Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/10/23 σε Αναρτήσεις
-
Λίγη ιστορία: Κάποτε, το μακρινό 1983, η Yamaha κυκλοφόρησε το DX7, ένα πρωτοποριακό synth που άλλαξε τον ήχο της μουσικής βιομηχανίας και έφερε τα πάνω κάτω στον χώρο των synths, βάζοντας ταυτόχρονα ταφόπλακα στην κυριαρχία των αναλογικών synths (δυστυχώς δεν έκλεισε καλά το καπάκι...?). Το DX7, αν και ήταν μακράν το πιο προηγμένο από την πλειονότητα των synths της εποχής, είχε δύο "μειονεκτήματα". 1ον, η πρωτόγνωρη sound engine του (FM) η οποία δεν έμοιαζε με οποιαδήποτε άλλη engine της εποχής και ο "περίεργος/ακαταλαβίστικος" τρόπος δημιουργίας νέων ήχων, και 2ον, η σχεδόν παντελής έλλειψη φυσικών controls από το πάνελ του synth (pots, faders, "real" buttons κλπ), καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την επεξεργασία και τον real time έλεγχο του ήχου. Εδώ έρχεται το Jellinghaus DX7 programmer, που κυκλοφόρησε το 1985 για να λύσει τα παραπάνω προβλήματα. Το κακό ήταν ότι το controller αυτό ήταν τεράστιο (λίγο πιο μεγάλο από το ίδιο το DX7), ακριβό και υπερσπάνιο, μια και κατασκευάστηκαν περίπου 25 κομμάτια όλα κι όλα. Δύο από αυτά αγοράστηκαν από τους Kraftwerk και τον Brian Eno. Στις παρακάτω φωτός το programmer του Eno. Φεύγουμε από το 1985 και προσγειωνόμαστε στο 2015. Η Yamaha κυκλοφορεί την ιδιαίτερα επιτυχημένη σειρά Reface, μια σειρά που αποτελείται από τέσσερα νέα mini keyboards. Το ένα από αυτά είναι το Reface DX, ένα 4-operator/12-algorithm FM synth. Tα Reface μοντέλα συνεχίζουν ως και σήμερα και πουλάνε σαν τρελά. Το Reface DX κοστίζει αυτή τη στιγμή στο Thomann €369. Διαθέτει εξαιρετικό ήχο (όπως και τα υπόλοιπα Reface μοντέλα) αλλά, σαν ένα γνήσιο FM synth που σέβεται τον εαυτό του, δεν προγραμματίζεται εύκολα, παρά την γραφική οθόνη που διαθέτει. Εκεί σκάει μύτη η Ολλανδική εταιρεία Dtronics και κυκλοφορεί ένα hardware programmer για το Reface DX, το DT-RDX. Χτες η εταιρία ανακοίνωσε την κυκλοφορία του DT-RDX-V2, την 2nd edition του DT-RDX. Στα τέλη Νοεμβρίου θα αρχίσει να στέλνει τα πρώτα κομμάτια στους πελάτες της. Η pre-order τιμή παίζει στα €269 ενώ αργότερα θα πωλείται στα €299. «The Dtronics DT-RDX-V2 is a hardware controller for the Yamaha Reface DX and the successor to its older brother the DT-RDX. The difference between the two is that the RDX-V2 has a hardware MIDI merger on board for even better performance. With all its parameters the FM synthesiser is a challenge to control. The DT-RDX-V2 has all parameters directly accessible with its 41 knobs and 9 switches. All you have to do is select the desired operator. You can also edit multiple operators with the same parameters at the same time. The controller is mounted on a stylish holder (included). Included in the box: Dtronics RDX-V2 MIDI cable to connect the DT-RDX-V2 to the Yamaha Reface DX synthesizer Power splitter cable to power-up the RDX-V2 and the Yamaha Reface DX Metal mounting unit» (Yamaha Reface DX not included?) Όσοι έχετε το Reface DX τσεκάρετε το, νομίζω αξίζει το έξοδο. Δείχνει ωραιότατο, προσθέτει στο γενικότερο look του synth και είναι πολύ πιο πρακτικό από οποιονδήποτε soft programmer.1 βαθμός
-
