Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1426


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/15/23 σε Αναρτήσεις

  1. Μην αρχίσετε τα πουρουπουπού με αφορμή το άνωθεν. Θα μείνουμε αυστηρά στις κιθάρες.
    3 βαθμοί
  2. Εγώ ακούω 2 layers στο original. Είναι σα να έχει γραφτεί ένα κανάλι με καθαρό ήχο και chorus π.χ. και δεύτερο με κάποιο fuzz και κάποιο tremolo/vibrato και να έχουν μιξαριστεί μαζί. Αυτό το λέω γιατί αυτό που ακούγεται σαν τρέμολο φαίνεται να επηρεάζει μόνο την ουρά του fuzz και καθόλου το κυρίως σήμα που ούτως ή άλλως ακούγεται υπερβολικά καθαρό. Από τα δικά σου κλιπ είναι δύσκολο να διαλέξω καθώς όλα ακούγονται πολύ πιο βρώμικα από το original.
    2 βαθμοί
  3. Εμένα το πρώτο πράγμα που μου έλειψε ακούγοντας τα δείγματα σου είναι η ατακα. Στο original είναι πιο έντονη. Προτιμώ το 2Α. Επίσης νομίζω ότι έχει tremolo effect το ποιο εσύ το έχεις αποδώσει μάλλον με chorus;
    2 βαθμοί
  4. Πολύ πετυχημένο make over. Μπράβο στον Hellfire, μπράβο και σε 'σένα.
    1 βαθμός
  5. Αμα θελεις να γραφει στην ουγια Roland, παιζεις μπαλα με Roland. Αν παλι δεν εχεις τετοια κολληματα, χτυπας το Diva, και εισαι πασας απο την αποψη τουλαχιστον των vintage αναλογικων.
    1 βαθμός
  6. Γελάνε και τα ποντίκια των PC.? Το επόμενο βήμα ποιο είναι? Να μας χρεώνουν ετήσια συνδρομή και για τα hardware όργανα τους? Άσε μας ρε Roland...?
    1 βαθμός
  7. Ουτε καποιο ιδιαιτερο κοστος αποκτησης εχει ( ερχεται πακετο με τα υπολοιπα με την κλασικη roland συνδρομη), ουτε φυσικα απαιτει σεμιναρια. Τα roland cloud synths ειναι κατα κυριο λογο κλασσικα αφαιρετικα synths, με καποιες rompler και drum machine προσθηκες, bread and butter φαση. Εχει μπει με τα μπουνια στα virtual παντως η roland, και συνεχιζει εντατικα, λογικα θα πρεπει να πηγαινει πολυ καλα η φαση απο αποψη εσοδων.
    1 βαθμός
  8. Ο cos_dr δεν μασάει από τέτοια. Θα διαβάζει το μανουάλι την ώρα του φαγητού. Για να μην πεινάει κιόλας δηλαδή.
    1 βαθμός
  9. Πολυ γουστοζικη γενικα, αλλα ειδικα η δουλεια στην ταστιερα εντυπωσιακη χωρις να παραφορτωνει το οργανο, πολυ ωραια! Να την χαρεις!
    1 βαθμός
  10. Εγώ λόγω ταστιέρας το είπα. Είναι πολύ μερακλής ο Νίκος.
    1 βαθμός
  11. Το υπόλοιπο κομμάτι το άκουσες; Η κιθάρα δεν είναι κάποια ειδική που διάλεξαν για την εισαγωγή. Είναι η κανονική κιθάρα του κιθαρίστα τους ενώ η μπάντα είναι κουρδισμένη ημιτόνιο κάτω προφανώς για να είναι ακόμα πιο άπλυτες οι ήδη βρώμικες κιθάρες τους. Και οι μαγνήτες active λογικά.
