Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      13635


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5340


  4. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4590


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/20/23 σε όλα

  1. Πολύ καλό το βίντεο, κι ο ήχος super.? Μπράβο ρε Uli...??
    2 βαθμοί
  2. Ναι αλλά εδώ, αντί για .... .... έχουμε PRS, πλούτο, και αφιλοτιμία ασούμε ...
    1 βαθμός
  3. Δεν ξέρω αν συμφέρει ή όχι. Δες και αποφάσισε εσύ. Σε άλλα πράγματα όμως (όπως πχ στις χορδές) συμφέρει.
    1 βαθμός
  4. Εμενανε δε μου θυμίζει Κινεζία. Ξέρεις τι μου θυμίζει? Online editor για να φτιάχνεις κιθάρες ? Σχήμα custom 24, tree of life, ανεβάζεις κ φωτό τριαντάφυλλα ροζ για custom inlays (πάνω από το τρη οβ λαηφ έτσι? ?) , βάζεις κ ξύλο φινίρισμα στο headstock, βάζεις κ ροζ πουλί πάλι στο χεντστοκ κ για χρώμα? 2 tone φούξια με μωβ.... (Κ φυσικα flame maple) Άντε γειά... Typical δε ξέρω τι κιτσιλα φτιάχνω με τον editor κανονικά ...?
    1 βαθμός
  5. Μπράβο για το παίξιμο bassline με τα ακόρντα συγχρόνως, είναι δυσκολάκι. Επόμενο level, παίξε τα ακόρντα κοφτά όπως στο original. Και μετά φτιάχτο ολόκληρο το κομμάτι να γουστάρουμε. Με τη μελωδία έτσι όπως την έπαιξες με οκτάβες. Α και βγάλε το delay. ?
    1 βαθμός
  6. 2 παρατηρήσεις Μπιλάκο αν μου επιτρέπεις... 1) Πάλι τίγκα delay και reverb ΡΑ? AAAAAAAAAA? 2) Χρησιμοποιείς λάθος την λέξη "sloppy", αυτό δεν είναι sloppy παιξιμο...την επόμενη φορά που θα βρεθούμε θα σου κανω μια επιδειξη για να καταλάβεις την διαφορά, είμαι βιρτουόζος sloppίστας... Μετά τιμής, Sloppy Joe ΥΓ: μπα που να κακουν όλα τα delay και τα reverb πεταλακια, plugins και δεν ξέρω και γω σε ποια άλλη μορφή...
    1 βαθμός
  7. Που το βρήκες μωρέ το σλόπυ? Θα μας τρελάνεις? Σούπερ.
    1 βαθμός
  8. Για πολλές ενέσεις λέμε. Είπαμε, landmark άλμπουμ για το sampling.?
    1 βαθμός
  9. ωραίο (και αυτό)... άσχετο αλλά κάποια στιγμή μου πέρασε από την σκέψη ο Πιτσιλαδής... για την παραγωγή τώρα τι να πω πλέον... αν μου το έφερναν για remix σε studio μάλλον θα το έδινα πίσω καθότι δεν νομίζω ότι θα άλλαζα κάτι...
    1 βαθμός
  10. Δεν το συζητάμε, αλλά ας το δεχτούμε το D50 και την πρώτη τριάδα έστω τουλάχιστο στο πλαίσιο του affordable για την εποχή σε σχέση με τα θηρία σαν αυτό.
    1 βαθμός
  11. ως πιστός πάντα εδώ... το απόλαυσα κι αυτό όσο όλα σου... το μόνο που μου έλειψε είναι το συχνοτικό δέσιμο μπότας μπάσου που είχε επιπτώσεις στην γκρουβοαίσθησή μου... πταίσμα βέβαια απλά έτσι για να πω κάτι...?
    1 βαθμός
  12. Δεν το είπα λόγω Ελλάδας, και στην Ελλάδα έχει τις αντίστοιχες "παραγωγάρες" με "μεροκαματάρες" κτπ κτπ. Στα μέτρα λοιπόν, και ανάλογα τα μεγέθη της "αγοράς", εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν της αρκεί π.χ. να παίζει gigs εκεί γύρω, αλλά κοιτάζει κατευθείαν το ταβάνι της καταξίωσης, όπως η ίδια την αντιλαμβάνεται; Να το πω κι αλλιώς. Ξαφνικά έρχεται κάποιος και μας λέει, κοίταξε να δεις. Κανονικά Go big or go home. Αλλά μην ακούς εσύ, και μην αγχώνεσαι. Εγώ πιο πολύ το βλέπω σαν passive-aggressive αντίδραση στο ότι το "Go big or go home" ισχύει και καραϊσχύει, παρά σαν βίντεο ενθάρρυνσης/εμψύχωσης. Δηλαδή δεν ξέρω μήπως είναι κι ένα βίντεο που απλά είπε όσα ήθελε η ίδια να ακούσει από κάποιον τρίτο για να την εμψυχώσει/καθησυχάσει. Φυσικά ο καθένας μας το ίδιο βίντεο βλέπει, και άλλα καταλαβαίνει. Και το συζητάμε. Πιο πολλά λέει για μας, παρά για τη Μαίρη αυτή η συζήτηση.
