Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/07/23 σε Αναρτήσεις
-
Εμένα αυτό που μου αρέσει με τον @shelter, είναι ότι κάθε τι που "προβάλλει", το κάνει παραθέτοντας ταυτόχρονα την ιστορία του. Ψάχνει, σκάβει βαθιά. Πάντα υπάρχουν κάποιες ιστορίες/παραδόσεις πίσω από τα θέματά του. Με αυτό τον τρόπο, κάνει τα θέματά του να είναι πάντα ενδιαφέροντα, ακόμα και σε κάποιον που μπορεί να μην του αρέσει το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται. Αυτό το κάνει με την αρτοποιία, το κάνει με τις κιθάρες, το κάνει με τις μουσικές. Φτιάχνει ένα τέτοιο περιβάλλον για την ιστορία του, που σε κάνει να θέλεις να την διαβάσεις.4 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Σίγουρα είναι θέμα οπτικής. Για μένα η αλλαγή μαγνητών είναι από τις μικρότερες (και εύκολα αντιστρέψιμες) παρεμβάσεις που μπορείς να κάνεις σε μια κιθάρα. Μισή ώρα στον τεχνικό αν δεν ξέρεις μόνος σου και αλλάζεις κατά πολύ το ηχητικό σου αποτέλεσμα.2 βαθμοί
-
Η EJ είναι μια από τις καλύτερες mass produced Strats ever. Για τα γούστα μου η καλύτερη. Αν το μόνο σου θέμα είναι οι μαγνήτες της, άλλαξέ τους, 2.5κ πας να δώσεις, σιγά.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αυτη? https://www.musik-produktiv.com/gr/ibanez-signature-at100cl-sb-andy-timmons.html Εγω παντως θα αλλαζα μαγνητες απο τη στιγμη που μου κανει μια στρατ. (Δεν ειναι κι ευκολο να βρεις στρατ που να σου κανει σε ολα της και οι μαγνητες ειναι το πιο ευκολο να τη φερεις εκει που θελεις). .1 βαθμός
-
Αετέ, αν μένεις Αθήνα, προτείνω να κάνεις μια βόλτα από Νάκα στη Ναυαρίνου και να δοκιμάσεις επί τόπου και American Professional και American Ultra και αν έχουν και κανένα signature μοντέλο εκεί. Τις δύο πρώτες τις έχουν σίγουρα. Εδιτ: Μόλις το τσέκαρα στο online shop τους και έχουν απ' όλα στη Ναυαρίνου, μέχρι και 2-3 custom shop μοντέλα οπότε η βόλτα επιβάλλεται.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πραγματικό τραγούδι. Πραγματικά υπέροχο. "Te mereces un amor que conozca tus espinas", μου έμεινε αυτή η φρασούλα. Ευλογημένοι άνθρωποι οι λατινοαμερικάνοι που έχουν χτίσει πάνω στην παράδοσή τους. Όπως και με το σον -> σαλσα -> τιμπα. Ζωντανές μουσικές, που έχουν "γλυτώσει" από τη δαμόκλειο σπάθη της τεχνολογίας.1 βαθμός
-
Σίγουρα.Αλλά επειδή έχω ήδη δύο partcasters καταλαβαίνεις πως το βλέπω. Θα ήθελα να την έχω μαμά.1 βαθμός
-
Το έχω σκεφτεί κι αυτό. Αλλά το διαβάζω κι απ'την αντίθετη. Αν είναι να δώσω 2.500 και ν'αρχίσω τα ξηλώματα...1 βαθμός
-
Ο Καταρράκτης έχει δίκηο. Όλες αυτές οι σύγχρονες οθόνες ΠΡΕΠΕΙ να λειτουργούν διαρκώς στη μέγιστη επιτρεπόμενη ανάλυσή τους. Και ναι, έχει δίκηο και ο Φιούζιον για το ότι οι παλιές δεν είχαν αυτό τον "περιορισμό". Επειδή αρκετοί άνθρωποι δεν έχουν την όραση που είχαν κάποτε, έχει εφευρεθεί το λεγόμενο fractional scaling, δηλαδή η κλιμακωτή μεγέθυνση των αντικειμένων στην οθόνη η οποία προσομοιάζει το πως θα έδειχνε η οθόνη αν είχε χαμηλότερη ανάλυση, χωρίς να χρειάζεται να σταματήσει ο κανόνας ότι "πρέπει να λειτουργούν διαρκώς στη μέγιστη επιτρεπόμενη ανάλυσή τους". Στην περίπτωση των Windows 10 / 11, το λειτουργικό υπολογίζει το μέγεθος της οθόνης σε συνάρτηση με την ανάλυσή της και αν καταλήξει στο ότι τα εικονιζόμενα θα ήταν πολύ μικρά για τους περισσότερους ανθρώπους, ενεργοποιεί μόνο του το fractional scaling μεγεθύνοντας τα πάντα στο π.