    1 βαθμός
  12. Ειδα λιγο πλεηθρου... Τελικα αυτη η ΣΙ υφεση που παιζω για μπασο (drone) εγω στη Λα χορδη, αυτοι την παιζουν ανοιχτη 7η χορδη... Που σημαινει πως οχι μονο εχουν οχταχορδη, αλλα δεν τους φτανει κ ειναι κ υφεση....? (Δε χρειαζεται καν να πω πως ηταν διπλοι...) Τι μυαλο κουμανταρετε εσεις οι νεολαιοι ε? ? Τι ειναι αυτα κυριοι?!?! (Η αλλιως που πας ρε κακομοιρη με τη στρατ κ απορεις που δε σου πετυχε ο ηχος? ?)
    1 βαθμός
  13. Καλορίζικη. Ιδιαίτερα όμορφη η ταστιέρα. Φαίνεται πολύ προσεγμένη δουλειά συνολικά. ΥΓ: Όμως βάλε μια "προειδοποίηση" ότι είναι tele... ?
    1 βαθμός
  14. Θα κατελύετο θα έλεγα και εγώ αντιδιαμετρικά του μοριά. Ή καταλυνόταν αλλά οκ ναουμ, πού είναι το χρώμα, πού είναι η έκφρασις, πού είναι ο βάγκνερ, πού είναι ο πουτσίνι;? Η μπάντα εξωπραγματική. Βέβαια θα το πω κι ας με κράξετε, μου φάνηκαν λίγο...βαρετούληδες. Οκ. Κόβουμε πατσές, κάνουμε φέτες το χρόνο, έχουμε θανατερή αττάκα, σούπερ εντυπωσιακό για ένα δύο κομμάτια, αλλά... Αλλά. Δεν το είδα όλο βέβαια, τα πρώτα 5 6 κομμάτια. Μπορεί αργότερα να αλλάζει, επιφυλάσσομαι για όταν το δω όλο. Θα ήθελα δηλαδή περισσότερο αυτοσχεδιασμό και λίγη αλητεία παραπάνω και λιγότερα τούττι τριπλό τόλουπ σε διπλό άξελ. (Το σέξιον των πνευστών σπέρνει, και σε τεχνική δυσκολία μου φαίνεται οτι ο κιθάρας περνάει το πιο εύκολό του απόγευμα σε σχέση με τους υπόλοιποι. Ο μπασίστας άντε γεια.)
    1 βαθμός
  15. Λεω το προφανες βεβαια, αλλα με τοσο ψαξιμο που εχεις ριξει στα guitar amp emulation, εχεις κανει την κινηση να συνδεσεις το πληκτρο με την αλυσιδα της κιθαρας σου;
    1 βαθμός
  16. Όσον αφορά τα effect και το κομμάτι της παραγωγής είσαι πολύ κοντά. Αυτό που διαφέρει αρκετά είναι το tone της κιθάρας. Μου ακούγεται αρκετά bright. Ρε σεις τώρα που το ξανακούω το original, ακούω και μια (ή και 2) οκτάβα κάτω. Την ακούω σαν βαρύτονη.