    1 βαθμός
  13. Αν παρακολουθείτε guitar-related περιεχόμενο online ίσως έχετε τελευταία δεί να αναφέρεται ο όρος "rubber bridge guitar". Πρόκειται για μια σχετικά νέα μόδα, της οποίας η βασικη ιδέα είναι αρκετά απλή – πρόκειται για ακουστικές (συνήθως) κιθάρες όπου η γέφυρα/saddle, τυπικά φτιαγμένη από κόκκαλο ή κάποιο παρεμφερές πλαστικό, έχει αντικατασταθεί από ένα κομμάτι καουτσούκ (rubber). H '50ς Kay του Ariel Posen, τροποποιημενη με rubber bridge και rails μαγνητη απο τον Reuben Cox. Το αποτέλεσμα είναι κάτι που εύκολα μπορεί κάποιος να φανταστεί. Μιας και το λάστιχο/καουτσούκ είναι πολύ πιο μαλακό από το κόκκαλο, ο ήχος γίνεται αυτομάτως muted, σαν να παίζεις μόνιμα με palm muting τεχνική. Η ένταση πέφτει δραματικά, το sustain μειώνεται σε επίπεδα pizzicato βιολιού και τα πρίμα εξαφανίζονται τελείως. Χαρακτηριστικά που συνήθως δεν θα θεωρούσαμε ιδιαίτερα επιθυμητά. Πως κατέληξε λοιπόν αυτός ο ήχος να γίνει το τελευταίο craze του indie guitar world? Ο ήχος των rubber bridge guitars παίζει φάτσα κάρτα σε κομμάτια καλλιτεχνών όπως οι Wilco, η Phoebe Bridgers και ο Ariel Posen μέχρι και μεγαθήρια της pop όπως η Taylor Swift, ειδικά με τον indie-folk-rock ήχο των 2020s να έχει γίνει συνώνυμος σχεδόν με τις rubber bridge guitars. Το YouTube έχει κατακλυστεί από tutorials για rubber bridge conversions, ενώ και «έτοιμα» μονταρισμένα όργανα μπορούν να βρεθούν εύκολα στο Reverb από διάφορους πωλητές. Η ιστορία ξεκινάει με τον Reuben Cox, ένα luthier βασισμένο στο LA. Η όλη φιλοσοφία του Cox, που αποτυπώνεται στο μαγαζί του (The Old Style Guitar Shop) και στα όργανα που προσφέρει, περιστρέφεται γύρω από ιδιόμορφες προσεγγίσεις που παντρεύουν το vintage με το lo-fi με μια up-cycle, DIY προσέγγιση. Επισκευάζει και τροποποιεί με μη-συμβατικούς τρόπους παλιά, φτηνά όργανα σε ένα διαρκές κυνήγι για quirky, new and interesting tones και τα δημιουργήματά του έχουν βρεθεί στα χέρια μιας τρομερά εντυπωσιακής λίστας καλλιτεχνών. Bob Dylan, The Rolling Stones, Taylor Swift, Jeff Tweedy/Wilco, Phoebe Bridges, The National, Blake Mils, Ariel Posen, Andrew Bird και πολλοί άλλοι... Ο Reuben Cox στο μαγαζι του, με μια απο τις rubber bridge guitars του στα δεξια. Μία λοιπόν από τις συνταγές του που πιάστηκε ιδιαίτερα είναι οι rubber bridge guitars, όπου έχουμε ως βάση μια ακουστική κιθάρα στην οποία το saddle έχει αντικατασταθεί από ένα κομμάτι rubber. Οι κιθάρες αυτές είναι συνήθως μικρές παλαιές parlor (Harmony, Silvertone, Kay κλπ), ή και νέες (σκεφτείτε Recording King, Jim Dandy κλπ.), συχνά με floating bridges & trapeze tailpieces καθώς βολεύουν στην μετατροπή. Μερικες απο τις rubber bridge guitars στο Old Style Guitar Shop. Απαραίτητο δεύτερο συστατικό ένας μαγνήτης. Οι κιθάρες αυτές είναι ακουστικές μεν, αλλά πιο συχνά χρησιμοποιούνται σαν ηλεκτρική, με τα ανάλογα effects; για το σκοπό αυτό χρειάζεται ένας μαγνήτης τύπου ηλεκτρικής, με τον Cox να τείνει προς high output, ceramic rails humbuckers ως πιο κατάλληλους δεδομένου του χαμηλού αρχικού σήματος λόγω dampening, παρά τυπικούς acoustic sound hole pickups. Tέλος οι χορδές ηλεκτρικής, ώστε να δουλεύουν στο βέλτιστο με τους μαγνήτες, συχνά flatwound μαλιστα, έρχονται να προσθέσουν την