Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/19/23 σε όλα
-
Όταν ένας ήχος είναι πάνω από όλο το μιξ, δεν είναι το ιδανικό. Εάν ακούει κανείς σε υψηλή ένταση το κομμάτι, και έρθει το 6.00 λεπτό, θα σκιαχτεί και θα τρέξει να χαμηλώσει την ένταση. Εάν είναι σκόπιμο, το σέβομαι. Περί ορεξεως...1 βαθμός
-
Εξαιρετικότατο, εμπνευσμένο και πραγματικά την βρίσκω αψεγάδιαστη την παραγωγή, το κατατάσσω στα top μειξερομάστερινκ απότελέσματά σου. Ακούγεται τόσο ισορροπημένα, το δοκίμασα στα ηχεία και τα ακουστικά μου και το ευχαριστήθηκα To wah ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ??? ??1 βαθμός
-
Φοβερό το κομμάτι. Το ακουσα σχεδόν χωρίς αναπνοή, και πρεπει να το ξανακούσω για να το χωνέψω καλύτερα. Πάρα πολλοί (και καλοί) ήχοι, άριστα πλεγμένοι μεταξύ τους. Θέλει καλύτερη ρύθμιση το βάθος, διότι χάνει πολυ σε καθαρότητα. Ίσως μείωση λίγο το level ή το damping. Επίσης, στο 6.00 ο lead ήχος έχει υπερβολική ένταση. Έυγε!1 βαθμός
-
Το cubase στον Atari δεν ηταν προπομπος. Ηταν επαγγελματικο εργαλειο και το συναντουσες και στα πιο εξοπλισμενα στουντιο. Ουτε τα στουντιο ειχαν ανεπιστρεπτο αβανταζ απο ενα καλο σπιτικο set up, οσο αφορα τα synth. Η διαφορα ηταν τεραστια φυσικα στην ακουστικη του χωρου, και στις audio recording και processing δυνατοτητες. Αν ομως στο set up σου ειχες καποια καλα synth, δεν απηχες σε δυνατοτητες συνθεσης ηχου οσο θα νομιζες απο ενα μεσο studio. Ηταν ομως πολυ δυσκολο να εχεις καλη κονσολα, πολυκαναλο και hardware processors. Δεν ειναι τυχαιο οτι οι πληκτραδες και οι ηλεκτρομπλιμπλικαδες σε μεγαλο βαθμο ξεκινησαν τη μανια του home studio. Με καποια καλα synth, τον Atari, ενα line mixer και ενα master recorder εβγαζες ενα σχετικα καλο synth based αποτελεσμα και στο σπιτι. Αν ομως ηθελες να γραψεις κιθαρες, ντραμς και ιστοριες, τα πραγματα γινοντουσαν δυσκολα.1 βαθμός
-
Τρίχες Κατσαρες. Μια ταλαιπωρία σκέτη ήταν και πολλές φορές κακοηχη1 βαθμός
-
Cubase στον Atari, Program changes, Midi Daisychain, master recording σε κασετα, α ρε cos... Παντως, ποσο ανωτερα ειμαστε τωρα, καμια συγκριση, αυτα που πληρωνες τοτε χρυσαφι, τωρα τα κατεβαζεις δωρεαν σε freeware, φοβερη η εξελιξη της τεχνολογιας.1 βαθμός
-
Τα έχω χαμένα με την ποιότητα, την πιστότητα, την τεχνικότητα, τη μουσικότητα, την εμπνευσμένη εκτέλεση. Δεν περίμενα φυσικά τίποτα λιγότερο και το κομμάτι δεν χορταίνεται ξεκάθαρα. θα κάνω μια παρατήρηση για την ένταση του μπάσου, θα το ήθελα 3-4 db χαμηλότερα στην παραγωγή και υποκλίνομαι, πάντα τέτοια. Εμένα δεν μου φάνηκε πάντωςκαθόλου εκτός, δεν γνωρίζω τα της κιθάρας, αλλά δεν μου φάνηκε να έφυγε καθόλου, το αντίθετο, με εντυπωσίασε το παίξιμο και το άκουσμα καθ όλη τη διάρκεια. ?1 βαθμός
-