Κάθε άλλο για μένα είσαι ο πλέον συμπαθής του φόρουμ - γλυκύτατη προσωπικότητα και δάσκαλος Για έπιπλα μιλάω - σε θεωρητικό επίπεδο Όταν καταφέρνω να βγάζω τα ρούχα το φως και το νοίκι, η απόλυτη διασκέδαση μου είναι καφέδες στην πλατεία μετά τα μεσάνυχτα με τα ρεμάλια1 βαθμός
-
Κάτσε ρε κουμπάρε. Εσύ δεν μας έλεγες πριν λίγο καιρό ότι προτιμάς να τους ακούς στα παλιά/original βινύλια γιατί μόνο σε αυτά ο ήχος είναι πιο κοντά στην αρχική μίξη και το master των άλμπουμς??1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αντί το 2023 να γράφουμε καταπληκτικές μουσικές,βάση παρακαταθήκης που άφησαν οι προηγούμενες γενιές,εμείς βρήκαμε τρόπο να αναπτύξουμε τεχνολογία για να τις ξαναμιξάρουμε.Δέν το λές και εξέλιξη αΥτΟ.1 βαθμός
-
Εμείς δε θα γράφαμε, αλλά νομίζω ότι είναι κάποιες default ρυθμίσεις των μηχανών των φόρουμ αυτές. Στα περισσότερα φόρουμ μασκαρεύονται τα μέιλ, δεν γίνεται μόνο εδώ δηλαδή.1 βαθμός
-
Υλικά/Εργαλεία αρτοποιίας σε οικιακό επίπεδο. Επειδή μερικοί συνφορουμίτες μου έχουν κάνει κάποιες ερωτήσεις σε προσωπικό μήνυμα, σκεφτόμουν να κάνω ένα καινούριο θέμα στο οποίο θα δούμε βήμα προς βήμα σε πρακτικό επίπεδο κάποια πράγματα. Μέχρι όμως να ετοιμαστεί αυτό (είναι ελάχιστος ο χρόνος δυστυχώς) θα γράψω ορισμένα πράγματα για το hardware που χρειάζεται υποχρεωτικά ή επιθυμητά. 1)Το πρώτο ζεύγος εργαλείων που στην αρτοποιία είναι απαραίτητο είναι να έχει κάποιος ένα θερμόμετρο μαγειρικής και μια ζυγαριά. Δεν απαιτείται κάτι τρελό απο ακρίβεια ή τιμή... θέλουμε μια ζυγαριά που να μετράει με ακρίβεια γραμμαρίου σε εύρος 0-4κιλά. Και θερμόμετρο που να μετράει 0-100 βαθμούς. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτά τα δύο είναι γενικότερα χρήσιμα στην κουζίνα για όποιον θέλει να δει τη μαγειρική λίγο πιο σοβαρά. Για παράδειγμα δεν πρόκειται να ανησυχήσετε ποτέ πια αν έχετε ψήσει σωστά κάτι. Επίσης για το αν εκτελείτε σωστά απο άποψη αναλογιών μια συνταγή. Για αρτοποιία και ζαχαροπλαστική είναι απαραίτητα. 2)Σε δεύτερο στάδιο θα χρειαστούμε κανα δυο μεγάλα μπώλ τα οποία θα φιλοξενίσουν τα μείγματα των αλεύρων και τη ζύμη. Έχει σημασία να πάρουμε μεγάλη διάσταση γιατί μέσα σε αυτό η ζύμη θα φουσκώσει και θα διπλασιστεί τουλάχιστον και είναι σημαντικό να μην συναντήσει η ζύμη εμπόδιο φουσκώνοντας (μια μεμβράνη που θα κλεινει το μπωλ απο πανω λόγου χάρη). Επομένως θέλουμε όγκο. Λεκάνες και μεγάλες κατσαρόλες ή κάποιο άλλο δοχείο μεγάλου όγκου θα μπορέσουν να μας εξυπηρετήσουν αν ήδη υπάρχουν στο σπίτι, αρκεί να έχει λίπανθεί ωστε να μην κολλήσει η ζύμη. 3) "Χούφτα" και σπάτουλα. Η χούφτα μας βοηθάει να μαζεύουμε και να ξεκολλάμε τη ζύμη εύκολα απο τα δοχεία που βρίσκεται ή τον πάγκο στον οποίο δουλεύουμε, όταν έχει κολλώδη υφή. Η σπάτουλα στο να χωρίζουμε τη ζύμη σε επιμέρους μερίδες. Αν και ειναι φθηνά σε διάφορα μαγαζιά, αν κάποιος θέλει να αποφύγει το έξοδο, αν έχετε ένα κομμάτι φύλλο πλαστικού ή κοψετε κανένα καπάκι απο τάπερ μπορείτε να αντικαταστείσετε τη χούφτα και φυσικά μια φαρδιά σπάτουλα απο χρωματοπωλείο θα κάνει την ιδια ακριβώς δουλειά (να ειναι καθαρή εννοείται). 