τελευταία νότα στην dark and moody ακουστική συνταγή. Double the pickups, double the fun. Rubber bridge parlor από τον Jake Wildwood, με ένα rails humbucker και ένα gold foil μαγνήτη. Το appeal νομίζω είναι διττό. Από τη μία, αυτές οι κιθάρες προσφέρουν ένα μουντό, ξύλινο και ξηρό ακουστικό ήχο που θυμίζει ηχογραφήσεις από παλαιότερες εποχές, με τον χαρακτήρα παλαιών blues να έρχεται άμεσα στο νου. Από την άλλη ο ήχος αυτός αποτελεί φαινομενικά εξαιρετική βάση για indie-rock ήχους, παντρεμένος με overdrive, delay και reverb κατά την Phoebe Bridges σχολή για ένα πρωτόγονο ηλεκτρικό αποτέλεσμα που μπορεί να βρει εφαρμογή σε χίλια δυο μουσικά μονοπάτια. Φυσικά πρεπει να αναφέρουμε ότι η ιδέα μιας “muted” γέφυρας δεν είναι νέα. Ενσωματωμένα bridge mutes, με «μαξιλαράκια» από αφρολέξ ή καουτσούκ έχουν κατά καιρούς εμφανιστεί από διάφορους κατασκευαστές. Η Fender το είχε αποπειραθεί με τις Jaguar, η Gretsch επίσης, η Rickenbacker στα 4000 series μπάσα, με σχετικά παραπάνω επιτυχία κιόλας…και φυσικά rubber mutes για καθαρά χρηστικούς λόγους μείωσης της έντασης κατά την εξάσκηση είναι ευρέως διαδεδομένα στην οικογένεια του βιολιού. Αλλά εδώ μιλάμε συγκεκριμένα για την στυλιζαρισμένη υλοποίηση του Cox με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που περιέγραψα παραπάνω και η οποία έχει αρχίσει να καθιερώνεται και εκτός του indie-rock ήχου. Aς ακούσουμε λοιπόν μερικα κομμάτια, από solo guitar pieces του Ariel Posen μέχρι σύγχρονο indie rock, στον ήχο του οποίου έχει πλέον καθιερωθεί η rubber bridge. Ariel Posen – Tumble Away Maddison Cunningham – Song in my Head Phoebe Bridgers – Garden Song Wilco – An Empty Corner To ωραίο με τις rubber bridge κιθάρες είναι η προσβασιμότητα τους – είναι αρκετά εύκολο να μετατρέψεις μια υπάρχουσα κιθάρα. Οι πιο ολοκληρωμένες λύσεις περιλαμβάνουν ένα saddle, ή και ολόκληρη γέφυρα κομμένη από κάποιο συμπαγές κομμάτι καουτσούκ (όπως ένα jewellers block). Μπορείς όμως επίσης να «ντύσεις» μια υπάρχουσα γέφυρα, ειδικά κάποια tune-o-matic τύπου, με ένα λεπτό στρώμα πλαστικού (κομμένο πχ από ένα λάστιχο αιμοληψίας) πάνω από τα μεταλλικά saddles. Στην τελική ακόμα και ένα κομμάτι αφρολέξ σφηνωμένο μπροστά από τη γέφυρα, όπως τα τυπικά mutes θα κάνει δουλειά. Είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος να μετατρέψεις μια κιθάρα που ίσως δεν ήταν εξαρχής ότι καλύτερο ηχητικά, μια σάπιο-ακουστική ή την beginners ηλεκτρική που μαζεύει σκόνη στη γωνία σε ένα τελείως νέο ηχητικό εργαλείο. Προσωπικά θα το δοκιμάσω σε μια 12χορδή μου, ευελπιστώ να επανέλθω σύντομα με εντυπώσεις! To YouTube έχει γεμίσει τους τελευταίους μήνες από βίντεο γνωστών και μη κιθαρογιουτιουμπερς που δοκιμάζουν rubber bridge guitars, συχνά κάνοντας την μετατροπή οι ίδιοι, true to Cox’s DIY spirit. Ο Josh από τα JHS Pedals πρόσφατα είχε ένα stream από μια rubber που απέκτησε και από την οποία έβγαζε ηχάρες ως συνήθως, κάπου πήρε το μάτι μου και τον Jeremy Sheppard, εγώ θα σας αφήσω πάντως με κάνα δυο βιντεάκια πιο ενημερωτικά για κάποιον που ίσως θέλει να το αποπειραθεί ο ίδιος, ξεκινώντας με ένα πολύ ωραίο βίντεο του Robert Cassard που καλύπτει την ιστορία των rubber guitars, παραδείγματα σε popular μουσική και diy modding options.