    1 βαθμός
  17. Κατσε να πω τωρα τι εκανα γιατι θα το σβησω το προτζεκτ οποτε μετα δε θα μπορω να δω Πρωτον κ σημαντικοτερον. Δεν ακουω double tracking, το καθενα με αλλο ηχο, ειναι μια η πηγη (το σημα) που περναει απο 2 διαφορετικες επεξεργασιες. Επισης πολυ σημαντικο, ο ηχος ειναι ιδιος αριστερα δεξια. Αν το αρχικο σημα επεξεργαζοταν απο τη μια "αλυσιδα" κ πηγαινε αριστερα κ απο την αλλη δεξια, θα ηταν ευκολο να απομονωσουμε το καθε layer. Εδω, παροτι στερεο κ η αριστερη πλευρα κ η δεξια ειναι ιδια ή τουλαχιστον δεν ειναι διαφορετικα layer η καθε μερια... δυστυχως τζιφος η προσπαθεια για κλεψιμο. (εκτος αν εκανα κατι λαθος) Οποτε ακολουθοντας τη συμβουλη του @Jazzjoker εγραψα το ενα layer καθαρα με chorus κ σε δευτερο καναλι (με copy paste το ιδιο tracking γιατι οπως ειπα πριν ακουω μια φορα παιγμενη την κιθαρα) εβαλα ενα Fuzz μπροστα (big muff) κ μετα το fuzz εβαλα τρεμολο (ο,τι ειχε το logic στην πεταλιερα του) Οποτε καθαρα: κιθαρα------>Analog Rack Chorus Nembrini Audio (Rate:1.5, Depth:4.4)------->S-Gear (στο S-Gear ενας bassman με το bright στο 1, Hi-Cut φουλ, IR:Matchless 2 12'' York Audio) Επισης λιγο κομπρεσιον, λιγο delay κ αρκετο plate reverb, ολα απο S-Gear Τωρα, παροτι πιστευω πως κανενα απο τα δυο layer δεν τα πετυχα στο ακριβως, το πειραμα εχει να κανει με την προσεγγιση (κ ενα κολπο που θα πω μετα), κ επειδη δεν ειχε νοημα το tweaking μιας κ αυτη την ωρα παιζω χαμηλα κ μπορω ν'ακουσω μονο τα πολυ βασικα, κανονικα δεν επρεπε να μπω σε τοσες λεπτομερεις, Ομως επειδη μπορει να τις ρωτησει καποιος αυριο κ το προτζεκτ θα σβησει σε λιγο, τις γραφω καλου κακου Βρωμικα: κιθαρα---->Nembrini Audio Big Stuff (-15db switch, Vol:1 o'ckock, tone:2, sustain 9παρα κατι)------->Total Tremolo απο pedalboard logic (Rate:9.7 Hz, Depth:61% τα αλλα με το αφτι δεν παιζουν ρολο)---->S-gear (ιδιες ρυθμισεις με πριν) Το τρεμολο κανονικα θα το συγχρονιζα με το προτζεκτ, αλλα δεν ειχα bpm Μεχρι εδω καλα, αλλα δεν παιζει κ τοσο ρολο... Αυτα τα 2 τα εστειλα stereo output σ'ενα bus. Κ τα 2 παναρισμενα στο κεντρο. Στο bus εβαλα reverb καιιιι... Το κολπο που ειπα πριν, ειναι το match eq. Tου εβαλα να μαθει το eq αυτου που εφτιαξα, μετα να μαθει το eq του original που ανεβασες κ να ματσαρει το curve ωστε να ερθει ηχητικα στο original. Στα κλιπ που ανεβασα στο πρωτο ειναι το ματσαρισμα που εφτιαξε. Στο δευτερο ειναι με το curve που ματσαρε σε μικροτερο ποσοστο (αρα ο ηχος ειναι πιο κοντα στο τι ειχα φτιαξει εγω, χωρις το ματσαρισμα) Στο τριτο ανεβασα το βολιουμ του φαζ καναλιου κ ξαναεκανα τη διαδικασια ματσαρισματος Το πρωτο ειναι πιο κοντα απ'ολα Παρ'ολα αυτα σαν ηχος μ'αρεσει το δευτερο Εκ των υστερων το μονο που θα δοκιμαζα, αλλα δε μπορουσα με τα plugin που εχω τωρα, ειναι να βαλω το τρεμολο στο gain καναλι μετα τον ενισχυτη κ πριν την καμπινα
    1 βαθμός
  18. Μόνο ο Doctor θα συνέχιζε να τρώει ατάραχος ενώ δίπλα του παίζει ο Cory Henry.?
    1 βαθμός
  19. Είσαι κοντά σε 2Β. Ίσως θέλει κάποια ενδιάμεση θεση, που να συνδυάζει δύο μαγνήτες. Εάν έχεις τελευταίο το παλλόμενο εφέ, βάλε το πρώτο. Επισης, δοκίμασε άλλη καμπινα, και φυσικά λιγότερο gain.
    1 βαθμός
  20. Έλα μου ντε, που φλομώσαμε στο... Montage ? Άρον τα Montage και περιπάτει ?
