Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3716


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5340


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/10/23 σε όλα

  1. Λίγη ιστορία: Κάποτε, το μακρινό 1983, η Yamaha κυκλοφόρησε το DX7, ένα πρωτοποριακό synth που άλλαξε τον ήχο της μουσικής βιομηχανίας και έφερε τα πάνω κάτω στον χώρο των synths, βάζοντας ταυτόχρονα ταφόπλακα στην κυριαρχία των αναλογικών synths (δυστυχώς δεν έκλεισε καλά το καπάκι...?). Το DX7, αν και ήταν μακράν το πιο προηγμένο από την πλειονότητα των synths της εποχής, είχε δύο "μειονεκτήματα". 1ον, η πρωτόγνωρη sound engine του (FM) η οποία δεν έμοιαζε με οποιαδήποτε άλλη engine της εποχής και ο "περίεργος/ακαταλαβίστικος" τρόπος δημιουργίας νέων ήχων, και 2ον, η σχεδόν παντελής έλλειψη φυσικών controls από το πάνελ του synth (pots, faders, "real" buttons κλπ), καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την επεξεργασία και τον real time έλεγχο του ήχου. Εδώ έρχεται το Jellinghaus DX7 programmer, που κυκλοφόρησε το 1985 για να λύσει τα παραπάνω προβλήματα. Το κακό ήταν ότι το controller αυτό ήταν τεράστιο (λίγο πιο μεγάλο από το ίδιο το DX7), ακριβό και υπερσπάνιο, μια και κατασκευάστηκαν περίπου 25 κομμάτια όλα κι όλα. Δύο από αυτά αγοράστηκαν από τους Kraftwerk και τον Brian Eno. Στις παρακάτω φωτός το programmer του Eno. Φεύγουμε από το 1985 και προσγειωνόμαστε στο 2015. Η Yamaha κυκλοφορεί την ιδιαίτερα επιτυχημένη σειρά Reface, μια σειρά που αποτελείται από τέσσερα νέα mini keyboards. Το ένα από αυτά είναι το Reface DX, ένα 4-operator/12-algorithm FM synth. Tα Reface μοντέλα συνεχίζουν ως και σήμερα και πουλάνε σαν τρελά. Το Reface DX κοστίζει αυτή τη στιγμή στο Thomann €369. Διαθέτει εξαιρετικό ήχο (όπως και τα υπόλοιπα Reface μοντέλα) αλλά, σαν ένα γνήσιο FM synth που σέβεται τον εαυτό του, δεν προγραμματίζεται εύκολα, παρά την γραφική οθόνη που διαθέτει. Εκεί σκάει μύτη η Ολλανδική εταιρεία Dtronics και κυκλοφορεί ένα hardware programmer για το Reface DX, το DT-RDX. Χτες η εταιρία ανακοίνωσε την κυκλοφορία του DT-RDX-V2, την 2nd edition του DT-RDX. Στα τέλη Νοεμβρίου θα αρχίσει να στέλνει τα πρώτα κομμάτια στους πελάτες της. Η pre-order τιμή παίζει στα €269 ενώ αργότερα θα πωλείται στα €299. «The Dtronics DT-RDX-V2 is a hardware controller for the Yamaha Reface DX and the successor to its older brother the DT-RDX. The difference between the two is that the RDX-V2 has a hardware MIDI merger on board for even better performance. With all its parameters the FM synthesiser is a challenge to control. The DT-RDX-V2 has all parameters directly accessible with its 41 knobs and 9 switches. All you have to do is select the desired operator. You can also edit multiple operators with the same parameters at the same time. The controller is mounted on a stylish holder (included). Included in the box: Dtronics RDX-V2 MIDI cable to connect the DT-RDX-V2 to the Yamaha Reface DX synthesizer Power splitter cable to power-up the RDX-V2 and the Yamaha Reface DX Metal mounting unit» (Yamaha Reface DX not included?) Όσοι έχετε το Reface DX τσεκάρετε το, νομίζω αξίζει το έξοδο. Δείχνει ωραιότατο, προσθέτει στο γενικότερο look του synth και είναι πολύ πιο πρακτικό από οποιονδήποτε soft programmer.
    1 βαθμός
  2. @fusiongtr @Jazzjoker Πάντως οποίος επισκεφτεί το θρεντ , διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, θα μάθει πολλές λεπτομέρειες του γιατί έγινε αυτό το deal κ γιατί άφησε τη Μάρσαλ, που δεν είναι εύκολο να βρεις...?