4) Καλάθι ωρίμανσης ζύμης. Πρόκειται για ένα καλαθάκι μέσα στο οποίο τοποθετείται η ζύμη για την τελική φάση ωρίμανσης πριν το ψήσιμο. Στο εμπόρειο κυκλοφορούν με την ονομασία "καλάθι ωρίμανσης ψωμιού" ή Banetton. Υπάρχουν κάτι ωραία γερμανικά απο μπαμπού και με αντίστοιχο βαμβακερό ύφασμα με λάστιχο απο μέσα αλλά μπορείτε να τα υποκαταστείσετε με ένα απλό ψάθινο καλάθι αν έχετε σπίτι και μια βαμβακερή πετσέτα ή ύφασμα ή στη χειρότερη το σουρωτήρι των μακαρονιών το οποίο θα επενδυθεί με βαμβακερό ύφασμα. Η λύση του να μπει η ζύμη σε μπώλ δε θα δουλέψει καλά γιατί εχει σημασία το δοχείο να είναι διάτρητο ωστε να αναπνέει η ζύμη και απο κάτω και να μη μαζεύονται υδρατμοί που θα υγροποιηθούν και θα έχουμε υγρό στον πάτο. Επίσης σημαντικό πριν τοποθετηθεί η ζύμη εκει μέσα να έχουμε πασπαλίσει το καλάθι και το ύφασμα με αρκετό αλεύρι χωρίς γλουτένη. Αυτό πρέπει να συμβεί γιατι το κανονικό αλεύρι απορροφάται όσο περνά η ώρα απο τη ζύμη γιατι το αλεύρι είναι η τροφή του μυκητα της μαγιάς και του προζυμιού) και συνεπώς θα κολλήσει στο πανί (εφιάλτης του αρτοποιού). Πασπαλίζουμε με ένα άλευρο χωρίς γλουτένη. Ρυζάλευρο, πατατάλευρο, άλευρα οσπρίων, πίτουρο βρώμης, άλευρο καρύδας κλπ όλα αυτά θα δουλέψουν αλλά με λίγη προσοχή γιατί κάποια δίνουν λίγη γεύση στο ψωμί που ενδεχομένως να μη θέλουμε (πατατάλευρο, άλευρο οσπρίων) και κάποια καίγονται γρήγορα στο φούρνο δίνοντας πικρή γεύση (άλευρο καρύδας). Το ρυζάλευρο είναι πολύ οκ αλλά κατα τη γνώμη μου το καλύτερο και μακράν πιο εύκολο στην Ελλάδα είναι να χρησιμοποιήσουμε ψιλό σιμιγδάλι όπως παλιά. Αυτό είναι και εύκολο γιατί είναι πανεύκολα προσβάσιμο αλλά και ιστορικά πιο σωστό γιατί το σιμιγδάλι βγαίνει και αυτό στους ίδιους μύλους με το αλεύρι. 5) Ξυράφι. Όταν φτάσουμε στο σημείο πριν το ψήσιμο πρέπει να χαράξουμε τη ζύμη ωστε στο ψήσιμο, τόσο το διοξείδιο του άνθρακα που ελευθερώνεται όσο και οι υδρατμοί απο την υγρασία εσωτερικά της ζύμης να ελευθερωθούν και να μην σκάσει η ζύμη ακανόνιστα δίνοντας κακή εμφάνιση. Θέλουμε απλά μια καλή λεπίδα που να είναι ωραία τροχισμένη. Αν έχετε ένα καλό μαχαίρι θα μας την κάνει τη δουλειά. Αλλά το καλύτερο είναι τα παλιά ξυραφάκια. Είναι παμφθηνα και κόβουν τρομερά για μερικές φορές. 6) Γάστρα/ Επιφάνεια κεραμική ή μεταλλική/ Φόρμες. Οι οικιακοί φούρνοι δυστυχώς δεν είναι ιδανικοί για ψωμί και δυσκολεύονται να ανεβάσουν σύντομα θερμοκρασίες όπως και να γινει σωστά και ομοιόμορφα τη κατανομή της θερμοκρασίας αυτής μέσα στον όγκο του. Για την προσομοιωση οσο το δυνατό αυτής της κατάστασης, χρησιμοποιούμε γάστρες ή επιφάνειες ψησίματος πίτσας. Η λύση της γάστρας είναι καλύτερη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να ψήσουμε αλλιώς. Οι φόρμες είναι μια εύκολη περίπτωση και φυσικά εαν κάποιος διαθέτει επιφάνεια ψησίματος για πίτσα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε μια ιδεώδη κατάσταση θέλουμε το ψωμί να δέχεται εκπεμπώμενη θερμοκρασία απο ίσες αποστάσεις και σε ίσες ποσόστητες. Αυτό το πετυχαίνουμε με τη γάστρα (ή στον ξυλόφουρνο που έχει πυρότουβλα).1 βαθμός
-
Θεωρητικα με τα προιοντα της Boss τον τελευταιο καιρο δεν θα επρεπε να υπαρχει λογος υπαρξης αλλων πεταλιων στα ποδια του κιθαριστα.1 βαθμός
-
Κατά τη γνώμη μου, στην ιστορία των browsers, ο χαρακτηρισμός αυτός ανήκει δικαιωματικά και αποκλειστικά στον ΙΕ και κυρίως τον 6. Αλλά μπορεί να φταίει που βρέθηκε μπροστά μου στο ξεκίνημα της προγραμματιστκής μου καριέρας και ακόμα τον μνημονεύω βρίζοντας.1 βαθμός