    1 βαθμός
  21. Επίσης, οι πληκτραδες που κατέκλυσαν το forum τις τελευταίες εβδομάδες, φαίνεται να απέχουν επειδικτικα. Γιατί;
    1 βαθμός
  22. To Leslie μπαίνει στο τέλoς της αλυσίδας. Άντε να βάλεις και λίγο reverb μετά το Leslie, αλλά, μια και ανέφερα το reverb, συνήθως μπαίνει κι αυτό πριν το Leslie ("Leslie on Reverb"). Οι κλασικότεροι Hammond+Leslie ήχοι που ξέρουμε έτσι είναι, κι αυτό γιατί πολλά Leslie και Hammond μοντέλα είχαν ενσωματωμένο spring reverb, οπότε ο ήχος πέρναγε πρώτα από αυτό και μετά κατέληγε στο Leslie, δίνοντας του μια πολύ χαρακτηριστική χροιά. Σκέτο reverb μόνο μετά το Leslie δεν λέει πολλά, ίσα ίσα που "θολώνει" κάπως τον rotated ήχο του Leslie. Στα σύγχρονα Hammonds υπάρχει η επιλογή "Leslie on Reverb" (ΟΝ/OFF) που προσομοιάζει αυτό ακριβώς. Είμαι σίγουρος ότι και τα SK το έχουν, αν και στο manual δεν το βλέπω κάπου.? Όλα τα Leslie sims έχουν OD, το κλασικό overdrive ενός Hammond προέρχεται από την υπεροδήγηση του Leslie. Αυτό βέβαια για κάποιους δεν ήταν αρκετό, γι αυτό και ο μέγας Jon Lord άφησε τα Leslie απ'έξω για κάποια χρόνια και συνέδεσε το C3 του σε έναν Marshall amp, κοντράροντας ηχητικά στα ίσα οποιονδήποτε κιθαρίστα και αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο που μπορεί να ακουστεί ένα Hammond.? Δεν ψάχνουμε μάλλον το ίδιο OD απ'ότι καταλαβαίνω. Στο ΧΚ1c χρησιμοποιούσα το Clip OD μια και η μπάντα έπαιζε πολύ hard rock τύπου Deep Purple, και ήταν το μόνο που μπορούσε να ακουστεί δίπλα στον κιθαρίστα, ή ακόμα και να τον καπελώσει, τα άλλα τρία ODs χάνονταν όταν ο κιθαρίστας γκάζωνε, αν και όταν τα άκουγες μόνα τους ήταν εξαιρετικά. Απλά δεν έκαναν για hard rock καταστάσεις, εκεί χρειάζεται πιο extreme OD, και το Clip είναι το πλέον κατάλληλο. Ήταν όμως και pain in the ass στις υψηλές και τρύπαγε τύμπανα, πλην μπάντας δηλαδή δεν ήταν και τόσο χρήσιμο από μόνο του. Σ'αυτό έπαιζε ρόλο και το internal Leslie που ήταν αρκετά clean και δεν βοηθούσε την κατάσταση. Όταν συνέδεσα πρώτη φορά το Lex και έπαιξα με το Clip OD, έπαθα την πλάκα μου. Extreme OD απ'τη μία και ταυτόχρονα με μια "γλύκα" και ένα smoothness στις υψηλές, πρώτη φορά το Hammond ακούστηκε όπως έπρεπε, ιδιαίτερα στις υψηλές νότες, χωρίς να "ξύνει' ο ήχος. Δεν ξέρω πόσο πραγματικά βολεύτηκες με την προσομοίωση του "Tall Boy" (31Η) ή νομίζεις ότι βολεύτηκες, πάντως όταν και αν συνδέσεις το SK σου σε ένα Ventilator, ένα Burn ή ένα Lex θα εκπλαγείς από την μεγάλη και ποιοτική διαφορά που θα ακούσεις και θα αναρωτιέσαι γιατί δεν αγόρασες κάποιο από αυτά απ'την αρχή. Dim, για ένα πεταλάκι μιλάμε εδώ, όχι για ένα grand piano.? Αν δεν έχεις χώρο για ένα επιπλέον πετάλι, τι να πω?? Όλα τα Leslie SIMs έχουν λέμεεεεεε.....? Δεκτόν.? Αλλά μια και μου το θύμησες, να σε ρωτήσω ρε συ: Τι σε νοιάζει ρε φίλος και ρωτάς, αφού δεν έχεις σκοπό να αγοράσεις κάτι?? To κατάλαβα. Πήρες πλήκτρο για να οδηγείς το B-3X, οk...?