Επειδή έχω καιρό να σε ακούσω και δεν προλαβαίνω να ακούσω όλα τα κομμάτια του Music με την ησυχία μου, ξεκίνησα από αυτό. Δεν ενθυμούμαι την πρώτη έκδοση. Σε αυτή όμως αφού το άκουσα προσεκτικά, το εκθειάζω φυσικά και τον δημιουργό για τις υπέροχες επιλογές θεμάτων, τη διαμόρφωση των ήχων και γενικά την ατμόσφαιρα και την εξαιρετική όπως πάντα εκτέλεση που αναδεικνύει την έμπνευση αλλά και την εμπειρία που χαρακτηρίζει κλασσικά τον δημιουργό. Όμως για την ενορχήστρωση και την παραγωγή έχω κάποιες παρατηρήσεις. Η ενορχήστρωση είναι στα περισσότερα σημεία πολύ φορτωμένη με όργανα. Και σε συνδυασμό με την προσθήκη βάθους σε κάποια στοιχεία όπως π.χ. το φλάουτο ή τι πνευστό είναι? το κάνει πολύ δύσκολο στην ακρόαση αφού βαβουριάζει και χάνεται το δέσιμο των θεμάτων. Μπορεί οι αξίες να πέφτουν τέλεια αλλά χάνεται τελείως η μπάλα στο groove, τη ρυθμικότητα. Για να βγουν λοιπόν όλοι οι ήχοι αυτοί μαζί που κατά τα άλλα είναι διαμορφωμένοι, μιξαρισμένοι και κινούνται στην στερεοφωνία άψογα, σε κάποια σημεία οι εντάσεις τους ακριβώς επειδή είναι πολύ τους μπερδεύουν. Επίσης η επιλογή του ρυθμου - εμβατήριο και τα πολλά roll και γεμίσματά του το χαλάει το κομμάτι, όπου "ηρεμούν" τα τύμπανα τα πράγματα γίνονται αισθητά καλύτερα αλλά και πάλι είναι φορτωμένο σε σημεία. Το lead μετά το έκτο λεπτό θέλει χαμηλότερη ένταση και η ενορχήστρωση πάλι "κοψιμο" Είναι too much Για εμένα θέλει δουλειά σε αυτά τα παραπάνω και του αξίζει γι αυτό θα του βάλω ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΟΝΟ ΑΣΤΕΡΙΑ χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ? Κατά τα άλλα για άλλη μια φορά ΕΥΓΕ κύριε Δημήτρη, είναι πάντα προνόμιο να σε ακούμε και υποκλίνομαι ταπεινά και με σεβασμό στο πλούσιο και πολύπλευρο μουσικό σου ταλέντο και στο πάθος σου για τη μουσική.1 βαθμός
-
Ο @Mixolydianb9b13 ως Jimmy Pap ακόμα στο συγκεκριμένο τζαμ δίνει ρέστα ακόμα κ από επιταγή εκατομμυρίων... Το άκουγα χτες κ μου έπεσαν τα σαγόνια πάλι. Δεν υπάρχει αυτός ο άνθρωπος1 βαθμός
-
Εμενα μαρεσε οπως ακουστηκε και μαλιστα με εντυππωσιασε που μπορεσε κι εβγαλε τετοιο ηχο "χαλασμενο" με τη στρατ.1 βαθμός
-
OK, με αυτο τοτε το δωρεαν γινεται: https://plugins4free.com/plugin/3618/1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Καλά αυτό είναι καραμπίνα Τέρυ, ακόμα και εμφανισιακά. Σαν να σε βλέπω 20plus χρόνια πριν στην Γλυφάδα να παίζεις. Το σολάρες παίξανε όλα τα παιδιά τότε ... Ειδικά ο Βρασίλης και ο Jimmy Pap γαζώσανε κανονικά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μετά από δυο χρόνια σχεδόν ωρίμασε ο καιρός για να ολοκληρωθεί ένα αδικημένο μου κομμάτι. Είχε ανεβεί εδώ, σε μια βιαστική μορφή, παραμελημένο ιδιαίτερα στα τύμπανα αλλά και σε αρκετά άλλα σημεία. Για την ιστορία είναι ένα από εκείνα που ονομάζω off-line improvisation. Όπως λέει και η λέξη είναι σχεδόν αποκλειστικά