χ. 125% του αρχικού μεγέθους των. Όσοι δεν έχουν laptop ενδέχεται να μην το έχουν καν δει αυτό που γράφω, αλλά εδώ και πέντε χρόνια, ακόμη και σε clean install, σε laptops με οθόνη 15.6 ίντσες και ανάλυση 1920x1080, το 125% το ανάβουν μόνα τους, οπότε άμεσα μπορείς να δουλέψεις στον υπολογιστή χωρίς επίγνωση ότι κάτι έχει συμβεί. Η τρέχουσα λοιπόν ορθή προσέγγιση είναι: με όλα τα άλλα ίδια, αγοράζουμε πάντα την μεγαλύτερη ανάλυση όταν αγοράζουμε οθόνη και αν δεν βλέπουμε αρκετά καλά, ενεργοποιούμε το fractional scaling μέχρι να είμαστε άνετοι με αυτό που βλέπουμε. Μειονέκτημα: κάποια προγράμματα (όλο και λιγότερα) δεν υποστηρίζουν σωστά το scaling. Για παράδειγμα, δεν έχω ιδέα αν το υποστηρίζει το Cubase (έστω και το καινούργιο), αλλά ξέρω ότι το υποστήριζε εδώ και πολύ καιρό το Ableton Live. Πλεονέκτημα: αν δουλεύεις με κείμενα (ή άλλα σχήματα που οφελούνται από την ευκρίνεια, π.χ. νότες πενταγράμμου, ή piano roll) είναι προτιμότερο να έχεις οθόνη μεγάλης ανάλυσης και scaling από το να έχεις οθόνη μεγάλου εμβαδού, χωρίς scaling. Αν δείτε π.χ. τις προδιαγραφές ανάλυσης κάποιων laptop της Apple, θα σκεφθείτε "μα καλά, πως βλέπουν εκεί μέσα, στις 13 ίντσες;". Τώρα ξέρετε την απάντηση. Προς τον OP: Αυτά που έγραψα, μην σε μπερδέψουν, είναι για advanced χασομέρηδες σαν εμένα. Εσύ μείνε σε όσα γράψανε τα άλλα παιδιά, είναι αρκετά για να αγοράσεις κάτι σωστό.1 βαθμός
-
Ανακοινωσε τις προαλλες η Martin την κυκλοφορια (ή ισως επανακυκλοφορια) της D-19 και εχουν κανει κατι που βρηκα ιδιαιτερα ενδιαφερον αλλα σιγουρα αμφιλεγομενο. Για background, καπου στα 1970s η Martin συνειδητοποιησε οτι ειχε αρχισει να μαζευεται με τον καιρο στις αποθηκες τους spruce ξυλεια (για καπακια), που ηταν μεν structurally sound αλλα ειχε εμφανισιακα ψεγαδια. Αλλες εταιρειες (Gibson γκουχ γκουχ) απλα κρυβαν τυχον "ψεγαδια" κατω απο τα bursts ή και τα opaque μαυρα φινιρισματα που κανανε κατα καιρους, αλλα στην Martin με την (ως τοτε σχεδον αποκλειστικη) εμμονη σε natural φινιρισματα αυτα τα κομματια "δευτερης διαλογης" απλα μενανε στην ακρη. Πηραν λοιπον αυτο το "ψεγαδιασμενο" Sitka spuce stock και φτιαξανε ενα "νεο" μοντελο, την D-19, που ηταν ουσιαστικα μια D-18 με καποιες κοσμητικες μικροαναβαθμισεις και stained top - πηρανε δηλαδη το spruce και του περασανε το ιδιο καφε stain που βαζουν στις μαονενιες πλατες και το κανανε σοκολατι, ωστε να "κρυψουν" τις οποιες ατελειες ειχε. Late '70s D-19 με το stained top. To μοντελο αυτο κυκλοφορησε μονο για 2-3 χρονια αν δεν απατωμαι και σε χαμηλη παραγωγη γενικα. Στην τελικη ειναι απλα μια D-18, μονο που εμφανισιακα θυμιζει τις all-mahogany dreads (προσωπικα πολυ μου αρεσει αυτο το σκουρο stain on spruce οπως το βλεπω αλλα περι ορεξεως). Φετος η Martin γιορταζει 190 χρονια απο την ιδρυση της, και σαν commemoration της επετειου επανακυκλοφορουν την D-19 σε ενα περιορισμενο production run 190 κομματιων. Αυτη τη φορα ομως κανανε κατι διαφορετικο - χρησιμοποιησαν αποθεματα Adirondack spruce