

  1. Πολύ καλό το βίντεο, κι ο ήχος super.? Μπράβο ρε Uli...??
    2 βαθμοί
  2. Ναι αλλά εδώ, αντί για .... .... έχουμε PRS, πλούτο, και αφιλοτιμία ασούμε ...
    1 βαθμός
  3. Δεν ξέρω αν συμφέρει ή όχι. Δες και αποφάσισε εσύ. Σε άλλα πράγματα όμως (όπως πχ στις χορδές) συμφέρει.
    1 βαθμός
  4. Εμενανε δε μου θυμίζει Κινεζία. Ξέρεις τι μου θυμίζει? Online editor για να φτιάχνεις κιθάρες ? Σχήμα custom 24, tree of life, ανεβάζεις κ φωτό τριαντάφυλλα ροζ για custom inlays (πάνω από το τρη οβ λαηφ έτσι? ?) , βάζεις κ ξύλο φινίρισμα στο headstock, βάζεις κ ροζ πουλί πάλι στο χεντστοκ κ για χρώμα? 2 tone φούξια με μωβ.... (Κ φυσικα flame maple) Άντε γειά... Typical δε ξέρω τι κιτσιλα φτιάχνω με τον editor κανονικά ...?
    1 βαθμός
  5. Μπράβο για το παίξιμο bassline με τα ακόρντα συγχρόνως, είναι δυσκολάκι. Επόμενο level, παίξε τα ακόρντα κοφτά όπως στο original. Και μετά φτιάχτο ολόκληρο το κομμάτι να γουστάρουμε. Με τη μελωδία έτσι όπως την έπαιξες με οκτάβες. Α και βγάλε το delay. ?
    1 βαθμός
  6. 2 παρατηρήσεις Μπιλάκο αν μου επιτρέπεις... 1) Πάλι τίγκα delay και reverb ΡΑ? AAAAAAAAAA? 2) Χρησιμοποιείς λάθος την λέξη "sloppy", αυτό δεν είναι sloppy παιξιμο...την επόμενη φορά που θα βρεθούμε θα σου κανω μια επιδειξη για να καταλάβεις την διαφορά, είμαι βιρτουόζος sloppίστας... Μετά τιμής, Sloppy Joe ΥΓ: μπα που να κακουν όλα τα delay και τα reverb πεταλακια, plugins και δεν ξέρω και γω σε ποια άλλη μορφή...
    1 βαθμός
  7. Που το βρήκες μωρέ το σλόπυ? Θα μας τρελάνεις? Σούπερ.
    1 βαθμός
  8. Για πολλές ενέσεις λέμε. Είπαμε, landmark άλμπουμ για το sampling.?
    1 βαθμός
  9. Δεν το συζητάμε, αλλά ας το δεχτούμε το D50 και την πρώτη τριάδα έστω τουλάχιστο στο πλαίσιο του affordable για την εποχή σε σχέση με τα θηρία σαν αυτό.
    1 βαθμός
  10. Δεν το είπα λόγω Ελλάδας, και στην Ελλάδα έχει τις αντίστοιχες "παραγωγάρες" με "μεροκαματάρες" κτπ κτπ. Στα μέτρα λοιπόν, και ανάλογα τα μεγέθη της "αγοράς", εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν της αρκεί π.χ. να παίζει gigs εκεί γύρω, αλλά κοιτάζει κατευθείαν το ταβάνι της καταξίωσης, όπως η ίδια την αντιλαμβάνεται; Να το πω κι αλλιώς. Ξαφνικά έρχεται κάποιος και μας λέει, κοίταξε να δεις. Κανονικά Go big or go home. Αλλά μην ακούς εσύ, και μην αγχώνεσαι. Εγώ πιο πολύ το βλέπω σαν passive-aggressive αντίδραση στο ότι το "Go big or go home" ισχύει και καραϊσχύει, παρά σαν βίντεο ενθάρρυνσης/εμψύχωσης. Δηλαδή δεν ξέρω μήπως είναι κι ένα βίντεο που απλά είπε όσα ήθελε η ίδια να ακούσει από κάποιον τρίτο για να την εμψυχώσει/καθησυχάσει. Φυσικά ο καθένας μας το ίδιο βίντεο βλέπει, και άλλα καταλαβαίνει. Και το συζητάμε. Πιο πολλά λέει για μας, παρά για τη Μαίρη αυτή η συζήτηση.