αυτοσχεδιαστικό, σχεδόν μονοτονικό επάνω και γύρω από τη ρε ματζόρε. Πιο σωστά θα μπορούσε κάποιος να το περιγράψει ως σκυταλοδρομία αυτοσχδιασμού αν και πάλι δεν είναι σωστό καθώς οι δρομείς πολλές φορές τρέχουν δυο ή και τρεις μαζί παλεύοντας με τη σκυτάλη στα χέρια τους. Όταν το πρωτοπαρουσίασα είχα βάλει μια σχεδόν απλή λούπα στα τύμπανα που θυμιζε τον τυμπανιστή, εξ ού αργότερα και ο τίτλος και η εικόνα. Φυσικά τα τύμπανα ήταν το αδύνατο σημείο του καθώς ελάχιστα αλλάζανε μέσα στη διάρκεια των 8 λεπτών, ακόμα και στο τελευταίο μέρος που αγριεύουν οι κιθάρες. Ετσι εδώ και σχεδόν μια βδομάδα ασχολούμαι αποκλειστικά μετα τύμπανα για να δώσω το ύφος που χρειάζεται σε όλα τα μέρη, αλλά και να γράψω και να συμπληρώσω τα μπάσα, μια και το κομμάτι έχει δυο tracks άταστο 5άρι και ένα midi bass από το modo. (Εχω ξαναπεί εδώ παλιότερα για την αγάπη στο μπάσο, μια και η περισσότερη live απασχόληση στη μουσική ήταν με μπάσο). Εκτός από το χαλαρό σχεδόν ανύπαρκτο και επίμονο θέμα σε ρε, υπάρχει ένα ας πούμε chorus στο 4.30 και λίγο αγριεμένες κιθάρες στο 5.50. Η ηρεμία έρχεται πάλι γύρω στο 7.20 με ένα περαστικό θέμα στο συνθι και το επίσης λυρικό θέμα του φινάλε στο 7.40. Γενικά το ανύπαρκτο θέμα επανέρχεται κάθε τόσο με μικρές φράσεις που τροποιπούνται ακούγοντας τους άλλους. Μέσα στο κομμάτι αυτοσχεδιάζουν όλοι. Υπάρχει μια ambient κιθάρα (κόκκινη squier) που πάνω της γράφτηκε όλο το κομμάτι, δυο μπάσα με το άταστο harper, ένα μπάσο modo, τύμπανα μεγάλες αυτοσχεδιαστικές λούπες από το EZ3, με απίστευτα κουραστική επέμβαση, σχεδόν κάθε νότα αλλάχτηκε, επί σχεδόν 3 μέρες. Οι αγριωπές κιθάρες πρέπει να ήταν η brent mason, όλες με preset s-gear. Τα strings είναι από dune3, τα πνευστά ένα brass ensemble της east west, τα πρώτα συνθια το Reaktor Steam και Reaktor Photone και το τελευταίο επίσης Dune3. Επίσης τα μέτρα είναι όλα άνισα. Βασικά 3/4 αλλά αυτό καταστρατηγείται συνεχώς. Γενικά εκτός από 8 λεπτά είναι μάλλον δύσκολο άκουσμα. Γυναικόπαιδα....ανοσοκατασταλμένοι, τρίτες ηλικίες κλπ ας το αποφύγουν. (το αρχικό ακόμα υπάρχει για την ώρα στο soundcloud....αν κάποιος έχει όρεξη).0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ένα βίντεο πολύ ωραίο και νοσταλγικό που θα βγάλει for sure συναίσθημα νοσταλγίας, θα φέρει αναμνήσεις και θα συγκινήσει όποιον κάνει τον κόπο να το δει όλο και πιστεύω του αξίζει.0 βαθμοί
-
Το D50 ήταν και καλό και πρωτοποριακό για αυτά που συνδύαζε. Ιστορικής αξίας και άξιο σεβασμού λόγω παρουσίας στη μουσική σκηνή ξεκάθαρα ? Κάντε το τετράδα για να μπει και το άλλο μέσα. ?0 βαθμοί
-
Εγώ δεν θα έβαζα το D50 σε καμία "αγία τριάδα". Θα κρατούσα τα άλλα δύο και θα πρόσθετα ένα Fairlight CMI. Αυτά τα τρία ναι, άλλαξαν τη μουσική γενικώς και ειδικώς, το D50 ήταν απλά ένα best seller synth, δεν ήταν κάτι το πρωτοποριακό που ήρθε και τάραξε τα νερά της μουσικής βιομηχανίας όπως τα Fairlight/DX7/M1. Fairlight CMI III0 βαθμοί