που ειχαν μικροψεγαδια. Το Adirondack (red) spruce ειναι η πιο περιζητητη ισως ποικιλια ελατου για καπακια ακουστικων κιθαρων, ηταν η ποικιλια που χρησιμοποιουταν κατα κορον τις "χρυσες" δεκαετιες του '30 και '40 αλλα σημερα πλεον σπανιζει - μονο σε top-shelf οργανα θα το δεις. Το κουφο ομως ειναι οτι αντι αυτη τη φορα να χρησιμοποιησουν mahogany-brown stain για να κρυψουν τις οποιες εμφανισιακες ατελειες, το πηγανε ενα βημα παραπερα και τυπωσαν photo-finish απο curly mahogany πανω στο spruce! To photo-finish, συνηθως για να δημιουργησει την ψευδαισθηση ενος φανταχτερου flamed maple top, εχουμε συνηθισει να το βλεπουμε στις χαμηλοτερες κατηγοριες Harley Benton και ομως εδω η Martin το εκανε (και το διατυμπανιζει) σε μια ακουστικη(!) των 4 χιλιαρικων(!), με κουφανε λιγο. Aλλα μετα εκατσα και το σκεφτηκα λιγο. Αφηστε την τιμη στην ακρη, μιας και εδω μπαινει και το ολο limited edition collectible premium - πες οτι κυκλοφορουσε αυτη η κιθαρα σαν κανονικο μοντελο παραγωγης και ειχε τιμη πανω-κατω συγκρισιμη με την D-18. Σου λεει η Martin, διαλεξε και παρε - θες την κανονικη, με το κανονικο Sitka spruce καπακι ή θες το σουπερ-ντουπερ-γουαου (sic) Adirondack στα ΙΔΙΑ λεφτα αλλα με θεματακια εμφανισιακα κρυμμενα κατω απο το χαλι με κυριολεκτικα ΤΥΠΩΜΕΝΟ ψευτικο grain? Υποψην οτι αν θες Adirondack top D-18 χωρις κουσουρια πρεπει να ξηλωθεις αρκετα παραπανω απο τα 3 χιλιαρικα που συζηταμε εδω. Με εβαλε σε σκεψεις προσωπικα. Υποθετωντας οτι οντως τα "θεματα" του συγκεκριμενου spruce top ειναι καθαρα εμφανισιακα, και δεν προσπαθουν να κρυψουν κατω απο το χαλι κυριολεκτικα μαπα υλικα (και δε ξερω, σε αυτο το price range και με τετοια προσπαθεια για "transparcency" καπως σαν να το εμπιστευομαι) οσο περισσοτερο το σκεφτομαι τοσο το θεωρω reasonable. Δε λεω οτι δοθεισης της επιλογης θα πηγαινα κατευθειαν για το μασκαρεμενο Adirondack υπερ του ταπεινου πλην τιμιου Sitka αλλα... θα το σκεφτομουν σιγουρα. Που με κουφαινει λιγο και μονο η ιδεα του οτι θα σκεφτομουν εστω και το ενδεχομενο photo finish σε τετοια κατηγορια τιμης αλλα στην τελικη if it works why not??? Στην τελικη γιατι να μην αξιοποιηθει αυτο το σπανιο πλεον υλικο, εστω και με τετοιες μεθοδους? Nεα D-19 με το faux mahogany finish.0 βαθμοί
-
Οπως εχω γραψει εδω και πολλα χρονια δεν τρωω ψωμι,. Αντιθετα η γυναικα μου το τρωει. Αλλα θελει να φτιαξει το συγκεκριμένο. Το γιατι............?0 βαθμοί
-
Παρακολουθώ όσο μπορώ τη μουσική της Λατινικής Αμερικής, πιο συγκεκριμένα ορισμένων χωρών και έχω μια ειδική αγάπη για τη συνολική κουλτούρα του Μεξικού το οποίο έχει βγάλει μεταξύ των άλλων τραγουδιστές και τραγουδίστριες που θα άξιζαν να βρίσκονται στο πάνθεον της ιστορίας του παγκόσμιου τραγουδιού ανάμεσα στα γνωστά μεγαθήρια της Ιταλικής σχολής του 50. Απλά έτυχε να τραγουδάνε σε ένα ιδίωμα που ήταν σχετικά regional και σε μια γλώσσα που δεν είναι αντιληπτή σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο αφενός λόγω γλώσσας έκαναν καριέρα σε όλη τη νότια Αμερική και Ισπανία (και αυτό δείχνει κάτι) και αφετέρου έβγαλαν και βγάζουν ακόμη από ότι φαίνεται πολύ αξιόλογους επιγόνους, στους οποίους βλέπεις και ακούς ξεκάθαρα το καλλιτεχνικό