    1 βαθμός
  11. Ανεβάζω νέο θρεντ γιατί στο προηγούμενο "ξεφύγαμε" λίγο. Η Behringer λοιπόν ανέβασε στο Facebook πριν λίγα λεπτά το παρακάτω: Το UB-Xa κυκλοφορεί λοιπόν σε λίγες μέρες. Με αυτά τα specs, το look και στην συγκεκριμένη τιμή κάτι μου λέει ότι θα είναι το νέο best seller της εταιρείας. Λεπτομέρειες στο παρακάτω λινκ: https://shorturl.at/KY236
    0 βαθμοί
  12. Ανταλλαξες στρατ με τελε? Για να καταλάβω δηλαδή ... Είχες στρατ κ την έδωσες για να πάρεις τελε? Η ανταλλαγή δηλαδή ήταν να δώσεις τη στρατ σου για να πάρεις τέλε? Μίλα Γιανγκο!!!!
    0 βαθμοί
  13. Κοίτα ακόμα δεν έχω γίνει fanboy. Απλά δε μετανιώνω το trade με strat ούτε στιγμή
    0 βαθμοί
  14. Εννοείς άλλα που έχω πει κατά καιρούς; Interesting...
    0 βαθμοί
  15. προσέξτε για τις πλασματικές εκπτώσεις. Προσέξτε πολύ. Μέχρι και τα ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ και ΜΜΕ προειδοποιούν και το υπουργείο κάνει ελέγχους και θα ρίξει ΠΡΟΣΤΙΜΑ.
    0 βαθμοί
  16. PSR (70) είχα στις αρχές των '80s φίλος.? Όπως έλεγε ένας γνωστός παλιός πολιτικός, "το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω".? Ή Μontage M6 ή τίποτα! Με ή χωρις Black Fridays, το τεμάχιον πρέπει να αποκτηθεί.
    0 βαθμοί
  17. Πάντως, εικάζω ότι αυτή η κιθάρα ανήκει σε γυναίκα. Και σκέφτομαι οτι πάλι καλά που λειτουργεί ο σεξισμός, γιατί η γυναίκα μπορεί να βγαίνει και να παίζει με κιθάρα μασταϊροξ, όμως ο άντρας ξέρει οτι αν βγει με την ίδια κιθάρα, το κοινό βασταειροξ. Πώς θα κοιμηθώ εγώ τώρα με αυτή την ταστιέρα που είδα; ήηημαρτον ρε sheesh...
    0 βαθμοί
  18. Να'σαι καλά ωρέ Φιούζιον, δεν είχα τσεκάρει τον Νάκα. Ευχαριστώ.?? Τρέχω να προλάβω...?
    0 βαθμοί
  19. Καλά εκεί γίνεται της αλεπούς ο θάνατος. Ούτε στην Κινεζία να την είχαν φτιάξει.
    0 βαθμοί
  20. Δεν είναι plugins αλλά δεν έχει σημασία. Τσεκάρετε τις προσφορές στον Νάκα για black friday. Σε κάποια είδη έχει πολύ καλές προσφορές. https://www.nakas.gr/el/proionta/black-friday/
    0 βαθμοί
  21. Τι τρελό κιθαρώνι έχει η άτιμη
    0 βαθμοί
  22. Έλα, μια χαρά είναι, από την Οριάνθη καλύτερα το παίζεις ???
    0 βαθμοί
  23. Ε, όχι και sloppy...