    1 βαθμός
  3. Κάθε άλλο για μένα είσαι ο πλέον συμπαθής του φόρουμ - γλυκύτατη προσωπικότητα και δάσκαλος Για έπιπλα μιλάω - σε θεωρητικό επίπεδο Όταν καταφέρνω να βγάζω τα ρούχα το φως και το νοίκι, η απόλυτη διασκέδαση μου είναι καφέδες στην πλατεία μετά τα μεσάνυχτα με τα ρεμάλια
    1 βαθμός
  4. Μ αρεσε πολυ. Ειδικα το βασικο θέμα. Έχει κατι απο 80s . Συμφωνω οτι θα μπορουσε να μην ειναι και " κιθαριστικο". Αλλα η γκαριμουριλα δεν φευγει ευκολα. Απο τα αγαπημενα μου.......... Το πιο σημαντικο ειναι οτι ειναι απο τα δικα σου αγαπημενα. Άρα η ικανοποιηση ειναι οτι καλυτερο... Ασε που βαπιστηκε και το καινουριο μηχανημα . Ενα ακομα καλο
    1 βαθμός
  5. H αμυνα των Μπαξ μετα την μεταγραφη ειναι επιπεδου γραμμης μαζινο
    1 βαθμός
  6. Επίσης έπρεπε να τραυματιστεί ο Λίλαρντ για να βάλει ο Γιάννης 54; Ή θα τους έβαζε ούτως ή άλλως;
    1 βαθμός
  7. Φιλος ας ειχε τον Αξλ στην ομαδα του κ να παει να του δωσει οδηγιες κ θα σου ελεγα εγω μενταλιτυ Γι'αυτο δεν αντεξε αλλο ο Σλας κ εφυγε απο Μαρσαλ ?
    1 βαθμός
  8. Μια χαρά σαφέστατο περιεχόμενο έχει. Και τα μέρη του μια χαρά είναι διαχωρισμένα. Κακώς το άφησες "άφωνο" κατά την γνώμη μου. Αλλά θέλει φωνή σε στυλ Sisters of mercy.
    1 βαθμός
  9. Κάτσε ρε κουμπάρε. Εσύ δεν μας έλεγες πριν λίγο καιρό ότι προτιμάς να τους ακούς στα παλιά/original βινύλια γιατί μόνο σε αυτά ο ήχος είναι πιο κοντά στην αρχική μίξη και το master των άλμπουμς??
    1 βαθμός
  10. Αυτό είναι πάρα πολύ καλό. Αλλά είναι 100% τραγούδι. Θέλει στίχους και φωνή. Χωρίς αυτά μου ακούγεται μισό.
    1 βαθμός
  11. Απλός λιτός απέριττος....χομπιστας!!!
    1 βαθμός
  12. Πέρα από την πλάκα, ότι έκανε ο Μέηερ με τη Φεντερ, κάνει τώρα ο Σλας με τη Μάρσαλ Μόνο που ο Μέηερ πήγε σε κολοσσό, ενώ ο Σλας σε μικρή μπουτίκ μάρκα που θέλει να μεγαλώσει. Στην περίπτωση του Μέηερ δεν υπήρχε το ενδεχόμενο να μην πάει καλά το εγχείρημα... Δε θα το επέτρεπε αυτό η Prs που έχει αλλά resources να προωθήσει τη συνεργασία... Για να δούμε... (όχι με πολύ ενδιαφέρον είναι η αλήθεια....?)
    1 βαθμός
  13. Αντί το 2023 να γράφουμε καταπληκτικές μουσικές,βάση παρακαταθήκης που άφησαν οι προηγούμενες γενιές,εμείς βρήκαμε τρόπο να αναπτύξουμε τεχνολογία για να τις ξαναμιξάρουμε.Δέν το λές και εξέλιξη αΥτΟ.
    1 βαθμός
  14. Εμείς δε θα γράφαμε, αλλά νομίζω ότι είναι κάποιες default ρυθμίσεις των μηχανών των φόρουμ αυτές. Στα περισσότερα φόρουμ μασκαρεύονται τα μέιλ, δεν γίνεται μόνο εδώ δηλαδή.