τους γονιδίωμα. Οι παλαιοί τραγουδιστές/τριες του Μεξικού, είχαν αφομοιωμένη όλη την τεχνική σχολή του Ιταλικού τραγουδιού, αλλά και έντονο προσωπικό/εθνικό στοιχείο στο στύλ, το οποίο συνεχίζει μέχρι σήμερα με εντυπωσιακή αφοσίωση. Και ενδιαφέρον έχει ότι την ίδια στιγμή συνυπάρχουν και τα μοντέρνα ποπ/ρεγκετόν/τραπ πραγματα, ελαφρά soft pop ιδιώματα, πολλά και διάφορα rockabilly, ska, punk κλπ αλλά και τόνοι από την παραδοσιακή τους μουσική δοσμένη ή σε εντελώς folk μορφή ή σε λίγο πιο σύγχρονα επεξεργασμένη αλλά με σεβασμό στα δομικά της στοιχεία. Και αυτή η παράδοση είναι ζωντανή και όχι μουσειακό είδος δηλαδή γράφεται καινούρια μουσική αυτή τη στιγμή πάνω σε αυτό το στυλ η οποία φυσικά στις συναυλίες ανακατεύεται με πλήθος κλασσικών τραγουδιών της παράδοσης. Η Vivir Quintana είναι μια τραγουδοποιός και τραγουδίστρια αυτής της περίπτωσης, η οποία έγινε ευρέως γνωστή λόγω της σύνθεσης και ερμηνείας του ομολογουμένως εξαίρετου τραγουδιού Cancion sin Miedo που άγγιξε πολύ κόσμο λόγω της θεματολογίας του. Οι γυναικοκτονίες είναι μεγάλο πρόβλημα στο Μεξικό και συγκεκριμένα για το τραγούδι υπήρξε αφορμή η ιστορία της Marisela Escobedo Ortiz που δολοφονήθηκε προσπαθώντας να εξιχνιάσει τη δολοφονία της κόρης της. Το τραγούδι μεταφράστηκε ακόμα και στη γλώσσα μας και τραγουδήθηκε απο ακτιβίστριες σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας σε αντίστοιχες εσωτερικές υποθέσεις. Η Vivir κυκλοφόρησε φέτος στις πλατφόρμες τον πρώτο της δίσκο με τίτλο "Te mereces un amor" αν και ήδη έχει κάνει 7 single και έχει συμμετάσχει σε 2 συλλογές. Ο δίσκος αποτελείται απο 14 κομμάτια διαφόρων στυλ, από τοπικά μεξικανικά ιδιώματα μέχρι πιο americana ήχο. Στο δίσκο είναι και το Cancion sin Miedo αλλά το ομώνυμο κομμάτι είναι ένα εξαίρετο δείγμα της ικανότητας της σε όλα τα πεδία που καταπιάνεται. Πρόκειται για ένα mid tempo waltz ranchero με όλα τα παραδοσιακά στοιχεία της μουσικής του Jalisco στη θέση τους, τρομερή παραγωγή, πολύ δυνατό τραγούδι και στίχο. Το κομμάτι κερδίζει συνεχώς νέο έδαφος γιατί έγινε το soundtrack του βίντεο της παρουσίασης της κολεξιόν του οίκου Dior 2024 που σχεδίασε η Maria Grazia Chiuri εμπνεόμενη με τη σειρά της από τη μεξικανική παράδοση στην ένδυση.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κατά σύμπτωση χάζευα κανα 2 original D-19 αυτές τις ημέρες. Προσωπικά θα την έπαιρνα χωρίς πολλά πολλά και δεύτερες σκέψεις, άλλωστε θεωρώ την D-18 σημείο αναφοράς και κορυφαία ηχητικά κατασκευή. Για την ακρίβεια, αν κάποιος θέλει 2-3 καλές ηλεκτρικές και μια ακουστική handmade πρώτης τάξης για ανταλλαγή, ευχαρίστως. ? Είναι μέχρι να παίξεις (και ν' ακούσεις) το πρώτο Σολ ματζόρε. ?0 βαθμοί
-
Nes, επειδή σε εχω "κοψει" και ξέρω τι σου αρέσει να αγοράζεις... ...