    1 βαθμός
  14. Κάναμε μια ανταλλαγή με τον σύντροφο κομμουνιστή @matawan ,του έδωσα μια λαϊκη Yamaha AS2000S και μου έδωκε την....αηδία του καπιταλιΖμου.... GRETSCH Silver Falcon. Τι να κάμω?? ΑΓΑΠΩ Gretsch Έτσι απέκτησαν παρέα και οι προηγούμενες γιατί παραπονιοΝτουστασανε μοναχες ?
    0 βαθμοί
  15. χτες έφυγε απο κοντά μας στα 70κάτι του, ο θρύλος της ηλεκτρικής κιθάρας στη Θεσσαλονίκη, ο Μιχάλης Πολυκανδριώτης (από όσο μπορώ να γνωρίζω καμία συγγένεια). Για τον κόσμο της κιθάρας στη Θεσσαλονίκη όταν άκουγες Μιχάλης ή Χέντριξ ή Βατραχοτσιπούρης ήξερες... Μορφή κάλτ, αντεργκραουντ, λαικιά, δεν έλειπε από καμιά εκδήλωση όπου υπήρχαν κιθάρες. Ατέλειωτες εμφανίσεις, σχήματα, μαγαζιά. Δεν υπάρχει μουσικός στη Θεσσαλονίκη που να μην έπαιξε κάποιο φεγγάρι μαζί του σε κάποιο εφήμερο σχήμα για μια δυο εμφανίσεις. Χαρακτηριστικό παίξιμο, με όπως έλεγε ο ίδιος "έκφραση", πολύ fuzz, με είδωλο τον Χέντριξ, ατέλειωτες καμπάνες, ακρετές πράσινες, αλλά με τεράστιο ρεπερτόριο και εμπειρία, άπειρα ακούσματα, δεν δίσταζε και να τραγουδάει κι όλας, πολλές κιθάρες, ενισχυτές, το θρυλικό δισκάδικο "στέκι των μουσικών". Από τις αρχές της δεκαετίας του 70 έως και τα τέλη του 2010 δεν άφησε πάλκο ήσυχο. Αργότερα οι δυσκολίες, η ανεργία, το ατέλειωτο busking κατα μόνας στην παραλία, το παρκινσον, αλλά αυτός εκεί...στην παραλία. Πριν κανα χρόνο ένα βραδάκι κάποια κ@λόπαιδα του την πέσανε, του κλέψανε κιθάρα και ενισχυτή, κατέληξε στο νοσοκομείο στα αζήτητα χωρίς να ξέρει το όνομά του. Μετά για λίγους μήνες σε ένα ίδρυμα... Καλό ταξίδι γομάρι μας... https://www.facebook.com/100001124893515/videos/332236336823860 https://www.facebook.com/christos.kasiolas/videos/2942259082520303?idorvanity=100001124893515
    0 βαθμοί
  16. Ανταλλαξες στρατ με τελε? Για να καταλάβω δηλαδή ... Είχες στρατ κ την έδωσες για να πάρεις τελε? Η ανταλλαγή δηλαδή ήταν να δώσεις τη στρατ σου για να πάρεις τέλε? Μίλα Γιανγκο!!!!
    0 βαθμοί
  17. Εννοείς άλλα που έχω πει κατά καιρούς; Interesting...
    0 βαθμοί
  18. προσέξτε για τις πλασματικές εκπτώσεις. Προσέξτε πολύ. Μέχρι και τα ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ και ΜΜΕ προειδοποιούν και το υπουργείο κάνει ελέγχους και θα ρίξει ΠΡΟΣΤΙΜΑ.