    1 βαθμός
  15. Υλικά/Εργαλεία αρτοποιίας σε οικιακό επίπεδο. Επειδή μερικοί συνφορουμίτες μου έχουν κάνει κάποιες ερωτήσεις σε προσωπικό μήνυμα, σκεφτόμουν να κάνω ένα καινούριο θέμα στο οποίο θα δούμε βήμα προς βήμα σε πρακτικό επίπεδο κάποια πράγματα. Μέχρι όμως να ετοιμαστεί αυτό (είναι ελάχιστος ο χρόνος δυστυχώς) θα γράψω ορισμένα πράγματα για το hardware που χρειάζεται υποχρεωτικά ή επιθυμητά. 1)Το πρώτο ζεύγος εργαλείων που στην αρτοποιία είναι απαραίτητο είναι να έχει κάποιος ένα θερμόμετρο μαγειρικής και μια ζυγαριά. Δεν απαιτείται κάτι τρελό απο ακρίβεια ή τιμή... θέλουμε μια ζυγαριά που να μετράει με ακρίβεια γραμμαρίου σε εύρος 0-4κιλά. Και θερμόμετρο που να μετράει 0-100 βαθμούς. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτά τα δύο είναι γενικότερα χρήσιμα στην κουζίνα για όποιον θέλει να δει τη μαγειρική λίγο πιο σοβαρά. Για παράδειγμα δεν πρόκειται να ανησυχήσετε ποτέ πια αν έχετε ψήσει σωστά κάτι. Επίσης για το αν εκτελείτε σωστά απο άποψη αναλογιών μια συνταγή. Για αρτοποιία και ζαχαροπλαστική είναι απαραίτητα. 2)Σε δεύτερο στάδιο θα χρειαστούμε κανα δυο μεγάλα μπώλ τα οποία θα φιλοξενίσουν τα μείγματα των αλεύρων και τη ζύμη. Έχει σημασία να πάρουμε μεγάλη διάσταση γιατί μέσα σε αυτό η ζύμη θα φουσκώσει και θα διπλασιστεί τουλάχιστον και είναι σημαντικό να μην συναντήσει η ζύμη εμπόδιο φουσκώνοντας (μια μεμβράνη που θα κλεινει το μπωλ απο πανω λόγου χάρη). Επομένως θέλουμε όγκο. Λεκάνες και μεγάλες κατσαρόλες ή κάποιο άλλο δοχείο μεγάλου όγκου θα μπορέσουν να μας εξυπηρετήσουν αν ήδη υπάρχουν στο σπίτι, αρκεί να έχει λίπανθεί ωστε να μην κολλήσει η ζύμη. 3) "Χούφτα" και σπάτουλα. Η χούφτα μας βοηθάει να μαζεύουμε και να ξεκολλάμε τη ζύμη εύκολα απο τα δοχεία που βρίσκεται ή τον πάγκο στον οποίο δουλεύουμε, όταν έχει κολλώδη υφή. Η σπάτουλα στο να χωρίζουμε τη ζύμη σε επιμέρους μερίδες. Αν και ειναι φθηνά σε διάφορα μαγαζιά, αν κάποιος θέλει να αποφύγει το έξοδο, αν έχετε ένα κομμάτι φύλλο πλαστικού ή κοψετε κανένα καπάκι απο τάπερ μπορείτε να αντικαταστείσετε τη χούφτα και φυσικά μια φαρδιά σπάτουλα απο χρωματοπωλείο θα κάνει την ιδια ακριβώς δουλειά (να ειναι καθαρή εννοείται). 4) Καλάθι ωρίμανσης ζύμης. Πρόκειται για ένα καλαθάκι μέσα στο οποίο τοποθετείται η ζύμη για την τελική φάση ωρίμανσης πριν το ψήσιμο. Στο εμπόρειο κυκλοφορούν με την ονομασία "καλάθι ωρίμανσης ψωμιού" ή Banetton. Υπάρχουν κάτι ωραία γερμανικά απο μπαμπού και με αντίστοιχο βαμβακερό ύφασμα με λάστιχο απο μέσα αλλά μπορείτε να τα υποκαταστείσετε με ένα απλό ψάθινο καλάθι αν έχετε σπίτι και μια βαμβακερή πετσέτα ή ύφασμα ή στη χειρότερη το σουρωτήρι των μακαρονιών το οποίο θα επενδυθεί με βαμβακερό ύφασμα. Η λύση του να μπει η ζύμη σε μπώλ δε θα δουλέψει καλά γιατί εχει σημασία το δοχείο να είναι διάτρητο ωστε να αναπνέει η ζύμη και απο κάτω και να μη μαζεύονται υδρατμοί που θα υγροποιηθούν και θα έχουμε υγρό στον πάτο. Επίσης