    0 βαθμοί
  24. Ένα βίντεο πολύ ωραίο και νοσταλγικό που θα βγάλει for sure συναίσθημα νοσταλγίας, θα φέρει αναμνήσεις και θα συγκινήσει όποιον κάνει τον κόπο να το δει όλο και πιστεύω του αξίζει.
    0 βαθμοί
  25. Μην πάτε μακριά, χωρίς τους samplers, το sampling και το midi κυρίως δεν θα υπήρχε cos_dr? Και εδώ μια αναφορά στο Atari ST και τη χρήση του για μουσική
    0 βαθμοί
  26. ΠΟΙΟΝ ΕΙΠΕΣ ΣΡΕΝΤΕΡΣ ΡΑ? ΕΓΩ ΣΡΕΝΤΕΡΣ?? Reported!
    0 βαθμοί
  27. Δε μιλάω άλλο σε σρεντερς μπάσου.
    0 βαθμοί
  28. Βρε δεν πας να μάθεις να sloppάρεις λέω εγώ... Αντε από εκεί, γίναμε όλοι sloppίστες... Φιλουουουουουοοοοοοοζζζζ, πριν απο κανά μηνα που κατάφερα και επιασα κιθάρα, επαιζα στον καναπε και διπλα μου ηταν ο Τζίνο...απο τις 100 πενιες, οι μισές ήταν στις χορδές και οι άλλες μισές στα αυτια και στα μουστάκια του Τζινο...ψυχολογικο τράλαλά έπαθε το ζωντανο... Θα μου πεις εμένα... ΝΑ ΣΑΙΒΕΣΕ! ? ΥΓ: ΦΑΚ ΔΕ ΝΤΙΛΕΗ!!! (κατά το φακ δε πολίς assούμε)
    0 βαθμοί
  29. Το συνεχίζεις? Το συνεχιζειιιιιις? Θα το κλειδώσω! Μπήκες επιτέλους? Άσε μη λες εδώ. Μας παρακολουθούν ?️ Θα σου στείλω φαξ σε λίγο που θα βγάλω το τρελό βόλτα
    0 βαθμοί
  30. Αφου ξέρεις οτι δεν ασχολουμαι με μιξεις, μιξες και παραγωγες Μπιλ, αυτα ειναι το τελευταιο πραγμα που θα σχολιαζα ποτέ εκτός και αν κάτι έβγαζε ματι. Αλλα το delay στο σολο, να βαρας μια τωρα, να την μιουταρεις και να ακουγεται για κανα μισάωρο, μου την δινει...ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΛΕΩ!!! ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ Ο ΣΕΡΕΜΕΤΗΣ!!! (οχι στο δικο σου κομματι μόνο, στο 99% των κομματιών που ακουω στα οποια θεωρω οτι 500 κιλα delay και 700 κιλα reverb δεν έχουν θέση, κλείστε τα τα ρημάδια να ακουσουμε το όργανο και τα δαχτυλάκια σας!). Σε ξεφτίλησα γιατί πας να το παίξεις sloppίστας αλλά εισαι wannabe sloppίστας...εμ, είναι βαριά η καλογερική Βρααά, έλα να σου κάνω μερικά μαθηματακια δωρεάν, να θέλεις να χτυπήσεις την ΣΙ της κιθαρας που κρατάς, και τελικά να βαράς την ΛΑ της κιθαρας που ειναι διπλα στο στάντ assούμε... ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΕΜΕΝΑ!!! Μισο τετραγωνο πιο κατω παιζει ντελιβερι, το πρωτο πραγμα που τσεκαρα όταν μπηκα μεσα ναούμ. ?