έχω έναν τρυπιο θερμοσίφωνα, μια σπασμένη λεκάνη, και ένα καμένο τροφοδοτικό. ? Τιμή ευκαιρίας, PM για πληροφορίες assούμε... ΥΓ: ΜΕ ΓΕΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Oι περισσότερες -αν όχι όλες- ultrawide screens δεν είναι 3x1920x1080 (5760x1080), συνήθως παίζουν σε ανάλυση 5120x1440, είναι δε curved για καλύτερη θέαση από όλες τις γωνίες. Από την εμπειρία μου με 3-screen setups τα τελευταία 13 χρόνια, η "ιδανική" κάθετη ανάλυση είναι στα 1200p και λίγο πιο πάνω. Αυτή τη στιγμή το setup μου έχει 4 οθόνες, τρεις 22ρες κάτω και μία 29ρα πάνω, και το pc είναι σεταρισμένο ώστε να "βλέπει" δύο οθόνες, μία ultrawide στα 5760x1080 και μία στα 2560x1080. Λόγω χώρου και βάσης δεν μπορώ να αντικαταστήσω τις 22ρες οθόνες με άλλες σε ανάλυση 1920x1200. Αλλά νταξ, μια χαρά είμαι κι έτσι.? Δεν θα έλεγα όχι πάντως σε μία ultrawide σαν την Samsung Odyssey Neo G9 στα 5120x1440, αλλά προς το παρόν παραείναι ακριβή (€1,300+).0 βαθμοί
-
@fusiongtr Στρατο ξερεις πως ειμαι φαν των χεντλες... Αλλα αυτη που εβαλες... Στρατ (εστω κ ακεφαλη) με 2 διπλους κ 6 φυσιγγια στο τρεμολο.. Αστα να πανε0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Που είπε ο Fusion ότι οι παλιές δεν είχαν αυτόν τον περιορισμό ωρέ?? Απλά ανάφερε ότι έχει μια 17ρα LCD που δεν την δουλεύει στη μέγιστη ανάλυση. Άρα λογικά το fractional scaling κάνει δουλίτσα στην περίπτωση του. Όλες οι LCD/LED οθόνες, παλιές και σύγχρονες, έχουν το πρόβλημα αυτό, είναι θέμα της LCD/LED τεχνολογίας, εξού και δημιουργήθηκαν πατέντες τύπου fractional scaling για αυτές, αυτοί οι περιορισμοί δεν υπήρχαν στις παλιές CRT οθόνες (κουβάλαγαν όμως ένα μύριο άλλα προβλήματα). Το fractional scaling ακόμα κι έτσι δεν προτείνεται γιατί κατεβάζει την ισχύ των γραφικών και δημιουργεί προβλήματα. Τα smartphones με αυτές τις απίστευτες αναλύσεις φαντάζομαι είναι αδύνατον να δουλέψουν χωρίς fractional scaling, θα χρειαζόμασταν μικροσκόπιο για να δούμε στην οθόνη τους χωρίς αυτή την πατέντα, αλλά στα pc καλύτερα να αποφεύγεται. Τραβάτε σε κάναν οφθαλμίατρο στην τελική και πάρτε ένα καλό ζευγάρι γυαλιών? (κάτι που πρέπει να κάνω άμεσα). Οι 4:3 οθόνες είχαν δανειστεί το aspect ratio των παλιών κινηματογραφικών ταινιών του βωβού κινηματογράφου, έτσι στις πρώτες μέρες της tv ('40s-'50s) ο κόσμος μπορούσε να δει άνετα αυτές τις ταινίες στην tv του. Το aspect ratio των κινηματογραφικών ταινιών έγινε σύντομα πολύ πιο wide αλλά οι τηλεοράσεις και οι οθόνες των pc (CRT και οι πρώτες LCD) συνέχισαν να χρησιμοποιούν οθόνες σε 4:3 ratio. Αυτό όμως δεν μπορούσε να συνεχιστεί για πολύ για καθαρά πρακτικούς λόγους και εν τέλει για λόγους φυσιολογίας της ανθρώπινης όρασης (ο άνθρωπος διαθέτει ευρυγώνιο οπτικό πεδίο). Και μετά από όλη αυτή την τεράστια τεχνολογική διαδρομή και την κυκλοφορία των εντυπωσιακών ultra-wide οθονών, ο πλανήτης έχει γεμίσει από δισεκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο τραβηγμένα σε...portrait mode από τα smartphones των -κυριολεκτικά- αμέτρητων ανίδεων (και τώρα τελευταία και από διάφορες εταιρείες). Η εξέλιξη της τεχνολογίας απ'ότι φαίνεται συμβαδίζει με την εξέλιξη της ανθρώπινης βλακείας...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ έχω το Ultra μοντέλο της "ακατανόμαστης" (δεν την αναφέρω για να μη χαλάσω το thread ?). Από ό,τι βλέπω από τα specs το μπράτσο είνια ίδιο με της Strat (Modern D, medium jumbo frets, 10-14 radius). Πολύ ωραίο όργανο. Φοβερό μπράτσο. Οι noiseless που έχει εμένα μου αρέσουν πολύ. Αφού έχεις και πιο "παραδοσικές" Strat, εγώ προτείνω την Ultra.0 βαθμοί
-