    0 βαθμοί
  19. PSR (70) είχα στις αρχές των '80s φίλος.? Όπως έλεγε ένας γνωστός παλιός πολιτικός, "το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω".? Ή Μontage M6 ή τίποτα! Με ή χωρις Black Fridays, το τεμάχιον πρέπει να αποκτηθεί.
    0 βαθμοί
  20. Πάντως, εικάζω ότι αυτή η κιθάρα ανήκει σε γυναίκα. Και σκέφτομαι οτι πάλι καλά που λειτουργεί ο σεξισμός, γιατί η γυναίκα μπορεί να βγαίνει και να παίζει με κιθάρα μασταϊροξ, όμως ο άντρας ξέρει οτι αν βγει με την ίδια κιθάρα, το κοινό βασταειροξ. Πώς θα κοιμηθώ εγώ τώρα με αυτή την ταστιέρα που είδα; ήηημαρτον ρε sheesh...
    0 βαθμοί
  21. Καλά εκεί γίνεται της αλεπούς ο θάνατος. Ούτε στην Κινεζία να την είχαν φτιάξει.
    0 βαθμοί
  22. Τι τρελό κιθαρώνι έχει η άτιμη
    0 βαθμοί
  23. Έλα, μια χαρά είναι, από την Οριάνθη καλύτερα το παίζεις ???
    0 βαθμοί
  24. Ε, όχι και sloppy...
    0 βαθμοί
  25. Ένα βίντεο πολύ ωραίο και νοσταλγικό που θα βγάλει for sure συναίσθημα νοσταλγίας, θα φέρει αναμνήσεις και θα συγκινήσει όποιον κάνει τον κόπο να το δει όλο και πιστεύω του αξίζει.
    0 βαθμοί
  26. Μην πάτε μακριά, χωρίς τους samplers, το sampling και το midi κυρίως δεν θα υπήρχε cos_dr? Και εδώ μια αναφορά στο Atari ST και τη χρήση του για μουσική
    0 βαθμοί
  27. ΠΟΙΟΝ ΕΙΠΕΣ ΣΡΕΝΤΕΡΣ ΡΑ? ΕΓΩ ΣΡΕΝΤΕΡΣ?? Reported!
    0 βαθμοί
  28. Δε μιλάω άλλο σε σρεντερς μπάσου.
    0 βαθμοί
  29. Αφου ξέρεις οτι δεν ασχολουμαι με μιξεις, μιξες και παραγωγες Μπιλ, αυτα ειναι το τελευταιο πραγμα που θα σχολιαζα ποτέ εκτός και αν κάτι έβγαζε ματι. Αλλα το delay στο σολο, να βαρας μια τωρα, να την μιουταρεις και να ακουγεται για κανα μισάωρο, μου την δινει...ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΛΕΩ!!! ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ Ο ΣΕΡΕΜΕΤΗΣ!!! (οχι στο δικο σου κομματι μόνο, στο 99% των κομματιών που ακουω στα οποια θεωρω οτι 500 κιλα delay και 700 κιλα reverb δεν έχουν θέση, κλείστε τα τα ρημάδια να ακουσουμε το όργανο και τα δαχτυλάκια σας!). Σε ξεφτίλησα γιατί πας να το παίξεις sloppίστας αλλά εισαι wannabe sloppίστας...εμ, είναι βαριά η καλογερική Βρααά, έλα να σου κάνω μερικά μαθηματακια δωρεάν, να θέλεις να χτυπήσεις την ΣΙ της κιθαρας που κρατάς, και τελικά να βαράς την ΛΑ της κιθαρας που ειναι διπλα στο στάντ assούμε... ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΕΜΕΝΑ!!! Μισο τετραγωνο πιο κατω παιζει ντελιβερι, το πρωτο πραγμα που τσεκαρα όταν μπηκα μεσα ναούμ. ?
    0 βαθμοί
  30. Τίγκα στο κορους είναι το μπασοακορντο. Ρηβερμποντηλεη δεν έχει. Η σόλοκιθάρα έχει πολύ ντηλεη, καθόλου ρηβερμπ σχεδόν. Είπα θα τη βάλω στο πλάι κ δε θα πειράζει ...? Άφησα στη μέση το μπασοακορντοκιθαρο κ το έκανα τεράστιο με το κορους να δείξω πως αυτό είναι το φοκους... Όπως κατάλαβες... Ντιντ νοτ θινκ τι θρου κ πολύ .. Μίξη δεν έχει καθόλου... Κ θα την έβγαζα καθαρή ... μέχρι που μπήκες εσύ κ με ξεφτιλησες ? Δε θα σε πετύχω πουθενά? Δε θα με φωνάξεις σπίτι σου? Μέτριο καφέ θα μου πεις, γλυκό θα φέρω.