    1 βαθμός
  23. Στο προτελευταιο κομματι στο 1.19.34 μετα το σολο του μπασιστα, φατσα ο ντραμερ
    1 βαθμός
  24. Ευτυχώς που το δικό μου ΔΕΝ είναι Roland, το είχα φέρει από την βόρεια Ευρώπη και...
    0 βαθμοί
  25. Όχι βέβαια. Το θέμα είναι ότι τα vst θέλουνε και hardware για να παίξουνε. Άρα τα 200 τον χρόνο είναι μόνο για ένα software. Αν δεν έχεις το απαραίτητο hardware, θέλεις κι άλλα (αρκετά) για ξεκίνημα. Γιατί θέλεις midi keyboard βαρβάτο, όχι ψεύτικο. Να μπορεί να καλύψει όλα αυτά τα vst όργανα της Roland. Έτσι όπως τονεκόβω τον συνθέτη .... πρέπει να 'χει κι άλλα φυτά κρυμμένα από πίσω απ' τις φτέρες ασούμε.
    0 βαθμοί
  26. Λίγο δύσκολο αλλά σε λίγα χρόνια θα παίζουν από το κινητό. Ο υπολογιστής από ότι λένε τα ΣΠΕΚΣ πρέπει να είναι 8ης γενεάς i5 και πάνω και συστήνονται 16 GB ram. Και μια κάρτα ήχου που και η πιο ξεφτιλισμένη στις μέρες μας έχει καλή ηχητική απόδοση και ένα mouse και ένα ποντίκι και ένα ζεύγος ακουστικά και ηχεία του κατοστάρικου χρειάζεσαι ΄και θα πετάς ως πληκτροπαραγωγός με 20 ευρώ το μήνα, ήτοι 9.52 freddo cappuccino από τον Γρηγόρη. Δεν είναι τραγικές οι απαιτήσεις για αυτό που προσφέρει. Άσε τώρα γιατί πήρα σήμερα early black friday κάτι ηχεία για να δώσω στον μικρό κάτι παλιά να τα διαλύσει με το playstation ?και ενώ όλα πήγαιναν καλά και είχα εντυπωσιαστεί από την απόδοση τους που δικαιώνει τα reviews και ξαφνικά βάζω να ακούσω ένα κομμάτι μου που το ξέρω και τα πράγματικά αξιοζήλευτα αυτικά μου πιάνουν μια συχνότητα περίεργη σαν τρίξιμο και λέω ως και να το έχει καλά ο θεός το youtube και ας ζητάει συνδρομή ?, κάνω ένα συχνοτικό soundtest και το πιάνω το τριξιματάκι στα 350-370 Hz και είμαι έτοιμος να ΣΚΟΤΩΣΩ ΑΝΘΡΩΠΟ? Ευτυχώς επικράτησε η ψυχραιμία μου που μόλις τα είχα στήσει και βλέπω μπροστά στο woofer που έχει αλενοβιδες και δεν ακουγόταν σαν rattle και βγάζω την μαγική εργαλειοθήκη και είχα ευτυχώς τις μύτες γιατί ηταν περίεργες και το έσφιξα ελάχιστα και σταμάτησε τελείως και όλα καλά γιατί θα πέθαινα από τη στεναχώρια μου και θα έμπαινα στη διαδικασία να τα πάω πίσω και όλα καλά, μοιράστηκα τον πόνο μου, με χαροποίησε το άρθρο με το νέο software ως και φανατικός sofwerakias, αυτά χαχαχαχχαχχχχχαχα?