-
Να ένα video που εξηγεί με απλό τρόπο τη διαδικασία παραγωγής κομματιού μέσα από ένα Hardware Music Workstation, ιδανικό θα έλεγα για όσους δεν γνωρίζουν πολλά για τις δυνατότητες τους και να δουν τι προσφέρουν στον χρήστη πληκτροπαραγωγό και όχι μόνο Θα μπορούσε να είναι πιο αναλυτικός και να δείξει και άλλα πράγματα αλλά μάλλον επικεντρώνεται στον κύριο σκοπό του οργάνου και των αντίστοιχων του ανταγωνισμό, δηλαδή την ολοκληρωμένη μουσική παραγωγή. Προσωπικά και βιωματικά, θεωρώ ισχυρό χαρτί της Κοrg την πληρότητα της δομής και των δυνατοτήτων του Μidi και Audio Sequencer αντίστοιχα και τον συνδυασμό τους μέσα στο όργανο. Στο video αυτό φαίνεται πολύ αυτό, επαρκώς θα έλεγα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Επίσης το όλον θα έλεγα των synths του τότε Πόσο το ήθελα................................................... ?0 βαθμοί
-
Λοιπόν θα πω κάτι και ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις dim. What are you on man? Επειδή ο "στόχος" της μουσικής είναι να προξενεί συναισθήματα και εικόνες, εδώ νομίζω ότι έχεις πιάσει 1000% ένα κλασσικό acid trip. Και μιλάω πολύ σοβαρά. Στα μουσικά τώρα ... Η ενορχήστρωση παραείναι .... Όχι απλά φορτωμένη, αλλά περισσότερο θα έλεγα "περίεργα" φορτωμένη. Δεν είναι δηλαδή ότι παίζουν πολλά όργανα ταυτόχρονα, αλλά το θέμα είναι ότι σολάρουν πολλά μαζί. Συν ότι τα υπόλοιπα όργανα εκείνη την ώρα παίζουν κάτι τελείως abstract, δίνουν την εντύπωση ότι είναι καθένα μόνο του στον κόσμο του. Το περίεργο όμως, είναι ότι όλα αυτά, αισθητικά, στην μεγάλη εικόνα, φαίνονται σαν συνιστώσες που δημιουργούν "άθελά τους", ένα χαρμάνι "χάους που έχει υπόσταση ως μη χάος". Σαν κάθε τι μέσα στο χάος να έχει μια τάξη, ένα νόημα στο τέλος. Αλλά αυτό είναι καθαρά αισθητηριακό. Τα τύμπανα, έτσι όπως είναι δομημένα σε όλο το κομμάτι, ενώ έχουν πολύ κόπο/ιδρώτα/αίμα, δεν με τρέλαναν. Συνέβαλαν όμως στην γενική "μεγάλη εικόνα" που περιέγραψα πριν. Εγώ θα πω ένα μπράβο, γιατί δεν ξέρω αν ήθελες να πετύχεις κάτι τέτοιο μεν, είναι πολύ δύσκολο δε. Συμβουλή .... Όταν τρως ομελέτα, να προσέχεις τι μανιτάρια βάζεις μέσα. EDIT: Βρε συ, μήπως εκεί που ήσουνα με τον Μακάρτνευ, σου 'δωσε τίποτα περίεργα χαρτάκια να βάλεις στο στόμα? EDIT 1: Έλα πες τώρα, σοβαρά, θα μείνει μεταξύ μας. Έφερες τίποτα καλό από την Ολλανδία? EDIT 2: Για τον δυνατό ήχο σε κάποιο όργανο που είπαν τα παιδιά, εμένα μου φάνηκε μια χαρά, και θεωρώ ότι έτσι έπρεπε να είναι. Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα όμως να έμπαινε με κάποιο fade in.0 βαθμοί
-