σημαντικό πριν τοποθετηθεί η ζύμη εκει μέσα να έχουμε πασπαλίσει το καλάθι και το ύφασμα με αρκετό αλεύρι χωρίς γλουτένη. Αυτό πρέπει να συμβεί γιατι το κανονικό αλεύρι απορροφάται όσο περνά η ώρα απο τη ζύμη γιατι το αλεύρι είναι η τροφή του μυκητα της μαγιάς και του προζυμιού) και συνεπώς θα κολλήσει στο πανί (εφιάλτης του αρτοποιού). Πασπαλίζουμε με ένα άλευρο χωρίς γλουτένη. Ρυζάλευρο, πατατάλευρο, άλευρα οσπρίων, πίτουρο βρώμης, άλευρο καρύδας κλπ όλα αυτά θα δουλέψουν αλλά με λίγη προσοχή γιατί κάποια δίνουν λίγη γεύση στο ψωμί που ενδεχομένως να μη θέλουμε (πατατάλευρο, άλευρο οσπρίων) και κάποια καίγονται γρήγορα στο φούρνο δίνοντας πικρή γεύση (άλευρο καρύδας). Το ρυζάλευρο είναι πολύ οκ αλλά κατα τη γνώμη μου το καλύτερο και μακράν πιο εύκολο στην Ελλάδα είναι να χρησιμοποιήσουμε ψιλό σιμιγδάλι όπως παλιά. Αυτό είναι και εύκολο γιατί είναι πανεύκολα προσβάσιμο αλλά και ιστορικά πιο σωστό γιατί το σιμιγδάλι βγαίνει και αυτό στους ίδιους μύλους με το αλεύρι. 5) Ξυράφι. Όταν φτάσουμε στο σημείο πριν το ψήσιμο πρέπει να χαράξουμε τη ζύμη ωστε στο ψήσιμο, τόσο το διοξείδιο του άνθρακα που ελευθερώνεται όσο και οι υδρατμοί απο την υγρασία εσωτερικά της ζύμης να ελευθερωθούν και να μην σκάσει η ζύμη ακανόνιστα δίνοντας κακή εμφάνιση. Θέλουμε απλά μια καλή λεπίδα που να είναι ωραία τροχισμένη. Αν έχετε ένα καλό μαχαίρι θα μας την κάνει τη δουλειά. Αλλά το καλύτερο είναι τα παλιά ξυραφάκια. Είναι παμφθηνα και κόβουν τρομερά για μερικές φορές. 6) Γάστρα/ Επιφάνεια κεραμική ή μεταλλική/ Φόρμες. Οι οικιακοί φούρνοι δυστυχώς δεν είναι ιδανικοί για ψωμί και δυσκολεύονται να ανεβάσουν σύντομα θερμοκρασίες όπως και να γινει σωστά και ομοιόμορφα τη κατανομή της θερμοκρασίας αυτής μέσα στον όγκο του. Για την προσομοιωση οσο το δυνατό αυτής της κατάστασης, χρησιμοποιούμε γάστρες ή επιφάνειες ψησίματος πίτσας. Η λύση της γάστρας είναι καλύτερη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να ψήσουμε αλλιώς. Οι φόρμες είναι μια εύκολη περίπτωση και φυσικά εαν κάποιος διαθέτει επιφάνεια ψησίματος για πίτσα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε μια ιδεώδη κατάσταση θέλουμε το ψωμί να δέχεται εκπεμπώμενη θερμοκρασία απο ίσες αποστάσεις και σε ίσες ποσόστητες. Αυτό το πετυχαίνουμε με τη γάστρα (ή στον ξυλόφουρνο που έχει πυρότουβλα).
    1 βαθμός
  16. Θεωρητικα με τα προιοντα της Boss τον τελευταιο καιρο δεν θα επρεπε να υπαρχει λογος υπαρξης αλλων πεταλιων στα ποδια του κιθαριστα.
    1 βαθμός
  17. Δημιουργικότατος τον τελευταίο καιρό Γιώργη. Εδώ παρότι ακούω πολλές κιθάρες, δε μου ακούγεται σαν κιθαριστικο κομμάτι, πιο πολύ σαν συνέχεια των συνθ πειραματισμών σου παιγμένο με κιθάρα. Πιο πολύ σαν παραγωγό σε άκουσα. Οι ήχοι παραμένουν καλύτεροι απ'ότι στο παρελθόν κ σε αυτό. Επίσης μου φάνηκε κ πολύ καλοπαιγμενο. "Μουσικά" δεν ήταν από τα αγαπημένα σου κομμάτια που ανέβασες, αλλά ηχητικά κ παραγωγικά ήταν πολύ δυνατό.