-
Κυκλοφόρησαν σήμερα ξανά τα περίφημα κόκκινα και μπλε διπλά των beatles. Πέρα από το γεγονός του ότι είναι πλέον τριπλά, αλλά και χρωματιστά κλπ, και έχουν προστεθεί νέα κομμάτια καθώς τα δυο μέλη που είναι εν ζωή και οι κληρονόμοι των άλλων αποφάσισαν να προσθέσουν άλλα αφ ενός για να τονωθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά και να ισοφαρίσουν αδικίες "δικαιωμάτων" (μην ξεχνάμε ότι αφ ενός η Sony τα διαχειρίζεται όλα - με συμφωνία των άλλων) πρέπει να σταθούμε σε ένα και μοναδικό και ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ηχητικό γεγονός. Το σύνολο των τραγουδιών που βρίσκονται στο 62-66 και μερικά από το 67-70 έχουν υποστεί ψηφιακή επεξεργασία βασισμένη σε ΑΙ, και συγκεκριμένα την τεχνική που ανέπτυξε ο Peter Jackson για το Get back που ονομάστηκε MAL (machine learning - άλλοι λένε ότι είναι φόρος τιμής στον επι χρόνια άνθρωπο δίπλα στους beatles, Mal Evans). Με την τεχνική αυτή απο τις αρχικές μονοφωνικές μίξεις που ήταν σε τρικάναλα ή τετρακάναλα, και λόγω του overdubbing και του αναγκαστικού bouncing, τα όργανα αναγκάζονταν να "παντρεύονται" για πάντα μαζί, τώρα ξεχωρίζουν και υπάρχει ένα ξεχωριστό track για το καθένα. Ετσι ενώ μέχρι τώρα υπήρχαν διαθέσιμες μόνο οι μονοφωνικές μίξεις ή οι απαράδεκτες στέρεο με τα περισσότερα όργανα στο αριστερό κανάλι και ένα ντέφι ή μια φωνή δεξιά, πλέον οι ιστορικές ηχογραφήσεις ακούγονται σαν να έγιναν χτες. Τα τύμπανα ξε-μιξάρονται και χωρίζονται σαν να ηχογραφήθηκαν με ανεξάρτητα μικρόφωνα, το βάθος φεύγει από τις φωνές, το σύνολο των τριών φωνών γίνεται τρεις ανεξάρτητες φωνές και μετά είναι δουλειά του σημερινού ηχολήπτη να ξαναφέρει το συνολικό άκουσμα κοντά στο παλιό. Τα πρώτα δείγματα στο διαδίκτυο είναι εξαιρετικά. Στο μέλλον θα δούμε πάρα πολλά στον τομέα αυτό. όποιος έχει αμφιβολίες μπορεί να τα ακούσει δίπλα δίπλα με τις παλιές εκδόσεις και να δεις τις διαφορές. Ό,τι και να μου πει οποιοσδήποτε δεν θα μπορέσει να με πείσει πλέον, για δήθεν απομάκρυνση από την πιστότητα των αρχικών ηχογραφήσεων και ιεροσυλίες και τέτοιες μπούρδες. Τα περισσότερα από τα παλιά τους κομμάτια μέχρι και το 1967 ήταν αδύνατον σχεδόν να ακουστούν πέρα από τις μονοφωνικές εκδόσεις. Αυτό δεν ισχύει για τους τελευταίους τους δίσκους (τον λοχία, το λευκό και το abbey road) γιατί υπάρχουν οι νέες εκδόσεις τους μετά το 2017 όπως και για το Revolver όπου χρησιμοποιήθηκε η ίδια τεχνική. Παρακάτω μπορείτε να συγκρίνετε μόνοι σας δίπλα στις ήδη βελτιωμένες εκδόσεις του 20090 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
H Dtronics βγάζει και άλλα controllers, και όχι μόνο για Yamaha synths απ'ότι είδα. Το DT-7 παρακάτω είναι για DX7, DX5, TX7, TX802 και TX816. Κοστίζει ακριβά όμως, €1,300.? Θα φαινόταν super πάντως πάνω από ένα DX5, όποιος έχει να δώσει τα λεφτά που ζητάνε για ένα DX5 ή έχει ήδη ένα, το συγκεκριμένο programmer είναι must. (άσχετο, μόλις είδα στο ebay ένα DX1 στα...€77,800??)