Συγγνωμη που δεν απανταω, αλλα δε ξερω τι να προτεινω απο Φεντερ σε αυτα τα λεφτα (οπως ειπα πριν σε αυτα τα λεφτα η κιθαρα πρεπει να ειναι απολυτη) Αν ηθελα κ 100% στρατιλα κ 100%ποιοτητα κατασκευης κ πιο μοντερνα σπεξ, εχω παψει να κοιταω Φεντερ εδω κ καιρο σε αυτα τα λεφτα. Κοντα στα 2 θα κοιταζα Ευρωπαιους μπουτικαδες (Haar, Real Guitars κλπ) απο 2,5 κ πανω θα δοκιμαζα Παβεζα Για πιο μοντερνα τα ειπαμε κ παραπανω Οποτε καποιος πιο Φεντερικος ας απαντησει. Ευχομαι να βρεις κιθαραρα!0 βαθμοί
-
Κάπως έτσι,αλλά να έχει χαρακτήρα. Μπράτσο από 0.85 και πάνω . Τάστα αυτά που λές και radius. @vrasidas27Θέλω μόνο fender αλλιώς, θα κoίταζα και σε Anderson. Στράτο, μου είχαν φανεί γλυκανάλατοι οι μαγνήτες της E.J.0 βαθμοί
-
Βρε ο άνθρωπος το ξεκαθάρισε ότι θέλει μόνο καινούρια και Αμερικάνα. Το πιθανότερο είναι να θέλει fender, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση πάντως, είναι ότι δεν έχει μπει ακόμα ο JJ να προτείνει καμία των 4.500 και πάνω.0 βαθμοί
-
Έχει μια pro ... https://smart.noiz.gr/details.php?id=457744&search_id=5175859 Αυτό ακριβώς. EDIT: Και η ultra που είπε ο Δημήτρης καλή φαίνεται. https://www.thomann.de/gr/fender_ltd_am_ultra_strat_sfg.htm0 βαθμοί
-
Η αλήθεια είναι ότι αν σου έφταναν τα χρήματα, κι εγώ Suhr θα σου πρότεινα. Αλλά είπαμε, δεν είμαι καλός σ' αυτά. Αλήθεια, γιατί δεν σου αρέσουν οι μαγνήτες της EJ?0 βαθμοί
-
Θα ειμαι εκτος θεματος αλλα καποιος πρεπει να το κανει.. Αφου θες κατι πιο μοντερνο (μαλλον αν θες κατι πιο μοντερνο γιατι εχω μπερδευτει), θα κοιταζα κ μεταχειρισμενα για καμμια Suhr classic ή ακομα καλυτερα antique (η δευτερη λιγο δυσκολο να εμφανιστει σε αυτα τα λεφτα). Θα κοιταζα κ για Ibanez prestige AZ +αλλαγη μαγνητων Αν θες κ μοτζο κ πιο στρατιλα θα επαιρνα ενα τηλ τον Παβεζα κ θα εκανα το σταυρο μου να φτανουν τα λεφτα αυτα (δεν εχω ιδεα ποσο παει) γιατι μετα θα ειχα μια απο τις καλυτερες κιθαρες που θα επιανα ποτε στα χερια μου.. Αν θες σωνει κ καλα Φεντερ ακυρα ολα αυτα, απλα ειπα να βαλω κ κατι διαφορετικο στην εικονα (με το αρωμα στρατ να ειναι λιγοτερο εντονο στις AZ, πιο πολυ κ απο στρατ στα εκπληκτικα Παβεζοκιθαρα)0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ Στράτο. Πάντα μου άρεσε και είχα αναγκη να μελετήσω την αρχή του κάθε πράγματος που με ενδιέφερε. Εκεί ειναι οι απαντήσεις για πολλά πράγματα αν πιάσεις την καλούμπα απο την αρχή. Είναι πια μηχανισμός για μένα. Κατα τα άλλα θεωρώ ότι πολλές φορές ο χρόνος και οι συνήθειες φτιάχνουν μια κακή πατίνα πάνω σε διαμάντια που αν βρεις τρόπο να τη βγάλεις απο πάνω τους θα λάμψουν τόσο που φωτίζουν ολόκληρους κόσμους. Και αν πέσει πάνω τους ο σωστός άνθρωπος (όχι εγώ... εγώ βουρτσίζω την πατίνα) ενδεχομένως δούμε νέα και πολύ ωραία πράγματα.0 βαθμοί
-
Στράτο, παραδοσιακιά (!) έχουμε. Παχιά μπράτσα έχουμε. Τενοντίτιδα έχουμε! Γλυκοκοιτάζω την ultra και μ'αρέσει και το 10"-14 radius. Τάστα από medium και πάνω.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να ρωτήσω εγώ, τι είναι αυτό που σου αρέσει στην Eric Johnson, και την προτιμάς πχ από την Jeff Beck, την Clapton, ή την Cory Wong? Για να μην αναφέρω και την Malmsteen δηλαδή.0 βαθμοί
-