    1 βαθμός
  18. Κατά τη γνώμη μου, στην ιστορία των browsers, ο χαρακτηρισμός αυτός ανήκει δικαιωματικά και αποκλειστικά στον ΙΕ και κυρίως τον 6. Αλλά μπορεί να φταίει που βρέθηκε μπροστά μου στο ξεκίνημα της προγραμματιστκής μου καριέρας και ακόμα τον μνημονεύω βρίζοντας.
    1 βαθμός
  19. Ασ'τα αυτά κ γράψε μας κ άλλο doo-whop Γιώργηηηηηη
    0 βαθμοί
  20. Το μηχάνημα βαφτίστηκε στο προηγούμενο track που ανέβασα προχθές. Ευχαριστώ Γιώργη!
    0 βαθμοί
  21. Σε «εικονικά αντικείμενα” αναφέρομαι πχ (αυτό είναι για τον @LK) Τα σκάφη δεν τα γουστάρω ιδιαίτερα - ως χομπίστας προτιμώ την Strat μου Πάω μια βόλτα να πάρω υγρασία με τα ρεμάλια τα λέμε
    0 βαθμοί
  22. Εκείνο το κονιακάκι που έλεγες τι έγινε? Έφτασε ή ακόμα?
    0 βαθμοί
  23. Το εξηγήσαμε εις βάθος, μπορεί να κλείσει.
    0 βαθμοί
  24. Πράγματι διαθέτουν εξαιρετικό ήχο. Ενθυμούμαι πριν λίγα χρόνια που είχα πάρει να πάρω κάτι ακουστικά στον ΝΑΚΑ και τα είδα και τα δοκίμασα με ακουστικά και τα έχασα? με την ποιότητα του ήχου στα patch και την απόδοση όλων των στοιχείων του sound engine και των εφφε. Ενώ στο μάτι μπορεί να φανούν σε κάποιον σαν τα παλιά τα casio δεν είναι καθόλου έτσι, είναι συγκλονιστικά. Είχε ξανασυζητηθεί και στο φόρουμ. Και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική αίσθηση για το μέγεθος και παίρνουν και μπαταρία Όντως χρήσιμο και φαίνεται μελετημένο, όμορφο και εργονομικό το module και το κούμπωμά του
    0 βαθμοί
  25. Του Γιάννη είναι στην Αμερική όμως, δεν είναι με το μετρικό σύστημα.
    0 βαθμοί
  26. Τι να σου πω ... Σίγουρα ο Τσιμίκας είναι πολύ χειρότερος από τότε που έφυγε απ' την Ελλάδα.
    0 βαθμοί
  27. O Σαλας (ο Μαρσελο) εφυγε απο ΜαγκναΓκρετσια αφου
    0 βαθμοί
  28. Έφυγε ο Σάλαχ από τη Μαρσέιγ; στη λίβερπουλ δεν ήταν αυτός;
    0 βαθμοί
  29. Με αφορμη ενα πολυ προσφατο Gibson Factory Tour στο καναλι του Andertons, θυμηθηκα την παρακατω σειρα βιντεο απο ενα πολυ παλαιοτερο (2007) Gibson factory tour το οποιο ειναι απο τα πιο ενδιαφεροντα βιντεο αυτου του στυλ που εχω δει για 2 λογους. Πρωτον, το βιντεο ειναι ενα τουρ του εργοστασιου της Gibson στο Bozeman, Montana, οπου φτιαχνονται αποκλειστικα οι ακουστικες κιθαρες της εταιρειας. Δεν εχει LP και SG εδω, αυτες φτιαχνονται στο βασικο εργοστασιο της Gibson στο Nashville και το οποιο θα δειτε σε σχεδον καθε αλλο factory tour video. Δευτερον, το τουρ το δινει ο Ren Ferguson. Ο Ferguson ειναι ενας πολυ ενδιαφερον χαρακτηρας - ξεκινησε να δουλευει ως luthier φτιαχνοντας χειροποιητα οργανα και κατεληξε να ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους expert στη βιομηχανοποιηση και αυτοματοποιηση της παραγωγης ακουστικων κιθαρων. Δουλευε για αρκετα χρονια για την Gibson και ηταν ο βασικος ισως μετοχος στην αναγεννηση της ακουστικης σειρας της Gibson. Για αρκετα