και τις δυο φορές που έγινε η ίδια παρατήρηση απο τους δυο σας, το ξανάκουσα από άλλη μια. Θα μπορούσα να πω ότι δεν κατάφερα να δώσω το 100% της έντασης που ήθελα στις κιθάρες στο τέλος. Κι αυτό πάνω στις τουλάχιστον 300 που το άκουσα τις τελευταίες μέρες. Ίσως για κάποιο λόγο σε σας δεν γεμίζει το κάτω μέρος του φάσματος αρκετά ώστε να ισορροπήσει τη διαφορά. Αν ήταν να χαμήλωνα κάτι έστω και τώρα μπορεί να χαμήλωνα το σύνθι αριστερά που είναι μαζί τους. Αλλά πάσα κριτική δεκτή. (για μένα ίσως ακόμα να έχει κάποια μικροθεματάκια, αλλού, αλλά αποφάσισα ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και είπα: εδώ κλείνει)0 βαθμοί
-
Το άκουσα πολύ προσεκτικά και όχι μια φορά τουλάχιστο για να τολμήσω να γράψω τις παρατηρήσεις μου. Δεν κατηγορώ όμως τα συστήματά μου για την κριτική μου, είμαι σίγουρος πως δεν φταίει αυτό τουλάχιστο για αυτά που άκουσα και έγραψα? Ο δημιουργός έχει τον τελικό λόγο για το κομμάτι και το κοινό έχει τον τελικό λόγο για τις πωλήσεις?0 βαθμοί
-
Εξαιρετικότατο, εμπνευσμένο και πραγματικά την βρίσκω αψεγάδιαστη την παραγωγή, το κατατάσσω στα top μειξερομάστερινκ απότελέσματά σου. Ακούγεται τόσο ισορροπημένα, το δοκίμασα στα ηχεία και τα ακουστικά μου και το ευχαριστήθηκα To wah ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Μακάρι να ήσουν εδώ να ακούσεις πως αποδίδουν τα νέα μου audiophile ηχεία του πεινασμένου,? τα EDIFIER 1700BT Βlack Friday ? με το κομμάτι σου εφόσον είναι και τόσο εξαιρετικό παραγωγικά. Και στα drums έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά. Από τις καλύτερες παραγωγές ΤΕΛΟΣ, ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ!!! χαχαχαχχαχ?? Όποιοι θέλουν να πάρουν τα EDIFIER 1700BT τώρα που είναι σε έκπτωση ,γιατί θέλουν ανάλογα ηχεία budget που να αποδίδουν για φτηνιάρικα και να ξεπερνάνε τα casual ηχεία για τον υπολογιστή, ιδιαίτερα για μουσικαράδες σαν εμάς?, να μην το σκεφτούν καθόλου, το συνιστώ ανεπιφύλακτα και επιβεβαιώνουν τις κριτικές, μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα και σαν ηχεία REFERENCE κατ εμέ παρόλο τον προσανατολισμό τους, με ένα χαμήλωμα των μπάσων από το ρυθμιστικό στο -2 είναι σούπερ για τα λεφτά τους. Πολύ σούπερ. Και πραγματικά αν τα πάρετε, ακούστε αυτό το κομμάτι. ? Βαριέμαι να κάνω πιο δίπλα την καρέκλα να το ακούσω και στα PRESONUS? αλλά στα EDIFER είναι αρκετό. Πάλι το ακούω γράφοντας αυτές τις γραμμές. Ε, μπράβο!!!!!?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ευχαριστούμε για τα καλά σχόλια κύριε Κώστα και για τα άστρα του αρχιστράτηγου. Το ότι έβαλες 4, σημαίνει ότι μάλλον το άκουσες με αρκετή προσοχή. Εντάξει με πολλή θα έβαζες 5, αλλά ΟΚ.? Εγώ το το ξεκαθάρισα, είναι δύσκολο. Μάλλον πολύ δύσκολο, έως αχώνευτο. Αλλά να ξέρεις δεν έχω αφήσει νότα στα τύμπανα να πέσει κάτω. Και το λεω αυτό γιατί επειδή όπως όλα τα όργανα έχουν