    0 βαθμοί
  31. Τίγκα στο κορους είναι το μπασοακορντο. Ρηβερμποντηλεη δεν έχει. Η σόλοκιθάρα έχει πολύ ντηλεη, καθόλου ρηβερμπ σχεδόν. Είπα θα τη βάλω στο πλάι κ δε θα πειράζει ...? Άφησα στη μέση το μπασοακορντοκιθαρο κ το έκανα τεράστιο με το κορους να δείξω πως αυτό είναι το φοκους... Όπως κατάλαβες... Ντιντ νοτ θινκ τι θρου κ πολύ .. Μίξη δεν έχει καθόλου... Κ θα την έβγαζα καθαρή ... μέχρι που μπήκες εσύ κ με ξεφτιλησες ? Δε θα σε πετύχω πουθενά? Δε θα με φωνάξεις σπίτι σου? Μέτριο καφέ θα μου πεις, γλυκό θα φέρω.
    0 βαθμοί
  32. Ωραια πραγματα. Να εδω και ενα recreation μιας μεγαλης 90ies επιτυχιας. Χωρις το sampling πολυ απλα δε θα μπορουσε να υπαρξει το κομματι
    0 βαθμοί
  33. Και μια και αναφερθήκαμε στο Zoolook, στα credits βλέπεις πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όπως πχ το πως δημιουργήθηκαν κάποιοι ήχοι, τι synths/samplers χρησιμοποιήθηκαν και ποιοι μουσικοί έπαιξαν. Ονόματα όπως τα Laurie Anderson, Adrian Belew (King Crimson) και Marcus Miller σίγουρα δεν περιμένεις να τα δεις σε κάποιο άλμπουμ του Jarre. Ο δε Frederick Rousseau ήταν ο ένας εκ των δύο βασικών sound engineers/designers του Β. Παπαθανασίου για πολλές δεκαετίες και ως τον θάνατο του.
    0 βαθμοί
  34. Ήταν βέβαια και pain in the ass η αλλαγή/φόρτωμα ήχων στα samplers της εποχής, ιδιαίτερα όταν τα περισσότερα δεν διέθεταν καν σκληρό δίσκο και το φόρτωμα γινόταν από floppy disks. Αργά και δύσχρηστα αλλά πρωτοποριακά, που στα κατάλληλα χέρια έκαναν θαύματα. Η δουλειά που έκανε πχ ο Jarre με το Fairlight στο "Zoolook" το 1984 είναι landmark στο sampling. Σήμερα το sampling χρησιμοποιείται κυρίως για να πετσοκόβουν κάποιοι ανίδεοι τις μουσικές τρίτων και να τις καταστρέφουν, κυκλοφορώντας "remixes" με δείγματα από αυτές και γεμίζοντας τις τσέπες τους.? Tα κατάλληλα εργαλεία στα εντελώς ακατάλληλα χέρια... Ο Παπαθανασίου στο παρακάτω μικρό βίντεο με τα CS80 και Emulator I. Το Emulator I είναι με την "πλάτη" στην κάμερα και καλυμμένο με λευκή μονωτική ταινία το όνομα του μοντέλου. Αυτό το μαύρο στα αριστερά της ταινίας είναι ψύκτρα. Ο Παπ. το έχει φορτώσει με κάποια ορχηστρικά τύμπανα από τη δική του custom βιβλιοθήκη ήχων, τα συγκεκριμένα ακούγονται σε πολλά κλασικά άλμπουμς του στα '80s, πχ στα Soil Festivities, Antarctica κ.α. Classic stuff.?