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. Ωραια πραγματα. Να εδω και ενα recreation μιας μεγαλης 90ies επιτυχιας. Χωρις το sampling πολυ απλα δε θα μπορουσε να υπαρξει το κομματι
    0 βαθμοί
  33. Και μια και αναφερθήκαμε στο Zoolook, στα credits βλέπεις πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όπως πχ το πως δημιουργήθηκαν κάποιοι ήχοι, τι synths/samplers χρησιμοποιήθηκαν και ποιοι μουσικοί έπαιξαν. Ονόματα όπως τα Laurie Anderson, Adrian Belew (King Crimson) και Marcus Miller σίγουρα δεν περιμένεις να τα δεις σε κάποιο άλμπουμ του Jarre. Ο δε Frederick Rousseau ήταν ο ένας εκ των δύο βασικών sound engineers/designers του Β. Παπαθανασίου για πολλές δεκαετίες και ως τον θάνατο του.
    0 βαθμοί
  34. Ήταν βέβαια και pain in the ass η αλλαγή/φόρτωμα ήχων στα samplers της εποχής, ιδιαίτερα όταν τα περισσότερα δεν διέθεταν καν σκληρό δίσκο και το φόρτωμα γινόταν από floppy disks. Αργά και δύσχρηστα αλλά πρωτοποριακά, που στα κατάλληλα χέρια έκαναν θαύματα. Η δουλειά που έκανε πχ ο Jarre με το Fairlight στο "Zoolook" το 1984 είναι landmark στο sampling. Σήμερα το sampling χρησιμοποιείται κυρίως για να πετσοκόβουν κάποιοι ανίδεοι τις μουσικές τρίτων και να τις καταστρέφουν, κυκλοφορώντας "remixes" με δείγματα από αυτές και γεμίζοντας τις τσέπες τους.? Tα κατάλληλα εργαλεία στα εντελώς ακατάλληλα χέρια... Ο Παπαθανασίου στο παρακάτω μικρό βίντεο με τα CS80 και Emulator I. Το Emulator I είναι με την "πλάτη" στην κάμερα και καλυμμένο με λευκή μονωτική ταινία το όνομα του μοντέλου. Αυτό το μαύρο στα αριστερά της ταινίας είναι ψύκτρα. Ο Παπ. το έχει φορτώσει με κάποια ορχηστρικά τύμπανα από τη δική του custom βιβλιοθήκη ήχων, τα συγκεκριμένα ακούγονται σε πολλά κλασικά άλμπουμς του στα '80s, πχ στα Soil Festivities, Antarctica κ.α. Classic stuff.?
    0 βαθμοί
  35. To sampler για το home studio της εποχης ηταν πυρηνικο οπλο. Μιλαμε για ΤΡΕΛΗ αναβαθμιση Δεν υπαρχει συγκριση στις δυνατοτητες που σου εδινε ενα sampler, σε σχεση με οποιοδηποτε sample based synth. Ειδικα με τα synths της τοτε εποχης, που μεσα σε 2 mb επρεπε να χωρεσουν ολα τα οργανα της ορχηστρας, το να μπορεις να εχεις διαθεσιμη τοση και περισσοτερη μνημη για ΕΝΑΝ ηχο, σου εδινε τρομερα καλυτερα αποτελεσματα, ενω και η ποικιλια ηταν υπερπολλαπλασια, καθως στην ουσια δεν υπηρχε περιορισμος για το μεγεθος της βιβλιοθηκης δειγματων που μπορουσες να αποκτησεις. Περα απο την ποιοτητα ομως των "preset" ηχων, η τεραστια διαφορα ηταν οτι μπορουσες να εισαγεις δικους σου ηχους. Εκει ηταν η πραγματικη δυναμη, και αυτη η δυνατοτητα εκανε τα sampler ικανα να παραγουν καινουργια μουσικα ειδη, και να επιτρεψουν να φτιαχτουν ολοκληροι δισκοι πανω τους. Και οταν λεμε πανω τους εννοουμε οτι υπαρχουν δισκοι, με τρελες πωλησεις, στα charts και τετοια, που εγιναν με βαση ΜΟΝΟ ενα sampler. Σε μια εποχη που η πολυκαναλη εγγραφη ηταν πανακριβη, και απαιτουσε εκτος των αλλων και εξτρα πανακριβα μηχανηματα οπως κονσολες κλπ, το sampler επετρεπε σε ενα ταπεινο home studio να εχει audio δυνατοτητες οχι βεβαια αναλογες ενος professional studio, αλλα αρκετες ωστε να μπορει ο μουσικος να καταγραψει, να αξιοποιησει και να επεμβει στην ουσια του ηχου, που ειναι ο ιδιος ο ηχος ? Οσο προχωρημενα και να ειναι τα synth με τις κυμματομορφες τους και τα φιλτρα τους, το audio recording και sampling παραμενει το μονο παραθυρο για τον ηχητικο κοσμο που μας περιβαλλει.