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πράγματι διαθέτουν εξαιρετικό ήχο. Ενθυμούμαι πριν λίγα χρόνια που είχα πάρει να πάρω κάτι ακουστικά στον ΝΑΚΑ και τα είδα και τα δοκίμασα με ακουστικά και τα έχασα? με την ποιότητα του ήχου στα patch και την απόδοση όλων των στοιχείων του sound engine και των εφφε. Ενώ στο μάτι μπορεί να φανούν σε κάποιον σαν τα παλιά τα casio δεν είναι καθόλου έτσι, είναι συγκλονιστικά. Είχε ξανασυζητηθεί και στο φόρουμ. Και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική αίσθηση για το μέγεθος και παίρνουν και μπαταρία Όντως χρήσιμο και φαίνεται μελετημένο, όμορφο και εργονομικό το module και το κούμπωμά του0 βαθμοί
-
Με αφορμη ενα πολυ προσφατο Gibson Factory Tour στο καναλι του Andertons, θυμηθηκα την παρακατω σειρα βιντεο απο ενα πολυ παλαιοτερο (2007) Gibson factory tour το οποιο ειναι απο τα πιο ενδιαφεροντα βιντεο αυτου του στυλ που εχω δει για 2 λογους. Πρωτον, το βιντεο ειναι ενα τουρ του εργοστασιου της Gibson στο Bozeman, Montana, οπου φτιαχνονται αποκλειστικα οι ακουστικες κιθαρες της εταιρειας. Δεν εχει LP και SG εδω, αυτες φτιαχνονται στο βασικο εργοστασιο της Gibson στο Nashville και το οποιο θα δειτε σε σχεδον καθε αλλο factory tour video. Δευτερον, το τουρ το δινει ο Ren Ferguson. Ο Ferguson ειναι ενας πολυ ενδιαφερον χαρακτηρας - ξεκινησε να δουλευει ως luthier φτιαχνοντας χειροποιητα οργανα και κατεληξε να ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους expert στη βιομηχανοποιηση και αυτοματοποιηση της παραγωγης ακουστικων κιθαρων. Δουλευε για αρκετα χρονια για την Gibson και ηταν ο βασικος ισως μετοχος στην αναγεννηση της ακουστικης σειρας της Gibson. Για αρκετα χρονια μετα την πωληση της εταιρειας απο την Norlin, η Gibson ειχε παψει πληρως την παραγωγη ακουστικων - ο Ferguson ηταν αυτος που ανελαβε τον σχεδιασμο του νεου εργοστασιου στο Bozeman το 1989 και το στησιμο της νεας γραμμης παραγωγης, τον σχεδιασμο πισω απο τα διαφορα tools και fixtures και γενικοτερα την ολη παραγωγικη διαδικασια. Εχει ενα ειδικο ενδιαφερον να βλεπεις τον ιδιο να περιγραφει και να σχολιαζει το εργοστασιο και τα διαφορα σταδια στην παραγωγη που πρακτικα ο ιδιος σχεδιασε. Ασε που μπαινει και σε αρκετες παραπανω λεπτομερεις απο το "να, εδω τις συναρμολογουμε, εδω τις βαφουμε και μετα εδω κανουμε το qc". Ακομα πιο ενδιαφερον το ποσο DIY ειναι αρκετο απο το tooling; αυτοσχεδιες πρεσες για κολλημα που χρησιμοποιουν κομματια απο πυροσβεστικες μανικες ως "πιεστηρες" διπλα διπλα σε κυριλε (για τοτε) CNC μηχανες, καπου θυμαμαι να τον ακουω να μιλαει για καποιες μηχανες σχεδιασμενες για την κατασκευη ρακκετων τεννις τις οποιες "κανιβαλισανε" για δικη τους χρηση και αλλα...Ειναι φοβερο το ποσο διαφορετικοι κοσμοι ειναι η παραδοσιακη οργανοποιια με την βιομηχανικη παραγωγη. Ποσταρω μονο το πρωτο part - ειναι συνολικα 8, μιας και ανεβηκαν επι της εποχης που τα βιντεο στο youtube ηταν ακομα περιορισμενα στα 10 λεπτα max. Οποιος ενδιαφερεται θα βρει ευκολα τα επομενα απο τα πλαινα, ειναι ολα ανεβασμενα απο το ιδιο καναλι. Οσο για τον Ferguson, παραλληλα με την ενασχολιση του με το βιομηχανικο/mass production κομματι της δουλειας λειτουργουσε και σαν master luthier για την Gibson. Ηταν πρακτικα ο ιδρυτης και επικεφαλης του Acoustic Custom Shop (οι "δικες του" Gibson φερουν αστρονομικες τιμες), σχεδιασε την σειρα CL κλπ κλπ... Αργοτερα θα επαιζε αντιστοιχο ρολο και στην Guild