    0 βαθμοί
  35. To sampler για το home studio της εποχης ηταν πυρηνικο οπλο. Μιλαμε για ΤΡΕΛΗ αναβαθμιση Δεν υπαρχει συγκριση στις δυνατοτητες που σου εδινε ενα sampler, σε σχεση με οποιοδηποτε sample based synth. Ειδικα με τα synths της τοτε εποχης, που μεσα σε 2 mb επρεπε να χωρεσουν ολα τα οργανα της ορχηστρας, το να μπορεις να εχεις διαθεσιμη τοση και περισσοτερη μνημη για ΕΝΑΝ ηχο, σου εδινε τρομερα καλυτερα αποτελεσματα, ενω και η ποικιλια ηταν υπερπολλαπλασια, καθως στην ουσια δεν υπηρχε περιορισμος για το μεγεθος της βιβλιοθηκης δειγματων που μπορουσες να αποκτησεις. Περα απο την ποιοτητα ομως των "preset" ηχων, η τεραστια διαφορα ηταν οτι μπορουσες να εισαγεις δικους σου ηχους. Εκει ηταν η πραγματικη δυναμη, και αυτη η δυνατοτητα εκανε τα sampler ικανα να παραγουν καινουργια μουσικα ειδη, και να επιτρεψουν να φτιαχτουν ολοκληροι δισκοι πανω τους. Και οταν λεμε πανω τους εννοουμε οτι υπαρχουν δισκοι, με τρελες πωλησεις, στα charts και τετοια, που εγιναν με βαση ΜΟΝΟ ενα sampler. Σε μια εποχη που η πολυκαναλη εγγραφη ηταν πανακριβη, και απαιτουσε εκτος των αλλων και εξτρα πανακριβα μηχανηματα οπως κονσολες κλπ, το sampler επετρεπε σε ενα ταπεινο home studio να εχει audio δυνατοτητες οχι βεβαια αναλογες ενος professional studio, αλλα αρκετες ωστε να μπορει ο μουσικος να καταγραψει, να αξιοποιησει και να επεμβει στην ουσια του ηχου, που ειναι ο ιδιος ο ηχος ? Οσο προχωρημενα και να ειναι τα synth με τις κυμματομορφες τους και τα φιλτρα τους, το audio recording και sampling παραμενει το μονο παραθυρο για τον ηχητικο κοσμο που μας περιβαλλει.
    0 βαθμοί
  36. Τα Emulator ήταν "πάμφθηνα" σε σχέση πάντα με τα Fairlight/Synclavier, και χρησιμοποιούνταν από πλήθος επαγγελματιών μουσικών και στούντιο. Στα μέσα των '80s το Emulator II κόστιζε $8Κ, ένα πολύ μεγάλο ποσό για την εποχή, αλλά μπροστά στην σχεδόν πενταπλάσια τιμή ενός Fairlight ήταν η μόνη επιλογή για τους περισσότερους. Την ίδια εποχή ένα DX7 κόστιζε $2Κ. Το Emulator ήταν τα standard sampler της εποχής μαζί με το Emax της ίδιας εταιρείας, μετά άρχισαν να βγαίνουν τα Akai racks (S900, S1000 κ.α.) και σάρωσαν την αγορά λόγω εξαιρετικών specs και τιμής. Με την έλευση της Akai άρχισε να μπαίνει το sampler σε home studios, πριν από αυτήν το sampler ήταν μηχάνημα που οι περισσότεροι έβλεπαν με τα κιάλια. Σήμερα το sampling είναι στην κυριολεξία τζάμπα για όλους, έτσι ο κάθε ατάλαντος καραγκιόζης μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, βασανίζοντας τα αυτιά μας... O Βαγγέλης αγόραζε τα Emulator δυο-δυο, το ίδιο και τα Akai, είχε φτιάξει δε μεγάλη custom βιβλιοθήκη ήχων γι αυτά.