χρονια μετα την πωληση της εταιρειας απο την Norlin, η Gibson ειχε παψει πληρως την παραγωγη ακουστικων - ο Ferguson ηταν αυτος που ανελαβε τον σχεδιασμο του νεου εργοστασιου στο Bozeman το 1989 και το στησιμο της νεας γραμμης παραγωγης, τον σχεδιασμο πισω απο τα διαφορα tools και fixtures και γενικοτερα την ολη παραγωγικη διαδικασια. Εχει ενα ειδικο ενδιαφερον να βλεπεις τον ιδιο να περιγραφει και να σχολιαζει το εργοστασιο και τα διαφορα σταδια στην παραγωγη που πρακτικα ο ιδιος σχεδιασε. Ασε που μπαινει και σε αρκετες παραπανω λεπτομερεις απο το "να, εδω τις συναρμολογουμε, εδω τις βαφουμε και μετα εδω κανουμε το qc". Ακομα πιο ενδιαφερον το ποσο DIY ειναι αρκετο απο το tooling; αυτοσχεδιες πρεσες για κολλημα που χρησιμοποιουν κομματια απο πυροσβεστικες μανικες ως "πιεστηρες" διπλα διπλα σε κυριλε (για τοτε) CNC μηχανες, καπου θυμαμαι να τον ακουω να μιλαει για καποιες μηχανες σχεδιασμενες για την κατασκευη ρακκετων τεννις τις οποιες "κανιβαλισανε" για δικη τους χρηση και αλλα...Ειναι φοβερο το ποσο διαφορετικοι κοσμοι ειναι η παραδοσιακη οργανοποιια με την βιομηχανικη παραγωγη. Ποσταρω μονο το πρωτο part - ειναι συνολικα 8, μιας και ανεβηκαν επι της εποχης που τα βιντεο στο youtube ηταν ακομα περιορισμενα στα 10 λεπτα max. Οποιος ενδιαφερεται θα βρει ευκολα τα επομενα απο τα πλαινα, ειναι ολα ανεβασμενα απο το ιδιο καναλι. Οσο για τον Ferguson, παραλληλα με την ενασχολιση του με το βιομηχανικο/mass production κομματι της δουλειας λειτουργουσε και σαν master luthier για την Gibson. Ηταν πρακτικα ο ιδρυτης και επικεφαλης του Acoustic Custom Shop (οι "δικες του" Gibson φερουν αστρονομικες τιμες), σχεδιασε την σειρα CL κλπ κλπ... Αργοτερα θα επαιζε αντιστοιχο ρολο και στην Guild μετα την εξαγορα της απο την Fender, ενω πλεον αν δεν απατωμαι εχει γυρισει στo παραδοσιακο σολο lutherie. Πραγματικα των ακρων αυτος ο ανθρωπος. Υπαρχει μια φοβερα ενδιαφερουσα συνεντευξη του με τον Tony Polecastro στην οποια μιλαει αρκετα για τον καιρο του στη Gibson, πως και γιατι εφυγε και αλλα πολλα, αλλα για τωρα ας μεινουμε στο τουρ.
    0 βαθμοί
  30. Ανοίγω noiz, βλέπω φάτσα κάρτα τον τίτλο. Βλέπω λίγο το βίντεο με κομμένη την ανάσα, επιβεβαιώνω είδηση. Αυτό ήταν, ένιωσα σα να έφυγε δικός μου άνθρωπος. Πήρα τηλέφωνο τη θεία να ετοιμάσει τα κόλλυβα, άνοιξα κονιάκ διάστερο κλπ. Από μάρσαλ μόνο το γκάβνορ έχω αλλά πόνεσα.
    0 βαθμοί
  31. Μεντάλιτυ φίλως, μεντάλιτυ.
    0 βαθμοί
  32. ..... οπαδους του ΠΑΟΚ..... να προσθεσω πως κ ο ιδιος αυτο πιστευει
    0 βαθμοί
  33. χαιρετω τη παρεα, μετα απο λιγο καιρο με δουλιτσες που περασε!
    0 βαθμοί
  34. Δεν ξέρω αν σας αρέσουν αυτά, αλλά όταν είχε φέρει φίλος το DVD κατευθείαν έγινε κόπια- με ενθουσίασε όταν το άκουσα.
    0 βαθμοί
  35. Φίλως, καπέλο είναι αυτό που φοράει ο Σλας. Μήπως το μπέρδεψες με σκούφο?