αυτοσχεδιαστικά μέρη, έτσι κι αυτά ξεδίνουν πολύ σε κάποια σημεία, γι αυτό και αναγκάστηκα να βάλω το τρίτο μπάσο για να τα δέσω με τα υπόλοιπα. Διότι άλλο να φεύγουν τα όργανα και να μένει απο κάτω σταθερό το τέμπο και άλλο να κάνει κι αυτό τα τερτίπια του, δεν φτάνει που δεν είναι τίποτα μετά τη μέση σε 3/4. Επίσης επειδή είναι παααρα πολύ γεμάτο το μιξ, θέλει το καλύτερο δυνατό σύστημα, χώρια από την προσοχή του ακροατή. Αν έβγαζα λίγο απο reverb θα ήταν ίσως πιό καθαρό, αλλά θα έχανε την αίσθηση.0 βαθμοί
-
@cos_dr μπράβο Κωστή... 13 ήμουν, δεν είχα ξεκινησει να ασχολουμαι με την μουσική οπότε, Flight Simulator WWI (αν θυμαμαι καλα), Time Bandit και τα πρωτα βημματα προγραμματισμου...0 βαθμοί
-
εγώ τα χρησιμοποίησα, και τον ST και την AMIGA μου και προγράμματά τους σε ταπεινή διάταξη home studio με master keyboard? ένα PSR 500 και ηχοσύστημα ένα sony compact που ακουγόταν σούπερ?, δεν θυμάμαι πιο ήταν,τι flat και παπαριές? έγραφα σε κασέτες, είχα βάλει και κάποιες εγγραφές που ήμουν 14 χρονών σε ένα topic που μάλιστα φίλος τις διέσωσε. Δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό και ήχος από τότε, έχουν χαθεί-καταστραφεί? Κάποια στιγμή στο παρελθόν έχω κάνει μια συλλογή από emulators και προγράμματα και ήθελα κάποια στιγμή να στήσω το octamed στην UAE και να φτιάξω καμιά παρουσίαση αλλά έχει τόσο πολύ και πραγματικά θεσπέσιο υλικό στο διαδίκτυο που δεν μπαίνω στον κόπο. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
To ειχα κατα λαθος βαλει στο Music. Οποτε το ζουβησαμε απο εκει κ το ξανανεβαζω εδω που του ταιριαζει0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Marshall JMP50 σε συνδυασμό με κάποια φυσικά πετάλια od, dist, muff, fuzz jmp50.mp3 Μέσα στο μιξ με κάποια πετάλια από αυτά. jmp50inmix.mp3 Είναι σούπερ πλατφόρμα για πετάλια. Δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά, διότι δεν έχω παιξει με τέτοιο marshall, αλλά είμαι εντυπωσιασμένος από το τελικό αποτέλεσμα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
"Την" Στράτο είπε ο dim. Μην μου αλλάζετε συνέχεια το φύλο, μπερδεύομαι. Γκίμπσον ήθελε, να τα λέμε και αυτά.0 βαθμοί
-
Δεν φωναξα το Στρατο, μονος μου το επαιξα ? Ειχα μια στη ντουλαπα, αλλα εβαλε κρυο σημερα βλεπεις... ? Παιδια μη φοβαστε. Πειτε το. Αν γινεται ιφλουεσινγκ να γινεται σωστα. Γκρετς ηθελε ? Αλλα επειδη αυτο αποκλειεται, ακουστικη ηθελε τελικα0 βαθμοί
-
@Terry RoscoeBeck5 Α ρε Τερρυ!!!! Τι μας εκανες βραδυατικα.. Με αναγκασες να βγαλω κιθαρα κ να σου αφιερωσω αυτο! Πανε πανω απο 15 χρονια απ'την τελευταια φορα που το παιξα. Θυμηκα εκει οτι θυμηθηκα σε 5 λεπτα, σκοτωσα κ το ταππινγκ στο σολο το κλεισα κ οπως μου κατεβηκε κ πρωιμα... Δεν πειραζει. Για παρτυ σου Forever Young.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00