    0 βαθμοί
  37. Να φαμε ειχαμε, την τεχνολογια ηταν που την εβλεπες με κυαλια. Αν δεν ηταν το αγιο ιντερνετ και η ευρωζωνη, με τιποτα PSR θα τη βγαζαμε.? Οι τιμες ηταν περιπου ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ απο το εξωτερικο. Θυμαμαι εποχη δεκαετια 90, κατεβαινα σε κεντρικα περιπτερα και χτυπαγα περιοδικα σε στυλ Keyboard, τα οποια ειχαν μεσα διαφημισεις απο μαγαζια του εξωτερικου, με τιμες μηχανηματων κλπ. Και θυμαμαι να πηγαινω με το πραπρα στον ντραμμερ, που ειχε βαλει μπρος για να φτιαξει στουντιακι, και εκανε τους υπολογισμους του. Και να του βγαζω budget της λιστας απο το περιοδικο, να κανω μετατροπη σε δραχμες, και να βγαινει η τιμη στο ενα τριτο. Ακομα θυμαμαι τη φατσα του, νομιζε οτι τον κοροιδευω. Ειναι κριμα που δεν εχουν κλεισει ολα τα ελληνικα καταστηματα, με ελαχιστες εξαιρεσεις κριμα, αλλα τουλαχιστον οι τιμες τους προσγειωθηκαν. Βεβαια απο την αλλη το λαδι παει 15 ευρω, οποτε καλυτερα με psr και μασα, δε γμτ, ασχημα ειναι και τα psr; ?
    0 βαθμοί
  38. Σιγουρα το fairlight ηταν απιστευτα πρωτοποριακο, δεν το συζηταμε. Αλλα στο πλαισιο του τιτλου του θεματος, φαση home studio των late 80ies, η ολη φαση ειχε την πορεια DX7=> Ζητω τα ΠΣΗΦΙΑ, D50=> Ζητω τα δειγματα, M1=> Ζητω τα workstation. Θα μπορουσε να πει κανεις οτι και τα τρια αυτα σταδια τα ξεκινησε το Fairlight, και θα ειχε και δικιο. Αλλα σε επιπεδο home studio, και το σημαντικοτερο, σε επιπεδο στοχευσης των εταιριων, και καθορισμου της κατευθυνσης της αγορας των synthesizer, τα τρια γιαπωνεζακια ξεκολλησαν για τα καλα τη φαση απο το αναλογικο τελμα. Σημερα, που μπορεις πια να εχεις προσιτες ψηφιακες μηχανηματαρες, και αψογες εξομοιωσεις των τοτε ψηφιακων, τα αναλογικα εχουν το mojo, τοτε ομως αυτη η τριαδα ηταν στο ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ του INFLUENCING ?
    0 βαθμοί
  39. Η αγια τριαδα της ψηφιακης επαναστασης ΠΣΗΦΙΑ θελομεν και ας τρωγομεν πετρες ?
    0 βαθμοί
  40. To ειχα κατα λαθος βαλει στο Music. Οποτε το ζουβησαμε απο εκει κ το ξανανεβαζω εδω που του ταιριαζει
    0 βαθμοί
  41. Εδώ καταφέρνουν Έλληνες και ζούνε με 700 ευρώ το μήνα και πάνε και διακοπές και είναι με το χαμόγελο. Τι να τους πει αυτός από τη ζωή. Αυτός αν ερχόταν να ζήσει έτσι θα πήγαινε να κρεμαστεί από καμιά ελιά με τέτοια ΑΚΡΙΒΕΙΑ και τέτοια ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ, ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΟΚΗ χαχαχαχαχαχαχαχαχχα?
    0 βαθμοί
  42. "Ναι Μαίρη μου".... θα λέμε... "το σύστημα αποκλείει όλα τα νέα ταλέντα", "δεν είναι ότι δεν ξέρεις δα να κουρδίσεις το ούτι σου" "ούτε ότι τραγουδάς σαν την Τσαλιγοπούλου με κωκύτη" "σε νιώθω εγώ Μαίρη μου" "και εγώ έπαιζα ντραμς σαν τον Ξυλούρη αλλά αναγκάστηκα να πιάσω δουλειά σε βουλκανιζατέρ" "τώρα περιμένω τη μούσα μου" "ας πούμε κάτι άλλο όμως, στενοχωρέθηκα".
    0 βαθμοί
  43. Δεν το παιζουμε. Ειμαστε. 30 κιλα κατω, και συνεχιζουμε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...