    0 βαθμοί
  36. Να φαμε ειχαμε, την τεχνολογια ηταν που την εβλεπες με κυαλια. Αν δεν ηταν το αγιο ιντερνετ και η ευρωζωνη, με τιποτα PSR θα τη βγαζαμε.? Οι τιμες ηταν περιπου ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ απο το εξωτερικο. Θυμαμαι εποχη δεκαετια 90, κατεβαινα σε κεντρικα περιπτερα και χτυπαγα περιοδικα σε στυλ Keyboard, τα οποια ειχαν μεσα διαφημισεις απο μαγαζια του εξωτερικου, με τιμες μηχανηματων κλπ. Και θυμαμαι να πηγαινω με το πραπρα στον ντραμμερ, που ειχε βαλει μπρος για να φτιαξει στουντιακι, και εκανε τους υπολογισμους του. Και να του βγαζω budget της λιστας απο το περιοδικο, να κανω μετατροπη σε δραχμες, και να βγαινει η τιμη στο ενα τριτο. Ακομα θυμαμαι τη φατσα του, νομιζε οτι τον κοροιδευω. Ειναι κριμα που δεν εχουν κλεισει ολα τα ελληνικα καταστηματα, με ελαχιστες εξαιρεσεις κριμα, αλλα τουλαχιστον οι τιμες τους προσγειωθηκαν. Βεβαια απο την αλλη το λαδι παει 15 ευρω, οποτε καλυτερα με psr και μασα, δε γμτ, ασχημα ειναι και τα psr; ?
    0 βαθμοί
  37. Σιγουρα το fairlight ηταν απιστευτα πρωτοποριακο, δεν το συζηταμε. Αλλα στο πλαισιο του τιτλου του θεματος, φαση home studio των late 80ies, η ολη φαση ειχε την πορεια DX7=> Ζητω τα ΠΣΗΦΙΑ, D50=> Ζητω τα δειγματα, M1=> Ζητω τα workstation. Θα μπορουσε να πει κανεις οτι και τα τρια αυτα σταδια τα ξεκινησε το Fairlight, και θα ειχε και δικιο. Αλλα σε επιπεδο home studio, και το σημαντικοτερο, σε επιπεδο στοχευσης των εταιριων, και καθορισμου της κατευθυνσης της αγορας των synthesizer, τα τρια γιαπωνεζακια ξεκολλησαν για τα καλα τη φαση απο το αναλογικο τελμα. Σημερα, που μπορεις πια να εχεις προσιτες ψηφιακες μηχανηματαρες, και αψογες εξομοιωσεις των τοτε ψηφιακων, τα αναλογικα εχουν το mojo, τοτε ομως αυτη η τριαδα ηταν στο ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ του INFLUENCING ?
    0 βαθμοί
  38. Κυκλοφόρησε σαν σημερα πριν 50 χρονια
    0 βαθμοί
  39. Μου αρέσει, έτσι όπως είναι. Είναι ένα ολοκληρωμένο κομμάτι χωρίς ερωτηματικά και μετεωρισμούς - αβεβαιότητα. Μου δίνεται η αίσθηση ότι ήξερες τι ήθελες και το πέτυχες ακριβώς. Διαφωνώ με την υπερανάλυση της παρουσίασης/ιστορικό από την άποψη ότι εσύ μπορεί να έφτυσες αίμα και να πέρασες τρεις μέρες πάνω από κάθε νότα αλλά όλα αυτά τον ακροατή δεν τον αφορούν. Και το λέω γιατί ως γνωστόν, το κοινό μπορεί να αδιαφορήσει πλήρως για ένα κομμάτι που σε γονάτισε και το οποίο, όταν ολοκληρώθηκε σε γέμισε υπερηφάνεια και να εκθειάσει κάτι που σου πήρε τρία λεπτά και το έκανες στο πόδι πριν πας στο μίνι μάρκετ για φέτα. Η σχέση μας με τα κομμάτια μας είναι βαθιά προσωπική και δεν είναι δουλειά κανενός άλλου, θεωρώ. Τώρα αν κάποιος ενδιαφερθεί και ρωτήσει λεπτομέρειες, οκ εκεί μπορεί να του πεις και 2-3 πράγματα κατ' ιδίαν.