Είναι ένας τρόπος να το πει κανείς, πράγματι. Ένας άλλος τρόπος θα ήταν ότι "θα έχανα ύψος και θα σταμάταγε να μου τη σπάει το φάρδος". ?????? Υπάρχουν όλα πάντως, αλλά όχι φθηνά, δες π.χ. αυτό: https://www.public.gr/product/perifereiaka/othones-kai-aksesoyar/monitors/lg-dualup-ergo-ips-28mq780-b-276-sdqhd-5ms/1749538?custom_campaign=PMax_GENERIC_Multi_All_Products_Ongoing&custom_source=google&custom_medium=cpc&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3aeqBhBzEiwAxFiOBi6B34iZpoacLKYh7HpwfOOD9I7XU38KI_7aATS6FX_sU5_CJ6Di6hoCcQcQAvD_BwE0 βαθμοί
-
Σύμφωνοι, έτσι είμαι άλλωστε, μία 26 1920x1080 ξάπλα κέντρο, και μια 24 1920x1080 όρθια δίπλα, όμως η όρθια μου δίνει την αίσθηση ότι είναι "στενή", όπως έγραψα. Αν δεν ήταν 16:9, και ήταν 4:3, θα κέρδιζα πολύ φάρδος για τα πλευρικά εργαλεία, δε θα έχανα και τόσο ύψος για να βλέπω τα όργανα. Τώρα π.χ. με 1920 χωράει κομπλέ μια ορχήστρα ολόκληρη a2 (2 φλάουτα, 2 όμποε κτπ). Λίιιιιιγο φάρδος παραπάνω θα ήθελα, κι ας μην έβλεπα τα έγχορδα, ας έκανα και λίγη κύλιση. Όμως μου φαίνεται ότι η δημοφιλία των ευρυγωνίων για gaming, ταινίες και γενική χρήση έχει καταστήσει την παραγωγή άλλων αναλογιών ασύμφορη. Έχουν κυριαρχήσει τόσο στην αγορά, που όσες οθόνες βλέπω σε εξωτικές διαστάσεις να κυκλοφορούν το έχουν το χιλιαρικάκι τους. Μα και το μπέρινγκερ που έχω, ΘΕΛΩ να βλέπω οθόνη, γιατί δεν έχει αυτό πάνω οθόνες όπως τα MCU, να βλέπω τις τιμές των παραμέτρων. Οκ, με το αυτί το πάω, αλλά καμιά φορά θες κι επιβεβαίωση να ρίξεις μια ματιά να δεις πού είσαι.0 βαθμοί
-
Εμενα το μεγαλο προβλημα ειτε γραφω, ειτε "μιξαρω" (?) ειναι το φαρδος. Δηλ οταν γραφω θα με βολευε ειτε το piano roll, ειτe το vi, να το ειχα σε μια αλλη οθονη (ειτε στην ιδια αλλα φαρδυτερη) στο πλαι, στο ιδιο υψος. Οταν δε ειμαι στο σταδιο μιξης εκει θα ηθελα 3 οθονες στο πλαι. Η κεντρικη να εχει το μιξερ, η μια πλαινη τα τρακ κ η αλλη ειτε eq, comps ειτε o,τι σκαλιζω εκεινη τη στιγμη. Ακομα κ μιδι κοντρολερ μιξερ να ειχα οπως εσυ με το μπερινγκερ, αντε μετα το πολυ να μην ηθελα το μιξερ στην κεντρικη οθονη αλλα σε καποια πλαινη0 βαθμοί
-
Εγώ έχω την εξής απορία. Γιατί έχουν γίνει τόσο πολύ της μόδας οι ΖΖΖύυυπερευρυγώνιες οθόνες για τη μουσική παραγωγή; Για βίντεο, το καταλαβαίνω. Αλλά για μουσική, εμένα πάντοτε μου δίνεται η αίσθηση ότι μένω από χώρο στην κάθετη διάσταση, κι όχι στην οριζόντια. Λιγουρεύομαι εδώ και καιρό αυτή την ανωμαλιάρα 1920x1920 ΕΙΖΟ, που για παρτιτούρα θα ήταν ταμαμ. Και η απλή 1920x1080 γυρισμένη 90 μοίρες καλή είναι, αλλά λίγο στενή. Αλλά και για Cubase π.χ., θα έβλεπα ακριβώς όσο "χρόνο project" βλέπω και τώρα, αλλά θα είχα και έναν "τζάμπα" editor ανοιχτό από κάτω. Ή θα έβλεπα τα διπλάσια τρακ! Ή τον ίδιο αριθμό τρακ δύο φορές μεγεθυμένα! Και οκ, ας μην πάμε στο ριζοσπαστικό 1:1. Αυτές οι παλιές 4:3, γιατί έπαψαν να υπάρχουν; Οκ, πάμε σε 1920x1200 με έναν καλό ρυθμό ανανέωσης, που είναι φθηνές και καλές, και κάνουμε δουλειά μας. Αλλά μια στο τόσο με πιάνει πάλι αυτή η απορία.0 βαθμοί
-