μετα την εξαγορα της απο την Fender, ενω πλεον αν δεν απατωμαι εχει γυρισει στo παραδοσιακο σολο lutherie. Πραγματικα των ακρων αυτος ο ανθρωπος. Υπαρχει μια φοβερα ενδιαφερουσα συνεντευξη του με τον Tony Polecastro στην οποια μιλαει αρκετα για τον καιρο του στη Gibson, πως και γιατι εφυγε και αλλα πολλα, αλλα για τωρα ας μεινουμε στο τουρ.0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω αν σας αρέσουν αυτά, αλλά όταν είχε φέρει φίλος το DVD κατευθείαν έγινε κόπια- με ενθουσίασε όταν το άκουσα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έστειλα, λείπουν σε επαγγελματικό οταξιδι λέει μέχρι την Δευτέρα. Υπομονή... Γενικά το έψαξα πολύ αλλά δε βρήκα λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Επόμενη προσπάθεια είναι να δοκιμάσω σε άλλον υπολογιστή μπας και φταίει ο δικός μου0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ορθώς το θυμάσαι, αλλά καλό θα είναι και να το αναφέρεις, διότι (μια και εκφράζεις και παράπονο) κανείς δεν έχει γίνει περισσότερο κλωτσοσκούφι από 'μένα, επειδή έχω το χούγι να μιλώ για πράγματα που γνωρίζω πολύ καλά. Από εκεί και έπειτα, είναι μοιραίο ότι όποιος εκφράζει μία άποψη, μάλλον θα δεχθεί και κριτική - όπως δέχομαι και εγώ κριτική όταν λέω ότι ο χρόνος σας αξίζει περισσότερο από είκοσι σεντς την ημέρα. Εδώ έχετε φτάσει να λέτε ποιος είναι ο καλύτερος (ή ο χειρότερος) browser επί της βάσεως του αν σας αφήνει να παραβιάζετε τους όρους χρήσης των υπηρεσιών που καθημερινά χρησιμοποιείτε, δηλαδή σα να λέμε ότι καλύτερα ηχεία είναι αυτά που με κάνουν να ακούγομαι σαν τον Frank Sinatra ενώ είμαι ντράμερ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η Boss ανακοίνωσε το νέο RV-200 Reverb Pedal. Το νέο RV-200 διαθέτει εύκολο χειρισμό, 127 μνήμες, μετατροπείς AD/DA 32bit @ 96kHz, 12 τύπους εφφέ συμπεριλαμβανομένου του Arpverb, stereo εισόδους/εξόδους. Επίσης διαθέτει υποστήριξη μέσω ποδοδιακότη όπως επίσης και έλεγχο μέσω MIDI. Η τρέχουσα τιμή είναι περίπου στα €310 με 24% ΦΠΑ. περισσότερα...0 βαθμοί
-
Δε δινω δεκαρα ουτε για τις μαλακιες που γραφει ο καθενας στο facebook, και ακομα λιγοτερο για τους ηλιθιους youtubers. Αμα θελω να δω τι κανει αποψε ο ταδε ταδοπουλος, κακως θελω να το δω. Αμα θελω να δω διαφημισεις, και εννοω τις μαλακιες ""reviews"" που κανουν οι influencers, μπαινω και στο site της εταιριας και βλεπω τις αυθεντικες. Αμα θελω να δω αγιογραφιες, τις μαλακιες ""συνεντευξεις"" που κανουν οι youtubers, μπαινω στο site της εκκλησιας της Ελλαδος και βλεπω τις αυθεντικες. Για tutorial και τετοια στα παπακια μου πλεον, γερικο σκυλι κλπ. Οσοι λοιπον αξιοσεβαστοι κυριοι οπως ο LK εχουν επαγγελματικες αναγκες, σιγουρα δε θα πουν οχι αν χρειαστει συνδρομη. Οι υπολοιποι δεν τρεχει και τιποτα, ή θα δουμε τις διαφημισεις μας, ή θα κανουμε συνδρομη, η στο φιναλε κοβουμε το facebook και το youtube δε θα παθουμε και τιποτα, εχασε η βενετια βελονι.0 βαθμοί
-