    0 βαθμοί
  27. Ούτε 0,20 λεπτά το μήνα η συνδρομή δεν θα σας έρθει σε μερικούς φίλους και θα με κάνετε ευτυχισμένο και προσωπικά δώστε το μου και δεν θέλω καν το manual, ένα δύο σουβλάκια για τα διαλείμματα θα χρειαστώ? Ε, τι να πω. Καλώς μας ήρθε, δεν είναι κάτι καινούργιο αυτός ο τρόπος, όπως το έχουμε ξανασυζητήσει, υπάρχουν και άλλα "συνδρομητικά" Δεν είναι λίγο να έχεις όλα αυτά με πλήρεις δυνατότητες Mixing, Sequencing και Performance Εδώ το "αρχαίο" OMNISPHERE 2 με το MULTI και STACK MODE με 8 parts σκίζει, αυτό είναι ένα πλήρες πανίσχυρο MUSIC WORKSTATION για τα synths τουλάχιστο που παρέχει ως instruments Την βρίσκω ελκυστική επιλογή. (αν δεν είχα τα VST που έχω?)
    0 βαθμοί
  28. Άμα του ρίξεις γονατιά στο κατάλληλο σημείο σου γράφει έξτρα credits δηλαδή? Γιατί παλιά έτσι γινότανε θυμάμαι. Και είχε έρθει αυτός που είχε το ηλεκτρονικάδικο και έλεγε ... "Τι έγινε ρε? Πάλι π$%στιές κάνετε?" Και απαντάγαμε εμείς ... "Όχι κύριε Γιώργο, αλλά μου έφαγε το κέρμα". Και μας έριχνε άλλο κέρμα αυτός για να παίξουμε. Ευτυχώς που δεν είχε δει το "credit:10" που έγραφε το mooncresta απ' τις γονατιές που του χώναμε.
    0 βαθμοί
  29. Ήταν αριστερή και έγινε δεξιά σαν τον Τσίπρα;
    0 βαθμοί
  30. Πρίν και ...μετά. Η πριν ειναι απο διαδύκτιο έτσι ήταν.
    0 βαθμοί
  31. Καλοπαιχτη. Ειναι θινλαην κ εχει κ ψαρωτικη δουλεια πανω. Αρα δε λεω τα γνωστα χωρατα περι τελε στην προκειμενη περιπτωση
    0 βαθμοί
  32. Ο Νίκος Hellfire ή ο Νίκος που έφτιαξε το όργανο??
    0 βαθμοί
  33. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές για eq matching πλέον. https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in
    0 βαθμοί
  34. Εχει match EQ το Logic Μια χαρα ειναι. Δε ξερω αν μπορει να κανει ολα αυτα που κανει το Ozone βεβαια...
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Δεν παίζει στους ενισχυτές κιθάρας (Roland cube 30X και έναν ιδιοκατασκευή 2ΧEL84 με 15'' καμπίνα). 9 στις 10 παίζει στην κάρτα ήχου. Όπως έχω πει το χρησιμοποιώ σκέτο για να περνάω την ώρα μου παίζοντας και όταν ηχογραφώ, ηχογραφώ συνδυασμό του σκέτου με midi>b3x. Λοιπόν τώρα την ώρα που μιλάμε παίζω και δοκιμάζω πλήρες integration (είχα να το κάνω κανα δυο μήνες) με το b3x και σκίζει παντού με τα stomp/cabinets που έχει. Ιδίως με το OD θα καλυφθώ νομίζω 100%
    0 βαθμοί
  38. Φοβερός @vrasidas27! Σε ευχαριστώ πολύ για την προσπάθεια! Νομίζω το εφέ το πέτυχες πολύ κοντά, αν και όπως είπε Μπάμπης, το clean tone είναι αρκετά διαφορετικό. Θα προσπαθήσω να βρω τρόπο να το φτιάξω στο Guitar Rig κάπως, μιας και βρήκα ότι έχει Tremolo εκεί. Θα δοκιμάσω και αυτό με την οκτάβα να δω κατά πόσο αλλάζει το θέμα, και σίγουρα θα προσπαθήσω να κάνω match EQ, το οποίο ειδικά για έτσι όπως ακούγεται σόλο θα παίξει μεγάλο ρόλο (κάνει και ομοιοκαταληξία). Ευχαριστώ και πάλι!