Μετά από αρκετό ψαχούλεμα και πασπάτεμα χτες, κατάφερα κάααααπως να τιθασεύσω τα χρώματα της κονσόλας. Για το βερμπαλισμό και την οπτική φασαρία του ινσπέκτορ δεν μπόρεσα να κάνω πολλά. Είναι όμως πολύ καλύτερα από αυτό που μου βγήκε όταν το άνοιξα με τις αυτόματα μεταφερόμενες ρυθμίσεις του 12. Τουλάχιστον τώρα έχω βγάλει τα γυαλιά ηλίου και έχει σταματήσει η γυναίκα να με βλέπει και να λέει "Τι κάνεις εκεί ρε Ωνάση;..." Τι καλά που θα ήταν να το ανέφεραν σε ένα changelog ξερω γω... Να έλεγαν "Μεγάλη αλλαγή στα χρώματα, προτείνουμε να ελέγξετε όλες σας τις ρυθμίσεις."0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπέρα, Καταρχάς θα ήταν καλό να γράψεις ένα budget. Για αυτά που ζητάς υπάρχει τεράστια έκταση τιμών. Οθόνη: Δεν υπάρχει οθόνη συγκεκριμένη για music production, έχει να κάνει ξεκάθαρα με το χώρο σου, κυρίως η απόσταση που θα την έχεις από μπροστά σου έτσι ώστε το μέγεθος να μην είναι υπερβολικό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να στηριχτείς στα ηχεία που μπορεί να έχει μια οθόνη. Αρκετοί διαλέγουν μεγάλα monitors με υψηλή ανάληση (είτε QHD, είτε 4K) έτσι ώστε να χωράνε περισσότερα στοιχεία πάνω στην επιφάνια που δουλεύουν, ταυτόχρονα. Μια άλλη επιλογή είναι οι πολλαπλές οθόνες. Εγώ πχ έχω 2, όπου στη μία πάντα έχω τον μείκτη μου, και έτσι δε χρειάζεται να ανοίγω ποτέ ξεχωριστά παράθυρα. Στον κόσμο του film scoring, κάποιοι έχουν 2 και 3 οθόνες, όπου τη μία την αφιερώνουν μόνο στο video που παίζει πάνω στη μουσική. Κάποια στοιχεία που είναι καλό να έχει μια οθόνη πλέον: - Τεχνολογία Panel: IPS (κατά προτίμηση όχι VA, και σίγουρα όχι TN). Υπάρχουν και οι OLED αλλά σε βάθος χρόνου μπορεί να παρουσιάσουν το λεγόμενο Burn-in ειδικά όταν η οθόνη "βλέπει" τα ίδια και τα ίδια. - Ανάλυση: 2560x1440 (QHD) ή 3840x2160 (4K). Από τη στιγμή που δεν θα παίζεις παιχνίδια, δεν θα έχεις πρόβλημα με αποδόσεις. - Refresh Rate: 120-175Hz. Ο υψηλός ρυθμός ανανέωσης είναι πλέον κάτι αρκετά προσβάσιμο, όπου κάνει τις γρήγορες κινήσεις (πχ ποντίκι ή daw playback slider) να φαίνονται πιο απαλές επειδή η οθόνη είναι κυριολεκτικά πιο γρήγορη. Από την άλλη, επειδή απευθύνεται σε gamers, μπορεί να δεις τσιμπιμένες τιμές. - Color Gamut: sRGB 100% / Adobe RGB + Όσο ψηλότερο το ποσοστό, τόσο το καλύτερο. Σαν μουσικός/παραγωγός θα έπρεπε να είναι δευτερεύον/τριτεύον χαρακτηριστικό. Από την άλλη, αν σου στείλουν κανένα album art και θες να το εγκρίνεις, είναι καλό να έχεις μια πιστή οθόνη προκειμένου να είσαι κοντά στο αποτέλεσμα μιας πιθανής εκτύπωσης. Ακουστικά πάνελ: Εδώ παίζεις κυρίως με την έκταση που θες να καλύψεις, τη δομή του χώρου, αν χρειάζεσαι μπασοπαγίδες- και πόσες, κτλ. Τσέκαρε τα Auralex Acoustics. Αλλιώς μπες σε αυτό το νέο χαζοapp Temu και ψάξε εκεί. Έδωσα 30 ευρώ και πήρα 4 μπασοπαγίδες, και 2x12άδες τετράγωνα. Είναι μικρούλια αλλά για home studio είναι οκ από το να δώσεις πάνω από τα δεκαπλάσια στην κυριολεξία.0 βαθμοί
-
Ημέρα Friedman η σημερινή. Κόβει πολύ ωραία σε πλούσιο μιξ. Εδώ με les paul friedmanampero.mp3 Και εδώ με charvel μέσα στο μιξ friedmanamperomix.mp30 βαθμοί
-
Δυο ακόμα lead ήχοι, με στρατ: JMP50 jmp50mix.mp3 AC30 (brian may ήχος) όπου ξεκινώ με χαμηλά volume κιθάρας voxleadmix.mp3 Και άλλος ένας με LP όπου παίζω με SLO-100 πανω στο drum loop του ampero: SLO100 drums.mp30 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00