Είναι μέρες που σερφαρω γερά είναι μέρες τιγκα στα ads το μαμημενο δεν ξέρω αν είναι vivaldi ή chrome ή firefox μα μέσα σε είκοσι ad skip είδα να με μπλοκαρουν και να με ξεμπλοκαρουν περιμένω Φωνή του beato κατάντησε μακρινη στην κρίση του youtube αλύπητα αφημένη και κάπου υπάρχει μια αιώνια απειλή πως στις διαφημισεις ειναι μονάχα αφοσιωμένη Είμαστε μόνο με τελε εγώ και συ κι ανάμεσά μας μια φωνή ινφλουνσεριασμενη τις διαφημισεις μισώ το adblock αγαπώ ετσι είμαι εγώ, μα πίσω απο paywall συνδρομη είσαι κρυμμένη Του browser μου φίλε τα όσα στεγανά διαλύθηκαν σε κάποια antiadblock σκριπτακια σ' ένα μονόδρομο υπερκερδους αλήθεια και ψευτιά το ίδιο πρόσωπο facebook με τα βιντεακια Παραμονεύει ο καπιταλιστης, να βαλει μια like καρδιά στα block warning μποτακια είν' το web surfing φίλε και ίσως να ξεχαστείς μας λες πως μπορεις να ελέγχεις το αν θα δεις ads και το γιατί Θέλει adblock για να μην πληρωνεις συνδρομη web browser διαχείριση στα μέτρα τα δικά της είν' επικίνδυνο να κλειδωσει ο λογαριασμος και θέλει προσοχή ειναι ο ζουγκεμπερκ σωματοφύλακάς της Μα είναι γλυκά, πολύ γλυκά να είναι κλειστά τα διαφημιστικα της και είναι αυτή, των social media η ηδονη και δεν μπορεί κανένας, μα κανείς να την χορτάσει Ένα διαφημιστικο βιντεακι φίλε δεν είναι παρά μια στιγμή αν όμως περιμενεις εκεινη την ωρα να δεις τον πισινο της Τουνη, μπορεί να γίνει μια ολόκληρη ζωή0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλά, άμα έρθεις χριστουγεννιάτικα και μας λες "πόρτα από ΤΖΟΥΜΟΥ" θα σου πω εγώ.?0 βαθμοί
-
Μήνυμα από το μέλλον: December 24 2023 From: Gmail team To: dimsonic Dear dimsonic, we know you enjoy the clarity, powerful search at your fingertips and the intuitive interface of Gmail and we want to thank you for supporting our platform on noiz.gr. That said, we are very disappointed and utterly disgusted that you insist on using ad blockers on our sister site YouTube. This is sad and cheap. To make up for our losses, we therefore initiate a custom payment scheme for your Gmail account: Plans start at 9.99/month and can be as high as 99.99 for the ultimate Gmail experience. Standard plan: 9.99/month. You get only spam, we also spam you, 15GB of space. Gmail premium: 29.99/month. Standard spam filter, we still spam you + 1 hour of Youtube (with ads), 15 GB of space Gmail Geek: 99.99/ month. Advanced spam filter, YouTube premium (only Portuguese videos), 15GB of space. Pay Now Watch free ads Cancel your account0 βαθμοί
-
Τις Vola Guitars τις ξερετε. (?) https://volaguitars.com/ Κυριως superstrat μοντελα με λιγες μοντερνες στρατ/τελε κ ολιγη ποικιλια. Χωρα κατασκευης ΙΑΠΩΝΙΑ. κρατηστε το αυτο. Αποφασισαν να πουλαν μονο μεσω του site τους. Νομιζω πλεον εχουν αποθηκες σε καθε ηπειρο ωστε να μπορουν να το κανουν αυτο. Το σημαντικο ειναι πως κοβοντας τον μεσαζοντα (μαγαζια) οι τιμες πεσανε. Οι τιμες πεσανε....... αρκετα Ετσι καποιος τωρα μπορει να αποκτησει μια MIJ κιθαρα, με μοντερνα σπεξ κοντα στα 1200.. Παρακατω εβαλα καποια μοντελα που μου αρεσαν πολυ. https://volaguitars.com/products/oz-24-rv-srm?fbclid=IwAR2ifMukTRam77f5IiJ9AIVVEylT12uKpQdxj-krLoYZRG1hXndA8Nde89s https://volaguitars.com/products/oz-22-jrm?fbclid=IwAR26kV8bLHVcvZsZb80eEFadT6eHNf-57XnL5jYr2zJ0bH7aK8lyv90ZZpU https://volaguitars.com/products/copy-of-vasti-kjm-kaspar-jalily-signature?fbclid=IwAR3ubmKs8ryF5aoQJuyWGKtsfb1MFC2FOl24TbMlDUb38c1RIGPX2f5Fpvs Κιθαρα σε αυτες τις τιμες, MIJ, με baked maple κ stainless steel frets (οχι η στρατ που εβαλα οι αλλες) Νομιζω αξιζει να τις κοιταξει