    0 βαθμοί
  36. Πρέπει να έχει πάθει ενισχυτίαση. Μικρόβιο είναι αυτό, και χτυπάει το ΚΝΣ. Δύσκολα τα πράγματα.
    0 βαθμοί
  37. Άσε που δεν ήταν σίγουρος αν ήθελε ν'αφησει τη Μάρσαλ κ έτσι πήγε πάλι σε μάρκα από Μα... Νεκκωνα μ'ακουει; Ή τζάμπα γράφω?
    0 βαθμοί
  38. Για εμένα ο Σλας υπέγραψε συμβόλαιο με την Μάρσαλ ?
    0 βαθμοί
  39. Δε δινω δεκαρα ουτε για τις μαλακιες που γραφει ο καθενας στο facebook, και ακομα λιγοτερο για τους ηλιθιους youtubers. Αμα θελω να δω τι κανει αποψε ο ταδε ταδοπουλος, κακως θελω να το δω. Αμα θελω να δω διαφημισεις, και εννοω τις μαλακιες ""reviews"" που κανουν οι influencers, μπαινω και στο site της εταιριας και βλεπω τις αυθεντικες. Αμα θελω να δω αγιογραφιες, τις μαλακιες ""συνεντευξεις"" που κανουν οι youtubers, μπαινω στο site της εκκλησιας της Ελλαδος και βλεπω τις αυθεντικες. Για tutorial και τετοια στα παπακια μου πλεον, γερικο σκυλι κλπ. Οσοι λοιπον αξιοσεβαστοι κυριοι οπως ο LK εχουν επαγγελματικες αναγκες, σιγουρα δε θα πουν οχι αν χρειαστει συνδρομη. Οι υπολοιποι δεν τρεχει και τιποτα, ή θα δουμε τις διαφημισεις μας, ή θα κανουμε συνδρομη, η στο φιναλε κοβουμε το facebook και το youtube δε θα παθουμε και τιποτα, εχασε η βενετια βελονι.
    0 βαθμοί
  40. Ευχαριστώ Bill! Εντελώς πειραματικό κομμάτι, αυτοσχεδιαστικό. Όλα ξεκίνησαν από τα δύο ακορντακια της εισαγωγής. Με αυτά στο μυαλό, ήξερα που πρέπει να κινηθώ. Βέβαια με φανταζομουν να ανοίγω τα συνθ για το προχωρήσω. Δεν περίμενα ότι θα τα έπαιζα όλα με κιθάρα. Εάν δεν είχα παιξει καποια σολακια, δεν θα το έλεγες με τίποτα κιθαριστικό κομμάτι.
    0 βαθμοί
  41. Είναι μέρες που σερφαρω γερά είναι μέρες τιγκα στα ads το μαμημενο δεν ξέρω αν είναι vivaldi ή chrome ή firefox μα μέσα σε είκοσι ad skip είδα να με μπλοκαρουν και να με ξεμπλοκαρουν περιμένω Φωνή του beato κατάντησε μακρινη στην κρίση του youtube αλύπητα αφημένη και κάπου υπάρχει μια αιώνια απειλή πως στις διαφημισεις ειναι μονάχα αφοσιωμένη Είμαστε μόνο με τελε εγώ και συ κι ανάμεσά μας μια φωνή ινφλουνσεριασμενη τις διαφημισεις μισώ το adblock αγαπώ ετσι είμαι εγώ, μα πίσω απο paywall συνδρομη είσαι κρυμμένη Του browser μου φίλε τα όσα στεγανά διαλύθηκαν σε κάποια antiadblock σκριπτακια σ' ένα μονόδρομο υπερκερδους αλήθεια και ψευτιά το ίδιο πρόσωπο facebook με τα βιντεακια Παραμονεύει ο καπιταλιστης, να βαλει μια like καρδιά στα block warning μποτακια είν' το web surfing φίλε και ίσως να ξεχαστείς μας λες πως μπορεις να ελέγχεις το αν θα δεις ads και το γιατί Θέλει adblock για να μην πληρωνεις συνδρομη web browser διαχείριση στα μέτρα τα δικά της είν' επικίνδυνο να κλειδωσει ο λογαριασμος και θέλει προσοχή ειναι ο ζουγκεμπερκ σωματοφύλακάς της Μα είναι γλυκά, πολύ γλυκά να είναι κλειστά τα διαφημιστικα της και είναι αυτή, των social media η ηδονη και δεν μπορεί κανένας, μα κανείς να την χορτάσει Ένα διαφημιστικο βιντεακι φίλε δεν είναι παρά μια στιγμή αν όμως περιμενεις εκεινη την ωρα να δεις τον πισινο της Τουνη, μπορεί να γίνει μια ολόκληρη ζωή
    0 βαθμοί
  42. Άλλο το Gmail Geek και άλλο το Gmail Greek?