    0 βαθμοί
  39. Ναι ρε, πολύ καλούς Hammond ήχους βρίσκεις σε όλα τα σύγχρονα rompler synths καθώς και σε παλιότερα μοντέλα και samplers. Θυμάμαι είχα πάθει πλάκα με τους Hammond ήχους ενός Korg X5D, synth του 1995. To είχα δανειστεί τότε για λίγο καιρό και μου άρεσε πάρα πολύ, ιδιαίτερα οι Hammond ήχοι και το Leslie εφέ που είχε. Όλοι αυτοί οι ήχοι όμως δεν είναι για σοβαρό Hammond παίξιμο, είναι "στατικοί", δεν υπάρχουν drawbars για real time αλλαγή της χροιάς, δεν υπάρχει waterfal πληκτρολόγιο, δεν υπάρχει percussion, δεν, δεν, δεν.? Αυτοί οι ήχοι είναι καλοί για πλάτες και 2-3 ελαφρά περασματάκια, αν θες να παίξεις σοβαρά πχ Deep Purple με την μπάντα σου, ένα Hammond ή κάποιο Hammond clone είναι μονόδρομος. Και όταν πιάσεις Hammond και συνηθίσεις, δεν ξαναπάς πίσω σε κανένα synth, όσο γαμάτους Hammond ήχους και αν έχει. Ρίξε ένα μάτι στις παρακάτω φωτός, μ'αυτό το σετάκι έπαιζα lives.??? Ξέρεις οποιοδήποτε synth που να μπορεί να το αντικαταστήσει? Δεν υπάρχει, το αμέσως επόμενο βήμα είναι ένα console organ σαν το παραπάνω B3.
    0 βαθμοί
  40. Όταν τον είχα δει πριν χρόνια λάιβ έπαιζε μια νορμάλ στρατ. Οι ανάγκες και οι επιθυμίες αλλάζουν βέβαια και καλά κάνουν, πολύ σωστά το θέτεις περί εργαλείων, σαφώς όμως δεν είναι ίδια όλα, οι Bardens ας πούμε, αποτελούν καταφύγιο πολλών επώνυμων που θέλουν να κόψουν φασαρία στο πάλκο (πχ Springsteen) αλλά είναι και η ακριβότερη επιλογή (ή απο τις ακριβότερες). Όταν κουβαλάς εμπειρία και γνώση δεκαετιών, εύκολα ή δύσκολα καταλήγεις στα τι, πότε, που και γιατί, άλλωστε η μουσική είναι πάντα το ζητούμενο και τα εξασκημένα χέρια και αυτιά θα πουν την ιστορία όπως της αξίζει. Συμπαθώ εν γένει αυτούς τους "βέβηλους πιουρίστες", αντίστοιχη σχετικά περίπτωση είναι και ο "Χεντριξιακός" Scott Finch που -ιδιαίτερα με τους Gypsy- έχει κυκλοφορήσει μικρά αριστουργήματα.
    0 βαθμοί
  41. Φαντάζομαι καταλάβατε ποιός είναι αυτός με την άσπρη γενειάδα και το τουρμπάν πίσω από τον Cory Henry!!!
    0 βαθμοί
  42. και μην ξεχνιόμαστε. γιατί πεινασμένος πληκτράς και αρκούδι, ροκιές δεν παίζει?
    0 βαθμοί
  43. Προσωπικά νομίζω ότι πλησιάζεις μεν, αλλά είσαι ακόμα μακριά.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...