καποιος που θα εψαχνε μια Ibanez AZ για παραδειγμα. Κ θα επρεπε να παρει ή Premium Κορεατικη, ή να δωσει αλλα 500 περιπου για γιαπωνεζα Prestige. Οποτε οι πιο μοντερνοι στα γουστα μαλλον θα το ευχαριστηθουν0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η Roland ανακοίνωσε την έναρξη κατασκευής νέας εγκατάστασης στο Χαμαμάτσου (Ιαπωνία). Το έργο αναδιαμόρφωσης και ανακαίνισης, κόστους 7δις γιέν, θα συνδέσει υπάρχοντα με νέα κτίρια για να δημιουργήσει μια μεγαλύτερη δομή τριών ορόφων και συνολικά πάνω από 20.000 τετραγωνικά μέτρα. Η Roland σχεδιάζει να συγκεντρώσει τα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης που επί του παρόντος είναι διάσπαρτα σε διάφορα σημεία στο Χαμαμάτσου. Η έναρξη της κατασκευής έχει υπολογιστεί για τον Αύγυστο του 2024 και έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί εντός του 2025. περισσότερα...0 βαθμοί
-
Να γκρουβάρουμε λίγο. The Jazzinvaders - Hey Hey Yeah Yeah (2013) Linda Bloemhard - vocals Jan Van Duikeren - trumpet Rolf Delfos - alto & soprano sax Guido Nijs - tenor sax Berthil Busstra - Rhodes, Clavinet, synths Ton Van Der Kolk - bass Phil Martin - drums & percussion Guest: Dr. Lonnie Smith - Hammond0 βαθμοί
-
Για την ακρίβεια τα πεθερικά μου έχουν στο χωριό... αλλά μέχρι η κόρη τους να δείξει ανώτερη ευφυΐα και να με παντρευτεί, ο φούρνος είχε ανάψει μία φορά νομίζω. Τα τελευταία χρόνια το παιδεύω. Η αλήθεια πάντως είναι ότι το τάϊσμα μας το αναλαμβάνει κατά βάση η ψησταριά που βρίσκεται ακριβώς δίπλα. Στα του άρτου είμαι ανίδεος αλλά αν ανοίξει και Club Ψητοπωλείο το Noiz ίσως μπορώ να κάνω κάποιες θεσμικές τοποθετήσεις σε υποθετικά thread "πόσο αλάτι στο χοιρινό;" και "θυμάρι στα φρυγαδέλια, ναι ή όχι;"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
To είδε ένας φίλος μου στο κανάλι και με πήρε τηλέφωνο και μου λέει, τι κάνεις ρε συ, γιατί παίζεις σαν μουρλός και φοράς και τα γυαλιά θα σε πάρουν για ΤΡΕΛΟ? Φτιάξε ένα σοβαρό βίντεο? Δεν ξέρω αν είμαι τρελός ? εσείς το ξέρετε καλύτερα από όλους χαχαχαχχαχαχχχαχαχα? εγώ στο πλαίσιο της δοκιμής και to know us better με τα νέα ηχεία μου και θα ακολουθήσει μάλλον και νέο ζεύγος ακουστικών σύντομα, είπα να τραβήξω το βίντεο και να το δούμε παρέα να μου πείτε απόψεις. Πιο πολύ ο ήχος με ενδιαφέρει και την ώρα που γράφω και γενικά είμαι ευχαριστημένος Έφτιαξα ένα δικό μου multi στο omni και έβαλα ένα patch στο Stylus RMX για ρυθμό και τα arpeggios για fingered ακομπανιαμέντο και σας δίνω και την ευκαιρία να δείτε λίγο real time πείραγμα και performance από ήχους του Roland V-Synth μου. Ένα ακόμα μικρό παράδειγμα συνεργασίας software και hardware σε πραγματικό χρόνο σε ένα minimal setup ικανό όμως να κάνει τα πάντα με περιορισμό μόνο τη φαντασία. ΜΙDI. ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας για τη διασύνδεση μουσικών οργάνων που κάνει εδώ και ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ και την κουτσή Μαρία? μουσικαρά σε στούντιο που πλέον χωράει στη χούφτα. Το MIDI βγήκε δηλαδή όταν κυκλοφόρησε το Rock the Casbah των The Clash και αποτελούν και τα δύο σταθερή αξία και ανεκτίμητη? Απολαύστε όσο αντέξετε και γιατί όχι, ακούω απόψεις.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00