    0 βαθμοί
  40. Να ένα video που εξηγεί με απλό τρόπο τη διαδικασία παραγωγής κομματιού μέσα από ένα Hardware Music Workstation, ιδανικό θα έλεγα για όσους δεν γνωρίζουν πολλά για τις δυνατότητες τους και να δουν τι προσφέρουν στον χρήστη πληκτροπαραγωγό και όχι μόνο Θα μπορούσε να είναι πιο αναλυτικός και να δείξει και άλλα πράγματα αλλά μάλλον επικεντρώνεται στον κύριο σκοπό του οργάνου και των αντίστοιχων του ανταγωνισμό, δηλαδή την ολοκληρωμένη μουσική παραγωγή. Προσωπικά και βιωματικά, θεωρώ ισχυρό χαρτί της Κοrg την πληρότητα της δομής και των δυνατοτήτων του Μidi και Audio Sequencer αντίστοιχα και τον συνδυασμό τους μέσα στο όργανο. Στο video αυτό φαίνεται πολύ αυτό, επαρκώς θα έλεγα.
    0 βαθμοί
  41. Η αγια τριαδα της ψηφιακης επαναστασης ΠΣΗΦΙΑ θελομεν και ας τρωγομεν πετρες ?
    0 βαθμοί
  42. Εξαιρετικότατο, εμπνευσμένο και πραγματικά την βρίσκω αψεγάδιαστη την παραγωγή, το κατατάσσω στα top μειξερομάστερινκ απότελέσματά σου. Ακούγεται τόσο ισορροπημένα, το δοκίμασα στα ηχεία και τα ακουστικά μου και το ευχαριστήθηκα To wah ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Μακάρι να ήσουν εδώ να ακούσεις πως αποδίδουν τα νέα μου audiophile ηχεία του πεινασμένου,? τα EDIFIER 1700BT Βlack Friday ? με το κομμάτι σου εφόσον είναι και τόσο εξαιρετικό παραγωγικά. Και στα drums έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά. Από τις καλύτερες παραγωγές ΤΕΛΟΣ, ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ!!! χαχαχαχχαχ?? Όποιοι θέλουν να πάρουν τα EDIFIER 1700BT τώρα που είναι σε έκπτωση ,γιατί θέλουν ανάλογα ηχεία budget που να αποδίδουν για φτηνιάρικα και να ξεπερνάνε τα casual ηχεία για τον υπολογιστή, ιδιαίτερα για μουσικαράδες σαν εμάς?, να μην το σκεφτούν καθόλου, το συνιστώ ανεπιφύλακτα και επιβεβαιώνουν τις κριτικές, μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα και σαν ηχεία REFERENCE κατ εμέ παρόλο τον προσανατολισμό τους, με ένα χαμήλωμα των μπάσων από το ρυθμιστικό στο -2 είναι σούπερ για τα λεφτά τους. Πολύ σούπερ. Και πραγματικά αν τα πάρετε, ακούστε αυτό το κομμάτι. ? Βαριέμαι να κάνω πιο δίπλα την καρέκλα να το ακούσω και στα PRESONUS? αλλά στα EDIFER είναι αρκετό. Πάλι το ακούω γράφοντας αυτές τις γραμμές. Ε, μπράβο!!!!!?
    0 βαθμοί
  43. To ειχα κατα λαθος βαλει στο Music. Οποτε το ζουβησαμε απο εκει κ το ξανανεβαζω εδω που του ταιριαζει
    0 βαθμοί
  44. "Ναι Μαίρη μου".... θα λέμε... "το σύστημα αποκλείει όλα τα νέα ταλέντα", "δεν είναι ότι δεν ξέρεις δα να κουρδίσεις το ούτι σου" "ούτε ότι τραγουδάς σαν την Τσαλιγοπούλου με κωκύτη" "σε νιώθω εγώ Μαίρη μου" "και εγώ έπαιζα ντραμς σαν τον Ξυλούρη αλλά αναγκάστηκα να πιάσω δουλειά σε βουλκανιζατέρ" "τώρα περιμένω τη μούσα μου" "ας πούμε κάτι άλλο όμως, στενοχωρέθηκα".
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...