    0 βαθμοί
  43. Μήνυμα από το μέλλον: December 24 2023 From: Gmail team To: dimsonic Dear dimsonic, we know you enjoy the clarity, powerful search at your fingertips and the intuitive interface of Gmail and we want to thank you for supporting our platform on noiz.gr. That said, we are very disappointed and utterly disgusted that you insist on using ad blockers on our sister site YouTube. This is sad and cheap. To make up for our losses, we therefore initiate a custom payment scheme for your Gmail account: Plans start at 9.99/month and can be as high as 99.99 for the ultimate Gmail experience. Standard plan: 9.99/month. You get only spam, we also spam you, 15GB of space. Gmail premium: 29.99/month. Standard spam filter, we still spam you + 1 hour of Youtube (with ads), 15 GB of space Gmail Geek: 99.99/ month. Advanced spam filter, YouTube premium (only Portuguese videos), 15GB of space. Pay Now Watch free ads Cancel your account
    0 βαθμοί
  44. Τις Vola Guitars τις ξερετε. (?) https://volaguitars.com/ Κυριως superstrat μοντελα με λιγες μοντερνες στρατ/τελε κ ολιγη ποικιλια. Χωρα κατασκευης ΙΑΠΩΝΙΑ. κρατηστε το αυτο. Αποφασισαν να πουλαν μονο μεσω του site τους. Νομιζω πλεον εχουν αποθηκες σε καθε ηπειρο ωστε να μπορουν να το κανουν αυτο. Το σημαντικο ειναι πως κοβοντας τον μεσαζοντα (μαγαζια) οι τιμες πεσανε. Οι τιμες πεσανε....... αρκετα Ετσι καποιος τωρα μπορει να αποκτησει μια MIJ κιθαρα, με μοντερνα σπεξ κοντα στα 1200.. Παρακατω εβαλα καποια μοντελα που μου αρεσαν πολυ. https://volaguitars.com/products/oz-24-rv-srm?fbclid=IwAR2ifMukTRam77f5IiJ9AIVVEylT12uKpQdxj-krLoYZRG1hXndA8Nde89s https://volaguitars.com/products/oz-22-jrm?fbclid=IwAR26kV8bLHVcvZsZb80eEFadT6eHNf-57XnL5jYr2zJ0bH7aK8lyv90ZZpU https://volaguitars.com/products/copy-of-vasti-kjm-kaspar-jalily-signature?fbclid=IwAR3ubmKs8ryF5aoQJuyWGKtsfb1MFC2FOl24TbMlDUb38c1RIGPX2f5Fpvs Κιθαρα σε αυτες τις τιμες, MIJ, με baked maple κ stainless steel frets (οχι η στρατ που εβαλα οι αλλες) Νομιζω αξιζει να τις κοιταξει καποιος που θα εψαχνε μια Ibanez AZ για παραδειγμα. Κ θα επρεπε να παρει ή Premium Κορεατικη, ή να δωσει αλλα 500 περιπου για γιαπωνεζα Prestige. Οποτε οι πιο μοντερνοι στα γουστα μαλλον θα το ευχαριστηθουν
    0 βαθμοί
  45. Κάτσε να τις δείξω στη γυναίκα μου
    0 βαθμοί
  46. Κατσε να του βαλω και αφιερωση @Ali Baroutπαραγγελια
    0 βαθμοί
  47. Για την ακρίβεια τα πεθερικά μου έχουν στο χωριό... αλλά μέχρι η κόρη τους να δείξει ανώτερη ευφυΐα και να με παντρευτεί, ο φούρνος είχε ανάψει μία φορά νομίζω. Τα τελευταία χρόνια το παιδεύω. Η αλήθεια πάντως είναι ότι το τάϊσμα μας το αναλαμβάνει κατά βάση η ψησταριά που βρίσκεται ακριβώς δίπλα. Στα του άρτου είμαι ανίδεος αλλά αν ανοίξει και Club Ψητοπωλείο το Noiz ίσως μπορώ να κάνω κάποιες θεσμικές τοποθετήσεις σε υποθετικά thread "πόσο αλάτι στο χοιρινό;" και "θυμάρι στα φρυγαδέλια, ναι ή όχι;"
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...